Djokovič: Bylo to intenzivní čtvrtfinále. A semifinále s Nadalem? Největší možná výzva

  • Světová jednička Novak Djokovič očekává v pátečním semifinále Roland Garros velkou bitvu s obhájcem titulu a dlouholetým rivalem Rafaelem Nadalem. Ještě předtím ale musel srbský tenista zvládnout středeční vypjatý čtvrtfinálový duel s Italem Matteem Berrettinim, po jehož skončení si na prázdném centrálním dvorci Philippea Chatriera úlevně zakřičel.
    10. 6., 10:32 | Aktuality |  137 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

Nejvýše nasazený Djokovič v nočním duelu porazil turnajovou devítku Berrettiniho po třech a půl hodinách 6-3 6-2 6-7 7-5. Většina zápasu se hrála před 5000 diváky, kteří vytvořili bouřlivou kulisu. "Byla tam atmosféra jako při Davis Cupu. Spousta fanoušků, oslavy každého bodu, křik. Bylo to elektrizující," uvedl Djokovič po své první pařížské 'night session' s diváky.

V předchozích dnech se na Roland Garros hrály noční duely před prázdnými tribunami kvůli zákazu vycházení po 21. hodině v souvislosti s koronavirovou pandemií. Večerka byla nyní posunuta na 23:00, nicméně fanoušci zápas dokoukat nestihli. Ve čtvrtém setu museli hlediště opustit a zápas byl kvůli tomu zhruba na dvacet minut přerušen.

"Ten zápas měl všechno: pády, publikum, pauzu. Byla v tom spousta intenzity a byl jsem celou dobu napjatý," řekl Djokovič, jenž ve čtvrtém setu upadl a odřel si do krve dlaň levé ruky. Po třetím proměněném mečbolu krátce před půlnocí si pak úlevně zakřičel. "Byla to reakce na to, že jsem se zbavil napětí, které mě celý zápas provázelo," řekl čtyřiatřicetiletý bělehradský rodák.

Hrát s Nadalem na French Open? Větší výzva v tenisu není
Další zřejmě vypjatá bitva ho na pařížské antuce čeká v pátek, kdy změří síly s třináctinásobným šampionem Nadalem. Djokovič má v celkové bilanci mírně navrch (29-28), ale se Španělem na Roland Garros prohrál sedm z osmi zápasů včetně loňského finále, v němž dostal i kanára. Jediné letošní utkání před měsícem ve finále antukového turnaje v Římě také vyhrál pětatřicetiletý Španěl.

"Samozřejmě je to hodně očekávané semifinále. Není to jako každý jiný zápas," uvedl Djokovič, jenž je spolu se Švédem Robinem Söderlingem jediným tenistou, který na pařížské antuce dokázal Nadala porazit. "Přiznejme si to, je to největší možná výzva, hrát proti Nadalovi na tomhle kurtu. Nic většího není," řekl Srb.

Jejich duel bude důležitý také z hlediska historických rekordů. Nadal by se v případě celkového pařížského triumfu ziskem 21. titulu odpoutal na prvním místě od Rogera Federera, osmnáctinásobný šampion Djokovič by na druhou stranu získal možnost stáhnout ztrátu na své dva soupeře.

"Naše rivalita se už zapsala do historie tohoto sportu. Věřím si. Vím, že můžu vyhrát, jinak bych tu nebyl. Bude to velká bitva," řekl současný vládce tenisu Djokovič.

Druhou semifinálovou dvojici tvoří o generaci mladší Alexander Zverev z Německa a Řek Stefanos Tsitsipas.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (137)
10.06.2021 19:03Od: Kojinho
Budou čároví na Wimbledonu?
[ Reagovat ]
10.06.2021 22:11Od: PetaM
Pro jistotu nebudou ani lajny.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:33Od: Rafaeoli25
Jinak kurzy 1:38 vs 3:30 ve prospěch Rafy, no vypsal bych to tak max.1.30 vs 3.70, ale ok. Na titul pak má 1.59, s Tsipem ve finále by tak mohl mít kurz tak 1.2-1.25, i to odpovídá.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:35Od: Matti
A dost!!! Vzpamatuj se už sakra!! jako sazkař Djoko za víc. Fandit budu Rafovi, ale co ty predvádíš.......
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:41Od: Nola
ahoj Matti, rada ta tu znova vidimsmile
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:45Od: Matti
ahoj, napodobně.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:58Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:34Od: Forehand
Odchádzas?
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:48Od: Rafaeoli25
Já? Ale tohle je i názor bookmakerů..
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:42Od: turista
Ale ve finále zatím není ani Nadal ani Tsitsipas. Djokovič a Zverev jsou bráni jako outsideři jak tak koukám.
[ Reagovat ]
10.06.2021 19:19Od: Rafaeoli25
Tak popravu.
[ Reagovat ]
11.06.2021 00:27Od: turista
Myslím že ne.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:31Od: jklejna
Novak je prostě dobrej, ale Rafa je lepšísmile
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:42Od: turista
Jsou tak nastejno.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:32Od: Rafaeoli25
Říká pravdu, největší možná výzva. A letos opět nepřekonatelná. Finále asi s Tsipem, ale to by mělo být v pohodě, když porazí Djokera, tak už si titul vytrhnout nedá.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:38Od: Forehand
Na teba si extra počkám ak to nevydá. :)
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:44Od: Rafaeoli25
Tak já se hele mockrát nepletl, od roku 17 říkám neustále, že titul bude jeho, v roce 15 jsem mu nevěřil, tam to snad ani nemohl dát, v roce 16 když už se probral přišlo nečekané zranění, to tedy počítat nelze. No a v letech před rokem 15 jsem taky pochybnosti neměl, jen v roce 11, kdy hrál Nole fakt intergalakticky. Letos každopádně nemám sebemenší důvod pochybovat, to i loni tam jakási nejistota byla smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:45Od: Forehand
No ja ti budem držať palce, aby si mal pravdu. Ale podla mna aj ked Nadal prehrá, v roku 22 budes mat rovnakú rétoriku :)
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:47Od: Rafaeoli25
Tak to se pleteš, takhle k tomu nepřistupuji, vždy jen objektivně. Každopádně pokud by letos prohrál, byla by to pro něj velká rána, která by ho asi hodně nahlodala a měla následky i pro příští ročník.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:51Od: Forehand
A mozno by to z neho spadlo. V roku 2017 ked isiel na RG ako neobhajca hral najlepsi tenis, za cely turnaj ho dostal jeden súper do stavu 3:3 :)

Rok je dlha doba, vela veci sa zmeni. Je jasne, ze Nadal raz velky zapas na RG prehra, je prijemné to neustále posuvat o rok neskor, o rok neskor, az sa to dostalo do absurdných čísiel. Krocan sa bude krájať na konci. Samozrejme 21 vs 18 a 20 vs 19 je obrovsky rozdiel, z tohto titulu je zajtrajsok velmi dolezitý.

Ale to bolo aj AO2017, tiez to bolo o tom, ze bud sa Rafa dotiahne na jeden alebo Roger definitvne odskoci. A hoci odskocil, vidis, vsetko je aj tak inak.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:01Od: Rafaeoli25
O tom kdy tam hrál nejlíp bych se přel, byla spousta ročníků kdy to bylo fakt skvělé, nechci nějaký titul upřednostňovat, líbil se mi maximálně v roce 08, 17 i loni, ale i ročníky 05, 10 nebo 18 byly skvostné. Co se souboje s Noldou týče, tak tlak jen na obou prakticky stejný, Rafa potřebuje vyhrát, aby ho odrazil, odpoutal se od Federera a udržel zeď RG. Djoker taky potřebuje titul, aby Nadala snížil, navíc pokud by měl dva tituly ze všech GS tak by to byl ten důležitý argument v debatě o tom kdo je nejlepší. Dá se říct, že každé další RG někdy od roku 19 už je buď anebo, pro oba životně důležité, pokud ho Nadal podrží i letos, bude ve velmi dobré pozici, ale stejně bude muset vyhrát i příští rok a možná i ten další, pokud bude Djoki sbírat tituly na jiných površích. Je to zatím nekonečný příběh, snad hned tak neskončí smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:05Od: Forehand
Tlak bude na oboch. Ale je to tlak odlišný.

Novak ak prehra, v podstate nič sa nestalo, čakalo sa to. Samozrejme ide mu tiez ovela, ale on "nemusí".

Je to Rafov GS, na antuke s nim 5 rokov vyhráva, od Nadala sa jednoznačne ocakava vyhra. Može ho to zväzovať, o to viac ak nezachytí začiatok zapasu.

Na Novaka to može dolahnut ak bude blizko vitazstva, vtedy isto znervoznie.
[ Reagovat ]
11.06.2021 00:30Od: turista
Ono když má někdo 13 titulů z RG tak už taky nemusí.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:16Od: dappe
Nekonečný příběh, o kterém má velká část lidí stejně dávno jasno. Čistě statisticky bude/je považován za nejlepšího Djokovič. Zahlédl jsem během RG v rychlosti nějakou anketu, a Djokovič tam měl více než Federer, Nadal měl snad dokonce jednociferné číslo.

Samozřejmě je otázka, kdo na to odpovídá a jakou to má hodnotu. Myslím si ale, že to tak obecně platí. Přestože Djokoviče většina lidí nemá rádo, tak z hlediska dosažených výsledků, ho značná část lidí za nejlepšího považuje, byť se tomu často snaží vyhýbat. :)
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:19Od: Rafaeoli25
Tak definitivně nám odpoví až konečná čísla po konci jejich kariér. Pokud bude mít Nole nejvíc týdnů i nejvíc GS a i nejvíc Masters titulů tak nebude o čem, pak bude zcela nezpochybnitelný GOAT. Pokud ale bude mít nejvíc týdnů, Nadal nejvíc GS a Masters budou mít plus minus stejně tak to bude jiná, to je ještě mnoho let před námi než se to rozřeší smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:40Od: turista
Tak počet týdnů a Masters včetně Golden Masters si Novak ohlídá. GS ale bude mít asi nejvíc Nadal a počet vyhraných titulů nejspíš zbyde Federerovi. Takže se to asi nerozhodne.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:49Od: Rafaeoli25
Tak nejvíc vyhraných titulů asi zůstane Connorsovi.
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:35Od: Forehand
Pocet titulov je o houne. Keby je to priorita, obaja hraju 250ky a vybavené.
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:51Od: gigin
Tak commitment players mají na 250 nějaké omezení, či? Nevím přesně ty pravidla.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:20Od: Patik
to bola anketa na eurošporte kto je akože goat..pamätám si že Djokovič mal 42 percent..Federer 39 Nadal 13..ale potom večer sa to zmenilo Federer ho predbehol tuším na 40 percent Djokovič 39 a Nadal stále okolo 10 smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:22Od: Rafaeoli25
Ankety, nemající žádnou vypovídající hodnotu, asi tak.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:20Od: Forehand
Ja som videl anketu o den skor, kde mal zas Djokovic zo stvorice Nadal, Federer, Serena, on najnizsie cislo.

Asi taku to ma hodnotu.

Vox populi je jedna vec, tam su zosobnene sympatie bezpochyby, ale tak ako sa Serena nahana za GS, tak sa za tymto nahanaju Djokovic, Nadal, Federer. Hoc posledny je uz len štatista. Celkovy pocet GS je vo vseobecnosti povazovany za meritko, je to svätý grál a vidime to aj v reále, kde je v ich prospech podriadované uplne vsetko.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:23Od: Rafaeoli25
K smíchu tyhle ankety. Na idnesu věčně vyhrává Trikolóra v politických preferencích, realita 2-3%, asi takovou hodnoty podobné ankety mají..
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:27Od: Forehand
Obaja mozu atakovať 23-25GS, dalsie dva GS su za dva mesiace, to sa vela nezmení.

Stále vravim. Ked Nadal s Djokovicom ustupia, dobre 2-3 roky si budu delit GS fifty fifty s mladými alebo v nejakom pomere, kde si stále pridu na svoje.

Zatial nie sme ani v tejto fáze. Kedze zatial je to v pomere 100:0.
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:03Od: Rafaeoli25
Souhlas s tím počtem, bude to asi 23-25.
[ Reagovat ]
10.06.2021 19:49Od: Ondra979
i vy optimisti..jsem zvedav na RAfu na hardu,tam uz tolik konkurenceschopny nebude, Djokovic samozrejme ano, ale bude k porazeni snadneji nez drive. takze Rafa muze dat 1-2RG, Djok muze dat tak 3GS..muze se stat ze za rok uz nebudou vyjma antuky u Rafy stihat..vek nelze zastavit
[ Reagovat ]
10.06.2021 20:09Od: Patik
Djokovič má šancu doslova na každom grandslame môže vyhrať Wimbledon môže vyhrať US Open..AO..tri grandslamy v rade..Nadal si bude musieť počkať zase len o rok..alebo dúfať že sa zase všetci poupratujú na US Open a do finále stretne tak Andersona.
[ Reagovat ]
10.06.2021 20:13Od: Ondra979
to sice ma, ale to uz neda. prece jen uz ta konzistence tam nebude takova..ja hlavne doufam, ze neda Wimbl..tam mel takovou kliku e uz si to ani nezaslouzi..a na USO nikdy nedominoval. AO urcite dat muze pokud si udrzi formu..ale uz to bude mit zase o kus tezsi
[ Reagovat ]
10.06.2021 22:49Od: Forehand
Djokovic ma sancu na kazdom Grandslame a preto vyhral mimo AO iny Grandslam 9krát.

Nadal ma sancu vzdy len na RG a preto vyhral mimo RG iny Grandslam, sedemkrát.

U mňe dobrý, Paťo.
[ Reagovat ]
10.06.2021 23:01Od: Marduch
Už je to dávno. I proto by Rafovi slušel uzmout ten rekord na jiným povrchu. Taková, jakoby, pečeť smilesmile
[ Reagovat ]
10.06.2021 23:09Od: Ondra979
no to bez debat..tady to nebude mit ten punc jestli to da. a taky bych dodal, ze posledni dve USO dost vyhaluzil..myslim, ze takove stesti mit uz nebude, na hardu uz ho muze porazit cca 8-9 hracu na GS narozdil od hliny..
[ Reagovat ]
10.06.2021 23:54Od: Forehand
Muze ho porazit 8-9 ale prehrat s nim moze vsetkých 128..

Kazdy GS sa počilta, pokial vieme tu bizardnú 13 nafuknut este do absurdnejsich rozmerov, tak prečo nie.

Apropos USO17 cez Del Potra bolo uhaluzené a Novakove USO18 cez Del Potra, to bola poctiva robota, čo?..:)
[ Reagovat ]
10.06.2021 23:52Od: Forehand
Ja si zas myslim, ze by Novakovi svedčalo vyhrat aspon jeden zápas s Nadalom na parizskej antuke v záverečnej fáze.

Oplatit ten dávny NY aspon jedným skalpom.
[ Reagovat ]
11.06.2021 00:38Od: turista
Novak by potřeboval tady vyhrát z mnoha důvodů. Potřebuje přerušit černou sérii na antuce kde mu Nadal celou kariéru kazí jinak skvělou bilanci na té antuce. Třetinu všech Novakovych porážek má na svědomí Nadal.
[ Reagovat ]
11.06.2021 00:39Od: turista
Na antuce.
[ Reagovat ]
11.06.2021 10:54Od: RF46
Neverim mu, prijde mi Djok slabsi a slabsi,,,jakoby zacal starnout rychleji nez Rafa.
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:10Od: Patik
toto je všetko len o hlave..o sebavedomí sebadôvere..nemôže prísť na každý zápas a revať tam do tribún a proti Nadalovi nastúpiť krotký ako baránok..musí tam ísť s tým že ide vyhrať a roztrhať ho na kusy..nestačí hrať ani koncentrovane ponorený do zápasu..musí skrátka prísť ako predátor..motivácia zničiť..musí mu ísť o život..o rodinu..devastácia..útok..žiadne zlutovanie..inak to nemá význam
[ Reagovat ]
11.06.2021 11:51Od: George_Renel
Chybí mu maso. Před zápasem tatarák a bylo by.smile
[ Reagovat ]
11.06.2021 13:49Od: Patik
poriadny steak a zemiaky..a vegánske jedlo ako prílohu..alebo ako dezert.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:48Od: Patik
myslím že Djokovič tentokrát uhrá aspoň set minimálne..minulý rok to bolo strašné zlyhanie ktoré bude chcieť napraviť a uvodzovkách očistiť svoju povesť..Nadal ho zaskočil a nemyslím si že ho zaskočí aj druhýkrát..tentokrát by pre zmenu on mohol vkľude zaskočiť Nadala..pretože po minuloročnom finále sme tak trochu nielen my ale aj oni nastavení že však zahrá to čo minule a máme to v kapse..ako sa hovorí výhra ťa nenaučí toľko čo porážka..Nadala z časti nastavia aby hral to čo minule platilo a môže nato doplatiť vtedy prišiel 110 percentný s jasnou taktikou a myslím si že už nemôže prísť s niečím ďaleko lepším..Vajda sa takticky nedá oblafnúť dvakrát..veď on je ten čo ako prvý prekukol Nadala..zanalyzujú Nadalovu taktiku z minulého zápasu a niečo nato ušijú..
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:49Od: Rafaeoli25
Tak i Nadal zase ušije něco nového, to je vzájemné smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:55Od: Forehand
Neni co vymyslat.

Nole bude hrat Rafovi vsetko do BH. V dlhych vymenách bol v posledných antukovych zapasoch lepsi Djokovic. Nadal bol lepsi vo vymenach do 5 a 7 úderov. Na tento typ vymeny ale potrebuje svoj FH. Cize ak nebude hrat FH, bude dobre, Noleho taktika je jasná.

Nadalovi musi tym padom dobre fungovat BH, servis a return aby sa dostal do pozicii, z ktorych bude vediet prevziat vymenu.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:03Od: turista
BH mu Novak zneutralizuje. Ale neutralizovat Nadalovi FH to je mnohem větší problém.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:22Od: Patik
On neutralizuje jeho forehand tým že mu doneho páli s dobrou dĺžkou a silou cross backhandom.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:25Od: Rafaeoli25
Ale kolikrát se mu to na antuce povedlo, mockrát ne.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:09Od: Marduch
Když byla největší forma na BH, bil Novak Rafu z BH do Rafova forehandu. Jenže to měly jeho 3 ze 4 balónů luxusní délku i razanci, takže Rafa nestíhal z FH nabíjet..
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:15Od: Forehand
Ano, ale tento recept je účinný najma na harde.

Dolezite budu tiez big pointy, pokial sa na jednej strane stane haluz, ze 4/4 premenenych BB vs 1/9, to bude rozhodujuce.

Ak bude percento premenenia BB na oboch stranách rovnaké, bude to dobré pre Nadala.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:29Od: Patik
on to robí aj teraz ale rovnako robí chybu že to robí forehand inside outom ktorý má slabý a stráca tým kontrolu nad výmenou..ak chce útočiť na Nadalov forehand forehandom tak jedine po čiare ale nikdy nie inside outom lebo ten slabý insideout mu odkrýva pol kurtu a Nadal mu to vráti po čiare a nachytá ho na hruškách..preto by som mu ja osobne odporučil ako profesionálny tenisportálový tréner že na Nadalov forehand treba útočiť čisto len backhandom ten má silný a dobrú dĺžku alebo slajsom ktorý Nadala nepustí do útoku a musí zahrať nižšiu slabšiu loptu..forehandom útočiť len do Nadaloveho backhandu..krátkym rotovaným forehandom von z kurtu alebo skrátka bomba na backhand alebo bomba na forehand ale len po čiare do otvoreného kurtu.smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:45Od: turista
No nabíjet Nadalovi na FH je cesta do propasti. To souhlasím.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:54Od: Patik
nabíjať Nadalovi na forehand môže ale musí to mať dobrú dĺžku silu a razanciu..inak nech do toho ani nejde..
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:00Od: Rafaeoli25
Na antuce je to riziko, i když maji slušnou délku.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:55Od: Patik
nemyslím si..Djokovič chodí do zápasu s Nadalom na harde stále s tým istým..načo niečo meniť keď to funguje..samozrejme sú tam zakaždým minimálne zmeny ale viacmenej taktika je vždy jasná a Nadal tie údery už viac na čiaru zahrať nemôže..no nebudem hovoriť už ako minulý rok že Djokovič vyhrá ale budem sa nato pozerať z každého možného aj nemožného aspektu..ale opäť si myslím že Djokovič sa z tej porážky môže skvelo poučiť..Nadal sa z debaklu ktorý mu dal moc toho nenaučí..taktiku bude čerpať z jeho silných stránok a z toho čo minule platilo..a nato sa dá pripraviť..alebo aspoň eliminovať nejaké silné slabé stránky..to je len môj názor..
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:53Od: turista
Taky si myslím, že Marián Vajda s Novakem analyzují minulé zápasy na antuce a chtějí tu černou sérii ukončit. Novak v rozhovoru naznačil, že už by tu sérii porážek s Nadalem na antuce chtěl ukončit.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:59Od: Patik
tak to chce asi v každom zápase..ale tentokrát si myslím že je to reálnejšie..prešiel si všetkým čím mohol a ak to teraz nezvládne..tak to nezvládne nikdy..hral s nim v Ríme..hral s ním minulý rok vo finále čo nieje až tak dávno takže Nadal natom nebude nejako herne inak..naposledy v ríme to bol vyrovnaný zápas a to hral Djokovič dva zápasy za deň..ak sa popasuje s podmienkami tak môže odohrať vyrovnaný zápas.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:03Od: Rafaeoli25
Loni v Římě byl Djoker v nesrovnatelně lepší formě než Nadal a jak to za tři týdny vypadalo v Paříži..fakt do toho Řím nepleť, ten je nepodstatný, jako loni.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:10Od: turista
Ale i v té loňské nepovedené Paříži ho Nadal přes dlouhé výměny nad 10 úderů nepřehrál. Rozhodly výměny 5-9 úderů a 1-4 údery. Rozhodla taky Nadalova taktika honění Novaka dopředu a hned zase dozadu, což je pro Novaka nekomfortní a pak taky časté Nadalovy stopbally. Djokovič má rád pohyb doleva a doprava. Na síti pak bohužel dost kazí.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:13Od: Rafaeoli25
Tak tuhle taktiku Nadal jistě zopakuje, ano, to je účinné. Každopádně Rafa krátké výměny zvládá velmi dobře, pokud mu půjde servis, bude to v pohodě.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:57Od: Patik
každý zápas je dôležitý pre sebavedomie..aj ten čo bol tento rok v ríme..
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:59Od: Rafaeoli25
Tak Nadal jel loni do Paříže zdemolovaný od Schwartzmana, přesto to na něm žádné stopy nezanechalo a toho samého soupeře dal na RG 3:0.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:49Od: turista
Dokud boj neproběhl tak není možné říct, že ta největší výzva je nepřekonatelná. A i to případné finále jednou musí projet. Bylo by proti přírodě kdyby tomu tak nebylo. Není ze železa, ale z masa a kostí. A určité první snížení tělesné výkonnosti se dostaví u každého kolem 37 let věku. Čtyřicítka je pak zlom. To vše znám na vlastní kůži z atletiky.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:57Od: Forehand
100% finalovu ide udrzat aj v pripade zajtrajsej prehry :)

Je to síce malicherny detail, ale Noleho 9/9 vyzera lepsie ako pripadnych 13/1 pre Nadala v Parizi. Cisto na prvy pohlad samozrejme. Pri hlbsom patrani zistujeme viac.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:15Od: Matti
A je vymalováno. Když začne psát Rafaeoli velkohubá prohlašení tak co si pamatuji, tak Rafa prohrál. Fakt díky.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:17Od: Forehand
Ide tomu naproti chalanko.

Tuto rolu vzdy robil turista a tesili sme sa my.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:21Od: Rafaeoli25
Tak co týče RG tak jsem se nikdy nespletl, na hardu jsem někdy byl optimistický až příliš to uznávám, ale co se týče FO tak určitě ne.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:34Od: Matti
Pravda na RG asi moc ne, ale letos tomu napomáháš mohutně. Fakt se zkus uklidnit.
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:02Od: Rafaeoli25
Ok, už moc psát nebudu, do neděle se rozloučím s tím, že jak s Djokerem tak s Tsipem to bude 3:0, max. 3:1.
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:12Od: dappe
Hlavně přijď i v případě, pokud to tak neskončí.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:32Od: Forehand
Tak je to ofiko.

Nadal s Nolem druhé semi, po prvom ktore zacina o 15:00..

Takze večerný zápas okolo 18:30-19:00, po semifinále W. pod strechou dalsie semifinále podla Noleho nôt.

Teraz alebo nikdy.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:33Od: Rafaeoli25
Neporovnatelné, na RG je Nadalovi krom deště jedno v jakých podmínkách hraje.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:37Od: Forehand
No je vseobecne známe ze ma radsej slnečno = vacsie odskoky, rychlejsi povrch. To je proste fakt.

Taktiez je fakt, ze Novakovi sa hra lepsie večer.

Nadal je stále favoritom, ale mensim.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:45Od: Rafaeoli25
Loni podmínky jednoznačně pro Djoka, realitu jsme viděli. Nadal umí hrát i ve velké zimě, on se nabalovat nemusel narozdíl od Noleho smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:44Od: Forehand
Kazdopadne by som sa zasmial, ak by hral Tsitsipas so Zverevom 5 hodin..

Organizátori idú zas v ústrety maléru.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:48Od: Rafaeoli25
Já bych se zase zasmál, pokud by Zverev vyautoval Tsipa, protože na toho jsou kladena taková očekávání až to není zdravé.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:57Od: turista
No Zverev hodně zesílil takže pokud by šel do finále nakonec on tak je schopný umlátit podáním, údery od základní čáry a následnými smeči nejen Djokoviče, ale i Nadala. Vyloučit se to nedá.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:15Od: Rafaeoli25
Jenže Paříž přece jen není Madrid, na Chatrieru Nadala utlouct při vší úctě ke komukoli nejde.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:16Od: Rafaeoli25
V Římě jsi viděl, že byl Nadal oproti Zverevovi ve výhodě, v Paříži by to platilo ještě víc.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:33Od: Nola
snad si nechcel mat este aj vyhodu prveho zapasu :DDD
Rafa ju nepotrebuje, je to antukovy kral, Novak si uz svoju misiu splnil, pripravny turnaj na travu mu celkom vysiel smile, tak nech sa stane co sa ma stat, nemam ziadne ocakavania, snad bude aspon na co pozerat, a nebude to demolacia z Rafovej strany
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:46Od: Marduch
tak nějak smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:54Od: Nola
jj, inak Novak veceerny zapas s oddychnutym Matteom, Rafa denny cez maleho Diega, ktory hral tuzku az do RG, Matteo finalista Madridu, vitaz Belehradu..... Matteo podcenovany hrac, to nevymyslis smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:39Od: Forehand
Chcel som standardne podmienky.

Standardne sa hra cez den vonku, v teplotách okolo 25st.

Ziadne vyhody, nevyhody. Standard turnaja.
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:50Od: FerrariF50
Nechápu, co je na tom nestandartního ? Většinou se zajímavější zápasy hrajou později a taky Djokovič hrál do nočních hodin, takže by bylo i nespravedlivý, kdyby těch pár hodin na víc na odpočinek nedostal. Stejně to rupne, to je jasný, tak co jako.
[ Reagovat ]
10.06.2021 17:58Od: Nola
stardardne podmienky su, ked hraci maju rovnaky cas na odpocinok /aj tak bude mat Rafa o dost navrch/ , u teba je stardard hrat cez den, chapem, ale ved sa nestresuj tolko, je to Rafov obyvak, ja nic neocakavam.....
[ Reagovat ]
10.06.2021 18:01Od: FerrariF50
jj no Rafa má víc času na odpočinek, je u sebe doma a Forehand si ještě stěžuje :-D
[ Reagovat ]
10.06.2021 14:13Od: fazil
Vyrvaval tam jako mental...
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:53Od: Forehand
To druhé semíčko je v rámci pozornosti niekde na pokraji slnečnej sústavy.

Stefanosovi to moze vyhovovat. Ak postupi Djokovic, bude mat celkom solídne šance. Finále sa hrat bude cez deň a Nole može byť mdlý, navyše pod tlakom dvojnásobného karierneho GS. V podstate sa moze opakovat rocnik 2015, bol by to kuriozny záver.

RG sampion Tsitsipas je samozrejme pre Rafa fans zly vysledok, ale o moc lepsi ako vyhra Djokovic.
[ Reagovat ]
10.06.2021 14:21Od: turista
Tsitsipas nebo Zverev ještě GS nemají. Ale někdy a někde už musejí začít. Jistěže bychom v Djokolandu byli rádi kdyby vyhrál Novak, kterému Nadal zmařil nejméně 16 antukových titulů. Určitou útěchou je, že i taková antuková veličina jako byl Vilas má jen 1x RG. Jeho osudem byl zase pro změnu Borg.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:35Od: Rafaeoli25
Někde začít musí, ale ne tady a teď, možná na USO, ale jen možná. FO bude ještě nějaký čas nedostupný terén.
[ Reagovat ]
10.06.2021 16:01Od: turista
Nevím. Ale myslím, že čas dosažitelnosti RG se pomalu naplňuje. Nadal zmařil sny o výhře na RG snad dvěma generacím tenistů. Tahle mladá generace to bude mít lepší než Djokovič a spol.
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:27Od: RF46
Fungujou vam vsem komenty normalne? Mne se nezobrazujou komplet...jak na mobilu tak v PC
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:13Od: Patik
v pohode
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:23Od: George_Renel
Prohlédni si filtr a případně jej resetuj.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:27Od: Tomas_Smid_fan
V poho, ale často se mi komentáře sekají - nejen na tf, ale i na pc...
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:08Od: paddy Získá Řecko double?
Před 2 roky něco nepředstavitelného

Nyní si můžete vsadit v kurzu 11,73 (5,1x2,3) smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:05Od: woody Koukam
Samej expert na lidské emoce.
[ Reagovat ]
10.06.2021 12:49Od: turista
Ty komenty tady jsou velmi nenávistné jakoby si nikdy žádný tenista nebo tenistka na kurtu nezakřičeli. Zakřičelo si jich tisíce.
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:05Od: Frantz
jj stejně jako srdíček se rozdalo tisíce
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:23Od: turista
Ano. Ale pokud se hráč chová a myslí jako velikonoční beránek tak bude na kurtu otloukánkem. Soupeři si ho tzv. rozkrájejí na plátky jak toho velikonočního beránka apod. a snědí ho. Takového Djokera - otloukánka jsme tady v letech 2017-8 už měli.
[ Reagovat ]
10.06.2021 14:16Od: giovani
Áno,áno,pokoj v duši a svetu mier.
Ale John McEnroe bol aj tak veľký simpoš a furt sa hádal a vrieskal.
[ Reagovat ]
10.06.2021 14:17Od: gigin
Je k smíchu, spíš k pláči čím dál tím víc.
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:23Od: RF46
Ja tohle rvani nemam moc rad...vadi mi to. Tenis je sport gentlemanu, Djok se chova v tomhle rvani jak silebec. smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 14:52Od: turista
Podobně kdysi občas zařvali na kurtech Connors a McEnroe. Nic nového. Borg nikdy.
[ Reagovat ]
10.06.2021 14:56Od: turista
Connors dokonce jednou zařval ať si pořadatelé strčí ten svůj slavný Wimbledonský turnaj do zadku.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:31Od: Tomas_Smid_fan
Tak u Conorse to byla buričská povaha, jemu i vyhovovalo, že ho část lidí nesnáší a přikrmoval to. To bylo o něčem jiném...
[ Reagovat ]
10.06.2021 14:14Od: gigin
Panebože, dyť se choval jak pomatenec. Řvaní na někoho na tribuně, naznačování, že po něm šlahne raketu a další výlevy, kopání do bannerů. To viděla i Nola, že něco není v pořádku. Ty to nevidíš, nebo nechceš vidět?
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:18Od: Pe3k
růžový fanboy brýle smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 18:02Od: FerrariF50
Každopádně jak řikáš, tohle mělo do normálního řvaní sakra daleko, to bylo psychopatický vyloženě.
[ Reagovat ]
10.06.2021 18:15Od: Nola
videla som .. je to cisty blazon :D a to je to co mi na nom prekaza aj imponuje, nebudem ho za to zatracovat, aj ked mi to vadi.... je to v jeho povahe a genoch zakodovane, hraca ktoremu fandis, musis prijat s jeho chybami aj prednostami, inak to nejde, nie som fanatik, ako niektori, ktori budu hraca hajit za kazdu cenu
[ Reagovat ]
10.06.2021 18:21Od: gigin
Ok, však já tě chápu. Ale včera už to bylo hodně. Ale tak třeba ne. Navíc ten kontrast se srdcema. Zvláštní :DD
[ Reagovat ]
10.06.2021 18:46Od: FerrariF50
Ještě že u Rogera žádné jeho chyby přijímat nemusím, protože on je dokonalý :)
[ Reagovat ]
10.06.2021 18:50Od: Nola
iste smile, dokonaly tvor neexistuje, to je iba predstava fanusikov, podporena media, ale ja vam rozhodne tuto predstavu rozhodne nejdem v ziadnom pripade bratsmile
[ Reagovat ]
10.06.2021 19:28Od: FerrariF50
však to bylo myšleno jen jako popíchnutní :D ... Taky mě hodněkrát vytočil a z matchpointů na Wimbledonu 2019 budu mít noční můry celoživotně smile Každopádně ale chovat se umí výběrově, nezdržuje, nepinká, nemá trapné rituálky, ... u mě za tohle veliký plus i kdyby měl "jen" 10 GS.
[ Reagovat ]
10.06.2021 19:19Od: Rafaeoli25
Tak každý za dokonalého pokládá někoho jiného. Každopádně dokonalý není nikdo. Kdyby byl on dokonalý, tak by měl ne 20, ale 60 GS smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 12:42Od: Jan
Zařval si: Největší samec na kurtu jsem já, JÁ smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 12:31Od: RF46
Ostresny chovani...
[ Reagovat ]
10.06.2021 12:18Od: Madrileno Blazen
Jeho chovani po zapasu bylo naprosto neakceptovatelne. Ten clovek by mel misto tenisu nastoupit do blazince. Doufam, ze po semifinale nevytahne kver z tasky a nezacne strilet. Vamos, Rafa.
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:07Od: woody
Čím bylo neakceptovaltelné? Proč by mél jít do blázince? Že umí řvát?
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:40Od: NoletheBest
Už ten nick říká dost na to, o co jde. Nic o tenisu, ale vyblejt mindrák. Je hezké, že řvaní vadí, ale nevadí time violation, úchylné court antics jako chození na kurtu podél lajn jako debi.l, šahání si do rozkroku a zadnice při servisu soupeře, stavění si lahví jak ichtyl, to je určitě ok. A to neberu v potaz herní taktiku, která je určená pro děti do 15 let, dnes už ani to ne.
[ Reagovat ]
10.06.2021 15:02Od: Torn
Já bych to na vašem místě uzavřel, že většina tenistů má své "mouchy". Šarapka řvala, Azarenka je houkačka. WTA není o nic moc jiné. Nicméně, pravdou je, že by si Rafa fakt mohl koupit už nějaké lepší trenky, co se nezařezávaj atd., peníze na to jistě má. :D
[ Reagovat ]
10.06.2021 11:37Od: Torn
At FO nechá Rafa Novakovi, Novak at nechá W Rafovi a US Open at nechají Rogerovi. :D
[ Reagovat ]
10.06.2021 12:45Od: Frantz
"US Open at nechají Rogerovi"

Ten už je všem pro smích..neví kdy skončit, něco jak Rossi v motogp smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:21Od: Tomas_Smid_fan
a ty na TPsmile
[ Reagovat ]
10.06.2021 11:33Od: vladka
Jestli u nás jsou Husákovy děti, tak on je asi dítě....koho smile, je mně čím dál víc nepříjemnej
[ Reagovat ]
10.06.2021 11:16Od: gigin Pokud
bude pokračovat ve včerejším trendu, tak předpokládám v pátek bojové písně a možná i střelbu.
[ Reagovat ]
10.06.2021 11:27Od: gigin
Anebo vole hercny budou lítat, hu nous, giginku.
[ Reagovat ]
10.06.2021 11:30Od: Marduch
A obsadíme Kosovo smile
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:22Od: Tomas_Smid_fan
no snad žádné politikaření v SF nebudesmile
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:34Od: Marduch
Gigin si začal smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist