Siniaková v Petrohradu proti Rybakinové nepřekvapila a prohrála i třetí letošní zápas

  • WTA PETROHRAD - Kateřina Siniaková v prvním kole halového podniku v ruském Petrohradu nestačila na nasazenou osmičku Jelenu Rybakinovou a ani ve třetím letošním zápase neuhrála set, přičemž zaznamenala už šestou porážku v řadě. Další soupeřkou Kazašky bude Anastasija Sevastovová, nebo Caroline Garciaová.
    10. 2., aktualizováno | Aktuality |  82 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Kateřina Siniaková poslední vítězství ve dvouhře slavila loni na konci září v Pekingu. Od té doby stále marně čeká na postup do druhého kola. Třiadvacetiletá Češka se letos představila v Shenzhenu a na Australian Open, kde neuhrála set.

Jiný scénář nemělo ani její vystoupení na halovém podniku v ruském Petrohradu, kde dnes nestačila 3-6 4-6 na nasazenou osmičku Jelenu Rybakinovou a zaznamenala už šestou porážku v řadě.

Siniaková v úvodním gamu nevyužila ani jeden ze dvou brejkbolů a ztratila čtyři úvodní hry zápasu. Poté sice snížila na 2-4, ovšem favorizovaná Kazaška si náskok pohlídala. Ve druhé sadě byla dlouho lepší hráčkou Češka, jenže neproměnila ani jeden ze tří brejkbolů, v devátém gamu přišla o podání a Rybakinová utkání pohodlně doservírovala.

Rybakinová navázala na velmi úspěšný vstup do sezony. Dvacetiletá moskevská rodačka si zahrála finále v Shenzhenu, v Hobartu získala svůj druhý titul a na Australian Open poprvé prošla do třetího kola grandslamu.

O vyrovnání svého maxima na turnaji si Rybakinová zahraje s Anastasijí Sevastovovou, nebo Caroline Garciaovou.

V Petrohradu se představí ještě dvě české naděje. Nasazená trojka a předloňská šampionka Petra Kvitová má v prvním kole volno, o čtvrtfinále si zahraje s Alison van Uytvanckovou, nebo Kristinou Mladenovicovou. Turnajová pětka Markéta Vondroušová by měla zítra odehrát první kolo proti Ajle Tomljanovičové.

Maria Sakkariová se v Petrohradu dostala na třetí pokus z prvního kola, byť i letos měla namále. Šestá nasazená Řekyně prohrávala v rozhodujícím setu s domácí Vitalijí Ďjačenkovou 2-5 a čelila mečbolu, ale dokázala ho zlikvidovat, smazala manko dvou brejků a nakonec zvítězila 3-6 6-4 7-6.

Nasazenou jedničkou je Belinda Bencicová, loňský triumf se pokusí obhájit dvojka Kiki Bertensová.

• WTA PREMIER PETROHRAD •
Rusko, tv. povrch / hala, 848.000 dolarů
pondělní výsledky (10. 2. 2020)
• Dvouhra - 1. kolo •
Rybakinová (8-Kaz.) - Siniaková (ČR) 6-3 6-4
Sakkariová (6-Řec.) - Ďjačenková (Rus.) 3-6 6-4 7-6(3)
Potapovová (Rus.) - Samsonovová (Rus.) 6-2 6-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (82)
10.02.2020 18:45Od: EllNino Káhira 100k - Linda
Linda Fruhvirtová dostala WC na turnaj v Káhiře, 100k dotace, jsem zvědav, jak si tam povede :)

V prvním kole má Piter z Polska, podle mě hratelné, ale uvidíme, ve druhém by mohlo dojít na souboj juniorek s Martou Kostyuk a nebo lekci od zkušené Iriny Begu ... ale mysím, že i to první kolo bude těžká zkouška :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:32Od: Petr_Fisk
Paradoxně, pokud by se prosekala přes první dvě kola, tak pak by nemusela mít tak těžkou soupeřku, jako ve druhém kole - možná Mrdežu. Ale i jedno vítězství by byl úspěch. Stream z toho vypadá, že asi nebude.
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:40Od: EllNino
to si spíš myslím, že bude ... z ITF turnajů je stream i z menších a to daleko menších :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:49Od: com
mensich nez je ten tvuj? Vzdyt to ani nejde :D
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:52Od: EllNino
jsi asi docela uchyl ne? :D nedávno ses tu zeptat, jestli si to nechává gigin dělat od kluků, teď zase tohle :D
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:51Od: Petr_Fisk
Trochu jsem se snažil teď hledat, ale zatím bez úspěchu. Uvidíme zítra, má hrát druhý zápas na trojce, takže někdy po poledni.
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:58Od: tommr Diatchenko vs Sakkari
zajímavej zápas i když obě hráčky hodně chybujou. Diatchenko už měla Sakkari na lopatě když vedla o set a dva brejky, ale nakonec koncovku druhýho setu těžce nezvládla ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:07Od: EllNino
Vita hraje opravdu hodně neortodoxní tenis, ty obouručný placky z obou stran jsou dost účinné, když je u míče včas, ale zároveň hodně nepraktické, když dobíhá ... ale nejsou to takový ty typický obouruřný údery ala Marion Bartoli nebo Lucka Hradecká, Peng Suai ... vypadá to, jako by měla místo rakety síťku na motýly :))) a navíc ještě tak zvláštně švihá, prostě úkaz :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:17Od: tommr
a je to navíc pěkná kočka ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:31Od: EllNino
a taky praštěnka ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:55Od: tommr
jj přijít dvakrát za sebou o náskok dvou brejků je na pováženou ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:36Od: Nola
nechapem tie dristy, mala by sa sustredit na debla...... Penko vyhrala GS a nastal prepad rebrickom, Osake to tiez momentalne nejde...to sa maju vsetky sustredit na debla? ma iba 23 rokov, urcite z nej nechcete mat druhu Stubbs, ktora uhrala v singli velke kulove, ale pysni sa tym, ze vyhrala 4 GS /to aj Safi predsa/ a bola NO1, Katka ma casu dost a pohrebne kecy, ak to tu cita nepotrebuje, aj Garbine sa donedavna prepadala rebrickom......
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:52Od: tommr
"dristy" tu meleš akorát ty. Debl je specifická disciplína a vyžaduje specifický dovednosti. Zdaleka ne každá dobrá singlistka může být dobrá i v deblu. Ostapenko debla umí solidně, Osaka je v něm slaboučká a Katka je v něm přímo geniální ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:04Od: Nola
ano, je natolko specificka, ze spickovi singlisti napr. Berdych Stepanek, Federer Wawrinka, Nadal + dalsi span.kolega su schopni vyhravat velke turnaje, je specificka, pretoze dnes hraci, ktori sa venuju singlovej kariere stvorhru nehraju, v minulosti Serena so sestrou Venus vyhravali jeden GS za druhym, iba tolko k tej specialnej discipline....
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:13Od: tommr
argumentuješ výsledkama hráčů a hráček, který jsou vesměs o tolik lepší než ostatní, že je logický, že něco uhrajou i v deblu. To ale zdaleka neznamená, že každá hráčka, který se nedaří v singlu se prostě může sebrat a jít začít vyhrávat debly jak si v původním příspěvku naznačovala ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:20Od: Nola
vidim, ze nechapes, preco som uviedla ako priklad Stubbs, ta nikdy neuhrala viac ako druhe kolo na GS, ziadny turnaj nevyhrala, Katka je na tom o parnik napred, ak jej to teraz nejde, to neznamena, ze to ma zabalit a venovat sa stvorhre, skor naopak, mala by to skusit iba v singli, ak to nepojde, stale je cas hrat debla, ten mozes hrat aj po styridsiatke....
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:26Od: tommr
po čtyřicítce sice můžeš hrát debla, ale na velký tituly už to není. Viz třeba Květa Peschke ...
[ Reagovat ]
11.02.2020 00:55Od: Mr.Pink
Kazdy trochu lepsi singlista chce sbirat tituly v singlu, debly berou jako doplnkovou disciplinu. Ony ty tituly z deblu ani nikoho moc nezajimaji.
[ Reagovat ]
11.02.2020 03:44Od: FulnekUltras
a za pár let si je nepamatuje už vůbec nikdo - sedmá liga prostě
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:02Od: tommr
a taky nevím co máš proti Stubbsový, která měla solidní kariéru jako hráčka, trenérka i tenisová komentátorka. Rozhodně to není nic nad čím by někdo moh ohrnovat nos ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:17Od: team.wta
Píše někdo, kdo ohrnuje nos nad současnou no.1 :-)
Pobavil jsi :-)
[ Reagovat ]
10.02.2020 23:08Od: misa
Lucie Šafářová vyhrála ve čtyřhře 5 grandslamů.
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:27Od: Petr_Fisk
Zkusme to vidět pozitivně.
Katka před nějakou dobou vyslovila přání stát se světovou jedničkou a vyrazila...
...jenže opačným směrem (v žebříčku).
Tak to nazvěme dočasnou ztrátou orientace a místo tvrdé kritiky se složme na buzolu nebo aspoň malý kompas.
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:52Od: tommr
tak ona se ale tou jedničkou skutečně stala - i když jen v deblu ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:30Od: Mantra
hmm ale tvrdila, že bude v obou disciplínách
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:37Od: EllNino
to tvrdí asi tak 99 % mladých tenistů
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:38Od: tommr
a neříkala jen že by chtěla být jedničkou? Mezi "ráda bych byla" a "budu" je velkej rozdíl ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:40Od: EllNino
samozřejmě :) tak myslím, že když byla hodně vysoko v juniorech, tak se to prostě nabízelo ... je to fakt škoda, měla namířeno celkem vysoko, momentálně se v tom tak plácá, chce to pár výher v řadě pro nabrání sebevědomí ...

tenis hrát umí, to předvedla už tolikrát ... jen prostě ta povaha je na tenis až příliš křehká a nevyzpytatelná
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:48Od: LukasH
Mně ten její styl přijde moc na sílu a nevidím tam nějakou hlavní zbraň.
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:50Od: EllNino
no její tenis je hodně rozevlátý, celkově ty základní údery jsou celkem zvláštně založené, hlavně servis ... ale když to sedne, je to účinné, bohužel od toho Fedcupového úspěchu v Praze je to prostě zmar, kde je Sonya a kde je Katka ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:03Od: LukasH
Právě. Top hráčky dokážou vyhrát i s průměrnou hrou. Katka tam nemá rezervy. Tenkrát byla na vlně, tak šlo všechno. Teď jak prohrává, tak mi připadá, že se projevuje její špatná technika.
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:09Od: EllNino
Jo, protože se nemá o co opřít, není tak základní strategie a je to takové čekání na konec
[ Reagovat ]
10.02.2020 23:39Od: misa
Teď jsem si pustil zápas Katky se Soňou z archivu ČT Sport a musím tady napsat komentář Svačiny o Sofii: "Určitě v ní nějaký talent dřímá. Když vylepší forhend, třeba i tu mentální stránku, tak o ní možná v budoucnosti uslyšíme."

Za necelých 10 měsíců poté byla ve dvacítce, za 15 měsíců vyhrála grandslam :) Její otec říkal, že tahle finálová zkušenost před plnou halou byla pro jeho dceru velmi důležitá. Katka se po finále opěvovala a od té doby toho moc neuhrála (jen loni na antuce). Třeba si nyslela, že už to půjde samo.
[ Reagovat ]
11.02.2020 03:47Od: FulnekUltras
přesně tak to vypadá a nic bych za to nedal, že to tak i je
[ Reagovat ]
10.02.2020 18:06Od: Petr_Fisk
Velmi, velmi emotivní...a to myslím mezi ženskejma.
Možná s věkem by se mohla trochu srovnat, ale ten základ má prostě v genech.
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:14Od: lvicek
Tak Barca je taky takova a nezklidnila se poradne doted, na druhou stranu s vyssim vekem prave u ni prisly ty nejvetsi uspechy. Tak treba to bude mit Katka podobne. Ma jeste hodne prilezitosti se sebou pracovat, tak ji drzim pesti, at to ted nejak prolomi a vse obrati na tu spravnou stranu.
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:37Od: Petr_Fisk
Mně Bára přijde trochu jiná káva. Bára se třeba vzteká, ale není tak lítostivá. Přijde mně temperamentnější, ale tvrdší a tím pádem odolnější.
Vím, že Katka o sobě říkala, že je po tátovi boxerovi bojovník, no zatím jsem to na ní až tak nepozoroval. Často to poměrně brzo to zabalí a rezignuje.
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:47Od: EllNino Re: Katka
Chybí mi u ní už pár měsíců bojovnost v singlu ... dřív spoustu zápasů dokázala otočit, nebo vydřít, napadají mě třeba zápasy na US Open, myslím nějaké dva roky zpět, kdy porazila Kontaveit a Tomljanovic na US Open, tuším 2018, nebo Garcíu ve Wuhanu, památný Wimbledon, kdy udolala Jabeur a Vandeweghe 8:6 a 9:7 ve třetích a pak nevyužila mečbol s Giorgi ...nebo na RG ten rok udolala i Kozlovu po třech hodinách, prostě tu zaťatost měla ... a ukázala to i na konci roku 2018 ve Fed Cupu - tam podle mě byla na herním vrcholu

To od roku 2019 postrádám, a stačilo k tou několik prohraných tříseťáků v řadě ...

Jinak jsem se teď koukal na statistiku GS, ona tam má opravdu šílené bitvy, a to hned několik :D Naposledy třeba se Sakkari loni na RG
[ Reagovat ]
10.02.2020 20:58Od: Petr_Fisk
Loni začátkem roku, to vypadalo třeba jen na malou krizi, ale teď už to trvá jak dlouho?..skoro rok a půl?. Už v závěru s Hughsem to nebylo ono a bojovnost zmizela. Teď to akorát tak obrečí. Myslím samozřejmě singly, v doublech jí asi pomáhá ten pocit sounáležitosti se spoluhráčkou, tam je víc v pohodě.
[ Reagovat ]
10.02.2020 21:02Od: EllNino
Jo asi tak ... nevyšlo pár mačů v řadě a dostala se do krize, pak celkem dobře zahrála na antuce a od tý doby zase prd ...

mrzí mě to, protože je to jedna z mála našich tenistek, který se vyhýbaj zdravotní problémy, ale zase hlava nepouští ..

Škoda, že její fyzickou kondici nemá Muška, Markéta má fyzičku dobrou, ale zrazuje ji vlastní tělo
[ Reagovat ]
10.02.2020 21:11Od: Petr_Fisk
No ale Muška na tom teď prý teď několik měsíců dělala (kondici). Přišlo Ti letos, že nemá kondici?
Spíš působila nerozehraně, jako kdyby víc běhala a posilovala, než trénovala s raketou.
[ Reagovat ]
10.02.2020 21:21Od: EllNino
Mně přišlo, že ještě moc nevěděla, co s tělem :) Jako by najednou nebylo její ... dost se tak různě ekvilibristicky zakláněla atd. ... myslí, že říkala, že poprvý zvolili tento typ přípravy, nový kondičák, tak nějak si to asi musí vše sednout... doufám, že nechytne podobnou krizi jako Katka loni ... ale snad ne :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 23:22Od: lvicek
Jojo, to si taky rikam uz delsi dobu. Ona prave dokazala zapasy vyslovene vydrit. Ted to nejak uplne vysumelo. Ale porad myslim, ze to zas muze prijit. Treba Petra byla taky takova nemastna neslana, tehdy, jak ji pak zjistili tu mononukleozu a nez se stala ta ruka.. Je fakt, ze uz to u Katky trva dyl, ale porad ma casu dost, tak ji budu drzet pesti. Snad se s tim nejak vyporada.
[ Reagovat ]
10.02.2020 23:28Od: EllNino
snad jo, ale většinou se z tý krize pak těžko vrací ... vem si Mladenovic, García, Ostapenko, Kasatkina, Bouchard ...

Chce to podchytit co nejdřív, než z toho pak bude nějaký syndrom vyhoření
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:01Od: FulnekUltras
tyhle hračky se dávají doma úplně zadarmo, ale nejdýl tak do sedmé třídy - a pak už nepomůže ani

https://www.youtube.com/watch?v=hhEVHwMtWkQ

což neznamená, že Katka by si neměla trochu počechrat peří na menších akcích - i když pochybuju, že na ten její servisový lomeňák vzad to bude mít nějaký zásadnější vliv ;-)))
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:07Od: Petr_Fisk
Na tom servisu už se asi nic výrazně nedá změnit.
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:10Od: FulnekUltras
bohužel je to tak - možná soječka by ještě mohla přinést nějaký ten odborný pohled...
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:53Od: EllNino
Nechci to moc vytahovat, ale Alexandrova, Kvitova a Rybakina jsou fakt letos ve formě nebo top hračky, takže i celkem pech, same ranarky, když kim to.padá, Katka nema zbraň, možná by to chtělo nejakej International prolozit
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:15Od: lvicek
Jj, myslim, ze je potreba to trochu prostridat, protoze kdyz jede samy velky turnaje a parkrat za sebou chyti dobre nasazene, tak se pak s ni tahne snura proher a i kdyz treba hra neni spatna, tak nalada jde do kopru a pak jde vsechno do kopru. At si vezme priklad z Veseleho, ten ted opravdu chytil prilezitost za pacesy ;). Jako nerikam furt objizdet nejaky poutaky, ale sem tam by to chtelo vyhrat par zapasu za sebou.
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:20Od: lvicek
A to si myslim, ze Vesely "ma hru" (zatim) na horsi pozice na ATP zebricku, nez Katka na WTA zebricku.
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:31Od: misa
Za chvíli má kvalifikaci Dubaje, tam může něco uhrát.
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:06Od: Tiebraker Chlap?
Ma chlapa, resp. pravidelny a kvalitni sex?
[ Reagovat ]
10.02.2020 13:59Od: Ondřej.Jirásek Lisicki
u nás pěkně řádí teda :D
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:02Od: FulnekUltras
už bude povolovat... ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:07Od: gigin
Dobrý den, půjde Sabina ven? Jj, půjde ale moc nelítejte...
[ Reagovat ]
10.02.2020 18:59Od: Krisboy
Radši bych ji viděl řádit na kurtu tedy :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 13:53Od: FulnekUltras Nic, co by za řeč stálo...
páč doma řezali ji málo.

Jako, západní Slovania... Sabine vám chutí? ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:24Od: Hector21
Sabine Lisicki bych si dal....
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:26Od: blixa
Nonono, nechtěl jsi náhodou Nastěnku za ženu ???!!! :-D
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:57Od: Hector21
pfff, práskači...
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:17Od: blixa
To víš, udávat se nemá, ale oznámit se to musí ... ;-) :-D
[ Reagovat ]
10.02.2020 13:51Od: Vlk-v-trave
ceka ji propad zebrickem
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:15Od: tommr
zatím ještě ne, protože ani loni touhle dobou nic neuhrála. Něco obhajovat bude až na antuce ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:10Od: Vlk-v-trave
:)
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:13Od: Krisboy
Do tý doby se rozehraje a bude to fackovať jako J1rka.
[ Reagovat ]
10.02.2020 17:08Od: Vlk-v-trave Re: si trochu zatommruji...
Mam obavu, ze Katerina bude vzdycky spis vic fackovat sama sebe nez souperky...
[ Reagovat ]
10.02.2020 13:23Od: Dobry-den Katka
Naposledy vyhrála zápas 30. září proti Ostapenko. Od té doby neuhrála ani set. S takovouhle už moc dlouho v top 100 smrdět nebude...
[ Reagovat ]
10.02.2020 13:44Od: blixa
Ale no tak !!! Když tak, tak "vonět" !!! ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2020 14:22Od: tommr
poslední dobou měla i trochu smůlu na los. Herně ale na top-100 pořád má. Když se tam dokáže bez problémů udržet Kristýna Plíšková tak Katka taky ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:29Od: Petr_Fisk
Kristýna to dělá velmi rafinovaně a mnohým je do teď záhadou, že je pořád ve stovce (možná i jí samé).
[ Reagovat ]
10.02.2020 15:51Od: tommr
Kristýna asi těží z toho, že si jí soupeřky pletou s Karolínou a mají z ní zbytečnej respekt. Proto taky vyhrává tolik prvních setů. Když si soupeřky konečně uvědomí kdo proti nim hraje tak už je na obrat často pozdě ... :)
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:08Od: FulnekUltras
jj - ve WTA to skutečně může hrát roli - i SW si víceméně jen s výzorem vystačila ještě pěkných pár let ;-)
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:10Od: Petr_Fisk
No a jsme zase u toho, pořád dokola diskutovaného tématu.
Jestli je větší úspěch Karolíny pro Kristýnu plus nebo mínus?!...:)
[ Reagovat ]
10.02.2020 16:36Od: tommr
asi od obojího trochu. V zápasech s nezkušenýma soupeřkama jí to může pomoct, ale jinak jí to musí dost psychicky deptat ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 13:16Od: Fransoas Kateřina Siniaková
Kdysi naše nadějná hráčka ve dvouhře bude ráda pokud se udrží ve stovce.Při té vysoké konkurenci ve WTa by toho musela hodně změnit.
[ Reagovat ]
10.02.2020 12:53Od: Alien
Myslím si, že Kačce svazuje už dlouhodobě ruce touha a hlavně urputná snaha stát se svět.1. Nebylo by možná na škodu slevit ze svých priorit a bojovat jen o TOP 10! Letos to stejně asi neklapne.
[ Reagovat ]
10.02.2020 12:59Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
10.02.2020 12:44Od: jklejna Škoda ale nevadí.
Kdysi šla nahoru i dvouhra(byla za hvězdu) Pár proher a celé se to otočilo. Dnes jakmile nepadá karta je labilní, frustrace a následuje sešup. Bylo by dobré si toto uvědomit. Musela si tím projít spousta hráčů. Na první místo bych asi dával radost ze hry. Je to těžké.
[ Reagovat ]
10.02.2020 12:38Od: tommr Katka Siniaková
Katka dneska neodehrála špatnej zápas, ale proti Rybakinový byla bez šance. Rybakina má obrovskej potenciál. Takový rány jako ona dává jen málokdo a přitom se zdá jakoby je dávala s neuvěřitelnou lehkostí ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 12:32Od: ttopi
Co s ní? V předchozích letech nevypadala tak špatně a dalo se to omlouvat tím, že je furt mladá. Mladá je sice furt, ale pokud chce jít nahoru, nemůže furt prohrávat.
[ Reagovat ]
10.02.2020 12:39Od: tommr
musí se víc soustředit na debla. V singlu už jí pšenka nepokvete ...
[ Reagovat ]
10.02.2020 13:55Od: FulnekUltras
sedmou ligu si zastrč místo čípku ;-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist