Šarapovová se po trestu za doping vrátila výhrou. Strýcová ve Stuttgartu vypadla

  • WTA STUTTGART - Marii Šarapovové dnes vypršel patnáctiměsíční trest za doping a díky divoké kartě od pořadatelů antukového turnaje WTA Premier ve Stuttgartu se hned postavila k soutěžnímu zápasu. A vyhrála ho, když ve dvou setech zdolala Italku Robertu Vinciovou. S turnajem se naopak rozloučila Barbora Strýcová, jež nepřekvapila proti Simoně Halepové.
    26. 4. 2017, aktualizováno | Aktuality |  219 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Pětinásobná grandslamová šampionka Maria Šarapovová byla loni suspendována na 15 měsíců kvůli provinění proti antidopingovým pravidlům. Potrestána byla za užití meldonia, které brala dlouhodobě, údajně ale nevěděla, že se od 1. ledna 2016 dostalo na listinu zakázaných látek. Pozitivní test měla loni na Australian Open.

Distanc Šarapovové vypršel dnes a hned první možný den odehrála soutěžní zápas. Obdržela totiž divokou kartu na antukový turnaj ve Stuttgartu, kde v letech 2012 až 2014 triumfovala. 

V prvním kole třicetiletá Ruska čelila o čtyři roky starší Italce Robertě Vinciové, se kterou neztratila set ani ve třetím vzájemném duelu. Sice nebyla tak suverénní jako v předchozích střetnutích, ale i tak se po dlouhé pauze prezentovala velmi dobrým výkonem a výhrou 7-5 6-3.

Statistiky zápasu
Šarapovová - Vinciová
11 esa 0
3 dvojchyby 2
59 %
1. podání 'in' 64 %
81 %
úsp. 1. podání 63 %
54 %
úsp. 2. podání 35 %
39 winnery 10
21 nevyn. chyby 20
4/12 brejkboly 1/6
čas: 1:43

Šarapovová dnes přišla pouze o svůj první servis, kvůli čemuž prohrávala 0-2. Ale manko rychle smazala a postupně přebírala otěže zápasu. Na kurt se vrátila opět svou typicky agresivní hrou, hlasitým doprovodem svých úderů a soustředěným výkonem. 

I když se jí pak nedařilo utrhnout do brejku, na servisu byla suverénní a díky druhému brejku za stavu 6-5 se po hodině hry ujala vedení. A když v úvodu druhé sady po boji potvrdila brejk, náskok už nepustila. Utkání ukončila ziskem osmi fiftýnů v řadě.

Bývalá světová jednička Šarapovová přestřílela finalistku US Open 2015 Vinciovou na vítězné údery 39-10, když si pomohla i 11 esy. Přitom udělala jen o jednu nevynucenou chybu více, než Italka (21-20).



"Na tuhle chvíli jsem čekala opravdu dlouho. Tohle je ten nejkrásnější pocit na světě. Kurt je moje jeviště, už od doby, kdy jsem byla dítě," řekla Šarapovová v dlouhém projevu po vydařeném utkání.

"Jsem ráda jak jsem to zvládla. Když jsem v zápase, na nic jiného nemyslím. Od přírody jsem bojovník. Dnes pro mě začala nová cesta, každý zápas je důležitý. Potřebuju teď hrát zápasy a sbírat body," dodala Ruska, jež kvůli absenci bodů nefiguruje v žebříčku. Pozvánku na divokou kartu však dostala už i na turnaje v Madridu a Římě a v květnu se dozví, zda dostane divokou kartu pro grandslam Roland Garros.

Nyní se ale soustředí jen na Stuttgart, kde dnes vybojovala 55 bodů. O postup do čtvrtfinále a dalších 45 bodů se Šarapovová utká s krajanku Jekatěrinou Makarovovou (h2h 6-0), která už včera vyřadila Polku Agnieszku Radwaňskou.

Ve čtvrtfinále už na vítězku ruského duelu Šarapovová-Makarovová čeká Anett Kontaveitová. Jednadvacetiletá Estonka dnes zdolala 2-6 7-6 6-1 světovou šestku Garbiñe Muguruzaovou ze Španělska a připsala si svou první výhru na hráčkou Top 10.

Strýcová proti Halepové nepřekvapila
Už v utkání druhého kola se dnes představila Barbora Strýcová, na velmi dobrý výkon z prvního zápasu ale navázat nedokázala. Favorizované světové pětce Rumunce  Simoně Halepové podlehla 2-6 3-6 a ve vzájemné bilanci prohrává 1-3.

Statistiky zápasu
Strýcová - Halepová
0 esa 2
2 dvojchyby 1
65 %
1. podání 'in' 64 %
39 %
úsp. 1. podání 67 %
33 %
úsp. 2. podání 45 %
13 winnery 19
21 nevyn. chyby 12
3/6 brejkboly 6/8
čas: 1:14

Jednatřicetiletá Češka sice vstoupila do zápasu lépe a vedla 2-0, jenže Halepová pak získala šest gamů za sebou. Rumunská tenistka i ve druhém setu diktovala tempo zápasu, nekazila a bez větších problémů postoupila do čtvrtfinále.

"Byl to ode mě skvělý zápas. Tohle je můj první letošní turnaj na antuce, takže jsem s výkonem spokojená. Barbora má velmi dobré ruce a hraje chytře, ale já odvedla dobrou práci," komentovala Halepová. "Trefila jsem hodně úderů po lajně, hrála jsem svou útočnou hru. Agresivita je klíčem k mým spěchům," dodala finalistka Roland Garros 2014.



Sedmnáctá hráčka světa Strýcová se nyní přesune do Prahy, kde bude v příštím týdnu ve Stromovce jednou z hvězd domácího podniku WTA. V dalších týdnech by pak neměla chybět v Madridu a v Římě.

Halepová se v dalším zápase utká s Britkou Johannou Kontaovou, kterou porazila o víkendu na domácí půdě ve Fed Cupu, nebo s Lotyškou Anastasií Sevastovovou.

Plíšková začne proti Vandewegheové
Z českých tenistek tak v soutěži zůstává už jen Karolína Plíšková, která odehraje svůj první letošní zápas na antuce až ve čtvrtek. Druhá nasazená Češka měla v prvním kole volno a dnes se teprve dozvěděla jméno své první soupeřky. Ve Stuttgartu bude čelit Coco Vandewegheové, s níž ve vzájemné bilanci prohrává 1-2.

Pětadvacetiletá Američanka, která o uplynulém víkendu na zelené antuce vyřadila omlazený český výběr v semifinále Fed Cupu, dnes v Německu začala vydřeným vítězstvím nad Jelenou Ostapenkovou. Devatenáctiletou lotyšskou kvalifikantku zdolala po dvou hodinách boje 7-6 7-6.

• WTA PREMIER STUTTGART •
Německo, antuka / hala, 776.000 dolarů
středeční výsledky (26. 04. 2017)
• Dvouhra - 1. kolo •
Kontaveitová (Est.) - Muguruzaová (5-Šp.) 2-6 7-6(1) 6-1
Kontaová (6-Brit.) - Ósakaová (Jap.) 7-6(5) 3-6 6-1
Šarapovová (Rus.) - Vinciová (It.) 7-5 6-3
Vandewegheová (USA) - Ostapenková (Lot.) 7-6(3) 7-6(3)
Suárezová (Šp.) - Korpatschová (Něm.) 6-2 6-4
Vesninová (Rus.) - Kasatkinová (Rus.) 7-6(2) 6-2
Mladenovicová (Fr.) - Lučičová-Baroniová (Chorv.) 6-4 6-2
• Dvouhra - 2. kolo •
Halepová (4-Rum.) - Strýcová (ČR) 6-2 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (219)
27.04.2017 15:18Od: peggy
Maria zacala dobre,je otazka jak ji to vydrzi,nepreji ji zraneni.Prisla v klidu odehrala a odesla.Stejna Maria.Je to jako,kdyz seberou ridicak,vrati a jede se dal.Tak co?To co hrala dobre bude snad jeste lepsi a preji ji navrat do desitky.
[ Reagovat ]
27.04.2017 13:37Od: brixner Je to pochva!
Blixa, jsi kámoš:-)))
[ Reagovat ]
27.04.2017 12:26Od: arigo Maria RULEZ
Konečně je zpět, trapno tenis kterým se dnes ty hráčky prezentují snad zase ustoupí a vrátí se ta chuť míče vyhrávat a né ubránit. Maria včera 39winerů ona je boží!!!!!
[ Reagovat ]
27.04.2017 11:44Od: Atoidi1 FUlneku, Fulneku, vzdávám to...
doposud jsem choval takovou představu, že Ti jde kromě jiného i o nějaké ideje svého druhu, za nimiž jsi schopen a ochoten si stát, mimo jiné proto, že je máš sám před sebou obhájeny ve výhni pochybností a úvah. Teď mě tato představa opouští... Na mou obrazotvornost spíše útočí představa jiná ... vzteklého, někdy "rozháraného" (v češtině neexistuje slovo: "rozchlípnělého") psa, který nesystematicky nereflektovaně štěká různými směry, přičemž jeden je poněkud převládající, ale nedůsledný... Škoda...
[ Reagovat ]
27.04.2017 14:40Od: blixa
Počkej, počkej, psi bejvaj docela chytrý ! ;-) :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 23:44Od: FulnekUltras Re: Atoidi
Ta vnější forma už s tebou cloumá tak krausobrutálně, že přestáváš zcela vnímat obsah a podstatu věcí. Tedy ve skutečnosti to asi aspoň trochu vnímáš, ale tvoje pokrytectví ti už prostě nedovolí se vyjadřovat jinak. Doporučuju zajet si někdy do Rumunska - ohromný balzám na rozjitřené čecháčkovské nervy...
[ Reagovat ]
28.04.2017 00:18Od: blixa
No to mě poser :D V Rumunsku jsem byl mnohokrát, ještě ze Ceausesca, ale že by to byl zrovna balzám na nervy ? Jako Rumuni byli prima, jak ti co chodili po horách (samej vzdělanej intelektuál), tak ti na salaších s hordou polodivokejch psů, kteří ani nesměli mít zbraně na zahnání medvědů od od ovcí (ty šlicy na zádech od mědvědích tlap jsem jim i věřil). Ale ti agresivní cikáni, co se každého cizince smažili okrást jak to šlo, ti zrovna balzám nebyli. Rovněž tak potraviny plné jen nakládaných okurek a paprik, taky nic moc. A nejbizarnější zážitek byl z jedné vesnice pod horama. Čekal tam asi 100 člený dav u silnice, nechápal jsem proč. Tak jsem se ptal, prej přivezou chleba. A opravdu, asi za půl hodiny přijela dodávka. Ovšem takovou rvačku, která se strhla jsem snad nikdy před tím a nikdy potom neviděl. Chuť na čerstvý chleba mě zcela přešla. Jezdil jsem hodně i do Bulharska a to byl proti Rumunsku úplnej ráj. Teda myslím hory, moře moc nevím, tam jsem byl jen kratičce. Takže balzám ... asi jen pro kované stalinisty :D
[ Reagovat ]
28.04.2017 00:45Od: FulnekUltras
Tak poměry se za poslední dobu přece jen mírně ;) zlepšily - i když Bulharsko je samozřejmě pořád principiálně výš... ;)
[ Reagovat ]
27.04.2017 11:26Od: misa Marfuška
je pořád dobrá. Včera jsem sledoval jen první set, ale pořád jí zůstala vůle získat každý míček za jakéhokoliv stavu a velmi dobrý servis. Pokud jí bude držet zdraví, tak se vrátí do špičky.
[ Reagovat ]
27.04.2017 10:24Od: pepin marfuša
Tak jsem tu hodně dlouho nebyl a vidím, že pokud byla hekna mimo byl v podstatě klid. S jejím návratem se probudil i "Blanický rytíř" a už je tady frmol. Já se Vám divím, že se s ním ještě dohadujete. Na některou nemoc nezabere žádná léčba.
[ Reagovat ]
27.04.2017 08:57Od: Hector21
blixo, ale začni něco dělat...to tvoje kotě už je pěkně vypelichaná kočka

první kolo a šlus na antuce, to už je hodně silná káva...:(
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:00Od: blixa
No jo furt, mám dost starostí s Kájou. Šelmy kočkovité se vždycky nějak vobstaraj ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:21Od: Hector21
co řešíš s Kájou, o tu se stará ten pták...
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:03Od: George_Renel
To není sezónní vypelichání, tomu se již říká prašivina .-).
Ale je fakt, že včera obě soupeřky hrály krásný tenis.
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:22Od: Hector21
jj, Kontaveit není vůbec marná
[ Reagovat ]
27.04.2017 11:20Od: misa
Po Paříži asi vypadne z desítky.
[ Reagovat ]
27.04.2017 06:56Od: gigin monty
přestaň už být taková pochva!! Jsi už jako Kvěš s Kvítovou.
[ Reagovat ]
27.04.2017 08:11Od: Smazaný účet
koukam, zes tu postnul takove summary diskuse pod clankem:D)
[ Reagovat ]
27.04.2017 08:17Od: gigin
:DD Tož a né? Jako Basa si dovolil říct svůj názor z pozice, že všichni víme o koho se jedná a monty se z toho může po*rat, že jak si to může dovolit. Ještě si přisadil Vojtu Bidrmana, který hodil škádlivý tweet proti Marii. Fakt je už s tím trapný. Monty jako.
[ Reagovat ]
27.04.2017 08:36Od: Smazaný účet
Toz jako, ja to tak letmo proletel...a jen diky tomu tvemu summary...
...takze to mohu jen doplnit tim, ze Basovi se nelibi zvukove koncerty Marie (predpokladam, ze Basa nema nejaky vrely vztah k black metalu) a montymu se nelibi, ze se to nelibi Basovi, protoze se mu to nesmi libit nebo nelibit, coz stvari slusne uzavreny kruh, z ktereho bude jen tezke vyjit ven...:D)))
[ Reagovat ]
27.04.2017 08:40Od: monty25 Re: gigin
Dobře, že už tě nějakou dobu nesleduju na Twitteru, ty pochvo... A nezapomeň si sundat boty, až zase polezeš frajerům z O2 do zadku.
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:01Od: gigin
:))) škoda no, dřív s tebou byla sranda... Jj leštím jim helmice, to víš..
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:06Od: blixa
S ním že někdy byla sranda ? Kdy proboha ? Co si pamatuju, tak trpí absolutní ztrátou smyslu pro humor ! Fakt neznám druhýho takovýho :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:16Od: gigin
Byla. Tak taky to bylo období, kdy se jeho oblíbenkyním dařilo. Psal fajne, i když někdy trošku obsáhlejší reporty z jejich zápasů a tak. Teď mi přijde trošku podrážděný a háklivý.
[ Reagovat ]
27.04.2017 10:01Od: blixa
Ale jo, psal a byl pozitivní ale sranda s ním fakt nebyla. Co nastoupil do práce je z něj už absolutní suchar ;-)
[ Reagovat ]
27.04.2017 10:04Od: gigin
Tak třeba ho ta práce nebaví no. Kdyby zabral v páté třídě v matice, mohl dělat něco jiného. Třeba komentátora na O2.
[ Reagovat ]
27.04.2017 10:11Od: VlS
:-)
[ Reagovat ]
27.04.2017 10:19Od: monty25 Re: gigin
To jsi hodnej, že o mě máš starost, ale se vzděláním problém fakt nemám... Jestli jsem na na něco háklivej, tak jedině na množství sraček, co se teď píše o mojí oblíbené tenistce. A co se týče smyslu pro humor, tak na to mě člověk musí znát osobně, což není případ tebe ani blixy.
[ Reagovat ]
27.04.2017 10:55Od: Nola Re: monty
O2 nesledujem, my teraz mame Digi... pamatam si Basika z cias komentovania na ET a Nova Sport, mne prisiel prave absolutne v pohode, je snad jediny, ktory dokazal uplne nezaujato komentovat, nikdy som nezistila komu vlastne fandi.... naopak u jeho kolegu Bidrmana, to bolo viac-menej zrejme, prezila som to, obaja su spickovi komentatori, mne obaja chybaju pri komentovani ATP....
[ Reagovat ]
27.04.2017 11:12Od: Lunej.. Re: montíku
určité věci chápu, ale nechápu, že sis ještě nevytvořil nadhled za tu dobu, co fandíš Mašeně.
[ Reagovat ]
27.04.2017 11:58Od: vrabejka
Evidentně nezaujati nejsou když hejtuji Marii a říkají ji fetka.
[ Reagovat ]
27.04.2017 12:10Od: gigin
V přenosech? Když komentují?
[ Reagovat ]
27.04.2017 12:09Od: gigin Re: monty
Ale já vím monty, že nejsi blbý. Kdybys byl, tak se s tebou ani nebavím.
[ Reagovat ]
27.04.2017 11:25Od: a.magerova Re: gigin
Nemysli si, že když Tě monty přestal sledovat na Twitteru, že máš volné pole působnosti.... jsem totiž vytrvalá a furt Tě sleduju zpoza plota !!! :-)))
[ Reagovat ]
27.04.2017 12:09Od: gigin
Cítím tě!! Všude ;)
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:18Od: Forehand
Pre zensky tenis je navrat Sharapovej určite prínosom. Myslím, že by každý mal urobiť hrubú čiaru a žiť a nechať žiť. Vzdy som ju vnímal neutrálne, ale muselo to byť pre ňu skľučujúce prechádzať si tým peklom. V mojich očiach, ak by regulérne dopovala s cieľom získať chemickú prevahu nad ostatnými, robila by to sofistikovane a nenechala by sa tak hlúpo chytiť. To naznačuje, že šlo aj o administratívne nedorozumenie. Trest bol adekvátny. Pri prvom klasickom previnení je to 24mes, porota zobrala na vedomie poľahčujúce okolnosti.

Otazka divokých kárt. Tu už je to aj o cloveku, ako je nastavený. Či je vo svojom vnútri solidárny alebo skor zatrpknutý..Tenis je špecifický šport, iní dopingoví hriešnici sa po treste automaticky vracajú na vrcholovú scénu. Viete si predstaviť Sharapovú na ITF turnajoch?..Podla mna je to trochu nedostojné a každý šport by si mal vediet chránit legendy. Ale uznavam, sto ludi, sto chutí..
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:20Od: Forehand
*chémiou fyzickú prevahu
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:27Od: Frick
Tak minimálně brala vědomě lék určený na léčbu neduhů, kterými netrpěla. To domnělou "profesionálku každým coulem" mohlo jaksi trknout, že to asi není zcela v pořádku.
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:33Od: Forehand
Tak mala v januari pozitivny test na latku, ktorá bola este v decembri povolená..To je celkom jasná nedbanlivost..

Meldonium udajne mala v zdravotnej dokumentácii v minulosti, detaily presne nepoznám, nezaujímam sa o ne. Vidím tam však z jej strany lajdáckosť, holt blondína :)
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:50Od: Frick
No, tak jestli to měla v dokumentaci, tak měla podstoupit nezávislé lékařské vyšetření, které by potvdilo/vyvrátilo nutnost užívaní medikamentu, který jinak u zdravého člověka poporuje fyz. výkonost, což je v zásadě podstata dopingu.
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:58Od: Forehand
Tak pokial ten medikament nebol zakázaný, tak bol v podstate dovolený. Prečo robiť vysetrovanie niecoho, co nebolo proti pravidlám..

Taktiez sa natíska otázka, do akej miery vlastne Meldonium pomáha, ked bolo tak dlho povolené?...
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:32Od: FulnekUltras
Krym a LOH dávno za námi, takže původní účel "trestu" splněn - ale s tím řevem atd. jakoby Maša opravdu předpokládala, že si to pořád může v pohodě dovolit. No nevím, jestli se ještě ve WTA najde někdo, kdo by místo planých slibů o "působení už spíše na nastupující generaci" dokázal tenhle zlořád odstranit okamžitě.
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:38Od: Forehand
No zakázané to nie je, a teda, vsetko dovolené si dovoliť može hocikto :

Bol by to zásah do osobnej zóny človeka a skoro by to hraničilo s ľudskými právami na kurte :)...Protihráčkám to až tak výrazne zrejme nevadí, keďže tá lobby je tak strašne slabučká z ich strany. Podla mna su dokonca na to zvyknuté. Naročnejšie je pre nich prisposobit sa slniečku na servise v dnešnej dobe už :)
[ Reagovat ]
27.04.2017 02:04Od: FulnekUltras
Lobby je slabučká - a umpire-rozhodcovia ešte viac... ;) Přitom by stačilo tak málo. Zrovna dneska v klíčových momentech závěru prvního setu Maria modifikovala a protahovala skřeky do úderů Bobiny zcela uchoslyšně - jeden trestný fiftýn, pak druhý, a viděl bys ten klid. ;)
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:53Od: Haitik :-)))
https://twitter.com/ryvlin/status/857336355550048258
momentka z tiskovky.. :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:32Od: FulnekUltras Nemůžu si pomoci,
ale dnešní po dlouhé době opět velmi hojná diskuze k tenisu na sport cézet by mohla svým způsobem ;) obohatit i nás... ;)))

--- Doufala jsem, ze se za tech 15 mesicu odnauci hekat a ono je to jeste horsi! Takovy byl na kurtech svaty klid. A pan ........ a spol. at si nezapomene vymenit slipy plne sperma a zajit si pro silnejsi bryle, jste neskonale slepy.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:33Od: monty25 Re: FU
A nechtěl bys tam rovnou odtáhnout?
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:47Od: FulnekUltras
Připomenu ještě, že to psala nesporně vnímavá žena, vždy plná přirozené intuice a empatie... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:21Od: George_Renel
Zápas Muguruza Kontaveit byl opravdu výborný, bez nějakých postranních myšlenek si dovolím tvrdit, že o úroveň vyšší než Šarapovová Vinci.
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:25Od: Basa
Přesně tak, pane! Zítra Katka sfoukne Marušku jako svíci:)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:30Od: monty25 Re: Basa
Očekávám určitě těžší zápas než proti Vinci. Ale když vidím tu vzájemnou bilanci 6:0 pro Mashu, tak máš teda docela odvážný tip (nebo aspoň předpokládám, že "sfoukne jako svíci" znamená jasnou výhru ve dvou setech)...

Ale neodpustím si jednu věc: Může se mi někdo divit, že nesnáším O2, když jeho komentátoři (kromě tebe ještě Bidrman) veřejně hejtujou moji oblíbenou tenistku?
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:34Od: George_Renel
Tvůj smysl pro humor je jako vždy v mínusu. Příspěvek je třeba číst celý, i s tím smajlíkem....
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:36Od: Basa
:))))))))))Já jí nehejtuju kamaráde - divim se, že nemáš O2 rád, když Ti jako milovníkovi ženského tenisu nabízíme všechny turnaje a od WTA v Praze i 99% zápasů. Katka hrála s Agou úžasně, tak jestli napodobí svou performance, může vyhrát.
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:40Od: monty25 Re: Basa
Mám SuperTennis, ten mi na sledování zápasů mých oblíbených hráček stačí. Tvrdíš tady, že ji nemáš rád, tak nevím. Objektivní asi úplně nebudeš a proč bych měl někoho takovýho poslouchat, že jo...
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:42Od: Basa
Řekl jsem, že nemám rád její hekání. No nebudu se hádat, přesně jak jsem napsal - dojdou argumenty, tak se přechází do ofenzivy. Objektivitu musíš soudit dle komentování a to jak píšeš si nikdy neslyšel:)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:45Od: monty25 Re: Basa
Slyšel jsem tě mnohokrát na Eurosportu, nebo jsi snad jinej Basík? :D Mně jenom přijde blbý, že ty jakožto komentátor (nevím, jak to máte v O2, ale podle mě by měl být nestranný) tady veřejně projevuje nějaké antipatie vůči hráčkám...
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:53Od: janek_da
A komentátora, který by se rozplýval nad jejím řevem bys tedy asi poslouchal.
PS: jestli to dočteš až sem, proti Marii taky nic nemám a jediné, co mi vadí je její řev
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:03Od: monty25 Re: janekda
Mně ale řev vůbec nezajímá. Komentátor má řešit hru, ne řev (ten si můžou řešit zoufalci na diskusích). A jestli kvůli tomu nemá rád určitou hráčku, tak je to pěkně trapný...
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:07Od: EllNino
napsal přece, že nemá rád její řev, ne že nemá rád ji :)
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:08Od: monty25 Re: EllNino
No, ten jeho příspěvek ve 20:39 se dá chápat různě...
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:10Od: EllNino
to jsem nečetl, to máš pravdu, že se to dá chápat různě :)

stejně si myslím, že zítra vyhraje ve 2, max ve 3 Maruš ... Kátě moc nevěřím
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:50Od: Haitik Re: EllNino
Uvidíme no.. :-) Maria si proti Ruskám celkem věří.. Maria s ní ještě nikdy neprohrála, navíc ztratila jen jeden set.. jinak výsledky celkem jasné pro Marii.. Což mě celkem překvapuje.. Narážím na zápasy na AO, kdy Kaťa hrála skvěle celý turnaj, ale pak narazila na Marii a sesypala se.. Tak uvidíme jak to zvládne teď no.. :D Zápas s Agou jsem neviděl, takže ani nevím jak na to je nebo tak.. Jen, že sezona kromě AO nic moc..

Nakonec si ten zápas ujít nenechám.. :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:14Od: blixa
Když on chudák nepochopil, že ty nejsi milovník ženského tenisu ale jen svých několika vybraných favoritek a zbytek je ti zcela u prdele :D A ty favoritky je nutno adorovat, jinak je komentář nevyvážený, tendenční a nespravedlivý :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:24Od: monty25 Re: blixa
No, moc vtipný... Já hlavně poslední dobou nemám tolik času sledovat tenis jako dřív, takže se za nějakého milovníka nepovažuju. A že sleduju hlavně svoje oblíbené hráčky, to je snad normální. Ve fotbale, hokeji, basketu taky sleduju hlavně svoje oblíbené kluby. Na ostatní nemám čas a někdy ani chuť... :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:10Od: a.magerova Re: monty25
Jéééžiš, už TOHO nech !!!

Libor hraje tenis a tudíž má na vlastní kůži odzkoušeno, že to vřískání ke hře nutné není, takže je to z hlediska sirény nesportovní chování... máme právo si to tu napsat. On i my jsme tu diskutující, kteří si chceme pokecat a né, že tu furt bude někdo hystericky "vřískat" jako ona... :-P
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:11Od: monty25 Re: a.magerova
A co je mi do toho, že hraje tenis? Jako komentátor má být nestranný, tečka.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:14Od: EllNino
Jako komentátor je nestranný při komentování, mimo si může říkat, co chce :) snad nemyslíš, že všichni komentátoři na světě jsou nestranní, každý má svého oblíbence a neoblíbence, nejsou to roboti, co mluví do mikrofonu :)
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:17Od: monty25 Re: EllNino
Jo, ale když to takhle veřejně prezentuje, tak potom už se to jeho komentování nedá brát moc objektivně. Aspoň pro mě ne.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:23Od: EllNino
Dobře
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:17Od: a.magerova
Ale tady na TP je jako diskutující, kdyby na sebe nepráskl, kdo je, tak bychom to nevěděli.
On to Frajer, tys hysterka !!!
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:19Od: monty25 Re: a.magerova
Prej hysterka. Říka ta, která dává za větu tři vykřičníky... :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:24Od: a.magerova
Bo jsem z Ostravska, my musíme !!! :-P

http://www.tyden.cz/obrazek/najbrt-48da54a66d3aa.jpg

http://www.tyden.cz/obrazek/najbrt5-48da55107d153.jpg
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:14Od: Basa
Prosimtě kolik Ti je? Jestli se teda smím zeptat:) Není žádnej komentátor, který by nikomu nefandil, každý někomu fandí a někoho má radši. A je jedno, jestli je to tenis, fotbal nebo hokej. Jde o to, nedat to znát při komentáři a nevidím nic špatného na tom, když řeknu, že mi vadí její hekání. Jako mi vadí mlácení do bot Siegemund po prvním servisu, jako mi vadí natahování času přes limit atd. To přeci není nic, co bych neměl veřejně napsat.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:15Od: EllNino
Siegemund mlátí do bot po celý zápas ne ? :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:22Od: Basa
Ale jakmile zkazí soupeřka první servis, tak si vždycky omlátí raketu o botu a strašně to ruší. Se divím, že ještě nedostala warning. Shcválně si toho někdy všimni.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:23Od: EllNino
No ona toho dělá víc ... :)
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:25Od: lars
i na hardu ?
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:29Od: Basa
Tam nic nikdy neuhrála, tak jsem jí snad ani nekomentoval - tam asi ne. Ale na antuce pořád a zejména jak jde o důležitý body. No a ať nerejpu jen do žen, Djokovičovo 15x bouchnutí před servisem mě taky dostávalo. Chudák chlap na returnu vždycky málem usnul:)
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:31Od: janek_da
nevim, ale Rosi určitě :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:18Od: monty25 Re: Basa
Kolik mi je? No, to se každej rok mění...
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:27Od: Basa
Ok - já dle toho jak si psal o té nestrannosti, přišlo mi to rovnovážné s věkem kolem 16 - 18 let. To neber jako nějakou urážku či tak podobně. Já naopak píšu blogy, názory atd. Pro někoho třeba zaujaté, kontroverzní, ale píšu to dle svého názoru. Každý ať si udělá obrázek sám. Samozřejmě je vždycky důležitý opřít se o nějaká nezpochybnitelná fakta a důkazy. Tady je to diskuze. A klidně napíšu, že fandím Goerges a Andy Hlaváčkový. A po osobních setkáních i těm mladejm holkám, který si na nic ještě nehrajou, jako Kasatkina, Svitolina aj. To ale neznamená, že jim fandím během komentování.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:30Od: monty25 Re: Basa
Hm, tak to bys mi 8-10 let ubral...
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:34Od: Basa
No vidíš, tak jseš v nejlepších letech na vysoký. Můžeme to uzavřít tak, že je mi popravdě úplně jedno, kdo vyhraje, jestli černá nebo bílá, hlavně ať je to pěknej zápas. Ne třeba jako nedávná "bitva" Denisy se Sorribes Tormo. A Sugarpovu uznávám jako skvělou tenistku, obrovskou bojovnici, ale nemůžu souhlasit s WC na turnaje. To mi jako propagátora slušnosti ve sportu, fair play a úcty k soupeřům nejde.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:40Od: monty25 Re: Basa
Na vysoký už od září nejsem. :D No, jednou jsou daná nějaká pravidla a pokud je podle nich postupováno, tak nikdo nemůže říct ani popel. Jestli si někdo myslel, že se Masha bude vracet na ITFkách, tak je slušně řečeno naivní. Není sebemenší důvod, proč by nemohla dostávat divoké karty a podle pravidel jich jako vítězka GS může dostat neomezený počet. Navíc je logický, že ji tam pořadatelé turnajů chtějí, protože ty turnaje třeba v minulosti vyhrála (a všechny tituly získala právem). Třeba právě Stuttgart třikrát...

A co se týče té poslední věty, tak to teda dovol, abych se zasmál. Nedávno jsi psal na FB Sparty, že Rada trénoval "Žida" (myšleno Slavii) a budeš si tady hrát na propagátora slušnosti ve sportu a úcty k soupeři? :D
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:50Od: Basa
Aaaa, koho pak to sleduješ na FB:) Pošťuchování mezi kamarádama, které ke všemu neznáš, mi přijde trošku mimo, ale ok, nebudu to popírat, když jsem to napsal. Jinak mám Slávistů (hráčů současných a bývalých) mraky kamarádů, se kterýma chodím hrát tenis, ale to je fuk. To o těch pravidlech je jako Babiš o korunových dluhopisech.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:56Od: monty25 Re: Basa
Nikoho nesleduju, sám ani FB nemám. Náhodou jsem na to narazil, když jsem si četl diskusi na FB Sparty pod nějakým příspěvkem (zajímaly mě ohlasy na Radu apod.) a najednou vidím komentátora O2 Sportu, jak Slavii nazve Židem. Jsem si říkal, že to je teda docela silný kafe... Ke cti ti může sloužit jedině to, že to aspoň nezapíráš (kdybys to zapřel, tak jsem namydlenej, protože printscreen jsem si neudělal :D). Ale politiku sem netahej...
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:01Od: Basa
Jak jsem psal, každej někomu fandí a já to nebudu popírat, že odmala chodím na Spartu (ne do kotle) a hecujeme se se Slávistama. Holt my jsme rudý kůže a smrt Spartě, oni ti Židi. Teď jsme se sklouzli zase úplně jinam. Každopádně se aspoň blogama, článkama a komentováním snažím nahlížet na ten sport u nás jinak a částečně pomáhat ke zlepšení toho prostředí, který je prostě hnusný.
[ Reagovat ]
27.04.2017 09:13Od: vrabejka
To nic profesionalita a nezaujatost komentátorům O2 s..t sport nic neříká.
Na všech soc. sítích hejtuji Marii jak můžou.
Nedivil bych se kdyby za tím byla nějaká antikampan proti ní.
Dřív jsem je uznával ale to už je pryč.
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:36Od: janek_da
Já bych řekl, že jsi ještě mírný, možná politicky korektní, bo hekáni, co rve 2m od osoby uši neznám. Za mě je to regulerní řev.

Ale stejně nejhorší to mám já. Jsem hejtovaný, že řeknu pravdu o Sereně a jejím brekotu, Máše o jejím řevu, Aze o její neschopnosti hrát s top hráčkami

:(
Tady mě utěší jenom
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:35Od: janek_da
Já te Makarovně nevěřim. Se složí jako obvykle, jak je na druhé straně Maruš.
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:41Od: tommr
jj taky si myslím, že se Makarova složí ještě před zápasem podobně jako se to stává Sharapce když hraje se Serenou ... :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:40Od: blixa
Dobře dobře. Nejsem takový odborník jako vy pane Baso, ale na Katku bych tedy nevsadil ani zlámanou grešli. Cože je celkem irelevantní, neb nesázím :D
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:43Od: Basa
Já bych to taky nevsadil, a ani nesmím:)
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:12Od: lars
A proc ?
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:31Od: Basa
Aby pak nebyl ten komentátor zaujatý, pokud by měl vsazeno na jednu z hráček, aby pak ten komentář neskouzával právě k tomu fandění. Takže můžu teď vsázet Istanbul, ale ne Stuttgart, který komentuju:)
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:44Od: Forehand
Tu zrejme záleží od výšky stávky, či je len tak pre radosť, alebo to je seriózna investícia..
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:51Od: a.magerova
Bylo by pěkné zpestření na konci zápasu slyšet např.: "Ty hajzle, zase si mi zku.vil tiket!"

:-)))
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:55Od: Basa
No kdyby někdy vyšly ty kecy všech ven, to byl byl jůůůtůůůb na spadnutí, hh. Nemyslím kvůli sázkám, ale chlapi, znáš to:)))
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:50Od: lars
Dik
ikdyz zapas ve Stutgartu bude komentovat nekdo jiny ?
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:54Od: Basa
To asi můžu, ale zase úplně přesně nikdy nevíš, jestli nepůjdeš komentovat jiný kurt apod. Prostě to nedělám vůbec, vsázím na fotbal a tenisy max radím kamarádům:)
[ Reagovat ]
27.04.2017 01:02Od: Basa
No jdu spát, kdyžtak mám na FB komentátorský profil, klidně napiš tam a odpovím.
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:21Od: Atoidi1 ještě 1 pokus o získání odpovědi FU (případně kohokoli dalšího)
protože jsi, Fulneku, nereagoval ve starém článku, poprosím Tě v tomhle nejnovějším: Nedávno jsi cosi hodnotil z hlediska "vyššího principu mravního". Zajímalo by mne jak a čím je ve Tvé mysli definován (vymezen a ustaven) NEJVYŠŠÍ princip mravní. (Každý, kdo užívá komparativu, měl by mít jasno o esenci positivu i superlativu, anóbrž, říkám-li, že něco je např. nejkratší či nejdelší, měl bych být schopen vysvětlit CO znamená krátké/dlouhé a také nejkratší/nejdelší ...) Byl bych rád, kdybys - pokud jsi zastáncem darwinistického evolucionismu - tuto skutečnost zohlednil i při vytyčování hranic mravního/mravních principu/ů včetně toho NEJVYŠŠÍHO. Omlouvám se těm, jež podobné články obtěžují, prosím, nevšímejte si jich, jako by zde nebyly... :-)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:22Od: Atoidi1
oprava: říkám-li, že je něco kratší/delší ...
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:24Od: Atoidi1 [ Reagovat ]
26.04.2017 23:35Od: blixa
Nemyslím, že by ten blb byl schopen odpovědi. Nicméně, "vyšší princip mravní" je daleko víc "básnický obrat" než komparativ. Ale to je jedno ...
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:45Od: FulnekUltras
Pokud nejsi schopen střízlivě vyhodnotit tv-záznam, ke kterému se tento můj příspěvek vztahuje, jsou veškeré další hrátky se slovy zbytečné. Ber to pro svůj klid třeba tak, že patřím do oné skupiny lidí, které tvoje pokusy o debatu na nejvyšší ;))) myslitelné úrovni absolutně nezajímají.
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:30Od: Bob
Šarapka celkem faleš ke konci zápasu :D
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:22Od: Fandina
Takže dneska podruhé Konta, tentokrát s veit.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:52Od: dadaft Muguruza - Kontaveit
uff uff, tenis jako řemen.
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:17Od: Enterprise
Holky si nic nedarují. Anett hraje poslední dobou hodně dobře, už to není holka, co má ráda jen trávu nebo něco tvrdšího.
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:49Od: bIbec
jj, na Markétu to zatím nestačí, ale Mugu by dát mohla

:-)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:08Od: tommr
až takhle bych to nehrotil, ale ten dnešní výsledek Kontaveitový napovídá, že Markéta by nemusela bejt úplně bez šance ani proti některejm hráčkám z top-10 ... :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:11Od: bIbec
já si dělám srandu :-) Každý zápas je jiný.
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:38Od: tommr
jasně, já vím že to byla sranda. Ale stejně to potěší když člověk vidí, že Markéta v tom finále neporazila žádnou loserku ... :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:12Od: horska.kraslice
A je to tady. WTA divočina.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:41Od: EllNino Gratulace
vítej zpět Maruš :) ... ještě před pár lety jsem nečekal, že to řeknu, ale jsem rád, že jsi zpět ! :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:51Od: darek.vrana
Já ne. Takový klid byl bez ní. Teď zas polovina článků bude o ní a v TV nepoběží nic jiného.
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:17Od: janek_da
sory, ale s Bobinou ne. Zas ale zápasy Teta-Halep, Marfuš-Bobina to je na začátek turnaje parádní
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:28Od: FulnekUltras Tak Káťo
víš co máš dělat... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:27Od: Pedronegro
no tak sláva, uřvaná nesportovní podvodnice je úspěšně zpět, její trapní místní milovníci jásají, vida co umí love, místo 4 let 15 měsíců, místo začátku na ITF divošky, na rozjezd veteránku a Frantíci už taky měknou místo aby ji poslali do zádele, kam patří, výborný příklad pro další ? ještě chybí, že asi stihla mezitím vystudovat několik univerzit, je doktorka a může si fet předepisovat nadále sama :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:42Od: Stan_Borowitz
Tak tak... kdyby jí dali aspoň podmínku, že tu hubu bude mít při výměně zavřenou...
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:00Od: Pedronegro
asi zase prachy a tlak sponzorů a zpupnost té kravky, každý umpire by ji to odnaučil během 2 gamů ...
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:12Od: horska.kraslice
Mášena překonala Maky. V žebříčku poskočila o 790 míst.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:17Od: tmora
kololikata je?
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:19Od: horska.kraslice
510.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:20Od: monty25 Re: tmora
510.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:56Od: Haitik
Vítej zpět Maruš!!! :-) Mám neskutečnou radost! :D Hodně mě překvapila, jak dobře po 15 měsících hrála, hlavně na returnu.. :-) Ta radost po vítězném MP byla skvělá! Tak a zítra jedem dál!
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:00Od: monty25 Re: Haitik
Podle mě byla výborná hlavně na podání. Ani nevím, kolik dala es, ale bylo jich hodně a servis ztratila jenom jednou na začátku... Některé returny měla taky super, ale při některých tam zase byla trochu přemíra rizika. Ale to ještě přijde. :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:03Od: monty25
Tak 11 es dala. :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:16Od: Haitik
Jj, servírovala taky dneska hodně dobře! V 1. setu měla i hodně velké % 1. servisu do kurtu.. A dneska málo i DF, jen 3, což je super.. Ale pro mě prostě ten return dneska vítězí.. :D
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:52Od: peggy
Mario,velke blahoprani k navratu,zacatek byl takovy snad trochu bojacny.Vse brzy prestalo a vydrz co nejdele.
Nektere tenistky se hlavne o Tebe staraji a potom prohraji,to je zivot.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:50Od: gigin Evženka - Šarapka je podvodnica
https://youtu.be/in-hEb_OQxo?t=113
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:53Od: monty25 Re: gigin
Tak to ji Masha příště kopne do prdele, než aby s ní fotila pro Nike. Ale ono už to vlastně stejně nebude potřeba, protože Evženka je tenisově vyřízená...
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:17Od: tmora
She?s cheater - to jako od ni to vazne sedi.... na Evzu to evidentne zanechalo nasledky ten simulovny pad na hlavu... Nejvetsi pindy maji ty co nic nehrajou
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:19Od: monty25 Re: tmora
Dřív jsem se jí zastával, ale je to fakt hrozná kravka...
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:36Od: Smazaný účet Masha
Je to tam! Čekala jsem, že bude hrát dobře, ale až takhle dobrý jsem to nečekala. Prohra stejně dřív nebo později příjde, ale hlavně ať se nezraní! :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:36Od: vrabejka
Joop tenis Queen Is Back!
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:05Od: dunphy
Czenglish ještě nevyšlo z módy?
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:33Od: Pavol Maruška len tak ďalej.
Tí čo ti fandili ti fandia ďalej. O tvoje kurzy sa dá oprieť tiket. Tie tenistky ktoré ťa odsudzujú sa boja že ich vytlačíš mimo desiatku.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:29Od: blixa
No a je to, ani to nebolelo. Marie je zcela jasně zpět. Přiznám se že jsem to očekával, jí vždycky stačil k přípravě jen trénink, žádné velké rozehrávání nepotřebovala. Hateři tu budou opět zvracet ve svůj protiklad, ale co už. Psi štěkají ale karavana táhne dál ;-)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:28Od: Nola
Marus to zvladla fyzicky, psychicky, uderovo, Bobina mala smolu, nehrala spatne, uvidime, ako to pojde dalej, gratulujem jej skalnym fans, najma montymu
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:31Od: FulnekUltras
za výdrž...a tak podobně... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:27Od: monty25 Masha - Vinci 7:5, 6:3
Je to tam! 2. kolo pro Mashu a tři kila pro mě! :) Takovou radost snad měla Masha naposledy, když postoupila do finále GS... :D
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:26Od: dadaft Maria
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tak myslím, že se nic nezměnilo.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:28Od: Fandina
přesně, stejná jako před dvěma lety. Vinci na ní neměla.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:31Od: FulnekUltras
hlavně zvukově
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:29Od: gigin
A co sis myslel?
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:13Od: kmotr podvodnice
.. podvodnice?? kterou máte na mysli? hanba by fackovala ne jednu
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:02Od: tmora
Me jenom fascinuje ty zabery na Hogstedta jak se usmiva, absolutne bez nervu.. Jinak fakt super zapas - tohle tady chybelo to Mashy odhodlani, supeeer
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:03Od: Haitik
Myslíš Groenevelda asi né? :D
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:04Od: tmora
no jasne ze Groeneveld
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:03Od: George_Renel
Super zápas? Mně to tedy jako nějaký tenisový koncert nepřipadá.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:04Od: monty25 Re: tmora
Groenevelda, ne? :D
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:00Od: FulnekUltras Skvěle CoCo !!!
Naducánek odklizen, tak doufám, že si teď poradíš i s tou Češkou a půjdeš ve Stuttgartu co nejdál, ať všichni vidí, co umí jetlag.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:05Od: blixa
A další ideologické selhání. Coco je přeci "odporná" Američanka ! Tohle ti soudruzi jen tak neodpustí .. ;-)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:08Od: FulnekUltras
CoCo na slámě za traktorem - podle mého zcela v pořádku... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:40Od: Torn
Kdybych neměl Petru rád, tak snad napíšu, že doufám, že už nikdy tenis hrát nebude. Tenhle slovní průjem je opět lahůdka. Když se ti Kája ani Máša nelíbí, nekoukej na ně.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:33Od: FulnekUltras
My kovaní jsme za posledních 27 let zvyklí na všecko.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:43Od: lars
To kriveni charakteru a "chameleonstvi" te naucili na Vecerni univerzite marxismu-leninismu? :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:49Od: FulnekUltras
??? CoCo je mi až na občasné výstřelky "us-sebevědomí" sympatická už delší dobu... ;) a navíc se neulívá z FC
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:05Od: lars
Neodpovidas na polozenou otazku! To te taky ucili na VUMLu ?
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:21Od: FulnekUltras
tak nevím, jak bys to ještě potřeboval napsat... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:38Od: lars
presne
[ Reagovat ]
26.04.2017 22:49Od: FulnekUltras
VUML jsem neviděl ani z rychlíku - a totéž platí i o dalších předpřevratových institucích, které jsou mi tady revanšisticky zatuchlými modrobolševiky občas předhazovány... na seznamu zájmových osob StB jsem proto, že to v ČSLA tehdy souviselo s jistým stupněm utajení - tak asi tak? ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:01Od: lars
kdo jsou revanšisticky zatuchli modrobolševici?
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:06Od: FulnekUltras
oni se ozvou... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:58Od: Smazaný účet
Bobino zaber! :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:00Od: FulnekUltras
Bobísku čopuj a trhej fiflenu... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:04Od: blixa
Ale ? Vždyť Marie je z tvého milovaného Ruska ?! Hochu hochu, to vypadá na ideologické selhání ! Aby tě tví bratři soudruzi neposlali někam na převýchovu !
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:09Od: FulnekUltras
Sotva se začala akusticky projevovat, je to tam zpátky. ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:53Od: Dobry-den
Meldonka hraje blbě, ale nemá proti sobě pořádnou soupeřku, takže tam v té hale bohužel s velkou pravděpodobností bude ječet eště minimálně zétra :-(
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:58Od: patriks
musím tě zklamat, bude tam až do neděle
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:59Od: Dobry-den
V hledišti ať si klidně je až do Vánoc ;-)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:02Od: FulnekUltras
Dal jsem si zvuk na minimum a fandím vnadné Jižance.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:02Od: Nola
https://sport.sme.sk/c/20513268/meldonium-uz-nepotrebuju-mame-ucinnejsie-latky-vravia-rusi.html
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:53Od: Paseka
Podvodnice jedna. Že ji hanba nefackuje !!!
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:53Od: Fandina
Nějak se mi zdá, že Mária tak neřve :-).
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:03Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:51Od: Nola
na prvy zapas Marus hra velmi slusny tenis
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:43Od: monty25 Masha 7:5
Zaslouženě, i když setbol se štěstím. Tak ještě jeden set...
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:43Od: Fandina
Roberta dobře, ale Mária byla o chlup lepší. Tak uvidíme, jestli ve druhém setu Roberta něco nepřidá.
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:44Od: monty25 Re: Fandina
O chlup? Kromě prvních dvou gemů je Masha o dost lepší.
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:50Od: tmora
Masha mela opatrny vstup do hry, ale jak se rozehrala tak hraje pekne. Jeste jeden!
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:31Od: misa Stuttgart
Když se tak dívám do hlediště, tak tam nevidím žádné doktory nebo inženýry...
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:05Od: FulnekUltras
to hltají vleže na ajfounech ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:28Od: monty25 Vinci
To snad není možný. Všechny servisy přes shodu...
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:34Od: monty25
Tak teď dopodávat!
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:11Od: tmora
Herni projev se zatim zlepsuje.. trochu se mi zda ze ji narostly stehna :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:09Od: George_Renel
Diváci překvapivě trochu více na straně Italky.
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:19Od: Fandina
Jj, žádná senzace se nekoná, je to střízlivé.
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:28Od: George_Renel
K tvému oblíbenému tématu. Výběr barvy trika se taky nepovedl nejlépe. Ta oranžová k té antuce.....?
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:35Od: Fandina
Ale zase splývá s okolím, protihráčka hned nemusí vědět, kde stojí.
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:06Od: Haitik
Kikina se taky zašla podívat.. :D
https://pbs.twimg.com/media/C-WqSggWsAAQi73.jpg:large
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:09Od: milik254
Na ten zápas přišlo dost tenistek, viděl jsem Andreu i Světlanu
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:02Od: Bloody13
Je tu zase Basa? :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:45Od: Basa
Jistojistě pane Báthory
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:48Od: monty25 Re: Basa
Můžu se zeptat, cos říkal o autobiografii Mashy? O2 nevedu a někdo se mě na to ptal...
[ Reagovat ]
26.04.2017 19:50Od: Basa
Že by měla vyjít někdy na podzim
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:34Od: Haitik Re: Basa
Konkrétně 12. září.. :-))
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:18Od: Bloody13
:D Zajímal by mě tvůj osobní názor na sirény (hekání ztlumit nebo rovnou zakázat) a jaká z nich se ti (asi i podle sympatií) líp komentuje - jestli radši Mářa nebo Viky? :)
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:39Od: Basa
Nemám je rád:)))
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:43Od: Fandina
:-)))
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:45Od: George_Renel
Palec nahoru :-D.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:59Od: Basa
Tenis hraju denně, trénuju a vím, že rozhodně předvádět to, co dělá Šarapka a Azarenka není nutné. Nemám to rád, přijde mi to nesportovní, ale víc s tím nenadělám...:(
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:35Od: FulnekUltras
je to tak... ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:02Od: George_Renel
Oceňuji tvé vyjádření, v tvé pozici to není jednoduché.
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:07Od: Basa
Jsem takovej - ikdyž bych byl ještě ráznější, bohužel u nás se moc kritika nenosí. Podívej na Radu - místo aby se nad tím povznesl a uznal kdyžtak svou chybu, tak ještě novinářovi vynadá:)
[ Reagovat ]
26.04.2017 23:09Od: horska.kraslice
+1
[ Reagovat ]
27.04.2017 00:51Od: Forehand
Ja sa len chcem spýtať, či trénujete hráčky, ktoré hrajú s podobnou intenzitou ako Sharapova a Azarenka, či dávajú obdobné rany...

Pretože, ak to pre 10 hráčok nie je nutné, neznamená to, že tá 11. si tým podvedome nepomáha, lebo inak nie je naučená. Pre mňa je úplne prirodzené, že každy máme svoj herný a dýchací mechanizmus, bez ktorého to už nejde. Tipujem, že takto obe hrali ešte v juniorkách. Nemá to v mojich očiach nič spoločné s fair play, to už ozaj skor to prekračovanie limitu.
[ Reagovat ]
27.04.2017 12:10Od: Stan_Borowitz
Proč tedy rozhodčí uklidňujou před zahájením výměny diváky, když je to jedno, jaký hluk na kurtu je? Ať si tam tedy řve kdo chce, jak chce, ne?
[ Reagovat ]
27.04.2017 12:25Od: Forehand
Áno, je to začarovaný kruh..A možno pred tým servisom potrebuje hráč špeciálnu koncentráciu, preto vyžaduje špeciálne ticho..Navyše od divákov sa očakáva, že ticho byť možu, keď chcú.

Chcieť to od hráča v plnom fyzickom zaťažení?..Neviem..Vydávať pri tenise pazvuky je prirodzené, systémovo regulovať tú mieru, zrejme nemožné. Osobne si nemyslím, že by to Sharapova, Azarenka alebo Serena zneužívali. Veď sa pozri na Sharapku, ona je v tom zápase sustredena na 101%, akoby posadnutá, ak by počas výmeny vybuchla v hladisku bomba, zrejme to nezaregistruje..
[ Reagovat ]
27.04.2017 19:35Od: Stan_Borowitz
Ok,v podstatě by mne hlavně zajímalo, jestli to protihráčkám fakt nevadí nebo jim vrozená slušnost, případně obavy, že by byly osočovány ze snahy ovlivnit zápas, brání proti tomu protestovat. Mně by to při hře lezlo neskutečně na nervy. Něco jiného jsou zvuky, které vydává třeba i Rafa nebo Novak a spousta jiných hráčů či hráček, a něco jiného ten šílený řev.
[ Reagovat ]
26.04.2017 20:46Od: Bloody13
Tak to jsem na stejný lodi :)
Imho, na čsfd jsem dostal spoustu přezdívek, ale pan Báthory jsem teda ještě neslyšel/nečetl :D
[ Reagovat ]
26.04.2017 18:59Od: Haitik
Mashy returny jsou zatím skvělý!!
[ Reagovat ]
26.04.2017 18:56Od: Lunej.. Cicak
Se mi hodne v kratkych vlasech, tady ji malem nepoznavam.
[ Reagovat ]
26.04.2017 18:56Od: Lunej..
Libi - mi nejak vypadlo.
[ Reagovat ]
26.04.2017 21:37Od: FulnekUltras
zralé dámy nakrátko - ideální řešení ;)
[ Reagovat ]
26.04.2017 18:56Od: tmora
Tak Masho, zadny rozpaky, poradne to tam rozbal a chci te videt mininimalne ve ctvrtfinale..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist