Nadal chce dopřát tělu odpočinek. Nebude startovat ve Wimbledonu ani na olympijských hrách

  • Rafael Nadal dnes na sociálních sítích oznámil, že se nezúčastní blížícího se Wimbledonu ani olympijských her. Majitel rekordních 20 trofejí z grandslamových turnajů se tak rozhodl, aby dopřál tělu odpočinek po náročném antukovém jaru.
    17. 6., aktualizováno | Aktuality |  157 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Rafael Nadal před necelým týdnem prožil obrovské zklamání. Na French Open, kde 13krát triumfoval a byl největším favoritem, vypadl v semifinále s Novakem Djokovičem a utrpěl teprve svou třetí porážku na pařížské antuce. Djokovič následně v neděli slavil triumf a dotáhl se na rekordmany v počtu grandslamových trofejí Nadala a Rogera Federera na rozdíl jediného titulu.

Pětatřicetiletý Španěl se možná i kvůli pařížskému zklamání rozhodl vynechat nejbližší turnaje, včetně slavného Wimbledonu (triumfy 2008 a 2010) a olympijských her v Tokiu, na kterých v minulosti získal zlato ve dvouhře (Peking 2008) i čtyřhře (Rio de Janeiro 2016). Hlavním důvodem je ovšem "únava materiálu".

"Ahoj všichni, rozhodl jsem se, že se letos nezúčastním Wimbledonu ani olympijských her v Tokiu. Takové rozhodnutí nikdy není snadné, ale musím poslouchat své tělo. Konzultoval jsem to s týmem a je to správné rozhodnutí," napsal rodák z Manacoru na sociální sítě.

"Mým cílem je si co nejvíce prodloužit kariéru a dělat dál to, co mě činí šťastným, a to je hrát nejlepší tenis a plnit si profesionální i osobní cíle. Bohužel jsou mezi Roland Garros a Wimbledonem jen dva týdny pauzy a to mému tělu po vždycky náročném antukovém jaru nestačí. Olympiáda pro mě vždycky hodně znamenala a byla pro mě jako pro sportovce prioritou. Každý si chce olympiádu aspoň jednou zažít, mně se to povedlo třikrát a měl jsem i tu čest být vlajkonošem naší země," dodal.

Hlavní soutěž nejslavnějšího turnaje světa je na programu od 28. června do 11. července, olympijské hry by měly tenisové soutěže uspořádat od 24. července do 1. srpna.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (157)
18.06.2021 08:42Od: kubiik
Mohl dát s Djokem debla na Mallorce, aby se udržel v provozní teplotě, osahal trávu a třeba Djokovi svázal tkaničky dohromady, aby mu trochu rozhodil sebevědomí smilesmile
[ Reagovat ]
18.06.2021 12:51Od: turista
No jo. Byla by to legrace. Ale Nole ukončil černou sérii s Rafou na antuce. Myslím, že se to projeví i na příštích antukových turnajích. Novak se netajil tím, že ho ta černá série 5 prohraných zápasů za sebou s Rafou na antuce strašně štve a že po posledním finále v Římě už poznal, že má na to tu černou sérii ukončit.
[ Reagovat ]
18.06.2021 12:54Od: Pe3k
No každá série jednou končí...Jak je to naopak? Rafa neporazil Novaka na hardu od roku 2013? To už je 8 let...
[ Reagovat ]
18.06.2021 12:55Od: turista
V NY bude mít možnost to taky ukončit. Tam se mu daří víc než Nolemu, který už může být v září unavený.
[ Reagovat ]
18.06.2021 13:02Od: Pe3k
No Rafa tam má o jeden titul navíc myslím, ale obecně bych řek, že je Novak na US open lepší i úspěšnější hráč než Rafa. Novak byl ve finále už v roce 2007, Rafa až 2010 a to je o rok starší! Rafa sice hned to první finále vyhrál, ale měl o poznání slabšího soupeře a los než Djokovic smile .
Letos když Rafa neobhájil RG nebude mít sebevědomí na to, aby tam Novaka porazil.
Zajímala by mě jejich úspěšnost a počet vyhraných zápasů, tipnul bych si, že v obou stats je Novak lepší.
[ Reagovat ]
19.06.2021 02:22Od: turista
Asi má Novak lepší statistiky. Ale finálovou bilanci na USO má 3:5. Bohužel.
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:37Od: blixa
Takže se bude flinkat na Mallorce ? No, toho by se jeden neNadál ... smile
[ Reagovat ]
18.06.2021 00:00Od: a.magerova
Zapinkal to FO a posunutí termínu, to už je druhý tenista, který z časové tísně není nadšen... smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:59Od: paddy W - Djo: kurz pod 2
kurz na Djokoviče ve Wimbledonu již klesl pod 2 smile

možná je to nízko, ale nenapadá mě nikdo, koho bych dokázal tipnout na, byť nečekaný, titul

ty lidi jsou marní, marní, marní, ale jeden z nich se na 100% dostane do finále, možná i rovnou dva

největším soupeřem asi bude špatný den smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 20:07Od: soloo
Andy Murray smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 20:07Od: soloo
Andy Murray smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 20:18Od: Forehand
Bude to celkom nedostojne, co sa konkurencie týka.

Na druhu stranu Nole uz vyhral W 3x cez Federera a dvakrát cez Rafu, takže Wimbledon zadarmenko tu nijak nekričí.
[ Reagovat ]
17.06.2021 20:47Od: Marduch
Asi to moc není o tom, že tě na finále nikdo nenapadá, ale tráva je hlavně v prvních kolech dost specifický povrch a nebylo by to poprvé ani naposled, pokud by tam favorita vystrilel nějaký servisman či volejář. Navíc jedinkrát, kdyz Djoker vyhrál RG, to pro něj byla taková satisfakce ze splnění dlouholetého cile, že po tom RG u nej tenis šel na cas mirne stranou. Těch fantastických 5 Wimbledonu má podle mě i proto, že vzdy po vyřazení na RG toužil ve W uspět o to víc..
[ Reagovat ]
17.06.2021 20:56Od: spaniel
Jo, je to bida. Tech jmen se moc nenajde a clovek musi hodne privirat oci. Ani ze starych travaru nic, tech par je bez formy. Mozna jen Kohli.
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:30Od: Pe3k
Čilič.
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:36Od: paddy
teď jsem ho chtěl dopsat, než jsem dohledal kurz... smile
mohl by se tam epicky prostřílet v kurzu kolem 50
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:56Od: Mantra
Jako Goran
[ Reagovat ]
17.06.2021 23:38Od: spaniel
Nema formu.
[ Reagovat ]
18.06.2021 00:20Od: Pe3k
Ted vyhrál Stuttgart a má 7 výher v řadě což je nejvíce od roku 2016. smile
[ Reagovat ]
18.06.2021 06:50Od: spaniel
Vyhral 5, ale ja ho videl je na RG proti Rogerovi a tam hral hrozne.
[ Reagovat ]
17.06.2021 23:01Od: darek.vrana
Náš Jirka.
[ Reagovat ]
18.06.2021 08:57Od: Kozoroh
Pokud No1e krachne v 1. týdnu (což se může stát, že ho tam nějaký servisman vystřílí), tak Wimbledon může mít nečekaného vítěze. Fed nevyhraje, protože je nerozehraný a Next Gen prozatím na trávě předvedla velké kulové.
[ Reagovat ]
18.06.2021 09:21Od: Usm
no tráva ve Wimblasu docela výrazně zpomalila, takže kdo ho tam může vystřílet v první týdnu? Bombeři na servisu jako Zverev, Berrettini budou nasazení tak, že ti by přišli na řadu až v druhém týdnu - takže snad jedině Querrey, Čilič, Opelka, Isner, Raonic, možná Gyros? Napadá někoho někdo další s tvrdým servisem?
[ Reagovat ]
18.06.2021 09:25Od: kubiik
Neříkalo se v posledních letech, že zas trochu zrychlila?smile
[ Reagovat ]
18.06.2021 12:52Od: turista
Djoker to ve Wimbledonu nebude mít lehké. Takový Čilič ho tam může vypakovat.
[ Reagovat ]
18.06.2021 12:57Od: gigin
Jestli nevyfičí v prvním nebo druhém, tak už si to tam na tej hlíně dopinká.
[ Reagovat ]
19.06.2021 02:27Od: turista
V prvním kole tam Novak snad nikdy nevyhucel.
[ Reagovat ]
19.06.2021 02:32Od: turista
Federer je nerozehrany. V Halle skončil moc brzy. A rozehrávat se místo toho v Eastbourne to už se asi bojí aby se tam neutavil.
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:33Od: Pe3k
Po Djokovicovi je propast větší než grand kaňon.
Kdo je dle sázkovek druhý největší favorit? Pro mě Berentini smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:42Od: paddy
Tsi 6,5
Med 7

nechápu, proč CZ sázkovkám to tak trvá změnit kurzy v reakci na exit Nadala, mají to stažené

https://www.oddschecker.com/tennis/wimbledon/mens/mens-wimbledon/winner
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:50Od: Usm
Tomicsmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:55Od: Mantra
A Bulis, voe
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:56Od: Mantra
Gulbis, ten telefón...smile
[ Reagovat ]
18.06.2021 06:44Od: gigin
Gyros a někdo z Italů.
[ Reagovat ]
18.06.2021 08:51Od: Kozoroh
Bude vůbec Gyros hrát Wimbledon? Odhlásil se z Queensu i z Mallorky.
[ Reagovat ]
18.06.2021 09:46Od: gigin
Podle toho jak se mu bude dařit FIFa na Péesku.

Jinak:

https://www.instagram.com/p/CQPU_y9s9FZ/

A mladej má FH jak Býček:

https://twitter.com/MallorcaChamps/status/1405597617745244160
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:50Od: Alien
Tak to je obrovská škoda!
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:02Od: brixner Bejk
Je jasný, že prohra na RG ho sere a dost ho to srazilo. Otázkou je, zda by do W jel, kdyby RG vyhrál - euforie? Domů jel vlastně o pouhý jeden zápas dřív...Já myslím, že Rafa se rozhodl na základě dvou věcí-1. Ten týden posunu je sakra znát a on to ví! 2. Přechod z antuky na trávu je pro něj rok od roku složitější, on už pohybově dost začal ztrácet i na antuce, prostě rychlost se snižuje, chyby se kupí a ten pohyb antuka-tráva je opravdu sakra rozdíl! A vědomí, že může zase dostat nějakýho Dredyho, kterej ho rozmydlí ve třech...Souhlasím s tím, že větší šanci má na USO! A OH? No, pro mnohé to už není priorita. Chlapec si relaxne, zaplave, pojezdí ve svym Lambu a v NY se může znovu postavit Srbovi!
Stejně mám ale takový tušení, že letos se stane mezi muži veliká událost, podobná té z roku 1969...Kdo by kdy řekl, že zrovna já si todlencto budu přát...smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:38Od: Mantra
Každý chce být u milníku smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:34Od: mahycek
Tady někdo píše, že tenis jede od
2012, já od 1971 !!!!!!!
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:40Od: RFanousek
Já taky 2012 nosmile
1971 se narodil můj táta smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:17Od: RF46
No...Kamilos to rikal...pro Rafu sezona konci po RG.
-
Vyhodnotil sance, vek a zdravi a rozhodl se spravne. Sance na titul miziva, casu na pripravu diky milovanym frantikum malo. Sem zvedavej na Djoka...klidne ho nekdo muze vystrilet, urco uvidime nejakej Djokuv petisetak. Dva sety na rucnik, pak satny a obrat.
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:24Od: paddy něco na osvěžení v horkém dni
smile
jako kropení prasat na statku smile

trička tam příští týden nebudou?

civilizační úpadek konzumní společnosti smile

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/hasici-vyjeli-pokropit-frontu-u-primarku-40363615#dop_ab_variant=0
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:38Od: Tomas_Smid_fan
Inu pořádek musí být! Když to nejde jinak, tak kropit!smile
Byly tam i soutěže: Miss mokré tričko, Miss rozteklý make-up a Miss mokrý nákup?smilesmile
Tak někdo se jede dálku vykoupat a tihle fištróni nakoupili a ještě se vykoupali...
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:10Od: Mantra Tak
mi potvrzuje moje myšlenky. Kouknu na Igráčka Můru - ten není soudnej vůbec, chodí tam jak golem.
Podívám se na hru Rožéra... to už jsme probrali včera
A Nadal je načnutej a už asi ztrácí chuť, potom co si uvědomí, že ani doma už to nemá jisté, tak jinde těžko něco uhraje - pro tyhle je to něco jen finále a win, nic jiného není měřítko.

Takže zbývá jen Balkánec, který má pořád sílu, zdraví a hlavně motivaci...

Takže ATP je jen hon na Srba na slamech, jinde hrát nebude a když, tak jen trénink.

Nudasmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:11Od: Mantra
ještě že WTA je tak pregnantní na překvapení a výkyvy smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:16Od: FerrariF50
Jo no, vypadá to fakt na zábavné časy smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:30Od: Pe3k
No naštěstí Djokowitch taky půjde brzy dolů a Zverev, Medvěděv a Tsitsipas pořád ještě můžou růst...Nole to s nimi nebude mít vůbec lehké.
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:34Od: turista
Ano. Lehké to s nimi Novak opravdu mít nebude. Všichni mladí ho budou chtít porazit. A léta běží i jemu a na svůj tenis musí při těch zápasech víc a víc dřít. Taky je ho při úderech víc slyšet.
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:40Od: Mantra
jemu hodně pomáhá ta motivace rekordů a stíhačka na GS, pak to pujde skokově dolů, to je jasné
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:42Od: Mantra
mladí... no nevím mě se moc nelíbí jejich hra,
to jsem měl radší Wávru, DelPa, Nishikoriho i ty bombardéry Johna, Iva ad zajímavé hráče.
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:42Od: Mantra
Ferer... i toho Bedřicha nesmím opomenout
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:08Od: Pe3k
Šapo hraje pohledný tenis.
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:18Od: RF46
Za me celkem sterilni...a nijak extra ucinnej.
[ Reagovat ]
17.06.2021 18:58Od: Tomas_Smid_fan
souhlas, ale jakás takás naděje tam je: Musetti, Mateo, Macháč. Janek má co dělat, aby Berďu napodobil úspěchy a třeba za něj dotáhl některý z GS.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:54Od: FerrariF50
Je to smutný, protože bohužel kdokoli z BIG3 se neúčastní GS, ubírá mu to na atraktivitě a každý se prostě nejvíc dívá na zápasy, kde hrají oni. Ale já to naprosto chápu a za mě kdokoliv z nich má právo na to si vybrat kde bude hrát, vzhledem k jejich úspěchům a věku. Smířit se ovšem s tím, že je budeme vídat stále méně a méně není pro jejich fans vůbec jednoduché a Nole moc dobře ví, že trumfy jsou na jeho straně a že toho musí využít a já jen říkám a doufám, konečně se pochlapte mlaďáci a vypráskejte ho, určitě jste taky byly samy fanoušci Fedalu, tak bojujte i za ně smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:01Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:49Od: soloo
tu hovorite ze skoda toho , ale rafa zaver sezony uz roky fyzicky nedava dojde mu para a teraz co fyzicky to nezvladal zo srbom tak vynechanie wimbledonu a oh je pre neho strategicke a vitalne a bude mat viac pary na us open a mastre
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:06Od: turista
To je pravda. Ale na jeho místě bych neodpočíval zas příliš dlouho, protože tak rok a půl může ještě vyhrávat co se dá. Za 2 roky mu bude 37 let a to už moc nepůjde lámat přes koleno. Federer to vydržel do 38 let a pak už mu to taky moc nejde i když u něj ty 2 loňské operace kolena udělaly své.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:15Od: Mayo
Skoda toho Wimbledonu. Ale aj taký je šport. Chalan je za zenitom a treba odpočívať.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:13Od: paddy
Nic překvapivého.

Wimbledon a travnatou sezónu narušili zabožrouti stejně jako loňský podzim, takže je málo času na zotavení. Každopádně Nadal by měl potenciál na qf-sf, protože drtivá většina ostatních je na trávě směšná.

OH jsou k ničemu, není potřeba si nic dokazovat, a hlavně to nese riziko zranění, protože na OH jsou skromné podmínky, ubytovna bez vlastního týmu, to si tady nikdo neuvědomuje.

Zbožňuji, jak většina národa jednou za čas vytáhne vlajky, ale o sportu nic neví. Rekreační fanoušci smile

To zase bude adorace umocněná sociálními sítěmi a za 14 dní si nikdo na nic nevzpomene. Doba je rychlá, jede se dál smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:20Od: kubiik
Souhlas, načasování RG bylo naprd. Frantíci mají ego trochu někde jinde...prostě jebnou termín a sereme na vás, přizpůsobte se nebo nejezděte, čausmilesmile
Na OH se nežene, zlato z dvouhry má...kdyby ne, tak věřím, že by se tam jel porvat.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:55Od: turista
Ano. Zlato z OH v Pekingu má. V NY už asi hrát bude. Tam má možnost. Tam se mu daří.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:53Od: Patik
Aký je rozdiel medzi tenistom ktorý si po prehratom GS semifinále potrebuje dopriať pauzu a tenistom rovesníkom ktorý po dvoch získaných GS usiluje o goldenslam ktorý je reálny v jeho prípade...priepastný.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:01Od: kubiik
Rozdíl je přesně 1 GS, takže jak říkáš - priepastnýsmile Všichni počítají s tím, že Djok má W v kapse, potažmo všechny GS v roce a minimálně dalších 10 před sebou. No jenom tak si vzpomínám, jak se tady psalo před finále AO14, jak je o GOATovi rozhodnuto, Rafovi tu trofej můžou rovnou dát a blablabla...všichni víme jak to dopadlo. Chci tím říct, že i Djok má svůj věk. Může ho na W někdo vystřílet, jeho gloriola padne a sundají ho klidně na dalších GS a sebevědomí bude pryč.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:11Od: Patik
Nejde o GS.. Ide všeobecne o možnosti a limity
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:11Od: Usm
hm, stejně zajímaavý - Nadal vymete všechny antukový turnaje, tam by startoval klidně i s berleman a na nich by snad i chcípnul a pak nejede na Wimbledon, kde se na úspěch necítí - mě to přijde trošku sobeckýsmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:20Od: Pe3k
Vůči jeho fans, vlastně vůbec vůči tenisovým fans je jeho rozhodnutí velice sobecké.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:31Od: Ondra979
je to trochu prekvapive a urcite je to i skoda. navic mel dobrou sanci na SF, mozna i vice..na trave mu to posledne slo slusne a Fed se zda mimo hru. treba by mu to vyslo, pokud se neciti fyzicky uplne zniceny, coz si nemyslim, tak si myslim, ze by hrat spis mel a ze by mu to psychicky spise pomohlo, ale jak rikam, ty duvody vsechny asi nezname..
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:55Od: Patik
Jeho cieľom je antuka..všetko mimo antuku to bolo vždy len obdobie kedy je potrebné načúvať svojmu telu.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:10Od: fazil
Je to skoda, ale neda se nic delat. Je proste utahanej a neciti se. Kluci vydrzte vsichni 3 jeste aspon rok nebo dva, at se na vas vsechny jeste stihnu zajet nekam podivat. Az odejdete ze sceny, sledovanost tenisu klesne minimalne o 30-50%. To je proste fakt. A je mi jedno, kdo z vas bude nakonec goat a kdo druhej a treti v poradi. Kazdej ma neco, co ti ostatni nemaji. Vase era byla kazdopadne tou nejsilnejsi a nejvelkolepejsi v dejinach tenisu a myslim si, ze takovou dominanci a rivalitu uz nikdy neuvidime. Jsem rad, ze jsem mohl byt u toho.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:13Od: kubiik
Tak pod to se podepíšusmilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:26Od: kolapse
smileTO PAK MŮŽOU SPOJIT S WTA PROTOŽE TO BUDE STEJNÁ DIVOČINA smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:29Od: kubiik
To by tam Serena všechny ty Cipísky umlátila kozamasmilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:10Od: mahycek
Nevydržel jsem to, nejsem doma píšu
z karavanu na tablet, musím se ozvat.
Tady už se píše, že si nevěří, že
může Serbinátora Nadal ve Wimbledonu
porazit. A kdo zaručí, že Serbinátor
nevyletí ???? To je střílení od pasu
a ještě vzduchovkou. Schválně vynechávám
švýcara a když to vyhraje němec, tak
dobře, aspoň bude mít 1 GS.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:02Od: Vlk-v-trave
Zapomneli mu rict, ze letos se RG na podzim nehraje.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:52Od: slacker
Hvezdna pechota
Co si mysli, pane?
Boji se to.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:42Od: RFanousek
Tak to je překvapení, kdo ví - třeba Djokovic vyhučí s nějakým servismanem a Rogerovi se otevře cesta na vrchol smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:40Od: peggy
Na konci ma byt makacka.omlouvam se.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:39Od: peggy
Rafa,je hodně rozhozeny z RG,ale nevěřila jsem,ze vyhraje.Telo je po letech unavené a tráva neni jeho a moc brzy.Je to jeho rozhodnutí a věřím,že se vrátí,ale výhry na turnajích budou Makarská.smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:32Od: Kozoroh
Je to jasné, lidi. Prohra s Ultronem na RG Rafu natolik psychicky zdeptala, že potřebuje čas se z toho vzpamatovat.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:41Od: Nola
nemyslim si, skor potrebuje dobit baterky, ty si neuvedomujes, ze tito nasi starsi pani su uz viac-menej za zenitom, v minulosti by uz boli zrejme na dochodku, ja na W nic prevratneho neocakavam, tak opatrne, Rafaeli sa popalil.....
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:49Od: Kozoroh
Kdyby Rafa vyhrál letošní RG, z Wimbledonu by se neodhlásil, na to dám ruku do ohně. Nevěří si, že by mohl Serbinátora ve Wimbledonu porazit, když to nezvládl na RG a nechce dopustit, aby si jeho největší rival na něm zas navýšil sebevědomí. smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:51Od: Nola
kde je napisane, ze by sa stretli na W? rok 2016 nech je pre teba vystrahou, pred nejakymi predcasnymi zavermi....
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:08Od: Tomas_Smid_fan
smile Tak on Kozoroh žije dlouhodobě v jiné realitě...
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:22Od: Nola
mam pocit, ze nie je sam smile, fans B3 ziju v nejakom inom vesmire, v mimocasovom priestore, ale napriek tomu ich chapem smile, vcera som nemala silu pisat, a mozno mi to ani fans Fedexa neuveria, ale vcera som nebola vobec vytesena z tej prehry, skor smutna... Fedexa som velmi nemusela, nie kvoli jeho osobe, ale jeho fans.... dovolim si tvrdit, ze ako Rafa, tak aj Novak museli svoju hru vvsperkovat, vylepsit.... o.i. som ho vzdy rada sledovala....
[ Reagovat ]
17.06.2021 19:05Od: Tomas_Smid_fan
chápusmile
Jen bych žádného hráče kvůli fanouškům nezatracoval. Na prvním místě je pro mě krása předváděné hry, pak chování hráče na kurtu s malým přesahem mimo kurt. Tím pro mě kritéria končí.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:58Od: kubiik
Doporučil bych vytáhnout ruku z kalhot a profackovat se, aby ses probral z mokrýho snusmile Opravdu myslíš, že si Djok ještě musí zvyšovat sebevědomí? Rafa moc dobře ví, že Djok na něj umí a aby ho porazil, tak prostě musí hrát s minimem chyb a agresivně, sebevědomě. Na RG nepředvedl ani jedno z toho a taky to tak dopadlo. Antuková sezóna byla vyčerpávající a prostě potřebuje dobít baterky. Kdyby RG vyhrál, tak tím tuplem by nikam nejel. Na Djoka by měl zas náskok 3 GS...smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:07Od: Forehand
Myslim, ze Djokovicove sebavedomie v rozhodnuti Nadala fakt nehralo rolu, ale mas svoj nazor no :)
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:10Od: turista
Souhlasím. Spíš jde už opravdu o únavu tělesné schránky. Nemůže už v 35 letech jet jako pila jako v roce 2017.
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:47Od: Ereinion
neboj, Ultron brzo taky přestane fungovat...
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:28Od: kolapse
cajk, djoko easy twenty grandslam title smilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:34Od: Pe3k
Né že by mu tam Nadal stál v cestě, ale i tak je to pro něj určitě pozitivní zpráva.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:58Od: Tomas_Smid_fan
Snad ho tam i tak někdo rozebere do poslední elektronkysmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:59Od: kubiik
Jirka Veselý to zvládnesmilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:12Od: Tomas_Smid_fan
Je to tak, 2kola v Prostějově vysílají do světa vážné varování, že přípravě na W obětuje vše.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:14Od: Usm
no ale pozor, 2. kola turnaje s vlekým T smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:23Od: kubiik
No tak být Djokem, tak zpozorním. Myslím, že Vajda s Goranem od rána do večera spřádají plány a hledají, kde by mohl mít Jirka slabinusmilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:34Od: kolapse
jak říkám, pokud někdo dokáže přibrzdit stroj, je to jen rafa v tuto chvíli. Roger už se rozpadá a když se podívám na žebříček tam nevím jestli plakat nebo se smát, ty dva týdny v londýně bude pro djoka pouze formalita. smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:54Od: kubiik
To je sice pravda, ale v hlavě už Rafa není tak silny...ten rozdíl oproti Djokovi už je prostě velký. Mám pochyby jestli by vůbec se stejnými soupeři zvládl taky otočit z 0:2. Na Djoka potřebuje seběvedomí z čehož pak pramení agresivní hra, minimum chyb, funkční bh a fh po lajně - ten na Djoka platísmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:57Od: Ondra979
jo na tom neco je. napr Nadal z Tsitsipasem vedl na AO 2:0 na sety a prohral...jasne, byl to hard, ale stejne..tohle by se Djokovicovi tezko stalo
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:06Od: Patik
Už to nieje len o hlave ale aj o kondícii a fyzičke..Nadal ide do každého zápasu so svojím zabijackym inštinktom.. Akoby bol nastavený prísť na kurt s výkonom s vysokou intenzitou na určity čas.. A akonáhle s nim udrzis krok a vzdoruješ tomu viac ako dva sety tak si vyhral.. Dojdu mu baterky..on nikdy nevedel hrať normálne racionálne uvažovať počas zápasu.. Pracovať so silami rozkladat ich.. Servis volej.. Vypúšťať výmeny to nikdy nebol jeho štýl..teraz nato bude doplácať..
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:11Od: kubiik
Tady souhlasím s tou fyzičkou - je asi evidentní, že už to není, co bývalo. Ale zase bych rozporoval to vypouštění některých výměn. Už jsem to taky někde psal. Po zdravotní pauze skrz koleno 2009 mi přijde, že hraje agresivněji a už nedobíhá všechny míče za každou cenu jako dřív. Ano stále občas doběhne nemožné, protože to má prostě v sobě, ale často jsou míče, kdy si říkám, že dřív v letech 04-09 by tam lítal jak drak, ale místo toho to buď vypustí, nebo zahraje blbě - samozřejmě to souvisí i s horší fyzičkou.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:22Od: Patik
Aj do zápasu s Djokovicom išiel úplne bezhlavo.. Zas by ho ničil ako minule v troch setoch jak motorová myš.. A kanar v prvom sete musel byť..po prvom sete ho začalo vypínať.. Doplatil na svoju hlúposť.. Takéto zápasy niesu ako šprint ale ako maratón.. Kde musíš taktizovat s energiou obzvlášť keď celis dobrému obranarovi a baselinerovi..
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:29Od: kubiik
Hele težkoříct, jestli bezhlavě. Ruku na srdce Rafa letos na antuce nějak neoslňoval a myslím, že to sám věděl. Ta úderová jistota tam nebyla, těch chyb byla hromada. První set byl víceméně o Djokových chybách, jakmile se probral, hra se vyrovnala, dostal jistotu, vítr do plachet, hratelnýho Nadala, kterej kupí UE jednu za druhou. Otázka je, co by se stalo, kdyby se mu ten kanár povedl...zvedl by se z toho Djok? Možná jo možná ne. Každopádně Rafa nechal úderovou jistotu z podzimu asi někde na Mallorcesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:36Od: woody
No Nadal kromé finále s Djokovicem loni tak fantasticky nehrál. Já jsem si myslel,že ho Novak sundá už loni, jenže Nadal ve finále ukázal supervýkon. ale mimo finále to nebylo žádný hit...
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:42Od: kubiik
Přiznám se, že v loni jsem mimo finále viděl cca 2 jeho zápasy a to mě přišel ok. Aspoň z mého pohledu tolik nechyboval. Letos tam nějaké záblesky byly, ale nedokázal to konstantně udržet. A ty UE v semifinále to byl prostě masakr, noční můra, hrůza, děs běs, nevím jak jinak tu křeč popsat.smile
[ Reagovat ]
18.06.2021 11:58Od: Patik
Ja som si to myslel tiež že Djokovic ho sunda minule RG ale naplnilo sa to až tento rok..
[ Reagovat ]
17.06.2021 17:32Od: turista
No dávat soupeřům kanáry k tomu měl a má Rafa sklony vždycky. Dobře ví, že kanár na úvod je zpravidla KO pro soupeře. Chtěl Novaka zašlapat do té antuky navždycky. Na začátku nervózní Nole z finále v Římě věděl, že má tenisově na to Rafu na antuce porazit. A ta černá série na antuce ho už opravdu štvala a chtěl ji ukončit. Těch 0:5 na úvod byl ale pro Novaka hrozivý začátek. Pak konečně vyhrál 1 game. Uklidnil se. Zkorigoval stav setu a pak už hrál to co chtěl hrát. Taktickou lekci, kterou mu Nadal udělil na RG 2020 s Vajdou a s Ivaniševičem rozebrali a vymysleli jak nepřipustit podobný vývoj. A pak už soupeři vracel prakticky všechno a mydlil mu to do bekhendu, kde Rafa zvláště v úderech po čáře nestačil. Podobně si Nole poradil s Tsitsipasem při vyrovnávání hrozivých 0:2 na sety. Prostě si to letošní RG Novak opravdu odkroutil v mnohahodinových zápasech. A ten Bělehrad předtím mu asi pomohl.
[ Reagovat ]
18.06.2021 12:04Od: Patik
Nole sa veľmi dobre poučil..takticky Nadala pekne prekukol a úplne ho zneistil..vsetko mu tlačil na backhand a do forehandu ho len dorazal viacmenej alebo šiel na istotu.
[ Reagovat ]
18.06.2021 12:54Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:07Od: kubiik
Už jsem to psal pod jiným článkem. Po těch jeho zdravotních patáliích v roce 2014 mě přijde, že už se nedokázal vrátit na tu mentální sílu/sebevědomí, jako předtím. Od té doby pravidelně má problém potvrdit game, dopodávat set/zápas, vyhrát TB (kde ztrácí hromadu svých servisů) a často po zisku prvního setu si v tom druhým dá šlofíka a soupeř srovná. Je to čistě můj subjektivní pohled, takže pokud má někdo kapacitu na to to potvrdit, nebo vyvrátit nějakými statistikami, tak do tohosmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:34Od: kolapse
Škoda no, tenis jedu od 2012, za tu dobu jsem si několikrát řekl, tyjo to bude světová jednička. Řeč je o tehdy skvělém Dimitrovovi,Wawrinkovi,Nishikorim. Pak se zjevil Thiem, velký potenciál, následoval Kyrgios, ten gyros kterej zametl i djokem v plné palbě když měl chuť a den. Co bylo dál ? Medveděv, Rublev a Tsitsipase. Hvězdy co zhasnout l za letu ? Nvm, Tsitsipase to možná ovládne, má na to, ale dokáže to ? Po 10 letech se vše při starém, GS si na vyjímky rozeberou ti 3 a ostatní se honí tak leda po Masters smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:23Od: NoletheBest
Nadalovi šance jsou na USO menší než na Wimbledonu. Jeho hra na síti a voleje jsou určitě lepší než u Medveda, Zvereva, Rubleva, které by ve Wimbledonu měl porazit zatímco na USO to na 5 setů s nimi už nedá.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:32Od: Pe3k
Bude hodně záležet na losu (to budu psát při každém turnaji smile )a tím, že Rafa přijde o body za W může být v horši pozici pro nasazování. Na US open je to pole favoritů asi nejširší ze všech gs a moc velké šance bych mu tam nedával...
Rafa tím rozhodnutím chce asi zvýšit šance na RG 2022, ale kolik gs v té době bude už Djokovic mít?
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:35Od: Kozoroh
Nevěří si, že by mohl Serbinátora ve Wimbledonu porazit, když to nezvládl na svém panství.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:37Od: Pe3k
Jenže k jejich zápasu by nemuselo vůbec dojít...
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:44Od: kubiik
Přesně tak...Djoka by někdo odklidil a mohlo být historicky první GS finále Nadal vs sir Murraysmilesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:17Od: Tomas_Smid_fan
Rafa víceméně potvrdil, co jsem tu psal - že ve Wimblu by jeho šance na vítězství byla mizivá. A o co jiného by tam hrál...
S OH je to ovšem jiné a snad jen regenerace a pak usilovná příprava na USO se zdají být rozumnými/nejvíce pravděpodobnými důvody.
Přijde mi to trochu jako all in. Kdoví, jaké šance na GS bude mít v r2022. Podle mě si toho je Rafa dobře vědom. Něco jiného je hrát na top ůrovni nebo vyhrávat největší turnaje.
Rána pro FH, truchlit nejen nad Rogerem, ale teď už i nad Rafou, to stojí hodně sil.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:28Od: kubiik
Myslím, že kdyby bylo na W o 2 týdny na přípravu víc, než je teď, tak by tam Rafa jel. smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:06Od: Forehand
Očakával som to, ziadne prekvapenie. Napriek tomu, že nie je forma, je to samozrejme škoda.

Nestotožňujem sa s ideou vynechávať GS ako na bežiacom páse, len preto že sa momentálne necíti v pohode.

Djokovic sa tiež necítil v pohode po RG18, uvazoval nad vynechaním W, ktory nakoniec vyhral a dostal sa na vitaznu vlnu.

Rafa ma uz 35 a z posledných 5 GS, dva dobrovolne vynechal.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:11Od: kubiik
Hele já bych byl taky rád kdyby hrál všude, ale jak píšeš už je mu 35. Kolikrát se mu v minulosti už stalo, že na W přenášel nějaký zranění a pak byl půl sezóny mimo...radši ať se dá zdravotně do pohody, odpočne si i hlava a čerstvej vlítne na betony....třeba se zadaří i TMsmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:25Od: Forehand
Kalendár je samozrejme nahustený.

Ale skor si myslim, ze Rafa stratil doveru vo svoju tenisovú formu, možeme polemizovať ci by startoval po vyhre na RG.

Kazdopadne je to skoda, je zrejmé, ze Nadal GS Race berie o dost vlažnejšie ako Djokovic a fans Big3.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:30Od: SwissMaestro
Djokovič ty GS bere jako posedlej. Každému jde o to vyhrávat, ale jeho přístup mi přijde přehnaný.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:42Od: Kozoroh
No1e je v tomto směru upřímný. Rafa a Roger to nikdy otevřeně neřeknou, ale jsou podobně posedlí sbíráním grandalamů.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:08Od: Vlk-v-trave
Nejvic posedli - hlavne KOZAmi - jsou jejich fanousci :D
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:56Od: paddy
Kozy nejsou všechno, ale většina smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:31Od: Pe3k
V dnešní době je téměř každý dolňák.
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:36Od: paddy
Hrozná doba, když si ženské nechávají zvětšovat prdele v čele s Kardashiankami smile

Vypadají jak kentauři smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 16:40Od: Pe3k
Mě se ta současná moda nebo co to je (spíše degradace krásy) taky nelíbí.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:09Od: Forehand
Nadal evidentne nie, dnes to opat potvrdil.
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:19Od: kubiik
Hele já věřím, že každej z nich je ješitnej a chce mít rekordy pro sebe, nicméně Djok to opravdu řekne na plnou hubu. Rafa je taky zabejčenej soutěživej typ, kterej nesnáší prohry a když něco dělá, tak v tom chce vyhrát a být nejlepší. To je přece to, co dělá šampiony šampionama. A radši obětuje W a připraví se na UO případně TM, než aby hrál unavenej na W, kde se utaví úplně a následkem toho pak vynechá zbytek sezony a nebude ready ani na AO. Takže se to dá taky brát jako kalkul s ohledem na počty GSsmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:31Od: Forehand
No ale keby ide na krv, tak ho zahra na Federera, ze sa prihlasi na W a uvidi ze ci sa nahodou turnaj nevyvinie v jeho prospech.

A to by mal vo W vacsie sance, nez Roger na RG.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:40Od: Kozoroh Re: FH
Opravdu? Tak proč Toni vykládal, že zklamání z Rafovy prohry by mu zmírnila No1eho prohra ve finále? smilesmilesmile

https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/toni-nadal-djokovic-losing-the-final-was-the-only-thing-that-could-have-alleviated-some-of-the-disappointment-of-rafaels-defeat.700435/
[ Reagovat ]
17.06.2021 15:10Od: Forehand
A ako to suvisi s vyssie napisanym?..
[ Reagovat ]
17.06.2021 21:05Od: Kozoroh
Toni tím rozporuje tvé tvrzení, že "Nadal GS Race berie o dost vlažnejšie ako Djokovic a fans Big3." Snad nečekáš, že této tvé báchorce budu věřit. Všichni z Big 3 jsou posedlí ziskem GS rekordu, přičemž u Rafy je to patrné z výroku jeho strýce v médiích. Stačí umět číst mezi řádky. smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 22:23Od: Forehand
Lol. To, že má Nadal vo finále preferencie pre outsidera sa nevylučuje s tým, že GS Race neberie tak vážne ako Novak. Čomu na tom nerozumieš?

Naopak, Novak môže na W. stále vypadnúť skoro, podobne ako v roku 2016. Nadal by si to v tej chvíli už upinkal. Ale Nadalovi to za to nestojí, keby ide na krv, tak určite cestuje.
[ Reagovat ]
18.06.2021 00:08Od: turista
Wimbledon se nedá upinkat. Ten se musí umlátit.
[ Reagovat ]
18.06.2021 00:54Od: Forehand
Wimbledon sa nedá upinkať, ten sa musí umlátiť.

Povedal raz Murray a vyhral Wimbledon. Dvakrát.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:41Od: kubiik
No myslím, že by ani po výhře na W nestartoval. Vždyť by to pro něho byla ještě lepší situace než teď...bylo by to 21-18...a když nechce jít přes závit, i když už Djok zezadu dýchá na kolena, tak mě to opravdu utvrzuje v tom, že to vynechává opravdu jenom kvůli regeneraci.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:00Od: woody Rafa si srovnal priority
Vypadá to,že bude vynechávat časti sezon, aby se připravil na čast, kde cítí,že má šanci. Evidentné to není W ani OH.
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:58Od: Pe3k
Tohle rozhodnutí mě tedy překvapilo, až šokovalo. Nadala ta prohra zdrtila, to je jasné.
Sice chápu, že je to pro něj velká prohra, ale vynechat Wimbledon a OH? To už bude objíždět každý rok jen RG?
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:08Od: kubiik
Ale prosím tě zas bych to neviděl tak dramaticky...Roger taky vynechával FO a všichni se klaněli, jak je to super tah. OH už vyhrál...tam si myslím, že kdyby mu titul chyběl, tak by tam jel. A Rafa není blbej, sám ví, že větší šanci má na UO, než W...tak proč riskovat nějaký zranění. smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:19Od: ipko
ale na US Open bude okrem Djokoviča väčší favorit ako Rafa určite Medvedev a asi by som dával už väčšie šance aj Zverevovi a Tsipovi, možno opticky väčšia šanca ako na Wimbledone aj keď ťažko porovnávať
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:25Od: kubiik
Tak netroufl bych si říct větší favorit. Spíš tam bude ten okruh spolufavoritů větší. Záleží taky, kdo jaký chytne los. Ale na UO Nadal ví, že se může měřit s kýmkoliv (alespoň podle mě). Zvlášť pokud teď bude mít čas na pořádný odpočinek a kvalitní přípravusmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:28Od: Pe3k
Právě z toho důvodu, že pole favoritů ve Wimbledonu je úzké nechápu proč tam nejel. Jestli Djoko vyhučí bude Rafa hodně naštvaný...
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:56Od: steve79
Tak to koukám teda. To musí být něco vážného.
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:54Od: ipko
ako jasné že mu prehra s Djokovičom zobrala veľa fyzických aj psychických síl, ale skôr mi z tohto rozhodnutia vychádza, že jeho koniec je bližšie ako sa zdá
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:47Od: ttopi
Tak schválně co poví Forehans, zdejší odborník. Federerovi se směje, že v jeho věku odstoupí z RG. Nadal do zmíněných turnajů raději ani nenastoupí. Tak Forehande, pojď do nás smile
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:08Od: Forehand
Semíčko by asi uhral, a mozno by sa mu to vyklidilo úplne a W by vyhral "pofedererovsku"..Tento štýl ale Nadalovi nevonia a akonahle citi, ze nie je pripraveny porazit Djokovica, tak nie je v jeho ociach pripraveny vyhrat Grandslam.
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:46Od: ipko
Rafa to nemyslíš vážnesmile
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:43Od: SwissMaestro
Tohle nemá s odpočinkem nic společného. Rafa se prostě něčeho bojí, ty by jinak nevzdal. Třeba to je pouze mentální únava, ale podle mě se mu do Tokia nechce za těchto okolností cestovat.
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:54Od: Nenela
Tokio je Tokio, ale co ten Wimbl?
[ Reagovat ]
17.06.2021 13:56Od: Lovcikurzu
tokio by som este ako tak chapal ale wimbledon? to je velke prekvapenie
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:01Od: SwissMaestro
Mě spíše překvapilo to Tokio. Je dál a povrchem by mu sedělo více :) Na trávě už to několik let nebylo úplně to nejlepší byť ročník 2018 a jeho bitvy s Del Potrem a Djokem jsou legendární
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:02Od: No-le
Problém s Wimbledonem je ten, že je za 14 dní. A to je opravdu velmi velmi brzo.
[ Reagovat ]
17.06.2021 14:03Od: kubiik
Tak mentálně unavenej už je 6 let smile Ale škoda...vím, že se spekulovalo, že do W nepojede...no doufal jsem v opak, ale on sám musí nejlíp vědět, jestli by byl na 100% připravenej. A pokud to znamená vyhnout se zranění a být ready na zbytek sezóny, tak budiž. smile Myslím, že Rafa cílí na TM a AOsmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist