Medveděv přehrál Tsitsipase a na Australian Open si zahraje o první grandslamový titul

  • AUSTRALIAN OPEN - AUSTRALIAN OPEN - Daniil Medveděv na Australian Open přehrál 6-4 6-2 7-5 Řeka Stefanose Tsitsipase a podruhé v kariéře postoupil do finále grandslamu. O premiérový titul si pětadvacetiletý Rus, který prodloužil svou neporazitelnost na dvacet zápasů a s hráči Top 10 neprohrál dvanáct duelů po sobě, zahraje se světovou jedničkou a osminásobným šampionem Srbem Novakem Djokovičem.
    19. 2., aktualizováno | Aktuality |  93 komentářů
    Daniil Medveděv (© AFP)Daniil Medveděv (© AFP) 
     

Pětadvacetiletý Medveděv potvrdil, že je hráčem s aktuálně nejlepší formou na okruhu. Čtvrtfinálového přemožitele Rafaela Nadala vyřadil za necelé dvě a čtvrt hodiny a připsal si už 20. vítězství za sebou.

Čtvrtý nasazený Medveděv předvedl proti Tsitsipasovi téměř bezchybný výkon. Až na výjimky se mohl opřít o servis a pomohl si 17 esy.

Naději dal Tsitsipasovi, jenž vypadal po čtyřhodinovém pětisetovém dramatu proti Nadalovi vyčerpaný, pouze ve třetím setu. Řek dokázal smazat ztrátu 1:3 a dostal se do vedení 5:4, flegmaticky působící Medveděv ale umlčel hlasité Tsitsipasovy fanoušky na tribunách vítězstvím v následujících třech gamech. Hned první mečbol proměnil Rus bekhendem do rohu kurtu, který jeho soupeř vrátil jen do autu.

"Jsem rád, že jsem udržel nervy a zůstal jsem klidný. Zase tak špatně jsem nehrál," řekl Medveděv k vyrovnanému třetímu setu. "Snažil jsem se trefovat esa a vítězné údery nebo prostě jen míček do kurtu. Jiná možnost není. Takhle jsem se udržel v zápase," uvedl moskevský rodák.

Grandslamové finále si Medveděv zahraje podruhé po US Open 2019, kde v souboji o titul nestačil na Nadala. S Djokovičem se utká poosmé, aktuální světové jedničce čtyřikrát podlehl, ale poslední vzájemný duel na loňském Turnaji mistrů v Londýně ruský tenista vyhrál.

"Jsem rád, že na mě nebude takový tlak, protože on tu neprohrál ani jedno z osmi finále. Takže pod tlakem bude on, aby se přiblížil Rogerovi a Rafovi v grandslamech," řekl Medveděv na adresu Djokoviče, jenž bude útočit na 18. grandslamový titul. Federer a Nadal uspěli na největších čtyřech turnajích dvacetkrát. "Doufám, že ve finále předvedu svůj nejlepší tenis. Už jsem dokázal, že když hraji dobře, dokážu porazit velké hráče. On má samozřejmě víc zkušeností, ale má toho také více co ztratit než já," dodal Medveděv.

Pokud uspěje i ve finále, vystoupá ve světovém žebříčku až na životní druhé místo. Posledním ruským tenistou, jenž získal grandslamový titul v mužské dvouhře, byl Marat Safin v roce 2005 právě v Austrálii.

• AUSTRALIAN OPEN 2021 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 80.000.000 australských dolarů
páteční výsledky (19. 02. 2021)
• Dvouhra mužů - semifinále •
Medveděv (4-Rus.) - Tsitsipas (5-Řec.) 6-4 6-2 7-5
• Čtyřhra mužů - semifinále •
Ram/Salisbury (5-USA/Brit.) - J. Murray/Soares (6-Brit./Braz.) 6-4 7-6(2)
• Čtyřhra žen - finále •
Mertensová/Sabalenková (2-Belg./Běl.) - Krejčíková/Siniaková (3-ČR) 6-2 6-3
• Smíšená čtyřhra - semifinále •
Ebden/Stosurová (Austr.) - Salisbury/Krawczyková (Brit./USA) 7-5 5-7 10-8
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (93)
20.02.2021 15:22Od: RF46 Ten BH je fakt top class...
Stejne ten beckhand je daleko lepsi jak Forehand smile smile smile
-
https://www.atptour.com/en/video/video-search-results/highlights-medvedev-stuns-djokovic-zverev-downs-schwartzman-at-nitto-atp-finals
[ Reagovat ]
19.02.2021 23:00Od: Carmelo
Gymnasta 3-1 podvyživený Medvěd, co dva roky nejedl maso
[ Reagovat ]
20.02.2021 18:11Od: Mayo
Cau Carmelo Anthony. Tiež si myslím, že 3-1.
[ Reagovat ]
19.02.2021 18:58Od: Forehand
Nadal na svojom RG uhajil svoj trón pred nastupujúcou generáciou.

Na rade je Djokovic, som zvedavy.
[ Reagovat ]
19.02.2021 19:22Od: paddy
co říká jeden zápas? nic
když srovnávat, tak ve stejném kalendářním roce
2020 - oba vyhráli titul
Djo prohrál ve F FO, Nad ve QF AO

W = W, F > QF
závěr je jasný smile
[ Reagovat ]
19.02.2021 20:26Od: dako
Oni sú na tých turnajoch tak unikátni, že aj ten jeden zápas treba obhájiť. Ďalšia šanca potom na danom turnaji príde zase až o rok. A chalani už nemajú po 25 rokov. Keď to Nole neobháji, tak ver mi, že do zvyšku sezóny nepôjde s takým sebavedomím a elánom, ako keď každý rok začne víťazstvom na "svojom" turnaji. Takisto by to nahlodalo aj Rafu, keby neurobil RG. Tie turnaje sú pre nich odrazovým mostíkom za ďalšími titulmi a takým potvrdením, že sú na tom svojom stále najlepší.

Rafa už nejaký ten rok odráža útoky na RG v podobe Thiema (Djokoviča dlhodobo), Nolemu ešte len teraz "dozrel" Medvedev a uvidíme, ako s tým v nedeľu vysporiada.
[ Reagovat ]
19.02.2021 20:57Od: Forehand
Máš pravdu, Nadal vyhral svoje 9. finále RG, na rade je Djokovic so svojim 9. finále AO.

Dobre si poznamenal, porovnávať treba, v kontexte dominancie, spravodlivo.
[ Reagovat ]
19.02.2021 16:39Od: Forehand
Kazde čudo trvá tri dni.

Naposledy som videl Tsitsipasa hrat takto zle, ked vyprásil Federera.

Skoda, ze to Rafa nezvládol, dnesne semi by bolo uplne v inom tóne.
[ Reagovat ]
19.02.2021 16:44Od: RF46
hraje to, co mu povoli souper. Tsitsi posledne nemel dustojneho soupere. smile
[ Reagovat ]
19.02.2021 18:55Od: Forehand
5 setov, kamosko. To je uplne dostojne.

Nedostojne bolo, ked vyfláskal obhajcu pred dvoma rokmi ako tinedzer. Sa opat ukazalo, aky je Rodzi hlinený král.
[ Reagovat ]
19.02.2021 19:00Od: Fandina
Líbí se mi, jak šiješ do Rogiho a jak si myslíš, že jsi cool nebo nevím, co všechno.

Nicméně, tvoje snaha ho shodit je víc než úsměvná.
[ Reagovat ]
19.02.2021 19:12Od: sojka1
hlavne Rogi se bez naseho FH obejde, ale co by byl nas FH bez Rogiho.... :-)))
[ Reagovat ]
19.02.2021 19:15Od: Fandina
Jj, nikdo by si ho ani nevšiml ... úsměvf
[ Reagovat ]
19.02.2021 19:39Od: annah
Nejstrašnější je slovo "kamoško". Z toho mám husí kůži. Příšerné.
[ Reagovat ]
19.02.2021 19:35Od: RF46
nj...5 setu...Medved pokoritele rafy smaznul ve trech a trochu zklamanej...
[ Reagovat ]
20.02.2021 15:45Od: turista
Na Djokoviče by tady Nadal stejně nestačil tak nelituj.
[ Reagovat ]
20.02.2021 15:47Od: turista
Medvěd je bohužel velké nebezpečí.
[ Reagovat ]
20.02.2021 16:09Od: Forehand
Je to Grandslam, Aspon jeden tazky zapas sa ocakava.
[ Reagovat ]
20.02.2021 16:12Od: Marduch
Je to tak, holt nakonec se přání mít ve finale Rafu nevyplnilo smile
[ Reagovat ]
20.02.2021 16:20Od: Forehand
Blesk dvakrát nikdy neudrie na to isté miesto.

Nadal aj Djokovic hrali spolu 9x finále, dvakrát sa navzájom zdemolovali a tým to končí. Každé ďalšie finále bude opäť klasika, vyrovnané. Také by bolo aj to nedeľné.
[ Reagovat ]
20.02.2021 18:06Od: RF46
smile Rafa Djoka uz moc neporazi, nevsiml sis? Zvlast mimo cihlu muze spis jen prekvapit a to se nejak nedeje...
[ Reagovat ]
20.02.2021 19:41Od: Forehand
Mimo cihlu:)

Ty si král 45ka, ci 46, či čosi :)
[ Reagovat ]
20.02.2021 22:02Od: RF46
Tak dobre, bylo by velikanskym prekvapenim, kdyby Rafa ve finale AO Djoka nevypraskal intergalaktickym tenisem smilesmile
[ Reagovat ]
19.02.2021 16:13Od: FulnekUltras bráva medvježónok !!!!!
bude to velké antiglobalistické finále

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
19.02.2021 16:24Od: paddy
diváci si to vynahradí v imperialistickém ženském finále smile
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:26Od: expert69 žebříček
už funguje normálně? Jestli jo,tak by mohl v antukové části být danii už nová w1
[ Reagovat ]
19.02.2021 16:22Od: Nola
nie, fungovat normalne zacne od terminu jeho zastavenia, co je asi prirodzene, niektori hraci na tom ziskavaju, ini stracaju....
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:02Od: Romario NOLE
Tohle je přímo zápas pro Noleho, v těchto situacích se on vyžívá. Všichni si myslí, že ho Medvěd dá já si myslím opak. Kolikrát už bylo, že hlavně Federer třeba ve Wimbledonu vypadal že je absolutně neporazitelnej a já jsem si říkal to nemůže Novak letos dát ten Roger hraje famózně a Nole to dal vždycky a většinou dost v pohodě. Federer třeba na tom Wimbledonu neprohrál za celý turnaj servis a čelil minimu brejbolů a ve finále ho Nole brejknul třeba 5x.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:07Od: RFanousek
Také očekávám výhru Novaka, ale v těžkém a dlouhém zápase
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:07Od: woody
No naposledy to moc v pohodě nebylo...smile

Uvidíme.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:09Od: Romario
Vyjímka potvrzuje pravidlo.smilesmile
[ Reagovat ]
19.02.2021 20:30Od: Marduch
Bude to pro sampiona peklo. Nejhorší je, že Novak na svoji momentálně lepší kopii nemá téměř žádný zřetelný zbraně.. Ja tam nevidím kudy.. a mám lehce obavy, že po prohranym setu nastanou dropshotove orgie a panicke nabehy na saky "za každého počasí" smile
[ Reagovat ]
19.02.2021 20:31Od: Marduch
*na sako
[ Reagovat ]
19.02.2021 20:59Od: Forehand
Djokovic hlavne herne, pôsobí veľmi nepresvedčivo.

Nehrá dobre. Môj názor. Napriek tomu môže finále uhaluziť, ak sa Medvedev z finále pos*rie.
[ Reagovat ]
19.02.2021 21:07Od: Marduch
Kdo ví take, jestli je uplne fit. Nicméně jak už jsem psal níže, těžko sázet na něco jiného, než na finalovy faktor X Klicnika turnaje vs. finálového nováčka. Jenže Meda ma totalne na salámu, totálně.
[ Reagovat ]
19.02.2021 21:31Od: Forehand
Svoj profit z AO, rovných 100 euro som s kľudným svedomím dal na Djokovica, 1.96.

A s rovnako kľudným svedomím budem v nedeľu držať palce Medvedevovi.

Peniaze nie sú všetko, ale ako bolestné, budiš :)

Djokovic môže vyhrať, ale musí sa naozaj zlepšiť. S Tiafoe a Zverevom, čo som videl, bol naozaj na svoje pomery slabučký.

Čo si budeme rozprávať, už posledné dva GS tituly boli veľmi vydreté, Medvedev sa zdá byť v dobrej forme, som zvedavý.
[ Reagovat ]
19.02.2021 21:11Od: paddy
Tak jako Thiem loni, lidé zapomínají, že každý zápas je jiný a F GS není loňská skupina TM

Nechme se překvapit
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:09Od: Krisboy
Jenže Federer se z něj vždycky posere, to Medvěd neudělá.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:11Od: Vlk-v-trave
Tak toho Federera v tom Wimblu uplne tak vpohode nedal:)
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:13Od: Krisboy
Tam se Federer dal sám smile
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:19Od: Vlk-v-trave
To byla Svycarova fligna, jak si udrzet motivaci, aby tam prijel i pristi rok:D
Akorat nepocital s covidem, tak se hodil marod, aby ve 40 zas prisel na okruh silnejsi a na trave vyhral...
...snad to do 50 zmakne, jinak bych se uz zacal obavat o jeho zdravi...:)
[ Reagovat ]
19.02.2021 15:28Od: Tomas_Smid_fan
nestrašsmile
[ Reagovat ]
19.02.2021 18:56Od: Forehand
Lenze Medvedev neni labilný Federer.

Je to prvy vazny súper pre Djokovica, nebude to Gs zadarmo.
[ Reagovat ]
19.02.2021 20:22Od: Marduch
Dva prohozy a Roger znejistel.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:00Od: woody Nepamatuju si Finale GS
Kde hral Nolda a kurzy byly takhle vysoko. To samo hovoří o tom,že Novaka čeká nejtěžší hardova vyzva za poslední roky.
[ Reagovat ]
19.02.2021 14:51Od: turista
Asi ano.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:00Od: RF46
Kdyz na to koukal Rafa, tak si asi rikal...aha, tak ono to bylo takhle snadny...
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:58Od: Alien
Myslím si, že ve finále bude Daniel pro Džoukera tvrdým oříškem!
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:54Od: Romario FINÁLE
Novak Djokovic - Daniil Medvedev 6:2, 6:3, 6:1
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:54Od: svetova.dvojka
Máš to obráceně...
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:16Od: paddy
A teď je to správně smile
Med - Djo 2:6 3:6 1:6
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:56Od: Krisboy
6 gamů? Zbláznil ses? Dostane tři kanáry za hodinku.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:08Od: DORSCH
ste blazni obaja,zajra v kupelni zakopne Novak o prach,zrani sa a na zapas ani nenastupi
[ Reagovat ]
19.02.2021 15:30Od: Tomas_Smid_fan
hlavně to nezapomeň vsaditsmilesmile
[ Reagovat ]
21.02.2021 12:53Od: NoletheBest
:-)
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:42Od: svetova.dvojka
To byl ale nudný zápas...smile

Jdu si raději poslechnout kvalitní hudbu.smilesmile

https://www.youtube.com/watch?v=JSwf_qX41KI
[ Reagovat ]
19.02.2021 14:39Od: Kojinho
Jakmile jsem to pustil, tak jsem si začal podvědomě kontrolovat, jestli mám pořád ještě šrajtofli. Divný.
[ Reagovat ]
19.02.2021 16:02Od: gigin
:DDDDDD
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:37Od: Patik
Finále AO a Medvedev má kurzovo navrch nad 8 násobným šampiónom ktorý tu vo finále nikdy neprehral..zajímavé..
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:46Od: Marduch
Tituly se nedávaji za zásluhy z minulosti.
"Rus, který prodloužil svou neporazitelnost na dvacet zápasů a s hráči Top 10 neprohrál dvanáct duelů po sobě"
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:51Od: Patik
tituly nie ..ale kurzy niekedy áno..
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:55Od: Krisboy
U Tipsportu je mírným favoritem Srdíčko.
1.92 - 1.99
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:26Od: Franky Vymazany Tsitsipas....
Tak na tomto rychlom harde si neviem predstavit co by dnes urobil s Rafaelitom.. roztrhal by ho na doslova...z byka by bolo tela...vlastne on je tam tela uz 15rokov
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:34Od: Amputace
Jj, stejně jako ho roztrhal na TM, co?
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:52Od: Franky
okrem toho ze vklude vyhral to bol iny zapas iny Medvedev ale tento medvedev co je na AO21 je mag...nemyslim ze Djokovic uhraje viac ako set vo finale
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:25Od: gocii
V klude vyhra je kdyz proti tobe nekdo podava na vitezstvi? Aha. Jako neverim ze by ho nadal dal, ale rozehrane to mel s tsitsipasem uplne stejne a pak zkolaboval, verim ze dva sety by se drzel, podobne jak na tm.
[ Reagovat ]
19.02.2021 14:34Od: Mayo
Stále by Nadal uhral viac ako Pišta ty tela.
[ Reagovat ]
19.02.2021 14:40Od: RF46
Jako urcite by vystoural nejakej ten fiftyn...
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:17Od: Marduch
Jedině Dandovi přimíchat něco do pití, jinak v Djokolandu budeme před finále takoví... nejistí smile
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:29Od: Amputace
:) To se vážně nedivím. Z Medvěděvovy hry a jeho stoického klidu jde vážně strach... Ale stále je to hráč bez GS titulu, zápas obdobné důležitosti ještě nevyhrál, to může mít ve výsledku velkou váhu. Rafa už na RG také několikrát nastupoval do finále s tím, že jeho hra nebyla v průběhu turnaje optimální a naopak soupeřova ano, a bylo to pak nakonec o něčem jiném..
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:30Od: Krisboy
A co hlavy? Medvědova bláznivá, Srdíčkova robotí?
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:16Od: dako
Je to haluz, Nolemu sa to na AO stále tak nejak zbehne poslednú dobu, že aj keď má ďaleko od svojej top formy, tak to vždy nejak "uhaluzí". K tomu "zraneniu" a jeho vyjadreniam už bolo povedané všetko, účel to splnilo, dostal sa s tým hráčom do hlavy. Nejdem nijak popierať jeho kvality, je to určite najlepší hráč na harde za posledné roky, ale tento turnaj doslova dostal vyskladaný, žeby ho prežil aj s touto jeho slabšou formou. Mohol ho doraziť Fritz, tam bola šanca a Nole mal nejaké komplikácie. Veril som aj Zverevovi, mal celkom slušnú formu, dobre podával, no proti Nolemu sa totálne posral a vo veľkých zápasoch na GS je nulový. Tohto roku stačilo, aby vo svojej polovici mal Nole Tsitsipasa alebo Medveďa a do finále by podľa mňa neprešiel. Tak tam dostal nemotorného Raoniča, ktorý ho neporazí, ani keby Nole hral na vozíku a na GS totálne neschopného Zvereva. K semifinále je sa zbytočne vyjadrovať. Škoda, že sa jeden z týchto nedostal k nemu do pavúka. Na AO to opäť schytal Rafa, snáď sa to na ďalšom GS vykompenzuje.

Vo finále verím Rusovi. Bude za ním stáť väčšina tenisových fans. Nole je už všade na posmech, je "hejtovaný" z každej strany. Na tomto turnaji predviedol morálny hnus.
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:29Od: turista
To je zase pitomost. Novak měl potíže, které se ukázaly být méně závažné než to vypadalo. I Rafa měl zdravotní potíže, které během turnaje vyšuměly. Píšeš že to Novak nějak uhaluzil. Ano. Občas zahaluzí. Ale i Federer a Nadal své zápasy a tituly někdy uhaluzili. A na to, že je Nole hejtovaný se může klidně vykašlat. Kašleme na to i my jeho příznivci.
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:33Od: Amputace
Souhlas. Novak je určitě ten poslední, u nějž by se dalo mluvit o nějakých haluzích a podobně. Vždyť on je právě na rozdíl od Nadala s Federerem hráčem, který si naprosto drtivou většinu svých GS titulů uhrál vždy přes ty nejlepší. Na losy měl štěstí opravdu jen minimálně.
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:49Od: dako
Áno, trocha zle som sa vyjadril, skôr som mal namysli tento turnaj konkrétne a z časti aj AO20, kde mal vo QF zase bezzubého Raoniča a v SF Rogera, ktorý sa vytrápil už v 5 setoch so Sandgrenom a nikto nemôže povedať, že to bol na semi relevantný Federer, ako ho poznáme. Do finále dostal Thiema, ktorý vyhral 2 veľké tesné bitky po sebe. V tom finále hral dobre, mal na víťazstvo, ale posral sa v závere a tretiu bitku za sebou, hlavne po psychickej stránke nezvládol. Aj to AO podľa mňa trocha Nole "uhaluzil".
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:43Od: dako
Musíš uznať, že tento turnaj s jeho momentálnou formou/neformou, lepšie vyskladaný dostať nemohol.

Áno, Rafa zranenie určite mal, nenastúpil na ATP CUP, vyjadril sa, že tie problémy sú dlhodobého charakteru a že chrbát ho trápi už dlhšiu dobu. Raz je to lepšie, raz horšie. Teraz kvôli tomu na preventívne vynechal ATP CUP. No vo vyjadreniach bol stále presný, na nič to nehral a povedal, že nie je to nič strašné, ale na druhej strane ani nie je v úplnej fyzickej pohode. Sám sa vyjadril, že je to zranenie, ktoré mu dovoľuje hrať a ktoré sa môže v priebehu dní zlepšiť, ale aj zhoršiť. Nikto nevie, možno ho to bolelo v každom zápase, no o Rafovi je známe, že s nejakou tou bolesťou hraje v podstate celú kariéru. Potom sú tu zranenia, s ktorými sa hrať samozrejme nedá.

No Nole vyzeral v zápase s Fritzom, ako keby mal umrieť, vyžiadal si MTO a samozrejme ten zápas vyhral pomerne hladko v 5. sete. To by sa ešte dalo pochopiť, v zápale hry to človek niekedy prebolí, plus sa k tomu pridá súperova neschopnosť a je vymaľované. Ale žeby sa následne Nole postavil pred celý tenisový svet s vyjadrením, že takú bolesť ešte nezažil, že je to natrhnutý brušný sval, že pochybuje, že vôbec nastúpi do ďalšieho zápasu, následne pred ďalším zápasom netrénoval a vyjadril sa, že na predzápasovej rozcvičke išiel zistiť, či bude schopný hrať a následne tam celý zápas behal za každou jednou loptičkou, šmýkal sa tam ako na antuke, pomaly, že neurobil šnúru, a podával úplne v pohode okolo 200km/h, tak sorry, ale toto je už totálna fraška a hanba. O ďalšom priebehu turnaja nehovorím, tam mu už nebolo nič, dokonca ani grimasy nerobil, lebo vyhrával celkom v pohode. Je to obyčajný Šašo.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:01Od: Vlk-v-trave
Djokovic
Chardy, Tiafoe, Fritz, Raonic, Zverev, Karatsev

Nadal
Djere, Mmhoh, Norrie, Fognini, Tsitsipas(konec)

Medvedev
Pospisil, Baena, Krajinovic, McDonald, Rublev, Tsitispas

Jasne, ze Djokovic mel tezky los na tomhle turnaji, v porovnani s Nadalem a Medvedem, to SF bylo bych rekl za odmenu...

Nadal pri prvnim kvalitnejsim souperi odesel porazeny, skoda toho Fabia, ale po zraneni uz to neni ono...ale aspon vime, ze byl zraneny:)

Chytnout do druheho Frantu neni zadny med...Fritz je hodne podcenovany, ale na hardu uz hodne krat zlobil dobre hrace, Raonice neni treba predsatvovat, no a Zverev uz tak marny na tech GS neni...

Medvedev mel prvni 4 kola hodne dobry los, s tim, ze i ten Krajinovic ho prekvapil, ale on neni marny, jak ma den... Rublev to je takovy otloukanek Medveda, neco jako Wawrinka Federera... Stefanovi se zapas moc nepovedl, dost hra citelna pro Medveda... ve tretim neco zmenil, ale malo a pozde...

Hovorit o Ultronovi, ze mel na tomto turnaji haluz na los...me prijde mirne, ale jen mirne prehnane:)
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:15Od: Amputace
Djokovič měl těžší los ve srovnání s Nadalem a Medvěděvem? Kde? Nadal měl mít kombo Tsitsipas-Medvěděv-Djokovič. To mi tedy řekni, jaké silnější myslitelné kombo si v současnosti na hardu umíš představit...
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:19Od: giovani
Kombo pre Djokoviča malo byť: Zverev - Thiem - Medvedev( Nadal). Nemajú si čo vyčítať.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:32Od: gocii
Neco je los pred zacatkem a neco realita. Osmifinale Raonic, djokuv otloukanek, semi hrac mimo stovku, kterej hral poprve na gs, navic o den volna vic pred finale. Tsitsipas/medved meli qf i sf hrace top ten. Tu neni o cem.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:32Od: Vlk-v-trave
Pro informaci, turnaj se hraje od 1.kola..:D
Nevsiml jsem si, ze nekteri hraci nastupuji od QF.

I ti Spanele maji vetsi soudnost nez fans Nadala v CR/SVK :)

http://www.puntodebreak.com/2021/02/05/open-australia-2021-analisis-cuadro-masculino-cuadro-complicado-djokovic-asequible-nadal

Myslim, ze debata konci na domnelych kombech...a ignoraci hracu v prvnich kolech.

Jako hezky den preji:)
[ Reagovat ]
19.02.2021 15:50Od: Amputace
Ok, první tři kola měl Novak těžší (především Tiafoe se jevil nebezpečně). Ve čtvrtém kole měl Raoniče, se kterým do té chvíle ztratil v jedenácti zápasech tři sety, takže z jeho pohledu naprosto neškodný soupeř. Naopak Nadal měl Fogniniho, který už ho na GS porazil a často ho dokáže potrápit, ne-li porazit. ČF vidím vyrovnaně - Zverev a Tsitsipas. Semifinále by bylo jasně těžší pro Rafu - Medvěděv je momentálně úplně na jiné úrovni na hardu než Thiem. Mluvit o těžším losu pro Djokoviče mi tedy přijde přinejmenším pochybné.
[ Reagovat ]
19.02.2021 16:33Od: Nola
Amputka, o com sa bavime, los za zatvorenymi dverami.... mozno na tom nezalezi, aj program, ktory losuje sa da ovplyvnit, nie je nad zive losy, ktore tahaju hraci..... takze tak, niekto dostane kvalifikantov, niekto servismanov so skvelym FH.....

vies ty co , Rafa dostal dArtagnana do stvrtfinale, ktory ho nikdy neporazil na harde, dokonca ho deklasoval predvlani, naopak Zverev ho na rychlych kurtoch porazit dokazal - Sasha pristal v pavuku Novaka, detto Dom, Rafu porazil vlani na AO, detto na TM, pristal v pavuku Novaka, ktory s nim musel bojoval vlani vo finale na AO a porazil ho na TM, Medvedika Rafa porazil na USO a prehral s nim iba jedinky jeden krat na TM....... dnes je to uz jedno, Medved hra ako stroj, zapas s d Artagnanom som nevidela, Medved to moze cele vyhrat, len by stalo na zamyslenie, komu los prial a komu nie.....
[ Reagovat ]
19.02.2021 17:08Od: Amputace
Fognini Nadala na hardu porazil, dokonce na US Open. Ale to je jedno. V zásadě mi jde o to, ať nikdo netvrdí, že měl Djokovič těžší los než Nadal. Není to podle mě pravda. Nadalův los byl naopak hodně neúprosný a na rozdíl od Djokoviče by se jeho los skutečně papírově naplnil a musel by pro případné vítězství v turnaji porazit Tsitsipase, Medvěděva a Djokoviče.
[ Reagovat ]
19.02.2021 17:12Od: RF46
Mne prijde, ze mel Djok tezsi los...
[ Reagovat ]
19.02.2021 17:13Od: RF46
vyletel s prvnim lepsim souperem...Fogni je po zraneni, toho ani nepocitej.
-
Skoda, ze se nedovime jak by dopad Rafa - Medved...to by nam hodne napovedelo o forme obou...nedovime:(
[ Reagovat ]
19.02.2021 18:15Od: Amputace
Napovědělo o formě obou, lol. Jako dnešní demolice Tsitsipase ti o Medvěděvově formě nic nenapověděla? Hele, kašlu na to, Djokovič měl těžší los, budiž.
[ Reagovat ]
19.02.2021 17:15Od: Nola
mne je to sumak, kludne si tvrd svoje, rozdiel medzi servismanom Raonicom a Fognou na rychlych krutoch je snad jasny.....
[ Reagovat ]
19.02.2021 18:12Od: Amputace
Beru to pochopitelně v rámci match-upu. Jako hráč je Raonič samozřejmě kvalitnější, ale pro Novaka podstatně méně nebezpečný než Fognini pro Rafu.
[ Reagovat ]
19.02.2021 14:56Od: turista
No tak buďte rádi, že Novak ztrácí ty tři GS na své největší konkurenty.
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:13Od: Pavol Medveď verím ti.
Djoka mám sice rád ale bohužiaľ prehrá.
[ Reagovat ]
19.02.2021 12:30Od: turista
No jo. Tentokrát to asi nedopadne dobře. V Djokolandu máme obavy.
[ Reagovat ]
19.02.2021 13:09Od: giovani
Medveď vzbudzuje oprávnené obavy. Ale netreba byť pokakaný už pred duelom. Bojovať to je jediný recept, a keď to nepôjde prehrať čestné. Výmena stráži sa tuším chystá tento rok.... uvidíme
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist