Nespravedlnost! Djokovič byl brutálně okraden, píší srbská média

  • Včerejší diskvalifikace Novaka Djokoviče v osmifinále US Open za nechtěné trefení lajnové rozhodčí odpáleným míčkem po ztrátě servisu vyvolala spoustu diskuzí. Zatímco tenisoví odborníci a většina médií se shodují, že ukončení zápasu světové jedničky proti Pablu Carrenovi bylo zcela podle pravidel, srbská média rozhodnutí pobouřilo.
    7. 9., 14:39 | Aktuality |  137 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

"Byl brutálně okraden. Strašná nespravedlnost," napsal bulvární list Informer. Sportski žurnal označil nedělní událost za "Skandál v New Yorku". "Šokující rozhodnutí. Až příliš tvrdý trest za náhodný úder," připojil.

Další bulvární deník Kurir si postěžoval, že jiné hvězdy by stejný osud nepotkal. "Roger Federer by nebyl diskvalifikován. To je důkaz, že s Djokovičem není zacházeno stejně. Když Švýcar v roce 2009 v Melbourne trefil dítě, všichni se smáli," napsal.

Britský Mirror upozornil, že byť Djokovič nezasáhl ženu úmyslně ani tvrdě, verdikt byl správný. "Je to neuvěřitelný konec nadějí na osmnáctý grandslamový titul," uvedl. "I ti největší Djokovičovi fanoušci musejí uznat, že jeho temperament je už roky časovanou bombou," dodal list The Times.

Místní noviny připomněly, že neobvyklý turnaj - hraný bez diváků za přísných podmínek kvůli koronaviru a bez několika hráčů tenisové špičky - má další velkou zápletku. "Ztratil nervy. Jeho vyloučení dělá už tak bizarní US Open ještě podivnějším," napsal list New York Times.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (137)
08.09.2020 10:05Od: Forehand karma is bitch, djokovic
Vyberám z dnešneho vydania denníka Šport.

Djokovic na ATP Finals v Londýne odpálil loptičku do hladiska. Ked sa ho novinári na tlačovke pýtali, či sa neobáva, že by ho podobné správanie mohlo vyjst v buducnosti draho, reagoval podráždene.

"Ste neuveritelní. Vzdy vytahujete rovnaké veci. Ak budem takto pokračovat dalej, tak čo?..Prečo ma za to nesuspendujú?"

"Nebol ste od toho ďaleko", odvetil novinár.

"Som k tomu blízko?..Stále ma nesuspendovali", reagoval Djokovic.

"Ale ak by ste trafili rozhodcu, mohlo sa to skončiť vážne", kontroval novinár.

"To áno, ale rovnako mohlo v O2 aréne snežiť, a nesnežilo",

Neznepokuje vás vaše nastavenie mysle?", pokračoval novinár.

"Nie je to problém, nie je to prvý raz, čo som to urobil",

A ďalej to už poznáte :)
[ Reagovat ]
08.09.2020 10:17Od: spaniel
To nedelas dobre, Jaromire, ze strkas ty vypaleny sirky zpatky do krabicky...
[ Reagovat ]
08.09.2020 11:58Od: RF46
jj ucho se utrhlo
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:25Od: peRFect
Srbský média,čtou jen srbové a ještě ne všichni.Tak ať si tam pindaj co chtěj.
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:51Od: Tuttovka
Reakci bulvárního žurnálu nechám stranou. To je jako řešit, co u nás napíše Rytmus života. Já si myslím, že k trestu se nejlépe vyjádřil Tim Henman. Ten spáchal podobný prohřešek a podle něj byl trest adekvátní. Hráč prostě musí umět zvládat svoje emoce a ne se chovat jako jarmil. Tenhle typ hráčů v jakémkoliv sportu jsem nesnášel. Čárovou rozhodně trefit nechtěl. Hráč odpovídá za všechno. V hokeji taky často hráč neúmyslně zasáhne soupeřův obličej hokejkou, která se nějak vzpříčí v souboji a zkrátka dostane na dvě minuty sedačku. Je to norma. Pokud to kdokoliv poruší, tak by měl takový trest přijít.
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:16Od: FulnekUltras
souhlas - a proto měl Nole dostat trestný gem/set plus případně mastný finanční flastr, nikoliv ztratit celý zápas smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 22:23Od: Tomas_Smid_fan
nesmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 22:28Od: FulnekUltras
věc pohledu nejen na sport, ale i na svět a život jako celek smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 22:54Od: Tomas_Smid_fan
Možná je to tím, že jsi zvyklý se zastávat šmejdůsmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 22:58Od: FulnekUltras
zase úhel pohledu - a navíc ještě i hloubka smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 23:48Od: Hook2424 Re: Trest je adekvátní
Nemohl dostat jiný trest!!!
Vzpomeňte na D.Nalbandiana, ten si chtěl ulevit kopnutím do mantinelu. Mantinelová deska byla ovšem jen na ozdobu a zranila nohu rozhodčího. Mohl tohle Nalbandian předpokládat? Těžko říct! Možná mohl! Ale určitě méně, než Djokovič, který poslal balón do míst, kde musel periferně cítit že tam někdo může stát!
[ Reagovat ]
08.09.2020 00:35Od: FulnekUltras
to snad ani nemůžeš myslet vážně smile
[ Reagovat ]
08.09.2020 00:45Od: Tomas_Smid_fan
No tak, že za sebou má cca 3 lidi musí vědět, to snad nechceš zpochybňovatsmile
[ Reagovat ]
08.09.2020 15:03Od: turista
Trest je přehnaně přísný. To je jako 2 roky vězení za ukradení housky v krámě.
[ Reagovat ]
08.09.2020 15:06Od: turista
Ten míč letěl ne víc než 40km/h. Jeho rychlost byla odhadem asi 1/4 rychlosti plného FH drive letícího cca 150km/h.
[ Reagovat ]
08.09.2020 12:58Od: Tuttovka
Za tohle by měl jít do sprch každý. Pokud by to udělal Federer, nebo Nadal, tak by měl jít ven taky. Má to platit úplně pro všechny. Když je někdo hvězdou daného sportu měl by spíš jít příkladem, než aby se na něj vztahovali nějaké výjimky. Tim Henman byl taky dost věhlasný hráč a vyhodili ho z domácího turnaje, kde by člověk čekal nějaké zastání. Vyprovodili ho ani nemrkl. Trestný game je vtip. Trestný set nikoho nepoučí, protože pořád může zápas vyhrát. Tohle je jediná cesta, jak zabránit těmhle excesům.
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:01Od: Davor1
Djokoviča nemusím, ale toto fakt prehnali. Mali mu zobrať trestný game a prize money za zápas, ktorými by odškodnili tú čiarovú a všetci by boli spokojní. Takto akurát zariadili, že novokorunovaný GS víťaz bude celý život počúvať narážky, ako vyhral GS vďaka vírusu a diskvalifikácii Djoka. Tak snáď to bude počúvať Thiem, ale tipujem skôr Medveďa.
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:02Od: FulnekUltras
naprostý souhlas
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:07Od: Tomas_Smid_fan
Naprostý nesouhlas. Bylo to nebezpečné a nikdo by to neměl opakovat. Takhle si to každý rozmyslí. Kdyby mu sebrali set, tento účinek by to ztratilo.
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:10Od: Nola
nemusis sa opakovat ako papagaj, co hovoris na tuto situaciu

https://twitter.com/gutovicaleksa/status/1303007412337741827
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:17Od: Tomas_Smid_fan
musela bys najít něco jiného - tohle je rozdílná situace - míč od soupeře hrán úmyslně ballboyovi nebo do sítě a netrefil se. Bylo to z rozehrávky, Joker hrál z ruky a z otočky.
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:16Od: Davor1
Každý si to rozmyslí? Myslíš, že v momente tej frustrácie, kedy hráč odpáli tú loptičku, akurát premýšľa nad tým, či náhodou kvôli tomu stratí len set, alebo dostane diskvalifikáciu?
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:21Od: Tomas_Smid_fan
pokud je někdo tak frustrovaný, že neví kam odpaluje míč nebo hází raketu, nemá na kurtu co dělat. A věř mi, pár lidem tenhle moment v hlavě zůstane.
Cimrman tomu říká úleková fixacesmile
Má se hrát tenis a ne z frustrací trefovat lidi kolem...
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:10Od: Forehand
Už bude :)

V podvedomí isto. Tak isto ako v amoku frustrácie nikoho nezarežeš nožom, lebo vieš, ze si to nemozes dovolit.

Djokovicova DNQ zarezonuje a tipujem, ze najblizsie roky bude klud.
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:12Od: Davor1
Chápem, že strata 2 GS pred RG na Nadala vyzerá lepšie, ako strata 1 GS pred RG na Nadala :)
[ Reagovat ]
08.09.2020 00:31Od: Forehand
To je v poriadku. Ja by som tvrdil to iste aj keby ide o Pabla Cuevasa. Proste organizátori rozhodli správne.
[ Reagovat ]
08.09.2020 00:35Od: Davor1
Aj keby išlo o Pereho Ribu? :D
No, len či by si to tvrdil, aj keby išlo o Rafu Nadala vo finále v Paríži :)
[ Reagovat ]
08.09.2020 15:07Od: turista
Rozhodli tak, že je to výhodné pro Fedal dvojici.
[ Reagovat ]
08.09.2020 15:13Od: RF46
Myslim, ze muzes bejt klidnej, nedokazu si moc predstavit, ze by Djok na tech 20GS nedosahnul...snad jedine zraneni.
[ Reagovat ]
08.09.2020 16:09Od: Forehand
Cokolvek predikovat je uz zbytočné.

Nevedeli sme si v roku 2016 predstavit, ze Novak neprekoná Rafu, ked no ma na kontakt dvoch.

Styri roky uplynuli a stále nic.
[ Reagovat ]
07.09.2020 23:36Od: turista
To srovnavas hrušky a jablka. Djokovič se nedopustil vědomého útoku navíc ne nožem.
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:07Od: Forehand
Zobrat gem a odskodnit ciarovu.

Ako vystrihnute zo zlatej knihy alibizmu :)
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:30Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:18Od: FulnekUltras
spíš spravedlivého trestu
[ Reagovat ]
08.09.2020 00:49Od: Vlk-v-trave Re: Davor1
Cus chalane, co rikas na USO? :)

Jinak k tvemu vpisu. Dneska jsem si cetl na puntu a jeste koukal na komentare na pl eurosportu ohleden diskvalifikace. Djokovic prave argumentoval, ze pani se nic nestalo, a je vporadku, ale pochybuji, ze by mu i pomohla argumentace, ze Bedene tyden zpatky tady odstrelil kameramana, a zustal ve hre. Protoze k nemu bezel supervisor, ktery se ho ptal jestli je ok, a kameraman rekl, ze to byla nehoda, a je vporadku, usmal se, a jelo se dal. Nejsem si jisty jestli to pomaha, to ze nekdo dostane trestny fiftyn, gem, set. Tady se proste hlavne resi nasledek, ale ne pricina. Takze hodne rozhoduje poskozeny objekt, v tom pripade lajnova.
Obecne jsem si vsiml, ze jak v Cinci tak na USO nam nabehla nova moda...odpaly do hlediste. Trestali to tak 50/50, to je proste spatne. Djokovic mel uz dostat warning drive, zase spatne. Cekat, jestli hrac se po odpalu trefi blbe nebo dobre, ze se vsichni zasmeji a jede se dal, zase spatne...
Podle mne by pomohlo ve vyjasneni pravidla. Odpalis ztrata setu, jedno, jestli tam jsou divaci, nebo nebo jestli nekoho trefis nebo ne. (To by bylo hodne ztrat setu za ty dva tydny:D)
Jeste vcera jsem si rikal, zeby mozna bylo lepe jeste ostrejsi pravidlo, odpalis a des ven, ale to by nam pomalu nikdo na tom USO nedohral...

Ale nevim jestli by to omezilo pripady, jako ten vcerejsi. Takze by meli mit organizatori moznost diskvalifikovat hrace, ktery treba odpalil, trefil, a vzniklo zraneni.
[ Reagovat ]
08.09.2020 01:09Od: Davor1 Re: Zdravím Vlčku :)
S tými pravidlami 100% súhlas. Ak trestať, tak všetky odpaly, nie len to jedno promile, ktoré náhodou niekoho nechcene trafí, a ešte aj to podľa toho, ako sa empire so supervizorom práve v ten deň vyspia, aspoň za mňa.
USO sledujem v rámci časových možností a hlavne som rád, že sa vôbec hrá, asi pred dvoma-troma mesiacmi by som na to nevsadil ani deravé ponožky :) Som veľmi zvedavý, ako sa zerogen popere o ten premiérový GS, Tsipiska musí teraz tá smiešna prehra s Čoričom škrieť ešte o parník viac :D Z toho zbytku prajem Domovi a u žien Muške, ale tá to asi nedá no :D Takže by som vsadil asi Naomi, alebo pre mňa čierna kobylka, Brady...
[ Reagovat ]
08.09.2020 15:10Od: turista
Těch odpálených míčků od tenistů do prázdna mimo hru je tolik na turnajích, že kdyby to všechno takhle trestali tak by za chvíli mohli kontumovat třetinu zápasů na okruhu.
[ Reagovat ]
08.09.2020 00:50Od: Vlk-v-trave
Jinak, co psali na Puntu a komentovali Polaci.

- Djokovi argumentoval, zeby mel zustat, z trestnym setem v zapasu, ponevaz Lajnova potvrdila, ze je vporadku. Jenze lajnova se ztratila a nikdo se ji na nic dal uz neptal. Zase spatne.

- Na zacatku jeji kolegyne opisovala situaci supervisorum, radili se tam nekolik minut a rozhodli, ze bude diskvalifikace na zaklade opisu kolegyne.

- Hl. Supervisor ukoncil debatu, s tim, ze mel uz jen oznamit Djokovicovi diskvalifikaci... (neoverovali ani zaznam, zase spatne)

- Celou dobu supervisor vysvetloval Djokovicovi prestupek...ten argumentoval tim, ze lajnova je vporadku. Takze 10 min. mu trvalo nez mu proste rekl, ze to je diskvalifikovan. Pry se bal, ze bude ragovat podraznene. wtf. zase spatne.

- Busta nevedel, co ma delat, a chtel se zeptat, kdy se bude hrat dale (aby nezamrzl). Rekli mu jen, ze musi pockat, ale nerekli mu, ze je konec zapasu, ale uz to vedeli. jen cekali, az to ten supervisor vysvetli. Kdyz se konecne po 10 min. dobral do te jednoduche informace, jsi diskvalifikovan, ihned Djokovic sel podat ruku Bustovi, ktery v tu chvili pochopil, ze je konec.
[ Reagovat ]
08.09.2020 01:00Od: Vlk-v-trave
Za mne dost nepovedene v NY celkove...plno chaosu.

Zatim se mne nejvic libil zapas
Stefan Tsitsipas x Maxime Cressy, neskutecne ultimatni s/v :) Nevim jestlis videl, ale parada.
Dost se mne libil Evans, ale hlavne uz v Cinci.
S nim dobre zapasy. No za mne pozitivni jasne 3.kolo Vlka, ale vyprask z Medvedem jsem zatim nevidel...:) Mozna kouknu na zaznam.

Jinak Thiem hraje slusne, ale spis cekam jeste vetsi prekvapeni nez tu trefu do cerneho ultrona:) Jak se to vsechno tam tak podelalo, tak by se me asi nejvic libil jako vitez Coric, byla by to takova pekna tecka za tim NY experimentem.

Tesim se uz na RG.
[ Reagovat ]
08.09.2020 01:16Od: Davor1
Ja práve pozerám na Rubleva s Berrettinim a Rusák sa slušne rozbehol, aby ešte všetkým nevypálil rybník :D

Ináč som veľa zápasov nevidel a celých už vôbec nie, tak ťažko súdiť, ten prvý týždeň ma veľmi netiahol, ale Dom sa slušne rozohral a mne by vôbec nevadilo, keby zobral celé to kombo USO+RG :) Nadala nech pre istotu diskvalifikujú v Paríži a vybavené :D
Ináč ma teší Piraňka, ktorú som mal vždy veľmi rád a ani som netušil, že sa vrátila a teda návrat to je ako hrom, takto dobre snáď nehrala ani pred materskou v najlepších rokoch. Asi to tým matkám celkom prospieva, Piraňa po troch rokoch hrá ako z partesu a Kim Clijsters po 100 rokoch takmer vyučuje ako za mlada. Azarenka ide ako parný valec a to je ešte v hre aj tá najväčšia matka zo všetkých :D Takže zatiaľ taký turnaj matiek, by som to nazval :)
[ Reagovat ]
08.09.2020 01:18Od: Davor1
Budúci rok by sa snáď mohla vrátiť ako matka aj Aga a snáď by ten GS konečne zobrala :D
[ Reagovat ]
08.09.2020 07:45Od: Vlk-v-trave
:D
i to je mozne. Zatim to sice nevypada, ale jak bude sedet s tim malym doma, sama, nudit se, koukat na eurosport, tak to jednou prijde a urcite se vrati...
[ Reagovat ]
08.09.2020 07:42Od: Vlk-v-trave
JJ Rublev ma ten FH neskutecne brutalni, jsem se obaval, a spis tipoval ze Mattiho prejede...tak aspon jeden set, ze urval:) Dost bych si pral, aby Rublik toho medveda sejmul.

Dominikovi bych to pral asi nejvic ten GS, ma za sebou nekolik finale GS. Hraje opravdu skvele, uz ho ani nepocitam jako nejakou nextgen. Napracoval se, tak snad mu to konecne vyjde. Kombo US+RG by byla pecka.

Navrat matek, tak by se fakt dal USO nazvat:) Kim mne dost prekvapila, ale bude tam jeste hodne prace nad fyzickou, coz potvrdila i v rozhovoru...ale jede dal, velmi sympaticke...

Kvetuska paradni. Nevim jestli da Velkou Matku, ale na tom turnaji se muze stat asi ledacos jeste:)

Kaja Mucha skoncila, Ted uz preji Naomi, souhlas Brady tady hraje dost hodne dobre, ale tak nejak to citim na tu matku z Minska...:)
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:00Od: Tomas_Smid_fan
Jinak Jokerovi na tý fotce chybí svatozář a mohl by rovnou na svatý obrázeksmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:51Od: Stan_Borowitz
A tak Srbové se prostě zastávají svého hrdiny, na tom nevidím nic špatného.

Pro bulvární média (to jsou dnes vlastně všechna) je to navíc sousto, na jaké dychtivě čekají...
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:59Od: Nola
jj, kvoli citanosti a klikom uz aj seriozne media klesli pomaly na dno
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:05Od: Tomas_Smid_fan Nole okraden?!
Kde se to stalo a co mu ukradli?! Když je někdo okraden, je to vždycky nespravedlivé nebo ne?
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:31Od: jirkaS
sice zásah rozhodčí, ale ta
přehrává jak fotbalisti smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:19Od: stafel
Prej brutálnísmile ball boy je od toho aby ty míčky chytal, takže je logické, že na ně hráč pinká míčky. Rozhodčí není ball boysmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:21Od: stafel
To byla reakce na Kamilos88
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:22Od: RF46
Ale kazdej rozhodci by ty ball mel mit...
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:03Od: Tomas_Smid_fan
s tím genderem opatrběsmilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:28Od: RF46
Mas recht, no sem ze stary skoly, z doby kdy jeste koule mely nejakou vahu smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:37Od: Tomas_Smid_fan
No ony váží furt stejně, jenom lidi si jich nějak nevážísmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:05Od: RF46
smilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:16Od: paddy NY Times: Why Was ND Disqualified?
https://www.nytimes.com/2020/09/06/sports/tennis/us-open-disqualification-defaulted-djkovic.html?campaign_id=51&emc=edit_MBE_p_20200907&instance_id=21973&nl=morning-briefing&regi_id=107037350&section=whatElse&segment_id=37551&te=1&user_id=16945b1d312337a007c84cd635d17a9e
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:26Od: paddy
mnoho bývalých tenistů se shodlo, že trest byl náležitý a snad nikdo kromě Srbů ho nehájí

nadávat může hlavně sobě za svou agresivitu, která je typická pro Východ - Srbové nebo Rusi
pár okamžiků před tím tvrdě napálil mantinel

co bude na RG?
AO sáhnutí na botu umpire
USO lajnová
RG ???

uvidíme, jak to zasáhne jeho psychiku. Buď už nic nevyhraje nebo na RG pojede jako pila. Rafa letos stejně nevyhraje, ale o tom bude ještě čas diskutovat.

nejtrapnější jsou moderní kecy, že to z něho udělá "lepšího člověka" místo aby mlčel jako na tiskovce, na kterou nedošel
na letišti byl viděn pár hodin po zápase
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:08Od: patriks
To je ale trapný komentář
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:10Od: Nola
si taky hrdina za klavesnicou, ty by siel na tlacovku? z gauca take jednoduche hodnotit smile bol si vobec live na nejakom turnaji?
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:58Od: FulnekUltras Program antiDjokovič
jsou ve své podstatě stejné mozkové splašky, jako antislovanství, antiBabiš, antiZeman nebo antikomunismus. Všechno jen apriorně nenávistné, skrytě rasistické způsoby myšlení, vlastní maloměšťáckým pokrytcům. Soustavná dehonestace "nežádoucího" objektu, vytváření zdánlivě většinového tlaku, zákeřné vyčkávání na vhodnou záminku. U jednotlivců stejně jako v prodejných médiích. Smečka hnědých hyen je teď spokojena, protože krátkodobě dosáhla svého. V bitvě Big3 jsem byl doposud neutrální. Popravdě jsem čekal, že Novaka na USO zákulisní čachráři vyřídí spíš něčím přes covid. Teď mu přeju, aby svůj 22. GS získal stylově v roce 2022. Karma je spravedlivá. smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:04Od: turista
Souhlasím. Ten lynč Djokoviče je ubohý, horší než ta jeho chyba.
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:57Od: Patik
Na druhú stranu to má výhodu Nole môže upriamiť väčšiu pozornosť na French Open..som zvedavý či ho to dočasne herne nejako nepoznačí..a ako bude pôsobiť na kurte..
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:00Od: FulnekUltras
ještě víc se zatne - a Frantíci mu třeba recipročně pomůžou smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:19Od: LordMutademus
Jugoše střílet na potkání! smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:52Od: brixner
Udělal to schválně a hned se vohlížel, jestli se trefil! No tovíže se trefilsmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:44Od: Krisboy
Už je to tady! Zakomplexovanej nazinárod prská vzteky! Srdjani smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:46Od: blax
Přesně tak. Je to nejhorší národ v Evropě.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:53Od: annah
S Rusaky si můžou podat ruce.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:57Od: patriks
Je to určitě jako varování pro každého frustrovaného, kdo hraje a pálí, když nemá. Mohl jí klidně připravit o oko - těžko mohla čekat že bude pálit dozadu, když se normálně hraje přes síť.
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:39Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:57Od: giovani
Ty by si mal šéfovať svetovému tribunálu sudcov spolu s blaxom. Zdržte sa takýchto sprosých nenávistných pomenovaní k iným národom, čecháčkovia.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:59Od: Krisboy
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:01Od: giovani
smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:16Od: Krisboy
No vidíš, že to jde. Vždycky je lepší se zasmát a vzít to s nadhledem než ublíženě fňukat smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:49Od: giovani
tiež si myslím, ale nalepiť visačku nejakému národu...kvôli Srdjanovi to je také velice nízké a urážlivé pre srbov.
Ja so srbským tiskom nechcem polemizovať, ale také sú pravidla a Djoker mal smolu, teraz si už každý bude dávať bacha kde to pinkne.
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:53Od: Krisboy
Asi takhle: všichni tenisté - současní i bývalí, včetně kamaráda Beckera, všichni komentátoři, odborníci, trenéři, respektovaná světová média se jednoznačně shodují: hrubá chyba, jasná diskvalifikace. JEDINÝ, kdo prská vzteky a obrací problém naruby, je ublíženej srbskej tisk.
To ti nestačí? Opravdu si myslíš, že celej svět je proti němu zaujatý?
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:12Od: giovani
a preto sú nazi???
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:34Od: giovani
Takže tak: bola to hlúposť, neopatrnosť, frustrácia čo urobil, vylúčili ho z turnaja, ospravedlnil sa, zaplatil za to. Prečo ho ešte
donekonečna zakaždým mediálne lynčujú. Už aj mojej dcére ktorá zbožňuje Feďasa aj Nadala to príde ako fest ujeté a prehnané a to nie iba dnes. A ťahať do toho aj Srbský národ je zbytočné a hlúpe. My jeho fandovia ho budeme mať stále radi. a nie je nás málo, tak kecy tipu všichni víme....bla bla bla ma serú. Ale áno je mi to ľúto že skončil, ale akceptujem to bez frflania. Aj Novak to pochopil a uvedomil si to. Myslím že ho to pokorilo ale hádam sa spamätá a nezaneha to na ňom stopy...smile, A čo píše srbský tisk je subjektívne. Oni to cítia ako krivdu ale zmieria sa stým. Hned ich netreba označovať za nazi... My guys.
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:46Od: Nola
my sme s tym zmierili uz vcera a vobec to nejdem spatne riesit, McEnroe sa vyjadril, ze bude vzdy "zlym chlapcom", a casom mu fanuskovia odpustia :D
ze je k.eten, som pisala uz vcera, tie jeho vylevy ale patria proste k nemu, a skutocni fanuskovia ho budu podporovat stale, cez to vlak nejde, vlastne je ich celkom dost, staci si pozriet like na instagrame, a ze to nie su iba Srbi to je uplne jasne.....
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:42Od: blax
No několik Srbů už u pár tribunálů bylo no smilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:46Od: Krisboy
smilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:49Od: turista
Souhlasím. To co se tady na TP děje je hloupý a namachrovaný čecháčkovský lynč na Djokoviče a na Srbský národ. Udělal chybu a zařízli ho. Musí se poučit a jít dál.
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:15Od: Nola
omg, akoby sme my, alebo vy, boli na tom lepsie, sme iba vychodoeropania, tak sklidni hormon

naviac preco by mali srbske media pranierovat svojho hrdinu, zda sa ti nepochopitne?
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:23Od: brixner
Vraj vraj. Toto sa už nědá čítaťsmile Vieš čo? Iděm vytlačiť hnědku z maštali a pójděm sa naťiáhnuťsmile
smile*
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:25Od: Nola
nezabudol si na kouros a susedku odvedla? :D
[ Reagovat ]
07.09.2020 17:47Od: dappe
Nevím teda jak vy, ale my na tom jsme opravdu o mnoho lépe.
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:34Od: annah
Slovaci jsou na tom taky dobre. Společné jsme přece zvládli přátelský rozchod. To v Jugosce to bylo jine kafe. Hrůza. A mam dojem, ze právě Srbove na té hrůze nejvíc zamakali. Agresivní národ. Takoví Rusaci Balkánu.
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:39Od: tommr
a proto přišli o Kosovo který připadlo "mírumilovnejm" Albáncům? smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:47Od: annah
Žije tam 88 procent Albánců a jen 7 procent Srbů.
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:50Od: tommr
nebude to dlouho trvat a stejnej poměr bude i v Evropě mezi Muslimama a původníma Evropanama ... smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:17Od: Fandina
Ty nějaké máš kolem sebe? Já o nikom nevím, leda, že bys nežil v ČR.
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:26Od: tommr
my smile jsme na tom zatím ještě relativně dobře, ale západní Evropa už je téměř ztracená a říšská kancléřka usilovně pracuje na tom, abychom dopadli stejně jako oni ... smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:31Od: Fandina
Ano, v ČR je minimum muslimů, někde jsem četla, že 0,2 procenta, takže nevím, co řešíš. A nevěř tomu, že Němci se někým nechají zaplavit, tak, aby je to zničilo. Na to jsou příliš mazaní.
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:40Od: tommr
ta jejich "mazanost" se ale zatím projevuje jen v tom, že se usilovně snaží ty jejich "dárečky" nakvelbovat do východní Evropy ... smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:47Od: Fandina
Nepřeháněj to. K nám se nikdo nehrne. Moc věříš některým politickým žvástům.
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:04Od: turista
Souhlasím. Počet muslimů v naší zemi nestojí za řeč. Pokud si tu postaví někde mešitu a nebudou provozovat terorismus tak ať si tu klidně praktikují islám.
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:37Od: Marduch
Ze se k nam nehrnou? Co je dnes, nemusi byt zitra! Vis, ze EU prave z toho duvodu planuje sjednotit vysi socialnich davek? Bude jeste tezka prace se tyhle zakerny antikulture ubranit.
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:48Od: Fandina
Nehrnou, jsou to politické kecy.
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:49Od: Fandina
Mluvím o ČR.
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:59Od: Marduch
A tak to, vsichni svobodomyslni a tolerantni lide doufejme, i zustane.
[ Reagovat ]
07.09.2020 22:12Od: FulnekUltras Re: Marduch
přesně - nízké dávky jsou to jediné, co nás před tou vychcanou parazitní verbeží s mobily a ve značkových hadrech zatím ještě chrání smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:22Od: blax
Volič SPD... to jsou kecy tohleto fakt.
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:38Od: turista
A ten stát tam je plný drog. Ale Američané tam mají vojenské základny. Ta na Camp Bondsteel je obří.
[ Reagovat ]
07.09.2020 18:49Od: FulnekUltras
jsi klasická oběť prolhaného a záměrně manipulujícího mainstreamu, nemůžu si pomoct
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:22Od: annah
Klidně si nepomáhej. :-))
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:35Od: turista
Ale když se půjdeš podívat do českých lesů a uvidíš tam vyhozené chladničky, televizory, počítače, pneumatiky, igelitky s odpady a plastové láhve tak si uvědomíš, že na tom za
[ Reagovat ]
07.09.2020 19:36Od: turista
zase tak dobře nejsme milá Annah.
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:09Od: annah
Chodím do lesa často. Ledničku ani televizi jsem tam ještě nepotkala. :-)
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:33Od: Tomas_Smid_fan
To je pravda, jsou u nás takovi ignoranci ale i takoví, co to uklizejí.
A tos nás jako srovnával s kterou zemí?
[ Reagovat ]
07.09.2020 23:34Od: turista
No když se tady tak vytahujeme na balkánské národy tak bychom se měli zamyslet nad tím jak zacházíme s přírodou jak jsem se zmínil. Zatím nic moc.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:14Od: Kamilos88
Toho Federera myslí, když zahrál na dlouhý servis soupeře míč za zády a trefil ball boye, který se tomu smál? smile

To je trošku jiná situace.

Nicméně od Srbů nelze čekat nic jiného, oni kromě Djokoviče nic nemají. To je pak těžké.

Už bych se na to vysral, stalo se, jedem dál
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:16Od: Kamilos88
https://youtu.be/7z4-VoxQ-LE

Prikladam brutální trefeni ball boye od Federera z roku 2009. To jsou fakt komici
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:21Od: dappe
Ono to je hlavně podle mě z roku 2006 smile a vytržené z kontextu, protože se během toho zápasu několikrát bavili všichni nad tím, jak tam tento konkrétní kluk tuším ty míče od Federera chytal. Tohle ale trochu ulítlo, trefit ho mezi světla, mohl být taky problém.

Každopádně nadále budu upřednostňovat britská média před těmi srbskými smile A doporučil bych to asi i všem ostatním, včetně Noly.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:25Od: Kamilos88
Komický je moment, kdy Nole na FO (2015? teď nevím) mrknul raketou za sebe a o kousek minul rozhodčího.

Tehdy se ho na tiskovce ptali, co by dělal, kdyby někoho trefil.

Řekl: Jste neskuteční, pořád máte stejne dotazy a vysmál se novináři.

No a teď se to přesně stalo. Tohle je prostě problém a nevím, zda se s tím dá pracovat. Federer ale taky házel věcma, nicméně z toho vyrostl, ale Nole už to asi nezmění, takže sem tam něco takového může přijít. Blbý je, že se té ženské mohlo fakt něco stát a dostal by stopku, případně by šel před soud. To už by pak bylo jiné kafe.

Každopádně stačí, aby si paní rozhodčí zašla k lékaři, ten jí potvrdil dýchací potíže, bolesti hlavy, dá to před soud a Nole jí zajistí solidní výplatu do konce roku.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:30Od: dappe
Samozřejmě, že to pro ní mohlo dopadnout špatně, ale to se bohužel moc neřeší. Lidi spíše napadne, jestli to náhodou nepřihrála. Přitom jediný, kdo v tom gamu trochu simuloval, byl pár okamžiků předtím samotný Nole.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:35Od: Kamilos88
Mě spíše fascinuje ten moment, kdy Nole míček odpálí.

Z toho videa to vypadá tak, že když se míček dotkne rakety, tak se Nole už na rozhodčí dívá.

Ale schválně to určitě neudělal, to by byl velký frajer kdyby na několik metrů trefil člověka přímo do krku.

A rána tenisákem bolí jako svině, on to sice nedal plnou silou, ale na US Open mají nové míče, tvrdé a ještě do krku.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:44Od: dappe
Za mě velká smůla, které šel chováním několikrát naproti. Nehledal bych v tom něco ve stylu, že jí "chtěl zastrašit". Zajímavý byl ten postřeh z vedlejší diskuze, že kdyby předtím dostal to varování, tak by si dal pozor. Pravděpodobně ano, teoreticky by ale mohl při větší nasranosti také vypálit razantněji. :)
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:50Od: Forehand
Tiez zalezi, ci clovek ten zapas videl LIVE.

Keby nepočujem v tych ruchovych mikrofonoch, ako sa ta zena reálne dusí, mozno by som to nebral tak vážne.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:13Od: blax
Karma za ty všechny Noleho medical timeouty a jeho obecně hrozné chování na kurtu, když prohrává.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:09Od: RFanousek
No já asi budu dělat že se tenhle turnaj nikdy neodehrál. Tenisu jako takovému dle mého názoru vůbec neprospělo že se US Open hraje
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:57Od: RF46
Ja doufam, ze tenhle divnej turnaj nastartuje nekoho mimo Big3 k dalsim GS.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:03Od: Forehand
Tá pani mohla reálne "otrčiť kopytá". Je urcite vacsia šanca, ze sa takáto rana do ohryzku skonci smrtou, ako to, ze rana vystrelená za chrbát zasiahne ohryzok...Takže :)

Nakoniec je vsetko tak ako ma byt. Mohlo to skoncit aj horsie a to by uz tenis v Srbsku nikoho nezaujímal a asi by sa aj Nolemu tazko vracalo na kurty.

Koledoval si o to, nebolo to prvykrat, uz aj to ironické potlapkanie umpira po topánke v Austrálii si pýtalo trest v hre.

Poučí sa a karavána jede dál.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:12Od: turista
Budiž.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:12Od: Jaaa1978
zeny nemaju ohryzok
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:30Od: Pe3k
ta jeho má smile
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:50Od: turista
Mají. Ale malej.
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:31Od: Vlk-v-trave
rana do ohryzku?
myslel jsem ze tam stala baba...ale chapu, dneska v nekterych pripadech se to uz tezko nekdy pozna.:)
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:53Od: a.magerova
A já díky Noleho diskvalifikaci nově vím, že:
zatímco my říkáme: "natáhnout bačkory", Slováci říkají: "otrčiť kopytá".... :-)))
[ Reagovat ]
07.09.2020 15:59Od: annah
Jsme takoví domactejsi ... prostě doma v papucich ...
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:01Od: a.magerova
A taky musím přiznat, že až včera jsem prvně četla a musela si vyhledat význam slova "školometský"...

Ale raději zůstanu u jiných synonym, toto se mi fakt nelíbí... ;-)

https://synonymus.cz/skolometsky-284/
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:18Od: RF46
heh, to je fakt nic moc.
[ Reagovat ]
07.09.2020 22:13Od: paddy
a co termín šukadelický, který používal Austin Powers smile

krátká ukázka - je tam i Dr. Zloun, což zní tenisově
https://www.youtube.com/watch?v=mv7b-0h7jRE
[ Reagovat ]
07.09.2020 23:44Od: DORSCH
sukadelicky nic moc,to som pochopil hned,dufam ze spravne,skolometsky som si tiez musel vyhladat
[ Reagovat ]
07.09.2020 23:40Od: turista
Skolometstvi znamená školní pedanterie.
[ Reagovat ]
07.09.2020 16:53Od: giovani
smilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2020 20:57Od: tito
Asi nejvýstižnější komentář. Mohlo to fakt dopadnout hůř, krk a oko jsou dvě místa, která může tenisový míček poškodit i při nepříliš velké rychlosti. Nakonec při představení si možných zranění, komplikací a následků je pro Noleho ta diskvalifikace to nejmenší zlo, byť to tak momentálně nevypadá.
[ Reagovat ]
07.09.2020 21:27Od: peRFect
Spočítal jsem,že hybná síla v momentě nárazu byla asi 3kg.To není tak uplně málo.Kdyby to dostala na krkavici,nebo bludný nerv,vypnulo by ji to.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist