Plíšková v Madridu vyřadila Halepovou! O finále svede souboj s Kvitovou

  • WTA MADRID - V semifinále antukového turnaje WTA Premier Mandatory v Madridu se v pátek střetnou dvě nejlepší české tenistky, které neprohrály shodně už devět zápasů v řadě. Jako první svou čtvrtfinálovou misi zvládla Karolína Plíšková proti světové jedničce a dvojnásobné obhájkyni titulu Rumunce Simoně Halepové, Petra Kvitová si večer poradila s Ruskou Darjou Kasatkinovou.
    10. 5. 2018, aktualizováno 11. 5. 2018 | Aktuality |  403 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková v Madridu nikdy nepřekročila druhého kolo, letos však ve španělské metropoli prodává skvělou formu a své maximum už třikrát vylepšila. 

"Přitom jsem měla (v Madridu) těžké vylosování. Kdybych znala soupeřky dopředu, řekla bych si, že jedno kolo bude skvělý, a teď jsem v semifinále. Vždycky jsem si říkala, že by mi to tady mělo vyhovovat," přiznala Plíšková.

Šestadvacetiletá rodačka z Loun, která před dvěma týdny triumfovala ve Stuttgartu a minulý týden z preventivních důvodů a drobným potížím s třísly vynechala domácí podnik v Praze, v Madridu pokračuje na vítězné vlně.

Po Rusce Vesninové, Bělorusce Azarenkové a Američance Stephensové si poradila i s první hráčkou světa a vítězkou posledních dvou ročníků Simonou Halepovou. O půl roku starší Rumunku porazila 6-4 6-3 a v osmém vzájemném střetnutí si připsala teprve druhý úspěch. Na turnaji ji zdolala dokonce poprvé.

"Je to úžasný pocit po těch šesti porážkách. Myslela jsem, že ji snad nikdy neporazím. Výborně jsem podávala a všechno mi vycházelo. Bylo to perfektní, zápas byl dobrej," pochvalovala si Plíšková.

Česká tenista dnes sice začala ztraceným servisem a prohrávala 0-2, ale okamžitě zareagovala rebrejkem a do konce utkání už prohrála po svém podání pouhých šest fiftýnů. Sama využila čtyři ze šesti brejkbolů, za pouhých 69 minut zvítězila 6-4 6-3 a 'pomstila se' za včerejší vyřazení sestry Kristýny.

"Možná jsem nehrála nejlépe, ale možná mi ona tu hru nedovolila předvést. Hrála výborně," pochválila Halepová Plíškovou.



Světová šestka Plíšková zaznamenala devátou výhru v řadě a vyrovnala svou druhou nejdelší vítěznou sérii. Dokonce jedenáct utkání bez porážky odehrála v srpnu a září 2016. Halepová v Madridu prohrála poprvé po šňůře 15 výher.

"Jsem ze svých výkonů a téhle šňůry na antuce pořád překvapená," řekla svěřenkyně kouče Tomáše Krupy, která si vylepšila bilanci s hráčkami Top 10 na 23-32, přičemž třikrát v řadě proti nim zvítězila. Světovou jedničku porazila podruhé v kariéře, poprvé se jí to povedlo v semifinále US Open 2016 proti Sereně Williamsové.

O své celkově 21. finále si Plíšková zahraje s Petrou Kvitovou (h2h 0-2). Dvojnásobná madridská šampionka Kvitová ve večerním čtvrtfinále porazila 6-4 6-0 jednadvacetiletou Rusku Darju Kasatkinovou a svou neporazitelnost prodloužila stejně jako Plíšková na devět utkání.

Garciaová je v semifinále bez ztráty setu
První semifinalistkou se stala Caroline Garciaová, která přehrála 6-3 6-2 domácí Carlu Suárezovou a mezi čtyřku nejlepších postoupila bez ztráty setu.

O první letošní finále by si 24letá Francouzka zahraje s Kiki Bertensovou. Nizozemská tenistka dnes otočila vývoj zápasus šampionkou z roku 2014 Ruskou Marií Šarapovovou, kterou zdolala 4-6 6-2 6-3.

• WTA PREMIER MANDATORY MADRID •
Španělsko, antuka, 6.685.828 eur
čtvrteční výsledky (10. 05. 2018)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková (6-ČR) - Halepová (1-Rum.) 6-4 6-3
Kvitová (10-ČR) - Kasatkinová (14-Rus.) 6-4 6-0
Garciaová (7-Fr.) - Suárezová (Šp.) 6-3 6-2
Bertensová (Niz.) - Šarapovová (Rus.) 4-6 6-2 6-3
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Sestini Hlaváčková/Strýcová (2-ČR) - Latisha Chan/Matteková-Sandsová (5-Tchaj-wan/USA) 6-4 1-6 10-6
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (403)
11.05.2018 15:23Od: Jabadu
Třista sedmedesát ,... komentů? Děláte mi radost, holoto venkovs ...
Tak je to spravne, tak to ma byt.
:-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 15:47Od: Linka
Komentů k tenisu sotva polovivina.
[ Reagovat ]
11.05.2018 15:48Od: slacker
vsak komenty k netenisu jsou zajimavejsi
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:21Od: blax
Já se omlouvám za off topic, ale musel jsem na tohle reagovat.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:09Od: blax
Fricku, možná by to chtělo číst a čerpat z trochu relevantnějších zdrojů, než je blesk a podobné servery. Ten článek je absolutně špatně. Blixa už to jednou popsal, ale zkusím to ještě jednou, ať to tu máš dvakrát a třeba už si to zapamatuješ. Daně z vyhraných částek na turnaji platíš v tom daném státě, kde se turnaj hrál. To nemá nic společného s tím, kde máš rezidenci nebo bydliště. Karolína nebo Petra by maximálně platily v ČR daně z příjmu z reklam, ovšem mínus náklady. Přečti si rozhovor s Karolínou na idnes, kde říká, že tým ji stojí 20 milionů, plus vlastní náklady a jsme tak na 30 milionech. Z reklam má 35 milionů. Takže by danila 5 milionů. Opravdu by ti to tolik pomohlo, kdyby tady Karolína zdanila těch 5 milionů?
[ Reagovat ]
11.05.2018 02:01Od: Frick
Já tuhle problematiku řeším už roky, tak mne skutečně nemusíš poučovat o tom, že příjmy z PM se daní v zemi, kde se vyhrají.
[ Reagovat ]
11.05.2018 02:10Od: blax
Tak sorry, ale podle toho, co o tom píšeš, to spíš vypadá, že se v tom nevyznáš. Ale ok, už jsem tě pochopil. Pokud opravdu žiješ z dávek a podle toho co píšeš to vypadá, že seš politickýma názorama hodně vlevo. Takže diskuze s tebou asi opravdu cenu nemá. Protože i když ti napíšu x argumentů, který už nejspíš beztak sám znáš, tak je budeš ignorovat. Stejně jako já budu ignorovat tvoje levičácký argumenty.
[ Reagovat ]
11.05.2018 02:15Od: Frick
Ok, tak ať tu pravicově umíráme na léčitelný nemoci a důchodci živoří v chýších. Já v takomvyhle systému žít nechci a nezdá se, že by i jiní (západo)Evropané po tom toužili.
[ Reagovat ]
11.05.2018 02:37Od: blax
Jojo, protože pravice znamená umírání na léčitelný nemoci a živořící důchodce... Pokud hodláš argumentovat zdravotnictvím ve vyspělých zemích, tak si nejprve zjisti, jak to vypadá v nemocnici v USA, UK, Austrálii, Novém Zélandu, atd. Dost často je to katastrofa. Většina lidí, co nadává na naše zdravotnictví, tak v životě neviděla zdravotnictví jiného státu. Jsme na tom dost dobře. Takže oni po tom netouží, oni to tak často mají.
Co se týče sociálního, tak hlavní problém je v tom, že žádná vláda neměla odvahu na důchodovou reformu.
Jen ať se zaměstnanci nediví, že nerostou mzdy a často je zaměstnavatelé nutí do schwarz systému, když jsou tak šílené odvody na sociálním a zdravotním.
Takže můj názor je snížit odvody, tím by vzrostly mzdy, následně znovu zavést zdravotnické poplatky, tím by se pomohlo zdravotnictví a ulevilo lékařům. A těmito kroky prostě nutit lidi, ať se snaží trochu starat sami o sobe. Nemyslím jenom finančně, ale i zdravotně. Šetřit na důchod, žít ekonomicky zodpovědně, atd.
[ Reagovat ]
11.05.2018 04:21Od: Frick
Julínkovný byla kosmetika. Tak co. Udělaj se reformy a z 43%, co člověk s mediánem a bez dětí odevzdá, bude 39%? To je prd.

Já myslim, že systém, co máme, je dobrý.

BTW: Jinak co se týče zdravotnictví, tak nikdy nezapomínat na to, že řadu komodit je nutné pořídit na globálním trhu (špičkové a DRAHÉ léky, špičkové a DRAHÉ přístroje). A to se musí pořídit z odvodů z ĆESKÝCH platů, stále pouze třetinových.
[ Reagovat ]
11.05.2018 05:10Od: blax
Jako já taky neříkám, že by náš systém byl nějak přehnaně špatný. Nemáme tu naštěstí tak moc velký socialismus jako v Dánsku, Norsku nebo Švédsku a zároveň tu funguje solidarita, na rozdíl třeba od USA.

Hele ono se to nezdá, ale i ty 4% by podnikatelům a tím pádem i zaměstnancům pomohla. Mnoho lidí, a to hlavně levicoví voliči, si neuvědomuje, že OSVČ a menší podnikatelé jsou velkou tažnou silou celého státu. Zaměstnávají lidi, riskují mnohdy celý svůj majetek, střetávají se denodenně se šílenou byrokracií, samozřejmě pracují mnohem více než 8 hodin denně a většinou něco opravdu vytvářejí pro společnost. A prostě mě štve, když jim potom stát z každé vydělané koruny sebere 50 halířů a jsou jim utahovány šrouby pomocí nástrojů, jako je EET, kontrolní hlášení, atd., ale to je na dlouho? Samozřejmě vím, že nikdo je podnikat nenutí, ale bez nich by to prostě nešlo.

K tomu zdravotnictví - Zdravotnictví je prostě černá díra na peníze a se zvyšováním průměrného věku dožití a počtu starých lidí bude ještě větší. A přesně proto já tvrdím, že to nemůže jen čisté zdravotní pojištění utáhnout a lidi prostě musí začít platit i jinak. Poplatky za noc v nemocnici (s časovým omezením a nevztahující se na důchodce a děti) a poplatky za návštěvu lékaře (bez omezení). Možnost nadstandardů, atd. Další problém je samozřejmě v tom, v jaké míře jsou efektivní zdravotní pojišťovny ve využívání našich odvodů.
A pokud si stěžuješ na mzdy, tak se vrať k těm odvodům.
[ Reagovat ]
11.05.2018 11:04Od: baggik
Samozřejmě, že to neutáhne jen pojištění, ale podívej se na to z druhé strany. My si platíme každej měsíc pojištění, plus ještě zaměstnavatel za každýho platí. A pak platíš u doktora, v nemocnici, v lékárně, tak kam jdou ty peníze? Chápu doplácení léků, stovka za noc v nemocnici, doma bych taky si musel koupit jídlo, ale to placení v lékárně za každej recept a pak ta byrokracie, potrebujes potvrzeni do prace musis mit vypis za tri stovky, predas doktorovi, ten to ani necte, prohlidne te a skasne o dalsi petikilo.
[ Reagovat ]
11.05.2018 12:03Od: ivecka
Nevím, proč se tady na tenisové diskuzi řeší takové věci, taková diskuze patří trochu někam jinam. Myslím, že jste se zbláznili. Baggikovi bych přesto ráda napsala, že je hodně mimo a ty jeho nářky jsou trošku zastaralé. V nemocnici se stovka dávno neplatí, doplatek na každý recept???? a platbu za lékařskou prohlídku ti proplatí zaměstnavatel. Chce to více zvídavosti. A teď prosím zpět k tenisu.
[ Reagovat ]
11.05.2018 12:37Od: Ondra979
naprosty souhlas, kdyby si tohle lidi uvedomili, tak by nikdy nemohli volit velkopodnikatele a podvodnika s dotacemi a biopalivy - coz je mimoradne negativni vec, do cela statu. Bohuzel se na nas totalita podepsala natolik, ze zejmena starsi lide tohle nepochopi a papaji Buresovi ty jeho marketingove kecy..
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:38Od: EllNino Kiki Bertens
Doufám, že naši holku bude čekat ve finále Kiki, to by bylo super :))

Antuka je její doména a tady to jen potvrzuje, Kája, Petra a Kiki letos vládnou cihlové drti + Elise Mertens na dvou menších turnajích :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:30Od: Frick Je to už strašně dole, tak pro Torna, Blaxe aj.
https://isport.blesk.cz/clanek/vip-sport/305239/stehovani-do-monte-carla-ani-nahodou-murray-doma-plati-dane-rad.html

Nechce do MC, protože, z logiky věci, by za to musel zaplatit daň v podobě pomyslného "vyhnanství" z domova. Buď a nebo. Myslím si, že by bylo ok, aby před touhle možností museli bejt i naši tenisti.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:32Od: Torn
Ne, prosím ne, já se toho účastnit nechci...dobrovolně si spálim ruce žehličkou, ale netahej mne do toho. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:46Od: Frick
tak proč ses do toho zapojoval?
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:49Od: Torn
Velká chyba z mé strany, pardon. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:32Od: Andrew89
:D :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:35Od: EllNino
neruš tady jinak hezký český sportovnní den, děkuji, běž si zasírat diskuzi jinam, na tohle opravdu nejsme zvědaví, myslíím, že mluvím za všechny :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:36Od: blixa
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/31960510_2208128419232666_6600393822235000832_n.jpg?_nc_cat=0&oh=82ecaaae710dc13afd191a2f5841506a&oe=5B9A1985
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:38Od: Torn
Tím šetříš slova? :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:46Od: blixa
Fricku, ty dobře víš, že ten článek je pustá lež. Murray platí daně tam, kde je vyhrál, stejně jako naše tenistky, a ne že je díky Monaku neplatí nikde. Murray platí do královské pokladny jen to co vydělá na reklamě a na sponzorech, ovšem mínus náklady jeho a týmu. Takže nejspíš nula nula prd. Nakonec, když nám Kája trochu objasnila rozpočet, tak i kdyby žila v ČR, na daních moc nezaplatí. Vydělá 35 mil, tým stojí 20, teď je otázka její vlastní režie + manažeři. To může být klidně desítka, takže by danila nějakých umolousaných pět mega. To by sis fakt pomohl, dávkaři :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:48Od: Torn
Tak na novou čutoru by to dalo...:D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:53Od: .vorlik.
Neblázní, Blesk je přeci naprosto seriozní zdroj informací :D :D :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:00Od: Frick
A co zdravotní a sociální...?
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:08Od: Fandina
Když tu někdo neplatí sociální pojištění, tak se mu to nemůže započítat do důchodu.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:09Od: .vorlik.
Proč by jako měla odvádět zdravotní a sociální? :D Si jako myslíš, že by dávalo smysl teďka dávat na sociální hromady peněz, když by jí pak za 40 nebo víc let vyměřili důchod 10 korun měsíčně?

A zdravotní, to jako promiň, zase - měla by platit hrozný pálky a pak když se jí něco stane v zahraničí, tak bude péči stejně platit ze svýho? A i kdyby potřebovala něco v ČR, tak jí nabídnou z pojištění jenom nějakou hrazenou péči, nic špičkovýho, přestože by do toho systému narvala hromadu peněz. Jsi úplně mimo...
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:28Od: Frick
Nejsi schopen na ten systém pohlížet ze širokýho pohledu. To je pak problém.

Zdravotní pojištění je pomyslná káď, do které lidi házejí zlaťáky podle svých možností a dostávají je zpět dle svých potřeb. V zásadě je to jako si kupovat losy, kde hlavní "výhrou" je draze léčitelná nemoc.

Sociální je trochu podobné s tim rozdílem, že člověk dostává dle svých výdělků. Ovšem poměr mzda/následný důchod je pochopitelně pro nadprůměrně vydělávajícího značně nevýhodný. Protože starobní důchod je tu PRIMÁRNĚ od sanace základních životních potřeb. A i celoživotní kuchařka ve školní jídelně si zaslouží, aby v tom důchodě jakž takž vyžila, i když pracovala za třeba 15 000. To, aby v tom důchodě vyžila, jí "sponzoroval" ten nadprůměrně vydělávající.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:52Od: blax
Tak když seš očividně hodně velký levičák, což dává smysl, když žiješ z dávek, tak s tebou asi nehneme.
O zdravotním se nemá smysl bavit, sportovci potřebují extra péči a mají to vyřešené jinak.
A co se týče důchodů a sociálního - asi by se ti nelíbil můj názor, že to je každého problém kolik si vydělával během aktivního života, kolik tím pádem odváděl na sociálním a jaký bude mít důchod. Já jsem toho názoru, že každý by se měl hlavně snažit postarat sám o sebe a nespoléhat na stát a na bohaté lidi. Samozřejmě nemluvím o dlouhodobě nemocných, atd.
[ Reagovat ]
11.05.2018 02:11Od: Frick
Jenže ona si neplatí jen lečbu nataženýho svalu. Ona si tim platí i případnou léčbu nemocí v důchodu.

Možná by ti mohlo dojít, kolik % lidí je v týhle zemi ekonomicky aktivních. A těžce onemocnět může kdokoliv (starý člověk tím spíše - vlastně poslední roky života člověka jsou pro zdravotnictví nejdražší).
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:12Od: blax
A proč by platila sociální, myslíš, že bude potřebovat důchod? :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:15Od: blax
A zdravotní, ty si jako myslíš, že sportovci by si platili stejné zdravotní pojištění jako my normální lidé? :D Aby po tom třeba čekali na magnetickou rezonanci půl roku, na operaci rok, atd. jako běžný člověk, co nemá kontakty v nemocnici? :D Ó můj bože...
[ Reagovat ]
11.05.2018 15:46Od: Frick
Hrdlička bude mít "skvělej podniktelskej záměr" na Wellenss Centrum Horní Dolní za 100 000 000, zkrachuje to, Kája skončí v dluzích a bude nakonec ráda za nějakou sociální pomoc.
[ Reagovat ]
11.05.2018 16:08Od: blax
Tak teď už akorát spekuluješ nad blbostma. To samý můžu říct, že se třeba zejtra rozejdou.
[ Reagovat ]
11.05.2018 16:41Od: Frick
Samozřejmě, že je to velice hypotetická situace. I tak ale prostě nelze vyloučit exsitenci situace, kdy v roce 2057 se bude 65-letá Karolína zajímat o to, jaký jí bude vyměřen starobní důchod.
[ Reagovat ]
11.05.2018 16:48Od: blixa
Ona dobře ví, že žádný. Možná že nikomu žádný, protože ty důchodce tímto systémem stejně neuživíme, jenže vykládej to socanům všecho druhu a ražení ..
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:36Od: Frick
Ale co teda? Tak si maj lidi spořit na důchod sami, aby to do roku 2050 sežrala inflace nebo přijde krach nějakýho fondu atp., atp.

Ten průběžnej systém nejlíp odolá ekonomickejm kotrmelcum.
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:40Od: blixa
Hmmm, pán je expert :D Asi stejnej, jako soudruzi ve všech posledních vládách :D Hele, mě je to fuk, já umřu včas, děcka žijou dávno v zahraničí a vy se tu z toho poserete :D :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:51Od: Frick
Tj. jakym systémem je uživíme a co maj dělat ti, co jsou třeba v prvním kvartilu (vydělají méně než 75% ostatních zaměstnanců). Ti (pokud nemají slevu na dítě) mají čistého 15 100 Kč.

Kde z toho mají nějak významně šetřit na důchod.
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:59Od: blixa
Tak šetřit nebudeme, důchody taky nebudou a prostě budeme pracovat dokud neumřeme ;-) Nemnožíme se, respektive málo, ti chytřejší a vzdělanější prchají z babišlandu pryč, nebude kdo by důchodce živil. Konečně zasáhne příroda a evoluce ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 18:43Od: blax
Bez ohledu na příjem, šetřit by se měl snažit každý. Teď je ekonomický růst a důchodců ještě není tolik a při tom už je systém napnutý jak struna. A teď si představ jak to bude vypadat, až bude třeba krize a důchodců o 15% víc. Stát to prostě neutáhne a je čistě teoretický možný, že taky žádný důchody nebudou, protože stát na to prostě mít nebude.
Minimálně by se prostě každý měl snažit o to, aby na stáří a důchod měl vlastní bydlení. Je jedno jestli dům nebo byt, ale prostě být ve vlastním a neplatit zbytečně nájem.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:15Od: Frick
To souhlasím. Na druhou stranu doba nebude přát uvázáním se na jedno místo a určitě je člověk mobilnější s nájmem než s hypotékou (i když je to třeba tky řešitelné - ale těžší).

V tomhle mne naštval Zeman, kterej pindal cosi o tom, že hypo klidně dal jen na 60% hodnoty nemovitosti. Takže člověk by platil někdo nájem a do toho si ještě šetřil 40% na nemovitost. v zásadě by ten pomyslný nájem platil 2x.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:19Od: Frick
..které je na astronomicky vydělávající "zlé"
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:20Od: Frick
Pardon, mělo být jinam.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:30Od: blax
U Zemana je jeden obrovský paradox, která si jeho voličská základna neuvědomuje. On byl předseda vlády, když se schválil Exekuční řád a exekuce jsou díky němu jednou z největších ostud ČR.
A ještě abych se vrátil k těm odvodům a té budoucí krizi s důchody. Pokud by si to chtěl vyřešit ještě většími odvody a ještě větší solidárností bohatých s chudými, tak se dočkáme odlivu bohatých do jiných států a budeme na tom ve výsledku ještě hůře. Pokud prostě bude populace stárnout a dožívat se vyššího věku a mladí budou hodně opouštět stát (s čímž má teď neskutečný problém Maďarsko), tak se ve výsledku fakt bude muset každý postarat sám o sebe.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:37Od: Fandina
Já jsem optimista a zase bych to neviděla všechno tak černě. Ve finančním koloběhu je tolik financí, že vždycky bude něco na důchody. Já to říkám proto, že jsem zažila minulý režim, tam se také vždycky peníze na důchody a zdravotnictví našli a bylo to třeba na úkor jiných veřejných věcí, jako je životní prostředí. To je teď mnohonásobně na vyšší úrovni, než tenkrát. Proti západu to v naší republice vypadalo všechno šedě, nebarevně, oprýskaně. Teď je to tady skoro stejné jako tam.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:38Od: Fandina
peníze se našly
[ Reagovat ]
11.05.2018 16:09Od: blixa
Jasně, a budete se potkávat ve frontě na dávky :D Zanech svých horkých snů a vyndej tu ruku z nočníku ... ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:03Od: Frick
A tedy potom, jak to, že se to tak vyplatí? Nějaký náklady na žití v Monaku prostě bejt musej.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:07Od: Fandina
Sám sis odpověděl. Vyplatí se jim to, jinak by to nedělali.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:26Od: blixa
A co když tam prostě chce žít, alespoň tak, jako jí to profese umožní ? Tam je tolik celebrit, že nějaká Plíšková nikoho nezajímá, má tam klid. Tady by ji furt někdo votravoval a vočumoval. A už jen to, že se nemusí prudit s českými daňovým a jinými úřady, k nezaplacení !!! ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:39Od: Frick
Ale snad i ty víš, že tam žít nechtěj.

https://sport.idnes.cz/praha-turnaj-wta-t-banka-prague-open-dbg-/tenis.aspx?c=A180427_101345_tenis_rou

Jako kdyby tam fakt žily, tak by ten článek vyzníval stejně?

+ Lucka byla v Monaku naposledy v únoru. (Předpkládám, že by se o nějaký další výlet do MC podělila v My tennis life)
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:43Od: Fandina
A proč by tam neměly chtít žít? Když tam mají byt, tak si tam dojedou, pobydou a jedou zase dál? Co ti na tom připadá nenormálního? Já taky jezdím na chalupu, protože ji mám, pobydu tam a jsem v pohodě. Moji známí mají byt v Chorvatsku a čtyřikrát pětkrát doroka tam jedou na týden, dva.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:44Od: blax
Já myslím, že bys měl zkusit najít kontakt na jejího daňového poradce a doufat, že ti to nějakým způsobem vysvětlí (co mu mlčenlivost dovolí). Musí to mít spočítané, že je to prostě výhodnější. Ale mně se spíš zdá, že ty to nechceš pochopit.
[ Reagovat ]
11.05.2018 04:50Od: Frick
No a jak si myslíš, že je to se zdravotnim?

https://www.vypocitejto.cz/finance/zdravotni-pojisteni-osvc.html

Tady mi to vychází tak, že pokud Karolína měla zisk 20 000 000, tak by na zdrávku zaplatila 1 350 000 Kč.

Je to hodně. Ale pořád to není ani 1/6 toho, co kupříkladu stál 20. nejdražší pacient v roce 2015.

https://zpravy.idnes.cz/doktor-neni-zadarmo-nejdrazsi-pacienti-vzp-hemofilie-2015-p2c-/domaci.aspx?c=A160518_103518_domaci_hro

A třeba špičkový TOP manažer s platem 500 000/měs. za rok na ZP vydá 810 000. A čistý plat má jen asi 3,84 mil. Za to neni v praze ani 3+1 v paneláku.

Tak se tim "bydlenim" v Monaku vyvážou z českýho systému ZP. Ale do jakýho se pak chytěj? Do nějakýho zahraničního privátního? A s jistotou, že rozsah služeb je na úrovni veřejnýho? Tj. že to uhraděj i když léčba bude stát třebas těch 10 mega...?
[ Reagovat ]
11.05.2018 11:11Od: baggik
Hoši kdybyste měli pravdu, tak proč by se bohatí sportovci stěhovali do daňových rájů? Proč by Depardieu utíkal kuli daním do Ruska, když hraje v Holywoodu, proč Schumacher vybudoval sídlo v Monacu, když v Běmecku jsou jenom dva závody v sezoně a proč ukrajinci co tady makaj měli minulej měsíc hody, protože se vraceli daně???
[ Reagovat ]
11.05.2018 16:39Od: Frick
Je to tak. Nějak se jí to vyplatit musí. Bohužel jsem se ale nikde nedozvěděl, nějaký SKUTEČNĚ RELEVANTNÍ informace o tom, jak jim to pomůže.

Hlavně ty odvody by mne zajímaly. To jsou takový daně/nedaně.
[ Reagovat ]
11.05.2018 16:57Od: Fandina
A proč by ses měl dozvídat relevantní informace o finanční situaci kohokoli? To je každého věc, jak na tom je. A každý člověk to dělá tak, aby to pro něj bylo výhodné. Nevím, co ti na tom připadá nenormálního.
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:20Od: blax
Už jsem ti to psal jednou, pokud seš tímto takhle posedlý a chceš relevantní a odborné informace, tak kontaktuj nějakého daňového poradce, co dělá sportovce. Sjednej si s ním schůzku a všechno ti vysvětlí.
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:29Od: blixa
Já jsem mu to už celé napsal, jak to přesně je, jenže to je úplně zbytečný, on bude stejně žvanit nesmysly. Ne že bych byl já sám takový specialista ale moje žena je daňař, nedělá sice sportovce a ale také má klietny se zahraniční rezidencí a principy jsou stejné.
[ Reagovat ]
11.05.2018 18:31Od: Fandina
Jo ták. Tak to už chápu, proč máš vždycky zasvěcený komentář. Já byla taky daňařkou, takže něco o tom vím, ale je to dávno, takže současné zákony nemám v malíčku.
[ Reagovat ]
11.05.2018 17:25Od: blixa
Žvaníš Fricku. Už jsem ti to napsal celé, jak přesně to je a ne jednou. Jenže ty se odmítáš smířit s realitou a furt budeš kvákat blbosti.

Nicméně ještě k Monaku z jiné stránky. Kdybych byl profi tenista, mám daňovou rezidenci v Monaku taky, i kdybych na tom měl pár melounů ročně prodělat. Už jen pro tu svobodu, že nebudu muset jak ten magor prokazovat a dokazovat všechny výdaje, které jsem za sezonu měl a dohadovat se s nějakým deb.ilem na FÚ.
[ Reagovat ]
11.05.2018 18:49Od: Frick
Ohledně zdravotního (které není zastropované a nominálně to jsou vysoké částky) jsi nevzpomínám, že bys mi něco psal.

-----------------------------------------------------------------------

"Foreign nationals immigrating to Monaco without employment must have full private health insurance."

https://www.pacificprime.com/country/europe/monaco-health-insurance/

Takže by skutečně museli mít to plné privátní...?
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:09Od: Frick
https://www.vzp.cz/pojistenci/cestovani-a-pobyt-v-zahranici/pobyt-v-zahranici/dlouhodoby-pobyt-v-zahranici

na druhou stranu hráčky určitě nemůžou splnit pobyt mimo ČR po dobu 6 měsíců a ani to nemůžou uhrát na nějaký nezbytný krátkodobý pobyt.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:14Od: Fandina
Fricku, to si vážně myslíš, že by nějaký stát, Spojené arabské emiráty, Monako, si na svoje území vzali někoho, kdo nesplňuje jejich zákony? Kam by se tam vešli, třeba v Monte Carlu. Tam je to extra přísné, mít tam rezidenci.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:19Od: Frick
Já se ale bavim o tom, jestli v Monaku můžou dosáhnout na levnější zdravotní pojištění (které může být výhodnější pro SKUTEČNĚ bohaté, ale nevýhodné pro chudší, kteří ale v Monaku zase nežijí) a VYVÁZAT se z toho našeho.
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:20Od: Frick
..které je na astronomicky vydělávající "zlé"
[ Reagovat ]
11.05.2018 19:24Od: Fandina
Existuje spousta finančních a daňových poradců, kteří se touhle problematikou zabývají. Takže určitě svým klientům umí nabídnout to, co je pro ně nejlepší. A všechno musí být v souladu se zákonem. Ať už to jsou zákony země, kde je člověk občanem, nebo tam, kde bydlí nebo tam, kde má místo k zdanění. Daňovou rezidenci.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:15Od: vibbi Petra
Je zlatíčko. Sluníčko. Lidsky naprosto odlišná od Karolíny.

Karolína je divná. Prostě divná, chladná, namyšlená a v podstatě mě o tom přesvědčuje každý její rozhovor. Michal se snaží její vlastnosti trochu negovat marketingem okolo ní (acequeen, motol..), ale na mě to nepůsobí upřímně.

Moc nerozumím lidem, co nemají Petru rádi, kopnou si do ní jen proto, že je úspěšná. Zítra asi prohraje, proti Karolíně si už nějakou dobu nevěří, navíc má v zádech nepřetržitý zátah a karolíně jde všechno.

I přes případnou prohru jsem ale strašně ráda, že máme Péťu zpět.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:18Od: Jariinho
A to že kvitová přeplatí vaňka aby ji šel trenovat ti přijde v pohodě? kvitová je namyšlena buchta co se schovava za emoce.. minulej rok když bylo ve stromovce finale pliškova barthel tak tam sedela jak nana a za celej zapas ani jednou nezatleskala.. jde ji jen o ní a je to egoisticka kravka.. viz to "přepadeni" kája je flegmatik no aco ? aspon si na nic nehraje ..
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:19Od: PetaM
Pojďme tleskat s rozřezanou rukou :D :D :D :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:22Od: Torn
Já se obávám, že ruce bychom měli preventivně podřezat vibbi a Jariinhovi :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:25Od: Andrew89
lproc vibbi? ma jasnej nazor. zadny nadavky nic. Proste ji nema rada. to je cele a narozdil od nekterych je to napsano vecne a kultivovane
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:29Od: Torn
Protože defakto dělá v příspěvku z Petry chudáka a z Karolíny vylízanou slepici, tahá nesmyslně do toho Hrdličku atd.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:31Od: lars
vibbi je slabsi hater Karol
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:27Od: vibbi
Je zvláštní, to neokecáte :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:33Od: blixa
Seš vypatlaná slepice. Neznáš ani jednu, ani druhou, ale zaručeně víš, jaký jsou.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:49Od: Jariinho
Torne a co kdybys skočil třeba do zdi ... ? asi to bude bez vysledku ale snaha by se cenila .. byl bys takovej jirka vesely nic nedokázal ale snaha byla
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:21Od: Andrew89
aaaaa uz lezou z zumpy...celkem rychle. jeste neni ani po zapase:D tyhle nesmyly se ani komentovat nedaj.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:26Od: vibbi
Na tebe jsem čekala :*
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:30Od: blixa
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/31960510_2208128419232666_6600393822235000832_n.jpg?_nc_cat=0&oh=82ecaaae710dc13afd191a2f5841506a&oe=5B9A1985
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:23Od: lars
divna jsi ty svym haterstvim Karol
Zitra tu radsi nepis, pac bude maly cesky tenisovy svatek
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:25Od: vibbi
Pusinku :*
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:12Od: ivecka
Myslím, že máte trochu zkreslený pohled. Karolína není divná, jen není vychovaná k tomu, aby se před lidmi předváděla, jak sama řekla. V reálu je bezvadná, je s ní sranda, na nic si nehraje. Já ji mám moc ráda. A to i Petru.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:08Od: Nenela
Ciste z praktickeho hlediska to zitra vice preju Karoline protoze ma co obhajovat na RG tak by se nejake body hodily. Petre zase proto, ze diky finale se muze posunout v zebricku vyse, i kdyz ji je to asi jedno. Je to proste tezke ????
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:10Od: PetaM
Nejlehčí bude to nechat dneska rozhodnout holky :D :D Ať vyhraje lepší :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:07Od: tommr Karolína Plíšková
se v průběžným žebříčku posunula na 5.místo ...
Pokud by postoupila do finále posune se na 4.místo ...
Kdyby ale Garcia získala titul tak by se před ní dostala ...

V letošní Race se Karolína po dnešku dělí s Kerberovou o 4.místo ...
Pokud by postoupila do finále posune se na 3.místo ...
Pokud by získala titul posune se na 2.místo ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:05Od: tommr Petra Kvitová
zatím zůstává v žebříčku na 10.místě ...
Pokud by postoupila do finále posune se na 9.místo ...
Pokud by získala titul posune se na 8.místo ...

V letošní Race je Petra už na 3.místě ...
Pokud by získala titul posune se na 2.místo ...
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:55Od: Chrenda Tak teď přijde skutečný zápas
o to, kdo je současná česká ženská jednička. Jednoznačně. Myslím, že Karolína má takovou fazónu, že Petru porazí. Ale když ne, nebudu se zlobit. Je škoda, že je los svedl do stejné části pavouka. Finále by jim oběma slušelo víc. Každopádně myslím, že máme zase po pár letech vítězku Madridu. Ať tu nebo onu. :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:55Od: EllNino Kája a Petra
Karolínu jsem viděl jen v prvním setu, ale musím říct, že se mi poprvé od US Open 2016 opravdu líbila její hra :) Většinou mě ze židle její styl nezvedne, ale dneska tomu tak bylo, skalp Simony v Madridu na antuce je bomba, nějak tomu nevěřím stále :)) ...

Petra je opět nezastavitelná, přežila nebezpečnou Monču Puig i včera Anett, se kterou to měla nahnuté, a dneska až na zaváhání za stavu 5:3 absolutní báseň připomínalo mi to bezmoc Genie ve Wimbledonu 2014 ... dost jsem se bál toho pozdního času zápasu, ale tentokrát to sedělo a Dasha si neškrtla, neměla nárok, to je přesně ten den, kdy si řeknete, že je Petra opravdu nejlepší na světě, protože na tohle prostě nemá nikdo :D ... pak je tu ale ta odvrácená tvář, kdy ji porazí Petko nebo Camila Giorgi ... ale i proto, jak je nečitelná, je prostě skvělá :))

Zítra vůbec nevím, kdo vyhraje, bude to o maličkostech, Karolína tu má super servis, drží míč, běhá jako nikdy, kolena dole, sedí jako přikovaná a jezdí po antuce, to jsem dneska fakt čuměl ... a to samý Petra, ty běhy na kraťas, nechápu :)

Ať zvítězí ta lepší a hlavně dobrý tenis, doufám, že si holky nevystřílí všechny své náboje před RG, loni před Wimblasem to taky vypadalo nadějně a víme, jak to dopadlo :D ...snad se nebude historie opakovat, Grandslamy jsou zdádné ...:))

Cítím v kostech 4. titul Petry v letošní sezóně, tak uvidíme, jestli se tak v sobotu stane :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:56Od: EllNino
*zrádné
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:53Od: George_Renel Dnes
se holky pochlapily. ;-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:40Od: bIbec
Chudák Kája. To bude klepec :-(
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:40Od: Blondie
kdepak... 6:2, 6:2 pro Plíškovou :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:42Od: Andrew89
:D dobrej vtip . S tím co hrajou to bude 3 seták jak vyšitej. Kdyby se náhodou Petře splašily kladiva jako dneska...tak 6:3, 6:2 pro Kvítí
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:43Od: Blondie
no já samozřejmě doufám! Ale obávám se, že Kája Peťu zničí :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:43Od: Andrew89
na demolici bych to neviděl...uvidíme, těším se:)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:45Od: Kytka
U Petry záleží, jak se vyspí. Kája je stabilnější, spíš udrží míč ve hře a velké rány chytat umí. Ale zítra sem nejdu, než skončí zápas. Ty hádky mezi příznivci jedné či druhé bych neunesla.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:49Od: Torn
Taky sem radši nepůjdu. A fakt zvažuju, že se na to ani dívat nebudu, protože už teď lituju tu, která to prohraje, protože to bude plna hejtu, jak je hráčka na h*vno atd. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:54Od: Fandina
A kdo by tu hejtoval, když tu nebudeš?
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:08Od: Torn
Fandino, hejtování je tvá parketa. Já nemám důvod Petru ani Karolínu hejtovat.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:10Od: Fandina
Já vživotě nikoho nehejtovala. Je vidět, že vůbec nevíš, co tu píšu.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:13Od: Andrew89
neeeeeeeee...jen dneska si zas nadavala do hlupaku. Si pod ty prsty uz ani nevidis.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:16Od: Fandina
Takže podle tebe je hejtování, když druhému řeknu, že je blb?
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:19Od: Andrew89
urazis a dehonestujes...tvoje parketa. A ano v dnesni rychle dobe se tomu rika hejt, v reci tveho mladi...nadavka
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:24Od: Fandina
Já ale nikomu nenadávám. Říkám, že je blb, když si to o něm myslím.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:20Od: Torn
Tak hejt je obecně vyjádření nesouhlasu negativním způsobem. Pokud někoho slovně napadneš, třeba právě tím b.lbem, tak je to už forma hejtu. Jak jsem ti psal včera, zkus své názory lidem reprodukovat, aniž bys je označovalo něčím :). Vzhledem k tomu, jak seš sečtělá (minimálně se tak sama prezentuješ), tak si myslím, že by to pro tebe nemusel být zásadní problém. :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:32Od: Fandina
Pro mě je hejtování různé navážení se do druhého, opisování a popisování více slovy jak je ten dotyčný nemožný, jeho znemožňování a podobně, ale rozhodně to není říct někomu, jsi blb.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:33Od: Torn
Pro tebe možná, ale oficiálně je to definováno trochu jinak. :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:38Od: Fandina
Tak mi to najdi, kde je to oficálně, když si tak sečtělý, nebo si na to hraješ. Říct někomu narovinu co si o něm myslíš, není hejtování.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:42Od: Torn
Ty tu píšeš lidem "nerozumíš tomu atd.". Když zvládneš psát na TP, určitě si to zvládneš i najít. A možná by nebylo od věci, používat vlastní formulace. Asi nemáš zapotřebí někoho kopírovat. Říct svůj názor na někoho samozřejmě hejt není, ale forma jakou to podáš, už hejt být může.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:48Od: Fandina
Samozřejmě, že píšu lidem, ty tomu nerozumíš, když to vidím, že tomu nerozumí. A to samé, když si myslím, že ten dotyčný je hlupák. Co je to za řeči pořád okolo. Lidi by se měli chovat přímo a ne nějaké kecy okolo.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:53Od: Torn
A kdo seš, Fandino, že říkáš, kdo čemu rozumí nebo ne? :D Seš snad expertka na všechno nebo vševěd? :D A trochu si říkám, že si děláš srandu, jestli nechápeš rozdíl mezi normální komunikací a tím, co tu předvádíš ty. Nejde o žádné "okolo", ale říkat lidem na potkání, že je b*b atd., není zkrátka normální způsob diskuze.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:59Od: Fandina
Já napotkání jsi blb nikomu neříkám. Ten dotyčný mě musí ujistit, že takový je. Svým opakovaným chováním. A říkám to v dobrém, aby se ten člověk nad tím zamyslel.
A jak je vidět, tak ty nerozumíš tomu, co říkám.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:05Od: Torn
Já ti Fandino rozumim, ale prostě mi nepříjde, když někomu řekneš "seš blb", že to bude mít efekt zamyšlení. :D Pokud to myslíš v dobrém, tak to je druhá věc, ale dle mého to tak většina lidí brát nebude (můj názor). Třeba s tím máš pozitivní zkušenost. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:17Od: Fandina
Já to zase tak často nepoužívám, abych to zkoumala. Momentálně tady na TP vidím tři až čtyři blby. Takže nevím, jak to berou, když jsem jim to řekla.
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:39Od: Torn
Ok.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:13Od: Torn
Seš mimo. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:52Od: VlS
Mám to steejně
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:44Od: PetaM
Myslím, že nejvíce bude záležet na prvním setu, ten podle mě rozhodne utkání. Která ho vyhraje, vyhraje celý zápas :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:38Od: Pavlis
Jsem dojatej. Fenomenální! Petra si neodpustila zavání jen na konci prvního setu. Kasatkina neunesla vědomí, že prohrává, čímž jí úplně odešel servis. Petre denes výborně hrála svou hru, kterou dokonale umí jen ona. Vedle ní si i Muguruza moc dlouho pinká. Daria začala s kraťasy, načež jí to Petra začala vracet jedna báseň. kdyby Peti musela čelit Španělce, byla by v natřískaným kotli. Takhle to bylo neutrálně na férovku. Druhej set byl perfektní exhibicí. Jsou to neuvětřitelný šnůry od obou Češek, fíha. Petro, děkuji ti. Jooo!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:37Od: Bloody13
Dnešek nemohl být lepší! Nejenže Karolína konečně porazila Samolepku, kde se utká s Kvítkem, která zase deklasovala Kasatkinu, ale navíc jsme v hokeji porazili Rusáky :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:39Od: Kytka
On se hraje nějaký hokej???
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:40Od: PetaM
Co je hokej? :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:42Od: d@ve
Co je to Rusáky? :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:43Od: Bloody13
Vim vim, jsme na penistortálu :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:55Od: Jan
Hokej byl fantastický. Trio Pastrňák, Krejčí, Jaškin rozhodlo zápas. Hráli neuvěřitelně, po cestě letadlem a 2 hodinách spánku. I ten vítězný gól byl neobvyklý ze zcela záporného úhlu zpoza branky :) Výrazně zvedli úroveň našeho mužstva.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:08Od: lars
ten gol - vlasnak byl super
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:37Od: aape
tak nakonec Petra úplně suverénně, ani nestihla být unavená, už se těším na semifinálové derby, škoda, že vyhraje jen jedna..
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:40Od: Kytka
Právě, to je mi tak líto. Já se snad ani koukat nebudu.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:37Od: VlS Kosatka
dostala pěkně na prdel, štve mě pavouk, mohlo být čistě české finále. V SF Petra Kája ať vyhrajeta lepší, ve druhém fandím Caroline.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:37Od: Kytka
Skvělé, gratulace. Škoda, že to s Kájou bude teprve semifinále - mít tak každá z nich za soupeřku jednu z těch dalších semifinalístek, mohlo být české finále. No každopádně, jednu finalistku mát budeme.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:36Od: Empe
V době, kdy Petra začala hrát, normálně chodím spát, ale řekla jsem si, že to ona chudák taky a zůstala jsem vzhůru. :D
Kasatkina je sympatická, škoda, že to tak odnesla, kanár byl krutý, ale Petra může... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:38Od: Kytka
Tak to chodíš spát se slepicemi. Já jsem noční můra. Můj čas teprve nastane. Ale aspoň to dnes bylo v klidu a pohodě.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:35Od: triatlet Petra
Parádní pohyb a ten úsměv :-)
Ať se Vaněk tetelí blahem i zítra.
Pojď!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:43Od: Linka
+1
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:35Od: tommr Petra Kvitová
taka nakonec to ani moc nebolelo a Petra to stihla ukončit ještě před půlnocí. to bylo od ní chytrý ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:35Od: PetaM
Třetí týden po sobě máme holku ve finále :) Vítězky dvou posledních turnajů si to spolu rozdají o největší antukové finále :) Ani nevím, jestli se na to těšit :D Snad Petra nedostane moc velký nářez :D Tak zítra od 20:00, hodně štěstí! :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:36Od: tommr
já se těším. Pro mě to bude po dlouhý době jednou bez nervů, protože fandím oběma stejně ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:38Od: Andrew89
to já ne. Pro mě je to jasný. Petře to přeju mnohonásobně víc. Pokud Karolína postoupí budu taky rád za česku ve finále a budu fandit jí, to je jasný...ale Petra je proste Petra:)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:39Od: cabuna
Mám to přesně opačně:-D Petra už Madrid dvakrát vyhrála takto moc přeji Káje ,navíc si to i víc zaslouží s tím losem co měla
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:43Od: Kytka
Taky přeji víc Káje. Měla hnusný los a zvládla to fantasticky. Pro Petru byla nejlépe postavenou hráčkou Kasatkina, přičemž ta je níž než Sloan a samozřejmě než Halepka.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:45Od: PetaM
Taky týden odpočívala ...
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:50Od: Torn
A to je argument, aby hráčka měla horší los? :D Jsem netušil, že se to takhle praktikuje. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:54Od: Andrew89
Miluju tyhle kecy o losu. Doha Petra porazila ani nevim kolik hráček z TOP 10. Je jinej, turnaj, jiná situace. Každý má nějaký los. PEtra měla mít Venus a Mugu a nemá, protože vypadly. Tak to proste je...tohle co by, kdyby nebo jaký má a nemá los a to platí na kohokoliv je fakt nemyslný
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:59Od: cabuna
Osobně jsem mluvila o tomto konkrétním turnaji,kde Kája měla opravdu los šílený a popasovala se s tím nečekaně dobře a proto bych jí moc přála titul,není to nic proti nikomu
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:04Od: tommr
když na to nahlížím nezaujatě tak je třeba uznat, že Karolína měla opravdu šíleně těžkej los. Azarenka, Stephens, Halep - to se před turnajem zdálo naprosto neprůchozí a myslím si, že i Petra by s tím měla velký problémy ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:10Od: Andrew89
presne o cem mluvim....coby...kdyby. Na to sw nehraje
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:00Od: PetaM
A co je to za argument, že si zaslouží vyhrát, protože měla horší los? Petra jí snad nalosovala Simonu do ČF? Nebo snad Azarenku? Nedej Bůh Stephens? Proč by jedna měla automaticky vyhrát jen proto, že měla horší los? Ten, kdo porazí světovou jedničku na turnaji, by ho měl automaticky vyhrát? Tak proč se ještě hraje? Nuda. Už nikdo nebude mít větší skalp, než Karolína. Dáme jí trofej a hurá do Říma :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:04Od: cabuna
Prostě pro mě osobně si vyhrát zaslouží co je na tom divného?Po vylosování jsem si říkala no tak co tak po prvním kole pojede do Itálie alespon si to tam užije a překvapila mě moc jak to zvládla dnes se Simonou určitě nejvíc tak jí prostě přeji aby to tam vyhrála celý
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:06Od: Andrew89
tady nikdo nespochybnuje to komu fandis nebo to prejes...jde o nesmyslnou a nelogickou argumentaci losem v kontextu toho,ze tuha souperka mela vlastne ,,jen" Kasatkinu
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:07Od: Andrew89
*druha
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:13Od: cabuna
Já jsem nikde nepsala nic o Petry losu ,psala jsem že Kája los měla šílený což měla a popasovala se s tím ,a jasně fandím víc Káje ,mám ráda všechny holky Káju a Lucku nejvíc proto jim nadržuju:-D ale to je snad normální ne,myslím že Petra má fanoušků daleko víc a je to tak v pořádku ,samozřejmě že když hraje Petra běžný zápas tak držím palce jí ,ale zítra si vyhrát pro mě zaslouží víc Kája ,ale nebudu zklamaná ani když to vyhraje Petra budeme mít prostě jednu z holek ve finále
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:15Od: Andrew89
To psal/a Kytka:) omlouvam se s tou Kasatkinou:)
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:08Od: Andrew89
a z :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:08Od: PetaM
Však já taky nereaguji na tebe a klidně jí to takhle můžeš přát, do toho mi nic není. Byl to tvůj subjektivní názor, že nepřejde druhé kolo, já si nic takového nemyslel, viděl jsem jí ve ČF úplně v pohodě. Překvapila mě až včerejší výhra nad Halep. Klobouk dolů.
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:04Od: Andrew89
+1
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:10Od: Torn
A kde já píšu o tom, že by Kája měla vyhrát, protože měla horší los? :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:13Od: PetaM
A kde já píšu o tom, že jsi něco takového napsal?
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:15Od: Torn
No přišla mi ta reakce zbytečně přehnaná.. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:17Od: PetaM
Když nebudeš přecitlivělý, určitě ti tak nepřijde :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:24Od: Torn
No, spíš ta tvoje reakce je značně přecitlivěla, když na otázku, zda hráčka, co měla pauzu, musí mít horší los je argument...Stačilo napsat, že ne. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:53Od: cabuna
Petra zase odpočívala týden před Prahou tam končila Kája v sobotu,myslím že je to nastejno
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:15Od: lars
Karol hrala ve Stutgartu v nedeli
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:18Od: cabuna
Díky já jsem si nebyla jistá jestli to byla neděle nebo sobota a byla jsem líná hledat :-D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:40Od: PetaM
Mám to bohužel stejně :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:42Od: Blondie
pro mě Petra - pokud nepostoupí, tak... já prostě Karolíně fandit nějak nemůžu :( ale obávám se, že Karolína Petru zničí.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:42Od: Empe
Jsem na tom stejně jako Andrew... :) Priorita je, aby ta, co postoupí, to pak dotáhla do konce. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:39Od: d@ve
Jen aby to nebyly dvojnásobný nervy. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:34Od: Linka
Peťa je hodna holka. Nenechá sebe ani nás ponocovat.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:35Od: Andrew89
jo no:D za to jí moc děkuju :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:38Od: horska.kraslice
Tak tak, večer jsem chvilku uvažovala, že se nebudu dívat, abych neponocovala, ale pak jsem si řekla podívám se aspoň na začátek a už mě to nepustilo. A Petra se mi (nám) odměnila. Takže díky a dobrou noc všem.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:39Od: Andrew89
dobrou
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:34Od: d@ve Petra vs. Karolína
Tak teď mne dost mrzí, že se holky sejdou už v SF. :/
Slušelo by jim s touto jejich hrou i finále.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:38Od: tommr
musí se propracovat na první dvě místa v žebříčku a pak se jim to nebude stávat ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:41Od: d@ve
Už na tom zdá se pracujou. ;)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:33Od: Fandina Petra
super, kromě jednoho podání při možnosti dopodávat první set, hrála super. Škoda, že se s Kájinou nepotkají ve finále. A zítra tak trochu favorizuji Káju, ale víc to přeji Petře. Takže uvidíme. Držím palce.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:33Od: blixa
Zítra to bude hustý ...
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:32Od: horska.kraslice
Kdeže je ta dlouhá noc ??? :-)))))))
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:32Od: petrulinka
No tak jestli Karolína hrála skvěle, tak Petra bombasticky, to jsem tedy zvědavá, jak to zítra dopadne
[ Reagovat ]
11.05.2018 01:33Od: ivecka
To si teda nemyslím, Karol hrála celý zápas fantasticky, Petra v prvním setu vyhazovala při returnu všechno ven a darovala tak Kasatkině dva čisté gamy, i když ta její podání nebyla nic moc. Už jsem začala mít obavy, že ten první set nakonec projede.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:31Od: Andrew89 noo
Petra opět potvrdila, že čím dále je v turnaji, tím hraje lépe. hrála skvěle..jiné slovo nemám. Zítra to bude mazec Petra vs Kája
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:29Od: tommr Petra Kvitová
jeden z 5 pokusů na ukončení zápasu už snad Petře vyjde ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:30Od: horska.kraslice
Proboha, jen žádný optimismus od tommra!!!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:32Od: d@ve
Hned první a čistou!! ;)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:28Od: Linka
Jedeš voe!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:28Od: George_Renel
Petra ji zlomila jak pastelku :-).
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:26Od: horska.kraslice
Petro! Žádné slitování, doraz ji!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:25Od: Fandina
Basa ... Petra hraje ... chvilka ticha ... skvěle
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:23Od: mendrit Petra vs Karolína
To bude mít zítra Petra těžký, ale pokud to budou zítra budou rychlé gemy, tak ji to nebude tolik vadit a může se pořádně předvést.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:25Od: Andrew89
pokud bude hrát takhle, tak to bude mít těžký Karolína...
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:27Od: blixa
Budou to mít těžký obě ...
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:29Od: com
ale nakonec vyhraje Karolina :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:29Od: PetaM
Asi tak ... Ale Petra to bude mít těžší, Kája je v ráži :D Normálně bych si radši přál tu Simonu :D :D :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:29Od: tommr
snad se nějak domluví a nebudou si to moc komplikovat ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:30Od: PetaM
Respektují se, ale nebaví se spolu :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:32Od: Linka
:))))
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:08Od: LukasH
Tak Petro, zejtra vstavam do prace a neusnu, dokud to nedohrajes, takze ne, ze se s tim budes s.at!!! :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:07Od: Fandina
Set je tady, tak ještě jede Peti!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:08Od: Andrew89
tohle je snad jediná věc na které se shodneme a to ve fandění Petře
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:16Od: janek_da
ty nefandis Berdulkovi?
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:18Od: Andrew89
fandím...v závěrečných kolech turnaje...ale nějak mu to poslední léta nejde:)))
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:19Od: Andrew89
letos jsem ani nezaregistroval, že někde hrát :D:D ale fandím mu do života
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:20Od: Andrew89
hral*
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:06Od: PetaM
Konečně našla return! Děkuji pěkně :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:06Od: Andrew89 6:4
pohoda první set. Krom výpadku v jednom gemu. Petra hraje solidně a zatím v pohode. Ještě jeden set
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:08Od: tommr
pokud nezačne zase šílet jako to předvedla v tý devátý hře tak by měla v pohodě vyhrát ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:10Od: Andrew89
Petra mi začíná promínat ten její robocop mod (co se týče jistoty uderů) jako vždycky když přežije kritická kola a má vyhrát turnaj :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:18Od: Linka
Tak a už žádná zdržovačka!Pojd!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:08Od: mendrit
A i v dobrém čase.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:06Od: Frick Áááá
Můj oblíbený aktér tenisových zápasů na scéně!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:03Od: tommr Petra Kvitová
celej set má jasnou převahu, zahazuje šance a když ho má dopodávat tak nedá ani jedno první podání. To je prostě šílený ... :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:06Od: EllNino
vždyť má set :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:06Od: Torn
Naštěstí Kasatkina to úplně neustála.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:06Od: d@ve
Klííd, Tommre, počkala si na příhodnější situaci. ;)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:07Od: milik254
Neznáš Petřinu taktitu začínat set na podání?
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:07Od: marcel19752
ale to jsme všichni tušily :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:03Od: PetaM
Jak jinak :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:03Od: Linka
Už je to nejak často
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:45Od: Linka
Tak kluci hokejový nad rusakama vyhráli, tak teď ještě Peťa proti rusce.
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:46Od: Andrew89
:D kez bys..snad nás tu nečeká prodloužení :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:50Od: Linka
Zatím Peta docela chvátá do peřin! :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:50Od: Andrew89
Musí...taky chci jít spát :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:58Od: Linka
Tak jsem to zakrikla. Peta opakuje vcerejsek
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:02Od: Andrew89
v klidu, ted jí brejkne
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:05Od: Andrew89
co jsem řikaaaal :D pohoda
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:09Od: Linka
No proto!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:06Od: mendrit
To Petře hezky pustila.
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:03Od: Torn
Se trochu bojim, že Kasatkina se už srovnala s Petry hrou a Petra hraje zatím až moc přesně a precizně, trochu se bojim, že jí to přestane vycházet. :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:49Od: Serpens
Ale čtvrtfinále stejně zavání Kanadou... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:42Od: Andrew89 Petra hraje
parádně, jiště. Udery skvělý. Paradoxně jí tehle čas možná pomohl v tom, že není sluníčko...pojd!
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:44Od: Andrew89
já to mu jejímu trenérovi dám, že to bude dlouhá noc..že si je jistý..pěkný prd snad :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:44Od: horska.kraslice
Kdyby takhle vydržela hrát celý zápas, nebo aspoň jeho většinu, tak není co řešit. Držím pěsti !!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:41Od: d@ve Petra vs. Daria
Nemáte, pls, někdo funkční stream?
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:43Od: d@ve
Super, díky.. :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:44Od: PetaM
Není za co :) Ukrajince zklamali. Hlavně, že Nadal hrál normálně :D :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:51Od: d@ve
Maj to asi zavirovaný z Petrohradu. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:42Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:43Od: LukasH
Je na youtube.
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:43Od: com
jo ukrajinci se nejak moc sekaj co, taky me to sere jak to blika :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:20Od: Andrew89 hm
to je fakt super cas tohle. obcas mi to prijde nenormalni. jasny...chapu kdyz jeste zacine treba v pul 10 a zapas trva 2 hodky....ale tohle je dementbost a je jesno jeatli hraje Petra nebo ne
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:22Od: Andrew89
nehledě na to, že soupeřka Karolíny at už to bude Petra nebo Kasatkina, budou v nevýhodě jako blázen.
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:24Od: LukasH
Prave. Na GS je aspon den volna, tak se to nejak srovna, ale tohle..no comment
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:24Od: Andrew89
no a PEtra zavázané stehno..tak je to jasný. Tehle turnaj vyhraje :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:24Od: horska.kraslice
Čas byl asi připraven pro Muguruzu, jenže chybička se vloudila, Mugu nepostoupila :-(
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:28Od: Andrew89
to bude rychlý, PEtra chce jít spát :D dneska nás trápit nebude
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:30Od: horska.kraslice
Správné rozhodnutí :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:17Od: LukasH
Hmm, Petra na kurt v case, kdy chodi normalne spat. Dobry.
[ Reagovat ]
10.05.2018 22:19Od: Linka
To mě fakt štve tohle.
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:52Od: Frick @PREZIDENTmluvci
Našim hochům vyšel krásně začátek zápasu!

Pak bohužel Češi otočili.
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:40Od: Andrew89 Rafaeli
nenatahuj to zbytecne:D
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:47Od: tommr
jj zase zdržuje a Petra se kvůli němu bude na kurtu trápit ještě po půlnoci ...
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:48Od: Andrew89
ja nechapu pro je nedali posledni....to blo naprosto jasny tohle...
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:48Od: Andrew89
proc*
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:50Od: Linka
To si děla srandu, ne!
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:30Od: Frick Cibulková utekla
https://sport24.pluska.sk/tenis/exkluzivne-cibulkova-odhalila-skutocny-dovod-stahovania-toto-je-pravda-mojom-odchode-zo-slovenska.html

"Nešli ste tam s tým zámerom, že sa v Dubaji neodvádzajú dane?

Vôbec nie. Dane odvádzam v tej krajine, v ktorej odohrám turnaj a zinkasujem za pôsobenie na ňom danú odmenu. Na Slovensku to nie je ani jeden turnaj, ktorý hrávam. Aspoň pokiaľ viem."

Ale jako pořád je tohle lepší než u nás. Ona se aspoň musí trapně vymlouvat na to, že tam fakt nejde kvůli danim.

Narozdíl od toho výsměchu u našich tenistek.

V rámci objektivity samozřejmně dodám, že jako místo pro venkovní trénování počas zimní přípravy to samozřejmě smysl dává. Narozdíl od Monaka, kde to 3-4 měsíce (od půlky listopadu do půlky března nebo min. od začátku prosince do konce února) asi fakt, že nejde.

Cibulková (/ její matinka - politička) brečela, jak musí platit 1 500 (nebo kolik) Eur na zdravotnim a že z toho nic nemá.

Takže teď bude platit privátní v UAE?
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:48Od: Fandina
On se někdo vymlouvá, že v Monte Carlu není kvůli daním? Jako obvykle plácáš nesmysly. Je každého věc, kde je rezidentem a kde platí daně. Pochop to už konečeně a nedělej ze sebe blba.

A konto Jirka Veselý je také rezidentem v UAE a je tam víc tenistů. Pochop to už konečeně, že na tom není nic zvláštního, že jsi někde rezidentem.
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:56Od: Torn
Upřímně mne fascinuje, jak tohle dokáží lidi řešit, kdo kde odvádí daně atd., jakoby snad chtěli z těch peněz něco mít. :D Vyhrála si ty prachy, tak ať si s nimi dělá, co chce. Plno lidí využívá různé úlevy, dohody o práci atd. a nikdo nenadává, že odvedl nižší daně atd. Ale asi jsem z jiné reality, když mi spíš jde o to vidět naše holky hrát. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:59Od: Fandina
Já to neřeším, mně je to jasné, že každý se chováme tržně a tak, abychom dodržovali zákony a pravidla. Odpovídala jsem jen tomu blbovi, který to pořád omílá a podle mě to myslí vážně.
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:18Od: Torn
Já vim, já jsem tím na tebe nijak neútočil, jsem odkliknul špatné okno. :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:02Od: blixa
To víš, Frick je dávkař co v životě nepracoval, a každý, kdo daní jinde než v ČR ho podle jeho zmateného vidění světa okrádá :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:18Od: Torn
Aháá. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:44Od: Frick
Ok, proč (bezdětný) člověk pobírající medián (27 000) dostane jen 20 670 Kč a ne 36 200, co si skutečně vydělal? Proč si s tim nemůže dělat co chce?
[ Reagovat ]
10.05.2018 23:51Od: Frick
Tak když v systému sociální/zdr. pojištění (kterej je samozřejmě, jak jinak, než napjatej) nebudou peníze od astronomicky vydělávající tenistky, tak se na to bude muset skládat někdo jinej. Logicky.
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:02Od: blax
Ty opravdu nejsi normální člověk. Opravdu bych chtěl vidět tebe, kdyby si vydělával to co ony, jak by si ochotně odváděl miliony na daních. Je vůbec nějaká věc/činnost, kterou podle tvého pokřiveného vidění světa dělají naše tenistky správně?
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:13Od: Frick
Tak daňová kontrola i společenský tlak by prostě měl bejt větší.

Opakuju i po xté - Když to zjednodušim, tak by ta tenistka z toho daňovýho ráje měla být schopna jasně prokázat, že pobývání ve svý nový rezidenci jasně preferuje před pobýváním ve svý zemi. A ne, že si taková Bára možná klidně říct, že jediný rezidence, který střídá, je byt v Bubenči a dům za Prahou.

Dovedl bych si představit, že by řekla "Mimo turnaje trávím většinu času ve svém apartmá v Dubaji, do Česka se dostanu jednou za čas. Celkově jsem v Česku tak 4-5 týdnů (v Dubaji třeba 15)." A skutečně tak činila.
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:02Od: Frick
https://www.cas.sk/clanok/571253/cibulkovej-mama-katarina-dominika-plati-do-socialnej-tisice-eur/

Tady to je. To demagogie deformující správný výklad systému zdr./soc. pojištění. Ano, bohatí tám "trpí" více (ve smyslu toho, že se jim vrátí méně než chudším). Ale zase jsou bohatí.
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:07Od: blax
Ale zase jsou bohatí... no to je přesně ono Fricku. Ty si myslíš, že zbohatli jen tak, že nemuseli třeba studovat x let vysokou školu v ČR nebo v zahraničí, což je stálo spoustu peněz? Většinou je za bohatstvím sakra velký úsilí.
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:07Od: Nola
:D co si ty za blba? co prispevok, to perla...
skoro vsetci sportovci, ktori slusne zarabaju si zmenili trvaly pobyt, vasi, nasi... asi vedia preco, tebe sa urcite spovedat nebudu
[ Reagovat ]
11.05.2018 00:23Od: Frick
Skoro všichni z východních zemí.
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:28Od: Haitik
Mashu jsem dneska neviděl, mrzí mě, že dneska prohrála, ale Bertens je na antuce hodně nebezpečná, takže se není za co stydět..
Jinak Madrid pro ní považuji za velmi dobrý turnaj, konečně přerušila sérii porážek, hrála velmi dobře ty tři zápasy, všechno funguje dobře, snad je konečně zdravá zase, poprvé od návratu je v TOP 40, nasazení na RG pořád ve hře.. Dobrý turnaj, tak jedeme dál! :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:36Od: Torn Kája
Taky jsem byl dneska na kurtě a říkal si, jak jí to půjde. Přijdu domů a koukám první set už v plné palbě. Kája fakt na kurtu jako gazela, konečně možná i pochopila, že má smysl se natáhnout i pro míč, který jen pinkne zpátky. Soupeřka jako Simona moc nekazí, ale třeba 1 z 8 nebo 1 z 10 šancí může vyjít a třeba zrovna na break nebo tak. Dala Simoně ochutnat vlastní medicínu a Simona na to nedokázala moc reagovat. A zda má formu na FO? Já si myslim, že Karolína zase bez formy až tak nebývá, spíš změna přístupu a tak snaha se motivovat. Ono, když člověk nemá motivaci, říká si "musim vyhrát 6 zápasů, teď hraju s tou a tou atd. Mám běhat pro ten míč? Ona mi ho stejně vrátí vítězným míčem." Já si myslim, že velkou roli hraje spíš zlepšený pohyb a hlava, než něco jako "jsem ve formě".

Jinak Simona je fajn hráčka, protože dokáže uznat, že je někdo lepší a neřiká to s pachutí, jako třeba Svitolina nebo Coco. Navíc se obě vzájemně respektují.
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:56Od: Andrew89
jo no....Simca je v tomhle super. Elina prece hraje jen na 40 %.....o te druhe ani nemluvim :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:58Od: Torn
Ta druhá na antuce ani nehraje...vlastně zápas ve Stuttgartu s Kájou vypustila. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:25Od: lars ze vcerejsi diskuze na idnes.cz
Václav Hradil
1,53 na Halep - dal jsem zbylej ovar - to je jak kdybych se pro sehnul na ulici pro válející se prachy .....chudera Plíšková proti kamenné zdi, to bude nářez .....
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:27Od: Torn
Tak já doufám, že pan Hradil nevsadil moc, jinak ho tyhle vtípky asi budu stát draho. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:45Od: blixa
To já doufám, že ho to přišlo draho !!! Já mu dám válející se peníze na ulici, taková drzost !!! :D :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:51Od: Torn
Jestli to nebyly prachy jako ve slunce, seno....taky se válely a jak tlustej Josef dopadl. :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:30Od: Krisboy
Takhle se posmívat cizímu neštěstí :DD
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:34Od: Torn
Spíš blbosti ne? :D Škoda, že nenapsal, kolik vsadil. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 08:58Od: Krisboy
Doufám, že minimálně jednu výplatu :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:33Od: Jabadu
Tak já doufám, že se toho nebál jako svého času jistý "Kudrna" na tipsportu. Ten na Petře (údajně) projel asi tři sta hadrů.
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:24Od: Jan
Pěkná šňůra vítězství nad vynikajícími hráčkami. Bylo by pěkné, kdyby se potkala s Petrou v semifinále. Škoda že ne ve finále.
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:26Od: lars
bud rad , ze se nepotkaly uz v OF
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:16Od: Frick Předseda ČTS
má vnučku!
https://isport.blesk.cz/clanek/vip-sport/334687/judista-krpalek-podruhe-otcem-po-synovi-ma-dceru-s-manzelkou-se-pochvalili.html
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:39Od: Chrenda Karolína
konečně zavírá tlamičky všem škarohlídům, kteří v její potenciál nevěřili. Slova Martiny Navrátilové o světové jedničce a dvojce z Česka na konci roku není žádný nereálný blábol. Pokud Karolíně vydrží tahle forma, je opravdu jedna z největších favoritek na vítězství v Paříži.
[ Reagovat ]
11.05.2018 11:58Od: Marduch
Až vyhraje "aspoň" Madrid, pak teprve můžeme něco takového vypustit z úst..
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:24Od: VlS
Kájo, koukal jsem až ze záznamu, super hra, jen tak dál.
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:19Od: tommr Andrea Hlaváčková / Bára Strýcová
cenná výhra nad silným párem Chan/BMS. Hlavně pro Andreu to musí bejt velká satisfakce ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:16Od: Paseka
Ještě že ta ruská hekna je pryč. Jupiii.
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:14Od: Aussie
Moje slova!
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:06Od: LukasH
Karolina moc dobre. V takovy forme jsem ji snad jeste nevidel. Uz s Victorii zahrala neskutecne koncovku.
U Petru se bojim. Je unavena a je to znat. Rve to silou a vuli. Ale treba to zvladne :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:07Od: LukasH
O Petru
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:14Od: petrulinka
Hlavně Petra nemá ráda večerní zápasy
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:27Od: LukasH
Ja vim no, ale treba ji to tentokrat vadit nebude :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:02Od: petrulinka
Já pevně doufám, že celé odpoledne spala a nabírala síly, no uvidíme
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:04Od: LukasH
Snad :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:39Od: Linka
Hm a navíc to vypadá, ze Nadal bude hrát dlouho. :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:04Od: PetaM
Tak v Madridu už zbyla jen jedna bývalá vítězka ... Petro, to zvládneš! Pojď! :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:49Od: kada.tom
Meldoniovové po 1. setu asi došel zob .. :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:48Od: kada.tom
Karol hodně překvapivě vyhrála, jsem tedy nečekal, že by takto smázla Halepku :-) české derby by bylo moc pěkné :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:37Od: Fandina
Andy s Barčou mají set nad Mattek-Sands Chan. TAk ještě jeden holky. PojĎte!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:19Od: Fandina
A je to tam. Druhý set nevyšel, ale STB anoooooooooooooo!!! Jen tak dál holky. PojĎte!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:11Od: Krisboy
Come on Kiki!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:45Od: ivecka
Dnes hrála Kristýna opravdu fantasticky, jede ne dobré vlně a pokud to půjde takto dál, bude k neporažení. BRAVO!
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:51Od: Linka
Kristýna dneska ale nehrála :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:55Od: Fandina
:-)) a víme to jistě?
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:58Od: horska.kraslice
:-)))))
[ Reagovat ]
10.05.2018 19:56Od: baggik
Má přece jiné tetování. :-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 20:15Od: Fandina
:-)) to se dá nafintit
[ Reagovat ]
10.05.2018 21:34Od: horska.kraslice
To jsou obtisky :-))))
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:43Od: Gogiska
Thomas Hogstedt je boh!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:06Od: lars
A R.Federer je co?
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:38Od: blixa
GOAT ! ;-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:31Od: cabuna
"S tím, jak nyní hraje, může vyhrát Roland Garros. Byla dneska silnější, lepší. Zlepšuje se. Dnes pro mě byla asi neporazitelná."
- Simona Halep
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:30Od: Pavol Plíšková na tlačovkách furt že sa zlepšuje.
A ona naozaj zlepšila medzihru a pohyb. Źe by opäť svetová jednotka ?
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:32Od: Kytka
To už byla, vítězství na GS by potěšilo víc. Ale kdyby bylo, byla by i jednička v dosahu.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:30Od: Kytka
Promiňte, že trochu mimo, ale jde Vám tady načíst scoreboard? Dám si live výsledky a nic, bílá stránka.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:31Od: Dobry-den
Mně funguje.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:33Od: Kytka
Já se tam dostanu jen přes dnešní zápasy. tak nevím, včera se aktualizovaly windows, moýná chyblka. Díky za info.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:33Od: Kytka
Já se tam dostanu jen přes dnešní zápasy. tak nevím, včera se aktualizovaly windows, moýná chyblka. Díky za info.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:44Od: Kytka
Už jede, stačilo vyčistit cleanerem ;)
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:25Od: George_Renel
Cicaková napomíná Kiki za přípravu na servis, ale že je Ruska jak zpomalený film jí nevadí. :-/
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:00Od: Dobry-den
Furt čumím jak puk. Pořád tomu nemůžu uvěřit.

Snad Petra nezklame a Káju napodobí. Kasatkina má celkem nudnou hru, tak snad Petře neotráví život.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:06Od: blixa
Nudnou hru, nutkavě připomínající betonovou zeď ;-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:11Od: Kytka
Perfektní hláška :):):)
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:17Od: Torn
Nudnou možná, ale aby Petru tou hrou zdánlivě neuspala. Kasatkina je takovém ospalej typ jako del Potro.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:26Od: horska.kraslice Re: Bohužel.
Těžko si představuji, že Petra hru Kasatkiny ustojí. Kasatkina se přímo vyžívá v nekonečných výměnách, všechno vrátí. A Petra?
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:46Od: tommr Karolína Plíšková
se v průběžným žebříčku posunula na 5.místo ...
Pokud by postoupila do finále posune se na 4.místo ...
Kdyby ale Garcia získala titul tak by se před ní dostala ...

V letošní Race se Karolína po dnešku dělí s Kerberovou o 4.místo ...
Pokud by postoupila do finále posune se na 3.místo ...
Pokud by získala titul posune se na 2.místo ...
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:46Od: bIbec
Nic sem neviděl hergot.

Znamená to, že Petra večer teda prohraje?
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:51Od: Krisboy
Ne.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:55Od: tommr
snad se Petra hecne a nenechá se od Karolíny zahanbit ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:26Od: Linka
Ježiš, co to je zase za kec. Proč by byla zahanbena. Maximálně prohraje nic jinyho se nestane!
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:27Od: horska.kraslice
+1
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:41Od: Andrew89
+2
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:49Od: Torn
=3 ?
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:51Od: Andrew89
podle mě jo...ale nejsem si jistý :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:54Od: Fandina
+3
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:07Od: lars
neco jineho se stat muze. muze se treba zranit
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:14Od: Linka
Když se zraní, tak prohraje.
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:20Od: PetaM
Když už to bereme takhle, může ze zranit před zápasem, takže nenastoupí :D :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 17:58Od: Linka
Huš! Ještě něco přivoláte!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:00Od: PetaM
Petra je dneska předurčena zlomit prokletí bývalých šampionek v Madridu :D Vypadla Simona, Mášena k tomu má taky blízko. Už zbývá jen Petra :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 18:24Od: Linka
No snad únava se a zeď jménem Kasatkina nezloměj Peťu. :))
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:57Od: Blondie
Jo :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:45Od: dadaft
!!! perfect !!!
vynikající pohyb Karolíny a její hra z obrany, příjemné překvapení, když tímto doplní své útočné schopnosti, je hodně silná.
skvělý servis.
skvělý tlak.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:44Od: Andrew89 Semi
Kája - Petra..těšim se moc:))))
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:50Od: tommr
snad to Petra nepokazí ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:57Od: Blondie
já ne, Peťa by dostala klepec :(
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:18Od: Kytka
Ale měli bychom finalistku jistou. A možnou vítězku. Kája má super formu a Petra se umí ve finále vyhecovat.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:35Od: hluuusa Diky Kajo!
Nemohla jsi mi (a zaroven temer nam vsem tady)dat k dnesnim narozeninam lepsi darek. To bylo famozni, Halepka v zaveru s tezce zatemnelou mysli, zlomena a bezradna.. A ten pohyb, defenziva a skvele rozdelovani micu, ciste trefovanych, prakticky bez chyb... To me ohromilo. U me za 1*
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:17Od: Kytka
Tak gratulace i Tobě, k narozkám.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:35Od: tommr Karolína Plíšková
byla dneska téměř bezchybná ...
Podržel jí hlavně servis což je proti tak dobrý returnerce jako je Halepová obzvláště důležitý. Sice dala jen dvě esa, ale jinak byla Karolína s výjimkou první hry na servisu suverénní. Celkem pětkrát vyhrála svůj servis čistou hrou (a to včetně dopodávání obou setů) ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:43Od: Dobry-den
Kája druhý set nedopodávala, jinak souhlas ;-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:49Od: tommr
máš pravdu - moje chyba. Karolína sice ukončila druhej set čistou hrou, ale bylo to na returnu ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:19Od: Kytka
Na returnu tady umí uhrát často čistou hru.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:46Od: dadaft
tak myslím, že teď už ji můžeme zařadit mezi favoritky RG.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:23Od: Kytka
No esa, je to paráda. Ale kolik jich umí nasázet Karlovič a vyhrál někdy něco velkého? Ostatní věci jsou také důležité. Zejména ta zlepšená obrana je parádní. Už jsem si kolikrát říkala, ta výměna trvá moc dlouho, to nedá a přece toho uřvanýho prcka dostala.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:34Od: horska.kraslice
Karolína se dnes perfektně držela taktiky. Rozhazovala míčky vlevo vpravo, to jsem docela zírala. Ani motorová myš nebyla schopná to uběhat.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:22Od: Fandina
Dneska mi moje C/K/arolin/e/y udělaly radost. Tak ještě ty Peti. Pojď!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:22Od: Pavlis
Karolíně gratuluji. Slušnej výsledek.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:22Od: Nenela
Jeste ted jsem v soku. Pozitivnim. Cely zapas jsem skoro nedychala.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:21Od: tommr Karolína Plíšková
krásně pomstila sestru. Nikdo si nesmí myslet, že dokáže porazit obě Plíškový na jednom turnaji ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:22Od: blixa
Dobrá hláška :D :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:22Od: Krisboy
To jenom sestry Plíškovy mohou porážet jiné sestry. Teda zatím jenom Karolína a jenom Williamsky, ale to je jen začátek :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:26Od: Kytka
Jo to jen Karolína může porazit obě Williamsky v plné síle na jednom turnaji.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:27Od: Kytka
A ještě k tomu, když je to GS.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:20Od: Kytka
Jupíííííí. Velká gratulace, takhle přejet Halep. Paráda. Tak přece Krupa něco vymyslel. A Všetíček odvedl na Káje parádní práci. Uhonit Halepku v dlpouhé výměně a ne jen jednou. A teď ještě Petra aby postoupila a měli bychom jistou finalistku.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:26Od: tommr
jj chvílema tam Karolína Halepku pěkně honila z rohu do rohu. Halepka dostala ochutnat vlastní medicínu ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:19Od: historik
Přiznám se, že před zápasem jsem moc nevěřil a když to začalo hned stavem 0:2, tak jsem si říkal, že z toho dnes zas nic nebude. Ale teda potom to byl od ní fakt skvělý tenis.Co bylo super že skvělou obranou a rozdělováním míčů nutila Halep k chybám.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:24Od: Kytka
Kája tak často začíná. Je to velká holka, tak něž se to tělíčko rozhýbe. Ale pak jede.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:19Od: George_Renel Hotovo, troubili
Možná nejlepší výkon Karolíny co jsem kdy viděl. Po prvních 2 gamech by to asi nikdo neřekl. Velká gratulace, vyřadit zrovna řvoucí Rumunku potěší obzvláště.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:20Od: vendulkabendulka
+1
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:24Od: tommr
jj dneska hrála Karolína opravdu parádně. Na Halepku zvolila skvělou taktiku: hrála rychle, důrazně a k čárám a žádnej vyčkávací tenis se kterým asi Halepová počítala ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:31Od: Kytka
Možná Krupa s Kájou dojde k větším úspěchům než došel s Tomem. Karolína je učenlivější, přístupná změnám a tenisově chytřejší než Tom. Ale hlavně má mnohem lepší hlavu, má mentální sílu.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:19Od: Fandina Nádheraaaaaaaaaa
Gratulace Káje, je to super. Mám radost velikou. Nádhera.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:18Od: rosm
Halep úplně mimo od začátku, stejně jak Stephens včera nechápu.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:19Od: blixa
Kája je zdeptá pohledem ;-) :D
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:22Od: tommr
a nemohlo to náhodou být skvělým výkonem Karolíny? :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:37Od: rosm
zas tak skvely vykon, aby to rozhodilo Halep? tezko, vyhazovala to sama ven.
[ Reagovat ]
10.05.2018 16:26Od: Kytka
A kdo ji k tomu, aby se vyhazovala přinutil? ne to je pořád, nejen v tenisu. Když se Čechům něco povede, tak to jistě bylo tím , že měli štěstí nebo ten druhý měl špatný den a radši na to hned zapomeneme. A když se něco po.ere, tak se o tom mluví i století, jako o Bílé hoře.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:30Od: lars
Tak kdyz na kurtu byla tvar "porazene zombie" ze vcera, tak to by rozhodilo asi kazdyho :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:18Od: Krisboy
Revoluce je tu. Každopádně velká gratulace!!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:18Od: vendulkabendulka
Mimochodem, toto je teprve druhé vítězství Karolíny nad světovou jedničkou. První byla Serena na USO 2016.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:18Od: com
KAROLINA DNESKA SUPER!!!!! Asi prekvapila skoro kazdyho :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:17Od: Dobry-den Pche
Rutinní výhra. Ani se nezapotila. ;-)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:16Od: Fandina
Nastupuje Nadalová antuky 2018. Stuttgart, Madrid, co bude dál?
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:08Od: com
Karolina ma dneska i stesti, tusim uz druhy prase :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:12Od: tommr
to měla i včera ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:02Od: vendulkabendulka
Jestli tahle forma vydrží Karolíně do RG, tak v podstatě už můžeme bouchat šampaňské.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:07Od: vendulkabendulka
Doufám, že jsem to nezakřikla :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:07Od: Andrew89
trošku hodně předčasné...
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:15Od: milik254
V Paříži je jiná antuka je hraje se až za tři týdny. Do té doby se může vše naprosto otočit.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:21Od: blixa
Jiná antuka je hlavně v Římě. V Paříži není zase tak pomalá.
[ Reagovat ]
10.05.2018 15:01Od: Andrew89 Kaja
zápas nevidím, vidím jen čísla a zatím asi paráda...jen ta dál
[ Reagovat ]
10.05.2018 14:47Od: Fandina
Kája super. První set proti Halep s přehledem. Tak ještě jeden. Kájino pojď!!!
[ Reagovat ]
10.05.2018 14:47Od: tommr Karolína Plíšková
velmi dobrej první set od Karolíny. Stejně jako včera na začátku trochu zaspala, ale pak se rozjela ke skvělýmu výkonu. Snad jí to vydrží i do druhýho setu ... :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 14:45Od: historik
tak to byl super první set od Karolíny jako fakt mě překvapila
[ Reagovat ]
10.05.2018 14:45Od: com
taaaak a uz jenom jeden set :)
[ Reagovat ]
10.05.2018 14:40Od: Linka
Karolina dneska ve dvou v suchým triku.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist