Thiem v souboji největších favoritů s Medveděvem neztratil set. Ve svém prvním finále na US Open se utká se Zverevem

  • Druhé semifinále letošního US Open mezi Daniilem Medveděvem a Dominicem Thiemem bylo označeno za předčasné finále, jelikož se po diskvalifikaci Novaka Djokoviče jednalo o dva největší favority na triumf. Na dramatickou bitvu však nedošlo, Thiem vyhrál bez ztráty setu, přestože Medveděv měl šanci druhou a třetí sadu dopodávat a v obou měl setboly, a postoupil do svého prvního finále na US Open a celkově čtvrtého na grandslamech. V něm narazí na Alexandera Zvereva, který bude rovněž bojovat o premiérový grandslamový vavřín.
    12. 9., aktualizováno | Aktuality |  141 komentářů
    Dominic Thiem (© AFP)Dominic Thiem (© AFP) 
     

Dominic Thiem toho letos moc neodehrál. Po Australian Open, kde si zahrál své třetí grandslamové finále, v němž podlehl Novakovi Djokovičovi, už stihl jen antukový podnik v Rio de Janeiru a poté přišla koronavirová pauza. Během ní byl nejlepší rakouský tenista velmi aktivní, ale po restartu sezony na Masters ve Flushing Meadows hned v úvodním zápase schytal výprask od Filipa Krajinoviče.

Na US Open ale přece jen potvrzuje roli jednoho z největších favoritů a v New Yorku si vybojoval další šanci získat premiérový grandslamový titul. Po cestě do finále ztratil jediný set, a to ve třetím kole s vítězem ročníku 2014 Marinem Čiličem. Největší dosavadní test ho čekal v dnešním semifinále proti Daniilovi Medveděvovi.

Oba hráči byli po šokující diskvalifikaci Novaka Djokoviče označeni za největší favority a jejich dnešní celkově čtvrtý souboj měl být předčasným finále, které slibovalo atraktivní a dramatickou podívanou. Nakonec se ale velké drama nekonalo a Thiem bez ztráty setu loňského finalistu Medveděva, jenž mezi nejlepší kvarteto letošního ročníku prošel bez ztráty setu, porazil celkem hladce 6-2 7-6(7) 7-6(5).

Velké drama se sice nekonalo, ale rozhodně viselo ve vzduchu. Úvodní dějství možná rozhodl sporný moment. Medveděv za stavu 2-3 na brejkbol Thiema trefil dlouhý první servis, který Rakušan zreturnoval a Medveděv poté zahrál do sítě, ale zároveň si ihned žádal zkontrolování svého servisu jestřábím okem. Umpirový sudí mu to však kvůli časové prodlevě neumožnil, přestože by kontrola dala za pravdu Medveděvovi, který byl poté hodně naštvaný. Thiem tak přišel k brejku a úvodní set už byl poté v jeho jasné režii.

Medveděv se ale nakonec uklidnil a ještě Thiemovi zle zatápěl. Klidně mohl vývoj utkání, ve kterém bylo mnohem více nevynucených chyb než vítězných úderů, ještě otočit, kdyby nebyl v klíčových momentech lepším hráčem jeho soupeř.

Medveděv hned v úvodním gamu druhé sady sebral Thiemovi podání a náskok brejku si pohodlně držel. Jenže jakmile měl set na servisu zakončit, tak selhal. V následujícím gamu navíc nevyužil pět brejkbolů, v tie-breaku neproměnil setbol a 70minutový dramatický set prohrál.

Podobný scénář se opakoval ve třetím dějství. Medveděv opět podával na zavření sady, dokonce měl i setbol, ovšem znovu velkou šanci zahodil a i tentokrát set ztratil ve zkrácené hře.

"Klidně jsem mohl prohrávat 1-2 na sety. Na konci setů jsem ale vytáhl svůj nejlepší tenis, oba tie-breaky byly neskutečné. Nemám tie-breaky příliš v oblibě, jsou psychicky strašně náročné," uvedl Thiem po zápase.

Aktuálně třetí hráč světa na US Open startuje posedmé a popáté hraje ve druhém týdnu. Postupem do finále již podruhé vylepšil své maximum, kterým bylo předloňské čtvrtfinále, v němž v tie-breaku rozhodující sady podlehl Rafaelovi Nadalovi. Navíc je vůbec prvním rakouským semifinalistou a teď už i finalistou amerického grandslamu v historii.

Zatímco Medveděv si bude muset na první letošní finále ještě počkat, Thiema čeká druhé letošní grandslamové finále, celkově čtvrté, a další útok na premiérový grandslamový vavřín. O ten neúspěšně bojoval předloni i loni na antukovém French Open, v obou případech byl nad jeho síly antukový král Nadal, a na letošním Australian Open, kde prohrál pětisetovou bitvu s Djokovičem. Jediným rakouským vítězem grandslamu je Thomas Muster (French Open 1995).

Tentokrát ale nebude 27letý Rakušan ve finále čelit nikomu z Big Three. Jeho nedělním soupeřem bude Alexander Zverev, který v prvním semifinále dnešního programu předvedl obrat z 0-2 na sety proti Pablovi Carreñovi a ve finále grandslamů je vůbec poprvé. Německého tenistu porazil v semifinále letošního Australian Open a zvýšil své vedení ve vzájemné bilanci na 7-2.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 53.402.000 dolarů
páteční výsledky (11. 9. 2020)
• Dvouhra muži - semifinále •
Thiem (2-Rak.) - Medveděv (3-Rus.) 6-2 7-6(7) 7-6(5)
A. Zverev (5-Něm.) - Carreño (20-Šp.) 3-6 2-6 6-3 6-4 6-3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (141)
12.09.2020 18:58Od: Forehand
Carreno, Raonic, Diego, Stefanos, Djokovic.

Zreb ako víno.

Perfektna generálka, snad Rafa nevypadne v provm kole, tie 3-4 zapasy potrebuje.
[ Reagovat ]
13.09.2020 02:22Od: turista
A v pondělí Djokovič na pozici světové jedničky vyrovnává Samprase.
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:17Od: Smazaný účet
No po druhom sete som zaspal a som rad ze Thiem neskrecol,kedze vyzeral ze ma dost velky problem s clenkom v TB 2. setu. Finale vidim na jasnu zalezitost Thiema. Zverev je polovicny medvedev. Dava viac df,maju podobnu obranu ale utok Zvereva je polovicny. H2H jasne v prospech Thiema,porazil ho aj na AO +ma skusenosti z finale GS.Jedina sanca ako vidim Zvereva ze by to mohol dat by bolo keby mu siel extremne dobre servis a nerobil DF a cez TB by to uhaluzil. Ale tomu moc neverim
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:21Od: Kamilos88
Brutálně to přeju Thiemovi. Ale dal jsem si Zvereva za 4,2 na tiket, proč ne.
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:24Od: Smazaný účet
ten kurz mi pride az moc vysoky,ale asi naozaj odzrkadluje sucasnu formu
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:27Od: Kamilos88
To jo.

Ale Thiem se z toho muže taky složit, takže to je třeba sázet
[ Reagovat ]
12.09.2020 14:17Od: Pe3k
I obranu má Medvěd lepší než Zedbot. Doufám, že ho Thiem přejede.
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:22Od: Patik
Dominic je a bude v najbližších rokoch hráčom ktorý bude pochovávať posledné sny Big3..a nikto sa nebude môcť ani hnevať pretože to bude One and Only Thiem..

Zajtrajšie finále nemôže vyhrať Zverev..Dominic proste musí..4 nezvládnuté GS finále už by bolo moc..no teraz bude čeliť ešte väčšiemu tlaku ako proti Djokovičovi..ak to zvládne a zlomí to ..tak nová éra Dominica Thiema môže začať..
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:29Od: Kamilos88
Pokud má Thiem vyhrát, tak musí na dva dny zahodit telefon.

Jinak se z toho favorizovani zblázní, bublina a muže vyhrát.

Zverev je nejhorší možný soupeř a ten nemá co ztratit. Jednoduché to nebude
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:41Od: Patik
No veď toho sa práve obávam..aby si nemyslel že to má vyhraté..
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:01Od: Kamilos88
Já si myslím, ze Zverev vyhraje. Ta pozice absolutního outsidera mu musí vyhovovat. Nemá co ztratit
[ Reagovat ]
12.09.2020 14:18Od: Pe3k
To je sice pěkné, ale herně na něho nemá smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 14:22Od: Kamilos88
Je otázka, v jakem rozpoložení se potkají :)
[ Reagovat ]
12.09.2020 14:22Od: LordMutademus
Zverevovi vůbec nevěřím. Nehraje nic extra. Nenarazil na žádného opravdu těžkého soupeře a i tak se dost natrápil. Naproti tomu Thiem měl mnohem těžší soupeře a ztratil jediný set. Herně není o čem. Navíc Thiem už má zkušenosti s finále GS, narozdíl od Zvereva. Jediná šance Zvereva je, že se Thiem složí a vyhází se.
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:37Od: Marduch
Presne, at na to koukam, jak chci, krome scenare slapajiciho servisu od zacatku do konce a zisky setu pres tiebreaky me nenapada zpusob, jak by tak vyzraly hrac jako je Dom, mohl odejit z tohoto finale porazen..
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:52Od: Kamilos88
Každý zapas je jiný, každý soupeř je jiný.

Nelze predikovat finále podle dosavadních výkonu.
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:28Od: Marduch
A jeste kdyz je v NY momentalne chladno, coz Domovi totalne vyhovuje. Vubec jeho herni zpusob, jak ceka na sance hlavne z F strany behem vymen, jak ziskava body, jak daleko stoji na returnu, jakou roli u nej hraje silovost, v poslednich dvou sezonach konecne idealne kombinovana s kontrolou, mi dost pripomina Nadala.
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:38Od: Forehand
Éra asi nie, ale ako GS šampión sa bude brať vážnejšie.

Má 27r, na nejakú vyraznejsiu éru, aj v historickom kontexte je neskoro.
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:40Od: Patik
Tak som to myslel..
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:25Od: ipko
Zverev s týmto tenisom nemôže vyhrať, Thiem musí a by mu to dodalo veľa sebavedomia pred French Opensmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:03Od: Forehand
To práveže nepotrebujeme..

Hoci Rafova výkonnost je tak neista, ze sa kludne nemusia ani len stretnut.

V tom pripade nemam s trofejou pre Doma z RG ziadny problém.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:53Od: Forehand
US Open, letmé zhodnotenie.

Napriek pochybovačným rečiam, ukazalo sa, že zorganizovat GS, hoc béčkový, bol po 6mes nečinnosti nevyhnutný krok. Keď chceš urobiť veľký skok, začiatok je vždy malý krôčik (patetické okienko)

Urcite aj hráci, ktori neprisli, si to potrebovali odsledovat. Teraz vidis, ze hygiena bola dodrzana, nikto sa nenakazil (alebo sa to nedostalo von), a turnaj sa bez problémov dohrá.

Urcite im to ulahci rozhodovanie pred ucastou na dalsich vyznamných turnajoch, speciálne Grandslamových.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:58Od: Kamilos88
A je pravděpodobně, ze se z Thiema stane Halep N.2 a zítra půjde spát s 0/4 na krku.
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:03Od: Pe3k
Nesouhlasím. Pokud bude Domova noha ok vyhraje 3:1 spíše 3:0.
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:21Od: Kamilos88
Já mu fandím, ale muže se z toho složit, každý čeká, ze vyhraje,
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:42Od: Kozoroh
Pokud nevyhraje nad Sašou, tak GS titul nezíská nikdy. Ale já myslím, že to Dominic tentokrát dá, Sašova herní úroveň je bídná a v posledních dvou zápasech měl pomalé rozjezdy.
Jak už jsem psal před pár dny, Thiema favorizuji se 70 %.
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:45Od: Kamilos88
Já naložil na Zvereva, za méně.

Co mě k tomu vede?

Zverev muže, Thiem musí
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:36Od: Forehand
Ja sa cudujem, ze sa ludia este neodnaučili pouzivat slovicka ako "nikdy"..
[ Reagovat ]
13.09.2020 10:46Od: RF46
Prisaham, ze nikdy nevyhrajes GS v realnem tenisu smile Ja taky nikdy.
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:18Od: jackiec
Halep neměla nikdy 0/4!!!
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:16Od: Kozoroh
Antijinx smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:13Od: paddy
Na RG se čekalo plné pole již před USO, nepotřebovali si nic ověřovat, záměrně vynechali USO
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:41Od: Forehand
Boli aj takí, pre ktorých to bolo preventivne rozhodnutie.

Rozhodnut sa druhykrat je logicky jendnoduchsie ako ist do neovereneho projektu.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:43Od: Krisboy
Dominic Thiem: "It was probably the toughest straight sets win I've ever had!" | US Open 2020

smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 14:26Od: Tomas_Smid_fan
Tomu se dá věřit. A kdovijak by to dopadlo po prohraném setu...
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:16Od: RF46
Takze ja tipoval Zvereva maximalne ve 4. a Medvidka v 5ti. No, tak nejak to koresponduje s mou uspesnosti na tipsportu.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:21Od: paddy
Toto kombo bude mít kurz tak 15-20,což naznačuje, jakou máš šanci, že uhodneš smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:18Od: RF46
Na sety davam vyjimecne...to by byla cista 0.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:16Od: Krisboy
Daniil Medvedev: "Today Dominic played like a real champion!" | US Open 2020 Press Conference

Jen to nezakřikni smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:18Od: RF46
Pekne mluvi Medved.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:10Od: paddy
Vyrovnaný zápas neznamená 5 setů, které statisticky vychází jen každý desátý zapas.
3 sety naopak mohou být těsný zápas, rozhodně se nedá např říci, že Thiem na AO spláchl Rafu z kurtu 3:0 ve 3 TB

Medveděv byl mírný favorit a ne favorit, který byl vyfackaný, jak se tady píše. Medvěd byl ve 2 setech 1 míč od výhry a ve 3. získal dokonce víc míčů. A kdyby jeden set vyhrál, pak by to už byl vyrovnaný zápas?

Naopak Zverev bez problémů postoupil, přestože první dva sety nehrál nic, a pak se zlepšil na servisu a Busta byl bez šance, pouhý komparz. Zverev to včera měl lehčí než Thiem, přestože to tak nevypadá. smile

Včera to asi nebyly moc kvalitní zápasy. V tom druhém to byla přehlídka UE. smile

Zvereva může ve F zachránit pouze výborný servis.
Gratuluji Kamilosovi. Přejít do F přes Djoka, to je forma jako hrom. Ale Hujere, co těch 6 ztracených setů smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:12Od: Kamilos88
Spíše přemýšlím, jestli má ve fantasy krome mě někdo Zvereva ve finále smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:18Od: paddy
Nevím, není to pravděpodobné, ale ty jediný ho máš na titul a nikdo jiný už W neuhodne.

Klasický centrum.cz: "Zverev je po senzačním obratu ve F"
Když favorit otočí zápas, to je senzace?
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:01Od: Pe3k
No on takhle otočil první, ne? Takže ano.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:08Od: Kamilos88
Tak ne, mám ve fantasy na cely win Zvereva.

Tak to je good, vše ok
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:33Od: LordMutademus
Famózní gloska z USO 2011 od legendy TP Broze. smile

Čecháčkovská demence
Už delší dobu je mi jasné, že cokoli psát na tento web je ztráta času. Během USO sem "příznivci" tenisu (Pe3k, Frantz, Mutademus) nablili další dávku hovadin, dnes to úspěšně pokračuje.
Držet hubu by měl především tomasinho. Zřejmě ani náhodou netuší, jaké zoufalé podmínky (horko, vlhko) tehdy v Doha byly. Křeč na konci 3. setu po takové námaze (den předtím hrála taky dlouhý tříseťák) je evidentně skutečná, o úmyslném divadle můžou plkat jenom internetoví pseudoodborníci, co sport v takových podmínkách nikdy nedělali.

P.S. Ještě si neodpustím jednu poznámku. Zajímalo by mě, co je to za lidi (líní pubertálové?), kteří ani neumí při registraci zadat svoje jméno nebo nick s velkým počátečním písmenem. Lenost? Blbost?
Jak k takovým nickům vlastně přistupovat? Na začátku věty je to jasné, ale někde uprostřed? Já osobně je při reakci odmítám přepisovat s velkým počátečním písmenem, proto ten tomasinho výše.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:38Od: Pe3k
To si mě teda zařadil do zajímavé skupiny, děkuji pěkně smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:38Od: LordMutademus
Já ne, to Broz. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:55Od: Pe3k
cyp
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:47Od: LordMutademus
Ale chápu no. Být v jednom pytli se mnou by byla asi urážka, pro každého. Myslím, že i k Frantzovi je to dost kruté.
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:57Od: Vlk-v-trave
Co to meles za pseudoskromne kraviny? Se neda cist, toto.:D

Nechapu, ze furt si myslis, ze ses jako nejhorsi...jo, jsou chvile, kdy se faaakt snazis, jedno obdobi si mel, ze jsi snad chtel vyhrat trofej nej. silence na TP... ale nejde ti to. Nemas na to. :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:45Od: Forehand
Broz bol legendou.

Jak on vedel doje*at za gramatiku sposobom, že tak k ziakovi nevedela prehovorit ziadna ucitelka, chybujuci sa musel az hanbit.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:39Od: LordMutademus
Nebo, jak kázal o satelitech a teltevizních stanicích. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:50Od: gigin
Nemáš někde tu fotku jak tu dával pes? Ten satelit s nápisem Broz?
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:56Od: LordMutademus
Nn, ale napiš sem tu hlášku s motorkama. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:14Od: Vlk-v-trave
Napis ty motorky.:)
Fotku pamatuji, nemam ju taky.
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:15Od: gigin
Jednou na Nova sportu dali místo tenisu moto GP. On měl samozřejmě dalších x satů, tak si ten tenis pustil jinde. A nám tu napsal - vrrrrnn, vrrrnnn :DD
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:40Od: Vlk-v-trave
:D
to je neco.
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:02Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
12.09.2020 19:37Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:23Od: Vlk-v-trave Re: gigin - link na satelit s Brozem:)
http://setrpes.rajce.idnes.cz/Obrazky/#parabola-broz.jpg
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:26Od: spaniel Re: Jedna od Broze
Proč to není naopak: Česko - Francouzská republika
Hloupost pisálků z ČTK je nekonečná. Zajímalo by mě, proč tihle nemyslící blbové musí neustále omílat tu trapnou a směšnou Českou republiku. U ostatních zemí se to státní zřízení nemusí donekonečna opakovat?
Co takhle třeba Argentinská republika - Nizozemské království, to napsat neumíte?
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:35Od: Vlk-v-trave
:D
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:17Od: gigin
On byl klenot!
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:16Od: gigin
Jj to je ono :DD
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:59Od: Pe3k
joooo na to si pamatuju
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:16Od: Vlk-v-trave
To se neda zapomenout, na idnesu jsme se uz nemohli dockat, nikdy nechybelo info.:) Tady to daval mene, ale tam, info o satelitu nechybelo pod kazdym clankem. A jak chybelo, tak bylo neco divne :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 13:13Od: Vlk-v-trave
:D presne.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:58Od: annah
:-)))))
Pani, to musel být exot!!
Asi bych se měla začít stydět za to malé písmeno ve svém míčku. Jdu do sebe. :-))))
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:07Od: annah
.. ve svém nicku...
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:12Od: LordMutademus
autokorekce je sviňa :-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 11:13Od: annah
Mobil si dělá, co chce, mrcha...
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:06Od: blixa
Brože už moc nepamatuju, Když já jsem přišel, on odešel ... smile Mám si to zapsat do CV jako pracovní úspěch ? smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 12:34Od: Vlk-v-trave
Jasna Legenda nejen TP, ale take idnesu.
Asi nej. hlaska za mne.

Co... zas sledujest ty fleky na noutbuku?

Dobre jak nekterym vysvetloval, ze mne oslovuji blbe, protoze jsem Potkal, ale ne Vlk:)

Potom, co odesel Broz, tak to tady dost upadlo. Styl psani, cestina, tematy... proste to slo dost dolu. By se ted nestalo, ze si kdejake jelito napise co chce..., uz by byl na nem zaveseny a spral by ho jak nejakeho spratka :D.

Ale pozor!!!, dokazal ocenit to, ze nekdo psal o tenisu, a tomu i odpustil hrubku ve vete. Ale jak nekdo psal kraviny a jeste blbe cesky, nemel ten nick uz sanci:D

Takze si pamatuji, ze jsem tu komentoval nejaky zapas, nejake jelito mne napsalo at jdu s tim spamem do haje...a ja nevim co jeste, tsss. prisel Broz a ten nick do dvou tydnu zmizel:D

Za mne... chybi. Byl drsny, nekompromisni, pedant na cestinu, mohl te zprat, pustit se do tebe, ale pokud clovek psal o tenisu, opravdu o tenisu, dokazal to casem opravdu ocenit... dobry prubirsky kamen pro vsechny nicky TP.

Doufam stale v jeho navrat:) A vubec mne nevadilo, ze do mne pral na idnesu horem spodem, i tady...

ZA MNE JASNA LEGENDA!:)
Dokonce Gigin se diky nemu naucil pouzivat satelit...eh...tipuji, ze by ho bral zpet taky.
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:34Od: gigin
Šel jsem s ním do vzkazů. Velmi milý člověk a poskytl mi infa a rady, které jsem při instalaci satů velmi ocenil. Byl se mnou trpělivý, i když samozřejmě věty typu ty si ze mne děláš srandu nebo co, musíš to a to tam byly :DD
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:03Od: Vlk-v-trave
Tak do vzkazu jsem s nim fakt nesel :D
Mne hnojil na idnesu skoro kazdy den. Furt...
Na TP uz na mne nemel tolik casu, ale nasel jsem jednu peknou ukazku:D Pochopitelne jsem byl u neho Potkal...i po zmene nicku, to bylo jedno :DDD Ale po tomhle vpisu si pamatuji, ...ze jsme radi psali uprostred vety jakekoliv velka pismena, nekdy i uprostred slov:D

Broz: 13.04.2012 15:47

Potkale a pepine, můžete už přestat s tím ubohým a vyšinutým psaním velkého písmene T uprostřed věty?

Malá ukázka potkalových stupidit u jiných článků:

Nerikam, ze Ty dve to nemohou nekdy urvat
Ja to tu nechavam pro Ty, kteri ted nekde svatkuji
Prosim Te nestalo se ti Tam neco v tej Praze
[ Reagovat ]
12.09.2020 15:47Od: sojka1
a ja mam neco, co nikdo nema:
1. pochvalu od Broze za termin "slitky" (komentare s vetami neodsazenymi mezerou)
2. sama jsem mu nasla hrubku v komentu (nastvane vysvetloval, kolik sleduje zapasu a na kolika zarizenich)
3. nezne me oslovoval ptacku, nastvane Sojkova a nejcasteji me ignoroval :-)))))
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:06Od: gigin
:DD a prej cože? Ty zálohujes data jen na jeden nosič? Minimálně na tři a jeden ukrýt mimo domov...
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:08Od: sojka1
:-)))) byl zlaty.....
[ Reagovat ]
12.09.2020 21:32Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:17Od: Vlk-v-trave
:)
Tak on mel takovy zpusob, ze si pockal az bude vic prispevku. Prosel to poradne, a pak napsal takovy souhrn ve kterem nam sdelil, ze neumime psat cesky, neumime pocitat body za turnaje, ze jsme proste d@menti, kteri neumi ani tipnout dobre viteze zapasu:) a breci, ze musi koukat na motorky misto tenisu:)

Dost veci psal obecne, takze pamatuji jeho komenty ve stylu jestli by ty mistni zviratka uz mohli prestat s tema piskotama, orechama, a zacli psat o tenise :D

Pochvalu jsem dostal taky, jsem mu dal link na clanek o Radwasnke a diskusi z pl serveru, vrcel blahem:)

Dalsi pochvalu jsem dostal za rozbor stylu hry utocnych hra cek, nebo co to bylo:)

Takze nejsi jednina s pochvalou:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:48Od: sojka1
dobre, dobre, jenze pochvala z CJ od Broze je na urovni zisku talire z Wimbledonu... :-)) A to si pamatuju, jak nas, vsechny ze zvireci rise paradne setrel.... mne jeste dal ctyri radky max, protoze delsi text bez diakritiky cist nemini... :-))
[ Reagovat ]
12.09.2020 16:52Od: gigin
Jj já mu na to napsal, že má nerv, páč se mu saty zasekly na Animal planet.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:22Od: Krisboy
Viděl někdo celý zápas?
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:51Od: Tomas_Smid_fan
Já skončil asi ve třetině třetího.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:53Od: Krisboy
Hmm, já to zabalil už při Bustově MTO před pátým setem.
Takže z druhýho semi jsem viděl poslední dva nebo tři míčky + teď highlights.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:19Od: Forehand
Pisal som pred pár dnami, ze som zvedavy na Thiema, ci sa v nom prebudi sampion a uhrá si to.

Ukazuje sa, ze dospel velkého hráca a skalpy Djokovica, Nadala z posledneho roku na GS nahoda nebola a ak to v nedelu dotiahne, musime ho povazovat za legitimneho aspiranta na titul vzdy a vsade.

Medvedev potvrdil, ze match up proti hiterom mu nesedi. Zmazal ho Wawrinka na AO, podobny vysledok zaznamenal aj v NY s Thiemom. Hoci treba povedat, ze vedenie 5:2 a 5:3 by taky hrac nemal.

Inak vdaka tomu, ze sa prve semi pretiahlo som zaspal niekedy v polke prveho a potom sa len pravidelne budil kazdych 30min na 5-6min, takze som moc z toho nemal.

Holt, ked v zápase chyba emócia (Nadal), tak je ozaj tazke udrzat sa.

Starnem :)
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:20Od: Forehand
*nemal presvihnut
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:28Od: woody
Souhlas. Thiem herně a hlavou dozrál ve velkého hráče. Dokáže ne GS porážet Djokovice i Nadala.

Pro mě je ve finále velký favorit. Pokud bude mít Zverev 1. podání pod 60 % tak to bude 3:0.. Jedniné co může Zvereva zachránit je servis.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:30Od: Kamilos88
Mám Sasu za kurz 4

To je povinnost
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:42Od: Forehand
Este dodam, ze Rafu porazil v troch TB v Australii a Nadal jeden set nedopodával s breakom hore.

Dnes vo velkom zapase zvládol dva TB a taktiez sa dostal zo stavu 3:5, 2:5 v dvoch setoch.

To značí, že sa Thiem fakt ukludnil a mam pocit, ze vyrazne, hoc sa o tom nehovori, zlepsil aj return.
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:03Od: woody
Vytknul bych mu akorát,že stojí pořád dost daleko za BL, kdyby dokázal hrát o metr víc v kurtu, byl by na tom jeśtě lépe. Na druhou stranu má takovou sílu,že to dokáźe dost vynahrazovat právě tou silou.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:37Od: Pe3k
Ano psal si, že Thiem je jen přehypovaný smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:39Od: Forehand
Zrejme si bol na rybách, zamyslel sa a čosi ti ušlo.

Ja som Thiemovi uznal vsetok kredit uz minuly rok, kedy som ho tipoval ako vitaza GS, mimo RG.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:56Od: Pe3k
no před týdne jsi psal, že je Thiem jen přehypovaný smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:55Od: Tomas_Smid_fan
Je to tak, jen jsem se hodně bál podívat na výsledek kvůli tomu kotníkusmile Sice běhal naplno, ale pohyb stoprocentní neměl. Určitě nechtěl hrát další set/y, tak se hodně snažilsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:07Od: spaniel
Gratulace p. Wilanderovi k dalsimu uspesnemu tipu smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:14Od: Pe3k
Mut tipoval 3:0 pro Medvěda.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:27Od: LordMutademus
Ano, spletl jsem se, uznávám. Tobě vždycky každý tip vyjde? Jsem zvědavý, jak dlouho mi to teď budeš předhazovat. smile Snad to nebude tak legendární jako 1% pro Wawrinku na RG 2015. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:28Od: Kamilos88
Já tipuju, ze Zverev vyhraje

Zatím jsem tipnul finále, tak uvidíme. Ve fantasy mám ale Thiema smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:57Od: dappe
Po těch prvních kolech jsem Thiemovi vůbec nevěřil a ani by mě nenapadlo, že od osmifinále půjde bez ztráty setu. Snad to tedy dotáhne. Zverev je ale natolik divnej, že to může být problém.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:16Od: Mantra
taky Zvereva nepobírám, on hraje tak jalově, ale vždycky to nějak soupeři nedají. Na svou výšku servis 50/50, mraky df, navíc si pořád chce pinkat, ale nějak to prostě uhaluzí, nechápu to smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:58Od: Tomas_Smid_fan
Busta to totálně neustál v hlavě. Aleasi ani herně na Zvíře nemá. Musel by mít sakra den a Zvíře by musel hrát jak včera první dva sety.
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:44Od: Pavol Finále.
Ak by náhodou Zverev vyhral bolo by to veľké prekvapenie. Myslím že sa prejaví slovanská nátura. Vyhrať by mal Thiem ak sa nezraní.
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:18Od: Kamilos88 Sasa
No ty vole.

Má 4 velké tituly na ATP a všechny čtyři vyhrál v beast módu bez ztráty setu.

Bojim se trosku, ze podobný beast mode zapne zítra a Domca dostane 3:0
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:30Od: woody
Dle mého ve finále neuhraje set.. Uvidíme. Dom vypadá skvěle.
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:54Od: Nenela
Tak to tam Dominiku vyhraj, at mas konecne jeden GS na konte.
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:26Od: paprikovygulas1
No Thiem môže už len stratiť, Zverev sa opäť trápil cely turnaj, no narozdiel od ostatných grandslamov to udolal ako psychicky tak mentálne v záveroch. Aj napriek vzájomnej bilancii by som sa priklonil na stranu Zvereva, ktorý môže ísť do zápasu oveľa viac uvoľnenejši, čo má Zverev oveľa radšej. Fyzicky sa tiež dá isto dokopy a hlavne ak sa dostane do vedenie hneď z úvodu tak bude v takom tranze, že ani nebude cítiť únavu.
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:30Od: Kamilos88
Souhlas.

Jestli se Zverev dostane do tranzu, ve kterých hraje finále turnajů proti big3, tak Thiem muže dostat klidně 3:0
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:18Od: soloo
jaka je tenká hranica medzi famoznym hracom a nulou co nevie drzat raketu? prehrat 2x v tie breaku o 1-2 lopty . viz Rublev. Medvedev ...
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:28Od: sojka1
to mi sice prijde jako nesmysl, ale pravdou je, ze i jeden micek muze rozhodnout cele osudy.... :-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:31Od: soloo
je to proste tak!
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:37Od: paprikovygulas1
Len by som chcel vedieť, kto je ta nula čo nevie držať raketu?
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:01Od: soloo
to som prehnal smile ale je velmi tenka hranica medzi uspechom a neuspechom smile len ludia to nevnimaju
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:21Od: paprikovygulas1
To už je iné.
[ Reagovat ]
12.09.2020 09:49Od: soloo
tak nepacili sa mi reakcie na rubleva ze tam nema co delat atd ze nema na to
[ Reagovat ]
12.09.2020 06:53Od: LordMutademus Pe3k
Tak Medvěd opravdu 3:0 easy, ale prohra. Očekávám tvůj výsměch. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 08:36Od: Pe3k
smile malém si to trefil smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 06:49Od: Kamilos88
Ve finále statisticky dva nejlepší hrací mimo big3.

Takže za mě ok.

Jestli vyhraje Sasa, tak se Thiem zastřelí
[ Reagovat ]
12.09.2020 06:52Od: LordMutademus
Správně si tipnul finále ve fantě. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 07:00Od: Kamilos88
Pravda smile

To finále je dle mého 50/50
[ Reagovat ]
12.09.2020 05:56Od: Mayo
Vamos Dominic. Ako sa tu favorizoval Medveď a ostal vyfackany na 0 smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 05:04Od: Ereinion
Dom prostě lepší na big pointech a brutální silou přetlačil Medvěda, dost mě to připomínalo zápasy Wawrinka-Djokovič...doufám, že Thiem bude zdravotně v pohodě a v neděli zaslouženě vyhraje první GS titul
[ Reagovat ]
12.09.2020 05:04Od: annah
Veliká, veliká radost! Teď ještě přemoct Zvíře a titul bude v těch nejsprávnějších rukou!!!
[ Reagovat ]
12.09.2020 10:06Od: Tomas_Smid_fan
Tak taksmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 05:01Od: Krisboy
Dominátorsmilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 04:24Od: Tomas_Smid_fan
Pokud by postoupil Medvěd, můžu už v klidu koukat jen na ženský.
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:52Od: Davor1
Thiem síce vedie 2-0, ale vyzerá teda hodne použito. Ku koncu druhého setu tam už strúhal jednu bolestivú grimasu za druhou a ten členok nevyzerá najlepšie, už je tam aj MTO. Vôbec by som sa nečudoval druhej otočke z 0-2, Medveď vyzerá fyzicky v pohode...
[ Reagovat ]
12.09.2020 04:21Od: Gracias_Mendoza
No myslím si, že Thiem má daleko více natrénováno než Medvedev. Ty tréninky na ovále ale hlavně na té pláži jsou nejlepší přípravy. Kdyby to došlo do 5. setu, tak fyzicky by DOM odpadnout neměl, pokud ho ten kotník nelimituje.
[ Reagovat ]
12.09.2020 03:06Od: Smazaný účet
Takto sa mi to paci medzi vymenami. Medvedev ready za 5 sekund na dalsi servis a Thiem do 10.Ziadne zdrzovanie a utieranie sa po kazdej vymene
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:46Od: Patik
Okej takže druhý set berie Medvedev..Thiema z nejakého dôvodu vyplo..
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:41Od: Tomas_Smid_fan
takže jak tu nějaký "znalec" tipoval 3:0 pro Medvěda, tak to už nebudesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:42Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:44Od: Tomas_Smid_fan
přiznání je polehčující okolnost.
Teda podle okolnostísmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:37Od: Tomas_Smid_fan
Medvěd je další adept na DSQsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:26Od: Smazaný účet
Thiem extremne zlepsil slajz.Predtym nehraval tolko slajzov,povedal by som ze tak 80/20 hral normalny backhand a v poslednom case hra 60/40 sa mi zda a nerobi z toho tolko chyb ale dava ich pekne nizko
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:40Od: Davor1
Thiem extrémne zlepšil všetko. Ešte si pamätám, ako som bol prvý raz na jeho zápas na DC s Gombošom, to bol vtedy ešte mladé ucho s potenciálom, ale vtedy si ho Gomboš easy povodil v Bratislave. Dnes je to úplne iný hráč, brutálne zlepšil všetko od servisu, cez pohyb, obranu, return a najviac ten BH, to je krása, ako na sebe za tie roky konštantne makal a prinieslo to neskutončné ovocie...
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:42Od: Tomas_Smid_fan
souhlas
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:15Od: brixner Tak Dany, do toho!
Dva Sověti ve finále by byla bombička, né?
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:36Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 02:09Od: Ereinion
Tak už podle prvních míčků je vidět, že ta kvalita je tu trochu jinde...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist