Plíšková postoupila v Eastbourne do osmifinále, Šafářová a Strýcová vypadly

23. 6. 2015, 15:40
Aktuality 736
Karolíně Plíškové vyšel vstup do generálky na nadcházející Wimbledon. Česká tenistka dnes navázala na vydařené vystoupení v Birminghamu, kde minulý týden došla až do finále, a v Eastbourne na úvod porazila Australanku Dellacquaovou 6-4 a 7-5. Zůstala posledn Češkou v soutěži, neboť Lucie Šafářová podlehla Cibulkové a Barbora Strýcová neproměnila mečboly proti Erraniové.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková měla v Eastbourne na úvod volný los a jako nasazená osmička naskočila do turnaje až ve druhém kole. Čerstvě jedenáctá hráčka světového žebříčku v něm dnes získala první set proti Casey Dellacquaové hladce za 32 minut. V následující sadě se rychle dostala do potíží a prohrávala už 2-5; od tohoto stavu ale získala pět her za sebou a zápas ukončila svým jedenáctým esem.

O čtvrtfinále se Plíšková utká s Polkou Agnieszkou Radwaňskou, s níž v dosavadních dvou zápasech na tvrdém povrchu a antuce nezískala ani set.

Šestá hráčka světa a turnajová trojka Lucie Šafářová podlehla v druhém kole 6-7 4-6 Slovence Dominice Cibulkové. Česká tenistka nastoupila poprvé od prohraného pařížského finále se Serenou Williamsovou a do Wimbledonu půjde s pouhými dvěma odehranými sety na trávě. Na londýnském grandslamu bude Šafářová obhajovat semifinále, na cestě do něj loni porazila právě i Cibulkovou. Ostatní čtyři souboje s ní ale prohrála.


Šestadvacetileté Slovence tak zatím vychází návrat na okruh po čtyřměsíční pauze po operaci achilovky. 

"Dominika hrála stejně, jako když před čtyřmi měsíci končila. Jsem ráda, že je zpátky," řekla Šafářová. "Ona se výborně pohybovala, velmi dobře podávala a hrála agresivně. Skvěle zvládla koncovku prvního setu, hned na začátku druhého mě brejknula a mě už se to nepodařilo otočit. Z obou stran to byl kvalitní tenis," komentovala česká tenistka pro TASR. 

"Byl to zápas vysoké úrovně," souhlasila Cibulková. "Nastoupila jsem přesně tak, jak jsem chtěla - agresivně a odhodlaně. Pamatovala jsem si loňský zápas ve Wimbledonu, kdy mě smetla z kurtu. Tam jsem vůbec nevěděla, jak ji zreturnovat. Byla lepší ve všech výměnách. Ale dnes jsem dobře servírovala, podání mě podrželo v těžkých situacích. Zdolal Lucku v druhém zápase po návratu, to je jako sen," pochvalvala si slovenská tenistka, kterou v osmifinále čeká Bulharka Cvetana Pironkovová.

Neúspěšnou tříhodinovou bitvu o osmifinále svedla Barbora Strýcová s Italkou Sarou Erraniovou, které podlehla 2-6 7-6 6-7. V duelu, v němž si soupeřky vzaly celkem čtrnáctkrát podání, měla česká tenistka k vítězství blíž. V tie-breaku rozhodujícího setu vedla 6-4, ale ani jeden z dvou mečbolů nevyužila a zkrácenou hru prohrála 7-9. 

S turnajem v Eastbourne se rozloučilo i několik dalších nasazených hráček. Čerstvou šampionku z Birminghamu Angelique Kerberovou vyřadilo stejně jako Petru Kvitovou nachlazení, kvůli kterému se dnes pořadatelům omluvila.

Do další bojů nezasáhne ani turnajová čtyřka Jekatěrina Makarovová, kterou překvapivě porazila domácí Johanna Kontaová. Britka, která tento týden dostala divokou kartu do Wimbledonu, podávala v úvodní sadě suverénně a díky dvěma brejkům set vyhrála 6-2. Ve druhém dějství pak sice přišla o rychlý náskok a favoritku nechala srovnat ještě jednou, za stavu 4-4 jí však znovu sebrala servis a zápas už dopodávala.

"Na papíře to vypadá jako moje největší vítězství v kariéře," radovala se po svém postupu Britka. "Věděla jsem, že od ní nebudu mít žádné body zadarmo - v top 10 není náhodou. Musela jsem předvést svůj nejlepší tenis, což se mi povedlo," dodala.

Přes druhé kolo nepřešla ani pátá nasazená Carla Suárezová, nad jejíž síly byla Američanka Sloane Stephensová.

Důležité vítězství dnes naopak v Eastbourne vybojovala turnajová sedmička Eugenie Bouchardová. Kanadské tenistce se v posledních měsících nedaří, od březnového Indian Wells vyhrála jediný z deseti zápasů. Aktuální světová dvanáctka si před obhajobou finále ve Wimbledonu zvedla sebevědomí dvousetovým vítězstvím nad Američankou Alison Riskeovou a postupem do osmifinále.

"Je příjemné konečně jednou vyhrát," řekla Bouchardová. "Byla jsem trochu agresivnější a snažila jsem si ten okamžik užívat."

Výsledky - Eastbourne (tráva, dotace 731.000 dolarů):
Dvouhra - 2. kolo:
Kar. Plíšková (8-ČR) - Dellacquaová (Austr.) 6:4, 7:5
Cibulková (SR) - Šafářová (3-ČR) 7:6 (9:7), 6:4
Erraniová (13-It.) - Strýcová (ČR) 6:2, 6:7 (1:7), 7:6 (9:7)
Wozniacká (2-Dán.) - Gajdošová (Austr.) 7:6 (7:4), 6:2
Kontaová (Brit.) - Makarovová (4-Rus.) 6:2, 6:4
Stephensová (USA) - Suárezová (5-Šp.) 6:1, 7:5
Vandewegheová (USA) - Kerberová (6-Něm.) bez boje
Bouchardová (7-Kan.) - Riskeová (USA) 7:6 (7:5), 6:3
A. Radwaňská (9-Pol.) - Falconiová (USA) 6:0, 6:2
Petkovicová (10-Něm.) - Garciaová (Fr.) 6:2, 6:4
Watsonová (Brit.) - Svitolinová (11-Ukr.) 3:6, 7:5, 6:4
Bencicová (Švýc.) - Keysová (12-USA) 6:2, 6:2
Muguruzaová (14-Šp.) - Hercogová (Slovin.) 5:7, 6:3, 6:0
Kuzněcovová (Rus.) - Pennettaová (15-It.) 6:3, 6:4
Pironkovová (Bulh.) - Stosurová (16-Austr.) 7:5, 7:6 (7:0)
Vandewegheová (USA) - Niculescuová (Rum.) 7:5, 2:6, 6:1
Gavrilovová (Rus.) - Giorgiová (It.) 3:6, 7:6 (8:6), 6:3
Čtyřhra - 1. kolo:
Hingisová/Mirzaová (1-Švýc./Indie) - Krajiceková/Kar. Plíšková (Niz./ČR) 6:0, 6:2
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil

Komentáře

736
Přidat komentář
VlS
to vypadá, že se ti v Eastbourne nelíbí a už chceš raděj do Londýna. Bože, až na chvilkové záchvěvy to bylo dneska hrozný.
Reagovat
EllNino
to jo :) ono možná kdyby udržela za stavu 2:6 0:1 a nebo využila 2:6 0:2 BP ...taky by to bylo jiný ...po tý minele na síti na 3:0 se na to už trochu vy*rala :))
Reagovat
Frick
9 ztracených servisů ze 14-ti

To ta Lucka tak příšerně returnovala nebo prostě měla smůlu, že to zrovna Cibulačce sedlo tak, jako jí to nesedne dalších deset zápasů - tedy, že by v těch dalších deseti zápasech i poprůměrný Lucčin výkon na Cinuli stačil?!
Reagovat
Cico93
Dúfam, že ešte na konci sezony budeš tento zápas riešiť. .-))
Reagovat
Frick
kdyby Domka tu Pirožku dala, tak bych si řekl OK - je na vlně. Ale když vidim, že to projela, přičmež ztratila 64% svých servisů, tak to prostě člověka dost otráví.
Reagovat
Cico93
Tak ale Piraňa je na tráve veľmi nebezpečná a každý zápas je iný. Boožoe hod za hlavu a bude noo.
Reagovat
EllNino
přesně :) jestli tu budeš hrotit každou Lucčinu prohru, tak se z toho zachvíli z cvokneš
Reagovat
Cico93
či už i nescvokol.-))
sorry Frick.
Reagovat
Jan
A keď nescvokol, tak kvokol :)
Reagovat
VlS
Fricku, Pirožka je excelentní trávařka a mimořádně hrající Petra s ní toho měla plný oči a tříseťák. To je přesně ta situace, kdy je ti ranking k prdu.
Reagovat
EllNino
příšerně returnovala :)
Reagovat
misa
Returnovala hrůzostrašně.
Reagovat
vendulkabendulka
Hezky si Cvetana Cibulku ve tretim setu povodila. Vubec jsem to necekala, Dominika vypada zpocatku hodne naslapnuta.
Reagovat
kada.tom
Super, Cibulačka balí kufry :-)
Reagovat
smazaný uživatel
krása. Třetí set jasně ovládla a postupuje :) tráva jí prostě svědčí
Reagovat
smazaný uživatel
Pojď Piroňko :)
Reagovat
tmora
tak to jsem se pobavil... KU(R).VA zabojuj, musis ku(r).va zabojovat kazdy gem od toho jsme tady...
Reagovat
smazaný uživatel
:D to jo
Reagovat
kada.tom
ty pavouky jsou super :-))
Reagovat
tommr
jj to se redakci opravdu povedlo ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jací pavouci? :D
Reagovat
smazaný uživatel
A jooooooo, už to vidím :D
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mi asi 5 minut trvalo, než jsem přestal hledat pavouky lezoucí po obrazovce.
Reagovat
smazaný uživatel
tři super gamy, ve kterých ztratila pouze jeden fiftýn :)
Reagovat
smazaný uživatel
Cvetanka hraje moc hezky. Tak snad to vyhraje :)
Reagovat
Frick
Na TP nám začínají lézt pavouci. Tak snad nikoho nekousnou...
Reagovat
blixa
Klid, ty pavouci jsou jenom v tvý hlavě ;-) :D
Reagovat
Frick
Podívej na pravou stranu Tenisportalu...
Reagovat
Fandina
Jsou krásní a vedle sebe mají penízky.
Reagovat
blixa
Koukám, a nic ! Tak buď tvoje hlava, nebo je likviduje adblock ;-)
Reagovat
Fandina
Napravo jsou pod Expres zprávami a reklamou Aktuální turnaje. A nyní tam vedle názvu přibyl odkaz na pavouk a finance. Jsou tam malé ikonky.
Reagovat
tommr
to je vítaný vylepšení ... :)
Reagovat
blixa
Ježkovy voči, to nebude na dva kousky ale na čtyři. To tam pudeš Kájo pěkně zmoštovaná .. ;-)
Reagovat
Frick
Sice vyhrála první set v TB, ale brejky to bylo v první sadě 4:4.

Do háje Lucko - Jak to, že jsi ten servis v tom druhym setu ji nebyla schopna sebrat?!
Reagovat
Frick
Takže Cibuľa ztratila ve dvou setech už 7 servisů. Sakra práce!
Reagovat
tommr
Lucka byla včera na returnu velmi špatná. Jestli ho nějak zásadně nezlepší tak nemá ve Wimbledonu šanci ... :(
Reagovat
blixa
Koukám, že Kája si může ještě odskočit na oběd a na pivko, tohle bude ještě na dlouho ...
Reagovat
Frick
Gulášek se šesti a dvě Plzničky.
Reagovat
blixa
Tak tak ;-)
Reagovat
Fandina
V Anglii?
Reagovat
blixa
Jo, i tam jsou český hospody.
Reagovat
Fandina
Já vím, v Londýně jsem jednu našla ... úsměv
Reagovat
sprchon
:D

Ale co nám to Garbine dělá? Teď dva gamy zahrála skvěle a čistě, ale ten poslední si takhle pokazila... Johanna je ještě pořád v laufu.
Reagovat
blixa
No jo, koťátko moje má na tý trávě nějak pomalý rozjezdy. Ale v druhým hned brejk, tak snad to pude ...
Reagovat
smazaný uživatel
Co se stalo Genie prosím? :)
Reagovat
kada.tom
bouchard už teče :-D
Reagovat
tommr
hraje v Eastbourne debla s Goergesovou. Připadá mi to jako zbytečně vynaložená energie, protože body získaný s Goergesovou se Lucce nebudou započítávat do Race to Singapore. Lucka by se měla líp domluvit s Andreou a hrát debla jen společně s ní ...
Reagovat
slacker
a vynechat kvuli tomu kvaldu Wimbledonu. Dost sobecke od tebe.
Reagovat
kada.tom
ale jdi ... já myslím, že je dobrý se pěkně rozehrát :-)
navíc co s načatým týdnem, lepší odehrát nějaké zápasy než jen trénovat :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale budou se jí body hodit. Zatím Andreu Lucčin ranking dost stahuje dolů, takže každé body se hodí.
Reagovat
smazaný uživatel
A jak píše slacker, je dost sobecké po Andree chtít, aby vynechala kvalifikaci na Wimbledon a hrála s ní debla - jasně, prohrála v prvním kole, ale pokud nemá věšteckou kouli, tak to nemohla vědět - před tím se jí na trávě dařilo. Takže bylo logické, že bude zkoušet vydělat nějaké peníze v singlu na Wimblasu.

Sice slackera napadáš, že je to deb*l, ale taky by ses občas mohl zamyslet nad tím, než něco plácneš - a zrovna takovou blbost, jako je nenechat hrát Andreu kvalifikaci ve Wimbledonu ...
Reagovat
slacker
tak on Tommr mohl minit aby se na debla ve volnem tydnu pred Wimbledonem vykaslala uplne kdyz ho nemuze hrat se stalou partnerkou. Nicmene sobecke je to taky. Aby se mu nevystavila pred Wimdledonem, a zaroven mu neni vubec blbe peskovat Petru za lonske i letosni odstoupeni.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Lucka se deblem asi moc neunaví. Vzhledem k tomu, jaký styl praktikuje ona i Julia, myslím, že žádná výměna neměla více, než 5 úderů.

A Lucka sama bude ráda, když postoupí poprvé do druhého kola Wimbledonu ... V deblu s Andreou samozřejmě můžou udělat velký výsledek, ale debl začíná později, takže unavená snad ani nebude :D
Reagovat
tommr
nikde jsem nepsal, že by Andrea měla vynechat kvaldu ve Wimbledonu. Jen jsem se pozastavil nad tím, že Lucka hraje debla s jinou partnerkou i když jí to nemůže vynést žádný body do letošní Race. Máš ale pravdu v tom, že si tak může aspoň trochu vylepšit postavení v žebříčku a tím pádem i nasazování Háček ...
Jinak mě opravdu dojímá, že se zrovna ty tak zastáváš chudinky slackera proti zlýmu tommrovi. Ty sám s ním máš zřejmě jen ty nejlepší zkušenosti ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mě to překvapilo :D Ale napsal jsi to celkem hnusně, jakože co si to vůbec Háčka dovolujou, nehrát spolu debla ... :D A ano, nenapsal jsi, že měla Andrea vynechat kvalifikaci ve W, ale napsal jsi, že si mají lépe zkoordinovat program. Co to ale v tomto případě znamená? Buď by Lucka nehrála debla s nikým, takže by měla volný týden - zbytečnost. A nebo by ho měla hrát s Andreou, jenže ta by nemohla hrát kvalifikaci ve W - hloupost :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už zůstala jen Kája. Nedělala bych z toho přečasné závěry jako tommr. Wimbledon je Wimbledon . Stále doufám. Prohra Lucky mě ovšem dost mrzí.
Reagovat
Fandina
Také mám radost, že Kája postupuje a Šafi škoda, ale ona Cibule byla dost nadržená po té pauze a opravdu hrála dobře. Takže doufám, že ve Wimbledonu už to bude od Šafi jiný výkon a nejlépe bych si přála finále s Petrou. To by si mi moc líbilo. Petro, Šafi, Kájo pojďte!!!
Reagovat
Rip.win
nadržená tvl.
Reagovat
Cico93
tak to si píš.
Reagovat
blixa
Tak skoro každá je po pauze nadržená ... ;-)
Reagovat
Cico93
presne tak
ale zase počas tej pauzy to možno aspoň na sucho skúšajú.
Reagovat
blixa
No já myslím že spíš na vlhko, ale to už jsme moc OT :D
Reagovat
Cico93
ja sa stále bavím o tenise, neviem o čom ty.
Reagovat
blixa
V pořádku pane kolego, zůstaňme u tenisu :D
Reagovat
janek_da
na sucho bych nedoporučoval
Reagovat
Cico93
.-)
Reagovat
tommr
a z čeho jinýho by se měly dělat závěry než z přípravnejch turnajů? Našim holkám s výjimkou Karolíny totálně nevyšly a tak je snad logický, že k Wimbledonu vzhlížím s obavami. A ty obavy jsou letos o to větší o co víc naše holky letos obhajujou. Obhájit tolik bodů co loni získaly Petra, Lucka nebo Bára by bylo velice obtížný i kdyby byly v top formě a při tý jejich současný mizerný se to zdá být téměř nemožnej úkol ...
Reagovat
misa
Obhajoby jsou velké a taky mám obavy. Petra neodehrála na trávě vůbec nic a Lucka bude poprvé na grandslamu mezi osmičkou nasazených. I když sama o sobě Lucka říká, že je psychicky vyzrálejší a že překonala svoje obavy, určitě na ní dolehne tlak. S tím, co včera předvedla by neměla nárok ani na postup do 3. kola...
Reagovat
tommr
jj včera mě Lucka velice zklamala hlavně tím jak to v důležitých momentech zase psychicky nezvládla (závěr TB nebo ty 4 zbytečně vyhozený returny za sebou v poslední hře). Pokud se urychleně nevzpamatuje tak jí nepomůže ani to výhodný nasazení. Vždyt do prvního kola může dostat řadu nebezpečných soupeřek včetně Cibulkový ... :(
Reagovat
misa
Obecně jsou "zajímavé" některé prohlášení hráčů/hráček. Jsou to spíš takové fráze pro média. Třeba když někdo řekne, že si chce hlavně užívat nějaký turnaj nebo tenis. To je ale možné jen tehdy, když tenista hraje dobře a daří se mu. Taková Bouchardová si asi těžko letos užívá.

Stejně tak i Lucce moc nevěřím prohlášení o zdolání jejích strachů a obav. V Paříži byla úžasná, psychicky velmi odolná (kromě prvního servírovacího gemu na postup do finále), opravdu mě překvapila. Nevím ale, jestli bude taková i na dalších turnajích. Pamatuju si čf. v Madridu s Kuzněcovou, kdy si v koncovkách 2. a 3. setu vůbec nevěřila. Pamatuju na to, že letos na pěti turnajích nevyhrála zápas. Podle mě bude letošní Wimbledon pro Lucku jeden z nejtěžších turnajů, do kterých kdy vstupovala.
Reagovat
makro99
přípravný jsou od toho "přípravný", že se při nich připravujem na něco důležitýho; tudíž je můžem a nemusíme brát (úplně) vážně; Vrba první 4 "přípravný" zápasy nevyhrál a pak v kvalifikaci 4x..; asi jen málo tenistů jde na tyhle turnaje s tím, že by cíleně chtěli vypadnout v 2. kole, ale ta koncentrace a motivace je prostě u řady z nich slabší... o specifické adaptaci přechod antuka-tráva nemluvě ... pokud dá Lucka (Suarez, Makarova, Kerber, Svitolina atd.) čtvrtfinále za týden na GS, nikdo si na vypadnutí v Birminghamu nebo Eastbourne nevzpomene...
Reagovat
LukasH
Obzvlášť u Petry nevypovídají přípravný turnaje o ničem - viz Sydney a pak Melbourne nebo NH a USO. Já třeba mám naopak obavy, pokud se obzvlášť vydaří přípravný turnaje, protože je pak velká pravděpodobnost, že se to na GS nezopakuje a naopak. A Petra v posledních letech v Eastbourne buď brzy vypadla nebo odstoupila. A Wimbledon pak hrála vždycky líp....
Reagovat
slacker
Nemluvis pravdu. 2011 a 2014 kdy vyhrala Wimbldeon vyhrala v Eastbourne alespon 2 zapasy (by jich vyhrala mozna i vic). Kdyz vypdadla brzo, dostala se ve W maximalne do QF.
Reagovat
Fandina
On psal, že ve Wimbledonu pak hrála líp.
Reagovat
slacker
Lip? nebo se jen dostala v turnaji dale?
Reagovat
Fandina
To se zeptej jeho. Jinak si pamatuji, že vloni z něj odstoupila. Nedohrála tenhle turnaj. A když letos také odstoupila, mohlo by se jí třeba zase na Wimbledonu dařit. Ale asi to také není moc dobré, jít rovnou do zápasů jen tam. Nicméně Serena a Mária také žádný přípravný turnaj na trávě nehrají. Tak doufám, že Petra by nemusela také tratit.
Reagovat
slacker
vsak Maria a Serene take brzo ve Wimdledonu vypadaly
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba v roce 2010, kdy Serena vyhrála? Nebo v roce 2011, kdy Maruš hrála finále? Nebo v roce 2012, kdy - pro změnu - vyhrála Serena?
Reagovat
Fandina
Tak to nevím, ale předpokládám, že když Serena po FO prohlašovala, že by ráda udělala kalendářní GS a letos Wimbledon vyhrála, tak ví, co říká, když žádný přípravný turnaj nehraje. A asi to tak dělá i Mária a už ve Wimbledonu uspěla.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak řečeno kromě roku 2011 toho v Eastbourne stejně moc nenahrála.
Reagovat
slacker
V roce 2014 uhrala druhy nejlepsi vysledek, a o lepsi se dobrovolne pripravala sama. Aby vyhrala W musi se ji darit v E
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmysl.
Reagovat
slacker
Proc je to nesmysl? Protoze se quesovy nehodi do kramu.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože to vyvrací fakta.
Reagovat
slacker
Ktera fakta to vyvraci. Hod je sem.
Reagovat
smazaný uživatel
Již tady byla několikrát zopakována.
Reagovat
slacker
Tak je zopakuj sem. At je jasne jaka fakt minis ted.
Reagovat
Fandina
Například, že vloni nevyhrála E a Wimbledon ano.
Reagovat
slacker
Vsak ona ho nevyhrala ani v 2011. Jen ze 2011 a 2014 uhrala nejlepsi vysledky jak v E tak v W. Lonsky vysledek v E mohl byt klidne jeste lepsi,
Reagovat
slacker
Proc je to nesmysl? Protoze se quesovy nehodi do kramu.
Reagovat
slacker
Proc je to nesmysl? Protoze se quesovy nehodi do kramu.
Reagovat
Fandina
Napsal si, že aby vyhrála Wimbledon, musí se jí dařit tady, to je nesmysl. Takové prohlášení.
Reagovat
slacker
Vyhrala snad Wimbledeon kdyz se ji nedarilo v E?
Reagovat
smazaný uživatel
Jistě. Loni.
Reagovat
slacker
Loni se ji nedarilo v E? Vzdyt uhrala 2 nejlepsi vysledek a krome dobrovolneho odstupu se neda v zadnem pripade mluvit o nedareni.
Reagovat
smazaný uživatel
Odehrála tam stejný počet zápasů jako v předchozích letech - dva.
Reagovat
slacker
v kterych predchozich letech? 2012 vypadla uz v prvnim kole.
Reagovat
slacker
Loni se ji nedarilo v E? Vzdyt uhrala 2 nejlepsi vysledek a krome dobrovolneho odstupu se neda v zadnem pripade mluvit o nedareni.
Reagovat
Fandina
To tvrzení samo o sobě není exaktní. Nemusí platit. Navíc nejsou ani fakta, která to dokládají, že když jedno, tak druhé. Bylo to pokaždé jinak. Není shoda ani u dvou výher Wibledonu.
Reagovat
LukasH
No tak já to beru tak, že dva vyhraný zápasy moc nejsou. V roce 2013 hrála asi nejhůř a podle toho to tak vypadalo, ale v roce 2012 neměl výpadek v Eastbourne na výsledek ve Wimbledonu žádnej vliv, tedy pokud nepočítáš pověrčivost. Vypadla až v QF s výborně hrající Serenou. Hrála dos dobře a jinou soupeřku by nejspíš porazila....
Reagovat
tommr
už tu dlouho nebylo nic o Petře tak to musím napravit:
http://www.tennis.com/pro-game/2015/06/splendor-grass/55299/#.VYn7wGcVitU
Reagovat
smazaný uživatel
No, sice jsme se z toho článku nic objevného nedozvěděli, nicméně dvě věty v něm mě přeci jenom zaujaly (ale tobě se asi příliš líbit nebudou, protože jsou v přímém rozporu s tvými názory) a obě shodou okolností pronesl Lendl.

"She?s untouchable when she plays well. Maybe if she became more consistent, she might lose that upside."

a

?Cernosek is single-handedly responsible for bringing top tennis back to the country,?
Reagovat
tommr
mě odlišný názory nevadí i když s nima úplně nesouhlasím ... :)
Reagovat
Fandina
Je to pěkný článek. Ne snad, že by tam byly nějaké převratné informace, ale celkově je postaven velmi čtivě a zajímavě. A líbilo se mi tam i hodnocení Lendla. Kdyby hrála víc konzistentně, možná by ztratila schopnost hrát jindy naprosto top. A jinak je tam i pěkné shrnutí letošních výsledků a emocionálně pěkně vypsaný poslední FED. Díky.
Reagovat
freeteepek
Ten článek měl končit vítězstvím nad Serenou a ziskem titulu v Madridu. Škoda. Taky by mě zajímaly názory odborníků z jiných zemí. Novotná, Lendl, Hlaváčková - samí Češi.
Reagovat
LukasH
Dobrej článek. A v podstatě mluví o věcech, kterýma se tu snažíme Petru hájit. Myslím si totiž přesně, co Lendl. Aby Petra hrála konzistentně, musela by změnit styl a tím by pravděpodobně ztratila schopnost hrát úplně top. Pokud by uměla oboje, byla by jako Serena, protože ta právě oboje umí. Jestli hraje Petra od útlýho mládí plochý údery, těžko bude teď liftovat. V tomhle se hodí srovnání s Luckou. Ta hraje agresivně, ale mnohem bezpečněji. Údery krásně liftuje, ale k tomu stylu taky potřebuje pohyb jak blázen. Přesně její styl je ten, kterej vyžaduje těch 6 hodin denně tréninku. Nedovedu si vůbec představit, že by takhle hrála Petra. To jen píšu, protože na to neustále někdo poukazuje. Neustále kritizovanej Kotyza má zřejmě stejnej pohled jako Lendl a ví, že kdyby se snažil Petru něco přeučovat, zbavil by jí stylu, se kterým válcuje soupeřky do hodiny. Pokud se vrátím k Lucce, ta má obrovskou výhodu, že může svůj styl neustále zlepšovat, protože nikdy neměla styl, se kterým by vyhrávala - na rozdíl od Petry. Tyhle věci je si třeba uvědomit než napíšu něco ve stylu - prohrává protože netrénuje....
Reagovat
blixa
+1
Reagovat
slacker
Na stylu se zaseknout a do omrzeni se vyhazovat stejnym uderem, se neco zmenit musi
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, když to zároveň přináší ty největší úspěchy.
Reagovat
slacker
Jak vis ze nemuzou byt mnohem vetsi?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože nic většího než Wimbledon neexistuje. A protože se už párkrát pokoušeli Petřin styl trochu upravit. Pozitivní efekt to nemělo žádný.
Reagovat
slacker
Karierni a Kalendarni Granslam jsou urcite vic nez Wimbledon z letityma pauzama
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže ten může získat jenom s tím, s čím umí vyhrávat.
Reagovat
tedi
100% souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
Napsals to dobře. A Kotyza už před loňským FO řekl to, co v tomhle článku tvrdí Lendl.
Reagovat
Fandina
Super příspěvek. Jako vždycky. LukasH nikdy nezklame. Super!
Reagovat
misa
Jenže Lucka je už stejně výsledkově nekonzistentní jako Petra...
Reagovat
makro99
jj, už ji to taky ustřeluje, loňskej Wimblas semi, letošní Paris dokonce finále...
Reagovat
Frick
Měla by s tim něco dělat a ty výsledky stabilizovat. Hezky třetí kola, občas to osmifinále na Premieru jednou za sezónu i to ČF no a na jednou za dva roky na slabším Internationalu snad i ten titul.

Prostě ustabilizovat se hezky kolem toho 25. - 32. místa a žádný cviky.

KDE TO VŮBEC TEĎ JE?
Reagovat
makro99
V Anglii. Na WTA tuším No. 6. Ustabilizovat její špičkovou formu 40 týdnů v roce znamená nevyhnutelně jediný: WTA No. 2.
Reagovat
FulnekUltras
Perfektně napsáno.
Reagovat
Frick
http://www.tennisforum.com/showpost.php?p=60089953&postcount=8

Hráčky stárnou. To jsme tak nějak čekali, ale je zajímavé, že stárnou zejména od roku 2008. Do té doby to bylo +/- na stejné úrovni.
Reagovat
blixa
Evidentně v letech 2009-2011 absentovala mladá generace, která by se výrazně prosadila. Proč, kdo ví. Třeba skvrny na slunci. Chtělo by to korelaci s jinými sporty.
Reagovat
lars
velka fin. krize :)
Reagovat
blixa
Hmm, to si nemyslím. Ta se projeví, ale na mladších generacích. Ne takhle rychle na top úrovni.
Reagovat
blixa
Já bych řekl že se prostě neurodilo. Třeba jako u nás se teď neurodilo v klucích.
Reagovat
Frick
Fakt některý ty dialogy z posledních dní začínají být skutečně až nechutný. Zkuste se krotit.
Reagovat
blixa
To jsem netušil, že pán je gurmet ;-) :D
Reagovat
Frick
Neřiká se gurmán?
Reagovat
blixa
Říká. Ale často lidé nevědí, co říkají. Gurmán je "žrout". Gurmet pak je "labužník".
Reagovat
VlS
A může bejt pán gurmán i gurmet naráz?
Reagovat
blixa
Asi to nebude zrovna obvyklá kombinace ... ale jo, Frick asi může :D
Reagovat
zpilat
http://www.iprima.cz/anosefe/o-jidle-lidech/gurmet-versus-gurman
Reagovat
blixa
Nevím, dříve jsem po přesném výnamu těhle termínů trochu pátral, a protože jsem měl ve firmě několik kolegů z Francie (a jeden z nich byl skutečný gurmet), tak jsem to s nimi konzultoval. Oni chápali slovo gurmán jako žrouta - pažravku, co má rád dobré jídlo ale důraz je tam na tu kvantitu. A onen gurmet mi tvrdil, že kdyby ho někdo označila za gurmána, že by ho hrubě urazil. Tak nevím, jak je to s tím posunem vnímání ve Francii. V češtině byl dříve termín gurmet skutečně spíše knižní, nicméně přijde mi že se tenhle termín v současné době do ní vrací.
Reagovat
Frick
Že Kája tandem Finále - Titul z turnajů stejné kategorie umí.

Vzpomeňme si na loňský podzim..
Reagovat
Frick
https://vimeo.com/82556605 - Morita 6:7 3:6 @ 1,33

https://vimeo.com/101973768 - Mladenovič 6:2 3:6 3:6 @ 1,32

https://vimeo.com/115092695 - Stosur 6:7 7:5 3:6 @ 1,43

https://vimeo.com/131335236 - Cibulková 6:7 4:6 @ 1,27

(Jen WTA Tour, za @ kurz na Lucku)
Reagovat
Frick
To asi náhoda nebude.
Reagovat
Frick
Aby to bylo pochopeno. Rob udělal video a následný zápas vždy dopadl mizerně.

Už 4x za sebou!
Reagovat
misa
Tvůj zájem o Lucku je chvályhodný, vysvětlení k tomu ale nemám :)
Reagovat
blixa
Doufejme, že před Wimblasem omezí svoji vášeň ;-)
Reagovat
misa
Frick nebo Lucka?
Reagovat
misa
nebo Rob?
Reagovat
blixa
Doufám že všichni ! :D Ale nejvíc Rob ;-)
Reagovat
misa
Ta vášeň Lucky by mě zajímala...
Reagovat
slacker
fandina, quesh, tommr i blixa
Reagovat
misa
tommr a blixa jsou pozitivní postavy TP. Rozhodně jsem si nevšimnul, že by jejich cílem byla destrukce diskuzí s cílem otrávit co nejvíce lidí nebo absolutní zaslepenost.
Reagovat
slacker
Na modrobolsevictvi nic pozitivniho neni a na pesimisticke zaslepenosti take ne.
Reagovat
blixa
Hele, slackerovi je úplně jedno jaký kdo je. U něj je to ryze osobní. Všechny tyhle osoby mu dávají (v mém případě daly) nějakým zřetelným způsobem najevo, že ho považují , mírně řečeno za duševního chudáka. A to on neodpouští. On vlastně nechce tak moc, jen trochu úcty a respektu. Jenže na druhé straně dělá hodně pro to, aby ho neměl.
Reagovat
jirkomar
...trochu úcty, kdyby jen trochu úcty Ivánku, ať se můžeme nadechnout :-)
Je fakt, že to trochu přehání a s tím Kotyzou už mě sere.:-) Jinak musím říct, že se mi slackerův humor líbí, i když zpočátku jsem ho moc nemusel.
Reagovat
Fandina
Tos mě pobavil. Nevěděla jsem dodnes, že mým cílem je otrávit diskuse destruktivním způsobem. Jak si na to přišel?
Reagovat
misa
Nenapsal jsem o tobě jediné slovo, tak zase nezačínej.
Reagovat
Fandina
Napsal si toho dost včera. Urážky typu, té se nezastávej, ta si to nezaslouží. Jsi dement. Ty pravdu neuznáváš. A jiné. Já myslím, že si to tu každý přečetl a tak se ptám. Proč to píšeš, co tě k tomu vede. Jaký je důvod tvých tvrzení.
Reagovat
slacker
Husicka vzdy sama zakejha i bez jmenovani.
Reagovat
Fandina
Nejde o to, že to psal dneska. Včera psal skoro to samé mě konkrétně. A já ho žádám vysvětlení, proč to dělá. Proč druhé uráží a píše o nich tímto způsobem. Pokud je svéprávný, tak ví, proč to napsal. Stačí vysvětlení. To, že si myslím, že jsem dement nestačí. Timto způsobem se nejedná.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou už někde kurzy na zítřek (Wimbledon - ženy)? Nemůžu zatím nic najít, zajímalo mě, jak vypíšou zápas Cetkovská - Vekić.

Jinak zítra je v Eastbourne dost zajímavých zápasů, prakticky žádný nemá jasnou favoritku.
Reagovat
Frick
Co myslíte - je to trochu Lucčinu specifikum, že některý (menší) turnaje prostě nehraje naplno? Ta bilance 2-6 za posledních 20 měsíců na INT a horších turnajích mi zkrátka přijde dost výmluvná...

Tak dost možná v podobnym módu jela i dnes.

Nebo prostě byla "po flámu".

Třeba jí tento pád na hubu trochu pomůže. Snáze si uvědomí, že to nepůjde samo, že to pořád bude strašně, strašně těžké.
Reagovat
smazaný uživatel
Na těch Int. bych jí z nějaké přehnané snahy taky nepodezíral, prostě na ně trochu kašle. Dnes nevím - než nějaká nechuť to spíš byla kombinace nerozehranosti (+ možná únavy ze společenských akcí? - nevím, co všechno od RG stihla) a na druhé straně nabuzenosti Dominiky, která po té pauze hraje překvapivě dobře. Po jejím zápase s Cvetanou budeme asi chytřejší. Mají hodně zajímavou bilanci - 8-1 pro Cibulkovou, na trávě 0-1 (OH).

Do Wimbledonu se o Lucku nebojím, ona se rozjede. Výsledkové cíle jí nedávám, ať si to hlavně užívá :)
Reagovat
Frick
Je to tak. Prostě do toho šla ta Domča jak šílená. Zkrátka chtěla. A hodně chtěla.
Reagovat
tommr
a kde se rozjede? Před Wimbledonem se už žádný další přípravný turnaje nehrajou. Pokud ve Wimbledonu zase narazí už v prvních kolech na nějakou těžší soupeřku a předvede podobně jalovej výkon jako dneska tak může vypadnout z tý desítky ještě dřív než se v ní stačí ohřát ... :(
Reagovat
blixa
Když budeš řádně pesoušit a nebudeš to flákat, tak nevypadne ;-)
Reagovat
tommr
když dokázala vypadnout i s hráčkou, která se vrací po několikaměsíční zdravotní pauze tak to pro Wimbledon nic dobrýho nevěstí ... :(
Reagovat
blixa
Výtečně, takhle nějak si to představuju ;-)
Reagovat
Jan
:-)
Reagovat
VlS
Řád se vrací do věcí obecných
Reagovat
lars
tak je 6. nasazena , tak by nemela dostat tezkou hracku na zacatek, ale Shvedka by ji mohla porazit
Reagovat
Frick
Nebo by mohlo být repete.

To bych moc nechtěl.
Reagovat
Frick
Nechtěl bych Nasťu znova, Camilku a Češku. Hlavně ne Hradeckou nebo Siniakovou.
Reagovat
lars
v Hradecky nevidim problem
spis Kiki
Reagovat
lars
nestihla se dobre pripravit na dnesni zapas, pac natacela "crazy" video :)
Reagovat
tommr
nestačila se připravit, protože zřejmě měla po úspěchu na FO příliš mnoho mimotenisovejch aktivit ... :(
Reagovat
Frick
Neni to 21 letá děvečka z vesnice.

Měla by se s tím umět porvat lépe.

Domča zkrátka tenis hrát nezapomněla, a měla velkou motivaci. Lucka byla ještě trochu "ospalá".

A stejně to nakonec byla o pár míčkách. Nebyl to vyloženej debakl.
Reagovat
tommr
o to je ta porážka horší. Prohrála si to zase zbytečnejma chybama v klíčovejch momentech a nevyužíváním šancí. To co jí zdobilo na FO už je zase fuč ... :(
Reagovat
lars
to video http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/685636-steckley-na-treninku-znicil-safarovou-jak-se-mu-pomstila.html#section-artcl
Reagovat
Frick
Skutečně je na tom dosti zle. :-(

pět porážek v řadě, přitom žádná soupeřka nebyla extrméně těžká...

Kurzy na Báru: 2,32 - 1,50 - 1,25 - 1,59 - 1,93

A všechno projela, jen jednou uhrála set...
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co se děje :( Sakra, taky taková symptačka, přeju jí tu stovku
Reagovat
tommr
je to bohužel taky špatný vysvědčení pro Janu Novotnou - jako trenérka není moc úspěšná ... :(
Reagovat
Frick
Tak škoda. 1:1 nestačí. Pos.rali jsme si to s těma Dánama. :-(

Musíme fandit zítra Anglánum. Pokud postoupí, hrajeme baráž o Rio!
Reagovat
smazaný uživatel
My už nehrajeme nic, pro nás turnaj skončil. O Rio by případně hráli poražení semifinalisté.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdepak, Frick to napsal správně. Pokud Anglie postoupí ze skupiny, tak třetí týmy z obou skupin budou hrát ten dodatečný zápas o postup na OH.
Reagovat
smazaný uživatel
Tím líp pro nás. :-) Mě asi zmátlo to, že před posledními OH o dodatečné postupové místo hráli poražení semifinalisté. Což jsme byli my a tenkrát jsme to podojili.
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, ale to byla jiná situace... Určitě by se o to měli pokusit, protože český fotbal má na OH zatím hodně mizernou bilanci (účast jenom v Sydney 2000, kde skončili ve skupině). Mě to ale až tak nevzrušuje, protože můj oblíbený kolektiv (baskeťačky) tam nebude. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Český ano, ale ještě pod vlajkou ČSSR vybojovali dokonce zlato, myslím v roce 1980 nebo tak nějak. A rozhodující gól ve finále dával jistý Svoboda. Akorát ne Petr, ale Jindřich. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, zlato v Moskvě 1980... Myslel jsem samozřejmě až od rozdělení. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasný :-)
Reagovat
Frick
https://youtu.be/YtbtqMHe7to?t=4m31s

Asi jsi viděl toto, viď?
Reagovat
smazaný uživatel
Neviděl, ale hezké. :-)
Reagovat
George_Renel
Bilance účastí sice není valná, nicméně gól Zdeňka Svobody z Brna znamenal v roce 1980 zlatou medaili.
Reagovat
smazaný uživatel
Měl jsem na mysli jenom samostatnou ČR.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A1_fotbalov%C3%A1_reprezentace
Reagovat
makro99
Jindřicha Svobody. BTW, dělá minimálně 20 let správce tenisovejch kurtů v Brně...
Reagovat
smazaný uživatel
A zde i s dobovým komentářem :D

http://www.imgup.cz/image/yOV
http://www.imgup.cz/image/yOG
Reagovat
Frick
Nakonec - nezná se s p. Šafářem? Mohl by...
Reagovat
George_Renel
Jj, máš pravdu, Jindřich. Zdeněk mi tam vklouzl tak nějak automaticky coby jmenovec a Brňák. :-)
Reagovat
George_Renel
Nemáš pravdu.
Reagovat
slacker
Proc to zavisi na anglanech?
Reagovat
Fandina
Postupová matematika?
Reagovat
Frick
Protože Anglie neni stát :o)
Reagovat
slacker
a kdo za Britanii muze hrat na OH?
Reagovat
smazaný uživatel
OH jsou jediný fotbalový turnaj, na kterém nastupuje reprezentace Spojeného království Velké Británie a Severního Irska, nikoli reprezentace jednotlivých zemí Spojeného království.
Reagovat
slacker
A podle jakeho kriteria se takova jejich reprezentace na OH dostane?
Reagovat
smazaný uživatel
Podle žádného. Nevím, jak v dávné minulosti, ale co pamatuju, tak hráli jen v Londýně jako pořadatel. A stejně byla drtivá většina týmu z Anglie.
Reagovat
smazaný uživatel
Většina týmu z Anglie? To by vysvětlovalo ten podělaný penaltový rozstřel :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale kapitána jim dělal Velšan (Ryan Giggs). :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už si to nepamatuju, ale je fakt, že Britové si na tradice hodně potrpí i ve fotbale :) Teď koukám, že to zazdil Sturridge, který přitom v další sezóně šel hodně nahoru, takže to na něm žádné následky nenechalo.

Tak podle soupisky tam bylo 13 Angličanů a 5 Velšanů.
Reagovat
slacker
Kde ta jejich spojena fotbalova reprezentace hraje kvalifikaci? nebo to maji privilegovane automaticky?
Reagovat
smazaný uživatel
Posledně měli, protože OH pořádali. Do Ria, jak píše Monty, jet nechtějí.
Reagovat
slacker
To se budou vzdavat OH az do pristiho poradani Londybem nebo rozpadem kralovstvi?
Reagovat
slacker
a ta je jaka?
Reagovat
Frick
O matiku nende...
Reagovat
smazaný uživatel
Anglie se vzdala účasti na OH. V Londýně hráli jako Velká Británie, v Riu hrát nechtějí...
Reagovat
slacker
Ok. Stejne je olympisky fotbal totalne nedulezity turnaj kategorie C
Reagovat
smazaný uživatel
Ženský olympijský fotbal určitě ne, mužský bohužel jo. Ale pořád je to pro mě zajímavý turnaj i v mužském fotbale. Třeba minule na úkor Čechů postoupilo Bělorusko, které si pak zahrálo ve skupině proti Brazílii s Neymarem.
Reagovat
Frick
V Brazílii to bude zase o něčem jinym - narozdíl od Austrálie, Řecka nebo Číny.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš, to je taky pravda. Tam to bude fotbalem určitě žít (a taky třeba beachvolejbalem)... :)
Reagovat
slacker
jenze to hrajou juniori (ja vim +3 hrace). tim je to degradovane uplne nejvic
Reagovat
smazaný uživatel
Já se v Londýně díval na fotbal celkem rád. Hlavně na ženský, ale na mužský taky...
Reagovat
Frick
No jo na Alexku, co? :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě. :) Já sleduju i teď MS žen a bývám kvůli tomu v noci vzhůru, protože americké holky hrajou zatím jenom noční zápasy (ale koukám i na jiné zápasy)... K tomu Londýnu se váže ještě jedna věc: Tehdy jsem měl dokonce vsazeno, že Američanky vyhrajou zlato a vydělal jsem si litr. Jó, tehdy mi to ještě vycházelo. :D
Reagovat
Frick
A Hope, to je teprva divoška. Viděl jsi ty fotečky?
Reagovat
smazaný uživatel
Divil bych se, kdyby je zrovna Monty neviděl :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, viděl. :D Já mám těch oblíbených hráček víc: Hope Solo, Alex Morgan, Sydney Leroux, Christen Press, Julie Johnston, Morgan Brian. Potom i v některých jiných týmech mám jednu nebo dvě. :)
Reagovat
Frick
Myslim ty, na kterých jsou vidět různé dutiny od pasu dolů.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, co myslíš... :D
Reagovat
Frick
Docela síla. Ještě, že se fotí na Evu - OK, ale že si musí fotit anus, to je cu fíl...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak asi nepředpokládala, že jí to někdo hackne. Stejně jako Kate Upton a další. :D
Reagovat
Frick
I tak, Mne to přijde nechutný v každym případě.
Reagovat
janek_da
mne zas prijde nechutny, ze to rozpatlavas. A nechutni jsou ti, kteri to vypustili ven.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle mi přijde na palici. Já vím, že se to rozebíralo už x-krát na x různých místech, ale nepochopím, jak si může někdo nahrát tenhle typ fotek na cloud, zvlášť celebrita.
Reagovat
slacker
Zensky fotbal je u me jako zensky skoky na lyzich. Zensky na OH to ma vahu v ramci sve kaegorie, ale ja resim jen klasicky fotbal.
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, FIFA nechce konkurenci MS..
Reagovat
smazaný uživatel
Ona se tomu nebrání jen FIFA, ale i kluby, které nechtějí přetěžovat svoje hvězdy. Zvlášť když se cca měsíc před OH hraje Euro.
Reagovat
smazaný uživatel
Kluby by nejradši repre akce zakázaly úplně, to nebyl ten nejlepší příklad.
Reagovat
slacker
Stejne je divne ze se trpi jednomu statu reprezentace jeho casti. Nemci by mohli mit tolik reprezentaci kolik maji spolkovych statu :-D
Reagovat
Frick
Asi jo, no. Měly by hrát jen suverénní státy.

Ale tak Faeřanů by mne bylo líto...
Reagovat
smazaný uživatel
Co by tam dělali? Š*kat Brazilky mohou letět i za svoje (na dovolenou). Byly by to akorát 3 prohry ve skupině a dovolená zdarma pro Peltu, Berbra a zbytek galérky.
Reagovat
Frick
Lucčina "výměna roku"

https://youtu.be/37vBUUr1vhU?t=2m1s
Reagovat
sprchon
Lucka to myslela dobře. Cibule působila tak, že poběží na druhou stranu, ale zničehonic se zastavila.
Reagovat
janek_da
to moc dobře znám u kámoše. Ale má to marný :D
Reagovat
Frick
Já myslim, že bomnu po lajně by nevrátila, ani kdyby tam běžela.
Reagovat
sprchon
Z téčka hrát po lajně? Jak?
Reagovat
slacker
Presne, hranim do rohu kde hrac neni se neda nic pokazit
Reagovat
smazaný uživatel
Ne tady to prostě nezahrála dobře .
Připadalo mi to jako Sharapka při FO , také házela rány tam kde byla soupeřka a přesně takhle téměř vždy dopadla . Tady kdyby to zahrála na druhou stranu a nemusela to být ani extra přesně mířená rána na lajnu , tak to se nedá doběhnout zase Dominika nepatří mezi TOP "motorové myši"
Reagovat
sprchon
Staly se vlastně dvě věci naráz. Lucka byla rozhodnuta zahrát do protipohybu a Cibulková si uvědomila, že když to půjde na druhou stranu, tak že to už nedoběhne. Tak se prostě zastavila a Lucku přechcala. ;)
Reagovat
slacker
prave proto se nevyplaci moc premyslet a hrat to tak aby druha strana se ubehala k smrti
Reagovat
sprchon
Jak kdy a jak kdo... Třeba já tohle nedávám, až takovou ránu nemám. :D
Reagovat
slacker
Ve squashi se na lepsi urovni hraje prave tak aby souper fyzicky odpadl drive nez ty. protoze vybrat se da uplne vsechno.
Reagovat
sprchon
To musí bejt trochu nuda, ne?
Reagovat
slacker
Hodne podobne delkou vymen badmintonu. Zabit mic na vrcholne urovni je velka fuska. Vysledek zapasu neni takova loterie jako tenis. Kdo je o kousek lepsi lepsi ma vzdy i vyrazne lepsi bilanci H2H.
Ja sem samozrejme velkej amater a ja a my protihraci takove zdaleka masiny nejsme. Bavi nas to a delame to pro fyzicku
Reagovat
tommr
"ja a my protihraci takove zdaleka masiny nejsme"
nauč se aspoň normálně psát ty demente. Vychodil si vůbec základní školu? A nevykládej nám tu jakej si borec ve squashi když jediný co umíš je dřepět tady na TP od rána do večera a otravovat lidi ... :(
Reagovat
slacker
ja tu ty dusevne i fyzicky invalidni hovne nerikam jaky sem borec. jestli te osud potrestal spatnym zdravim, tak osud asi dobre vedel co dela.
Reagovat
tommr
to bylo česky ty demente? Pochlub se kolik tříd základky jsi úspěšně absolvoval at se taky trochu zasmějeme ... :)
A o moje zdraví se laskavě nestarej. Jedinej problém, kterej mám je, že se na mě přisála veš, která si říká slacker a který se nemůžu zbavit ... :(
Reagovat
slacker
S kym se ty chces smat?
Reagovat
tommr
to byl jen takovej slovní obrat ty demente. A z tebe je mi stejně jenom na blití - tvý blbosti se normální člověk opravdu smát nemůže ... :(
Reagovat
slacker
Nejdriv se chces smat a pak zase nemuzes, ty budes krome autisty jeste hysterik nebo schizofrenik
Reagovat
tommr
jediný postižení který mám je veš jménem slacker. Porad jak se toho odpornýho parazitickýho tvora mám zbavit ...
Reagovat
slacker
zmen lokal
Reagovat
tommr
tak tuhle radost ti neudělám demente. Nenechám se vyštvat od takovýho odpornýho šmejda jako si ty ...
Reagovat
slacker
Zmen svuj projev
Reagovat
Fandina
Změň se ty. Neútoč na druhé a neurážej je.
Reagovat
slacker
Utocim na ty co urazeji me a me schopnosti. Neurazejte me.
Reagovat
Fandina
Milý chlapče, když ty přijdeš a zničeho nic mi napíšeš zmiz. Zdá se ti to normální? Mně ne. Nediv se, že ti to dám najevo. Protože normální člověk se k druhým tak, jak to děláš ty tady nechová.
Reagovat
sprchon
Pro fyzičku, to chápu... Pořád je to zábavnější než jenom běhat. Já chodím běhat pravidelně (dvakrát týdně) a myslel jsem si, že jsem na tom docela dobře. Po dvou hodinách na kurtu mě ale tahle myšlenka rychle přešla. :D Zas tak dobré to není...
Reagovat
slacker
ja chapu ze pro cumeni ten sport moc dobry. Clovek se dokope intenzivne behat a jeste si u toho uzije zabavu. Nepodcenit rozcviceni, par utrzenych slach uz bylo
Reagovat
slacker
moc dobry neni
Reagovat
slacker
Divny. Bezci si mysli buchvi jako fyzicku to nemaji kdyz se nekolikrat tydne zabehaji tech svych 10 kilaku. Ale zadnemu to na (squash) kurtu nikdy moc neslo.
Reagovat
tommr
"buchvi" je taky dobrý ty demente. Ty si ve škole asi moc nevynikal, nemám pravdu? Co kdyby ses začal opravdu věnovat tomu squashi a přestal tady na TP onanovat?
Reagovat
slacker
Bez ukecat primare at te veme na operaci a odoperuje ti i tu druhou pulku mozku co ti jeste zbyla.
Reagovat
tommr
u mě by aspoň bylo co operovat, ale u tebe je už na to pozdě ty demente ... :)
Reagovat
sprchon
Je to trochu něco jinýho, no... Poprvé je to vždycky nejhorší. Jako během těch dvou hodin jsem fyzicky neodpadl. Jen jsem toho měl po skončení dost a pak mě několik dní bolelo úplně všechno a víc než kdy jindy.
Reagovat
slacker
Kondicni beh a kratke sprintiky z rohu do rohu na kurtu jsou uplne jiny pohyb ktery zatezuje uplne jine partie. Na te moji/nasi urovni toho nekdy ani moc nenabehame protoze dost casto ziskam body primo z podani, na lepsi urovni nemyslitelne
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně takhle hraji já tenis :)(pokud nezkusim nějaký ten dropshot) I když ty výměny potom jsou sakra dlouhý neboť nemám tolik síly abych to tam šupnul a bylo hotovo , ale zase ne tolik málo , abych se z toho dostal do defenzivy :)
Reagovat
Frick
Proč tam musí strašit. Kde je ta motivace? Finanční? Ve Wimblu se zřejmě dostane do druhého týdne. Proč by se, OMG, měla hnát na antuku do Švédska...

Tak jí daj za to, že se tam požene 1 000 000 USD? - 4-násobek oficiální dotace turnaje? Není to ale v zásadě pak úchylárna.

Ať je to exhibice, která si na nic jinýho nehraje, ale ne exhibice, která je papírově WTA INT...
Reagovat
Frick
Pokud nebudu počítat Řím, tak Serena hrála jen na pěti turnajích a stejně má v race náskok po půlce sezóny 2170 bodů...
Reagovat
kada.tom
no, domnívám se, že Serena si může jezdit kam uzná za vhodné a pokud uzná za vhodné, že by měla jet do Bastadu či do Stanfordu, tak proč ne? ... Serena patří mezi tenistky, které si hoooooooodně vybírají, kam pojedou a menší turnaj objíždí jen sporadicky (letos byl měl být Bastad jediným internationalem) a do Stanfordu, tam jezdí celkem pravidelně :-)

Existují jiné tenistky TOP 10, které jezdí po všech možných premierech a využívají i možnosti dvou internationalů ... Serena si jede na jeden :-) ... mimochodem Serena se ne vždy účastní i větších turnají (např. Stuttgart a do letoška i IW), takže se domnívám, že si může dovolit jet i někam, kde by to někdo nečekal :-)
Reagovat
kada.tom
a ještě bych dodal to, že do Bastadu nejede Serena poprvé, takže je možný, že má třeba s pořadateli nějakou dohodu, že tam jednou za pár let přijede (něco podobnýho jako má třeba Federer v Halle) :-)
Reagovat
Frick
Serena na Internationalu je asi jako hráčka TOP 50 na 25.000
Reagovat
kada.tom
Serena je sice Nr. 1, ale má možnost jet na internationaly, tak proč by na ně nejela? když na ně může jezdit tu a tam Petra, Halepka nebo jakákoliv jiná hráčka TOP 10, tak nevidím jediný důvod, proč by nemohla taky Serena :-)
Reagovat
Frick
Jenže Serena je někde jinde.
Reagovat
kada.tom
To ale není její chyba. To je chyba těch ostatních.
Reagovat
blixa
Jak, není její chyba ? Jako mimozemšťanka si má hrát tu jejich intergalaktickou ligu a necpat se furt na Zemi !
Reagovat
George_Renel
porazil Andersona ve Stoke ve 3. setu v STB.
Reagovat
Frick
Bez Češek.

Měla by tam hrát Nicole, ale cut je na čísle 205...
Reagovat
Frick
...takže asi s divočákem...
Reagovat
sprchon
S divočákem? On se k ní Štěpec vrací?
Reagovat
Frick
To víš, stará láska. :-D
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
Frick
Bude se tam pokoušet Martincová.
Reagovat
Frick
1. Makarova
2. Bouchard
3. Errani
4. Stosur
5. Azarenka
6. Cornet
7. Kuznetsova
8. Begu
9. Bencic
10. Diyas
11. Brengle
12. Mladenovic
13. Pavlyuchenkova
14. Stephens
15. Van Uytvanck
16. Niculescu
17. Nara
18. Gajdosova
19. Smitkova
20. McHale
21. Watson
22. Rybarikova
23. Hantuchova (#71)
Reagovat
Frick
Takže letos bez Lucky. Si řikám, zda kdyby se (nedejbůh) nepovedl Wimbledon, zda by třeba požádala o WCMD na nějaký pouťák.
Reagovat
Cico93
Tak čakal som, že Victoria bude hrať v Stanforde, ale asi je ten WSH viacej hriatelnejši.
Reagovat
Frick
1. S.Williams
2. Suárez Navarro
3. Kerber
4. Ka.Pliskova
5. Petkovic
6. Svitolina
7. Lisicki
8. Muguruza
9. Keys
10. Garcia
11. Lepchenko
12. Gavrilova
13. Riske
14. Barthel
15. Witthoeft
16. Lucic-Baroni
17. Konjuh
18. SS.Zheng
19. Siniakova
20. Diatchenko (#74)
Reagovat
Frick
Že tam ta Serena musí strašit :-(
Reagovat
kada.tom
a to by snad i měla hrát po Wimbledonu v Bastadu
Reagovat
smazaný uživatel
Neměla by hrát nikde. Ať hraje jen GS, menší turnaje má nechat "plebsu" :)
Reagovat
Frick
GS, PM, P5 (bez Dubaje a Wuahanu) , TM

12 turnajů...

Při průměru 5 zápasů na turnaj to dělá celkem 60 zápasů, což je tak optimum...
Reagovat
kada.tom
já myslím, že Serena je svobodný občan a že má právo startovat na turnajích dle svého mínění a výběru v souladu s pravidly WTA ... to dodržuje :-)
Reagovat
Fandina
samozřejmě, že si může dělat co chce. Ale jak to chceš vysvětlit Frickovi?
Reagovat
kada.tom
jemu asi nijak ... on si bude stát za svým, i kdyby to byl totální nesmysl
Reagovat
Fandina
jsem ráda, že jsme se shodli, myslím si totéž ... úsměv
Reagovat
sprchon
https://pbs.twimg.com/media/CIMR_9HWoAEiAZX.png:large

Taky to dnes neměli jednoduché... :D

#TeamBelinda
Reagovat
janek_da
Darjo, čekám krásný Cvokhausen zápas. Zápletka v TB byla celkem málo.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám skromný dotaz, kdo všechno za TV stanice bude wimbledon vysílat? Budou k dispozici i streamy? Kdyz nebudu mít možnost v TV sledovat vzdy sleduji pres drakulastream
Reagovat
smazaný uživatel
ano streamy budou jinak Wimbledon vysílá Fanda a Nova Sport
Reagovat
smazaný uživatel
a se slovenských vím o Dajtu
Reagovat
Fandina
Nova Sport a Fanda. A na interntetu jejich placené voyo. Jinak asi volně streamy na netu, jako obvykle.
Reagovat
smazaný uživatel
Moje roztomilá krasavice nevyhrála TB v druhém setu (a to měla i matchball) doufám , že ten třetí vyhraje .
Reagovat
freeteepek
Tak na tenhle zápas se moc těším. Bomba bude ovšem také Bouchard - Bencic! Jak to vidíte? Sázím na Karolínu a na Belindu. Kurs na Káju je suprovej. Belinda to s bušičkou bude mít těžký, ale doufám, že jí zaskočí nečekaným odporem a že jí nakonec zlomí:-)
Reagovat
Frick
Optimismu nahrává to, že Aga letos ještě tak dobrou hráčku, jako je Karolína, neporazila.

Možná Flavia...
Reagovat
sprchon
Výhra Belindy i Káji jsou má přání. Ale asi na to nevsadím. Belinda je sice na trávě rozjetá, ale Genie si snad dneska konečně trochu zvedla sebevědomí. Kája na trávě hraje (po té "mizerné" antuce) skvěle, ale Aga vlastně taky... Takže u mě je to 50 na 50 v obou zápasech.
Reagovat
A.R.R.
Aga vyhraje, to je jasné, někdy tu smůlu musí protrhnout. Blixa bude zítra plakat :-D
Reagovat
blixa
Proč bych plakal ? Agu mám rád a Kája, pokud by sjela i tenhle turnaj do finále by mohla být ve Wimblu utahaná. Pokud zítra prohraje, žádný neštěstí. Dobrej trénink ;-)
Reagovat
A.R.R.
já tě chtěl jen pozlobit, však já mám Káju také rád, jen to máme opačně ty srdcovky ;-)
Reagovat
blixa
:D
Reagovat
A.R.R.
A mám.li být upřímný, tak pokud bych si musel vsadit, tak si vsadím na Káju, jelikož jak se Aga dostane pod tlak tak se sesype a to je asi docela reálné, půjde-li Káje servis jako dneska...
Reagovat
Frick
Tak to teprve bude fór.

Kdo potom bude tou českou no. 1 před začátkem Wimbledonu?

Kája, která bude první Češkou v race, Lucka, která bude mít na kontě největší úspěch české hráčky v dosavadní sezóně + nejvyšší PM ze singlu nebo Petra, která bude mít na kontě skalp světové no. 1 a nejvyětší turnajovou trofej.

Jsou tu nějací Plíškovci? :o)
Reagovat
misa
blixa je předsedou plíškoultras.

Českou jedničkou bude Petra a jedničkou sezony 2015 Lucka nebo Karolína.
Reagovat
smazaný uživatel
"nejvyšší úspěch české hráčky" vs. "nejvyšší turnajová trofej" - jo, tohle rozdělení beru.
Reagovat
sprchon
Že má furt někdo potřebu tohle řešit... Je skvělé, že máme tolik hráček takhle vysoko, ale tyhle spekulace už mi docela lezou na nervy. Co takhle si toho raději vážit a užívat si to?
Reagovat
smazaný uživatel
Náhodou, celkem příjemné starosti :D
Reagovat
Frick
V roce 2011 taky bylo dilema, zda byla hráčkou sezóny vítězka Wimbledonu + TM nebo hráčka, co měla nejvíce bodů....
Reagovat
blixa
Plíškoultras takový blbosti neřeší !!! ;-)
Reagovat
janek_da
no počkej, až se ke Káji nahrnou fanoušci.
Reagovat
blixa
To nebude tak horký. Kája coby anticelebrita tyhle konjunkturální pseudofandy moc nepřitahuje, nevrhá dostatečný odlesk "hvězdnosti" ;-)
Reagovat
misa
Od Petry k vám přestoupí posily: kvitovka a Fandina :)
Reagovat
smazaný uživatel
haha, ani za boha bych od Petry neodešla
Reagovat
Fandina
A jak jsi na to přišel, že bych měla někam přestupovat?
Reagovat
sprchon
Neuvěřitelné, jak se shodneme, pane předesdo. ;)
Reagovat
janek_da
A počkej, až za každým radostným komentářem ke hře Káji se ti ukáže "ale Petra je nejlepší". Chvilku se to dá vydržet
Reagovat
sprchon
Tak poznáme, že je načase začít používat ignore. ;)
Reagovat
blixa
;-)
Reagovat
Fandina
Petra je nejlepší.
Reagovat
smazaný uživatel
No já budu rád když Lucka,Petra,Karolína se Q v singlu na TM a je mi úplně jedno kdo bude na jakém místě ..
Reagovat
Frick
Že by si Lucka v Paříži střihla OF, v Birminghamu ČF/SF a nyní by se v Eastbourne rozhodovalo o tom, zda se na jeden podělanej tejden podívá na podělaný 10. místo...

Jo, to by hodně bolelo....
Reagovat
smazaný uživatel
Poznáš túto vetu?
"Takže úkol zní jasně. Smáznout Cibuli i Saru. :)" Dopadlo to inak, však?
Reagovat
Cico93
.-)
Reagovat
sprchon
Bohužel to našim holkám nevyšlo... A zrovna proti soupeřkám, které jako jedny z mála fakt nemusím. Ale co, no? Není každý den posvícení. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
no, nič. :-)
Reagovat
freeteepek
Tak dneska mi tipy víceméně vyšly. Pokazila to akorát Bára s Luckou. Škoda těch zahozených mečbolů! Bára si to fakt prohrála sama. Měla přitlačit a ona místo toho ubrala. Asi si myslela, že už se to vyhraje samo. Lucky je mi líto. v tiebreaku udělala v podstatě jen jednu chybu, která rozhodla. Trochu jí to vzalo a to se potom odrazilo na začátku druhé sady, kdy podávala. Tahle část zápasu jí nevyšla, jinak předvedla velmi dobrý výkon. Dominika hrála výjimečně bez chyb. Byla suverénní zřejmě pod vlivem pozitivní bilance vzájemných zápasů a taky i kvůli tomu, že neměla vůbec co ztratit. Škoda.
Reagovat
freeteepek
Lucka doplatila taky na to, že Dominika dobře četla její hru. Měla L. hrát pestřeji, víc variovat. A dobře si rozmyslet kam útočit. Bára to naopak dnes s finesama přehnala.
Reagovat
misa
Dominika hrála odvážněji než Lucka.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako to, že neměla vůbec co ztratit? Toto slovné spojenie nemusím. Mala čo stratiť!! predsa postup do ďalšieho kola či..
Reagovat
Frick
Lucka neměla poslední dovou před GS nikdy nic moc výsledky.

RG 2014 - Ostudná prohra s Alexandrovou v Praze (to byla THE OSTUDA)
WCh 2014 - Dvě prohry na příprvaných travnatých Premierech s Bárou a Petrou
USO 2014 - OF v Montrealu a Cinci - to špatné nebylo, Lucka měla vražedný los (Serena a Simona)
AO 2015 - Prohra se svojí "oblíbenou" Sam. Jediný z nedávných GS, kde Lucka na ten špatný výkon z přípravného turnaje navázala
RG 2015 - Prohra s Dulgheru ve druhém kole Říma, předcházela tomu vydřená výhra nad AKS

A nakonec z toho byly 2x OF, 1x SF a 1x F + 1x ošklivé R128

Dohromady 2570 bodů. Na předchozích pěti GS (AO 2013 - AO 2014) Lucka uhrála 360 bodů...
Reagovat
misa
Taky určitá ztráta motivace. Po finále grandslamu je dost těžké vrátit se na malý turnaj.
Reagovat
Frick
Prostě na to se.re...

Poté, co vyhrála Quebec, se.re na malé turnaje (od té doby má na nich úchvatnou bilanci 2-6), tak po finále RG (resp. spíše vlastně po výhře v Dohá) bude slečinka kašlat i na Premiery (zatím bilance 1-2).

Ne, tak doufám, že takhle to nebude a k Premierum bude přistupovat seriózně.
Reagovat
slacker
Staci vzdy zabrat jen na GS a Premier 5 a Premier mandatory :-D. Semicka, finalicka.
Reagovat
misa
To víš, hraje si už na legendu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No českou už je. ;-)
Reagovat
vrabejka
Kája na turnaji zůstala zase jako jediná češka. Jak jinak :)
Reagovat
janek_da
považujme Evženku taky tak trochu za Češku, Bušička naše
Reagovat
blixa
Asi ji budeme muset adoptovat, holku nešťastnou ;-)
Reagovat
Cico93
toto nie! Ta je naša.
Reagovat
smazaný uživatel
Naše Čechoslovenka ;))
Reagovat
Fandina
Kanadská
Reagovat
Cico93
Niekde si ešte stále myslia, že sme jeden národ. Možno aj ona sama si to myslí.
Reagovat
blixa
Naša, jako že Slovenka ? :D
Reagovat
sprchon
Za mě jo! :)
Reagovat
sprchon
No né, to je kóča. :)))

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10400001_956873404334337_7471827438195308546_n.jpg?oh=8241d1f6e320b28ee8a79ec22aa137da&oe=562EE69E
Reagovat
janek_da
vpozvánka vytisknuta, ted jeste aby me Stan zaridil ero do Londyna
Reagovat
kada.tom
Světlana win :-)
Super :-)
Reagovat
sprchon
To asi k vidění nebude, co? Když je to jenom kvalda...
Reagovat
sprchon
To bylo s fakt na prášky... Nevadí, Lucko a Báro, naberte síly na Wimbledon. :)

Jinak to nebyl vůbec špatný den. Postoupila Kája, Belinda, Garbine a Caro. Rád jsem taky za Agu a dokonce i za Genie.
Reagovat
misa
Myslíte, že zůstane v Anglii nebo poletí na přiblblou akci do Brna?
Reagovat
smazaný uživatel
To záleží na tom, jak se Švanci snažil...

Luděk Zelenka o něm říká: "On je neřízená střela. Je radost Petra poslouchat, každému slíbí úplně všechno. Ale realita je někde jinde a my musíme dolaďovat detaily."
http://fotbal.idnes.cz/svancarova-rozlucka-zelenka-dgu-/fot_dsouteze.aspx?c=A150623_083342_fot_dsouteze_par

Takže jestli Švanci v tom on-line rozhovoru třeba trochu nepřeháněl... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ta akce je tuším 28. nebo 29., pochybuju, že někdy bylo reálné, že by tam Lucka byla..
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka: Nazdar Švanci, oslovil jsi už Lucku Šafářovou jestli bude na rozlučce?
Odpověď: Pracujeme na tom, věřím, že to dopadne, tráva je ve stavu Wimbledonu, za což je obrovský dík Janu Rouskovi a firmě Profigrass, takže i tenis je možný :)
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/238923/svancara-kdy-se-vrati-liga-za-luzankami-se-bude-hrat-do-peti-let.html
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, žes to tady postoval, ale vzhledem k datu konání podle mě nebylo moc reálné, že by se tam Lucka skutečně objevila. I když nepochybuju o tom, že oslovená byla.
Reagovat
misa
Snad ne, vyrušovat se před startem Wimbledonu. Stejně ji po dnešku už nikdo nemá rád :-)
Reagovat
Frick
Ještě by si třeba mohla udělat něco s nohou.

Když kraviny, tak pořádně.
Reagovat
smazaný uživatel
A o co jde? :)
Reagovat
misa
Loučení brněnského fotbalisty Švancary s kariérou, tento týden 27. června.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, neznám. Fotbal jde mimo mě. :D
Reagovat
misa
Žádná škoda. Karolína rovnou řekla, že fotbal nenávidí.
Reagovat
sprchon
Jo, od té doby ji mám ještě raději. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono je to hlavně znovuoživení legendárního fotbalového stadionu Za Lužánkami, který asi už 14 let chátrá, protože se na něm přestalo hrát. No a Petr Švancara měl právě nápad, že by chtěl rozlučku s kariérou na stadionu, kde začínal a dal svůj první ligový gól. Takže prostě vymyslel, že by se Lužánky zase mohly trochu zkulturnit, protože to tam vypadalo jak v džungli. Spousta lidí mu tam šla dobrovolně pomoct na brigádu, firma udělala ten trávník... Je to fakt hezké a snad tahle akce pomůže, aby tam zase byl pořádný stadion.

Takhle to tam vypadalo předtím...
https://img.blesk.cz/img/2/i_article/2167537-img-fotbal-brno-luzanky-stadion.jpg

A takhle to vypadá teď...
http://sport.aktualne.cz/obnova-stadionu-za-luzankami-finisuje-svancara-ma-vyprodano/r~5c0a5530177a11e5b1d8002590604f2e/

BTW: Kdo chcete, tak podepište. Já už jsem podepsal, přestože to mám do Brna hodně daleko (sdílel jsem to i na Twitteru)... :)
http://e-petice.cz/petitions/petice-za-novy-stadion-za-luzankami.html
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
zvládla z mých Aga, Kája a Cveta. Navíc Kájka a Aga jdou v dalším proti sobě. Cvetana má dobrou šanci něco uhrát :) Jedna z vás musí vyhrát.
Jinak škoda Báry, proti Saře to mohla dát. Lucka hrála proti překvapivě dobře hrající Kibuly překvapivě pasivně a pomalu.
Reagovat
tommr
viděl jsem jen závěr, ale Bára v něm krásně demonstrovala jak se dá prohrát vyhranej zápas. Hlavně že je při zápase víc na zemi než na nohou ... :(
Celkově to vypadá, že letošní Wimbledon bude z pohledu českýho fanouška jedna velká katastrofa - všechny naše nejlepší hráčky jsou s výjimkou Karolíny totálně z formy ... :(
Reagovat
slacker
Totalne z formy je i mistni pseudokomentator s krycim jmenem Tommr, pise jak pres kopirak jen vymeni jmena.
Reagovat
Fandina
A? Proč musíš komentovat jeho komentář? Máš dojem, že ostatní nemají rozum, neumí číst a neumí si poradit s tím, co druzí píší?
Reagovat
gigin
Tvl, slackere, můžeš mi říct, co ti na něm vadí?? Jako, že je pesimistický a legendou je vráska "tomrovka", ok, ale co tě tak jako na něm sere??
Reagovat
slacker
Jeho zbabelost v diskuzich, absolutne nulovy smysl pro humor a to jak me tu zacal nazivat. On me tak zacal nazivat jeste pred tim nez jsem mu zacal venovat podobnou peci jako Iqemu nebo fandine.
Reagovat
Fandina
Proč věnuješ pozornost iqe a Fandině, někdo tě zaúkoloval? Jinak nazývat je správně.
Reagovat
gigin
Jakou zbabělost máš na mysli? A náhodou jeho humor, ač je trošku sušší, je dobrej. On ti ale myslím začal nadávat, až ses do něj začal navážet ty, nebo se pletu?
Reagovat
slacker
zbabelost.
Tam kde quesh zacne ohybat realitu, on zmizi a pak
Humor.
Jeho sucharstvi neni suchy humour, obcasna komicnost jeho pesismistickych vizi je neumyslsna
Drivejsi zarypani do jeho pesimistickych scenaru neni zadne navazeni. V navazeni to preslo az kdyz se na moji adresu vyblil hodne jadrnymi vyrazy.
Reagovat
tommr
nechtěj po tom dementním úchylovi, aby ti něco racionálně vysvětlil. Je to zjevně nějakej ubožák, o kterýho žádná normální ženská ani nezavadí a nemá žádný kamarády a tak se ukájí tím, že na internetu otravuje ostatní diskutující. Je to jeho jediná životní nápln ... :(
Reagovat
slacker
Tak tommre, kdyz uz jsi zacal o zenskych a kamaradech. jak na tom jsi?
Reagovat
tommr
určitě líp než ty. A víš proč? Já totiž na rozdíl od tebe nemám potřebu přilepit se na ostatní diskutující jako parazitická veš a neustále je otravovat. To jak si chorobně posedlej mnou, Fandinou, queshem, blixou a dalšíma zdejšíma nickama jasně ukazuje, že jsi nemocnej člověk, kterej nedokáže normálně žít v reálným světě a léčí si svojí neschopnost a komplexy na netu ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ale to, že sebe zařazuješ do stejné skupiny jako mě a Fandinu je od tebe hezký. :-) A jakkoliv se my dva prakticky neshodneme, tak myslím, že slackera jsi popsal naprosto přesně.
Reagovat
Fandina
Jo jo, potěšil. Přece jenom, inteligentní člověk se pozná na dálku. A tommr je inteligentní. Já nemám ráda jeho pesimismus, ale jinak ho mám ráda. Je svůj.
Reagovat
Roger_Federer
Poslechni me...tahle te nezahreje..navic ma zuby ve sklence.
Reagovat
Fandina
Láska je nade vše. Když miluješ, tak je to krásné. Nic nepotřebuješ.
Reagovat
slacker
Ptal jsem se te na zensky a kamarady. Takze zrejme neni u tebe o cem hovorit. Zajmy krome tenisu zadny, proste jsi nejaky asperger nebo autista.
Reagovat
tommr
ode mě žádný odpovědi nečekej - já nemám zájem s tebou o čemkoli diskutovat natož odpovídat na tvoje dementní dotazy. Proč bych se měl vybavovat s takovou odpornou zrůdou jako si ty? Táhni do hajzlu a neotravuj ... :(
Reagovat
slacker
To ze te nejakej slacker otravuje za to si muses jen a jen ty sam. A takovyma srackama jako tenhle tvuj koment to bude spise horsi.
Reagovat
tommr
proč si nenajdeš jinou zábavu ty zmetku? Proč otravuješ lidi, který s tebou nechtějí mít nic společnýho? Protože jsi úchyl, kterej má v hlavě nasráno a nemá ani špetku sebeúcty. Každej normální člověk by přestal otravovat když se mu jen naznačí, že o jeho dementní žvásty není zájem - ty nepřestaneš ani když tě člověk opakovaně pošle do hajzlu, protože jsi prostě odporná parazitická veš ... :(
Reagovat
slacker
Otravuju te predevsim kvuli tomu ze me zasypavas temahle zvratky. Je to muj trest tobe. Jdi se realizovat nekam jinam nez ze tady budes zvracet toto na moji osobu a ze budes jako nemocny clovek bagetelizovat vetsinu uspechu a zvelicovat neuspechy.
Reagovat
Fandina
Rozdíl mezi vámi dvěma je v tom, že ty útočíš. Ty jsi ten, kdo je příčinou problémů. On píše své názory a každý rozumný člověk respektuje názor druhého. Ty se nechováš jako rozumný člověk. Ty na něj permanentně útočíš. To není normální jednání.
Reagovat
slacker
pricinou problemu jsou pokrouceni jedinci jako ty quesh nebo tommr, ja tu hraju roli katalyzatoru.
Reagovat
Fandina
nechováš se normálně, urážíš druhé a píšeš nesmysly
Reagovat
slacker
Ti druzi urazeji me, napriklad i tim ze rikaji ze pisu nesmysly
Reagovat
Fandina
Přece víš, co píšeš a pokud ti někdo napíše, že píšeš nesmysly, tak je potřeba se nad tím zamyslet a vyhodnotit situaci. To není urážka. Urážka je, že přímo druhého urážíš, jak to děláš mě, píšeš o mně že jsem šmejd a další. Pochop, že to se nedělá.
Reagovat
slacker
Psat pausalne ze pisu nesmysly je urazka. Full stop.
Reagovat
Fandina
Jak myslíš.
Reagovat
gigin
No já si taky myslím, že není slacker zcela v pořádku, ale hloupý určitě není.
Reagovat
tommr
"není zcela v pořádku" je hezkej eufemismus pro duševně chorýho zmetka jako je slacker ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No tommrova zaslepenost k nasrání je, ale tohle asi Slacker nemyslel. :-p
Reagovat
EllNino
uvidíme, uvidíme, ženský tenis je strašně nevyzpytatlený, mužou vypadnout v 1. kole, mužou klidně vyhrát ...
Reagovat
smazaný uživatel
Máš krátkou paměť - forma našich není o nic horší než byla loni touhle dobou.
Reagovat
kada.tom
Antukářka Sára vyhrála tříhodinový masakr na trávě nad travařkou Bárou a vybojovala tak svoji první výhru na trávě po téměř 3 letech.

Pro báru ostuda, protože nad Sárou prostě musí na trávě vyhrát. Pro Sáru je to parádní vítězství, protože vyhrát nad Bárou na trávě je zvláště pro ní opravdu nadmíru cenný.

Takže Sáře gratuluju, protože si to prostě ubojovala a já jí mám rád :-) ... ovšem tedy Bára letos na trávě nic moc, snad ve Wimbledonu předvede víc ... :-)
Reagovat
misa
Bára jde dolů už delší dobu. Finále Fed Cupu se obejde zase bez ní.
Reagovat
EllNino
no spíš hraje svuj celoživotní standard, teď to byla spíš taková chvilková etudka :) ...jinak, žeby šla oproti minulejm letum nějak rapidně dolů, to se říct nedá...
Reagovat
misa
Myslel jsem od té doby, co nakoukla do dvacítky, to bylo v únoru/březnu.
Reagovat
EllNino
no taky, že to byl takový její strop ...mně úpřijde, že hraje furt stejně, akorát na začátku roku jí to vždycky jde, pak má utlum a ke konci roku jí to zase začíná jít :)
Reagovat
tommr
jj Bára loni nečekaně vylítla nahoru, ale ta potřebná kvalita, aby se udržela na vrcholu trvale tam prostě není ... :(
Reagovat
Frick
Lucka, Lucka, Petra, Kája

Není o čem...
Reagovat
MartinPa
Tak Bára škoda, tolik promarněných mečbolů se jen tak nevidí. Zápas v podstatě vystihla sama Bára svým výrokem za stavu 6:5 ve třetím setu po promarněné šanci to ukončit :-)
Reagovat
EllNino
tohle ne :/
Reagovat
Bloody13
NEDÁŠ, DOSTANEŠ!
Reagovat
kada.tom
tak eastbourneský masakr se překlopil do čtvrté hodinky ...
Reagovat
Bloody13
Ty woe, Báro!
Reagovat
kodkar
No to je běs co tam Bára vyvádí.
Reagovat
EllNino
tvl ...
Reagovat
slacker
BLack Day
Reagovat
misa
její první zápas jako příslušnici top 10 nevyšel. Zajímalo by mě, jestli existuje tenistka, která by za svého pobytu v desítce nevyhrála jediný duel. Snad se to nestane Lucii :-))

V absolutní špičce teď máme dvě hráčky, u kterých nikdo neví, co na dalším turnaji předvedou a vyrovnanou Karolínu, které chybí alespoň titul z premieru. V Eastbourne má šanci, ale bylo by zase blbé se před Wimbledonem unavit.

Lucka dnes nehrála dobře, promarnila hodně brejkbolů, zbytečně projela tiebreak. Dominika navíc hrála mnohem odvážněji, u Lucky byla hra často opatrná, takové její vracení na střed, které má vyzvat soupeřku k UE, ale většinou je k ničemu. Hodně špatný return. Ve Wimbledonu snad bude líp.
Reagovat
smazaný uživatel
ty jsi blbá, jednou prohraje a ty hned, že prohraje všechno dokud bude v top10...
Reagovat
misa
Když už, tak blbý...

Nepíšu nic o tom, že Lucka všechno prohraje. Jen ze zajímavosti jsem se zeptal, jestli už někdo takový v historii byl.
Reagovat
Fandina
Zeptal si se, ale tvůj příspěvek působil na každého normálního přispívatele, ne dementa, jako obava z Lucie.
Reagovat
misa
Máš něco k mé otázce?
Reagovat
Fandina
Ano, proč mi píšeš, že jsem dement.
Reagovat
misa
Existuje tenistka, která by za svého pobytu v desítce nevyhrála jediný duel?
Reagovat
Fandina
Ptám se, proč mi píšeš, že jsem dement. Co tě k tomu vede, proč to děláš.

Nevím, jestli taková tenistka existuje, neznám takovou a žádné to nepřeji.
Reagovat
misa
V tomhle vláknu nic o dementech nepíšu, tak nevím, proč obtěžuješ...
Reagovat
Fandina
Psal si to v jiném vláknu. A pro nikoho by neměl být problém, odpovědět kdekoli na cokoli. Podle mě je běžné mezi lidmi, že se ptají a druzí odpovídají. Předpokládám, že jsi slušný a tohle ti není cizí. Odpovědět na otázku, když se druhý ptá.
Reagovat
misa
No jo, ty ale na otázky zásadně neodpovídáš :)
Reagovat
Fandina
Nevšimla jsem si, že by ses mě na něco ptal, co jsem neodpověděla. Proč mě nazýváš dementem? Děkuji za odpověď.
Reagovat
misa
koleduješ si o zařazení na můj dosud panensky čistý ignore list :)
Reagovat
Fandina
Ptám se, proč mě nazýváš dementem. Nic jiného jsem slyšet nechtěla. To je tak těžké odpovědět?
Reagovat
misa
Už jsem ti několikrát napsal. Podle stylu tvého psaní na Tenisportálu.
Reagovat
Fandina
Dobře. A proč o mně píšeš, že pravda je pro mě cizí.
Reagovat
misa
Už jsem ti několikrát napsal. Podle stylu tvého psaní na Tenisportálu.
Reagovat
Fandina
Neberu ti tvůj názor na mě, ale ptám se, proč máš potřebu mě urážet? Z ničeho nic o mně začít psát, že pravda pro mě nic neznamená. Proč máš potřebu mi psát, že jsem dement. I když nejsem. Myslíš, že je to normální, druhému na webu psát, že je dement?
Reagovat
Roger_Federer
Protoze si nechal jako ja udelat tvuj rozbor u fundovaneho specialisty a tem mu jasne a rychle zdelil diagnozu.Dement.
Reagovat
Fandina
Tak to musela být super agentura. Opravdoví odborníci na psychiku.
Reagovat
Roger_Federer
Psichiatr.
Reagovat
Fandina
psychiatr se píše správně. Pošli mi jeho adresu. Zajímá mě, jak k tomu došel. Případně by měl vrátit gáži.
Reagovat
janek_da
tady už nějaké rozbory nestačí. to chce akci. Exorcista
Reagovat
Fandina
Každý, kdo si s něčím neví rady, tak se odvolává na psychiatry, exorcisty a podobně. Je to pro něj jednoduché, než aby si věci vysvětloval logicky nebo srdcem. Myslím, že je to i tvůj případ. Ale samozřejmě se mohu mýlit.
Reagovat
Roger_Federer
Protoze si nechal jako ja udelat tvuj rozbor u fundovaneho specialisty a tem mu jasne a rychle zdelil diagnozu.Dement.
Reagovat
Fandina
Já doufám, že se Káje bude dařit a moc jí přeji, aby titul získala. S Kerber moc nechybělo a mohla se z titulu radovat. Tak teď by si to mohla vynahradit. Kájo pojď!!!
Reagovat
tommr
Lucka dneska hrála vyloženě blbě. Neustále se snažila přetlačit Cibulkovou, která ale byla ve výměnách silnější a jistější. Hodně mě zklamalo, že jí Steckley nebyl schopnej naordinovat správnou taktiku ... :(
Reagovat
misa
Pěkné jí to házela na raketu, Lucka se nesnažila o úhly. Taky škoda, že jí nikdo nenaučil slajzovaný bekend, pokusy o něj jsou občas u Lucky prapodivné.
Reagovat
kada.tom
tak nakonec rozhodne tie-breaková loterie ... :-)
Reagovat
Frick
je přítomen notář a státní dozor?
Reagovat
Frick
JÁ TO MR.DÁM!!!!!!!!!
Reagovat
EllNino
jo :DDD ...."ten zasretý vták tu porád lietá" :DD
Reagovat
sprchon
Reagovat
EllNino
Na kurty se vrátila Melanie Oudin, to je dobře, už si toho vytrpěla dost ...dneska jasná výhra ve dvou setech :)
Reagovat
Cico93
Inak dnes vyhrali dve najobľúbenejšie tenistky TP!!!
Reagovat
sprchon
Genie a Cibulková? :)
Reagovat
Cico93
jop
Reagovat
smazaný uživatel
dnes vyhrála "princenza" a arogantní skřítek z Prešpurku
Reagovat
lars
Marfusa dnes nehrala tenis. wta turnaj , tak nemohla vyhrat :))
Reagovat
sprchon
Bára si zase neudržela podání... Fakt vám nevím, kdo je ta Italka dneska.
Reagovat
Frick
Rob udělá video, po úspěchu, velká očekávání. To už tu bylo loni v létě. :-(

Nedá se nic dělat. Je zase třeba uznat, že Lucka zrovna neměla štěstí na los. Vypadá to, že to bude Černý Petr pro nasazený ve Wimblu.

Rozhodl ten TB... 5:4 a dva servisy, setball na retrurnu, pak setball na servisu. No a pak ta strašná minela.

Na Lucce se to podepsalo, projela si úvodní TB a pak už nebyla schopna vzít servis, přestože šance byla 7x + vedení 30:0* při servisu Cibule do zápasu.

Nakonec nevíme, jak k tomuto turnaji přistupovala. Hlavně aby vyšel Wimbledon.

I když uznávám, že se dnešní prohrou Lucce o něco snížily šance na případný druhý letošní triumf.

Tak třeba to Tokio?

A nebo myslet na víc?!
Reagovat
sprchon
Štěstí na los... To už tu dlouho nebylo. Ještě je smůla, že se to nehrálo na Štvanici a že má bydliště v Monaku.
Reagovat
Frick
Před půl rokem to byla hráčka TOP TEN, před 5 měsíci byla ve ČF AO...
Reagovat
EllNino
neomlouvej to furt, jestli chce Lucka v top 10 zustat, tak prostě tyhle hráčky musí zvládat
Reagovat
misa
Dobrý posun. Ještě nedávno jsme psali: Pokud se chce Lucka do top 10 dostat, musí tyhle hráčky zvládat :-)
Reagovat
EllNino
ale je to fakt, to nepopírej :))
Reagovat
misa
To nepopírám.
Reagovat
Frick
"Tahle" hráčka taky byla ve finále na GS, přičemž ta její cesta byla tehdy snad ještě o něco úžasnější než cesta Lucky. Cibulková neni průměrná hráčka, co by se roky motala kolem 60. - 90. místa...
Reagovat
smazaný uživatel
cibulková je průměrná hráčka. loni 1.kolo New Haven, 2.kolo Montreal, 1.kolo Cinci, 1.kolo USO, ČF Tokio, 1.kolo Peking, 1.kolo Linz, 1.kolo Moskva, Základní skupina Sofie. Kdyby cibule porazila Petru, tak by cibule byla průměrná hráčka, ale protože cibule porazila Lucku tak je cibule silná
Reagovat
smazaný uživatel
OPRAVA New Haven-Stanford
Reagovat
EllNino
jasně no, je nebezpečná...ale prostě měla by, už vidím, jak kdyby s ní prohrála Petra, tak bys říkal, že ta holka minulou sezonu v druhý pulce nevyhrála zápas a že je po zranění ...
Reagovat
smazaný uživatel
a koncem minulého roku. NEBYLA SCHOPNÁ VYHRÁT
Reagovat
Frick
Cibulková bude zrádná. Něco jako Aza.
Reagovat
smazaný uživatel
To říkáš jen proto že s ní Lucka prohrála, kdyby s cibulačkou prohrála Petra tak tady budeš psát jak je cibulačka slabá a jak nehrála, ale když porazí Lucka tak je zrádná a silná. bla bla bla
Reagovat
smazaný uživatel
Z Eastbourne má taky zajímavé video :)

https://vimeo.com/32352412

ale je fakt, že Lucie mu svým výkonem žádnou radost neudělala.
Chybělo tam toho dneska hrozně moc... no jo, ty přípravné turnaje :D
Reagovat
sprchon
Ale divím se, že si s Bětkou nestřihly debla na trávě před Wimbledonem...
Reagovat
misa
Mohla odehrát nějaký debl, takhle si zahrála dva sety a příště už na nejslavnějším turnaji světa. Trochu se bojím, jak to zvládne. Velké obhajoby a vysoké postavení v žebříčku.
Reagovat
EllNino
Dneska to bylo spíš jenom o tom si na tu trávu zvyknout, nezapomínejte, že Lucka sice byla v semifinále Wimbledonu, ale když se podíváte na její výsledky na trávě kromě toho loňského WImblíka, tak jsou docela tristní ;)
Reagovat
sprchon
Tak se ti to povedlo. :D na potřetí... A jo, je to pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
vypadá to že kdo si v zápase Bára vs Errani udrží podání tak vyhraje
Reagovat
Fandina
Šafi škoda. Cibule byla rozehraná, natěšená po dlouhé přestávce. Tak příště držím paalce Šafi pojď!!!
Reagovat
misa
že ty časy, kdy jí všichni posílali hezké povzbuzující vzkazy skončila právě teď.
Reagovat
EllNino
přesně :D ...a zachvíli i Kája :D to je jasný :D
Reagovat
sprchon
Bohužel... :D
Reagovat
sprchon
A pak že zápasy na trávě nejsou fyzicky náročný. :D
O psychické náročnosti (a to i pro nás) nemluvě...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to sem dám, když dneska obě vyhrály... WTA is sexy! :)
https://twitter.com/BritishTennis/status/613041380890275840
Reagovat
Cico93
Jj už som to videl.
krása!
Reagovat
Fandina
Super, mám radost. Caro, Genie go go!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak 2. set už byl podle očekávání jednodušší. Docela mě překvapilo, že ty statistiky (ani u Jarky) nevypadají zas tak špatně...
http://abload.de/img/carojarkasxsvk.jpg

K zápasu Lucka Š. - Dominika: Sice jsem to neviděl, ale vypadá to, že Dominice ta pauza vůbec neuškodila. Takže snad ji nechytnou moje favoritky ve Wimbledonu, protože to je neoblíbená soupeřka...
Reagovat
kada.tom
Hlavní je, že to Caro zvládla :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo. :)
Reagovat
EllNino
:(((((((((
Reagovat
EllNino
Dneska to bylo spíš jenom o tom si na tu trávu zvyknout, nezapomínejte, že Lucka sice byla v semifinále Wimbledonu, ale když se podíváte na její výsledky na trávě kromě toho loňského WImblíka, tak jsou docela tristní ;)
Reagovat
EllNino
tvl zase ne sem ...promin Monty
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě. :) Já jsem ten zápas taky pár řádky zmínil... :D
Reagovat
tommr
tak to je obrovský zklamání. Lucka dneska selhala na celý čáře. Typická byla poslední hra kdy se Lucka za stavu 30:0 zřejmě rozhodla, že chce to svoje trápení mít co nejrychleji za sebou a čtyřma vyhozenejma returnama v řadě zápas ukončila ... :(
Generálka na Wimbedon dopadla katastrofálně a obávám se, že s podobnou stereotypní a jalovou hrou bude stejně špatnej výsledek i ve Wimbledonu ... :(
Reagovat
slacker
Tommr opet svym komentarem totalne selhal. S Knizete presedlal na ceske tenistky.
Reagovat
tommr
jdi už do hajzlu ty dementní otrapo ... :(
Reagovat
slacker
Tahni sam sraci. Si zvykej ze ses taky kritizovatelnej. Tvoje zdravotni problemi nejsou zadna omluva pro tvou obnormalni kritiku hracek.
Reagovat
Fandina
A ty tu zase nejsi od toho, abys tady kde koho urážel a peskoval. On může psát co chce. To, že je kritický, je jeho věc. Ty máš respektovat druhé a ne je urážet, určovat jim, co mají a nemají psát.
Reagovat
slacker
Ty sama tu hlavne nejsi od toho druhym vcetne me urcovat nejake standardy kterych se sama nedrzis.
Reagovat
Fandina
Já tu nikoho nepeskuji, neurážím, neurčuji, co mají a nemají psát, komu mají fandit. Na rozudíl od tebe. Který tu permanentně druhé urážíš, píšeš neslušně a další věci.
Reagovat
slacker
PS: Sproste uzaret zacal on me. A nebylo to dnes.
Reagovat
Fandina
Podle toho, jak tě znám, tak vím, že jsi to ty, kdo tu kde koho urážíš. On to nedělá.
Reagovat
slacker
Ja jen rypu a urazim pam ty co zacnou urazet me a muj smysl pro realitu
Reagovat
tommr
ty máš nějakej smysl pro realitu ty dementní hovado? Táhni už do hajzlu a neotravuj lidi co na tebe nejsou zvědavý ... :(
Reagovat
slacker
Jo mam, proto neomylne vytacim ty co ten smysl nemaji jako fandina quesh nebo ty.
Ze jsi opacny extrem od queshe neznamena ze mu nejsi podobny.
Reagovat
Fandina
Mě nevytáčíš, je mi tě líto.
Reagovat
EllNino
to se ale dalo čekat a podobně dopadly i její konkurentky v prvním zápase, viz dneska Makarova nebo minulej tejden Ivanovic ...lonin mělaLucka taky dvě prohry a pak došla až do semíčka ...
Reagovat
tommr
já jsem teda velice zklamanej. Doufal jsem, že jí ten úspěch na FO konečně zklidnil, ale Lucka pořád hraje jak ztřeštěná. Od Wimbledonu nic dobrýho nečekám ... :(
Reagovat
EllNino
ale to si nečekal ani od RG, vlastně si nepamatuju, kdy jsi od nějakýho turnaje čekal něco dobrýho ...já bych spíš řekl, že to Lucka brala jako zvyknutí si na trávu a k Wimbledonu bude přistupovat stejně sebevědomě jako k RG ...vždyť se koukni, jak dopadly přípravný turnaje před RG a samotné RG ...tenis je strašně nevyzpytatelnej ...ale jak myslíš, tvuj názor
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně ve Wimblasu bude s Beth :D :D
Reagovat
VlS
docelas tomu dala na frak dneska. No nic, potrénuj
Reagovat
smazaný uživatel
hlavně ať potrénuje hlavu
Reagovat
kodkar
Dnes se světová šestka ve velkém světle neukázala:-(
Reagovat
EllNino
není jediná, Suarez, Makarova, minulej tejden Ivanovic ...tráva je zdrádná
Reagovat
slacker
Petra to pozna za tyden.
Reagovat
sprchon
Jděte do háje s těma číslama, vy světový švestky! :)
Reagovat
janek_da
jóóó

Sára dala nechutný zoufalý obranný lob na čáru a pak běžela na síť, Barča ji pěkně prohodila
Reagovat
sprchon
Joo, to bylo super. :)
Ale dneska je to celý na pěst. :D
Reagovat
janek_da
:))
Reagovat
Roger_Federer
Sara dnesla stala 3,3..to byl ustrel..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak z nadějného skore 30:00 zase jen hovínko. Je ale fakt, že Kibulková hrála dobře a tlačila, co se jen dalo. Kájo,Ago Jdemé. Jedna z vás je předurčena vyhrát :)
Reagovat
smazaný uživatel
no fricku ještě je Lucka Česká jednička
Reagovat
VlS
Jo, ještě furt má letos nejvíc bodů, ale Kája ji asi předběhne.
Reagovat
smazaný uživatel
o body nejde. Petra je u nás letos nejúspěšnější. Lucce se povedly 2 turnaje toť vše
Reagovat
smazaný uživatel
A kolik že se jich povedlo Petře? :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Sydney, Madrid, Šen-Čen, Řím a docela i RG
Reagovat
smazaný uživatel
Ubohý International, a Řím a FO úspěšné vůbec nebyly ...
Reagovat
EllNino
a co se povedlo Petře krom Sydney a Madridu ?
Reagovat
misa
Lucko, příšerný. Cibulková není taková servismanka, abys jí vzala za celý zápas jediný return.
Reagovat
misa
servis :)
Reagovat
kada.tom
Hmm, tak Lucka venku ... škoda a zrovna s nesympatickou Cibulkovou ... no, Lucko - je na čem pracovat´, protože dneska to fakt nebylo ono
Reagovat
smazaný uživatel
NAŠE WIMBLEDONSKÁ KRÁLOVNA!!!!! nebo si snad ještě teď někdo myslí že je v ČR jednička Lucka není!! a nikdy nebyla
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že Českou jedničkou jsi ty.
Reagovat
EllNino
akorát etře škodíš, zachvíli tady na ní budou všichni alergičtí, nebo možná už jsou ...
Reagovat
sprchon
Tak tak. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky už začínám pomalu být :D :D
Reagovat
janek_da
:DDD
Reagovat
misa
I ty? Tak v 1. kole W. jdeme všichni proti Petře :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To ne :D Já si pořád říkám, že Petra za to přece nemůže :D
Reagovat
smazaný uživatel
klidně, alespoň že vám budu po finále smát
Reagovat
misa
Havláte, prosím tě, vrať se na idnes!
Reagovat
Fandina
A je to tu znovu. Odesílání nepohodlných jinam. Pravda bolí.
Reagovat
misa
Jaká pravda, demente?
Reagovat
smazaný uživatel
Umíš i něco jiného než sprostě nadávat ostatní???!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
ostantím
Reagovat
misa
To mi říkáš ty? :-)))))))))))

Chovám se ke každému tak, jak se on/ona předvádí na TP.
Reagovat
Fandina
Já se chovám jako dement?
Reagovat
misa
Samozřejmě a napsalo ti to už asi 20 lidí.
Reagovat
Fandina
Nejsem dement, kdyby to napsalo 1000 lidí. Ptám se, proč mi to píšeš.
Reagovat
Fandina
Pravda o životě. O tom, že někteří lidé nesnáší jiné a posílají je jinam. Pravda o tom, že jsou tací, kteří druhým nadávají demente. Jako ty. To je pravda, chlapče.
Reagovat
sprchon
Co kdybys tu energii vynaložila na to, abys Petře postavila sochu? Třeba ze svejch hoven, co tu furt produkuješ...
Reagovat
EllNino
Bohužel je to tak, Dominika si podle očekávání protiLucce věřila a ta neprotrhla nezdary proti Češkám/Slovenkám na okruhu ...nedá se nic dělat, snad to ve Wimblasu bude lepší
Reagovat
EllNino
to nepatřilo sem
Reagovat
marekv
No Petra je hlavně zkušenější v tom, jak se připravit na Wimbledon - prostě si oddychnout (pro novináře nahlášen moribundus), kdežto ta Lucka se v horních patrech ještě rozkoukává a nesmyslně se před Wimblem žene do těžkýho turnaje :-)
Reagovat
sprchon
Je z toho tak unešenej, že řekl správně Cibulkova.
Reagovat
Bloody13
hmm, tak nic no :( tak aspon ta Bára
Reagovat
janek_da
až jsem trochu litoval, že jsem naložil na Lucku za kurz 17.5, tak uvidíme.
Reagovat
janek_da
ach jo Luciku, nevadi. Třeba má taky virozu, ale hrala :))
Reagovat
smazaný uživatel
Nebylo to dneska vůbec ono. Bez šťávy, se zbytečnými chybami, prachmizerným returnem a ve druhém setu i se slabým servisem. Možná Lucka opravdu není zdravá.
Reagovat
misa
Spíš bych to viděl na doznívající únavu. Ze semifinalistek French Open dvě na přípravných travnatých turnajích vůbec nehrály a dvě nevyhrály jediný zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucy, 30:00 come on! :)
Reagovat
kada.tom
z 0-30 pěkně otočeno ... no jooo, jenže teď je třeba už ten break získat, jinak je konečná ve 2. kole, a to je dost brzo potom veleúspěchu v Paříži
Reagovat
smazaný uživatel
to snad není možné, bára je v totálních srač,kách,
Reagovat
kada.tom
takže z holek postoupila akorát Petra C. a z chlapů akorát Honza Mertl ... bída
Reagovat
smazaný uživatel
ty vole Lucko, aby to RG nebyla jen vlaštovka a aby se lucka nevrátila zpátky do starých kolejích
Reagovat
Bloody13
Mám dojem, že je vymalováno.
Reagovat
misa
Vypadá to, že v top 10 je spíš Dominika.
Reagovat
smazaný uživatel
ale není a snad už nikdy nebude. jindra malá
Reagovat
kada.tom
Hmm, další dva neproěněné breakbally ... situace začíná býti kritická
Reagovat
slacker
To je zase do hajzlu splachnutych breakbalu od Safarovy. To mam byt jako letosni ceska jednicka? :_D
Reagovat
smazaný uživatel
lucka wong lanang administrasi dheweke bisa omah-omah
Reagovat
EllNino
prosím o ban admine
Reagovat
smazaný uživatel
ty končíš???? ale nechceš si rušit účet tak chceš dostat ban že ano
Reagovat
smazaný uživatel
Lucy punika ngengingi babagan mental banget banget
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko apa. Mbok sampeyan lagi ora arep kelangan sing cow sethitik
Reagovat
kada.tom
ty si dostala záchvat nebo co? ...
Reagovat
smazaný uživatel
sampeyan ora Pas
Reagovat
sprchon
Při basketbalu v jejím provedení nepotřebujete ani míč... Stačí raketa. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko zu?. Yěxů ní b? huí shů gěi nágé xiao mů niú
Reagovat
smazaný uživatel
Cipolla e disgustoso, Lucka tragico ritorno
Reagovat
janek_da
tak ted měla Sára štěstí. Obě u sitě a ona naštěstí zkazila.
Reagovat
janek_da
tak nevim, kdo je italka. Jestli Bára nebo Sára.
Reagovat
smazaný uživatel
Sarah ? italiano. Bara ? rude come me
Reagovat
sprchon
:D
Reagovat
sprchon
Teď má trošku navrch a druhej set urvala v TB. Snad tu ruggente mambo italiano porazí. :)
Reagovat
kada.tom
Bára nakonec ten 2. set vybojovala v TB ... :-)
Sáru mám sice rád, ale dneska přeju Báře, která má na trávě mnohem větší potenciál :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bára la piccola donna italiana d?. Ma spero perde elfo
Reagovat
sprchon
Takových BP, velká škoda... :(
Reagovat
misa
Bože, tolik brejkbolů...
Reagovat
kada.tom
Lucka měla 5 breakballů, ani jeden nevyužila a Cibulková vede 3-1 ... aby to nebyl zlom v zápase
Reagovat
smazaný uživatel
No tohle se jí stává dost často :) Teď si vzpomínám na zápas, myslím se Sydney letošního ledna proti Stosurový.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka dneska fakt nemá svůj den. Systematicky chybuje z jednoduchých pozic :-(
Reagovat
slacker
Petra takle bude chybovat ve svem prvnim zapase na trave, v prvnim kole Wimbledonu. jesli vylitne uz v prvnim kole, ultrablbost jeji pripravy na travnatou sezonu
Reagovat
smazaný uživatel
Non preoccupatevi Petra gestisce Wimbledon quest'anno sar? il suo
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě očekávaný průběh 1. setu. Jarka výborně začala, pak ale měla podávat na zisk setu a začala se vyhazovat. Zápasy Caro proti ní jsou fakt jako přes kopírák... Jsem zvědavý, jestli Jarka ve 2. setu odejde, nebo naopak ještě zabojuje.
Reagovat
EllNino
už mě to fakt začíná s*át :(
Reagovat
smazaný uživatel
To se ti nedivím. Viz moje reakce ve stejný čas o trochu níž... :D
Reagovat
Bloody13
Nechci nic zakřiknout, ale zatim to vypadá, že příští tejden bude Kája konečně v Top 10, když Kerberovka měla obhajovat 305 bodů za finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty body si zase pro změnu nahrála v Birminghamu :)
Reagovat
smazaný uživatel
potřebuje uhrát finále... a nesmí se zbláznit Genie...
Reagovat
Bloody13
A proč se teda Káje nepřičítaj body? Vždyť loni nic neuhrála... jsem z toho jelen :(
Reagovat
lars
ji se budou pricitat asi az nad 110
Reagovat
Bloody13
Aha, díky
Reagovat
smazaný uživatel
Nad 180. Minule odečetla Wuhan (105). Musí prostě zabrat hlavně na povinných turnajích, tohle jí brzdí. Má tam 7 horších výsledků než Hong Kong (180), které škrtnout nemůže...
Reagovat
smazaný uživatel
Má moc turnajů, takže nízké zisky z 1. kol se jí nevejdou do 16 započítávaných výsledků (navíc jí to "kazí" horší výsledky z povinných turnajů). Momentálně nejhorší počítaný výsledek má 180 bodů z Hong Kongu, takže tady bude přičítat až to, co nahraje navíc nad 180. Tzn. postup do SF + 5 bodů, F + 125, titul + 290.

http://www.tennis4wta.com/player/karolina-pliskova/
viz záložka rankings
Reagovat
Bloody13
Super, díky za info.
Reagovat
kada.tom
Caro nakonec uzmula 1. set, ale tedy po velkým boji. Ale zaplať bůh :-)
Reagovat
EllNino
dop*dele fakt
Reagovat
smazaný uživatel
Mezi námi, fandit Jarce musí být docela sebetrýznění. :D Vede 5:4, podává na zisk setu a začne dělat minely jako v žácích... Kdyby se jí to stalo jednou, ale co já vidím (hlavně v zápasech proti Caro), tak se jí to stává pořád. Vždycky dobře začne, ale nakonec Caro vyhraje.
Reagovat
EllNino
jo, už mě to štve
Reagovat
EllNino
Lucie to byly teda udery ...
Reagovat
smazaný uživatel
Děti, zacpěte si uši, hraje Bára Strýcová :)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč pořád Cibula čichá k těm míčkům???
Reagovat
smazaný uživatel
Rituálek. Stejně jako sahání si do zadku a tak :)
Reagovat
sprchon
Pojď Báro!! :)
Reagovat
sprchon
To zas bude pokut. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Teda Lucko, zrovna s Dominikou, která půl roku nehrála zápas... Ale jo, aspoň neodkryjem karty před Wimbledonem :) A radši prohrát dnes než za týden, ale je na čem pracovat.
Reagovat
sprchon
Však Cibulková nebude ve třetí stačit. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak stále se s tím dá něco dělat. Cibule mě překvapuje.
Aha Rob radí, tak uvidíme. Chlapče, po TB jsi měl dojít!
Reagovat
EllNino
Rob jde :)
Reagovat
sprchon
Ani si s ním neplácla...
Reagovat
smazaný uživatel
měla by? to se chlapec nenaučil, že má chodit vždy po prohraném TB?
Reagovat
kada.tom
Caro dělá co může a zatím se v 1. setu zachraňuje. Snad ten set nějak uhaluzí :-)
Reagovat
EllNino
zapomeň :)
Reagovat
kodkar
A Lucka je na ručník
Reagovat
EllNino
No, myslím,že je po zápase
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, u ostatních kritizuješ, když zatracují zápas hned po prvním breaku a sám to teď děláš. Jako na to, že jsi mladý, tak strašně pesimistický :D :D
Reagovat
EllNino
nepruď
Reagovat
smazaný uživatel
Ty prudíš :D :D Buď nad věcí a happy :D
Reagovat
sprchon
Kdepak. :)
Reagovat
smazaný uživatel
ty vole Lucko ty jsi vážně labil a pak že je Petra labilní
Reagovat
EllNino
a ty si pí*a :DD
Reagovat
smazaný uživatel
:G
Reagovat
sprchon
+1 :)
Reagovat
misa
kombinace: ztratit set v tb a pak hned úvodní servis :-(
Reagovat
smazaný uživatel
teda taková chyba na BB -_-
Reagovat
kada.tom
hmm, hned ztracený podání ... Rob na kurt
Reagovat
smazaný uživatel
je tam s ní vůbec?
Reagovat
smazaný uživatel
No, ještě 2 hry ne ...
Reagovat
EllNino
Dominika si proti Lucce věří, to je jasný :) :(
Reagovat
tommr
Lucka bohužel zase jednou nezvládla TB když za stavu 7:7 udělala neuvěřitelnou chybu a nalitej balón na síti nahrála přímo na raketu Cibulkový. Je ale třeba uznat, že Cibule hraje překvapivě dobře ... :(
Reagovat
EllNino
překvapivě ?
Reagovat
smazaný uživatel
Kibulkóva hraje opravdu konečně dobře:)))
Reagovat
smazaný uživatel
a další zápas ji deklasuje Cvetana pokud teda lucka neotočí...
Reagovat
Frick
:-(
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle by se Petře nestalo, ta by ten set vyhrála ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D :D :D :D :D No ta určitě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra by neprohrála set ze setbolu. lucka často prohrává i když má mečbol nebo v pohodě vede
Reagovat
EllNino
Petra prohrála set ze setbolu na RG ;)
Reagovat
smazaný uživatel
pane bože jeden zápas. lucka pořád prohrává zápasy i když podává navítěztví a nebo prohrává z mečbolu
Reagovat
EllNino
Hele a proč teda Petra nevyhrála s Timeou hm ? :D Když je tak neuvěřitelně dobrá
Reagovat
smazaný uživatel
proti Timee Petra prohrála kvůli Frickovy
Reagovat
smazaný uživatel
Protože Timea je tak moc pod její úroveň, že by byla ostuda vyhrát :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD
Reagovat
slacker
kdy? letos to nebylo
Reagovat
EllNino
se Soler v 1. setu
Reagovat
slacker
No ale ten zapas nakonec vyhrala. Ten SB byl na prijmu nebo na servisu? Byl jen jeden nebo vice?
Reagovat
EllNino
příjem ...tadyšlo o to, že Kvitovka řekla, že by Petra neprohrála zápas se SB :)
Reagovat
smazaný uživatel
Set ze SB :)
Reagovat
janek_da
prosim tě, kvitovka to je jak bzučení mouchy tady. Už mám kvitovkovou slepotu na většinu jejich komentů.
občas mě zaujme její fandění Rumunkám, ale jinak ...
Reagovat
Fandina
Tak to je dobře, že to vidíš v nadhledu. Třeba to tak uvidíš i u ostatních kvitovců a nebudeš jim přisuzovat to, co nedělají.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, protože Petra buď v zápase vede a je o mnohem lepší, tudíž si SB promění v pohodě. Nebo je v zápase úplně na sračky a k SB se vůbec nedostane :D
Reagovat
smazaný uživatel
Loni v Římě vedla 4:0 nebo kolik, měla i SB a set stejně projela...
Reagovat
smazaný uživatel
ty si vážně vymaštěná... máš doma oltář na uctívání Petry?...
Reagovat
smazaný uživatel
ne mám sochu Petry v životní velikosti ke které se každou hodinu modlím. Vedle sochy jsou dvě repliky Wimbledonského talíře a květiny a mám i modlitební kobereček s fotkou Petry na kterém se modlím
Reagovat
smazaný uživatel
?????
Reagovat
smazaný uživatel
A koukám že Caro to také moc jde, ale není se čemu divit tráva+caro=velké hov.no
Reagovat
smazaný uživatel
Zápasy Caro proti Jarce jsou vždycky o tom stejném, tráva netráva...
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, Lucinka si chce zahrát tříseťák.
Reagovat
smazaný uživatel
Labilní Lucie opět na scéně aneb jak darovala Cibuli set.
Tady to máte, nemá prostě hlavu.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepanikařte, Lucka to otočí...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko a jedem ve starých kolejích. Prohrát set ze skřítkem, který neumí podávat a který je po zraněný to snad ani nejde. lucko hlava je pořád stejná a jedna vlaštovka jaro nedělá. Očekávám stejné výsledky jako před RG
Reagovat
kada.tom
Tvl, tak nesympatická Kibulkóva bere nakonec 1. set ... achjo :-/
Reagovat
sprchon
Hmmm, ale fakt hraje slušně. Snad Lucka ještě trošku přidá a otočí. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Cibule se pose*e jak je jejím zvykem, ale lucka to nesmí odevzdat no..
Reagovat
smazaný uživatel
Ten komentátor je vymletej jak Cibule sama... ten setball si ubojovala no...
Reagovat
EllNino
Lucko tvl
Reagovat
misa
Zbytečně odevzdaný tiebreak... Neskutečné, celý kurt otevřený, Lucka na síti a napálí jí to na raketu.
Reagovat
EllNino
no tak teď očekávám 2:6 nebo 1:6
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to 6-2 6-1 ;)
Reagovat
lars
pro Lucku?
Reagovat
EllNino
no :) koukej už je 3 BP dole
Reagovat
misa
Asi máš pravdu...
Reagovat
sprchon
Jo, to se fakt nepovedlo... :(
Reagovat
smazaný uživatel
bože Lucko ta hlava co
Reagovat
misa
další tiebreak :)
Reagovat
sprchon
Tak co ta Bára? Roztočí to a otočí to? Teď zahrála docela pěkně, ale Sara je hrozně nepříjemná a nedělá chyby...
Reagovat
EllNino
spíšne
Reagovat
smazaný uživatel
Sara není schopná přejít přes wimbledonský 1.kolo ale...
Reagovat
EllNino
je :) 2012 se jí to posvedlo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Frick
daly si 9-shoďák
Reagovat
horska.kraslice
forma dlouho nevydržela. Škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
"kibolkova" :))))
Reagovat
sprchon
Jo. :D :D
Reagovat
EllNino
a jedem Jaruš, držíme brejk ! :)
Reagovat
smazaný uživatel
ta cibule je jedna z nejprotivnějších hráček na okruhu!
Reagovat
kada.tom
souhlas ...
Reagovat
sprchon
Ano, ale dneska teda vůbec nehraje špatně. Prej "Kibulkóva". :D
Reagovat
smazaný uživatel
Prosim o stream na Lucku :) (ten co jsem měl přestal fungovat )
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už zase jede.
Reagovat
smazaný uživatel
uz to ide aj na digisport
Reagovat
George_Renel
Vřelé díky za upozornění :-)
Reagovat
EllNino
Samantha neuhrála na trávě v tiebreaku se svým servisem ani míček .no to potěš ...
Reagovat
smazaný uživatel
právě že na trávě to asi nikoho nepřekvapí :D
Reagovat
EllNino
proč ? :) ikdyž jí to na trávě nejde, tak servis je jediný, co jí tady tak nějak drží nad vodou :D
Reagovat
Frick
Manuální ovládání. A to jsem si myslel, že Británie je vyspělá :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tam jde asi o tradici :)
Reagovat
kada.tom
to je britská tradice, navíc na druhý straně kurtu je i ta světelná tabule, která ukazuje aktuální skóre :-)

jestli se nemýlím, tak tohle ještě nedávno bylo (možná ještě je) i ve Wimbledonu
Reagovat
EllNino
stále je na vedlejších kurtech :)
Reagovat
kada.tom
že jo :-) já jsem si to myslel, ale úplně jistej jsem si tím nebyl :-)

a podle mě jsou tyhle ručně ovladatelné tabulky se skóre pěknou tradicí, podobně jako bílé oblečení mi to k Británii, respektive k Wimbledonu patří :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nehledají brigádníky na otáčení skóre? :DD
Reagovat
kada.tom
těžko říct, ale nechal bych si říct :-)
Reagovat
marekv
Klidně se přihlas, ale tutově o dělají ZDARMA členové klubu a příznivci. Ale zážitek by to byl fajn :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych to brala za stravu a ubytování. :D
Reagovat
sprchon
Já za dopravu z ČR tam a zpátky. :D
Reagovat
marekv
Strava urcite je zdarma, nejaky celodenni bufet pro to zazemi. Ubytovani a doprava urcite ne :-) Takze placeny zazitek :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je vyspělá. Ale na rozdíl od ostatních dodržují tradice a jsou na ně pyšní.
Reagovat
vrabejka
Ta Tsvetsana je na trávě neskutečná :)
Reagovat
smazaný uživatel
Musí se ta Cibule radovat z každýho bodu?
Reagovat
kada.tom
musí ... i proto mi těch několik měsíců vůbec nechyběla
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak...
Reagovat
smazaný uživatel
škoda že není ještě zranění, bez ní to bylo lepší. Nesnášim tu malou prešpurskou cibulačku
Reagovat
misa
Máš raději Evženu nebo Cibulkovou? :)
Reagovat
smazaný uživatel
MÁM RADŠI VŠECHNY TENISTKY PLANETY NEŽ TOHO AROGANTNÍHO SKŘÍTKA
Reagovat
misa
:-))
Reagovat
sprchon
Já miluju cibulačku, česnečku, zelňačku a nejvíc boršč. :) Ale Cibulkovou taky nemusím. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm...boršč:)
Reagovat
Frick
Zajímavé, že Lucka se přioblékla na horní časti těla (triko s dlouhým, ale krátká sukně) a Domča zase dole (tílko, ale pod sukni takové zkrácené legíny).

Podobně jsem to třeba vídal i na Štvanici na beachi. Jedna dvojice měla klasicky pouze horní díl plavek a dole legíny, druhá dvojice měla triko s dlouhým rukávem, ale dole pouze spodní díl plavek.
Reagovat
Fandina
Káje. Super. 11 es a 80 procent úspěšnost podání. A pokud by to celé vyhrála, tak je devátá. Nádhera. Kájo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Výborně Kája. Evža tedy překvapila....
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist