Svět mluví o velké ženské trojce. Proč tam nepatřím já? divila se Krejčíková

  • Na ženském tenisovém okruhu se podle mnoha expertů formuje velká trojka. Kdo do ní patří? Polská světová jednička Iga Šwiateková, dvojka Aryna Sabalenková z Běloruska a stále se zlepšující vítězka nedávné tisícovky v Indian Wells Jelena Rybakinová z Kazachstánu. Takové názory ovšem nejsou vůbec po chuti Barboře Krejčíkové. Česká tenistka bude mít v noci na úterý v Miami příležitost dokázat, že je v této debatě opomíjená neprávem.
    27. 3., 15:25 | Téma |  126 komentářů
    Barbora Krejčíková (© Profimedia)Barbora Krejčíková (© Profimedia) 
     

Od konce kariéry Australanky Ashleigh Bartyové opravdu zmíněné trio opanovalo grandslamové turnaje a pohled na žebříček WTA Race roku 2023 potvrzuje jeho dominanci. Šwiateková, Sabalenková a Rybakinová jsou tři nejlepší. Jenže Krejčíková by také ráda slyšela respekt. "Když čtu něco na sociálních sítích, týká se to většinou Igy, Aryny a Jeleny. Vlastně tam ve skutečnosti neexistuji," vyprávěla v rozhovoru pro magazín WTA Insider po vítězství nad Madison Keysovou ve 3. kole Miami Open.

Navzdory výrazným výsledkům se rodačka z Brna cítí přehlížená. A fakta jí dávají za pravdu. Od začátku roku 2020 vyhrála šest turnajových trofejí, víc jich za dané období mají jen Šwiateková (12) a Sabalenková (7). V únoru v Dubaji se stala teprve pátou hráčkou historie WTA, která na jediném turnaji porazila všechny tři hráčky elitní světové trojky. A první, jíž se to povedlo během tří dnů.

Světovou jedničku Šwiatekovou zdolala hned dvakrát – nejdřív ve finále v Ostravě, ve zřejmě nejlepším zápase roku 2022, a letos i v Dubaji ve finále první "tisícovky" sezony. A když je řeč o Šwiatekové, od roku 2019 prohrála jen dvě turnajová finále. Obě s Krejčíkovou...

Právě česká tenistka sestřelila Sabalenkovou na turnaji v Dubaji a uštědřila jí první prohru v sezoně. A Rybakinovou? Tu přehrála v obou vzájemných zápasech, naposledy loni v říjnu v Ostravě. "Co jiného mám vlastně dělat? Jak mám znovu dokázat, že tam patřím?" ptala se Krejčíková.

A tak motivací uspět v Miami pro ni není třeba jen další turnajový triumf, ale i pocit, že bude vnímaná jako jedna z těch nejdůležitějších. "Nechci být schovaná někde ve stínu téhle trojky. Hrají dobře, opravdu skvěle. Ovšem cítím, že i já jsem na jejich úrovni. Chtěla bych pozornost médií, podle mě není taková, jakou bych si zasloužila. Asi musím vyhrát ještě víc zápasů a dokázat všem, že tu jsem," přemítala česká univerzálka, která na rozdíl od zmíněných rivalek válí ještě na deblových kurtech – její letošní bilance činí 12 vítězství a jednu prohru.


Největší rivalita roku 2023
V noci na úterý bude mít Krejčíková novou příležitost potvrdit svá slova. Čeká ji další souboj s jednou z těch výjimečných – se Sabalenkovou. Ačkoliv jde teprve o osmifinále, bude to tvrdá bitva, v hlavách obou tenistek ještě rezonují poslední vzájemné mače. V Dubaji při cestě za celkovým triumfem Češka vyhrála navzdory kanáru v první sadě. Před týdnem jí Sabalenková prohru vrátila a byl to znovu třísetový nervák.

"Jsem nadšená, že proti sobě znovu jdeme," řekla rodačka z Brna. "Momentálně má Aryna navrch, však také vyhrála poslední grandslam. Její tenis je opravdu zajímavý a já proti ní ráda hraju, protože má jedny z nejrychlejších úderů na okruhu. Stejné je to s jejím podáním a returnem. Je prostě velmi agresivní," přemýšlela Krejčíková.

A respekt přichází i z opačné strany od Sabalenkové. "Napadá mě to samé, o čem Barbora mluví.  Vždyť ona hraje opravdu dobře a konzistentně. Proč všichni říkají, že jsme tři? Ne, myslím, že jsme čtyři," řekla vítězka letošního Australian Open. "A opravdu bych chtěla, aby to takhle pokračovalo. Myslím, že všechny uděláme, co bude v našich silách, abychom ten tlak ustály."

Vzájemným soubojům Sabalenkové s Krejčíkovou přiřadil web tennis.com označení letošní největší rivality na okruhu WTA. "Krejčíková na rozdíl od většiny současných hráček zvládá tempo tenisu Sabalenkové a dokáže kontrovat vlastním pestrým repertoárem," komentoval reportér Steve Tignor, jenž pro tentokrát favorizuje hráčku z Běloruska. "V současné době ničí míče i soupeřky a bude těžké ji zastavit," dodal.

Ve velké formě jsou nicméně obě hráčky. V Miami neztratily ani set a Sabalenková naposledy vyslala varování, když v předchozím kole povolila další české hráčce Marii Bouzkové pouhé tři gamy. Duel v Miami bude už třetím během pěti posledních týdnů a znovu jde o střet na turnaji kategorie WTA 1000. Ve čtyřech dosavadních zápasech vyhrála běloruská tenistka třikrát.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Livesport / Tomáš Rambousek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (126)
28.03.2023 20:06Od: Newcombe Škemrat tímhle způsobem o přízeň?!
To je docela neslušné. Krejčíková je "jenom" vynikající hráčka a takových je víc. Navíc nedávno brečela se Siniakovou, že jsou ve 4hře taky nedoceněné. Přitom 4hra je podle mne jen pěkně nadhodnocená a skvěle placená exhibice. Navíc mi nepřijde jako atraktivní ženská. Kdyby vypadala jako Kurnikova, tak je hvězdou už dávno. Měla by být skromnější a šťastná, že si slušně vydělává na důchod. Přeju jí více pokory a pevné zdraví, aby si ty miliony užila.
[ Reagovat ]
29.03.2023 12:07Od: Walda58 Re: přesně
smile
[ Reagovat ]
29.03.2023 12:21Od: insanezy_
Neatraktivní ženská je slabý slovo, každopádně jinak souhlas.
[ Reagovat ]
29.03.2023 14:42Od: Fandina
trapné, neatraktivní ženská atd..
[ Reagovat ]
29.03.2023 19:26Od: lvicek
Co se tyce te "neatraktivni zenske" - trapne to sice je, ale takhle presne to v mediich funguje...
[ Reagovat ]
29.03.2023 20:19Od: peek
A která z té "velké trojky" je podle tebe atraktivnější? smile
[ Reagovat ]
29.03.2023 22:52Od: lvicek
Podivej, ja bych se do toho moc nepoustela. Ale je fakt, ze Bara se ani prilis nesnazi nejak oslnovat vzhledem. Sabalenka, co vim, tak postuje fotky s plavkama atd., Rybakina a Swiatek jsou taky takove sede mysky, ale ty tedy jsou alespon ted opravdu na vrcholu. A obe maji v zadech vetsi fanouskovskou zakladnu uz jen na zaklade sve narodnosti. Ale jakmile se nekde vyskytne nejaka, rekneme kraska, tak se na ni okamzite upre medialni pozornost - viz Bouchard i v dobe, kdy uz pak byla nekde v treti stovce, atd.
[ Reagovat ]
30.03.2023 01:19Od: Liverpool22
Rybakina smile je jedna nejatraktivnějších holek na WTA nebo-li šedou myšku si představuji fakt jinak. To, že Rybka má image ledové královny a skrývá emoce je věc druhá, ale je to pěkná holka + má luxusní postavu smile
[ Reagovat ]
30.03.2023 07:39Od: cabuna
Ani nemusíš jít až tak daleko myslím s Bouchard.V současné době je vidět všude podpora Emma Radukanu:Na sítích skoro každý druhá den články,videa a podobně při tom momentální hra nic moc ,ale je hezká a má dobrý PR.
[ Reagovat ]
28.03.2023 12:47Od: tommr Bára Krejčíková
úvodní hardová část sezony pro Báru skončila takže si můžeme udělat malou rekapitulaci. Bára odehrála v singlu celkem 7 turnajů a jen na jednom došla do čtvrtfinále (Dubaj nakonec dokonce vyhrála). To je podle mě na hráčku která se domáhá uznání jako členka nějaké imaginární Big4 setsakramentsky málo ...
[ Reagovat ]
28.03.2023 12:56Od: Krisboy
Zatím je stabilním členem Big16. smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 13:00Od: makro99
Teď je to tak na hraně - působivý titul a rekordní triáda skalpů v Dubaji, na sunshine double v obou případech prohra v osmifinále, ale v obou případech s jasně nejlepší hráčkou sezóny.. takže každý si může vybrat tu svou interpretaci.
Uvidí se na antuce.
[ Reagovat ]
28.03.2023 13:09Od: tommr
a jak vysvětlíš ty zbývající 4 turnaje?
[ Reagovat ]
28.03.2023 13:19Od: makro99
tak rozjížděla se na začátku sezóny postupně, po zranění, v Dubaji už to přišlo a od té doby hraje na vysokým levelu, ale jsou tam ta ale... o hodnocení těchto turnajů (ústřel v Dubaji vs. návrat do absolutní špičky) zpětně rozhodnou výkony a výsledky na antuce...
[ Reagovat ]
28.03.2023 13:41Od: tommr
s tím se dá souhlasit, ale chtělo by to aby Bára míň mluvila a víc hrála. Za hráčku by měly mluvit její výsledky a ne silácké řeči ...
[ Reagovat ]
28.03.2023 14:53Od: makro99
jj, ta sezóna po té průlomové sezóně je vždycky těžká, ale teď dojde na lámání chleba.. a na antuce by měla mít Bára oproti dvojici Sabalenka - Rybakina komparativní výhodu; ale souhlasím, že tím rozhovorem si z ní teda něco umazala; místo aby útočila v pozici možného černého koně trošku z ústraní, vytvořila si na sebe zase tlak, že musí něco obhajovat...
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:06Od: Fandina
Když už chceš hodnotit letošní rok, tak je v race šestá a to není od BIG 4 tak daleko. Buď soudný.
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:09Od: Fandina
V aktuálním race je pátá.
https://live-tennis.eu/en/wta-race
[ Reagovat ]
29.03.2023 12:09Od: Walda58 Re: Ach jó
smilesmile
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:45Od: tommr
to je daný tím ústřelem v Dubaji. Uvidíme na antuce jestli to byl opravdu jen ojedinělej ústřel nebo jestli se jí to podaří ještě někde zopakovat ...
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:53Od: Fandina
Myslíš, že vyhrát celkem šest turnajů z toho jeden GS a jednu tisícovku je ústřel? Pobavils.
[ Reagovat ]
28.03.2023 18:03Od: tommr
tak nejdřív si mluvila o letošku a teď najednou o celý kariéře?!
[ Reagovat ]
28.03.2023 18:06Od: Fandina
V letošním roce je pátá a předtím byla i druhá. Takže o jakých ústřelech to mluvíš. Ústřel by byl, kdyby nikdy předtím druhá nebyla. Tohle jen potvrzuje její kvalitu.
[ Reagovat ]
28.03.2023 18:15Od: tommr
po vyhraném titulu z FO byla krátce druhá ale nedokázala tu pozici dlouhodobě udržet a dokonce vypadla z top-20. Ted se zase po vyhraném turnaji v Dubaji dostala na páté místo, ale může se jí stát že se zase propadne pokud neudělá další podobné výsledky ...
[ Reagovat ]
28.03.2023 18:21Od: Fandina
A také může být první na světě, když se jí zadaří. Vyhrála během dvou let šest turnajů, to ti nestačí? Stačí to jiným na celý život, ona ještě nekončí.
[ Reagovat ]
28.03.2023 18:22Od: Fandina
Nehledě na to, že třetinu sezony vloni nehrála.
[ Reagovat ]
28.03.2023 18:00Od: aape
je vidět, že mezi českým fanouškem a hejtrem není moc velkej rozdíl
[ Reagovat ]
28.03.2023 12:32Od: lvicek
Poradím Barče vyhrát nadcházející RG, to by mohlo v tomto ohledu pomoct ;). Jinak rozhovor moc nekomentuji, bůhví jaké byly okolnosti. Ovšem je dost škoda, že hned následně po něm dopadl zápas se Sabalenkou tak jak dopadl...
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:15Od: Fandina
Jj, Bára má u mě jedno plus, že se nebojí říkat, co si myslí, něco je mi sympatické, něco méně, ale obecně se takhle veřejně vyjadřovat nevyplácí. Takže bych byla diplomatičtější nebo bych mlčela.
[ Reagovat ]
28.03.2023 11:22Od: pepin Bára
Nebudu se vyjadřovat k tomu co Bára řekla, neznám souvislosti. K zápasu se Sabalenkou. Den předem jsem zde napsal, že rozhodne servis a to se také stalo. Nevím jak se dokázala Sab. zvednout z doby kdy podávala i spodem. V současné době je to nejlépe podávající hráčka na okruhu a pokud ji to jde jako v noci proti Báře tak je prostě vymalováno. Je pravda, že Bára má momentálně na ni smůlu, proti jakékoliv jiné hráčce by si myslím poradila a došla by dál. Její šikovná ruka snese hodně přísná měřítka i když v noci ve spoustě případů selhala ale to si myslím bylo díky skvěle podávající Sab. K ostatním, jen Petra je vyjímkou, jenom přepinkávání přes síť bez snahy o vítězný úder stačí do určité doby a pak je konec. O servisu u většiny holek ani nemluvě.
[ Reagovat ]
30.03.2023 12:07Od: turista
Ženský tenis je hezký na pohled. Hodně dlouhých výměn, zajímavých úderů, šikovnosti vzadu na základní čáře i na saku. Nemůžeš ale po tenistkách chtít aby jim první podání pravidelně lítalo 200km/h a víc.
[ Reagovat ]
28.03.2023 08:49Od: Drzymalski
Bára Šulič? V Big 3 zatím v opakovaných nadhozech a mizení v šatnách. Ale vážně. Patří mezi hráčky které nejvíce ve hře přemýšlejí, má zlatou ruku, účinný druhý servis, údery bez slabin...GS už má, druhá na světě byla, klidně se tam může vrátit. Zase na chvíli smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 08:59Od: JohnB
Respekt tim, ze si o nej reknes, neziskas.
[ Reagovat ]
28.03.2023 09:16Od: makro99
Hmm, překvapivě překvapivý příspěvek..
[ Reagovat ]
28.03.2023 08:11Od: Blondie
Upřímně, Bára je podle mě mimo. Chápu, že ji může oprávněně trápit pocit, že toho uhrála dost na to, aby získala víc pozornosti a respektu, ale ať se podívá na Noleho. Bohužel uznání nepřichází automaticky s výsledky.

Nu a ještě jeden aspekt - Sabalenka, Rybakina i Swiatek jsou na začátku kariér (Ok, Aryně bude 25), jejich rivalita se může táhnout roky a opravdu mohou vytvořit BIG3. Báře už je přece jen 27. Jestli chce to BIG4 patřit, je to zcela legitimní cíl, jen ho musí podpořit ještě lepšími výsledky. Zatím měla jednu hvězdnou sezónu, kterou nepotvrdila (samozřejmě vinou zranění).
[ Reagovat ]
28.03.2023 08:27Od: Krisboy
O respekt a větší uznání se hlavně nežádá tak, jak o to žádá Bára nebo Ježíš. Oba nechápou, že se to získává jinak...
[ Reagovat ]
28.03.2023 08:47Od: bIbec
Ježíš?smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 09:13Od: makro99
Alien.
[ Reagovat ]
28.03.2023 21:44Od: turista
Tak Djokovič má obrovský respekt. Jenom není tak oblíbený jak by si představoval.
[ Reagovat ]
28.03.2023 15:57Od: Nola
:D to si tomu nasadila korunu .....

Nole je globalna celebrita, Barbora je iba miestna, aj to az tretia za Petrou a Kajou, vo svete tenisu je asi tak zaujimava ako Sofia Kenin, Bianca, Sloane Stephens..... dokonca tie menovane maju lepsie vysledky ako Barbora, ak ju chces zrovnavat s panmi potom sa ponuka Marin Cilic, ale aj ten ma lepsie vysledky, on sa nechal pocut, ze chce byt NO1.....

Barborin tenis ma bavi, ale ona ako osoba je mi celkom volna, ziadne emocie, nic, aj zahranicne fora ju vnimaju podobne, celkom jej fandia, a to je prave kamen urazu, spickovi hraci maju vela fanusikov a aj vela neprajnikov, ona je nieco medzitym, nikoho karieru asi neohrozuje, beru ju ako hracku, ktora potesi, ked porazi hracku, ktoru neznasaju :D preto nema vela fanusikov na soc. sietach, je im momentalne volna....
[ Reagovat ]
28.03.2023 16:34Od: makro99
ta paralela byla myslím zcela srozumitelná; že v případě Djokera je vše na mnohem vyšší úrovni výsledků, slávy, charismatu... a asi úplně všeho, to je (sem si myslel:) taky každýmu jasný...
[ Reagovat ]
28.03.2023 16:44Od: Nola
tam neexistuje ziadna paralela, to je cele.... zrovnavat vysledky tychto dvoch je ako byt mimo realitu a zit v inom vesmire
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:03Od: Fandina
Nešlo o výsledky, ale o to, že respekt s nimi nemusí souviset, to bylo srovnání s Nolem. On je v tenise top, ale ne každý ho má v oblibě.
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:24Od: Nola
jedno s druhym suvisi, Novaka s respektom je mozne zrovnavat akurat s Federerom, Nadalom a nie s Barou, ktora je absolutne mimo tejto temy, ak to vy ceski fans nechapete, tak je mi vas luto
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:39Od: Fandina
Nepochopila jsi ten příměr. A už vůbec nechápu psaní o českých fanoušcích. Jsi mimo.
[ Reagovat ]
28.03.2023 21:47Od: turista
Djokovič není zdaleka tak oblíbený jako Nadal a Federer. Ale respekt má dnes větší než oba dva jeho největší konkurenti.
[ Reagovat ]
29.03.2023 12:10Od: Walda58 Re: souhlas
smilesmile
[ Reagovat ]
28.03.2023 08:01Od: pumpier1 Krejčíková
To svědčí o její inteligenci nebo užíváná nějakých látek... Dnes se Sabalenkovou prohrála rozdílem třídy Krejčíková dovede tak simulovat a hrát divadlo. Úroveň ženského tenisu tak poklesla , že 200 porazí klidně jedničku a čtyřhry jsou rekreačka a pro některé na rozehrání 1. kolo mají alespoň na diety
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:52Od: aape
tak sleduj něco jinýho, kritiku smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:38Od: Walda58 Sportu zdar!!!!
novináři schválně popichují a Bára se nechala nachytat. Škoda.smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 06:04Od: Krisboy Bára
Krásné tři gamy, dokázala škarohlídům, že do Big3 patří!
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:05Od: Krisboy
Tak sorry, bylo to pět gamů. Big5 je jistá.
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:16Od: Walda58
Hmsmile
[ Reagovat ]
28.03.2023 06:00Od: Kijo10 Dneska povrdila
Že do TOP ctyrky opravdu patří... za hodku bylo hotovo. Namyslena pipina.
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:17Od: Walda58
stane se
[ Reagovat ]
28.03.2023 00:25Od: JohnB
No trochu čísel

Vyhraných titulů: 6
Vyhraných grandslamů: 1
Další GS finále: 0
Další GS semifinále: O
Současný ranking: 13

Pokora, aspon trochu...
[ Reagovat ]
28.03.2023 01:02Od: lars
Neco snad naznaci jeji nasledujici zapas .
[ Reagovat ]
28.03.2023 01:37Od: Fandina
Rybakina

Vyhraných titulů 4
Vyhraných GS 1
Další GS finále 1
Další GS semifinále 0
Současný ranking 7

Tím neříkám, že Bára je lepší
[ Reagovat ]
28.03.2023 03:34Od: Marduch
ranking + 2000 bodů
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:19Od: Walda58
smile asi si tak
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:19Od: Walda58
smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:18Od: Walda58
smile tak, jinak se to fakt nedá.
[ Reagovat ]
27.03.2023 23:16Od: Otmar Barbora
No to je hodně nagelované ego! Nepochybně je znamenitou hráčkou tenisu, ale to je všechno. Ty ublížené řeči ji zcela jistě nepomohou...
[ Reagovat ]
27.03.2023 22:52Od: PetaM
No Báro, hodně klesáš ... Tohle by Janu určitě nepotěšilo.
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:39Od: Walda58
smilesmile
[ Reagovat ]
27.03.2023 20:25Od: LukasH
Zvláštní prohlášení. Tady byla roky stabilní top 10 a žádná nikdy nekřičela. Bára hraje hodně dobře, to jo, poráží všechny, ale zatím není ani v top 10, tak by mohla třeba chvíli počkat.
[ Reagovat ]
27.03.2023 22:04Od: aape
vždyť už byla i světová dvojka, pak se zranila, tak se propadla v pořadí (což se děje čas od času skoro všem ve WTA), a snaží se zase vrátit tam, kam se už dostala, věří, že na to má, nechápu, co je na tom tak zvláštního
[ Reagovat ]
27.03.2023 20:17Od: Tennis_Lover
Bariště ego úroveň Cristiano Gaynaldo :D :D
[ Reagovat ]
27.03.2023 20:02Od: Krisboy
Jinak pro Báru hovoří dlouhodobá výkonnost v deblu, ale i tak by trocha pokory neškodila.
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:47Od: lars
".....já proti ní ráda hraju, protože má jedny z nejrychlejších úderů na okruhu " ????
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:46Od: Liverpool22 BIG 4
podle sledujících na intagramu:

1. Iga - cca 1 milión sledujících
2. Aryna - cca 533 tisíc
3. Rybka - cca 333 tisíc
4. Bára - cca 86 tisíc

A závěr je, že sport není bohužel jen o výkonech, ale i marketingovém potencionálu např. Badosa či Coco mají na instáči více sledujících jak Aryna cca 800tisíc. A např. Petra Kvitová je na cca 662 tisíc....
[ Reagovat ]
28.03.2023 00:40Od: makro99
a marketingovej potenciál je kromě osobnosti hráče i o velikosti potenciální cílovky, kterou může oslovit; takže pokud seš z velké země jako USA nebo Espaňa... Espaňa samozřejmě i s potenciálním dopadem na Latinos, pže na ně může (blond girl) promluvit jejich řečí...
[ Reagovat ]
28.03.2023 00:45Od: lars
A jaka je marketingova velikost Lukasenkova ? :)
[ Reagovat ]
28.03.2023 00:58Od: makro99
...blokuje jim kolchozník i instagram?
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:22Od: Walda58
smile ale to je už taková smůla. Všechny plány zhatí, vepři naši boubelatí.smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:47Od: GaelM
Potenciál zemí bývalého CCCP dělá pořád docela dost. Rozhodně oproti českému trhu, kde Karolína Plíšková jako světová jednička pořád dělala reklamy na Thermolku smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 08:04Od: Liverpool22
Tak je jasné, že velkou roli hraje velikost země viz. Iga má jako Polka oproti našim holkám výhodu. To samé platí např. platí pro Arynu, která má fanoušky kromě Běloruska i v Rusku. Ještě lépe je na tom Rybakina - Kazachstán + Rusko a díky tomu může mít nějaké zajímavé reklamní smlouvy. Navíc např. Bělorusko, Kazachstán, Rusko.....jsou nyní hodně provázané s Čínou a celkově Asií což je zase marketingově výhodné a otevírá to různé možnosti. Naše holky mají v tomto nevýhodu - snad jedině Petra Kvitová je populární i např. v Číně, Rusku....jelikož vyhrála 2x Wim. + má charisma + je přátelská, nekonfliktní.....
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:44Od: Nola omg
ked ta nikto nepochvali, tak sa pochvalis sama smile

Kaja tu dostavala kartac, ked sa vyjadrovala o hrackach, s ktorymi prehrala a mala by ich porazit ako vyssie nasadena a hracka T10, Petra sa nikdy nechvalila, tak Bara ja ta chvalim, ze si porazila vsetky spominane hracky, staci? snad si to tu precitas a popritom sa nauc aj nejakej tej pokory, ta totiz patri velkym hrackam a hracom, inak by nemohli napredovatsmile
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:25Od: Walda58
smilezlatá slova. Rybakině se ta pokora zračí v oku.smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:45Od: Liverpool22
smile smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 17:57Od: aape
smile spíš je jen introvert, s pokorou to nemusí souviset
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:09Od: EllNino No
Tohle jsme nikdy neslyšeli ani od Petry a Karolíny, natož od Lucky Šafi a podobných jmen

Bára má o sobě asi hodně vysoké mínění, to jako chce, aby jí postavili pomník za Dubaj a RG? Takových tenistek tu je, namátkou Andreescu, Kenin, Ostapenko, Raducanu, momentálně Rybakina a Sabalenka, všechny mají stejný počet GS jako Bára a nějak jsem neslyšel, že by se do top 4 tlačily :)

Navíc Bára je letos až na 5. místě v Race, Jess Pegula a Belinda mají podobně bodů a nevím, že by se jim chtělo do top 4 ...

Tohle akorát dostane sežrat, až dneska dostane od Aryny smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:13Od: Maisterstich
Co na to říct no, její chování a vystupování na kurtech a mimo něj je jen dokrslení toho, co se tady píše. Po lidský stránce to nebude asi úplně v poho člověk.
[ Reagovat ]
27.03.2023 21:54Od: misa
No, mě by pro začátek stačilo, kdyby se Sofia tlačila do top 100 :) Ale je na nadějné cestě.
[ Reagovat ]
27.03.2023 22:33Od: lars
Kenin nedostala WC na turnaj v Miami ?? :)
[ Reagovat ]
27.03.2023 23:25Od: misa
Hrála na chráněný žebříček.
[ Reagovat ]
28.03.2023 00:17Od: makro99
:) myslím, že do druhé stovky, ale už je natlačená, ne?
[ Reagovat ]
28.03.2023 00:20Od: makro99
Hele psal to tu Vlk a ještě někdo, že patří do top 4 :)
Tak to tu prostě čte, v zásadě s náma souhlasí, a mrzí jí, že naše expertní hlasy nejsou (a já bych řekl - zatím nejsou) v zahraničí tolik slyšet...:)
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:26Od: Walda58
smilesmile
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:08Od: Boomcap
Za mě Bára je super hráčka. Chápu, že častokrát se do toho nepočítá čtyřhra, ale kdyby se to bralo v potaz, tak je stejně dobrá hráčka né-li lepší jako Swiatek, Rybakina a Sabalenka.
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:09Od: aape
smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:54Od: Maisterstich
Ono holt nestačí doma na turnaji řvát, že seš tady doma chcít protekce.

Zneužívat MTO a podobně.
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:57Od: aape
trapný
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:12Od: Maisterstich
taky si myslím a souhlasím s tvým příspěvkem
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:41Od: Petra86
MTO to je sporné, nikdo nikomu nemůže dokázat jestli ho něco skutečně bolí nebo ne. Že si někdo nechá zaslepit puchýř a někdo to bere jako podvod, je bolestivé chodit s puchýřem natož podávat sportovní výkon.
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:17Od: Patapuff
Potřebuje být obdivována.smile Některý lidi to tak prostě maj.
[ Reagovat ]
27.03.2023 17:53Od: GaelM
"Chtěla bych pozornost médií, podle mě není taková, jakou bych si zasloužila." Kde je ta skromná holka z roku 2021? smile

Cesta mezi nejlepší vede přes grandslamy. Tam Bára za poslední rok v singlu uhrála tužku a vypadávala s hráčkami jako Parry, Krunic a Tomljanovic. Proto není aktuálně ani v top10. Titul z Dubaje to nezachrání a nemůže si úplně stěžovat, že by se tomu tehdy média nevěnovala. Na rozdíl od Rybakiny (kterou v rankingu sráží nezapočítaný Wimbledon) Báře nikdo nic nesebral, má přesně to, co si uhrála. Dneska proti Sabalence má šanci ukázat, že si zaslouží být výš - a potom to hlavně potvrdit na grandslamech... smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:13Od: Patapuff
"skromná holka z roku 2021" Na Olympiádě řešila, že přeci nejlepší deblový pár nemůže hrát někde na zadním kurtu.
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:00Od: GaelM
Máš pravdu, ale v deblu bych jí to neměl za zlé, tam má plné právo chovat se jako mistryně světa, i když to nepůsobí úplně nejlíp.

Naopak v singlu je zatím jedna z mnoha, občas ukáže extratřídu na některém turnaji, ale že by dlouhodobě patřila mezi nejlepší, na to bude muset ještě hodně makat. A i potom by udělala líp, kdyby počkala až o tom začnou mluvit ostatní a neříkat si o to sama smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:07Od: Patapuff
Ona se takhle chová i ke spoluhráčkám v BJKC.
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:30Od: tommr
přesně tak. Na posledních 4 GS nedošla ani do čtvrtfinále takže o tom že by patřila mezi Big4 zatím nemůže být ani řeč ...
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:51Od: aape
ale GS v singlu už má, Sabalenka nebo Rybakina jich nemají víc, kdo ví, jak dlouho jim ta výkonnost vydrží, u žen to bývá dost proměnlivé, a Bára je i v té jejich současné formě dokáže porazit. Uvidíme, jak se to ještě letos vyvine, já jí fandím, myslím, že je lepší si věřit, než mít zbytečný respekt
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:53Od: Petra86
Loni po zranění a covidu se chytla až na konci sezóny, to bych nebrala nijak špatně. Iga letos taky neobhájí co nahrála loni. Bára hraje slušně, ale ale měla by zlepšit vyjádření, zbytečně si ničí oblibu svým chováním. Pak ji označují za podvodníci apod. Nikdo se nelíbí všem, ale je škoda když po pěkné hře si to zkazí někým vyjádřením, každý se občas cítí dotčený, ale u Báry by to chtělo ubrat.
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:00Od: tommr
jj a tohle vyjádření o kterém je článek jí taky žádný fanoušky nepřidá a naopak se jí to může vrátit jako bumerang pokud na ní příjde nějaká krize ...
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:57Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:31Od: Petra86
Třeba Sakkari je v top10 celkem dlouho, ale vyhrála jen jednu 250.
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:32Od: tommr
taky si z ní ale lidi kvůli tomu dělají legraci ...
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:04Od: GaelM
A i přesto má pořád víc bodů, než Bára... Nicméně až si někde přečtu jak se domáhá vstupu mezi top4, vysměju se jí taky, slibuju smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 19:36Od: Petra86
Tak ten kdo tam patří to o sobě ví, nepochybuje a nepotřebuje uznání druhých.
[ Reagovat ]
27.03.2023 17:40Od: com
Krejcikova zas plnou pusu kecu.. Tak schvalne jestli Sabalenku porazi smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:57Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 16:20Od: Vlk-v-trave
To je tim, ze se hovori o big3 a ne big4 :)
[ Reagovat ]
28.03.2023 00:23Od: makro99
aha, já o Vlku.. a on Vlk tu pod humny :)
[ Reagovat ]
27.03.2023 16:11Od: DJOKERTHEGOAT
Jeden titul z Ostravy, země podporující UA a ono to nestačí. Divné, že? Ty tři jsou poslední rok opravdu někde úplně jinde.
[ Reagovat ]
27.03.2023 17:24Od: aape
ty to taky nevidíš úplně objektivně - nějak jsi vynechal minimálně to, že vyhrála v Dubaji, kde porazila všechny tzv. big trojky
[ Reagovat ]
27.03.2023 17:59Od: lars
Stiku v Dubaji neporazila
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:06Od: aape
pravda, tam porazila pegulu
[ Reagovat ]
28.03.2023 11:34Od: DJOKERTHEGOAT
To je právě ono. Ta Dubai je jediný důvod proč by se měla řadit mezi ty tři. A to je málo.
[ Reagovat ]
27.03.2023 16:00Od: Grape ...
No ono je Báro potřeba to potvrdit na kurtu... Aktuální formou tam Bára zřejmě patří, ale když se na to člověk koukne z dlouhodobějšího hlediska, tak ostatní 3 jsou vítězkami posledních 4 GS (na kterých se Bára dostala nejdále do OF), prvními dvěma tenistkami v žebříčku (a Elena by tam taky byla, kdyby se počítaly body za Wimbledon), zatímco Bára je ve druhé desítce... Takže to chce pokračovat v letošních výkonech a to uznání přijde.
[ Reagovat ]
27.03.2023 15:36Od: Dobry-den
Už jsem to psal vedle. Nebreč a hraj! Chtělo by to další úspěch na GS. V singlu! smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 15:44Od: tommr
jj chtělo by to míň mluvit a víc hrát. Dneska bude mít velkou příležitost ukázat jak je dobrá ...
[ Reagovat ]
27.03.2023 16:03Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 18:57Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
28.03.2023 07:29Od: Walda58
smilesmile
[ Reagovat ]
27.03.2023 16:03Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
27.03.2023 17:33Od: GaelM
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist