Nadal má problémy s žebrem a nestihne úvod antukového jara. Čeká ho minimálně měsíční pauza

  • Rafael Nadal v nedělním finále v Indian Wells přišel o letošní neporazitelnost a v pozápasovém rozhovoru si stěžoval na potíže s dýcháním. Vyšetření na domácí půdě v Barceloně odhalila únavovou zlomeninu žebra. Rekordman v počtu grandslamových trofejí si bude muset naordinovat odpočinek a nestihne začátek oblíbeného antukového jara. Mimo turnaje bude čtyři až šest týdnů.
    22. 3., aktualizováno | Aktuality |  281 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Nadal v 35 letech prožil nejlepší vstup do sezony a třetí nejúspěšnější v open éře. Rodák z Manacoru vyhrál úvodních 20 zápasů, přemožitele nenašel na generálce v Melbourne, na Australian Open, kde vybojoval rekordní 21. grandslamový vavřín, ani v Acapulku a na úvodním Masters roku v Indian Wells se dostal až do finále.

V něm i vinou zdravotních potíží podlehl Taylorovi Fritzovi, nevyrovnal rekord Novaka Djokoviče v počtu trofejí z nejprestižnějších podniků ATP a přišel o letošní neporazitelnost. Po zápase si stěžoval na potíže s dýcháním.

I proto okamžitě zamířil do Španělska a v Barceloně podstoupil vyšetření. Ta odhalila únavovou zlomeninu žebra. Bývalý první a v současnosti třetí hráč světa si bude muset dát pauzu čtyři až šest týdnů, jelikož únavová zlomenina se ve většině případů léčí absolutním klidem.

Informaci sám potvrdil na sociálních sítích. "Po návratu do Španělska jsem se podrobil vyšetření, které odhalilo únavovou zlomeninu v jednom z žeber, takže budu mimo čtyři až šest týdnů," napsal Nadal na Twitteru. "Není to příjemná zpráva, protože skvělý start do sezony jsem si užíval," dodal.

Antukový král se chtěl na start antukového jara připravovat o něco dříve a rozhodl se vynechat právě probíhající Masters v Miami. Úvod své nejoblíbenější části sezony ale nestihne, přijde o Masters v Monte Carlu i domácí podnik v Barceloně. Na kurty by se měl vrátit nejdříve na začátku května, kdy startuje Masters v Madridu.

"Chystal jsem se na oblíbenou část sezony, navíc s dobrými výsledky a pocity v zádech. Ale co už, vždycky jsem byl bojovník a překážky jsou od toho, aby se překonávaly. Teď musím být trpělivý a pracovat na zotavení," prohlásil Nadal.

French Open vypukne 22. května a Nadal by se měl ve svém chrámu navzdory neideální přípravě ujmout role největšího favorita.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (281)
24.03.2022 10:15Od: Forehand
Tak par mojich "friends" na FB zacalo sirit, ze Nadal skolaboval, lebo bol očkovaný :)

Tak, uz mam jasno. Rebro je vraj len oficiálna verzia pre ofce.
[ Reagovat ]
23.03.2022 06:58Od: Blondie
Ash!
Bude mi strašně chybět, pořád bych nevylučovala, že se ještě vrátí... Hlavně ať je spokojená :)
[ Reagovat ]
23.03.2022 15:16Od: Tomas_Smid_fan
Proti předrevoluční době je tu citelný posun, ale samozřejmě hippie devadesátky se už nevrátí. Dnešní děti už tu dobu nebudou schopny pochopit. Jsem happy, že jsem to zažil a dětem dnešní školu a šmír na každém kroku ani trochu nezávidím.
Co pozoruji, tak asi ani válka v Evropě s prohnilým systémem moc nepohne. Přesun jinam je teda docela logický krok. Další revoluci nechám mladším, ale myslím že těm bude ještě hodně dlouho trvat, než pochopí, že to v čem žijí je slušná zvrácenost.
[ Reagovat ]
23.03.2022 15:17Od: Tomas_Smid_fan Re: To Rafaeoli
smile jak se to ocitlo u tebe, Blondie, fakt netuším.
[ Reagovat ]
23.03.2022 17:04Od: Stan_Borowitz
To je jedno, pravda je to tady i tam. S valou výhradou, totiž že ten posun je čím dál méně citelný. Ale pořád se dá svobodně odjet jinam, to vnímám jako jednu z mála věcí, které z toho, za co se cinkalo klíči, dodnes vydrželo bez omezení...
[ Reagovat ]
23.03.2022 17:04Od: Stan_Borowitz Re: oprava
S malou výhradou...
[ Reagovat ]
23.03.2022 20:27Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
23.03.2022 05:40Od: steve79
Tak to bude hrat az v Madridu.
[ Reagovat ]
23.03.2022 05:18Od: aligo Barty
Jde do důchodu!!!
Respekt... Málo kdo umí udělat na vrcholu
[ Reagovat ]
23.03.2022 05:38Od: FulnekUltras
řekl bych, že už jen kvůli v podstatě neustávajícím kovidovým buzeracím jí tento cestovatelský cirkus nijak chybět nebude - život je jinde - smrt gateSSorosovské mediokracii !!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=HkLmokxQrsI
[ Reagovat ]
23.03.2022 06:58Od: Blondie
Ale ňuňu, prosím tebe.
Fakt běž tahat šutry z jedné strany lomu na druhou, ať se zaměstnáš.
[ Reagovat ]
23.03.2022 07:55Od: Smazaný účet
ale ňu, ňu solidarita s Djokem je správná věc. A podpora Ukrajiny taky.
(https://cs.wikipedia.org/wiki/Batalion_Azov)
To ví přece každý.smilesmile
[ Reagovat ]
23.03.2022 07:55Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 09:36Od: safi1313
Fulnek pobrec si o tom někde v knajpě a neotravuj s tím furt dokola , vem si s sebou Swisse ;)
[ Reagovat ]
23.03.2022 09:46Od: Smazaný účet
smile jsou to najivkové až hrůza.
[ Reagovat ]
23.03.2022 17:36Od: FulnekUltras
chápu, že jako nenávratně ocejchované tele bez možnosti výběru nemůžeš reagovat jinak ;-)
[ Reagovat ]
23.03.2022 18:29Od: Smazaný účet
omlouvám se za najivitu, ale to patřilo jemu.
[ Reagovat ]
23.03.2022 18:34Od: Smazaný účet [ Reagovat ]
22.03.2022 23:42Od: Fandina
Vzpomněla jsem si na tohle.

https://www.lidovky.cz/sport/ostatni-sporty/knapkova-slzy-z-bolesti-se-zmenily-v-obrovskou-radost.A120804_164701_ln-sport-oh_ape
[ Reagovat ]
23.03.2022 03:06Od: Rafaeoli25
Potíže s mezižeberním svalstvem i žebry jako takovými nejsou zase tak ojedinělé, když je tak namáhána horni část trupu. Má smůlu, že to není "jen" naštípnuté.
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:06Od: paddy RG
je třeba zaujmout jasné stanovisko

letos tam nevyhraje ani Nadal ani Djokovič smile

kdo to bude?
ty by mě taky zajímalo smile
ať žijí haluzáci! smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:57Od: soloo
Wawrinka smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:33Od: Rafaeoli25
Vyhraje Nadal, Djokovic nebo Alcaraz, jistou šanci má i Tsip, pokud se vrátí do formy, v níž není už 9 měsíců.
[ Reagovat ]
23.03.2022 08:09Od: Smazaný účet Re: jasně
smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 14:14Od: Rafaeoli25
A koho vidíš ty jiného krom těhle čtyř?
[ Reagovat ]
23.03.2022 14:03Od: Patik
Pff..ze Djokovic Nadal alebo Alcaraz... Co ty máš stále s tým Alcarazom..? .vypadne niekde v druhom treťom kole.
[ Reagovat ]
23.03.2022 14:15Od: Rafaeoli25
Proč by měl? Ani na jednom z posledních dvou GS nezklamal.
[ Reagovat ]
23.03.2022 16:18Od: Patik
ešte nemá nato vyhrávať poriadne Masters a už ho radíš pri mená Djokovič Nadal..tí chlapi majú za sebou 20 GS on je v porovnaní s nimi len mravec s raketou.
[ Reagovat ]
24.03.2022 22:50Od: Rafaeoli25
Ty říkáš vypadne ve druhém kole a já říkám proč by měl, když byl už loni v čf USO?
[ Reagovat ]
23.03.2022 08:08Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:40Od: mahycek
Tak jsem si přečetl včerejší duel
Fandina vs Rafaeoli 25. Je mi to celkem
jedno, ale přikláním se k ženě. Jelikož
vedle mě seděla dcera, tak si to
projela a nestačila se divit. Z 329
včerejších komentů je Rafaeoli víc, jak
110 a dnes z 87 je 36 Rafaeoli 25. To je
promińte, případ pro Chocholouška. To
neznamená, že je dcera ředitelka v jedné
společnosti,(já houby zpěvák), ale každý
normální člověk ví, že dávat více, jak
20 -25 komentů je na hlavu. O blbostech,
ztráta času, pokud tedy nepíše člověk
20 úhozů za vteřinu. A ještě dohady o
ničem. Nikdo nechce ustoupit. Ale,
Fandina je tady snad 15 let, nic špatného
neřekla, tak trocu úcty k ženě. I
když nikdo není dokonalý. smilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:44Od: Pe3k
Já mu to taky psal,
že to přehání, ovšem
číst komentáře fandiny
šílenstvím zahání.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:23Od: Rafaeoli25
Tak nevím, co třeba na naší dnešní dlouhé diskusi o politice bylo špatného, ty tam něco takového vidíš? S Fandinou to bylo opravdu zbytečné, moje chyba, že jsem to rychle neutnul, to přiznávám.
[ Reagovat ]
23.03.2022 08:58Od: Pe3k
Mám sice přesně opačné politické názory než ty, ale rád si ty tvé přečtu. To mi tak trochu chybí, nějaký byť jen trochu smysluplný pohled lidí z "druhé strany". Lidi co jsou hodně vlevo považuju za blázny (antifa, BLM, militantní feministky, piráty, LGBTQ++) tyhle skupiny zařizují rozpad západní civilizace. Ovšem na druhou stranu, já nejsem žádný politolog, já vystudoval ekologii (eko aktivisty nemůžu ani vidět). O politiku se nezajímám tak dlouho, abych mohl tvrdit, že jí nějak rozumím. Jsem otevřený názorům z obou stran, jen nesnáším ideologii a tam nalevo to je samá ideologie.
[ Reagovat ]
23.03.2022 09:22Od: Smazaný účet
na levo, na pravo všechno jedno. Válek je nejlepší.
Účastník Ukrajinsko - ruského konfliktu: Nemám se za co stydět, chránil jsem svou rodinu
https://www.youtube.com/watch?v=70Lb8mt6sgg&ab_channel=regionalnitelevizecz
pořad reg. tv který stojí za shlédnutí (28.8.2019)
[ Reagovat ]
24.03.2022 22:57Od: Rafaeoli25
Díky, já mám rád také normální, otevřenou diskusi, i já respektuji mnoho lidí s pravicovými názory, s některými jsme i přáteli. Naše debata má smysl, ač některé věci vidíme odlišně. Já se taky neshoduji s některými lidmi zleva, můj důraz je hlavně na sociální jistoty, na to, aby se podařilo minimalizovat chudobu, aby fungovaly veřejné systémy. To by měl být hlavní úkol levice, teprve až potom témata menšin atd., ač mi tato témata nijak jako liberálovi nevadí. Nicméně v první řadě ekonomická a sociální témata, lidé potřebují pomoci s bydlením, s účty za energie atd., to musí levice mít na paměti a prosazovat v první řadě. A pokud to nedělá, je to špatné a třeba Sociální demokracie na to v mnoha zemích doplácí.
[ Reagovat ]
23.03.2022 09:16Od: Smazaný účet
smile a Fany moje láskasmile komentáře o ničem. Zkrátka utlouká čassmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:49Od: paddy Re: Rafaeoli25 je GOAT
Rafaeoli25 122/325 37,5%

Nadal 21/63 33,3%

smile smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=c36t4G0dHXA&list=WL
[ Reagovat ]
22.03.2022 22:06Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:30Od: Rafaeoli25
Hahaha, udělej statistiky všech dnů třeba minulého roku.
[ Reagovat ]
23.03.2022 12:30Od: Krisboy
Jj, zlatý předrafaeolijský časy smile

Sbohem, žvanilesmile
[ Reagovat ]
23.03.2022 12:38Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
24.03.2022 22:59Od: Rafaeoli25
S některými lidmi tady si rozumím, některé respektuji, s některými se zásadně neshodnu. V pořádku. Určitě ale nebudu takhle osobní a nebudu na nikoho útočit vypadni žvanile. Pro tebe jsem žvanil, pro jiné ne, tak buď od té lásky a nemluv za všechny, díky.
[ Reagovat ]
23.03.2022 08:23Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:14Od: Forehand
Clovek je z Rafeoliho ohučaný, a nemusi ho ani pocut rozpravat. Ale je vidiet, ze tym naozaj žije a to je v podstate milé.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:25Od: Rafaeoli25
A z tebe člověk není viď..
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:35Od: Forehand
Keby si mam vybrat, ci chcem byt do konca zivota sám medzi styrmi stenami, alebo s tebou. Tak mam jasno :)
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:37Od: Rafaeoli25
A ty myslíš, že já bych chtěl být do konce života s většinou z těch, co sem píší? No já nejsem masochista rovněž. Ale máš pravdu, s Pe3kem bysis třeba rozuměl líp smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:37Od: Rafaeoli25
Já jsem zosobněné peklo na zemi, beru smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:12Od: Forehand
Tak ale Pe3k je retard, o tom sa vobec nebavme :)
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:44Od: Rafaeoli25
Jinak neboj se, až mě to tu zase přestane bavit, i kvůli některým, to je možné, tak se tady třeba rok neobjevím a budete tu mít naprostý klid a můžete tu se třeba ubít debatami o GOATovi, bude mi to putna smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:47Od: Rafaeoli25
Já mám totiž před sebou letos i přesun na Mallorcu, takže budu řešit úplně jiné, příjemnější starosti a na netu budu co nejméně, těším se na to, občas už bych ten komp nejraději vyhodil z okna přiznám se smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:55Od: Fandina
Víš o tom, že ČR je na tom s životní úrovní lépe než Španělsko? Jinak OK, Mallorca má pěkné teplé počasí a moře.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:57Od: Rafaeoli25
Jo? Ono má Španělsko nižší průměrnou mzdu, nižší minimální mzdu, mzdy obecně a vyšší ceny bydlení a potravin? No tak to ale není víš.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:58Od: Fandina
Já věřím číslům.

https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/key-facts-and-figures/life-eu_cs
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:01Od: FulnekUltras
po žních na čtvrtou dávku smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:06Od: Rafaeoli25
No já ti říkám reálné zkušenosti, podívej se na ceny bydlení na portálech španělských realitek, na nabídky prací na tamních portálech a srovnej to s našimi. Já to naštěstí řešit nemusím, prodávám pražský byt za minimálně 7 milionů, možná prodám i chatu za další 3, našetřeny mám další dva za ty roky práce a tradá odsud. Každopádně se mi to vyplatí, tam si budu pronajímat byt 90 metrů za 900 Eur, možná menší časem i koupím, aby to bylo moje a maňána. Přál bych to všem, aby to mohli udělat. Sejdeme se tam možná s Tomem Šmídem odsud, který to má v plánu také smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:11Od: Fandina
Mám vystudovanou ekonomii, takže tyhle ukazatele ráda sleduji a je to sice průměrný ukazatel, nicméně nelže.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:18Od: Rafaeoli25
Ale jo, já ti jen říkám osobní fakta. Můj být, který v Praze vlastním, bych v pronájmu v Praze dostával za i 25 tisíc, na Mallorce ho budu mít, pokud to bude 70 metrů za v přepočtu i 17500. Ceny potravin jsou srovnatelné, i nižší, ceny pohonných hmot také, život na Mallorce tedy vyjde v součtu i levněji než v Praze. A když si spočítáš ještě všechny další plusy, co jsou tam, tedy podnebí, atmosféra pro život, naladění lidí atd., tak to vychází o mnoho výhodněji žít tam než v Praze, to je realita.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:21Od: Fandina
Levnější ano, protože jdeš ze země, kde je vyšší životní úroveň.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:30Od: Rafaeoli25
Víš, u nás je tolik věcí špatně, že nemá smysl o tom ani mluvit, už jsem to rozebíral níže, vše je tu předražené, nesrovnávejme nás SE Špaanělskem, ale s Polskem a Maďarskem, se kterými jsme byli na stejně startovací čáře před třiceti lety, co se týče přechodu na demokracii. V Polsku je teď už průměrná mzda vyšší než u nás, ceny potravin jsou tam nižší o 50%, srovnání s Maďarskem vyjde podobně. Co se týče bydlení, tak tu nikdo nic smysluplně nereguluje, no prostě je to tu takové, že je mi z toho blivno a už tu nechci žít. Fakt se nedivím, že i ti Ukrajinci už tu v drtivé většině jen projíždějí a chtějí do Německa a jinam na Západ, oni vědí, co znamená lepší životní úroveň. My Německo nedoženeme nikdy, ač to jistě pan Klaus sliboval jako danou věc. Mohli bychom, to by tu ale museli vládnout úplně jiní lidé než vládnou, bohužel.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:34Od: Fandina
Srovnávej si co chceš, jen je potřeba si uvědomit, jak na tom jsme a nedělat ze sebe neschopné.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:25Od: Tomas_Smid_fan
To si tochu ale jen trošičku protimluvíš, žesmile?
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:29Od: Fandina
Ne, životní úroveň v ČR je podle čísel lepší než ve Španělsku. Co se ti na tom nezdá?
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:35Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:31Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:32Od: Rafaeoli25
Tome myslím, že to nemá cenu smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:37Od: Fandina
Nemá, protože ty nejsi chopen přijmout fakt čísel. Pořád si meleš svou.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:50Od: Rafaeoli25
Tak jen jsem podpořil Tomáše, který si myslí co já, nic víc, tak se nečil smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:54Od: Fandina
Pravda bolí.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:56Od: Rafaeoli25
Mě nebolí neb tohle za pravdu nepovažuji smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:07Od: Tomas_Smid_fan
Pravda je taková, že píšeš, jak na tom jsme - no ekonomicky žádný zázrak a výhledy lepší jen s tvými růžovými brýlemi.
A nedělat ze sebe neschopné... No ok, ne tu hrstka extra schopných, pak nezanedbatelně schopných šmejdů a pak velmi velmi široký průměr s relativně solidní životní úrovní, která teď ovšem klesá.
Jako jo, každý se pořád může zlepšovat, ale hodně těch schopnějších pochopilo, že se jim venku bude žít líp... Tady je fakt takový plácání v našem rybníčku, ale i to může být samozřejmě někdy příjemný. Nicméně dlouhodobě to na dobrý život moc nevypadá.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:09Od: Fandina
Přečti si odkaz, který jsem sem dala. Je to přehled zemí a jejich životní úrovně. A tam jsme na tom trochu lépe, než Španělsko. O ničem jiném jsem nepsala.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:14Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile. Jak přesně řečeno.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:19Od: Rafaeoli25
Ještě bych dodal atmosféru ve společnosti, která je tu prostě špatná, když to srovnám se Španěly, když tam přijedu, tak jako bych byl mávnutím kouzelného proutku v jiném světě, už mě tu ta věčná kyselost a blbá nálada unavují. I tady v Praze, většina lidí zamračených, málokdo má z něčeho radost, jen takové ploužení se den za dnem. Ne, tohle už mě nebaví. A nedivím se, že řadu dalších lidí taky ne. A nedivím se ani těm Ukrajincům, že už chtějí hlavně na Západ, pryč jsou doby, kdy sem chtěl kdekdo, dávno jsme ztratili punc lákavosti, z ciziny vidí také jak to tu vypadá, už i na tom Východě, ne jen na Západě.
[ Reagovat ]
24.03.2022 07:27Od: SwissMaestro
Ukáčka sem nechtějí? Ale símtě :D :D To je jedinej důvod proč tu jsou. Naše země chytla nával jen těch bohatých a mnohdy z částí kde válku neviděli ani z rychlíku, bohužel. Je mi líto těch opravdu postižených UA.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:16Od: Fandina
Co s týká nezaměstnanosti, tak před měsícem bylo 360 tisíc nabídek a 200 tisíc poptávek. Tzn. že nabídky převyšují poptávky. U nás.

Ve Španělsku je velká nezaměstnanost, jedna z nejvyšších na světě.

https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4350352/proc-ma-porad-spanelsko-jednu-z-nejvyssich-nezamestnanosti-na-svete.html
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:19Od: Forehand
Ak nechces kupovat, preco chces predavat nehnutelnost v Prahe?...

Mozes sa prestahovat, mat prazsky byt v podnájme. Predaj je dobry napad len v krajnych pripadoch, ked sa bez vacsej hotovosti nepohnes. Pripadne mozes na prazsky byt zobrat peniaze, ak uz nie je zatazeny hypo uverom a mat vacsiu hotovost touto formou.

Drzim palce. Ja chcem zobrat apt. v Azii, ale urcite len na ucel investicie a prazdninoveho sídla, prevaznu cast v roku chceme byt doma v BA.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:25Od: Rafaeoli25
No máš pravdu, že prodávat to možná není úplně nejlepší nápad, když mám celkem slušnou hotovost. Člověk spíš už ze vzteku chce spálit všechny mosty tady a začít jinde. Já tam byl tolikrát, že si říkám, že jsem se tam měl narodit, jakobych byl jižan narozený ve střední Evropě smile. Ale ještě zvažuji, jak to celé provést, máš pravdu, že člověk nemá dělat ostrá rozhodnutí narychlo.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:16Od: Tomas_Smid_fan
Zase ten pronájem má taky svoje úskalí a chce ho to hlídat nebo sehnat někoho, kdo ho bude hlídat a potom hlídat jeho...
Při dnešních cenách realit prodej zas tak špatný není, zvláště pokud můžeš ty peníze zainvestovat zase jinde... Ale nejsem makléř a reality v Praze budou mít vysokou cenu pořád.
Nicméně celou situací ještě pořád může dost zamíchat válka a tady se predikce dělají docela těžko.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:20Od: FulnekUltras
ruská válka za pár týdnů skončí, ušácký imperialismus a kovid tady budou pořád
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:37Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 10:06Od: Forehand
Mas pravdu. Kazdopadne najvacsia vyhoda nepredaju je backup moznost, ze sa stále mas kam vratit v pripade navratu. Ceny nehnutelnosti v Bratislave rastú +10%, v Prahe to bude podobné.

Drzim vam palce.
[ Reagovat ]
23.03.2022 15:00Od: Tomas_Smid_fan
smile souhlas. Taky hodně štěstí s Asií. Mám kamaráda, co má podobný plán, až sekne s prací.
Tyhle tendence jsou v našich končinách poměrně nové, ale na Západě nebo v US prostě dost lidí mizí na důchod za teplem a klidem. Je to myslím celkem pochopitelné, zvláště v dnešní době.
[ Reagovat ]
23.03.2022 16:04Od: soloo
Ja som mal tiez tendenciu ze pojdem do spanelska si zajazdit motocros smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 12:54Od: turista
Apt. v Asii, Forehande? Je to Bangkok?
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:27Od: blixa
No chudák Tomáš smile Ten až si to přečte, tak radši prchne do Belize ... smile smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:33Od: Rafaeoli25
Proč, myslím, že zrovna my dva si rozumíme, nikdy žádná rozepře, myslím, že to může potvrdit. Snad proti mě nic nemá. Jinak divil byses jaký jsem dobrý společník a že mým životem rozhodně není psaní do diskusí, mám tuny zájmů. Ale když mě holt neznáš, tak to nemůžeš posoudit. Ale děláš to, já bych to nikdy nedělal, dokud dotyčného osobně nepoznám. Je nesmysl kohokoli soudit předem.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:35Od: Fandina
To jaký si společník nech na druhých. Jde o to, že jsi moc upovídaný a naivní.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:41Od: Rafaeoli25
Tak moji přátelé to ví nejlépe, jaký jsem společník a proto se mnou rádi tráví svůj čas, rád ale poznávám i lidi nové. Jinak říkat mi, že jsem naivní, nezlob se, musím se jen smát, nemáš představu, co všechno jsem už v životě zažil zajímavého, s kým vším jsem se setkal, co všechno v životě přečetl, nastudoval, jaké komplexní analýzy připravoval, pro jiné i pro sebe samého. Říkat mi jsi naivní může opravdu jen někdo, kdo vůbec netuší, kdo jsem. Každopádně to beru s rezervou, opravdu nemůžeš vědět, jak se věci mají, tak si domýšlíš, ok, nechme to tak, nemá smysl zase zabředávat do nekonečné diskuse o ničem smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:43Od: Fandina
Ta diskuse je nekonečná, protože ty nikdy nejsi schopen přijmout názor druhého a pořád se vychvaluješ.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:07Od: Rafaeoli25
Nezlob se, když mi říkáš jsi naivní a já vím, že to není pravda, tak ti to mám odkývat a jít dál? Ok, tak když ti to udělá radost, tak kvůli tobě říkám jsem naivní, proč bych lidem neudělal radost smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:07Od: Rafaeoli25
Howgh smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:12Od: Fandina
Ano, jsi naivní, ale to neznamená, že je to špatné. Nejsi zlý a to je podle mě rozhodující.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:15Od: FulnekUltras
otázky bojovej pohotovosti sú prvoradé !!!!!!!!
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:18Od: Rafaeoli25
No říkal jsem ti už minule, že zlý opravdu nejsem, to bych taky nedostal desítky lidí z ulice a nepomáhal, kde to jen jde. Nejsem jen člověk slov.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:23Od: Fandina
Ano jsi naivní a když bys tady psal jednou za den Rafa je super, tak si o tobě nikdo nebude dělat názor, jaký jsi. Ale ty tu píšeš měsíce několika řádkové komentáře, tak je jasné, že si druhý udělá o tobě obrázek. Kvůli tomu se nečil. Být naivní není nic špatného.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:31Od: Rafaeoli25
Tak mi laskavě řekni, v čem jsem naivní, konkrétně, zatím jsi to neřekla. O každém lze říct, že je naivní nebo hloupý, já to můžu tobě říct také, ale neudělám to, já se k osobním výpadům nechci snižovat, vůči nikomu, pokud to tedy není opravdu nutné. Nepsal jsem tu přes půl roku, píšu tu teď tak šest týdnů a hodně, no a? Mám trochu víc času, navíc Nadalovi se daří, tak mám i víc chuti o tenise psát. A?
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:35Od: Fandina
Ono je to tak, že to, že tu píšeš pořád není podstatné, to ti nikdo nevyčítá, ale dáváš tím druhému možnost nahlédnout ti do duše. Proto jsem to psala. A výsledek je ten, že tvůj pohled na všechno je spíš pozitivní, než negativní. A to je podle mě dobře.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:42Od: Rafaeoli25
Tak můj pohled je pozitivní, ale i negativní, přečti si, co píšu v diskusi níže. Ano, na řadu věcí nazírám pozitivně, ale je plno jiných, které vidím negativně. Každopádně negativity je ve veřejném prostoru víc než dost a hlavně internet rovná se samá zášť, nenávist, zloba, už se mi ani nechce otevírat diskuse, jak jsem z toho zhnusený. Ano, tam doba až dospěla, takoví jsou mnozí lidé. Na druhou stranu, většinou se jedná o lidi, kteří anonymně nebo téměř anonymně plivají na druhé a léčí si tím svoje mindráky. Já k hrubosti jakéhokoli druhu přispívat určitě nechci, kultivovat diskusi se člověku rozhodně nemůže podařit, je to tak zlé, že už to horší být nemůže. Naivní tedy opravdu nejsem, dobře vím, že mnohé věci změnit nelze a nikdy to nepůjde.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:47Od: Fandina
To jsem ti psala, že se mi na tobě líbí, že obrušuješ hrany. Ale na pohledu na tebe to nic nemění. Nejsi zlý a tím bych diskusi s tebou ukončila.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:50Od: Rafaeoli25
Ok, nevím, kde tedy vidíš nějakou naivitu, když naivní v žádném případě nejsem, ale ok smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:56Od: Fandina
Tvoje naivita je v tom, jak se pořád mě snažíš přesvědčit, že nejsi naivní.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:57Od: Rafaeoli25
Máš pravdu, nemá to smysl, taky nevím, proč se tu pořád bavíme o ničem.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:14Od: Forehand
Hej babka.

Lebo pre cloveka, je to dilema, ci sa prestahovat do Ostravy alebo na Mallorcu :)
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:35Od: Rafaeoli25
Takové dilema by naštěstí dilema nikdy být nemělo smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:00Od: Rafaeoli25
Aktuální data, Španělsko - průměrná mzda přes 56000 kč, v Česku o 20 tisíc nižší. Pronájem bytu na Mallorce vychází i na 600-700 Eur za byt 50-70 metrů, v Praze je to když to budu brát v Eurech za takový byt 800. Kde je tedy ta naše vyšší životní úroveň?
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:02Od: Fandina
Nezáleží na tom, kolik bereš, ale kolik za za plat můžeš koupit.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:07Od: Rafaeoli25
No to záleží a to ti právě říkám, bydlení tam vyjde levněji než v Praze, ceny potravin, benzínu i dalších věcí taky v naprosté pohodě smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:08Od: FulnekUltras
Fandi ve skutečnosti nedá dopustit na ČSSR, ale tady se to bojí vyklopit. ;-)
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:13Od: Fandina
Nemusíš se tak čílit. O nic nejde, jen je potřeba se na to dívat komplexně. Čísla nelžou.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:22Od: Forehand
Babka, kolko mas rokov?..

No a potom si povedz sama sebe, čisla nelžou. A chovaj sa podla toho
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:24Od: Fandina
Myslíš, že se mého věku nedožiješ, že se tak rozčiluješ?
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:44Od: Forehand
Babka, ty si vyrastala v prvohorách, nechcem sa dozit tvojho veku, to ma radšej ubite lopatou.

A nie že budete natolko cynickí, že mi do hrobu hodíte podpis Federera :)
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:46Od: Fandina
Nedavno jsi tu psal, kolik ti je let. Tak ze sebe nedělej, že jsi ode mě nevím jak daleko. Mám mladšího syna než jsi ty. Považuji tě za starého.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:59Od: Forehand
Cize ked som pisal svoj vek, musim vediet aj tvoj?

Babka, ty myslitel. Ty Patik :)
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:01Od: Fandina
To fakt chceš vědět kolik mi je?
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:03Od: Fandina
Dobře, jsem pár let v starobním důchodu, mám dvě děti, tak si to odvoď.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:09Od: Rafaeoli25
67, 68 tipuji já.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:10Od: Fandina
méně
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:19Od: Rafaeoli25
No chtěl jsem původně napsat rozpětí 64-68, řeknu tedy 64 nebo 65.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:21Od: Rafaeoli25
Máš pravdu, se dvěma dětmi se chodí do důchodu už před šedesátkou tuším, říkalas několik let, takže dejme tomu pět, takže asi opravdu 64 nebo 65.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:25Od: Fandina
jo jsem stará bába 65
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:19Od: Forehand
6768 si tipoval, preklepol si čiarku, ze?
[ Reagovat ]
23.03.2022 14:11Od: Patik
Ženský vek sa neriesi..nepísané pravidlo hovorí ze sa nikdy nepýtaj ženy koľko má rokov.. Ženy totižto nestarnu..ony len dozrievajú.. smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 14:34Od: sojka1
a o muzich nase legendarni Vera Chytilova: No jooo, voni nestarrrnou, voni jen tak zniceho nic najednou chcipnou... :-)
[ Reagovat ]
23.03.2022 14:36Od: blixa
Jojo ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.03.2022 21:46Od: Patik
My muži nestárneme my sme vždy starí natoľko nakoľko sa cítime..dnes môžme byť starí capi ale zajtra môžme byť zase len decká..smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:17Od: Forehand
Dve deti a dochodok?..Tomu hovorim napoveda.

Neviem, 100?
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:25Od: Fandina
65 jsem stará bába
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:29Od: FulnekUltras
já bych řekl ideální věk ;-)
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:50Od: Forehand
Do hrobu.
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:52Od: FulnekUltras
nerozumíš temu ;-)
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:55Od: Rafaeoli25
Tak to aby si třeba Borg už chystal kvádro do penálu, teda ten už v něm měl rok být. A McEnroe už to má jen za dva roky, taky za pár. Chudáci smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:58Od: Fandina
On má ale pravdu v tom, že v 65 už má člověk dost prožito, tak nějak se s myšlenkou smrti netrápí. Mně spíš děsilo, že bych umřela ve věku, jako si ty. To by mi připadalo strašně nespravedlivé.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:00Od: Rafaeoli25
Mě to neděsí, když to přijde tak to přijde, neřeším to.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:03Od: Rafaeoli25
Jednou jsem byl pár centimetrů buď od zmrzačení nebo hůř rovnou od smrti, bývalo by se stalo, kdybych měl smůlu. Takový je někdy život.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:07Od: Rafaeoli25
A tak to musí člověk brát, život může být dlouhý i krátký. Dva mí známí se postupně zabili před třicítkou při autonehodě. Další zemřel ve 34 na rakovinu, další po nehodě ochrnul. Já mám to štěstí, že se mi tohle všechno vyhnulo, ale nemuselo, mohl jsem dopadnout stejně. Život je i o štěstí, o shodě okolností, náhod, nikdo nad ním nemáme úplnou kontrolu. Tak je to nutné brát a to je osvobozující.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:20Od: Fandina
S tím souhlasím. Vždycky může být hůř a člověk si má vážit toho, co má.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:08Od: Fandina
Já uklouzla na molu a pode mnou byly skály. Letěla jsem po hlavě na ně a v tom okamžiku mi prolítlo hlavou, to je konec a něco zakřičelo ještě ne a dala jsem před sebe ruku. Zlomila jsem si zápěstí.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:44Od: Rafaeoli25
No já neměl ani možnost zareagovat, tak to bylo rychlé. Ale byla to moje hloupost, byla zima a já i když bylo náledí jsem se rozeběhl na vyvýšeném místě shodou okolností před budovou České televize, kde jsem tehdy pracoval a chtěl skočit dolů, asi tak padesát centimetrů to bylo dolů. Jenže jsem podklouzl, měl jsem ale to obrovské štěstí, že tělo vyletělo směrem dopředu takovou rychlostí, že jsem hlavou nestihl zavadit o hranu, bylo to o pár centimetrů. Ty tehdy, v mých dvaadvaceti rozhodly o tom, že dnes nejsem na kolečkovém křesle nebo rovnou bezvládný na posteli jako kdysi Christopher Reeve nebo nejhůř rovnou pod kytičkami. Tak málo někdy stačí, jedna hloupost a pár centimetrů..
[ Reagovat ]
23.03.2022 05:41Od: FulnekUltras
a přitom úplně stačilo nesloužit sorosovizi smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 13:37Od: Rafaeoli25
Tak to nijak nesouvisí s tím, kde pracuješ, ale že prostě udeláš blbost, za tohle bych si mohl jen já sám. Osud ke mně byl milostivý..
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:00Od: Fandina
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:03Od: FulnekUltras
mně
[ Reagovat ]
23.03.2022 16:59Od: Stan_Borowitz
smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:17Od: Tomas_Smid_fan
Fandina někdy potřebuje ty brýlesmile
A občanství řešíš?
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:20Od: Rafaeoli25
Občanství zatím neřeším, ačkoli by nebylo na škodu mít i španělské, když se tam člověk usídlí. Ty ho budeš řešit?
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:59Od: Tomas_Smid_fan
Helejď, já mám momentálně mnoho proměnných tady plus výhledově možnost přesunu do exotiky, kam se mi ale úplně nechce. Kdoví, možná na starý kolena mi to bude putna, ale zatím není. Mallorca je jen taková schůdnější varianta. Nejvíc by mi vyhovovalo žít přes podzim a zimu někde v teple a část roku tady nebo aspoň měsíc dva. Já mám Čechy rád a i když se snažím, mám tu pořád hodně bílých míst na mapě a taky kamarády. Mallorca je když to přeženu taková vesnice, kam zavítala pouť. Naštěstí má pořád ještě pár klidných míst. 2x (naposled 2018) jsem ji projezdil autem a spal v něm, něco prochodil, takže přehled docela mám, i když mi přesto leccos uniklo. Háček tam je, že když si člověk vybere na bydlení maloměsto, tak se skoro určitě nevyhne turistům. V nějakých vesničkách jakž takž, ale tam si člověk musí sednout s místními a ti musí mluvit španělsky a ne místní hatmatilkou.smile V horách je tam poměrně drsnější podnebí i život. Prostě nikde není všechno ideální, kompromisy musí každý zvážit podle svého.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:09Od: Rafaeoli25
Chápu, dobrý popis. No já jí mám taky projetou, mám mista, která tam mám hodně rád, některá méně. V Palmě určitě žít nechci, to mám jasno.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:13Od: Rafaeoli25
Jinak Nadal sídlí v Porto Cristo u Manacoru smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 12:53Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
23.03.2022 13:34Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 16:32Od: turista
Blízko jsou nádherné Dračí jeskyně.
[ Reagovat ]
23.03.2022 17:00Od: Tomas_Smid_fan
tam jsem i něco nafotil, moc pěknésmile
[ Reagovat ]
23.03.2022 18:05Od: Fandina
Já mám vzpomínku, že jsme jeli po Mallorce autobusem na výlet a pořád jsme se točili v horách a bylo to na úzké cestě. Když ten autobus vyjel to nejhorší a zastavil, tak všichní v něm spontálně zatleskali, že to řidič zvládl. Příroda tam je nádherná.
[ Reagovat ]
23.03.2022 02:12Od: Rafaeoli25
Líbí se mi Pollensa, Valldemossa, Soller, Manacor, asi nejvíc Soller.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:22Od: Rafaeoli25
Tak s Fandinou je to bohužel často o ničem, ale když se příjdeš dnešní politickou diskusi, kterou jsem vedl s Pe3kem, tak ta byla zcela faktická a ano, dlouhá, protože jsme si vyjasňovali stanoviska.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:24Od: Rafaeoli25
A víš co vážený? Mně je zas jedno, co si myslíš ty, taky je mi to ukradený, tak že jsme si ukradení navzájem, brečet kvůli tomu nebudu smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 09:14Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:33Od: expert69 rafa
Hrát se zlomeným žebrem je fakt síla, opravdu nevím jak ho strejda tony cvičil, ale vypadá to, že by rafa mohl po konci kariéry myslet na nějakou vojenskou speciální jednotku. smile Každopádně jeho limitace byla vidět ve finále hlavně z forhandu, který byl min poslední 2 zápasy rafům slabší úder. Každopádně respekt k rafovi a jen potvrzení, že když je rafa zraněný, tak je zraněný. Žádné pseudozranění.. Stále nechápu jak takový hráč může dostávat tolik hejtů tady na tp. Lidi sedící doma u pc si opravdu nevidí do huby.
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:49Od: sojka1
coze, zlomene zebro??? Jestli muzu za sebe - mela jsem oboji a uplne presne vim, co je poctiva zlomenina a co je mikroskopicke poskozeni kosti z nadmerne zateze, tedy unavova zlomenina, kdy boli ten svalek, kterym se kost nespravne hoji... ;-)

Jinak ja osobne jsem vcera nevycitala Rafovi predstirani zraneni, ale tu zbytecnou sdilnost, v mych ocich zmekcilost, kterou setrel Tayloruv vykon, radost z uspechu i jeho vlastni zdravotni problem..... Rafa mohl byt (diky vlastnim zkusenostem, uspechum a veku) vic nad veci a kluka zkusene jen chvalit........ a pouze bokem teda rict, ze on sam take nebyl zdravotne v pohode a nechat to uplne v pozadi. To by totiz bohate stacilo, dalsi by si kazdy normalni a soudny clovek prece dosadil sam..... a uprimne, ti ostatni by me ani nezajimali.... ;-)
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:55Od: Forehand
Minutu po zapase, s prehrou vo finále a zlomeným rebrom ziadas od Nadala nadludske vykony :)

Sojka, ty musis byt velmi náročná žena.
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:05Od: sojka1
a ty nepochybne dalsi dramaticky umelec, zjisti si, prosim, co je zlomene zebro.... :-)
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:16Od: Forehand
Cize tych 4-6 tyzdnov rekonvalescencie, to má Rafa dovolenku na Bahamách, keď to je taká prkotinka, ktorú stačí "pofúkať"?..;)
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:25Od: sojka1
nene, to je poradna fuska a kdekoliv, chce to naprosty klid a hlavne bez zateze.... se zlomenym zebrem by to bylo mnohem jednodussi, osobne jsem s nim sice samozrejme nehrala, ale celkem normalne fungovala, take zalezi na tom, o jake zebro jde... ;-)
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:31Od: Forehand
A tiez si mala tak dlhu pauzu?..

4-6 mi pride celkom dost. Trochu sa spolieham, ze ta doba sa spravidla trochu prestreluje a často je reálne kratsia. Dufam teda v 4 tyzdne a start 1.5 v Madride by mohol stihnut uz aj s tyzdnovym treningom predtym.
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:45Od: sojka1
to se neda srovnavat, nemela jsem unavovou zlomeninu zebra.... ktera mi, mimochodem, prijde dost raritni, fakt... ale zase jde u trupu mnohem lip naordinovat klid a trochu si nedovedu predstavit jeji obnovovani, ktere je, bohuzel, jinak pomerne dost caste, protoze ta zatez hrace je sice specificka, ale zase stale se opakujici.... no ale pri jeho moznostech.... ;-)
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:59Od: Forehand
Jaj. Bol som v tom; ze mas skusenost, pisala si ze si mala oboje.

Tož, tak uvidime. Je to zla sprava pre Rafa fans, ale jedna z tych lepších z kategorie zlých.
[ Reagovat ]
22.03.2022 22:11Od: sojka1
oboje jsem myslela zlomeninu a unavovou zlomeninu... a zebro jsem si zrovna zlomila poctive, proto ta reakce na zdejsi vyjadreni, ze hral Rafa se zlomenym zebrem, to me povalilo. Ale unavova je taky blba, ja to nezlehcuju, hodinarska prace.....
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:42Od: Tomas_Smid_fan
smile do kamene tesatsmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:53Od: Forehand
So zlomeným rebrom finále IW je pre mna viac jak titul z IW. Je naozaj vidiet, ze Rafa bol v skvelej tenisovej forme, keď aj so zlomeným rebrom hral na takejto úrovni :)

Bohuzial vitazna snura, mozeme o nej hovorit v minulosti. Po 4 tyzdnoch absolutneho kludu a opatovnom rozohravaní sa, to bude celkom iny pribeh a predosla forma je tu tam. Vsetko odznova.

Stastím v nestasti je relativne "dobry timing", ak by sa mu to stalo o 3 tyzdne neskor, prisiel by o komplet celu clay season, ze ano. Takto snad stihne posledne tri a nechtiac sa vyriesila aj dilema, ktore turnaje vypustit v prospech neutavenia sa pred RG.
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:57Od: Forehand
*Clay court season.
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:05Od: Rafaeoli25 Ceny
Jinak slavné české vlády jděte už do..marže prodejců pohonných hmot jsou prý ok. Takže je ok, že tu platíme za litr 1.85 Eur, zatímco v Maďarsku 1.28. Fakt jděte Stanjuro a Schillerko do...
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:19Od: blixa
Krásný příklad , jak politolog pracuje s fakty. Ministerstvo prostě zkontrolovalo marže a plošně nejsou mimo obvyklou hodnotu, v některých případech jsou i velmi nízké. Maďarsko zavedlo populistický krok a paliva dotuje. To jako je v pořádku ? Dokonce musí kvůli tomu u pump asistovat vojáci a policie, aby nedocházelo ke spekulativním nákupům. Ty seš prostě bolševik se vším všudy.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:20Od: Rafaeoli25
To není jen Maďarsko, ale i Polsko. Každopádně tedy fajn, Orbán, zavilý antikomunista, který rozbíjel totalitu, je bolševik, no to nevymyslíš. A Kaczynski je taky bolševik, jasně smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:44Od: FulnekUltras
pokud "bolševismem" označíme prostý zdravý rozum spojený s přirozeným pudem sebezáchovy, tak právě k němu se dříve či později vnitřně dopracuje drtivá většina normálně fungujících lidí - a přesvědčí se při tom na vlastní kůži o pravdivosti marxismu - druhá věc, zda jsou schopni to přiznat i veřejně smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:47Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:52Od: Rafaeoli25
Mě fascinuje, jak tu někdo obhajuje drahotu, která ale není všeobecná, v celé Evropě. Máme tu volání a data třikrát dražší než v Polsku, benzín o 50% dražší než v Maďarsku, potraviny o 50% dražší než v Polsku, přitom ale jde o ty samé firmy, stejné prodejce, kteří si tady prostě jen díky benevolenci státu dělají doslova, co chtějí. Nikde jinde tohle nemůžou, jen u nás, žádná regulace, napalte si ceny páni prodejci jak chcete, nám to nevadí, nám na našich občanech nezáleží. Je to opravdu strašné, jak se české vlády chovají k vlastním lidem, člověku je z toho na zvracení, Babiš a Fiala si mohou podat ruce, banda jedna a ta samá.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:57Od: FulnekUltras
ovčím skanzenem "jediné oficiální pravdy", uznávané zpravidla pouze uvnitř našich hranic, aniž by zdejší vlády měly reálný zájem na objektivním info o dění všude kolem nás, jsme bohužel už dobrých třicet let - a podle toho to taky vypadá smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:09Od: Rafaeoli25
smile, bohužel, necháme si tu od ODS a Babiše sr.t na hlavu, tak tu máme po třiceti letech tyhle výsledky. A ani ČSSD s tím nic nedělala, byla skoro stejná smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:10Od: Rafaeoli25
A proto už pohár mojí trpělivostí definitivně přetekl a kašlu na to tady. Všechno prodávám a na tuhle zemi zvysoka..mělo by to udělat co nejvíc lidí, tady líp nebude bohužel.
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:13Od: FulnekUltras
Gross, Buzková, Sobotka, Petříček, Poche a spol. - to byl/je hodně tvárný a ohebný matroš, který tuto odedávna tradiční vlastnost socdem. přivedli až k novosvazácké "dokonalosti"... a koneckonců na tento seznam dnes patří i samotný novozakladatel jezevec
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:55Od: Rafaeoli25
Jinak když někdo regulaci trhu nazývá komunismem a bolševismem, tak se člověk může opravdu jen smát. Ale čemu se divím, když jsou lidé, kteří hlásají, že i samotné daně jsou komunismem, totalitou a nevím, čím vším ještě. Asi tedy zrušme daně, nechme firmy ať si dělají doslova co chtějí a pak bude líp. Ano, jim ano, ale lidem dole a ve středu stěží smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:00Od: FulnekUltras
takhle komplexní pohled můžeš zvlášť od posttuzexových konzumfetek čekat opravdu jen výjimečně ;-)))
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:13Od: Rafaeoli25
Ano, komplexní pohled tu zoufale chybí, nedivil bych se, kdyby se tady na prodejce pohonných hmot a mobilní operátory ještě začaly pořádat sbírky, na chudáčky, aby nám to náhodou nezdražili ještě víc, třeba o dalších 100%, to by tak odpovídalo přitroublé mentalitě tohoto národa, tedy jeho značné části smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:29Od: Rafaeoli25
Nechápu jak můžeš obhajovat ceny, které jsou u nás vyšší než v sousedních zemích se stejnou výkonností ekonomiky. Obhajuješ i vysoké tarify zk.rvených operátorů, kteří tady mají žně? To je taky v pohodě, že zatímco v Polsku je neomezený tarif za 150 Kč, u nás za 500? No není, že, jenže to s tím také vlády musí dělat, ne jako u nás ty zkorumpované bandy, které jednají jen na pokyn lobbistů. Ano, pak tu máme ceny všeho možného jaké máme smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.03.2022 00:44Od: blixa
Ty seš fakt excelentní blb a demagog, není divu že sis padl do náruče se stalinistou Ultrasem. Ceny benzínu máme takové, jaké určuje trh, pokud je chceš mít jiné, musíš je dotovat (jako populista Orban), nebo jim třeba vynulovat DPH, ale pak ti ty prachy někde budou chybět, že ? Ceny telefoních operátorů, za ty poděkuj soudruhu Babišovi, kterej vyhodit šéfa příslušného úřadu protože mu nešel na ruku a při poslední aukci kmitočtů zařídil, aby nepřišel čtvrtý velký operátor a konečně někdo rozbil kartel těch tří stávajících. Ty fakt nerozumíš vůbec ničemu, typickej zbytečnej člověk, inu politolog smile. To jsem zvědavej, čím se na té Malorce budeš živit, až ti dojdou prachy ale už tam prosím zmiz, blbů tady máme dost i tak a takovej Ultras bohužel asi hned tak do rajského Ruska neemigruje ...
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:16Od: Rafaeoli25
Tak já říkám, že bych trh reguloval, ano, nepokládám to za špatné, co v Maďarsku a Polsku dělají, ač Orbána a PiS jakožto společenský liberál nesnáším. Co se týče mobilních operátorů to máš pravdu, ale vždyť já mluvil o všech vládách, ODS s tím taky nic nedělala a neudělá, je to kartel, který jedná jen na pokyn lobbistů, naši politici jsou prostě katastrofa, zkorumpovaní až na půdu. Kritizuji všechny, to jsi asi nepochopil nebo pozorně nečteš. Tato země mi chybět nebude, to máš pravdu, pleteš se ale v tom, že mi odsud nepoplynou peníze a že bych tam snad měl mít někdy v budoucnu problémy, práci, kterou dělám a která spočívá hlavně na psaní textů, analýz a statí mohu dělat v klidu i že Španělska na dálku je tak flexibilní, že to není vůbec žádný problém, takže já jsem v klidu a pohodě smile
[ Reagovat ]
23.03.2022 01:27Od: Rafaeoli25
Jinak ať si to tady všichni užijí ještě tři a půl roku s profesorem Fialou, kterého po tom, co tahle vláda neudělá pro lidi zhola nic, vystřídá v roce 2025 zase starý špatný oligarcha Babiš (pokud nebude náhodou už na Hradě v tu chvíli), v tom případě to bude Schillerka, kterým budou u zadele lidé stejně jako vládě současné. A tak se tu půjde dál a dál z špinavé louže do jiné špinavé louže, taková trýznivá pohádka tisíce a jedné noci smile. Ale kdo chce kam..
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:41Od: FulnekUltras
SLAVA VAKCINÁCI !!!!!

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:00Od: blixa
Šmarja pano, starej Wágner, svého času ředitel a budovatel ZOO a safari ve Dvoře Královém s třemi zlomenými žebry chytal žirafy, zebry a antilopy v Africe jako by se nechumelilo, a že to je jinej nářez na poskakujícím jeepu v buschi ! Ty sportovci jsou pekelně vyměklí ... smilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:24Od: Smazaný účet
to je pravdasmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:42Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:30Od: Alien
Tak to je velice bolestivá a téměř zdrcující zpráva. Rafo zvládni to, jsme s tebou!
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:43Od: FulnekUltras
v nejhorším si může požádat o bezletovou zónu smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:21Od: Rafaeoli25
Autore, mám dotaz, ale hlavně výtku - proč není mezi čtyřkou největších favoritů na titul v Miami Alcaraz? Myslíte si snad, že v této formě je větším favoritem na titul takový Zverev? To snad nemůže být myšleno vážně..no a procenta hlasování zatím mi dávají za pravdu smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:29Od: Patik
tomu sa niekedy hovorí papieroví favoriti.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:32Od: Rafaeoli25
Ano, v žebříčku jsou zatím nad ním, zatím, přesto se alespoň ankety mají dělat jinak. Když už tak ať tam napíšou o hráče nebo dva navíc, aby tam byl také, ale tohle je dost velká degradace Alcaraze. Doufám, že dostane Zvereva a namaže si ho na chleba a pořádně.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:38Od: Patik
podľa mňa len lietaš vysoko s tým alcarazom..pre mladých nieje ťažké uhrať dobrý vysledok ich problém je že nevedia hrať konzistentne až časom sa uvidí či si tieto pozície zaslúži ako trebárs pri každom turnaji začali tlačiť Medvedeva kedysi.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:40Od: Rafaeoli25
No ale podívej se na něj letos. Na AO jen smolně prohrané třetí kolo s Berrettinim, jinak by tam asi byl v sf, pak titul v Riu, kde na závěr smetl Diega, no a v IW sf a těsná porážka s Nadalem. To už stabilita je. Jestli v Miami opět uhraje alespoň sf, tak už bude stěží pochyb.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:50Od: Patik
tak tenis je taký šport kde smolne prehratý je asi každý druhý zápas...podľa mňa potrebuje vyhrať aspoň tisícku alebo spraviť párkrát jej finále..lebo v semifinále Masters bol už kadekto..to sa nedá podľa mňa ešte takto brať..dal by som ho do skupinky môže prekvapiť..
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:53Od: Rafaeoli25
Tak prohrát supertiebreak pátého setu není jako prohrát každý druhý zápas smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:01Od: Patik
to je tiež pravda..ale vidíš..jeden Federerov nepremenený matchpoint ovplyvnil možno celú históriu tenisu.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:07Od: Rafaeoli25
No pokud by si tím neproměněným mečbolem přivodil to zranění kolena někdy později v tom pátém setu, tak by to určitě velký význam mít mohlo, ale nevím kdy si to zranění přivodil. Ale ten nevyhraný Wimbledon 19 by ho zase jak vidíš neochránil, jak potřeboval. On potřeboval vyhrát hodně GS v letech 11-19, tam se všechno lámalo u něj, když jsme teď čistě objektivně zase u těch statistik, čtyři GS za devět let bylo prostě moc málo, aby si vybudoval dobrou a silnou pozici proti Djokerovi a Nadalovi.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:57Od: Rafaeoli25
No jen se třemi odehranými turnaji být sedmý v race, to není vůbec špatné, vzhledem k tomu, že hraje jen ty nejprestižnější turnaje. Souhlas s tím, že by měl uhrát nějaký velký titul, tedy Masters, teď v Miami se mu to hodně nabízí, je aktuálně v nejlepší formě z těch, co tam budou účinkovat, takže je na něm jestli toho využije a potvrdí, že už je hoden velkých poct smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:02Od: Patik
sezóna je v podstate len na začiatku..race sa ešte zmení..ale dobré pre neho keď sa mu zadarí.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:10Od: Rafaeoli25
No jen podotknu, že pokud by to Miami vyhrál, tak už by byl potom v race možná i druhý a to už by tedy význam a vypovídající hodnotu mělo myslím smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:48Od: Patik
bolo by zaujímavé vidieť ho na turnaji majstrov ako by sa s tým vysporiadal.
[ Reagovat ]
22.03.2022 23:35Od: Rafaeoli25
Tak proč by tam měl zklamat, pokud bude mít za sebou výbornou sezonu, asi se na TM nakonec bez problémů dostane. No a tam může klidně i vyhrát, když se to povedlo třeba Tsipovi ve dvaceti.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:38Od: Krisboy
To moc dlouho nevydržel smile
Komedie.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:42Od: Rafaeoli25
Tak tohle se ale může stát, má holt postupně rozhašené úplně celé tělo no.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:44Od: FulnekUltras
plus ušácký spajkprotejn smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:52Od: turista
Žebro se spraví. Občas mám ve svém věku 60 let bolesti na nejrůznějších místech tělesné schránky. Někdy to trvá dlouho, ale nakonec to přejde. Musím však zdůraznit jako člověk z Djokolandu obrovské uznání Rafovi Nadalovi za těch 20 výher na hardu za sebou, kde porazil mnoho špičkových hráčů (Medvěda dokonce 2x) a na Djokera udělal trhák v podobě 3 titulů navíc na 91 celkem. Mít 25 titulů z hardu znamená být extratřídou na tomto povrchu bez ohledu na to zda Novak hrál nebo ne. Takže klobouk dolů před Nadalem.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:56Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 19:15Od: Forehand
Turista, čauko.

Konečne si trochu vychladol.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:44Od: Rafaeoli25
Jinak 21 zápasů zase není tak málo. Jeho štěstím je, že to zatím nikdy nebylo fatální jako u DelPa, Dolgopolova a jiných, ani tak vážné jako u Rogera. Koleno je to nejhorší, jakmile se do něj sáhne, zavání to průšvihem smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:47Od: soloo
to jo, koleno Rogerovi odpisalo ted 2 roky
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:50Od: Rafaeoli25
smile, je mi ho moc líto, ale tři operace jednoho problému to je prostě moc, ona stačí i jedna, aby to byl průšvih. Myslím, že kdyby šel s kolenem pod kudlu býval Nadal, když to bylo na spadnutí, mohl dopadnout stejně nebo hodně podobně.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:55Od: Forehand
Ale prosim ta. Ved uz davno nestihal.

Roger mimo kurtu ma zhruba rovnake vysledky ako Roger na kurte :)
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:14Od: Rafaeoli25
Můžeš mi říct, jak můžeš tohle psát? Ve Wimblu 2019 byl rozhodně nejlepším hráčem a zasloužil si ho vyhrát, ač se tak kvůli obrovské smůle nestalo.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:31Od: Forehand
Nezasluzil, lebo nepremenil matchball.

Na zasluhy sa nehra, ty moralista
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:33Od: Rafaeoli25
Každopádně slova o tom, že nestíhal, jsou nemístná, v roce 2019 hrál výborně, jedno finále za druhým a takové hodnocení si fakt nezaslouží.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:35Od: Forehand
Rafaeoli.

Nerozmyslal si niekedy, kupit si zahradku a pestovat si tam kvetinky, napriklad?
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:42Od: Rafaeoli25
Ne, jen reaguji na to, s čím lze těžko souhlasit, jedno kdo to řekne. Když řekneš takhle očividnou nepravdu, tak k ní řeknu své, toť vše.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:24Od: Rafaeoli25
Jeho záposová bilance za rok 2019, tedy před zraněním a operací - 54:11. Tak vypadá být do počtu a nestíhat?
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:30Od: SwissMaestro
Žádný hráč neni vice než turnaj a tak moc chybět nebude :-)
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:34Od: Forehand
Pravda. Nadal chýba niekolko mesiacov uz asi 10x v kariere. Sme v klude. Novakovi sa to stalo druhý krát a viacerí ste sa rozplakali, vrátane teba.
[ Reagovat ]
22.03.2022 21:57Od: Tomas_Smid_fan
Za to ale nikdo nemůže, že si pan Nadal bral každoročně po RG několikaměsíční dovolenousmilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:35Od: Rafaeoli25
S tím bezpochyby souhlasím, všechny ty turnaje tu byly dávno před Nadalem a Djokovicem a budou i po nich, nevím jak dlouho tedy, ale snad ještě nějaké to století ano.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:50Od: Smazaný účet
tak
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:47Od: Smazaný účet
bez Novaka je to taky v pohodě. Hlavně že jsou to jen žebra.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:49Od: Rafaeoli25
Ano, turnaje jednou dál i bez nich, ale že chybí všichni tři, o tom není pochyb. A když pak nehraje ani jeden z nich, je to smutné a moc.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:26Od: Smazaný účet
hlavně aby neroznášeli covid. To by potom marodili všichni a byl by konec.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:30Od: Rafaeoli25
smilesmile. Dvě, tři, čtyři..osm, devět injekcí a bude svět v pořádku smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:46Od: FulnekUltras
a "prezident" kubek to vidí nejmíň dvouciferně smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:15Od: Forehand
Inak vedla citam, ze sa vracia na kurty najuspesnejsi Svajciar rokov 2010-2016, Wawrinka. Sedem rokov, lol.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:47Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:08Od: RFanousek
Podle počtu GS těsně ano.
Podle všeho ostatního nikoliv. Vyber si jakoukoli další statistiku a garantuju že v ní byl Federer v těch letech lepší.
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:23Od: Forehand
Tak Roger bol vzdy skor na tie podriadene stats, pravda.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:09Od: Forehand
Tak beriem spat. Novak neni Goat. Rafa uhral 3:6, 6:7 s ofiko zlomeným rebrom.

Kdežto Novak mal len subjektivne zlomený stavec či čo, a nakoniec nemal.

Rafa pride o MC a Barcelonu, je to škoda. Ale mal by stihnut Madrid, Rim a najma RG, hoci je otazne v akej forme sa objaví.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:11Od: Rafaeoli25
Že tě to baví..mě spíš zajímá jeho stav a aby byl brzy ok.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:13Od: Forehand
Som v klude kamosko, ty si to tu vytapetoval za posledné dni :)
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:03Od: team.wta
Tapetár :-)
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:01Od: Patik
Zranenie ? čiže môžme očakávať ďalší winning streak..klasicky čím vážnejšie to bude tým viac turnajov vyhrá smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:41Od: Forehand
Spravne retard. Konecne si to pochopil. Cakame na winning streak od Rogera :)
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:42Od: baba
já to nechápu, zlomenina žebra musí být hrozná, jak s tím vůbec mohl hrát???
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:49Od: street4
Znam pripad unavove zlomeniny stehenni kosti u bezce.
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:50Od: JohnB
Djokovic hrál s roztrženým břišním svalem
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:49Od: Smazaný účet
tohle ho píchalo až u srdce a nemohl dýchat.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:52Od: Rafaeoli25
Fakt bylo ale bláznovství s tímhle hrát za každou cenu až do konce. Ano, ono to šlo i otočit a on by to třeba ve třetím setu i dokázal, ale kvůli tomu pak třeba přijít o zdraví, např.si propíchnout plíci apod., za to fakt žádný titul ani tenis jako takový nestojí. Je to borec, ale až takhle přes bolest by chodit neměl.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:10Od: Forehand
Goat.
[ Reagovat ]
22.03.2022 20:36Od: elsky
Já zas nechápu, jak může být u tenisu žebro tak namáhané, že se samo zlomí smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:35Od: George_Renel
Zvláštní zranění.
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:51Od: street4
Znam pripad unavove zlomeniny stehenni kosti u bezce.
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:55Od: George_Renel
To se dá pochopit. Ale žebro? To fakt slyším poprvé. Asi rychle dýchá....
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:01Od: Rafaeoli25
Tak je to ale logické, když si vezmeš jak při úderech námáháš horní část těla, zvlášť s tím jeho forehandovým lasem..
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:10Od: Rafaeoli25
Stává se to asi málokdy, ale ono asi fakt stačí trošku špatný pohyb a když se všechny faktory sejdou dohromady, tak si i to žebro můžeš zlomit..
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:32Od: Rafaeoli25
Tak je odpočinek vyřešený až do Madridu, ač tohle je tedy blbé smile. No horší ale, kdyby se to stalo uprostřed FO.
[ Reagovat ]
22.03.2022 15:35Od: Pe3k
Musíš to vidět pozitivně. 6 týdnů spočne, pak pomalu začne trénovat no a na vrchol sezony Wimbledon už bude ready smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:38Od: Rafaeoli25
Tak doufám, že pojede i na Wimbledon, jestli ne tak mě pořádně zklame a naštve smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:43Od: Patik
No je reálne že po antuke odohrá len Toronto US Open a ukončí sezónu..prípadne Paríž a turnaj Majstrov lebo sa to očakáva.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:48Od: Rafaeoli25
No ale Wimbledon by fakt vynechávat neměl, to jen v případě, že ho FO totálně rozloží svou náročností, jinak ne. Za mě by to bylo nedobré rozhodnutí neb mám Wimbledon rád, vynechat ho jen proto, abych si dal delší volno to neberu. I když mu bude v té době 36 a bude mít po dalším zranění. Navíc poslední dvě účasti tam byly z jeho pohledu výborné, jednou míček od titulu, nemá tedy důvod tam nejezdit.
[ Reagovat ]
22.03.2022 16:51Od: Rafaeoli25
I kdyby tam měl prohrát někdy v úvodu, tak je jeho povinností tam jet. Za mě ano.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:12Od: Patik
to po tomto zranení ak je normálny a má to v hlave trochu v poriadku tak Wimbledon hneď škrtnúť..to nepripadá ani do úvahy..viem že on by tam šiel hrať aj keby bol ochrnutý..ale po antuke určite dovolenka až do US Open..nad Wimbledonom by som uvažoval keby som na French Open vypadol v prvom kole..ani to nie..ale keď chce silou mocou všade získavať tituly tak kto chce kam pomôžme mu tam..keď sa neumudril doteraz..jeho problém..
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:18Od: Rafaeoli25
Právěže on už Wimbledon škrtnul mnohokrát, proto bych to nerad viděl znovu. Ano, pokud bude totálně vyřízený po antuce, neřeknu ani slovo, pokud by ale zahrál pohodové RG bez jakýchkoli problémů, tak pro to pochopení mít nebudu. To ať už radši vynechá Kanadu než Wimbledon.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:27Od: Patik
on Wimbledon nepotrebuje vyhral ho dvakrát 10 rokov dozadu..je to len ďalšie riziko že na US Open niekde v semi odstúpi lebo sa mu zase niečo vrátilo..
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:29Od: Rafaeoli25
Samozřejmě, že tráva je pro tělo větší risk.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:07Od: team.wta
Píšeš o Wimbledonu?
Poslední dvě účasti Nadal skončil v semifinále. To je míček od titulu?
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:08Od: Forehand
Ak mas vo finále Andersona, tak ano :)
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:15Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:15Od: Rafaeoli25
Míček od titulu myšleno s Djokerem v sf. Myslíš snad, že by snad potom ve finále prohrál s Andersonem?
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:20Od: Patik
tebe zoperujú nohu a po troch mesiacoch ti začnú praskať kosti lebo telo už nezvláda rutinné pohyby navyše noha sa môže ozvať znovu ale to nevadí Wimbledon je Wimbledon to sa proste musí..potom si rovnaký gloryhunter ako on a titul má väčšiu hodnotu než zdravie..Djokovič kvôli vakcíne obetuje niekoľko sezón..Nadal obetuje zdravie kvôli jednému turnaju..ako to znie ? na hlavu že..
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:27Od: Rafaeoli25
Promiň, ale já nečekám, že vyhraje Wimbledon, přece jen po tom všem je už to asi nad jeho síly, rok 2019 byla asi poslední šance na titul tam, možná se pletu. Takže vůbec mi nejde o titul, ale vidět ho tam znovu hrát, fakt Wimbledon bez něj je trudný, ale to platí i o FO bez Rogera.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:29Od: Rafaeoli25
Současně ale jasně říkám - pokud nebude fit ať tam nejezdí, musí být samozřejmě ready, jinak to nepůjde. Ale jen čistě kvůli delšímu volnu skrečovat takový turnaj sorry to neberu.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:34Od: Patik
tak potom z pohladu fanúšika je to jasné..pre turnaj ako taký je dobré keď je nabitý hráčmi..hlavne big3 ale z pohladu Nadala vôbec..aj predtým v minulosti ked odstupoval z Wimbledonu jeho fanúšikom chýbal niektorí ako ja ho hejtovali že nezvláda hrať všetky grandslamy ako jeho rivali..ale z jeho pohladu urobil dobre.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:38Od: Rafaeoli25
No on z toho Wimbledonu zase tolikrát neodstoupil, abych byl spravedlivý, bylo to třikrát. V roce 2009 to chápu, asi byl totálně kách, tehdy se uštval a vracel se tedy až v Kanadě. Pochopitelné. Pak v roce 2016, kdy hrozilo zlomení zápěstí a tak odstoupil už v průběhu FO. Opět pochopitelné. A loni opět zranění, takže i tam se to pochopit dalo. Takže hanět ho vlastně zatím nemůžu. Ale každý rok je to jiné, uvidíme letos, jestli k tomu důvod bude nebo ne. Pokud ale ne, tak věřím, že tam pojede.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:42Od: Patik
trikrát vynechať Wimbledon je celkom dosť podľa mňa..si predstav že by ho trikrát vynechal Federer.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:43Od: Rafaeoli25
Je to dost, ale ne z pohledu toho, že jsi opakovaně zraněný a musíš se dávat do kupy.
[ Reagovat ]
22.03.2022 17:59Od: Patik
no uvidíme myslím si že táto sezóna môže byť pre Nadala dosť klúčová z hladiska zbytku kariéry..je to naňom..a na jeho tíme.
[ Reagovat ]
22.03.2022 18:01Od: Rafaeoli25
Tak bezpochyby je nutné dělat správná rozhodnutí, tenhle další průšvih po tom volá. Měl by jednat rozumně s ohledem na to, že chce hrát ještě několik let, jak opakovaně říká. Pokud chce vydržet opravdu až do čtyřiceti, bude muset být obezřetný a to hodně.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist