Na US Open budu hrát, potvrdil Djokovič

  • První hráč světového žebříčku Novak Djokovič se rozhodl startovat na grandslamovém US Open. Účast v New Yorku přitom třiatřicetiletý tenista dlouho zpochybňoval, protože se mu nelíbila plánovaná přísná opatření proti koronaviru. Dnes ale na Instagramu oznámil, že ve Flushing Meadows hrát bude.
    13. 8., 15:17 | Aktuality |  69 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Srbský tenista rovněž potvrdil, že nastoupí i na předcházejícím turnaji Masters, který bude letos místo Cincinnati hostit New York. "Nebylo to snadné rozhodnutí vzhledem ke všem překážkám a obtížím v mnoha bodech, ale z vyhlídky, že budu zase soutěžit, jsem nadšený," napsal Djokovič. "Uvědomuju si, že tentokrát to bude úplně jiné kvůli všem těm protokolům a bezpečnostním opatřením, která byla přijata na ochranu hráčů a obyvatel New Yorku," dodal.

V červnu Djokovič prohlásil, že si účast na US Open nedokáže představit. Chystaná omezení označil za "extrémní a neobhajitelná". Na vlastní exhibiční sérii Adria Tour, která se v červnu v Srbsku a Chorvatsku hrála takřka bez omezení, se pak ale stejně jako několik dalších tenistů sám nakazil koronavirem.

Pro pořadatele US Open je Djokovičův start dobrou zprávou. Kvůli koronaviru už svou účast odřekli mimo jiné obhájce titulu Rafael Nadal či ženská světová jednička Ashleigh Bartyová. Roger Federer už dříve ze zdravotních důvodů ukončil sezonu.

pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (69)
14.08.2020 10:46Od: Pe3k atp
Konečně atp článek, ale úplně o guvně. Neůčast Nadala je paradoxně pro Novaka horší varianta, protože Rafa by mu vyřadil někoho z nebezpečných soupeřů typu Medvedev, Tsitsipas a pak sám dostal výprask ve finále. Takto bude muset Joker tyto hráče upinkat sám. Pro Thiema a mladé je to nejlepší možnost jak získat gs, přál bych to Domovi smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 10:57Od: Kamilos88
Nadal je na hardu dobroděj. Sám nic neuhraje, ale jiným pomáhá.

Má dobré srdce.

Souhlas, přeju Thiemovi taky. Pokud dojde do finále GS a prohraje s někým, kdo by hrál finále poprvé, tak to bude kruté.
[ Reagovat ]
14.08.2020 11:36Od: Pe3k
Rafa je na hardu tak dobrej, že už 7 sezon neuhrál proti Djokovicovi set smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 11:53Od: paddy
Obdivuji, jak všichni vždycky předvídají vývoj turnaje, když víme, že mladí mají problém projít do 2. týdne.

Navíc nyní Novak narazí na mlaďochy nejdřív v SF, takže o to větší šance, že se jim vyhne smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 14:17Od: Forehand
Made by Pe3k :)
[ Reagovat ]
14.08.2020 12:06Od: Kamilos88
A za tu dobu má bilanci vs. BIG3 3:17 (3 výhry antuka)
[ Reagovat ]
14.08.2020 12:07Od: Kozoroh
Jestli by Thiem prohrál GS finále s debutantem (v GS finále), prakticky by to znamenalo konec jeho nadějím na zisk GS titulu, jeho hlava by po tomhle byla v prdeli. Čím víc finále prohraje, tím těžší bude pro něj zlomit komplex z velkých zápasů.
[ Reagovat ]
14.08.2020 13:12Od: Kamilos88
To si nemyslím.

Kdyby prohrál finále s někým z BIG3, tak si řekne, že dobrý.

Ale prohrát s debutantem by byl maras.
[ Reagovat ]
14.08.2020 14:17Od: Kozoroh Re: "Ale prohrát s debutantem by byl maras."
S Cicipasem v GS finále je takový scénář docela možný. Dom už s ním projel finále TM, v TB třetího setu, tedy v koncovce, kde už rozhodují nervy. Thiem není duševní gigant a tak navzdory svým herním kvalitám nikdy nemusí vyhrát grandslam.
[ Reagovat ]
14.08.2020 14:42Od: Kamilos88
Což by byla škoda.
[ Reagovat ]
14.08.2020 14:05Od: Marduch
Souhlas, Thiem je uz nyni rozehranej a nikdo nemuze rict, jak na tom budou ostatni hraci po pulrocni prestavce. To je situace, ktera nikdy nebyla. Sampion nesampion.
[ Reagovat ]
14.08.2020 14:16Od: Forehand
Jj, Thiem ktory v NY bol najdalej pri soche slobody je najvacsi Noleho strasiak.

Ale od teba sa vela neocakava, takze tam nejaku myslienku cakat nemozno.
[ Reagovat ]
14.08.2020 14:31Od: Marduch
loni sice vybouchl, ale předtím dvakrát vypadl po velmi těsných pětiseťácích s Delpem a Rafou a asi se nebudeš přít, že na hardu je Dom v současnosti o poznání lepším hráčem, než před dvěma třemi lety..
[ Reagovat ]
14.08.2020 14:40Od: Kamilos88
Forehand, znalec povrchů.

Povrch na USO zpomaluje každoročně v řádech %. Thiemovi to tam evidentně sedí a byl pár míčů od vyřazení Nadala z GS, což dokonal na AO.

Thiem je určitě největší hrozba pro Djokoviče na USO. Po něm Tsitsipas a cítím, že svou šanci uchopí i Zverev.
[ Reagovat ]
14.08.2020 16:06Od: Marduch
Rozhodně bych nezapomínal na Medvěda, ale opět - jen pokud to bude ten Medvěd z cca posledních dvou let. Potom za mě 1) Thiem, 2) Djoko & Medvěd.
[ Reagovat ]
14.08.2020 18:05Od: Kamilos88
Pokud...:tak ano, ale uvidíme, jaká bude forma
[ Reagovat ]
14.08.2020 18:28Od: Kozoroh
Thiemovi vyhovoval Deco Turf, od letoška se však USO hraje na Laykoldu, takže naše poznatky o USO z posledních let můžeme hodit do koše. Nasazení Laykoldu je dobrá zpráva pro No1eho, tento hard bude jeho hře vyhovovat lépe než Deco Turf. smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 16:59Od: Forehand
Kludne by som sa stavil, ze k zapasu Thiem Djokovic ani nedojde, zbytočný hype :)
[ Reagovat ]
14.08.2020 18:06Od: Kamilos88
Jo jo. Ty ses stavil, ze Rafa si nenechá utéct šanci na USO titul.

Všichni víme, ze pravděpodobnost tvé pravdy se pohybuje v rozmezí 1-3%
[ Reagovat ]
15.08.2020 00:21Od: Forehand
A ty si tvrdil, ze sa tento rok hrat nebude :)

Ty mas fakt o kolečko menej, takto si nabehnut..V hlave seno
[ Reagovat ]
13.08.2020 21:20Od: team.wta US bez obhájkyně titulu
Dear fans,
After many discussions with those closest to me, I have made the difficult decision not to return to New York this year. I have taken this step in order to focus on my match fitness and ensure that I return ready to play at my highest level. The US Open victory last year has been the high point of my career thus far and I will miss not being there. However, I realize that the unforeseen challenges, including the Covid pandemic, have compromised my ability to prepare and compete to the degree necessary to play at my highest level. I want to express my appreciation to the USTA and the WTA for all of their efforts in making the event happen. I look forward to joining my competitors back on court soon.
B.
[ Reagovat ]
13.08.2020 21:39Od: Vlk-v-trave Re: uz...
US bez obhajcu:)
[ Reagovat ]
14.08.2020 09:09Od: Marduch
Bianca prostě v pauze asi moc nepotrénovala :)
https://www.idnes.cz/sport/tenis/bianca-andreescuova-zraneni-obhajoba-us-open-absence.A200813_214143_tenis_ten
[ Reagovat ]
14.08.2020 09:45Od: Forehand
Bez obhsjcov, to je ako MS v hokeji bez Kanady a Ruska :)
[ Reagovat ]
14.08.2020 10:49Od: Kozoroh
Vlastně to není tak dávno, co bylo USO naposledy bez obhájců v mužském a ženském singlu. V roce 2003 Pete Sampras na zahajovacím ceremoniálu oznámil konec kariéry a Serena Williamsová neobhajovala triumf kvůli zranění.
[ Reagovat ]
13.08.2020 21:56Od: FulnekUltras
tak hlavně že rodinná rada se dnes opět usnesla na tom, že kraken nemůže před USO zbytečně ztrácet sebevědomí... smile

https://www.youtube.com/watch?v=LtN21pla1D8
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:21Od: LordMutademus Roger není pro tenis důležitý
http://tenisovysvet.sk/byvala-australska-sampionka-federer-pre-tenis-nie-je-vobec-dolezity/?fbclid=IwAR0kK9NLNwr_3R4_G7qZPkluVfZ481QggB8Wa3uQZXOkq-Ozin4GmruzsOk
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:26Od: Forehand
Jj, Federer este oficiálne hra, ale v podstate akoby tu nebol :)

Paberkuje ako vacsinu kariery.
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:56Od: Kamilos88
Tak proto mu tak fandís.

Je jako ty tady na TP. Už to chápu smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 22:29Od: Forehand
ty naopak uplne exceluješ :)
[ Reagovat ]
13.08.2020 21:38Od: Vlk-v-trave Re: No jo stubova, stara firma...
https://youtu.be/IqtKYT8DE6A?t=60

... tenis by sa mal oslobodiť od ikonického Federera...

*
Spatne ho podrizne, a jeste se divi...ta zenska by se mela lecit:)
[ Reagovat ]
14.08.2020 10:01Od: Pe3k
popírání reality je dnes běžné
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:17Od: Forehand
Easy GS pre Novaka, uprimne zavidim....

Skoda, ze Rafa nejde na krv, na druhu stranu, aspon z toho vychádza ako správňak. Ale to sa o ňom holt, vedelo.
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:42Od: Kozoroh
Jestli je správňák, jak píšeš, měl by vynechat i RG, jinak je pokrytec smilesmile
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:50Od: Patik
Ak si ho videl trénovať na antuke už zrejme poznáš odpoveď..
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:18Od: Forehand
Lol, cize situácia v Amerike je rovnaká ako v Parizi, kde sa bude hrat s divákmi?..:)
[ Reagovat ]
14.08.2020 10:33Od: Kozoroh Re: Situace ve Francii se zhoršuje
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nakazenych-ve-francii-strme-pribyva-divocaka-na-baltu-zahnala-az-lopata-115893
[ Reagovat ]
14.08.2020 10:44Od: Kozoroh
A argumentovat díváky je mimo mísu. Pořadatelé RG si těmi 50-60% diváků v hledišti koledují o průšvih, nedělám si iluze o preciznosti jejich opatření. Ale jestli se situace ve Francii bude nadále zhoršovat, budou muset RG promotéři ze svých plánů slevit.

Každopádně, nehrát USO kvůli obavám z pandemie, ale zároveň se účastnit RG a tvářit se, že pandemie ve Francii vlastně není, je bláhové a pokrytecké.
[ Reagovat ]
14.08.2020 12:18Od: RFanousek
Já si myslím, že doplatí na nerozehranost a nějaký mladý drak ho porazí. Ale to je jen můj tip samozřejmě.
[ Reagovat ]
14.08.2020 13:23Od: paddy
1 vs 127
7 výher v řadě
To není jednoduché ani za normálních okolností
[ Reagovat ]
14.08.2020 13:53Od: Krisboy
Nikoliv 1 vs 127, ale pouze 1 vs max. 7.

Všechny v pavouku přece porazit nemusíš smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 17:28Od: paddy
před startem můžeš teoreticky narazit na kohokoli ze 127
[ Reagovat ]
14.08.2020 17:39Od: Krisboy
Teoreticky ano. Prakticky ne smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 19:09Od: paddy
když budeme mluvit o tvých 7, tak mi řekni, kteří to budou? 7 z 127

před losem může nasazený dostat kohokoli z 96 nenasazených
po losu většinou uhodneš max 2-3 hráče ze 6 zápasů v dalších kolech
neznám člověka, který dokáže uhodnout vývoj celého pavouka
když padne favorit, pak ti popadá zbytek jeho větve pavouka
[ Reagovat ]
14.08.2020 19:20Od: Krisboy
Tak to už je na mě moc, sorry. Nějak jsi to zamotal až přemotal smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 13:47Od: Kozoroh
A přání, to jsi zapomněl dodat smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 17:51Od: FulnekUltras všetko dobré, Béla !!!
https://sport.aktualne.cz/fotbal/euro/oslnil-evropu-nahanely-ho-velkokluby-hrdina-z-belehradu-ale/r~ff9c866cdd5611eaa25cac1f6b220ee8/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=406101&dop_req_id=88IJgcbixcW-202008131538&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
[ Reagovat ]
13.08.2020 17:51Od: svetova.dvojka
finále Djokovič-Thiem , tentokrát už bude Djokovič smeten z kurtu...smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 17:26Od: peggy
Myslím,že když se ohlásili Ti dobri stejne Djokovic nevyhraje je tam ještě Thiem.Rafa počká a antuku.smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:19Od: FulnekUltras
máš tam vpravo nahoře ještě pořád něco neotevřené už od velikonoc smilesmile
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:57Od: paddy [ Reagovat ]
13.08.2020 16:43Od: Kozoroh Nové informace o Masters v Římě
https://mobile.twitter.com/LucaFiorino24/status/1293897977816330240

Podle tohoto tweetu se Řím bude hrát v týdnu od 14. do 21. září (tedy hned po USO) a hráči, kteří na US Open postoupí do SF a výš, budou mít volné kolo.
[ Reagovat ]
13.08.2020 17:28Od: Patik
čo nato hovoríš ? z pohľadu Djokoviča..
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:13Od: Kozoroh
Pro No1eho by byla změna termínu Říma (do týdne, kdy se měl hrát Madrid) nevýhodná, protože bude hrát W&S Open a hned poté US Open. Do Říma by určitě nejel, pokud na obou NY akcích dojde daleko.
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:39Od: Patik
nejaký prípravný antukový turnaj pred French Open si dať musí Rím bude ideálny..
[ Reagovat ]
13.08.2020 18:58Od: Kozoroh
To by měl, ale těžko bude po dvou hardových turnajích hned hrát antukovou událost. smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 19:11Od: LordMutademus
Když vyletí na USO v prvním kole, tak proč ne. smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 19:54Od: Vlk-v-trave
Jsem mel sen, takovou vizi...ze Djokovic chytne do prvniho kola fatalni WC, a pujde od valu... ehm, tedy hrace s divoskou, ale ne nejakou tou z baru od ktere se nedavno nakazil v klubu a pak prosedel za trest na WC, ale, myslim s divkou kartou, a abych se vyjadril presneji. Proste chytne v prvnim kole Vlka a vypadne.

Takhle... nemyslim nemoc..., proste jsem mel vizi, ze J.J. Wolf, alias tenisovy reznik chytne do prvniho Djokovice a zarizne ho.

Tak jeste asi jinak..., mel jsem vizi, ze J.J. Wolf vyradi v prvnim kole Djokovice. Tak ted uz to snad nebude dvojsmyslne...:D
[ Reagovat ]
14.08.2020 07:53Od: LordMutademus
Ale to nebudou srdíčka. smile
[ Reagovat ]
14.08.2020 08:13Od: Vlk-v-trave
Ano je to tezka rana, a cely svet se s tim bude muset srovnat... ikdyz to bude jiste narocnejsi, nez se vyporadat s covidem.
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:01Od: brixner
Vyletí! Vyletí! Vyletí!

A všichni: VYLETÍ...VYLETÍ...VYLETÍ!!!

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:41Od: Patik
Nemyslím si že to bude pre neho náročné ..pol roka nehral tenis..práve naopak myslím si že pomocou hardových turnajov v amerike sa chce nastaviť na French Open..získať zápasový rytmus..naladiť formu..samotný antukový rím nieje dostatočná príprava potrebuje viac turnajov..sú to síce dva odlišné povrchy ale potrebuje opäť začať tam kde prestal..
[ Reagovat ]
13.08.2020 16:27Od: LordMutademus
Huráááá, budou srdíčka.
[ Reagovat ]
13.08.2020 16:38Od: Kozoroh
smile smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 15:31Od: Kamilos88
Účast v New Yorku přitom třiatřicetiletý tenista dlouho zpochybňoval, protože se mu nelíbila plánovaná přísná opatření proti koronaviru

Ale když se odhlásila největší konkurence, tak se přece jen rozhodl turnaj hrát.

Pokud má formu, tak to jsou pro něj dva tituly skoro zadarmo, proč to nebrat.
[ Reagovat ]
13.08.2020 16:33Od: Kozoroh Re: Kamilos zas plácá...
smile USO se budou účastnit Thiem nebo Medveděv, kteří to mohou No1emu osolit. Titul si jako vždy bude muset Djoker vybojovat na kurtu, co však hraje v jeho prospěch je změna povrchu, od letoška se USO začne hrát na Laykoldu, který bude pro No1eho hru výhodnější než dosavadní Deco Turf. Na Laykoldu se hraje v Miami, kde Djoker dosáhl 6 titulů smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 16:49Od: Krisboy
Jsem si výjimečně KamilOslův komentář rozklikl. Zajímalo by mě, koho myslel tou "největší konkurencí". Největší hrozbou pro Djokoviče jsou ti dva tebou jmenovaní.
Pokud myslí Fedala, jenom (pokolikáté už..?) dokazuje, jakej je to vůl smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:16Od: Kamilos88
Myslel jsem i Nadala, ten je na tom pomalem hardu nebezpečný taky. smile
[ Reagovat ]
13.08.2020 20:38Od: paddy
nejvíc titulů má na Novak na rychlejším AO
víc než povrch je důležitější kvalita hráče

UO a Mia si rychlostně bylo podobné i před změnou

https://www.perfect-tennis.com/tennis-court-surfaces-and-court-speeds/
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist