Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Medveděv vyhrál souboj posledních šampionů s Alcarazem. Ve finále US Open vyzve Djokoviče

  • US OPEN - Semifinálový souboj vítězů dvou posledních ročníků US Open vyhrál Daniil Medveděv (27). Předloňský šampion zdolal španělského obhájce titulu Carlose Alcaraze (20) 7:6, 6:1, 3:6, 6:3 a potřetí v New Yorku postoupil do finále. Letos v něm narazí na Novaka Djokovič (36), kterého před dvěma lety ve Flushing Meadows připravil o zkompletování kalendářního Grandslamu.
    9. 9., 04:46 | Aktuality |  138 komentářů
    Daniil Medveděv (© Profimedia)Daniil Medveděv (© Profimedia) 
     

Daniil Medveděv předloni na US Open získal svůj první a zatím stále jediný grandslamový titul. Při loňské obhajobě neztratil v prvních třech kolech ani set, ale v osmifinále ztroskotal na Nicku Kyrgiosovi.

Letos v úvodu sezony na tvrdém povrchu vyhrál 24 z 25 zápasů během měsíce a půl, v přípravě na závěrečný grandslam sezony se mu ale nedařilo. V Torontu a Cincinnati prohrál 2 z 5 utkání.

Ovšem v New Yorku přemožitele nenašel v žádném z šesti kol a ani jednou přitom neztratil víc jak jeden set. Pětkrát potvrdil roli papírového favorita a v pátečním semifinále si nečekaně poradil i se světovou jedničkou Carlosem Alcarazem.

Alcaraz v prvním setu nečelil brejkbolu, zahrál více winnerů a udělal méně nevynucených chyb, přesto sadu v tie-breaku ztratil. Medveděv ve druhém dějství téměř nechyboval a vypracoval si vedení 2:0. Takový náskok pustil pouze dvakrát v kariéře, zatímco španělský mladík vývoj z 0:2 na sety (dosud měl pět pokusů) nikdy neotočil.

Ve večerním duelu na Arthur Ashe Stadium k tomu sice nakročil a snížil na 1:2 na sety, k obratu se ovšem pouze nadechl. O čtvrtý set přišel kvůli jedinému zaváhání na servisu. Sám sice disponoval šesti brejkboly ve dvou různých gamech, ale ani jeden včetně tří v závěrečné hře, v níž odvrátil tři mečboly, neproměnil. Medveděv duel uzavřel na čtvrtý pokus vítěznou smečí.

"Je to úžasné, obzvlášť po výhře nad Carlosem. Letos jsem s ním zažil pár krutých momentů, takže jsem v sobě měl pochybnosti, jestli na něj bude moje hra fungovat," přiznal v pozápasovém rozhovoru na kurtu Medveděv, který o sedm let mladšímu soupeři oplatil letošní jednoznačné porážky z finále v Indian Wells a wimbledonského semifinále a vzájemnou bilanci vyrovnal na 2:2.

Medveděv porazil lídra žebříčku pošesté v kariéře (bilance 6:5) a vůbec poprvé to nebylo proti Djokovičovi.

"Hrál jsem opravdu dobře. Carlos je z nějakých důvodů grandslamovým šampionem a světovou jedničkou. Pokud ho chcete porazit, musíte překonat sami sebe. On mi dnes pomohl i více chybami, což u něj není až tak obvyklé," podotkl spokojený rodák Moskvy, který spáchal 10 dvojchyb.

O titul znovu s Djokovičem

Do finále grandslamu sedmadvacetiletý Medveděv postoupil jako prní Rus popáté v kariéře, z toho potřetí v New Yorku. Triumfovat dokázal zatím jen na předloňském US Open po finálové výhře nad Novakem Djokovičem. Tehdy soupeře připravil o výjimečné zkompletování kalendářního Grandslamu a letos na o devět let staršího Srba narazí znovu.

"Je to obrovská výzva. On vyhrál už 23 grandslamů a bude zase světovou jedničkou. Já vyhrál jeden. Když jsem ho tu tehdy dokázal porazit, hrál jsem svůj nejlepší tenis. To budu potřebovat zopakovat," uvědomuje si Medveděv, který se v průběhu zápasu nevyhnul divokým gestikulacím s fanoušky.

"Diváci byli neuvěřitelní, myslím to vážně. Odehráli jsme pár šílených výměn a oni si to užívali. Byl tam jen jeden malý problém, kdy pár španělských fanoušků vykřikovalo do výměn. Jinak byla atmosféra úžasná," dodal třetí hráč světa, jenž si během utkání připsal 38 winnerů a 32 nevynucených chyb.

Medveděv ve vzájemné bilanci s Djokovičem prohrává 5:9, ale vyhrál jediné střetnutí ve Flushing Meadows i poslední duel letos v Dubaji. Na grandslamech se střetnou teprve počtvrté. Trojnásobný šampion Djokovič v odpoledním semifinále potvrdil roli favorita proti domácímu Benu Sheltonovi.

Alcaraz v New Yorku 'poprvé' prohrál

Dvacetiletý Alcaraz v New Yorku poprvé prohrál dohraný zápas (celkovou bilanci má nyní 16:2) a neobhájí svůj první grandslamový triumf, po kterém se loni stal nejmladší světovou jedničkou. Už před svým prvním letošním vystoupením na turnaji věděl, že ho Djokovič o pozici v čele žebříčku připraví.

"Tyhle zápasy se prostě občas stanou. I když se cítím být vyspělejším a jiným hráčem. On (Medveděv) hrál opravdu skvěle. Odehrál skvělý zápas a já nenašel řešení," řekl na tiskové konferenci Alcaraz, který v zápase zaznamenal 45 winnerů a 38 nevynucených chyb.

"Už jsem si myslel,  že jsem v tomto ohledu lepším hráčem a dokážu najít řešení, když se zápas nevyvíjí dobře... Po tomto zápasu názor měním. Ještě nejsem dostatečně zralý na to, abych takové zápasy zvládnul," přiznal si rodák z El Palmaru.

V semifinále grandslamu hrál svěřenec Juana Carlose Ferrera počtvrté a podruhé prohrál. Letos ve Wimbledonu získal druhou trofej po úspěšné finálové bitvě s Djokovičem.

US Open už 15 let čeká na úspěšného obhájce titulu. Naposledy zopakoval triumf z předchozí sezony v již roce 2008 Roger Federer, který tehdy zvítězil pátý rok po sobě.

• US OPEN 2023 •
USA / New York, tv. povrch, 65.000.020 dolarů
páteční výsledky (08. 09. 2023)
• Dvouhra mužů - semifinále •
Medveděv (3) - Alcaraz (1-Šp.) 7:6 (7:3), 6:1, 3:6, 6:3
Djokovič (2-Srb.) - Shelton (USA) 6:3, 6:2, 7:6 (7:4)

Článek původně publikován pro
Livesport Zprávy.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (138)
10.09.2023 08:46Od: Herbert_Hoover
Neradil Carlos nedávno Sašovi gameplan na Meddyho? smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 10:48Od: Marduch
Gameplan na mód Octopus neexistujesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:06Od: Herbert_Hoover
Přiznám se, zápas jsem neviděl, jen highlights a stats, ale safra, ten první set si musí Carlos vyčítat doteď..smilesmile Ale takový je tenis, byli jsme svědky podstatně větších bláznivostí..paradoxů..finále je pro mě těžce nesympatické, ke Carlosovi jsem přilnul hodně, volně přecházím od Rafy k němu, což dává smysl. Tak snad příští rok urve konečně RG a ještě jeden major aspoň.
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:38Od: Pe3k
Alkáč má úplně jiný herní styl než, Nadal takže já tam žádný smysl nevidím.
[ Reagovat ]
10.09.2023 15:11Od: Herbert_Hoover
Že tam nevidíš smysl ty, mě vůbec nepřekvapuje smile
[ Reagovat ]
10.09.2023 16:28Od: Pe3k
Fajn, tak mi to vysvětli...
[ Reagovat ]
10.09.2023 15:44Od: Nola
ja to naopak chapem, hra s podobnym nasadenim ako Rafa, je najlepsi z mladikov, vlastne nema medzi nimi konkurenta..... najlepsi hraci pritahuju najvacsiu zakladnu, tazko budes fandit niekomu, kto vypadava v uvodnych kolach, mne sa tiez Carlos paci, kedze dokaze skvele zahrat na vsetkych povrchoch, a samozrejme vacsina fandov Nadala plynuje presla k fandeniu Carlitovi, kedze je dokonca aj spaniel
[ Reagovat ]
11.09.2023 10:36Od: Herbert_Hoover
Přesně tak, díky. smile Líbí se mi i jeho skromné vystupování. Rafa jeho velký vzor. To, že je už teď tak univerzální co do povrchů je super přídavek. Forhend silná zbraň, fyzičnost, výbušnost..pokrytí kurtu, vrácení nemožného..kvalitní voleje..podobnost je velká, i když nehrají stejným stylem hry.
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:56Od: Pe3k
Carlos Alcaraz vs Daniil Medvedev - US Open Semifinal 2023 Highlights HD

https://www.youtube.com/watch?v=_6EDiTZo9iM

Nic moc kvalita.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:37Od: turista
Tohle fnále je otevřená a nepředvídatelná záležitost. Pro Novaka se nedá říct co je lepší zda Carlito nebo Brundibár. Oba už mu zatarasili cestu dál víckrát. Kdyby tam místo Djokoviče byl Nadal tak je Brundibár ztracený. Ale na Noldu hrát umí.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:44Od: Tenisovy.nadsenec
Nebo ještě líp. Kdyby ve finále byl s Novakem Nadal, tak by Rafael byl ztracený, protože od roku 2013 neporazil Novaka na hardu. Lol. To by se hned ta bilance na US Open rychle otočila ve prospěch Noleho. Hihi.
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:48Od: Tomas_Smid_fan USO
má, alespoň pro mě, silně neatraktivní složení obou finále.
V ženském domácí tlačenka, proti které osobně sice nic nemám, ale stádu v ochozech a médiím její výhru prostě nepřeju. A siréně z Běloruska už vůbec...

V mužském se proti sobě postaví dvě zdi, notoričtí pinkalové, z nichž ten starší už přeci jen začal na stará kolena trochu variovat.
Ani u nich nemám komu přát vítězství.smile

Jediné pozitivum letošního USO byla tažení našich.
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:58Od: Tenisovy.nadsenec
Tak to aby sis šel pustit stará vydání US Open z VHS, strejdo. :)smile

Pro mě obě finále extrémně zajímavá. Akorát škoda, že Sabalenka nemohla Swiatek rozmáčknout jako červa ve finále. Takhle to bude tradiční třídní boj ala z dob studené války. :)
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:03Od: peek
Tak nevím, kdo je tady větší strejda, když vzpomínáš (nedejbože nostalgicky) na studenou válku. smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:05Od: Tenisovy.nadsenec
Tady asi někdo neviděl Rocky IV.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:21Od: NovacekTP
smilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:57Od: Tomas_Smid_fan
A máme tu nový zamilovaný pár - Tenisový nadsenec (který hejtuje Nadala a glorifikuje Jokera) a Novacka TP (který glorifikuje Rusko).
Gratuluji, že jste se našli.smile

Když si budu chtít pustit oldskool tenis, tak určitě ne z USOsmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:02Od: Krisboy
Že by noví Fulnek & Fandina? smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:12Od: Tomas_Smid_fan
To ne, ti byli spíš jak Tom a Jerry, u těhlech je to zakoukanost od první větysmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:38Od: Krisboy
Vždyť kámoši jak hrom jsou Jerry a Tom smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 16:39Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:22Od: arvncr
Teď je otázka, jestli Gauff bude Creed nebo Balboa.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:20Od: NovacekTP Re: Sportu zdar!!!!
smilesmile přesně. Ideologický boj svazuje - stahuje do křeče - strnulosti.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:46Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:02Od: uztoje
První set a půlku druhého jsem neviděl. Zatím mám 9 her z prvního setu zpětně a to bych na Medvěda úplně nesázel v té chvíli... smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:53Od: Ereinion
Alcaraz ze začátku vypadal líp, ale nevyužil BP (špatný returny), došlo to do TB, ten nezvládl a už se vezl
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:03Od: uztoje
A to si myslím, že třetí set mu Medved dost daroval, kdy přestal hrát svoji hru a začal chodit zbytečně divoce na síť, kde to neměl moc připravené kolikrát a dostal Alcaraze na koně. Asi už si myslel, že ho dorazí i takto. Tuším že na ESPN to i kometnátoři nějak zmiňovali v té chvíli.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:57Od: Marduch
Nejsem si vubec jistý, ze porážka Carlose, pořád ještě méně zkušeného a vystaveneho veškeré te publicite, od Medvedeva, ktery tady zase po dvou letech našel ten svůj výjimečný agressive wall mód, je pro Djokera dobrá zpráva pro finále..
[ Reagovat ]
09.09.2023 12:23Od: Tenisovy.nadsenec
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 12:23Od: farr
Tož doufejme, že Novak bude v neděli hrát podstatně lépe, než tu bramboračku co předvedl, před 2 roky. Avšak nejsem si jist, zda by jakýkoliv výkon tehdy stačil. Med byl nehratelný. (Letos po zhlédnutí SF s Alkacem se tomu notně blíží). A to je super né? Nikdo přece nechce vidět finále jednoznačná jako letos AO nebo FO. Nechť vyhraje ten lepší, ale ať je to pls parádní bitvasmile.
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:02Od: elsky
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:31Od: Patik
otázkou je premňa či dokáže hrať Medvedev špičkovo dva zápasy po sebe..aby si s Carlosom nevyčerpal všetkú šťastenu z rakety..
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:01Od: Tenisovy.nadsenec
Je škoda, že to nešlo do pěti. Vážně jsem chtěl, aby se raději dostal do finále kompletně fyzicky a hlavně emočně vyčerpaný. Získat 24 přes chodící trosku by bylo jistější. Takhle je to hodně otevřené.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:24Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:30Od: Ereinion
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 22:12Od: Patik
Podľa mňa je lepšie vybojovať si to férovo..urcite by to víťazstvo chutilo lepšie.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:29Od: Patik
Myslel som si ze Danil to vyhra.. Po prvom sete som mal pocit ze Carlosa ten prvý prehrany set dočasne poznačil vypadol hlavou z rytmu a keď už ho našiel a našiel aj svoju hru tak už bolo trosku neskoro lebo sa už príliš dlho viezol na vlnách sebavedomej a bezchybnej hre Medvedeva..ziskal síce tretí set ale vo štvrtom zase stratil koncentráciu začal viac chybovat a Danil opäť zdvihol laťku inak kvalitný zápas pekne momenty wow momenty..jediná chyba ze to bolo neskoro v noci až ráno..finále podľa mňa nebude tak atraktívne..nebude tam ten kontrast hracou ako v semicku.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:15Od: uztoje
Jinak je dobrá prdel, jak tam má reklamní tabule MODERNA a Djoko a ve finále. Nevím teda vlastně, jestli si dal něco píchnout Medved, to by byla dvojnásobná prča... smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:20Od: farr
Medvěd jo, není to fanatickej konspirátor a chtěl delat v klidu svoji práci smile.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:24Od: Ereinion
respektive má papír, že si to píchnul...dost tenistů šlo podle mě touhle cestou smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:28Od: Liverpool22
smilesmile přesně tohle si taky myslím viz. Prdelka Giorgi - zaběhla doktorce, na účet poslala pár tisícovek/éček a dostala potvrzení. Určitě nevěřím, že všichni tenisti/ky jsou očkovaní - tomu může věřit jen naivní ovečka smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:17Od: GaelM
smile

Asi tak, Djokovic byl osamocený hlas akorát proto, že většina zvolila jednodušší cestu a nechali si vakcínu potichu píchnout do polštáře bez dalšího rozmazávání problému.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:58Od: Liverpool22
smile smile smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:34Od: stefankelner Re: Že
Že by pokrytci? Dokedy
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:43Od: Ereinion
Medvěd prostě zahrál na podobným levelu, jako finále USO 21...skvělej servis, velmi agresivní hra na jeho poměry a pořád celkem málo chyb...tak snad to zopakuje i ve finále
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:54Od: Krisboy
Teď jsem to zkouknul. Asi dost dobrej tenis. Hlavně výměna za stavu 5:6,15:00 v prvním setu. A mečbol taky parádní, old school Medvedev smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:19Od: paddy
Alcaraz po wimbledonském titulu asi moc oslavoval, neunesl mediální slávu, takže forma šla o něco dolů, ale i tak měl postoupit. Aspoň má o čem přemýšlet a vylepšovat jeho nezralý tenis.

Každopádně jsem správně odhadl, že Djo na USO neporazí Alc. smile smile

Kdo získá titul je otevřené. Kurz 3 na Med je value, protože bych to viděl tak 60/40 pro Djo či méně. Nebude to tak oku lahodící zápas jako s účastí Alc, ale napínavé to bude.

Stále platí, že Djo mohou porazit cca 3 hráči. Alc, Med, Run. Jedním slovem drzouni nebo mega-ega (Rune je teď totálně z formy). Zbabělci typu Tsi, Rub, Ruu jsou absolutně neškodní.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:23Od: Tenisovy.nadsenec
Rune na GS nemá absolutně šanci Novaka porazit, jestli Nole neodejde fyzicky.

Šanci má Carlos, Medvěd a pak možná Kyrgios, ale to by Nick musel servírovat jako z partesu.... Protože před rokem ve Wimbledonu hrál famózně (statisticky mnohem lépe než třeba Roddick na Wimb 2009) a stejně to na srbského krále nestačilo.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:27Od: paddy
Kyrgios šanci nemá a bylo to vidět ve Wimbledonu. On má jen mediální pozornost, takže to vypadá, že má větší šanci, než mu jeho amatérský přístup dovolí.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:41Od: Krisboy
Kyrgios těžil ze svého neortodoxniho stylu, na něco takového nebyl ani Djoker připraven. Poté, co si ho přečetl a připravil se na něj, už s ním nikdy neprohraje. Kyrgios má nespornej talent a měl určitý potenciál, ale je to hlupák a přerostlé dítě a jeho hlavní doménou zůstane pozornost bulvárního tisku.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:43Od: NovacekTP
smilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:45Od: Krisboy
Taky jsi, ty chytrolíne, předpověděl, že Alcatraz obhájí titul.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:18Od: Pe3k
Jako obvykle jsi byl ve všem mimo, ale shrneš to slovy "Každopádně jsem správně odhadl, že Djo na USO neporazí Alc" smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:21Od: farr
bruhy bruhy bruhsmilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:30Od: Marduch
Hlavně Medvěd po čase zase objevil tu svoji spektakularni hru, kdy dá buď eso nebo DF, kdy je všude, nechybuje a padají mu tam dlouhé mice. Proto Carlos prohrál.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:18Od: Tenisovy.nadsenec Alcaraz vs Shelton
Nedá mi to a musím porovnat dva tyto hráče z osobnostního hlediska.

Alcaraz naprosté sluníčko, neuvěřitelný borec, umí ocenit kvality soupeře a je skromný i při porážce. Ve svých 20 letech má více rozumu než weirdo a poťouchlík Nadal. Zkrátka Carlitos je tím nejlepším možným nástupcem Novaka. Je to Carlos kdo udělá konečně tlustou čáru za dobou temna španělského tenisu. Během několika málo let bude nejlepším španělským hráčem všech dob.

https://youtu.be/fo0ue_XzCII?si=CRmB282SvtEk_e14

Naprostým protipólem je ten stupidní imbecil z USA Shelton. Já nejsem ničí hater, i když si tu někteří myslí, že hejtuju Nadala (nehejtuju, pouze sem pálím tvrdá fakta a data). Ale můžu s čistým svědomím říct, že tuhle holistickou americkou nulu nemám rád. Arogant, dobře že ho Nole po zápase zimitoval. Mladej si zasloužil vrátit zpátky do reality. Jsem hater Sheltona. Doufám, že ho Tommy Paul příště vystřelí z bot, spratka jednoho. Ubožáka arogantního namachrovanýho. A ten jeho rozhovor po zápase "prej že zjistil, že Djokovič může hrát na nejvyšší úrovni a mají stejný mindset"... Looool sore loser!smilesmile Papa Amerikanec.smile

https://youtu.be/-ajFCelEmMg?si=Dsdmb2CERK2RL9tY - ostuda tenisu
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:20Od: Tenisovy.nadsenec
Ty vole, víc stupidní interview s americkým hráčem jsem dlouho nežral. Možná leda Serena. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:49Od: NovacekTP
smile a nejhorší je že ho jeho rodiče ještě do té role namyšleného spratka tlačí.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:12Od: farr
Novak mu zaklapnul telefon, a mistr světa amoleta jak kdyby mu ulítly včely, ani bú u sítě, aspoň že teda podal ruku, ale to Ušaci aspon umej neupřímně podat ruku to jo, ale to je asi tak jediný no. Namachrovanec. Doufám, že dnes ani bez bú bude podavat ruku na síti, další protěžovanej sprateček z USA líhně smilesmile.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:15Od: Tenisovy.nadsenec
smile ten jeho fotr byl jak by řekli Slova i asi řádně přijeb*ný. Každou chybu Djokovice, i dvojchybu slavil jako winner narcistního psychopata Bena Sheltona.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:20Od: Nola
na tom mladom nenechate ani nit suchu smile, mne boli tie gesta uplne volne, ci uz na jednej alebo druhej strane.... ved o nic neslo, mlady sa potreboval nejak hecovat, tak mu to odpustite, mne prisiel tak velky a mohutny oproti Nolemu, to je moj jediny postreh
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:24Od: farr
Machýrkům je nutné utnout tipec co nejdříve. Je pak velká šance když si dostatečně nabijou hubu, že se nebude konat recidivasmilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:19Od: arvncr
1 porážka určitě nezmění Sheltonovo chování, k tomu typicky americkému sebevědomí je vychováván odmalička a USO pro něj rozhodně neskončilo neúspěchem, aby ho to mělo nějak srazit, spíš naopak.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:20Od: victim
Já měl s tý tiskovky skoro pocit že vyhrál.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:28Od: farr
No šak jedna prohra v SF s GOATem pro mě není dostat dostatečně přes hubu, ale časem v podstatě jako každý přerostly hovado ala Isner Karlovic stylem only servis-forhend dostane v pozdejsim kole na GS lekci to ho umravní. Tyhle hráči nemají nic co nabídnout proti nadprůměrným hráčům s funkčním returnem(Karlos,Nole,Med) čím víckrát mu takhle někdo položí telefon, tím lépe pro všechny smilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:27Od: NovacekTP
smile no právě, spíše mu tím škodí.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:09Od: stefankelner Ako
Ako som už nižšie písal, tak rozhodujúci game zápasu je 6. vo 4. sete, pri podaní Alcaraza 40:15 a potom asi 6 krát výhoda pre neho! Medvedev ho tam herne aj psychicky dorazil, ak by aj Alcaraz 4. set uhaluzil, tak 5. by prehral...
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:39Od: uztoje
I poslední set byl hodně nervozní a o chybách. Medved tam jebl dvě dvojchyby po sobě, ukazoval palec hore španělským fanouškům řvoucím do podání a celkově asi publiku hodně nakloněnému španělovi.

Z pohledu Medveda: 0:15 0:30 15:30 15:40 ... matchball, dvojchyba, dvojchyba palec hore divákům, shoda z druhého servisu, matchball, shoda, výhoda z druhého servisu, shoda hra trvá přes 8 minut, výhoda, matchball celkově 4. a rozhodující... :-)

Tady to bude za chvilku celé, a můžete se proklikat, jen se to překóduje:
https://powvdeo.lol/0c5okt71ive5

dole continue to video a nejsem robot.

Tady už to je, asi to bude i ve větší kvalitě, kdo tam nemá účet musí dát "stáhnout bez VIP" a počkat si.

https://webshare.cz/#/file/R267KoU3CG

smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:11Od: uztoje
poslední game samozřejmě... smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:59Od: com
Medvidek si de pro druhej titul smilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:28Od: DJOKERTHEGOAT
Nemám ho zatím rád ,ale musím uznat.....Alcaraz bere ty porážky jako pravý muž - jak na kurtech tak poté. Smekám.
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:44Od: elsky
Fakt že jo.. uznání soupeři a ochota se poučit smile.
Většinou přichází po prohraném zápase koment typu Hrál jsem pod své možnosti.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:12Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:11Od: GaelM
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:20Od: Patik
Je to tak.. V tomto mi je sympatický..vie to prijať ako veterán šampión..podobne ako Federer.
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:19Od: Usm Post světové jedničky na konci roku
Včerejší prohra Alcaraze je dost důležitá i v tom, že bude zajímavý souboj o pozici světové jedničky na konci roku. Djokovič, i kdyby finále prohrál, tak teď nabral náskok více než 2000 bodů, který se posléze bude snižovat, jelikož vloni Alcaraz už po UO tuším nehrál? A Djokovič obhajuje body za Astanu, finále ATP 1000 a vítězství na turnaji mistrů
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:06Od: Nola
Carlos este hral, ale sa zranil v Parizi asi, nemam pocit, ze by Novak siel na krv, co sa NO1 tyka, je uz stary pan a turnaje si vybera, nestoji mu zato zranit sa.... vlastne aj Medved moze byt na konci roka NO1, to by bola este vacsia prca smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:15Od: Liverpool22
smile Přesně tak. Nole se určitě nebude honit za No. 1 i vzhledem k tomu, že příští rok je Olympiáda a tam bude chtít konečně urvat zlato smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:45Od: turista
Za No1 se honit už nebude. Ale 100+ vyhraných titulů v jeho plánech je.
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:02Od: Kozoroh Semifinále na US Open
Oba semifinálové duely jsem sledoval, shrnu je v tomto komentu.

Djoko-Shelton: Až na závěr zápasu skvělý výkon od No1eho, hrál trpělivě, precizně, dokázal číst Sheltonovy záměry i vyrovnat se se silou jeho úderů. No1e exceloval na síti, získal tam přes 90 % bodů, byl tam víc jak 20x. Po stavu 4:2 v třetím setu jakoby No1eho tempo opadlo, do jeho hry se vloudily chyby, čehož Shelton využil. Shelton hrál nebojácně, umí do míče prásknout, dokonce uhrál vícero dlouhých výměn (nad 9 úderů). V prvních dvou setech se No1emu dařilo tohoto hřebce krotit, ale v třetím se mu párkrát utrhl že řetězu. Nakonec to ale No1e zkušeně uzavřel v TB. smilesmile

Alcatraz-Medvěd: V prvním setu působil Carlos jako opticky silnější hráč, hrál razantní tenis, své servise gamy uhrával ve větší pohodě. Nedařilo se mu však zlomit Medvěda a doplatil na to v TB. Tam Medvěd zahrál vskutku bravurně. Ten TB byl pro zápas rozhodující, neboť posadil Medvěda na koně, naproti tomu Carlosovi vzal vítr z plachet. V druhém setu hrál Medvěd ještě odvážněji než v úvodní sadě, ničil Carlose ve výměnách, prokazoval větší trpělivost. V třetím setu se Carlito vzpamatoval, zpřesnil hru a s velkou dávkou razance si ho urval pro sebe, v čtvrté sadě však jeho útočná aktivita přinášela spíš chyby než winnery.

No1eho v neděli nic snadného nečeká, bude muset do toho jít tvrdě, aby vybojoval triumf. Je však výhoda, že ti dva (Carlos a Medvěd) se vymlátili mezi sebou a Novaka čeká jen jeden z nich. V tom se Djokovi los povedl. smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:50Od: Liverpool22
smile smile Ve finále mi je jedno jestli vyhraje Ježíš či Medvěd - oba jsou sympaťáci a navíc Slovani smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:50Od: Martan1
To je strašný, slovanský rasismus. Asi pro tu nekonečnou dobrotu Slovanů se perou Rusové s Ukrajinci, dále pak řezba v 90 letech v bývalé Jugoslávii a její rozdělení na dnešních 7 států. To už se mají více rádi Španělé s Angličanama. To jsou ale absurdity. A není to tím, že byto rozdmýchal všechno západ. Rozdmýchat konflikt jde jen pokud už nevraživost existuje.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:06Od: uztoje
Tak ona jde rozdmýchat i nevraživost... smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:14Od: GaelM
Jugoslávie zdaleka nebyl (a není) konflikt jen mezi Slovany, btw...
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:38Od: elsky
Fandit Slovanům = strašný rasismus?
To Vám takhle v hlavě naskakuje samo? smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 16:26Od: Martan1
Samo ne, během vlády Hitlera byla preferovaná jen germánská populace vedená Německem. Taky to byly rozdílné státy bojující proti sobě viz. Norsko, Anglie, Belgie. Holandsko proti Německu atd. A s tím boosterem to nechápu. Co s tím má dělat nějaký booster? Co to je? Proti Slovanům nic samozřejmě nemám, jen mě nejde do hlavy, proč někdo podporuje Slovany oproti někomu jinému ( když se mezi sebou mydlí).
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:53Od: Pe3k
Dej si booster a neotravuj.
[ Reagovat ]
10.09.2023 08:11Od: A211 Re: Slovani
se dožívají kratšího věku než jinde v Evropě,tak pomalu s tím Hej Slovane.smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:01Od: baba
paráda, finále, které jsem si přála...chlapci mě na rozdíl od ženského finále udělali obrovskou radost. Tady budu fandit Djoko, ale výhra Médi mně nevadí, u žen nemohu fandit ani jedné, nepřeji to ani jedné, takže dnes se snad ani dívat nebudu.
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:02Od: baba
oprava chlapci mně...
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:55Od: kolapse
Není divu, dani hraje opravdu skvěle v NY. V neděli už ale padne...
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:26Od: Pe3k
Finále DJoko Alkaraz by bylo divácky atraktivnější, ale sem rád, že Medvedev vyhrál, protože Karlos potřebuje soupeře, co jej mohou porazit (krom Djokovice). Zápas sem neviděl, čekám na hl, tak netuším co sem tam dělo. Můj tip je, že Danil vyhraje i ve finále.
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:12Od: Kozoroh
Já už to popsal ve svém komentáři, v první sadě byl Alcaraz opticky silnější, ale ztráta TB ho zaskočila, resp. zisk TB posílil Daniilovo sebevědomí. Po větší část následujícího vývoje se Medvědovi dařilo Carlose ve výměnách přetlačit, byly sice opakované situace, kdy Carlos přitáhl Medvěda k síti a prohodil ho, nebo Daniil zpackal volej na síti, či se Carlos vydal k síti a vyhmátl míč, ale to stačilo max. na změnu hybnosti v třetí sadě. Carlos v druhé a částečně i ve čtvrté sadě působil, jakoby vypadl z role. V tom se má Carlos pořád stále co učit od Big 3 velmistrů. smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:25Od: annah
Tak to není dobrá zpráva po ránu. smile Dva nejvíc nesympaticti chlapi ve finale. Je mi skoro jedno, kdo vyhraje. Ale spis (nerada) budu fandit Nolemu.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:38Od: farr
Naopak velmi dobrá zpráva, že ve finále jsou zaslouženě dva nejlepší hard court hráči současnostismile. Medvídek zatočil s až moc sebejistým Alcatrazem(5:0 na sety z předchozích zápasů, dobře že teď naopak dostal lekcismile). Finále otevřené vidím to 55:45 pro Noleho. P.S. jak Nole zatočil s těma buranama v hledišti a zaklap sluchátko po vítězným míči totálně prizeless hahahahasmile. Dlouho mě tak něco nepobavilo. Doufám, že dnes večír se spratkem a jeho buranským publikem zamete i Kolchoznice Aryna bruh...
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:44Od: killer123
Naopak, oba jsem velcí sympaťáci.
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:47Od: farr
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:15Od: arvncr
smile Oba jsou v pohodě. Ty nesympatie jsou u většiny lidí dané jejich "špatnou" národností + u Djokera ještě tím, že "rozšlapal bábovičky" Rogerovi a Rafovi.
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:10Od: Tomas_Smid_fan
Aspoň víme odkud vítr vane a že jsi navíc mimosmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:34Od: Krisboy
Rovný rovného si hledá, nácek k náckovi si sedá. smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 16:38Od: Tomas_Smid_fan
smileVelký sympaťák, píše killersmilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2023 14:15Od: Orgasmator
Nejvřelejší člověk, píše Tomáš Josefus smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:45Od: killer123
Jsou*
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:48Od: George_Renel Tílkaři
včera propadli.
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:19Od: NovacekTP Re: Gratulace!!!
smile no lehko. Všechna toužebná očekávání selhala. smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:30Od: Stybnat
smile smile smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:10Od: Drzymalski
Hopan má vše před sebou. Myslím si, že za pár dnů už prohru s Méďou moc nebude řešit.
[ Reagovat ]
09.09.2023 11:11Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:52Od: Amputace
Co to ten Alcaraz dělal? Sledoval jsem pouze přes livescore a ve čtvrtém setu měl Carlos snad 15 BB, z nichž neproměnil ani jeden. Vím, že proměňování BB není rozhodně jeho přednost, ale toto už mi připadalo jako silné kafé.
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:58Od: Tenisovy.nadsenec
Kdyby se to stalo Djokovicovi, tak píšeš, jak nehratelný a neporazitelný Medvedev byl.

Stane se to Carlosovi a hned to není o Medvedevovi.

To je zase mentální gymnastika. Hihi

PS naštěstí k ní bude docházet už jenom 4x do roka v semifinále či finále, tak to všichni slušní TP uživatelé přežijí.smilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:07Od: Amputace
Já se úplně normálně ptám, ty exote, protože jsem zápas neviděl, tak mě zajímá, jaký byl průběh čtvrtého setu. Jestli se na těch BP Carlos třeba vyhazoval, protože jich bylo vážně hodně, co šly za Medvěděvem. A podle scóre už mi to nepřipadalo jako náhoda. Nikde jsem nenapsal, že to není o Medvěděvovi. Ty jsi vážně už psycho, měl by ses regulérně léčit.
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:23Od: Tenisovy.nadsenec
smile roflmao

A je to tu. Už zase jede tu svou antagonistickou agresivní agendu ala CCCP se spoustou urážek. Asi si myslí, že je CJ z GTA San Andreas.

Don't play me homie.

Zkrátka z tvého prvního příspěvku tvé domněnky jenom čiší a zase je to ovlivněné tvými preferencemi... jak jinak.

Jestli Djokovič prohraje v neděli po podobném průběhu, tak dáš kredit jenom nehratelnemu Danilovi a Djokovič bude v "TOP formě" "bezmocný". :)
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:26Od: Amputace
Tak jistě, že jsou to domněnky, když jsem zápas neviděl a sledoval jen scóre. A Alcaraze, který nebyl schopen téměř nic využít. Na to proč, se ptám. Ale rozhodně ne trouby jako jsi ty.
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:29Od: Amputace
A k té poslední větě: v případě Nadala bys udělal úplně to samé, takže netuším, na co si tady hraješ.
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:15Od: ipko
nemal ich 15, ale len 6
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:24Od: Amputace
Jj. Už se na to dívám... pocitově jsem to vnímal jako vyšší číslo. Ale celkově mi těch shod, co šlo za Medvěděvem, přišlo až neobvyklé množství. I ten gem, co Alcaraz ztratil ze 40:15, musel být zajímavý. Carlos měl 5x výhodu a nakonec gem prohrál. 2x též vedl 0:30 a nic z toho nevytěžil. Dost neobvyklé, aby byl až takto neproduktivní při podobných stavech a situacích.
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:57Od: stefankelner Re: To
To bol asi najdôležitejší game zápasu! Medvedev bol aní nie herne lepší, ale mentalne! Ak sa dá pozrite si ho, bola to sila!
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:31Od: farr
Daniil ho dneska přehrál a přechytračil, Alkač to při tiskovce po konci zápasů bez okolků přiznal(Za což si zaslouží +1smile)Dneska byl až příliš moc confident před zápasem. Zkraje prvního setu byl lepší mladej, ale pak Med našel recept na jeho servis a bylo to už jen otázka času a skóre, ale výsledek v tu chvíli byl jasný, Karlos už pak za celý zápas nenašel recept(kromě krátkého úseku kterým byl 3. set. ) Ve 2 . setu ruská zeď tam neudělal snad jedinou chybu a 4. set byl mentálně silnější ten zkušenější. Mám radost za oba, mladýho to posune dál a co si budem stejně finále na USO je nejlepší dva top hard obranáři, Nole bude muset na síť a to se nikdy neomrzí smilesmile...
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:48Od: Amputace
No, z hlediska match-upu by byl podle mě (už jen vzhledem k posledním dvěma jejich utkáním) daleko atraktivnější zápas Novaka s Carlosem než s Medvěděvem. Tohle může být relativně nudná 5ti setová přetahovaná od BL, anebo také vcelku rychlá záležitost. S Alcarazem by to téměř určitě byla bitva do posledního dechu, navíc bitva plná nejrůznějších herních prvků, které, při vší úctě, Medvěděv tolik nenabízí.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:22Od: farr
No to sice jo, ale je to taky furt dokola to si klidně můžou střihnout v lednu na AO Karlito s Novakem. Ja chci vidět zda a jestli si Nole dokáže zasloužit ten 24. titul přes tu agresivní ruskou zeď tady na USO momentálně snad zase v TOPu. Prostě Djokovič servis volej taktika, prizelesssmile. Pinkat se nebude Djoko vi ze by ho neupinkal, o tom to prave jesmile.
[ Reagovat ]
09.09.2023 15:15Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:46Od: Krisboy
Méďa je prostě borec! smilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:21Od: NovacekTP
smile tak
[ Reagovat ]
09.09.2023 09:55Od: Usm
Borec? Proboha, vždyť je to hráč jednoho povrchu, tak jakypak borec? Alcaraz ho ve Wimbledonu seřezal, na antuce by ho seřezal taky
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:13Od: uztoje
Jako tenisový analfabet jen vím, že nějakou chvilku byl jedničkou. Takže můžeš být jednička i když jsi jednopovrchový a jinak si teda úplné ořezávátko? smile A jinak čumím, že má 198cm, to mi nějak vůbec nepřišlo.. smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 10:35Od: Krisboy
Ano, borec. smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:34Od: farr
Jojo objajovat Us open to je jiná kávička co mladej? Aspoň se trochu umravní Alkarazek a nebude si tolik mysletsmile. Vendeta za kalendar slam je tu , v neděli čekám mimořádný zápas doufám na 5 setů.
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:31Od: stefankelner Dobre
Dobre a rychlo ho vyriešil! Využil jeho slabý bekhend... a nevraživosť publika otočil vo svoj prospech!
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:30Od: elsky
Taková nová Big3 napříč tenisovými generacemi.
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:31Od: Tenisovy.nadsenec
No ale to jsi řekl opravdu hezky. To bych do tebe neřekl, že máš tuto kapacitu.
[ Reagovat ]
09.09.2023 07:17Od: elsky
Po ránu mi trochu pod dojmem highlights z nočního zápasu hráblo, ale ten odstup od zbytku pelotonu tam je.
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:11Od: bardunek666 Výborně, Danilku!
Neandrtálec venku a ještě ve finále hezky prorazit balkánského aroganta smilesmile
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:45Od: ladinec
proč myslím, že Djokovič je arogan? Podle mě umí ocenit super úder soupeře,
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:25Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 13:51Od: turista
Ano. Bardůnek666 je hater Djokoviče jako prase. S tím nic nenaděláme.
[ Reagovat ]
09.09.2023 06:59Od: Tenisovy.nadsenec
Tak jestli je někdo arogantní, tak je to "Ben Shel Dom". smile
[ Reagovat ]
09.09.2023 08:24Od: NovacekTP Re: Gratulace!!!
smilesmile to je bohužel pravda. A ta jeho podpora publika - to je parta.
[ Reagovat ]
09.09.2023 14:07Od: uztoje
Tak, když tam vidím některé ty US "hvězdy", nevím zda se smát nebo brečet... smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist