Nadal v Paříži vyhrál i 13. semifinále a zahraje si o 20. grandslamový titul

  • FRENCH OPEN - Rafael Nadal v Paříži porazil 6-3 6-3 7-6 Argentince Diega Schwartzmana, kterému oplatil tři týdny starou porážku z Říma, a svou bilanci v semifinále Roland Garros vylepšil na 13-0. Do finále grandslamu se už poosmé dostal bez ztráty setu, z toho pošesté na French Open. O již 13. titul z pařížské antuky a celkově 20. trofej z grandslamu, kterou by vyrovnal rekord Rogera Federera, se utká se světovou jedničkou Novakem Djokovičem.
    9. 10., aktualizováno | Aktuality |  316 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     

Rafael Nadal na jediném přípravném turnaji před French Open v Římě prohrál čtvrtfinále i vinou spousty nevynucených chyb se skvěle hrajícím Diegem Schwartzmanem.

Do Paříže ale dorazil zkoncentrovaný a ve formě. V prvních čtyřech kolech proti papírovým outsiderům ztratil pouze 23 gamů, ve čtvrtfinále si poradil s italským talentem Jannikem Sinnerem a v dnešním semifinále mu set nesebral ani v životní formě hrající Schwartzman.

34letý Španěl porazil o šest let mladšího Argentince, jenž hrál semifinále grandslamu poprvé v kariéře, po setech 6-3 6-3 7-6, vrátil mu prohru z Říma a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 10-1.

Čtvrtfinálový přemožitel vítěze US Open Dominica Thiema Schwartzman byl v úvodních dvou setech stále o krok pozadu. Vzdoroval až ve třetí sadě. Sice prohrával 1-3 a 2-4, ale dokázal srovnat na 5-5 a ve vyrovnaném jedenáctém gamu, jenž trval 12 minut, si vypracoval tři brejkboly. Ovšem Nadal servis uhájil a sadu i zápas ukončil ve zkrácené hře, v níž neztratil ani bod.

"Před pár týdny jsem s Diegem prohrál, takže jsem očekával hodně těžký zápas. Věděl jsem, že to s ním bude náročné až do konce, protože je to jeden z hráčů, kteří na tour získávají hodně brejků. Takže výhra proti němu je pro mě hodně pozitivní," uvedl Nadal.

Nadal hraje své šestnácté Roland Garros. Zápasovou bilanci na pařížské antuce upravil na 99-2 a tu semifinálovou na 13-0. Už pošesté se do finále French Open dostal bez ztráty setu, na grandslamu celkově poosmé. 

Ve finále Roland Garros Nadal ještě nikdy neprohrál a pokud letos svou neporazitelnost udrží a rozšíří svou sbírku o 13. trofej, získá 20. grandslamový titul a vyrovná tak rekord Rogera Federera.



Posledním Nadalovým soupeřem bude největší rival současnosti Novak Djokovič. S o rok mladším Srbem prohrává ve vzájemné bilanci 26-29, ale na French Open s ním vyhrál šest ze sedmi duelů. Ve finále Roland Garros se utkají potřetí, v letech 2012 a 2014 zvítězil Španěl.

Djokovič ve večerním semifinále zdolal až po čtyřech hodinách boje 3-2 na sety řeckého mladíka Stefanose Tsitsipase.

• FRENCH OPEN 2020 •
Francie / Paříž, antuka, 6.947.000 dolarů
páteční výsledky (09. 10. 2020)
• Dvouhra mužů - semifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Tsitsipas (5-Řec.) 6-3 6-2 5-7 4-6 6-1
Nadal (2-Šp.) - Schwartzman (12-Arg.) 6-3 6-3 7-6(0)
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (316)
10.10.2020 16:04Od: baggik
Blahoprejeme Nadalovi k jeho 56. vitezne trofeji na French open. Pokazde, kdyz nastoupil a nezranil se, tak vyhral. Doporucuji prejmenovat na turnaj Rafaela Nadala.
[ Reagovat ]
10.10.2020 16:55Od: blixa
Šmarjá, já se lekl že k 56 narozeninám ... smilesmile
[ Reagovat ]
10.10.2020 16:58Od: tommr
no pokud se nepletu tak tou dobou už bude mít 76. narozeniny ... smile
[ Reagovat ]
10.10.2020 11:36Od: Smazaný účet Tenisportal
Prosím vás, co to je za ču-ráka, ten admin, že se nedá registrovat na těhle stránkách a nechodí aktivační maily? Co to má znamenat? smile
[ Reagovat ]
10.10.2020 19:00Od: FulnekUltras
čekej a dočkáš se ;-)
[ Reagovat ]
09.10.2020 22:15Od: zfloyd
Cipísek to ještě zamotásmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 21:12Od: Forehand
Djok 0/1

Este 9.
[ Reagovat ]
09.10.2020 20:41Od: zfloyd
já myslím že pánskou část turnaje mohli klidně zrušit a pozvat jen Rafo a Djokera aby si zahráli o titulsmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 20:56Od: annah
Zase by si ale ti ostatní nezasloužili price money... :-) Jak by se rozhodovalo, kolik kdo dostane? :-))
[ Reagovat ]
09.10.2020 21:06Od: zfloyd
třeba losemsmilesmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 21:09Od: zfloyd
nebo by hráli kámen nůžky papírsmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 21:12Od: annah
Leda tak. Elegantní řešení. :-)
[ Reagovat ]
10.10.2020 16:30Od: Patik
Ja si myslím že grandslamy by mali mať svoje kategórie..ako majstrovstvá sveta v hokeji trebárs ..A,B,C a tak ďalej A by tvorila Trebárs TOP 10/20 B zase nižšie postavení hráči v rebríčku..lebo niektoré tie zápasy sú úplne nedôstojné..slabší hráči a kvalifikanti nech sa bijú tam medzi sebou a nech majú šancu na titul..
[ Reagovat ]
09.10.2020 19:52Od: brixner Co to jako curva má bejt????
kŕcovito...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:50Od: Herbert_Hoover
Tsitsipas prohrál celkem brzy :) velmi těžké zahrát winner Djokerovi na tomto povrchu. Mám pocit že tohle bude ještě méně důstojné než zápas před chvílí.
[ Reagovat ]
09.10.2020 19:34Od: Kamilos88
No, hybes se poměrně na tenkém ledě.

Diego byl dneska poloviční, bez přípravy, mentálně slabý. Nadal hrál světový tenis na BB ve třetím setu, jinak to nebyl z jeho strany nic moc, slabý hlavně na servisu.

Pokud dojde na finále s Djokovicem; tak servis bude alfa omega všeho a Nadal Djokovice bude brejkovat velmi těžko, Djokovic Nadala mnohem lehceji.

Tsitsipas je do SF aktuálně po Nadalovi druhy nejtěžší soupeř na turnaji. Diega by rozlamal rychleji, než Nadal.
[ Reagovat ]
09.10.2020 20:20Od: Cico93
Tej poslednej vete sám neveriš.
[ Reagovat ]
09.10.2020 20:26Od: Kamilos88
Tak mi řekni, kdo by místo Tsitsipase měl být s takovým Djokovičem ve finále a něco i uhrál.

Zverev?
[ Reagovat ]
09.10.2020 20:30Od: Cico93
Reagujem na to, že Tsitsipas by porazil Diega 3:0. V žiadnom prípade.
[ Reagovat ]
09.10.2020 20:57Od: Kamilos88
Nevíme, spekuluji já i ty.
[ Reagovat ]
09.10.2020 21:03Od: aape
Ve třetím setu se dnes naopak zvedl Diego, a chvilkama hrál výborně, bohužel jen do tiebreaku
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:45Od: Herbert_Hoover
Rafa měl na RG první šňůru 2005-2008 = 4 vyhrávající léta v řadě
Následně dominoval v letech 2010-2014 = 5 let v řadě
Teď se nabízí, že by měl v dané posloupnosti pokračovat a svou nedotknutelnost protáhnout na šest let konstantní psychické i fyzické ždímačky svých antukových poddaných...tedy 2017-2022 smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:47Od: Forehand
Aby sa to naopak neuzavrelo trojkou :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:53Od: paddy
někdy je třeba si dělat falešné naděje smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:55Od: Forehand
Paddy 1.1.2020

Nadal nevyhrá RG.

Opat balancuješ na hrane kamarát. Uz rutinnersky :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 21:33Od: paddy
složení finále bylo dopředu jasné, takže zatím se nic nemění smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 21:08Od: turista
Už to stačí. Dominoval tady 15 let. Pro antukový tenis je dobře, že v Římě vyhrál letos Novak a ne zase Rafa.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:33Od: mahycek
Tak a teď všechny palce co člověk má,
držet Tsitsimu !!!! Přál bych mu finále
a věřil bych mu, že Rafy udělá. Pojďme !!!
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:30Od: JCFerrero
Chlpaci este vyliezlismile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:21Od: Patik
zapol som to že už bude hrať Djokovič a oni dvaja sa tam stále naháňajú..Rafa vyzeral že ku koncu tretieho setu už melie z posledného..škoda Diego klasicky lacné chyby..školácke ..hra nad hlavou nula bodov..som rád že som to nepozeral..poďme pozerať tenis..
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:23Od: Mayo
Pome kukať nudu
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:25Od: JCFerrero
Podme na liecenie aj s kamilosom 16:26 ou yeahhh
[ Reagovat ]
09.10.2020 19:38Od: RFanousek
16:24
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:47Od: Forehand
Podme pozerat frustráciu maličkého Paitika :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:20Od: Mayo
Forehand mal pravdu s tým Henmanom, vyzerá ako v časoch kedy súperil na kurtoch smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:19Od: Mayo
Djokovic bude ?nadrzany? keď vidí, že Rafa je vo finále a jeho výkon bude ešte brutálnejší proti Tsitsimu. No verím Grékovi na 1 set smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:19Od: annah
Tak dopadlo to podle očekávání. Zapnula jsem přenos až po půlce třetího setu, protože se mi nechtělo sledovat demolici malého muže a dívat se na hekajícího Rafu v tom cukrkandlovém pyžamu mě nebaví vůbec. Ale překvapivě jsem zrovna přišla k situaci, kdy Diego dal zápasu zápletku a srovnal na 5:5. Prohrál se ctí, chlapec argentinská. Rafa ho nakonec přece jen zdemoloval. Je to Pan hráč.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:32Od: turista
Tie break Diego bohužel vyvezl na hnůj. Rafa ho za celý zápas nezdemoloval. Ta Diegova porážka je celkem důstojná, žádný debakl po nedávném pětihodinovém ČF.
[ Reagovat ]
09.10.2020 20:19Od: annah
Myslela jsem tu závěrečnou demolici v tajbrejku. A to demolice teda byla.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:34Od: turista
Je to holt sisyfovská práce tady porazit Nadala. Třeba to někdo z druhých dvou v neděli dokáže.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:16Od: farr Diego se pokakal
Zas další do sbírky kakálistů Nadal zaslouženě lepší postoupil 3. set si zasloužil spíš Diego, ale dal TB Rafoj naprosto zdarma, škoda 4 sety by tomu slušelo smile .smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:14Od: Forehand
Fuu, vybavené:

Diego sa na konci totálne uvolnil a trochu sa nam utrhol z retaze.

Ale!

Ale nastastie Rafa jeho nastup zachytil a svoj výkon dokázal v pravu chvilu, pocas krizovych momentov, breakballov za stavu 5:6 a v TB pozdvihnut na adekvátnu uroven.

Rafa, 99:2 je uzasne. 28 Grandslamové finále, pán tenista. Pokles formy, na ktorý stále všetci kŕcovito čakaju, neprichádza a neprichádza. Uz 10 rokov.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:16Od: Berny Re: stat
A nadal byl lepsi ve vsech 20ti merenych statistikách v zápase :)

je mazec že Sampras měl 18 GS finále a teď to vypadá že 3 budou mít přes 30
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:14Od: MarcelPersch
No mizím na (jak předpokládám) poslední letošní divadelní představení, doufám, ze Tsi a Djoko budou nejdál v pulce, až se vratim :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:13Od: JCFerrero
Strasne mi je luto Kamilosa, ak bude zbierka na jeho ustavnu liecbu , rad prispejem.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:17Od: Mayo
smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 19:30Od: Kamilos88
Všiml sis, ze ti nikdo neodpovídá, nebo ne?
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:13Od: Herbert_Hoover
Čistý TB, vamos :) Vítej třinácté finále :)

Diego za snahu respekt, ale své sis vyhrál v Římě, tady je Nadalovo :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:28Od: turista
No jo. Genius loci. V historii tenisu nebyl zaznamenán případ aby jeden hráč zabral pro sebe prestižní turnaj a možná ani malý turnaj na 15 let jako je to tady. Kdy to skončí?
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:12Od: ipko
7:0smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:10Od: ipko
a toto tiežsmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:10Od: ipko
tak ten druhý bod mal brať Diego, to je koniec
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:08Od: Herbert_Hoover
Rafa na síti neprůstřelný mnich :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:07Od: Mayo
Diegovi BH je silnejší ako Rafov FH
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:09Od: Kamilos88
Diego je slabý jako caj, děla jednu stupidni chybu za druhou. Měl vést 3:0 je to 0:3.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:11Od: Herbert_Hoover
Rafa měl být už dávno v šatně :) to zejména
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:12Od: Amputace
Neměl z ní vůbec vycházet.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:06Od: ipko
Diego tak aspoň set, si lepšísmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:06Od: MarcelPersch
S touhle pasivitou TB vyhrát nemůže, pokud nezačne hrát aktivně, tak tohle půjde do 5 setu.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:06Od: Mayo
3 sety 3 hodiny smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:05Od: Kamilos88 Servis
Bude v případném finále rozdilovy faktor. Rafa má ta čísla na servisu slabá, je otázka, kolik toho děla antuka a kolik forma. Oba případní soupeři si umí pomoct servisem, Nadal ne
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:09Od: Mayo
Diego mu všetko zreturnuje.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:02Od: Berny famozni
Tady jde videt jak je tezke i pro takoveho mastra jako Nadal drzet to vysoke tempo hry, proste nejde to a nejde to, a pak kdyz je treba se ukazuje ze hraje na svych 60% - hodí tam tri TOP winnery z FH a dostava se do vyssich otacek. Ja vidim jako pozitivni tyto komplikace, musi si umet sahnout na dno, aby byl na Djoka/Reka ready. V NE to bude tezke, ale stale vidim Rafu jako favorita.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:08Od: turista
Na neděli se hledá nový Söderling.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:00Od: ttopi
Diego se celkem rozehrál, ale to už je za stavu 0:2 pozdě.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:59Od: Forehand
Rafa vsetky big pointy, odvrátené winnerom.

Ako inak, EL Matador; ako by povedal Mayko.

Diegovi zacal brutálne pisat forehand.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:59Od: Mayo
Konečne empajrova mala ?gule? dať Rafovi napomenutie.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:01Od: Kamilos88
Jedna Vlaštovka jaro nedela. Měl dostal 10 warningu v každém setu.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:04Od: com
no ale kdyby se pred kazdym podanim nepostaral v prdeli, tak by nyl konec sveta smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:57Od: ttopi
Nadal to odvratil na pana, vsechna cestsmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:57Od: Kamilos88
Když je třeba je to Nadal, když ne, tak je to zmrzlinar
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:54Od: steve79
Skoda. Diego mohl jit podavat na vitezstvi!
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:54Od: steve79
Bylo by trosku nespravedlive. Nadal je lepsi
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:56Od: Forehand
Nice chat :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:50Od: turista
Diego výborně! Vyhrát už se to nedá, ale je to celkem důstojná porážka, ne debakl. 98 hráčů už v téhle situaci tady ztroskotalo.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:48Od: Forehand
Ako som pisal, cely zapas mi chybala vacsia útočns aktivita od Diega a nakoniec to prislo, vtedy ked sme to uz necakali, a najma Rafa to necakal; stratil koncentraciu a teraz je to zas vsetko otvorené.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:41Od: Mayo
Veď prečo si nezahrať 4. set
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:39Od: Forehand
2:0 a 3:1, 4:2...Zbytocne polavenie a postavenie krpca na koňa.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:40Od: MarcelPersch
Tohle jsou prostě důvody, proč už Novaka nejspíš nikdy neporazí :/
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:46Od: Forehand
Jšiš mariá, to su zas kecy.

Posledne roky si drzi Nole hard a Nadal antuku. Žiadna veda.

Problem je, ze vsetci od Nadala cakaju neustále vyhry.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:43Od: Berny Re: cislena rada
2:0
3:1
4:2
5:4
..z toho ted vyplývá 5:8 :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:43Od: Berny Re: oprava
6:8 samosmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:29Od: Mayo
Maly Diego má silnejšie údery ako kulturista Rafa smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:27Od: Mayo
Nadal 195 km/h smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:27Od: Kamilos88
Ve finále to pro Rafu dopadlo v pavouku nejlépe jak mohlo,ostatně i v sezóně. On nehraje svůj nejlepší tenis, ale prehypovany Thiem by podle mě taky nevyhrál. Leda ze by nevyhrál USO, to by Nadala vymazal i Diega, ale to se nestalo.

Pořad čekám, ze Nadal zapne antukovy top class, ale to se neděje, pěkné momenty střídají kiksy, na FO jsem ho takhle
Ještě hrát neviděl.

V případném finále nebude ani Tsitsipas bez šance.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:28Od: MarcelPersch
Já ano, 2015,2016 hrál ještě hůř, nicméně dost podobně jako teď. Na co to bude stačit se rozhodne v druhém semifinále.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:29Od: Kamilos88
Dívám se na řeka cely turnaj, když vyhraje titul, nikdo se nemůže divit.

Když vyhraje s tímto tenisem Nadal a vyrovná 20 GS, tak budiž.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:33Od: Amputace
S 2015 a 16 mi to teda připadá dost nesrovnatelné. Nevím, nezdá se mi to nějak hrozné, takový jeho antukový standard. Je pravda, že na své poměry hodně chybuje, ale má také hodně winnerů a celkově vzato jsem od něj na antuce zvyklý na ještě daleko defenzivnější pojetí. Také pohyb už mi dnes oproti předešlým zápasům přišel v pohodě. Klíčové oproti předešlým letům je podle mě podání, jehož výhodu prakticky úplně ztratil.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:43Od: Forehand
2016 sa dost podcenuje, nepatri do rovnakeho sudka s 2015 podla mna. Priprava na RG 2016 bola vysledkovo podobna 2014; 2019, kde vzdy na RG triumfoval.

2016 vyhral antukovy masters, a v Rime hral s Djokovicom uplne vyrovnane, tusim dvakrat stratil vedenie 5:3 a nevyuzil par setballov. Na RG sa nasledne odhlasil z turnaja.

v 2015 ale nevyhral vobec nic, a dostal uplnu bitku aj na RG..Tento rok ako jediný úplne kričí.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:31Od: Berny Re: podminky
ja myslim ze je chyba ze se srovnava Nadal na techto podminkach s jakymkoliv jinym Nadalem. On i v top podminkach a TOP letech mel úseky kdy hral dost wrong.. napr. 2013 FO, prvni kola nebyly dobré, 2011 prvni kola taky hral dost zle, 2014 treba prvni zapas s Thiemem to bylo 2 sety slabe.. a pak z toho byly famozni FO, ja verim ze do nedele svuj vykon jeste vysperkuje, ale myslim ze na ty podminky ted hraje max co na tom jde hrát.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:33Od: Kamilos88
Druhé semifinále nám ukáže to, co se na tom kurtu dá hrát, nebo finále. Uvidíme. Mě je prakticky jedno kdo tenhle GS vyhraje, rekord Federera bude vyrovnaný tak či tak. Ale říkám, ze řek hraje nejhezčí tenis a bylo by epicke kdyby první GS vyhrál přes Djokovice s Nadalem.

A šance není malá
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:36Od: Berny Re: optimismus
libi se mi jak rek ktery letos neporazil hrace TOP10 (tipuju ?), ma pred sebou kombo Djoko-Nadal se kteryma na GS uhral 0 setů.. tak to hodnotime ,,šance není malá". Urcite to lze, ale borce ceka 6 bolavych extremne narocnych setů s 2 nejlepsima hracama na antuce poslednich 30 let. Good luck
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:54Od: Kamilos88
Na téhle antuce je možné úplně všechno. I to, ze Nadal s 20ti metrovymi topspiny vyhraje titul
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:33Od: Forehand
Rafa jasne demonštruje svoj status a silu.

Má pomaly 35ku na krku a so svojim béčkovým tenisom je skoro vo finále RG, bez straty setu..

A ty ho chceš porovnávat s nejakým Federerom, ktorý W. prestal vyhrávat niekde okolo 26ky.

Zlatý :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:34Od: MarcelPersch
Ty jeho demonstrace v posledním setu se mi moc nelíbí, tohle proti TOP hráči jako Djokovič není dobré.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:34Od: Kamilos88
Zbytečně trepes h0vna, víš sám, ze lžeš. Dokud tohle nepochopis sám, tak nemá cenu diskutovat

PS: V Ikei mají teď v akci zrcadlo za 9.99 EUR, kup si ho a tu a tam se do nej podívej
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:27Od: Forehand
Zvednutý rozhodcovský ukazováček :)

To je dnes Diegov najcastejsi obraz...
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:23Od: MarcelPersch
Jinak dnešní vítězství by bylo 29. v řadě na FO a tím by již potřetí překonal předchozí rekord Borga ;)
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:27Od: Tomas_Smid_fan
Kolik let tam hrál Borg?
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:32Od: turista
No Borg to na RG okupoval jen 6 let.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:36Od: turista
Borg myslím že tam hrál celkem 8x (1974-1981). Z toho vytěšil 6 titulů. Pak ho celkově semlela nadměrná popularita a publicita a odešel do tenisové penze v pouhých 25 letech.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:40Od: MarcelPersch
27, v roce 1983
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:33Od: MarcelPersch
To je fuk, ve věku, kdy on dosáhl na 29 vítězství, měl Rafa už dávno přes 30 v řadě a ještě byl o 2 roky mladší.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:20Od: MarcelPersch
To bude asi tím věkem, jak u Rafy level hry v zápase neustále kolísá. To co zkazí u sítě si troufám říct, že by před pár lety ještě nezkazil, je to jakoby se tam bál i malého Schwartzmana.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:19Od: Amputace
Je tady nějaký ajťák případně někdo s touto zkušeností...? Před chvílí jsem restartoval notebook, klasicky se přihlašuji do Windowsu, načež se objevila hláška o odepření přístupu, zadal jsem heslo znovu a Windows se načetl. Jenže všechny soubory, včetně souborů, které před tím byly na ploše, se jaksi přesunuly do uživatelské složky (C: Users) a vše jinak vypadá, jako bych se přihlásil poprvé :D V první chvíli jsem se lekl, že jsem přišel o ty soubory, ale ony se jen přesunuly jinam. Přesto - nevíte někdo o nějakém způsobu, jak to navrátit do původního stavu, pokud to vůbec lze?
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:21Od: MarcelPersch
Mrkni do bodu obnovení a dej ten nejnovější ;)
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:23Od: Amputace
Díky. Zkusím. Je to zřejmě banalita, já vím, ale já a technika jsme si opravdu nepotykali :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:04Od: Tomas_Smid_fan Diego
dneska bohužel bez šťávy. Přitom za druhý set rozdíl jen 6 balonů/UE. Aspoň set by uhrát mohl...
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:28Od: turista
Diego bohužel bez šťávy. Ale porážka celkem důstojná ne potupná. Ani jeho generace ke které patří i Dominic Thiem se zatím nedočkala odšpuntování tohoto prestižního turnaje. Žába na prameni tady holt sedí dál.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:56Od: Berny postup do finale
Historici: ma nekdo prehled kolikrat nekdo dosel do finale bez ztraty setu ? Rafa FO 08,10,12,17 W 08 US Open 10 AO 19 .. pokud Rafa ted vyhraje tak pocitam spravne ze to Rafa dá po 8x ? Ma nekdo vic ?
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:58Od: Forehand
Federer vo Wimbledone 2008 a potom historicky prehral 2:3.

Snad tento rok nie je zrkadlo v Rafovom prípade. Podla mna tu nehra najlepsi tenis, Rafa 2017 by sucasne spláchol. Ale to su len hypotézy.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:11Od: Berny Re: stat
Tak jsem udelal rychly check nejsuverernejsich postupů Rafana do finale
F19 - 29 ztracenych gamů
F12 - 35 ztracených gamů
F08 - 37 ztracených gamů
F20 - 41 ztracených gamů k stavu 6:3 6:3 2:1
A19 - 48 ztracených gamů
F10 - 62 ztracených gamů
US10 - 70 ztracených gamů

Tento ukazatel samo neříká nic zasádně o formě, protože např. F10 mi přišel jako stroj ve srovnání s dneškem. Nicméně je úctihodné v 34,5 letech odehrát 4.nejsuverernejsi cestu do finale :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:13Od: Berny Re: dodatek
FO 07 - 52 ztracených gamů
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:14Od: Forehand
RG 17 to mal ako, tam mi prisiel velmi suverénny...
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:07Od: MarcelPersch
FO 2007, 2008, 2010, 2012, 2017 - takže by to bylo pošesté
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:08Od: Forehand
+ USO 2010, AO19.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:15Od: MarcelPersch
WIM- nikdy
AO- 2019
US- 2010
Suma sumárum by to dnes skutečno bylo poosmé.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:11Od: annah
Roger ve Wimbledonu 2017.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:14Od: Berny Re: roger
W17 - 66 gamů, coz je samo dano travou
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:42Od: Herbert_Hoover
Fedex W 2006, 2007, 2017 + US Open 2015 + AO 2007, 2018
Djokovic jen AO 2008 (paradoxně) :)
Murray nikdy
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:53Od: Forehand
Dvakrat 6:3, Diego s Rafom zvykol hrýzt viac. Dnes mu chýbajú okrem skalopevnej defenzívy aj trochu vačší šmrnc v útoku, zvykol tou ručičkou viac zametať winnery.

Dnes je to bez toho a vysledok je tym pádom pre Rafu lichotivý. Ěste nie je koniec, ale Sinner hrýzol isto viac.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:55Od: Mantra
Trpaslík je dnes prázdenej, bez energie, škoda no
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:56Od: Marduch
Tsipkovi bych to fakt přál, na druhou stranu ale prostě chci ještě jedno DJODAL finálko smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:00Od: Forehand
Ja by som ich kludne privital aj viac, ale to parizske sa uz pýta.

A este zápas v NY medzi Nadalom a Federerom, trebars v 3. kole.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:10Od: Tomas_Smid_fan
Když už, tak finále, nesmile Ale uvidíme, jak na tom příští rok Roger bude. Netuším, co se od něj dá čekat.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:12Od: Forehand
Pád rebrickom a postavenie 24-32.

Tretie kolo s Rafom.
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:30Od: turista
Úspěchy maximálně na menších turnajích. Na velkých už asi ne. Rogera zkrátka dohnal čas. Bude mu 40.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:52Od: Herbert_Hoover
Vamos smilesmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:48Od: JCFerrero
Rogi fans zase v jaskyniach.smile ak by Diego vyhral set hned by povyliezali.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:53Od: Mantra
proč? Nadal hraje údržbu, Diego je na tom prostě asi mentálně a i fyzicky hůř, což se není divit, prostě pujde Rafa do finále, spíš mě zajímá proti komu, Mohl by to vyhrát celé řeckej panák, to by šlo smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:43Od: Herbert_Hoover
Aby tohle Rafu nemrzelo...
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:43Od: MarcelPersch
To je škoda, teď to asi bude ještě boj
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:40Od: Forehand
Rafa dobre momenty od 0:30.

Ma to pod kontrolou, zdá sa.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:43Od: MarcelPersch
si to zakřikl
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:40Od: MarcelPersch
škoda že Rafa nehraje více ty dropshoty, na tomhle povrchu jsou neskutečně účinný
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:39Od: Tomas_Smid_fan malé rozptýlení v dlouhém odpoledni
https://www.sport.cz/tenis/clanek/1741553-tvrdy-vzkaz-od-tenisove-legendy-sereno-zhubni-jinak-jsi-bez-sance.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez

Sereno zhubni!smilesmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:30Od: Berny kopce
Bavi me diskuze o tom jak kopce vypadaji nejak nevim jak, kopce se pouzivaji ke zmene tempa hry, uplne stejne jak roger to dela z BH ale opačnou rotací - čopem. Proč je čop vnímán jako ,,bozske mysleni a zmena tempa hry" a kopce vnimany jako neco wrong.. pointa obou úderů je uplne stejna..
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:34Od: Tomas_Smid_fan
teď to překopcoval...
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:43Od: JCFerrero
A kazdy obranny uder je pinkanie, ked sa brani Roger tak ma genialnu obranu.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:26Od: JCFerrero
A mame tu cas 16:26smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:31Od: Forehand
:)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:34Od: dappe
Uvědomuješ si při té zoufalé touze o pozornost, že ta bilance je 16:24?
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:36Od: Tomas_Smid_fan
takže ani mateřština ani matikasmilesmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:39Od: JCFerrero
A 23:27 s djokym je spravne ? O joj
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:43Od: dappe
To už správně je, před půlnocí zdá se dostaneš další šanci být vtipný.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:45Od: JCFerrero
S kym ma vlastne Roger pozitivnu bilanciu ? Goffin?
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:26Od: Mayo
Stále čakám kedy sa naučí hrať BH po čiare. Ale tie 5 m kopce čo predvádza to je na zaplakanie, čo to kurw4 je? smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:32Od: Forehand
Ziskava tým čas, aby sa skonsolidoval na dalsi uder, ak mas na mysli kopce z BH..
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:45Od: Marduch
naprostý souhlas, já to na kurtu dělám úplně stejně smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:49Od: MarcelPersch
To nic nemění na tom, že BH DTL neumí, taky to vždycky zůstane úder, kterým Djokovič převrátil h2h na svou stranu.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:56Od: Forehand
Rafa si drží vysoko pozitivnu H2H s oboma rivalmi.

Som si isty, ze Novak by tych 9:6 z GS vymenil za 29:26 celkovo.

Na finále majorov to má big2 4:4, ale len dva zápasy sa odohrali na antuke.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:22Od: Herbert_Hoover
3:0 smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:26Od: Kamilos88
Diego 20 UE šel jsem ven :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:31Od: Herbert_Hoover
Logický výsledek, konečně má Diego soupeře, který nenaseká 60 UE, ba co víc, jeho winnery předčí UE..a vo tom to je :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:20Od: Amputace
Proč na to čumíte, když vás to nebaví? To vůbec nedává smysl - na něco čumět a blít, že mě na to čumět nebaví... Pro doplnění přehledu si přece stačí pustit sestřih...
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:21Od: RF46
Ja to na chvili balim, za chvili tomu dam sanci.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:20Od: steve79
Nadal je dnes neprustrelny. Na teto extra pomale antuce nebude mit Diego sanci.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:20Od: Tomas_Smid_fan
2kila banánů, metrák banánů, a tak ještě pársmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:17Od: JCFerrero
To je nadhera citat tu frustraciu Rogi fans smilesmilesmiletu ich bezmocnost
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:18Od: RF46
No nevim co sitis, pro jistotu si zkontroluj trencle smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:19Od: JCFerrero
16:26 citim ale nenarazam na aktualny cassmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:20Od: RF46
tenisportal.sk smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:27Od: Tomas_Smid_fan
mě zajímá tenis, ne čísla nebo banánysmile
Rafu jako sportovce uznávám, pokud se teda někdy neprovalí nějaké zobání, ovšem na ten jeho tenis se až na výjimky dívat nedá.
A tvoje diskuzní příspěvky, úroveň prvního stupně ZŠ.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:29Od: JCFerrero
A na koho tenis sa da divat?
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:35Od: Amputace
Úroveň prvního stupně základky je spíš sledování něčeho, co mě sledovat nebaví. Ještě níže pak stojí komentování sledování něčeho, co mě sledovat nebaví. S přehledem splňuješ obojí.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:16Od: Tomas_Smid_fan
Diego si na BH naskakuje jako David G.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:16Od: RF46
Stejne zajimavy, ze se FO bere jako GS...
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:15Od: ipko
bialncia W/UE nemožno brať vážne, aj keď hovorí jasne v prospech Nadala, priebeh je zatiaľ vyrovnaný, množstvo vynútených Nadala tam nie je
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:16Od: Kamilos88
Jedine v čem Nadal vede jsou výměny do tři úderu, všude jinde to je 50/50.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:17Od: Tomas_Smid_fan
v nejdelších vede Diego
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:11Od: dappe
Snad se Schwartzman nenechá otrávit, je to dost vyrovnané, ale ne moc zábavné. Nadala ten set může nakopnout, pak už by nebylo o čem, ale pokud se obraz hry nezmění, může to být ještě napínavé.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:16Od: dappe
S poměrem W/UE 6-15 s ním hraje zatím v podstatě vyrovnanou partii, uvidíme no.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:23Od: JCFerrero
3:6 1:2* vyrovnana partiasmileale zase na antuke proti najlepsiemu hracovi historie (s djokym) je to vyrovnana partia docela.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:11Od: safi1313
Nadal to ?dopinkal? s 16ti winnery :) fakt vraceč, že? :)).. mimochodem za první set ma jen o 9 W méně než Djokovic za cely zapas s Bersnkisem napr :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:13Od: Kamilos88
Jestli zapas hodnotis podle W/UE tak nemá cenu s tebou ztrácet čas.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:17Od: Amputace
A co čekáš, že Nadal se Schwartzmanem, který kromě vracení v podstatě nemá žádný úder, jako bude hrát? Navíc na nejpomalejší antuce, co za poslední roky na RG byla... Jestli jsi čekal, že to bude chtít po dvou třech úderech ukončovat, když vidí, že Diega v pohodě přehraje v delších výměnách, tak tomu tenisu rozumíš podstatně méně, než se tady snažíš prezentovat.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:18Od: Kamilos88
Ahoj. Přečti si 3x co jsem psal a prijd jo?

Odpovidas úplně mimo misu, nic takového jsem nerekl
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:22Od: Amputace
Reaguji na to, co tady bliješ od začátku zápasu, ne na tento konkrétní příspěvek. (smutné, že to musím vysvětlovat...)
[ Reagovat ]
09.10.2020 17:28Od: Kamilos88
Aha. :)

Takže když napíšeš příspěvek, tak si mám hledat na TP na co reagujes.

Z logiky mas dneska jedničku :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:34Od: safi1313
Nic tady nehodnotím, ale pokud tu většina včetně tebe blije od zacatku ze je Nadal pinkac a vracec , tak úplně nesedi to, ze takovejhle vracec je schopen na historicky nejpomalejsi antuce zahrát za set 16W proti jednomu z nejlepších obranaru na okruhu.. to je cely
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:14Od: Tomas_Smid_fan
srovnáváš pinkala s dalším pinkalem, Panem Srdíčkem?smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:10Od: Mayo
Krvacaju z toho oči. Obaja veľmi slabucki.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:10Od: Kamilos88 No, odcházím
Pokud Nadal bude až do titulu hrát tak, jako třetí set se sinnerem, tak mu slozim osobně poklonu.

Pokud bude hrát tyhle antikopce a vyhraje titul, tak se pobliju.

3-4 světle momenty, jinak to je strašný tenis. Pardon.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:11Od: MarcelPersch
Proti Djokovi by si nedovolil tlačit ;)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:12Od: Kamilos88
chápu když si tvoří míč, ale 160cm Diego zahraje na picu uder na mid lajnu, Nadal se k tomu rozběhne jako býk, jasný winner, hot shot

A jeb topspin doprostřed kurtu

Masakr :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:11Od: Herbert_Hoover
na Tsipíska bude stačit
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:13Od: safi1313
Presne Kamilos :) proti Stefankovi bude hrat pravackou pro lepší sklon kopců :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:16Od: Patik
Strašná škoda toho Thiema..tohoto Nadala by tu strestal..Diego vie hrať agresívne ale je strašne slabučký vie sa s Rafom pretláčať ale Thiem keď sa pretláča tak Rafovi občas odletí raketa..má silnejší servis silnejší forehand..škoda..Rafa zase vychytal šťastíčko..snáď aspoň vo finále bude stáť Djokovič ak tam bude Stefanos a bude to zase takýto tenis ako teraz..tak už snáď nikdy nezapnem French Open..až keď bude Nadal na dôchodku..
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:10Od: Patik
Tak teraz dúfam že si Diego nepovie že to nedá a bude bojovať ďalej s nejakým tým úderom navyše..bola by škoda keby ďalšie dva sety dostal 6:2 6:3 za 30 minút..
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:09Od: JCFerrero
Nadal ma krasnu pozitivnu bilanciu W/UE taku ako H2H s Rogerkom.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:11Od: RF46
Tak si tak rikam, ze Slovaci maji v oblibe vice Nadala a Cehuni Rogerka...tak, ze byste smile sli na sk web?
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:11Od: Kamilos88
Ty vole to by byl klid :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:14Od: Forehand
Pocujes Paitik. Mas ist na slovensky web, vyhanaju ta z ohradky.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:09Od: RF46
Tak druhej set bude snad zabavnejsi..
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:06Od: Forehand
Zápas, ktory začal za slniečka, potom sa nám tieň pomaly presúval kurtom, až ho pokryje celý. Potom zasvieti prva lampa, druha, postupne výjde mesiačik, odbije polnoc a niekedy nad ránom Nadal premení setball:
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:13Od: aape
Nekonečný příběh smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:04Od: RF46
Tak zatim to moc pohledny zapas neni...
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:05Od: JCFerrero
Si fanusik Rogera Federera vsak
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:07Od: RF46
predevsim tenisu, jinak bych se nekoukal.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:07Od: Kamilos88
Tolik kopců nikdy nedal ani soused.

Má 25 let zmrzku na namesti. :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:00Od: MarcelPersch
A Rafa se už zase připosraně vrátil ke krátkým míčům...
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:01Od: RF46
ty kopce sou strasny...:(((
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:04Od: Patik
a tie z backhandu čo sa strácajú pomaly na kamere to je úplne hrozné..Diego musí skákať..
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:04Od: MarcelPersch
Rafa hraje fakt strašně, to by ho tady snad porazil i Tsitsipas...
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:07Od: Patik
Hrá stále to isté každý zápas..krátke topspiny a cross backhand..občas keď už je Diego zatlačený v hladisku tak to zakončí po čiare.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:10Od: MarcelPersch
Nedaří se mu teď po tý pauze, ale i tak je jeho tenis mnohem pohlednější než Novakův :P
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:13Od: Amputace
Asi se díváme na jiný zápas... Mně přijde, že hraje přesně to, co potřebuje.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:14Od: Kamilos88
Nebo to, na co aktuálně má.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:26Od: Amputace
Tak vzhledem k tomu, že během nějakých třech gemů už měl dva vítězné FH po čáře, tak asi má i na něco jiného, než co hraje, ale je to zbytečně riskantní - úder navíc do BH bezzubého soupeře je větší jistota.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:56Od: Kamilos88
52 minut a 5:2, to můžeme zažít jenom u Nadala.

Když bude ve finále Djokovic, tak se bude hrát set 6:3 dvě hodiny
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:57Od: Forehand
Ano, prekonanie 6hod z Melbourne je celkom reálny tip..V pripadnom finále s Djokovicom.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:58Od: Kamilos88
To jo, ale hrát se bude dvě hodky :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:11Od: Amputace
Ano? Opravdu si myslíš, že Djokovič Rafu na RG ukončí za dvě hodiny? Klidně se s tebou vsadím, že ne. Doba je zlá, takže peníze se budou hodit.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:17Od: Forehand
Ja som toho klauna uz dvakrat vyzval, este v roku 2017, ze Rafa bude mat viac bodov aj na harde ako Federer. V debate o tom, do akej miery je Nadal zavisly len na antuke.

Samozrejme, stavku odmietol. Kamil vela rečí, ale žiadne gule Katka musi mat radost.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:31Od: Amputace
Já nevím, už se v něm nevyznám. Občas se snaží působit seriózně a docela že i ví, o čem píše a proč o tom píše, ale jindy zase jen směšně kope kolem sebe. Je pak těžké brát takového člověka vážně.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:58Od: Patik
škoda toho Thiema ten by dával aspoň poriadne rany..prípadne si pomohol servisom..priamym bodom..Diego nemá silu..len lietať a tlačiť ..veľmi ťažko ukončuje..
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:58Od: Kamilos88
Tady nedá ránu ani automaticky odpalovac micu :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:58Od: JCFerrero
Konecne pravda, dvaja najlepsi hraci historie ked sa stretnu tak to bude poriadny boj.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:01Od: MarcelPersch
Oni spolu poslední zápasy nehrají dlouho a všichni víme, že Djokovič bude do Rafy zase třískat, jak by mu to šlo na tomhle kurtu, to je otázka...
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:54Od: JCFerrero
5:2 14 winnerov ale chlpc fans vadi ze sa hra dlho smilesmilesmilefakt slusna krc
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:52Od: Herbert_Hoover
Pomalý kurt, míče = pomalý zápas :) Aspoň máme po zbytek dne a možná i začátek zítřejšího o zábavu postaráno, není to fajn? Je to fajn! :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:54Od: Forehand
Jj, ja som si uz tiez vylozil nohy a nikam sa neponáhlam :)

5:2; začína sa to kryštalizovať do vábivej perspektívy.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:07Od: Herbert_Hoover
Víno na stole a nohy v teple, ideální :D Člověk aspoň zapomene na covid na pár hodin..
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:24Od: Forehand
No inak, trochu aj pokaslievam od rána, musim priznat :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:45Od: Amputace
Nevím, mně se zatím Nadal ve srovnání s předešlými zápasy líbí. Od prvních míčů je zřejmá snaha o agresivitu, zlepšený BH, dobrý pohyb, silný v obraně, chybí tomu jen častější FH po čáře, ale věřím, že na to dojde.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:53Od: Forehand
To, čo hrá zatial funguje, výsledkovo. Herne je to solídne, este keby sem tam zahrá poriadne FH inside out, bol by som este spokojnejsi.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:44Od: Forehand
Také 4hod je maximum, ktoré Nadal nebude citit v nohách, v pripadnom finále.

40 min, 5 gemov.

Takze treba zrychlit alebo vyhrat 3:0.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:47Od: ipko
musíš ešte odpočítať minúty medzi podaním Nadalasmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:48Od: Forehand
To je tam uz zakomponované.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:53Od: Herbert_Hoover
Dle aktuálního obrazu hry věřím v těch 3:0, ale změnit se může kdykoliv cokoliv
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:40Od: Patik
Diego vyzerá po troch gemoch sviežo akoby sa stále zahrieval..Rafa ako ošklbané kura ktoré topili v bazéne..:)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:41Od: JCFerrero
A Roger Federer je ako natom?
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:43Od: RF46
Ty, rodinka funguje, myslim ze leasing ani hypoteku nesplaci...tak asi je na tom dobre. Sak mu napis.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:45Od: JCFerrero
Myslim tenisovo, nemozem najst jeho vzajomnu bilanciu s Rafom a Djokovicom? Asi podla vasich reci nad oboma vyrazne vedie ci sa mylim?
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:48Od: RF46
Aha a kde si hledal? Na seznamce ? :)smilesmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:49Od: JCFerrero
Joj 16:26 a 23:28 to musi byt dost frustrujuce, ale aj tak 3 miesto vo svojej generacii je velmi pekny pocin smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:59Od: RF46
No..ale co dal, statistiku znas, tak co si tim chtel rict? Nebo si jen potreboval poradit, kde to najdes? To RF fans neustale radit a pomahal Nadal fans? :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:50Od: Patik
Syndróm všetkých buranov teda ehm..Nadalfans je že oni vedia zatiahnuť Federera aj do jadrovej fyziky..a keď ich vyargumentuješ alebo vedia že máš pravdu jednoducho sa schýlia k osobním útokom..
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:53Od: JCFerrero
Opat udries s rogim v semifinale Halle smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:57Od: Patik
Nechaj Rogera Rogerom..neni tu nerieš ho prosím ťa..ja o Diegovi a Rafovi ktorí stoja teraz na kurte a ty odveci o Rogerovi..nerob zo seba hlupáka ako celá tvoja partia..
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:56Od: Amputace
To vyargumentování bych si rád přečetl... Můžeš mi na něj, prosím, dát odkaz?
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:01Od: Patik
Teba rešpektujem..ty ako fanúšik Rafu vieš aspoň normálne argumentovať..ja som mal namysli tých menej inteligentných jedincov fandiacim Rafaelovi..
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:44Od: Patik
čo s tým má Federer čo hrá s nimi trojhru ? či jáj..Nadalfan..
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:47Od: Forehand
Paitik vyzerá akoby sa po večeroch zahrieval v Kamilovom bazénku..

Trčia ti nohy z Kamilovej prdele, tragéd.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:53Od: Kamilos88
Kapesnicek?
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:55Od: Forehand
Kapesníček potrebuješ keď máš toho poloretarda Paitika v svojom nafukovacom bazénku; vy dvojica :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:38Od: safi1313
Já když čtu ty komentáře tak se na některými fakt bavim :D pinkana? Nadal ma za 4 gamy 9 winneru a pinka? :)) někteří už nevědí čím mají hejtovat :))
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:39Od: Kamilos88
Ano, klasika TP. Napsal jsem to po dvou gemech, kdy měl Nadal 1 winner.

Vy odpovídáte v pátém gemu.

Aj taky je život na TP. :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:40Od: Amputace
Nadal měl po dvou gemech 5 winnerů, klauníku ;)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:41Od: safi1313
Řekl bych potrefená Husa :D ale na tebe sem to tedka - asi možná výjimečně :D - nemyslel.. četl sem par řádku niž..Dappe, ttopi, pe3k :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:42Od: safi1313
I když je Kamilku pravda ze tech winneru za dva gamy bylo 5 :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:45Od: ttopi
Tak se podivej kolik uz se stihlo odehrat balonku, to je jasny ze i pri pinkane tam winnery budou.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:53Od: safi1313
Toppi ty budeš velkej odborník :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:54Od: Amputace
Hodně se pinká, takže je hodně winnerů. Není to snad dost jasné? :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:55Od: ttopi
Moc jste to nepochopili. Samozřejmě i výměna kde se pinká má nějaký konec, takže klidně winner víte kluci. To se nijak nevylučuje. Navíc jsem to psal už notnou dlbu zpět.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:59Od: Amputace
Píšu snad něco jiného? Hodně se pinká = hodně winnerů.
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:01Od: RF46
ale za jeden fiftyn nedas vic wineru nez jeden, to se asi shodnem, ne? :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 16:03Od: Amputace
Myslel jsem, že Roger umí z jednoho servisu i dva fiftýny. Ne?
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:56Od: safi1313
Ttopi nám to zajisté vysvětli tu logiku :D
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:39Od: JCFerrero
Co cakat od mentalne retardovanych fanusikov chlpateho elegana
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:38Od: Amputace
Vraceč Nadal... Kolik už má, 10 winnerů? :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:43Od: Patik
každá výmena má tak 25 úderov 4 gemy trvajú 40 minút..
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:48Od: Amputace
Jj. Pořád lepší než průměrná výměna o třech úderech.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:52Od: Kamilos88
Tak jestli je tohle tvůj tenisový sen, tak se nemame o čem bavit
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:36Od: JCFerrero
Ked hra ten chlpac absolutne ma nezaujima, a hra Rafa tak same komentare od chlpacov ociernujuce Rafu.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:36Od: dako
Tá "antuka" je strašne vlhká. Tie loptičky po odraze stratia všetku energiu. Diego z BH takmer neomylný. Rafa musí hrať kratšie uhly Diegovi do BH a potom rýchlejší úder po čiare. Tak isto hrať rýchlejšie hlavne po druhom servise Diega. Inak to bude pinkanie donekonečna.

Myslím, že to Rafa začína chápať.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:38Od: Kamilos88
To není podstatné. Nadal je připravený, využívá horšího úderu Diega.

Ten je bez servisu strašně křehoučký.

Bude to pinkačka, ale překvapí mě jakýkoliv jiný výsledek, než 3:0 pro Nadala.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:39Od: Forehand
Jj, natlakova hra do BH ma zmysel, len ked je to obmieňané s FH po lajne.

Ale ano, antuka je tak pomalá, že to je vidiet volnym ako vyrazne po dopade spomalí.

Otrasné fakt.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:49Od: dako
A ešte jedna vec. Rafa skoro úplne prestal chodiť na sieť. Minulú sezónu to bola hitparáda volejov a hry na sieti.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:34Od: Forehand
Rafa teraz na prijme ako pán.

Return winner, BH skoro winner, FH banan a smeč.

Krátky manual, tohto nech sa drzi.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:36Od: Kamilos88
Tak z těch kicků Diega ze 160 cm toho musí využívat, když mu to bude hrát Tsitsipas ze 195, tak toho moc nevymyslí
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:32Od: com
Diego trhej smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:31Od: JCFerrero
Roger Federer kedy hra?
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:41Od: RF46
To uz myslim budes mit po vychazkach...smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:53Od: Kamilos88
Možná ho do ledna pustí i do domácího léčení
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:31Od: dappe
Tvl, tohle je peklo. Nadal po prohrané výměně, když jde následně přes druhý servis, tak pošle míč do hry téměř po minutě.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:30Od: Pe3k
Diego mentálně absolutně nepřipravený, strach v očích, takže 3:0 pro dopera.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:30Od: ttopi
Ty vole to je pinkaná. Proč mán pocit že s Thiemem hrál Diego trochu lépe? Takhle to bude fakt na 5h i při 3 setech smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:20Od: Kamilos88
První game 12 minut, nejhorší možný začátek pro oba.

Pokud se takto bude pokračovat, tak kdo vyhraje druhé SF bere titul.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:21Od: MarcelPersch
To bere tak jako tak, protože to bude na 99% Djokovič.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:22Od: Kamilos88
Pořád se může Diego složit a prohrát 2:6 2:6 2:6

Už teče o brejk, dělá chyby, Nadal vrací. Klasika.

Ale je to pomalé, strašně pomalé.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:24Od: JCFerrero
Nadal vraci :D 2 gamy a 5 winnerov , ako moze byt niekto tak tupy ako ty.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:31Od: Amputace
Přesně to jsem chtěl napsat.. :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:21Od: Herbert_Hoover
Asi se nedalo nic moc jiného čekat...oba mají podobný herní styl, podání je spíše doplňkem..u Diega celou kariéru, u Rafy aktuálně taky.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:23Od: Kamilos88
Nadal už se probral, čekám lehce ve třech. Diego dá ještě tak 5-6 gamů max.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:28Od: Kamilos88
Jinak s tím servisem máš pravdu. Je otázka, nakolik to ovlivňuje ten povrch. Tady by měl problém s přímým bodem i Karlovič
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:17Od: Forehand
kks, to je strašne pomalé. Neviem si predstavit, v ktorej fáze by na tomto lekvári skoncil Federer. Ak v 2. kole turnaja tak chcem vediet, koho by porazil v prvom...Mozno Duckwortha.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:18Od: ttopi
Možná Soderlinga smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:18Od: JCFerrero
S Duckworthom by mal nemale problemy.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:19Od: Herbert_Hoover
Veselého, ten by vedl v každém setu 5:1 ale všechny prohrál nejpozději v TB, spíš 5:7.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:21Od: Tomas_Smid_fan
no, možná bys měl při tomhle tempu dovézt Rafovi spacáksmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:16Od: JCFerrero
Dnes je proti Rafovi top antukar nie nejaky Federer.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:18Od: Tomas_Smid_fan
Skvělý postřeh! Nestudoval jsi na to?smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:15Od: ttopi
Co to Nadal hraje za svíčky? smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:16Od: Tomas_Smid_fan
to nejsou svíčky, banány jako vždyckysmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:13Od: Tomas_Smid_fan Rafa
tak jestli bude mít takovou kliku jak na první BP, tak Diego nemá šancismile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:13Od: Herbert_Hoover
Jestli takhle bude Rafa pokračovat nedopadne to dobře. Kopce opravdu? Leda že by Diego sázel takové odfláknuté dropshoty..pak by šance byla.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:14Od: Kamilos88
To je vyloženě humáč - zatím
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:17Od: MarcelPersch
Nevěří si na ty BH, ani FH DTL.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:13Od: Kamilos88 SF
První game se hraje 10 minut, hrálo se cca 2 minuty.

Nadal asi nepochopil, že Diego si s ním bude pinkat klidně týden.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:16Od: Tomas_Smid_fan
kolik tam vydží diváků? smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:17Od: Kamilos88
Já to říkám tři dny. Záchrana toho turnaje je Tsitsipas. Když půjde do finále Nadal Djokovič, tak to bude totéž co dnes v bledě modrém.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:11Od: woody Co
Střecha mají zataženou?
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:11Od: Herbert_Hoover
Ne
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:10Od: MarcelPersch
No Rafa toho moc od Říma zjevně nepochopil, snad bude Diego trochu více kazit.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:14Od: Forehand
Jj, bez FH po lajne to nepojde...Rafa nastupil s privelkym respektom.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:15Od: Kamilos88
Blbý je, že když FH po lajně použil, tak ten fifteen prohrál.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:16Od: MarcelPersch
Nemá servis, FH DTL, bh slaboučký...
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:09Od: baggik
Schwartzman nedavno Rafu prejel na antuce, verim mu i dnes.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:03Od: Mayo
Nech vyhra ten, čo premení mečbol.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:04Od: JCFerrero
Takze Roger Federer by mal velky problemsmilesmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:00Od: Marduch
Nevím, ponizit Nadala dvakrát za sebou na cihle, z toho podruhé v SF RG, to si někdo v teto sluneční soustave dokáže představit? smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:02Od: JCFerrero
Hej retardos kamilos si to dokaze predstavit, ale asi ostane len pri predstavach.
[ Reagovat ]
09.10.2020 15:12Od: lars
D.S. nemusi ponizit Nadala, aby postoupil do finale RG :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 14:49Od: Kamilos88 Redakce chyba
Nadal se pokusí zaskočit Schwartzmana
[ Reagovat ]
09.10.2020 14:58Od: JCFerrero
Je liecitelna tvoja choroba?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist