Srdjan Djokovič: Novak se nenechá vydírat. Já bych na Australian Open nehrál a on je můj syn

  • Podle otce Novaka Djokoviče je nepravděpodobné, že by první tenista světa startoval na Australian Open. Srdjan Djokovič prohlásil, že jeho syn se nenechá vydírat nutností očkování proti koronaviru.
    29. 11. 2021, 09:25 | Aktuality |  208 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Pořadatelé prvního grandslamu sezony i představitelé státu Victoria nedávno oznámili, že vakcína bude podmínkou startu na Australian Open. Djokovič má však k očkování zdrženlivý postoj.

Dvacetinásobný grandslamový šampion účast v Melbourne zatím nepotvrdil. "Co se očkování týče, tak to je soukromá záležitost. A nikdo nemá právo se někomu vrtat v soukromí," řekl Srdjan Djokovič v rozhovoru pro TV Prva.

Podle něj je pravděpodobné, že jeho syn na Australian Open nejspíš startovat nebude.

"Samozřejmě by chtěl z celého srdce v Melbourne hrát. Je to sportovec a je tam spousta Srbů, kteří by chtěli vidět Novaka hrát. Ale nenechá se vydírat, takže tam zřejmě hrát nebude. Já bych nehrál. A on je můj syn, tak si to přeberte sami," dodal šedesátiletý Srdjan Djokovič.

Australian Open odstartuje 17. ledna. Djokovič v Melbourne získal rekordních devět titulů a ovládl poslední tři ročníky.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (208)
01.12.2021 18:14Od: Smazaný účet
je to genocida seniorů. Důchodová reforma.
[ Reagovat ]
01.12.2021 17:44Od: Smazaný účet
Tak kluci se nám osmělují.
Teď ještě do koho tu jehlu vrazit tím jejich experimentem a kolik dávek zvládnu a v jakém intervalu.? Je potřeba připomenout že : Základní fakta o mRNA vakcínách pro rádoby mediální experty:
0. Celý S-protein je zodpovědnou molekulou za patologické projevy infekce covid-19. Přitom neexistuje kontrola nad mírou exprese S-proteinu po vakcinaci mRNA vakcínou - z toho plyne, že u pacientů s vysokou mírou exprese S-proteinu dojde k příznakům shodným s infekcí.
1. Neexistuje kontrola nad místem exprese S-proteinu - z toho plyna zasažení různých tkání a orgánů.
2. Posílení nemoci protilátkami z mRNA vakcíny, může nastat při některé z mutací, variant covidu.
3. Nemožnost rozpustit krevní sraženiny enzymy - (s1-protein + fibrinogen= nerozpustná krevní sraženina)
4. Spike SARS?CoV?2 zhoršuje opravu poškození DNA a inhibuje rekombinaci V(D)J in vitro
6. Ministr A. Vojtěch není doktor ale právník
7. "jsem bytostně přesvědčen" není argument hodný profesionála
Je zhruba 400 000 nenaočkovaných seniorů. Bez toho aniž by je cov-19 vážně zasáhl. tzn bez příznaků.
Kolik zvládnou dávek po povinném očkování tímto experimentem??
ale jen na vědecké bázi

Jak již bylo uvedeno, stimulace a paměť imunitního systému po prodělání onemocnění COVID-19 se jeví komplexnější než po vakcinaci, imunitní systém člověka má širší repertoár ?zbraní? proti jednotlivým částem viru SARS-CoV-2, včetně T-lymfocytů namířených proti mnoha úlomkům všech virových proteinů. Proto lze předpokládat, že účinnost imunity po prodělání onemocnění COVID-19 nebude mutacemi tolik ovlivněna jako účinnost imunity získané po očkování výše uvedenými typy vakcín.
prosím vás o práci s daty? O práci s lidmi a jak nejlépe a efektivně ji zvládnout. O to jde. avenier-cz Naprat do někoho paušálně vakcínu není řešení a navíc je tu Hipokratova přísaha kdy žádný doktor do Vás nevrazí jehlu s něčím čemu nevěří. A Vojtěch doktor není je právník a podržtaška.
[ Reagovat ]
01.12.2021 17:57Od: turista
Imunitní systém není dokonalý sám o sobě. A proč má například šedesátník riskovat onemocnění koronavirem, které nemusí přežít jako nevakcinovaný když s vakcínou má daleko vyšší pravděpodobnost přežití.
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:11Od: Smazaný účet
Je mi 63 let. A riskuji v paneláku kde nemám únik. Ta pní co se před covidem schovala v paneláku už nežije
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:37Od: Fandina
Ale počítat umíš ne? 10 nemocných ze 70 procent očkovaných a 10 nemocných ze 30 procent neočkovaných. Která skupina je na tom lépe?
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:50Od: Smazaný účet
Jde o to do koho to svinstvo vrazit a kolik dávek snese, aby mu zbytečně nevypláceli důchod. To jsou ty moje počty.smile
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:54Od: Fandina
Jsi hloupý.
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:56Od: Smazaný účet
já vímsmile Fany jsi mé štěstí.
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:57Od: Fandina
Nicméně, která skupina je na tom lépe? Čekám na odpověď.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:08Od: Smazaný účet
já jsem na tom dobře (63 let) tak proč se mám očkovat? Ať se očkuje Vojtěch s Babišem.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:15Od: Fandina
Jen hlupák vidí za očkováním Vojtěcha s Babišem.
[ Reagovat ]
01.12.2021 21:16Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
02.12.2021 01:07Od: Smazaný účet
jsou lidi 1. bez příznaků ty mají protilátky, 2. pozitivní, 3.nemocní, 4, mrtví.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:03Od: Tomas_Smid_fan
A jaké nemoci (kromě covidu) těch 20 lidí prodělalo, kolik mělo nějaké úrazy a další zdravotní handicapy? Kolik jim je let? Stačí si přečíst komentář Dr. Pollerta z covidária a hned nám to na situaci vrhne trochu jiné světlo.smile
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:09Od: Fandina
Píšu o covidu. To je snad jasné. O onemocnění a očkování na covid. 10 ze 30 a 10 ze 70. Matematika.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:12Od: Smazaný účet
matematika? Já se neočkuji neboť to nepotřebuji. Šetřím pojišťovnu.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:15Od: Fandina
Ptala jsem se na to, která skupina je na tom lépe. Ještě jsi neodpověděl.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:19Od: Smazaný účet
smilenevím, mě je to jedno. 400 000 seniorů neočko a bez příznaků. To je podraz na naši stranu a vládu. Ne.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:22Od: Fandina
Nejsme za komoušů, aby bylo všechno 99 procent ku jedné. Ale pokud se nechceš nechat očkovat jen kvůli vládě, tak jsi hlupák.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:23Od: Smazaný účet
jsme za totality. Bohužel.smile
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:27Od: Fandina
Ještě jsi neodpověděl na tu otázku. Která skupina je na tom lépe. 10 ze 30 a 10 ze 70.

Jinak ti zaručuji, že kdyby byl covid za totáče, tak se tě nikdo ptát nebude a očkování bude povinné. Jako bylo povinné všechno.
[ Reagovat ]
01.12.2021 21:21Od: Tomas_Smid_fan
Taky jsem nedostal odpověď na moji otázkusmile
[ Reagovat ]
01.12.2021 21:32Od: Fandina
Tvoje otázky nemají logiku, takže je zbytečně se jimi zabývat.
[ Reagovat ]
01.12.2021 21:35Od: Fandina
Ale jinak, je logické, že v různých věkových skupinách je různá proockovanost a nemocnost. A logicky i jiný poměr k onemocněním.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:26Od: Smazaný účet
ne, já to nepotřebuji a strana a vláda to chce povinně. Divný ne. Jak za komančů. Právník Vojtěch je ministr zdravotnictví. No odborníksmile
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:29Od: Fandina
Pokud nechápeš, že vakcina je věc vědců a to po celém světě, tak je těžké se s tebou o tom bavit.

Navíc, řeší se to všude ve světě.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:32Od: Smazaný účet
já to chápu, ale soudruzismile
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:33Od: Fandina
Takže chápeš, že je to problém po celém světě a že se to všude řeší podobně?
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:41Od: Smazaný účet
jo, chápu. Všude je to experiment se všemi negativy. Takže opravdu né. Ať se zapojí vláda, Maďar, Prymula atd.smile
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:48Od: Fandina
Až se oni zapojí, tak se přidáš?
[ Reagovat ]
02.12.2021 01:14Od: Smazaný účet
Mnozí si neuvědomují závažnost toho, co se ve skutečnosti děje. Jedním z nejlepších způsobů objasňování věcí je poukázání na podobné příklady nebo přirovnání ke známým situacím.

? Téměř 90 procent Němců schvalovalo restrikce pro Židy, protože byli ?nebezpečím pro společnost?.
? Nejprve probíhalo vyhlazování tak, že Židy posílali ?k lékaři na injekci?, ten jim píchl injekci se slovy, že se jim teď uleví a za pár minut zemřeli.
? V táboře se všichni lékaři několik let soustavně věnovali masovému vyvražďování a pokusům na lidech.
? V táboře panovala ?mentalita poslušnosti? až do osvobození. Pocit, že když budu loajální k tomu, kdo mě vězní, tak to bude lepší.
? Každý, kdo se při vstupu do ?sprch? pokusil o odpor, byl zpacifikován nejen místním kápem a esesaky, ale otočili se proti němu i samotní Židé se slovy: ?Vždyť to s námi myslí dobře, jdeme se konečně umýt!?
? Až do posledního dechu hráli Židé s Němci uvedenou hru na ?přestěhování, konečné řešení, oběť pro společnost, nástup na vlak, sprchování". Nikdo nezpochybňoval pravdivost celého projektu.
? Násilně se rozdělovaly rodiny. Lidé, kterým se to stalo, neprotestovali. Ani slovně.
? Tábor byl prolezlý udavači tak moc, že ??vzpoura byla nemožná. Lidé se otočili raději jeden proti druhému, než proti utlačovatelům.
? Pokud se někomu podařilo utéct (ne přímo z tábora, ale z prací, které prováděli přes den) a upozornil na tento problém, byl označen za blázna. ?Něco takového se přece nemůže stát.?
? Po válce bylo při soudních procesech nejčastější obhajobou to, že dotyčný člověk jen dělal svou práci. Jen poslouchal příkazy a nařízení.

Ten, kdo zapomněl svou minulost je odsouzen ji znovu prožít!

Stačí zhlédnout dokumenty o II. světové jak to začalo s fanatikem Hitlerem..
Dnešní doba je jiná v covidu, najdou se i tací fanatici co mě označí "cejchem s hvězdou i bez" žádné brblání a najdou si kámen. "Běsící tvořící dav, který už neví proč se stal davem" Panika lidí bez rozmyslu je facisnující v Den kobylek.

Nech se upíchat až do konce ovečko

smile
[ Reagovat ]
02.12.2021 01:48Od: Fandina
Pořád jsi neodpověděl, co to znamená, když se naočkuje 80 lidí vakcínou a 20 ne a pak je v nemocnici s tou nemoci stejný počet nemocných. Co to znamená? Jinak přirovnávat očkování ke genocidě je nesmysl.
[ Reagovat ]
02.12.2021 09:36Od: Smazaný účet
to znamená že fixlujou. No neočko to neroznáší maji zákaz všeho.
[ Reagovat ]
02.12.2021 09:58Od: Fandina
Kdo fixuje?
[ Reagovat ]
02.12.2021 12:52Od: Smazaný účet Re: anekdota, docela dobrá.
Jde vojáček lesem a potká babu Jagu. Baba se zeptá vojáčka: když uhádneš kolik je mi let? Smíš se se mnou pomilovat. Vojáček se ušklíbne a praví 120. Ne 150, ale já ti to uznám.smile
[ Reagovat ]
02.12.2021 13:33Od: Smazaný účet
ten zbytek co může všechno a je bezinfekční. Když se potkají dva od jinud tak jim to mezi sebou může zmutovat.
[ Reagovat ]
02.12.2021 13:35Od: Smazaný účet
já už nemůžu dál. Končím. Jdu ven.
[ Reagovat ]
01.12.2021 21:20Od: Tomas_Smid_fan
Řeší se to nejvíc v Evropě, proto tady máme s covidem největší problémysmile
[ Reagovat ]
01.12.2021 21:22Od: sojka1
to neni pravda, resi se to vsude... musim o tom neco vedet, kdyz nase rodina je tez "vsude"... no ni? ;-)
[ Reagovat ]
01.12.2021 21:29Od: Fandina
To je úplně jedno, kde nejvíc, nicméně tam o tom Vojtěch a Babiš nerozhodují. I když si nejsem jistá, jestli má odpověď na tebe není příliš složitá.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:11Od: Smazaný účet
smile no právě
[ Reagovat ]
01.12.2021 10:12Od: Smazaný účet
Jiří Beran 3. díl: Restrikce a osočování těch, kteří se nenechají imunizovat, nejsou správnou cestou
https://www.youtube.com/watch?v=9e1GOCPXlRM
[ Reagovat ]
30.11.2021 20:40Od: mahycek
Zase po 14 dnech. To jsou věci teda
tady. Je to jednoduché, když se nenechá Djoko očkovat, nebude hrát. Není
tím pádem o čem diskutovat. Tak jednoduchá pravidla. Není, co řešit.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:15Od: Smazaný účet
očkovat se nemusí, ale ten papír. I když v omicronu se na to vykašle stejně.
[ Reagovat ]
30.11.2021 20:14Od: Forehand
Pán Boh zaplať za Covid. Už má na TP aj uhorková tenisová sezóna svoje vysoké parametre.
[ Reagovat ]
30.11.2021 21:00Od: sojka1
smile

:-)))
[ Reagovat ]
30.11.2021 14:42Od: Fandina
Fascinují mě srovnávat těhotenství s covidem v souvislosti s právem rozhodovat o vlastním těle. To může říci jen totální blb. Protože covid je přenosná, neboli infekční choroba.
[ Reagovat ]
30.11.2021 15:05Od: Pe3k
napsala blbka...
[ Reagovat ]
30.11.2021 15:09Od: Fandina
Blbec jsi ty a to velký, protože nechápeš ten rozdíl. Přenosná choroba není jen tvoje věc, narozdíl od těhotenství.
[ Reagovat ]
30.11.2021 15:13Od: Smazaný účet
těhotenství tak není věc jednoho člověka, ale minimálně tří - matka, otec a dítě
[ Reagovat ]
30.11.2021 15:21Od: Fandina
Rozdíl je v šíření. Těhotenství není nakažlivé. Covid ano.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:18Od: Smazaný účet
na slizniční imunitu mRNA vakcína nestačí. Tudíž se mutace na sliznicích může vytvořit i u očkovaných, tak i u neočkovaných. mRNA vakcína asi bude k ničemu, jelikož nedokáže zastavit cov19.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:24Od: turista
Zastaví závažné a smrtelné průběhy. Takže smysl vakcinace má a bude mít. Nejsme v roce 1918-1920, kdy tady řádila španělská chřipka, která také mutovala během pandemie a biomedicínský výzkum nebyl tak daleko jako je dnes.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:28Od: Fandina
Píšeš o jedné vakcině, jsou i jiné, které nejsou postaveny na mRNA. Takže je zbytečné psát pořád to samé a o jedné vakcině.
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:28Od: Smazaný účet
to je pravda. Ta Valneva má usmrcený patogen jako za starých časů. Ty bývaly účinné. Ale je potřeba vzít na vědomí že:
Neetická nabídka.

Jsou to experimentální vakcíny a nevíte jejich dlouhodobé účinky. Pokud by na chvíli mi selhalo kritické myšlení a dal bych se naočkovat, umíte garantovat, že od dlouhodobých účinků neonemocním (sraženiny krve, vnitřní krvácení, zánět srdce), nezůstanu na vozíku nebo nezemřu? Nevíte a tomu se říká neetická nabídka.
Toto byste měli konzultovat s právníky, neboť neetická nabídka je v rozporu se zákonem.

Mě by jen zajímalo jak to bude po takové 6. dávce? Zda bude očkovanec stále svěží jako vánek? Přijde mi jako hloupost nechat se naočkovat. Nevím.?
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:54Od: Fandina
Co to zase meleš za nesmysly. Vakcina je látka, která umí zabovat s virem. Žádný jiný smysl nemá. Pokud jsi blb, tak to nechápeš.
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:56Od: Fandina
Respektive, smyslem té vakciny je schopnost s virem bojovat. Proto ji vědci vytvořili a proto se lidem očkuje.
[ Reagovat ]
30.11.2021 23:00Od: Fandina
Každá akce potřebuje reakci. Když hoří, vezmu vodu, když mám hlad, najím se. Když nechci onemocnět virem, vezmu si něco, co proti tomu zabojuje.
[ Reagovat ]
01.12.2021 01:06Od: Marduch
Já jsem dlouho očkování odolaval, asi bez nákazy, pak jsem ve slabší chvilce zavřel oci a nechal si bodnout Janssena, přece jen kdo má furt do letadla řešit testování, a o týden později mi Rakousko zakázalo od ledna vstup do země.
[ Reagovat ]
01.12.2021 08:13Od: Smazaný účet
Omega 3 si beru jásmile
[ Reagovat ]
01.12.2021 08:22Od: Smazaný účet Re: asi tak
nejmilejší ženská vlastnost je dobrota srdcesmile
[ Reagovat ]
01.12.2021 08:20Od: Smazaný účet
jenže toho s-proteinu vytváří nekontrolované množství a kdekoliv v těle (orgánech). S-protein je molekula odpovědná za patologické příznaky nemoci cov-19. Je to zkrátka experiment. S-proteinu je po vakcinaci v krevním séru docela dost (ng)
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:47Od: Fandina
Dáváš sem neustále odkazy, kde jsou rozebírány různé vakciny, přečti si to a tam zjistíš, že jsou různé vakciny na různých principech. Můžeš si vybrat a nemusíš s tím tady otravovat. Nebo si nevyber žádnou a také s tím není potřeba otravovat. Jsi s tím už trapný.
[ Reagovat ]
01.12.2021 18:49Od: Fandina
Případně si to poslechni nebo přečti. To, že covid je problém, ví každý. A jsme dospělí, takže by se měl k tomu každý postavit dle svého svědomí a vědomí. Udělej to také a neobtěžuj s tím druhé.
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:13Od: tommr
to ovšem nebude tak lehký pokud se zavede povinný očkování ... smile
[ Reagovat ]
01.12.2021 19:18Od: Fandina
Pokud se zavede, tak si asi zase budeš moci vybrat. Nicméně, bude záležet na vývinu situace, očkování třeba povinné nebude.
[ Reagovat ]
02.12.2021 15:20Od: Smazaný účet
covid je problém v hlavě. Ono se zas tak moc neděje.
[ Reagovat ]
01.12.2021 11:47Od: Smazaný účet
jenže tělo bojuje někdy i s vakcínou,smile a to je ta potíž.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:17Od: Smazaný účet
proč blbka? Řekla svůj názor a to se cení.smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 20:19Od: Forehand
Babka, trvalo to 100 rokov. Ale predsa prišiel deň, kedy máš pravdu a zapojila si mozog.

Ľudia zrejme nechápu pojmom, ak im termín "infekčná choroba", nič nehovorí v kontexte rizika prenosu a kolektívnej bezpečnosti.
[ Reagovat ]
30.11.2021 21:26Od: Fandina
Tos mě pobavil, konečně jsi zapojil mozek ty, protože jsem si nikdy nevšimla, že bys to v reakci na nějaký můj příspěvek někdy udělal.
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:52Od: Forehand
To preto, ze uz si postaršia pani a oči ti neslúžia.
[ Reagovat ]
30.11.2021 23:01Od: Fandina
Je to proto, že nesmyslně reaguješ.
[ Reagovat ]
01.12.2021 11:40Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.12.2021 11:40Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
30.11.2021 10:07Od: paddy Rafan je zpět [ Reagovat ]
30.11.2021 12:21Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 00:53Od: baggik
Nebylo by vhodnější vyvinout účinější vakcinu než terorizovat zdravé lidi?
[ Reagovat ]
30.11.2021 03:40Od: Smazaný účet
dobrá otázka. Asi to není jednoduché. Otázka peněz a aktuálnosti vakcíny. Patogen bude mít vždy náskok. Za tím účelem měly být vytvořeny mRNA vakcíny. Několik pracovišť po světě kam se rozešlou aktuální info o patogenu, vyrobí se vakcína, ale asi tak jednoduché to není. Poslední naděje je Valneva. Popřípadě nějaký lék (ivermektin)
[ Reagovat ]
30.11.2021 17:12Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že ani Valneva ani Novavax. Valneva používá chemicky umrtvený virus, což mi nepřijde úplně jako lákavé a v Novavax jsem docela vkládal naděje, ale mají podle všeho nějaké problémy s výrobou a z druhé strany je tlačí nvelké státní dotace, co dostali v USA. T o tedy také nezní úplně důvěryhodně.
Tak spíš doufejme, že si virus po řádění odpočine a očkování nebude povinné...
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:32Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 08:26Od: SwissMaestro
Na druhou stranu. Ani v případě povinného očkování se oočkovat nenechám. Takže s epro mě moc nemění. O svém těle budu vždy rozhodovat já a ne vláda.
[ Reagovat ]
30.11.2021 09:08Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 09:28Od: Pe3k
Pokud jse o potrat, tak demokraté volají my body my choice, pokud jde o očkování, ti samí lidé volají mo body my gav choice smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 09:29Od: SwissMaestro
Jojo, tomu se jen směju a takový lidi kolem sebe odepisuji
[ Reagovat ]
30.11.2021 12:22Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 09:31Od: dappe
To bude možná tím, že to jsou dvě naprosto odlišné věci.
[ Reagovat ]
30.11.2021 09:33Od: SwissMaestro
V případě potratu zabiješ lidský život. Pravda, dvě rozdílné věci.
[ Reagovat ]
30.11.2021 11:45Od: Nenela
Neockovany ma potencial zabit mnohonasobne vice lidi. O tom bude ty nechapavce
[ Reagovat ]
30.11.2021 11:52Od: SwissMaestro
čekal jsem kdo s tímto přijde....jak mohu zabít očkované? :D
[ Reagovat ]
30.11.2021 12:23Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 15:18Od: Nenela
Neockovane, kterych je furt hodne
[ Reagovat ]
30.11.2021 12:28Od: Smazaný účet
a Vojtěch? Já si myslím že žádný doktor se nezpronevěří Hypokratově přísaze. Ten experiment co má být povinně, to je výsměch. Nemají kontrolu nad místem a ani množstvím exprese molekuly zvané s-protein. Molekuly odpovědné za patologické projevy cov-19 a perou to do každého kdo jim přijde pod ruku.
[ Reagovat ]
30.11.2021 09:35Od: SwissMaestro
Jestliže má podobně ubohá feministika právě takto rozhodnout o svém těle - není sporu, že já má totéž právo ohledně vakcíny. Tečka, žádná diskuze.
[ Reagovat ]
30.11.2021 09:39Od: dappe
Ano, žádná diskuze nebude. Lidé, kteří nejsou schopni pochopit ani naprostý základ problému, dostanou vakcínu bohužel povinně. Pokud se tedy nestane nějaký zázrak.
[ Reagovat ]
30.11.2021 11:05Od: SwissMaestro
KDo očkování nechce, najdi si jeden z mnoha způsobů jak se tomu vyhnout :D :D :D
[ Reagovat ]
30.11.2021 12:31Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 12:31Od: Smazaný účet
Ten zázrak je Hypokratova přísaha. Žádný doktor do Vás nenapere něco co je proti jeho přesvědčení.smile Kapišto?
[ Reagovat ]
30.11.2021 18:39Od: Holahej
Kdyby nešlo o infekční onemocnění zasahující celou společnost ve všech sférách života?, bylo by to tak jednoduché, ..neočkuj se a čekej na svou ruletu s Covid virem.., zároveň se vzdej nemocniční péče na Covid oddělení, péče je extrémně drahá, personálně náročná, do těla dostaneš tolik ml ?kokteilu? ?, hlavně nezabírej místo, přístroje, lidskou sílu, těm, kteří se chránili vakcínou, dostupnou možností současné vědy?a nerozkládej svou volbou celkovou nemocniční péči!

..ale je to infekční nemoc, není to jen tvá věc, proto státy jednají, zasahují?., proč by měli trpět ti solidární, ta většina..

..bohužel v pandemii hraje internet negativní roli.., zvlášť pro ty, co si protiřečí.. dokola a neustále, šíří hoaxy.. vakcínu nechtějí, odmítají ?pak léčbu, monoklonální protilátky najednou ano, ano, zachraňte mě, lůžko, kyslík, přístroje, i uspat se nechám, polohovat, starejte se!... právě chování lidí hraje v pandemii velkou roli.., platí..svou svobodou/Já/ nemůžeš ohrožovat svobodu, životy, ostatních?, proto třeba Rakousko, AUS, aj. konají!
[ Reagovat ]
30.11.2021 19:00Od: Tomas_Smid_fan
Ano, Rakousko je výborný příklad - lockdown jen pro plebs, smetánka v čele s velkým inkvizitorem to tak černě nevidí.smile Pokrytecká neutrální země, která blokovala Temelín, až když měl být spuštěný. Jejich názor je mi naprosto ukradený.
A Austrálie? No, ta je s epidemií pozadu, využila ostrovní izolace. Ale něco mi říká, že ten její přístup nebude znamenat tak snadný konec. Dal bych jim ještě 3-6měsíců, pak řeknu ok.
Svět není černobílýsmile
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:44Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 20:23Od: Forehand
SwissMaestro teba mám skrz všetky tie tenisové diskusie zafixovaného, ako celkom rozumného a umierneného človeka. Prímer s tehotenstvom je však veľký úlet a úplne najhoršie je, že to ešte rozmazávaš.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:31Od: turista
Terorizovat? To považujete také povinné očkování dětí proti různým nemocem za terorizování?
[ Reagovat ]
30.11.2021 19:02Od: Tomas_Smid_fan
proti covidu definitivně a není to názor v anarchistických kruzích, ale i v mnoha lékařských.
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:37Od: Smazaný účet
smile je potře ba si uvědomit čím se očkuje. mRNA se nevydařila
[ Reagovat ]
30.11.2021 19:04Od: Tomas_Smid_fan
ne vakcínu, ale lék. Třeba na malárii není vakcína dodneška, ale dá se se solidní úspěšností zaléčit.
[ Reagovat ]
30.11.2021 19:21Od: turista
Na malárii už vakcína nedávno byla vyvinuta.
[ Reagovat ]
30.11.2021 19:49Od: Tomas_Smid_fan
ale stále ve fázi testování. Nově to zkouší pro změnu s mRNA vakcínou. Nevím, možná je toho teď až příliš. Pro Afriku dobré? Kdo ví. A cestovatelé, záleží, asi podle výše rizika. Já nešel ani do preventivních antimalarik, měly/mají docela negativní účinky. Dají se brát také až v případě příznaků.
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:46Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:08Od: Smazaný účet
Tak je to správně. Vakcína je stejně k ničemu.
Posílení nemoci protilátkami z mRNA vakcíny, může nastat při některé z mutací, variant covidu. Nemožnost rozpustit krevní sraženiny enzymy - (s1-protein + fibrinogen= nerozpustná krevní sraženina)
https://ceskobezcenzury.cz/2021/11/blog/proc-odbornici-odmitaji-ockovani-mrna/ (36 min. videa)
Mutace omikron rizikem i pro očkované. Roman Prymula popsal první a znepokojivá zjištění o neviditelné hrozbě "Zatím se toho ví poměrně málo. Ví se, že je to mutace, která má velkou četnost mutací na S proteinu. Jestli správně tuším, tak jich je 32. V podstatě je to mutace, která se zdá z prvních informací, že je velmi agresivní, protože dokáže deltu nahradit ve velmi krátkém čase. Jde ale o první zprávy, to znamená, že zatím nelze přesně určit, zda to bude plošné či nikoliv. Z hlediska toho, jak ta mutace vypadá, je poměrně velké riziko, že účinnost vakcíny na ní bude menší než proti delta variantě, protože těch mutací na S proteinu je celá řada,"
https://zivotvcesku.cz/mutace-omikron-rizikem-i-pro-ockovane-roman-prymula-popsal-prvni-a-znepokojiva-zjisteni-o-neviditelne-hrozbe/
[ Reagovat ]
29.11.2021 19:52Od: paddy
už to bylo i ve TV zprávách, je to velký smile

nerozumím, proč se to označuje jako Djo vs AO?
pravidla přece platí pro všechny, proč by někdo měl dostat výjimku

uvědomme si, že bez Djo přijdeme o tyto tradiční záběry z AO smile
https://www.youtube.com/watch?v=KPpc_58t_5A&t=33s

--------
pokud nepojede, pak je 100% jisté, že povinné očkování zavede RG i W, protože tím ochrání své koně - Nadala a Federera

celoplanetární spiknutí smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:06Od: Pe3k
pokud nepojede, pak je 100% jisté, že povinné očkování zavede RG i W, protože tím ochrání své koně - Nadala a Federera.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:13Od: Smazaný účet
povinné očkování?? Ale co bude za půl roku?? nikdo neví. 32 mutací na s-protein je docela dost
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:34Od: paddy
"Poznáte pravdu a pravda vás vysvobodí." (Evangelium podle Jana 8,32) smile

20-20-20 smile smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 19:26Od: annah
Chudák Nole. Takového debi lniho fotra s jeho medvedimi službami si snad ani nezaslouží.
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:38Od: Mantra
Dole jsem to psal, bude tam první, ještě na rameni flastr... Jediné jak mu dokázat zda ano či ne by byl test na očkovací látku, což neudělají. Jinak je to prča, on, tam na 99 pojede, ale už teď by měl začít s tím simulováním očkování. Nebo nemocí - to by vlastně mohl být dobrý návod. Zahrát si znovu na pozitivního. A měl by pokoj. A nemusel by nic. No falšovat jedno či druhé bude na 99 procent, jim se nedá věřit ani dobré ráno.
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:14Od: Krisboy
Mohl by tam jet a dělat blbýho: Jakej virus? Jaký očkování? Co to melete, vždyť sem jezdím patnáct let a nikdy po mě nikdo nic nechtěl!!
Že vy mě jenom tak šikanujete, protože jsem Srb? smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 17:41Od: paddy 20-20-20
Djokovič by měl být zásadový a odmítnout očkování

jelikož se rýsuje, že na všech GS bude očkování povinné, tak by byl vyřešen rébus počtu titulů smile smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:03Od: turista
Kvůli povinné včeličce se Djokovič nevzdá zisku dalších GS.
[ Reagovat ]
29.11.2021 17:37Od: paddy
článek a diskuze plná nesmyslů smile

jak to tedy je?

- Djokovič pojede a utají, zda je očkovaný nebo ne smile
- Srbští fanoušci se nechají vydírat a očkují se, aby mohli jít na stadion
- je mnohonásobně větší šance umřít na covid než vakcínu

========
i když DC moc lidí nezajímá a není se čemu divit, tak zpětně jsem koukal na výsledky a opět se potvrdilo, že Djokovič prohrává více než polovinu deblů a sázkaři ho proto mají rádi smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 17:53Od: SwissMaestro
samá píč ovina.....jako vždy...a hlavně když pojede tak to hrozně utajísmile
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:01Od: aligo
jestli pojede, tak nic neutají... bude to jasné, jak by jet nemohl
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:33Od: bIbec
"je mnohonásobně větší šance umřít na covid než vakcínu"

určitě. Proto by pro lidi, kteří covid prodělali, nemělo být očkování povinné. Oni už "naočkovaní" sousmile
[ Reagovat ]
29.11.2021 16:55Od: Forehand
On je muj syn, tak si to proberte.

Inymi slovami, ja som k*kt tak aj moj syn je, rovnaka krv chapes. Tento srdjan je este vacsi komik, nez Patik a Babeťák.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:34Od: Mayo
On to nejako obíde a hrať tam bude smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:18Od: Kozoroh
Novak se chtě nechtě bude muset nechat očkovat, protože je evidentní, že podobnou očkovací politiku zavedou i další turnaje včetně grandslamů. Bylo by hloupé vynechat svůj nejlepší GS podnik a nechat se očkovat v půlce sezóny, protože ostatní majory budou rovněž požadovat vakcinaci.

No1e musí hrát na AO a pokusit se získat 21. Jinak zbytečně nahraje Rafovi, který může v příštím roce vyhrát RG.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:19Od: SwissMaestro
No, to očkování ho, když bude mít smůlu, fakt může zníčit. Jestl isi tohoto faktu je vědom, nevím zda se mu to bude chtít riskovat. Ale jak píšeš, US Open to zavede také na 99%....myslím, že se zařídí.....
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:22Od: SwissMaestro
A vůbec je otázkou jak to dál bude. Lidé se proti povinnému očkování začnu bouřit více a více. Nepřijde mi, že si bude lidstvo chtít dávat pochybnou šmakuládu každých šest měsíců jen aby mohlo svobodně žít. Něco se stane, jde o to za jak dlouho.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:26Od: tedi
a co se jako stane? jak teda porazis kovid bez smakulady, nebo jak s nim budes bez smakulady zit? to jen tak zmizi?
a myslis smakuladou jen vakcinu, nebo i monoklonalni protilatky?
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:44Od: SwissMaestro
Myslím tím jen současné vakcíny. Věřím, že ta jedna co má přijít v příštím roce bude bezpečnější. Co se týče těch látek, moc o nich nevím, nemám na to názor.
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:48Od: dappe
Nestane se nic, pár tisíc primitivů vyjde jeden den do ulic, to bude zhruba všechno.
[ Reagovat ]
30.11.2021 11:50Od: Nenela
Ti, co se nenaockuji, umrou, tedy nekteri z nich. To je vsechno smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:37Od: Kozoroh
No1e bydlí v Monaku, takže pokud se nechá očkovat, tak západní vakcínou jako Pfizer nebo Moderna, určitě do sebe nenechá píchnout ruský či čínský sajrajt, které jsou údajně používány v Srbsku. A které Austrálie neuznává.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:41Od: SwissMaestro
Všechny současné vakcíny jsou praktické stejně "prospěšné" a nebezpečné - tím však netvrdím, že je to stále většina co jsou v pohodě. Ti co ne, mají však problémy fakt obrovské.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:42Od: SwissMaestro
*, tím však netvrdím, že to není stále většina co jsou po vakcíně v pohodě....tak či tak je to kostrbatá věta, ale asi se chápeme
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:51Od: Blondie
A covid ho nezničí? Jaká myslíte, že je pravděpodobnost, že mu těžší průběh covidu poškodí plíce i kondici s tím, že bude mít tu neskutečnou smůlu, že mu něco udělá vakcína?
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:53Od: SwissMaestro
Neskutečnou smůlu, že ho poškodí vakcína? Zas takovou smůlu nepotřebuješ. Navíc vakcína tě před covidem a následky neuchrání, jen před těžkým průběhem.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:11Od: Smazaný účet
ani před těžkým průběhem. Ta vakcína je už k ničemu. Na omicron už nemá.
[ Reagovat ]
29.11.2021 23:57Od: turista
Má. Před těžkým průběhem vakcína ochrání v každém případě. A o to jde především.
[ Reagovat ]
30.11.2021 00:42Od: Tomas_Smid_fan
Doktoři by z téhle hlášky měli určitě velkou radost. Pravda to tak docela není, jakkoli je procento ochráněných vysoké.
[ Reagovat ]
30.11.2021 03:44Od: Smazaný účet
"Ví se, že je to mutace, která má velkou četnost mutací na S proteinu. Jestli správně tuším, tak jich je 32."
https://zivotvcesku.cz/mutace-omikron-rizikem-i-pro-ockovane-roman-prymula-popsal-prvni-a-znepokojiva-zjisteni-o-neviditelne-hrozbe/
[ Reagovat ]
30.11.2021 11:53Od: Nenela
Tvl o tech 32 mutacich jsi tu napsal uz 5x. Bodove mutace jsou zcela obvykla a bezna vec i u zdravych lidi a nedela z toho proteinu naprosto jinou latku. A prestan uz otravovat s 32 mutacemi, ja mam narozdil od tebe vystudovanou molekularni biologii a ty hlody, co tu musim casto cist, jsou fakt priserne
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:21Od: Smazaný účet
no tak se očkujte s-proreinem. Jen do toho.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:34Od: Fandina
Očkují se tak miliony lidí, protože to vědci schválili. Jen blb to nechápe.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:40Od: Fandina
Respektive, vědci vyvinuli vakciny a další je pak schválili.
[ Reagovat ]
30.11.2021 18:41Od: Tomas_Smid_fan
Ok, pak hodím do placu jinou věc:
Jistý Jauregg dostal nápad, jak vyléčit syfilis - použil vakcínu s malárií. Co se stalo? Světe div se, fungovalo to a vědec za to dostal dokonce Nobelovu cenu.
...jenže, po x aplikacích se stal z léčiva zabiják s 500násobnou virulentností.
Jasně, určitě míchám jablka a hrušky, nicméně, dokáže někdo dnes 100% zaručit, že k podobnému procesu nedojde i v případě současných vakcín proti covidu?
[ Reagovat ]
30.11.2021 22:42Od: Smazaný účet
Posílení nemoci protilátkami z mRNA vakcíny, může nastat při některé z mutací, variant covidu. https://ceskobezcenzury.cz/2021/11/blog/proc-odbornici-odmitaji-ockovani-mrna/ (36 min. videa)
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:00Od: Tomas_Smid_fan
Těžko, když už ho prodělalsmile
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:50Od: bIbec
jj, měly by se uznávat alespoň protilátky. To povinné očkování je blbost jak mraky.
[ Reagovat ]
29.11.2021 15:02Od: darek.vrana
No a co... Rýmu máš taky jednou lehkou, jindy těžkou, podle toho, jakou máš zrovna imunitu, jak jsi ve stresu, jakou nálož viru dostaneš...
[ Reagovat ]
29.11.2021 15:15Od: bIbec
proto by se měly měřit protilátky. Už se o tom několikrát veřejně psalo. Kdo má dost protilátek, pro toho vakcína není úplně vhodná.

Chřipku taky většina lidí nedostane dvakrát po sobě.
[ Reagovat ]
29.11.2021 15:32Od: Tomas_Smid_fan
Úplně nevím, jestli jsem pochopil souvislost. Já narážel na to, že když už covid prodělal, je snad zdravý a mladý, tak vakcíny a zvláště mRNA by pro nej sebou přinášely spíš víc rizik než pozitiv.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:23Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 08:13Od: darek.vrana
To, že někdo prodělal covid lehce jednou notabene před rokem a půl, kdy to byla v podstatě jiná nemoc, neznamená, že ho nemůže mít příště těžší.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:18Od: Smazaný účet
covid už měl. Vakcína je stejně k ničemu. Nedokáže pokrýt takovou šířku mutací.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:30Od: bIbec
Úplně k ničemu není. Zaručuje určitou míru ochrany pro lidi, co covid neprodělali. To je statistika.
Stejně jako je statistika, že prodělaný covid zaručuje ochranu před reinfekci.. Člověk se může znovu nakazit, ale v nemocnici s největší pravděpodobností neskončí.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:32Od: bIbec
Djok a ostatní tenisti, co covid prodělali vakcínu nepotřebují.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:41Od: bIbec
Upřímně si myslím, že Djok je vlastně méně "nebezpečný", než ti, co mají jenom tu vakcínu, ale covid ještě neprodělali.
[ Reagovat ]
29.11.2021 21:52Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:39Od: Smazaný účet
jenže četnost mutací už nepokryje
[ Reagovat ]
29.11.2021 23:59Od: turista
Vakcína taky omezuje virovou nálož v populaci a tím snižuje možnost vzniku dalších mutací. Ale tmářství má velkou sílu v dnešní době.
[ Reagovat ]
30.11.2021 03:54Od: Smazaný účet
vakcína funguje na původní verzi s-proteinu. Dnes je známo sposta mutací, přičemž např. s1-protein reaguje s fibrinogenem na nerozpustnou krevní sraženinu (mickroembolie) "Nemožnost rozpustit krevní sraženiny enzymy - (s1-protein + fibrinogen= nerozpustná krevní sraženina)" mRNA vakcína vytváří v těle s-protein. Pokud ho výrobce aktualizuje může být riziko např. mikroembolií atd. S-protein je molekula odpovědná za patologické projevy cov-19. Po vakcinaci mRNA je ho v krevním séru docela dost (ngr). Proto se zásadně neočkuji. A při zkráceném intervalu je to sebevražda.
[ Reagovat ]
30.11.2021 12:41Od: Fandina
Když už čteš zápory, přečti si také výhody, abys nemusel vypadat jako blbec.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:25Od: Smazaný účet
mRNa je bez výhod. Toxicita a nic víc.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:33Od: Fandina
Nemel nesmysly, když tomu nerozumíš.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:43Od: Fandina
Respektive, já vakcinám také nerozumím, ale když už o tom něco čtu, tak všechno, nejen to, co se mi hodí. Závěr mé četby o mRNA byl ten, že po cca třiceti letech vývoje vakciny na principu mRNA se došlo k závěru, že klady převyšují zápory.
[ Reagovat ]
30.11.2021 16:28Od: turista
Samotný koronavirus je trombogenní sám o sobě víc než jakákoliv vakcína.
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:05Od: turista
Jistěže nakonec Djokovič tu včeličku mít bude. Nadal už RG nejspíš nevyhraje. Bude už na to starý.
[ Reagovat ]
30.11.2021 03:56Od: Smazaný účet
bude mít papír že to dostal.smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:07Od: woody Novak
Novak dobře ví, že je způsob jak se neočkovat a hrát AO open.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:25Od: Kozoroh
Kdyby si pořídil falešný očkovací certifikát a pak to na něj prasklo, snesla by se na něj obří vlna kritiky a opovržení, větší než kdykoliv v minulosti. Snad touto cestou nepůjde. smilesmile
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:37Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že by to prasklo, až by někdy sepisoval pamětismile
Covid už prodělal, takže o moc líp už být chráněný nemůže.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:28Od: Smazaný účet
ale když na to přijde doktor mu to napíše a vakcínu plivne do koše. Je to jen mezi nima.
[ Reagovat ]
29.11.2021 22:22Od: RF46
Rafa ma kontakty na dobry doktory...
[ Reagovat ]
30.11.2021 03:59Od: Smazaný účet
vzhledem k etice výrobce a distributorů vakcín, je to také etické to obejít.smile . Inu etika je jen slovo.smile
[ Reagovat ]
30.11.2021 12:21Od: Fandina
To je ubohé, že jiný je neetický, což nevím jistě, neznamená, že budu neetický také.
[ Reagovat ]
29.11.2021 16:57Od: Forehand
To znamena, ze to urobi tak, aby to neprasklo. Nema to ako prasknut dostane kus papiera s vodotlačou, ktory bude pravý. Podvod nastane v Srbsku a nie v Australii.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:29Od: Mayo
A presne tak to aj bude podľa mna smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 12:40Od: peRFect
Ten je schopen si nechat do sebe bodnout fýzák, jen aby měl jakože splněno. Pravděpodobnost, že by na AO neletěl, pokud bude zdráv, je defakto rovna nule.
[ Reagovat ]
29.11.2021 17:39Od: PetaM
Jenže on je zdráv. A i tak ho tam nechtějí pustit. ;)
[ Reagovat ]
29.11.2021 11:47Od: RFanousek
Táta je pěkný d*bil ale v tomto souhlasím, Novak musí ve svém postoji vytrvat.
[ Reagovat ]
29.11.2021 12:30Od: Patik
Ak Novak bude štartovať bude to podľa Srdjana jednoznačne vina Rogera Federera nakoľko to bol on ktorý stanovil číslo ktoré sa jeho chlapec snaží prekonať..a titulok v srbských novinách..Djokovič podstúpil vakcináciu v Austrálii bude mieriť na rekordný 21. grandslam..

Smola by bola (nedajbože) keby sa zaočkoval a po prílete do Austrálie by sa nešťastne zranil a musel odstúpiť ešte pred turnajom.
[ Reagovat ]
29.11.2021 13:21Od: Kozoroh
Proč mám pocit, že Djokera v tomto "podporuješ" především proto, aby nepřekonal Rogera na počet GS titulů? smilesmile
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:16Od: RFanousek
Chápu, že to tak může působit, ale není to tak. Je to proto, že se mi nelíbí jak se dělá z té vakcíny, co vydrží tak půl roku a pak je k ničemu, modla, která nás zbaví pandemie a všem se to nutí, i těm co jsou mladí zdraví a nepotřebují si nechat píchat do těla nějaké umělé s*ačky.
Pokud by světová tenisová jednička vynechala GS turnaj kvůli tomuto, tak by to byla ohromná zpráva do světa, že tento vlivný člověk s tím nesouhlasí a vzepřel se a nezměnil svůj postoj pro prize money nebo rekordy nebo cokoliv.
Jsou na světě důležitější věci, než rekordy. Novak už je beztak statisticky nejúspěšnějším hráčem historie i bez toho 21. GS tak co...
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:22Od: RFanousek
Naopak, pokud by měl někdo Rogera překonat tak za mě radši Novak, než Rafa. Mám ho raději, i když ten Wimbledon 19 mu nikdy neodpustím :)
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:25Od: Tomas_Smid_fan
já spíš Rogerovismile
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:29Od: Patik
Obidvom..jeden to posral..a druhý ho v tom nechal..
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:34Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 14:29Od: Tomas_Smid_fan
Kdoví, možná by se tím zapsal do historie víc než 21. titulem, který má stejně velkou šanci příští rok urvat. Ale v žádném případě už ne tak snadno, jako letos.
[ Reagovat ]
30.11.2021 00:09Od: turista
No stále víc se budou prosazovat mladí. To je logické.
[ Reagovat ]
29.11.2021 16:55Od: Pe3k
Kozorohovi ani v 50 nedojde, že lidé sledují tenis i k vůli jiným věcem než jsou rekordy...smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 11:42Od: spaniel
Srdjan je pro me absolutni odpad. V Australii je spousta Srbu, kteri ho chteli videt hrat. Kdokoliv jiny by rekl proste fanousku. A pak to tady nekteri hraji na narodnostni notu, pry neni popularni, protoze je Srb. Delaji si to sami.

Jeho minuly vyrok po vyhre v Parizi, ze radujeme se z naseho Novaka, naseho Srbam chlapce, ktery pochazi z tohoto naroda. Siri slavu Srbska ve svete.

A top: Je nemozne, aby nekdo s takovou davkou charizmy a sportovniho ducha, pochazel z jineho naroda nez srbského.
[ Reagovat ]
29.11.2021 12:47Od: Marduch
To jsou rozhovory pro srbská média ne pro tebe, tam jede Srdjan vlastní ligu ;-)
[ Reagovat ]
29.11.2021 12:50Od: Nola
spanieli si tiez idu svoju vlastnu ;-)
[ Reagovat ]
29.11.2021 15:30Od: spaniel
Ja bych to otocil a rekl, ze takovy debiI nemouze byt z jineho naroda nez srbskeho.
[ Reagovat ]
29.11.2021 16:54Od: Pe3k
smile debi lové jsou všude...
[ Reagovat ]
29.11.2021 15:30Od: Anonym
Ja bych to otocil a rekl, ze takovy debiI nemouze byt z jineho naroda nez srbskeho.
[ Reagovat ]
29.11.2021 11:40Od: Tomas_Smid_fan Věřím Srdjanovi!
Poprvé věřím Srdjanovi, a totiž to, že by na AO nehrálsmilesmile
Je to milý taťkasmile
[ Reagovat ]
29.11.2021 11:39Od: Patik
Dať sa očkovať a ísť proti svojmu presvedčeniu alebo neísť tam a prísť o možnosť prepísať históriu..silná diléma..určite sa nájde nejaká zlatá stredná cesta.
[ Reagovat ]
29.11.2021 12:07Od: dappe
Možnosti jsou dvě, žádná třetí není.
[ Reagovat ]
29.11.2021 12:20Od: Patik
Keď máš na účtoch milióny a priezvisko ktoré má vplyv máš veľmi veľa možností..
[ Reagovat ]
29.11.2021 10:54Od: Mantra jo
a vypadá to, že pořadatelům je jho učást už jedno, ž ti už to vzdali, zato sponzoři budou na něj tlačit fest smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 10:51Od: Mantra to bude
legrace, až tam bude v lednu jako první, aby měl čas se aklimatizovat a připravit, na rameni bude mít ještě náplast smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 10:10Od: Carmelo Djoko
Není tupá ovcesmile On a Irving
[ Reagovat ]
29.11.2021 10:10Od: Pavol Australian Open .
Turnaj ako každý druhý. Ale keď tam nepôjde stane sa Djokovič veľkým odporcom austrálskych tiež politikov. Politici - ľudia ktorí sa snažia priživovať na svojich voličoch. smile
[ Reagovat ]
29.11.2021 09:47Od: steve79
Tátovi Djokoviče nevěřte ani slovo. Nevěřím tomu, že by Djoko vynechal svůj nejoblíbenější Grandslam.
[ Reagovat ]
29.11.2021 18:02Od: turista
Taky tomu nevěřím.
[ Reagovat ]
29.11.2021 20:20Od: Smazaný účet
nevěříš, protože nemáš tušení co se děje.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist