Federer a Nadal v Indian Wells pokračují bez ztráty a čeká je vzájemná bitva o finále

  • ATP INDIAN WELLS - Roger Federer na Masters v Indian Wells porazil bez ztráty podání Poláka Huberta Hurkacze a postoupil do semifinále. V něm dojde na očekávaný souboj se Španělem Rafaelem Nadalem, s nímž hrál naposledy na podzim roku 2017.
    15. 3., aktualizováno 16. 3. | Aktuality |  199 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Roger Federer, který před dvěma týdny už poosmé ovládl podnik ATP 500 v Dubaji a získal jubilejní 100. titul, pokračuje na vítězné vlně. Svou neporazitelnost prodloužil už na 9 utkání a 15 setů. 

V Indian Wells sedmatřicetiletý Švýcar nezaváhal s Němcem Peterem Gojowczykem, krajanem Stanem Wawrinkou, Britem Kylem Edmundem a v dnešním čtvrtfinále zastavil polského outsidera Huberta Hurkacze.

Federer v souboji s dvaadvacetiletým Hurkaczem, který až v Kalifornii slavil první výhru na turnaji Masters a vyřadil Lucase Pouillea, Keie Nišikoriho či Denise Shapovalova, ani jednou nepřišel o podání. Oba brejkboly ve druhém setu odvrátil a za hodinu a čtvrt zvítězil 6-4 6-4.



V Indian Wells Federer hraje poosmnácté v kariéře a podvanácté je minimálně v semifinále. Poslední čtyři účasti proměnil minimálně ve finále, letos útočí na rekordní šestý triumf.

V sobotním semifinále se fanoušci dočkajíi po téměř roce a půl souboje Federera s Rafaelem Nadalem, který si poradil 7-6 7-6 s Rusem Karenem Chačanovem a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 7-0.

Federer ve vzájemné bilanci s velkým rivalem Nadalem prohrává 15-23, na tvrdém povrchu ale vede 11-9 a navíc vyhrál posledních pět vzájemných soubojů. Naposledy s o pět let mladším Španělem prohrál před pěti lety na Australian Open.

O první místo ve finále budou bojovat Kanaďan Milos Raonic a Rakušan Dominic Thiem, kteří se do semifinále dostali už ve čtvrtek.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 8.359. 455 dolarů
páteční výsledky (15. 03. 2019)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Nadal (2-Šp.) - Chačanov (13-Rus.) 7-6(2) 7-6(2)
Federer (4-Švýc.) - Hurkacz (Pol.) 6-4 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (199)
16.03.2019 19:23Od: Kojinho
A je to tu. Rafa nenastoupí k utkání.
[ Reagovat ]
16.03.2019 20:25Od: slacker
zivej srab, ale cekalo se to ze se vyhne porazce timhkle zpusobem
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:26Od: Forehand
Dávajte pozor, aby vám politika nepresiahla cez hlavu a nestrácali ste zdravý rozum. Dnes vidíme, kam svet speje, keď ľuďom šibe z náboženstva, bohužial niektorí to preháňaju s politikou.

Považujem sa za libérala, no vidím ako kopec ľudí a dokonca liberálnych voličov, ktorých mottom by skor mala byť znášanlivosť vo všetkým smeroch a motto "ži a nechaj žiť" kádrujú ľudí na dobrých a zlých, na múdrych a hlúpych. Naozaj je to také jednoduché?...

V každom voličskom tábore sa nájdu šikovní vyštudovaní ľudia, lekári, učitelia, vedci, mozno s inym pohladom na vec.. Chcem tým len povedať, že v sociálnej interakcii dvoch ľudí by mali zohrávať vačšiu rolu podstatnejšie atribúty, než politická orientácia. Príde mi detinské, ako vidim dnes na FB, odstraňovať si z friendlistu ľudi čo volia Kotlebu alebo Harabina..Veď presne proti tomuto liberáli bojujú, proti kádrovaniu ľudí a ich postihovaniu, typické pre komunistov..To isté následne robia bežní ľudia v inej forme, ich kritici...Zvláštne

Takže, snad volby dopadnú dobre, este ziadne nič nezmenili, ved inak by ich uz dávno zrušili. Kazdopádne zachovajme kľud, nadhlad, každý má svoje motívy, každý to prežíva po svojom, mozem si o oponentoch mysliet svoje, aj myslím, ale urcite ich respektujem, najma ako ľudí a priatelov...
[ Reagovat ]
16.03.2019 15:53Od: PetaM
"Víte, jaký je rozdíl mezi demokracií a diktaturou?"

"V demokracii nejdříve volíte a pak posloucháte rozkazy. V diktatuře neztrácíte volbama čas."
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:32Od: FulnekUltras
Kdyby žádné z posledních voleb v Česku opravdu nic nezměnily, nebyla by kavárna už sedmým rokem tak šíleně nasrána... ;-))) Ale samozřejmě, poslední rána do vazu jí přiletí úplně odjinud. ;-) A těšme se za 14 dní na druhé kolo u vás. Zle skončia všetky žalostné figúrky, ktoré sa ku kolaborácii s cudzím votrelcami proti vlastnému národu prepožičia. ;-) Harabin for president!
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:38Od: spaniel
Harabin měl dávno sedět. Adorace této osoby je v podstatě jasný důkaz o tobě...a ne lichotivý.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:46Od: FulnekUltras
Mysli si pod vlivem mainstreamové mozkomasáže co chceš. ;-)))
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:06Od: spaniel
Ne, je známý už od 90tych let... Víš, ty nejsi hlupák, ale máš nejspíš nějaký nádor na mozku, jinak se to vysvětlit nedá. Ta splet slov a hesel. Měl bys zajít k dr. Housovi.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:08Od: FulnekUltras
tentokrát budu gůglit ;-)))
[ Reagovat ]
16.03.2019 20:52Od: FulnekUltras
nějakej MUDr. Housa dělá v Náchodě do anestezie a resuscitace - tak to snad ještě nepotřebuju ;-)
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:47Od: Fazzzy3
Suhlasim so spanielom. K tomu nieje viac co dodat...
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:45Od: Fandina
Nevšimla jsem si, že by volby už sedmým letem něco změnily. A představa, že kavárna je naštvaná, tak může být jedině v mysli těch, co se jí bojí nebo vysmívají.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:46Od: Fandina
sedmým rokem
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:47Od: FulnekUltras
MY nepotřebujeme v zimě s pár podplacenými křiklouny mrznout a pouštět sopel v pražských ulicích. MY ne... ;-)))
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:48Od: Fandina
Kdo je to my?
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:53Od: FulnekUltras
kteří tyhle stále řidší řady fanatických či prodejných šašků sledujeme se stále větším pobavením
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:57Od: Fandina
Které fanatické šašky máš na mysli?
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:01Od: FulnekUltras
jmenovitě mě nezajímají - jako vycukané stádo baví ;-)))
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:07Od: Fandina
Mně zase baví, jak se někdo maluje kavárnu a to, jak se ta čílí. To je zábavná představa.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:10Od: FulnekUltras
aktuálně jsem zvědav hlavně na café Pressburg za 14 dní ;-)
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:15Od: Fandina
Tak to je mi úplně ukradené.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:18Od: FulnekUltras
to jen potvrzuje tvůj uzoučký rozhled ;-)
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:26Od: Fandina
Mě hlouposti nezajímají.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:34Od: spaniel
Jasně že volby nic nezměnily, když hlupáci volí pořád ten stejný odpad.
A být liberal, neznamená být zticha a respektovat lidi, co nerespektuji nic.
Mám snad respektovat názor fasounu? Kteří by se mně pak odvdecili koncentrakem?
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:55Od: peRFect
Volby nevyhrává ten nejhodnější, nejsvědomitější, pravdomluvný, láskuhlásající...volby vyhrává nejlepší PR tým a ten má většinou kandidát, který nejvíc platí a vůbec nemusí platit ze své kapsy.
[ Reagovat ]
16.03.2019 19:10Od: annah
Jo, jo... a přesně tak to u nás dopadá. Já už raději ani zprávy nesleduju. Když vidím toho dementa z Hradu nebo opičáka ze Strakovky, říkám si, že by bylo líp se někam odstěhovat. Ale kam? Ono je to asi všude stejné.
[ Reagovat ]
16.03.2019 20:44Od: FulnekUltras
Nejlepší je zalézt pěkně do soukromého pelíšku a moc nevystrkovat hlavu. To už se sice o jedné historické době říkalo, ale dneska to teprve platí naplno. Veřejně se pak logicky angažují jenom takoví hňupi, že Zeman s Babišem jsou mezi nimi jasně nejlepší. ;-)
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:33Od: Patik
k tomu či nastúpi alebo nenastúpi Rafa na zápas.

https://www.youtube.com/watch?v=tGmm-hNhJww
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:43Od: Patik
K včerajšiemu zápasu s Kchachanovom..premňa osobne nieje ten zápas opäť smerodatný..Karen hrá lopty neskoro po odskoku s veľkým náprahom na forehande..Federer hrá presný opak..má lepšiu hru na sieti aj na backhande..takže opäť čo mu dovolil Kchachanov mu Federer nedovolí ani zďaleka..podľa mňa ak by mal Roger dnes prehrať tak by musel hrať ako vo finále v Cincinati..musel by mu odísť prvý servis..a netriafať backhand..na returne by nemali byť problémy Rafa má slabé podanie.
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:50Od: ipko
podľa mňa Nadal hral proti Khachanovi solídne.. naopak Roger bez servisu a FH ako včera v 2.sete by dnes bol veľký problém.. za mňa úplne vyrovnaný zápas, mierny favorit asi Roger, ale kurzovo sa určite vyplatí Rafa..
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:53Od: Kamilos88
Otázka jak je na tom fyzicky. A hlavně ta psychická vyhoda udělá podle mě strasne moc. 5 proher v radě je v jejich H2H proste hodně.
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:55Od: Smazaný účet
Jenže Roger druhý set zkomplikoval tím, že byl už myšlenkama jinde. Proti Nadalovi mu koncentrace nepoleví.

Naopak Rafa už dávno není ve věku, kdy se něco za pár hodin zlepší. Pokud ho včera cosi začalo bolet, dnes ho to bude bolet víc.

Osobně tipuju, že Nadal dnes vůbec nedohraje.
[ Reagovat ]
16.03.2019 11:11Od: SwissMaestro
podle mě nenastoupí, odhlásí Miami a až MC
[ Reagovat ]
16.03.2019 11:17Od: Kamilos88
Taky si myslím. Z jeho pohledu se nemá cenu likvidovat před antukou, kde obhajuje 90% svých bodu. A určitě je lepší odstoupit, než se ještě psychicky složit nákladem ve dvou setech. Dostat od Djokovice a následně od Federera by byla velká psychická rána.
[ Reagovat ]
16.03.2019 11:28Od: Smazaný účet
To já zas věřím, že to aspoň zkusí, ale očekávám podobný průběh jako na USO proti Delpovi.
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:18Od: Kamilos88
Uvidíme večer. Za mě je Federer favorit zápasu, hraje takový svůj hardovy standard a pokud Rafa nezmění absolutně svou dosavadní hru, tak neuhraje ani set. Hraje krátké míče, je bez servisu, je strasne citelný, bez nápadu. Pokud předvedou v semifinále oba dva svou včerejší hru, tak se není moc o čem bavit.
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:43Od: peggy
Rafo,vim,ze jsi zraneny a vyhra nebude,ale Svoji kuzi neprodej tomu dedouskovi lacino.BOJUJ.!!!
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:00Od: Kojinho
Aha, takže už jsme dospěli k tomu, že někteří Rafovi fans neříkají, že byl zraněný až po utkání, ale už to hlásají i před zápasem?
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:03Od: steve79
Uvidime. Opravdu si netroufam tipovat. Ale dobre Fedex vyhraje 6:3 a 6:4.
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:03Od: Smazaný účet
Ne, ještě stále jsme nedospěli.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:24Od: Kojinho
Já vím, že ty ne, proto jsem napsal někteří. Ostatně pár fanoušků Rogera píše na TP podobné věci.
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:31Od: Kamilos88
Jestli je zraněny, tak ať radši odstoupí před zápasem. Určitě lepší, než dostat 2x 6:2.
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:30Od: Kozoroh Střet švýcarského mistra a španělského dobyvatele
Pro mě je favoritem v pořadí 39. Fedal konfrontace Roger. Opticky vzato hraje v lepší formě, hard je povrch (IW je sice známo svým pomalým povrchem, ale i tak Fed dokázal 2x Bulla v IW zdolat) a posledních 5 vzájemných zápasů vyznělo v jeho prospěch, takže psychická výhoda je na jeho straně.
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:33Od: SwissMaestro
jestli je navíc Nadal ještě zraněnej......
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:45Od: lavamancer
souhlas, líp bych to nenapsal
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:22Od: ipko
nechápem, prečo je Roger taký favorit podľa kurzov
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:22Od: Kozoroh
Protože vyhrál posledních 5 vzájemných zápasů.
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:33Od: Smazaný účet
Roger vyhrál posledních pět mačů. Nadal opsal velkolepý karierní oblouk, ale poslední rok připomíná sebe sama v dobách, kdy po hardech tahal kačera. Jen je pomalejší. Nehraje se proti němu snadno, ale rozodně je k poražení. Navíc včera vypadal unfit. A na rozdíl od jeho antifandů asi bookmakeři tuší, že nesimuluje.
[ Reagovat ]
16.03.2019 09:34Od: Smazaný účet
(Nebo že bude sveřepě simulovat až do konce. Hihi.)
[ Reagovat ]
16.03.2019 08:32Od: No-le
Kde se dá tenis sledovat na streamu? Já mám Digi 2 go, ale chtěl jsem ještě juknout na Djoka v deblu, ale na Tenisživě.cz už to nějak nejde...
Akropolis - myslím, ze pokud Rafa nastoupí má reálnou sanci vyhrát. Roger včera s Polákem nic moc...
[ Reagovat ]
16.03.2019 08:51Od: Smazaný účet
https://live-stream365.com/sport/tennis.php
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:25Od: No-le
Díky.
[ Reagovat ]
16.03.2019 11:02Od: Smazaný účet
Může se stát, že ten zápas nebude v hlavní nabídce uvedený. V tom případě klepni na to, co tam bude (když tam nebude žádný tennis match, tak klidně na jiný sport) a v tom vyskakovacím okně si rozbal menu, vyber tenis a pak dešifruj azbuku :)
[ Reagovat ]
16.03.2019 06:33Od: steve79
Rafa neni fit? To by byla velka škoda, kdyby nenastoupil.
[ Reagovat ]
16.03.2019 08:29Od: Kamilos88
On nastoupí. V případě výhry bude rikat, ze je fyzicky připraveny na antuku. V případě prohry se vymluvi na koleno. Je to pořad dokola.
[ Reagovat ]
16.03.2019 05:51Od: Mayo
Za mna jasný favorit Roger. Rafa sa mi nepozdáva s tými jeho kratuckymi kopcekmi na T, je neškodný.
[ Reagovat ]
16.03.2019 02:10Od: Forehand
Stvrtfinále som nevidel a s velkou pravdepodobnostou mi ujde aj atraktivne semifinále..

Aj takéto príbehy pise zivot, snad sa zápas vydarí a Rafa bude zdravý.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:17Od: Ereinion
Zápas jsem viděl jen částečně, Nadal měl nějaké zranění? Je fakt, že na konci se moc neradoval, což po takovém celkem těžkém zápase asi není obvyklé...jinak ale ten povrch by mu proti Rogerovi celkem měl vyhovovat, i když naposled tu od něho schytal debakl...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:23Od: MarcelPersch
Nechával si ovázat a masírovat pravé koleno. Následně ukazovali statistiku, kdy se mu po ošetření o 10 mph snížila rychlost prvního a druhého servisu, obecně pak hrál kratší míče a nedobíhal drop shoty, ke konci už se pohyboval fajn, prostě věděl, že to musí dohrát ve 2.
[ Reagovat ]
16.03.2019 01:29Od: Franky
bla bla bla
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:00Od: FerrariF50
No vytírání podlahy to zrovna nebylo, ale je to ve dvou a Rafa byl lepším hráčem, takže zaslouženě. Ale přesvědčivý výkon to zrovna nebyl, pokud Roger zahraje alespoň svůj standart, tak by podle mě neměl mít problém.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:59Od: Fazzzy3
Je to tam. Rafa aj napriek zdravotným problémom postúpil. Ale vážne si nemyslím že naozaj nastúpi. Uvidíme. Nechcem predbiehať, ale rád by som videl 100 percent od Rogera aj Rafy. Ak by Nadal vyhral, zrejme by mi to až tak nevadilo,za posledné dva roky som si ho celkom aj obľúbil, horšie by bolo keby Rogera porazil Novak.Toho srba fakt neznášam aj keď je to poloboh keď je at his best...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:00Od: MarcelPersch
100% už to v jejich vzájemném souboji nikdy nebude, se obávám.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:16Od: Fazzzy3
Prave...prial by som si to, ale ci je to realne neviem...mozno nas zajtra sampioni prekvapia...kiezby
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:30Od: turista
Na Nováka nám nesahej.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:58Od: Patik
Okej takže zajtra asi treba čakať že ak Nadal prehrá tak to bude len preto lebo mal problémy s kolenom ?
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:00Od: MarcelPersch
Já bych nevylučoval, že Rafa vůbec nenastoupí, aby se chránil na antukovou část, nepřebíhejme.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:11Od: Patik
som zvedavý na tie kurzy.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:14Od: Fazzzy3
Aj ja nejdem spat pokial nebudu kurzy :D
[ Reagovat ]
16.03.2019 15:11Od: Patik
1.46 Federer 2.86 Nadal
[ Reagovat ]
16.03.2019 08:28Od: Kamilos88
Rafa si včera nechal ovazat kolena a připravuje si pudu na dnešní výmluvy
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:54Od: lavamancer
Nadal ty TB holt umí...
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:45Od: Franky Klamar
A je to tu opat: divadlo zo strany potkana ako vzdy, ked citil ze je v problemoch dal sa ofacovat krival tam a akonahle sa zacne vymena vyleti ako jamajsky sprinter a hra spickovy tenis!! ale co cakat od ciganskej natury
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:46Od: MarcelPersch
Sundej si brýle, ani nedobíhá dropshoty a hraje míče, který padají ještě před téčko, to by mu zabil každý.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:50Od: Patik
hneď nato ako si dopísal že nedobieha dropshoty utekal za dropshotom a následne za tweenerom.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:00Od: Franky
co dodat...fanda nadala je lahko rozpoznatelny--
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:49Od: Fazzzy3
Ak Nadal prejde cez Rusa, na zápas s Rogerom podľa mňa nenastúpi...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:00Od: Franky
uvidime potkanovi neverim takze to tam aj moze vyhrat...
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:26Od: Fazzzy3
Forehand mal teraz počúvať komentátora na Digi 3 , ako skvele hovoril o spomalovaní povrchoch, a ako je zato aby sa zrýchlovali, a zároveň pridať viac trávnatých turnajov :) Aspoň niekto so mnou súhlasí, škoda že len moderátor...
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:30Od: FerrariF50
To zpomalování se mi taky nikdy nelíbilo a na trávě by alespoň jedna tisícovka měla být. Škoda no.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:31Od: Fazzzy3
Presne tak.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:39Od: lavamancer
zlatá slova.
sebrat jednu z antuky a udělat Queens 1000
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:40Od: FulnekUltras
Delší výměny mají být údajně atraktivnější pro diváky a přitáhnout jich víc. No je to věčný boj, v němž momentálně vítězí gaučoví potkani se základním manažerským vzděláním a ušácký ultraslow filc...
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:14Od: MarcelPersch
Rafa má zase ovázané koleno a už je potřeba masírovat, to před antukovou částí nevěstí nic dobrého.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:18Od: Patik
čo ho nepoznáš..to len pred a po antuke dáva na koleno.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:26Od: MarcelPersch
poznám, ale už ho dlouho ovázané neměl, nechci, aby měl problémy zase po celý rok
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:27Od: FerrariF50
po celý rok určitě ne, na antuce bude zdravý jako rybička :)
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:26Od: turista
Spíš provozuschopny.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:33Od: Patik
On už s tým neurobí nič..on už má doničené kolená..už môže len vynechávať turnaje a dúfať že sa neobjaví bolesť.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:40Od: MarcelPersch
To je pravda, rozhodně je to dlouhodobě chronického charakteru, ta jeho zranění kolen, ale podobně jako třeba u Martiny Sáblíkové, která se 2 roky trápila, v každém pohybu cítila bolest, tak letos bolest konečně odezněla a člověku to dá hlavně tu mentální vzpruhu, která je ve sportu stejně důležitá jako ta fyzická.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:12Od: ipko Fedal
is coming
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:00Od: Fazzzy3
Rafa 2:0 GOAT
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:06Od: ipko
prečo si zmenil názor?
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:07Od: Fazzzy3
Nezmenil, myslel som dnešný zápas vs Khachanov...ale nakoniec to možno ešte skrečuje :D
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:09Od: ipko
Karen je goat?
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:14Od: Fazzzy3
Nie big John je goat...
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:56Od: FulnekUltras Věřte nebo nevěřte páteru Halíkovi,
ale i těm pomalejším by teď už mělo být zcela jasné, kam patří pí Ča a pro koho má v budoucnosti pracovat.

https://www.krestandnes.cz/tomas-halik-vyjadril-podporu-caputove-jako-nadeji-pro-cely-region/

Jinak omluva za zdánlivé OT, byť český nejvyšší velitel ozbrojených sil se tady svého času řešil mnohem víc. ;-)
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:01Od: FerrariF50
krestandnes.cz :-D
[ Reagovat ]
16.03.2019 10:43Od: Kozoroh
Co ti na tom přijde směšné?
[ Reagovat ]
16.03.2019 15:00Od: FerrariF50
Ale to je jedno, já jsem zatvrzelý ateista. Nemám rád žádnou víru v boha, k ničemu dobrýmu to nikdy nevedlo a nevede. A nemám rád slovo křesťan :-D
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:12Od: MarcelPersch
Nechci se míchat politiku, ale o Čaputové se už dávno ví, že je jen loutkou Soroše a západních mocností. Něco jako byl u nás nastrčen Drahoš, ona sama nemyslí, za ní myslí jiní, taky to bylo vidět v těch předvolebních debatách.

Jediní přijatelní kandidáti jsou Kotleba a Harabin, pokud tedy Slováci nechtějí vítače jako je Kiska.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:16Od: ipko
Kotleba alebo Harabin? veď to by bola hotová katastrofa.. ja sa nestotožňujem zo žiadnym kandidátom, ale budem voliť menšie zlo
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:17Od: Fazzzy3
Kotleba a Harabin are u fucking kidding me :D Ani vo sne :D A rovnako určite nie pán rezeň Šefčovič :-)
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:19Od: ipko
Šefčovič ako diplomat a europoslanec ho uznávam, ale tým že kandiduje za Smer, ho nemôže voliť normálny človek..
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:27Od: Fazzzy3
Presne tak
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:27Od: Davor1
presne tak...
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:31Od: Fazzzy3
Aspoň v niečom so mnou súhlasíš Davor. Ja proti tebe nič nemám, včera si ma zje*bal ako posledného chudáka ale mne to nevadí... neviem čím som ťa urazil lebo všetko bolo mierené forehandovi, ale ak som ťa urazil tak sa ospravedlňujem...Ja chcem len normálne diskutovať o športe ktorý odmalička milujem. Toť vše. A že som sa verejne priznal že nemám rád forehanda, to neznemaná že budem taký istý postoj aj voči ostatným. Takže prepáč
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:37Od: Fazzzy3
A áno, viem byť hnusný,odporný, arogantný, sarkastický, ale priznám si to. Ale nemám záujem robiť zle druhým ľudom ktorých ani nepoznám.Až na podotýkam JEDINU osobu.. Ale nato že som sa do diskusie v ktorej som sa priznám choval dosť neprimerane,a arogantne, zapojil len pred pár dňami, tak som asi lahký terč na hejty...whatever
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:40Od: Davor1
Ja nemám nijakú potrebu obhajovať Forehanda, to nech si rieši sám. Ale ak nabehneš na TP štýlom, akým si to predviedol včera, napíšeš X komentárov, ktorých obsahom sú len hlúpe hejty, trolenie a totálne blbosti, tak sa nečuduj, že ľudom, ktorí tu chodia roky diskutovať o tenise a nemajú potrebu sa prehrabovať v sra*kách, také niečo bude vadiť a budú ti to oplácať rovnakou mincou. Ak chceš diskutovať o tenise, nech sa páči, ale nech to má patričnú formu a štýl dospelého, uvedomelého človeka.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:48Od: Fazzzy3
áno máš pravdu. Mal som oči zahmlené trolením voči nemu lebo mi hrozne lezie na nervy tými rečami čo bežne má, ale to není dôvod na moju obhajobu. Ospravedlnil som sa ti, a chcem to isté povedať aj ostatným ktorý boli súčasťou včerajšej diskusie...Nemám nič proti nikomu, a áno moje správanie bolo detinské a povýšenecké. Je to tak ako som napísal, chcem len diskutovať seriozne o tenise, a nie robiť pič*viny....tak ešte raz sa ospravedlňujem, a snáď ma nebudeš najdaľej hejtovať. Ja som práveže rád že je tu veľa slovákov, a že sa tu nájdu aj ľudia s objektívnymi názormi na tenis ako napr ty...takže no hard feelings whatsoever.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:17Od: ipko
*so
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:17Od: FulnekUltras
Věřme, že ve druhém kole to bude mezi dvěma jasně danými směry už na férovku. A přeju Slovensku, ať vybírá zdravým rozumem.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:47Od: FulnekUltras
I navzdory až děsivé mediální masáži, která zatím překonala všechno, co USA se svými lokálními nohsledy v informačním boji o vliv v bývalých socialistických státech Evropy už zkusily. Tím víc je aspoň vidět, jak jim tady teče do žoldáckých bagančat.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:24Od: Davor1
Takže Kotleba alebo Harabin ? Ty si len pekne voľ Pitomia a nestaraj sa do vecí, o ktorých nič nevieš. Niekto, pre koho je prijateľný neonacista alebo človek, ktorý sa viac ako 30 rokov prezentuje ako totálny ľudský odpad (áno, tým myslím Harabina a to sa ešte mimoriadne krotím v prirovnaní) to buď nemá všetkých 5 pohromade, alebo je rovnaký charakter, ako spomínaní dvaja tiežkandidáti.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:31Od: ipko
a tie Harabinove vyjadrenia v diskusiách sú také grotesky :D
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:02Od: spaniel
Marcel, ty jsi dobře vymeteny...jako většina populace... IQ prvoka. Bohužel s nimi musíme žít a má to stejný hlas jak normální lidi.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:21Od: MarcelPersch
Protože mám názor, který se ti zrovna nehodí?
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:30Od: spaniel
Je mně jedno jaký máš názor na hudbu, motýly a milion jiných věcí. Toto je bohužel věc, která má vliv na ostatní. Ti, co věří na Sorose jsou prostě ta hloupejsi část populace. Lidi co věří konspiracim chtějí mít pocit ze za své neúspěchy nemůžou, ale je za tím spiknutí temných sil. Stejní lidi jsou proti očkování a věří neskutecnym kravinam. Kotleba a Harabin jsou největší odpad co může být. A pokud si myslíš opak, tak jsi buď slabě informovaný nebo hloupý..
[ Reagovat ]
16.03.2019 02:58Od: FulnekUltras
Zato když na vaši elitářskou parazitní šmejdkastu mnozí z nich bez remců dělají, to vám jejich přítomnost plně vyhovuje.
[ Reagovat ]
16.03.2019 03:11Od: spaniel
Jsi dojemný...nevím proč si myslíš, že jsem se narodil se stříbrnou lžičkou v puse. Práce každého si cením, navíc je známo, že majitelé pracují nejtvrdeji. Ale stejně jako by mne vadilo, že mě má operovat instalatér, tak mě vadí, když volí bIb.
[ Reagovat ]
16.03.2019 03:18Od: blixa
Jojo, na ten nesmysl zvaný "všeobecné volební právo" dojedeme. Protože blbů vždy byla, je a bude většina.
[ Reagovat ]
16.03.2019 03:20Od: FulnekUltras
Nezapomeň ještě dodat, že pracuješ 16 hodin denně 20 let bez dovolené. To mě dojme vždycky nejvíc. A buď v klidu - jak sis nahrabal zrovna ty, mě momentálně ani v nejmenším nezajímá.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:32Od: spaniel
Jistě, protože je strašně těžké přijít po 8 hodinách domů s čistou hlavou a na práci si vzpomenout až druhé ráno...
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:55Od: FulnekUltras
Tak 8 hodin proložených 4-5 hod. káviček a padla - to je zas opačný extrém, který dneska už naštěstí skoro vymizel... ;-)))
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:37Od: MarcelPersch
Nechtěl jsem tady vyvolávat nějaké vášně, ale kdo je tedy ta lepší alternativa? Z těch kandidátů, kteří mají reálnou šanci vyhrát? Jen Čaputová, kterou před 3 měsíci ani nikdo neznal, je zdaleka nejvíce protěžovaná médii a největší příjmy na kampaň od zahraničních zdrojů, včetně kontroverzního miliardáře, Sorose, ale jistě, bude to jen tak...
Debaty a názory kandidátů sleduji dlouhodobě a úplně se neztotožňuji s žádným z nich, ale taky nejsem tak hloupý, abych si nedokázal vytvořit vlastní názor, situace s nastrčenými kandidáty se neustále opakuje i u nás. Ať si o Kotlebovi myslí kdo chce, co chce, to co říká má hlavu i patu a nestojí za ním žádní korupčníci.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:41Od: Patik
Kotleba ? to je ten čo nemá rád rodinkárstvo a dosadil všade členov rodiny ? ešte stále čakám kedy príde s tými buldozérmi na tých našich rómov ako spomínal.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:46Od: ipko
ale to, že je fašista, jednoznačne namierený proti menšinám a zástanca Slovenského štátu(kedy zomrelo niekoľkotisíc Židov) je u teba v poriadku? a neviem, čo tu pletieš Soroša, toho človeka, ktorého Fico obvinil so spolupráce s Kiskom.. Čaputová sa mimochodom stala známou, keď bojovala proti skládke v Pezinku..
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:59Od: MarcelPersch
S tím holocaustem, k tomu se vyjadřoval několikrát, i během těch televizních debat a jednoznačně to odsoudil, pravda, jsou lidé v jeho straně, kteří to zlehčují, to je samozřejmě pravda, ale Kotleba sám řekl, že se na rozdíl od ostatních politiků neuzavírá před ostatními názory, je ochoten se bavit s každým. Pokud jde o Romy, upřímně, co naprostá většina z nich našem dvěma státům přináší, kromě toho, že vybírají dávky a nepracují (pokud jsi Rom, v tom případě se omlouvám, nemyslím to zle, znám i spoustu slušných), i tahle situace se prostě musí řešit.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:07Od: ipko
a čo si akože myslíš, že ti to v debatách potvrdí? jeho predchádzajúce hnutie Slovenská pospolitosť, bolo zakázané a protiústavné, s jednoznačnými fašistickými prvkami.. a ten šek so sumou 14,88, ktorý dal zdravotne znevyhodneným hovorí za všetko, aj keď mu to ako už viackrát, prejde.. áno, otázka Rómov sa musí riešiť, ale určite nie tak radikálne ako to svojimi názormi prezentuje Kotleba..
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:11Od: Davor1
A hlavne, Kotleba reálne nevyrieši ani ho*no, on na to nemá ľudské kapacity ani technické riešenia, jemu práve tí cigáni vyhovujú a vyhovuje mu stav, aký tu je, pretože to ho drží hore a zabezpečuje mu teplé miesto v parlamente a obrovské prachy za hlasy vo voľbách. Dobrým príkladom je jeho nadávanie, kydanie hnoja na EU, z ktorej by hneď vystúpil, podobne ako z NATO, ale do Europského parlamentu idú kandidovať všetci jeho najznámejší poskokovia z tej chorej partaje...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:15Od: MarcelPersch
Pořád nějak nedovedu pochopit, co je na referendu špatného, když už Slováci dostali možnost hlasovat o vstupu do EU, proč by nemohli dostat příležitost uplynulých 15 let v ní bilancovat?
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:26Od: spaniel
Podivej se na brexit a pochopíš.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:28Od: Davor1
Zásah.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:41Od: MarcelPersch
Británie ještě ani nestihla vystoupit, jsi snad věštec, že víš, jaký to bude mít na GB dopad v nějakém delším horizontu? Jen tady plácáš nesmysly, o kterých si přesvědčený, že jsou pravda a protože si o mně myslíš to samé, nikdo z nás nemá právo dělat závěry, kdo je hloupý a kdo ne.
[ Reagovat ]
16.03.2019 01:04Od: spaniel
Promiň, ale někdo, kdo je za Kotlebu, nemůže být partner k diskusi. To tě diskvalifikuje na plné čáře z dávání mouder :D
Jde mne o to, že hlupáci se dají snadno zmanipulovat. Někteří to propagovali, aby se zviditelnili... přesvědčili lidi a pak se ukázalo, že neměli žádný plán. Zdrhli a řešení nechali na těch, co byli proti. Ekonomika tím trpí už teď, spousta lidí si uvědomila že naletela. Vznikl chaos.

Británie to přežije, ale se vší úctou, oni jsou někde jinde. Kulturně i ekonomicky. Viděl si někdy jejich zasedání parlamentu? Tady by to byl průser jak kráva. Všem zmetkum by se rozvazali ruce a kradlo by se jak v 90.letech. Ekonomika by šla dolů. A to celé je způsobeno jednou věcí. Že když se něco povede, tak si to naši politici privlastni a když je průser, tak to hodí na EU. Už roky to tak dělají.
[ Reagovat ]
16.03.2019 01:05Od: spaniel
A vystupovat z EU, když naše ekonomiky jsou z 90% automotive a závislé na Německu, je totální bIbost.
[ Reagovat ]
16.03.2019 03:15Od: FulnekUltras
Však také vytvoření této závislosti v postsoc. zemích bylo pro Západ hned po převratech na začátku 90. let hlavním cílem. To samé v posledních letech třeba Ukrajina. Lidi byli potenciálním lesklým konzumem opakovaně tak zblblí, že si pod sebou dobrovolně podřezali větev a řada z nich se to stydí si přiznat ještě dneska. Těm, co si ať už jakýmkoliv způsobem, většinou na úkor druhých nahrabali, to ovšem nevadí a ještě mají veřejnou drzost se ohánět svými "schopnostmi", "úspěchy" či dokonce počty zaměstnanců. Tahle rajská doba ničím nepostižitelných šmejdů už ale naštěstí zákonitě a nezadržitelně končí. Pomaleji, než v první polovině 20. století, ale jistě a spolehlivě. Navíc nejen v postsoc. zemích, ale vzhledem k zaslepené nenažranosti a agresivní rozpínavosti kapitalistické chamradě už v celé Evropě.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:31Od: spaniel
Vidím, že taky patříš k těm, co dávají vinu všem jiným, jen ne sobě. Co nám brání mít vlastní podniky, nebýt jednostranně zaměření? My...neschopní politici a lidi, co je volí.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:52Od: FulnekUltras
Tohle už je hodně ohrané. Netvrdím, že všichni megazbohatlíci jsou zloději, ale procento poctivých bude mezi nimi asi tak stejné jako pracujících kofol. Velká skupina OSVČ je ráda aspoň za jakous takous nezávislost na současném fakticky nefunkčním státu - a pak jsou samozřejmě zaměstnanci, bez jejichž práce by to tady nefungovalo už vůbec, ale jejich lidská důstojnost je často ponižována naprosto strašlivě. Tohle všechno se tomuto režimu už brzy bez milosti sečte.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:59Od: Fandina
Jsi naivní. Co svět světem stojí, od prvobytné pospolené společnosti, tak se člověk musí starat sám o sebe. Nikdo to za něj neudělá. Takže buď začne pracovat sám, pak k tomu přizve druhé a výsledek se dostaví, nebo je jen tím, co se nechá přizvat. Nic jiné ve společnosti nefunguje. A nikdy nebude. Buď sám organizuješ druhé, nebo se necháš organizovat. A podle toho se v jakékoli společnosti uplatníš. Ale nikdy nebude fungovat to, co se dělo za socialismu, že to, abys byl schopen sám organizovat soudruzi potlačili a celou ekonomiku řídili podle plánu.
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:07Od: FulnekUltras
Celostátně propojená základní odvětví se soukromě řítí jen k hluboké monopolizaci a nikdy nekončícímu zdražování, které paraziti eufemisticky nazývají "nutným inflačním růstem". Drobné a střední podnikání naopak ano a v co nejširší míře. Vietnamci to už dávno pochopili.
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:11Od: spaniel
Myslíš ty jejich podniky, co jsou z 90% jen pračky nelegálních příjmů? Tak to jo...
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:13Od: Fandina
Největší zdražování v historii bylo právě za socialismus, včetně měnové reformy, protože se dělo od stolu a ne od toho, jaká byla reálná cena jednotlivého zboží a proto to vedlo do pekel. Společné vlastnictví nikdy nefungovalo tak, jako když za vedení firmy je odpovědný ten nebo ten. Proto socialistická ekonomika všude ve světě krachla.
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:21Od: FulnekUltras
Zdražování co pět let o korunu bylo opravdu děsné - oproti dnešním zákulisním kartelovým dohodám nenasytných lichvářských šmejdů a nárůstem cen nejpotřebnějších komodit (bydlení, voda, energie, potraviny) od převratu už mnohde o stovky procent. Nebuď směšná - současný živelný a bezkoncepční bordel už se drží jenom setrvačností.
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:30Od: Fandina
Setrvačností ověřenou tisíci let. Jsi hloupý, který ničemu nerozumí.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:20Od: FulnekUltras
A 30 let nejčerstvější zkušenosti většiny lidí s kapitalismem bude stačit, aby socialismus dostal novou šanci. Na dlouhodobější legalizaci dočasně obnoveného konzumního křečkování a vykořisťování už to nevypadá.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:32Od: Fandina
Tvoje hloupost spočívá v tom, že nechápeš, že za socialismu začala naše země zaostávat za nejvyspělejšími zeměmi, přestože tam před socialismem byla. A teprve teĎ začíná zase ekonomicky ostatní země dohánět. Socialistické bhospodářství bylo brzdou ne pokrokem, proto těžko někdo bude chtít něco, co nefungovalo a co se nesvědčilo. Naopak, zbrzdilo vývoj.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:32Od: Fandina
A nefunguje nikde na světě.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:43Od: FulnekUltras
Omílej si dál vyčpělé havloidní fráze. Důstojnost lidského života za socialismu byla nejvyšší v historii. A bylo to mimo jiné dáno i mírou naší tehdejší soběstačnosti. Vývoj by tenkrát jistě urychlilo otevření hranic - po němž by milion lidí odešlo na "vysněný Západ" a do roka by 900 tisíc z nich bylo zpátky. Na to však už následkem gorbačovské naivity nebo zaprodanosti při jednání s USA nedošlo. Zadlužit se a hrabat na úkor druhých umí každý tupan. Křečků zblblých pozlátkem je naštěstí čím dál míň.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:51Od: Fandina
Kdyby to bylo tak krásné, nikdo se toho nebude vzádat. A nevšimla jsem si, že ten, kdo odešel na vysněný Západ tam nezůstal. Nikdo se nevrátil. A proč by měl. To je jen představa hlupáků jako jsi ty.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:52Od: Fandina
vzdávat
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:00Od: FulnekUltras
Nikdo se nevrátil, když to už bylo možné? Zas to neber podle těch pár VIP, kteří jsou dnes nakonec vděčni aspoň za kšefty v malém českém rybníčku, i když navenek se holedbají ušáckým občanstvím nebo barákem na Floridě. ;-)))
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:03Od: Fandina
To víš, ruským občanstvím se nikdo neholedbá. Každý se holedbá tím, co si myslí, že je nejlepší.
A to je na Západě.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:07Od: FulnekUltras
Omezeně konzumní lendloidní názory v části české populace samozřejmě ještě přetrvávají.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:12Od: FerrariF50
Jako neznám nikoho, kdo by se stěhoval nebo se chtěl stěhovat na východ a třeba do Ruska, vždyť je to tam hrůza děs. Lidi se stěhují za lepším životem na západ a nebo do Austrálie, na Nový zéland, ale rozhodně ne Rusko.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:14Od: Fandina
Hlavně přetrvávají v tvé hlavě. To ty je řešíš a rozebíráš. Normální člověk je rád, že si vydělá peníze a užívá života. A je rád, že ho nikdo nešikanuje.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:47Od: Fandina
A nejvíc se mi líbí, jak pořád operuješ s konzumní společností, jako by o ní mělo jít nejvíc.
[ Reagovat ]
16.03.2019 20:50Od: FulnekUltras
Strach maloměšťáckého stáda o konzum je taky to poslední, co ještě kapitalismus drží při životě.
[ Reagovat ]
16.03.2019 21:42Od: Fandina
Jsi nemocný člověk, jdi se léčit. Normální člověk se o konzum nestará.
[ Reagovat ]
16.03.2019 16:54Od: Fandina
A na úkor druhých se hrabalo za socialismu. Nejdřív všechno sebrali a pak s tím hospodařili tak, že všechno krachovalo, až to krachlo.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:01Od: Fandina
A hlavně ta důstojnost lidského života byla opravdu na vysoké úrovni. Člověk se bál cokoli říci a když chtěl věci, které v západních zemích byly běžně k dostání, tak musel vekslovat nebo lhát.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:03Od: FulnekUltras
Každý holt důstojnost vidíme jinak. Taký už je športový život... ;-)
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:24Od: Fandina
Jsi hloupý.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:37Od: FulnekUltras
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:40Od: Fandina
Nerozumím spoustě věcí, ale že ty jsi hloupý člověk, o tom mě přesvědčuješ při každé diskusi.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:41Od: Fandina
Respektive, už jsi mě dávno přesvědčil.
[ Reagovat ]
16.03.2019 17:04Od: FerrariF50
Dneska není vše zdaleka ideální, ale máme se dobře a obhajovat komunisty může jen idi ot. Mého táty nejšťastnější den byl, když konečně ti zločinci komunističtí padli.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:53Od: Davor1
Iste, Čaputová nie je ideálnou kandidátkou a pre mňa je to len voľba menšieho zla. Ale 100 krát budem voliť radšej ju, ako trio Harabin/Kotleba/Šefčovič.

Vidím, že presne vieš, kto ju financuje a aké má s ňou ďalšie ciele. Podľa teba bol presne takto zvolený aj Kiska. Tak mi teda povedz, ako Kiska tomu vášmu Sorosovi alebo bohvieakej inej zahraničnej konšpiračnej postavičke pomohol alebo vykompenzoval to jeho zvolenie alebo ako si to ty vysvetľuješ, dosadenie na prezidentský post. Fakt ma to zaujíma. V čom Slovensku uškodil a naopak prispel niekomu inému za tie roky v paláci?

Zrejme nemáš ani šajnu, ako fungoval Banskobystrický vyšší územný celok, keď mu šéfoval Kotleba so svojou partajou. Ten človek využil roky neriešenú "cigánsku otázku", ktorá ľudí na Slovensku už dlho rozčuľuje k tomu, aby sa dostal do vysokej politiky a z nej cical verejné zdroje, to je jediné, čo ten človek dokáže. To, že má reči, na ktoré mu tá menej inteligentná časť populácie ľahko a lacno skočí je proste fakt. Ale takisto je fakt to, že je to človek podporujúci chorú, zvrátenú ideológiu a sám nemá žiadne reálne riešenia, alebo aspoň nie také, ktoré by krajinu nevrátili do stredoveku.
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:55Od: Fazzzy3
Lepšie by som to nenapísal úprimne. Plne súhlasím, a je to pravda. Rovnako budem voliť Čaputovú, spolu s priateľkou a celou mojou aj jej rodinou...
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:59Od: ipko
ja asi až v 2.kole, zajtra skúsim Mikloška, aj keď ten je bez šance
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:01Od: FulnekUltras
V druhom kole proti Harabinovi bude treba potiahnuť ešte viac aj v rómskych osadách.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:17Od: MarcelPersch
to ano, Čaputová má štěstí, že je na Slovensku Romů jako máku.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:04Od: Davor1
To som rád, snáď to dopadne tak, aby sme sa nemuseli najbližších 5 rokov hanbiť za prezidenta, ako sa musíme za vládu, predsedu parlamentu a 10 rokov Gašparka v paláci...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:06Od: spaniel
Obávám se druhého kola....doufám že normální lidi mají ještě pořád převahu.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:16Od: Davor1
To sme dvaja. Tiež sa obávam, pretože Slovensko je vo všeobecnosti sprostý národ, ktorý si už 30 rokov volí až na malé výnimky zlo alebo ešte väčšie zlo. Verím, že nevyhrá žiadny extrémista (Kotleba, Harabin), ale môže to vyhrať smerácka loutka Šefčovič, pretože toho budú v druhom kole voliť práve všetci voliči tých extrémistov aj niektorých konzervatívnych kandidátov (Mikloško, Krajniak) a Čaputová už nemá odkiaľ brať, plus je jasné, že na ňu bude po prvom kole vedená brutálna antikampaň, ktorá jej určite nepomôže. Ale snáď sa mýlim a podceňujem Slovensko, uvidíme o 2 týždne...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:25Od: spaniel
Myslím že kdokoliv z trojice Harabin / Kotleba / Sefcovic získá hlasy těch dvou zbylých... Caputova už nemá odkud brát, možná něco od Mikloska, ale to bude malé číslo.... Uvidí se jaký bude mít náskok v prvním kole.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:32Od: Davor1
To by som úplne netvrdil, pretože si myslím, že aj medzi voličmi Smeru a teda Šefčoviča je stále dosť ľudí, ktorí by Kotlebu nevolili a druhého kola by sa v takom prípade ani nezúčastnili a naopak, samotný Kotleba je značný mobilizačný prvok, ktorý spája ľudí aj proti nemu samotnému. Pre Čaputovú by bol Kotleba do druhého kola určite najlepšou možnosťou, ale to je zrejme nereálne a bude tam smerák...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:46Od: MarcelPersch
V tomhle s tebou pro změnu souhlasím, domnívám se, že pro většinu voličů Šefčoviče by byl Kotleba nepřijatelný a podpořili by radši Čaputovou. Reálně ji má šanci porazit jen Šefčovič, protože ten by dostal hlasy od všech na 3. až 5. místě + svoje.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:26Od: Fazzzy3
Dufam ze Sefcovic sa do druheho kola nedostane. Ale vsetci vieme ake smazky volia smer...
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:12Od: MarcelPersch
Laskavě mi nepodsouvej nic, co jsem neřekl, u Kisky to bylo jiné, ale nutno dodat, že Čaputová mi trochu, tím, jak se chová připomíná Kisku v sukni. I kdybych si ty další kandidáty neuměl sebevíc představit, tím, jak třeba teď v té poslední debatě byla ztracená, vůbec nevěděla, která bije, několikrát jí tam usvědčili ostatní ze lži, neumím si představit, že bych jí ten hlas dal, pokud bych byl Slovák.

Vidíš, v té části, kde zmiňuješ, tu méně inteligentní část populace s tebou i souhlasím, ale ty ovce vidím spíš v táboře Čaputové. Ano, Kotleba by jako prezident, vzhledem k omezeným pravomocím určitě změnil směřování země zpět do středověku :D
Já jsem jen vyjádřil svůj názor, protože jsem si myslel, že jsme schopní vést korektní diskuzi, na rozdíl, třeba od tebe, jsem nikoho tady neosočoval ani nenapadal.
[ Reagovat ]
16.03.2019 00:57Od: MarcelPersch
Už to, že má zamknuté komentáře je divné, stejně tak Čaputová, těmhle lidem je zkrátka proti srsti, aby voliči vyjadřovali svoje názory.
[ Reagovat ]
16.03.2019 01:07Od: spaniel
Caputova jako jediná nemaze. Chmelar na kritiku reaguje útokem a urazkami a následně dává ban. Je to inteligentní člověk, ale nepřijatelný. Je mimo.
[ Reagovat ]
16.03.2019 03:24Od: FulnekUltras
V tom videu je zajímavý hlavně obsah. Jestli to říká Chmelár nebo kdokoliv jiný, je úplně jedno. A že Čaputka v případě zvolení podepíše ušákům všechno - stejně jako by to udělal Kiska, Drahoš nebo Horáček - je nad slunce jasné.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:04Od: spaniel
Akurat že to není v pravomoci prezidenta. Prezident může prd, takže je to bIbost.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:43Od: FulnekUltras
Právě schválení nebo zamítnutí dlouhodobé přítomnosti cizích vojáků je v přímé pravomoci prezidenta jako nejvyššího velitele ozbrojených sil - což platí stejně u nás jako na Slovensku a ve videu je to také uvedeno. Dá se říci, že první úkol ve funkci má Čaputka jasný už teď. Podpis trvalé ušácké základny "výměnou" za peníze na nutné opravy dvou vojenských letišť. Před měsícem formálně z kandidatury odstoupivší Mistrík (takový slovenský Horáček) jí věnoval ze svých zdrojů "jakoby nic" 100.000 ? plus 300.000 ? přišlo od dalších "nezištných" dárců, o tom, co do téhle sluníčkářské figurky cíleně napumpovali ze zahraničí, ani nemluvě. Ušáci cítí v zemích Visegrádské čtyřky velké nebezpečí pro jejich další "strategické" plány v Evropě (v první řadě provokace stále blíž ruských hranic), takže už se ani v předvolební špíně včetně totálně zmanipulovaných průzkumů nezastaví před ničím. Jen doufám, že Slováci budou mít letos o volbu prezidenta mnohem větší zájem než posledně, což tehdy do Grassalkovitschova paláce bohužel vyneslo laciného prozápadního lokaje Kisku. Z toho je dnes jen opotřebená kolaborantská troska, kterou už USA nepotřebují - a místo něj nasazují do hry ženský faktor. Za zběsilé pročaputovské masáže mainstreamových médií, kterou v podobné síle a prolhanosti neznáme ani my z posledních duelů Zeman proti všem a Zeman vs. Křivoš.
[ Reagovat ]
16.03.2019 13:58Od: FulnekUltras
? jsou samozřejmě eura... ;-)
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:13Od: spaniel
Výborně! Rusakum je potřeba pristrihnout křídla. Byl bych nerad kdyby mongoloidi z benzinky šli zas o kousek dál na západ.
[ Reagovat ]
16.03.2019 14:25Od: FulnekUltras
Reálně si představovat vítěznou válku USA s Ruskem může jenom psychopat.
[ Reagovat ]
16.03.2019 15:31Od: spaniel
Já si válku nepředstavuju...ani po ní netoužím. Právě proto to píšu.
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:48Od: Smazaný účet
Tyjo Rafa je čím dál vyfintěnější, a navíc hrozně detailně. Fialkové tričko ladí s fialkovýma tkaničkama, ramínka mají oranžový lem s bílou krajkou.

Nenavrhuje mu to Xis?
[ Reagovat ]
15.03.2019 23:20Od: annah
Triko má fakt příšerné. Jako kdyby si ho půjčil od obsluhy kolotočů někde na pouti.
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:42Od: FerrariF50
Tak začátek Nadal nedal, ale pak už byl lepším hráčem a zaslouženě má první set. Kdyby Káču nedrželo první podání a esa, bylo by to jednoznačnější.
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:24Od: Pe3k Highlights
https://youtu.be/pw5p3kZi30A
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:03Od: FerrariF50
Zatím Kača překvapivě lepším hráčem, i když ten poslední úder u sítě dobře podělal. Prozatím by byl Nadal pro Rogera rozhodně lepším soupeřem než Káča.
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:10Od: Patik
spočiatku som mal pocit že Rafa už má v hlave čo bude hrať proti Rogerovi..úplne vystresovaný..podanie nikde..myšlienkami inde.
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:17Od: annah
Ale už se chytil. Už je v zápase. Vede 5:4. Myslím, že to dá ve dvou.
[ Reagovat ]
15.03.2019 22:31Od: Patik
Pôsobí na mňa trošku nesvoj..zatiaľ nehrá nič svetoborné..Kchachanov mu dosť pomáha s chybami.
[ Reagovat ]
15.03.2019 21:56Od: MarcelPersch
Dívám se na první zápas od finále AO, když vidím ten Rafův bídný servis... odešel mu hned po AO, přesně jak jsem předpokládal, nebo mu v Acapulcu a tady před tímhle zápasem fungoval?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist