Medveděv otočil duel s Nadalem a postoupil do finále Turnaje mistrů

  • TURNAJ MISTRŮ - Rafael Nadal si o první titul z Turnaje mistrů nezahraje. Finalista z let 2010 a 2013 letos skončil v semifinále po porážce 6-3 6-7 3-6 s Daniilem Medveděvem, byť ve druhém setu podával na vítězství. 24letý Rus, jenž neprohrál už devět zápasů v řadě, se o svou nejcennější trofej utká s Dominicem Thiemem.
    21. 11., aktualizováno 22. 11. | Aktuality |  352 komentářů
    Daniil Medveděv (© AFP)Daniil Medveděv (© AFP) 
     

Daniil Medveděv se po US Open dostal na pár týdnů do útlumu, ale v závěru sezony našel skvělou formu. Dva týdny po triumfu na Masters 1000 v Paříži si zahraje finále na Turnaji mistrů. 

Zatímco loni v Londýně při svém debutu prohrál všechny tři zápasy ve skupině, letos 24letý Rus ještě nenašel přemožitele a svou neporazitelnost prodloužil už na devět utkání. 

Nejblíže porážce se Medveděv ocitl v dnešním semifinále proti Rafaelu Nadalovi. Poté, co ve druhém setu neudržel rychle vypracované vedení 4-1, za stavu 3-6 a 4-5 podával jeho o deset let starší sok na vítězství. 

Jenže Španěl neobvykle selhal. V gamu při svém servisu neuhrál ani jeden fiftýn a Medveděv vyrovnal ziskem setu v tie-breaku. Rozhodující dějství nenabídlo tenis vysoké kvality, nicméně o něco lépe zahrál Rus, jenž za stavu 2-3 udržel přes shodu podání a ziskem čtyř gamů v řadě duel ukončil.

"Za stavu 4-5 ve druhém setu jsem se cítil divně. Cítil jsem, že trefuju dobré údery, ale nemají žádný účinek. V důležitých okamžicích to nefungovalo. Cítil jsem, že mám šanci vyhrát, proto jsem změnil pár drobností a to asi rozhodlo," komentoval Medveděv.


Medveděv tak Nadala porazil poprvé po třech předchozích nezdarech. Oplatil mu porážky z loňského finále US Open, kde padl v pěti setech, či Turnaje mistrů, kde neproměnil za stavu 5-1 ve třetím setu mečbol.

Nadal startoval na Turnaji mistrů podesáté a po pěti letech si zahrál semifinále. Ani letos ale do své sbírky chybějící trofej nepřidá, jeho maximem zůstávají finále z let 2010 a 2013. Drží tak smutný rekord, nikdo totiž tolikrát Turnaj mistrů bez jediného triumfu nehrál.

"Ve druhém setu jsem hrál lépe, ale pak přišel ten gamne za stavu 5-4, který jsem vůbec nezvládl. Měl jsem velkou příležitost, ale nevyužil jsem ji. Soupeři gratuluju, hrál skvěle a přeju mu jen to nejlepší," řekl zklamaný Nadal.


Finalista loňského US Open Medveděv postoupil do svého celkově 15. finále a usilovat v něm bude o 9. trofej. Nejcennější triumfy dosud slavil třikrát na akcích Masters 1000 (Cincinnati 2019, Šanghaj 2019 a Paříž 2020).

Posledním Medveděvovým soupeřem bude o tři roky starší Dominic Thiem, s nímž prohrává ve vzájemné bilanci 1-3. Naposledy mu podlehl 0-3 na sety v semifinále letošního US Open. 27letý Rakušan v prvním semifinále udolal po tříhodinovém boji světovou jedničku a pětinásobného šampiona Novaka Djokoviče a postupem do finále vyrovnal své maximum z loňska.

"Dominic teď hraje úžasně. Už na US Open, kde jsem s ním prohrál, jsem seděl v šatně a říkal si, že jsem odehrál dobrý zápas, přesto to nestačilo. Očekával jsem, že tady může dojít daleko a potvrdilo se to. Myslím, že nás čeká velké finále," očekává Medveděv.

Pokud Medveděv Thiema porazí, stane se prvním tenistou, který na Turnaji mistrů porazí všechny tři současné hráče Top 3. V historii na okruhu ATP se to povedlo pouze třem hráčům: Borisi Beckerovi ve Stockholmu 1994, Djokovičovi v Montréalu 2017 a Davidu Nalbandianovi v Madridu 2017, kdy jako jediný porazil na jednom turnaji Rogera Federera, Nadala i Djokoviče.


Ať získá v neděli trofej kdokoli, stane se králem Turnaje mistrů poprvé a zároveň bude šestým jiným vítězem závěrečné akce sezony za posledních šest let. To se dosud stalo jen v sezonách 1974-1979 (Vilas, Nastase, Orantes, Connors, McEnroe, Borg). Letos turnaj pozná už pátý rok po sobě nového šampiona.

Medveděv v posledním ročníku Turnaje mistrů v Londýně před přestěhováním do Turína může symbolicky napodobit krajana Nikolaje Davyděnka, jenž vyhrál v britské metropoli první vydání finále ATP Tour v roce 2009.

• TURNAJ MISTRŮ 2020 •
Londýn / Velká Británie, tv. povrch / hala, 5.700.000 dolarů
sobotní výsledky (21. 11. 2020)
• Dvouhra - semifinále •
Thiem (3-Rak.) - Djokovič (1-Srb.) 7-5 6-7(10) 7-6(5)
Medveděv (4-Rus.) - Nadal (2-Šp.) 3-6 7-6(4) 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (352)
22.11.2020 20:46Od: Kamilos88 Kdyby
Na TM v SF prohrál Federer, tak je tady 300 komentu od Forehanda, Ferrera a dalších trosek

Rafa rupne a nikdo nikde cely den.

Vy sračky :)

Opět jste ukázali jaké jste dno.
[ Reagovat ]
23.11.2020 00:59Od: Forehand
Prestaň žiť svoj sen na internete a začni žiť skutočný život.

Aha, ty žiadny nemáš.

Nadalov zápas sa riešil v deň Nadalovho zápasu. Snáď nečakáš, že sa tu ľudia budú vracať jak boomerang, keď je po všetkom, ty neštastník.
[ Reagovat ]
23.11.2020 07:21Od: Kamilos88
0:59 - začni žít :)

Troska, nezapomeň na léčbu
[ Reagovat ]
23.11.2020 10:18Od: Forehand
Pochopitelne socka, som aktivny clovek a na TP a tvoju porouchanu osobnost mam cas 5 min pred spanim, ked uz moji blizki spinkajú.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:55Od: raduz
Ten zápas měl strašnou uroveň.Rozhodlo to,že Nadal je prostoduchý autista,kterému někdo naordinoval taktiku,která na Medvěděva sice platí,avšak ten někdo nedomyslel Nadalovu osobnost a ten se chytil na vlastní lep.Snad poprvé nehrál ani trochu svou hru,pod tíhou šance na uspěch uplně zblbnul.Beztak si myslím,že příští rok bude jediný Nadal,kdo bude mladší hráče často porážet.Federer je už zcela mimo a Djok má našlápnutu podobným směrem.
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:01Od: Pe3k
Djoko se z té mizérie zase oklepe a chytne motivaci vyhrávat gs. Na Rafu si věří Thiem i Zverev a teď se k nim pomalu přidá i Medvěd, takže Rafovy jediné šance budou o5 a zase jen na antuce (ostatně jako počas celé jeho kariéry). Co předvede Roger je ve hvězdách, ale jeho hlavní šance bude samozřejmě na Wimbledonu.
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:08Od: Nola
tento rok bol pre Novaka psychicky narocny, Adria tour, covid, zalozenie PTPA, diskvalifikacia na USO, totalny vybuch vo finale FO, netusim, ci moze porazat mladikov buduci rok, ale tento rok ich porazil viac ako Rafa
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:33Od: Marduch
Asi by mu dost prospělo, kdyby se tour co nejdřív vrátila do standardních koleji s divaky atd. On je tak cinorody typ, že během těch pauz kouká kolem sebe a premysli, kde všude by se mohl nějak angažovat. Pak dělá 5 věci najednou, něco z toho nevychází (viz během USO mu PTPA shodila půlka hráčů ze stolu), něco treba uspěchá a na tiskovkach i od hracu to dostává sežrat a příprava a koncentrace na turnajich pak podle toho musí vypadat. Na druhou stranu, mozna jak si k té funkcionařine čuchnul, tak bych se nedivil, kdyby to záhy začal brát vážněji a smysluplneji než tenis samotný. Tak jako tak do toho plynule přejde hned po skončení kariéry, si myslím..
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:12Od: Kamilos88
Nadal skvěle doplatil na svou vychcanost. Využil zkráceně sezóny s plánem, jak pobere slabě obsazenou Paříž s ještě hecne TM.

A picu s ryzi, zase jenom FO.
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:55Od: Marduch
Pizzu s rýží, to jedete tam u vás, u bazénku?
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:00Od: Nola
:D mam pocit, ze ta flaska slivovice padla za obet po vitazstve Medveda, len to chlapec neprizna
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:06Od: Kamilos88
Já nemám bazén, dělal jsem terenky teprve letos, chodíme ke tchýni. To jsem říkal už asi pětkrát a furt opakujete lži

Klasika smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:01Od: Forehand
Takže aj o bazénku si klamal, podobne ako o vymyslenom turnaji v Ostrave, ktorý si vyhral napriek tomu, že sa nikdy neuskutočnil?
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:36Od: annah
Nebyla to přece žádná vychcanost, ale normální zvážení všech okolností a šancí a využití příležitosti. Že se mu to úplně nepovedlo, je věc druhá. Hlavní cíl zvládl: dotáhnout Rogera na dvacítku GS . TM nemá, podobně jako Roger nemá Rim.
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:55Od: Tomas_Smid_fan
Řím je omyl, spíš by se to podle povrchu mělo hrát v Napolismile
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:00Od: turista
Rafa dosáhl 20 GS. To je velký milník. Londýn už dávno nevyhrává Big 3. A Řím měl Roger vyhrát v roce 2003. To ještě Rafa na okruhu nehrál. Šanci promarnil. Podobně jako Monte Carlo 2014.
[ Reagovat ]
22.11.2020 14:19Od: stopan
federer mal vyhrat Rim 2006, tam to uplne domrvil na matchbaloch tak aj v tiebreaku tam zahral 2-3 nepochoptelne udery na sieti a nadal nekompromisne obhadzoval. Tento zapas mal klucovy vyznam pre sebavedomie v dalsich vzajomnych zapasoch.
[ Reagovat ]
22.11.2020 16:05Od: Roger_Federer
Rim je sranda turnaj.Co nikoho nezajima.
[ Reagovat ]
22.11.2020 16:08Od: Tomas_Smid_fan
nevím, jestli to je každý rok stejný, ale letos na jaře zapomněli válcovat.
[ Reagovat ]
22.11.2020 17:13Od: blixa
Každej rok stejný ... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:26Od: Kamilos88
Mě by zajímalo, zda Medvedev dojde do šatny a tam řve radosti, nebo to má takhle v pici pořad smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:57Od: Kojinho
Mě hlavně baví, jak to má v pi** i jeho trenér a manželka. Ale je mně to vlastně sympatický, že to tak neprožívají.
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:06Od: panzer.dragon
jj
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:39Od: Patik
jeho tréner by si mal v prvom rade dať dole ten tesný náhrdelník z krku veď mu praskajú cievy na krku..alebo to má preto aby mal prekrvený mozog a stále mu to pálilo..
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:25Od: Krisboy
Tak vidíte. To bylo strachu a poraženeckejch řečí a nakonec všechno dobře dopadlo a oba favorité vyhráli. smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:58Od: Tomas_Smid_fan
No, myslím, že by ti tu někdo namítnul, že když finále nebude hrát No1 vs No2, tak je všechno špatněsmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:55Od: brixner Mňó...asi taklenc:
1.Votevřu voči
2.Zívnu
3.Kouknu z vokna, počasí na cundu
4.Kopnu do Čendy, ať mi tu nepřekáží
5.Čenda se jen převalí na druhej bok a má mě v prdeli
6.Mlátim do kompu, páč ta svině zase ne a ne naskočit
7.Vařim si kafe, ale zjistim, že ho nemam...tak už nevařim
8.Čenda zved jedno voční víčko, což v čendí řeči značí votázku:"More, deme ven?"
9.Mam ho v prdeli, páč komp po třinácti minutách konečně bleskově naběh!
10.Klikam na ikonu TP a ha - Medvědsmile, Rafa smile
11.Zatnu svojí mohutnou pěst v pěst, voblíkam šortky vod Větví, zapaluji hábéčko a plán zní - dem s Čendou praštit s h0vnem před barák na trávu. Tak Čendo, dem!

Čtu těch jedenáct důležitejch bodů, kontrola, jestli tam nemam chibi a resumé - svět je ještě v pořádku, neasi!

Tak čaulidismile
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:09Od: peek
Chodíš v mrazu jen v šortkách? Bacha na ledviny.smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:13Od: a.magerova
Hele, po ranním cigáru a kafi už nějaké ty šortky nehrají zas tak velkou roli smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:55Od: brixner
No teta, asi máš ještě zalepený voči - kafe nebylo, nemam ho a všude nám teď zavřeli...Dokonce i paní Větvová má zavřeno, asi mám bobky, což se nedivim-má dvě krásný děti, jedno šikmý, druhý nešikmý...Asi pudu somrovat po baráku, jenže tady všichni chlemtaj jen ty Jihlavanky a tak, což já do úst fakt nedam, páč když si jeden zvykne na pravou brazilskou za tiťapade/10dkg...je v pasti. No, holt budu dneska mít rukotřassmile Doufám jen, že Medvěd bude mít večír pevnější rukusmile

smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:44Od: a.magerova
Hele Frajere, kafe nebylo, protože nebylo, ale kdyby bylo, tak by bylo... umím i ráno myslet v souvislostech a průměruju, takže jedno nedělní vynechání ještě vlašťovku nedělá... smile

Jinak ale moc o kafi nepokecáme, protože ho celoživotně nepiju... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:08Od: gigin
Musíme začít tím, že si definujeme, co je espresso. Espresso je nápoj cca ze 7-8g kávy o objemu cca 25ml, který vznikne průtokem vody pod tlakem skrz páku kávovaru za cca 30 sekund. Toto je velmi důležité, nic ostatního není espresso. Kávu vidím máš zvolenou fajn, záleží kdy byla upražena, jak jí umeleš, tady rozhodují míň jak milimetříky v nastavení mlýnku, atd atd. Ale jestli jdeš k sousedce na ranní orál, Jihlavanka je cajk. Dokonce nedávno, ale ještě samozřejmě b.c.(before covid), otevřeli kdesi v Holandsku nebo kde kavárnu, s lačnými ústy pod stolem. Ale jak mají nastavený mlýnek nevím.
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:25Od: Tomas_Smid_fan
No, hlavně aby nebyl taky pod stolemsmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:31Od: gigin
:DD no, každopádně by to za prubu stálo.
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:06Od: Tomas_Smid_fan
Jj, ale mlýnek pěkně na pultusmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:34Od: a.magerova
A je nějaká podobně zaměřená čajovna pro dámy?!

Bo jestli ne, tak to je na žalobu u evropské soudu pro lidská práva... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:40Od: gigin
Provozuju doma. Čaj sypaný, živnost nemám.
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:00Od: a.magerova
Živnost je v poslední době spíš na obtíž, těch nesmyslných příkazů, zákazů, povinných doporučení, registrací... a těch kontrol následně... člověk pak nemá čas na kvalitně odvedenou práci... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:04Od: gigin
Přesně. Uděláme to tak, jak si mi navrhla do vzkazu. Bez dokladů.
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:31Od: a.magerova
A hlavně bez kamer, né jak posledně... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:36Od: gigin
Oki.
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:03Od: Tomas_Smid_fan
I ty jeden melouchářismile
Ale zachraňuješ čest nám mužským a všem šetříš peníze, který by Magerka prosoudila ve Štrasburkusmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:06Od: gigin
Magu má speciální permanentku. Je stálý, výborný zákazník. Řeknu Vám pane Tkaloun byla to náročná hodina. Těch čísel...
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:37Od: gigin
Jj to to :DD
[ Reagovat ]
22.11.2020 15:52Od: Tomas_Smid_fan
ještě, že to je jen jednou týdněsmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 17:46Od: brixner
Sypanej čaj Gigi??? To já vymácham pytlik a zase dusmilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:37Od: annah
Pěkný ranní program! :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:59Od: brixner
No, děkuji! Ale raději nechtěj vědět, co za pikle mám nakuto na vodpoledne...Hele, Annahová, že seš to ty, pošeptam ti to:
Du si uběhnout svejch třicet kiláků do lesa, no...možná to zredukuju na dvacet a když už Čenda nebude moct...tak dáme aspoň dva, no. Ale pššššt! Dík!
smilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:39Od: annah
Dva sou lepčí nežli nic. I kdybys nebezel ... Vo Cendu strah nemám. Ten to dá levou zadní. Možná i pravou... :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:10Od: Marduch
U bodů 4 a 5 jsem si říkal "tyjo Brixner má pritelkyni" smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:46Od: a.magerova
Nebo přítele?!

smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:52Od: Marduch
No snad jsem nijak neurazil žádnou že zdejších dam, jen fórek v duchu Brixnerovych příspěvků a historek..
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:03Od: a.magerova
Ty určitě né... kolikrát si i říkám, jesli některá ta sousedka či její manžel to tu čte... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:14Od: brixner
Jednou ten seznam čísel vydražim a bude svatej pokoj! Nejhorší je, když Vendule řeknu Zdeni nabo Marušsmile To je dycky pak kydů, ale někdy to dopadne tak, že se jen lehce najim a zas du, přeloženo - jsem odejit. Život se se mnou vobčas fakt nemazlísmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:31Od: a.magerova
Tvl, takový "profík" a nemá zažité univerzální oslovení sousedek... to je ale zklamání... smile

Tím seznamem čísel myslíš:
a) Kámasútru
b) telefonní seznam
[ Reagovat ]
22.11.2020 17:56Od: brixner
No jo, vobčas se snažim vo voslovení třeba Beruško nebo Mýši olasku, což mi taková pekařka fakt nežere, tam sem dycky pasivní. Většinou používam voslovení Vole, prej to ke mě pasuje nejlíp a je to výstižný: "Už, vole?"
"Ne, vole!" "Tak sebou pohni, vole!" "Drž hubu a drž, vole!" "Tak už, vole?" "Jo, vole!" "Tak čau, vole!" "Čau, vole!"
A ten seznam...de vo ten nokijáckej, tlačítkovej, přecesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 18:44Od: a.magerova
Ty vole, kde je ňáká romantika... no to je ale zase zklamání... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:48Od: Roger_Federer
Je to porad turnaj, kde se utkava 8 nejlepších tenistů sezony,kterí se tam museli svymi výsledky kvalifikovat.
Je divné, ze ho Rafa fakt nedokaze vyhrat, ani proti temto hracum, hold je to hala.
Tendence Rafa fans je jasna, ale v tichosti tajne sní otom, ze tohoto vele duleziteho triumfu aspon jednou dosahne.
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:26Od: peggy
Rafo,Rafo,šlo o to to v klidu a s přehledem dopodavat.V postupu Ti překážel jen ten Rus.Stale je Rafa nejlepší.smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:03Od: Kamilos88 Ou
Dělal jsem venku strisku nad vchodem baráku s tchanem a pak jsme rupli pět piv a flašku slivovice, takže blackout.

No je mi líto Rafy a jeho fans, upřímně. Nedopodavany zapas a prakticky skoro titul, to je pain.

Nadal se muže přidat k Rogerovi na léčbu, nedopodavane zápasy, mentální kolapsy. To mají společně. Za chvíli se k nim přidá i Djokovic.

Takže big3 neskončí stářím, ale hlavou.

Cest všem Rafa fans, jste sice někdy ko-koti ale tohle je na h0vno smile smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:11Od: gigin
... prakticky titul.

Zbytkový alkohol, chápu.
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:12Od: gigin
Jo skoro. Sorry.
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:15Od: Kamilos88
Thiěm by ho podruhé nedal, tomu nevěřím
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:13Od: steve79
Skoda. Rafy je mi lito. Promarnil velkou sanci. Docela me zarazi, jaky ma Daniiil problemy s copy. Jestli se razantne nezlepsi, tak na trave nema vubec zadnou sanci.
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:26Od: Kamilos88
Souhlas

Nicméně není mi líto trashe jako Ferrero, který rok dehonestuje TM ze je tu zumpa turnaj

A pak tady cele SF brečí

Zdravim ty trosko
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:54Od: ttopi
Pro Ferrera skoncil tyden nadeji na chybejici titul. Ted to zas bude cely rok Mickey Mouse turnaj.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:14Od: Kamilos88
Nadal trash gang zase skončil tam, kde patří, v kanále.

Mrdky tady snižují každý turnaj a když je Nadal v QF a má více, jak 20% šanci na úspěch, tak se tady sleti jako vosy na med a mají vítězné řeči a najednou je ten turnaj zásadní v GOAT debate.

Nadal prohraje v semifinále a zase zalezou do žumpy.

A tak je to v pořádku.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:17Od: steve79
Turnaj mistru je po Grandslamech jasne nejprestiznejsi turnaj! Tam hned od zacatku mas ty nejtezsi soupere.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:25Od: Kamilos88
Jasný ale u Rafa gangu to takhle nefunguje. Je to turnaj kde můžeš 2x prohrát a vyhrát titul. Sice se to asi 20 let nestalo, ale argument dobrý
[ Reagovat ]
22.11.2020 11:20Od: .vorlik.
Pij alkohol častěji, svědčí ti to :D

Rafa prostě nemá TM vyhrát. Je to v rámci zachování roovnováhy. Nikdo z big3 nemá vše.
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:07Od: Kamilos88
V pořádku. Já si nedělám prdel z Nadala ale z jeho trash fans.

Kteří zmizeli tradičně jako para nad hrncem
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:20Od: .vorlik.
Já se počítam mezi Nadal fans. Sice mam rád hodně i Federera a nedělam z každýho druhýho turnaje mimo antuku mickey mouse turnaj, ale to mě nevyčleňuje ze skupiny Nadalovo fanoušků. A určitě jsem nikam nezmizel. Nevidim nejmenší důvod, proč bych měl...
[ Reagovat ]
22.11.2020 14:59Od: Kamilos88
Vidíš a jsi tu sám :)

To te šlechtí
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:23Od: Stan_Borowitz No tak snad konečně padl
ten argument o tom, že je Rafa na konci sezóny už moc unavený, tak proto TM nikdy nevyhrál.
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:29Od: Nola
pamatam, ze nick Roger Federer pisal, ze Rafa vyhra W v roku 2018 a podobne sa vyjadril aj k TM, asi nejake woodoo z jeho strany, chranit rekordy
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:37Od: Roger_Federer
Ja si pred zacatkem tohoto turnaje vsadil na Rafuv postup až do finále. Za slusny kurz.
Myslel jsem zcela vazne, kdyz jsem napsal, že letos to byla obrovská šance vyhrat TM.
Ale je to prostě Hala a tady je Rafa hratelný.
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:00Od: Nola
jj, ja som tiez bola presvedcena, ze Medvada moze porazit, kvoli H2H a Medvedovmu zlyhaniu vlani, ale hlava tentokrat zradila Rafu
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:29Od: Patik
tento rok toho po pauze ale moc neodohral..iba Rím pár zápasov FO Paríž..zaujímalo by ma akoby natom bol fyzicky a psychicky keby bola klasická sezóna.
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:27Od: Kamilos88
Nijak. Kdyby se hrál TM na antuce v prosinci tak má 12 titulu a nikdy není unavený

Tím, ze je TM v hale tak je unavený cely život.
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:17Od: Nola
zajtra snad vyhra Dominic, dve porazky vo finale TM by mu velmi neprospeli, Medved ma naviac menej casu na regeneraciu, ale kto vie?
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:47Od: Rogers Federer : Nadal 26:20
Tak Nadal snad to Mistrovství světa v tenise nikdy nevyhraje... V grandslamech už díky covidu téměř vyrovnal Federera 20:20 (když French Open počítáme jako Wimbledon). Ale na Turnaje Mistrů je to stále 6:0. Tj. celkem 26:20 pro Maestra.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:49Od: gigin
Vskutku vyvážená gloska.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:50Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:54Od: .vorlik.
Když už takhle mícháš jabka a hrušky, tak je to 26:26, protože Rafa vyhrál zlato na OH a 5x Davis cup. Jo počkej, vlastně 27 pro Rafu, protože má zlato i z deblu :D

Je to sranda, jak se někteří vyžívají v číslech...
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:01Od: FulnekUltras
a tos ještě zapomněl na speciální psychokvocient Wimblu = 2RG = 2AO = 2USO
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:25Od: Stan_Borowitz
Objektivně je to 26 : 21 'bo Rafa má to zlato o olympiády.
[ Reagovat ]
22.11.2020 06:59Od: goodtennisfan
Zase míchate GS a TM dohromady smile
Vám fakt není pomoci..

Kdyby si měl Roger vybrat jestli 6 TM nebo o 1 GS víc než ostatní, tak si vybere GS, a Djokovič taky..

A hodnotu French Open zpochybňuješ jen proto, že tam Roger vyhrál jen jednou..to už je na léčení, s tím ti nikdo z nás nepomůže smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 07:17Od: ttopi
6TM za 1GS určitě ne. Ono je to totiž naopak. Fans Rafy mají TM za Mickey Mouse turnaj, ale jen proto, že je tam Rafs neschopný vyhrát. TM je historicky vážený turnaj. Prostě je to každoroční završení těch nejlepších.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:29Od: Forehand
Turnaje sa delia na Grandslamové a všetky ostatné.

Rod Laver.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:46Od: annah
Za něj možná TM ještě ani nebyl. Nebo že by ho hrál? Byl na tour jeste v roce 1970? Zazil ho? Nechce se mi to hledat. I kdyby nezažil, tak ho může samozřejmě posuzovat, jak chce. Názor proti názoru.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:48Od: annah
Ale bodové ohodnocení za výhru mluví jasně.
[ Reagovat ]
22.11.2020 10:54Od: Nola
schvalne som nahliadla do zivotopisu Roda, finale sa hralo, ale on ho nikdy nevyhral, 2 x prehrane finale
https://en.wikipedia.org/wiki/Rod_Laver_career_statistics
[ Reagovat ]
22.11.2020 13:10Od: turista
Laver hrál na okruhu snad až do roku 1978. Ale nebyl tak vysoko v žebříčku ATP aby to stačilo na TM. A ještě existoval okruh WCT se svým MT.
[ Reagovat ]
22.11.2020 12:38Od: ttopi
Však ano. GS je stále nejvíc. Ale i ty ostatní turnaje lze nějak seřadit. Hned za GS je TM, bez debat celkem. Laver je jako fans Rafy, TM nevyhrál, tak má nutkání to zlehčovat.
[ Reagovat ]
22.11.2020 19:55Od: Rogers
Ale nám je líto, že Nadal na TM nedosáhl. Přejeme si, aby největší Rogerův soupeř alespoň jednou ochutnal titul Mistra TOP-eight.
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:53Od: turista
Nemůže mít všechno. Má těch pohárů hromady z toho 20 GS.
[ Reagovat ]
22.11.2020 07:06Od: goodtennisfan
A díky covidu? Kdo by ho tam porazil, z těch co tam nebyli? Federer? smile Ten tam drží historický rekord - dostal tam tolikrát od Nadala naloženo jako nikdo v celé historii tenisu = maestro of lossing mateches smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 08:37Od: Rogers
Myslím, že byl zrušen Wimbledon, French open zůstal...
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:21Od: panzer.dragon
Všimli stě si někdo jak medvěd na konci druhýho setu nějak prudil soupáním nohou o zem při rafove podání?
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:49Od: Rogers
Jo dělal vítr jako Rosol.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:15Od: Alien
Skvěle Daniel, vynikající práce! A je došťouráno! Velká gratulace.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:08Od: FulnekUltras Rafa i Nole jsou pořád výjimeční hráči
akorát mlaďoši začínají být čím dál oprsklejší... ;-) ale už za dva měsíce bude zas všechno jinak - o motivaci Big2(3) strach rozhodně nemám... i v širé stepi se nějaký ten dobře ukrytý pelíšek ještě vždycky najde... smilesmilesmile

https://www.youtube.com/watch?v=SLSGj4NBB9g
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:09Od: Patik
no neviem či o dva mesiace bude sa rokovať o Australian Open ktoré sa možno uskutoční až v marci alebo v apríli..zas to bude celé pomiešané všetko..
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:22Od: FulnekUltras
uvidíme - že hodlají globálšmejdi ukrást január a február Evropě a USA, to je zatím jediná jistota - na jaře už se tohle Gatesovo divadlo zhroutí jak chatrný domeček z podvodných mediálních manipulací a slizce vnucovaných vakcín
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:06Od: paddy
mám dojem, že Medvěd dnes místo hladké výhry ve dvou setech jen zinscenoval hořkou pilulku pro Rafu jako odvetu za tu loňskou prohru z MB smile smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:13Od: farr
Za mě zasloužené vítězství... ty hejty twady na Medveda moc to nechapu teda, hral fakt chytre Nadal nedokazal nic vymyslet zapas vyl jen o tom zda Daniil udrží výkonnost. 1. set 1 vypadek na servisu ho stál sadu. 2. set jasně lepší na začátku Rafu mlel pak se to srovnalo a od tý chvíle co nedopodaval Nadal už to Dannil jasně hlídal. btw Ten BH je neskutečnej kor ten nadskakovanej lepší se vidí málokdy smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:05Od: goodtennisfan
Na druhou stranu třeba dodat, že všichni členové z Big3 v podstatě nadsluhujou..už teď měli být v tenisovém důchodu..

Nikdo nevyhrál všechno a nikdo nevlastní všechny rekordy, a tak to má být.

Mladší generaci to o to dýl trvalo se prosadit, ale myslím, že už se to pomalu láme. Je zajímavé sledovat, že u Federera, Djokoviče a dokonce i u Nadala to není tělo, co odchází, ale primárně hlava a sebevědomí. Jasně, možná jsou někdy pomalejší, ale ty údery, co celý život dávali jak nic a nám tím dělali radost, jim teď už tak moc nejdou..

Nevadí, věřím, že ještě pár krásných zápasů předvedou a naše oči potěší..

Good Bye Strange Seasson 2020 smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:09Od: Forehand
Pekne napísané.

Good bye season 2020, luckily with 3 Grandslams played.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:14Od: Nola
jasne, ze nevyhrali vsetko, Novakovi a Fedexovi chyba iba zlata medaila, ale tu asi ani nechceme, Andy ma 2, ale za aku cenu? Rafovi chyba TM, ale ten ziskal Andy na poslednu chvilu aj NO1... nasi starci sa musia setrit, mladici nech si beru kludne TM, maju vacsiu vybusnost a aj lepsi pohyb
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:16Od: .vorlik.
Já bych nad big3 rozhodně nelámal hůl. Turnaj mistrů už pár let je mimo jejich kontrolu, což se ale nedá říct o GS, kde jsou stále naprosto suverénní, podobně je to s většinou Masters 1000. Myslim, že 2021 bude stále výrazně pod taktovkou big3 včetně tíměř čtyřicetiletého Federera.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:18Od: Nola
maly dotaz, na kom si svoju frustraciu vybije Rafa,bude to zena, alebo trener?
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:22Od: .vorlik.
Ty jsi opravdu bral ten příspěvek v plné vážnosti? Jsi v pořádku? Ale když se ptáš... tipuju, že Rafa bude předevšim trestat sám sebe, takže bude mlátit celou noc hlavou o zeď, dokavaď jí nepromlátí. A pak půjde rovnat flašky do sklepa.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:27Od: Nola
vobec nie smile skor som reagovala na tych co ti pritakali :D , Rafa bude uplne v pohode, vsetko je to medzi nebom a zemou, resp. vsetko je to vo hviezdach.... jediny, kto vyhrat vsetko je Andre, ale zalezi na tom? sledovali sme a este stale sledujeme eru B3 snad este chvilku vydrzia na place, ci?
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:49Od: .vorlik.
Ano, Andre má sice pestrou sbírku, ale vem si jenom těch vyhraných GS oproti komukoliv z big3. A dalo by se pokračovat. Těžké srovnávat...

Za Rafu mě to samozřejmě mrzí, ale titul z TM mu prostě neni souzen v rámci zachování rovnováhy. Máme to štěstí, že jsme se narodili do doby, kdy můžeme sledovat největší 3 tenisty historie, kteří společně píšou úžasný příběh. To všechno dohromady bude jen těžko někdo překonávat.
[ Reagovat ]
22.11.2020 05:14Od: aape
Tak Andre byl ,rozevlaty, tenisový genius, ne fanatický sběratel počtu titulů jako dosluhující B3 a jejich samozvaní statistici..
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:18Od: HolyMotors
smile Fakt pěkný. A souhlas úplně se vším. Ale good bye ještě ne, ještě jeden velký zápas nás čeká..
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:05Od: Patik
Rafa už nevládal..už išiel na rezervu..snažil sa ukončovať výmenu čo najskôr na sieti z nepripravených pozícii len aby sa už nemusel viac naťahovať od základnej čiary..Medvedev naopak vyzeral že mal ešte energiu nazvyš pravdepodobne ho motivovalo že toho Rafu chce naozaj konečne poraziť..Rafa ale mohol vyhrať a myslel som si že aj vyhrá ale opäť zlyhal v hlave..roky nezastaví a tak ako u Federera tieto momenty budú pribúdať v ďaleko lacnejších zápasoch..ale aj tak semifinále Turnaja Majstrov je dobré znamenie do budúcna ak dokáže uhrať semíčko na hale indoor..outdoor hard s prijatelnejšími podmienkami by mal zvládnuť ešte lepšie..aj keď uvidíme Australian Open možno začne takmer až o pol roka ktovie kdo bude v akej forme a kde sa bude ako hrať..
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:04Od: Fandina
Dom a Medvěd. Začínají se mi ti mladší líbit, jak poslední roky na TM dominují. Medvěd je mi celkem sympatický. Dom také. Tak uvidíme kdo to bude.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:04Od: dako
Rafovi ten TM proste nie je súdený a treba sa s tým zmieriť. Ja som si jeho hru užíval a teším sa na ďalšiu sezónu. Rafa ukázal, že bude na vysokom levely aj ďalšiu sezónu, a to je podstatné.

Takáto prehra zamrzí, Rafovi "stačilo" dopodávať, no zahral najhorší gem na servise.

Tohto roku bola šanca, Rafa hral na veľmi vysokom levely. Vo finále by som mu veril, Thiem by ťažko psychicky zvládol ďalší náročný duel. Škoda

Na druhej strane stále lepšie, ako by mal Rafa prehrať v skupine tri zápasy po zlých výkonoch, alebo odstúpiť pre zranenie.

Takto si dokázal, že dokáže hrať aj na najrýchlejšom harde top tenis s najlepšími. To je pre neho dôležité, stále to v rozhovoroch obmieľa.

Vamos do 2021!
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:17Od: FulnekUltras
smile

už bez psychózy, umělých virů a rychlokvašených vakcín smilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:03Od: sysel
Myslim, ze finale odpovida situaci a rozlozeni sil v hale a je to tak spravne
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:01Od: Tomas_Smid_fan Hrůzný výkon
od obousmile Medvědovi jakoby ve druhém setu za stavu 4:1 píchli pořádnou dávku zmatenosti. Sám Medvěd teď říká něco o strange ve 2. setu...
Rafa ten set nějak dotlačil, měl tam i pár světlých okamžiků. Co ale pánové předvedli ve třetím setu, za to by měli vypadnout oba. Děsivý výkon úrovně ITF, snad i Macháč by je přehrál. Dokoukal jsem to s velkým přemáháním. Snad bude finále lepší.
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:35Od: Stan_Borowitz
Asi byli oba už unavení po dlouhé a náročné sezóně...
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:01Od: Berny podivnost
musim rict ze za 16 let sledovani rafove hry jsem neco podobneho nevidel, ty BH slice nebyly spatne rozhodnuti, ale hrat to v 70 % pripadu ? do toho fb po lane zero, na siti tezke voleje famozni, ty lehci strasidelné, ale co me prekvapilo nejvice, tak ta fyzicky stranka, jak v druhe polovine zapasu naprosto odesel. Vek na to ma, ale podobny fail jsme videli prvni set a pul se Sinnerem v Parizi, tam se pak chytl a TOP, ale dneska vedle behaveho Rusa to pak bylo extremne okate, je to skoda, i pres ten vykon to dneska vpoho slo na postup.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:03Od: soloo
no dnes som 1krat vsadil na Rafu tam hledej duvod smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:04Od: Tomas_Smid_fan
tak ještě zejtra nalož na Medvědasmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:00Od: mahycek
Tak to mě velmi mrzí, tak jsem fandil
upřímně Rafovi i s manželkou. Au, to
bolí. A Nadalovi je asi TM zapovězen.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:07Od: paddy
ty někde sedíš se Xiscou?
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:19Od: annah
:-))))))))))))))))))))
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:59Od: goodtennisfan
No nic, škoda toho, porazit ho určitě mohl a byl tomu o dost blíž, než 5-ti násobný žampion Djokovič...

Pokud bych chtěl někdy vidět, jak hraje Nadal bez sebevědomí, tak si kouknu dnešní zápas..

O to víc to mrzí, že doteď to na TM s Nadalem nevypadalo tak špatně, naopak, hrál nejlepší tenis, co za poslední roky v hale předvedl..

Uslajzoval se k prohře..život jde dál, ale říct, že Medveděv byl lepší se taky nedá..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:59Od: spaniel
Tak nakonec mel forehand pravdu a je to hezky den (chybelo jen 5 minut).

Nadal zas potvrdil, ze je v hale marny. Je to ne dira, ale krater v jeho resume. Kdy chce vyhrat, kdyz ne ted.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:59Od: annah
POdle toho, jak se Medvěd na konci tvářil, ani sám nevěřil, že to dal. :-)
Sympatické na něm je, že nezdržuje na podání. Neupravuje se a o zem si pinká ještě míň než Fedex, a to je co říct.
Hezká bitva to byla. Nahoru dolů.
Rafovi ten Turnaj mistrů holt není souzený. MIckey Mouse turnaj ne a ne vyhrát. :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:04Od: a.magerova
A dnes jsem se víc zaměřila i na tu, před lety tolik opěvovanou, výsadbu vlasů... a teda nic moc, reklamace NUTNÁ... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:24Od: annah
Vlasy řídnou, zase měl ale Rafa suverénně nejhezčí obleček ze všech. Moc pěkný outfit. Potřeboval by jen trochu shodit v zadních partiích. Tam ho předčí jen americký František. A zatím ze značného povzdálí ho dotahuje Thiem... :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:25Od: paddy
obleček nebo zadeček? smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:32Od: annah
Obleček pěkný, zadeček nee. :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:15Od: a.magerova
https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/1507--plesatici-nadal-podstoupil-transplantaci-bajna-kstice-opet-naroste
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:08Od: Nola
Medved to mal dat uz vlani, a to tento rok hral Rafa o 2 urovne lepsie, sam sa bavil na videu ATP, ako zlyhal v hlave, v hale uz nebudu vyhravat borci, ktori tam vyhravali ako na pase, dnes to moze vyhrat kde kto.....
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:08Od: annah
Teda hezká moc nebyla. Chtěla jsem říct napínavá.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:58Od: raduz
Dnes to byl v podání obou hráčů děs.Nadala jsem takto špatně hrát snad nikdy neviděl.Do roku 2021 to může cosi předznamenávat.Buďte ale v klidu,RG ještě vyhraje,klidně se vsadím o 10 litrů.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:58Od: a.magerova To co dodat...
Hezká sobota smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:00Od: annah
:-)))))smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:02Od: a.magerova
Měl být: Tož co dodat... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:03Od: paddy
Nadal využil jedinečnou možnost dotáhnout Federera v počtu titulů z TM
1 = 6

když už ho letos překonal v počtu GS titulů
20 > 20

smile smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:08Od: a.magerova
Hele, gentlemansky nechal ten TM Rogerovi, když už ho v GS, jak správně píšeš, překonal... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:11Od: paddy
já jen píšu, co jsem slyšel, jinak tomu nerozumím smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:15Od: a.magerova
Tak nějak tuším odkud vítr fouká... ale tak, nemůžeme být všichni všeználci... stačí, když tu je jen jedno hlavní Rafa-pako... smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:24Od: paddy [ Reagovat ]
22.11.2020 01:02Od: a.magerova
Tak když čísla mluví za Rafu i Rogera tak... srovnám i toto:
1. video (27 minut) za 4 a půl roku 213 zhlédnutí
2. video (12 vteřin) za 5 let 5200 zhlédnutí

Prostě doba přeje:

https://www.youtube.com/watch?v=bouH1IVDgeA
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:57Od: turista
Překonal? 20 přece rovná se 20.
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:04Od: a.magerova
V Česku joooo, ale na Slovensku NE E smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 07:15Od: ttopi
FO>nějakej W, čili 20>20.
[ Reagovat ]
22.11.2020 09:06Od: a.magerova Re: No, koukněme co si myslí jiní... :-))) [ Reagovat ]
22.11.2020 12:52Od: Tomas_Smid_fan
Vyhrát Wimbledon znamená udělat správné rozhodnutí. Snad jsem to pochopil dobřesmilesmile
Vyhrát RG je fajn, ale je to takový béčko, o AO a USO nebyla řeč, takže C a Dsmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 18:51Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:07Od: aape
smilesmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:58Od: ttopi
21.11.2020 09:56Od: ttopi
Thiem s Medvedevem, to bude zajímavé finále.

Škoda že jsem nevsadil barák smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:56Od: peek
Flaštičkář si spakuje všechny svoje malý trenky a odfrčí hledat prádelnu. Halový svět je zase v pořádku. smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:57Od: safi1313
A ze který višně spadlo tohle jelito???:)
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:53Od: Forehand
Fuu, ťažký blackout dnes. Prehrať sa dá so cťou, ale dnes bol Rafa úplne prahbiedny. Koľko BH dnes narval do siete?...

K tomu ten kvázi profesorský výkon, úplne sa opustil na tom slajze a vyviedol sa sám z konceptu. Veľmi zlý výkon počnúc servisom, cez BL tenis, neortodoxné chyby. Veľmi veľmi zlý dojem. Nadal dnes úplne mimo a dovolím si tvrdiť, že odohral najhorší zápas za posledné 4 roky.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:56Od: soloo
to preto lebo som 1.krat nan vsadil
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:59Od: Mr.Pink
ta slajzy, to byla jasna taktika, chtel si jimi otevirat kurt
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:02Od: Forehand
Nefungovalo to, neefektívne, a Medvedev vdaka predvídateľnému slajzu zakončil aj výmenu, kde mal BB.

Rafa to hrubo prekaučoval, mal si hrať to svoje, čo mu prináša úspech štandardne, vymýšľal vymýšľal a tak zaslúžene prehral.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:05Od: Mr.Pink
ono by to i fungovalo, ale rafa ten otevreny kurt casto nedokazal vyuzit. medvedvev skvele cte hru, jeho anticipace je v soucasnosti mozna nejlepsi na svete, proto se snazil rafa neco zmenit
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:13Od: Forehand
Bolo toho príliš, navyše postupom času tie slajzy úplne stratili parametre, padali viac menej na téčko a akurát sa s nimi dostal Nadal pod tlak.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:25Od: Mr.Pink
delku meli spravnou, mozna mohli byt jeste kratsi, nekam pred servis lajnu. medvedev ale, na ta jakou ma vysku, si s nimi poradil svkele. i tak ale mohl z tech micu vytezit vic, jen ten otevreny kurt nedokazal vyuzit
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:29Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:02Od: Nola
aspon vies, ako to je, chapes? ked hras svoj top tenis a potom sa zlozis ako balicek kariet, Rafa bol set a pol lepsim hracom, nedopovaval zapas, tam asi bolo rozhodnute, Rafa dnes skvele returnoval, nikdy som ho tak v hale hrat nevidela asi, Novaka totiz porazil v 2.setoch, ale zapamataj si, TM je zakliate od vyhry AM, tak aspon nejaky povzbudzovak, no co uz Medved konecne zdolal Rafu, nabuduce v hale to bude mat ovela jednoduchsie, Medved myslim....
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:53Od: JCFerrero
Váš komentář porušil pravidla diskuse a byl odstraněn.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:51Od: Tomas_Smid_fan
Paradoxem je, že Nadalova hra je tenisovější, ale to množství chyb a rozhodnutí je možná rekordní.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:54Od: Tomas_Smid_fan
teď už ani ta tenisovost neplatísmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:50Od: dako
Tak už pomôže len to, že si Danil spomenie na zápas z minulého roka.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:49Od: JCFerrero
Váš komentář porušil pravidla diskuse a byl odstraněn.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:51Od: FulnekUltras
hořké pilulky speciálně pro rusofoby smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:52Od: lexikon
Krásně se to čte :)
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:57Od: aape
No "taký fanúšik" jako ty, to je taky dar z nebes ..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:49Od: Mayo
Že sa na tie haly nevys3re. Totálne neschopný clovek. Dopodavat nevie, tajbrejky nevie. O každý fiftin na podaní bojuje to je nonsens. Zároveň neskutočne, že s takým servisom má toľko titulov. FH topsin na stred kurtu Maco z BH zabíja bez problémov. Opustil som sa trochu ale sklamanie.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:51Od: MarcelPersch
Teď přijde Forhand a vysvětlí ti, že tyto minely předvedl jen v tom jednom , jedinečném zápase, nikdy jindy. Jenže Rafa je poslední 3 roky často mentálně křehký a pod tlakem v nehostinném prostředí na to prostě nemá, vždy mu odejde servis, FH, je to dokola. Já jsem to čekal a i semifinále beru jako slušný úspěch, nějaké body přibral, tak co.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:52Od: Patik
Toľko viet som ťa nevidel napísať už pekne dlho ..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:52Od: FulnekUltras
ešte nie je koniec
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:47Od: dako
Jeden jasný volej na 40:0, a potom jeden ďalší na výhode. Namiesto toho je tu brejk.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:46Od: Amputace
Rafa si tento turnaj prostě vyhrát nezaslouží. Dnešek to dokázal. Takový zápas by nikde jinde než na TM neprohrál.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:51Od: Patik
Už je unavený..tie rozhodnutia ktoré robí plynú len z psychickej a fyzickej únavy..tlačí sa na sieť z nepripravených pozícii už nevládze hrať výmeny..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:45Od: MarcelPersch
Jsme doma, dobrou noc :D
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:43Od: Forehand
Rafa tento zápas ťažko prekaučoval. Toľko zlých rozhodnutí. Dnes keby kope Rafa 3 penalty, tak mu gólman chytí všetky.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:45Od: Forehand
Rafa sa zápasom preslajzoval až ku kľúčovému breaku súpera
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:46Od: MarcelPersch
Pokud se to opakuje kdykoliv tu Rafa hraje, není to náhoda. Prostě mu to není souzené, stejně jako druhý GS na Australian open. I tak bude příští rok ještě mladíkům zatápět.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:42Od: MarcelPersch
Rafa vůbec neví, co proti němu hrát, některý ty rozhodnutí jsou fakt neskutečný..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:36Od: JCFerrero
Ak Rafa prehra s tymto magorom tak si to prehra jedine sam, tymi zlymi rozhodnutiami.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:45Od: Captain_Morgan89
Jj to Ústí, ty psychopat :)
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:46Od: Captain_Morgan89
isto *
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:35Od: Forehand
Nadal tými slajzami vyhadzuje z konceptu skôr seba, než súpera. Mal by sa na ne konečne vykašlať a vrátiť sa ku agresívnej hre, ktorou Medvedeva pretlačí.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:42Od: FulnekUltras
medvěd je starý známý uspavač hadů
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:33Od: mahycek
Teď jsem to chtěl napsat. Jako Roger
v defenzívě. Ale, ve Wibledonu to platí.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:29Od: Ereinion
Rafa začíná slajzovat jak Fedex smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:30Od: MarcelPersch
Nevěří, že by ho mohl přetlačit z BH aniž by udělal chybu, no nedivím se smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:32Od: Ereinion
ale teď to celkem zafungovalo, Medvěd to taky jen vracel zpátky bez zájmu nějak útočit...
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:34Od: Tomas_Smid_fan
a vymstilo se mu to. Nechápu, proč to nenapálil, klidně i cross, míč už byl bez falše, divnohra, hlavně od Medvěda.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:32Od: Tomas_Smid_fan
takhle hrozně Roger BH neslajzujesmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:25Od: Forehand
Tvl, keby ho nehrateľný Medvedev vystrieľa z kurtu na spôsob Zvereva trebars.

Ale, že Nadal môže takto kaziť údery a dokonca v sérii, to je fakt rarita.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:27Od: MarcelPersch
Nevěří si, servis nefunguje, těch vysvětlení je spousta..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:27Od: Tomas_Smid_fan
Medvěd taky - úplně přestal hrát svoji hru, vymýšlí nesmysly, je nejistý...
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:25Od: MarcelPersch
No aspoň zkusil první forhand po čáře v zápase...
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:30Od: Forehand
Hej no, ale celkovo viac UE, než winnerov..To by sme museli dlho hladať.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:25Od: JCFerrero
Neskutocne stastie ma Medvedev to som este nevidel
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:20Od: Tomas_Smid_fan
První SF gradovalo, tohle lítá úrovní nahoru dolů pomalu ob výměnusmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:23Od: Tomas_Smid_fan
možná postupující do zítřejšího finále ani nenastoupí...
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:25Od: Tomas_Smid_fan
asi tweď hrajou o to, kdo udělá ve 3.setu víc UE, jinak si tu hru nedokážu vysvětlitsmile Hrůza teď od obousmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:27Od: Forehand
Jj, veľká slabotka.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:16Od: Tomas_Smid_fan set 2
W/UE 20:10 vs 8:6 a Rafa set málem vyhrálsmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:12Od: Forehand
Hrôzostrašný výkon Nadala momentálne. Fakt dosť zlá pozvánka do sezóny 2021.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:13Od: MarcelPersch
Lepší to v hale nebude, škoda že nepřišel s tím útočným výkonem ze zápasu s Thiemem. V Austrálii to bude úplně jiné, ale hlava ho klame pravidelně už několik let mimo antuku. To přece není žádná novinka. Těch nedopodávaných zápasů a excesů na big pointech bylo v poslední době požehnaně.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:16Od: Forehand
Ale prdlajs. Fakt to môže byť v hale lepšie, ako mať 50% prvý servis a chybovať rutinné údery, najma z BH. Nemusíme ísť ani ďaleko, stačí sa pozrieť na zápasy tohto týždna, akýkoľvek.

Medvedev je dnes v pohode hrateľný.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:18Od: MarcelPersch
To jsem nemyslel, ale Rafa má v hale problém udržet konstantní výkony, při skoro každým náznaku tlaku se složí. To je hlavní rozdíl mezi antukou a hardem/halou.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:11Od: raduz
viděl jsem druhý set,je to takový zvláštní zápas.Medveděv utočí,opticky má navrch a střídá výtečné okamžiky s excesy.Nadal dnes hraje průměrně,brání,avšak jeho styl je dnes chytrý,tak nějak usporný.Nechť kildně Nadal ten TM poprvé a naposledy vyhraje.mě beztak nejvíce sere vypadnutí Novaka Djokoviče ,čímž ztratil možnost vyrovnat Federera a hlavně ztratil možnost to vrátit Nadalovi i s uroky. Vůbec mám o zbytek jeho kariery tak nějak obavy.jen aby nebyl v roce 2021 Federer konkurenceschopnější nežli on.Nadal vyhraje ještě klidně 2krát RG a možná i jiný GS.
[ Reagovat ]
22.11.2020 01:04Od: turista
Nemám žádné obavy. Novak si ještě Rafu v budoucnu vychutná. O to se nebojím.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:10Od: mahycek
Žádné prasa ruské. Rafa si vyhodil svůj) servis. Už mohl být ve sprše. ty slajzy nemůže hrát pořád, to nejde. Ať se
pokusí při servisu na 2 -5 úderů. Rusa
neupinká, ani náhodou,
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:07Od: FulnekUltras třetí set rozhodne
a už aby tento herní koncept přišel i na GS - čtyř-, pětihodinové statické maratóny už dnes dohromady nikoho nezajímají
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:09Od: RFanousek
Pokud se to stane, přestávám sledovat tenis
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:10Od: FulnekUltras
máš čas, špagi? za kolik to máš??? smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:14Od: RFanousek
Cože? smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:29Od: FulnekUltras
njn, 250 nejmíň... ;-)))
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:33Od: RFanousek
Jak bys mluvil čínsky, tvoje poslední dvě zprávy pro mě.smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:10Od: RFanousek
Zápasy na tři vítězné jsou to co dělá GS tím čím jsou, ty pětihodinové bitvy píšou historii tohohle sportu. Nechápu jak může mít nějaký tenisový fanda takový názor
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:11Od: aape
smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:14Od: FulnekUltras
máš pravdu, že historické srovnání s dřívějšími turnaji by pak bylo trochu problematické - ale ve stále se zrychlující době digitálně řízených voleb, svazáků z BLM a sedmitisícové ubytovací kapacity pro černé chudáčky na Kanárech už na to kálí bílý tesák ;-)
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:16Od: RFanousek
Já si teda dlouhé maratóny užívám, dokonce jsem byl i proti zavedení TB v pátém setu... Ale tam jsem vnímal že jsem spíš v menšině kdežto tady si myslím že většina fanoušků by chtěla zachovat pět setů
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:05Od: hroutil Zlomový míček
byl ten haluz lob co zahrál Medveděv dřevem :) Stane se
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:07Od: insanezy_
No jo, ale měl 3/4 kurtu volných, on si prostě vybírá v těchto situacích špatný umístění dost často..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:07Od: FulnekUltras
jj, ale o to zajímavější průběh smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:05Od: dako
Rafa je v tých TB totálne mizerný. Z jasnej koncovky ideme do tretieho setu. Rafa ten TM nedostane zadarmo a je vidieť, že to má v hlave. Snáď ešte nájde psychické sily do tretieho setu a dá to. Vamos!
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:06Od: MarcelPersch
Bojím se, že Medvěděv bude teď na koni, i když přes Thiema by se Rafovi stejně šlo těžko.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:04Od: MarcelPersch
Rafa 8/5 W/UE, jen čeká na chyby a to se mu ve třetím nevyplatí, protože dostal Medvěděva na koně.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:07Od: stopan
Rafan proti tazsim superom vracia a caka na chyby? O aka mi tu novinka
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:03Od: Amputace
Koncovku druhého setu teda Nadal dokur.vil vskutku nebývale.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:04Od: insanezy_
Hlavně ten forhend za stavu 3-4 přímo na něj smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:05Od: Forehand
Jj, odovzdavý súper čaká na posledný gem a Rafa ho posadil na koňa.

V podstate štandardne nedopodávaný set/zápas.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:09Od: FulnekUltras
dnes tu vyslovene chýba náčelník gumený bazénik ;-)
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:18Od: Forehand
Sused si zmenil heslo na Wifine a Kamila zostala odstrihnutá.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:03Od: JCFerrero
Váš komentář porušil pravidla diskuse a byl odstraněn.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:04Od: Kojinho
Uklidni se.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:05Od: stopan
Nadal ma posledny co to vraviet o stasti. Jeho to stastie spravadzalo celu karieru,ked sa superi zosypali na bigpointoch, tak radsej bud ticho.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:08Od: JCFerrero
Hej a aky zapas konkretne?smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:35Od: stopan
:D :D :D no moj zlaty pozri si napriklad Rim finale federer - nadal 2006 ako federer dokazal prehrat zapas z dvoch matchbalov, alebo semifinale OH 2008 ako sa vyhadzal v semifinale djokovic, resp. napr. zapas na french open 2013 tusim s Brandsom kde dva sety hral tuzku, super ho bil alebo finale wimbledon 2008 druhy set, kde federer viedol 4-1 mal kopu zhodu breakbalov, napriek tomu rafko to otocil na 6-4, velmi klucovy set finale a mozeme pokracovat.
[ Reagovat ]
22.11.2020 00:38Od: Forehand
Jj, ten zápas s Brandsom, ktorý Nadal vyhral tuším 3:1.

Ten sa v Nadalovej famílii spomína dodnes veľmi potichu a každý večer si všetci klaknú na kolienku a poďakujú sa nebíčku, že ten zápas s Brandsom Nadal nakoniec šťastne vyhral. Na RG je to vždy lotéria.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:06Od: Captain_Morgan89
Daří se ty tragede ? smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:02Od: annah
Teda některé výměny berou deech! A pro mě je to parádní tenisový zážitek. Protože bez nervů, jak to dopadne. Nervy mám, jen když na kurtu běhá GOAT). :-)
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:01Od: Forehand
Vyhral tento rok Nadal nejaký TB?
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:58Od: JCFerrero
Váš komentář porušil pravidla diskuse a byl odstraněn.
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:02Od: aape
Ty máš taky úroveň..
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:04Od: ipko
:D nie že by mi bol Medvedev a jeho tenis sympatický, ale zišlo by sa niekedy aj trochu oceniť kvalitu súpera
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:05Od: JCFerrero
Su tu emocie este ako vypustil zapas proti Opelkovi. Keby hral aspon 20% ako dnes tak Opelka dostane 6:1 6:1
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:11Od: ipko
aj Opelka má svoju kvalitu, síce hlavne na podaní, ale másmile a ako pozerám ich H2H, tak vždy hrali aspoň tri sety, takže Medvedevovi pravdepodobne ako súper vôbec nesedí, takže pochybujem, že by mu dal taký debakel
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:05Od: d@ve
To je zhrzenej sázkař. smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 23:06Od: RFanousek
Ne že bych neprožíval Rogerovi zápasy ale tahle negativita vůci soupeřům není zdravá a nemá se sportem nic společnéhosmile
Fanatik
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:57Od: Forehand
Slajzy fungujú sem tam, pod podmienkou, že majú dobrú dĺžku.

Rafa sa na ne príliš namotal, a najmä začínajú postrádať kvalitu.

Ak niečo nezmení, tretí set prehrá hladko.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:56Od: HolyMotors
Brutální výměna) a krásnej forehand ven z kurtu od Medvěděva. Asi nejlepší varianta jeho FH.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:56Od: MarcelPersch
Bohužel to vypadá, že Rafa dostal Medvěda mentálně zase do hry, no co už.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:51Od: Amputace
Od toho fatálního herního výpadku z roku 2015 už jsou podobné situace pro Rafu bohužel signifikantní. Rafa má jasně navrch, jeho soupeř se zcela zhroutil, on podává na vítězství a ztratí servis čistou hrou po čtyřech UE...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:55Od: MarcelPersch
Stává se to pomalu v každém druhém zápase, je třeba už s tím počítat, bohužel. Roli jistě hraje i věk, podívej na Federera.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:56Od: RFanousek
No zas nepřeháněj, Medveděv tam měl i vítězné míče, minimálně jeden
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:58Od: Forehand
ee, 4 UE. Tri outy a jedno sito.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:58Od: Amputace
V tom konkrétním gemu? Ne, Rafa se 4x vyhodil, nebo trefil síť, pokud se nepletu... 3x určitě.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:50Od: FulnekUltras
daváj jiščó, medvježónok !!!!!!
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:49Od: mahycek
Nyní to mohl dopodávat, ale třeba to
bude mít, jako Thiem.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:48Od: goodtennisfan
Proč jít teď domů, když si můžu ještě hodinu zahrát, viď, Rafo?! smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:52Od: goodtennisfan
Jo ták, ty chceš potrénovat TB? Tak potom ok smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:47Od: MarcelPersch
Přinejlepším TB, ten může mít bohužel jen jednoho vítěze :/
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:45Od: Tomas_Smid_fan
jak kdyby za stavu 1:0 a 1:4 Medvědovi někdo řekl: Hele, nech ho letos vyhrát, ty máš ještě času dost.smile Neuvěřitelný výpadek z očividný převahy. Úplně přestal hrát svoji hru.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:43Od: Forehand
Danil mal BB na doublebreak a vedenie 5:1.

Minulý rok mal matchball za stavu 5:1.

Snád oba sety dopadnú rovnako.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:45Od: JCFerrero
Vsak hra uplne nahodny tenis, len riskuje nic viac.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:43Od: goodtennisfan
Nadal si ho dobře nastudoval, ví co na něj platí a jak hraje..nejvíc jsou ty krátky slice do backhandu, tam to často Medvěd zabije do sítě, protože chce všechno napálit, místo aby zahrál útočný slice a šel třeba na síť..
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:43Od: JCFerrero
Danil neni hanba dostat priucku od goat of tennis.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:46Od: RFanousek
Čistá hra hmm co řekneš teď ty příručko
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:42Od: ttopi
Co to teď bylo na ten BB? Medvěd na síti, půlka kurtu volná a on dá volej tam kde Nadal stojí. smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:42Od: Patik
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:42Od: JCFerrero
Váš komentář porušil pravidla diskuse a byl odstraněn.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:43Od: RFanousek
smile jak malé děcko
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:37Od: Forehand
Drobný postreh.

Ten počítačový hlásič Outov, je tak o dobrú sekundu opozdený, oproti starej dobrej ľudskej sile. Človek často háda, bol out, nebol out, až kým nezaznie opozdený ortieť.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:36Od: Tomas_Smid_fan Medvěd
odešel do lesasmile jestli najde chaloupku, tři postýlky, tři polívky na stole, tak zapomene, že hraje o finále TM.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:38Od: Tomas_Smid_fan
vypadá, jko by chtěl Rafovi finále dopřát. Úplně přestal hrát, je bez zájmu...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:39Od: Amputace
Nalomil ho, zdá se, ten prohraný první set, ve kterém byl lepší, ale jediný nepovedený gem na servisu ho okamžitě stál kontrolu nad zápasem.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:41Od: Tomas_Smid_fan
a 3:0 a 4:1 ve druhém setu?
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:43Od: annah
Na 4:5 a Rafa jde servírovat na výhru
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:46Od: annah
Tak to Nadal nedal. :-) Ale má našlápnuto, dá to později...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:41Od: Forehand
+ vedomie, že s Rafom ešte nikdy v živote nevyhral.

S Djokovicom vyhral napríklad tri zápasy zo štyroch zápasov. Na Nadala si evidentne neverí.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:45Od: Amputace
Na rozdíl od Thiema...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:46Od: Forehand
Tak nervózny je evidentne aj Nadal, nedoservíroval a gem daroval štyrmi UE.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:39Od: Forehand
Tak to tam možno stretne Kamilu s rodinkou.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:36Od: JCFerrero
Za chvilku pride ubrecenec Patik brecitsmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:34Od: annah
Rafa zařadil kraťasy, a hned to pro něj vypadá jinak. Neuvěřitelné, co všechno doběhne, vrátí a ještě k tomu umístí...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:34Od: Amputace
Vamos! Rafa teď při tom prohozu jako za starých časů.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:33Od: MarcelPersch
V tomhle gamu hrál Rafa úžasně, teď hlavně nepustit zas servis...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:29Od: FulnekUltras
Medvěd nemůže povolit ani na sekundu.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:29Od: Amputace
Počet winnerů v druhém setu 12:0 pro Medvěděva... Zdá se mi, že Rafa dnes nemá ani tolik problém paralizovat Medvěděvův útok, jako spíš problém sám útočit. Jediná útočná zbraň, která mu dnes zatím funguje dokonale, je trochu překvapivě hra na síti.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:31Od: Forehand
Dnes hrá Nadal veľmi zle. Je to prekvapujúce, lebo herný štandard mal doteraz v Londýne vysoko.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:33Od: Forehand
Update:

Ale je silný na big pointoch (mimo tej DF)
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:34Od: MarcelPersch
Všechny aspekty z přechozích her se evidentně otočily...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:22Od: JCFerrero
Váš komentář porušil pravidla diskuse a byl odstraněn.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:20Od: goodtennisfan
Medvedev dělá s trenkama ještě horší věci než Nadal... smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:22Od: HolyMotors
smile taky jsem si říkal.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:18Od: Tomas_Smid_fan úroveň
proti prvnímu SF zatím nicmocsmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:17Od: annah
Tak teď se Medvěd hodně naštval. A hned je to 3:0 v druhém setu. :-)
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:15Od: Roger_Federer
Jsem prekvapen, necekal jsem Rafu ve finále TM(proto jsem ho vsadil)smile.
Je vidět že je hodne silná generace hráčů, co neporadí z hracem co ho v hale fackoval aj Nikolay. smile.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:16Od: sefranek17
on už vyhrál? :)
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:16Od: MarcelPersch
Dnes prohraje ;)
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:17Od: JCFerrero
Niekoho fackuje v hale nikolay a niekoho zase fackuje na jeho top povrchu Sergei Stachovskij.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:21Od: D@nny
Dalsi blb. Kde vyhral Nadal by me zajimalo. Jsi moc bumbal ne?????
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:30Od: Forehand
Je v strese, že vyhrá, tak sa to takto snaží "zakríknuť", klasické správanie tenisových dezolátov.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:14Od: MarcelPersch
Tak jsem konečně v klidu, už toho Rafu z posledního kola zase poznávám :)
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:14Od: JCFerrero
Patik plackasmilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:13Od: aape
A nemohli by tomu chlapci Nadalovic ušít konečně takové trenky, které mu nebudou tolik zalízat do ři.i? Už by s tím střihem měli něco udělat
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:10Od: Amputace
Nečekal jsem, že to doservíruje..
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:08Od: MarcelPersch
Neskutečně vyhrát s prvním servisem 42%, když soupeř až do posledního gamu trefil všech 16, i takový je sport.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:11Od: Forehand
Ako sme písali nedávno. Vyhrané gemy na nulu ti nič nedajú. Potom príde prvý problém na servise a človek nevie reagovať.

Medvedevovi sa v podstate stalo to, čo Nadalovi s Thiemom a Tsitsipasom.

Herne dnes Nadal iba priemerný.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:12Od: Tomas_Smid_fan
sem zrovna neviděl gem a ten prohrál Medvědovi setsmile
Podle toho, co se děje na kurtu, by musel Rafovi pomoct zázrak, aby vyhrál. Ten první set byla nějaká vesmírná anomálie, nesmile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:16Od: Amputace
Ne, Medvěděv akorát netrefil 4x první servis. Vesmírná anomálie bylo spíš to, že až do toho gemu, který prohrál, měl na servisu 100%..
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:12Od: Patik
Tomu sa hovorí uhaluziť..
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:13Od: goodtennisfan
Jen hraje chytře..ale souhlasím, že už letos na TM hrál i lépe..
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:16Od: Patik
toto bola len čistá haluz..darovaný gem od rusa v najnevhodnejší moment..inak to bol trápiaci sa Rafa pri každom jednom servis geme..
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:33Od: Forehand
Zoznám sa so športom zvaný tenis, dezolát.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:05Od: Forehand
Ak Nadal vyhrá so 40% prvým servisom celý set proti skvele returnujúcemu Medvedevovi, bude to veľmi kuriózne.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:08Od: goodtennisfan
Souhlasím..ten servis-volej co párkrát Nadal udělal dostává Medvěda pod tlak...

Zase se ukazuje, že můžeš mít winnerů a es kolik chceš, když je na bigpointech nevyužiješ. Nadal se celý set "jakože trápil", ale výsledek je suverenní
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:03Od: Berny Raf
Nemuzu si pomoc ale Rafa hraje hrozne chytre, Medved z tech copu neumi zaucit, z BH bych to hral furt, rozdil zatim jen servis, bez nej Medved zatim neumi zatlacit
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:07Od: Forehand
Ten gem na príjme, to bolo veľmi profesorské.

Rafa hrá múdro, a jeho slajz je historicky veľmi podceňovaný, ale drží si tým súpera na dištanc a väčšinou mu táto trpezlivá šachová partia prináša patričné ovocie.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:15Od: HolyMotors
Jj, například Djokovice s nima úplně ničí.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:01Od: Amputace
Čtyřikrát přes druhý servis a ono to rázem jde... :) Rafa ale stejně tradičně break nepotvrdí, takže hateři můžou být zatím v klidu.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:00Od: Patik
keď sa ti nechce 40 minút hrať tri súperové gemy a tak sa rozhodneš podarovať súperovi svoje aby si to urýchlil..:D
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:11Od: Patik
Medvedev nestratí set v skupine.. skupinu preletí ako nepriestrelná stena s top tenisom po ceste sundá Djokoviča dvakrát 6:3..potom stretne Nadala ktorý predvádza najhorší výkon na turnaji a prehrá set 6:3..a ešte povedzte že Rafa neni haluzák..:)
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:13Od: Forehand
Nerev.

Nadal vyhral set úplne rovnakým spôsobom ako už niekoľko setov v TB Thiem alebo Tsitsipas.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:20Od: Amputace
Přesně tak. Nadal prohraje ve dvou TB zápas, ve kterém je lepší a ve kterém předvede jeden ze svých nejlepších halových výkonů, ale ta skvadra se tady stejně pár dnů na to sejde, aby žvanila, jakej je haluzák.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:24Od: HolyMotors
Jaká skvadra? O kom mluvíš? A ten zápas byl naprosto vyrovnaný, Nadal byl maximálně mírně lepší.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:32Od: Amputace
Narážel jsem na Patika... Nadal byl jasně lepší v prvním setu. Tam byl průběh na chlup podobný dnešnímu prvnímu setu proti Medvěděvovi, jen v opačném gardu. Nadal ztratil na servisu až do TB snad dva míče, zatímco o Thiemův servis se bojovalo. Navíc pak v TB vedl 5:2 se dvěma servisy k dobru, a přesto set prohrál... V druhém setu už se to to více vyrovnalo a bojovalo se i o servis Nadala. Jinak vesměs hodně podobné tomu dnešnímu zápasu, a pak někdo přijde a označuje Nadala za haluzáka... Rozum nebere.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:38Od: HolyMotors
Tak haluzák je zbytečně silné slovo, ale ve většině aspektů hry asi lepší nebude, přesto vede. Což se občas stává.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:42Od: Amputace
Taky ber v potaz to, že Medvěděv trefil nějakých 15 prvních servisů v řadě, což zrovna není úplně obvyklé a těžko se s tím dá na přijmu něco dělat. Pak mu první servis v jediném gemu odešel a okamžitě o něj přišel.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:48Od: HolyMotors
smile
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:00Od: JCFerrero
Rafa krasa, goatsmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:14Od: RF46
Presne tak!
[ Reagovat ]
21.11.2020 21:58Od: .vorlik.
Medvěd zatim výrazně lepší, ale nedokázal z toho nic vytěžit. Aby ho to nemrzelo.
[ Reagovat ]
21.11.2020 21:57Od: D@nny
Nadal zatim katastrofa, doufam, ze se probudi...
[ Reagovat ]
21.11.2020 21:58Od: Amputace
Medvěděv ho prakticky k ničemu nepouští... Vůbec neslajzuje, u každého úderu je včas. Teď navíc poprvé netrefil první servis.. :D Co proti tomu chceš hrát?
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:01Od: Patik
Nemusíš nič súper ti to daruje.
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:01Od: goodtennisfan
Teď ho párkrát netrefil a hned je to break...
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:08Od: D@nny
No vidis a jen co jsem to napsal, je tam break a prvni set:)
[ Reagovat ]
21.11.2020 22:10Od: D@nny
Tohle si kazdopadne medved nezaslouzil. Jeden spatne game na servisu ho stal set.
[ Reagovat ]
21.11.2020 21:56Od: HolyMotors
Je škoda, že Medvěd některý z těch bb nevyužil. Na začátku byl/je určitě lepší. Ale to se může lehce otočit a ten break v zádech mu bude chybět.
[ Reagovat ]
21.11.2020 21:46Od: HolyMotors
Teď do toho kontra forehandu po lajně vletěl Medvěd jak přemotivovanej bejk a trochu legračně ho vyhodil) líbilo se mi to.
[ Reagovat ]
21.11.2020 21:39Od: Patik
Rusov gem 40 sekúnd..dva španielove gemy 20 minút..bol som si zobrať paplón a zásoby jedla na tento týždeň..
[ Reagovat ]
21.11.2020 21:45Od: JCFerrero
Váš komentář porušil pravidla diskuse a byl odstraněn.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist