Ósakaová v New Yorku postoupila do semifinále. Pak na protest proti rasismu z turnaje odstoupila

  • WTA NEW YORK - Světová desítka Naomi Ósakaová v New Yorku zdolala Estonku Anett Kontaveitovou a postoupila do semifinále, krátce poté ale z turnaje odstoupila na protest proti rasismu a sociální nespravedlnosti a do finále pustila bez boje Belgičanku Elise Mertensovou. K japonské tenistce se přidali přidali také pořadatelé turnaje v New Yorku a odložili semifinálové zápasy na pátek.
    27. 8., aktualizováno | Aktuality |  206 komentářů
    Naomi Ósakaová (© AFP)Naomi Ósakaová (© AFP) 
     

Naomi Ósakaová se na podniku WTA Premier 5 v New Yorku jako jediná z hráček Top 10 dostala do čtvrtfinále a v něm ve středu otočila nepříznivý vývoj proti Estonce Anett Kontaveitové. Dvaadvacetiletá Japonka zvítězila nad o dva roky starší Estonkou 4-6 6-2 7-5 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšila na 4-0.

10. hráčka světa Ósakaová prohrávala už 4-6 a 0-2, ale pak získala devět gamů v řadě a měla nakročeno k postupu. Vedení 4-1 ve třetím setu sice neudržela a dovolila soupeřce vyrovnat, nicméně závěr zvládla lépe a po necelých dvou hodinách duel po chybě Kontaveitové ukončila.

"Celý týden se tu snažím být na kurtu pozitivní. Ale v prvním setu a pár gamů ve druhém jsem byla super negativní. Takže jsem hlavně nechtěla prohrát zápas v takové náladě. Jen jsem se snažila být pozitivnější a povzbuzovat sama sebe. Nikdy totiž nelituju prohraného zápasu, ve kterém se snažím předvést své maximum," komentovala změnu své nálady v průběhu utkání Ósakaová, jež v New Yorku otočila i svůj úvodní duel proti Karolíně Muchové. 



Navzdory vítězství ale v turnaji pokračovat nebude. Dvojnásobná grandslamová šampionka Ósakaová  po postupu do semifinále odstoupila na protest proti rasismu a sociální nespravedlnosti. Rozhodla se tak s ohledem na nedělní incident, při kterém policie ve městě Kenosha zranila devětadvacetiletého černocha Jacoba Blakea.

"Jsem sice sportovec, ale především jsem černá žena," napsala na sociálních sítích dvaadvacetiletá Ósakaová, jejíž matka je z Japonska a otec z Haiti.

"Cítím, že jsou tady důležitější věci než tenis, které je potřeba okamžitě řešit," přidala Ósakaová, která se v New Yorku chystala na blížící se US Open. "Ale nečekám, že by odstoupení mojí formu nějak zásadně ovlivnilo," prohlásila předloňská vítězka amerického grandslamu.

"Nicméně jestli se mi díky tomu podaří zahájit debatu ve sportu převážně pro bílé, tak je to krok správným směrem," uvedla Ósakaová. "Z pokračující genocidy černochů z rukou policie už je mi ale na zvracení," prohlásila bývalá světová jednička.


Pořadatelé odložili čtvrteční program na pátek
Do finále tak místo Ósakaové prošla bez boje její semifinálová soupeřka Elise Mertensová. Belgičanka ve čtvrtfinále zastavila domácí Jessicu Pegulaovou, kterou smetla 6-1 6-3.

Před zápasem o svůj šestý a dosud nejcennější titul bude mít 24letá Belgičanka Mertensová dva dny volna. K protestu Ósakaové se totiž přidali také pořadatelé turnaje Western & Southern Open, které se letos kvůli hygienickým opatřením výjimečně přesunulo ze Cincinnati do New Yorku, a odložili semifinálové zápasy na pátek. Ten měl původně být posledním hracím dnem.

Odložením utkání se rozhodly protestovat také zámořské soutěže NBA, WNBA, MLB nebo fotbalová MLS. Formu protestu zvažuje také NHL.



Ve druhém semifinále ženské dvouhry se v New Yorku utkají až v pátek Viktoria Azarenková a Johanna Kontaová (h2h 1-2).

Bývalá světová jednička Azarenková více než rok nepoznala z vítězného zápasu, nyní na podniku WTA Premier 5 v New Yorku však vyhrála už čtyřikrát po sobě, což se jí povedlo poprvé od loňského dubna.

Naposledy 31letá Běloruska porazila 7-6 6-2 Tunisanku Ons Džabúrovou a do semifinále postoupila bez ztráty setu.

"Hrála jsem s ní poprvé, takže už to pro mě byla výzva. Předchozí soupeřky jsem totiž aspoň trochu znala. Ze začátku to tedy bylo docela složité. Překvapila mě, rozhodně má talent," řekla na adresu Džabúrové Azarenková, jež v prvním setu odvrátila čtyři setboly.

"V důležitých chvílích cítím, že hraju dobře. Na ty setboly jsem zahrála dobré údery. V takových momentech musíte buď čekat na chybu, nebo zahrát skvělý úder. A to se mi povedlo," dodala Azarenková.



Rovněž 29letá Britka Kontaová ještě neprohrála set, ve čtvrtfinále si poradila 6-4 6-3 s přemožitelkou Sereny Williamsové Řekyní Mariou Sakkariovou, s níž vyhrála čtvrtý z pěti vzájemných soubojů.

"S dnešní výhrou musím být spokojená. Věděla jsem, že to bude těžký zápas, už jsme spolu odehráli spoustu dobrých zápasů a žádný z nich nebyl snadný," komentovala světová patnáctka Kontaová. "Potěšil mě hlavně můj servis. Myslím, že v průběhu zápasu jsem podávala čím dál lépe. A celkově jsem hrála dobrý tenis."

 

• WTA PREMIER 5 NEW YORK •
USA, tv. povrch, 2.250.829 dolarů
středeční výsledky (26. 08. 2020)
• Dvouhra - semifinále •
Mertensová (14-Belg.) - Ósakaová (4-Jap.) bez boje
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Ósakaová (4-Jap.) - Kontaveitová (12-Est.) 4-6 6-2 7-5
Kontaová (8-Brit.) - Sakkariová (13-Řec.) 6-4 6-3
Mertensová (14-Belg.) - Pegulaová (USA) 6-1 6-3
Azarenková (Běl.) - Džabúrová (Tun.) 7-6(9) 6-2
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Klepačová/Hradecká (8-Slovin./ČR) - Mertensová/Sabalenková (1-Belg./Běl.) bez boje
Peschkeová/Schuursová (3-ČR/Niz.) - Sandersová/Perezová (Austr.) 6-4 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (206)
27.08.2020 19:48Od: Tomas_Smid_fan
Nějak se nám rozmohl takový nešvar. Po TP na můj vkus momentálně zaznívá jedno slovo na p a je horší než to v Peliškách. Já politiku fakt nemusím, takže se dalších diskuzí na tohle téma zřikám. Nevedlo by to tu k ničemu plodnému.
Takže až si zas budete chtít povídat o tenisu, budu ready. Jsem zvědav, jestli Naomi svůj přístup a změnu rozhodnutí nějak vysvětlí. Bylo by záhodno, ale žádnou zášť k ní necítím a myslím, že mnoho reakcí je tu přehnaných, znásobených vzájemným podporováním se nebo odporovanim si. Ve světě se dějí jiné hrůzy, než jedno prohlášení adolescentní tenistky. Peace on you!
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:56Od: DORSCH
si nejaky otraveny a to nas zajtra caka druhe kolo s Hamiltonom:),môj tip mohol by na protest bojkotovat kvaldu aby bolo v nedelu vzruso
[ Reagovat ]
27.08.2020 20:04Od: DORSCH
aby som len nekritizoval a bol aspon trocha konstruktivny:))
[ Reagovat ]
27.08.2020 20:05Od: Tomas_Smid_fan
Počkej, Hamilton už hraje i tenis?smilesmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 20:07Od: Tomas_Smid_fan
Dostal wc do kvaldy USOsmile?
[ Reagovat ]
27.08.2020 20:18Od: DORSCH
a sakra,prave som si precital,ze z jeho strany ziadny bojkot nebude,ide mu o titul to ho chapem,ale tiez sa vyjadril ze je na Naomi neskutocne hrdy,neviem sice preco,ved o nic podstatne neprisla,asi preto,ze ti afro su na seba hrdy uz len tak z principu
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:16Od: Maarek Naomi
Tak Naomi nakonec od protestu upustila a semifinále hrát bude.
https://www.sport.cz/tenis/clanek/1623140-osakaova-bude-hrat-od-protestu-upustila.html#section-artcl
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:17Od: com
kéž by ji Mertens vyřadila, komediantku smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:20Od: Mantra
mě nejvíc fascinují ty prohlášení, že to vypadá jako když je všechno růžový a v cajku, takový jako od našeho Máry - tvl, dostala kartáč od WTA, Usta i sponzorů a navlíkli to jakoby se dohodli, winwin, resp. nikdo neustoupil, nikdo neprohrál, prostě pohodička
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:57Od: Mantra
Plíšek, Vonrouš max 3.kolo, Martincová 1.kolo stop, Bouzková Pegulu taky neporazí, ta má vichr, Kvitku neumím hádat
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:59Od: Mantra
Krystína 1.kolo stop, Moucha taky, černošku nedá na USO, Siniak max 2.kolo,
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:01Od: Mantra
zato Veselka to nemá uplně zlé
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:49Od: bIbec
Pokud by Naomi řekla něco ve smyslu: "Vy volové, zvedněte prdele od televize, od večerních zpráv, od sportovních přenosů a namísto toho se učte, buďte kreativní. Podívejte se na mě, kolik milionů vydělávám pitomým pinkanim do balónků. Vy taky můžete ty kokos. Tak do řitě ste chudinky nebo co jako?"

Pak by měla můj respekt. A některým těm, co maj ty sociální problémy by třeba i promluvila do duše.

Z představy, že ze mě někdo dělá dementa a chudinku, je mi na blití. A to přesně Naomi dělá.
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:55Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:33Od: paddy los USO je venku
a docela nuda, když chybí velká jména smile

ve 3k vypadne Plíšková s Brady a Kvitová s Bouzkovou

jen Vlk se zblázní - v 1k Wolf s Pellou smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:46Od: Mantra
plíšková ve třetím? smilesmile bude mít co dělat se tam dostat
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:55Od: Mantra
ještě by tam místo Brady mohla být Bellis
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:18Od: com
nevim proc by mela vyletet zrovna s Brady, ktere dala posledne malem dva kanary smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:27Od: paddy
to stejné si mohl tvrdit letos o Wang se Serenou smile

https://www.tenisportal.cz/detail-zapasu/?id=1867253
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:19Od: Dobry-den
Ach jo. I ty, Naomi? smile
smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:14Od: tommr svět se v prdel obrací
jako naivní mladík jsem Američany obdivoval, dneska s nima opovrhuju. Větší dementi na světě prostě nejsou ... smile
Osaka u mě taky klesla až na úplný dno. Je až tragikomický když nejlépe placená sportovkyně světa, která je sama napůl černoška bojuje za sociální spravedlnost a proti utlačování černochů a spousta lidí jí to žere i s navijákem. Nebylo by lepší kdyby místo slaboduchejch gest rozdala všechny ty miliardy co vydělala potřebnejm? Takhle to spíš vypadá, že si dělá PR aby se jí už tak astronomický příjmy ještě znásobily ... smile
Vůbec nejhorší na tom všem je ale to, že podobný svinstva se začínají praktikovat v době kdy je sport obecně a tenis obzvlášt v existenčním ohrožení kvůli kovidový pandemii. Ještě se ani nepodařilo tenisovej život vrátit k normálu a bezmozci jako jsou Kyrgios nebo Osaka dělají všechno pro to, aby bylo ještě hůř ...smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:50Od: Nola
pozor, aby si neskolaboval....
Naomi nastupi na kurt v piatok do semi

https://twitter.com/tumcarayol/status/1299009135204274176

asi potrebovala den volna....
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:00Od: tommr
jak jsem už psal: je to prostě tragikomedie. Uvidíme ještě co bude Osaka vyvádět na kurtu a na pozápasový tiskovce. U mě každopádně jako seriózní osoba definitivně skončila ... smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:05Od: Nola
svoj boj ukoncila viacerymi lajkmi na svojom profile na twitteri / Serena ponizena..., hracka, ktora skutocne bojovala s rasizmom/, snad nam Forehand vysvetli jej zapaleny boj proti rasizmu....
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:11Od: misa
Takže celá aféra proběhla tak, že ona řekla, že nebude hrát ve čtvrtek, přičemž si organizátoři řekli, že by turnaj utrpěl na kvalitě a odložili všechny zápasy na pátek až se Osaka zase uráčí hrát :) Ale možná se ještě rozmyslí...

Občas vyplave na povrch kolik bezohledných sebestředných jedinců se v tenisu pohybuje. Z toho, že se jedná o individuální sport mám obavy, že to je drtivá většina z nich.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:15Od: Mantra
ti úspěšní jsou prostě z podstaty toho sportu egoisti co táhnou jen za svým úspěchem a prospěchem - ti méně úspěšní nejdou za svým cílem dost razantně, tedy koukají i okolo sebe a rozptylují se ostatním děním, tedy nejsou na vrcholu - stačí? smile pak to ti navrcholu dohání jako srdíčkama po zápase, klaněním, nadacema, podporou blm, a dalším rouškovným, myslím jako úplatkem fanouškovi
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:16Od: Nola
status na twitteri hovori o niecom inom, odstupila z turnaja......, mozno zajtra Vika nebude hrat ako protest proti situacii v Bielorusku :D, ale, kedze nema spravnu farbu pleti, narodnost, povod... nikto sa nebude jej protestom zaoberat, groteska
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:18Od: Mantra
to by mě zajímalo na čí stranu by se Aza přiklonila, mám tušení, že s tím jejich prezidentem není moc ve při smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:28Od: blixa
Ne, s ním se spíš bratříčkuje. No, má tam rodinu, tak se jí nedivím, že nechce být disidentkou.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:47Od: Mantra
však to píšu že s ním ve při není
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:29Od: Linka
Organizátoři se především inspirovali NBA a ne Osakou.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:33Od: darek.vrana
A to může, nejdřív odstoupit a pak se vrátit?? Co když se soupeřka kvůli tomu nestihne ideálně připravit, když nečekala, že bude hrát? Například...
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:44Od: Kozoroh
To mě taky zarazilo. Možná má turnaj nastavena pravidla takovým způsobem, že hráč může své odstoupení vzít zpět, ale s jistotou to nemohu potvrdit.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:47Od: George_Renel
Pokud tomu tak je, tak ze sebe udělal blbku a z pořadatelů šašky.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:48Od: Mantra
určitě ne, ale ona je ona, nastupující "serena" takže... kdyby odstoupil nadal na rg, večer to odhlásil, co myslíš že se stane?
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:54Od: darek.vrana
To je dobrá taktika. Odstoupit, nechat soupeře večer zapařit a druhý den říct, že hraju... kdybych řekl, že je to kvůli BLM, tak si nedovolí mi to neumožnit.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:19Od: enka
spuhlasím naprosto.
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:07Od: Forehand
Osaka je super, bezný Cech alebo Slovák, ktorý nevyliezol z domáceho gauča vie prd o rasizme..Je fajn, ze vyuzila svoj status a podporila vec, na ktorej je záleží.
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:13Od: George_Renel
Hovoř za sebe. Byl jsem u mateřské firmy v USA dost dlouho, abych viděl jak to funguje a dozvěděl se také dost o pozitivní diskriminaci ve firmách. Viděl jsem jak jsou ve firmě zařazeni černoši, a co "dělají". Firma má víceméně předepsaná % kolik jich musí zaměstnat, i když jsou nanic. Ve velké firmě dosáhli pozice ve středním manažmentu celí dva.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:16Od: Tomas_Smid_fan
Jestli vás to potěší a uklidní, pravdu máte obasmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:10Od: Pe3k
nic proti tobě, ale ty nebudeš ten pravý na posuzování pravdy smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:27Od: Tomas_Smid_fan
Tebe se má poznámka myslím netýkala, takže jestli k tomu nemáš nic konstruktivního, zdrž se prosím komentusmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:40Od: Pe3k
konstruktivní to bylo a komentář už jsem napsal, takže se těžko můžu zdržet...
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:13Od: Pe3k
dle forehanda je rasizmus jen v cizině, to mluví za vše...
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:14Od: Nola
tak nas pouc, nesedim iba doma na gauci......
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:22Od: tommr
běžnej Čech nebo Slovák je podle tebe zřejmě negramot, kterej o světě nic neví a cikána v životě nepotkal takže o rasismu nic neví ... smile
Já si naopak myslím, že u nás a ve většině zemí východního bloku jsou lidi ještě naopak relativně normální (ve srovnání se zdegenerovaným Západem určitě) a dokážou ještě samostatně myslet ... smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:19Od: Tomas_Smid_fan
Jo, a proto volí Zemana a Babišesmilesmile nebo Putina. Ovcí je všude nejvíc, jenom mívají různé barvy...
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:24Od: tommr
a nenapadlo tě někdy, že lidi volí Babiše a Zemana protože alternativy jsou ještě mnohem příšernější? Já na tom neshledávám nic stádovitýho - právě naopak. Ne každej se chce poníženě plazit před EU ...
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:29Od: Tomas_Smid_fan
smile no comment
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:59Od: Pe3k
naopak, vyjádři se. Nadáváš na tyhle, koho podporuješ? Havla? Obamu? Merkel?
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:32Od: Tomas_Smid_fan
A ty nesnášíš demoblok, sluníčkaře, vítače, neziskovky, pak velkou část Evropy a možná by se s ní světlo něco víc. Takhle?
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:39Od: Pe3k
a ty je podporuješ?
[ Reagovat ]
28.08.2020 01:33Od: hippos
Ne ne, to je naprosto relevantní otázka, která se objevuje "kupodivu" hlavně u konzervativních pravicově smýšlejících lidí, kteří by se Zemana a dnes i Babiše nedotkli ani klackem. Jaká je vlastně pro voliče dvojky Z+B alternativa a co nabízí? Jaká je vlastně alternativa pro nás všechny?
[ Reagovat ]
28.08.2020 01:44Od: DORSCH
to som kludny,velmoci sa biju,skutocnymi vitazmi budu uz tradicne češi a slovaci,nebudeme sa mat nejako extra dobre,ale do nejakeho tepleho zadku zalezieme
[ Reagovat ]
28.08.2020 01:44Od: blixa
Pro voliče Z+B není alternativa. Tihle dva jim konečně dali přesně tu politickou nabídku, na kterou čekali a kterou před tím neměli. Alternativa není. Vzhledem k naprosté volební demenci většiny obyvatelstva zbývá jen naprostá beznaděj. Nějaká rada ? No, snad jedině opět vzpomenout na "Den nezávislosti". "A co tedy máme dělat ?" "Zemřííít !!!" smile
[ Reagovat ]
28.08.2020 01:56Od: hippos
Alternativa by pro ně byla poctivá socdem tradičně zaměřená na nízkopříjmové skupiny, mladé rodiny atd. Jenže socani začli lovit v jiných vodách. Snad jenom Maláčová je stará socdem škola, i když až moc utržená ze řetězu.
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:01Od: blixa
To není alternativa. To je to samé jen v trošku jiném balení. Výsledek je naprosto stejný. Katastrofa.
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:17Od: hippos
Katastrofa je když jednotlivé sociální skupiny mají své politické zástupce, kteří v ideálním případě hájí jejich zájmy a následně se hledá společenská shoda? Slyšel jsi někdy o demokracii?
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:27Od: blixa
Jistě. Zažívám je na své kůži už nějaký ten pátek. Demokracie měla smysl ve své původní řecké podobě, kdy se ovšem vůbec nepodobala té dnešní. Demokracie by snad mohla nějak rozumně fungovat, ale nikdy ne se všeobecným volebním právem. To je obrovský nesmysl. který vlastně chce aby se většina obyvatelstva, které je víc jak z poloviny zcela politicky dementní účastnila v nějaké podobě řízení státu. Výsledek je pochopitelně tragédie. Ale to je stejně už jedno. Kráčíme, a to všude, do prdele takovým tempem, že je potřeba si užít ještě poslední dní dokud to jde. Brzy už to nepůjde.
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:41Od: gigin
Přesně!
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:44Od: hippos
Já si to myslím taky, ale furt věřím, že se tomu stavu dokážeme přiblížit. Vím, že u nás jsou lidi, kteří kdyby se větším počtu v politice angažovali, tak to půjde. Jenže oni tam nechcou jít z pochopitelných důvodů jít. Začarovaný kruh.
[ Reagovat ]
28.08.2020 01:47Od: hippos
A ještě jedna otázka. Využijme Paretova pravidla a řekněme, že tu máme 20% lidí jako jseš ty, kteří zastávají vyhraněné pozice na jednu nebo druhou stranu. A pak je tady nás zbylých 80%, kteří nemáme sklony stavět se do extrémních pozic a jsme vašim neustálým soubojem už naprosto unaveni a znechuceni. Znechuceni z toho jak kvůli vám společnost stagnuje a skutečné problémy se neřeší.
[ Reagovat ]
28.08.2020 01:50Od: blixa
A vy, těch 80% jste tomu na vině protože volíte tak jak volíte smile. Neustálé omlouvání voličstva tím, že byli podvedeni či oklamáni je naprostý nesmysl. Buď jsou svéprávní, pak nesou plnou zodpovědnost, nebo nejsou svéprávní, pak se mají přihlásit v blázinci.
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:13Od: hippos
Ty to zas vnimáš pohledem těch dvou minoritních soupeřících skupin(do jedné z nich asi i patříš) a nejspíš vůbec nechápeš kdo je ta majorita. Jádro té většiny jsou lidé, kteří už vůbec nechodí volbám, čili skoro polovina oprávněných voličů. Ano, v našem volebním systému nevolit je velká chyba, ale zároveň je to i postoj.
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:20Od: blixa
Ne, ani do jedné nepatřím a do té "tupé masy" taky ne. Co jsou zač chápu velmi dobře. To, že většina z nich nechodí k volbám je taky "volba". Tahle většina má plnou zodpovědnost za celé ty sračky, které se tu dějí. Ať už volí tragicky, nebo nevolí vůbec. To je zodpovědnosti nezbavuje.
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:39Od: hippos
Promiň, ale když používáš pojem "tupé masy, tak podle mě do jedné z těch skupin patříš. Pěkně to popisuje Radek Špicar(viceprezident Svazu prumyslu...), který začal jezdit do regionů a mluví s lidma. Když člověk sedí v Praze na zadku, tak si myslí něco o těch blbcích tam venku. Ale jakmile začal s těma lidma mluvit, tak zjistil, že nejsou hloupí. Jenom mají své problémy, které nedokážou řešit, protože systém legislativa je nějak nastavená, stát nefunguje nebo se řeší ideologický sraczky. Ten Zeman, Babiš, Okamura na tohle přišli už dávno a tak za těma lidma jezdí a snaží se hrát populistickou notu.
[ Reagovat ]
28.08.2020 02:50Od: blixa
Nesedím v Praze, kdysi jsem seděl ale už dlouho jsem "vesničan". A s lidmi mluvím a naprosto nemohu souhlasit s tím , že nejsou hloupí. Jsou v své většině zcela dementní. Je mi líto. Každý politik to ví ale žádný to neřekne nahlas, protože hlasy jsou hlasy. Výjimka je Zeman, který to nakonec řekl na plnou hubu, protože pochopil že klidně může. Blbec stejně nepochopí, že měl na mysli právě jeho. Špicar je klasicekj oportunista a žvanil, kterej dobře ví jak to je, ale volič je prostě svatý grál. Ale to je stejně všechno už jedno, užívej života dokud to jde, z těhle sraček už nevybředem.
[ Reagovat ]
28.08.2020 03:01Od: hippos
Ty taky, já mám doma vzor 58
[ Reagovat ]
28.08.2020 03:14Od: gigin
Kuwa blixo neser! Až tak?
[ Reagovat ]
27.08.2020 22:13Od: HolyMotors
Za tenhle komentář hrozně moc děkuju, v záplavě až nesmyslně odsuzujících příspěvků mě hodně potěšil. Je pozoruhodné, jak moc silné výroky a odsudky dokáže kdekdo pronášet na téma, kterému fakt od nás může jen ztěší porozumět a ještě se zastřešovat kde čím. Je to leckdy až směšné.
[ Reagovat ]
28.08.2020 01:38Od: hippos
A co o tom může vědět privilegovaná Naomi? Jediná její kvalifikace je barva kůže.
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:07Od: misa Pěkné počtení
https://www.tennisforum.com/threads/naomi-osaka-is-out-tomorrow.1375759/

Západní zdegenerovaná společnost. Dokonce i Wim Fissette je na na ni hrdý. Ale co má taky dělat? Tady je aspoň ještě svoboda slova.
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:48Od: fazil
A proc jsi tam vubec jezdila?
[ Reagovat ]
27.08.2020 16:06Od: Nola
ona v USA zije, tak to nemala az tak daleko..... na protest mala darovat nejake sponzorske chudobnym ciernym detom, trebars zalozit tenisovu skolu pre nemajetnych...... najlepsie zarabujuca sportovkyna sveta ma sponzorov na haku, ked odstupila z turnaja.... protestovat sa da viacerymi sposobmi, ona to vzala za ten koniec, ktori ju najviac zviditelni
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:31Od: svetova.dvojka
Kdo ve dvaceti není levičák, nemá srdce.
A Naomi je 20 smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:44Od: misa
Když se zaokrouhluje na desítky.
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:21Od: Tomas_Smid_fan
Tak těch 22 není pořád takový rozdílsmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:34Od: Marduch
Diky, zes konecne otevrene priznal, ze nemas mozek, viz druha cast toho porekadla smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:31Od: misa Maruška
už dostala samolepky na svou termosku :)

https://twitter.com/MarieBouzkova/status/1298751534008864769/photo/1
[ Reagovat ]
27.08.2020 22:42Od: Tomas_Smid_fan
Příspěvek tam má Jiří Kvěšsmile? Že by...?
[ Reagovat ]
27.08.2020 23:02Od: blixa
Nestraš !!!! smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:15Od: Nola Naomi
co tak na protest vyhrat cely turnaj a zviditelnit inu rasu? co tak aj pochopit hracov z inych kontinentov, ktori museli pricestovat do USA za stazenych podmienok? ale ano, su vacsinou bieli, tak nemaju narok, musia cusat, preco ich maju trapit problemy, ktore panuju v USA? treba vsetko zrusit, bo Naomi sa rozhodla, ze hrat nebude.... bola som velkou fanynkou, ale dnes fakt netusim, ci dokazem dalej podporovat Naomi....
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:50Od: Vlk-v-trave Los USO20
Dnes 18:00 naseho casu.
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:46Od: svetova.dvojka
Podpořte finančně chudé romské studenty.
smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:15Od: RF46
A Slovaky ne?smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:00Od: gigin
Běžte makat, kofolo.
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:47Od: peek
Akorát se jí to hodilo, nechce se moc vyšťavit před USO. Věřil bych jí to, kdyby to bylo v semi grandslamu.
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:47Od: misa Velké zklamání
Holka, je to škoda, přál jsem ti titul... Nějaké kvóty pro zastoupení v Top 20 atd. doufám prosazovat nebudeš. To byl konec sportu.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:14Od: misa
Tak nevím, jestli ti ten titul ještě mám přát. Herně všechno OK, ale jinak trochu trapné :)
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:37Od: misa
Mně je na zvracení zase z rabování a násilí černochů v USA.
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:42Od: svetova.dvojka
Oni si jen berou to, co jim dluží běloši.
Nebo oni už snad běloši zaplatili reparace za otroctví ?

Běloši dle neoficiálních zdrojů dluží černochům miliardy dolarů.
Takže nějaká televize, kterou si nějaký černoch odnese z obchodu, to je to nejmenší...smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:44Od: misa
Ty už jim dávno vyplatili na dávkách :)
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:51Od: ipoeta
Bože můj, vy jste demagogog. Ještě omlouvejte prachsprosté zloděje...
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:45Od: svetova.dvojka
Nehledě na to, že vy Češi dlužíte Romům peníze za odškodnění romského holocaustu.
Česká protektorátní správa a vláda se přímo či nepřímo podílela na perzekucích Romů během 2.světové války, kdy zemřelo 70% až 90 % všech Romů.
A Romové dodnes žádné odškodnění z české strany neviděli, takže asi tak...smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:49Od: misa
viz 13:44 :)
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:07Od: RF46
Tak zazadej a treba neco dostanes...
[ Reagovat ]
27.08.2020 17:09Od: Forehand
V ohrádke zabékaš a dostaneš.

Ale v zivote to tak fakt nefuguje, sorry kamoško..:)
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:51Od: Pe3k
tohle mě fakt pobavilo smilesmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:58Od: RF46
To ses asi uklik, ne?
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:36Od: paddy Re: Cca 18 mld. ročně je málo?
Řekněme, že průměrné sociální dávky na osobu = 5 000 Kč / měsíc
3% populace = 300 000 lidí

5 000 * 12 * 300 000 = 18 000 000 000 Kč / rok
smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:47Od: aape
Měl byste požádat o odškodnění německou vládu když už,sice se na to dnes zapomíná, ale Německo rozpoutalo 2.sv. válku včetně genocidy židů,romů, komunistů, zabírání území, majetku a odsunů všeho druhu..
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:26Od: Jan
Romská žena s deseti děckama bere sociální dávky 80000. Kde to vidí bílá žena ? Počet cikánů se u nás od války zdesateronásobil. Ne tak počet bílých. Ti na cikány musí vydělávat. Cikáni dělají jedno děcko za druhým a žijí z toho. Kdo komu co asi dluží ? Až bude cikánů tolik, že na ně bílí nebudou stačit dělat, bude co ?
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:30Od: com
Fero, Dežo a Laco si mají rozdělit 5400 Kč.
Kolik metrů kolejnic chybí na nádraží?smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:35Od: Mr.Pink
80 000 je uplny nesmysl, dalsi, ktery propadl fake news
[ Reagovat ]
28.08.2020 13:53Od: Jan
Buď to bylo ve zprávách nebo o tom byl čláínek. Prozradil to starosta, který z toho pak měl problémy. V každém případě, cikáni nepracují a žijí z dávek na děti dobře. Na rozdíl od bílých, kteří na ně makají a matky samoživitelky to mají hodně těžké.
[ Reagovat ]
28.08.2020 14:39Od: Mr.Pink
neni to pravda
[ Reagovat ]
28.08.2020 14:41Od: Krisboy
Neumíš číst? Bylo to (snad) ve zprávách, tak je to PRAVDA!!!

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
28.08.2020 15:19Od: Tomas_Smid_fan
https://m.youtube.com/watch?v=Q2xTmMPXhkQ
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:21Od: Kozoroh
"Jsem sice sportovec, ale především jsem černá žena"

Tento výrok z prohlášení Osaky mě zaujal. Ukazuje na její pokrytectví, kdy sice reprezentuje Japonsko a těží z pozice první japonské vítězky tenisového grandslamu (smlouvy s japonskými sponzory atd.), ale na druhou stranu, ve svém nitru se za Japonku nepovažuje. Vedle vypíchnutého výroku to ukazuje neochota mluvit japonsky. Zřejmou odpovědí je, že japonsky mluvit neumí. Je Američankou, která si ze zištných důvodů hraje na Japonku. SMH
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:26Od: enka
Je to zkrátka hloupé děvče ,jako Gréta.Rojí se jak houby po dešti.Odporná doba -celosvětová.
Může mi tady někdo z odborníků na tenis vysvětlit jaký význam má na reklamní tabuli u sítě na Center kurtu slogan Black lives matter ??? Že by to byli sponzoři bíého sportu ?????
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:34Od: Tomas_Smid_fan
a tys sem spal/a odkudsmile?
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:34Od: Tomas_Smid_fan
spadl/a
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:01Od: Pe3k
napsala jen pravdu
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:45Od: paddy Re: Je to rasistka
Nijak jinak nelze zdůvodnit její větu. "Černá žena" zní nadřazeně. Když slovo černý použije běloch, tak je rasista. Ona je z poloviny asiatka.

Je jí na zvracení i z jejího pradědy, který za 2. svět. války bojoval na straně agresora?

Ať odstoupí před QF na GS.

Potřebuje si odpočinout. Hrát 4 dny v kuse je drsné. Pořadatelé jsou farizejové. Proč nezrušili turnaj?
[ Reagovat ]
27.08.2020 20:29Od: Tomas_Smid_fan
Řekl jsem před chvílí, že se na jisté téma nebudu vyjadřovat. Omezím se teda na ekologii a jediný příspěvek. Kdo podle tebe a Pe3ka, který ti přikyvuje může za marast, o kterém píšeš? Gréta nebo generace před ní? Vůbec nechci rozvádět, co dělá dobře nebo špatně - jde o to, že se vyjádřila k zásadnímu tématu. Téma v čem její generace a další po ní budou žít. A ty generace starší, co udělaly pro to, aby takové Gréty nemusely vyřvávat po konferencích? Jasně, ty děti by si našly jiná témata, ale o tom se nebavíme. Takže je možná nejdřív se zamyslet nad sebou, svojí generací a pak teprve házet hnůj na Gréty.
[ Reagovat ]
27.08.2020 20:48Od: Pe3k
jsi mimo smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 22:36Od: Tomas_Smid_fan
Opravdu vyčerpávající odpověď na mou otázkusmile Už chápu Forehanda - diskuze s tebou je ztráta času. Hlavně nezanedbávej ta nezávislá média, to ti fakt pomáhá v rozhledusmile
[ Reagovat ]
28.08.2020 08:10Od: Pe3k
lol smile já myslel, že jsi mimo jen trochu a ne, že je to až takový průstřel, tímto komentem ses pohřbil.
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:33Od: Tomas_Smid_fan
Napsal ten, jehož idol je takový vlastenec, že má sídlo v Monaku. Vůbec mi přijde zvláštní, že o pokrytectví na TP píšou převážně fanoušci Noleho (ne všichni prosím).
Jaký je Naomi ve 22letech pokrytec fakt nevím, ale věřím, že má ještě dost času leccos pochopit. Při vrcholovém sportu toho času na přemýšlení nemá zas až tolik, takže jí to možná trvá déle, než si věci v hlavě srovná.
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:21Od: Ela-fon-isi
Naomi je vychovaná matkou, jejíž rodiče ji vyhodili z domu, když si pořídila dítě s Haiťanem. ( Černochem )
Mám kamarádku, vzdělanou Rómku, vím jaké ústrky musela zažívat. Raději bydlí ve městě, kde se narodila a kde její rodinu všichni znají.
PS: jinak si také myslím, že stačilo prohlášení Naomi, ale o její rasových bolestech nevím nic, takže respektuji co dělá, včetně toho, že třeba chce otevřít oči rasistickým Japoncům.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:37Od: Mr.Pink
naomi japonsky mluvi, je to sice jednodussi japonstina, ale mluvi
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:42Od: blixa
No, mluvil jsem o její Japonštině s kolegou Japoncem a hodně se smál. Ona se hovorům v Japonštině vyhýbá když může a když nemůže, tak její japonštině je údajně směšná až tragická. Já to nemohu posoudit.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:45Od: Mr.Pink
ano, vzdyt pisu, je to jednoducha japonstina, ale zlepsuje se.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:55Od: blixa
No právě že ne jednoduchá, ale velmi špatná. Pokud mohu soudit z jeho anglického připodobnění, tak něco jako "Ahoj, já být dobrý čeština a celé ti být rozumět" :-D
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:00Od: Mr.Pink
az takle spatne to neni, resp. byvalo, zlepsila se. ale urcite to neni dobra japonstina, rozumi, ale mluveni ji stale dela potize. kdyz muze, tak dava prednost anglictine, coz je pochopitelne
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:16Od: Ereinion
Tohle je hlavně divadlo před americkými prezidentskými volbami v listopadu. Je smutné, že se předvolební kampaň přesouvá do sportu a ještě smutnější, že si většina sportovců ani neuvědomuje, že jsou stavěni do role pouhých loutek...
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:20Od: Tomas_Smid_fan
jj, holka to holt vidí z jiné strany. Možná ani neví, kdo je teď v US prezident (když to přeženu).
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:14Od: com
takovy gesto by mela udelat Serena v SF US Open (pokud se tam teda nakym zazrakem dostane) - to by vsichni cumeli smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:54Od: Kozoroh
smilesmile Tímto mě Naomi velice zklamala (a to říkám s tím, že rád sleduji její hru). Jako politika do sportu se vždycky tahala a bude tahat, ale Osaka to tím teatrálním odstoupením silně přehnala. U lidí se zdravým rozumem, kteří vnímají falešnou podstatu BLM protestů, udělala ze sebe husu.
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:07Od: Tomas_Smid_fan
Je to vlastně fascinující, jak tyhle Gréty, Naomi a další nedozrálí adolescenti dokážou vytočit tolik "rozumných" a životem zocelených lidí...
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:57Od: Kozoroh
Protože dostávají nezaslouženě velký prostor v médiích, což normální lidi štve. Takoví pomatenci jako Greta nejsou nikým zvolení a ani nemají patřičné vzdělání, ale jelikož vytvářejí humbuk kolem sebe, tak média jdou za nimi.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:43Od: Tomas_Smid_fan
Naomi, prosím tě, nečti příspěvky na TPsmilesmilesmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:42Od: JamesWeak.revival
I tohle, co se teď děje je možným důvodem, proč řada lidí má tendenci inklinovat na východ, nebo že je nějak nevzrušuje Putinův režim. Tam jsou tak zaostalí (nejsou schopni si vyrobit vlastní letadlovou loď, rovněž nemají ani vlastní pořádné auto a expanduje tam i v tomto odvětví Čína), že se do téhle fáze ještě nedostali a nepoznali tak nové lidské dno.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:52Od: Grape
Bohužel je to tak.
Já stále ještě upřednostňuji západ se všemi jeho chybami před východem se všemi jeho pátými kolonami typu Zeman, SPD, Trikolóra a další... Ale celkem rozumím tomu, proč lidi ve světle těchto nových nesmyslů na ten východ stále více inklinují. smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:15Od: annah
smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:57Od: RF46
Tak nejak..bohuzel
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:39Od: Patik
Bože môj Naomi..tvoje odstúpenie práve vyriešilo celú situáciu..nemala by si hrať už nikdy v Amerike..lebo tieto veci sú tam takmer na dennom poriadku..seď doma a protestuj..koľko bielych ľudí tam zomiera denno denne rukou černocha..koľko žien je denno denne znásilnených čiernym klackom..koľko bielych ľudi je vystavených nebezpečenstvu keď čierny nabehne so zbraňou vykradnúť trafiku alebo len vašu peňaženku na ulici..na všetkých životoch záleží..nebuďte pokrytci..vidíte len to čo média nafúknu..
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:39Od: Smazaný účet
Totalne trapne divadlo. Ano ,treba poukazat na taketo veci ked mate vplyv,s tym suhlasim. Ale to sa da aj inak ako odstupovat z turnaja alebo presuvat zapasy na dalsi den smile To urcite vela zmeni,uz vidim jak tam vsetci v krajine politici nemozu spat kvoli tomu ?joj Osaka odstupila a turnaj sa posunul,okamzite musime jednay a zastavit tuto brutalitu?!!!
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:34Od: George_Renel Ona je víc
než černá žena. Ona je dokonce černožlutá.....
A já bych šel dále. Jak se může tenis hrát žlutými míčky? Jasná diskriminace černochů.
Na počest BLM bych okamžitě zavedl povinnost hrát pouze míčky černými.smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:27Od: Krisboy
My jsme nedávno hráli s retro bílými. Bylo to fajnsmile, ale ještě teď mi běží mráz po zádech, když si uvědomím, co z toho mohlo bejt za průser
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:23Od: marekv
Svévolné odstoupení z turnaje se trestá jen pokutou, nebo jí vezmou i body?
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:45Od: svetova.dvojka
Chtěl jsem se někdy v budoucnu podívat do USA, hlavně do Chicaga,New Yorku atd.
Ale teď když vidím, co se tam děje, tak ani za Boha.
Nechci ,aby mě tam nějaký bílý policista popravil,vystřílením celého zásobníku ,kvůli tomu, že jsme si chtěl vytáhnout z kapsy šekovou knížku,o které si policisté budou myslet, že je to zbraň a ne šeková knížka.smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:57Od: ipoeta
neházej všechny do jednoho pytle, je to stupidní a prostoduchésmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:10Od: Pe3k
města řízená demokraty jsou na tom nejhůře a jejich řešení? Defund the police smile
Ty, paddy a podobní slaboduší jedinci příliš věříte propagandě v médiích, realita je však zcela jiná...
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:53Od: paddy
Nevím z čeho tak soudíš

Měl by ses snažit nepronášet slaboduché věty jako včera, že Djokovič může odstartovat USO bez prohry od začátku roku. Možná ti uniklo, že v posledním půlroce byli bez prohry všichni smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:33Od: Pe3k
z čeho soudím co? Nevím na co zrovna konkrétně narážíš...Co se týče Djokera, tak jsem myslel že od začátku sezony (která téměř nebyla, ale to snad všichni ví) nemá žádnou prohru. Vyhrál každý turnaj do kterého nastoupil a to je snad jediný ne?
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:56Od: paddy
Bez prohry je dokonce od listopadu
V r. 2011 byl bez prohry do června, letos min do srpna, takže podle tvé logiky se překonal

Nevíš náhodou, proč ATP zmrazila žebříček a Djokovi se nepočítaly týdny no 1? smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:44Od: Pe3k
překonal právě všechny, proto jsme to jen jako zajímavost napsal, nic víc v tom nehledej. Ted když už se zase hraje, tak mu snad ten žebříček rozmrzne, ne?
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:18Od: blixa
Hošíčku, až ty tam pojedeš tak už tam žádní policisté nebudou, natož bílí. Budou tam jen sociální pracovníci, kteří budou na zločince dělal "tytyty, ošklivý chlapeček" smile. A celý zásobník do tebe vystřílí nějaký tvůj černý soudruh, protože se mu budou líbit tvoje hodinky, třeba, nebo se mu nebude líbit tvůj ksicht smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:10Od: RF46
Skvele, jak chces jet na misto, o kterym nevis ale vubec nic :)
[ Reagovat ]
27.08.2020 14:25Od: George_Renel
Tobě bych doporučil cestu tak do Medzilaborců....
[ Reagovat ]
27.08.2020 16:02Od: aape
Ale vy nejste afroameričan, pokud jste rom, jste příslušník bílé rasy, tedy vlastně bývalý otrokář smile
Takže by vás vyřešil asi někdo jiný..
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:31Od: svetova.dvojka
Bílí policisté v USA jsou paranoidní strašpytlové, kteří si myslí, že když si nějaký černoch šahá do kapsy, tak že okamžitě vytahuje zbraň...
Protest Naomi jednoznačně schvaluji
tohle prostě není normální co provádí bílí policisté v USA.
Bílá policie v USA jestli to takhle bude pokračovat, tak za chvíli zavraždí víc lidí než Hitler.smile smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:42Od: Vlk-v-trave
Spis neni uplne normalni co tady vyvadis ty:D
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:42Od: JamesWeak.revival
Tohle je také slušný trolling
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:44Od: JamesWeak.revival
Nicméně BLM a tito aktivisté/anrchasti/pitomci budou tím jediným důvodem, proč Biden nepotvrdí roli favorita a prohraje.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:12Od: Pe3k
BLM je marxistické hnutí, Biden je senilní figurka co bez nápovědy nedá dohromady ani smysluplnou větu, snad prohraje.
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:50Od: ttopi
Dřív ten trolling alespoň za něco stál.

Ale pokud bys to myslel vážně, zjisti si jakou minulost za sebou Blake má.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:07Od: Pe3k
to by nebyl den, aby nějaký fanda Nadala nepředvedl, jak moc je mimo.
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:11Od: dadaft
No nevím Naomi, tenis už dávno není jen sport pro bílé, je otevřen každému a koneckonců největší hráčka tenisu všech dob je černoška. Na okruhu potkáš hráčky ze všech koutů světa a stejně tak vypadají fanoušci na největších turnajích... - takže to odstoupení nedává žádný smysl.
Pokud jde o ten poslední nešťastný incident, je vidět, že i ve Státech občas nejsou lidi, byl to zákrok tragických amatérů vyzbrojených pistolemi...
Nechci ty americké problémy zlehčovat, situace pořád není ideální ......... nicméně odstoupení z tenisového turnaje opravdu řeší úplné hov..
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:12Od: Linka
Nevěřím, že by to udělala pokud by se hrál GS.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:21Od: StrikerX
Úplně s názorem souhlasím. Dle všeho se na kurtu Naomi necítila 2x nejlépe a tak ji odstoupení, řekl bych spíše z hlediska zviditelnění sebe sama, určitě postačí. No celkově mi však čím dál více mi přijde, že ta sláva Naomi vlezla až moc do hlavy...
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:01Od: Tomas_Smid_fan
Takže půl roku covid, necelý dva měsíce tenis a teď zas tak půl roku politikasmile?
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:53Od: Mantra
eště mě napadá, že voni se nabouřej i eskymáci, indiáni a asiati? nebo proč se píše pořád jen vo černý barvě? to je najěký rasistický vůči vostatním, co na to Noimina máti? Nebo vodsoupila jen zpoloviny a za japonskou půli to má jak? já vím, že s japoncema by nejraději nemluvila/nemluví, ale fakt se projevila hodně hloupě - mě naštvalo, já jí fandil, ale teď už to nějak nepůjde, achjo
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:48Od: SpacialRecognition
To co poslední dobou předvádí BLM, Goebbels by byl pyšnej.
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:44Od: blixa
Jen ať tu "rasistickou" policii zruší. Pak teprve černoušci poznají, co to je brutalita. Ale nevím proti komu budou protestovat, když ji budou páchat sami na sobě ...
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:47Od: Mantra
bych jim přál, aby ty volby vyhrál ten senilní geront, to by byl mazec smile já jsem škodolibej, fuj
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:54Od: homerless
Ale tak jedno jsou politicke postoje a druhe fyzicky stav, my mame taky senilniho geronta na hrade a co smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:57Od: Mantra
to máme, taky z něj nejsem nadšenej a je to pěkná vizitka. Ale poukazoval jsem právě na to, že kdyby měl vyplnit ty věci, na které ty hlupáky chce utáhnout, pak se budou chytat hodně rychle za nos - jenže si myslím, že by jednoduše prostě nesplnil sliby, páč to ani nejde
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:56Od: Tomas_Smid_fan
Kterýho z těch gerontů myslíš? Toho, co mu je 74 nebo toho se 77kou? Americký volby byly vždycky jen šaškárna pro lidi a zájmový skupiny. Prezident je silnější, slabší, ale vždycky loutka. A ty nepohodlné se likvidují. Asi tak.
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:59Od: Mantra
no pan Příčesek mi nepřijde jako loutka, je hloupej, ale loutka rozhodně nebude, Biden je už tak v háji, že ho ani moc nedávají do tv - jako Zeman, tam se VráŤa a spol. modlí, aby stihli uklidit a ještě něco rychle urvat, než jim zkape - uměle ho drží naživu jak Husáka
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:24Od: Tomas_Smid_fan
V Americe je každý prezident loutka. Trump má menší jmění než náš Andrej, myslíš, že by tam s tím vyhrál volby? A s těma jeho hláškama mu myslím pořád někdo připomíná, ať nemluví, když nemusí. Regan měl kecani taky zakázaný a když neposlechl, byl z toho většinou průser nebo fór, co obletěl svět.
Trump je idi*t a Biden bez dvou za dvacet. Takže voliči, šťastnou ruku a hlavně se radujte z vítězstvísmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:34Od: Vlk-v-trave
Nejlip se vzdycky manilupluje priminitivem a idi*tem:)
On je the best puppet of the history:D
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:36Od: Vlk-v-trave Re: :D [ Reagovat ]
27.08.2020 12:19Od: Pe3k
Trump je v současné chvíli 3. nejlepší prezident americké historie. Problém je, že média jsou proti němu a tak se o něm nikdy nic pozitivního nedozvíš. Většina lidí čte zprávy na seznamu idnes apod. a tak se pravdu nikdy nedozví.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:25Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:27Od: Pe3k
https://www.whitehouse.gov/trump-administration-accomplishments/

smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:34Od: Tomas_Smid_fan
No, jestli se řídíš statistikou Bílého domu a ne tím, co vidíš na vlastní oči, může pro tebe být Trump polobohem.
Když odhlídnu od zdroje, tak aspoň vím, k čemu jsou statistiky a kdo je proč dělá...
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:49Od: Pe3k
nepsal jsem nic o tom, že se něčím řídím, jen sem chtěl uvést nějaké pozitivní fakta na adresu Trumpa. Já na rozdíl od tebe a mnohých jiných sleduji nezávislou žurnalistiku a zajímá mě pravda, né žádná politická propaganda...
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:57Od: Tomas_Smid_fan
tak to ti přeju, když jsi našel zdroje nezávislé žurnalistiky. Pokud za ně teda nepovažuješ Parlamentní listy, sputniky apod. No, já si zas vystačím s psychologií, takže pár vystoupení Trumpa a pár jeho slov stačí k rozpoznání sociopata vzdáleně podobného Andrejovi.
No, takových, co myslí, že našli svoji pravdu bylo je a bude...
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:41Od: Pe3k
já nic o parlamentních listech, sputniku apod. nic nepsal, tak mi to nepodstrkuj.Psychologii teda posoudit nedovedu a taky netvrdím, že je Trump nějaký dokonalý jedinec nebo něco. Já ho jen podporuji jako politika, na rozdíl od Babiše a že jsou oba sociopati je možné, jsou to dohady.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:12Od: Tomas_Smid_fan
Ty fakemedia jsem ti nepodstrkoval, jen jsem doufal, že nemyslíš jesmile
Trump prostě sociopat je a jenom díky politické diplomacii a rozložení sil se vyhnul impeachmentu.
No, myslím, že na jednom se shodneme - Amerika nemá na pozici prezidenta vhodného k My na tom teda nejsme o moc líp...
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:20Od: George_Renel
Je v tom však jeden obrovský rozdíl. Na rozdíl od USA u nás prezident prakticky nemá žádnou výkonnou moc.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:40Od: Pe3k
díky politické diplomacii a rozložení sil se vyhnul impeachmentu smile smile to si někde četl, nebo jak si na to přišel?
Impeachment byl už od začátku velký nothing burger, byla to jen marná snaha demokratů, jak odstranit Trumpa. Politiku tu moc řešit nechci, navíc ty o tom víš čistě jen informace řekněme z druhé strany, takže skoro nic.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:56Od: paddy Re: nejlepší impeachment byl s Clintonem
když doutníkem impíčoval Lewinskou, která si navíc nechala modré potřísněné šaty ve skříni, asi na památku smile smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 19:07Od: Pe3k
co říkáš na jeho 26 letů na Epsteinuv ostrov? Jeho pohledy na vystoupení Ariany Grande mluví za vše
[ Reagovat ]
27.08.2020 13:03Od: Kozoroh Re: Pe3k
A kdo jsou ti dva POTUSi nad Trumpem v tvém žebříčku? Tipuji Reagana a Washingtona.
[ Reagovat ]
27.08.2020 15:30Od: Pe3k
to není žáden můj žebříček samozřejmě...to je žebříček co stanovili američtí konzervativní vlastenci
[ Reagovat ]
27.08.2020 16:32Od: Kozoroh
Chci odkaz.
[ Reagovat ]
27.08.2020 18:48Od: Pe3k
hledám, nenacházím
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:27Od: Pavol Naomi palec hore.
Naozaj neviem prečo každý policajt okamžite strieľa aj keď páchateľ je zjavne neozbrojený. Len preto lebo niekto okamžite neposlúchne ?
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:30Od: Grape
Zřejmě to bude tak, že policisté jednají na základě svých dlouhodobých zkušeností.
P.S. Zjevně neozbrojený? Klidně v tom autě mohl mít zbraň...
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:50Od: Tomas_Smid_fan
Podle dlouhodobých zkušeností střílej na potkánísmile I u nás se pár bezmozků taky ukázalo a nevím, jaké měli zkušenosti.
Teď ať se bude dit cokoli, bude to mít silný politický kontext. USA prostě skládají účty za svůj americký sen odtržený od reality.
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:05Od: Grape
Že se jednou za několik měsíců objeví podobný případ přece neznamená, že střílí na potkání..
Na druhou stranu se policii nedivím, holt v některých případech pokud nevystřelí, riskují, že zastřeleni budou oni..
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:13Od: Tomas_Smid_fan
Tak nikdo je nenutí jít k policii, teda až na ty agitky včetně filmů a seriálů, kde bok po boku spolu se šmejdy bojují cajti všech barev, vyznání a pohlaví a náramně jim to klape. A když pak takový jouda někde z farmy zjistí, že je to v realitě jinak, než mu ukazovali, je z toho na nerv a občas i vystřelí.
Ale žádný se nedá omlouvat tím, že jiní můžou mít zbraň nebo chtít cajta zabít, protože se to stává. Pokud by chtěli přejít na systém zabiju, abych nebyl zabít, pak by museli změnit zákony a možná i ústavu.
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:07Od: homerless
Problem je to silenstvi ktere kolem toho vznika vcetne medii, tehle hloupe husicky, k ni se pridaji i organizatori a dnes se nehraji ani major sports krome nhl a proc?smile Vsadim se ze tem policajtum bylo jedno jestli mel modrou nebo zelenou barvu, policajti v usa nenechavaji nic nahode a v takovych pripadech vyprazdnuji zasobniky do vsech co nespolupracuji. Nekdy prehnane nekdy ne a to je problem, nema to s rasismem nic spolecneho.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:08Od: lvicek
No tak rasismus muze byt v tom, ze proste ti policajti predpokladaji u cernochu vice problemu a vetsi nebezpecnost, ale to je zase dano zkusenostmi a strachem (a castecne i jen rasovymi predsudky - tedy ne vlastni zkusenosti, ale "ono se rika, ze cerni jsou zli".) To se ale nespravi jen tak nejakym odstupovanim z turnaje (???), musi se pracovat na obou stranach, snizit kriminalitu, chovat se slusne. A az bude dost policistu mit zkusenosti, ze cernosi nejsou vic nebezpecni nez belosi, tak se tak taky budou chovat. A dalsim dulezitym bodem je proste poslouchat policajty (hlavne v USA) a neodporovat jim (pokud tedy samozrejme nedelaji oni nejake nasili), protoze proste u policajtu se vi, ze ti jsou ozbrojeni urcite.
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:12Od: ttopi
Zbytečně do toho hned pleteš rasové předsudky. Tohle všechno je v USA podloženo statistikami, které jsou na internetu k mání. Tady to bylo ještě umocněno tím, že ten člověk si prostě obešel auto a chtěl do něj vlézt "něco dělat". Video zde někde dole ti pak ukazuje, na co nechtěl policista čekat..
[ Reagovat ]
27.08.2020 12:45Od: lvicek
Tak ja je do toho nepletu - rikam, ze tam muzou byt obecne. Tzn. muzou byt policiste, co maji sami spatne zkusenosti, a muzou byt takovi, kteri je nemaji, ale proste jen slyseli "jak to byva". Uz vubec netvrdim, ze slo o tento pripad (kdy o nem nic nevim), jen ze obecne takovy jev muze byt. Napr. u nas je to tak, ze taky vetsina zpozorni, kdyz se objevi parta mladych ciganu, a musim priznat, ze kdyz jdu nekde sama a vidim jich partu, tak se jim treba snazim vyhnout a pritom sama zadnou spatnou zkusenost nemam. Proste to tak funguje, ale zase je to zalozeno (byt na minulych) zkusenostech spolecnosti, ze takove situace byvaji problemove (i kdyz primo tito "mladici" nemusi byt). Pokud se ale toto chce nejak zmenit, tak se musi pracovat na obou stranach, je to beh na dlouhou trat a to, ze nejaka cernossko-japonska misenka odstoupi z tenisoveho turnaje, to v tom vazne zadnou zmenu neprinese. Jak to bylo v tomto konkretnim pripade se vubec nechci prit, ja jsem se o nej nezajimala. Btw. zajimalo by me, jaka je statistika takovych zastrelenych bilych nebo treba jinych narodnosti, protoze si myslim, ze treba u jiznich hranic je spousta problemu i s treba mexicany a dalsimi, drogovou cinnosti atd...
[ Reagovat ]
27.08.2020 16:23Od: homerless
Statistika mluvi jasne u cernocha je 5x vetsi pravdepodobnost ze bude nelegalne ozbrojeny nebo ze bude klast odpor a na policistu cimkoli zautoci jenze jak uz sem psal kdyby ted do toho auta vlezl stejnym zpusobem beloch tak netvrdim ze vsichni ale vetsina policistu by take strilela a ne jednou ale vicekrat a nikdo by ale neresil neprimereny zakrok, protoze je to proste na jejich pomery normalni ale v opacnem pripade je to jasny rasimus a podle ty husy Osaky je to pry dokonce genocida cernochu. smile Tady je videt jak je jednoduche zblbnout masy lidi kdyz se veci nenazivaji spravnymi slovy a jednotlivci se unaseji masou. Lidi nemaji ideje ale ideje maji lidi. Zacina po pomalu pripominat fanatismus jaky pouzivali naciste.
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:46Od: Mantra
já jsem taky háklivej, když nám na český fora neustále píší svá moudra uhřismilesmile
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:10Od: hippos
Pavlíku, ty se vůbec nepotkáváš s realitou
https://youtu.be/7Qq3dXfzvdw
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:29Od: hippos
Druhá věc je v podstatě beztrestnost US policajtů díky obrovské síle jejich odborů a systému soudnictví. Pokud pro danou situaci neexistuje 100% precedens, tak se tím soudy vůbec nezabývají.
Sranda je i taková blue flu, čili když se policajtům něco nelíbí, tak se hodí marod, klidně celý oddělení :D
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:20Od: RF46
Rad bych aby se u tech udalosti taky objevovala statistika o poctu zabiti policajtu. Tim samozrejme vymytyho policajta neobhajuju ale pro poradek by se to sluselo. Ono se z zidle od PC lehko mudruje...
[ Reagovat ]
27.08.2020 11:52Od: ttopi
Neozbrojený smile

Přijede policie, řve na něj a on si obejde auto a chce do něj vejít. V takovém případěš se lze reálné obávat opravdu toho, že z auta bude něco vytaženo. Navíc s historií, jakou Blake měl. Ty jsi fakt hlava smile
[ Reagovat ]
27.08.2020 10:15Od: com
hééérečka smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist