Pusťte Djokoviče na US Open! Přes 16 tisíc lidí podepsalo petici

  • Ke středečnímu večeru už přes 16 tisíc podpisů má on-line petice, která usiluje o to, aby se Novak Djokovič mohl zúčastnit letošního US Open. Majitel 21 grandslamových trofejí momentálně na půdu Spojených států vstoupit nesmí, jelikož není očkován proti koronaviru.
    20. 7., aktualizováno | Aktuality |  94 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

Přesto Djokovič figuruje mezi přihlášenými hráči, jejichž seznam dnes zveřejnili pořadatelé newyorského grandslamu. Místo v hlavní soutěži má automaticky jisté na základě postavení v žebříčku ATP. Nechybí na něm ani vítězka 23 grandslamových titulů Serena Williamsová, jež se na kurty vrátila po roční pauze a ve dvouhře startovala ve Wimbledonu.

Autoři vytvořili petici na portálu change.org a vyzývají Americkou tenisovou asociaci (USTA), aby zatlačila na americkou vládu: "V této fázi pandemie není naprosto žádný důvod pro to, aby nemohl Djokovič hrát na US Open 2022. Americká vláda a USTA musejí společně pracovat na tom, aby mohl startovat."

Bývalá světová jednička Djokovič vakcínu proti koronaviru odmítá a je smířený s tím, že nebude moct odehrát kompletní sezonu. V lednu byl deportován z Austrálie a nemohl obhajovat titul na Australian Open, v březnu přišel o americké podniky v Indian Wells a Miami, antukové jaro směl odehrát kompletně a před necelými dvěma týdny ve Wimbledonu už počtvrté v řadě triumfoval. A teď může chybět na dalších dvou akcích Masters a už druhém majoru.

Aktuální pravidla pro vstup do Spojených států jsou jasná, cestující musí být plně očkován a před nástupem do letadla předložit potvrzení. "Rád bych v USA hrál, ale v současnosti to není možné. Nic s tím nenadělám, počkáme a uvidíme. Je na americké vládě, zda povolí neočkovaným lidem vstup do země," řekl Djokovič ještě před začátkem Wimbledonu.

Někteří vlivní američtí politici už se vyslovili pro to, aby byl Djokovičovi start na US Open umožněn. Například bývalý šéf národní zpravodajské služby Richard Grenell, kterého na Twitteru sleduje téměř milion lidí. "Dovolte Djokovičovi hrát! US Open se samo ochuzuje, když na svůj turnaj nepustí jednoho z nejlepších hráčů na světě."

Závěrečný grandslam roku vypukne v New Yorku 29. srpna.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (94)
21.07.2022 20:56Od: Nola
Od: Ondrej2280
Nenqznacujem vobec nic,tvrdim ,ze sa dopuje v kazdom.profi sporte a to bez rozdielu ci ide o individualny alebo kolektivny sport..kedze aj ten kolektivny je vo.finale zavisly na vykonoch jednotlivcov...doporucujem ti prelistovat knihu The Fix,tam je krasne popisane aj spolu s vypovedami sportovcov(akym sposobom sa ovlyvnuju zapasy,co za tym stoji ,vrattane dopingu napriklad v serii A,a je to bezna prax ci sa bavume o tenise alebo inom sporte)Samozrejme ,ze keby sa dodrziavali vsetky pravidla a pre vsetkych by boli rovnake tak by doping nebol,ale to by si tu zaroven nemal tie famozne vykony a z toho vyplyvajuci dalsi marketing...tak.ako.idu peniaze von ,tak sa.musia nejak naliat aj dnu...preto je to profi kolotoc:)
[ Reagovat ]
21.07.2022 21:01Od: Nola Re: alter ego FH
potvrdil, ze WADA ja banda skorumpovanych luzrov tiez potvrdil, ze francuzska ministerka neklamala... Masha nakoniec skoncila ako exemplarny odstrasujuci priklad, so smiesnym meldoniom.....

ak takto funguje WADA, co si mam mysliet potom o WHO?
[ Reagovat ]
21.07.2022 23:22Od: Ondrej2280
si padla teraz z neba?:) co si myslis, ze v profi sporte sa nedopuje....?:) dopuje..dopuju tensiti, hokejisti, cyklisti...ked chces prekonavat rekordy, ist cez zranenia a posuvat hranice, tak to nejde len s tym, ze mas silnu volu a danosti:)v ziadnom sporte...takze bud sa uspokojis s tym, ze budu pirmerene casy, vysledky..alebo chces fantasticke vykony...a amrketing nechce priemerne veci, v ziadnom sporte:)...a Nola uz , prestan s tym FH:)))ked ti tak prirastol k srdcu, tak mu pis na jeho nick...a ked to enchapes tak si bud pri..na..alebo tupa..
[ Reagovat ]
22.07.2022 15:46Od: Rafaeoli25
Taky se musím tomu s FH smát a myslím, že on se baví taky smile
[ Reagovat ]
22.07.2022 15:42Od: Rafaeoli25
Jsem s Forehandem v čilém kontaktů již dlouhou dobu a musím říct, že v něčem pravdu máš, ale v něčem se mýlíš. Ano, FH tu pod novými nicky byl, je a bude, pod jakými samozřejmě neřeknu, nikdy ho nepodrazím, Ondrej to ale fakt není, v tom se pleteš smile
[ Reagovat ]
23.07.2022 20:34Od: Marduch
Podle mě si jen vymýšlíš. Forehand je dostatečně inteligentní, než aby s tebou sdílel své případné další nicky.
[ Reagovat ]
21.07.2022 16:26Od: Nola Cerundolo
si dnes povodil Mrazika, ten chalan ma antuku v malicku, a to Mrazik nehral nejak spatne....
[ Reagovat ]
21.07.2022 19:20Od: soloo
smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 14:25Od: Tennisfan77
Borec na tipu trefil vadný kurz v zápase Ruud-Lehečka, kdo vyhraje 5 a 6 game, kurz 100 za 1000,- Kč

Za barák mu to tipáč tradičně stornuje jako vadu a adios. smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 13:28Od: Vlk-v-trave BicMac for Djoko
McEnroe: Musíme najít způsob, jak umožnit Novaku Djokovičovi hrát na US Open.

Bývalý americký tenista John McEnroe poskytl Tennis 365 pár slov k analýze slabe možnosti účasti Novaka Djokoviče na příštím US Open 2022, turnaji, na kterém se podle všech indicií neobjeví, protože není očkován proti koronaviru, což je nezbytné pro vstup do severoamerické země.

- Žádá, aby Novak Djokovič mohl na turnaji hrát:

"Musíme najít způsob, jak by Novak Djokovič mohl hrát US Open, jak je možné, že takový šampion nemůže hrát turnaj? Právě vyhrál Wimbledon. Je to velký šampion a na čtvrtém a posledním grandslamu roku by měl být. Nesouhlasím s jeho rozhodnutím nenechat se očkovat proti koronaviru, ale respektuji ho. Je jedním z nejsilnějších sportovců na světě a všechna jeho rozhodnutí budou velmi pečlivě sledována.

- To, co se stalo na Australian Open, se už nesmí opakovat:

Spousta lidí teď tvrdí, že za to, že Nole nehraje US Open, může on sám. Z Austrálie už byl deportován a nyní to vypadá, že situace je stejná. Doufám, že někdo najde způsob, jak to vyřešit. Je šílené, aby Novak při své současné formě vynechal US Open.

- Vzkaz pro USTA:

V této fázi pandemie není absolutně žádný důvod, proč Djokovičovi neumožnit hrát na US Open 2022. Americká vláda a USTA musí spolupracovat, aby mu umožnily hrát. Pokud mohou hrát neočkovaní američtí hráči, měl by mít Djokovič také povoleno hrát. Je jednou z legend tohoto sportu. Zaridte to, USTA! uzavřel.

https://www.puntodebreak.com/2022/07/21/mcenroe-encontrar-manera-novak-djokovic-pueda-jugar-us-open
[ Reagovat ]
21.07.2022 13:29Od: Vlk-v-trave
BigMac se rozsoupl:) Do USO daleko, ale tusim, ze denne nejaky ten clanek na to tema ted bude:)))
[ Reagovat ]
21.07.2022 14:44Od: Ondrej2280
Staci ked sa necha zaoockovat a moze veselo na us hrat..a ani BigMac by uz nemusel za neho dalej orodovat..easy..:)
[ Reagovat ]
21.07.2022 11:51Od: Vlk-v-trave Austrálie obnovila Voráčové vízum
Austrálie obnovila Voráčové vízum a oddělila její případ od případu Djokoviče.

Souběžně s tím, co se dělo s Novakem Djokovičem před Australian Open 2022, se rozvíjel případ podobných charakteristik a mnohem menšího mediálního pokrytí, který získal veřejnou relevanci až poté, co byl Srb zavřen a následně deportován.

Renata Voráčová se dále účastnila australských turnajů, ale krátce po odhalení balkánského případu byla zatčena, uvězněna a deportována ze země.

Rozhodla se nepřiznat se, a tak nedošlo k soudnímu procesu, ale vedla urputnou právní bitvu, díky níž získala zpět své vízum, jak uvádí TheAge. Je tato zpráva důvodem k naději pro Novaka Djokoviče?

Odpověď není zcela jasná, protože australský správní odvolací soud, který má v této věci pravomoc, sice rozhodl precedentně, ale dal jasně najevo, že případ 38leté české hráčky a případ Bělehradskeho hrace se v některých klíčových ohledech velmi liší.

Nenašli jsme žádné důkazy o tom, že by nesplňovala požadované normy, a opírali jsme se o zdravotní výjimku udělenou ministerstvem zdravotnictví státu Victorie a potvrzenou Tennis Australia.

Navzdory skutečnosti, že nebyla očkována, tento soud uznává, že jí ve vstupu do země nebránil žádný zákon, protože pravdivě odpověděla na cestovní prohlášení a předložila nezbytné a přesvědčivé důkazy o zdravotním důvodu, pro který potřebovala výjimku, uvádějí.
[ Reagovat ]
21.07.2022 11:52Od: Vlk-v-trave
Podle příslušného soudu nemá Djokovičův případ s případem Voráčové nic společného.

Tímto důvodem nebylo nic jiného než přirozená náchylnost jejího těla k trombóze, kvůli které musela očkování o několik měsíců odložit, protože krátce před cestou prodělala COVID-19.

Nuance, kterou soud považuje za velmi odlišnou od Djokovičové, spočívá v jejím postoji k očkování.

Voráčová nikdy nezaujala postoj proti očkování, a proto její přítomnost na australské půdě nepředstavuje veřejné ohrožení zdraví v zemi.

Djokovič projevil nerespektování izolační politiky a dal jasně najevo svůj postoj proti očkování, čímž se jeho případ zcela liší od případu Renaty Voracové, uvedl soud ve svém rozhodnutí.
[ Reagovat ]
21.07.2022 11:53Od: Vlk-v-trave
Soudní dvůr dále uznává, že postih Renaty Voráčové měl velmi negativní dopad na její profesionální kariéru, neboť jí ztížil účast na akcích pořádaných v jiných částech světa, a domnívá se, že zachování postihu by mělo přehnaný dopad na její profesionální kariéru.

Na tomto místě je třeba připomenout, že Novak Djokovič má v současné době po dobu tří let zákaz vstupu do Austrálie, protože byl deportován.

Výjimku může udělit pouze ministerstvo pro přistěhovalectví z důvodu veřejného zájmu a/nebo ze soucitu, přičemž se teprve ukáže, zda změna vlády, ke které došlo, povede ke zrušení trestu uloženého Srbovi.

https://www.puntodebreak.com/2022/07/21/australia-reestablece-visado-voracova-desliga-caso-del-djokovic
[ Reagovat ]
21.07.2022 12:33Od: soloo
tak srb bude vyhravat pouze wimbledony
[ Reagovat ]
21.07.2022 13:31Od: Vlk-v-trave
:) A nebo RG... na to bude mit vzdy spec. pripravu v Jizni Americe 3 roky...
[ Reagovat ]
21.07.2022 14:01Od: Krisboy
Další rozdíl v těch dvou případech je v tom, že Voráčová nelhala, nesnažila se úřady obelhat a také v té nekonečné aroganci Ježíše a hlavně jeho rodiny. To, jak se na té tiskovce choval Srdjan a Jéžův brácha, mu skutečně pomoci nemohlo.
[ Reagovat ]
21.07.2022 11:20Od: Vlk-v-trave NBC News NOW
Od rana sleduji behem prace NBC News NOW.

Hlavni zpravy:

Biden bojuje s rekordy teplot... a problemy s elektrarnama...
Causa Trump pokracuje...
Valka na Ukrajine...
Zralok na plazi...
Nejaky borec si udelal radioaktivni bombu... zadrzeny...(tohle se muze stat jedine v USA nebo Rusku:)
Historie rasismu na plazi v Kalifornii, Bruce Beach...
Nova vlna covidu v NY. Mnoho obav o stabilizaci ve meste...

a Djokovic, u ktereho kratce hlasi, ze nebude vpusten do USA... zatim zadne moznosti zmeny v jeho pripadu... nemaji cas se zabyvat prkotinama:)))
[ Reagovat ]
21.07.2022 11:41Od: Vlk-v-trave Re: Sance Djokovice
Jake sance jsou, aby se tem dostal...

Vizum do USA mu daji.

Letet, ale musi do Mexika.

Pak si najmout auto - karavan, a udelat si vylet ala Kvido Pella s Diegem tim autem do NY.

Hranici nejlepe prekrocit v El Pasu, nebo Rio Grande... tam ho stejne neznaji... jak bude mluvit srbsky a rikat ze je z Ukrajiny, sance je celkem velka.

Rozhodne na uzemi nepouzivat letecke spojeni... ani nepouzivat hotely, motely atd. Stale byt v karavanu jako Dustin Brown.

To same ve meste NY, bydlet v karavanu... a doufat, ze to budou mit na haku, ze tam je nejaky Djokovic, nebot maji plno jinych dulezitejsich problemu...:D

Uvidime, jestli ho to napadne, a uprimne, ani bych se nedicil, jak by sel najednou News, Djokovic v NY, prijel autem z Mexika:D
[ Reagovat ]
21.07.2022 06:13Od: Vlk-v-trave FOX 5, NEW YORK
NY ma uplne jine problemy, a zabyvat se jednim hracem, asi moc nebude...

https://www.fox5ny.com/news/new-york-to-analyze-covid-policies

Kathy Hochul resi centaura:)
[ Reagovat ]
21.07.2022 05:56Od: Vlk-v-trave Novak Djokovič zřejmě vynechá US Open
Novak Djokovič zřejmě vynechá US Open poté, co USTA potvrdila, že bude respektovat politiku vlády Spojených států týkající se neočkovaných cestujících ze zahraničí.

Srb mohl hrát na French Open a ve Wimbledonu, který vyhrál posedmé v kariéře, přestože nebyl očkován proti COVID-19.

Je však nepravděpodobné, že by měl šanci bojovat o čtvrtý titul ve dvouhře ve Flushing Meadows.

...V prohlášení zveřejněném spolu s přihlašovacími seznamy to uvedla USTA: "Podle pravidel ITF pro grandslamové turnaje jsou všichni hráči, kteří splňují podmínky, automaticky zařazeni do hlavních soutěží dvouhry mužů a žen na základě žebříčku 42 dní před prvním pondělím konání turnaje.

US Open nemá pro hráče zavedený očkovací mandát, ale bude respektovat stanovisko americké vlády ohledně cestování do země pro neočkované neamerické občany.

Pokud Djokovič newyorský major vynechá, bude to znamenat, že dostane šanci zahrát si na grandslamu až na French Open 2023.

https://uk.sports.yahoo.com/news/djokovic-set-miss-us-open-182359719.html (treba najit prez google, strasne dlouhy link, to TP nepobere:)
[ Reagovat ]
21.07.2022 05:42Od: Vlk-v-trave USTA vydala prohlášení
USTA před několika minutami vydala prohlášení, v němž informuje o svém postoji k možnosti vstupu hráčů na turnaj bez očkování:

US Open nevyžaduje, aby jeho hráči byli očkováni, ale respektuje postoj americké vlády ohledně možnosti vstupu neočkovaných neamerických občanů do země.

Podle pravidel grandslamového turnaje jsou všichni hráči, kteří mají nárok na účast, automaticky zapsáni na seznam přihlášených na základě žebříčku 42 dní před prvním pondělím GS turnaje...

https://www.puntodebreak.com/2022/07/20/usta-explica-jugar-us-open-jugadores-deberan-vacunados
[ Reagovat ]
21.07.2022 05:47Od: Vlk-v-trave Re: Poradatele USO22
Naším cílem je zajistit, aby byl váš zážitek v roce 2022 příjemný a bezpečný. Budeme se nadále řídit pokyny CDC, státu New York a New York City COVID a radami našich lékařských konzultantů, abychom vytvořili a zavedli zdravotní a bezpečnostní protokoly pro US Open 2022.

Další podrobnosti o konkrétních zdravotních a bezpečnostních protokolech US Open budeme sdílet, jakmile budou k dispozici.

Upozorňujeme, že na základě nedávných pokynů místních vládních úřadů již v tuto chvíli nebudou držitelé vstupenek muset pro vstup na US Open předkládat doklad o očkování COVID. Pokud dojde k jakýmkoli změnám týkajícím se statusu očkování, budeme vás aktuálne informovat.

https://www.usopen.org/en_US/content/us_open_health_and_safety.html
[ Reagovat ]
20.07.2022 23:19Od: Vlk-v-trave Fernando González
ma v tom jasno.

V budoucnu tenisu budou dominovat Sinner s Alcarazem... Ale neuvedl, kdy to presne nastane, a na jak dlouho....:)

https://www.puntodebreak.com/2022/07/20/fernando-gonzalez-sinner-alcaraz-dominar-futuro

* veri v navrat Fedexe... a Nadal ho nema uz cim prekvapit... prekvapil ho jiz tolikkrat...ze tam je asi schopny uverit, ze se muze stat jeste cokoliv:)))
[ Reagovat ]
20.07.2022 19:09Od: Nola Molcan
dnes vypoklonkoval Bustu smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 21:14Od: Pavol
Chlapec sa chytá. smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 10:37Od: Tennisfan77
No konkrétně ten zápas jsem viděl, radši jsem to cashoutoval v TB.

Nerad se při sázení nějak vymlouvám, ale to štěstí, které měl včera Molčan byl dar boží, ten trefil v TB minimálně 5x čáru, jedno prase a ten třetí set prakticky trefoval vše 1-2 cm kolem čáry, tohle jsem fakt dlouho neviděl. smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 10:41Od: Marduch
A jak jinak bys chtěl porazit toho otravnýho španělskýho snaživce, i Novakovi z něj na USO jeblo smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 10:47Od: Tennisfan77
Neříkám, že si to nezasloužil, to je v cajku. Ani jsem neprohrál, takže nebrečím.

Ale Molčan měl fakt kurevské štěstí a ten TB to úplně vyšperkoval, to byl masakr prostě co mu tam padalo. smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 11:02Od: soloo
Marduch dobrá poznámka
[ Reagovat ]
20.07.2022 18:32Od: Nola
:D najviac tu place alter ego
pravidla su pravidla smile

preco asi? kazdy si sam utvori vlastny nazor....

Novak na USO hrat nebude, to by sa museli zasadne zmenit pravidla, ktore nemaju hlavu ani patu, kedze obcania USA mozu cestovat bez obmedzenia...

viac poslusnych jedincov, ako alter ego a svet je hned krajsi smile, aj ked mu po jeho vylevoch, ktore tu obcas predvadza, neverim ani sloveo, on by pre vlastne blaho potopil aj najlepsieho kamosa smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 18:46Od: Ondrej2280
Samozrejme,ty by si isla ku dnu prva Nola:)))
[ Reagovat ]
20.07.2022 19:08Od: Nola
smile mas to pomylene FH, smilemy dvaja nie sme kamosi
[ Reagovat ]
20.07.2022 22:25Od: Ondrej2280
Zas FH?:))si nepoucitelna:))
[ Reagovat ]
21.07.2022 15:34Od: Rafaeoli25
Ondřej Forehand není.
[ Reagovat ]
21.07.2022 16:21Od: Nola
zlodej krici chytte zlodeja :D /v preklade, fanusik, ktory bol v minulosti prichyteny, ze ma vytvorenych viac nickov, nie je zrovna doveryhodny/

aky pan, taky kram - to ti uz prekladat nebudem
[ Reagovat ]
20.07.2022 17:25Od: R01316
Cele je to komedie, statisice neockovanych ilegalu se vali pres jizni hranici (ne ze by to oskovani k necemu bylo...), Biden a spol je vitaji s otevrenou naruci, pac doufaji, ze aspon budou mit za par let volice, ti maji zajisteny rozvoz zdarma po celym USA, v letadlech nasedaji prednostne, k tomu jeste dostavaji zdarma smartphony, v Kalifornii maji i zdarma zdravotni pojisteni.. Zato Novak je hrozba pro cely narod, ale druglordi z jihu, ti teda ne... Kde je ta petice, hned to jdu podepsat. Houby ze podminky plati pro vsechny, uz ted plati jen pro nekoho
[ Reagovat ]
20.07.2022 18:28Od: paddy
Djokovič může taky překročit hranici jako ilegál.
Ale dopadlo by to stejně jako v Austrálii, tedy vyhoštěním. smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 18:33Od: R01316
tak by to aspon odhalilo pokrytectvi mistni vlady, kdyby si tam vsechny az na jednoho nechali
[ Reagovat ]
21.07.2022 12:28Od: turista
Škoda mluvit.
[ Reagovat ]
20.07.2022 16:06Od: com
Nikam, doma budes! smilesmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:53Od: peRFect
Pominu-li význam pravidel COV-19, tak se tážu pléna - na základě čeho by měl výjimku dostat Novak a jiní, běžní občané ne? To se domnívám, je gró věci. Pravidla jsou pravidla ač se mohou někomu zdát třeba nesmyslná.
[ Reagovat ]
20.07.2022 16:00Od: Ondrej2280
Na zaklade nicoho...podmienky vstupu platia pre vsetkych
[ Reagovat ]
20.07.2022 18:17Od: No-le
Problém je v tom, že ty podmínky jsou špatné a je třeba je změnit. Viděl bych v tom jakousi logiku kdyby to očkování k něčemu bylo. Ale když špatná pravidla platí pro všechny, je třeba je změnit.
[ Reagovat ]
20.07.2022 19:41Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 12:25Od: peRFect
Chápu správně, že umíš prokázat, že je očkování k ničemu?
[ Reagovat ]
20.07.2022 16:04Od: soloo
problem tkví v tom že legalni obyvatele su pouze indiani , jedine oni maju pravo vladnout na kontinente
[ Reagovat ]
20.07.2022 16:08Od: RFanousek
To je samozřejmě blbost.
[ Reagovat ]
20.07.2022 16:20Od: soloo
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:44Od: Mayo
Novak Djokovic patrí na USO smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:32Od: Vlk-v-trave 12 000
je malo:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:33Od: Rafaeoli25
No 12 milionů by znělo jinak. Ale to by měli dát i sami Srbové z poloviny dohromady. Zatím moc nemákli smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:44Od: Vlk-v-trave
165 milionu americkych hlasu jak by ziskal, tak by ho demokrate meli pustit:D)
Trebas to do mesica stihne posbirat...
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:18Od: Rafaeoli25
Novak by tam samozřejmě měl být, covidovou hysterii nechápu už od jejího samotného počátku, teď už je ale nesmyslná úplně, zvlášť potom, když začátkem války na Ukrajině ztratila pravidla v Evropě jakýkoli smysl a platnost, najednou se může po kontinentu cestovat i s otevřenou tuberou a dalšími nemocemi a nevadí to, tak by neměl vadit ani covid.
[ Reagovat ]
21.07.2022 12:29Od: turista
Škoda mluvit.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:05Od: kolapse
tak hlavně že tam pouští lid s falešnýma průkazamasmilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:37Od: Vlk-v-trave MAXIME CRESSY
Jeho snem je renesance servisu/voleje v tenise a stat se svetovou no.1

https://www.puntodebreak.com/2022/07/19/cressy-sueno-revitalizar-saque-red-circuito-poseo-necesario-numero-1

:)
pekne cile si stanovil Max, Medvedev ma urcite radost:D
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:20Od: misa
Servis/volej smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:18Od: Vlk-v-trave
PUSTTE BRATRA DOMU!!! :)))
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:59Od: annah
Přála bych si, aby na USO startoval, ale myslím, že žádnou výjimku asi udělit nemůžou. Dokážu si představit tu vlnu žádostí typu: když on, tak ja chci taky výjimku...
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:34Od: RL68
Pravidla jsou pro vsechny stejne,i pro pana Djokovice!
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:40Od: Mony
Jasně, ale snad to pomůže s tím nesmyslným lobbystyckym zákonem něco delat
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:04Od: Nenela
Pustte ho tam, dejte mu nejaka specialni pravidla jakoze noseni rousky uplne vsude krome zapasu, neco byt musi, ale PUSTTE HO TAM! Jeho ucast/neucast zasadne ovlivnuje historii tohoto sportu. Hromady vyjimek maji i jini hraci
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:02Od: Tennisfan77
Jakoby si nemohl fejknout nějakou vitamínovou injekci, certifikát podplatí a aloha. Však vlády rozkrádají všechno, všichni to ví a tady se řeší jedno očkování. smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:49Od: Tomas_Smid_fan
Možná se to bojí fakenout Jokerovi...smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:01Od: Mony
Žádný takový! Žádná protekce! Když mě nepustili, tak ani Djokera! Jinak budu zarlitsmile... smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:50Od: Tomas_Smid_fan
zorganizuj si peticismilesmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:54Od: Mony
To spíš petici pro Stvanicky Centr pro turnaj WTA příští týden nebo alespoň příští rok
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:38Od: Grape ...
Ono to má dvě stránky.
Ač jsem příznivcem očkování, tak kvůli různým mutacím už dnes očkování u člověka hraje o dost menší roli než se doufalo a díky menší nebezpečnosti současných variant je celkem absurdní chtít očkování pro vstup do země.
Na druhé straně - je to věc daného státu a pokud ta pravidla mají takto nestavena, neměly by se dělat výjimky protože Djokovič.
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:39Od: Tennisfan77
Očkování hraje roli zejména u starších lidí, tam ta mutace není podstatná. Znám několik jedinců, kterým očkování vyloženě zachránilo krk - samozřejmě vždy to byli jedinci 60+
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:41Od: Grape
To ani v nejmenším nezpochybňuji.
[ Reagovat ]
20.07.2022 14:56Od: turista
Vzhledem k tomu, že místní mohou hrát na US Open bez očkování tak je blokace Djokoviče nesmyslná. Jinak jsem pro očkování rizikových lidí. Mám 61 let a dělám ve zdravotnictví takže jsem dnes dostal 4.včeličku do níž mě nikdo nenutil. Bylo pouze vydáno doporučení pro kategorii 60+ a pro lidi se snížením funkce imunitního systému a s dalšími rizikovými nemocemi v jakémkoliv věku.
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:08Od: gigin
já tě úplně vidím

https://imgway.cz/v/4Jor.jpg
[ Reagovat ]
20.07.2022 18:20Od: No-le
Místní mohou hrát bez očkování? Tak to už je opravdu pakárna...smile
[ Reagovat ]
21.07.2022 12:30Od: turista
Ano. Je to pakárna.
[ Reagovat ]
20.07.2022 22:33Od: baba
nevím, proč si všichni myslí, že věk 60+ musí být rizikový. Znám chlápka 76 a fyzičku a vitalitu a zdraví by mu mohl závidět leckterý 40 letý, mé matce je 87- je po 2 covidech / bez problémů/je zdravá a vůbec se necítí ohrožená...tak proboha neglobalizujte a nechte každého jedince, ať si to rozhodne sám...
[ Reagovat ]
21.07.2022 08:31Od: Grape
Tyhle výjimky nemění nic na tom, že obecně se se zvyšujícím se věkem zvyšuje i riziko těžkého průběhu.
[ Reagovat ]
21.07.2022 12:32Od: turista
Ano. Protože s věkem dochází k určitému slábnutí imunitního systému.
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:00Od: majco3434
Pustte Djokoviče na US Open a Pustte taky diskusii smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 09:47Od: jurasekh NE
Buď pravidla platí nebo ne! Výjimkami je vždy dlážděná cesta do pekelsmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 09:53Od: dappe
Nadal by asi nesouhlasil, výjimky z něj udělaly nejúspěšnějšího tenistu historie.:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:12Od: TheRoyalBlue
Lenže tu sa bavíme o pravidlách turnaja/športu na jednej strane, a o pravidlách v celej krajine. Dôsledky sú diametrálne odlišné :) Zo športového hľadiska som za účasť Djokoviča, ale zo sociálno-politického som proti. Už aj tak spoločnosť dosť trpí nedostatkom dôvery v inštitúcie, netreba prilievať do ohňa tým, že pravidlá, ktoré platia pre bežného smrteľníka, neplatia pre elitného športovca.
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:17Od: dappe
Jasně, já s tím souhlasím. Jen mi vždy přijde slovo výjimka úsměvné, zvláště když o rekord bojuje s Nadalem.
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:02Od: turista
Úsměvné to je. Nadal dostal na Roland Garros vyjímku na to odehrát celý turnaj pod injekcemi silných analgetik. Tuto vyjímku by nedostali nejen žádní cyklisté na Tour de France ale na Roland Garros kromě Nadala ani žádní tenisté včetně Djokoviče. Utřeli by nos. Ale budiž. Stalo se.
[ Reagovat ]
20.07.2022 15:11Od: Ondrej2280
A to tvrdis na zaklade coho?:)si osobne vyberal podmienky kto a za akych okolnosti moze startovat?:)..ak nie..tak su to zas len blbosti a presvedcenia:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 10:54Od: Ondrej2280
Presne tak...to isto nespravia aj ked po australskej komedii ide v podstate o noveho srbskeho Jeziisa:))
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:55Od: Tomas_Smid_fan
tak vlezdoprdelkové se měli vždycky líp než Ježíšové.
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:54Od: Ondrej2280
Tie tvoje blahosklonne žvasty sa fakt tazko citaju::)a priklad toho ako sa lezie do zadku si tu ukazal ty ,pri obhajobe Mr.Jiraska a jeho podivuhodnych metod spravy portalu;)
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:37Od: Tomas_Smid_fan
Nikdo tě nenutí moje žvásty číst, můžeš si mě dát do ignorusmile
Jakkoli, tvoje neschopnost chápat psaný text začíná být na TP vyhlášenásmile Pak není divu, že píšeš blbiny, jaký píšeš.
[ Reagovat ]
20.07.2022 13:40Od: Ondrej2280
Ty si fakt vyhlaseny,ale..nieco.ine:)nechce sa mi ta davat do.ignoru...načo:)
[ Reagovat ]
20.07.2022 11:53Od: Tomas_Smid_fan
V tom případě je čeština peklo samosmilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:00Od: Krisboy
Pro cizince učící se česky jistě ano smile
[ Reagovat ]
20.07.2022 12:07Od: Tomas_Smid_fan
Narážel jsem na ty výjimky, no a ty jsou myslím peklo pro každéhosmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist