Djokovič má 7. wimbledonský a 21. grandslamový titul. Ve finále porazil Kyrgiose

  • WIMBLEDON - Novak Djokovič na trávě v All England Clubu v rekordním 32. grandslamovém finále porazil 4-6 6-3 6-4 7-6 Australana Nicka Kyrgiose, s nímž si poradil až na třetí pokus, a získal 21. titul z turnajů velké čtyřky. Ve Wimbledonu zvítězil počtvrté v řadě a celkově posedmé v kariéře.
    10. 7., aktualizováno | Aktuality |  260 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Novak Djokovič měl za sebou tři grandslamová zklamání. Loni na US Open prohrál finále a přišel o zkompletování kalendářního Grandslamu. Letos na Australian Open ho nenechali hrát, neboť není očkován proti Covidu-19. A minulý měsíc na Roland Garros vypadl ve čtvrtfinále s Rafaelem Nadalem.

Právě o rok starší Španěl mu mezitím o dva triumfy utekl v boji o to, kdo vyhraje nejvíce grandslamů. Nadal letos vyhrál v Melbourne i v Paříži, z Londýna ale po postupu do semifinále kvůli zranění odstoupil. 

A Djokovič toho ve Wimbledonu využil a svému rivalovi se znovu přiblížil na rozdíl jednoho grandslamového triumfu.



V posledních třech zápasech 35letý Srb musel otáčet nepříznivý vývoj. Ve čtvrtfinále s Italem Jannikem Sinnerem prohrával 0-2 na sety, v semifinále s Cameronem Norriem i dnešním finále s Nickem Kyrgiosem ztratil první set. Pokaždé ale dokázal zařadit na vyšší rychlost a zvítězit.

Statistiky zápasu
Djokovič - Kyrgios
15 esa 30
7 dvojchyby 7
63 %
1. podání 'in' 73 %
83 %
úsp. 1. podání 70 %
61 %
úsp. 2. podání 53 %
46 winnery 62
17 nevyn. chyby 33
21/35 hra na síti 19/34
2/4 brejkboly 1/6
132 celkem bodů 112
čas: 3:01

Zatímco Djokovič dnes nastoupil k rekordnímu 32. grandslamovému finále, Kyrgios hrál finále grandslamu poprvé. 27letý Australan se ale nervozitou svázat nenechal a hned od úvodu sváděl s favoritem vyrovnaný boj. 

V úvodní sadě Kyrgios nastřílel 14 winnerů, udělal jen 4 nevynucené chyby, po servisu ztratil jen 5 míčků a díky brejku z pátého gamu se ujal vedení. Po dvou výhrách v roce 2017 tak proti Srbovi vyhrál i celkově pátý set. 

Djokovič už ale o žádný další servis nepřišel. Jediné potíže ve druhém setu za stavu 5-3 a 0-40 vyřešil, odvrátil nakonec všechny čtyři brejkboly a odšpuntoval cestu k obratu. Třetí sadu vyhrál díky brejku z devátého gamu, v němž Kyrgios za stavu 4-4 neudržel vedení 40-0 a zároveň začal ztrácet kontrolu nad svými emocemi. 

Ve čtvrtém dějství nebyl k vidění jediný brejkbol. Kyrgios čím dál častěji komentoval verdikty rozhodčích, ale dál sváděl vyrovnaný boj a za stavu 6-5 a 30-30 dokonce bojoval o setbol. Djokovič ale komplikace nepřipustil, v následném tie-breaku využil soupeřových chyb a po třech hodinách hry zvítězil 4-6 6-3 6-4 7-6.



"Nick je jedním z nejlepších hráčů na tomto povrchu. Gratuluju mu ke skvělému turnaji. Respektuju tvůj talent a věřím, že se pro tebe teď začalo vše ubírat správným směrem a že se ještě ve velkých zápasech utkáme," řekl Djokovič.

"Hrál jsem dobře, ale hrál jsem proti bohovi. Novaku, gratuluju tobě i celému týmu. Děkuju rozhodčím, podavačům míčků a všem, protože to se mnou máte těžký. Ale nakonec jsem vždy šťastný, že mohu být na kurtu," prohlásil Kyrgios. "Možná se tu do finále ještě jednou vrátím, ale teď o tom nepřemýšlím. Jsem tak unavený, že potřebuju dovolenou," dodal.

Djokovič startoval ve Wimbledonu posedmnácté v kariéře, poosmé hrál finále a již sedmým vítězstvím navázal na triumfy z let 2011, 2014, 2015 a z posledních tří uskutečněných ročníků 2018, 2019 a 2021.

Stal se tak čtvrtým tenistou v open éře, který vyhrál Wimbledon čtyřikrát v řadě. Před ním se to povedlo Švédovi Björnu Borgovi, Američanovi Petu Samprasovi a Švýcaru Rogeru Federerovi ze Švýcarska. Sedmým titulem Djokovič vyrovnal právě Samprase, Federer má ještě o jeden více.

"Tahle trofej a tenhle turnaj pro mě moc znamená. Je to pro mě srdeční záležitost. Když mi bylo 4 až 5 let, viděl jsem tu vítězit Peta Samprase. Řekl jsem mamince, ať mi koupí raketu a chtěl hrát tady na trávě a zažít to, co on. Jako pro malého kluka to pro mě byla obrovská motivace," přiznal Djokovič.



Nejvíce grandslamových titulů:
1. Rafael Nadal (Šp.) 22
2. Novak Djokovič (Srb.) 21
3. Roger Federer (Švýc.) 20
4. Pete Sampras (USA) 14
5. Björn Borg (Švéd.) 11
6. Jimmy Connors (USA) 8
6. Ivan Lendl (USA) 8
6. Andre Agassi (USA) 8
9. John McEnroe (USA) 7
9. Mats Wilander (Švéd.) 7

Svou neporazitelnost na trávě v All England Clubu Djokovič prodloužil na 28 utkání. Naposledy prohrál v roce 2017, kdy vzdal čtvrtfinále s Tomášem Berdychem. Od roku 2014 ovládl 6 ze 8 ročníků, během té doby vyhrál 47 ze 49 utkání, po využití mečbolu ho zdolal jen Američan Sam Querrey. Na Centrálním kurtu od roku 2013, kdy prohrál jediné finále s Andym Murraym, vyhrál 36 zápasů v řadě.

Djokovič odehrál 68. grandslam a ziskem celkově 21. titulu poprvé překonal Rogera Federera. V historické tabulce se osamostatnil na 2. místě za Nadalem, který má na kontě 22 trofejí.

Za vítězství Djokovič vyinkasuje dva miliony liber (asi 58,2 milionu korun), Kyrgios víc než polovinu. Po zákazu startu ruských a běloruských tenistů kvůli válce na Ukrajině ale organizace ATP letos neudílí body do žebříčku a Srb klesne ze 3. na 7. místo.

40. hráči světa Kyrgiosovi dnes nepomohlo ani 30 es a 62 vítězných míčků. Nevyužil možnost stát se prvním australským vítězem Wimbledonu po dvaceti letech od Lleytona Hewitta.

• WIMBLEDON 2022 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 40.350.000 liber
nedělní výsledky (10. 07. 2022)
• Dvouhra mužů - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Kyrgios (Austr.) 4-6 6-3 6-4 7-6(3)
• Čtyřhra žen - finále •
Krejčíková/Siniaková (2-ČR) - Mertensová/Shuai Zhang (1-Belg./Čína) 6-2 6-4
• Dvouhra juniorů - finále •
Poljičak (3-Chorv.) - Zheng (USA) 7-6(2) 7-6(3)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (260)
12.07.2022 00:55Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.07.2022 18:39Od: Marduch GS tituly po třicítce
DJ Okovič 9
Nadal 8
Fedex, Rosewall, Laver 4
[ Reagovat ]
11.07.2022 17:56Od: Mayo
Nikdy by ma nenapadlo, ze Roger bude v počte GS tretí. Ale aj tak je to skvelý úspech smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 17:51Od: Mayo
Dedkovia dominuju tenisu aj naďalej, nonsens. smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 16:36Od: Marduch Jen 2 drinky, horko a bez klóbrcu:)))
https://www.sport.cz/clanek/tenis-wimbledon-opila-zena-kterou-nechal-kyrgios-vyhodit-z-finale-wimbledonu-promluvila-mela-jsem-jen-dva-drinky-3481569#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.web.nexttoart

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:32Od: soloo
v jednom prispevku repti rafaeoli nic neni nemozne a v zapati v druhom sní dal neni sance atd smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:42Od: Rafaeoli25
Protože nejtěžší věc v tenisu je porazit Nadala na Roland Garros. Nebo snad myslíš, že ne?
[ Reagovat ]
11.07.2022 15:25Od: turista
Souhlasím. Zdolat Nadala na RG je tenisový Mt.Everest.
[ Reagovat ]
12.07.2022 01:03Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
12.07.2022 01:04Od: Rafaeoli25
S tebou se dá normálně diskutovat. Kéžby se totéž dalo říct i o ostatních.
[ Reagovat ]
11.07.2022 07:43Od: Usm
jinak dotaz pro místní nabušené statistiky - existuje ještě nějaký jiný hráč, který v open éře vyhrál dva různé GS sedmkrát?
[ Reagovat ]
11.07.2022 07:47Od: woody
NE.
[ Reagovat ]
11.07.2022 09:37Od: Orgasmator
a ještě na 2 různých površích smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 16:25Od: Nola
mna statistiky nezaujimaju, ani boj o GOATA, to necham na fanatikov, ja ocenujem Novaka kvoli tomu, ze sa nezapredal svojmu presvedceniu, to je dnes velka odvaha...... nech si Rafa zbiera GS bez jeho ucasti, je mi to sumak...
[ Reagovat ]
11.07.2022 06:40Od: QacO Djoko
Veľká,Veľká radosť co nám priniesol djokovic hneď som v eufórii otvoril fľašku rumu na umocnenie toho zážitku....
US OPEN Nevidím moc pozitívne co je škoda djoko je rozohraty tak by mal šancu dobehnúť rafu ešte tento rok,ALE asi až na budúci.Nevadi on si pozbiera a na TP nastane mier...ha
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:48Od: soloo
smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:12Od: Rafaeoli25
Nadal teď musí vrátit úder a nejlepší by bylo, aby se tak stalo v Austrálii smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:29Od: peRFect
Nemožné.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:13Od: Rafaeoli25
Nic není nemožné, když jde o takové velikány.
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:31Od: soloo
na taky prispevok som čakal smile .. AO uz je rezervovane pre Novaka ovsem ked ho pustia
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:35Od: Ondrej2280
rezervovat si mozes maximalne tak letenku:) ostatne musis odmakat na kurte a tam neni nic iste..
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:53Od: soloo
Novak musi vratit Rafovi na FO úder
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:56Od: Ondrej2280
vies ako to byva, s tym co musis..))
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:18Od: Rafaeoli25
Říkat, že na FO někdo proti Nadalovi musí je úsměvné.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:28Od: soloo
Říkat, že na AO někdo proti Djokovicovi musí je úsměvné.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:43Od: Rafaeoli25
Já ale explicitně nezmínil AO, může to být USO, jen jsem napsal, že lepší by bylo AO. Chce to lépe číst smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:15Od: Rafaeoli25
Sni dál, v Paříži si to Nadal pohlídá. Teď potřebuje vyhrát USO, to je bez diskuse, z následujících dvou GS musí alespoň jeden vyhrát, aby byl v dobré pozici, bez výmluv.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:25Od: Tennisfan77
Musí, pohlídá, ty máš fakt dost.

Nadal bude mít příští rok 37 let, letos dvakrát odstoupil díky zranění, má chronické onemocnění kostí a letošní French Open měl štěstí, že se mu zranil Zverev a ve finále byl neschopný Ruud.

Aby vyhrál ještě jednou na antuce, muselo by se stát něco výjimečného, osobně tomu nevěřím, spíše si myslím, že už hrát nebude vůbec, teda pokud nevymyslí, jak hrát bez injekcí a pod práškama, navíc se mu narodí dítě, takže opravdu FO 2023 je neskutečná neznámá a Nadal nemá nic jisté.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:32Od: Ondrej2280
Nikto nema nic iste...a hlavne hraci po 35ke...tam moze prist zranenie hocikedy..takze rezervaxia ao pre djokera a fo pre nadala...je ponekud priskora:)uvidi sa tesne pred turnajmi..
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:33Od: Tennisfan77
Jasný, jen mi to přišlo vtipný v tom kontextu, že pár dní zpátky odstoupil Rafa z GS díky zranění, ale FO za rok si pohlídá.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:51Od: Rafaeoli25
Mně zas přijde vtipný, jak už se roky probírá, že Nadal končí. Celý půlrok od loňského FO do letošního AO ho tu kdekdo truchlivě pohřbíval. Jste neponaučitelní v jeho podceňování a odepisování.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:52Od: Tennisfan77
Jop, ale do letoška nepřiznal, že hraje na injekcích a že neví, co bude dělat dále, takže asi tak.
[ Reagovat ]
12.07.2022 13:01Od: Rafaeoli25
Jenže on hrál poprvé na injekcích už v roce 2005. Nesmíš tedy kvůli tomu nad ním lámat hůl. Trpí chronickými problémy celou kariéru.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:51Od: Ondrej2280
O tom FO a Zverevovi sme uz spolu pisali:))ak by mala byt situacia ze so zverevom.prehra na FO,tak vtedy by mohol koncit:)))v tom zapase mohol zverev vyhrat jedine v pripade ze by eafovi preskli vsetky brusne svaly:))))aj to.neni este iste:))ale nie..uplne vazne..v rom zapase prehraval a b9l by prehral aj bez zranenia...
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:55Od: Tennisfan77
Já nevím, je to za mě strašně odvážné tvrzení, hrálo se tři hodiny a to se šlo do TB druhého setu, opakuji druhého setu a Rafa vypadal už úplně hotový, tam se mohlo stát cokoliv, ale úplně.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:45Od: Rafaeoli25
Ale žádný štěstí, Zverev prohrával 6:7 a 6:6, na žádný lopatě Nadala ani omylem neměl. Pořád se tím neoháněj. Jinak na FO to věřím dobře načasuje a zvládne to. To je hlavně tvoje přání, už aby skončil a byl od něj pokoj.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:51Od: Tennisfan77
Ne, já se snažím být maximálně realistický, Zverev by ho výrazně utahal a ten zápas byl za mě úplně otevřený, říkat za stavu 1:0 6:6, kdy Zverev neproměnil 6 MB, že by Nadal jasně vyhrál je prostě hloupost.

Může časovat co chce, bude mu 37 let a letos dvakrát skrečoval díky zranění.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:54Od: W.G.M.
MB ve 2. setu? Hmm, to byla panecku zrychlena hra...
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:56Od: Tennisfan77
Přesně jsem věděl, že přijde nějaký šťoural a napadne překlep, to je takové typicky české chování. smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 14:10Od: W.G.M.
Ten, kdo šťourá, se nesmí divit, když si zašťourá někdo občas i do něj smile. Ale jinak v klidu, nemyslela jsem to nijak zle smile.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:58Od: Rafaeoli25
Ano, jeho zdraví je vachrlaté, nepopírám. Ale na RG se skoro vždycky dá dohromady. Určitě by měl více přemýšlet o kalendáři, na tenhle rok si připravil až moc velký záhul.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:59Od: Tennisfan77
To jsme řešili, vzhledem k tomu, že za chvíli začíná USO a břichem Rafa na jaře marodil měsíc a půl, tak spíše tam aktuálně hrát nebude, než bude.
[ Reagovat ]
12.07.2022 01:05Od: Rafaeoli25
On se za těch šest týdnů dohromady dá.
[ Reagovat ]
12.07.2022 07:03Od: Martan1
Máš pravdu, je tam hodně proměnných a spousta mladých hráčů se bude ještě zlepšovat (Sinner, Alcaraz, Berrettiny, Ruud) Novak mi navíc připadá že to bude ještě držák takový 3 roky jako byl Roger. On může být Rafael taky jen ta zranění ho budou limitovat víc a víc. Myslím a jak říkal Rafaeoli že to asi zkusí ještě táhnout tak 2 roky do olympiády v Paříži a pak skončí. Oba jak Novak tak Rafa mají skvělou fyzičku ale Rafa a jeho noha je velká neznámá. Jistý to nemá žádnej.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:54Od: Nenela
Leda kdyz zas Djokovice nepusti do zeme kvuli ockovani. Djoka muze porazit jen na antuce, jinde bez sance
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:55Od: Ondrej2280
Porazil ho aj mimo antuky a dokonca vo finale GS...tak zas neprehanaj:)
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:56Od: Tennisfan77
Ano, na US Open 2013, to je skoro deset let.
[ Reagovat ]
11.07.2022 14:05Od: Ondrej2280
Aj 2010 na us a 2012 ultra match vo finale AO,stale tu niekto argumentuje tym,ze nadal ma 14 FO a z inych GS menej trofeji...to ze ma 14 titulov znamena len to,ze tam je prakticky neporazitelny..co sa tyka hardu ma 2AO,mam taky dojem.ze 4US a 2 wimbledony to je k..a vela GS na oznacenie ,ze vyhrava len na antuke..a kazdy z tych GS na harde a trave ziskal cez federera alebo djokovica vo finale...
[ Reagovat ]
11.07.2022 14:07Od: Tennisfan77
Já to neříkám, má 22 GS, čili bez debaty úspěšný hráč i mimo FO, tam je to úplně jiná kategorie, šílená statistika.

Jenom tě opravím, mimo RG má 8 GS, z toho 4x přes Djokoviče s Federerem, 2x Medveděv, 1x Anderson, 1x Berdych.
[ Reagovat ]
11.07.2022 14:10Od: Ondrej2280
Myslel som to tak, ze djokera porazil vo finale.us 2 krat a federera vo finale wimbledonu..trosku blbo formulovane som to dal:)
[ Reagovat ]
11.07.2022 14:12Od: Tennisfan77
Chápu, v pohodě. Nicméně je to všechno strašně dávno, ve Wimbledonu jsem věřil, že by Djokoviče mohl sundat, nestalo se, na US Open se na 90% nesetkají, v Austrálii možná a je reálné, že Wimbledon byla poslední šance na duel Djokovič-Nadal mimo antuku.
[ Reagovat ]
11.07.2022 14:44Od: Ondrej2280
Je to realne,ze sa mimo antuku nestretnu...
[ Reagovat ]
11.07.2022 15:27Od: turista
Vrátit úder? Vždyť v honičce o GS Nadal stále vede o 1 kousek. Novak furt jen dohání.
[ Reagovat ]
11.07.2022 06:22Od: Mayo
Novak Djokovic je GOAT smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 09:07Od: Orgasmator
smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:11Od: Rafaeoli25
GOATský race je otevřený, je už únavné o tom pořád dokola mluvit.
[ Reagovat ]
11.07.2022 17:50Od: Mayo
Novak je definitívny GOAT, ten vyhra GS aj v 40-tke a smilenejakým záhadným spôsobom nespomalí
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:36Od: peRFect
V tuto chvíli je pravděpodobně nejúspěšnější tenista. GOAT má dost parametrů, je třeba hledět ze široka. Ale to mé v tuto chvíli je dost podstatné, protože za 15-20-40 let si budou lidé vzpomínat jen na počty GS titulů a z toho pohledu je prozatím nejlepším hráčem Rafa. To je fakt, stejně jako ten, že Rog je největší tenisovou ikonou. Takže každej z těch 3 má něco, je to 63 grenslemů třech hráčů oproti cca třem grenslemům zbytku pole? (Stana, ani Andyho už počítat nelze). To je prostě šílený nepoměr a jen to vyzdvivuje velikost těch třech. Historicky nejlepším ale zůstane ten s nejvíce GS tituly a je velmi pravděpodobné, že za života všech těch, co to tady na TP komentují a sledují toho nejšťastnějšího z BIG 3 nikdo nepřekoná. Dost možná nevyrovná ani toho kdo z BIG 3 zůstane třetí.
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:39Od: Ondrej2280
smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:49Od: W.G.M.
smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:35Od: soloo
Goat antuky je Rafa a to je asi tak vše
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:38Od: Ondrej2280
Ano,G.O.A.T antuky je uz dany,uz si len pockame kto to bude celkovo..
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:14Od: RFanousek
Nevím jestli to tu někdo psal, ale je to první Djokův GS bez Vajdy v boxu.
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:04Od: turista
Novakovi velká gratulace! Dokázal vyhrát nad přetěžkým soupeřem a ustál psychicky náročné podmínky. Hurá! Žádný Nadaluv trhák o 3 GS nebude! Tenisový svět je zase v pořádku.
[ Reagovat ]
10.07.2022 23:45Od: Vlk-v-trave NEW PORT - HALL OF FAME
DRAW
https://www.atptour.com/en/scores/current/newport/315/draws

FAA jako nasazena No1
1111 jako No2

Hity prvniho kola:

Sir Andy vs. Kvery
Genius J1r1 vs. Feli Lopez

Nebudou chybet - Jack Ponozka, Max Cressy, Bublik, Humberto, Rijthoven... atd:)
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:57Od: Ondrej2280 Kyrgios Djokovic
Takze dnes len potvrdene co som pisal par dni dozadu..proste kyrgios hracov typu nadala alebo djokovica neporazi nikdy v zaverecnych kolach GS..jednoducho na nich nema, nema ich cim porazit..ani hrou a uz vobec nie hlavou...tento level je pre neho velmi vzdialeny...
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:13Od: soloo
Paddy 21.6. Zajímalo by mě, co všechno dnes Novak rozmlátil

JA pockaj az se budes ptat za mesic co rozmľati Rafa :D
Paddy: Rubleva v QF?
JA Ked vyhra Novak wimbledon ja si ten prispevok najdem a k tak sa zeptam este raz smile

10.7. Tak paddy pytam sa ta este raz čo dnes rozmlatil Rafa? smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:11Od: panzer.dragon
djokovi gratulace, že bude fedex třetí sem si teda ještě nějakej ten rok zpátky nemyslel :)
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:10Od: woody 21 FOR NOLE
Dneska super výkon od druhého setu, Nick uhrál v podstatě body jen podáním. Měl jsem ze zápasu obavy, protože Nick je to schopný odservírovat a počkat na šanci. Ale Novak ve výměnách výborný, pomáhal si hodně o BH Nicka.

Uvidíme co bude dál, docela reálně hrozí výrazný propad žebříčkem, zatím jsou pravidla v Americe jasně daná... Asie nevím jesti se hraje a v Evropě se začíná hrát až v říjnu. Takže 21 super, ale snad jsem dnes nezažil radost poslední...
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:11Od: turista
Novak si určitě cestu k dalším turnajům najde. Týdny na pozici No1 už honit nemusí. Nikdo ho aktuálně nemůže dohnat. Rafa Nadal ztrácí 164 týdnů což je víc než 3 roky. Chtělo by to dosáhnout na 40 Masters. A hlavně hrát zápasy. Bude to dobré.
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:00Od: paddy princ George s trofejí [ Reagovat ]
10.07.2022 20:59Od: D@nny Rafaeoli to je ukaz
S nim by si uzil i docent Chocholousek. Takovy clovek se narodi jednou za 100 letsmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:39Od: Ondra979
nj, tak nakonec podle ocekavani, na vyhru to od Gyrose nebylo. bohuzel to vypada, ze za rok to bude podobne..takze Roger asi prijde po GS rekordou i o pozici nejlepsiho travare, coz bude pro nej celkem krute, ale asi to tak dopadne..a muze si za to bohuzel sam..
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:42Od: Tennisfan77
Federer má na trávě 19 titulu, tohle Djokovic nepřekona ani za 10 let, čili Federer bude nejlepší travař vždy. Ostatně proč vy nemohl Wimbledon vyhrát ještě jednou? Však ta konkurence je naprosto tragicka, Djokovic hrál asi na 40% a vyhrál titul
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:44Od: soloo
muže Federer este raz vyhrat wimbledon, ale musí byt vo forme a rozohratý
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:46Od: Ondra979
to je mu na dve veci..vzhledem k tomu, ze Wimlas je naprosto nejdulezitejsi turnaj travni sezony, vse ostatni je jen priprava, tak rozhoduje pocet wimledonu a potom H2H..a jak djoko prida jeden titul, tak z toho vychazi o trochu lepe..rikam to nerad, ale nejspis to tak bude
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:49Od: Tennisfan77
Na trávě se nehraje jenom Wimbledon, ostatně to není ani travnatý turnaj, je to taková fraška na trávě, která je spíše antuka. Fakt je ten, ze Švýcar má 19 titulu na trávě, Djokovic 7, čili logicky nemůže být nejlepší travař, tečka
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:18Od: Carmelo
Právě může, pokaždé ho ve finále Wimbledonu porazil tzn. že je lepší, jasné jak facka.
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:59Od: RFanousek
Tak jasné to právě není.
Bilance ve Wimbledonu jejich je 3:1 (proč nepočítat semi??), přičemž ten jeden zápas měl Federer dva mečboly takže klidně mohlo být 2:2, rozhodly centimetry.
Plus, všechny jejich zápasy se odehrály když měl Federer přes 30. Pro porovnání, Sampras ve 32 končil kariéru protože cítil, že to už nemá cenu.
Takže podívat se na bilanci 3:1 a říct ten je lepší než ten je zjednodušené a zavádějící.

Já si myslím, že na trávě je celkově Federer o něco málo lepší tenista než Novak. Na hardu je lepší Djokovič, na antuce taky.
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:16Od: woody
Souhlas, je velmi odvážné tvrdit, že je Novak nejlepší na trávě. Je na ní velmi dobrý, ale myslím, že Novakova unikátnost je v tom, že je velmi dobrý na všech površích.
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:29Od: Ondra979
zatim ne, ale jestli vyhraje jeste jeden, tak uz to bude dost na vazkach a jak rikam, neuvidim to moc rad, ale minimalne k diskuzi to bude..a ano, muzeme mit namitky ohledne jeho herniho stylu ktery neni moc "travni", zpomaleni travy atd..ale tu efektivitu ma uz ted na traveneuveritelnou a lepsi nez Roger..ten mel mit minimalne o titul vic a asi by nebylo co resit, ale bohuzel ho nema
[ Reagovat ]
11.07.2022 07:16Od: woody
zpomalení trávy, určitě nezpochybňuju, že k určitému zpomalení došlo, pořád to je ale nejrychlejší povrch, Kyrgios uhrál téměř vše díky podání, moc mě to nebavilo, ale kdyby to bylo ještě rychlejší, tak bych snad ani nekoukal...
[ Reagovat ]
11.07.2022 07:21Od: woody
myslím, že málokdo by bral Novaka jako nejlepšího travaře, myslím, že to ani není jeho cíl. Na druhou stranu, momentálně není moc hráčů, kteří by ho tam dokázali porazit.
[ Reagovat ]
11.07.2022 07:54Od: Tennisfan77
Ale tady se obecně zapomíná na to, jak Djokovič ty Wimbledony sbírá, potažmo se podívej na poslední GS finále.

Djokovič - Kyrgios
Nadal - Ruud

Však ti finalisté jsou vyložený výsměch tenisu, nepamatuju, že by třeba Federer měl ve finále Wimbledonu tak slabého soupeře, jakého má Djokovič, případně letos Rafa na French Open.

Další věc je absence travnatých Masters, tam by měl Roger těch titulů kolik? 10-15?
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:06Od: woody
Klasickej Kamilos...Úplně zbytečný hejtování.

Kolikrát udělal Roger Wibmledon přes Novaka?

Novak porazil Rogera ve finále celkem 3x, 2x Rafu.
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:10Od: Tennisfan77
Pokud vím, turnaj není jeden finálový zápas, jak je psáno ve vlákně, bilance je 3:1 pro Djokoviče s tím, že asi 2 centimetry chyběly k tomu, aby to bylo 2:2.

Faktem zůstává to, že Nadal a teď už i Djokovič prostě sbírají poslední 2-3 roky GS v nejslabší tenisové konkurenci v open éře.

Tohle není hejt, ale reálně podložitelný fakt, který rozumní fans obou táborů nemají problém uznat.
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:27Od: woody
Tak mi ten fakt podlož tedy. Na to jsem hodné zvědavý.
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:33Od: Tennisfan77
Pokud nevidíš hráče, kteří jsou v TOP10, tak se asi nemáme o čem bavit. Letošní Wimbledon to ještě více podtrhnul, Garin, Kyrgios, Fritz a jeho kolaps (již podruhé), Ruud ve finále French Open.

Dlouhověkost BIG3 je fenomenální stejně jako neschopnost nové generace je odstranit.
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:41Od: woody
Tak, letošní Wimbledon je dost vyjímka, vzhledem k tomu že dva hráČi TOP 10 tam vůbec nepustili, další buď nečekaně prohráli, nebo chytli covid...
ALe tvrdit,že konkurence je nejslabší v historii Open Ery je smesna, stejne jako to tvrdit o jakekoliv konkurenci..
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:53Od: Tennisfan77
Kdybychom srovnávali "NextGen", kam můžeme zařadit Zvereva, Tsitsipase, Alcaraze (poměrně krátce), nebo Medveděva, či Berrettiniho, tak vidíme jasně to, že mezi nimi je jeden GS - získaný ještě přes složeného Djokoviče, který neuhrál ani set.

Třeba Zverev to má s BIG3 na GS 0:5, Medveděv 1:4, Tsitsipas 2:3 a to nepočítám ty mentální kolapsy Fritze a jemu podobných.

Já bych chápal, kdyby prohrávali s BIG3 v jejich věku 25-30 let, ale neporazit je v 36ti je fakt za mě slabota.

Hlavně se podívejme na ty poslední zápasy, Tsitsipas 2:0 na sety ve finále FO, Fritz 2:1, Zverev 4 setbally a nedopodával set, Medveděv 2:0 a prohrál, šílený prostě.
[ Reagovat ]
11.07.2022 09:07Od: woody
Konkurence je v čase vždy nejsilnější možná, už jsem to sem psal několikrát, je to věc, kterou nedokáže nic ovlivnit. V daný moment (GS turnaj) se prostě ukáže kdo na to má a kdo ne. Tak to prostě je. A obraty ke sportu patří.

Momentálně do toho zasahují politická rozhodnutí, což je věc bohužel jiná...
[ Reagovat ]
11.07.2022 09:11Od: Tennisfan77
Já si to bohužel nemyslím, ono finále USO, které vyhrál Thiem mě o tom skálopevně přesvědčilo.

Zverev GS nevyhraje asi nikdy, Tsitsipas možná French Open, ale musí ve finále potkat hráče mimo TOP20, který navíc není zkušený a sesype se více, než on, Medveděv je otazník, od USO kolabuje v každém finále kde je jasný favorit.

Thiem je mimo už asi navždy, čili reálně může více GS vyhrát maximálně Alcaraz, jinak asi nikdo.
[ Reagovat ]
13.07.2022 00:23Od: Amputace
Takový Medvěděv je úplně někde jinde než prakticky celá Federerova konkurence do roku 2005/06. Ale úplně jinde, takže nechápu, co tady třepeš. Zajímalo by mě, kdo z těch velkých Federerových rivalů byl kdovíjaký mentální titán. Roddick chodil do zápasů s Federerem poražený už v šatně, Safin byl nervák, Nalbandian na tenis kašlal, Hewitt na to zase neměl tenisově Federera porážet a v době Federerova nástupu už byl za svým vrcholem. Nikdo z těchto hráčů nikdy nepředváděl dva roky v kuse tak stabilní výkony jako Medvěděv na hardu. Pořád tady argumentuješ nějakými otočkami. Z těchto důvodů se hrají GS na tři sety. Je to úplně jiný sport porazit Nadala či Djokoviče na tři vítězné sety. A že už jsou staří? Se podívej, jak hrají, stále předvádějí obrovskou kvalitu a současně mají více zkušeností s vyhráváním, než jakýkoli jiný tenista historie. Ty tvoje argumenty - to je někdy až bolest číst. Tsitsipas či Medvěděv se zhroutili ve finále, čili známka nekvality a slabé konkurence, když ale naopak Medvěděv rozbil Djokoviče 3:0, bylo to tím, že byl Djokovič špatný. Ne, nebyl, Medvěděv ho prostě přejel, viděl jsem ten zápas. V prvním setu měl úspěšnost prvního servisu přes 90%, ztratil na servisu jeden nebo dva míče. Tak nechápu, o jakém složeném Djokovičovi píšeš, proti tomuhle nešlo hrát. Vymýšlíš si, co se ti hodí. Djokovič v ten den hrál to nejlepší, co mohl, ale Medvěděv na rozdíl od finále AO 2021 udržel klidnou hlavu a zahrál skvěle.
[ Reagovat ]
13.07.2022 00:44Od: Ondrej2280
:)nikto nie je automaticky vo finale s Nadalom favorit, a plati to pre celu big3.Navzajom sa vedia porazat ale medvedev, tsipisek, kyrgios, nie su taki hraci, aby si mohli povedat, ze su proti nim favoriti a to na ziadnom povrchu.Mentalne ich ti traja borci prevysuju a dokazu ich lamat napriek tomu, ze su o dekadu starsi.USO 21, proste medvedev zahral velmi dobre, anerobil vuiac menej lahke chyby a stalo sa, ze v tom zapase naopak zlomil on djokera..ao 22, medvedev dva sety bol lepsi, ale nedokazal presne to co bolo potrebne, zlomit Rafu a tak rafa v tretom sete zlomil zapas na svoju stranu a ked das takemu playerovi najavo, ze si neveris na vyhru, tak on uz velmi dobre vie co s tym robit:)ono je v podstate jedno, ci ten zlom pride v prvom alebo tretom sete, ale plati , ze od toho okamihu je ultra tazke sa vratit nazad..zazil to medved, tsipisek, sinner a podobne...
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:01Od: Vlk-v-trave Re: Však ti finalisté jsou vyložený výsměch tenisu
Ze te huba neboli...:D
aha, zapomnel jsem, klavesnice... tak to potom se da napsat jakakoliv pitomina.
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:04Od: woody
smile Ne asi...
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:11Od: Tennisfan77
Ne, tohle je pravda. Já si pamatuju, jak se Federerovi vytýkal Čilič a weak éra typu Roddicka, Hewitta, ale když tady Djokovič s Nadalem berou letos GS přes Ruuda s Kyrgiosem, musím si trošku rýpnout.

Ostatně ten Čilič by velmi reálně porazil ve finále GS oba dva výše zmíněné poslední finalisty, možná i toho Medveděva. smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:32Od: Vlk-v-trave
Jo, takze kdyz nekdo pise pitominy, tak je budes psat taky:)
No... to je ovsem rozumne:D
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:35Od: Tennisfan77
To není má filosofie, jenom jsem měl takovou pondělí potřebu napsat na pitominu pitominu. smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 12:41Od: peRFect
Tak ARod i Marin jsou GS vítězi. To je fakt. ARod je navíc Rogerův vrstevník a hrál GS finále několikrát. Pokud si dobře pamatuji, tak Roger ve svých GS finále porazil více GS vítězů, než Rafa. U Novaka nevím.
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:10Od: Tennisfan77
Asi tak a to byla prý weak éra, více nemá smysl komentovat. smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:20Od: Tennisfan77
Mrkl jsem na to, Federer porazil GS vítěze ve finále GS celkem 3x na AO, 7x ve Wimbledonu a 5x na US Open, to je 15x ze 20ti případů tzn. 68%

Djokovič to má 15x z 21 případů čili 71%, Nadal 15x ze 22 případů tj. 68%

Je to stejný téměř u všech, Djokovič má jedno finále navíc.
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:36Od: turista
Souhlasím. Novak má například vynikající antuku zkreslenou tím že je to v éře Nadala.
[ Reagovat ]
11.07.2022 09:49Od: peRFect
To měl ale i Roger. 5x finále si na FO málokdo zahraje.
[ Reagovat ]
11.07.2022 15:37Od: turista
Souhlasím. Ale Novak Djokovič vyhrál ve své kariéře celkem 18 antukových titulů, z toho 13 velkých včetně všech antukových Masters 1000 nejméně 2x. Víc velkých antukových titulů má pouze Nadal. Borg má myslím stejně. Ostatní v celé historii méně.
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:42Od: Carmelo
A jak to chceš jinak posoudit? V tom případě by se museli narodit ve stejný den a být v primu v totožný čas. Federer s Djokovicem prohrál drtivou většinu opravdu důležitých zápasů na grandslemech, finále TM. Měl z něj psychický blok (nedokázal proměnit matchbally) jako dříve z Nadala. Federer je z nich v primu asi nejlepší tenista, nebo nejtalentovanější, ale když se člověk pozorně podívá na jeho bilanci, vychází z toho daleko nejhůř...
[ Reagovat ]
11.07.2022 07:57Od: Tennisfan77
Hlavně se podívej, kdy Federer začal Djokoviče/Rafu potkávat, většinou měl v těch velkých finále už přes 30 let.

Do 30ti let věku byla H2H pro Federera 13-6, Djokovič to srovnal až v roce 2015, to měl Federer pokud se nemýlím 34?

Pořád se obecně zapomíná na faktor věku, kdy je RF za dvojicí Djokovič/Nadal prakticky o generaci pozadu.
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:47Od: expert69
Pokud dobře vzpomínám, tak fedex to měl hodně negativní s rafou od začátků a ve svých nej letech.... Takže to tvoje po 30 platí pouze o djokovi. Ve velkých zápasech je prostě fedex horší než zbylí dva a toho stojí 1. pozici statisticky a možná i celkově. Já osobně bych ho rád viděl příští rok konkurence schopného alespoň na trávě. Kdyby se dostal do nějakého sf na grandslamech, bylo by to top.
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:56Od: Tennisfan77
Máš pravdu, platí to v mém příspěvku hlavně u Djokoviče.

Rafa to je jiná písnička, tam to silně ovlivnila antuka, nemyslím jenom H2H, kdy bez antuky je to vyrovnaný, ale spíše mentálně. Federer prohrál první zápas v Miami, pak to srovnal za rok a když se mrkneš na H2H třeba do roku 2011, kdy měl Federer 30 let, tak to bylo z pohledu Federera 8-14, ale jenom 2-9 na antuce, což dělá fakt hodně, bez ni to máš 6-5.smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 11:01Od: Tennisfan77
Abych to uzavřel tak trošku cituji Rafu, který opakovaně říkal, že Federer je druhý nejlepší antukář v tenise, což ta bilance víceméně potvrzuje, Federer těch antukových finále/semifinále udělal nespočet, bohužel tam téměř vždy čekal Nadal.
[ Reagovat ]
11.07.2022 15:40Od: turista
Ale Djokovič už kromě Nadala na antuce všechny přečíslil. A toho Nadala na antuce 8x porazil.
[ Reagovat ]
11.07.2022 15:41Od: Tennisfan77
To navazuje na to, co říkám. Federer začal citelně ztrácet po 30tce, předtím vedl H2H s Djokovičem a H2H s Nadalem mimo antuku.

Oba dva ho dohnali až někde v roce 2015, to měl 34, Nadal H2H mimo cihlu prohrává dodnes, hodně udělal rok 2017 samozřejmě.
[ Reagovat ]
11.07.2022 17:46Od: expert69
Nejdůležitější část h2h jsou samozřejmě grandslamy a tam to má fedex 4:10 a 6:11. Celkově 10 21. Nad rafou vede pouze v wiblu a ani tam s odřenýma ušima a nad Novakem snad nikde.
[ Reagovat ]
11.07.2022 21:04Od: Tennisfan77
Nechce se mi to počítat, ale bude to stejný s tím, co píšu výše. Většina po 30tce smile
[ Reagovat ]
12.07.2022 14:44Od: expert69
U djoka jo, ale nadal ne l, tam tenhle argument neplatí....
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:59Od: Marduch
Ne, ne, Djoko má z pažitu 8, slovy osumsmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:08Od: RFanousek
Opravdu v tuto chvíli tvrdit, že Djokovič je nejlepší travař historie, nemá žádné ani statistické opodstatnění, natož když se dostaneme k diskuzi o herním stylu na trávě, zpomalování trávy atd. Uvidíme, jestli ještě Wimbledon vyhraje, já si třeba tak jistý nejsem, přece jen ti mladí někdy začít vyhrávat musí ač si dávají načas, navíc Novakovi bude příští rok 36 což je věk kdy třeba Eoger vyhrál svůj poslední GS (zatím).
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:40Od: turista
Federer má 19 titulů na trávě což je nepřekonatelné. Nikdo mu navíc nesebere to, že je tzv. "centurion".
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:36Od: Tennisfan77
Federer všechny rekordy stanovil jako první, Djokovič s Nadalem ho celoživotně dobíhají a překonávají až poté, co začal ztrácet věkově.

Federer měl po třicítce proti sobě v TOP formě Djokoviče s Nadalem, koho mají proti sobě po třicítce oni dva?

Chvíli to vypadalo na Thiema, ten je tam kde je, Murray skončil a herní pole je vyloženě čisté. Na hardu je Medveděv, oukej, ale ten US Open vyhrál primárně proto, že se Djokovič složil z velkého slamu, potvrdil to AO, kdy zahodil vedení 2:0 na sety, pobychybuji, že by to Nadal otočil třeba proti Nolemu, nebo Federerovi.
[ Reagovat ]
11.07.2022 15:43Od: turista
Proti Nolemu Rafa nikdy nikde z 0:2 na sety pětiseťák nevyhrál. Myslím dokonce, že nikdy nikdo takový zápas proti Nolemu nevyhrál.
[ Reagovat ]
11.07.2022 15:48Od: Ondrej2280
A plati ro aj opacne:))
[ Reagovat ]
11.07.2022 18:57Od: woody
Porazil, Melzer na RG, tuším rok 2010 nebo méňe..
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:38Od: Tennisfan77
No, Djokovic má 21 GS, co dodat, snad jeb gratulace jeho fans. Škoda covidu a jiných sraček, to bychom se dneska asi bavili trosku jinak, můj tip, Djokovic by měl 23 GS, Nadal 21, Federer svých 20.

Osud však měl jiný názor
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:57Od: Rafaeoli25 Ještě jednou k Novakovi
Opravdu mu titul přeju, zasloužil si ho podobně jako třeba na loňském FO, i tady jako loni v Paříži otočil tři zápasy a kdo jiný už by si měl titul zasloužit víc než hráč, kterému se takový majstrštyk povede. Nadal a on jsou prostě nezdolní, nikdy se nevzdávají, nechají na kurtu všechno i když je to 0:2 a vypadá to zcela beznadějně, je to prostě obdivuhodné a nezbývá než se jim klanět, pořád dokola. Bravo smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:23Od: brixner
Na Nadala si nezapomněl, svět je v pořádkusmilesmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:36Od: Tennisfan77
smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:14Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:14Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 13:17Od: Rafaeoli25
Tak za mě je svět v pořádku, vyjadřuji úctu jim oběma, jaký to rozdíl oproti tomu, co se tu psalo po Nadalových triumfech. Já Novakovy nezpochybňuju.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:45Od: Montaigne33 Srb a jeho "zázrační pomocníci"
https://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/416548/djokovic-v-podezreni-co-na-kurtu-inhaloval-z-tajemne-lahvicky.html
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:06Od: SubOptikT
Ubreč se
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:42Od: Fandina
A mezitím mají KrejSi set. Tak ještě jeden holky. PojĎte!!!
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:44Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:35Od: Montaigne33 Asi se nikdy nedozvíme- co/kdo mu pomáhá.viz letošní "INHALACE..
https://isport.blesk.cz/clanek/tenis/309924/ostry-utok-na-djokovice-novak-dopoval-a-atp-ho-kryje-rika-expertka.html
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:38Od: Rafaeoli25
To jsou samé spekulace o dopingu, jeden expert říká něco o Nadalovi, druhý o Djokovicovi..
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:35Od: paddy jednohubka [ Reagovat ]
10.07.2022 19:17Od: mahycek
Omlouvám se, neunesl jsem a měl slabší chvilku.
Komentátoři na EUROSPORTU , Matz a další,jak
říkali hlavně ti čeští, jak má Djoko fanoušky
po celém světě. Ale kolik ???? Proti švýcarovi,
ani zmínka. Musím si odpočnout od tenisu, jsou
jiné sporty, ale hlavně hudba, mám plný kalendář,
zatím do konce září. Ale, bude US OPEN,takže
se mějte hlavně zdravěsmilesmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:33Od: Rafaeoli25
Hele ty všechny hejty na Djoka neberu, nemůže za to, že Kyrgi není lepší a že ho nedokázal udělat.
[ Reagovat ]
10.07.2022 23:00Od: mahycek
To nejsou hejty, Djoko byl prostě lepší dnes.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:11Od: NoletheBest 7. SW19 pro Noleho
SW19 patří počtvrté v řadě opět nejlepšímu z nejlepších, velká gratulace Novakovi smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:47Od: Nola
jj, nikdy som nemyslela, ze raz bude na trave tak dominantny, prehral finale s Murraym, odvtedy tusim nepustil jedine... ale cestou do finale tento rok, to bolo ako vlani na FO, kostrbate...
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:01Od: mahycek
Bla, bla, bla.... Řeči na kurtu v pořádku o rodině, pak samej Sampras a Roger nikde, ale to
známe. Doufám, že už to nikdy nevyhraje. Pojďte
mladí dotoho, atˇuž nikdy nezvedne pohár srb,
nebo španěl. Myslím Rafy, ale to se už nikdy
nestane
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:04Od: Rafaeoli25
Nadal může určitě další minimálně FO vyhrát. Jinak mladí bohužel zas a znovu ukazují, že to prostě zatím nejde.
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:20Od: turista
Ještě se nestalo aby v 37 letech někdo vyhrál GS. Nadal je sice výborný, ale tělo už reaguje zraněními několikrát za sezónu. Pokud nevyhraje letos US Open tak ten 23.GS bude problém. Navíc by neměl ignorovat blížící se děťátko.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:08Od: SubOptikT
Ubreč se
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:12Od: svetova.dvojka
žádní mladí nejsou, jedině snad Alcaraz nebo Rune, ta tzv. nextgen je už dávno ve střední generaci...
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:34Od: vavrinec
Na Janika Sinnera bych nezapomínal, já vím že ho tu nemáte rádi, ale on bude dobrý, hodně dobrý.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:37Od: Rafaeoli25
Určitě, až skončí Nadal a Djokovic, tak bude.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:44Od: Montaigne33 Re: inhalování atd.
Bez "inhalování" by nepřešel ani přes Sinnera...
Byl by to obrovský průšvih pro tenis, kdyby se ukázalo, že Srb roky dopoval... Ale cyklistika přežila svého Armstronga- přežil by i tenis
[ Reagovat ]
10.07.2022 23:09Od: baba
no někdo inhaluje a někdo bere léky a injekce a ještě to veřejně přiznává ...
[ Reagovat ]
12.07.2022 23:30Od: turista
smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:58Od: baggik
Temhle mladejm se prat ani neda, jsou tak slabi, labilni a lini. Djokovic s Nadalem maji do sve nejlepsi formy kilometry daleko a presto si je vodi jak chteji. A mladi proste jenom cekaji, az ti dva skonci. Zadna snaha na sobe makat a dostat se na vyssi uroven. Soucasna generace tenistu 25-32 let je nejslabsi v histotii.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:47Od: paddy Djokovič podle očekávání zachránil sezónu
Nutno dodat, že zaslouženě po třech obratech v řadě. smile smile

Utkání mělo na konci všechno. Hluboké oddechnutí vítěze po MB (vyhrát totiž musel), tradiční vytrhnutí a požití kousku trávy (snad se včera někdo škodolibě na jeho oblíbené místo nevymočil), nově zařazený gymnastický prvek - letadlo na zemi, letící srdíčka, odhozená potítka mezi diváky, poplácání ze strany diváků (kteří si v leckterém případě otřeli ruce od potu), a také objímačka s týmem, kde nechyběl ani Srdjan a jako bonbonek na konec Jelena v růžovém pytli (všichni čuměli jak jelen).

Před posledním míčem diváci skandovali No-Le, No-le (hodilo by se pokračovat - bude makat v australském do-le, do-le). Djokovič pak oficiálně přiznal bromance s Kyrgiosem, takže dá se dedukovat, že se brzy bude rozvádět.

Celkově byl Djokovič zřetelně lepší (i na servisu), Kyrgios se od třetího setu nedostal ani ke shodě na returnu. Kyrgiosova neschopnost se plně soustředit na zápas je dlouhodobý problém, a nelze se vymlouvat na diváky, že ho provokují, protože ti to dělají vůči všem hráčům, a zejména vůči těm, kteří se nechají vyprovokovat. On sám pak nesportovně narušuje zápas a soustředění protihráčů svým hlučným chováním během přestávek.

Škoda, že se neudálo mnou vyhlížené Djodal finále, protože si myslím, že Nadal by měl solidní šanci vyhrát, i když mu tráva tolik nesedí. Pokud by Nadal vyhrál, pak bych se týden v kuse smál, až bych si z toho přivodil centimetrovou trhlinu v břišním svale.

Kdo ví, jak by turnaj dopadl, kdyby se Jyrka nerozhodl odjet do Newportu.

Aktuální skóre je 22-21-20 a uvidíme, jak to bude vypadat na USO. Očekávám, že letos už skóre zůstane beze změny. smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:49Od: paddy
mezi diváci nechyběl ani Tom Cruise alias Maverick, který na vlastní oči viděl, jak Djokovič sestřelil Kyrgiose
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:58Od: Vlk-v-trave
Britsky komentator jen suse prohlasil... na tribunach dnes sedi asi i nejaky herec :D
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:00Od: stefankelner Re: Na
Nadal sa pokakal... A nepomohol ani zápas menej pre Nika!
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:00Od: Vlk-v-trave
Za prohru Nicka evidentne - jak jiz tady pekne naznacil Stan, - muze jeho box... prilis pozitivni:)
Meli mu nadavat, peskovat, a on uz by se na tom returnu lepe soustredil...:)
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:12Od: Stan_Borowitz
Přesně tak, taky diváci nic moc, nikdo mu neradil, nenadával, akorát ta jedna nalitá paní rušila během hry, ale tu hned vyvedli a to byla zásadní chyba! Nick si na ní chtěl vybíjet svůj vztek, ne aby ji vyvedli.
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:44Od: turista
Nadal by v dnešním finále dopadl stejně jako Kyrgios. Novak by chtěl jeho krev. A šel by po něm ještě vic než po Nickovi.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:37Od: Rafaeoli25
Gratulace Novakovi, který byl na daném místě aktuálně nejlepší, nemám problém mu vyseknout poklonu, opačně to bohužel v mnohých případech neplatí. Race to The most GS titles pokračuje dál, Nadal bezpochyby potřebuje vyhrát USO nebo AO, aby byl před příštím FO v dobré výchozí pozici.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:39Od: svetova.dvojka
Nadal je zraněný ne...
Tak jak může hrát na US Open ?
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:40Od: Rafaeoli25
Tak natržený břišní sval ho nevyřazuje na dva měsíce.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:42Od: svetova.dvojka
a na kolik ?
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:46Od: Rafaeoli25
No na kratší dobu. Ono ho snad zlomené žebro vyřadilo na dlouhou dobu?
[ Reagovat ]
10.07.2022 20:44Od: Tennisfan77
Nadal letos konci kariéru smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 21:53Od: JohnB
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:48Od: turista
USO vyhrát může. AO pokud nechají Djoka hrát tak těžko. A RG už z důvodů věku taky těžko.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:37Od: Stan_Borowitz
Nejlepší moment finále byl, když Nick zjebal svou lavičku za to, že mu za stavu 40:0 moc fandili a on kvůli tomu gem prohrálsmile

Jinak Djoko zahrál skvěle, jak napsal Nick, nikdo není tak dobrý ve hře jako on.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:40Od: Vlk-v-trave
:DDD
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:41Od: Vlk-v-trave
Jak by po nem rvali, ze to je priserny jelito, tak se rozjede, takze ve vysledku se nam pak jaksi zasekl :DDD
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:37Od: George_Renel
A Jirka Veselý jde do vedení.smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:38Od: Stan_Borowitz
Takticky zvládl J1rka letošní Wimblas na jedničku.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:39Od: Vlk-v-trave
:) Je to tak... potvrzeni GOTTa je na Svete.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:34Od: svetova.dvojka
A božský Roger je v pořadí grandslamových titulů najednou až třetí...
smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:36Od: Ondřej.Jirásek
vždyť to nevadí, všichni tři jsou skvělí tenisté a budou chybět, užívejme si to, dokud tu jsou. Roger se ještě vrátí a třeba bude nějakou dobu hrát. na velký titul už mu nevěřím, ale naděje umírá poslední.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:37Od: Liverpool22
smile Myslím, že Wimbledonu Roger ještě může vyhrát - pokud se to vše sejde - no uvidímesmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:40Od: Ondřej.Jirásek
jo, tam bych mu věřil určitě nejvíc.
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:10Od: Orgasmator
smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:32Od: Fandina Nole
ještě nějaký ten GS přidá. O tom nepochybuji. Mně je sympatický, není moje top, Rogera mám radši, ale Noleho považuji za takového normálního kluka. Gratulka mu. Nick na něj dneska neměl.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:43Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:32Od: annah
Dopadlo to, jak mělo. Gratulace Djokovi! A byl to hezký zápas, důstojný finále tenisového Chrámu.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:31Od: Martan1
Ještě že vyhrál Novak, tenisové umění zvítězilo. Škoda Rafaelova zranění no..
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:05Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:50Od: turista
Proti Novakovi by tady byl bez šance.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:29Od: Nola
Gyros v cervenej siltke, super smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:34Od: Liverpool22
smile prostě rebelsmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:35Od: Fandina
Tak nějak. O nemoc tu určitě nejde. Je to provokater. smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:43Od: Nola
jj, ma cely etablischmet niekde, nejdem pisat kde, ale aj on mohol zbierat body.... ten jeho servis je momentalne najlepsi servis na okruhu, neksutocne pecky tam posielal, a ma ho podobne kreativny ako Izzy
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:45Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:29Od: bIbec
GOATsmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:29Od: bIbec
smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:28Od: Vlk-v-trave dobre jeste tady:) Gratulace Djokovicovi
Zaslouzene. K moji utese, byl aspon ve ctvrtem Tajbrejk:D Ikdyz hodne pokazeny od Nicka. A tech blackoutu bylo moc - proti Djokovi. Finale bylo az moc poklidne, na to, ze na kurte byl Nick, takove spis poklidne odpoledne pri caji s mlekem.

Kruta porazka pro Nicka ve finale. Djokovic ma svuj 21.
Nick asi nadseny nebude, ale myslim dosahl na vic, nez by kdokoliv pred turnajem tipoval, vcetne asi i jeho.

Mozna byla i skoda toho, ze Nick nemohl hrat s Nadalem... ale co uz... nebyla to chyba ani Djoka, ani Kyrgiose.

Nick bude muset krom pokut jeste zacalovat za veceri...:D)

Myslim, ze nejvetsi problem pro to finale bylo jejich usmireni na AO. Chybelo tomu trochu vic ohne, poradneho match upu...

Prilis moc komplimentu, a to asi Nicka nejvic polozilo :DDD

V kazdem pripade gratulace Djokovi... zahral skvele.:)
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:26Od: ipko
bolo to až príliš pomalé pre Nicka, ale nejaké šance napriek tomu mal ako napr. 4 BB za stavu 5:3 v druhom sete alebo potom prehrané podanie zo 40:0 v treťom sete a ktovie ako by zápas dopadol, ak by tie hry uhral.. neviem no, mne proste sedem Wimbledonov pri Djokovičovom mene nejako nesedí, ale pri tejto konkurencii a v jeho kondícii zrejme ešte môže v pohode predbehnúť aj Rogerasmile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:23Od: Alien
Po dnešním vítězství Nováka je téměř 100%, kdo bude v blízké době GOTT!
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:31Od: Stan_Borowitz
Kája bude vždy jen jeden...
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:34Od: lars
:)
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:03Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:19Od: kolapse
krááááááááááááááááááááásasmilesmile21
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:19Od: Krisboy
Jak ho nemusím, po tom všem si to zaslouží. Ať už si škodil sám, nebo byl obětí zlého světa, prožil si své a tenhle titul bude jistě řadit mezi ty nejcennější smile

Borec smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:29Od: Liverpool22
smile přesně tak smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:17Od: Tennisfan77 GS
Který nic neřeší, Djokovice stejně nepustí do Ameriky a Austrálie.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:21Od: Nola
etablischment moj zlaty pracuje na plne obratky a ku covidu sa tazko vyjadrovat, by ma celkom zaujimalo, kolko hracov je naockovancyh, resp maju falosne covid pasy..... Medved NO1 vdaka covidu, vyhral sice USO, ale od tej doby je uplne mimo
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:23Od: Blondie
Do Austrálie by za současných pravidel mohl, ne?
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:24Od: Ondřej.Jirásek
jj, myslím, že jsem někde četl/slyšel, že už nevyžadují kompletní očkování, nebo to teprve budou rušit.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:26Od: Nola
ano. ale dali mu stopku na 3 roky, Rafa bude GOAT vdaka obmedzeniam a etablischmentu, ktoreho je zastupcom a mne je to sumak, dnes to bol pekny zapas
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:28Od: Ondřej.Jirásek
nemyslím si, že mu dají zákaz na tři roky, jsou tam výjimky a oni mu ji určitě dají. nebudou chtít takhle dlouho blokovat jednoho z nejlepších hráčů všech dob, obzvláště když to nebyla jeho chyba, že do Austrálie přijel, výjimku splňoval a pravidla s vymysleli oni.
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:14Od: Ondrej2280
Aku vynimku splnil?:)
[ Reagovat ]
11.07.2022 05:52Od: Stan_Borowitz
To mne taky napadlo... podle toho, co si pamazuju, AU vláda žádné výjimky neudělovala, to jen organizátoři AO do poslední chvíle doufali, že ji pro takovou hvězdu jako Novak získají. A to se nestalo, což bylo nakonec morálně správné rozhodnutí. Jednou za strašně dlouhou dobu se s příslušníkem elity jednalo stejně jako s lúzou, tedy jako s každým z nás. A jaké kolem toho bylo (a je) divadlo...
[ Reagovat ]
11.07.2022 07:28Od: Vlk-v-trave
Ale neee Stane, zase s nim nakladali extra jako s nejakou specialni celebritou...jakby priletel odnekud z Marsu...specialni host, vic jak prezident statu... nebot jakby prijel radovy clovek s tema papirama, co mel, tak ho soupli na karantenu do izolace na 10 dni... ale neeeee:), pan je asi nejake hogo-fogo... oni hned jako ze nepusti, a potom hned povoli spec. zasah pravnika, pak ze jako vsechno ok a ho pusti, pak zase ne, pak mu hrozi ze ho zavrou, a deportuji, masaz medii, soudy, ktere se zabyvaly uplne necim jinym, tedy specialni ideologii a krizovym tazenim antivaxeru, ale ne pravidlem, ktere urcil sam stat pro obcany. Stred pozornosti celeho sveta:), ze i mala sousedovic Anicka uz vi, kdo to je Djokovic.

Bylo to ovsem prinosne... uz chapeme proc Djokovic je mentalni titan na kurtu, a vubec nepodleha tlaku. Nole proste vubec neumi pocitat:) Tenhle meditator z matematiky nemohl projit uz v prvni tride. Takze on vlastne nikdy nevi urcite jestli je uz na SB, MB, nebo BB... touhle akci se vse proflaklo.

Jako Stane, ale mam pro tvou chybu v hodnoceni te akce pochopeni... jako kdyz ty litas vsude tim svym specialnim letadlem... tak fakt uz pomalu nevis, jak to vypada z pohledu radoveho obcana. To beru, se da pochopit...:D)
[ Reagovat ]
11.07.2022 08:37Od: Stan_Borowitz
Máš pravdu, vlku, trochu jsem se nechal unést. Chtěl jsem jen říct, že i já jsem proti Novakovi jen lůza (by mne ceklem zajímala etymologie toho slova, že by z anglického loser?). I když mám svůj tryskáč, jsem pořád jen bagrista, co měl štěstí, mezi globální elitu a novodobou šlechtu nepatřím...
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:05Od: Vlk-v-trave
:D pravda, je tam stale citit ten rozdil... on novy prorok Srbska, ty pouze litas tryskacem a jeste bagrujes.
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:40Od: Marduch
Hele poslali ho asi min na tyden do nějaky australský chanovsky ubytovny s karbanátkama z mrazáku. A že má právníka a možná dva, aha, on totiz vydělává ty stamiliony.. a dokonce byl opakovaně v novinách po světě bo si snad myslí, že je nějaké mistr světa, no vlastně tak trochu on je, no. smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 11:06Od: Vlk-v-trave
:D
na ty papiry mel byt 10 dni v karantene, tak znelo v te dobe jasne pravo statu do, ktereho priletel.
Ze urednici neumi cist, nebo si nepamatuji co je aktualni v predpisech, na to si nemuze stezovat clovek, ktery neumi pocitat:))) A muze byt trebas mistr sveta v cemkoliv.

Vysledek byl takovy, ze nikoho nazjimalo pravo a predpis, ale nejake ideologicke plky a plno kravin...

Kazdy mame nejake sve hodnoty, dle kterych postupujeme a orientujeme se v zivote. Chtel obejit drze predpis... se mu jen vymstilo. To je cele. Ale abych nebyl prikry, tak mohu rict, ze neumi pocitat, a to se stava i v lepsich rodinach:) Nebo kdo vi, mozna vidi svet uplne jinak, nebot pro nej neexistuje hodnota matematicka tak jak ji zname, tedy aritmeticka... trebas vubec nepracuje s aritmetikou, ale s matematikou teoretickou... toz a jestli je ten novy Jezis, jak tvrdi jeho otec, tak mozna si 10 vysvetluje jako 1. Coz ma svuj vyznam... Tedy jeden den v karantene... no, vlastne vnima svuj zivot jako jeden den, tak Mesias... mozne je vsechno...a muzeme to videt ruzne... ale Predpis byl jasmy Marduch:D To nevokecas...
[ Reagovat ]
11.07.2022 11:16Od: Ondrej2280
muy bien:)
[ Reagovat ]
12.07.2022 17:11Od: Marduch
Hele dobrý, máš přehld, já nehodlal polemizovat se lhůttami a předpisy, popravdě jsem tu komedii v lednu skoro radši nesledoval,protože ostuda byla neodvratná, jen mi to od tebe přišlo neadekvátně výsměšný na to, že ho tam kvalitně podusili i tak.
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:05Od: Ondrej2280
Takze teraz je na rade establishment?:)))nieee..pls;))
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:28Od: Rafaeoli25
Zdá se, že to moc nesleduješ, do Austrálie nově může.
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:55Od: turista
Ano. Změnila se tam vláda. A Nole jim přináší nejvíc peněz ze všech hráčů i když protinožci milují Nadala.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:16Od: Ondřej.Jirásek
krásnej zápas s minimem chyb, Djokovič v průměru ani ne pět UE na set a stejně měl velké potíže rozjetýho Kyrgiose porazit. fakt parádní zápas, kterej by si ten rozhodující set zasloužil, rozhodly zkušenosti.

pro Djokoviče extrémně důležitá věc pro sebevědomí, poprvý vyhrál GS bez Vajdy.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:19Od: Nola
jj, nevidela som cely, ale obaja hrali velmi pekne, videla som asi od polky 2.setu, Gyros ma moju poklonu, ze sa choval viac - menej velmi slusne, zobral tento zapas velmi vazne, co mu sluzi ku cti
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:29Od: Rafaeoli25
Nezapře se čí jste fanda smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:31Od: Nola
:D, ty si fakt neskutocny, ale uplakanec
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:42Od: Rafaeoli25
Nejsem uplakanec, hlavně ale nejsem kanál, jako ti, co tu nakládali Nadalovi po AO a FO, tam žádné uznání prakticky neexistovalo. To je dle tebe v pořádku?
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:45Od: Fandina
Neuraž se, ale fakt to s Rafou přeháníš. Podle tebe každý kdo o něm nepěje ody ho uráží. Chovej se trochu s nadhledem.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:50Od: Rafaeoli25
Asi čteš špatně, nechci, aby se na něj pěly ódy. Ale přečti si debatu po jeho vítězství nad Nolem na FO nebo po jeho finálovém zápase tam. Jen samá kritika a zpochybňování, v diskusi po tomto finále se toho nikdo nedočká, já Djokovu velikost uznávám, titul mu přeju a jeho fanouškům přeju jejich radost také.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:53Od: Ondřej.Jirásek
proč tohle pořád řešíš? tak napiš jeho fanouškům, ať sem přijdou a komentují o Rafovi pozitivně a vyvažují to. nemůžeš ostatní vinit z toho, že nemají stejný názor jako ty.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:57Od: Rafaeoli25
Ano, to je pravda, nemůžu je vinit z toho, že jsou nepřející každý ať si doplní co chce dle libosti.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:00Od: Fandina
Když fandím Rogerovi proti Rafovi, tak jsem nepřející. Jsi úsměvný.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:05Od: Rafaeoli25
O tom já vůbec nemluvím. To je přirozené. Mluvím o té spršce neúcty, co tu Nadal schytal po FO. Jakoby snad vyhrál omylem.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:10Od: Fandina
Já tu snad po FO ani nic nečetla. Takže vytahovat to, co bylo, navíc s mnou, která tady určitě nic nepsala je úsměvné.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:13Od: Rafaeoli25
Tak pakliže ale nevíš, na co já reaguju, tak proč se k tomu vyjadřuješ? Má to svůj důvod, nemelu tu prázdnou slámu. Tolik urážek, co tu letos schytal, to je hodně smutné vysvědčení lidí tady.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:22Od: Fandina
Pořád píšeš o Rafovi a stěžuješ si, to jsem měla na mysli.
[ Reagovat ]
11.07.2022 01:57Od: turista
Omylem ne. Ale zachránily ho ty injekce.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:54Od: Fandina
Nauč se respektovat názor druhého na tebe. I když se ti nelíbí. Je to základ společenského styku.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:00Od: Rafaeoli25
Takhle bys měla mravokárcovat ty, co tady Nadalovi přáli zlomené nohy, kydali na něj hnůj o sto šest. Ale k tomu jsi tehdy mlčela, že? Asi to bylo z tvého pohledu ok, dobře, beru na vědomí.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:02Od: Ondřej.Jirásek
pokud někdo něco takového psal, tak má jistě minimálně varování, možná už i ban.

nevím, proč tady osočuješ Fandinu, že k tomu něco nenapsala, určitě nemá potřebu se vyjadřovat ke všemu jako ty a rozhodně tu netráví tolik času jako ty. prober se už, ale opravdu.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:02Od: Fandina
Nevím, že tu někdo někomu přál zlomenou nohu. Ale to, že ty tady fňukáš jako malé dítě, to nejde přehlédnout.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:07Od: Rafaeoli25
Nevíš nebo nechceš vidět.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:12Od: Fandina
Nevím a i kdybych to četla, tak se s takovým člověkem bavit nebudu.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:15Od: Rafaeoli25
Tak byl to Patik pro tvoje info, který tu i v tomto týdnu nebo na konci minulého napsal opravdu surovou věc.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:33Od: Ondřej.Jirásek
můžu vědět, co ti napovídá, že jsem fanda Djokoviče? to by mě fakt hodně zajímalo.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:39Od: Rafaeoli25
No nevzpomínám si, že byste psal stejně pozitivní komentáře po zápase Nadala s Medvedevem na AO nebo po zápase Nadala s Djokerem na FO, či po finále FO. Pletu se?
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:46Od: Ondřej.Jirásek
aha a z toho si vyvodil, že fandím Djokovičovi. to je zajímavá dedukce. finále RG bylo vzhledem k jednostrannému průběhu nezajímavé a neviděl jsem ho celé, tak jsem sem nepsal.

finále AO bylo na jednu branku a pak Medveděv zkolaboval, Rafa k tomu přišel jak slepej k houslím, čímž hodnotu titulu v žádném případě nesnižuju, historie se na to ptát nebude, věřím, že jeho dva největší rivalové mají také takové tituly. jeden komentář jsem tam psal a má to jednoduché vysvětlení, finále jsem bedlivě sledoval, protože jsem v tu chvíli pracoval. po skončení zápasu bylo ihned třeba udělat článek, sociální sítě atd., takže na komentář fakt nebyl čas, navíc jsem jel nočky měsíc v kuse.

už by ses konečně mohl přestat ohánět nesmysly a než mě začneš tady osočovat z něčeho tím tvým způsobem, který je průhledný jako igelitka, se třeba slušně zeptat, ať už v komentářích, nebo ve vzkazech, proč jsem nehodnotil předchozí dvě letošní finále.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:56Od: Rafaeoli25
Medvedev zkolaboval? Tak v tom případě se dá říct to samé o Kyrgiosovi, pardon. Jinak říct o Nadalovi, že tím údajným kolapsem přišel k titulu jako slepý k houslím není skutečně snižováním jeho titulu. Musím se smát. Jinak dle téhle logiky, který z Nadalových titulů tedy vlastně byl ten, na který nazíráte s plnou parádou? Je vůbec nějaký takový? Každopádně jich jistě bude naprosté minimum oproti Rogerovi a Nolemu. A ještě jednou k té Austrálii, jen první set šel jasně za Medvedevem, jeden set znamená jasná záležitost na jednu branku?
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:59Od: Ondřej.Jirásek
Medveděv vedl 2-0 na sety a měl tři brejkboly v řadě, pokud se nepletu. kdyby měl stejné vedení Nadal a promarnil ho, tak 90% lidí, troufám si odhadnout, řekne, že zkolaboval.

všechny Rafovy tituly se počítají, ani jeden nesnižuju, nechápu.

koukám, že už teda nejsem jen fanoušek Federera, ale už i Djokoviče :D

a vůbec, já už se s tebou bavit nechci, pokud to bude možné, tak na mě nereaguj. kdybych neměl na starosti diskusi, už jsi dávno v ignoru.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:02Od: Rafaeoli25
Jenže tady jsme v diskusi, klidně mě tedy zabanujte, jen proto, že diskutuji, je to jednoduché. A takový slušňák první velikosti Pe3k se na to už bez nejmenší pochyby třese smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:04Od: Ondřej.Jirásek
proč bys měl dostat ban? urážíš tu někoho? neurážíš. porušuješ pravidla? nejsem si toho vědom.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:48Od: Rafaeoli25
Dobře, tykejme si. No neurážím ani neporušuji, i když Pe3k mě tedy na ban vidí, prý jsem na nejlepší cestě, pořád mi opakuje, nevím tedy za co, když tu jen maximálně kritizuji vulgaritu druhých. Ale pro tebe jsem člověk, kterým opovrhuješ, když bysis mě dal do ignoru, pokud by to šlo. Nechápu proč, diskuse jsou přece o vyjasňování názorů a třeba tohle vlákno nemá být ani nijak osobní, jen mám prostě zafixovanou ideu, že novinář by měl být za všech okolností zcela nestranný, ať už píše o politice, sportu nebo o čemkoli jiném. To skutečně není nic osobního, jen to mám rád a tady jsem cítil zklamání z toho, že Nadal si pochvalu nevysloužil, přitom co jiného by si zasloužilo poklony než to, když skoro 36-letý hráč vyhraje finále svého nejméně úspěšného grandslamu po skoro šestihodinové bitvě, kde nechá úplně všechno. A i zápas s Novakem na FO si superlativy zasloužil.
[ Reagovat ]
10.07.2022 19:57Od: Ondřej.Jirásek
důležité je, koho na ban vidím já a ne Pe3k.

rozhodně tebou neopovrhuju, jen bych se s tebou tady ani v normálním životě (pokud jsi stejný) bavit nechtěl, to není nic osobního, jen už jsem se s takovými lidmi ve svém životě setkal nesčetněkrát a už se s nimi bavit nechci. každý máme nějaké preference.

nadal si bezpochyby uznání zaslouží, každý si ho zaslouží, když vyhraje GS, a je jedno jak.

ty se chytáš jen toho, co se ti hodí, ale tohle: "V nejkritičtější chvíli však ukázal to, díky čemu je jedním z nejlepších hráčů všech dob. Za stavu 2-3 ve třetí sadě prohrával už 0-40, všechny brejkboly však i díky pasivitě ruské jedničky zlikvidoval, ohromně se zlepšil, přestal kazit z jednoduchých pozic, postupně si vybudoval sebevědomí i na bekhendu a začal se nadechovat k obratu." už nevidíš, to je jasná chvála na nadala, objektivní chvála, ale ty objektivní nejsi. já nikomu v článcích nenadržuju a píšu to, jak to vidím já, od toho jsem placený... kdybych tu práci dělal špatně, už tu nejsem.
[ Reagovat ]
11.07.2022 10:50Od: Krisboy
smilesmile

Za trpělivost a odvahu se s takovými jako je náš politruk25 zkoušet diskutovat!

Holt profík! smile
[ Reagovat ]
11.07.2022 11:31Od: W.G.M.
Prosím vás, jsou tu mnohem horší... Hlavně takoví, kteří ani nepochopí, co jim chcete říct, ti, kteří cíleně rejpají a chtějí vás urazit. Rafaeoli se alespoň snaží slušně argumentovat a nějak svůj pohled podložit. Souhlasit s ním nemusíte, ale nemůžete upřít, že to není jen prázdné plácání a poťouchlé výsměšky, jak tu předvádějí jiní experti.
[ Reagovat ]
11.07.2022 11:39Od: Krisboy
Ano, jsou tu mnohem horší. Ale naprosto nesnesitelnej je i on. Jako všichni ti Djofedalovský fanatici. 25 je navíc neskutečně užvaněnej grafoman, věř mi, že s ním v ignoru je diskuse asi desetkrát přehlednější smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 22:12Od: Ondrej2280
Aha..tak Medvedev skolaboval:)))a nebolo to nahodou tak ,ze Nadal je tak dobry borec ,ze to.dokazal otocit s chlapom mladsim viac ako 10 rokov?..sorry chlape,ale vyjadrujes sa tu jasne tendencne...a v tomto pripade dokonca aj s hrubou neznalostou tenisu...ak si teda vobec finale AO tento rok videl...
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:32Od: Vlk-v-trave
Trochu tech blakoutu Nicka bylo moc, na to, ze na druhe strane byl Djok...hlavne ujel ve druhem setu na svem servu...proste usnul...:) podle mne moc klidne:D

Jiste pekne finale... ale "skoda toho usmireni" na AO:D Trochu mi chybel ten element jiskreni - neco jako Brog vs. BigMac.:)

Uvedomuji si ale, ze pisi pod tihou vysledku... moc jsme to Nickovi pral...:)
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:33Od: Vlk-v-trave
*jsem
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:34Od: Ondřej.Jirásek
Nick by si to rozhodně zasloužil za to, co celý W předváděl. myslím si, že proti komukoli jinému, kdo tam letos byl, by se dostal blíž a možná vyhrál.
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:46Od: Vlk-v-trave
No jo, jenze na zasluhy se nejede...

...trochu zmeknul v tom finale:)))
Ale tim nechci rict, zeby Djoka udelal, nebo proto rupl... atd.

Take je videt ten rozdil finale GS. Hlavne Wimbl. Opet se potvrzuje... jina soutez:)
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:15Od: George_Renel
Dopadlo to dle očwkávání a nakonec největším úletem finále jsou šaty Jeleny.smile
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:34Od: Vlk-v-trave
:D asi tak...
[ Reagovat ]
10.07.2022 18:13Od: com
Tak at si ten jedinej grandslamovej titul v tomto roce uzije smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist