Dubaj: Plíšková po postupu do čtvrtfinále odstoupila. Muchová zastavila Bencicovou, Krejčíková vyřadila Kvitovou

  • WTA DUBAJ - Karolína Plíšková v Dubaji udolala po tříhodinovém boji Ukrajinku Anhelinu Kalininovou a postoupila do čtvrtfinále. V něm měla vyzvat suverénní světovou jedničku Igu Šwiatekovou, česká tenistka ale ze soutěže kvůli nemoci odstoupila. Přesto ve hře zůstávají ještě další dvě Češky. Karolína Muchová v osmifinále zastavila sedm zápasů neporaženou Belindu Bencicovou a bude útočit na první semifinálovou účast po zdravotní pauze, Barbora Krejčíková vyřadila krajanku Petru Kvitovou a vyzve letos neporaženou Arynu Sabalenkovou.
    22. 2., aktualizováno | Aktuality |  147 komentářů
    Karolína Plíšková (© Profimedia)Karolína Plíšková (© Profimedia) 
     

Karolína Plíšková se i s pomocí příznivého losu probojovala do čtvrtfinále Australian Open, ale na dalších čtyřech letošních akcích skončila nejpozději ve druhém kole a vždy na soupeřce figurující v Top 20. Na dvou turnajích dokonce absolvovala své první kvalifikační boje od srpna 2014.

Třicetiletá Češka se dalšího solidního výsledku dočkala až na první letošní "tisícovce" v Dubaji, kde snadno přehrála krajanku Markétu Vondroušovou i světovou sedmičku Marii Sakkariovou. Nejvíce práce měla v osmifinále s Anhelinou Kalininovou, postup si ovšem sama zkomplikovala a houževnatou Ukrajinku udolala až po téměř třech hodinách boje 7-5 6-7(6) 6-2.

Plíšková musela v úvodní i druhé sadě likvidovat dva brejkboly, sama si vypracovala vždy jednu šanci a obě proměnila. Za stavu 7-5 6-5, v nejméně vhodný moment, však navzdory dvěma mečbolům poprvé a naposledy v utkání zaváhala na servisu, set nakonec ztratila v tie-breaku a musela do rozhodujícího dějství. Nezdarem se ale bývalá světová jednička rozhodit nenechala a v závěrečném klání měla jasně navrch, ačkoli netrefila ani polovinu prvních podání.

Statistiky zápasu Plíšková - Kalininová

Plíšková kvůli nemoci odstoupila
Finalistka z roku 2015 Plíšková v Dubaji postoupila do 26. čtvrtfinále na podnicích WTA 1000, čímž v historických tabulkách vyrovnala osmou Angelique Kerberovou.

O první letošní semifinále měla zabojovat proti Ize Šwiatekové, s níž v jediném předchozím souboji ve finále v Římě 2021 neuhrála jediný game. Proti světové jedničce, která v posledních pěti zápasech ztratila dohromady jen osm her, ale nenastoupí. Po dnešním vítězství se pořadatelům omluvila a kvůli nemoci odstoupila.

"Je mi to velice líto, ale musím se z turnaje odhlásit. Je to velké zklamání, zvlášť když jsem tu před pár lety hrála finále a letos se mi tak dařilo. Ale poté, co mě hodiny po zápase trápila viróza a křeče nejsem schopná pokračovat," uvedla Plíšková na sociálních sítích.

Šwiateková pokračuje v suverénních výkonech z Dauhá, kde před týdnem obhájila titul a ve třech zápasech ztratila jen pět gamů. V osmifinále polská tenistka deklasovala 6-1 6-0 Ljudmilu Samsonovovou a navázala na včerejší výhru 6-1 6-1 nad Kanaďankou Fernandezovou.

Karolína Muchová se loni v březnu vrátila po několikaměsíční pauze zaviněné zraněním břišního svalu a uhrála pouhá dvě čtvrtfinále (Tallinn 2022 a Auckland 2023). Návrat do elitní stovky žebříčku si zajistila až při svém druhém startu v Dubaji, kde před třemi lety ztroskotala hned v prvním kole na Kateřině Siniakové.

Na akci WTA 1000 ve Spojených arabských emirátech stále neztratila set, po Bernardě Peraové a Soraně Cirsteaové porazila 6-1 6-4 sedm zápasů neporaženou Belindu Bencicovou, která před dvěma týdny triumfovala v Abú Zabí, a ukončila její letošní neporazitelnost na Blízkém východě. Recept na ni našla na třetí pokus.

Šestadvacetiletá Češka měla od začátku navrch a jediné zaváhání na servisu předvedla ve druhé půlce druhého dějství, když dovolila Švýcarce se slovenskými kořeny srovnat z 2-4 na 4-4. V posledních dvou gamech ale zase dominovala a unavenou soupeřku, jež před týdnem v Dauhá nenastoupila kvůli vyčerpání ke čtvrtfinále a včera na kurtu strávila tři a půl hodiny, dorazila. Jedná se o její sedmý kariérní skalp Top 10 (bilance 7-10) a první od loňského French Open.

Statistiky zápasu Muchová - Bencicová

O premiérové semifinále na největších turnajích WTA a první od Australian Open 2021 bude bývalá světová devatenáctka usilovat v premiérovém souboji s nasazenou trojkou Jessicou Pegulaovou. Američanka si poradila i s další kvalifikantkou, dnes přehrála 6-4 6-3 Anu Bogdanovou.

V případném semifinále by Muchová mohla narazit na krajanku Barboru Krejčíkovou. Předloňská finalistka dnes v českém derby porazila 6-3 6-2 šampionku z roku 2013 Petru Kvitovou, s níž se v ostrém zápase utkala poprvé.

V prvním letošním čtvrtfinále ve dvouhře 27letá Krejčíková vyzve letos neporaženou Arynu Sabalenkovou (h2h 0-2). Vítězka letošního Australian Open zdolala 2-6 6-1 6-1 lotyšskou obhájkyni titulu Jelenu Ostapenkovou a vyhrála i 13. letošní zápas.

Poslední čtvrtfinálovou dvojici tvoří Madison Keysová s Cori Gauffovou (H2H 1-1). Keysová až na pátý pokus porazila Viktorii Azarenkovou. Američanka přehrála zraněnou bývalou finalistku snadno 6-2 6-1, upravila svou bilanci v probíhající sezoně na 10-2 a letos poprvé postoupila mezi osm nejlepších.

Ve čtvrtek odehraje své první čtvrtfinále mimo domácí turnaje od loňského Australian Open. Gauffová prošla dál bez boje po odstoupení Jeleny Rybakinové.

Na vítězku amerického souboje už v semifinále čeká Šwiateková.

• WTA 1000 DUBAJ •
SAE, tv. povrch, 2.788.468 dolarů
středeční výsledky (22. 2. 2023)
• Dvouhra - osmifinále •
Kar. Plíšková (ČR) - Kalininová (Ukr.) 7-5 6-7(6) 6-2
Muchová (ČR) - Bencicová (8-Švýc.) 6-1 6-4
Šwiateková (1-Pol.) - Samsonovová (14-) 6-1 6-0
Krejčíková (ČR) - Kvitová (12-ČR) 6-3 6-2
Pegulaová (3-USA) - Bogdanová (Rum.) 6-4 6-3
Gauffová (5-USA) - Rybakinová (9-Kaz.) / bez boje
Keysová (USA) - Azarenková (15-) 6-2 6-1
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (147)
23.02.2023 10:45Od: Drzymalski
Karol si holt ukrojila velký krajíc. Místo soustředění na tenis výlety se ségrou a synovcem na vyhlídku z BCH. Asi ji nahoře ofouklo...
[ Reagovat ]
23.02.2023 10:46Od: Krisboy
Spíš si tam dala kebab.
[ Reagovat ]
23.02.2023 05:41Od: miros Kájo, kajo
No jo no, asi se bála, že od rozjeté mašiny IGY schytá opět kanárky, že Kájo. A že by je určitě schytala, na to bych dal ruce do ohně.

????????????????
[ Reagovat ]
23.02.2023 06:12Od: Blondie
Projekce? smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 23:58Od: Fandina
Je to prostě svéráz. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 23:58Od: Fandina
https://sport.aktualne.cz/tenis/sveraz-ta-jina-nenavidena-nechce-vypadat-jako-ostatni-fruhvi/r~6c54287eb20111ed93abac1f6b220ee8/
[ Reagovat ]
23.02.2023 08:16Od: annah
Říká, že v oblečení nechce vypadat jako ostatní. Tak radši vypadá jako strašák... To má teda logiku..
[ Reagovat ]
22.02.2023 22:47Od: EllNino Petra
letos zatím nehrála tříseťák ... buď vyhrála ve dvou nebo prohrála ve dvou ...:) To je ve 12 zápasech nevídaný jev v jejím případě :)

Bilance 8:4 je taková průměrná, asi jsem měl po United Cupu trochu větší očekávání, ale je to týmovka ... pak určitě zklamalo AO, poslední roky již tradičně ... a na blízkovýchodních turnajích to bylo takové neslané nemastné, výhry nad Zhang, Trevisan a Putintsevou, hladké prohry s Gauff a dneska s Bárou ...

Ta poslední návštěva do desítky už asi nepadne, chybí jí 700 bodů a obhajuje Miami QF, jedině snad během antuky, ale myslím, že ne, což teda nějak nevadí, i tak je dobré, že se furt dtží kolem 15. místa, trochu se tam přetahujou o tu veteránskou jedničku s Vikou :)

Teď přichází Petřina nejméně oblíbená část sezóny - Sunshine Double, takže asi bude dobrá každá výhra :) I když nové Miami jí celkem sedí (2x čf), IW bude asi trápení klasicky, ale kdo ví
[ Reagovat ]
22.02.2023 23:03Od: hanz
Miami jí začlo sedět, až když změnili povrch (cca 3 roky zpět), ale po tom, co jsem viděl dnes, kdy už nemohla v polovině prvního setu nemá nárok. Bude už dobrá na sázky jako Kájísek, alespoň k něčemu ty veteránky jsou, když už jsou tituly jen utopie.
[ Reagovat ]
22.02.2023 23:20Od: Blondie
Baby bojujou na kurtu, buchty sází z gauče smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 22:39Od: EllNino Místo skvělých postupů Mušky, Karolíny a Báry do čtvrtfinále
velmi nabitého turnaje (ve čtvrtfinále jsou nasazené 1 - Swiatek, 2 - Sabalenka, 3 - Pegula a 5 - Gauff, Madison, 3 Češky a všechny až na Mušku a Pegulu byly ve finále GS, Muška v semifinále a Pegula několirát ve čtvrtfinále) se tu řeší akorát tragická Petra a "podělaná" Kája ...
[ Reagovat ]
22.02.2023 22:41Od: Blondie
Klasika, ne?
[ Reagovat ]
22.02.2023 22:28Od: Torn Kája a Petra
Nechápu ty pindy zase tady.

Karolína nemá důvod odstupovat z turnaje. Tohle ona nedělá. V Římě mohla taky odstoupit, ale ten debakl si tam nechala nadělit, vydržela bučení diváků a zúčastnila se ceremoniálu. Proti Ize neměla co ztratit, mohla leda překvapit.

Petra možná nehrála super, ale urážet jí je zcela mimo mísu. Prostě to nevyšlo.
[ Reagovat ]
22.02.2023 22:41Od: Blondie
Přesně tak, proboha, je to TISÍCOVKA, tyhle turnaje s 900 body vyhrála Karo jen dva, je to vlastně největší úspěch kariéry. A mohla přidat třetí. Je úplná blbost, že by to vzdala jen proto, že teoreticky mohla hodně prohrát s Igou. Zaprvé - je to žěnský tenis, nikdy nevíte, jak to utkání dopadne. Taky - i Iga se mohla zítra těsně před zápasem odhlásit. A naposled - Karolína je tu ve formě. Sice by určitě byla výrazná outsiderka, ale žádný průšvih nehrozil. Karolína možná nemá úplně tu dravou mentalitu rozené vítězky, ale aby vzdala zápas, protože dostala od Igy minule neklepáno? Nevěřím. A i kdybych dala průchod haterství, možná bych nad tím uvažovala na WTA 250. Rozhodně ne v zápasu o SF na WTA 1000.

A co se nemocí týká, dneska sice působila úplně ok, ale sama dobře vím z vlastní zkušenosti, že je člověk schopen z plného zdraví skočit do nemoci během 10 minut. Mám to tak úplně vždycky - pokud třeba hodně zmoknu, tak než od tramvaje dojdu domů, už mě pálí v krku a vím, že budu týden v háji.
[ Reagovat ]
22.02.2023 20:30Od: Fandina
To jsem tedy nečekala, že Petruška prohrála. Nicméně viděla jsem kus minulého zápasu a Peťa se mi zdála nějaká nesvá. Podívám se z5ně na ten mač. Ale možná, že se Krejča rozpomněla na předminulou Dubaj, tam vlastně ve finále zahájila svoje tažení do vyšších singlových pater, až z toho byl následně GS a druhé místo na žebříčku. smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 20:30Od: Vlk-v-trave
Takže dneska měly virózu..., Plíšková, Pegula, Kvitová, Benčič, Samsonová, Azarenka...:)

A zítra ji už bide mít virózu Gauff, Kyes, Muchová, Krejčíková...

V SF ji už bude mít i Sabalenka...do finále ji chytne Iga:0)

Bude to takový virózní turnájek.
[ Reagovat ]
22.02.2023 20:17Od: d@ve Škoda, přál jsem Petře.. :(
A nepostihla ji taky nějaká viróza? smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 20:30Od: hanz
Jo, virozový blackout v mozku.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:42Od: petrulinka
Vždy jsem říkala synovi, že mně nevadí, když prohraje, ale musím vidět snahu. A proto jsem na Petru fakt naštvaná, protože chodila jak mátoha, bez energie a bez povzbuzování, zkrátka jak spící panna. Gratulace Báře, snad se se Sabalenkou předvede v dobrém světle.
[ Reagovat ]
22.02.2023 20:00Od: Blondie
Vždyť tam lítala jako blázen, akorát Bára byla lepší.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:38Od: Dobry-den
Karolína - vydře výhru, ale pak zdrhne, aby zas neschytala dva ptáčky. smile

Muška - po té neustálé smůle se i na ni jednou usmála štěstěna a postavila jí do cesty unavenou soupeřku. :)

Bára rozcupovala Petru.
Jen PĚT gamů? Kdy naposledy schytala Petra od krajanky takový výprask? smile

3 hráčky ve čtvrtfinále jsou samozřejmě fajn, kéž by to tak bylo i na GS, ale tady jejich cesta končí. smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:44Od: petrulinka
Bára rozcupovala Petru? Asi jsi viděl jiný tenis, protože tady rozcupovala Petra sama sebe.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:49Od: Dobry-den
Nebreč. smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:27Od: Blondie
Jau :D

Docela fajn tenis, stihla jsem u toho vyfiletovat citrusy XD Bára dneska lepší, no :) a má krásný hadry.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:40Od: Tomas_Smid_fan
smile Byla to docela hrůza, hlavně od Peti.
Ale teď přijde náplast: Richard x Stansmilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:26Od: hanz
Další účinkování?
U Muchové čekám odstoupení - Ta už dlouho nedohrála turnaj normálně.

Krejča bude snadný sousto pro Amazonku, tipuju nakládačku 1:6 1:6.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:19Od: lvicek
Boze, muj, Peto, co to proboha bylo ted ta posledni vymena? Jak se zastavila, rozhledla se - rikala jsem si, ona si to fakt zkontroluje - a pak mrd to Bare na raketu...
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:19Od: lvicek
myslim u te site
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:20Od: hanz
Myslím, že dnes má tenisově vybíleno, to tak u ní někdy bývá.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:29Od: Tomas_Smid_fan
To byly dokonce dvě výměny za sebou. A poslední míč zápasu taky vypovídá skoro o všem.
U sítě bylo Kvítí nezvykle kyselé a oslava Báry v derby, i vzhledem k průběhu, poněkud přehnaná...
Prostě ty derby - většinou není o co stát a dneska tomu Petra dala korunu.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:31Od: hanz
No Krejča mohla tak slavit, že Kvitka měla blikavou, ale být v kůži Krejči v dalším zápase bych nechtěl, Arča jí zašlape do zemi už před zápasem.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:33Od: Tomas_Smid_fan
Taky je možné, že si Kvítí nechtěla kazit h2h s Amazonkousmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:35Od: hanz
No, upřímně si mylsím, že by to mělo větší náboj (i kdyby prohrála) než dnes. Dnes tam byly obě dvě jak spící panny, co je jim to jedno.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:38Od: Tomas_Smid_fan
Bára spala míň.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:21Od: petrulinka
Přesně, to jsem vůbec nepochopila, to bylo normálně na facku.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:31Od: NovacekTP Re: souhlas
smile Byla to hrůzasmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:37Od: Tomas_Smid_fan
Je-li výrobek označen jako novinka, pak je téměř na 100% jisté, že o novinku nejde.smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:17Od: hanz
Plíškovic - Viděla soupeřku, tak to zabalila, nechtěla další klepec.

Kvitka - Odehrála 2 zápasy a už od začátku je jak zmoklá slepice, to o kondici dost vypovídá. Servis otřesný, o returnech ani nemluvě, mezihra příšerná. Žádný klad tam nebyl, Krejča tam mohla stát jako solný sloup a stejně by jí to stačilo. Žádný zápal, hrozná podívaná, tfuj.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:20Od: petrulinka
Přesně, Krejčíková kdyby tam jen stala, tak stejně vyhraje. Kvitová by dnes potřebovala o dva metry širší a o dva metry delší kurt a ještě o půl metru nižší síť. Hrůza, ani se nepovzbuzuje, chodí tam jak spící panna, hrůza.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:21Od: hanz
Dneska je to alá Plíškovic.
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:57Od: jirkaS
čelenka šla dolu tak uvidímesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:06Od: petrulinka
No já myslím, že nic neuvidíme. Dnes je to od Petry katastrofa. Nekoukatelné. Asi se raději pidívám na nějaký film
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:25Od: Tomas_Smid_fan
Sorry, ale je to dlouhodobá věc - Petra prostě nemá dobré tenisové myšlení. Teď, na svém podání, kdy se ještě mohla zachránit, zahrála dvě naprosto tragické výměny, protože zahrála místo winnerů míče přímo na Báru, ačkoliv měla habaděj času na to vyhodnotit situaci.
Prostě vyhraje chytřejší hráčka a možná už i lepší kvalitou.
Petra bohužel nepředvedla skoro nic.
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:55Od: Torn
To mají z té party v Dubaji. Tam chlastaj holky jedné skleničky bublinky a pak to takhle dopadá. :D
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:44Od: com
si delaj kozy smile Te Swiatek ty ostatni hracky asi nejak ocarovava, kdyz uz je nevalcuje na kurtu smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:30Od: Blondie
:/
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:44Od: SpacialRecognition Prý nějaká virová infekce řádí mezi hráčkami
Už kvuli tomu odstoupila Karolína, udajně i Rybakina to měla, a i Pegula nevypadala nejlépe.
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:51Od: Torn
To maj z toho holky, že se sprchují spolu.
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:54Od: Vlk-v-trave
Rybakina už v prvním kole, o Pegule jsem nevěděl, ale vysvětlovalo by se možná to trápení s Tomovou...
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:42Od: Vlk-v-trave Iga
stačily jí 2 zápasy, aby se dostala na Masters do SF:)
No, ale ještě prrr, neboť do toho SF musí ta Gauff, nebo Mad nastúpit, že...:)
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:49Od: vavrinec
Kdo umí ten umí! smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:53Od: Vlk-v-trave
Možná už vyhrála turnaj, a ještě o tom neví...:DDD
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:54Od: Torn
Se ráno probudí a půjde rovnou na ceremoniál. :D
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:02Od: Vlk-v-trave
jen aby na ten ceremoniál božínku nezaspala...:D
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:55Od: Tomas_Smid_fan
Má dar od Bohasmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:26Od: SpacialRecognition Plíšková odstoupila ze čtvrtfáne
kvůli virovému onemocnění.
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:28Od: petrulinka
To jako fakt?
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:28Od: Matej4732
kde jsi to zjistil? já nikde o tom nic nevidím
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:34Od: SpacialRecognition
uz je to i na livesportu, ale hlavne z oficialnich stranek na twitteru
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:36Od: NovacekTP Re: díky
smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:28Od: Nola
? to vazne? minule to bola Belinda, kvoli unave
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:32Od: lars
Stika odstoupila
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:38Od: Vlk-v-trave Re: no jo... je to uz i na wiki v pavouku
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Dubai_Tennis_Championships_%E2%80%93_Women%27s_singles

Iga je v SF.
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:50Od: Alien
Cože? Tak to je nepříjemná a velice bolestivá zpráva! Tak se dej Karči co nejdříve dohromady. Jsme s tebou!
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:14Od: com
Krejcikovic - Kvitovic smilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:17Od: com
a Baruška nam brejkla Peťulku smilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:51Od: Torn
At vyhraje Kvitka. Na tu čudlu z Ivančič nejsem zvědavý. :D
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:01Od: com
no me uz ani netesi to, ze Kvitova prohrava, kdyz Karolina odstoupila smilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:03Od: Vlk-v-trave
koukám, že jsi chytl tu virózu asi taky:D
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:05Od: Blondie
Bára se tváří jak já, když mi dojde Nutella :D
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:37Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 17:56Od: vladka Káji
obě vypadají na kurtu krásně a ještě k tomu jim to jde , radost koukat smile. A jupí, Sába vybouchala tu, na kterou se koukat oku nelahodí smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 17:17Od: frenkie57 centrkurt
ten centr vypadá jako jediný jako tenisový kurt. na všech stranách dostatek místa, možná až moc. Ty ostatní tři jsou fakt takové kotce. Ale jestřába 1G mají všude. Aspoň že tak.
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:51Od: Davor1
Možno to Sabalenka otočí, Jelena nikdy práve neoplývala extra konzistenciou, ale ak nadviažu na výkony z prvého setu, tak je otázka, či si Sabalenka udržala formu z AO, celkom jasne zodpovedaná :D
[ Reagovat ]
22.02.2023 17:15Od: Davor1
Druhý set zase presne naopak, Ostapenko ešte netrafila kurt... To je presne zápas, na ktorý by mali diváci chodiť v prilbách smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:26Od: Vlk-v-trave
Ja si myslím, že jsme hlavně dostali požadovanou odpověď...v prvním se Aryna rozehrávala, neboť jí k tomu Dejvis moc možností nedala, a pak přišlo její bombení, které dostane soupeřku pod tlak, takže, to se už vyhazuje lehce...Jeleně nechala 2 ušmudlané gemy... Aryna něco říkala o míčech, že si na ně tady nemůže tolik zvyknout, neboť je změnili...tak už si asi zvykla:D

A teď v tom ČR derby ta výhra, no to nebude až tak velká výhra, ani pro jednu...
...zatím víc nadšení se nechat ve QF bombardovat vzjadřuje překvapivě Baruška...
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:03Od: Tomas_Smid_fan
Překvapivě možná jen z toho pohledu, že je ochotná se nechat ve ČF bombardovat...
Pro Kvítí je Bára hodně špatný match up, a když se navíc vyhazuje, tak není o čem.

Stejně nechápu její taktiku - dlouhý míč k baseline, zkusím ještě delší a ještě jeden o kousek, jéje, tak ten už byl mocsmile smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:33Od: zfloyd
Ostapenko x Sabalenka , rozhoďně to není nudnej zápas , emoce stříkají , límečková lady má zatím navrch smilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:37Od: Petra86
Ale podle rozpisu už Sabalenka vyhrála 6:4 6:3.
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:38Od: EllNino
Neni to spravne
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:42Od: cabuna
Díky za upozornění ,já myslela podle výsledků,že už hrály .smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:49Od: lars
Ostap vyhrala 1. set 6:2
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:05Od: com
Karolina ve ctvrtfinale smile Jako asi konecna, ale kdyz porazi Swiatek, to budou vseci valit bulvy smilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:14Od: Krisboy
Jasně, že jí porazí! smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:15Od: com
no uz aby to bylo smilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:35Od: Krisboy
Klid, už se jenom jednou vyspíš a bude to smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:39Od: Vlk-v-trave
Uz to má za sebou... Iga postup.
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:40Od: Krisboy
Chudák smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:57Od: lvicek
Byla tu nejaka debata o tom, jestli tento zapas muze dopadne jeste hur nez ten minuly, tak se tedy Karolina opravdu snazila to vyplnit...
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:00Od: com
zlatej kanar to nastesti nebude smilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:05Od: Vlk-v-trave
No jo...Kája předvedla absolutní majstrštyk a zmákla to, ale nevím jestli z budou nadšení její fans.
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:45Od: EllNino Jirka
Výborný TB, Emil uhrál míček jen díky dvojchybě a prasátku ...

Jirka je tedy na dalším letošním turnaji ve čtvrtfinále, letos se mu opravdu daří ... a nemusí zůstat jen u čtvrtfinále, Andrej Rublev je mimo GS letos dost jalový a Tallon Griekspoor má sice životku, ale určitě je hratelný :)

Bylo by fajn z tohoto turnaje vytřískat maximum :)
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:56Od: Krisboy
Maximum = titul? Souhlasím smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 17:58Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:24Od: Krisboy
Ideální čas na brejk, J2rko! smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:41Od: Krisboy
Tak brejk se sice nekonal, ale TB naprosto s přehledem. Z toho forhendu jde až strach

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:42Od: George_Renel
Vyhrál s přehledem a bez pochyb. Jeho čísla dnes impozantní.smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:55Od: Krisboy
Hraje fakt pěkně. Možná servis nešlape úplně ideálně, ale odzadu je skvělej, často chodí na sako a boduje i tam...jen tak dál!
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:50Od: Vlk-v-trave 76
To je průběčné číslo rankingu Karolíny Muchové.
...pokud by se jí podařilo ještě přehrát Pegulu, tak by skočila někde na 58.
Ale už teď dobrý:) Benčič byla už navíc, Pegula to by byl už spec. bonus:)
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:51Od: Krisboy
BeBe rozhodně nebyla navíc, to byla povinná a očekávaná výhra. smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:03Od: Vlk-v-trave
No...dobře, jako asi pro Tebe, ale né pro mne:D
A ještě s tím jejich fatálním H2H 0:2... tož nevím s tou povinností...
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:33Od: Davor1
Povinnosť asi nie, ale veľká šanca sa to určite dá nazvať. Belinda bola po tom včerajšom maratóne len tieňom svojich obvyklých možností, ona už na ten kurt prišla zmierená, že to nedá. Bolo na nej neskutočne vidieť, že je totálne vyflusnutá.
Každopádne to nič nemení na tom, že Muška je v najlepšej forme za extrémne dlhú dobu a konečne hrá tenis top50.
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:50Od: Vlk-v-trave
No uvidíme proti Pegule...jak na tom je... tedy já opět nic neuvidím...:) Obrazně řečeno.

Jess se tu trápila s Tomovou, ta Begu jí taky úplně asi nešla... ale Karolína není v dobré top fzyické kondici, a otázka, zda ještě někdy v tak dobré bude...

Nemám s ní očekávání, jsem rád, že vůbec hraje.

Každopádně, ve QF ta Pegula, asi to nejschůdnější, co tam mohla teď chytnout... sázet na Madison, že se vyautuje...ehm...jako ona se vyautuje, ale kdo ví ve kterém zápase... Gauff by byla odpočatá... s Kvitovou (počítám že přejde přez Báru) by to bylo asi ještě zajímavé...nebo z druhou Kájou... zbytek hráček pro ní spíš nehratelný...
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:51Od: Vlk-v-trave
fyzické.
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:48Od: Davor1
Ono sa to nezdá, ale Tomova aj Bogdan boli výborne rozohraté z kvalifikácie a prvých kôl, to je obrovská výhoda proti hráčke, ktorá je nasadená až do druhého kola. Bogdan vyhrala 4 zápasy 2-0, a to s celkom kvalitnými súperkami, takže nič jednoduché pre Pegulu.

Súhlas, že ten zápas ukáže, ako na tom Muška skutočne je v porovnaní s topkou, dnešný zápas s Belindou nebol úplne smerodatný. Pegula je taký lepší nadpriemer, ale hrozne konzistentná, takže je pravdepodobné, že bude hrať výrazne lepšie ako dnes Benčič. Ak by ju Muška urobila, tak je jasné, že už je na svojom niekdajšom top hernom leveli...
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:15Od: Tomas_Smid_fan Rybka je OUT
Cori W.O.

a Hejkal dostal nařezáno od Bláznivých Klíčůsmilesmile
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:14Od: frenkie57 Rybka
k utkání nenastoupí, zřejmě je nachlazení vážnějšího charakteru a Coco je zadarmo v QF.
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:16Od: Tomas_Smid_fan
Nachlazení z Dubaje...
Asi příliš výkonná klimatizacesmile To je hodně smolné.
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:18Od: frenkie57
Píšou to v posledním odstavci v článku nad touto diskusí. Copak si slepej čoveče?smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:06Od: Tomas_Smid_fan
Když já čtu víc diskuse než články, jestli to bylo na mě smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:54Od: frenkie57
Ne, to bylo na mně, sám jsem se pokáral.smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:13Od: Tomas_Smid_fan
smile seš na sebe přísný. Nedal sis po obědě viržínko?smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:45Od: Vlk-v-trave
Tak měla problémy už v prním kole, ale že to úplně zapíchne, to jsem nečekal. No nic, škoda...
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:13Od: misa
RuZka mohla odstoupit už včera smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:09Od: Tomas_Smid_fan
Tak koukám, že proti Ize se začínají počítat ne získané gamy, ale míče.smile
To už vzbuzuje respekt.
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:54Od: Grape
Naše holky super výsledky! Gratulace smile
A Iga - to má být jako co? Ztratit za 5 posledních zápasů pouhých 8 gamů? Ještě bych to bral s rezervou, kdyby to bylo proti nějakým no name hráčkám, ale ono to bylo proti 5 hodně kvalitním tenistkám! Takovou dominanci jsem nikdy neviděl snad ani u Sereny...
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:06Od: petrulinka
Přitom ten její tenis vypadá tak jednoduše.
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:34Od: vavrinec
Dokonalé věci vypadají jednodušše! smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:08Od: Tomas_Smid_fan
Aneb i malý detail může znamenat velký rozdíl.smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:50Od: Davor1
Iga za posledných 5 zápasov stratila priemerne 1,6 gamu na zápas.

Z 10 setov vyhrala 4x 6-0, 5x 6-1 a 1x 6-3.

Vtip je v tom, že to nehrala proti nejakým no name hráčkam z druhej stovky, ale proti úplnej svetovej špičke. Ťažko pochopiteľné pri vyrovnanosti súčasnej WTA...
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:52Od: Nola
Samsonka dnes nehrala vobec spatne a schytala to riadne, Iga je proste vsade a ako dokaze presmerovat lopticku a zahrat winner z hocakej pozice na kurte, to je z rise snov, zajtra sa ma Kaja na co tesit, Samsonka sa totiz lepsie hybe
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:44Od: Vlk-v-trave
Ale třebas zlepší svůj poslední výsledek a uhraje jeden gem jako Samsonka:)))
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:50Od: Nola
musime verit, bo ta dominancia Igy uz predci aj dominanciu Sereny, to nepamatam, ze by takymto stylom zametala superky
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:52Od: Fandina
Serena hlavně vyhrávala razancí a silou, to bylo těžké, ale Iguška, tak vítězí, ale herní styl je zcela jiný. O to spíš je to obdivuhodné.
[ Reagovat ]
22.02.2023 16:20Od: annah
Zítra budu mít dilema, komu fandit.:-) No nakonec Plechovce,ale když vyhraje Iga, budu mít taky radost.
[ Reagovat ]
22.02.2023 14:58Od: Vlk-v-trave
Tak neviděl jsem dnes... Samsonku jsme si tipl i na překvapení,,, neměla špatný match up s Igou na antuce, sice v době, kdy hrála jak utržená z řetězu, ale občas se ještě dokáže utrhnou:)
jako překvapila to jo,,, tím jedním gemem...:D

Podle mně Karolína dopadne podobně...neli hůř...míče jsou víc pucky, takže se lépe returnují... no musela by vytáhnout servisy, které dokázala hrát v top formě a famózní returny, něco ve stylu Rybky...tož, ale nevím jestli nechceme trochu moc:)

Jako třebas něčím překvapí...ikdyž nevím úplně čím...
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:07Od: Nola
jednu hru uhrala esami hned v uvode, aj si skvele viedla na returne asi v 2 servisnych hrach Igy, potom ju zacala Iga citat a bolo vymalovane, sice to bola pretahovana servise Samsonky, ale nedokazala potvrdit dokonca 40:0 v 2. sete, jedna blba chyba, potom dvojchyba, 2.servis - cez ten neuhrala snad skoro nic
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:07Od: Anonym
jednu hru uhrala esami hned v uvode, aj si skvele viedla na returne asi v 2 servisnych hrach Igy, potom ju zacala Iga citat a bolo vymalovane, sice to bola pretahovana servise Samsonky, ale nedokazala potvrdit dokonca 40:0 v 2. sete, jedna blba chyba, potom dvojchyba, 2.servis - cez ten neuhrala snad skoro nic
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:08Od: Davor1
Je to zvláštne, že v dobe, kedy sa tenis skôr vyrovnáva, vyskočí hráčka, ktorá dominuje tak brutálnym spôsobom a nie je to pomocou fyzických parametrov. Príde mi, že je rýchlostne o triedu inde ako všetky ostatné, fyzicky aj myslením na kurte... Otázka, dokedy jej to vydrží...
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:14Od: Nola
mne sa zda, ze je tak ponorena do seba, ze nevnima vobec okolity svet, celkom mi zacina pripominat Nadala, ktory hra kazdu lopticku na 100 %, alebo hral, nic nevypusti, musi to byt narocne na psychiku, sustredit sa cely zapas a nic nevypustit, tie jej tiky su toho asi nasledkom
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:23Od: Davor1
To je fakt, že jej asi to vyhrávanie spôsobuje značnú radosť a uspokojenie, ona nevypustí ani zápas na nejakej smiešnej exhibícii a všade ide na 100%, nie je turnaj, ktorý by brala nejak na ľahšiu váhu... takých športovcov, obzvlášť v tenise je fakt minimálne percento...

Pozeral som jej zápas na tom United Cupe s Pegulou, kde sa jej nepodarilo chytiť rytmus a hladko prehrala, počas zápasu plakala na lavičke, že sa nedokáže chytiť a hrať svoj top. Väčšina hráčov nemá problém vypustiť, odchodiť alebo hladko prehrať ešte s úsmevom na perách, ona oplače aj tých pár zápasov ročne, kde sa jej nedarí :D
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:58Od: Vlk-v-trave
jj, s tim se dá souhlasit, vidím to u ní podobně. krom toho je to její velký vzor. A podle mně je prostě absolutně konzistentní vs. jiné hráčky, jediné co jí může ohrozit, rychlejší hráčka, že nestíhá a nemá šanci se max. koncentrovat, nebo dost dobrá technická hráčka s výdrží...s tím, že dobře využívá slajs na její fh stranu... tečka.

moc takových na okruhu není, a ještě musejí podat dobrý vyýkon. Něco jako Bára, Garcia...

Za mne Kája nemá šanci ani na 3 gemy... ale třebas se ustřelím jak s tou Ludmilou:)
[ Reagovat ]
22.02.2023 15:14Od: Anonym
mne sa zda, ze je tak ponorena do seba, ze nevnima vobec okolity svet, celkom mi zacina pripominat Nadala, ktory hra kazdu lopticku na 100 %, alebo hral, nic nevypusti, musi to byt narocne na psychiku, sustredit sa cely zapas a nic nevypustit, tie jej tiky su toho asi nasledkom
[ Reagovat ]
22.02.2023 17:56Od: GaelM
Kája má naopak jako jedna z mála šanci uhrát s Igou lepší výsledek než minule! smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 18:59Od: lvicek
A bohuzel se ji to nepovede :/.
[ Reagovat ]
22.02.2023 19:58Od: GaelM
lol, vypekla mě zkušeně smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:40Od: EllNino Výborné výsledky v Dubaji
3 holky ve čtvrtfinále jsou tedy skutečně skvělé v té nabité konkurenci :)

Muška je prostě vynikající tenistka a Karolína teda zabojovala, nečekal jsem to po ztrátě 2. setu z mečbolů

Ovšem co předvádí Iga, to je už pomalu jak Johannes v biatlonu, pořádná nuda smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:54Od: Nenela
Ve ctvrtfinale asi vsechny tri vyleti, ale treba nektera prijemne prekvapi. Kazdopadne super vysledek i tak smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:16Od: SpacialRecognition swiatek
anihilace
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:35Od: SpacialRecognition
Snad Karolína urve aspoň dva gamy, tohle je nehratelný
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:55Od: Nenela
No jestli to pujde jak ted, tak Karolina vyleti se dvema kanary. Leyle dovolila Swiatek 2 gemy, Samsonce 1 a Karoline ..... logickou radu si doplnte sami smile
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:56Od: Nenela
I kdyz to Karoline samozrejme vubec nepreju. Jsem rada za jeji raznou odpoved na vyblitky novinaru zkraje tohoto roku "zmar Pliskove" a podobne titulky
[ Reagovat ]
22.02.2023 13:59Od: SpacialRecognition
Tak Karolína Laylu porazila před týdnem, mohla by uhrát víc
[ Reagovat ]
22.02.2023 12:16Od: tommr Karolína Plíšková
Karolína mě příjemně překvapila tím že se po smolné koncovce druhého setu nesložila a ve třetím setu nepříjemnou soupeřku jasně přehrála ... smile

Swiatekovou už asi neporazí ale i to čtvrfinále je solidní úspěch a Karolínu to opět o kousek přiblíží k návratu do top-10 ...
[ Reagovat ]
22.02.2023 12:10Od: Vlk-v-trave
No, to SF asi spíš nebude, a bude i jedno, kterou dostane...Igu nebo Ludmilu...
...ale míček je tu víc chlupatý, tak kdo ví...:)

Má už Kája splněno.
[ Reagovat ]
22.02.2023 12:20Od: tommr
jedno to určitě není hlavně z psychologického hlediska. Proti Samsonový by si Karolína měla věřit a její šance na výhru by měly být minimálně 50/50 ...
[ Reagovat ]
22.02.2023 12:02Od: Nola Kaja
pekne smile

Iga, je asi zial konecna, ale stupanie na rankingu je velky bonus
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist