Djokovič počtrnácté zvládl vstup do Turnaje mistrů. Letos začal výhrou nad Tsitsipasem

  • TURNAJ MISTRŮ - Novak Djokovič počtrnácté v řadě vyhrál svůj úvodní zápas na Turnaji mistrů a úspěšně zahájil už šestý útok na rekordní 6. triumf. 35letý Srb, který se může stát nejstarším šampionem, odstartoval výhrou 6-4 7-6 nad Řekem Stefanosem Tsitsipasem.
    14. 11., aktualizováno | Aktuality |  197 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Novak Djokovič před osmi dny nečekaně prohrál finále podniku Masters 1000 v pařížské hale Bercy. O sérii dvanácti zápasů bez porážky a titul z generálky na Turnaj mistrů ho připravil dánský teenager Holger Rune.

Vstup do podniku pro osmičku nejúspěšnějších tenistů sezony ale zvládl. A to již počtrnácté v řadě. Letos v Turíně odstartoval výhrou 6-4 7-6 nad řeckým šampionem z roku 2019 Stefanosem Tsitsipasem, s nímž si poradil na třetí akci po sobě a podesáté z dvanácti vzájemných soubojů.

Statistiky zápasu
Tsitsipas - Djokovič
9 esa 3
0 dvojchyby 2
67 %
1. podání 'in' 70 %
80 %
úsp. 1. podání 82 %
60 %
úsp. 2. podání 74 %
25 winnery 23
23 nevyn. chyby 15
6/10 hra na síti 7/11
0/1 brejkboly 1/2
58 celkem bodů 66
čas: 1:37

V prvním setu Djokovič využil pomalého startu o jedenáct let mladšího soupeře a brejk z úvodní hry si bez potíží pohlídal, neboť v pěti gamech na podání ztratil jen čtyři míčky.

Ve druhé sadě se pokračovalo v nastaveném rytmu z předchozího dějství. Oba tenisté si hlídali své servisy, když Djokovič jediný brejkbol ve čtvrtém gamu odvrátil aktivitou ve výměně po druhém podání. Rozhodl tie-break, v němž Djokovič odskočil do vedení 5-1 a náskok už nepustil.

"Jsem moc rád, že si tady v Turíně mohu znovu zahrát. Tohle je specifický turnaj a jsem rád, že mohu být jeho součástí. Dnešní zápas byl těžký. Rozhodlo pár klíčových výměn, které mohly momentum zápasu překlopit na obě strany. Já v těch důležitých chvílích dobře zaservíroval a to mi hodně pomohl," řekl Djokovič v italštině v pozápasovém rozhovoru na kurtu.

"Už první game byl velmi důležitý. Získal jsem brejk, což hodně pomohlo mému sebevědomí. Oba jsme věděli, že ten zápas může být vyrovnaný a dlouhý, takže jsem hned získal cennou výhodu. V poslední době jsme se už několikrát utkali a ten úvod byl opravdu důležitý. Pak se mi dařilo na servisu, jen jednou jsem mu po dvou dvojchybách nabídl brejkbol. A na konci jsem zahrál skvělý tie-break," dodal rodák z Bělehradu v angličtině.

Djokovič hraje na Turnaji mistrů popatnácté v kariéře a už pošesté se snaží získat celkově 6. titul a vyrovnat rekord Rogera Federera. Triumfy slavil v letech 2008, 2012, 2013, 2014 a 2015. Stát se může nejstarším vítězem v historii soutěže, Federerovi bylo při jeho posledním triumfu v roce 2011 rovných 30 let.


Postup ze skupiny, ze které se nedostal jen čtyřikrát, si může zajistit teoreticky už ve středu, kdy se utká s Andrejem Rubljovem. Ruský tenista v dnešním prvním utkání Červené skupiny udolal krajana a předloňského šampiona Daniila Medveděva.

"Zápas jsem sledoval, byla to úžasná bitva. Andrej mohl vyhrát ve dvou setech, ale Daniil se dostal do hry. Andrej hrál na konci odvážněji a šel si pro vítězství. Na tomto turnaji není snadný zápas, není tu jasný favorit," uvedl Djokovič.

Tsitsipas porážkou přišel o šanci stát se na konci sezony poprvé v kariéře světovou jedničkou. Před současného lídra Carlose Alcaraze se může dostat už jen Rafael Nadal, a to pouze za předpokladu, že navzdory úvodní porážce premiérově ovládne Turnaj mistrů. 

• TURNAJ MISTRŮ •
Turín, Itálie, tv. povrch / hala, 14.750.000 eur
pondělní výsledky (14. 11. 2022)
• Dvouhra - Červená skupina •
Djokovič (7-Srb.) - Tsitsipas (2-Řec.) 6-4 7-6(4)
Rubljov (6-) - Medveděv (4-) 6-7(7) 6-3 7-6(7)
Pořadí skupin
• Čtyřhra - Zelená skupina •
Koolhof/N. Skupski (1-Niz./Brit.) - Kokkinakis/Kyrgios (8-Austr.) 6-7(3) 6-4 10-5
Mektič/Pavič (4-Chorv.) - Dodig/Krajicek (5-Chorv./USA) 6-4 3-6 10-7
Pořadí skupin
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (197)
15.11.2022 09:33Od: NoletheBest Novak - winner 2023 AO ?
https://sport.aktualne.cz/tenis/djokovic-vizum-dostane-pres-trilety-zakaz-tak-bude-moci-star/r~2256964c64ba11eda25a0cc47ab5f122/
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:40Od: Vlk-v-trave
https://www.puntodebreak.com/2022/11/15/djokovic-podra-disputar-open-australia-2023

Velmi pravdepodobne, ze hrat bude, ale jeste to neni 100% potvrzene.

A krom toho, sranda by byla, jakby mu dali vizum a zase ho zavreli kvuli tpomu triletemu zakazu... bych se nedivil uz nicemu.:D
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:53Od: NoletheBest
Tak co předvedl Hawk a tehdejší administrativa, tak to se stává maximálně jednou za xxx let smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:06Od: Forehand
Pravda. To, že ľudia ctia pravidlá sa deje zriedkakedy, najma v politike.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:23Od: NoletheBest
Pokud dávají pravidla smysl a plní účel, pak to většinou funguje. Ale nesmí si je politici vykládat svévolně a hlavně musí mít odvahu dělat i nepopulární rozhodnutí.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:29Od: Marduch
říká převlíkač nicků, tak to má opravdu váhu:))
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:42Od: Forehand
Si si uletel :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:24Od: Pe3k
Jen tak namátkou pár trollhandových nicků: Dalibor, JoeTrendy, Katreska kde se vydával i za ženu smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 23:15Od: Marduch
Dalibor byl kdy? Toho jsem nechytnul, trestuhodne..
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:26Od: Kozoroh
Alex Hawke však Novaka nevyhostil kvůli údajnému porušení pravidel, ale odůvodnil to tímsmile, že by Djokerova přítomnost podpořila antivakcinační nálady v zemi. Čiré politikum. smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:27Od: Forehand
Ee, Australia mala nastavené pravidla, Novak ich nesplnal. Jednoduche ako facka.

Ked ides do Ameriky a nemas viza, nepustia tia, je to politikum?..
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:54Od: Kozoroh
Jsem přesvědčen, že kdyby se No1e neprokecl na instagramu, tak by ho na AO pustili. Jenže Djok chtěl být transparentní, informoval veřejnost o své vyjimce, což naštvalo Australany, čehož Morrison obratně využil, protože pár měsíců po AO se v Austrálii konaly volby a Morrison chtěl z vyhoštění Djokera vytřískat politické body. Marně, volby prohrál
a jako premiér skončil, avšak do tenisové historie se zapsal jako škůdce.
[ Reagovat ]
15.11.2022 14:42Od: Forehand
No vidis, takze predsa len Novakova chyba. Nemal sa prekecnúť.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:17Od: wojtop
Ani tento pan pravidla nesplnal, ale do AUS ho na vynimku pustili. https://www.watoday.com.au/national/western-australia/billionaire-kerry-stokes-exempted-from-strict-quarantine-rules-after-arriving-in-perth-from-aspen-by-private-jet-20200422-p54mbo.html
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:30Od: Amputace
Naopak: zcela pochopitelná věc, které nerozumí pouze fanoušci Djokoviče a antivaxleři. Podívej se, jak to vypadalo u nás, kde politici na lidi sr.ali, nešli příkladem, čehož důsledkem bylo, že začali lidé kašlat na opatření a rázem jsme se stali "nejlepší" v covidu na světě.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:39Od: Pe3k
Antivaxler, to je zase kdo? Ty kontrolore pravopisu smile

Btw. ta záležitost kolem Djoka a jeho startu na minulém AO jen ukázala co jsou zdejší fandové Nadala zač (přesně to potvrdilo co tady celá léta píšu...). Pro ty, kteří Vás ještě neprokoukli, jako byl třeba Kozoroh...
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:42Od: Amputace
Ty se svým "sis" se vůbec neozývej :DDD Takovou petardu tady nikdo nenapsal už roky. Petřík a jeho osobitý styl psaní :D:D:D
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:45Od: Pe3k
Co to zas meleš, jakou petardu? Přečti si některý komentář od Peggy a pak tady něco piš ty antivaxlere smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:57Od: Amputace
:D
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:43Od: Kozoroh
"Podle ministra Hawkea představuje neočkovaný Djokovič hrozbu pro veřejné zdraví. Vládní právníci pak během soudu mluvili o tom, že Djokovič v zemi šíří protivakcinační náladu."
Zdroj: https://tn.nova.cz/sport/clanek/452712-tenista-novak-djokovic-prohral-soud-a-bude-deportovan-z-australie?campaignsrc=tn_clipboard

Kdyby No1e porušil pravidla, proč tedy vládní právníci neargumentovali tím, že porušil pravidla? Nebylo by to logické? smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:14Od: NoletheBest
Asi jak který antivaxler smile Ohledně Novaka, to bylo tak nějak podobné tomu,jako když Babiš začal šířit před předposledními volbami tu jeho story jak tehdejší vláda prodala lesy s lithiem zahraničním investorům smile Hawk už naštěstí dolítal, na Babiše to doufejme čeká
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:16Od: annah
Doufejme, doufejme... Mít na Hradě Koblihu by bylo snad ještě strasnejsi než současné osazenstvo. Obludu by vystřídal kašpar.
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:18Od: Pe3k
A koho tam z těch co kandidují chceš dát? Mě nevyhovuje ani jeden kandidát.
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:54Od: annah
Taky nejsem z nikoho nadšená. Ale asi tři by mi nijak nevadili. Hlavně ne ten gauner - majitel politické firmy, nestrany jednoho muže.
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:28Od: turista
Mně snad nejvíc vadí ta zelená guma - převlékač kabátů co se cpe na Hrad.
[ Reagovat ]
15.11.2022 16:16Od: Kozoroh
Generál Pavel je fajn člověk, není omezenou gumou.
[ Reagovat ]
15.11.2022 19:07Od: turista
Nepíšu, že je omezený. Zelená guma ale bezpochyby je. To se nedá z hlavy vymazat. A ti vždycky měli v armádě výsady. Stravovali se v důstojnických jídelnách, kde se podávaly bifteky, kompoty, saláty. Nemuseli konzumovat plesnivý chleba a plesnivé brambory jako my ostatní, bez možnosti si umýt příbory, bez možnosti se osprchovat s hygienou a bydlením na úrovni středověku. My jsme si tam museli ničit zdraví. Oni ne. Oni spali doma ve svých bytech takže ani nevěděli o tom, že jim v útvarech kvete šikana. Bylo to o čísle. Přes den gumárna, pak mazárna. Stálo to za guvno.
[ Reagovat ]
15.11.2022 20:46Od: Martan1
Konečně někdo řekl rozumný názor jak to skutečně probíhalo. Na 20 měsíců vojenský služby vzpomínám jako na nejhorší dobu mého života. Říká se že s odstupem doby zůstanou jen ty hezký
vzpomínky a špatný zapomeneš. Není to pravda, hezký vzpomínky nemám vůbec a některý blbečky s kterýma jsem tam byl si pamatuju po 30 letech i jménem a víckrát bych je potkat nechtěl. Nejhorší byli lidi z východního Slovenska. Asi proto když potkám někoho z východu,třeba z Ukrajiny, Ruska atd. tak si vždycky vzpomenu jak jsou si podobní vzhledem i povahou těm primitivům vychodňárům. Jeden z nich hodil živou kočku do doutnajícího kotle s uhlím, kde ji našli druhý den usušenou (nebyl jsem tomu přítomen, ale říkalo se, že to byl on) Tak s takovým odpadem jsem tam musel být zavřenej 20 měsíců. Ale i mezi Čechy se našlo hodně primitivů ale aspoň se pokaždý neprali když byli ožralý. Ale jo, někomu se to líbilo, prej kdo nebyl na vojně tak není chlap..Z celý vojny mi zbyl pocit absolutního hnusu a zbytečně ztracených 20 měsíců (o 4 měsíce zkrácená služba z 24 na které jsem původně nastupoval)
[ Reagovat ]
15.11.2022 16:05Od: Kozoroh
Mně vyhovují senátor Fischer a generál Pavel.
[ Reagovat ]
15.11.2022 18:48Od: turista
Já s ním teda mám problém. Jsem stejně starý jako on. A tihle mladí horliví furťáci nás absolventy VKVŠ na vojně v letech 1985-1986 nejvíc dusili. A pošťáci ti zase nejvíc bonzovali. A záklaďáci co tam byli na dva roky nás nenáviděli. Nechápu jak Petr Pavel s jeho názory o tom, že nesnáší bezduchou poslušnost mohl celý život strávit v armádě, kde je ta bezduchá poslušnost naprostý fundament fungování této ozbrojené složky státu.
[ Reagovat ]
15.11.2022 23:18Od: Marduch
Právě. Holt asi chce vyšperkovat kariéru.
[ Reagovat ]
17.11.2022 01:41Od: D@nny
Nezamenil jsi generala, za soudruha?
[ Reagovat ]
15.11.2022 16:22Od: Kozoroh Re: annah
Dle dosavadních predikci by generál Pavel porazil v 2. kole Babiše cca 60-40 %. V prezidentských volbách se projeví to, co se stává senátním kandidátům za ANO - prohrávají v 2. kolech, protože voliči neúspěšných kandidátů se spojí za soupeřem nominanta ANO.
[ Reagovat ]
15.11.2022 19:34Od: annah
Tak snad mas pravdu a dopadne to dobře. Stejně jako tobě mi připadá, že důstojně by Hrad reprezentovali Pavel a Fischer a za mě ještě Hilser. Jen ne kobliha!
[ Reagovat ]
15.11.2022 23:19Od: Marduch
Generál Pavel šéf hradní straze? Vlastně proč ne..
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:37Od: Ondrej2280
To, ze si ich pravidla nepochopil, je tvoj problem. Ked to nie si ochotny respektovat, tak seď doma na zadku. A tym sa mal riadit aj Jezisek, a usetril by si januarovu komediu.
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:31Od: turista
Souhlasím s Kozorohem. Bylo to čiré politikum to vyhoštění Novaka z Austrálie.
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:40Od: Forehand
Rešpektujem tvoju domnenku, ale nevieš ju podporiť faktami.
[ Reagovat ]
15.11.2022 16:09Od: turista
Novak měl zdravotní vyjímku, nebyl ohrožením pro lidi, vyhrál první soud, měl povolení od státu Victoria jehož guvernérka jinak neskrývaně fandila Nadalovi a měl pozvání od pořadatelů AO. Veřejné mínění, masmédia a premiér Hawke byli proti němu. Muselo se holt něco vymyslet aby Novak hrát nesměl. A zacházení s ním včetně umístění do detenčního hotelu bylo hanebné. Ale Novak to přežil. Do USA už se nesnažil dostat, když byl Biden neoblomný. Jsme rádi, že ho to celé nezničilo.
[ Reagovat ]
15.11.2022 19:40Od: annah
Tak snad už na AO nastoupí. Přeju mu to, i když je mi děsně nesympaticky. Přeju to prostě tenisu, protože bez (asi) nejlepšího hráče současnosti by to nebylo ono. Pohár pro vítěze by neměl tu správnou váhu.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:46Od: Vlk-v-trave Re: NoletheBest
Tak co předvedl Hawk a tehdejší administrativa, tak to se stává maximálně jednou za xxx let...

Aby to nebylo jak u toho chocholouska a neopravovals to pristi rok v listopadu 2023 na max. DVA krat za XXX let :DDD

To, ze neco media napisi, tak to ma vahu asi jak nechci ani psat jakou, abych se naaahodou panu novinaru nedotkl :D
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:06Od: NoletheBest
Tak Chocholoušek by se tam určitě vyřádil, s odstupem času už ten smrad z toho vyvanul, ale to co tam předvedli, to by bylo i na Chocholouška moc smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:40Od: Vlk-v-trave
To, ze soucasne media hledaji senzaci za kazdou cenu a radi provadeji ten svuj hon na carodejnice, to ze politici jsou v soucasnosti zkorumpovani a je to bahno, ze urady casto reaguji chaoticky bez dobrych znalosti predpisu, o tom mne nikdo nemusi presvedcovat...
...ale Djokovic se dostal do te spiraly vlastni chybou... nebot uplne stejne neverim, ze udelal nevedome chybu v papirech, ktere vyplnoval... nemyslim, si ze nekdo nemuze udelat chybu, ale htrac, ktery cestuje neustale vic jak 10 let, vyplni blbe papiry, v situaci, ktera byla nanejvys citliva...eh... takze kombinoval...neco tam nebylo uplne ciste...
...za to, ze chces oklamat imigracni urady, to uplne bohate staci, abys mel problem... a nic na tom nemeni prehnane reakce medii a politiku... to ze se omluvil bylo sice hezke, ale ze to bylo nevedome, sorry... to asi nevezmu...

Kazdopadne za mne dobre by bylo, kdyby se mohl ucastnit GS v Australii 2023, vzdy je dobre ve sportu, kdy mohou hrat ti nejlepsi... pokud to pochopitelne jde... ale mam z toho trochu srandu po te saskarne na zacatku roku, ktere sam Djokovic sel naproti...
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:50Od: soloo
Urobil chybu ze zavesil na instagram že letí do australie toho staľo vyhostenie
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:04Od: Vlk-v-trave
To, ze da neco na instagram, jeste nemusi nic znamenat, jen se o tom obecne vice vi... to preci nemuzeme brat jako chybu, ale mit blbe vyplnene papiry a zahlasit, ze jede z jine zeme... no to je dost fatalni chyba. A uz proto, ze to vsechno tak hlasil, tak moc neverim, ze to byla chyba nevedoma...
...ale to je jeho boj, ze:)
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:28Od: NoletheBest
Tak chybu určitě udělal, o tom spor není. Kdo neudělal, že. Ale klíčová v tom anticovid australském nesmyslu, měla být ochrana veřejnosti před covidem a Hawk pojal rozhodování jako ochranu jeho lidu proti antiwaxrům dle populistického postoje covidem frustrované veřejnosti, což mu mělo získat politické body. A jelikož se veřejnosti ani trochu nelíbila představa, že by to top tenistovi mohlo projít na schválenou vyjímku, natož srbskému, rozhodl Hawk dle vox populi.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:44Od: Pe3k
Most wins versus ATP top 10 players

DJOKOVIC 236
Federer 223
Nadal 185
Lendl 164
Connors 147
Laver 146
McEnroe 128
Sampras 124
Becker 121
Borg 117
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:42Od: Pe3k
Most wins versus ATP top 10 players

???????? DJOKOVIC 236
???????? Federer 223
???????? Nadal 185
???????? Lendl 164
???????? Connors 147
???????? Laver 146
???????? McEnroe 128
???????? Sampras 124
???????? Becker 121
???????? Borg 117
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:31Od: giovani
Srbský tenista Novak Djokovič dostal víza od austrálskej vlády a bude sa tak môcť zúčastniť na grandslamovom turnaji Australian Open 2023.Konečne!!!
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:33Od: woody
kde jsi našel?
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:36Od: Tennisfan77
https://www.theguardian.com/sport/2022/nov/15/tennis-star-novak-djokovic-to-be-granted-visa-to-play-in-australian-open
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:42Od: woody
smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:42Od: giovani
V utorok o tom informovala štátna televízia ABC. Mám to zo slovenského denníka Pravda.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:58Od: Kozoroh
Super, na AO si půjde Novak pro 10!!! smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:14Od: Forehand
Ak sa vyhne Istominom, Chungom a podobným exotom :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:26Od: Kozoroh
Novaka v plné formě za posledních 10 let porazil pouze Stanimal. A ten je už za zenitem. smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:37Od: NoletheBest
Tak dnes jsou tam noví koně a Novak už má taky cosi za sebou, ale rozhodně se máme co těšit smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:43Od: Forehand
Okej. Pre mna za mna moze prehrat a mozes to povazovat za neplnú formu :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:35Od: Kozoroh
Pro AO 2023 má však Djokoland jiné plány - získat 10. AO a vyrovnat GS rekord. :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 14:43Od: Forehand
Optimizmus Novakovych fanusikov vzdy znamenal Nadalov úspech, ja vám ho prajem.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:41Od: Usm
což mi připomíná bombardáky typu Darcis, Rosol, Brownsmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:16Od: Pe3k
Nadal prohrál ve Wimbledonu 3 roky v řadě s hráči mimo top 100 smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 07:18Od: woody DJO - TSI
Novak měl excelentní první set, hrál výborně, hrál aktivně. Prví set byla paráda. Druhý set byl už slbaší, Tsisi výborně podával a s forhednu hrál taky skvěle - podle mě jeden z nejlepśích né-li nejlepší FH na tour. V TB udělal Tsisi pár chyb, které rozhodli a Novak zahrál výborný prohoz na čáru. Nakonec TB dvě skvělá první podání.

Novak udělal první krok pro SF, uvidíme jak se to bude vyvýjet dál.

Tsisi s tím jak včera hrál má šanci uspět ve zbývajících zápasech a postoupit.

Povrch je opravdu velmi rychlý, nědky až trochu nudné, jak je to vše jen o podání. Od roku 2018 mi příjdou ty podmínky na TM opravdu velmi rychlé.

Roger má trošku smůlu,že mu začali stavět podmínky na míru, až když skončil kariérusmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 07:32Od: woody
omlouvám se a pravopis, teď se tu trošku rozjela kritika a já s tím vždy trošku bojovalsmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:38Od: Tennisfan77
Tsitsipas je hotový hráč, nicméně mu chybí něco navíc a jako tenista s jednoručákem to něco navíc musí přijít z BH. Federer taky neměl nijak brutální BH, nicméně jak zmiňoval Patik, uměl perfektně blokovat a čopovat útočné údery a poté si úder oběhl do FH a ukončoval výměny.

Tsitsipas to tak nějak plácá topspinem a z toho bohužel proti těm elitním hráčům nic moc nevymyslí.

Pokud chce uspět na GS, musí jednoznačně přidat z BH.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:45Od: woody
Ano ten BH byl hlavně v prvním setu podprůměrný, vysoké míče s tospinem, ideální pro Djokovice, který z toho dokázal ukončovat výměny.

Souhlas, k tomu, aby prorazil na GS potřebuje z BH zlepšení.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:56Od: Tennisfan77
Podle mě by měl zvážit změnu rakety, ta Blade 98 18x20 co používá je za mě na jeho styl možná malá, trefuje hodně rámů, dává tam moc topspinu. Já ty Blady měl, s tím nikdo nechce skoro hrát, je to jako hrát s cihlou v ruce.

Ostatně Tsitsipas je jediný hráč v TOP10, který pořád hraje s Wilsonama, v TOP20 jsou takoví hráči dva.
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:01Od: woody
Rogerovi tenkrát výměna raketay pomohla, takže je to určitě pro něj k zamyšlení, zvlášť pokud trefuje tolik rámů jako včera.
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:03Od: Tennisfan77
Určitě, zvětšil rám, ale i tak hrál s menším, než má teďka Tsitsipas. Kdyby hrál normálně se 645 hlavou a stejnou váhou, podle mě může hrát více naplocho a být z BH nebezpečnější. Určitě má letos o čem přemýšlet, prohrál několik finále bez zisku setu, každý mu jede do BH, čili pokud chce vyhrávat, musí něco změnit.
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:39Od: Paixx
Přijde to tak jenom mně, nebo má Djokovič celej rok zelený triko kromě Roland Garros, kde má červený?????
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:42Od: Paixx
Ještě tam měl být smajlík smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 07:19Od: woody
RG červený Wimledon bílé a jinka nehrál smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:01Od: annah
Mám dojem, že v Bercy hrál v modré variantě současného outfitu. To vypadalo hezky. Ale ta zelená vypadá, jako by si odskočil ze srazu vodniku...
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:23Od: No-le
Novak velmi dobře začal. Tsi dost chyboval, jen těch bh rámů bylo asi pět, ne vždy ve vhodnou chvílismile. S oběma Rusy to bude těžké, vidělsmile jsem ten zápas a byl to brutální tenis...
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:34Od: turista
Novak ty Rusy nemusí porazit oba. Na postup mu stačí 1 výhra a 1 porážka což by nemělo být nedosažitelné.
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:47Od: Forehand
Nepravda. Ak Tsitsipas skončí s 3 prehrami, Novak nemusí postúpiť ani s dvoma výhrami, záležalo by od pomeru setov. Je to vyslovene len teoretická možnosť.
[ Reagovat ]
15.11.2022 06:26Od: Kozoroh
Inu tak Novak smázne oba smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:27Od: Martan1
Stačí mu ještě jednou 2:0 vyhrát a v prohraným zápase uhrát set
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:38Od: turista
Myslím, že Tsitsipas aspoň 1 výhru ubojuje.
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:23Od: Forehand
Stefanos aka Djokovicov otloukánek. Ideálny súper na rozohranie. Grék je pre Djokovica taký Nadalov David Ferrer, sympáťačik s dlhou šticou, snaživý, aj máte pocit, že má šancu, ale ak o niečo ide, vždy zaručene prehrá.

Zápas, typický nudný halový, s jedným breakballom. Čaká sa na koniec sezóny.
[ Reagovat ]
15.11.2022 00:17Od: soloo
za to finale Nadal- Ruud bolo dychberúce smile
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:20Od: Marduch
Reminiscence na duely Fedovič. Štefan servíroval, forhendoval, ale z BH obcas homerunoval. A to asi rozhodlo. Djoko slušný výkon bez výpadků a snad proti obourucakum bude z BH strany k videni neco víc než jen crossy:)
[ Reagovat ]
15.11.2022 05:22Od: Kozoroh
Souhlas, s Novakovým výkonem na úvod turnaje spokojenost.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:10Od: Tennisfan77
Federer hrál z BH mnohem lépe, proto taky Djokoviče tolikrát porazil. To se Tsitsipasovi nikdy nepodaří.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:43Od: Martan1
Porážel ho nejvíc když ještě byl mladý a tenkrát byl Rogerovým hlavním soupeřem Nadal. Pak se Novak začal zlepšovat až na úroveň robota co nezkazí žádný míček a začal Rogera porážet pravidelně a překlápět h2h na svou stranu( mimo trávu). Rafan je bohužel příběh jinej, ten se zhoršil ve všem mimo podání, které měl dřív ještě horší. Kde jsou ty časy kdy běhal a doběhl spoustu míčků a skoro všechno
tak vracel a tím deptal soupeře, kteří pak po nekonečných výměnách a jeho pověstných forhendech kazili..Dnes je pomalej a je to ohromně znát.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:54Od: woody
Tak to jsi asi neviděl RG 2022, ta pomalej rozhodné nebyl. Chtěl bych být pomalej jako Nadal smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:00Od: Tennisfan77
Souhlas, jak jsme tady řešili minule. Federer s Djokovičem se prakticky nikdy nepotkali na TOPu, Djokovič Rogera vystřídal, nikdy nehráli souběžně v TOP formě.

Od 2015 má Federer proti Nolemu H2H 4:10. Nicméně v těch 10ti zápasech vyhrál Djokovič pouze dvakrát 2:0, jinak vše tři a více setů.

Co chci říct je, že Federer tím jednoručákem Djokovičovi mnohem více ubližoval i přesto, že třeba ten zápas nakonec prohrál, výměny byly delší, vyrovnanější a mnohdy jednalo o HOT SHOT TENNIS.

Ty duely s Tsitsipasem jsou prostě jako přes kopírák, BH, BH, BH, BH, chyba/winner Djokoviče.
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:16Od: Martan1
Taky si myslím že na vrcholu by top Roger top Novaka porážel.
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:18Od: Forehand
Tak to Federer skoncil s dobrou vykonnostou niekedy okolo 27 roku, ak sa nestretol s Djokovicom v top forme :)

Ako moze hrac, ktory je v 27 rokoch za zenitom kandidovat na najlepsie hraca historicky?..
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:32Od: Tennisfan77
14:10 byla H2H do roku 2011, kdy měl Federer 30 let.

Od té doby to bylo 8:6 pro Djokoviče do roku 2015, to měl Federer už 34.

Od roku 2015 9:5 pro Djokoviče.
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:38Od: Tennisfan77
Rafa - Novak do 30tky Nadala to bylo 23:23. po třicítce Rafy 7:6 pro Djokoviče, z těch 13ti zápasů bylo 8 na antuce.

Což je jasný důkaz toho, že Djokovič začal Federera přehrávat až tehdy, kdy měl Roger 30+, alespoň dle H2H.

S Nadalem to bylo vyrovnané někdy do roku 2013, pak Nadal vlastně vyhrával jenom na antuce.
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:47Od: woody
Tohle trochu korunuje Djokovicovu vyjímečnost, když hrál s Nadalem na antuce, byl (většinou) favoritem Nadal, na všech ostatních površích byl favorit Djokovic. Stejná situace s Rogerem, krom extra rychlého povrchu byl většinou favorit Djokovič.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:10Od: Forehand
Akurat túto domnenku Novak minimálne s Rafom nepotvrdzuje číslami, vzhladomk tomu, ze s nim zahučal na dvoch hardovych GS finále :)

Rozdelovat rivalitu rovesnikov do období je hovadina, treba to brat komplexne.

Pri Federerovi to je iné, ale tam je to aj tak jedno, kedze ten v rivalitach nema ani svoj dominantny povrch, ani obdobie.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:16Od: woody
Já netvrdil,že vyhrál vždy když byl favorit. Favorit asi nebyl ve finále 2010, tam byl favoritem Nadal.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:20Od: Forehand
Nadal bol favorit vo vacsine vzájomných zapasoch, kurzy sa daju dohladat.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:22Od: woody
OK, to by mě zajímalo, protože si myslím, že to tak není, kolik považuješ většinu? Já myslím,že je to tak 65:35 pro Novaka :-).
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:23Od: woody
Myslím ale všechny zápasy na ATP, ne pouze GS.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:29Od: Tennisfan77
Jenže on počítá jenom GS, čili nedojdete ke shodě.

Federer ani období dominance mít nemohl, je o pět let starší než Nadal s Djokovičem, dominoval do roku 2007, potom měl 26 let a nastoupil Djokovič s Nadalem se kterými hrál ještě někde do třicítky prakticky vyrovnaně, H2H mimo antuku s Nadalem překlopil na svou stranu na sklonku kariéry a být mladší, tak Nadala přehrává na hardech ještě dalších 5 let, s Djokovičem by to bylo při nejmenším vyrovnané.

Těch 5 let rozdílu je v tomto srovnávání alfa omega a můžeme se pouze domnívat, jak by se ty H2H profilovaly kdyby měla celá BIG3 stejný věk.

Víme jenom to, že Nadal by mimo antuku velmi pravděpodobně prohrával s oběma a gro by bylo všude jinde o Djokovičovi s Federerem.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:46Od: Forehand
Lenze Federer by mal vyhrat aj vo vekovej nevyhode na svojom povrchu, tak ako napriklad Nadal vo vekovej nevyhode doslova bil Federera na antuke.

Fed nic take nemal.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:37Od: Tennisfan77
Srovnáváš za mě nesrovnatelné. Nadal je absolutní fenomén na jenom povrchu - antuce, nemůžeš ho tam s nikým srovnat a nikdo neměl takové výsledky na jednom povrchu jako on.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:41Od: Amputace
Ale to je jen a jen jeho zásluha. Proč by se to mělo brát jakoby mimochodem? To nedává přece smysl. Právě to, že je v něčem fenomén, by mělo hrát v jeho prospěch úplně nejvíc. To je jako bys srovnával Ronalda s Messim a řekl, že u Ronalda nebudeš počítat kolik dal gólů a u Messiho nebudeš brát jeho dribling, protože první je fenomenální střelec a druhý fenomenální driblér...
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:40Od: Tennisfan77
Btw když už jsme o u toho, tak Nadal dominoval vždy hlavně na antuce, to nelze popřít.

Djokovič i Federer měli éru absolutní dominance, viz. jejich stats na n.1.

Consecutive weeks at n.1 spot

Federer - 237
Djokovič - 122
Nadal - 56
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:43Od: Pe3k
Přesně, Nadal nedokázal nikdy dominovat tenisu, takže těžko může být považován za lepšího než je Fedex a Djok, kteří dominovali nejdéle a nejvíce...
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:45Od: Amputace
Federer nedokázal v době big3, tedy největších hráčů všech dob, dominovat ani svému povrchu, natož tenisu, trumpeto :D
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:48Od: Tennisfan77
Jop, ale na druhou stranu se zde argumentuje počet GS a jiných primátů, který je neoddiskutovaltený, čili pranýřovat Federera za nějaké éry není na místě.

Čili když se chceme bavit objektivně ze všech stran bez ohledu na věk a éru, Nadal nikdy tenisu nedominoval, to je fakt, který potvrzují jasná data - dominoval antuce, 56 týdnů na n1 v kuse hovoří za vše.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:56Od: Amputace
No - co to znamená dominovat tenisu? Rok v kuse, dva roky v kuse, tři roky, jak je to nastavené? Nadalovi se nemnohokrát podařilo zopakovat dvě sezóny in a row bez zranění či nějakých vynucených vynechávání turnajů, takže v tomto smyslu pochopitelně tenisu nedominoval, to je jasné. Těžko se v tomto ohledu porovnává s hráči, kteří odehráli téměř celé kariéry bez zranění či nějakých vynucených přestávek (byť uznávám, že Novak to měl v tomto směru těžké zase v začátcích). Jediná sezóna, kterou coby obhajující světová jednička odehrál celou, byla 2011, jinak vždy vynechával a neobhajoval tudíž body. Jistě, jeho problém, jeho slabina, ale v jeho případě bych možná spíš hleděl na to, jakým způsobem se s touto slabinou vyrovnal.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:28Od: Tennisfan77
Samozřejmě a proto ty tři hráče reálně nemůžeš srovnávat.

Federer byl na tour 20 let, dominoval v první třetině své kariéry všude, proti všem, potom hrál vyrovnaně, přišel útlum a fenomenální závěr v podobě roku 2017 a 2018.

Djokovič od plného nástupu dominuje do teď a ještě asi nějaký ten pátek dominovat bude a Nadal podřídil celý život antuce díky které musel obětovat mnohokrát půl sezóny, což byla vždy jeho vlastní volba.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:40Od: Forehand
Nepravda vo všetkých smeroch.

Mám to rozpísať?..:)

Nadal ma dvojnásobný karierny, to len na margo antuky. Mozem pokračovat :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:49Od: Amputace
Nadal podřídil antuce kariéru úplně stejně jako Djokovič AO - vždy je na začátku sezóny ready, vždy připraven, když byl v roce 2017 zraněný a na začátku 2018 ještě úplně mimo formu a ne zcela doléčen (pokud se nepletu), AO stejně nevynechal. To s Nadalem a antukou je úplný žvást, tebou bohužel často opakovaný. Když už, vše vždy podřizoval GS - na každém chtěl vždy startovat. Vynechával často Masters a sranda turnaje, ale na GS, pokud to bylo alespoň trochu možné, chtěl být vždy připraven - a je jedno jestli to bylo RG nebo Wimbledon, kde se mu přitom nedařilo. Teď dlouho po třicítce už je to samozřejmě jiné, viz loni. Ale schválně si srovnej, kolikrát vynechal nějaký GS ve srovnání s dalšími turnaji a bude ti okamžitě jasné, čemu podřídil kariéru. A také to podle toho koneckonců vypadá: má nejvíce GS ze všech. Tečka. Nazdar.

Jinak to s tou dominancí Djokoviče od jeho nástupu až doteď je to samozřejmě nesmysl. Předpokládám, že jeho nástupem myslíš rok 2011. Ok. Dominoval: 2011, 2015, dejme tomu 2016 a loni, ve zbylých ročnících období 2011-2022 se o dominanci nedá mluvit ani omylem, většinou si to dělili s Nadalem, potažmo Federerem.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:52Od: Pe3k
Od roku 2011 do roku 2022 byl Djokovic světová jednička 373 týdnů, což je nejvíce v historii tenisu...smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:54Od: Amputace
"Hltáš cokoliv tady napíšu, to je tvůj problém."
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:55Od: Pe3k
Spíše poukazuju na nesmysly, blbosti a vyložené lži ve tvých komentářích...smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:06Od: Amputace
Ano, protože počet týdnů na postu světové jedničky bylo odjakživa víc než počet vyhraných titulů v jednotlivých sezónách :D Petříkův svět.
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:08Od: Pe3k
Nic takového jsem ovšem nepsal. Naopak tento nesmysl jsi teď napsal ty...Podle této pseudo logiky je hráč co vyhraje 5 turnajů 250 lepší než světová jednička? smile Takovou blbost může napsat jen a pouze fanda Nadala...
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:35Od: Amputace
Ne, podle mě hráč, co vyhraje v sezóně 1 GS a někdo jiný 2 GS, nemůže být ten první považován za dominantního.
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:37Od: Pe3k
S tím souhlasím, ovšem pokud se bavíš o této konkrétní sezoně je třeba k tomu uvést kontext toho, proč se to stalo.
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:42Od: Forehand
Bože Petríčku, ty si tak jednoduchý. Takže ten, kto je svetová jednotka o 100b, dominuje?..Taká Wozniacka bola asi dominantná :)

Venuj sa radšej volnočasovym aktivitám.
[ Reagovat ]
15.11.2022 14:14Od: Pe3k
Kapesníček?
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:56Od: Amputace
Nebavím se o této konkrétní sezóně, bavím se o sezónách 2012, 2013, 2014, 2017, 2019 a 2020: ani v jedné z nich Djokovič rozhodně nedominoval. 2021, tak třeba vypadá dominantní sezóna, ty zbylé ani omylem. Tobě aby opravdu všechno člověk vysvětloval polopaticky.
[ Reagovat ]
15.11.2022 14:16Od: Pe3k
To máš pravdu ovšem faktem zůstává jeho 380 týdnů jako světová jednička, což je o parník více než má Nadal...Takže když se bavíme o dominanci je třeba uznat, že Djokovic dominoval nejvíce a Nadal nejméně, taková jsou fakta...
[ Reagovat ]
15.11.2022 14:24Od: Amputace
To ano, ale tady jde o to, co psal Tennisfan, tedy že Djokovič dominuje od svého nástupu (předpokládám, že myslel rok 11), což je naprostý nesmysl. Můžeme ho mezi lety 2011-2022 hodnotit jako nejlepšího hráče, ale rozhodně 11 let v kuse nedominoval/nedominuje.
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:09Od: Pe3k
Tak je to hráč, který dominoval nejdéle a nejvíc, což ovšem neznamená, že dominoval celých 11 let v kuse, to se ani nedá.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:50Od: Pe3k
No protože když mu bylo 30 (2012) už měl nějakých 280 týdnů dominance dávno za sebou a je logické, že když je hráči přes 30 a proti němu stojí nejsilnější konkurence ever, že už asi nebude tak dominovat, že?
[ Reagovat ]
15.11.2022 14:51Od: Forehand
Inymi slovami, Federer bol svetova jednotka pocas tych 237 tyzdnov, teda 4 roky, zvysnych cca 15r bol za chrbtom Nadala.

Naopak Nadal bol koncorocná svetova jednotka počas troch dekád, čo je cennejší primát, držal sa na čele dlhodobo, počas roznych generácií, Federer dominoval len jeden a to bola generácia Roddickov, s Nadalom a Djokovicom uz najlepsi hrac sezony nikdy nebol.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:03Od: Amputace
No a zrovna tak by Nadal Federera porážel když by měli oba 20... Já si myslím, že takový Nadal ver. 2013 by Federera ver. 2007 porážel i na hardu (beru to i s ohledem na jejich celkový match-up). Na antuce se nic nemění, i kdyby byli Roger a Rafa dvojčata. Trávu by možná Rafa nějakou urval ve své top formě, ale jinak by vesměs celou kariéru vyhrával Roger. Prostě ať se nad tím zamýšlím, jak chci, ta antuka by prostě vždy nakonec rozhodla v Rafův prospěch. Ale samozřejmě jde jen o dohady.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:47Od: Ondrej2280
Federer hral proti Nadalovi v dvoch finale Wimbledonu. Oba zapasy boli dost velke bitky a jednu vyhral Nadal a jednu Federer. Naproti tomu vo finale FO bol Rafa s Federerom niekolkokrat a boli to slusne nakladačky, ktore Fedex utrzil.
V hardovom finale s Djokerom, nadal vyhral US a aj prehral AO, US. Na FO Djokera pravidelne vyprasil, vynimajuc mozno jeden rocnik, ked vyletel vo stvrfinale.
Takze ak spocitame finalove ucasti GS a uspechy v nich , tak myslim, ze Rafa z toho urcite nevyjde horsie ani s Fedexom a ani s Jeziskom....
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:49Od: turista
Nadal na RG dominoval, pouze s Djokovičem tam 2x vyhučel, 1x se Söderlingem. Nikdo jiný ho tam nikdy neporazil. Ano Nadal porazil Djokera 2x na US Open což se počítá, Federera 1x ve Wimbledonu což byla pro Rogera asi ta nejpotupnější porážka v historii bojů mezi Big4.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:45Od: Forehand
Tak ako vraví Amputka, do roku 2011 bol Nadal kurzovym favoritom prakticky vzdy, dokonca aj vo finále W11 napriklad.

Potom podla povrchu, tipujem 55:45 kurzy pre Rafu.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:31Od: Amputace
Tak to si rozhodně nemyslím. Troufám si tvrdit, že do roku 2011 byl Nadal kurzovým favoritem tak v 90ti procentech zápasů, ne-li víc. Osobně se mi nevybavuje jediný, kde bych před začátkem favorizoval Novaka. Od roku 2011 to může být, jak píšeš: kromě antuky většinou favorit Novak, což může vycházet na těch 65 ku 35.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:34Od: woody
Novak po roce 2011 byl často favorit i na antuce. Pokusím se doma dohledat, ale nevím, jestli se tohle vůbec archivuje.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:54Od: Amputace
Vycházel jsem z čísel tady na TP, třeba pak najdeš relevantnější zdroj, ale věřím, že ty kurzy se zásadně lišit nebudou.

Je to v podstatě jak říkám. Do roku 2011 odehráli přes 20 zápasů, přičemž Novak byl favoritem pouze ve čtyřech (IW, Queens, Bercy a TM). Od roku 2011 hráli nějakých 35 zápasů, v nichž byl Nadal vždy favoritem na antuce kromě čtyř případů: MC 2015, FO 2015, Řím 2015 a FO 2022. Jinak vždy favorit Nadal, někdy dokonce nečekaně jednoznačně, například v Římu 2011, kdy měl za sebou Novak sérii bez porážky a tři skalpy Nadala v řadě, to bylo nějakých 2,4 na Djokoviče a 1,4 na Nadala. Na antuce přitom odehráli od roku 2011 19 zápasů, to znamená, že do roku 2011 byl Nadal favorit v cca 16ti zápasech, od roku minimálně v cca 15ti. Odehráli 59 zápasů. Už jen na základě těchto dat ti nikdy nemůže vyjít číslo 65:35 pro Djokoviče. To jsem se navíc díval jen na kurzy do roku 2011 a pak jen na antuku; vím, že například v takovém Wimbledonu 2018 byl favorit Nadal. Takže dokonce bych řekl, že FH má úplnou pravdu: a sice, že ve většině zápasů těch dvou v rámci celé kariéry, byl favorit Nadal.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:56Od: Amputace
Řím 2016*
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:51Od: turista
Ano. To taky byl skvělý zápas. Novak ho ale pak nedokázal v zimě a větru proti Lordu Andymu přetavit v titul.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:50Od: Ondrej2280
No tak to potom skusali natiahnut tiperov na tej antuke :))
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:43Od: Ondřej.Jirásek
docela by mě to taky zajímalo, ale nemám na to čas. když si rozkliknete turnaj v H2H, tak tam uvidíte kurzy, namátkou jsem projel a vždy tam byly, tak snad budou všude.

https://www.tenisportal.cz/vzajemne/djokovic/nadal/
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:46Od: woody
Super, kurzy jsou všude.
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:48Od: Forehand
Daj vediet vysledok.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:08Od: woody
Výsledek je 20:39 pro Nadala. Což je více než 66%.

Což mě teda překvapilo.

Do roku 2014 je to 32:7 pro Nadala, od roku 2015 10:7 pro Djokovice.

Téměr stejnej časovej úsek, ale o strašně utkání více mezi roky 2006 - 2014.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:09Od: Amputace
Takže to 65:35 vlastně je ;)
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:11Od: woody
jj ale obráceně smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:29Od: Forehand
Super, vďaka za prácičku navyše a stats pre ostatnych..
[ Reagovat ]
15.11.2022 10:27Od: Amputace
Zkrátka si nemají ti dva co vyčítat - polovinu kariéry byl lepší ten, druhou polovinu zase ten. Jediná léta, kdy byli ti dva na topu nebo se mu alespoň blížili oba současně, byly roky 2010-2013. Výsledek tohoto období by byl 10:8 pro Djokoviče, takže dost vyrovnané číslo. Do roku 2010 bil Nadal Djokoviče všude, od roku 2013/14 bije Djokovič kromě antuky (důležitý rozdíl, mimochodem) všude Nadala. Co z toho vychází? Extrémně vyrovnaná rivalita.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:20Od: Pe3k
Od roku 2011 je jasně lepší Djokovic.
Nadal s Djokovicem neuhrál set na hardu už 10 let!!!
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:25Od: Amputace
Djokovič je jasně lepší (mimo antuku) až od roku 2014. Nebo co jsi na tom, co píšu, zase nepochopil? Mezi lety 2011-2013 je to mezi nimi 10:8 celkově a 3:3 na GS
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:29Od: Pe3k
Djokovic v roce 2011 Nadal porazil snad 7x v řadě a vyhrál 3 gs a byl dominantní světová jednička a to mi chceš říct, že za těchto okolností byl lepší Nadal? smile smile smile

Protože si napsal, že Djokovic byl lepší až 2014 což je samozřejmě nesmysl. Mě nezáleží na tom, co si napsal, jaké hledáš podmnožinky a nesmysly kolem. Co sem napsal já, že byl Djokovic jasně lepší od roku 2011 je fakt, co si napsal ty je blbost. Jen vzájemná bilance nerozhoduje o tom, kdo je lepší...
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:37Od: Amputace
V tom případě Nadal je jasně lepší hráč od roku 2005... Když to tedy bereš takhle.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:39Od: Ondrej2280
A co ked vyhraval na antuke ? Djokovic zas len na harde, to co mas za argument ?
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:42Od: Pe3k
Djokovic porazil Nadal na RG 2x.
Nadal neporazil Djokovice na AO NIKDY.

smile smile smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:44Od: Amputace
Kolikrát se potkali na RG a kolikrát na AO? Petřík opět - nula.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:48Od: Pe3k
To je ale jen další důkaz toho, že je Djokovic mnohem lepší hráč než Nadal, neboť se neustále dostává do finále RG, kdežto Nadal do finále AO tak často ne...smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:56Od: Ondrej2280
Pozri sa na to takto:) Djokovic dostale naŕezano v kazdom finale FO od Rafu a Rafa zas stratil mam taky dojem dve finale AO s Djokovicom...
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:01Od: woody
Slovo nařezáno bych nepoužil zrovna.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:06Od: Pe3k
Významy slov, to jde zcela mimo jeho obzor, on je rád, když dá dohromady větu, co jakž takž dává smysl...smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:09Od: Amputace
Napsal někdo, kdo si myslí, že slovo "sis" je součástí jeho osobního stylu psaní :D Ty jsi vážně komediant. Měl by ses tím regulérně živit.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:14Od: Pe3k
Já takhle to slovo píšu, tudíž je součástí stylu mého psaní a co si o tom myslíš ty je irelevantní (i když tohle bych mohl napsat u všeho smile...). smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:19Od: Amputace
To slovo je tak ale správně, ty se nicméně domníváš, že je špatně a ty ho tak píšeš i navzdory tomu, že je špatně :D Ještě vtipnější na tom celém je, že jsi to ani nepochopil...

Říkám ti upřímně a od srdce, že tak, jako ty svým posledním příspěvkem u článku k Ruudovi, mě tady ještě nikdo nepobavil. Ještě nikdy jsem se ostatně nezačal smát nahlas, když jsem si zde něco přečetl. Děkuji ti, že máš tohle prvenství. Opravdu jsem vyprskl smíchy z toho, jak jsi hloupý, nevzdělaný, kompletně pomýlený a vůbec, ale vůbec ti to nedochází.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:39Od: Pe3k
Samozřejmě si to zase celé nepochopil ty. Já se tady bavím o tom, co je můj styl psaní a do toho spadá, to co je gramaticky správně i to co není. Kontroluješ tady moje komentáře za celý týden, bavíš, se o mě v hospodě s kamarády (lol), řešíš cokoliv tady napíšu klidně do 3 rána. Koukám, že mám v tvé hlavě zdarma pronajatý prostor smile smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:51Od: Amputace
S těmi kamarády jsem to bohužel nestihl :D Petříkův styl psaní :DDD To je už teď vintage.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:54Od: Pe3k
Když už vytahuješ můj nick a můj styl psaní, tak to alespoň napiš správně ty kopyto smile Píše se to Pe3k.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:58Od: Amputace
Já bych tě vůbec nejmenoval, oni sem nechodí, takže by jim nějaký Petřík ani nic neříkal, ale jen ta hláška byla skvělá: "Já mám svůj osobní styl psaní. Používám výrazy jako sis apod." :DD Tohle by skutečně nemělo zaniknout.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:59Od: Pe3k
Nemusíš mít strach, nic nezanikne, já tady budu psát i nadále smile smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:03Od: Amputace
Nicméně se obávám, že tohle už nepřekonáš.
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:04Od: Pe3k
Nebuď pořád tak vystrašený smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:04Od: Ondrej2280
Zatial som ta Pe3ček mal za ostravskeho vola a nadejneho rybara , ale s tym tvojim osobnym stylom pisania si vytvoril novy level . Ty mas skor taky osobitny styl a nielen v pisani :) Taku chobotinu moze napisat fakt len naproste hovado :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:06Od: Pe3k
Ondrej jako vždy nemá vůbec žádný argument a tak nastupují nadávky, klasický fanoušek Nadala...smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:08Od: Ondrej2280
Ake nadavky ? Rybar z Ostravy predsa neni nadavka a to ostatne ti sedi ako zadok na šerbel :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:11Od: Pe3k
Jen pokračuj, alespoň dříve dostaneš ban smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:59Od: Ondrej2280
Nie ?:) 6:0 6:2 a 7:5 je co ?:) Mas pravdu, narezano, je slaby vyraz na taky vysledok, a este s kanarom vo finale a predzapasovym vyhlasenim Gorana, ze si nevie predstavit , ako by Nadal mohol porazit Ježiška :) Po zapase si to vedel predstavit uz dokonale myslim:)
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:03Od: Pe3k
To uhrál 7 gemů to je ještě dobré to Nadal dostal 6:0 a 6:1 od Youzhneho...To je největší výprask ever smile Rafael taky dostal kanára od takového borce jako je Lacko smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:13Od: Ondrej2280
Hošanci, bavim sa tu o finalovych GS zapasoch, ak ste si to nestihli vsimnut :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:15Od: Pe3k
Nemusíš mi vykat, já sem tay sám...Každopádně mě osobně je to vcelku jedno jestli Nadal dostal nařezáno ve finále gs nebo někdo jinde smile smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:09Od: woody
Ano tento jeden byl nářez a ostatní zápasy? Možná ještě 2008 byl nářez, ale co takhle 2015?
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:56Od: turista
Tenhle zápas ale byl vyjímkou. Nikdy Novak tolik na RG s Nadalem neprohrál. Nezvládl to tehdy takticky. Jinak vždycky si Nadal musel sáhnout až na dno sil aby Novaka porazil.
[ Reagovat ]
15.11.2022 16:03Od: Ondrej2280
Ok..kolkokrat z tych zapasov siahol na dno sil:)?
Proste dostal nakladačku a zasluzil si ju za tie kecy
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:04Od: Pe3k
Z posledních 4 jejich vzájemných utkání na RG Djokovic vyhrál 2x. Nadal neporazil Djokovice na AO nikdy a už s ním 10 let na hardu neuhrál ani set smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:14Od: Ondrej2280
Staci ked ho poraza vo finalovych GS zapasoch, viac neni vobec potrebne :)
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:17Od: Pe3k
Mimo RG je Rafa fackovací panák, tobě je to očividně jedno, už sis na to za celou jeho kariéru zvyknul, ale Rafael z toho tak nadšený není. V jeho knize např. psal, že po prohraných zápasech brečí ve sprše...
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:28Od: Ondrej2280
Taky čurino ako ty, a cital si knihu ?:)...tomu teda neverim ani nahodou..
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:32Od: Pe3k
Já ano, ty ne. Překvapuje to někoho? Ne. smilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 13:31Od: Ondrej2280
Nema nahodou ten fackovaci panak viac titulov z US open ( teda hardu ) ako Ježišek ?:)
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:07Od: Amputace
Ne, je to důkaz leda tak toho, že Nadal byl na RG ještě daleko kvalitnější a konzistentnější než Novak na AO. Tudíž prakticky pokaždé došel daleko. Djokovič měl na AO daleko více výkyvů než Nadal na RG. Nadal hrál na AO 6x finále. Může snad za to, že k němu Djokovič došel jen 2x?
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:10Od: woody
tenhle komentář je teda mimo Amputko.Máš pravdu,že Nadal je konzistentnější než Djoko na AO, ale ten konec je kravina...
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:37Od: Amputace
Proč je to mimo? Nadal hrál 6x finále AO a jedno semifinále. Djokovič hrál na RG také 6x finále a k tomu 5x semifinále. Beru tedy, že má o 4 úspěšnější RG než Nadal AO, ale tak markantní rozdíl, jak tady všichni vykreslujete, to přece není. Tedy že na AO se ti dva potkali jen 2x, protože Nadal vypadával dřív a k Novakovi se nedostával... To samé by se dělo také na RG, jenže téměř pokaždé, kdy Novak došel na RG daleko, narazil tam zákonitě na Nadala. Na AO to z Novakova gardu takto vůbec nebylo. V těch letech, kdy se dařilo Nadalovi a dostával se na AO daleko, obyčejně byl nějaký problém s Djokovičem, naopak kdy se dařilo Novakovi, byl nějaký problém zase s Nadalem. Na RG se tedy potkali nepoměrně vícekrát než na AO primárně kvůli tomu, že Nadal na RG byl podstatně konzistentnější než Djokovič na AO - tedy ta pravděpodobnost, že na sebe nenarazí, byla prakticky nulová, proto je těch zápasů tolik.
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:42Od: Pe3k
V celé te konverzaci šlo o to, že Djoko je lepší na RG než Nadal na AO což si tím co si napsal jen potvrdil...smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:52Od: Amputace
Ale já hltám tvoje příspěvky... :D
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:57Od: Pe3k
Ano hltáš a to není žádná novinka, to se děje už dlouhou dobu, každopádně na tom ještě tady nejsi nejhůř, jsou tady i větší pacienti smile
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:15Od: Forehand Re: MYTUS
Djokovič sa v Austrálii stretol s Nadalom dvakrát, výrazne menej, než sa stretol Nadal s Djokovičom v Paríži preto, že Nadal sa nebol schopný v Melbourne k Djokovičovi dostat, kdežto Novak k Nadalovi v Paríži áno.

MILIONKRÁT VYVRATENY MYTUS, ktorý vyvrátim opäť pre menej chápavých, špeciálne pre ľudí z Ostravy.

Djokovič sa k Nadalovi v Paríži počas jeho triumfov nedostal 6x. (05,10,11,17,18,19)

Nadal sa k Novakovi počas jeho triumfov v Melbourne nedostal 6x (08,11,15,16,20,21).

Takže 6:6.

No a teraz príde čerečnička na torte.

Novak sa k Nadalovi v Melbourne neddostal 3x (09,14,17)

Naopak situácia, že by sa Nadal v Paríži nedostal k Novakovi nikdy nenastala. Práve preto hrali spolu viackrát, jednoduché ako facka.
[ Reagovat ]
15.11.2022 15:48Od: Ondrej2280
Myslis ,ze to poberie aj nas ostravsky rybar?;)
[ Reagovat ]
15.11.2022 16:26Od: Forehand
Bez šance.

Je tam kopec dvojciferných čísiel, na tie si dlhodobo neverí.
[ Reagovat ]
15.11.2022 11:57Od: Kozoroh
No Rafa se mnohokrát No1emu na AO vyhnul anebo podpořil No1eho deportaci. Ale v příštím roce čeká Rafana Ultronovo zúčtování! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
15.11.2022 12:14Od: Amputace
To sice vyhnul, současně tam ale hrál 4 finále, ve kterých Djokovič nebyl. Djokovič pouze na jediném
(!) RG za 17 let kariéry nemusel čelit Nadalovi při postupu do semifinále či finále (a to navíc prakticky pouze proto, že Nadal odstoupil). Jaký to nepoměr, když to vztáhneme na rivalitu Nadala a Djokoviče na AO.
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:07Od: Patik
Stefanos..veril som mu a želal som mu to..on už to asi nikdy nedá proti nemu..škoda ze začal hrať až v druhom sete..prvý odflakol necisto trqfene údery škoda hovoriť.. Na Djokovica platí backhand po čiare.. V shanghaji ho s nim drtil..
[ Reagovat ]
14.11.2022 23:29Od: turista
Na Djokoviče platí spíš dělové podání. S Tsitsipasem měl Nole dřív potíže kdy asi 2x odešel s porážkou kdy ho Stefanos zničil. Tsitsipas holt neumí tak haluzit jako Rune, který Novaka minule těsně uhaluzil v Paříži.
[ Reagovat ]
15.11.2022 08:51Od: Martan1
Tsipiska vždycky když se zvedne a už už vyrovná hru nebo je i chvíli lepší, tak ho zradí jeho hlava. Stává se to nejčastěji v tiebreacích, kterých prohrál proti vyrovnaným soupeřům takhle spoustu
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:01Od: Tennisfan77
Na Djokoviče platí tohle - to by si měl Tsitspas pouštět před spaním. smile

https://www.youtube.com/watch?v=AbU11qNAe2w
[ Reagovat ]
15.11.2022 09:23Od: Martan1
No je vidět že na něj platí agresivní hra na síti, no ale kdo ji umí?
[ Reagovat ]
15.11.2022 16:02Od: turista
Federer tohle uměl. Proto Novaka mnohokrát porazil např. v Cincinnati.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist