Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Senzace je na světě! Vondroušová ukončila tažení Svitolinové a postoupila do finále Wimbledonu

  • Markéta Vondroušová (24) pokračuje ve Wimbledonu v nečekaném tažení na svém ještě před pár týdny jasně nejhorším povrchu. Finalistka French Open 2019 přehrála v semifinále nejslavnějšího turnaje 6:3, 6:3 bývalou světovou trojku Elinu Svitolinovou (28) a podruhé si zahraje o premiérový grandslamový titul. V sobotním finále vyzve loňskou finalistku Ons Jabeurovou (28).
    13. 7., aktualizováno | Aktuality |  508 komentářů
    Markéta Vondroušová (© Profimedia)Markéta Vondroušová (© Profimedia) 
     

Pro Markétu Vondroušovou byla tráva ještě před pár týdny jasně nejhorším povrchem, na pažitech vyhrála jen dvě ze 12 utkání hlavní soutěže na nejvyšším okruhu a na londýnské trávě byla při čtyřech předchozích startech nejdál ve druhém kole. V posledních týdnech si ovšem travnaté dvorce zamilovala. Po čtvrtfinále v Berlíně předvádí ještě lepší výkony ve Wimbledonu, kde vyřadila čtyři nasazené hráčky a dosáhla na své druhé finále na podnicích velké čtyřky.

Po cestě do závěrečného kola se musela poprat s vycházející hvězdou Peyton Stearnsovou, nasazenými Veronikou Kuděrmetovovou a Donnou Vekičovou, krajankou Marií Bouzkovou, světovou čtyřkou Jessicou Pegulaovou a také rozjetou Elinou Svitolinovou, která skolila čtyři singlové grandslamové šampionky a jednu deblovou. S bývalou třetí hráčkou pořadí vyhrála třetí souboj v řadě a srovnala vzájemnou bilanci na 3:3.

"Byla jsem šíleně nervózní. Byla jsem nervózní po celý zápas," řekla Vondroušová v rozhovoru na kurtu. "Minulý rok jsem nehrála šest měsíců kvůli zranění. Nikdy nevíte, jak se vám podaří po tak dlouhé pauze vrátit. Jsem ale vděčná, že tu jsem, jsem zdravá a mohu zase hrát tenis. Teď si určitě na chvíli odpočinu," uvedla.

Statistiky zápasu Vondroušová - Svitolinová

Do stavu 2:2 se ani jedna z aktérek k brejku nepřiblížila. V páté hře však Svitolinová vyrobila tři chyby, Vondroušová se dostala ke třem brejkbolům v řadě a hned první šanci famózním prohozem z forhendu proměnila. V následujícím gamu ale začaly přicházet chyby ve větším množství i od české hráčky a Ukrajince se podařilo skóre okamžitě srovnat.

Ani Svitolinová ovšem nedokázala brejk potvrdit a Vondroušová šla znovu do vedení. Češka nadále produkovala vysoké procento trefených prvních servisů a tentokrát na brejk navázala čistou hrou na podání. Vondroušové se následně podařilo ukončit úvodní dějství už na returnu, ačkoli prohrávala 0:30. Obě v něm spáchaly devět nevynucených chyb, ale rodačka ze Sokolova měla o šest vítězných úderů více.

Svitolinová chybovala pod zataženou střechou i v úvodu druhé sady. Vondroušová toho dokázala využít a zaslouženě šla do náskoku 2:0, přičemž druhý brejkbol v prvním gamu na returnu si vypracovala po fantastickém vítězném obranném čopu. S potvrzením brejku neměla žádné potíže.

Ztráta čtvrtého servisu v řadě Ukrajinku evidentně nalomila a pestrému tenisu Vondroušové marně vzdorovala i v následujících minutách. Češka dokonce slavila už šestý brejk v řadě, na první tři brejkboly vyrobila chybu, nicméně ten čtvrtý za ni vyřešila Svitolinová bekhendem do sítě.

Vondroušová si ale přece jen postup zkomplikovala. V páté hře nedotáhla náskok 40:0 na servisu a nevyužila ani jeden z pěti gamebolů a dovolila soupeřce utnout sérii sedmi prohraných gamů a vrátit se do zápasu. Svitolinové se dokonce podařilo proti evidentně rozhozené Češce vyhrát i následující dvě hry a snížit na 3:4. Ukrajinka však vlastními chybami darovala své podání a Vondroušová v posledním gamu nezaváhala.

Vondroušová je vůbec první nenasazenou finalistkou Wimbledonu v otevřené éře tenisu a první od roku 1963, kdy ve finále neuspěla tehdy 19letá a nyní legendární Billie Jean Kingová. Zároveň je druhou žebříčkově nejníže postavenou finalistkou nejslavnějšího turnaje po Sereně Williamsové v roce 2018, Američanka tehdy figurovala až na 181. místě. Duel se Svitolinovou byl prvním wimbledonským semifinálovým soubojem nenasazených hráček v open éře.

Na všech třech površích dosáhla na velké finále. Na French Open 2019 (antuka) prohrála s Ashleigh Bartyovou své jediné předchozí finále na grandslamech, na olympiádě v Tokiu 2021 (beton) získala stříbro a teď ji čeká finále Wimbledonu (tráva). Jedná se o její první finálovou účast na nejvyšší tour od posledních olympijských her a celkově šesté, zvládla jen to úvodní v Bielu 2017.

Svitolinová se v dubnu vrátila po roční mateřské pauze a už stihla triumfovat na hlavním okruhu (Štrasburk) a dojít minimálně do čtvrtfinále na obou grandslamech. Pro start v hlavní fázi Wimbledonu potřebovala divokou kartu, nicméně po jeho skončení bude bývalá šampionka Turnaje mistryň zpět v TOP 30 světového pořadí. Na majorech prohrála i třetí semifinále.

Stejně jako v sezoně 2021 se do finále French Open i Wimbledonu probojovala Češka. Předloni na pařížské antuce kralovala Barbora Krejčíková a v All England Clubu neuspěla Karolína Plíšková. Před pár týdny v areálu Rolanda Garrose nebyla daleko od triumfu Karolína Muchová. Dvouhru žen ve Wimbledonu naposledy z českých tenistek ovládla Petra Kvitová v letech 2011 a 2014.

České zastoupení bude mít i finále čtyřhry žen. V semifinále se totiž střetnou Barbora Strýcová s tchajwanskou parťačkou Su-Wei Hsieh a Marie Bouzková hrající po boku Španělky Sary Sorribesové.

Bývalá světová čtrnáctka Vondroušová bude v sobotním zápase o titul čelit loňské finalistce Ons Jabeurovékterá po obratu z manka setu a brejku skolila Arynu Sabalenkovou. Vondroušová vyhrála oba letošní souboje, na Australian Open a v Indian Wells, a srovnala vzájemnou bilanci na 3:3.

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

• WIMBLEDON •
Londýn, Velká Británie, tráva, 44.700.000 liber
čtvrteční výsledky (13. 7. 2023)
• Dvouhra - semifinále •
Vondroušová (ČR) - Svitolinová (Ukr.) 6:3, 6:3
Jabeurová (6-Tun.) - Sabalenková (2-) 6:7 (5:7), 6:4, 6:3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (508)
14.07.2023 12:54Od: Krisboy
Fandinu už zase pustili ke klávesnici?
Skutečně nejhorší pizda, která sem kdy psala smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:16Od: Fandina
Ubozaku.
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:32Od: Bretanol
smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:22Od: Blondie
Taky bych si s ní nepostavila dvojdomek, ale nejlepší je "ignore" tlačítko :-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:54Od: com
ona by urcite vedle nevestince taky rada nebydlela smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:00Od: Petr_Fisk
smile
Come. Ty pr..e.
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:19Od: Blondie
Pro mě je důležitý, že ty si nestěžuješ! smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:01Od: Petr_Fisk
Proč?
Je to osvěžující...
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:54Od: com
smilesmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:23Od: Jabadu
Výsosti! Nenechte prchlivost cloumat svým majestátem! ...
[ Reagovat ]
15.07.2023 11:04Od: Krisboy
Pravda, lepší by bylo jí nakopat do prdele a přivázat na oddělení k lůžku. Nebo jí do tý prdele narvat Fulneka, byli by spolu navěky, 24 hodin denně...na věčné časy a nikdy jinak...
[ Reagovat ]
14.07.2023 10:17Od: Jabadu Lety mimo ...
Po delší době se hlásím do stavu a zařazuji se do tvaru. Markétin úspěch je nečekanou velkou událostí pro celý český tenis.
Nečetl jsem všechny příspěvky, takže možná někoho budu opakovat. Všichni se asi shodneme, že co se týká Markétina herního stylu, na trávu se moc nehodí. Co je tedy příčinou tohoto kolosálního úspěchu. ???
Všimli jste si Markétiny současné postavy? Nemyslím bicepsy, tricáky ...
Mám na mysli, že vypadá jako dokonalá atletka. Dle mě, je na letošním Wimbledonu nejlepší atletkou. Je prostě u balónů nejrychleji ze všech. To je podle mě pravá příčina jejího úspěchu. (O její šikovnosti a lstivosti se nebudeme bavit. To víme léta). smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 10:32Od: Petr_Fisk
Je to tak.
Její postava se od Bielu hodně změnila.
Jediné, na čem by se dalo ještě zapracovat je, že se pořád trošku hrbí.
No a současná wimbledonská tráva netráva je také voda na Markétin mlýn.
Jinak není co dodat.
[ Reagovat ]
14.07.2023 20:54Od: horska.kraslice
Já bych ji pochválila, že s tím hrbením udělala za poslední roky obrovský kus práce. Pamatuji si ji tak dva tři roky zpět, kdy byla jako luk prohnutý dozadu a několikrát se tu probíraly obavy o její budoucí zdraví ohledně zad, dýchání atd.... Takže hodně zapracovala, asi měla i šťastnou ruku na odborníky fyzioterapeuty. Ale je třeba nepolevit a hlídat si to, to jo.
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:23Od: tommr
ve čtvrtfinále a v semifinále jí taky pomohla zatažená střecha ...
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:27Od: Jabadu
Když se podíváme na současnou architekturu posvátného "Centru", nemyslím si, že by tam nějak mohlo moc foukat.
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:30Od: tommr
to nedokážu odhadnout, ale zatažená střecha to každopádně jistí ...
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:31Od: Jabadu
smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:04Od: vavrinec
Ano, pohyb je klíčový parametr. Ale co se stylu týče, vzhledem k tomu, že tak od 3-4 kola je dvorec spíše mlat než tráva, tak je ten styl úplně v pohodě.
[ Reagovat ]
14.07.2023 09:37Od: vergus
Markéta postupem do finále ukázala, že v současné době není Češka, která by neuměla hrát dobře na trávě, což je skvělá vizitka:
Petra - 2x W (GS max)
Karo P. - F (GS max)
Bára S. - SF (GS max)
KrejSi - mají sice maxima na RG, ale 2x W z deblu
Muška - až do letošního RG bylo GS max 2x ČF
Maruš - ČF (GS max)
Tereza - 3.k (GS max)
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:01Od: aligo
Lucie Šafářová také skvěle ve Wimbledonu. Sice ne GS maximum, ale SF super
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:04Od: Jabadu
Lucie toho památného roku měla smůlu na Petru. Jinak by Evženku ve finále rozebrala na součástky.
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:33Od: PetaM
Ons jsem vůbec nevěřil. Čekal jsem, že jí Sába rozstřílí na šroubky a matice, ale ta tráva je fakt pomalá. Bomby, které hrála Sába, by ještě před pár lety byly naprosto nechytatelné ...

Ale to nevadí, Ons je fajn, když nehraje proti našim. :D Ty její milimetrové lajny mě proti Petře dost štvaly. Ale hrála je i proti Eleně a Sábě, takže v pořádku. :D

Finále doufám, že ji Markét z kamarádství nepřenechá, jak to ona umí ... Měli bychom vidět finále plné krásných (a tichých) výměn. Snad obě budou hrát aspoň svůj průměr, abychom si to užili. Očekávám tři sety. Pokud samozřejmě jedna nebude hrát extra dobře a druhá zase extra špatně. :D
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:42Od: farr
Maky snad vyhraje na Žábu si může věřit stejně jako na Svitolinu poslední dva zápasy vyhrála. A v tomto případě to byly vyhry letos... nevim mít tam Sabalenku kde poslední 4 zápasy lost. To by bylo bez šance asi....
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:08Od: Usm Vondroušová
jako dřívější spíše antukářka dost výrazně překvapila. Kdyby jí někdo po finále French Open někdo řekl, že další finále bude hrát ve Wimbledonu místo znovu na French Open, tak by ho asi sama poslala do blázince smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 07:07Od: Mony
Hezky se ty naše holky v těch finale GS střídají.. Petra,Kaja Pl ,Maky, Krejča, Muska..která bude další?
[ Reagovat ]
14.07.2023 07:08Od: Mony
Já tipuji Brendu F.
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:24Od: Ondra979
to by bylo super..je to stejne neuveritelne..nicmene to uz nejspis nebude bohuzel Petra, a ani Karolina na to ted nevypada..
[ Reagovat ]
14.07.2023 11:21Od: tommr
na řadě je Karolína ...
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:01Od: lvicek
Mam takovy dojem, ze Karolina uz na rade byla. Nejak si moc nemyslim, ze v blizke dobe by to zase mohla zopakovat, no ale stat se muze vsechno.
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:30Od: tommr
nejspíš každej mluvíme o jiný Karolíně ...
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:30Od: lvicek
A o který teda mluvíš?
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:59Od: Mony
Obě už finale hrály, myslím nějakou dalsi
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:24Od: tommr
Karolína Plíšková ještě letos finále nehrála ...
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:31Od: lvicek
Vsak ja mluvila o Pliskove...
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:41Od: Fandina
Ještě jedna z těch starých by mohla, když v deblu má X GS titulů a je jedničkou.
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:56Od: lvicek
Bereš Kačku jako starou? ;) Sakryš, to bych měla nějak přehodnotit situaci koukám :D.
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:19Od: Fandina
Jde o tenis, patří spíš k těm nahoře jmenovaným. Jinak je to mladá holka.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:31Od: lvicek
No i tenisově jsem ji brala max jako střední generaci, ještě nedávno byla mladíce... ;)
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:12Od: Fandina
Je to stará tenisová matador. Třeba Pegula je na okruhu pár let i když je starší. Kačka už 12 let.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:05Od: Fandina
Docela mě překvapuje, že Maky je první nenasazenou hráčkou, která se dostala do finále Wimbledonu od roku 1963. Je první v Open Eře.

Už jsem si zvykla, že je pole u holek široké a vyhrávají nenasazené, ale ono to tak není. Asi je to tím tradičním, klasickým Wimbledonem.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:07Od: Serpens
No, už jsme na okruhu měli i kvalifikantku, která vyhrála GS, takže to tak nějak zapadne smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:22Od: lars
Serena v 2018 byla v 2. stovce WTA zebriku a vyjimecne byla nasazena poradateli Wimblu
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:24Od: Fandina
Ale byla nasazená. Wimbledon má svoje pravidla. Maky nasazená není, takže proto je první.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:28Od: Kandinsky1
A nevíš jak to tehdy bylo s Goranem při jeho vítězství ?
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:29Od: paddy
WC
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:33Od: Kandinsky1
To jo, ale šlo mi o to nasazení. Trošku jsem se snažil, a nasazenej nebyl.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:38Od: paddy
nemohl být nasazený, protože wimbledonský systém nasazení platil až od r. 2002
[ Reagovat ]
14.07.2023 07:03Od: Mony
Na druhou stranu US open vyhrála kvalifikantka
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:52Od: Blondie
Já to asi neuvidím, chjo...

Super finále, obě hráčky moc sympatické, obě mají za sebou zkušenost, kdy neudělaly ten úplně poslední krok, takže člověk může fandit oběma :)

Skvěle, Maki, skvěle, Ons!
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:44Od: Fandina
Zajímavé je, že všude se píše Maky s y.

https://www.idnes.cz/sport/tenis/marketa-vondrousova-wimbledon-vitezne-tazeni.A230711_185003_tenis_rou

https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/18450--jak-se-maky-stala-travarkou-vondrousove-pomaha-otevrena-mysl-i-rady-zkuseneho-trenera

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mark%C3%A9ta_Vondrou%C5%A1ov%C3%A1

aktualně atd..

To tvoje i je, jako by se psalo o někom jiném.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:47Od: IngStavinoha
a není to jedno, paní nadlesní?
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:51Od: Tomas_Smid_fan
S tvrdým mají být chlapi, u žen bych to tak neřešil smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:08Od: Kandinsky1
O té finské běžkyni ?
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:15Od: Kandinsky1
Ale hodím ti do toho vidle, říká ti něco Kiki a Maki? U nich se taky psalo měkké i.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:19Od: Fandina
A o tom to je. Že o někom se píše Maki a o druhém Maky. A to všude.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:25Od: Kandinsky1
Tvrdé vypadá líp smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:29Od: PetaM
Osobně píšu Maky, protože "k" je tvrdá souhláska. :D :D
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:45Od: Kandinsky1
Ho, ho, hó, Běloruská mrcha se zase rozsypala, tak to je parádní finále smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:37Od: Frick Maky 2,80 Ons 1,49
Markéta je dle kurzů někde na úrovni "středně mírného" outsidera. Je to tedy pořád soupeřka z kategorie zdolatelných, leč víme, že na výhru v GS potřebovaly ty naše holky mít za poslední dekádu soupeřku z řad "nezpochybnitelně až nespravedlivě schůdných" (Genie, Nasťa). V méně příhodných případech to už nedopadlo.

Jako pokud to Maky nedá, tak samozřejmě bude... UŽ JE! ohromný úspěch, Maky bude po Novotné, Kvitové a Plíškové teprve 4. hráčkou, co se dokázala dostat do GS finále více než jednou (od r. 1993).

Na druhou stranu už by to bylo pro ní třetí velké prohrané finále (pokud budeme počítat i LOH) a bilance z GS finále z poslední desetiletky by byla 2:7. Prostě to je to nevyslovený "už by to chtělo zase to GS finále jednou neprohrát"...
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:40Od: IngStavinoha
já věřím, že hlava - což je v Chrámu 80% úspěchu - může ještě Ons pořádně pozlobit...
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:29Od: EllNino
Ale to nefuguje v nějakých algoritmech :)) Navíc se to týká různých tenistek, tak tohle tvé "teď už to přece musí klapnout" postrádá logiku :))
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:31Od: Nenela Juhuuu
Sabalenka venku smile, ji jako Nr. 1 nechci nenene, je mi jedno, ze Zaba je mozna tezsi souperka pro Marketu, finale si proste musi uhrat proti komukoli, chce-li byt sampionkou. Vysledkem jsem nadsena smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:40Od: Blondie
smilesmilesmile

Bude to super finále!
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:23Od: Astarin
Mám neblahý pocit, že si to Ons pohlídá.
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:38Od: NovacekTP
smile No, fandil jsem Sabalence.. Ale uvidíme.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:17Od: Nola
a tak trochu na temu tenisovy sponzoring

vsimla som si, ze Elina hned lapla sponzora, predtym Nike, a teraz zase Adidas

Ons sa na tuto temu uz davnejsie vyjadrila, ze pre nu je tazke najst si sponzora, a Market asi toho svojho stratila pocas pauzy....

za mna zvlastny postoj sponzorov - Ons reprezentuje cely kontinent a Marketa ako hracka tenisovej velmoci, by nemala mat problem so sponzormi
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:28Od: tommr
v Africe se moc sportovního vybavení asi neprodá ...
Co se týče Markéty tak ta je jako východoevropanka bez šance proti hráčkám z "lepších" zemí ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:38Od: frenkie57
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:28Od: IngStavinoha
rádoby atraktivnější "lepšolidi" berou v západním komerčním systému 90% celkového objemu - u Svitoliny teď ještě navíc hraje nemalou roli mainstreamová ukrománie
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:52Od: Kandinsky1
ČR geograficky ani historicky není východní Evropa !!!
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:10Od: turista
ČR je střední Evropa.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:13Od: Kandinsky1
Ano, ale pokud bys ji půlil na západ a východ, tak jsme jednoznačně západ.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:49Od: Fandina
Do 2. světové války byla naše životní úroveň jako na vyspělém západě. Pak jsme se díky socialistickému sovětskému bloku propadli. Teď si myslím, že jsme zase z5.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:57Od: Smazaný účet
kvůli, ne díky...
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:01Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:01Od: Ondra979
jj, tohle se bohuzel malo pripomina, o kolik nas sovetska nadvlada obrala..bohuzel krome lidskych zivotu predevsim, ale samozrejme nejen tech..napr kolik tady hned po valce nakradli uranu a vubec zpusobili skod..no jeste uz jsou pryc a snad navzdy!
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:02Od: IngStavinoha
kovid s náma bude už navždy ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:47Od: turista
V průměru byla životní úroveň za první republiky u nás nižší než na tzv.západě. Jednotlivci měli za první republiky vysokou životní úroveň. Byla ale vysoká míra sociální diferenciace. Jen málokdo mohl chodit na Voskovce a Wericha a málokdo tehdy mohl pravidelně cestovat do zahraničí.
[ Reagovat ]
14.07.2023 14:01Od: Fandina
Jj, byli jsme na tom hůř než Němci nebo Rakušané, ale třeba v roce 1946 jsme na tom byli lépe než třeba Francie
. Jsou na to různé studie. Ale rozhodně jsme byli mezi těmi vyspělejší
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:11Od: George_Renel
Ještě v roce 1960 jsme na tom byli lépe než Rakousko.
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:03Od: Petr_Fisk
Setrvačnost.
Jenže pak už to byl sešup.
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:35Od: IngStavinoha
no a dnes jsme v Evropě zcela zaslouženě na úplném ocase těsně před Moldávií - což se vyplatí - zejména fialokurvám a jejich dotačně zajištěným přicmrndávačům smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:57Od: Marduch
Fandino to je velmi zjednodušeně řečeno. Byly tady továrníci, nějaká ta střední třída a pak mraky dělňasů, co žili z ruky do huby. Před 2.SV to fakt žádná slast nebyla. Děd ráno na starém bicyklu 20 km po prašný cestě přes kopce do fabriky, odpoledne zpět a pak do večera práce na polích. Těmhle lidem se po 2.SV spíš ulevilo.
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:38Od: Fandina
Jde o životní úroveň jednotlivých zemí v čase. Jejich srovnání
A tak to prostě bylo. Se socialismus jsme šli dolů, teď jsme na tom líp než třeba Španělsko nebo Itálie.
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:36Od: IngStavinoha
;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:41Od: Ondra979
jasne ze nebyla, to je snad jasne. navic socialni system jak ho zname dnes byl v plenkach a nikomu to tehdy neprislo divne..byla navic velka hosp krize, ktera se vsim taky dost zamavala a z toho pak tezili komunisti dost, sice to vedli krome toho, ze vrazdili aveznili odpurce naprosto tragicky, ale prece jen se pak zivotni uroven zacala o neco zvedat, coz po valce neni zadny div, navic prisel technicky pokrok atd..takze na to, kde jsme mohli byt, to vedli samozrejme velmi spatne a bohuzel na to doplacime jeste dnes..
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:39Od: IngStavinoha
jsem upřímně zvědav, jestli se tvoje zmr-degenerace bude na komanče vymlouvat ještě v důchodovém věku, tj. někde na půli cesty mezi sedmdesátkou a osmdesátkou ;-)))))))))))))))
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:52Od: Ondra979
to uz te nemusi trapit..a zbolsevici jako ty a podobne kolaborantske mr.ky definitivne odejdou do pekel horoucich, tak uz to nebude tema, ale jeste to bude chvili trvat, mate holt tuhej korinek
[ Reagovat ]
14.07.2023 20:02Od: IngStavinoha
zvlášť někteří ;-) smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:34Od: turista
To se nepůlí. Střední Evropa je Česko, Rakousko, Maďarsko, Německo částečně a Polsko taky částečně. Česko prostě není západní Evropa. Do Paříže, která je centrem západní Evropy je to po silnici 1050km.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:44Od: Kandinsky1
A do centra východní Evropy, co to vlastně je, je to kolik km ?
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:53Od: lars
pokud budes uvazovat konec Evropy Island tak to asi tak jednoznacny zapad nebude :)
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:09Od: Nola Marketa
wau, nevidela som ziadne semi, ale podobne kreativne hracky vo finale, nech vyhra ta lepsia, ale fandit budem Markete

Ons mi nevadi, je to velmi sympaticka hracka, ale Market je urcite blizsia nam Slovakom

mozeme Vam iba zavidiet tu paletu skvelych hraciek, jedna vypadne a druha sa chyti sance, to je neuveritelne, vazte si to a este raz velka smile Markete
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:14Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:38Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:09Od: Petr_Fisk
Pokud má Markéta mít proti Žabce šanci, tak:
1. si nemůže dovolit v zápase ztrátu koncentrace,
2. ji nesmí omezovat zranění,
3. musí být aktivní a hrát svoji hru,
4. se nesmí nechat otrávit a případně "klackovatět".
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:24Od: tommr
jak to vypadá s tím jejím kotníkem? Stěžovala si na něj už od začátku turnaje a dneska prý ošklivě upadla (neviděl jsem) ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:51Od: Petr_Fisk
Uklouzla dvakrát.
Podruhé ji to asi hodně zabolelo. To vedla 4:0 a 40:0 ve druhém při svém podání.
Vyvedlo jí to z konceptu, (zdálo se mně, že se cca 10minut hůř pohybovala) a pak následoval výpadek ze kterého se i díky pomoci Eliny naštěstí vyhrabala.
MTO si nebrala, jak je na tom těžko říct, to se asi dozvíme až po finále.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:57Od: com
tak su zvedavej jestli Vondrouska dopadne ve finale jako Mucha smile
Ale Dzaberka by uz ty dve prohrany finale mohla mit poradne v palici.. Pred rokem proti Rybakine machrovala a nedopadlo to.. smile Ted by mohla byt posrana uz od prvniho micku smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:59Od: Petr_Fisk
No nevím.
V tom případě jsou na tom v podstatě obě stejně.
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:19Od: Tomas_Smid_fan
No, ale mentální koučka Žabce určitě pomohla, jinak by dneska s Arynou zas prohrála. Sama to zmínila hned po zápase.
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:45Od: Petr_Fisk
Já myslel ta dvě prohraná finále.
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:49Od: Tomas_Smid_fan
aha, oksmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:47Od: lars
Zaba bude favoritkou a Maky muze prekvapit
Na finale na LOH bylo asi malo nebo zadni divaci , kdezto na finale ve Wimblu bude asi"narvano" :)
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:17Od: hanz
Já mám jasný vysvětlení - Sabýska dostihly krámy ... koncentrace v tahu, úderová jistota v tahu ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:18Od: hanz
I když ... nooo... vlastně říkala něco v tom smyslu ... Já jsem šťastný ... tak kdo ví..smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:07Od: Drzymalski
Sába si nezasloužila vyhrát. Byť vedla s brejkem. Od stavu 2:4 se Žába neskutečně zvedla a do konce na kurtu dominovala. Dvě (!) UE ve třetí sadě! Skvěle returnovala a hlavně chytře mixovala údery. Zatím životní zápas. Aryna už dlouho nehrála tak mizerně jako dnes. Překvapilo mě publikum dnes stranící Ons. To ve Wimblu nebývá zvykem.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:09Od: IngStavinoha
stádo bylo v anglosaské normě ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:10Od: Serpens
Už to, jak tlačili Elinu, bych řekl, že je jasné, odkud vítr vane. A jsem na straně Eliny, aby bylo jasno. smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:10Od: Diskord
Ons mají lidi hodně rádi a její oblibu zvýšila i Serena...Ve finále jí bude jasně fandit celý stadion
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:16Od: Drzymalski
Myslím že ve finále bude přízeň publika fifty fifty.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:42Od: Petr_Fisk
Bude tam hodně nerozhodnutých, kteří se připadají na stranu atraktivněji hrající finalistky.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:03Od: bIbec
Ons je určitě velká favoritka. Může Maky spláchnout jak jedno houno.

Ale taky mi trošku přijde, že předčasně léta v oblacích. Maky je víc nohama na zemi.

Tak trošku se čekalo, že ve finále si hračky ani nepodaj ruce a nakonec to dopadlo takhle.

Tak hlavně ať je pěkné finále.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:21Od: Liverpool22
Loni Žába taky létala v oblacích - hlavně média už byla natěšená, že vyhraje a vše bylo jinak. Uvidíme zda se Žába poučí, ale je pravda, že ona je hodně emocionální. Maky jak píšeš je více pokorná a nohama na zemi což může být faktor který rozhodne v její prospěch smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:23Od: lars
ZAba prohrala 2 GS finale , ze kterych se asi poucila
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:31Od: Fandina
Maky prohrála jedno a jedno finále na OH. Takže jsou na tom stejně.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:51Od: bIbec
Uvidíme, Maky určitě Ons nerozdrtí.

Buď to bude jasná výhra Ons, nebo vyrovnanější zápas.

Snad to druhé.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:14Od: turista
Jak a čím může Markétu spláchnout? Nemá žádný dunivý forhend jako Nadal ani elasticitu jako Djokovič ani není živá zeď jako Wozniacká nebo Radvanska. Podání taky Žába nemá dělové.
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:39Od: farr
Vydím to obráceně, letošní Stats nelžou Maky ji dvakrát sfoukla proč ne po třetí?smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:49Od: turista
Já souhlasím. Maky letos vyhrála nad Žábou dvakrát. Nevidím jediný důvod proč by neměla vyhrát potřetí navíc když je to finále.
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:52Od: Ondra979
ano, to by se nabizelo jako plus, ale pak je tu zase proti, ze je to proste velke finale, asi nejvetsi co lze vubec hrat. Maky ma zkusenost sice z RG,ale to tady nemusi uplne fungovat, ale taky muze..Zabka uz zkusenost z W finale ma,ale kdo na tum bude lepe mentalne, to se dozvime zitra a asi to bude klicove
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:55Od: Bretanol
Konec Wimbledonu a všichni vyhravaji. Vondrousova a Jabeur semifinále, Sabalenka opět titul měsíce pro labilku okruhu a Tsitsipas s Badosou čím dál víc sledujících na Instagramu.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:55Od: Fandina Maky
letos Žábu dvakrát porazila. Bylo by fajn, kdyby to vyšlo i potřetí. Ale dneska hrála úžasně. Ona se umí dobře přizpůsobit soupeřkám. Dneska byla rychlá, podle Saby, jindy hraje výměny, je variabilní.Snad se Maky z touhy po vítězství nesloží a předvede svou chytrou a tady navíc i dost agresivní a útočnou.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:56Od: Fandina
Druhá věta je: Ale Žába dneska hrála úžasně.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:09Od: Drzymalski
Famózní tenis! Neviděl jsem ji hrát líp.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:52Od: annah
Ons mi udělala takovou radost!!! Že tu uřvanou příšeru zdolala!! Už vždycky jí budu fandit.
Já blbec jsem po prvním setu odjela, připadalo mi, že to nemůže dopadnout dobře. A pak jsem uháněla domů zpátky a stihla jen poslední tři gemy třetího setu.
Ve finále nebude žádný řev!!!smile
Nemohly by vyhrát obě? smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:58Od: Drzymalski
Vy musíte být hrozně nešťastný člověk...smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:01Od: annah
Ani náhodou...smile Obzvlášť po dnešních semi jsem šťastná víc než jindy.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:10Od: Drzymalski
Je to marné smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:40Od: Nenela
Proc by mela byt nestastna? Ja jsem taky stastna, ze hejkalka je venku. Nejmene sympaticka hracka vyhravajici prevazne skrz brutalni silu, nic pekneho na jeji hre neni
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:27Od: Fandina
Jj, já mám také radost, že vyhrála Žába a Saba je venku.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:51Od: Pavol Z denníka chválenkára.
Dnes som to predčasne vybral za stavu 4-2 v druhom sete pre Arynu. A to bolo presné a múdre rozhodnutie. Vondroušovú som mal ako tutovku. A aj vo finále to pôjde na Maky lebo to vyhrá. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:55Od: horska.kraslice
Kéž bys měl pravdu!smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:50Od: Bretanol
Bookmakeri looooool. Ve finále na Jabeur 1,56 a Vondrousova 2,58. Se zbláznili. Čekal bych Jabeur tak 1,7.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:52Od: Ondra979
ja taky..no nevadi..snad jim to marketa nanda
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:53Od: Pavol
To sa rýchlo zmení. smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:55Od: paddy
já bych dal 1,45, mimo jsi ty smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:55Od: Bretanol
Takže by jsi dal tím pádem na Vondrousovou kurz přes 3, jo? Ty jsi klaun. Bez dělat bookmakera pls.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:15Od: paddy Re: opět se ztrapňuješ
smile smile

Tipsport.cz 2.87 - 1.47
iFortuna.cz 2.75 - 1.49
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:18Od: paddy Re: 2,88 - 1,45
dle cca 15 sázkovek v zahraničí

s tebou nemusím ani soupeřit smile

https://www.oddschecker.com/tennis/wimbledon/womens/marketa-vondrousova-v-ons-jabeur/winner
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:01Od: Pavol
v nike bolo chvíľu 1,8 na žabu
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:04Od: Bretanol
smileto bych dával okamžitě za víc peněz. Nádherný kurz
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:20Od: paddy
jestli to ještě platí, tak bych narval dardu smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:49Od: Blondie
5 hráček mezi 23 nejlepšími na světě. Neuvěřitelné! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:52Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:54Od: Liverpool22
smilesmile kdo umí ten umí smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:48Od: Fandina
Co je to za modu ve Wimblu, už vidím třetí komentátorku, která má na sobě široké bílé dlouhé kalhoty s puky.
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:42Od: Nenela
Mne se ro libi. Taky jedny mam smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:50Od: Tomas_Smid_fan
kdyby s tenisáky, ale s puky...smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:50Od: Anonym
kdyby s tenisáky, ale s puky...smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:48Od: tommr
z postupu Jabeur do finále nemám ani trochu radost. Bojím se že Markéta dopadne stejně jako Petra ... smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:51Od: Serpens
Pak všechno ok, Petra dvakrát finále vyhrála smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:58Od: tommr
ale měla štěstí že ve finále nehrála s někým jako je Jabeur ....
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:00Od: Serpens
Dejme tomu, že s Evženou to měla hodně lehké, ale Šarapka, to je určitě stejně těžký kalibr jako Ons.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:03Od: IngStavinoha
pokud si vzpomenete, tak před finále 2014 šel z talentované Bouchard na vlně velký vítr - tyhle současné "odborné" pindy přesně odrážejí, jak se pohled na věci s odstupem a podle výsledku u tvárnějších lidí často výrazně mění smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:06Od: Serpens
To je možné, jenže to vše bylo před zápasem. Po pár minutách zápasu bylo jasné, že Bouchardová nemá co nabídnout a Petra bude mít lehkou práci.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:08Od: IngStavinoha
tak jasné to nebylo... ;-) ale před zápasem jsme právě teď, a o to jde, ne?
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:14Od: Serpens
Ano, ale jsem si poměrně jistý, že Jabeurová jako zkušená finalistka by nedopustila s Petrou takový splachovák jako Bouchardová, a o tom se právě s Tommrem bavíme, srovnáváme potenciální zápas Petry s Jabeurovou ve finále a ten tehdejší.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:18Od: IngStavinoha
to jsou jen kdyby... Ons měla i dneska vlastně obrovské štěstí, že trefila aspoň třetí MP - kdoví, jak by to vypadalo dál ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:22Od: Serpens
To každopádně. Ale letošní vzájemný zápas ve Wimbledonu taky napovídá dost smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:51Od: Petr_Fisk
Ty by jsi ji přál toho uřvaného babochlapa?
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:02Od: tommr
jj když jsem viděl jak se Sabalenka v závěru zápasu rozsypala tak mě strašně mrzí že si s ní Markéta ve finále nezahraje. Jabeurový se něco takovýho určitě nestane ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:08Od: vavrinec
No, taky to umí, taky to umí. Uvidíme.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:12Od: lars
prohrala 2 GS finale , ze kterych se asi poucila
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:52Od: Petr_Fisk
žabka je asi v současnosti opravdu mentálně hodně silná, ale uvědomil jsem si, že pokud by Markéta měla ve finále s někým prohrát, tak s Žabkou mi to vadí asi nejméně.
Mám ji čím dál raději, až se tomu sám divím.
Když si vzpomenu, jak se z ní byl před pár lety vyděšený...
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:22Od: tommr
já teda Jabeur moc nemusím. Přijde mi strašně namachrovaná ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:58Od: Petr_Fisk
Viděl jsem s ní pár delších rozhovorů, nějaké komentované tréninky a působila v pohodě.
Synonymem namachrovanosti pro mě byla Šarapka nebo Matka.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:46Od: turista
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:54Od: frenkie57
Mě na ní vadí taková ta chlapská gesta - zvednutá ruka s dlaní v pěst a celková neženskost jejího vzhledu, prostě babochlap. Na druhou stranu je vidět, že je hodně přátelská a pohodová. A tenis válí naprosto znamenitě. Nedivil bych se, kdyby se dostala v rankingu až nejvýše.
Ale pozítří fandím Maki ze všech sil, to je jasný.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:26Od: annah
Mám to úplně stejně. Ons je mi čím dál sympatičtější. Zvlášť po dnešním výkonu.
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:10Od: Tomas_Smid_fan
smile Myslím, že by toho Maky proti Aryně moc neuhrála.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:41Od: turista
Tak Petra si to tady prohrála sama.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:45Od: Ondra979
no tak bude hezke finale..vidim jako lehkou favoritku Zabku, ale sance urcite je..jsem zvedav na kurzy
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:47Od: IngStavinoha
jj, podle mého tak 70:30 pro Ons
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:39Od: turista
Spíš si myslím že je to 50:50.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:42Od: IngStavinoha
v ideálním případě, když se proti břichopasce všechno spikne ;-)

o to větší by samo byla radost z talíře pro Maky - no uvidíme...
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:43Od: IngStavinoha moc to tej Ons přeju, moc...
zvraty opět jak se na WTA sluší a patří, ale na třetí MP to přece jen vyšlo - brojler si musí počkat a příznivci angažovaných finále také - to česko-tuniské by před letošním Wimblem hádal asi málokdo smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:54Od: paddy
přesněji ateisticko-islámské finále smile smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:01Od: IngStavinoha
falknštajn labuda
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:43Od: turista
Markéta je ve finále a má hratelnou soupeřku, kterou lze porazit. Tak ať se daří.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:44Od: IngStavinoha
je to 50:50 v nejlepším případě...
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:45Od: Bretanol
Lol, Jabeur jasná favoritka. Potřetí si to už ujít nenechá.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:42Od: Bretanol
Kdyby ta beloruska smizda nebyla hloupá jak tágo a neměla psychiku laboratorní krysy, tak se mohla dostat do 3 finále ze 3 a klidně mít šanci na kalendářní grandslam. Ale když má někdo iq voliče koalice spolu to ROZKRADEM, tak jsi akorát pro smích.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:47Od: Serpens
Voliči koalice mají na svědomí většinu hrubého domácího produktu naší země a mají na svědomí i to, že se máš relativně dobře, ať se ti to líbí nebo ne smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:13Od: Drzymalski
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:35Od: IngStavinoha
tak ten byl hodně dobrej ;-))) bez obyčejných pracantů byste byli v prdeli i s ambulancí, vořeši elitářští smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:18Od: turista
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:24Od: Serpens
Soudě podle několika nenávistných příspěvků na adresu Ukrajiny, které jsem jen za dnešek od vás zaznamenal, patříte přesně mezi ty závistivé pokrytce, kteří obviňují ze svých neúspěchů všechny kolem, jen ne sebe. Ale za svůj posr. život si každý takový může sám. Už není žádný socík, kdy lidi jako vy za udávání a práskání žili lépe než ti mnohem schopnější. Taky si uvědomte laskavě, že v zemi, ke které pravděpodobně vzhlížíte, byste jen za takových pár komentářů na internetu šel na tvrdo za mříže.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:34Od: elsky
To jste si popletl. Dneska se vystavují hrozbě trestního stíhání právě ti, kteří nesouhlasí s podporou Ukrajiny.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:37Od: Serpens
To tak maximálně těm, kteří vyloženě schvalují genocidu a válečné zločiny, šíří poplašné zprávy nebo nenávist. Těm, kteří pouze nesouhlasí s podporou Ukrajiny, nic nehrozí a nikdo jim nic nedělá.
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:50Od: Ondra979
jj presne a tak to je taky v poradku..je opravdu smesne az ubohe jak podporovatele ruske brutalni agrese, at uz ti otevrenejsi, nebo ti "latentnejsi" neustale lzou a delaji ze sebe novodobe "disidenty" nebo ja nevim co jeste..pral bych jim zazit aspon na par dni, jak by dopadli ve svem vysnemem rusku..
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:55Od: Serpens
Souhlas smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:10Od: Ondra979
stejne by me zajimala motivace nekterych, kteri nedokazou ani ted opustit pozice, ze to neni nase valka, a ze si to maji vyridit sami,neposilat zbrane vubec atd..coz sice neni uplne prima podpora agrese, ale v podstate samozrejme je protoze to vyhovuje prave agresorovi. jako u nekterych je to jasne, to jsou bud zli lide nebo maji nevratne zakodovano z bolsevika, ze ty silence v SSSR, potazme dnes v rusku musime poslouchat a byt jim podrizeni, protoze tak to ma byt a nikdy jinak..ale tech nebude tolik,zato tech druhych, kteri nejsou z podstaty uplne zli lide narozdil od prvni skupiny, bude urcite vic..podle me jeden duvod, byt ne jediny, muze byt, ze si proste rusko nejak idealizovali v minulych letech i vlivem ruske propagandy samo a ted nechteji ani za nic pripustit, ze se proste spletli a ze je to opravdu hodne obludny rezim, coz bohuzel je fakt. no ale podpora ukrajiny v boji za svobodu bude samozrejme pokracovat a to je podstatne..my jsme si okupaci zazili a i ja si jeste jako maly pamatuji obludne kolony rusaku na silnici..to se neda zapomenout a uz nikdy vice!
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:18Od: IngStavinoha
ámen ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:27Od: Serpens
Tak v podstatě tu motivaci jste tak nějak popsal smile Jedna skupina lidí, určité procento se na úkor mnoha jiných měla za totality dobře a nevvsvětlíte jim to nikdy a nikdy, s tím se těžko něco dělá. Pak ta druhá je ta poněkud sobecká část lidí, kteří si nevidí na špičku nosu a myslí hlavně na sebe, neuvědomují si, že Rus chce i střední Evropu a diktaturu obnovit. V případě, že by byla hozena UA přes palubu na začátku války, tahle varianta by byla mnohem víc pravděpodobná. Ale jak jim to chcete vysvětlit. Pak by si zase ti samí lidé stěžovali jako první (pokud by teda vůbec mohli) ale bylo by už pozdě.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:31Od: IngStavinoha
ta fantasmagorická představa "tažení Rusa dál na západ" bude patrně podvědomou projekcí už jaksi samozřejmě brané a zažité expanze NATO (USA) opačným směrem - teď jde jen o to, co z toho je reálný fakt a hrozba pro Evropu smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:37Od: Serpens
Zase ta ohraná ruská pohádka o agresivním západu. To už naši otcové museli ustavičně poslouchat na vojně, už vám na to nikdo neskočí. Inženýre, zatímco o tažení Ruska na západ slýcháme z úst ruských pohlavárů téměř denně, západ nějaké Rusko vůbec nezajímá. A NATO se nerozšiřuje proto, že by samo chtělo, ale státy se k němu sami chtějí přidat, protože ví, co je Rusák zač smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:47Od: IngStavinoha
o tom nejlépe svědčí, že např. u nás o této otázce referendum raději ani nebylo - přednější byl čas, neboť USA zrovna potřebovaly létat nad našimi hlavami a "humanitárně" bombardovat Jugoslávii smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:55Od: Serpens
Jo,jo, ještě se mi snažte naznačovat, že v devadesátých letech, kdy většina lidí měla stále v paměti agresivní vpád mužiků z roku 68, by většina lidí hlasovala proti vstupu do NATO. smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:01Od: IngStavinoha
i referendu do EU o něco později předcházela brutální mainstreamová mozkomasáž - a i tak to bylo velmi těsné - oni zase lidi v globálu a bez mediálního nátlaku až tak hloupí nejsou, a proto jim samozvaná "elita" tzv. "zásadní věci" (viz třeba i rozbití Československa) svěřovat rozhodně nehodlá - takto se v historii chová každá státní diktatura, a ta současná v "tuzemsku" není žádnou výjimkou smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:06Od: Serpens
Tohle už je fakt moc smile Takže my tady máme diktaturu, a ještě k tomu dodejte, že v Rusku žádný mainstream neexistuje a byla tam odjakživa demokracie a svoboda projevu smile Zpočátku mi vaše argumenty připadaly celkem ještě smysluplné, ale už jste tak nějak spadl do průměru běžného SPD nemakačenka smile Lidi právě nejsou tak pitomí, aby se nedali oblbnout médii v době již rozvíjejícího se internetu.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:15Od: IngStavinoha
jsou věci veřejně záměrně skrývané, včetně cenzury a podsouvání "priorit" na google - a pak věci, které ti mainstream cíleně předkládá jak na talířku - je už jen na tobě, co jsi schopen vnímat SAMOSTATNĚ a jaký si z toho uděláš závěr - SPD je hodně slabá analýza, jak už řečeno přesně podle zásad Kartousovy univerzity novosvazáckých elfízlů smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:21Od: Serpens
Ano, a předpokládám, že na všechna tahle spiknutí od Googlu, USA, evropské unie, eskymáků i marťanů máte spolehlivé a nevyvratitelné prameny, pane Inženýre, Okamura ani parlamentní listy se nepočítají.
Já už budu muset jít spát, nevím jak vy, ale jdu zítra do práce.
Tímto se i omlouvám administrátorům za tuhle nemístnou diskuzi, ale doufám, že si uvědomujete, kdo ji svým nevyprovokovaným házením špíny vždycky tady započne.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:31Od: IngStavinoha
ono stačí připomenout podobu stránek o UPA na wiki, kde jakoby náhodou z české a polské verze zmizel banderovský znak "trojzubec", používaný i současným ukrorežimem - např. v německé verzi dosud je - to už jen tak na doplnění o "nezávislosti" netových zdrojů

chápu, že kartousovsky jednodušší formy dehonestace oponenta jsou tvé sociální bublině bližší než bolestivé reálné myšlení, ale to už my skutečně pracující bereme s nadhledem ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:34Od: Fandina
Pořád stejný Fulnek, i kdyby ses nevím jak přejmenoval, pořád budeš vytahovat proruské kecy, jako by se nedělo. Typický provokatér, troll a dezinformátor.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:38Od: Serpens
Vidíte to, mělo mě napadnout, že to je zase on
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:39Od: IngStavinoha
s nechutnými elitářskými pindy jsem tu rozhodně nezačal - to si můžeš přečíst sama po vlákně - pak už jsou to jen víceméně logické reakce, které si samozvaná "elita" této společnosti jedině zaslouží smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:40Od: Ondra979
ten se uz nezmeni...nastesti takovych zkroucenin bolsevickych tu bude stale mene a mene..cas je v tomto neuprosny a jeste ze tak!
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:45Od: IngStavinoha
čas ti hlavně brzy vystaví skutečnou pravdivou vizitku západních "spojenců", tím si můžeš být jistý smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:50Od: Fandina
Doufám, že západní spojenci nás nenechají na holičkách, když nás někdo napadne.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:53Od: IngStavinoha
vidíš, a tím si právě vůbec nejsem jistý - že nás klidně použijí jako válčiště (stejně jako teď UA), to jistě ano
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:57Od: Fandina
Buď jsi tak hloupý, nebo tě musí hodně za ty kecy platit. USA obsadilo Ukrajinu? Jsi na hlavu.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:03Od: IngStavinoha
už tam nejmíň osm devět let rozhodně pořádně smrdí - aniž by mělo co opruzovat v celé Evropě, nejméně od znovusjednocení Německa
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:05Od: Fandina
Dobrou noc Fulneku, Ukrajinu obsadilo Rusko se zbraněmi, chceš snad říci, že to udělala USA. Jdi spát.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:08Od: IngStavinoha
dobrou smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:21Od: R01316
Ti tam jenom nastehovali biologicke laboratore a ted jen Biden se Zelenskym valku na Ukrajine vyuzivaji na prani spinavych penez
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:39Od: Fandina
Jsi směšný. On se bude někdo dívat na to, jak si prezident pere špinavé prachy. V Rusku ano, jinde ne.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:55Od: R01316
tak treba se casem proberete :)
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:59Od: Fandina
Já jsem probraná až až. Ale ty jsi celkem mimo.
[ Reagovat ]
14.07.2023 04:21Od: R01316
tohleto na me cirou nahodou vybehlo a akorat to sedi- 9 let, co USA pomohly na Ukrajine svrhnout legitimne zvolenou vladu https://twitter.com/ChuckCallesto/status/1679573690189590529
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:43Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:26Od: R01316
Ta cenzura mainstreamu je do oci bijici. Kdo ji jeste nezaregistroval, tak by si mel sundat pasku z oci, a nebo rousku ci cim je maji zalepene...
[ Reagovat ]
14.07.2023 02:01Od: Fandina
Nevšimla jsem si, že by nějaký mainstream cenzuroval. Co je to za klišé.
[ Reagovat ]
14.07.2023 03:56Od: R01316
no tak aspon ze ten 'covid' nekoho probral. Ti ostatni budou asi ztracene pripady...
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:44Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 03:58Od: R01316
a kdybyste sledovala neco jineho nez zcenzurovany mainstream, tak byste si toho vsimla. Takze vrele doporucuju ;)
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:43Od: turista
Souhlasím s tím, že je tady cenzura. Když někde napíšete, že nemáte rád války a zabíjení lidí tak vám to klidně smažou. Bohužel.
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:59Od: lvicek
Tady ti to nesmazali, tak buď rád.
[ Reagovat ]
14.07.2023 13:26Od: Fandina
To je nesmysl. Kdo by mazal, že nemáš rád války a zabíjení.
[ Reagovat ]
14.07.2023 20:12Od: Smazaný účet
Další chcimír.smile Co čekat od Fulnekova pohůnka.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:04Od: turista
Já jsem to na té vojně v letech 1985-1986 musel poslouchat taky. Je fakt že RF se od rozpuštění SSSR Jelcinem = prezidentem alkoholikem cítí ublíženě. Lidi jako Putin tohle dělení světa jen těžce zkousavali. Kdyby nepřišly Bushovy nabídky členství v NATO pro UA a pro Gruzii a pak tzv.majdan tak by k téhle hrůze nedošlo. Jde o Černomoří a ne o Českou republiku. To že se do té hrůzy RF pustila je špatně. Zabíjení lidí je špatně. Vždycky.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:09Od: IngStavinoha
smile intenzivní ruské vnímání vlastního teritoriálního ohrožení české gaučové maršálky bohužel většinou moc nezajímá, pane doktore... jo, kdyby takhle někdo ohrožoval u jejich hranic ušáky, to by vnímali úplně jinak smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:51Od: turista
Ano pane inženýre. Souhlasím.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:09Od: Serpens
Tak je to váš pohled na věc, na to máte svaté právo. Já nicméně nevěřím na základě mnoha vyjádření ruských politiků v průběhu let v to, že by nechtěli zpátky střední Evropu.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:19Od: Ondra979
presne tak..samozrejme ze by chteli a hodne moc jsou to agresivni imperialiste a zasekli se nekde v druhe svetove nebo jeste dale..jenze na to ted jaksi nemaji..a nase zaruka pred navratem russke poroby jsou nasi spojecni a clenstvi v NATO, proto russaci nato nesnasi, ale to je jejich problem..az bude UA jendou v NATO, bude klid..snad to bude co nejdrive!
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:23Od: Serpens
Souhlas se vším, i když i UA si to členství musí naplno zasloužit, dobrou noc smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:20Od: IngStavinoha
a co by v ní dělali, když mají už teď dost práce s pár sty kilometry strategického předpolí na Ukrajině (samo už nejméně od roku 2014 masivně podporované a vyzbrojované NATO; současné přiznané dodávky techniky jsou už jen špička osm let rostoucího ledovce) ???
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:23Od: Serpens
Tu práci tam mají jen díky svému šlendriánu, o kterém si mysleli, že to mají sfouknuté za tři dny.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:35Od: IngStavinoha
příprava NATO (USA) na ukrokonflikt trvala nejméně osm let, Rusové začali podstatně později, navíc samo nehodlají odkrýt všechny karty a berou ohled na civilní obyvatelstvo, jakkoliv to eusa mainstream logicky líčí přesně naopak
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:49Od: Fandina
Nevšimla jsem si, že by NATO byla samostatná země, která napadne jinou. Jsi mimo Fulneku, jako obvykle.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:56Od: IngStavinoha
NATO = USA - bohužel jak v případě Jugoslávie, tak i Ruska mám pravdu - že se proti těmto zemím zneužilo jednou Kosovo a podruhé Ukrajina, je jasná věc
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:59Od: Fandina
Jdi spát, meleš nesmysly. NATO není USA a ten, kdo válčí je Rusko. Nechápeš to. Jsi hlupák.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:05Od: IngStavinoha
jsi jednoduchá - páč jsem i v noci diplomat ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:07Od: Fandina
Mám problém s hlupáky, jako jsi ty, Fulneku. Když melou nesmysly, jako ty, tak mě vytočí. Proto ti odpovídám. Jdi spát a neztrapňuj se už. Vždyť sám musíš cítit, jak jsi hloupý.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:10Od: IngStavinoha
tvoje hodnocení v tomto směru má vypovídací hodnotu NULA smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:12Od: Fandina
Já tě nehodnotím, já tě popisuji. Jdi spát. Jsi mimo.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:16Od: IngStavinoha
už jdu
[ Reagovat ]
14.07.2023 07:38Od: lvicek
O megaLOL :D Rusakum se jejich třídenní speciální operace jaksi nevyvedla, protože berou ohled na civilní obyvatelstvo :D :D bože, to je konstrukt opravdu vhodný tvého zcela samostatného, mainstreamem (a nedej bože rozumem) nezastřeného supermyšlení, které jako jediné ční tady nad námi všemi ostatními, zásobován zcela přesnými a čerstvými informacemi dodávanými přímo od ruské rozvědky, aby náhodou nebyly zkreslené celosvětovým spiknutím západních oligarchů, kteří ovládají dění v celém světě a veškerých informačních zdrojích, kdy jediné volné pravdu milující a hlasající je zpravodajství státní ruské televize!
[ Reagovat ]
14.07.2023 09:10Od: farr
bruhsmile
[ Reagovat ]
14.07.2023 10:14Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:50Od: IngStavinoha
UA armáda i se západními žoldáky od samého začátku cíleně využívala pro své potřeby civilní objekty - mj. i porodnice - a následně to samo s pomocí eusa médií náležitě "prodala" jednoduchoučkým stvořením tvého rangu v eusa prostoru - dál už vlastně není co dodat...
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:54Od: turista
Souhlasím pane inženýre.
[ Reagovat ]
14.07.2023 09:28Od: Smazaný účet
A pak že nejsi dezolát, ty Fulnekův pohůnku.
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:56Od: turista
Hele, tuhle nadávku na mně nezkoušej. Mám dobrou práci, slušné postavení, slušné peníze, dvě děti a starám se o své zdraví. Byl jsem 4x vakcinován proti koroně. Jen nemám mainstreamové politické názory. Takže jdi do háje s nějakým dezolátem! Fakt jdi do háje!
[ Reagovat ]
14.07.2023 12:58Od: turista
Nesnáším války a zabíjení druhých lidí. Navrhnu tě na ban za toho dezoláta.
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:54Od: IngStavinoha
nesnižujte se na úroveň toho póvlu, pane doktore... víme své a čumák si historicky narazí jedině oni ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 21:40Od: lvicek
To víš že jo. A ty zrovna to přesně víš, že Ukrajinci si sami zničili vlastní porodnici a není to vůbec vina Rusaku. Tys tam totiž tu porodnici bránil vlastním tělem v uniformě ruské armády. Tobě zcela evidentně nikdo žádné buliky na nos nenavesel, ty sis je tam totiž rovnou poníženě navesel sam! A to je opravdu velmi chválihodné, že na tebe propaganda nemusí plýtvat silami. Palec nahoru! Je skvělé vidět, jak jsi perfektně zpracovan! Jen by to tedy chtělo dotáhnout do cíle a jít líbat Putinovu zadnici přímo na místo! Běž, čekají tam na tebe! Tady zcela promarnis svůj mrzky život mezi samými ovcemi zaslepenymi! Žádné štěstí tě tu nečeká, tak honem se sbal a adieu! A pozdravuj tam! smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 21:53Od: Petr_Fisk
Lvíčku, víš jak je to s těmi perlami...
[ Reagovat ]
14.07.2023 22:13Od: IngStavinoha
kdyby jen porodnice, ale těch škol a domovů seniorů, které banderovci dle svého nejlepšího historického zvyku odporně a bez jakýchkoliv skrupulí zneužili k bojovým operacím - ono to v podání info-finančně zainteresovaných eusa médií všechno vypadá ohromně pohádkově - tu "jasné" dobro, tam zas "jednoznačné" zlo - ale tohle žádný černo-bílý myslivec není, jasná princezno... smile
[ Reagovat ]
15.07.2023 07:52Od: lvicek
Jo, to si tady můžeš z paty tahat jakoukoliv pohádku a předstírat, jak jsi jedině ty úžasně a pravdivě informován, ale důkazy žádný, skutek utek, že. Po internetu se to plácá snadno. Snůška odporných lží, ale jen si tím masíruj svý ego, zjevně to potřebuješ!
[ Reagovat ]
14.07.2023 19:52Od: IngStavinoha
jste se nějak rozcmrndal, pane korektore ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:37Od: Ondra979
jo souhlasim,ale jim to vysvetlit temer nelze..pritom je to naprosto jasne a logicke, ale no chance..ja jinak vidim asi jedine dobre reseni, byt nebude jednoduche, ale urcite mozne, v jeste vetsi podpore ukrajiny, samo vojenske, humanitarni ani nezminuji, ktera ale mela prijit uz davno, ale lepsi pozde nez nikdy. jak rusaka vytlaci ze sve zeme, tak v rusku svrhnou stareho bunkrdedu a chvili tam bude chaos a boj o nastupnictvi, a prave v tu dobu by mela ukrajina vstoupit do nato, to bude to tzv "okno"..dalsi varianta je polozamrzly konflikt na dost dlouho..coz neni dobra moznost ale urcite neni nerealna..tak snad to dopadne dobre!
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:43Od: Serpens
Souhlas, podpora je jediné řešení, je mi moc líto všech ztracených životů obránců. Bohužel, že se po tom všem z Ruska stane slušná, civilizovaná země, které se sousedi nebudou muset bát, je prakticky nereálné.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:46Od: Ondra979
jj, to je v dohledne dobe naprosto nerealne, vsichni slusni rusove,co maji rozum v hrsti a meli tu moznost, tak uz tam davno nejsou...tech zbylych je moc malo..takze max podporovat ukrajinu, vytlacit russaka a pak izolovat dokud se nejak "neproberou" a to bude na hodne dlouho..
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:50Od: Serpens
Tak tak smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:51Od: IngStavinoha Re: strach
trochu se hoši aspoň zamyslete, kdo, jakými metodami a proč ho ve vás za posledních cca deset let vyvolává - ať už z čehokoliv smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:58Od: Serpens
Stačí mi bohatě poslední rok a půl ty masové hroby civilistů a děti bez končetin z Ukrajiny smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:03Od: IngStavinoha
cíleně jednostranný mediální obraz, který lze vyrobit naprosto stejně i ze strany druhé - co tam máte dál?
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:07Od: Ondra979
urcite..kteri rusti civiliste prisli o zivot v dusledku ruske agrese na ruskem uzemi zduraznuji tj ktere zabili ukrajinsti vojaci, chtel bych je videt ale o zadnych nejsou zpravy, tech ukrajinskych civilnich jsou uz na tisice, o vojenskych se ted nebavim, ty by taky nebyly nebyt russke agrese ale to je prece jen jina kategorie..
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:25Od: IngStavinoha
Donbas, Luhansk už od roku 2014 - cíleně a genocidně potlačované zájmy ruskojazyčné populace, přesně v intencích Banderovy UPA, bezohledných Hitlerových pohůnků z éry druhé světové války - ukro-ultranacionalismus se eusa mainstream samo snaží už léta maskovat, jak jen to jde
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:33Od: Ondra979
ty jsi ztracenec..ja jsem mluvil o ruskem uzemi, ne o ukrajinskem!! co vyvadeji separati podporovani muzikama na "dovolene" to je jen sproste ruska agerese, ktera bezi od r 2014..ale budou vypraskani, vseho do casu!
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:43Od: IngStavinoha
je to analogie mj. ke Kosovu, kde ovšem silové řešení zvenčí jistě podporuješ - zkrátka ovce zůstane ovcí, to je fakt ;-)))
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:46Od: Fandina
To je úplně něco jiného. Rusko je agresor, který obsadil jinou zemi. Co sem pleteš Kosovo.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:51Od: IngStavinoha
principiálně tomu nerozumíš, ale to zde také není nic nového ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:55Od: Fandina
Na tom Fulneku není nic k nerozumění. Je to jednoduchá realita. Jdi spát, meleš nesmysly, jako obvykle, jen škoda, že se kromě mě, najdou další a další, kteří s tebou diskutují. Jsi už s tím únavný.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:07Od: IngStavinoha
však si odpočiň ;-)

ale věřím, že sobotní finále bude počtem příspěvků mnohem výš ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:12Od: Serpens
To je zoufalé pane Inženýre. Tohle tady fakt nezkoušejte, tohle je určeno pro ruské vymleté publikum. Už těch zločinu napáchali tolik, že to fakt nezakryjí.
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:49Od: IngStavinoha
ano - cílený strach z uměle vytvářených fakticky neexistujících hrozeb všeho druhu, kterým vás eusa systém ovládá už léta - zatím zdá se pořád ještě úspěšně... smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 00:53Od: Fandina
Umělá hrozba. Jdi spát Fulneku, Rusko napadlo Ukrajino, to není nic umělého. Meleš nesmysly.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:00Od: IngStavinoha
prober se - historie nezačala v únoru 2022 ani v listopadu 1989 - i když podle některých gumopáteřních jedinců s myšlením rozmrazených svazáků z 50. let to tak občas skutečně vypadá ;-)))
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:10Od: Fandina
Napíši to naposledy Fulneku. Jdi spát. Kdybych tady nežila, neslyšela a neviděla, co se kolem mě děje, možná bych ti v něčem uvěřila. Jdi spát píšeš bludy.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:14Od: IngStavinoha
o tvém vnímání okolní reality právě nejsem úplně stoprocentně přesvědčen ;-) že se pružně přizpůsobuješ cancům mainstreamu, to jistě ano... smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:17Od: Fandina
Tvoje hodnocení mě nezajímá. Těžko může od tebe očekávat něco rozumného. Ty jsi normální placený troll, nebo totál hlupák. Mám tě dávno přečteného. Těžko mě můžeš s něčím překvapit. Dobrou Fulneku. Nebaví mě se s tebou pořád dohadovat.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:19Od: IngStavinoha
nehodnotím, jen popisuju ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:21Od: Fandina
otravuješ
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:26Od: IngStavinoha
jsi zas dneska k neutahání ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:29Od: Fandina
Dostal si ban Fulneku, ale znovu tady otravuješ pod jiným nickem. O tenis ti nejde, jen otravuješ.
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:30Od: IngStavinoha
414 - a dnes už fakt dost smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:44Od: IngStavinoha
;-))))) to, co jsi tady právě vyzvrátil, je naprosto klasická "argumentační" demagogie bakaloznamovských elfízlů - absolventů neolibeálních novosvazáckých kursů pod taktovkou kreatur typu Franty Vrabela, Kartouse či "polepšené" smažky Cempera - takže beru to tak, že na samostatné myšlení absolutně nemáš a tvůj denní chleba bude nejspíš erárkorporátní diktatura dotací, ideologické korupce a evidence poslušných ovčanů pod praporem "jediné povolené pravdy" - s takovým toxickým slizem celkem nemám o čem se dál bavit, protože bychom se nutně zacyklili a ztratili spoustu času na příjemnější věci
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:54Od: Serpens
Člověk, který se svými některými příspěvky celkem dobře zapadá mezi Vrábelovce, mě bude označovat za Vrábelovce, to se vám povedlo :) Ale máte pravdu, člověk se nakonec vždycky přesvědčí, že diskuze s lidmi podobného ražení trvající déle něž půl minuty je zoufalá ztráta času, takže taky hezký večer smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:01Od: IngStavinoha
to taky musíš rozlišovat mezi Vrabelem Frantou (mimochodem i s jeho slavnou Semantic Vision brutálně zadlužen u jednoho Okamurova kámoše) a Láďou, co se mj. věnuje nemovitostem v Srbsku a občas ho bylo vidět v ulicích - toho jsi měl asi na mysli ;-)))

takže učit se, učit se, učit se, jak říkal onen slavný autor reálsocialistické teorie odrazu... ;-) pak teprve jít s kůží na volný trh ;-)

také přeju hezkou předpůlnoc smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:06Od: Serpens
Ano, spletl jsem si jméno, to je fakt.
[ Reagovat ]
13.07.2023 23:11Od: IngStavinoha
uznávám, že o Frantovi se dneska už v mainstreamu skoro nemluví - přičemž poslední jeho trochu uznáníhodný počin, sjezd Ušby na lyžích před více než třiceti lety, už je pod nánosem jeho nových "dezinfo"-aktivit zapomenut takřka úplně...

joo, jsou to paradoxy v tom životě... ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:42Od: darek.vrana
S tímhle lidským ospadem nemá cenu se vůbec bavit. To je tak nechutná existence, že nejlepší je ho jen ignorovat. Bolševický s.áč, ti musí jen vymřít. I kdybych nebral v potaz jeho politické názory, tak stačí ty jeho přezdívky, Kahau, Brojler, Břichopaska, aby si člověk udělal obrázek, co je zač.
[ Reagovat ]
14.07.2023 20:01Od: IngStavinoha
děkuji, že jste se konečně také naplno projevil, pane prdlavka... hned aspoň líp vidíme, jestli fungují ostřikovače ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:51Od: Blondie
Veveruško, takhle ti to řeknu: sázení není dobrej byznys pro lidi tvýho typu. Tam k prachům nepřijdeš, běž raději poctivě k pásu, mýt nádobí, nebo se něco nauč od těch voličů koalice. Tenis tě bohužel minul, to už nedoženeš, takže můžeš na úspěšné lidi jen plivat :D
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:57Od: Petr_Fisk
Jako vždy nezklamalas smilesmile.
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:59Od: Mac
rad bych slysel tu pohadku o tom, jak prodavacka za kasou, poctivou praci k bohatstvi prisla...smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:36Od: Blondie
Bohatství není jen stav konta, ale i stav mysli ;) stejně jako dezolátství. I chudý člověk může být skvělým a platným členem společnosti, i vzdělaný a hodně vydělávající může společnost rozkládat a projevovat se jako buran - třeba nadáváním z gauče na sportovce a sportovkyně :-)
[ Reagovat ]
14.07.2023 20:10Od: IngStavinoha
a jestli neumřeli, tak tam šťastně platí jistotu desetinásobku za energie dodnes smile
[ Reagovat ]
14.07.2023 08:45Od: lvicek
Mně by zajímalo, proč by chudá prodavačka poctivou prací k bohatství přijít měla. Buď tedy je poctivá prodavačka a dostává za to zaolaceno, ale holt prodavačku může dělat každý, takže žádný velký peníze za to nedostane. Nebo je šikovná a podnikavá a třeba si otevře svůj vlastní obchod, kde bude mít nějaké super věci, tak na tom zbohatne a nebo třeba během prodávání bude chodit na kurzy něčeho, kde je poptávka po lidech a tudíž větší výdělky - třeba programování ;) nebo nějaké řemeslo. Může se stát třeba úspěšnou cukrarkou. Z toho, že sedí za kasou a pípá tam čárové kódy, z toho opravdu nezbohatne, ale nevim, proč je to tak překvapivé.
[ Reagovat ]
14.07.2023 10:26Od: Anonym
Proč by právě prodavačka neměla poctivou prací k duchovnímu bohatství přijít?
Bytosti v určité fázi vývoje "tancují kolem hmoty" a neustále doufají, že v ní najdou vytouženou spokojenost a harmonii.
[ Reagovat ]
14.07.2023 15:28Od: lvicek
Tož to určitě může...
[ Reagovat ]
14.07.2023 16:05Od: Petr_Fisk
Tož jo,
Kdeže máš tu školu vystudovanou lvíčku?
[ Reagovat ]
14.07.2023 18:32Od: lvicek
Ja v Praze ;).
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:53Od: Alien
Hlavně, že ti nevadily zlodějiny tvého Vůdce 25085!
[ Reagovat ]
13.07.2023 21:33Od: IngStavinoha
antibabiš, antibabiš, antibabiš... a dál už možná jen Petra a určitě tabula rasa, viď Rosťo? ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:41Od: hanz
Které z nich jebne ... o to tu jde...
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:45Od: IngStavinoha
hlava je v Chrámu tradičně nejvíc smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 22:19Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:41Od: Serpens
Super otočka a finále bude super!

Pokud by Markéta nakonec prohrála, tak minimálně to Ons půjde určitě přát, narozdíl od její dnešní nepřeslechnutelné soupeřky. Budeme držet palce.

Co se toho hulákání týče, tak bych to normálně začal sankcionovat podobně jako kdejaké nesportovní chování, protože ono to nesportovní chování vlastně je. Nevěřím tomu, že je tohleto přirozené, hráčky Jako Sabalenková (předtím Šarapovová, Azarenková, částečně i Williamsová) to dělají schválně z důvodu jekési osobní pózy a snaze rozhodit a naštvat soupeřku, protože vztek na soupeře vždycky vede k prohře. Podobné móresy pozoruju i na naší Lindě, snad toho nechá.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:40Od: Petr_Fisk
Finále bude oslava tenisu.
Ani atletika, ani kulturistika a především
---ŽÁDNÝ ŘEV---
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:40Od: Bretanol
Čekám na kurz Jabeur. Mohlo by být tak 1,7.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:39Od: Bretanol
7:6, 4:2 :D
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:38Od: Dobry-den Uns Džábir
smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:37Od: Bretanol
Sabalenka nashledanou smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:36Od: Mantra moc spěchá na tom servisu, má strach
žíba
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:33Od: Bretanol
Kolik může být ve finále na Jabeur? 1,6?
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:33Od: dadaft
Markéta bude mít obrovský problém si uhrávat podání --- Jabeur returnuje fantasticky
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:36Od: Fandina
Dneska ano, ale je potřeba si uvědomit, že hraje proti ranařce, takže všechno je čitelné, jasné. V zápase s Maky všechno může být úplně jinak. Kraťasy, delší výměny atd..
Doufám, že Žába vyhraje. Finále Maky Žába se mi bude líbit víc. Už mám té okřičené ranařky Saby dost.
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:34Od: Tomas_Smid_fan
Ovšem Maky je levák, takže to bude taky hrát roli.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:30Od: Bretanol
Jabeur vs Vondrousova bude super. Jabeur třetí finále Vondrousov druhé. Ani jedna zatím nevyhrála.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:32Od: Liverpool22
Pokud počítáme i OH, tak Maky též 3 velké finále - bude to zajímavé smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:32Od: Bretanol
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:29Od: Bretanol
Lostnout z 7:6 a 4:2 semifinále Wimbledonu a světovou jedničku :D :D :D :D :D Sabalenka nahrazuje časy, kdy WTA ovládala podobně Nadia Petrova a spol. :D
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:29Od: ladinec
Má někdo link? Děkuji
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:29Od: Mantra
https://jokeristhebest.live/969ce057/63246a47/2cc2c14a
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:30Od: Liverpool22
https://jokeristhebest.live/969ce057/63246a47/453761e6
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:29Od: Mantra IngStavinoha:
a že prý jak od Kolečka smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:29Od: Mantra
už se to rýsuje smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:28Od: Bretanol
Sabalenka mrtvá. RG i Wimbledon prohrála nejdříve z 5:2 a pak 4 :2 :D :D :D :D
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:27Od: Bretanol
Daj na 5:2. A jestli prohrajes z 5:2.tak to bude to, co udělala Sabalenka s Muchovou. To už bych dal na ženský tenis doživotně black list.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:30Od: Mantra
1 break, ale mohla by to dotáhnout
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:26Od: dadaft
tak to mě teda ,,,,,
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:26Od: Mantra a ZLOM jí
žábo
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:26Od: Bretanol
Konečně! A potvrď to laskavě
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:24Od: Bretanol
Tvl ja na to nemám nervy. Máš BP a místo aktivity jsi 3 metry za čarou.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:21Od: Fandina
Žába má zatím víc příležitostí k zabodování na příjmu než Saba. Tak snad se jí to zúročí, když ve třetím začínala, bývá to výhoda.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:21Od: Bretanol
Ode zdi ke zdi. Vytvoris si 0:30 nebo BP a buch, nevynucena chyba. Ty hráčky jsou na tom hlavou jak kdysi Timea Bacszinska.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:18Od: Bretanol
0:30 a nevynucena chyba jak nějaká juniorka. Demence.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:47Od: Smazaný účet
Nesázej, budeš v klidu.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:16Od: Patik
Škoda.. Želal som to Svitoline.. Krásna žena.. Bola by to senzácia po tom co vyradila aj Swiatekovu.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:22Od: Serpens
Už to není, co bývalo, před porodem to byla postavička smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:23Od: Bretanol
Jj, byla vyzrana dřív fest
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:40Od: Patik
Stále má v pohode postavu podľa môjho vkusu.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:41Od: bobisek7373
Patrik,vy stě to želal Svítolině jen proto,že je to krásná žena? To není soutěž Miss..a Swiatek moc dobře nehrála
[ Reagovat ]
13.07.2023 19:29Od: bobisek7373
Opr.Patik
[ Reagovat ]
14.07.2023 01:48Od: Patik
Nie želal som jej to predovšetkým preto lebo by to bol pekný úspech po pôrode a krom toho je to krásna žena.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:14Od: Fandina
Škoda, dvakrát teď měla Žába na raketě zabodovat na podání Saby za stavu 2:1, tak snad jí to nebude mrzet, je to 2:2.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:13Od: Bretanol
Sousedka vedle pizda přišla domů a na dvoře řve, že Sabalenka do toho, že musí vyhrát. Kde to jako bydlím?
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:11Od: Bretanol
Jabeur vyhrej, protože jestli tohle bude světová jednička, tak to bude vrchol od té doby, co se tam dostala Plíšková.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:07Od: Bretanol
Lol, Šíma na Eurosportu prý zítřejší finále. Tohle je komentátor semifinále Wimbledonu? I patnáctiletý fagan ví, že se finále hraje v sobotu. Škoda slov. Nechcete někdo jít komentovat místo něj?
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:14Od: Liverpool22
Spíš je ostuda, že to nevysílá ČT-sport - na cyklistiku peníze jsou + nyní tam dávají fotbal "mládežníků" Portugalsko:Norsko. ČT by měla dávat hlavně sporty, kde mají naši šanci na úspěch
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:16Od: Bretanol
Od ledna se budou zvyšovat poplatky, tak možná koupí 250 turnaj v Lausanne.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:51Od: IngStavinoha
;-))))))) smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:19Od: Serpens
Odpískali i French Open, které předtím pravidelně vysílali, to mě hodně zklamalo. A evidentně to byla chyba.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:21Od: Liverpool22
smile přesně tak. smile Vysílají Tour de France, kde tuším není vůbec žádný Čech smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:06Od: Bretanol
Jak píše Mantra. Přesně to je ženský tenis. A taky mě ten tenis už přestává bavit. Tohle je víc náhodné než systém v automatech. Absolutně bez logiky. Ženský tenis je taková ruleta + automaty + black jack v jednom. I v automatu v páté cenové najdete větší systém než v tomto.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:03Od: aligo
V kolik se hraje finále?
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:08Od: Bretanol
Sobota 15:00
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:03Od: Fandina
Saba se po druhé přestávce tváří urputně a ukrutně. Podle mě ještě zvýší rány, ale třeba to Žába ustojí.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:05Od: Serpens
Větší rány kolikrát znamenají více chyb. Pingpong hadr smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:02Od: Serpens Ještě jeden!
A potom že nerostou. Snad to Žabůr dotáhne, finále by bylo určitě hezčí a větší šance pro Maky, i když zase v opačném případě by bylo publikum jednoznačně na její straně, jak to tak sleduju smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:03Od: Ondra979
tak o tom zadna, ze sabalence se fandit nebude..ale taky bych bral radsi zabku..
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:59Od: Mantra Žába set
tvl já ten ženskej tenis miluju, vypadá na umření, Saba ji rozebírá jak lego a dva míče, šuphopskok a je to srovnané smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:06Od: Bretanol
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:59Od: Bretanol
Labilka proti labilce :D Sabalenka jde zopakovat black out ze semifinále Roland Garros :D :D :D 4:2, 4:6, slzy na tiskovce za 3,2,1 :D smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:55Od: tommr Nikola Bartůnková
nemělo by se zapomínat ani na Nikolu která si dneska vybojovala postup do semifinále juniorky ... smile
Zajímavý momentky ze zápasu:
https://imgur.com/a/KGtEq8W#JJe3KLU
https://imgur.com/a/kLw5Tyx#cN4cEbX
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:00Od: dadaft
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:04Od: Liverpool22
Nikola pěkně smile Viděl jsem tam v hledišti Kotyzu
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:09Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:09Od: Bretanol
Bartunek je dobrá holka. Té přeju.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:53Od: Ondra979
ty jo, tak ted zabka pekne..treba da aspon set
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:55Od: Serpens
Jaké aspoň, ještě dva musí smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:53Od: dadaft Jabeur - Sabalenka
level druhého semi je ovšem jinde
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:57Od: Fandina
Přiznám se, že se mi víc líbilo to předešlé, tady je to samá rána a řev. Tam sice bylo víc chyb, ale také náběhy na síť kraťasy, výměny. Tohle je moc silový tenis.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:02Od: dadaft
Elina docela dlouho nehrála dobře, tady hrají dobře obě
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:04Od: Fandina
To je možné, já viděla jen pár game ke konci.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:51Od: Mantra jako vždy
tolika se ta holka nadře na jeden break a vzápětí to odevzdá - nebo ne?
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:49Od: Fandina Maky super
gratulka k finále a celkově ke hře. Bylo to pestré, chytré, útočné i překvapivé. Viděla jsem pár game a bylo vidět, jak Svit chce vyhrát, ale Maky byla lepší. Pokud bude hrát ve finále Saba, tak ta Maky umlátí, spíš bych si přála Žábu, ale ta první set prohrála, tak uvidíme.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:41Od: farr Bude si muset Maky zahrat na slajz bábu ve Finál
Vypadá vymalované. Bude se muset Maky inspirovat Muškou, ovšem tam sehrál zásadní roli kolaps Sabalenky. Bude se opakovat ? Pokud ji k tomu donutí a hru ji totálně otráví, proč ne. Ale mám strach, že na ty trávě co je sice pomalá, ale furt rychlejší nez antuka tak ta hrubá brutalita zvítězí smilesmile.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:43Od: hanz
hlavně Vondroušová má labilní bekhend, takže Saba jí přes něj umlátí.
[ Reagovat ]
13.07.2023 18:02Od: farr
Tak sem to možná zakřik. Ani by mě to tak nevadilo. Sabalenka vypadá fakt hrozivě. Maky by to neustála a spoléhat se na totální kolaps, to by taky nemuselo vyjít. Radši tu žábu do final, 3. set jen at se mordujou škoda že už se hraje STB. Talovej 3.set 18-16 na gemy by Markétě určitě nevadilsmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:21Od: IngStavinoha Labuda belly dance už zase v koncovce zkratoval
to je bohužel voda na brojlerův mlejn... smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:21Od: Serpens
Překvapuje mě ten slabounký druhý servis Tunisanky, po něm si Sabalenka dělá prakticky, co chce.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:22Od: IngStavinoha
přesto je Ons pořád ve hře - TB velká škoda
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:21Od: Ondra979
tak tohle uz si sabalenka asi nenecha utect..
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:18Od: Bretanol
Co chceš hrát, 4:2 -> 5:7. Tohle můžeš udělat na turnaji 250 v Lausanne, a ne v semifinále Wimbledonu. Jabeur by i měla hru na velké vítězství, ale nemá na ni hlavu.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:22Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:15Od: Andrew89 Aryna
do toho je*be jak pominutá.

Přeji Ons...tak by Markétě nezlomila ruku těma ránama :D
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:38Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:04Od: Mantra Jabeur
dneska vyhraje a MV ji dá ve finále - ideální scénář smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:05Od: IngStavinoha
to by nesbastlil ani Kolečko smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:22Od: Mantra
dycky
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:55Od: tommr Markéta Vondroušová
postupem do finále si Markéta zajistila posun na 16.místo v žebříčku (třetí nejlepší Češka) ...
Kdyby se jí podařilo získat titul tak by se posunula do top-10 na desáté místo (druhá nejlepší Češka) ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:00Od: Liverpool22
smile je to mazec smile Teď to ještě chce v sobotu vyhrát talíř smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:00Od: hanz
Hlavní jsou body na OH, páč kdyby nejela zrovna ona, tak by to byla škoda, na antuce umí.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:33Od: Bretanol
Ja se na toho king konga nemůžu dívat. Vypínám to. To je jen buch buch bud anebo. Nehledě na to, že řve ještě víc jak Azarenka křížená se Sharapovou. Sledovat jak ženská řve, to si radši pustím porno, a ne toho king konga, který to tam dává jak gamblar do automatu bez rozmyslu. GL Jabeur, vyřaď ji.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:32Od: bobisek7373
Jabeur je takový ženský Nadal,ten si tahal spoďáry zezadu,Jabeur zepředu..měla vyfasoval o dvě čísla většísmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:28Od: Bretanol
Pro Vondrousovou by bylo lepší, kdyby postoupila Sabalenka. Styl Jabeur by ji sedel méně. Nehledě na to, že Sabalenka je labilka, což ukazala proti Muchové.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:31Od: tommr
taky si myslím. Šanci má proti oběma zhruba stejnou, ale porážka se Sabalenkou by tolik nebolela ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:32Od: horska.kraslice
Asi tak.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:38Od: Serpens
Proč si přát někoho, kdo je evidentně horší varianta? Jabeurová do toho nemlátí až tolik a Markéta už ji porazila. Kromě toho se to bude dát poslouchat, už jsem byl teď nucen vypnout zvuk.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:01Od: tommr
mě to právě jako evidentní nepřijde. Na trávě je Jabeur stejně nebezpečná jako Sabalenka ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:36Od: frenkie57
Nejsem si jistý, zda by Amazonka znovu ve finále vykapala, jak se jí to stalo v zápase s Muškou. Tím ale neříkám, že to není možné.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:39Od: frenkie57
Styl Ons je dost podobný hře Markétě, s tím, že Žába má ty dropšoty ještě dokonalejší. Loupne tam vysoký oblouk, který spadne deset čísel za síť a odskočí tak dvacet. Nehratelné.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:44Od: George_Renel
Ale letos ji Markéta 2x porazila....
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:45Od: Mony
To byla v mnohém slabsi formě,než teď.. Ale Maky se taky zvedla
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:59Od: frenkie57
No, jsem si jist, že Žába by byla pro maki hratelnější soupeřkou. A také by to bylo tzv. tiché finále.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:28Od: Dobry-den Markéta
Gratulace k dalšímu krásnému druhému místu. smile

Svitolinu drtivě přehrávala, ale když jsem viděl, jak tu koncovku mentálně nedává, tak si nedokážu představit, jak ustojí ještě větší tlak ve finále. Asi můžeme čekat podobný výprask jako proti Bartyjové. smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:33Od: tommr
třeba si ale ten mentální blackout tentokrát vybrala už v semifinále ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:26Od: zfloyd Markéta
je první nenasazená finalistka od roku 1963 ,kdy se to přihodilo B.J.king to je bomba smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:27Od: hanz
A BJ prohrála?
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:27Od: IngStavinoha
holt jak ženská chytne slinu... ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:25Od: hanz
Šance tu je - Sabýsek má asi krámy.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:24Od: Drzymalski
Sviťolína out. smile Karma si tě spolehlivě vždy najde. Za neúctu k soupeřkám. Markétě ke cti.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:27Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:28Od: IngStavinoha
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:21Od: Bretanol
Dalších 20 let Česko ovládne WTA. Fruhvirtove, Vondrousova, Muchova, Noskova, Bartunkova a další. Dalších 20 let Česko bude vyhrávat grandslamy a ovládne všechny důležité turnaje. USA si může handry fajčit.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:22Od: hanz
Že ty sis dal Red Bull?
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:40Od: Drzymalski
Zapomněl jsi Siniakovovousmile.
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:03Od: tommr
a Bouzková je taky ještě mladá a perspektivní ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:19Od: annah
A teď nás čeká nejmíň hodina řevu, jako když zabíjejí prase...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:23Od: frenkie57
V úspěšné koncovce výměnu je ten ryk ještě vystupňovaný. To mně irituje nejvíc.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:42Od: Drzymalski
Stáhni si zvuk hele.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:49Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:19Od: IngStavinoha také sú hentie vlny WTA
trochu tady po návratu z přírody kroutím hlavou ;-), ale Maky tu ukronanynku parádně spláchla - tak to má vypadat, když člověk setřese všechny redundantní tlaky a dělá naplno to, co umí... hodně štěstí ve finále, holčičko...

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:28Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:19Od: Bretanol
To je sezóna. Kvitová Miami, Muchová finále Roland Garros, Vondrousova Roland Garros, všechny důležité turnaje s CZ hračkámi. Počítám, že ve finále US Open bude další ceska a Turnaj mistryň vyhraje Kvitová. Nemá kam. Česko dává lekci všem. A nejvíc těm zmr.um z USA. Taková země a nedokáží nicsmilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:20Od: hanz
Česko dává lekci? spíš svět dává lekci ve finále...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:21Od: IngStavinoha
anglosasové se vystříkají vždy už v prvním týdnu - to je tak dnes jejich norma ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:22Od: Bretanol
smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:21Od: horska.kraslice
Ještě Krejčíková Dubai.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:22Od: Bretanol
Jj, na to jsem zapomněl smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:26Od: George_Renel
Taky nějaký Berlín tam ještě byl.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:02Od: GaelM
něco na tom bylo, že o jejích úspěších se nemluví... smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:23Od: Liverpool22
Dlouhodobě jsme hlavně v holkách tenisovou velmocísmile Už se to tady v minulosti řešilo, že děti mají vzory Kvitovou, Mandlíkovou, Novotnou, Kodeše, Lendla, Šmída, Šafářovou......Taky na každé vesnici jsou kurty - děti si v létě jdou pinknout. Dále MY Češi jsme kreativní, máme prostorové vidění což je klíčové v tenise, hokeji.....
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:26Od: Holahej
Na každé vesnici je fotbal, ostatní sporty skoro vůbec, tenis málokde, úspěchy tenistek táhnou rodiče, jejich všestranná obětavost i to, že podřídí život tenisu dětí...
[ Reagovat ]
13.07.2023 20:46Od: Liverpool22
Ano - fotbal je všude, ale kurty jsou taky v každé vesnici či chatové osadě. Pro malé děti cca 4-5let stačí nějaký obyčejný kurt/antuka kdesi na vesnici a pokud to dítě chytne pak rodiče seženou trenéra atd. Na venkově kluci hrajou fotbal a holky volejbal, tenis.....
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:16Od: hanz
No finále vidím tak - buď bude smetena Sábýskem, nebo přechytračena Ons. Ta má k té chytrosti i sílu. Takže si můžeme dát do kolonky další prohraný GS...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:18Od: frenkie57
Já bych kaťata ještě nestahoval, brod je totiž ještě daleko.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:22Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:14Od: zfloyd
proč překvapení ? pro mně byla Markéta jasná favoritka, i když překvapení je , že je finále
zrovna Wimbledonu to teda jo smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:19Od: Liverpool22
Z našich holek se v případném finále čekala spíš Petra, Muška či Bára - Maky jsem tam určitě nečekal. Nicméně dnes byla favoritka a nakonec tuto roli potvrdila smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:28Od: frenkie57
Je skvělé, že vedle antuky si výborně osvojila hru na trávě a na betonech také není marná(LOH Tokio).
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:30Od: Liverpool22
smile Jo to je taky zajímavé, že Maky umí na každém povrchu - 3 velká finále a každé na jiném povrchu
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:31Od: horska.kraslice
A jediný titul (Biel) pro změnu z haly.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:09Od: patriks
Dneska v noci dávali na ČT Sport archivní utkání Novotná-Grafová z 3.7.1993, kdy Novotná vedla ve 3. setu 4:1 a 40:15 a a hra se jí od tohoto okamžiku úplně zhroutila a zápas prohrála. Naštěstí Maki se z krize zotavila a Novotnou nenapodobila.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:14Od: Liverpool22
Taky jsem na to koukal - dobré retro. Během zápasu jsem si říkal hlavně ať nedopadne jako Novotná. Naštěstí to ustála smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:14Od: Mony
Maky je suverénka s chladnou hlavou, ne jako Novotná...Ta byla úplně jiná.. I herně.. herně se podobala Mušce, hlavou asi Tyndě
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:23Od: Matti Re: Mony
Možná ti ušlo, že ....ta Novotná ten Wimbledon vyhrála
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:24Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:36Od: Mony
Nešlo, jen teď vidím ten rok 93...I ta Tynda se časem otrkala
[ Reagovat ]
13.07.2023 17:17Od: lars
Porazit No. 1 Graffovou ve finale GS bylo narocne asi jako porazit Serenu ve finale GS pred 2016
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:16Od: Tweener
40:15 ve třetím nikdy nevedla, ačkoli to média už 30 let uvádějí
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:31Od: darek.vrana
Fakt že ne, taky jsem si to myslel... Ale vím, že za 40:30 dala tu hroznou dvojchybu...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:17Od: horska.kraslice Re: Maky krize
Tu krizi Markéty jsem určitě způsobila já. Na zápas jsem se nedívala, ale za stavu 4:0 ve druhém setu mně to přece jen nedalo a pustila si to. A viděla jsem Markétu, jak těžce bojuje o pátý game. Tak jsem to radši vypnula, abych jí to úplně nepokazila a do koce zápasu už jsme nenakoukla. Pak už jsem zhlédla jen pozápasový rozhovorsmilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:18Od: hanz
No a pak kdo za to může, ještěže máme takovou spoluobčanku, která to přizná. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:29Od: paddy Re: Svitolina není Grafová
navíc Vondroušová by padla hladce ve dvou setech
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:09Od: Liverpool22 Markéta
super a obrovská gratulace k postupu do finále. smile Popravdě kdo čekal, že zrovna Maky postoupí do finále Wimbledonu - je to velké překvapení.
Doufejme, že třetí velké finále už Maky smile vyjde a bude slavit titul - lepší by určitě byla Žába s kterou by to bylo cca 50:50 zatímco s Arynou by to bylo hodně těžké smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:14Od: Ianny
To asi jo, i když v FO se Sabalenkou taky vyběhla Češka:)
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:08Od: EllNino Jinak po 3 GS
Máme v Race zastoupení na číslech 5, 7, 8 a 11, máme velkou šanci na alespoň jednu zástupkyni na TM? ale bylo by fajn, kdyby jich bylo víc smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:12Od: Astarin
Chtělo by to, aby byly holky trochu více konzistentní. Vůbec bych se totiž nedivil, kdyby do konce roku žádná z těchto nic už neuhrála a naopak se zase vyšvihne některá jiná (třeba jedna z Lind? :D )
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:13Od: EllNino
Vždyť jsou konzistentní dost :) Proto jsou tak vysoko a výsledky mají včetně velkých titulů (Petra, Bára) ... uvidíme, co zdravotní stránka, ta hapruje u všech 4 včetně letoška
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:07Od: bIbec
ČF proti Pegule bylo super, semíčko proti Svitolině nic moc.

Maky tam měla pár hezkých momentů, ale neschopnost Svitoliny se nějakým způsobem přizpůsobit hře Markéty v tom závěru uspalo i Markétu :-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:08Od: EllNino
Jj, Elina tam působila jako omylem ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:11Od: NovacekTP
v podstatě jen začátek. Pak se jí stáhlo hrdlo, trpitelský výraz a konec.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:09Od: bIbec
A nervičky hrály jistě roli.

Ale pokud by Svitolina hrála lépe, tak Maky by taky hrála lépe.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:11Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:11Od: horska.kraslice
Je to velmi pravděpodobnésmile.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:11Od: hanz
Nechápu, jak mohla Iga prohrát, to musí tu trávu opravdu nesnášet.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:12Od: NovacekTP
jo to bylo v úterýsmile a to už je tak dávno.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:05Od: EllNino Bomba! :)
Markéta ustála nervy a zvládla těžkou zkoušku, zvládla dopodávat zápas a to se počítá, co bylo předtím vem čert, aspoň si zkusila stresovou situaci před finále ...

Od roku 2011 tedy jubilejní 10. finále ženského GS s českou účastí, na 4. titul to moc nevypadá, ale i tak je to výborné, druhé finále GS během pár týdnů, neskutečné, což se povedlo například i v roce 2019 (Petra, Markéta)

Přeji hodně štěstí, favoritkou stejně jako Muška nebude, takže může jen překvapit a jít do toho po hlavě smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:11Od: Mony
Proč takový pesimismus? Jabeur je taky náchylná na vlny a Sábu taky může nechat vyházet, když bude běhat a vracet jako dneska
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:12Od: NovacekTP
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:26Od: IngStavinoha
souhlas - pan magistr to ale určitě jenom nechce zakřiknout ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:29Od: Serpens
Dovolím si připomenout ještě lepší rok 2021, kdy jsme měli vítězku Roland Garros, finalistku Wimbledonu a stříbrnou olympijskou medailistku + zlatý debl smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:35Od: makro99
eso + vítězný serv = solidní zavření zápasu smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:04Od: NovacekTP Gratulace!!!
smile Finále je tu a zasloužené. Dotazy jak se to mohlo stát? Neobstojí.smile Sláva ukrajině.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:04Od: Mik256 Díky, díky Markéto
Sledoval jsem jen z práce výsledky, hru jsem neviděl, fantastický výsledek, jak by to bylo s Igou je otázka, ale naštěstí ji nemusíme řešit :-)
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:03Od: Mony
Má na to ,aby si takhle vodila kteroukoliv i ve finále, jak Golemku Sábu, tak i ve formě hrající, ale náchylnější Žábu
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:01Od: aape
neuvěřitelná Markéta!!! obrovská gratulace a ve finále i trochu štěstí, ale máš na to! smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:10Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:01Od: Otmar
Nebýt toho kolapsu v závěru, byl by to sen. Sluší se poděkovat Elině, že v nouzi pomohla. Tak teď v neděli, jestli by to šlo, tak bez Lenky.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:00Od: Serpens
Uf, to jsme si oddechli. Kdyby tohle Markéta projela, tak by se z toho už nevzpamatovala ani ona, ani my, naštěstí Elina pomohla chybami smile

Každopádně už nelze nikdy o Markétě říct, že nenaplnila svůj obrovský potenciál z juniorských dob, dvě GS finále, stříbro z olympiády, to už je něco smile

Neodpustím si smočit si, kdo před turnajem dával největší šance z Češek právě Markétě navzdory nesouhlasům? JÁ smile

A těm, kteří během toho útlumu v druhem setu už stihli naplivat plno jedovatých slov zde, jděte se vycpat.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:03Od: aape
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:04Od: George_Renel
A musím dodat: nejlepší tenisové roky před sebou.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:07Od: Serpens
Přesně tak, Maky se především podařilo rychle prorazit mezi dospělé, takže získala spoustu času smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:06Od: Mony
Tak byly 4 žhavá zelizka, Petra,Muska,Krejča a Maky..
Buďme rádi, že to jedné vyšlo..
I Maruška hrála pěkněsmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:08Od: Serpens
Český tenis prožívá zkrátka zlatou éru, v těch finále je ustavičně někdo jiný smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:11Od: Liverpool22
Prostě jsme tenisovou velmocí smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:38Od: farr
Ale těch opravdu big titulů jako šafránu, finále strašně hezká věc, ale jak se říká tenis je sport lúzrú. Z tolika gs finále za posledních 10-15 let jen 3 tituly to zamrzí no...Snad to v sobotu vyjde. Potřeba držet palcesmile...smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:48Od: EllNino
Nemusel byt ani jeden ten titul :)
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:55Od: makro99
a zas máme 6 fedcupů nebo kolik
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:12Od: hanz
Jen si smoč. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 15:58Od: Pe3k
smilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 15:58Od: George_Renel Markétě gratulace
a velké poděkování patří také Miriam, která své osobní ambice podřídila Markétinu úspěchu. Vyplatilo se.smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 15:59Od: Mony
Tak maminka měla pravdu, že se Svitolinou se jí bude hrát lepe
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:00Od: Mony
Tohle mělo být nahore a tady jen smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:00Od: Ianny
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:13Od: Krisboy
To by mě vůbec nenapadlo. Ty holky jsou prostě úžasné. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:33Od: makro99
hele; když už tak dlouhodobě je to "oběť" od Markéty, pže ta by mohla získávat deblový tituly s výrazně lepšíma spoluhráčkama a místo toho Miriam takhle vytáhla nahoru.. ale hlavně - s Miriam jsou letité kamarádky, takže tady o nějaké oběti nebo podřízení IMO nemá cenu vůbec mluvit... se mi líbí, že ta Miriam je vždycky nejvíc dojatá na konci - fakt hezkej vztah.
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:59Od: tommr
dobrá poznámka. Markéta je výrazně lepší než Miriam takže z dlouhodobého hlediska na tom Miriam v deblu hodně profituje. Takže je jen férové že to Markétě občas takhle vrací nezištnou podporou ...
[ Reagovat ]
13.07.2023 16:44Od: IngStavinoha
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 15:57Od: mendrit Gratulka
Parádní výkon Makismile
smile
[ Reagovat ]
13.07.2023 15:57Od: Krisboy
Jaká senzace zas? Ale panáka si dám, to zase jó... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.07.2023 15:57Od: enfee
Pekne ji vyprasila kozisek smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist