Kyrgios: Hrát nebudu asi ani na French Open. Australian Open se možná vůbec neuskuteční

  • Poté co se vzdal startu na US Open, zpochybnil australský tenista Nick Kyrgios svoji účast i na antukovém grandslamu Roland Garros v Paříži. V televizi Channel Nine označil za velice nepravděpodobné, že by se měl v době pokračující pandemie představit na kurtech v Evropě.
    6. 8., 10:41 | Aktuality |  156 komentářů
    Nick KyrgiosNick Kyrgios 
     
  • Profil hráče

"Šance, že budu hrát v Evropě, je velmi malá. Popravdě řečeno téměř nebo vůbec žádná," řekl Kyrgios. Místo toho chce čas využít k tomu, aby byl doma s rodinou či přáteli a trénoval.

"Budu prostě jednat zodpovědně a vyčkávat, dokud nedojdu k názoru, že pro tenis nastaly lepší okolnosti," dodal.

French Open je na programu v náhradním termínu od 27. září. Na poslední srpnový den je naplánován začátek US Open v New Yorku, z něhož už se sedmý hráč světového žebříčku kvůli obavám z koronaviru a z úcty k obětem nákazy covidem-19 odhlásil.

Turnaj ve Flushing Meadows vynechají i obhájce titulu Rafael Nadal ze Španělska, světová devítka Francouz Gaël Monfils či světová jednička Australanka Ashleigh Bartyová.

Kyrgios příliš optimisticky nehledí ani k lednovému Australian Open. "V Melbourne jsou to teď smutné časy, takže si nejsem jistý, jestli se vůbec Australian Open bude konat," konstatoval Kyrgios v souvislosti s aktuálním nárůstem počtu případů nákazy v druhém největším australském městě.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (156)
07.08.2020 13:03Od: Tomas_Smid_fan
zaspamuju to ještě tady, ať je jasnosmile

"Jsme přesvědčeni, že dokážeme zajistit výhry a finanční odměny pro správně politicky smýšlející hráče!" Vaše Unie Svoloči a Totálních Amatérů.
A jak na tuto výzvu odpověděli hráči?

Šáša: Byl bych nejradši, aby se nehrálo, ale ty body a ty peníze tam ostatním nenechám.
Nick da Dyk: Nebudu se tam na kurtu před nikým hrbit! Za vlast a za Američany!
Joker: Já vám teda nevím, jestli ten titul za takovýchto podmínek přijmout. (Třeba to USO přeci jen nakonec zruší a bude od toho pokoj)
[ Reagovat ]
07.08.2020 12:47Od: Nola
smile moralny strazca tenisu sa chova, akoby z RG odstupil Nadal.....
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:00Od: Pe3k
zvláštní jak fanoušci Jokera hejtují Gyrose, čím to?
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:06Od: Nola
zvlastni jak fanousci Federera ho podporuji...
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:26Od: Tomas_Smid_fan
jaksmile?
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:40Od: Nola
si fanusik? OK, na TP to nie je pravidlom, trochu som si ujela, su tu slusni fans, ktori vnimaju, kym Gyros vlastne je- hladac pozornosti plati to hlavne na soc.sietach.....
[ Reagovat ]
07.08.2020 14:00Od: Tomas_Smid_fan
jsem fanoušek T.Šmídasmile Jinak - Noleho moc nemusím, Rafa je herní stereotyp a trochu podivín, Roger má pro mě koukatelný herní styl, který navíc dokázal přizpůsobit věku. Ale našel bych i jiné oblíbence jako Delpo, Ponožka, Sinner, Dellien a dost dalších, co hrajou pěkný tenis nebo se chovají jako gentlemani.
Na co naráží Pe3k je jiná věc - to si musí fanoušci Noleho kriticky pořešit u sebe, jestli má pravdu nebo ne.
[ Reagovat ]
07.08.2020 14:07Od: Tomas_Smid_fan
a Gyrosovi je dobře jako rebelovi a do jeho soukromí nevidíme. Sociální sítě nesleduji, takže možná tam je větší přeborník než na kurtu. Třeba mu časem dojde, že to není to pravý vořechový... Jeho talent a hra, škoda že není k vidění častějismile
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:50Od: Pe3k
to si zase něco projektuješ Nolko smile
[ Reagovat ]
07.08.2020 07:41Od: steve79
Jsem opravdu zvedavy, jak to bude French open. Do French open zbyvaji dva mesice a situace se bude zhorsovat.
[ Reagovat ]
07.08.2020 08:04Od: Tomas_Smid_fan
Francouzi to zvládnou, vo to nemám strahsmile Jako vždycky, ve zmatku a s protekcema, jak je jim vlastní.
[ Reagovat ]
07.08.2020 12:27Od: Patik
Tiež ma to zaujíma..počet nakazených začína vzrastať lebo ľudia to prestali brať vážne..už niesú takí zodpovední ako zozačiatku..ale vidíš no..Francúzi..tí to plánujú dokonca s plnými tribúnami..niekto nato zase doplatí..
[ Reagovat ]
06.08.2020 22:37Od: paddy fanynka poslala Nickovi vzkaz [ Reagovat ]
06.08.2020 22:24Od: FulnekUltras Jako není úplně prdel vlézt teď na patnáct hodin do letadla
takže počkáme, co kovid udělá po prezidentských volbách v USA.
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:23Od: team.wta Tennis Australia [ Reagovat ]
06.08.2020 21:02Od: Pe3k 2019: Year of the Underarm Serve [ Reagovat ]
06.08.2020 19:42Od: Kozoroh Annabel Craftová ostře zkritizovala Kyrgiose!
https://www.news24.com/amp/sport/tennis/atptour/nick-kyrgios-unbelievably-rude-and-vicious-commentator-annabel-croft-20200805

Tenisová komentátorka Annabel Croftová vyjádřila své pohrdání nad ?neuvěřitelně hrubým a zlým? Nickem Kyrgiosem poté, co Australan znovu zaútočil na ostatní hráče. Víc v odkazu.

smile smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 23:15Od: tommr
"But I don't really respect him as a human being with the way he goes about his business on the court, so it's hard for me to listen to him making that statement to be honest."

když tohle řekne takový sluníčko jako je Annabel tak to má svou váhu ...
[ Reagovat ]
06.08.2020 18:31Od: LordMutademus
Kdyby lidi byli, jako já, by bylo líp.
Nenechali by lidi, jako ty, se narodit.
[ Reagovat ]
06.08.2020 19:49Od: blixa
Ufff ... zdá se, že mi něco uniká smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 19:54Od: LordMutademus
To je jen citace. :-D
Ale částečně je to pravda. Kdyby lidi, byli, jako já, tak nikdo nesexuje a tím pádem se nikdo nenarodí. smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 19:55Od: LordMutademus
Vlastně by nikdo s nikým ani nemluvil. Bylo by to zajímavé.
[ Reagovat ]
06.08.2020 20:07Od: Patik
držíš celibát zatvorený medzi štyrmi stenami ?
[ Reagovat ]
06.08.2020 20:26Od: LordMutademus
Jj
[ Reagovat ]
06.08.2020 20:33Od: Patik
prečo ?
[ Reagovat ]
06.08.2020 20:42Od: LordMutademus
https://youtu.be/-hTyZNgbYdk
[ Reagovat ]
07.08.2020 00:11Od: Patik
na vzhlade predsa nezáleží..
[ Reagovat ]
07.08.2020 00:36Od: LordMutademus
Hezký nitro, to je mýtus
Žádná holka, ti pro dobrý srdce, nevyblafne fíkus
[ Reagovat ]
07.08.2020 11:53Od: Tomas_Smid_fan
holkám často nejde ani o vzhled, ani o nitro, a když ne ani o peněženku, tak určitě o sebevědomí. To je prostě omámí, omráčí a buď se z toho po pár randech vzpamatujou a řeknou si: " jé, to sem ale dylyna" nebo se zamilujou. Ve vzhledu to fakt není. I vyloženě ošklivej chlap nebo s hendikepem může sbalit pěknou holku.
[ Reagovat ]
07.08.2020 11:57Od: LordMutademus
Mně by nedala ani zfetovaná cigoška, ani kdybych jí dal milion.
[ Reagovat ]
07.08.2020 12:31Od: LordMutademus
Já si nikdy nemohl holku ani koupit, kvůli tomu, jak vypadám.
[ Reagovat ]
07.08.2020 12:46Od: Patik
buď si z nás robíš prdel alebo máš problém už len preto že sa ponižuješ a neberieš vážne..ak ťa baba pošle do prdele kvôli vzhľadu zrejme hladáš na nesprávnych miestach..
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:43Od: Forehand
Jj, asi nehladá v kostole.

Velmi nerad vam vstupujem do tejto selanky. Ale tvrdit, ze na vzhlade nezáleží, to je také slepé utešovanie samého seba.

Nemusis zrovna disponovat 6-packom, ale fyzická pritazlivost je, sorry, ale úplne nutná. Tá samozrejme doplna ostatné parametre.

Pozdravujem :)
[ Reagovat ]
07.08.2020 14:10Od: Kamilos88
Na vzhledu záleží prvních několik minut. Jakmile začne diskuze, tak ženy začnou hodnotit jiné vlastnosti. Primárně asi smysl pro humor, to je podle mě gro. Vycházím z vlastních zkušeností.

Six pack ti je k hovnu, pokud jsi retard. Ten platí tak na holky do 25ti let a ideálně k němu musíš mít BMW.

Mít six pack bez BMW není zbraň. Já mám sportovní postavu a to je to poslední co u mě manželka při seznamování hodnotila a jestli vůbec.
[ Reagovat ]
07.08.2020 14:15Od: Kamilos88
Jo a six pack je pičovina, kdo to zkoušel, tak mi to potvrdí.

To ti vydrží pouze při brutální dietě a dennímu spalování kalorii, jinak máš tuk zpátky.

Já to vydržel jedno léto a od té doby to mrd-ám.
[ Reagovat ]
07.08.2020 14:51Od: Tomas_Smid_fan
Vzhled je jen bonus. Holky daj často na kecy. Slyšel jsem hodně příběhů a mezi nima i ty, kdy holka dala klukovi, protože ji prostě ukecal.
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:57Od: LordMutademus
Já nikdy žádnou neoslovil. Ale mě žádná taky ne. Takže musím být hnusnej.
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:30Od: Patik
že ty si z nás naozaj robíš len prdel ? :)
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:38Od: LordMutademus
Bohužel ne.
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:44Od: Patik
si hendikepovaný alebo máš nejakú telesnú vadu ? ak sa teda smiem spýtať..
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:44Od: LordMutademus
Ne.
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:50Od: Patik
Tak sa prestaň ponižovať a podceňovať..choď von a vyhliadni si tú najkrajšiu ženu ktorú stretneš..

(tým vyhliadni nemyslím chloroform a rýl na zadnom sedadle tvojho auta)
[ Reagovat ]
07.08.2020 19:05Od: LordMutademus
A co bych jí měl říct?
[ Reagovat ]
07.08.2020 20:11Od: blixa
"Lásko, mě ubývá sil ..." smile
[ Reagovat ]
07.08.2020 21:03Od: Patik
čokoľvek len nech to neni klišé..
[ Reagovat ]
08.08.2020 17:54Od: Forehand
Paitik, skuseny harcovnik a lamač ženskych srdc, prehovoril.
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:52Od: RF46
A nejses teda spis bukvice ? :)
[ Reagovat ]
07.08.2020 16:03Od: LordMutademus
Tvl, podle tebe jsem byl Forehand, teď buze rant, co přijde příště? Babiš?
[ Reagovat ]
07.08.2020 16:43Od: RF46
Tak nemyslim, ze by se cokoliv z toho cos napsal vylucovalo :)
[ Reagovat ]
07.08.2020 17:34Od: LordMutademus
Jako máš pravdu. Chlap, co se do 30 neožení, je buď divnej nebo gay. Ale já jsem divnej. smile
[ Reagovat ]
07.08.2020 17:43Od: blixa
A nebo zatraceně chytrej smilesmile
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:53Od: Tomas_Smid_fan
možná je to i o věku... Každopádně to nevzdávejsmile
[ Reagovat ]
07.08.2020 16:13Od: Patik
v staršom veku je práve oveľa viac žien ktoré si vôbec nepotrpia na krásu..majú dospelé deti prípadne sú rozvedené utrápené zo života a väčšina hladá oporu a človeka s ktorým si bude rozumieť..nechcú ostať samé po zbytok života..
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:38Od: blixa
Sice netuším, jak vypadáš, ale u tebe bude problém v hlavě.
[ Reagovat ]
07.08.2020 17:17Od: gigin
Vypadá dost dobře. Nejsem bukva a ani Babiš. A ano blixo, odhadls ho dobře.
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:45Od: blixa
To není o vzhledu, to je o charisma.
[ Reagovat ]
07.08.2020 01:18Od: Forehand
Tvl, teba snad vychovavala babka a pravdepodobne kdesi v jaskyni.
[ Reagovat ]
06.08.2020 20:07Od: blixa
Posloucháš Protivu ? smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 20:26Od: LordMutademus
Miluju ho. Je to můj vzor.
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:14Od: blixa
No jo. Tak to je to s tebou fakt vážný ...
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:17Od: LordMutademus
Njn smile

Protiva se potýká zejména s psychickými problémy hlavně díky drogám, alkoholu a zneužívání anti-depresiv či jiných léků. Tento fakt je často zmiňován v jeho tvorbě či rozhovorech, kde o drogách otevřeně mluví.

?Drogy jsou omezující a jsou na h****, ale zároveň to jsou drogy.? - Protiva o drogách v rozhovoru pro G-Talk.

Po vydání alba "PalcatGo" v červnu 2018 se Protiva předávkoval neznámými látkami a psychicky se zhroutil. Následkem byl nástup do psychiatrické léčebny v Pražských Bohnicích. Přesná doba jakou zde strávil není známa. Od vydání zmiňovaného alba o něm nikdo neslyšel, nikdo nevěděl kde se nachází či co se s ním stalo. Teprve 16.8. 2019 se Protiva poprvé znovu objevil na sociálních sítích svých přátel, což naznačilo jeho zotavení.
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:31Od: Vlk-v-trave Craig Tiley v akci
Australian Tennis pripravuje pravidla ucasti hracu/cek na turnajich a GS v roce 2021.

http://www.puntodebreak.com/2020/08/06/tennis-australia-planea-burbuja-meses

Podle vseho to vypada, ze bude Australie odrzizla 2 mesice... ve vysledku to znamena, ze kdo bude chtit hrat v Australii bude muset prijet v prosinci a opustit byvaly vezensky lagr nejdrive po nejakych dvou mesicich...

Zatim jeste nejsou znamy vsechny podrobnosti, ale Australian Tennis ujistil, ze se odehraji vsechny tradicni akce a turnaje, vcetne GS. Urcite bude pravidlo, ze hrac/cka budpu muset byt mnohem drive na miste, a nebudou moci jen tak opustit vymezena mista... otazkou bude, jestli fakt kvuli tomu zavrou dostup do Australie na dva mesice:)

Mno zajimavy napad :D
[ Reagovat ]
06.08.2020 17:43Od: FulnekUltras
Tak Austrálie má s kontrolou a regulací migrace bohaté zkušenosti - z nichž by si Evropa mohla vzít jedině příklad. Teď to klokani jen vhodně aplikují. smilesmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 18:11Od: paddy
dřív jsem psal, že nebude problém přijet třeba o týden dřív, max ztratí Vánoce, často hráči letěli již 26.12.
otázka je, jak to bude s Auckladem, pro který bude muset být výjimka nebo ho tím odepíšou, protože tam nikdo nepojede
a co Dauhá?
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:25Od: Vlk-v-trave
Australian Tennis jaksi Dauha zajimat nebude, (co na to ATP, to je uz jina vec:) Jaky postoj bude vuci NZ, take tezko rict, detaily nejsou znamy. Co je ovsem jiste, ze chteji, aby se odehraly vsechny turnaje a odriznout na dva mesice ostrov (kontinent), nebo v pripade NZ, tedy dva ostrovy :) Jedine co se snad uz ted resi je spis Asie...ale Dauha...nic:) Tu Asii chapu asi hlavne kvuli boji o WC....coz je boj nekdy urputny:)
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:26Od: Vlk-v-trave
Australian Tennis jaksi Dauha zajimat nebude, (co na to ATP, to je uz jina vec:) Jaky postoj bude vuci NZ, take tezko rict, detaily nejsou znamy. Co je ovsem jiste, ze chteji, aby se odehraly vsechny turnaje a odriznout na dva mesice ostrov (kontinent), nebo v pripade NZ, tedy dva ostrovy :) Jedine co se snad uz ted resi je spis Asie...ale Dauha...nic:) Tu Asii chapu asi hlavne kvuli boji o WC....coz je boj nekdy urputny:)
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:06Od: Vlk-v-trave Tsitsipas
ma velky sen....hrat debla s Delpem:)

Tsitsipas was live on Instagram. He said he wants to play doubles with Del Potro!

http://www.puntodebreak.com/2020/08/06/tsitsipas-desea-jugar-dobles-junto-del-potro

*
Otazka, zda bude chtit DelPo, ktery podporuje silne v navratu Muru...a urcite by mu dal prednost....tihle dva invalidi by mohli toho debla i hrat, pro jejich indispozice by jim mohli povolit hrat spolecne i v singlu.
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:13Od: Tomas_Smid_fan
Nezařazenému hráči Murtro byla právě před několika okamžiky slavnostně udělena výjimka pro sezónu 2020 na ATP singlessmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:16Od: paddy
Mi připadá jak policajt se třemi hvězdičkami
* umí číst
** umí číst a psát
*** zná někoho, kdo umí telefonovat

V jeho případěsmile hrál debl s někým, kdo vyhrál singl na GS
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:02Od: Vlk-v-trave Fognini
by mel byt uz na Rim 100% pripraveny...

http://www.puntodebreak.com/2020/08/04/barazzutti-objetivo-fognini-listo-tierra-batida

*
dobra zprava pro tenisovou periferii:)
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:07Od: paddy
Teď už stačí maličkost, aby se v Římě hrálo smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:32Od: Vlk-v-trave
Hrat se bude, jestli bude Fognini pripraveny...
Jak ne, tak to zrusi :)
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:39Od: Pe3k
pokud zruší Řím, zruší se i RG? Nebo se bude hrát gs bez přípravy?
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:56Od: Vlk-v-trave
RG hrozi financni problemy, pokud to neodehraji... asi nejcitlivejsi GS, jestli jse o sponzoring atd.
Bych veril, ze prave RG se odehraje, a doslovne za kazdou cenu. Pokud nejak nepokryji jinak financni ztraty.
Byl to i jejich silny argument pro presunuti.

S Rimem a Fogninim si delam srandu:)
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:02Od: paddy
GS se jedou přes mrtvoly, to musí lidi pochopit smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:09Od: Vlk-v-trave
Tak odehrat se mohou, ale je asi zbytecne komplikovane to hrat trebas v NY :D na miste, ktere je dost mimo...
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:37Od: Vlk-v-trave Rafa Nadal
vypada na to, ze vsadi vsechno na jednu kartu, tedy kartu jmenem RG.
Zatim nevi, jestli bude hrat v Rime.

http://www.puntodebreak.com/2020/08/05/nadal-todavia-no-jugare-roma-o-no
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:03Od: paddy
Bude se chtít rozehrát v Římě a zatavit těsně před RG? Spíš ne.
Řím může být také zrušen, Mad je na tom jen o něco hůř.

Každopádně z Mallorky to má blízko, stačí si stopnout gumový člun s africkými běženci. smile

Rafův program nejlépe zná jeho důvěrník, Forehand, proti jehož vůli Rafa vynechá USO. smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:23Od: Vlk-v-trave
Tak USO meldoval uz Toni Nadal nekolik tydnu zpet.
Byloby asi prekvapive, kdyby se rozhodl jinak, nebo jinak, byloby prekvapive, kdyby Toni nemel vliv na sveho synovce :)

Ale daval jsem nejake ty procenta tomu, ze to nebude podle Toniho, ale spise podle Rafy...skoda... me prekvapeni nevadi :) Na USO mohl pinkat.

Jeste vetsi skoda, ze USO se nehraje v IW. Tam by to bylo podle mne mnohem vice vpohode.

RG meli presunout na Guadeloupe... Noah tam stvoril pekne prostredi behem DC...je to tam peckovni:) A jeste by to meli hraci kousek z IW...dalo se jet bezpecne i autem a lodi...
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:00Od: Marduch
Ze Rafa vsadi vse na jednu kartu, bylo z jeho avizovane neochoty zucastnit se USO zrejme uz dlouho dopredu. Nakonec to tak delal vzdy. Nenahanel vsechno, radeji se vzdy dokonale pripravil na turnaje, kde citil nejvetsi sanci, resp. ktere pro nej byly nejdulezitejsi. Jde si pro tu Dvacitku maximalne soustredene. A kdovi, v jakem rozpolozeni budou do RG vstupovat konkurenti po navratu z USA.
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:12Od: Forehand
Ist na RG totálne bez pripravy by som rozhodne nehodnotil ako premyslený krok.
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:40Od: paddy
Dá si Kitzbuhl, i když 250 považuješ za méněcenné smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 22:28Od: Marduch
Řím a Kitzbuhel už taky zrušili? Jinak hard a přesunutí do silně improvizovaných podmínek v NY mi specielně u Rafy nepřijde jako vhodné naladění se na možná fatální RG..
[ Reagovat ]
07.08.2020 01:17Od: Forehand
Rafa vynechal USO, kde z posledných 3 rokov, dvakrat triumfoval, a dokonca je tam aktivny aj s Djokovicom, ktoremu sa tam nedarí.

Je to proste zlý krok, zbytočny luxus, navyse po zruseni Madridu.

Aj tak sa skor ci neskor zacne hrat aj s covidom, takze na co cakat.
[ Reagovat ]
07.08.2020 09:29Od: Pe3k
Djokovicovi se tam až tak nedaří že byl 8x ve finále smile
[ Reagovat ]
07.08.2020 09:32Od: paddy
Účast ve F USO
Djo 57%
Nad 33%
[ Reagovat ]
07.08.2020 12:49Od: Forehand
Správne..

Ve finále :)

Pre Federera to moze byt uspech, pre Djokovica tazko.
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:03Od: Pe3k
Federer vyhrál 5x v řadě smile
Djokovic s Nadalem dohromady obhájili 0 US Open smile
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:33Od: Forehand
No hej, ale kedy vyhral :)

Federer USO v podstate nikdy nevyhral.
[ Reagovat ]
07.08.2020 14:13Od: paddy
Djo z toho udělal méně titulů, ale na druhou stranu vždy měl Big4 soupeře, jednou dal Fed, Nad za sebou.

Nadal při posledních 2 titulech neměl pořádné soupeře, ale na to se už historie ptát nebude.
[ Reagovat ]
07.08.2020 15:34Od: Forehand
Pravda.

historia si bude pamatat len to, ze Nadal dal USO cez Djokovica a AO a W cez Federera, kdezto jeho soci dali RG bez Nadala.
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:33Od: Vlk-v-trave Dimitrov
nevi, co ma delat...
http://www.puntodebreak.com/2020/08/05/grigor-dimitrov-honestamente-no

mozna by mu mel napsat paddy nejakou tu radu, nebot tenhle hrac je uplne zdezorientovany.
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:22Od: Vlk-v-trave Francouzi
pisi, ze kuraci jsou vice odolnejsi vuci covidu.
No mozna by mel Kyrgios zacit s doutnikama... vzit do tymu superkouce... Ferrera s Gulbisem:)
A muze na ty GS vyrazit celkem v klidu.
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:36Od: Krisboy
...a jako kondičáka přibrat Karstena Braasche smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:38Od: Vlk-v-trave
Tak jiste :D
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:19Od: Vlk-v-trave chce čas využít k tomu,
aby byl doma s rodinou či přáteli a trénoval.

*
Chtel bych videt ty jeho treningy:) Vzdyt bez Karlicky treningu neni schopny...
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:06Od: travar
Nejzodpovědnější tenista. Je vzorem všem ostatním.
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:59Od: Vlk-v-trave
:D
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:38Od: sojka1
uz jsem take cetla titulku: Strážce hodnot Kyrgios... :-)
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:40Od: Tomas_Smid_fan
I Rafa se už přiučil. Ještě by měli dát řeč o RGsmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 12:22Od: LordMutademus
Tak to bylo jasné, z antuky má bordel v autě. smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 12:50Od: blixa
A zaprasený ponožky ! Proto taky má třeba Kaderka na Štvanici beton smilesmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 12:55Od: Marduch
Nick pred odhlasenim z RG 2019 : "Get rid of the clay, man. Who likes the clay it is so bad.

The fact that I am here at Wimbledon and I have to go to Paris in a couple of days.

The French Open sucks compared to this place. Sucks. Absolute sucks."
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:18Od: Patik
Sassy and classy ..povedzme si ale pravdu..prejdite sa po anglickom trávniku a po drtenej tehle uvidíte hneď prvý rozdiel..
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:23Od: Kamilos88
Je známé, že FO je nejhorší GS. Jak už kvalitou areálu, tak organizací zápasů atd. Dokazuje nám to prakticky každý rok. To protlačování Nadala je taky komické.

Jsem zvědavý, jak se bude hrát na antuce pod střechou, to bude solidní vítr.
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:31Od: LordMutademus
Za mě je pořadí GS, kvalitou a organizací.

1. AO
2. W
3. RG
4. USO
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:32Od: Kamilos88
Asi jo, souhlas.

Ono Amíci jsou cocoti a Frantíci taky, takže se není čemu divit.

USO jde hodně dolů, hlavně tím trapným zpomalováním povrchu někdy od roku 2012 dále, dělají z toho antuku.
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:58Od: Krisboy
Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu! smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:59Od: Vlk-v-trave
Bych vas chtel videt jak vy dva organizujete turnaj na trave :D
AO a US od toho utekli, nablili beton, aby se nemuseli pachtit z zivym materialem a pak se tu delaji nejake relativni listy ve smeru organizace.

Krom toho posledni AO jen ukazalo, ze Klokani jsou slusne mimo taky...stacil jeden problem...a uz tekli a cela kvalda byla vic saskarna, nez dustojne zahajeni GS. A to maji uplne jine podminky nez Anglani. (neupirajic uspechy v kvalde Gulbise a Vlka, ale oni su dobri i tak)

A jak klokanum pujde od valu jednou KIA, tak kdo vi co z toho zustane...

Rozhodne RG patri hodne nahoru, delat turnaj na antuce neni taky zadna sranda...ikdyz jednodussi nez trava.

A nakonec na RG je vzdy na tribubach Belmondo, takze to zehli hodne jejich extravaganci :D Ale jak umre, tak jasne cela kvalita turnaje pujde do kopru...

Jsou dva klasicke GS, W a RG, pak je ten zbytek... organizace, neorganizace...
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:15Od: Vlk-v-trave
A pochopitelne je u vas RG dole halvne kvuli tomu, ze jeden tlaci Muru, ktery na antuce hraje priserne a je pomalu nesledovatelny, a druhy Fedexovi, ktery tam neni schopny porazit Nadala, tak jasne ze je dole :D
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:52Od: Marduch
Asi tak:)
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:01Od: Kamilos88
Jak u koho.

RF vyhrál USO snad 5x a ten turnaj je k blití i tak.
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:13Od: Vlk-v-trave
V Americe "pomalu nikoho tenis" nezajima...

Takovy baseball bude mit jeste dlouho... hodne navrch. Jako je to sice famozni sport, kdyz se toho ucastnis, na sledovani je to ovsem za mne priserne, ... je to silna socialni zalezitost.
Pak mas jeste hodne silny americky fotbal, basket, toz delaji co muzou, tak se snazi tenis protlacit do "TV" do povedomi lidi za kazdou cenu.

Ale uprimne vice protlacili fotbal do povedomi lidi, nez tenis...

Dost smutne, ze trebas v CR, neni poradny turnaj ATP, WTA.

V Argentine by taky mohl byt nejaky poradnejsi Masters. Tam by klidne mohli prenest GS...Argentinci jsou schopni slusne naplnit tribuny v NY. Nebo lepe receno lidi ze stredni, jizni ameriky.
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:20Od: Tomas_Smid_fan
Argentina Open zní dobře, akorát by se skoro jistě hrálo na antuce.
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:22Od: Kamilos88
To asi jo. ČR by nějakou 250tku sneslo minimálně.

Máme kurty, podmínky, většina TOP50 je z Evropy, letadlem kousek.

Nevím, kdo o ty turnaje usiluje, ale u nás by to určitě šlo. Když je ATP 500 v Halle, což je prdel světa, Kitzbuhel atd.

Praha by byla ještě pecka.
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:33Od: Tomas_Smid_fan
Njn, Kellner je spíš na koně, Klaus na kecy, a asi žádný miliardář není větší tenisový fanoušek. Černoškovi zřejmě stačí, co dělá, nebo na ATP zkrátka nemá dost dlouhé prsty.
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:34Od: Vlk-v-trave
Tak, snad by Tomas Smid mohl:)
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:34Od: Vlk-v-trave
Smid Open.
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:10Od: Tomas_Smid_fan
Ehm, myslím, že na tom Tomáš špatně nebude, ale miliardář... No, jméno nad kurtem nebo turnajem by si zasloužilsmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 17:48Od: FulnekUltras
po Honzovi druhá největší osobnost historie českého mužského tenisu smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:20Od: annah
Třetí. První je Ivan Hrozný.
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:23Od: blixa
To mu nedělej. Při vyslovení tohoto jména dostává Ultras těžké epileptické záchvaty kombinované s kopřivkou ... smilesmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:25Od: FulnekUltras
dík smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:53Od: annah
Jeho záchvaty a koprivka na věci nic nemění... Sorry jako. :-)
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:24Od: FulnekUltras
Tohoto bezprizorního tvora sem snad ani netahej. smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:29Od: sojka1
je to blbost, historicky jsou pred Tomasem predevsim Drobny, Kozeluh, pak samozrejme Korda, Berda... kdyz nepocitame Mecire.....;-)
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:31Od: sojka1
jinak s Ivanem souhlas, vetsiho uz mit nikdy nebudeme!
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:43Od: FulnekUltras
Drobný a Koželuh jsou jen další bezprizorní. Korda a Berďa charakterově nedostateční. V rámci objektivity dám Berďu na třetí místo před Štěpce, Hřebce a Nováka, ale to je tak maximum, kam můžu ustoupit. ;-)
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:48Od: FulnekUltras
a "osobnost" skutečně nejsou jen stats...
[ Reagovat ]
06.08.2020 21:58Od: sojka1
koukam, ze historii nejen popiras, ale vubec neznas, z novodobejsich kluku neumis/nechces ani zaradit Novacka, Ulihracha.... koncim
[ Reagovat ]
06.08.2020 22:16Od: FulnekUltras
Dva zmínění se do druhé poloviny top10 jistě vejdou. Za Kordu nejstaršího. Je trapné, že tento člověk nemá ani vlastní heslo na Wiki - a místo něj se tam natřásá jakýsi šipkařský povaleč.
[ Reagovat ]
07.08.2020 13:26Od: Tomas_Smid_fan
Taky bych tu dělal rozdíl v osobnosti a v hráčských úspěších. Berďovi a některým dalším úspěchy neberu, ale coby osobnost bych Šmída řadil výš. Nechci být zaujatýsmile Nejsem jeho nějakž fanatický obdivovatel, ale byl a je to srdcař a poctivej chlap, takových je dneska jak šafránu. Drobný a Koželuh, to byli unikáti. Taky by si zasloužili víc pozornosti, jakkoli u Fulneka kádrově propadlismile
[ Reagovat ]
07.08.2020 18:19Od: sojka1
no ale prave proto je snad nad Slunce jasnejsi, ze se nebudu s komunistickym kadrovakem bavit o osobnostech, ale budu se drzet tenisove vykonnostni roviny... presto, bohuzel pro nas, kadry i tak casto ovlivnene. (Javorsky treba.) Mimochodem, Tomas byl osobnost a napr. Pavel Slozil, jeho vrstevnik a deblovy partak, osobnost uz nebyl?
[ Reagovat ]
07.08.2020 20:30Od: FulnekUltras
Pavel by toho bez Tomáše moc neuhrál. Visel na něm a za ním už od Galeova poháru. Je celkem těžké vysvětlovat zde pojem "osobnost" uctívačům Lendla a hltačům exaktních čísel.
[ Reagovat ]
07.08.2020 22:24Od: Tomas_Smid_fan
Sojčí, nemám nic proti Složilovi, to byl taky fajn typ. A vidíš, docela jsi mi ho připomněla, jakkoliv právě s Tomášem odehráli asi nejvíc a nejlíp. Takže díkysmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:35Od: Vlk-v-trave
Na trave pochopitelne.
betony a antuku neberem... a klidne po Wimbledonu, New Port a Praha :)
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:16Od: LordMutademus
Vůbec ne. Vůbec to neodráží to, jaký GS mám jak rád. Jen tak mi to přijde. Můj názor no.
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:33Od: Vlk-v-trave
:D znas me, psat tu neco vazne...
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:32Od: paddy
Střecha se třeba nebude moci použít, neznáme pravidla pro akce v uzavřeném prostoru smile
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:46Od: Patik
Ten turnaj je premňa úplne neatraktívny miestami až smiešny..rovnako ako Rím..antukové turnaje pozerám len preto že je to premňa len akási tenisová výplň medzi hardami a trávou..vždy sa robí okolo toho veľké haló losovanie ceremoniály rozhovory tréningy a vždy to skončí rovnako..s rovnakým priebehom..a nakonci sa všetci vrátane Nadala tvária že to nikto nečakal..nakonci mu dajú 155tu trofej vyroní krokodílie slzy a všetci sa odoberú domou.
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:50Od: paddy
Letos to bude zajímavější, pokud se teda bude hrát
[ Reagovat ]
06.08.2020 15:48Od: Patik
Bude to zaujímavejšie ale stále to bude len o tom ako natom bude Nadal..ako sa Nadal popasuje s okolnosťami..
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:02Od: Marduch
Nevíš ta 14 denní karanténa po přesunu z US do Evropy pořád platí?
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:09Od: Vlk-v-trave
To se jeste 14 krat zmeni :D
[ Reagovat ]
06.08.2020 16:13Od: paddy
Nevím, závisí i na výkladu essential travelling + výjimky, ale asi to půjde když hráči jedou na USO
Někdy jsou varianty karanténa nebo negativní test
[ Reagovat ]
06.08.2020 17:21Od: Forehand
Móricko z východu ide rozpravat o tom, aké je to prechádzat sa po W trávičke :)

Classy..

Milánku, jediná trávička ktoru dokladne poznáš je tá z košiara :)
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:48Od: Tomas_Smid_fan
Při větru a dešti je antuka vopruz, o tom žádná, ale je to oldschool povrch jako tráva, takže zachovat, aspoň někde. Ovšem zabetonovat trávu jako v Austrálii a jinde je skoro neodpustitelnésmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:50Od: Vlk-v-trave
skoro?
:D
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:52Od: Tomas_Smid_fan
Když já si na to kolikrát už ani nevzpomenusmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 17:52Od: FulnekUltras
Dřív nebo později by k tomu stejně došlo - zvlášť v současném progresivistickém světě, který radši vymyslí všelijaké ekokecy o zadržování vlhkosti a drobné fauně, jen aby ušetřil polovinu peněz za sekání komunálních trávníků. ;-)))
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:51Od: Kamilos88
Blbé je, že se vše zpomaluje a tlačí na hardy, které jsou bezúdržbové, takže se vydělá více peněz.

Na trávě by měl být Masters 1000, třeba v Halle, tam je místa dost, dva kurty, pár tréninkových, to stačí.

Takhle je to strašný nepoměr.
[ Reagovat ]
06.08.2020 11:07Od: PetaM
Chudák, s takovou už nebude hrát nikdy a nikde. :D
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:07Od: Mantra
nemusí a nikam se necpe jako jiní, za kadžou cenu si dokazovat cosi
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:14Od: PetaM
Prostě odmítá dělat své povolání. To je jeho věc. Je prostě na neplacené dovolené. Tak ať si užívá. :D Ostatní už prostě chtějí pracovat.
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:33Od: Mantra
to jsem čekal, takovou odpověď, tvl. on není v kolbence, nemusí vůbec nic, vyděláno má, a prostě nemá potřebu... svoboda - jak tu někdo chce - je právě tohle, nemuset nic dělat, máš na to jen dvě možnosti jak toho dosáhnout: mít dost prostředků nebo nemít žádné, mezitím není svoboda - když to bereš jakože odmítá pracovat, tak je mi tě lítosmile
[ Reagovat ]
06.08.2020 13:45Od: PetaM
Napsal jsem, že je to jeho věc. To ti jako nestačí? :D To, že odmítá dělat své povolání je prostě fakt. Druhá věc je to, že to dělat nepotřebuje. To je taky fakt. :D Tak nevím, proč se čertíš.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist