Ruud nepovolil Berrettinimu jediný set a postupem do finále si může zajistit post světové jedničky

  • US OPEN - Casper Ruud zvládl i své druhé čtvrtfinále na grandslamových turnajích. Finalista nedávného French Open dnes na US Open přehrál 6-1 6-4 7-6(4) Mattea Berrettiniho a znovu zvýšil své šance stát se v pondělí novou světovou jedničkou. Jistotu může mít už v případě semifinálového vítězství nad Karenem Chačanovem, který udolal Nicka Kyrgiose a poprvé postoupil do semifinále grandslamu.
    6. 9., aktualizováno 7. 9. | Aktuality |  119 komentářů
    Casper Ruud (© AFP)Casper Ruud (© AFP) 
     

Casper Ruud byl dlouho a možná stále někým je považován za antukového specialistu. Rodák z Osla však od začátku loňské sezony učinil obrovský progres na betonech. Loni si zahrál čtvrtfinále na turnajích Masters v Torontu a Cincinnati, v San Diegu získal svůj první titul mimo antukové dvorce a hrál semifinále Turnaje mistrů. Letos má na kontě finále na Masters v Miami, semifinále na akci stejné kategorie v Montréalu a předevčírem se stal prvním norským čtvrtfinalistou US Open.

Ve Flushing Meadows si po cestě do svého druhého čtvrtfinále na grandslamech postupně poradil s Kylem Edmundem, Timem van Rijthovenem, Tommym Paulem a lucky loserem Corentinem Moutetem. A v dnešním souboji přehrál 6-1 6-4 7-6(4) bývalého semifinalistu Mattea Berrettiniho.

Aktuálně sedmý hráč světa v první půlce utkání naprosto dominoval a rychle se dostal do vedení 6-1 5-1, na kontě měl jednociferný počet nevynucených chyb. Pak ale začal kazit více a Berrettini se dostal do hry. Druhou sadu sice na druhý pokus dopodával, ovšem ve třetím dějství pustil Itala do vedení 4-1 a 5-2. Na servisu odvrátil dva setboly, skóre nakonec srovnal a v tie-breaku měl jasně navrch.

Ruud tak zvládl i své druhé čtvrtfinále na podnicích velké čtyřky. Na letošním French Open to dokonce dotáhl až do finále, v němž ho zastavil Rafael Nadal. V New Yorku dál bojuje o post světové jedničky, ze kterého může sesadit Daniila Medveděva.

Stačit by mu k tomu mohla už jen jedna výhra, pokud Carlos Alcaraz nepostoupí do nedělního finále. "Možnost stát se světovou jedničkou mě ještě o trochu více motivuje. Pochopitelně bych toho rád dosáhl," řekl v pozápasovém rozhovoru na kurtu.

O postup do finále si Ruud zahraje s Karenem Chačanovem (h2h 1-0), který uspěl ve čtvrtfinále grandslamu na třetí pokus. 26letý rodák z Moskvy po nezdarech na Roland Garros 2019 a ve Wimbledonu 2021 slaví premiérový postup mezi nejlepší čtyřku na US Open, kde hodinu po půlnoci udolal po pětisetové bitvě 7-5 4-6 7-5 4-6 6-4 Nicka Kyrgiose a oplatil mu porážku z Australian Open 2022. Australan nedokázal navázat na předchozí skalp světové jedničky Daniila Medveděva.

"Byl  to bláznivý zápas. Téměř čtyřhodinová bitva. Nick odehrál ve čtvrtém setu skvělý tie-break, ale já se dokázal rychle vrátit do hry a brejk na začátku pátého setu mi pomohl k vítězství," radoval se Chačanov, který přetlačil soupeře a zároveň se vypořádal s nepřízní publika.

Už po osmifinálovém kole bylo jasné, že US Open pozná nového grandslamového šampiona. Ve skvělé formě hrající finalista letošního Wimbledonu Kyrgios si ztráty velké šance na životní úspěch uvědomoval a po vyřazení vzteky rozmlátil své rakety.

Další dvě čtvrtfinále se budou hrát až ve středu. Jannik Sinner se utká s Carlosem Alcarazem a Andrej Rubljov s Francesem Tiafoem, senzačním přemožitelem Rafaela Nadala, který se stále může vrátit na tenisový trůn.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 60.100.000 dolarů
úterní výsledky (6. 9. 2022)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Ruud (5-Nor.) - Berrettini (13-It.) 6-1 6-4 7-6(4)
Chačanov (27-Rus.) - Kyrgios (23-Austr.) 7-5 4-6 7-5 6-7(3) 6-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (119)
07.09.2022 17:28Od: Nola
Kaca, vzdy som si myslela, ze bude lepsim hracom spolu s Mrazikom ako Medved, ale karty boli nakoniec rozdane inak.... Medvedovi asi odisla hlava a ak mozem zhodnotit, to jeho behanie za baseline a postoj na prijme a la Rafa pomaly na tribune pri divakoch mi nikdy neimponovalo, vsetko vracia ako Andy Murray v casoch najvacsej slavy, nerozumiem preco hrac jeho vysky nie je schopny returnovat blizsie k zakladnej ciare.... Gyros sice prehral, ale nezasluzi si ziadnu masaz kvoli tomu, jeho naj povrch je urcite trava, prehral totiz s podobnym typkom, ako je on sam
[ Reagovat ]
07.09.2022 16:25Od: Krisboy Rafaeoli25
Toho to fakt nějak vzalo...
[ Reagovat ]
07.09.2022 16:26Od: Pe3k
smile a já k tomu poznamenám, díky bohu smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 17:54Od: Kozoroh
Přesně tak, v příštím roce No1e zaútočí na zisk GS rekordu, nejenom vyrovnání smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2022 18:40Od: soloo
každopádne Rafaeoľi zalezl a Kozoroch vylezl ake vtipné smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 18:42Od: Pe3k
Kozo se vrátil dřív než ten pomatenec zalezl.
[ Reagovat ]
07.09.2022 17:10Od: Tomas_Smid_fan
Historie se opakuje...
Přílišná očekávání přinášejí přílišná zklamání. Jen se divím, že se v tomhle lidé nepoučí. Možná za to může sázení, tomu já neholduju, takže nedokážu posoudit. Možná jen tak z hecu na někoho někdy pár korun dám, i když pak je to výhra tak na jedno pivosmile
[ Reagovat ]
07.09.2022 17:50Od: EllNino
o co jde?
[ Reagovat ]
07.09.2022 17:51Od: Kozoroh
Nadalovci prožívají velké zklamání, těšili se, že Rafa letos vyhraje druhý grandslam bez účasti Djokera. Nestalo se tak a Rafa tak bude v příštím roce čelit velkému tlaku, zdá rekord před Novakem ubrání smilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:21Od: Tennisfan77 Zverev
Za mě je otázkou času, kdy bude n1 Zverev (pokud se dostane zpět do formy po zranění).

On prakticky nemá slabinu (kromě hlavy), úderově je na tom po BIG3 jednoznačně nejlépe, má skvělý pohyb, dobře čte hru a má oproti Carlosovi třeba mnohem lepší servis.

Kdyby se nezranil na FO, je už jednička, určitě by udělal minimálně OF ve Wimbledonu, Cincinnati/Toronto - jedno z toho by i vyhrál, na US Open by minimálně do QF došel a v halách by byl favoritem včetně TM.

Příští rok při konzistentních výkonech a výpadcích B3 bude jednička podle mě on, je i lepší hráč než Alcaraz na velkých jevištích, což dokázal na FO, kde mladého sundal jako učedníka.

Právě B3 Zvereva nejvíce brzdila, neměl na ně hlavu, po jejich odchodu může být dlouho úspěšným hráčem.
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:37Od: Fandina
Kdyby nebylo toho zranění. Jenže se stalo a je otázkou jak se vrátí. Jinak bych souhlasila s tím, že on je z těch nově nastupující nejlepší. Jenže zranění. Škoda.
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:39Od: Tennisfan77
Zase jsem celkem pozitivní v tom ohledu, že je to opravdu "menší věc" a hlavně noha, kdy jde vyloženě o vytrénovaní a zpevnění.

Zranění zápěstí jako má Thiem může mít ve finále fatálnější následky, zápěstím hráči kontrolují míč, rotaci, může je to omezovat, nohu by měl prostě rozchodit - doufám pro zdraví tenisu.
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:01Od: Stan_Borowitz
Všimli jste si taky, že k nejvíce a nejnebezpečnějším zraněním dochází na tom "pro hráče nejšetrnějším" povrchu?
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:10Od: Tennisfan77
Je to tak, přitom ty vole stačilo tak málo, aby se to nestalo, buď proměnit jeden ze 3 SB na síti v prvním setu, nebo se na ten míč prostě vysrat, stejně to bylo nehratelné pro Zvereva.
[ Reagovat ]
07.09.2022 15:34Od: Berny Re: hmm
me se libi, jak fanousci casto rikaji ,,jen hlava". Hlava je naprosto zasadní nástroj ve sportu a snad jeste vice v tenisu. Zverev ma pulku karieru za sebou a zatim se vubec neprojevuje jako sampion, 2.servis na tu vysku slaby s mnoha deblama a na siti mi tez prijde dost prumerny. Je skvele baseliner, ale to i Medvedev a ten s hlavou toho zatim dokazal podstatne více. To ze porazil 19leteho Alcaraze neukazuje ze umi neco vic, spis to ze mladej opravdu ma moznost se toho hodne naucit. Uplne nevim co by Zverev ted mel zasadniho zmenit, aby zacal vyhravat. Opakuji na FO Zverev poprvé porazil hrace TOP10 a 2 kole pred tim byl micek od prohry se 100.borcem...
[ Reagovat ]
07.09.2022 16:36Od: soloo
je to tak lenže on proste az posledne mesiace pridava a pridava na kvalite takze mu to trvalo dost nejaku dobu aby sa vyprofiloval, nieco ako Murray ktory sa rokmi vytihaol na vrchol
[ Reagovat ]
07.09.2022 21:31Od: Fandina
Zverev má ale víc titulů. Sice nemá GS, ale má finále a víc SF než Medvěd. A také dva TM a zlato z OH. Podle mě je lepší než on.
[ Reagovat ]
07.09.2022 21:32Od: Patik
nemá slabinu okrem hlavy..no a hlava je vlastne ten zásadný faktor..podľa mňa má predpoklady nato aby vyhral GS ale myslím si že potrebuje pomoc druhých hráčov..aby sa mu zišli okolnosti lebo on sám nedokáže urobiť ten posledný krôčik..a keď už mu šťastíčko tak nejako dopraje ten GS titul tak už zhodí kameň zo srdca odstráni v hlave blok a už to pôjde možno aj ako na páse..
[ Reagovat ]
07.09.2022 12:58Od: Kozoroh
Možnost, že se Ruud může s dvěma prohranými GS finále a 250 tituly stát světovou jedničkou, ilustruje, jak moc politika zasáhla do tenisu. Žebříček ztratil vypovídací hodnotu. Opravdový nejlepší tenista světa letos nemohl hrát dva majory a za třetí nedostal body. Letošní sezóna se do tenisové historie zapíše jako annus horribilis!
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:42Od: vergus
No ani v ženském žebříčku to není nějaká sláva, 2.-4. pozici okupují hráčky, které dohromady letos nedošly ani do jednoho GS čtvrtfinále smile
Ranking bude mít vypovídací hodnotu tehdy, když budou moci startovat a dostávat body opravdu všichni, kteří hrát chtějí
[ Reagovat ]
07.09.2022 21:21Od: stefankelner Re: Už
Uż so raz písal, že N01E teoreticky prišiel o 4000 bodov
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:31Od: Marduch
"No tak řekněme pan Ruud, je to milý kluk, všechno, no ale on už tři roky po sobě vyhrává jen 250ky."
Jestli Casper prohraje ve finále s někým jiným než s Alcarazem, tak bude absolutně kuriózní World No.1.
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:37Od: soloo
ješte vo finále není ...
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:43Od: Marduch
jasně, uvedl jsem variantu, kdy by se stal No.1 bez většího titulu než atp250.
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:40Od: vavrinec
Je to taková zvláštní doba. "Kozy" pomalu odcházejí a za nimi spíš vyrovnané pole, než zcela výjimeční jedinci.
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:46Od: soloo
a to te bavi 30 let koukat na to isté dokola?
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:23Od: vavrinec
V žádné případě, naopak. Já proti tomu vůbec nic nemám. Ale třeba ve WTA, kde je situace trochu obdobná (byť s jednou výjimkou) tady pomalu všichni dávají najevo, jak je to špatně. Takže zvláštní doba, jak u hráček tak u příznivců sportu.
[ Reagovat ]
07.09.2022 18:08Od: Martan1
Tebe to určitě baví ne? Koukat na Novaka nebo ne? Tohle je trochu ironie ale jen trochu, mě taky Rafa baví když vyhrává a možná lepší zatím Novak a Rafa než Medvěd a Gyros a Zverev. Doufám že tydle poslední jmenovaní ustoupí co nejdřív mladší generaci jako Sinner, Alcaraz, Ruud, Brooksby a třeba ten mladej Číňan, nevím jak se jmenuje.
[ Reagovat ]
07.09.2022 20:03Od: Tomas_Smid_fan
Chtít za Nicka jako náhradu Brooksbyho může fakt jen Marťansmilesmile Snad ani místní Alien by to nechtěl.
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:00Od: Kozoroh
No1e ještě nehodlá končit.
[ Reagovat ]
08.09.2022 01:02Od: turista
Ano. Teď je na tahu Novak. Měl by vyhrát ten 89.titul a snížit ztrátu na Nadala, která není velká.
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:13Od: Krisboy
Každej nějak začínal. Pan Ruud se otrkal na pouťácích, odteď bude vyhrávat už jen grandslamy. smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:24Od: Tomas_Smid_fan
Prostě by to chtělo, aby ten milý kluk teď vyhrál USO a tak si No1 zasloužil.smile
Nicméně, na SF bych mu i věřil, ale pak by buď musel zaválet Janek a vyřadit z provozu Alcatraz nebo by se musel ve F Casper hodně hecnout, aby ho porazil on, což vidím tak na 45:55 (ovšem Carlita jsem tu neviděl v jediném zápasu).
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:16Od: Pavol Prežehnávači.
Teraz bez srandy. Vždy ma pobaví keď sa Khachanov a Rublev po zápase prekrižujú. Súdruhovia im to nevytĺkli z hlavy. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:22Od: Ondrej2280
to uz je nova generacia sudruhov:))
[ Reagovat ]
07.09.2022 18:30Od: Martan1
Hele víra v něco složitějšího co se samo uspořádává a má kolektivní paměť ( někdo tomu může říkat bůh) je docela logická. Taky je logické při našich omezených vědomostech pokládat život a veškeré uspořádání za náhodu kvantové fyziky a její pokračování v chemii a té pak v biologii. Člověk si může vybrat ale nesmí k tomu být nucen a nucen věřit v nějakého dědečka na obláčku. U lidí kteří se křižují nebo klečí a hlavu mají na zemi si jsem jistej jednou věcí a to takovou že k tomu byli vedeni od mládí a neměli na výběr.
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:01Od: Pavol Ruud sa zlepšil.
Začína mi svojou hrou - pohybom pripomínať Djoka.
Verím že to dá. smile ale mám obavy o psychiku lebo chýba agresivita smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:05Od: Pavol
Ale pozor nóri sú veľmi sebavedomí napríklad majster sveta v šachu Carlsen.
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:09Od: Pe3k
Norům se daří. Mají nejlepšího běžce všech dob - Jakob Ingebrigtsen. smile
Nejlepší zpěvačku všech dob - Angelinu Jordan. smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:30Od: farr
A taky nejlepší léky na astma, který rvou do děcek až jim leze ušimasmilesmile.
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:14Od: Stan_Borowitz
A nejlepší orgán sociálně-právní ochrany dětí na světě...
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:35Od: vavrinec
Nevím, jestli je Jakob nejlepší běžec všech dob, asi ne, ale je fakt hodně dobrý. Vyrostl mu ale troch nečekaný konkurent, Jake Wightman, který běhá půlku a 1500m, kde se budou potkávat. Je to skvělý pokračovatel britské půlkařské školy a jsem rád, že těmhle tratím teď v podstatě vládnou Evropané. Ovšem dětská "hvězdička" Angelina Jordan nejlepší zpěvačka všech dob, to je hodně špatný a krutý žert. Toho dítěte je mi upřímně líto, ztratilo dětství a nezískalo nic.
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:49Od: Pe3k
Tak oba jsou mladí, že hlavně AJ. nejprve teda Jacob. Samozřejmě v této chvíli ještě není goat běhu, ale má solidně našlápnuto a když ho sleduju, ten synek to bere hodně vážně, fandím mu a přeju mu a zároveň tu historii atletiky neznám tak dobře abych to mohl nějak realisticky zhodnotit.
AJ: zpěv je něco co se asi těžko vyhodnotí kdo je nejlepší že? Asi Dimash.
Každopádně moc nechápu co jsi o AJ napsal. Ztratila dětství? Jak to vidím já, tak nikdy jsem neviděl štastnější holku než je AJ. Má úžasnou rodinu, která se snaží pro ní dělat jen to nejlepší, např jí ochraňují před světem showbusinesu. To, že začala brzy zpívat (v 18 měsících) není výsledek tlaku její rodiny ale čistě její aktivita. Uzavřela smlouvu s velkou nahrávací společností (když jí bylo 15 a to jí všichni naháněli od jejích 8 let) a přestěhovla se i s rodinou do LA kde studuje a natáčí. Ona si žije svůj sen, nechápu jak si to mohl obrátit do podoby, že přišla o dětství...Jako, že dělá to co jí jde a to co miluje, tak tím o něco přišla? Viděl sem více než 100 vocal coachu (učitelů zpěvu nebo co to je), kteří se vyjadřovali a téměř všichni nenacházejí slova, kterými by popsali její talent...Ztratilo dětství a nezískalo nic? No byla v 8 letech milionářkou, taky v 8 letech napsala knihu. Nezískala nic, no minimálně uznání, ocenění, peníze i nějakou tu slávu + miliony fanoušků. Tam se prostě neshodneme.
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:31Od: vavrinec
Máte pravdu, neshodneme. Já to vidím jako osobní tragédii a šťastné dětství si představuji ale úplně jinak.
Pak také máme zcela zásadní rozdíly v hodnotách, co se umění týče. Ale to není diskuze vhodná na tento portál.
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:53Od: Pe3k
To je pravda, na druhou stranu tento typ off topic diskuze nikomu vadit nebude. Je to škoda, chtěl jsem se dozvědět konkrétní věci, které jí připravili o dětství a nedozvěděl sem nic...

Upřímně použít v tomto případě slovo tragédie mě připadá zcela nepochopitelné! Nikdo neumřel, nikdo netrpí, nic špatného se nestalo, takže kde přesně je ta tragédie?

Každý si představuje šťastné dětství jinak, otázka je jestli to lze vůbec nějak definovat, co vše to zahrnuje.

Teď tedy k dětství AJ. Fakta jsou následující: ta holka je zdravá, šťastná, obklopena lidmi kteří jí milují a ochraňují. Má neobvykle dobré vztahy se svojí rodinou, přáteli, fanoušky. Její život ne doprovázejí žádné kontroverze, žádné drogy, milenci, prostě nic. Studuje, dělá to co jí baví, pracuje se špičkama v oboru. Lidé jí milují, uznávají a respektují. Popravdě jsem za ty 4 roky co jí sleduji četl teď a tady teprve druhou nějakou negaci týkající se její osoby a obě byly tady na tenisportálu smile

Můj upřímný názor je takový, že tato osoba AJ má vůbec to nejlepší dětství, které jsem kdy v životě viděl. Prostě pokud to srovnám s tím, jaké dětství jsem měl já a všichni lidé, které osobně znám, tak neznám nikoho kdo by tak miloval svou rodinu a vůbec všechny kolem sebe. Neznám nikoho s tak velkým a otevřeným srdcem...

Připadá mi fascinující, jak může mít někdo tak odlišný názor v této konkrétní věci. Otázka je, kolik toho vlastně o ní víš, odkud ty informace bereš. Rozhodně ti tvůj názor neberu (snad ti to tykání nevadí).
[ Reagovat ]
07.09.2022 12:54Od: Tomas_Smid_fan Re: k OT
Kolegovi vavrincovi rozumím. Hlas AJ jsem zaznamenal, líbí se mi, teda ona celá AJ vypadá k světu:) Ale tady jde o mládí a mediální obraz. Neřekl bych, žes s AJ mluvil a zeptal se jí na důležité věci osobně a v tom vidím toho zakopaného psa. Amerika a možná Japonsko jsou v showbyznysu asi dvě nezvrácenější země, které "úspěšně" vytvářejí virtuální realitu (dojemné příběhy, dětské zázračné hvězdy apod). Moc pěkně to ukazují scénky z Borata. Takže, bylo by dobré si přiznat, že o jejím životě víš jen to, co média chtějí, aby ses o ní dozvěděl. Nevím, ale neměla Whitney H.taky úžasné mladí a milující rodinu? Třeba ne, ale jen jako příklad. Žít od 8let v LA mi nepřijde jako moc dobrá ingredience pro šťastné mládí. Někteří lidé si to, o co v mládí přišli, uvědomí až relativně pozdě.
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:00Od: vavrinec
smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:40Od: Pe3k
To se máš. Já mu nerozumím a dal sem mu prostor pro vyjádření, ale nic konkrétního nenapsal a tak jsem se nic nedozvěděl. To já napsal konkrétních věcí hodně. Samozřejmě jsem s ní osobně nemluvil, ale to tady nikdo...Teď k tomu co jsi napsal ty.

"Amerika a možná Japonsko jsou v showbyznysu asi dvě nezvrácenější země, které "úspěšně" vytvářejí virtuální realitu (dojemné příběhy, dětské zázračné hvězdy apod). Moc pěkně to ukazují scénky z Borata. Takže, bylo by dobré si přiznat, že o jejím životě víš jen to, co média chtějí, aby ses o ní dozvěděl"

Sorry jako, ale nic konkrétního si o ní nenapsal. Borat a Japonsko jsou zcela irelevantní. A pak ten konec. "bylo by dobré si přiznat, že o jejím životě víš jen to, co média chtějí, aby ses o ní dozvěděl" Jako Tome sorry, tebe mám celkem rád, ale co mi to tady píšeš, za lejna? Ty máš nulové tušení o tom, kde beru info o AJ. To si jako myslíš, že čekám až o ní vyjde článek na seznamu a ten si pak přečtu, nebo že napíšu její jméno na googlu a přečtu si co i ní píšou ve světě? Tak to tě zklamu, protože jsi úplně mimo. Já jsem o ní z médií četl přesně 0 článků. Informace, které o ní mám jsou od člověka jménem Boris Palenovski, který se s ní i s její rodinou zná osobně a natáčí jí na koncertech.

AJ je v USA rok takže od 15! A žije tam se svojí rodinou, ona je přesně ta, která je opakem všech těch zkrachovalých dětských hvězdiček, které tady zmiňuješ. Ty teda o ní nevíš zhola nic ok beru, ale člověk s nickem vavrinec se tvářil jako, že ví, ovšem nenapsal vůůůbec nic o ní, ale za to napsal, že žijeme každý v jiném vesmíru smile lol Hromada nic neříkajících nesmyslů a na dané téma nula.
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:45Od: Tomas_Smid_fan
Scénka z Borata nyla samozřejmě z USA, v Japonsku se žení s panenkami svých pěveckých idolů (tak pozor ma tosmile).
Samozřejmě lepší, že je v USA od 15 než 8let, ale i tak si myslím, že výjimečný talent zazáří kdekoli a pravděpodobně i lépe než z USA.
Jen malý příklad z jiného vesmíru - Mari Boine. Jestli se zajímáš o zpěv, tak jistě oceníš. Malá-velká hvězda a hlavně charismatická osobnost, přitom ji znají jen někteří. Je sice původem z Laponska, ale je to shodou okolností taky Norka.
Kdybych si mohl vybrat, jestli být slavný a žít v Norsku nebo někde v Evropě nebo v LA, pak nemusel ani přemýšlet.
Tak to jsou taky ty různé vesmíry.
A těžko můžeš posuzovat, co je pro 15letou holku nejlepší...
K tomu, že bereš info od zdroje - to je sice pěkné, ale člověk, který někomu dělá promo (tak jsem to aspoň pochopil) nebude veřejně říkat co je naprd, co skřípe. Jeho to boha živí. Tedy, nechci tě zklamat, ale ke spolehlivým informacím o jejím životě se nedostaneš podobně, jako se lidi nedostanou k info o idolech, které mají léta nablízku, každý den v médiích a pak je něco o nich naprosto šokuje... Ani manželé po 40 letech se někdy pořádně neznají, takže tohle bych vůbec neřešil. Mně stačí, když slyším krásný hlas, nejlíp originál, co si razí svoji cestu.
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:54Od: Pe3k
Borat prostě nemá s AJ vůbec nic společného...Mari neznám a obecně se o zpěv nezajímám, zaujala mě právě AJ.

Ten člověk jí nedělá žádné promo a nemá žáden zisk na AJ. Je to blízký přítel její rodiny, žáden byznys tam v tom není a informace od něj jsou pravdivé a nezkreslené. Videa točí pro ostatní fans zdarma. Vše co napsal vavrinec je čirá fantasmagorie, čirý nesmysl, člověka, který absolutně netuší o čem mluví.
[ Reagovat ]
07.09.2022 16:09Od: Tomas_Smid_fan
Pokud se nezajímáš o zpěv, pak čím jiným je teda pro tebe AJ než modlou? S vavrincem jste v různých vesmírech, rozčiluješ se zbytečně smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 16:23Od: Pe3k
O zpěv se nezajímám, ale to neznamená, že nemám rád hudbu jako takovou. Je fuk čím pro mě Aj je, tady byla otázka co víš ty nebo vavřinec o ní a odpověď je zero a já osobně nechápu, proč má někdo potřebu se vyjadřovat k tématu o kterém ví absolutní prd a ještě přesvědčovat někoho, kdo o tom ví dost o nějakých nesmyslech, které jsou navíc přesným opakem pravdy.
[ Reagovat ]
07.09.2022 17:03Od: Tomas_Smid_fan
No, já vím, že dobře zpívá a to mi bohatě stačí. Sem tam si pro zpestření vyhledám nějaký talent z komerčních soutěží a někdy mile překvapí. Pak si ho jednou za čas pro náladu poslechnu. Jinak mám svoje oblíbené hlasy, co jsou taknějak nadpozemské.

Vyvracet ti nic nehodlám.
Jen když napíšeš o 15leté holce, že je nejlepší zpěvačkou... Asi to bylo v nadsázce, ale i tak ses do ní zakoukal a nepřiznáš, co za tím je.smile Já nicméně žádné vysvětlení nepotřebuju, to je tvoje věc. Možná jsi o ní od nicků z TP očekával větší povědomí.
[ Reagovat ]
07.09.2022 18:46Od: Pe3k
Tak si představ, že by si byl fanda Federera a 15 let by si jej bedlivě sledoval a pak by přišel nějaký člověk, který ví jenom, že hraje tenis a nic víc a začal tě přesvědčovat o úplných nesmyslech o něm...

To co jsem napsal byla fan boy nadsázka, ale zároveň lidé, kteří se v hudbě opravdu vyznají (ne já) tvrdí svorně, že má potenciál být nejlepší zpěvačkou všech dob...Minimálně je nejtalentovanější zpěvačka tohoto milénia (a o5 názor odborníků, ne můj).
[ Reagovat ]
08.09.2022 02:07Od: Tomas_Smid_fan
Ty ovšem AJ nesleduješ 15let a Rogerovi také není 15let... Vím, na co poukazuješ, ale tahle přirovnání nesedí.
Hlavně ať zůstane svá a rozdává lidem to, co umí. Podle mě nejlépe mimo US, ale jestli to dokáže i odtamtud, tak proč ne.
[ Reagovat ]
07.09.2022 18:50Od: Pe3k
Postnu tady její dva songy, kdyby to někdo četl a chtěl vědět o kom je řeč.

https://www.youtube.com/watch?v=nwFloCPXzCs&list=PLyTXsFlEr9aJfsSqA-3UV17MEiqNLR5SE&index=5

https://www.youtube.com/watch?v=RTbKhkceR00

První song, její 9 jazzová klasika (kdo jiný tohle v 9 zazpívá).

Druhý song současný takže její tam 16, song od Elvise Preslyho.
[ Reagovat ]
07.09.2022 19:59Od: annah
Moc hezké, zajímavá osobnost.
[ Reagovat ]
07.09.2022 20:37Od: Pe3k
Díky.
[ Reagovat ]
07.09.2022 20:44Od: Pe3k
Když jí bylo 6 tak při návštěvě prarodičů v Iránu potkala ve městě u veřejných záchodku holčičku v jejím věku. Ta holčička byla bez domova, bez rodičů a bez bot. Angelina jí sama od sebe darovala svoje boty a ted den se zapřísahala, že dokud nebudou mít všechny děti na světě střechu nad hlavou a vlastní boty, pak i ona sama bude celou kariéru zpívat bosa. Zatím je to 10 let, kdy tenhle slib Angelina drží a později o tomto setkání napsala knihu.
[ Reagovat ]
07.09.2022 20:50Od: Pe3k
Stala se nejmladší vítězkou (nějaká země má talent) Norsko má talent, když tuto soutěž pro "dospělé" vyhrála v 8 letech a ten rok i napsala knihu a stala se tak nejmladší autorkou knihy.
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:05Od: vavrinec
Víte pane, my žijeme každý v trochu jiném vesmíru. Proto se obávám , že kdybych se vám pokusil podrobněji vysvětlit svůj pohled a přístup, měl byste neodbytný pocit, že k vám hovořím v "simple Chinese". Ponechme si každý svůj vesmír a neplýtvejme zbytečně silami. smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 13:22Od: Pe3k
No já jsem těmi silami plýtval, pane a vyjádřil jsem se, vy ne. Že žijeme každý v jiném vesmíru je možné, ale vy jste nic z toho svého neukázal, nic konkrétního neřekl. Jen tak trochu povýšenecky něco abstraktního napsal a já se nedozvěděl zhola nic. Buď teda jsme mimo já a moc toho o ní neví, a nebo naopak vy jste slyšel pár songů a něco málo si přečet a z toho jste vyvodil nějaké nesmysly.
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:02Od: Pe3k
Měl si rovnou napsat, že víš houno, ať s tebou neztrácím čas...smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:08Od: Stan_Borowitz
On si sice pan vavrinec myslí, že přechylování zavedli komunisti a podobné kuriozity, ale v tomto bych se přikláněl spíš na jeho stranu. Ale to souvisí s mým globálním pohledem na showbusiness, včetně toho sportovního. Je to dobrý sluha, ale zlý pán.
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:12Od: Pe3k
Jenže Stane vy všichni mluvíte obecně o nějakém showbusinesu (a tam s vámi souhlasím), ale o konkrétním případu AJ nevíte zhola nic. A ten její případ je právě zcela odlišný od té klasiky tzv. "dětských hvězdiček". Já prostě když o něčem nic nevím, tak to napíšu rovnou, ale tady pán vavrinec ví kulové a tváří se jako by věděl vše smile no děs.
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:19Od: vavrinec
Ale pane Petříku, uklidněte se. Já chápu, že ve vašem vesmíru je sáhnutí na modlu hrdelním zločinem, ale v průniku vesmírů tomu tak zatím není. Nicméně dobrá, začnu si dávat pozor. smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:22Od: Pe3k
Ptal sem se co víš o AJ. Odpověď zní hov no. Mohl si to napsat rovnou a ušetřit nám oběma čas, příště buď chlap a přiznej to rovnou. smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:22Od: Stan_Borowitz
Ok, uznávám, že o té holce nic nevím a poprvé jsem ji slyšel přesně před 5 minutami. Ale zase na druhou stranu moc dobře vím, jak to v showbusinessu chodí. A to jen v tom našem malém, střediskovém, který je proti tomu velkému, americkému, něco jako kočka proti tygrovi.

Takže bych slečně samozřejmě moc přál, aby nebyla showbusinessem poznamenaná, ale takových už bylo, co to zkoušeli...
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:27Od: Pe3k
No tak to budeš čumět, jestli se o ní někdy v budoucnu něco dozvíš...
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:14Od: vavrinec
Pan Vavřinec si možná myslí řadu kuriozit, to nevylučuji, ale nemyslí si, že komunisté zavedli přechylování. Já jsem jen napsal, že z něj udělali automatizmus, něco, o čem se nediskutuje a co vlastně nemůže být jinak, a pak jsem napsal, že před tím to tak rozhodně nebylo. To je asi tak vše, co jsem k tomu napsal.
[ Reagovat ]
07.09.2022 14:24Od: Stan_Borowitz
To nic nemění na tom, že i v tomto se pan vavrinec naprosto mýlí, jak jsem mu již dříve vysvětlil.
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:35Od: Krisboy
Casper podle očekávání, ale Karen překvapil.
Už mě vlastně ani nepřekvapuje, že jsem každý den překvapen z některých výsledků. smile

Každopádně se těším na nového GS vítěze. smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 12:23Od: Pavol
Ešte že som dodržal poučku a tak nízky kurz s tak vysokým rizikom som nepchal na tiket. smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:21Od: Tennisfan77 N1
No, rozmohl se nám tady takový nešvar, kterým je dehonestace Ruuda jakožto potenciální n1.

Tak si to pojďme projít.

N1 je zatím Medveděv, který si zahrál

1x finále GS
2x OF GS
Získal 1x titul na ATP250 v Los Cabos

A to je v pořádku

Ruud

1x finále GS
1x 2R GS
1x SF GS* (zatím)
3x Titul z ATP250
Dokonce si zahrál i finále Masters, Medveděv nikoliv

Proč teda Ruud nemůže být n1, když má letos lepší výsledky, než dosavadní n1 Medveděv?

smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:25Od: woody
Já si nemyslím, že to je dehonestace. Třeba US open vyhraje a bude to jednička s GS, být jednička a nemít GS je vždycky takové jalové...

Medvěděv si se svou formou N1 neobhájí.

Jak jsem psal, myslím,že být standartní sezóna byl by N1 Novak.
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:30Od: Tennisfan77
To určitě, jenže to není standardní sezóna a s postupným odchodem BIG3 bude nízký počet bodů na n1 standard a pochybuji, že někdo dá třeba 20-30 týdnů v řadě, bude se to střídat po kvartálech dle jednoho, nebo dvou dobrých výsledků.

Já s tímhle 100% počítám, éra dominance tří hráčů prostě skončí dříve, nebo později. Nadal to odpíská letos už úplně si myslím, Djokovič zahraje 2-3 turnaje a otázka, co příští rok.
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:37Od: woody
U Novaka bude záležet jak se budou vyvýjet pravidla o covidu, hlavně v USA a Evropě, protože tam je turnajů nejvíc.

Rafa si myslím,že letos neskončí, ale nemám žádné info, pouze můj soukromí názor.
[ Reagovat ]
07.09.2022 12:41Od: Kozoroh
No1e bude hrát ještě +/- 5 let, kondici na to má.
[ Reagovat ]
07.09.2022 18:39Od: Martan1
Rafa i Novak ještě 2 roky tutově. Když může Verdasco tak co by nemohli oni?
[ Reagovat ]
08.09.2022 01:08Od: turista
Rafa už asi ne. Novak ano.
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:22Od: Mantra
na kdyby se nehraje a nehrálo nikdy smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:32Od: Ereinion
Medvěd to má ještě za minulé USO a solidní podzim, takže v pořádku. Pokud Ruud teď vyhraje USO (což si nemyslím), tak mě to tak vadit nebude, ale pokud mu bude stačit jen finále, tak sry, ale to bude jednoznačně nejslabší jednička historie...vždyť ještě nevyhrál ani 500, něco takovýho nemá obdoby ani na WTA podle mě.

Hráči jako Berdych, Tsonga nebo i Ferrer by si to podle mě zasloužili víc, ale prostě se narodili o deset let dřív do daleko silnější éry no...
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:54Od: Tennisfan77
Jasný souhlasím, má jenom 250tky, ale zase má za sebou finále French Open, finále Masters letos, úplný tragéd s lucky výsledky to prostě není.

Samozřejmě Alcaraz by tam asi vypadal mnohem lépe a dle mého bude n1 právě on, protože když dojde do finále s Ruudem, tak vyhraje.
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:59Od: dappe
Tragéd to není, je to dost dobrý hráč, u kterého chápu, že mu lidé fandí. Ale jako momentální světová jednička by byl trochu dokonáním toho, co se s okruhem děje.
[ Reagovat ]
07.09.2022 09:24Od: Tennisfan77
S okruhem se mimo covid děje to, co se očekávalo již XY let zpátky a takhle to bude dalších XY let.
[ Reagovat ]
07.09.2022 09:05Od: Ereinion
Pro mě je to za normálních okolností stabilní hráč TOP10 (spíš 6-10), tragéd to samozřejmě není, ale ta no.1 už je na mě trochu moc smile je možný, že letos bude mít dvě GS finále, ale podívej se schválně na ten los teď a na FO, to se taky vidí výjimečně smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:25Od: Ondrej2280
momentalne hra Ruud velmi dobry tenis, zbytocne nerobi UE,v podstate vyrovnane udery, pohyb tiez dost dobry, podla mna momentalne isto TOP hrac. Uvidi sa ale, co pviee hlava, ked pridu tie naozaj velke SF a F matche...na tomto US ma vyhodu, ze uz nenarazi na hraca typu nadal alebo djoker, ktori su mentalne o miile vzdialeni, takze zaklad na vitazstvo by tu bol..)
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:16Od: Patik
Musís pozerať aj na pôsobenie z minulých sezon to sa proste Casper nechytá..Danil mal úplne iné výsledky.. Aj na turnaji majstrov aj na masters aj viac GS finále aj GS cez Djokovica.
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:17Od: Newcombe No systém je pěkně pošahaný
Ruud je tak maximálně #4. Jedničky jsou ti dva dinosauři a pak jsou ti ostatní. Sympaťák Casper je taková šedá myš co vyhrává dvěstěpadesátky, ale šampioni jsou zatím jen ti dva.
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:20Od: Ereinion
Tak ještě před rokem by to možný nebylo...Ruud je hráč max. na úrovni Ferrera
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:21Od: aligo
neplakejsmile
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:21Od: aligo
neplakej
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:25Od: Newcombe Re: Světová jednička, co nevyhrála GS?
To bylo možný jen mezi babama. To je jak kdysi Safina
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:27Od: Ereinion
jj, tohle je úroveň Safina nebo Plíšková...až na to, že ony aspoň vyhrávaly ženský obdoby Masters, Ruud má jenom 250
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:14Od: woody Je to tady
Nick oproti očekávání na TP prdnul s Karenem.

Vzhledem k tomu, jak se vyvýjí výkony během roku, troufám si tvrdit, že jedničkou by byl na konci Novak. Ale covid rozhodl jinak.
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:18Od: Ereinion
To by byl asi určitě...stačí se podívat, kolik bodů teď stačí na jedničku, to je nejmíň za hodně dlouhou dobu...Ruud letos vyhrál jen nějaké 250 a může být za pár dnů první smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:05Od: Ereinion
Ruud je extrémně blízko pozici světové 1 smile Stačí aby prohrál ve finále s někým jiným než s Alcarazem a je to doma...WTA éra je asi tady.
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:21Od: farr
Tak jestli uhrál Na všech GS letos nejvyrovnanější výsledky , má logicky nejvíc bodů to dává rozum ne.. F RG, SF AO a zatím USO. Třeba to tady vyhraje, vypadá vcelku v klidu, na něm se vyhází klidně všichni zbylí, kor jestli tam budou hrát furt pod střechou už teď kvuli dešti. Úplně bych to nesrovnával s WTA ty GS sou prostě jednoduchý pro ženy mnohem snazší když nemusej hrát pětiseťáky. Kotel zápasů můžou spláchnout kolem 1 hoďky smile .
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:26Od: Ereinion
Na AO nehrál...a na FO plně vytěžil los...musí se mu nechat, že je to konzistentní hráč, co většinou vyhraje, co má...ale bude to asi nejslabší jednička v historii, pokud to teď dá.
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:39Od: farr
Jo pravda AO se mě tam nedopatřením vbloudilo. No nic to nemění na to, že v letošní pošahaný sezóně ( chce se říct opět... naposled normální byla 2019 se spravedlivým systémem bodů) ty výsledky má opravdu nejkonzistnější. Jestli bude slabá nebo silná, Medvěd s letošní formou teda kdovíjak silná jednička nebyla, toho škoda úplně sundal ten zkrat s řiťkohrabkou ve finale AO, Nole 65% sezony nemohl vůbec hrát a Nadal se zas neumí starat o svý pseudo zdraví a odpadl klasicky v půlce sezóny, no tudíž zbylo místo pro tyhle šedý myši. Za mě ať klidně je NO.1 hlavně ne ten přeceněnovanej Alcaraz, ten si to musí nejdřív trochu zasloužit a ne že mu to v 19 takhle spadne zdarma do klína. To fakt jako nebrat no...
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:45Od: Ereinion
Velkou roli hraje ještě zranění Zvereva, jinak by byl 1 asi on...Nadal je po antuce klasicky out, Djokoviče nepustí kvůli vakcíně a Medvěd je mimo od finále AO...takže jo, teďka už jedničkou může být skoro kdokoliv, ale aspoň by to chtělo, aby to byl GS vítěz, klidně Alcaraz pokud to dá
[ Reagovat ]
07.09.2022 07:52Od: farr
Jo souhlas, ale V tom jsem si ATP vždy cenil v posledních letech, že GS si člověk opravdu musí zasloužit není to žádná podělaná juniorka, ala loňský WTA USO. Sinner ho vystřílí snad. Jen ať ještě mlaďák maká nejdřív 2x za sebou aspoň SF na dvou po sobě GS pak mu dám svolení vyhrát titul smilesmile...
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:16Od: Tomas_Smid_fan
A co s ním uděláš, když na tvoje svolení nepočká?smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 17:50Od: farr
Bude u mě mít velkej černej puntiksmilesmile.
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:20Od: LoveTennis
Přeceňovaný Alcaraz? Kde jsi na to přišel? V 19 letech hotový hráč, stokrát n. 1 než Ruud, který se k té šanci dostal jenom díky Nadalově zdravotnímu stavu, Djokovičou zákazu startu v USA a na AO, a zranění Zvereva. Stejně by tam Carlos brzy dokráčel a pak si bude držet trůn hodně dlouho. Srovnej si, co letos vyhrál a uhrál Alcaraz a co Ruud. A koho Carlos porazil. A o hře se asi nemá cenu bavit.
[ Reagovat ]
07.09.2022 08:34Od: Ereinion
smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 09:45Od: farr
Zatím na GS neuhrál skoro nic, je mladej, nadějnej, ale za mě furt přeceňovanej, Jo holt vyhrat Masters na dva sety je hezká věc to se nedá popřít, ale během 14 dnů zdolat úspěšně 21 setů to už je trochu jiná dispciplína. Pokad vyhraje titul OK uznám, ale zatím to je jen kdyby a tuším, že ho vystřílí už dneska třeba i ten Sinner a bude po perdeli.smilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:30Od: Marduch
"No tak řekněme pan Ruud, je to milý kluk, všechno, no ale on už tři roky po sobě vyhrává jen 250ky."
Jestli Casper prohraje ve finále s někým jiným než s Alcarazem, tak bude absolutně kuriózní World No.1.smile
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:48Od: farr
No tak každopádně, nic to nemění na tom, že bude 1. smile Celej svět a žebříček nevyjímaje je kuriózní naposled byl svět normální na AO 2020 od tý doby jeden velkej bizár. Proč nemít bizár No.1smilesmile
[ Reagovat ]
07.09.2022 01:34Od: Patik
Nemá náturu šampióna podľa mňa..ked sa na neho pozriem a počúvam ho poviem si ze na získavanie veľkých titulov je príliš milý chlapec..nemá prirodzený hlad po víťazstve chce síce vyhrávať a vyhráva dostane sa do finále ale tam ho porazí niekto kto túži viac po moci a sláve.
[ Reagovat ]
07.09.2022 05:35Od: paprikovygulas1
Najzábavnejšie na tom je, že si to napísal o víťazovi Us Open. Skvele
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:03Od: Patik
Us open tento rok nieje príliš smerodajne. A ešte ho nevyhral..
[ Reagovat ]
07.09.2022 06:54Od: Tennisfan77
Jak to víš? On je skromný
[ Reagovat ]
07.09.2022 10:44Od: soloo
je to ich práca, ich vec, oni maji za to miľiony a vy drobáky, zamysleli ste se nad tim?
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:00Od: Patik
Neviem.. Mam len ten dojem.. Príde mi strašne ako skromný dobracisko.. A takí si väčšinou vysvetľujú veci na kurte úplne inak..
[ Reagovat ]
07.09.2022 11:51Od: soloo
tak Brejvik je taky nor a bol mily a skromny
[ Reagovat ]
08.09.2022 01:16Od: turista
Nejvíc se to projevilo ve finále na RG, které snad ani nechtěl vyhrát a nechal si dát od Nadala na závěr potupného kanára.
[ Reagovat ]
06.09.2022 22:23Od: com
jakmile je ze hry na GS big trojka, hned je to napinavejsi smilesmile
[ Reagovat ]
06.09.2022 22:16Od: Boomcap
Bylo by fajn míst Norskou jedničku smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist