Medveděv zdolal Thiema a na Turnaji mistrů slaví nejcennější triumf

  • TURNAJ MISTRŮ - Rus Daniil Medveděv v londýnské O2 Areně udolal 4-6 7-6 6-4 Dominica Thiema a při druhém startu na Turnaji mistrů slaví svůj nejcennější triumf, celkově devátý. Rakušan ve finále prohrál druhý rok po sobě.
    22. 11., aktualizováno 23. 11. | Aktuality |  229 komentářů
    Daniil Medveděv (© AFP)Daniil Medveděv (© AFP) 
     

Daniil Medveděv se po US Open dostal na pár týdnů do útlumu, ale v závěru sezony našel skvělou formu a zakončil ji sérií deseti výher a životním triumfem.

24letý Rus dva týdny po vítězství na Masters 1000 v Paříži ovládl také prestižní Turnaji mistrů. Zatímco loni v Londýně při svém debutu prohrál všechny tři zápasy ve skupině, letos v pěti utkáních nenašel přemožitele.

Medveděva nezastavil předloňský šampion Němec Alexander Zverev, argentinský nováček Diego Schwartzman ani tři nejlepší tenisté současnosti: Novak Djokovič, Rafael Nadal a Dominic Thiem.

Poté, co včera Medveděv otočil přes tie-break souboj s Nadalem, si v dnešním finále poradil podobným způsobem také s o tři roky mladším Rakušanem Thiemem, kterého udolal po 2 hodinách a 42 minutách boje 4-6 7-6 6-4 a vzájemnou bilanci upravil na 2-3. Hráče Top 10 porazil posedmé v řadě.

Medveděv se stejně jako v semifinále s Nadalem pomaleji rozjížděl. Dělal více chyb než letošní Thiem a o servis přišel v prvním setu v páté hře. Sice v ní už vedl 40-0, ale pak dal i smeč do sítě a při brejkbolu udělal dvojchybu.

První set už Rus nezachránil a vyrovnaný druhý rozhodl v tie-breaku, v kterém od stavu 0-2 získal sedm bodů v řadě. Od té doby byl na kurtu lepší. Za stavu 1-1 ve třetím setu ještě nevyužil ani jeden ze tří brejkbolů, ale uspěl na 3-2. Poprvé vzal Thiemovi servis a při svém podání už nezaváhal.

V O2 Areně se hrálo kvůli koronaviru bez diváků a Medveděv se po výhře ani neradoval. Jen došel k síti, počkal na Thiema, kterému podal ruku. Zaťal vítězně pěst až o chvilku později na výzvu kameramana.



"Byl to skvělý zápas, jeden z mých nejlepších proti skvělému soupeři," řekl při slavnostní ceremonii Medveděv, který jako neporažený vítěz v Londýně vydělal 1,564 milionu dolarů, v přepočtu přes 34,7 milionu korun.

Medveděv se stal prvním tenistou, který na Turnaji mistrů porazil všechny tři současné hráče Top 3. V historii na okruhu ATP se to dosud povedlo pouze třem hráčům: Borisi Beckerovi ve Stockholmu 1994, Djokovičovi v Montréalu 2017 a Davidu Nalbandianovi v Madridu 2017.

Finalista loňského US Open Medveděv ve svém celkově 15. finále vybojoval 9. titul. Pohár pro vítěze Turnaje mistrů zařadí před tři trofeje z podniků Masters 1000 (Cincinnati 2019, Šanghaj 2019 a Paříž 2020).

Medveděv se stal už šestým jiným vítězem závěrečné akce sezony za posledních šest let. To se stalo jen v sezonách 1974-1979 (Vilas, Nastase, Orantes, Connors, McEnroe, Borg). Letos turnaj poznal pátý rok po sobě nového šampiona.


27letý Thiem, jenž před dvěma měsíci na US Open získal první grandslamový titul, si zahrál finále Turnaje mistrů druhý rok po sobě, ale znovu prohrál. Loni padl ve třech setech se Stefanosem Tsitsipasem.

"Jsem samozřejmě zklamaný, ale zároveň na sebe pyšný, protože jsem hrál celý týden výtečně," hodnotil Thiem.



Turnaj mistrů se hrál podvanácté a naposledy v Londýně. První a poslední ročník v metropoli Velké Británie vyhráli jediní ruští šampioni, v roce 2009 triumfoval Nikolaj Davyděnko. Příští rok se turnaj uskuteční v italském Turíně.

Ve čtyřhře triumfovali Nizozemec Wesley Koolhof a Chorvat Nikola Mektič, kteří jako první v historii získali první společný titul na Turnaji mistrů.

• TURNAJ MISTRŮ 2020 •
Londýn, tv. povrch / hala, 5.700.000 dolarů
nedělní výsledky (22. 11. 2020)
• Dvouhra - finále •
Medveděv (4-Rus.) - Thiem (3-Rak.) 4-6 7-6(2) 6-4
• Čtyřhra - finále •
Koolhof/Mektič (5-Niz./Chorv.) - Melzer/Roger-Vasselin (7-Rak./Fr.) 6-2 3-6 10-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (229)
23.11.2020 11:20Od: Stan_Borowitz
V průběhu druhého setu bylo jasné, že Dominikovi docházejí síly, hrál krátké, málo důrazné údery, z BH moc čopoval, začal dělat laciné chyby. Po TB jsem to přestal sledovat, víceméně bylo jasné, jak to dopadne.

Medveděv je mi z těch tří etnických Rusů ve špičce nejméně sympatický, ale včera hrál oproti Thiemovi pestřejší, koukatelnější tenis .
[ Reagovat ]
23.11.2020 10:40Od: Fandina
V článku je napsáno, že Dom je o tři roky mladší než Medvěd. To je ale šikovný majitel GS. smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 11:26Od: blixa
No ono je tam, že Dom je o tři roky mladší než Nadal, ale napsaný je to tak blbě, že to lze pochopit i takto smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:30Od: FerrariF50
To co je toto za hovadinu jako ? smilesmilesmile Jak jako že Dom je o tři roky mladší než Nadal ?
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:35Od: blixa
No je mladší o 7 ale já tomu tak z toho článku rozumím, že údajně o tři smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:35Od: ttopi
Ne. Tam má být jen napsáno, že Thiem je starší než Medvěd, ne mladší smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:41Od: blixa
"Poté, co včera Medveděv otočil přes tie-break souboj s Nadalem, si v dnešním finále poradil podobným způsobem také s o tři roky mladším Rakušanem Thiemem, ..."
Ten údaj se může vztahovat jak k Medveděvovi (tam sedí ty tři roky ale nesedí mladší), nebo k Nadalovi (tam sedí mladší, ale nesedí roky).
A vyber si smilesmile
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:59Od: ttopi
Jo, ale vzhledem ke slovosledu té věty je jasné, že je tam rozdíl věků finalistů. Možná že měl autor připravenej článek pro vítězného Thiema smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 13:18Od: FerrariF50
Jj no, to je dost možný :)
[ Reagovat ]
23.11.2020 13:17Od: FerrariF50
Je jasný, že tam má být místo "mladším" "starším" a to, že sis myslel, že Thiem je jen o 3 roky mladší než Nadal už žádnými řečmi neobhájíš smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 13:36Od: blixa
Ale no tak ! Myslíš že nevím, jakej je Nadal dědek ? To bys mě urazil ....
[ Reagovat ]
23.11.2020 10:21Od: Pavol Dominic škoda.
Ten tie-break v druhom sete si pokašlal a dostal si sa do psychickej nevýhody. Tak možno o rok.
[ Reagovat ]
23.11.2020 09:25Od: George_Renel JIný nebude
https://www.idnes.cz/sport/tenis/daniil-medvedev-turnaj-mistru-vitez-rozhovor.A201123_074053_tenis_elv
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:04Od: Stan_Borowitz
Tak on bude možná skromný a pracovitý introvert jako třeba Borg, jenže Borg měl tu výhodu, že to na něm a jeho projevu bylo tak nějak vidět. Medveděv má bohužel často takový zvláštní, jakoby jízlivý výraz, který mu ten celkový dojem dost kazí.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:34Od: Marduch Re: Ezo okénko
Daniil 11.2. typický vodnář - "rezervovaný" vztah k autoritam, věci si dělá po svém a jen tak nekomu/ničemu se nepodridi smile.
[ Reagovat ]
23.11.2020 18:24Od: Forehand
Vodnár, palec hore :)
[ Reagovat ]
23.11.2020 06:50Od: steve79
Medveděv má mentalitu vítěze. Když se dostane do finále, tak ho většinou vyhraje. Ve 24 letech má na kontě 3x výhru masters 1000 a 1x vítěz turnaje mistrů. Velice slušný začátek.
[ Reagovat ]
23.11.2020 08:10Od: goodtennisfan
Je pravda, že mezi mladými je to úctyhodný úspěch..bláznivější je, že Nadal měl tehdy kariérní grandslam smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 08:56Od: ttopi
Tak o Medvědoviu taky nikdo neříká, že má Nadalův potenciál. Ale obecně dneska ve 24 letech moc tenistů lepší úspěchy prostě nemá.
[ Reagovat ]
23.11.2020 09:05Od: steve79
Nadal je jiná liga. Medveděv bude získavat tituly na hardu. Na vítězství ve Wimbledonu to nevidím. Dělá hrozně moc chybí z čopů a na trávě to skáče mnohem méně než na hardu.
[ Reagovat ]
23.11.2020 10:54Od: goodtennisfan
To nebyla negativní reakce, že to tady někdo tvrdí..jen je to celkem drsné porovnání..na druhou stranu, Djokovič začal být členem big3 až v roce 2011, to mu bylo 23..možná nás Medvedev ještě překvapí smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:05Od: turista
Ano. Djokovič se prosadil taky později. Bilanci v letech 2005-2010 s Nadalem má 18:43 na počet titulů a 2011-2020 63:43. Je jednoznačně nejlepším hráčem posledního desetiletí. Hráčem období 2001-2005 je Federer a 2005-2010 Nadal.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:40Od: Stan_Borowitz
Tomu nějak nerozumím, jednou to máš na deset let, jindy na pět, rok 2005 se ti tam navíc nějak překrývá, asi myslíš 2006-2010, ale ani to není pravda. Co se týká velkých titulů, tak RF a RN to mají v období 2006-2010 na GS 8:8 a na TM 3:0, tedy celkem 11:8, ale Rafa má zase v roce 2008 olympiádu, takže bych řekl, že je tak nějak nastejno.

Federerovo nejhorší období je jednoznačně 2011-2015, kdy získal jen 1 GS, 2 TM a získal stříbro na OH, Rafa za tu dobu získal 5 GS, zatímco Novak 9 GS a 4 TM, čili jednoznačně dominoval.

Pro zajímavost, za roky 2016-2020 je ta bilance následující
GS TM OH Celkem
RF 3 0 0 3
RN 6 0 0 6
ND 7 4 0 11

Takže pokud to vezmeme po desetiletích, 2001-2010 dominoval Federer s tím, že ve druhé polovině ho srovnal Nadal, kdežto od roku 2011-2020 dominoval Djokovič s tím, že ve druhé polovině mu trochu šlapal na paty Nadal.

Jistá je jedna věc, že ani jeden z nich nebude dominovat v desetiletí 2021-2030...
[ Reagovat ]
23.11.2020 13:01Od: ttopi
Djokovič 4TM určitě ne.
[ Reagovat ]
23.11.2020 13:59Od: Stan_Borowitz
A jo, sorry, ta 4 mi tam zůstala z předchozí pětiletky... tam patří taky 0.

GS TM OH Celkem
RF 3 0 0 3
RN 6 0 0 6
ND 7 0 0 7

Zajímavé tedy je, že Rafa v éře dominance Rogera i Novaka začal dýchat na záda dominujícího hráče v druhé polovině této éry, ale nikdy je nedokázal dostihnout.
[ Reagovat ]
23.11.2020 14:10Od: Kamilos88
Problém Nadala v tomto srovnání bude vždy antuka. Ten povrch Rafovi hodně dal, ale taky mu hodně vzal.

Tím, že jeho svatým grálem byly vždy měsíce březen, duben, květen, kde bych schopen umřít za každý fifteen, tak poté na tuto dřinu doplácel celou sezónu.

Do roku 2010 to zvládal a vypadlo to, že se z něj stane hráč s enormními výsledky napříč všemi povrchy.

Nicméně s přibývajícím věkem se z Nadala čím dál více stával antukář a od roku 2013 se to zlomilo definitivně.

Po roce 2013 nemá Nadal ani jeden GS titul mimo French Open, kde by porazil Djokoviče, nebo Federera a nejen GS titul, nemá žádný neantukový titul, kde by jednoho, nebo druhého ze svých rivalů přehrál.

Letos měl obrovskou šanci získat Masters, nebo ATP Finals, který mu chybí, ale narazil zase na novou generaci, které už na hardu přestává stíhat taky.

Takže pokud Nadal uvažuje nad neantukovým GS, tak by se mu musela sejít brutální forma s absencí BIG3 a navíc by "next gen" musela povypadávat v prvních kolech.

Nedokážu si představit neantukový GS, kde Nadal od OF, nebo QF půjde přes komba Zverev,Medveděv,Thiem, Djokovič, Tsitsipas,Federer.

Ta USO 2017 a 2019 to víceméně reflektují, jedno finále Anderson, jedno Medveděv s tím, že už měl mega problém s Thiemem v roce 2017 a megaproblém s Medveděvem 2019.
[ Reagovat ]
23.11.2020 14:26Od: Forehand
Pravda, po roku 2013. Nadal od tohto roku prestal porazat svojich rivalov mimo svoj povrch.

U Federera to v podstate plati nepretrzite, mimo svoj povrch ich neporazal nikdy, v podstate s nimi dostaval nepekne nalozene aj na svojom povrchu.

Takze v tomto porovnani bude Federer vzdy, v kúte.
[ Reagovat ]
23.11.2020 15:25Od: Herbert_Hoover
No od QF ani nemůžeš narazit na šest soupeřů, takže je jisté, že tohle kombo ho určitě nepotká, leda že by proti Rafovi hráli čtyřhru. smile Je troufalé tvrdit, že Rafa na neantukovém GS nebude stačit na Next Gen, když s nima ještě na neantukovém GS prohrál dohromady jediný zápas. smile Miluju tyhle závěry po jedné prohře, kdy to Rafa neunesl zkrátka a odehrál nejhorší letošní zápas vůbec.
[ Reagovat ]
23.11.2020 15:46Od: Herbert_Hoover
Rafovi vzala hodně zranění, ale za mě spokojenost, na to, že kolem roku 2009 si "elitní" fyzioterapeuti lámali hlavu nad tím, kdy přesně Rafa skončí a počítali to div ne na měsíce, tak máme rok 2020 a Rafa stále vyhrává největší tituly. Jeho herní fyzicky náročný styl má přitom jen minoritní podíl na tom, proč není na tvrdých kurtech tak konkurenceschopný nebo proč vynechal tolik turnajů pro zranění. Důvod jej provází již od dětství. To, že za jeho zranění může herní styl je mýtus stvořený fanoušky Rogera a přiživovaný po desetiletí.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:12Od: Kamilos88
Kombo bylo myšleno obrazně, spíše jako kombinace možných soupeřů čili ten, nebo ten.

Ne všichni po sobě. smile

Ostatně na TM jsme viděli, jak to víceméně dopadlo.

Thiem dělal Nadalovi problémy už na USO17, na AO19 to byla už konečná, čtyři sety. Medveděv hrál 5 setů na USO a měl 3BB aby byl break nahoře v pátém setu.

Čili 2/3 zápasů na neantukovém GS Nadal vyhrál o kousek, třetí prohrál, takže dominance nad nextgen je fajn na čísla, ale v detailu ani ne.

Já nemám žádné soudy, píšu to, co vidím. Na BIG3 Nadal na GS kromě French Open, prakticky nestačí už 3/4 dekády a všechny neantukové GS získal bez nich, to je čistá realita.

Navíc nová generace Thiema a Medveděva už bude na AO a USO reálný problém, ne jenom nextgen a to pro všechny vč. Djokoviče.

Budu se opakovat, Djokovič s Nadalem vyhoří spíše mentálně, než fyzicky, ostatně nám to na TM oba dva ukázali. Zatímco Djokovič byl regulérně přehrán soupeřem, Nadal se poskládal psychicky.

Jde vidět, že to, co Rafovi chybí ve sbírce jej psychicky svírá a nemyslím si, že to bude lepší, stejně to má Federer, Nadala to dohnalo taky.

Budu mu věřit tam, kde si věří on - čili na antuce, možná Montreal, US Open, ale tam, kde se mu nedaří lze očekávat podobné mentální výbuchy. AO, sunshine double, tráva, haly.

Můj názor.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:37Od: Amputace
Jen k tomu zápasu s Medvěděvem na US, když už se na to díváš nikoli přes čísla, ale v detailu. Nadal vedl 2:0 na sety a ve třetím měl break k dobru. Nebál bych se tvrdit, že byl podstatně blíže k výhře 3:0 než Medvěděv k výhře 3:2. Takže brát zrovna tento zápas jako ukazatel toho, že next gen už ho na GS stíhá a prohrává s ním o pár míčů, je dost zkreslující. O pár míčích a detailech byla prohra s Thiemem na AO, ale ty prostě napíšeš - ve čtyřech setech, jako by to ani nebylo vyrovnané...

Se zbytkem v podstatě souhlasím.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:55Od: Kamilos88
Jasný OK, ale tady to bylo podáno tak, že Nadal nextgen demoluje na sračky. Je to hloupost, vyhrál v pěti setech, mohl vyhrát ve třech, nebo v pěti prohrát, totéž s Thiemem na AO 1:3 3:1 změnily 2-3 míče.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:58Od: Amputace
A ty to zase podáváš tak, že Nadal se potřebuje next gen na GS mimo antuku vyhnout, aby mohl pomýšlet na úspěch (lol), přičemž realita je taková, že s nimi zatím na GS ani jedinkrát neprohrál... Navíc to opíráš o jeho výkony na turnaji na jeho nejhorším povrchu, který navíc nikdy nevyhrál, takže jeho sebevědomí tam asi nebude žádná velká sláva.
[ Reagovat ]
23.11.2020 17:03Od: Kamilos88
Vůbec ne psal jsem o big3 a nextgen v příštím roce. Tam to bude dle mého problem. smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 18:35Od: Forehand
Kamil zas uplne mimo.

Vyčítať ako fanusik Federara, ktory na Big3 nestačil celu karieru a v podstate na vsetkých GS, ze práve Nadal vyhráva iba na antuke a Federera porazal mimo antuky iba 6 rokov a s Novakom vyhral iba dve hardové GS finále.

To je pripad pre doktora, jednodnazne.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:39Od: Herbert_Hoover
> "Medveděv hrál 5 setů na USO a měl 3BB aby byl break nahoře v pátém setu."

Rafa vedl o brejk ve třetím setu a pak měl další brejkboly v desátém gemu, aby vyrál ve třech setech, a? Problém je, že na to, jak tu šermuješ skálopevnými tezemi o tom, že Nadal bude muset spoléhat na vypadnutí Next Gen, bych čekal, že ho každý z nich minimálně na GS už porazil, ale ono ejhle, leda houno :) Takže je to vlastně blbost takové statečné soudy psát, že ano.

> "Já nemám žádné soudy, píšu to, co vidím."

Ignoruješ okolnosti, nezasazuješ správně do kontextu atd...

Djokovic už ve skupině demonstroval neformu nebo absenci vůle zvrátit nepříznivý výsledek, tok zápasu. Rafa hrál ve skupině skvělý tenis, bohužel selhal totálně proti schůdně hrajícímu soupeři, který byl z něho mentálně dole, podobně jako rok nazad. Je to trpká prohra. Ale kuriózní v tom, že navzdory špatnému výkonu podával do zápasu, to nás fans může motivovat ve víře v lepší zítřky. Taky bych chtěl, abych byl čtyřikrát vicemistrem v něčem a řekl si, že se mi to nedaří. Fakt, že Nadal hrál pětkrát finále AO, jednou vyhrál, čtyřikrát prohrál a z toho dvakrát vedl o brejk v pátém setu, je vlastně super na to, že se mu tam nedaří. smile Pokud bych o někom řekl, že se mu nedaří, tak bych čekal, že nepřelezl nikdy čtvrtfinále třeba nebo možná ani to ne vlastně. Rozumím, že na člena big 3 jsou kladeny vyšší nároky, ale přesto. Je vlastně i docela speciální, že Nadal hrál v IW pět finále (tři tituly), oproti tomu třeba Murray stanul v jediném finále. Miami pět finále, to jen taková perlička.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:51Od: Kamilos88
Tyhle domněnky miluju.

Djokovič ve skupině prohrál s Medveděvem, protože na něj neměl co hrát, jednoduchá věc. Říkat, že šlo o absenci vůle zvrátit nepříznivý výsledek je hloupost, neměl na to, prohrál. Tečka.

Rafa selhal ve skupině několikrát, prohrál vyhraný set a pravděpodobně zápas s Thiemem v tiebreaku, nepochopitelně a zbytečně šel do tří setů s polovičním Tsitsipasem a nakonec nedopodával zápas z Medveděvem.

Takže to, že hrál skvělý tenis je sice pěkné, ale ten skvělý tenis zabil mentálním selháním.

Pojem daří/nedaří se dá vyložit ruzně. Pokud někdo udělá 5x po sobě SF v Bratislavě, tak se mu tam daří, nebo nedaří protože nemá finále?

Nadal má některé turnaje vyloženě zakleté, to je TM, nebo AO, Miami, Bercy, on tam jede vyhrát, chce vyhrát, ale není mu přáno, nevěří si a tak to potom vypadá.

Btw. Nesnaž se tvářit jako mistr objektivity, nejde ti to, Nadalovi fandíš, víme to všichni, ukazuješ to v každém příspěvku, tak to prosím tě nepiš jako reportér Eurosportu, láska k Rafovi ovlivňuje tvé názory, normální věc.

Další diskuzi neřeším, nemám na to energii, je to furt dokola.
[ Reagovat ]
23.11.2020 17:27Od: Herbert_Hoover
S Tsitsipasem hraje tři sety ač hraje špatně nebo dobře, klíčové je, že zápas dotáhne do vítězného konce. Je to paradox, že daruje set hráči, který nemá return a jeho hra mu spíš nesedí než jo, ale je to tak. Djokovic se ani nepokusil nic změnit, stejně jako s Nadalem na RG, hrál pořád to samé i když to nevycházelo a kupil UE. Soupeř přišel s dobrou taktikou a on nic nezměnil. Není to Djokovic jako dřív, chybí emoce, predátorský instinkt, pohled tygra. To mi nikdo nevymluví a můžeš si to klidně nazývat sám pro sebe, že neměl co hrát. No jistě, nemáš co hrát, když se nepokusíš. Neměl jsem na to je často omluva pro to, že jsem se nepokusil.

Proti Medvedevovi hrál špatný tenis a mentálně selhal, to je ten rozdíl. Co jsem chtěl akcentovat je nesmysl srovnávat Djokera a Rafu na TM. Oba úplně jiný obraz hry v základní skupině a přístup.

V Paříži hrál jediné finále a to už je pravěk. Na TM dvě finále. Statisticky je to bída oproti turnaji, kde hrál pět finále a navíc tam už vyhrál. Sice v Paříži tak poloviční účast, ale stejně si myslím, že i kdyby se zúčastnil vícekrát, až tak moc se na tom nezmění.

Naopak já bývám k Rafovi dost kritický a častokrát jsem na něj fakt naštvaný, když vím, že měl na výhru, ale ho.no typu, že teď bude muset spoléhat na to, že Next Gen vypadne v prvním kole, mě nenechá chladným. Na základě nulových faktických argumentů. Jediné prohry na GS s Thiemem. smile No jak říkám, naprostá magořina tento názor.
[ Reagovat ]
23.11.2020 17:31Od: Amputace
Přesně tak. On se opírá o dojmy, ty o dosavadní match-up s next gen na GS. Tady snad ani není o čem diskutovat... Však nechejme ho v tom :)
[ Reagovat ]
23.11.2020 18:25Od: Kamilos88
A já vás nechám v tom vašem světě. Stejně tocite pořad totéž, takže nevidím důvod, proč vám něco vysvětlovat smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:41Od: Herbert_Hoover
*IW čtyři finále, z toho tři tituly
[ Reagovat ]
23.11.2020 14:15Od: Forehand
Turnaje sa delia na GS a vsetky ostatné.

Fakt nedávat do rovnakej tabulky s TM a OH prehoha :)
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:17Od: Stan_Borowitz
Proto je to tam rozděleno, aby se nemíchaly dohromady.

Já vycházím z metodiky Wikipedie, ta mezi základními statistikami uvádí tituly z GS, TM a OH.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:42Od: Amputace
No sice jsi to rozdělil, ale vy výsledku stejně poměřuješ celkový součet, v němž má TM stejnou hodnotu jako GS :)

Jinak co je to dekáda? 2010 - 2019, ne? Protože 2020 už jsou přece dvacátá léta, stejně jako 2010 léta desátá... Možná se pletu, ale přijde mi to logičtější, než kdyby měl dekádu uzavírat rok otevírající současně dekádu následující...
[ Reagovat ]
24.11.2020 01:45Od: Stan_Borowitz
To je jako spor, jestli křesťanský kalendář (nebo třeba taky život) začíná rokem 0 nebo rokem 1. Logicky rokem 1, ale kupodivu s tím mají pořád někteří lidé problém...
[ Reagovat ]
24.11.2020 09:04Od: Forehand
To je otázka.

Ked sa narodi dieta, prvy rok sa pripise az ked sa naplni 365 dni. Ked ma clovek 364 dni, má stále 0 r.

Takze je celkom mozne ze rok 1 sa pripisal az za rok.

A ako si spominal ako relevantný zdroj wikipediu, práve Wikipedia dekádu ráta 00-09.
[ Reagovat ]
24.11.2020 18:58Od: Stan_Borowitz
Standardně se u našeho letopočtu začíná rokem 1, před ním je rok -1 a rok 0 neexistuje, ale existují samozřejmě i jiné systémy. Obecně je to formalismus závislý na dohodě.

Tabulka v pojetí s rokem 0 (pouze GS) by byla následující:

              RF     RN     ND
2000-2004      4      0      0
2005-2009     11      6      1
2010-2014      2      8      6
2015-2019      3      5      9

Z toho vychází, že první dekáda byla jasně Federerova, o druhou se víceméně dělí Rafa s Novakem.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:17Od: Anonym
Proto je to tam rozděleno, aby se nemíchaly dohromady.

Já vycházím z metodiky Wikipedie, ta mezi základními statistikami uvádí tituly z GS, TM a OH.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:48Od: Stan_Borowitz
Teď jsem zjistil, že jsem Rogerovi jeden titul z let 2006-2010 upřel, takže tabulka 2006-2010 by byla takto:
GS TM OH Celkem
RF 9 3 0 12
RN 8 0 1 9
ND 1 1 0 2

Takže tvrzení, že hráčem období 2006-2010 byl Rafa, je poněkud přehnané.
[ Reagovat ]
23.11.2020 14:21Od: Forehand
Je to naopak uplne presné.

V tomto období dosiahol kariérny GS, na kazdom GS povrchu triumfoval so svojimi rivalmi, s Federerom opakovane.Ma najviac GS a z kazdeho povrchu aspon 2 GS, antuka uhájená. V podstate neni o com.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:14Od: Stan_Borowitz
Pořád má ale za to období o jeden GS míň než Roger, čiže? Kariérní GS má v tom období RF taky a jak sám často píšeš, to ostatní je podružné...
[ Reagovat ]
23.11.2020 00:53Od: Forehand
Ďalší rok, už v poradí, 5-6, čo GS brali veľkí a TM malí.

Snáď mi to USO Dominic prepáči, ale ten sa zatiaľ neráta. Keď celý čas rečním o konkurencii, musím byť správne kritický aj ku Domovi.

Budúca sezona bude zaujímavá, presunutie AO na marec je nezmysel.
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:15Od: turista
Běh věcí určuje koronavirus nejen na ATP okruhu ale i v našich životech.
[ Reagovat ]
23.11.2020 16:01Od: misa
To určují politici.
[ Reagovat ]
23.11.2020 09:21Od: paddy
Momentálně nelze trénovat během karantény, takže dle Millmana je AO no-go
Buď to zruší nebo se to posune, s vládou se jedná, Tiley řekl březen je spekulace
Termín má být znám během 14 dní
[ Reagovat ]
23.11.2020 10:14Od: Forehand
Vsetko sa da, ked sa chce.

Sportovci mozu dostat vynimku, a vybavené. Ked nedostanu, ano, to je NO GO.
[ Reagovat ]
23.11.2020 11:40Od: dako
Tomu šaškovaniu s AO trocha nechápem. Po celom svete viac-menej fungujú všetky vrcholové ligy a športy za jasne určených podmienok.

Odohrali sa 2 GS, plus začala fungovať tour. Nejaké malé komplikácie a problémy tam boli, ale keď to porovnáme s následkami korony ako takými, tak to boli zanedbateľné veci. Tour od augusta ukázala, že dokáže fungovať, ak hráči a ľudia okolo toho celého dodržia podmienky.

AO by sa podľa mňa malo odohrať v normálnom termíne. Hráči vedia fungovať v bubline, vedia dodržiavať nariadenia, nevidím tam problém. Takto sa len zbytočne skomplikuje celý kalendár a silné turnaje si budú vyberať termíny, aké im budú pasovať.
[ Reagovat ]
23.11.2020 15:54Od: misa
Australané jsou vystrašení pošuci.
[ Reagovat ]
23.11.2020 00:21Od: Rogers Druhý Davyděnko
Velká gratulace Dane, skvělý výkon a zasloužené vítězství. Trochu mi to připomínalo Davyděnka 2008-2009 na TsmileM. Doufám, že ty šampióny ještě mnohokrát proženeš...
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:24Od: paddy idemo Sparta
2:4
smile smile smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:08Od: Patik
Pohodička..veď...nemusíš sa tešiť..veď si vyhral len Turnaj Majstrov a porazíl pritom top 3 players..bežná nedeľa..predpokladám že nebude ani oslava..po tlačovke ide doktorka Quinnová na Prime..stíhaš..
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:02Od: dako
Tak jeden Rus nám otvoril TM v Londýne a druhý to tak uzavrel.

Zaslúžil si to. Po včerajšku som to prial jemu, škoda, že to Rafa totálne nezvládol dopodávať v druhom sete.
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:02Od: dako
to tam*
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:20Od: paddy
Kdyby to Rafa dopodával, pak by zase TB vyhrál Djokovič a Rafa by finále stejně prohrál smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:15Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
23.11.2020 05:21Od: Herbert_Hoover
To je přeci blbost když hrál Rafa až po Djokerovi.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:08Od: turista
No tak nezlob se na mě, ale případné finále Djokovič-Nadal by vyhrál Djokovič. Ta motivace pomsty za finále RG by tam byla velká.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:24Od: Herbert_Hoover
Ty jsi fakt úplně mimo už. Reaguji na to že by Djoker vyhrál TB kdyby Nadal dopodaval a to přeci nejde když hrál už před ním. Prvně hrál Djokovič pak až hrál Nadal vy fanatici. :)
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:38Od: gigin
:DDD já se pochčím.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:57Od: Herbert_Hoover
Fakt blázni tady někteří :))
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:49Od: FulnekUltras
Nevidel som ani loptičku, ale Medvedíkovi veľký titul každopádne pristane. smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:51Od: Tomas_Smid_fan
Kam přistane?
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:08Od: FulnekUltras
buď rád, že už 28 let tady díky Mackovi na nikoho nedoplácíš, a jde ti to náramně k duhu ;-)))
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:34Od: Alien
Titul zcela ve správných rukou! Daniel si ho za vyřazení Šťourala v semi. jednoznačně zasloužil! Bravo a velká gratulejšn.
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:07Od: tenista1
presne tak, titul si zaslúžil viac ako Thiem, ako jediný neprehral ani 1 zápas smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:09Od: FulnekUltras
stejně jako Petra na TM v Istanbulu 2011
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:09Od: raduz
Dnešní finalisté budou příští rok už dost míchat kartami, a to zejména na tvrdých kurtech Oba mají velké tituly,výkonnost a umí porážet ty nejlepší.K nim možno přidat Zvereva.nikomu dalšímu moc nevěřím.Antuka však zůstane Nadalova,tu on ještě nepustí.Ne Wimbledonu může překvapit Federer,trava a stáří se až tak nevylučují,on je ke hře na ni navíc předurčen.Dnešní finale mělo velmi vysokou uroveň
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:15Od: paddy
jediné co je jisté, že v lednu se hrát nebude smile smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:51Od: FulnekUltras
nech se vytrasovat radši hned, ať si tě můžou odškrtnout smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:18Od: turista
Thiem má na to sebrat důležité tituly i na antuce. Je excelentní antukar.
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:19Od: turista
A Djokovič je taky zvyklý na antukové tituly. Letos Řím loni Madrid.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:09Od: FerrariF50
No víc jsem přál Thiemovi, ale ani Medvedev mě nevadí, je mi na něm sympatický chození na síť a v jeho případě opravdu velice rychlé servírování, žádný příšerný pinkání a rituálky, který člověka akorát tak naserou. Takže dobrý, byl to zajímavý turnaj a Medvedev zaslouženě, udolal Djoka i Nadala a byl prostě nejlepší.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:21Od: farr
Ja jsem víc přál Medvědovi, ale přesně jeho tenis je nepředvídatelný, sice dost rád brání, ale když uz zaútočí stojí to za to. S tím servisem to je óda na radost prostě bum bum fofr jako Fedex , žádný půlhodinový škrábání v zadku nebo 1 milionkráte pinkat o zem. Moderní svižný tenis a tak to má být tak je to správné.smile Divnej rok ale zajímavý výsledky, každou velkou akci vyhrál někdo jiný. Což je za mě super smile .
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:25Od: raduz
To,jak mu odsejpá se mně taky moc líbí.je to férový
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:46Od: Tomas_Smid_fan
Tak on to ale určitě nedělá proto, aby to bylo rychle nebo férový. Zkrátka mu to tempo tak vyhovuje a to myslím platí u většiny servismanů.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:54Od: FulnekUltras
návyky z mládí, umocněné až později získaným pocitem beztrestnosti - bohužel
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:30Od: dappe
Mě překvapuje, jak málo lidé tohle řeší. Na tyhle hráče, co do 15 vteřin podávají, se přitom kouká nejlépe. Zápasy pak mají daleko lepší tempo a pořád se něco děje.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:52Od: FerrariF50
Jo já jsem přesvědčen, že určitě hodně důležitých i klíčových fiftýnů a tím pádem i zápasů vyhrál Djok i Nadal nad Rogerem kvůli tomu, že Rogera rozhodilo když tam čekal 30 pinknutí až Djok dopinká a nebo až si Nadal uskuteční všechny ty svoje příšerný předehry, ... mě to deptá u televize, natož hráče co jsou naproti, to musí být prostě hrozný. Proto já Djoka ani Nadala nikdy nemůžu tak uznávat, hlavně pro tohle, protože to je z mého hlediska normální psychický deptání soupeře a pravidlo 30 sekund tu mělo být dávno. Ať mi nikdo netvrdí, že kolikrát ty jejich minutový přípravy nebyly jen na rozhození soupeře a není to férový ani trochu.
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:35Od: ttopi
Řekl bych, že to vadí většině hráčů. Všichni ale Novaka s Rafou respektují a proto to neříkají nahlas. Musí být fakt náročný čekat na servis a pak Novak/Rafa dají do sítě a je to všechno na novo...
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:40Od: dappe
Já už to beru jen z pohledu diváka, při podání některých expertů mě tenis jednoduše nebaví a vlastně nechápu, jak někoho vůbec může.

Je zároveň jasné, že to spoustě tenistů musí vadit, zejména těm útočným, co rádi hrají v tempu. Proto mě překvapuje, že se to neřeší. Naprosto rozumím tomu, že někdo chce hrát pomaleji, ale proto je nějaké rozmezí v pravidlech. Nadal pokud jde přes druhý servis, tak se čeká na výměnu přes 50 vteřin. Pak tu máš v jeho případě ten extrém, kdy první servis má dotyk s páskou a on si k opakování znovu nechá na výběr několik míčů, pak si vybere a udělá celou proceduru znova, poté netrefí první servis a jde přes druhý. V tu chvíli čekáš snad minutu a půl.
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:58Od: FerrariF50
No tak oni se to snaží řešit tím 30s limitem, ale stejně se v naprosté většině případů to překročení neřeší a Djok i Nadal těch 30s využíjí vždycky celých a je to zdlouhavý i tak, i když dříve když žádný limit nebyl tak to bylo samozřejmě ještě o dost horší. Mě třeba Nadal nějak nevadí a mám rád jeho zápasy, ale ten jeho trapnej rituálek uplně nenávidim. Djokovo pinkání rovněž.
[ Reagovat ]
23.11.2020 07:38Od: ttopi
Zase ber v potaz, že před každým míčkem je potřeba se soustředit. Někdo to dělá za pochodu a nepotřebuje před každý míčkem extra dávku koncentrace, třeba jako Medvěd kterej vezme míček a jede. A podání má dobré, takže je vidět že to jde. Nadal za to v podstatě nemůže, jestli trpí nějakou formou obsedantní poruchy, nicméně je to komické. Djokovič už pinká podstatně méne, než dříve. Ale ani ten to podle me nedělal s úmyslem rozhodit soupeře. Prostě si potřebuje být před každým servisem jistý, že je koncentrovaný. Možná i díky tomu se mu v životě podařilo otočit několik zápasů, kdy byl už na lopatě.
[ Reagovat ]
23.11.2020 10:32Od: FerrariF50
No jasný a o tom mluvim, ... samozřejmě že jemu to pomohlo, jinak by to nedělal, ale soupeři který tam půl hodiny čumí na driblink to určitě nepřidalo, ba naopak jak píšu, soupeře to mohlo akorát tak rozhodit a zvláště pak takové útočné soupeře, jako je Roger, takže prostě hnus, ... každý ví, jaké maličkosti kolikrát rozhodují a já jsem přesvědčen na 100%, že jen tohle deptání soupeře rozhodlo kolikrát o fiftýnu, gemu, setu a tím pádem i třeba o celém zápasu. Nikdo nemůže říct nic, pokud to je v rámci pravidel a soupeř je tím pádem neporušuje, ale rozhodně to není férový ani trochu a kdoví jak by H2H vypadala, kdyby se jelo ve větším tempu a Roger nemusel na ty dva furt čekat. Neříkám že by to bylo extrémně jinak, ale klidně pár matchů to ovlivnit sakra mohlo. Samozřejmě jen moje domněnky, ale tak to vidim.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:13Od: ttopi
Takhle - je jisté, že tohle "chování" hráče na příjmu ovlivňuje. Totiž i ten přijímací hráč se musí nějak koncentrovat a tohle tomu určitě nepřidá, spíše naopak. Ale dokud je to v rámci pravidel, nemá cenu se v tom vůbec babrat. A už vůbec bych na tom nestavěl obhajobu Rogerovo špatné H2H. Určitě by něco bylo jinak, ale tak to prostě chodí.

Navíc si neumím představit, že by se třeba na Nadala začalo až tak šlapat, že by byl nucen ze svých rituálů na podání ubrat. Tito lidé pak začnou zmatkovat a cítí se nesví. Rafa by se výkonostně 100% zhoršil.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:11Od: turista
Djokovič po tom dlouhém pinkání míčkem o zem často dělá přímé body z prvního podání. Je možné, že někdy ten časový limit bohužel překročí.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:45Od: farr
Jednoznačně souhlasím. U soubojů Rafa vs Nole člověk kolikrát až usíná. Za prvé to jejich tempo obou je naprosto otřesné, už jen kvůli jim dvěma bych zavedl striktní 15 sec limit, hlidany a penalizováný robotem. Pokud by jim to nevonelo můžou klidně ukončit kariéru. No Problemo. Za druhé ty jejich tisíckrát opakovany souboje ... Já vám nevim lidi dyť je to furt dokola, to vás to furt baví. Za m? jednoznačně zábavnější sledovat víc varovných hráčů smile.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:47Od: farr
* vyrovnaných ( ach ta autokorekcesmile) smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:50Od: Tomas_Smid_fan
Sem si říkal, na koho z nich si mám dát bachasmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:52Od: farr
smile smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:03Od: Tomas_Smid_fan Kvalitou
asi nejlepší zápas, i když dramatičtější byl Dom vs Joker.
W/UE 37/30 : 29/29. Dom nasázel ve 2.a 3. setu několik laciných chyb a ty rozhodly o vítězi. Medvědova obrana při jeho výšce je neskutečná. Atraktivnější je samozřejmě hra Doma. Tak snad příště...
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:03Od: Ereinion
Medvěd o něco lepší a podle toho to dopadlo...Thiem měl nějaké šance v druhém setu, ale i ten první set byla celkem haluz, nebyl lepším hráčem...
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:02Od: Berny meda
Lidi co je to za cloveka ? Medved, jeho trener i manzelka.. to maji vsichni strasne na parku. Jeho trener po match ballu zero emotion. Nejvetsi uspech kariety a borec pokrci ramenama. Medved je frajer, prapodivny styl, navic v konstrastu Thiema , na ktereho se strasne krasne diva je toto moroust ale fandim mu. Jinak jak je to s tim Nadalem ? Uhral s nim nejvyrovnanejsi vysledek i presto ze hral tuzku = Nadal je dobry nebo spatny ? Od ledna je Medvedev, na ktereho si nadal po strasnem vykonu vypracoval 6:3 5:4 a servirovani do matchu, je favorit a Nadal na odpis ? nebo jak to je ? Thiem ktery po slusnem vykonu s nim uhral stejny vysledek je ted uz tak jasne lepsi nez Big3? moc se v tom nevyznam, potrebuju to vysvetlit..smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 00:54Od: Forehand
Rafa predviedol súper tenis v týždni, ale víkend totálne spackal.

Medvedev je silnejší v halách, ako vonku na harde.
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:26Od: turista
Medvěd ho měl v hlavě a musel překonat psychický blok. Dokázal to. Příští rok už se s Nadalem mazat nebude.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:01Od: a.magerova Gratulace vítězi TM 2020.
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:04Od: com
kterym neni Federer, Nadal ani Djokovic, takze spokojenost smilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:15Od: a.magerova
kterym neni Nadal ani Djokovic, takze spokojenost smile smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:25Od: annah
smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:01Od: annah
No co sedá dělat, "polibek smrti" putuje za Méďou. Jestli se mu bude v příští sezoně dařit tak jako minulým asi čtyřem vítězům TM, tak to bude pomsta za to, jak nám vyřadil Doma. smile
Ale zaslouží si pohár, letos byl prostě nejlepší. Nashle u protinožců!
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:00Od: Nola
Dom skoda, 2 x prehrane finale na TM v rade, ale v kazdom pripade GS je viac.... Medved porazil na jednom turnaji NO1, 2, 3, vcera tu bola taka statistika, podarilo sa to iba par hracom, Dom sa mi zdal ku koncu viac unaveny, pritom Medved hral vecerny zapas, no ruska masina akoby napisala annah
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:00Od: farr Zaslouženě Medvěd
5 zápasů - 5 výher . není moc co jinýho dodatsmile . Bravo smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:12Od: tenista1
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:58Od: ipko GL Medveď
Thiema mi je ľúto, dva roky po sebe veľmi blízko k veľkej trofeji, ktovie či ešte dostane ďalšiu šancu na TM
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:58Od: Kamilos88
Thiem si to prosral sám. Jeho chyba
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:53Od: Alien
Danieli, do toho! Danieli, do toho!
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:47Od: duhove_hovinko
Lidi..cp se stalo s Dolgopolovem? Hraje ještě?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:47Od: Frantz
Nesympatickej brtník a jeho hnusnej tenis win..
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:50Od: Kamilos88
Kleenex?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:39Od: annah
Muselo to přijít. Medvěd Doma už dlouho tlačil. A má brejk. Nevypadá to s Thiemem dobře. Asi bude muset dál hladit jen pohár z USO.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:41Od: Tomas_Smid_fan
Medvěd neuvěřitelná obrana...
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:43Od: Tomas_Smid_fan
Dom musí na vysoké riziko a chybuje. Ty dvě trefené pásky při FH po lajně, ty byly zlé...
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:47Od: brixner
Nemam chuť už nic hladit, i když uhlazenej gentleman sem velkej, to zas jó!smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:54Od: annah
Tak pohár z USO bys asi hladil, neříkej, že ne! :_) Kdyby ti patřil.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:36Od: Nola
Medved ma to snad 8/0 na BP
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:37Od: ipko
tak už 1/9smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:38Od: Nola
tuto hru zial Medved tlacil, z oboch stran brutalny tenis, paradne finale aj bez B3
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:42Od: ipko
kvalitný a pekný tenis, snáď sa Dom ešte k aspoň jednej šance na returne do konca dostane
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:54Od: Marduch
Jj, tenis chvílemi na krev s minimem chyb..
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:19Od: Patik
Hmmm..Dominica začne ochvíľu lámať..ešte pár gemov a začne robiť zlé rozhodnutia a skracovať výmeny podobne ako Rafa včera..dva gemy pred koncoom si Dominic spomenie že vyhral grandslam a uvedomí si že aj keď prehrá tak to nebude až také hrozné..Danil mu po zápase pogratuluje zo slušnosti k skvelej sezóne a tým uzavrieme tento turnaj a sezónu..
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:26Od: ipko
snáď neprehrá dva roky po sebe v trojsetových zápasoch finále na TM, keď bol tak blízko aj minulý rok proti Tsitsipasovismile nech si Medvedev ešte počká
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:16Od: milik254
Máte nesekající se stream?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:23Od: d@ve
https://live-stream365.com/onlineplayer.php?stream_id=1737212
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:24Od: Marduch
Sport365live?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:27Od: paddy
Sekající se je lepší
Jednak jsi napjatý, jak každý míč dopadne a druhak jsi napjatý, jestli uvidíš, jak míč dopadne smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:44Od: brixner
Mě se to taky sekalo!
Tak sem s tim sek a hotovo!
Dam si svejch vosum hábéček před spanim a du spát!smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:16Od: ipko
to už je VAR aj v tenise?smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:08Od: Tomas_Smid_fan Darované BB
byly nakonec pěkně drahé, zatím Doma stály set. Medvěd i podle čísel ve druhém setu aktivnějším hráčem.
Dom sám dobře ví, že to zmrvil...
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:07Od: paddy to už jsme někde viděl
Mr. Kolaps v TB
s Djokem 0-4 6-4
s Medvědem 2-0 2-7

nervy má pořád, i když získal GS titul, což sám řekl

nebýt kolapsu Djoka, tak dnes by koukal jjen v TV smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:08Od: Nola
2:0 nic v TB neznamena, neplet jablcka s hruskami....
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:05Od: Nola
Dom takto vyhnojit TB, cely set lepsi hrac a bum
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:07Od: d@ve
To teda. smile Snad ho to v 3.setu nepoznamená. smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:09Od: paddy
jasně, že né, jen to pořádně nabudí Medvěda smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:22Od: d@ve
No nezdá se mi, že by nebyl nervozní. smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:46Od: darek.vrana
Na Sport.cz: "Bitva o senzačního krále TM je tu!". Včera prý "senzace", když Medveděv porazil Nadala...smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:47Od: PH94
smiležaludi. Mohli se alespoň mrknout na kurzy před zápasem.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:49Od: Kamilos88
To znají jeho fans

Jezis kde jsou
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:55Od: Tomas_Smid_fan
na Sportu byli taky v šoku když No3 porazil No1. Co dodat, klauni...
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:45Od: ipko
Thiem je lepší, zaslúžil by si to v dvoch setoch
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:47Od: Nola
je, Medved nehra ani z daleka co predvadzal vcera, resp. v skupine, mozno je to sposobene hrou Dominica, ktory je lepsi v obrane aj v utoku, dokonca mam pocit, ze ma lepsi servis aj return
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:49Od: PH94
Nutno podotknout, že má Medvěd i kopec smůly. Dominic spoustu lajn a prasátek.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:52Od: Tomas_Smid_fan
je to brutální tenis z obou stran. Ten extrém je tlačí k chybám, někdy i relativně laciným. To se v takovém zápase stává...
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:50Od: RF46
Jenze vcera mel Rafu..dnes je kvalita jinde :)
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:38Od: Tomas_Smid_fan Dom
fantasticky připravený útoky a finální úder do... A brejky jsou v p..tahu
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:46Od: peek
Trochu jsem nepochopil předzápasový kurzy, který favorizovaly Medvěda.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:01Od: Tomas_Smid_fan
záleží jak moc. Já bych viděl zápas těsně a i tak zatím výsledkově vypadá.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:08Od: peek
Tipsport třeba 1.67 ku 2.34
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:09Od: Tomas_Smid_fan
to je celkem rozdíl. Ale já nesázím, takže jen můj laický pohled.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:13Od: peek
Já jsem teda před zápasem viděl jako favorita spíš Dominika. Tohle mě právě překvapilo a ještě s takovým rozdílem.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:35Od: PH94
Myslím, že ATP se o budoucnost bát nemusí. Brzy skončí velká trojka, ale už nyní mladíci převádějí atraktivní tenis. Thiem, Tsitsipas, Zverev, Medvedev, Auger Alliassime, Shapo, Sinner...nemyslím si, že by ATP měl potkat nějaký výraznější pokles popularity. Skoro bych řekl, že to bude možná i zajímavější. Granslamové tituly se nejspíš budou dělit mezi větší množství hráčů, zároveň se však z toho jen těžko stane divočina jako WTA. Navíc se mi každý z této nastupující generace jeví tenisově zajímavější než např. Berdych, Raonic, Nishikori, Ferrer, Wawrinka či Murray.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:39Od: Nola
akurat, ze Dominic uz ziadny mladik nie je, je to skuseny hrac, ma 27 rokov, nechapem, stale to radenie medzi mladikov
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:46Od: PH94
To nic nemění na pointě.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:58Od: Tomas_Smid_fan
no, Stana bych za nudného hráče teda nepovažoval. Ale jestli to je tvůj subjektivní pohled, pak ok.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:07Od: Nola
mne sa tenisovo pacil aj Nishi napr., ale tak kazdy ma iny vkus
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:44Od: Tomas_Smid_fan
Nishi je úkaz, hraje ženský tenis.
[ Reagovat ]
23.11.2020 12:15Od: turista
Nishi se mi taky líbí. Jeho úderová technika je učebnicová.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:25Od: Patik
Ten pocit keď porazíš Big2 na prestížnom turnaji a získaš titul..

Ten pocit keď porazíš Big2 na prestížnom turnaji a aj tak nezískaš titul.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:34Od: Tomas_Smid_fan
jj, dva v jednom.
smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:38Od: ipko
Forehand ťa už dostal argumentami o Big 2?smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:03Od: Patik
Nie ja len..myslel som tak že dvaja členovia Big3..inak po správnosti by to malo byť GOAT..Big1..King of Clay. smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:25Od: Nola
Medvedovi robia neskutocne problemy slajzy Doma, Dom dnes ma najlepsiu obranu na okruhu
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:25Od: PH94
Ta kvalita zápasu je dobrá. Velmi dobrá. Zatraceně dobrá.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:10Od: annah
Tak zatím to vypadá dobře. Máme set. Snad to Dom zvládne - nejsympatičtější chlápek na tour hned po Rogerovi. Čekala jsem dvojchyby a pod, jak je tady na BP zvykem, ale Dom to uzavřel nechtěným napálením do Medvěda. Usměvavá reakce Rusa při odchodu na lavičku byla velmi sympatická. Já tomu klukovi snad odpustím i to, že je Rusák... :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:12Od: lexikon
Co přesně máš proti tomu že je to rus?
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:18Od: annah
Je toho dost, co proti Rusákům mám, to by byl hodně dlouhý seznam. Ale tenhle Méďa mi začíná být docela sympatickej. :-) A nemůže za to, z jaké říše zla pochází. To je jasné.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:20Od: lexikon
Říše zla bez který by tu nikdo z nás dnes nebyl :) že ty bydlíš v Praze?
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:24Od: peek
Štó ty gavaríš, durak?
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:28Od: lexikon
Čistou pravdu :)
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:35Od: peek
Rusák s vymytým mozkem od Putina?
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:36Od: lexikon
Vymytý mozek máš bohužel ty :)
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:26Od: annah
Severní Morava.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:29Od: lexikon
Tak oto je to smutnější :(
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:58Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:29Od: Tomas_Smid_fan
a co s tím má společnýho Praha?smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:35Od: lexikon
Protože v Praze je mega masírka proti Rusku. Nedávno jsem se bavil s jedním pražákákem ( pravdu chytrej a vzdělanej kluk) a dostali jsme se na téma 2 SV a on mi začal tvrdit že válku začalo Rusku. V tu chvíli mi bylo opravdu do pláče jak jsou všichni v tý Praze totálně zblblý
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:40Od: peek
Dyk říkám, vymytý mozek. Poslední věta tě odhalila. smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:44Od: annah
Začali ji pěkně ruku v ruce s Hitlerem. Napadli Finsko, obsadili pobaltské státy a kousek Rumunska, s Hitlerem si rozdělili Polsko napůl a vyvraždili tam asi deset tisíc příslušníků armády a inteligence. Nedošlo jim, že v plánech šílence s knírkem jsou další na řadě. Teda nedošlo to tomu druhému šílenci a masovému vrahovi Stalinovi. Lid tam neměl do čeho kecat. Kdo kecal, skončil v gulagu.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:50Od: lexikon
Ano, máte pravdu. Omlouvám se. Zapomeňte co jsem tu vypotil. Ještě že nás všechny Amerika zachránila. Svět žehnej USA a demokracii.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:56Od: annah
O Americe nebyla řeč. Diskuse byla o tom, kdo se na koho na začátku vrhl, aby něco urval. Dolfa si to zkraje namířil na Rakousko, na nás a na POlsko.
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:05Od: FulnekUltras
Pilsudski, který se s Hitlerem paktoval první a naprosto cíleně - proti Rusku, a také proti Československu - ti evidentně nic neříká, viď? Aničko Zmasírovaná...
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:55Od: a.magerova
A jak máš ráda Zvereva (německý profesionální tenista ruského původu)?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:05Od: Tomas_Smid_fan
Zverev je politicky vyřízenejsmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:07Od: annah
Celkem jo. Podstatná je přece vlajka u jména, ne původ. :-) Zverdovi rodiče mají mé sympatie, udělali pro své děti to nejlepší, co mohli: vzali kufry a z toho blbákova vypadli. :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:17Od: a.magerova
Opravdu si myslíš, že člověk narozený v roce 1996 může za dění v roce 1939 čili za události 57 let před jeho narozením?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:21Od: RF46
Z Ruska nikdy nic dobryho neprislo :) No i treba nemci.."mladaci" taky nemuzou za koncentraky ale evropa si pamatuje.
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:13Od: FulnekUltras
hlavně -cetiletí sklerotici ;-)))))
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:21Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:27Od: annah
To si teda ani náhodou nemyslím. Naprostá většina obyvatel té velkoříše taky nemůže ani za to, co ta říše provádí dnes (třeba obsazení Krymu). Teda trochu za to možná může. U volebních uren. Mám každého, kdo tam teď žije, v mírném podezření, že svým hlasem při volbách dává hlas tomu jejich carovi a dalším darebákům, co tam vládnou. Kdo by mi podezření vyvrátil, hnedle bude můj kámoš. :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:29Od: Nola
ako to suvisi s ruskymi hracmi?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:31Od: annah
Myslíš, že nechodí k volbám?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:51Od: blixa
Tvé podezření je naprosto správné. V Rusku se panovníkovi neodpouští jediné. Slabost. Jinak může všechno.
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:36Od: turista
Krym byl většinu historie ruský. To obsazení bylo blbý. Putin ale musel Ameriku klepnout přes prsty jinak by dnes už v Sevastopolu kotvily válečné lodi US Navy.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:34Od: a.magerova
Budeš mít stejné sympatie k rodičům z Afriky, kteří vezmou kufry a z toho blbákova vypadnou k nám, aby pro své děti udělali to nejlepší co mohou?
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:41Od: annah
Pokud budou skvělí trenéři tenisu nebo něčeho jiného a jejich děti jedny z nejlepších ve svém oboru na světě, tak asi jo. :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:47Od: Tomas_Smid_fan
Fedex taky přišel do Evropy z Afrikysmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:00Od: a.magerova
Od kdy je Basilej v Africe smile

Ale jo, vím o původu jeho mámy smile

Ale přece rozhoduje vlajka vedle jména smile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:08Od: Tomas_Smid_fan
Prostě bez Afriky by nebylo Rogerasmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 22:14Od: a.magerova
Jo, to je pravda pravdoucí smile
[ Reagovat ]
23.11.2020 20:10Od: Marduch
Samozřejmě, že původ je hodně podstatný..
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:50Od: Tomas_Smid_fan
hm, posuzovat přes milion obyvatel hlavního města podle něčí hlášky o historicky komplikovaném konfliktu...
Znal jsem taky jednoho encyklopedistu, Ransdorf se jmenovalsmile
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:26Od: lexikon
Historicky komplikovaný konflikt to není, když se procedíš všemi dezinformacemi tak ti vyjde jednoduchá věc. Jako v každém století se celý Západ zformoval a táhnul proti Rusku a jako každý století Západ dostal po držce a odtáhnul :)
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:40Od: Tomas_Smid_fan
Aha, díky za vysvětlenísmile Až zas budeš cedit, dej vědětsmile Ale možná lepší, když se tu budeš věnovat písmenu T - tenisu.
[ Reagovat ]
22.11.2020 21:47Od: lexikon
Jen se podívejte do dějin, každých sto let se na Západě dají dohromady a jdou na Rusko, aby ho kolonizovali, aby ho zlikvidovali. Dostanou tam po čumáku a odplazí se. Jen si vzpomeňte na rok 1612, 1709 - bitva u Poltavy, rok 1812, rok 1914 a rok 1941! Nebylo to Rusko, kdo útočil, vždy oni přicházeli s válkou k Rusku, ale agresora vždy dělali z nich. Chlapečku naživo bych tě historicky totálně rozebral :)
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:17Od: FulnekUltras
Snaž se je trochu pochopit - oni mají před sebou akorát rudou mhu a číslovku 68 - víc je nezajímá.
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:21Od: FulnekUltras
ani to, že i tehdy to byla pouze logická akce v rámci jednoho vojenského uskupení, jehož agresivitu ve srovnání s NATO lze považovat za limitně se blížící nule
[ Reagovat ]
23.11.2020 07:50Od: lexikon
Jak to přesně bylo v 68 bych se mohl taky rozepsat, ale obavám se že by to zdejší historici nerozdýchali
[ Reagovat ]
23.11.2020 10:23Od: Fandina
Nejde o historii, ale o to, že přijede vojsko a obsadí tvoji zem. A míří ostrými. Kdo nezažil, nepochopí.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:27Od: Tomas_Smid_fan
SB bylo prase, ne?
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:27Od: gigin
To nebylo napálení, ale brnk o sako. To musí potěšit na sb.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:32Od: Tomas_Smid_fan
no, určitě by byly zajímavý reakce Big4
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:09Od: Kamilos88
Skoro 24 hodin a Nadal trash gang nikde. To musí být hluboká jeskyně
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:14Od: annah
Vykašli se na to a nekopej do poražených. Na AO budeme možná v jejich situaci zase my. Na Velký návrat ve stylu 2017 nevěřím.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:18Od: RF46
My uz sme pouze v pozici "maximalne prekvapeni". Ja uz nic necekam. Pro ty zdejsi "Rafafans" tenis skoncil, ted je to uz nezajima, ted uz jen halusky s brynzou...
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:36Od: annah
Taky to vidím maximálně na překvapení. Ale hlavně vidět Krále tenisu ještě hrát! Už jen chvíli a bude to historie. Budeme jen vzpomínat, že jsme ho zažili v akci. Já naživo v Praze na LC. Nezapomenutelné. :-)
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:45Od: RF46
Taky se tesim az zase na kurtu s raketou!!!
[ Reagovat ]
23.11.2020 01:39Od: turista
Chystá se na sezónu 2021. Bylo by s podivem kdyby nevyhrál už žádný titul.
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:39Od: Kamilos88
Ale budu :)

Jsou to trosky, které se při první prohře schovají do kanalu.

A Tak to má být
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:17Od: Nola Re: omg
opakujes sa, nezda sa ti to zbytocne?
[ Reagovat ]
22.11.2020 20:39Od: Kamilos88
Sukacka pořad nic?
[ Reagovat ]
22.11.2020 23:25Od: FulnekUltras
neříkej dvakrát smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist