Vedení obou okruhů vyzývají k očkování. Sabalenková, Svitolinová, Rubljov či Schwartzman vakcínu zatím odmítají

  • Vedení mužského a ženského tenisového okruhu by byla ráda, kdyby se tenisté nechali, jakmile budou mít možnost, naočkovat vakcínou proti nemoci covid-19. Většina tenistů se však k očkování staví odmítavě, svůj názor nedávno vyjádřili hvězdy Aryna Sabalenková, Elina Svitolinová, Andrej Rubljov či Diego Schwartzman.
    31. 3., 11:59 | Aktuality |  85 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Důvodů, proč se tenistům momentálně do očkování nechce, je hned několik. Na Arynu Sabalenkovou byl vývoj vakcíny příliš rychlý, Elina Svitolinová se obává vedlejších účinků a raději by ještě počkala a Andrej Rubljov, kdyby si mohl vybrat, tak se vůbec očkovat nenechá. Mnoho hráčů navíc ve vakcinaci nevidí smysl, jelikož na turnajích by stejně museli dodržovat přísná opatření a žít v tzv. "bublině".

"Zatím vakcíně moc nevěřím, teď ji nechci. Nepřeju si, aby se nechala očkovat moje rodina. Pokud k tomu budu nucena, tak samozřejmě očkování podstoupím, jelikož náš sport je globální a cestujeme po světě. Musím ještě vše prokonzultovat se svými lékaři, uvidíme, která možnost je pro mě nejlepší. Ale jak jsem řekla, zatím vakcíně nevěřím, protože na mě byl její vývoj příliš rychlý, testování nebylo dostatečné. Nevíme, co může způsobovat. Nevěřím, že měli dost času udělat fakt dobrou vakcínu," vyjádřila své obavy světová osmička Aryna Sabalenková.

"Stejně nás budou nutit podstoupit karanténu a žít v bublině. Sice můžete vakcínou zmírnit příznaky nemoci, ale stejně můžete virus chytit. Takže s očkováním počkám. Pro mě nemá smysl, navíc testování vakcín bylo na můj vkus opravdu rychlé," uvedla pátá hráčka světa Elina Svitolinová.

Jeden z nejlepších hráčů na okruhu ATP Andrej Rubljov má jasno. "Pokud budu mít na výběr, tak se očkovat nenechám. Očkovaní hráči stejně budou muset být v bublině." Podobný názor má i jeho kolega z Top 10 Diego Schwartzman, avšak kvůli olympijským hrám by se očkovat nechal. K vakcinaci se velmi odmítavě už před měsíci postavil vedoucí muž žebříčku ATP Novak Djokovič a očkovat se nenechá například ani Hubert Hurkacz. Naopak pozitivní postoj zaujaly světová jednička Ashleigh Bartyová a dvojka Naomi Ósakaová, očkování má za sebou Simona Halepová.

Jenže tenistům "hrozí", že se budou muset nechat očkovat, jelikož, jak správně uvedla Sabalenková, skoro celý rok cestují po světě. Neočkovaní se možná nebudou moct zúčastnit letošních olympijských her v Tokiu. Už mnoho zemí odstartovalo svůj očkovací program proti nemoci covid-19. Také WTA i ATP vyzývají k očkování, ale tenisty k němu nenutí.

"WTA se bude snažit tenistky přesvědčit, aby se očkovat nechaly. Ochrání to nejen očkovanou osobu, ale i neočkované. Pomůže to našemu světu vrátit se do normálu. Budeme dál informovat všechny hráčky o možnostech očkování a výhodách, které přináší. WTA přesto nebude očkování vyžadovat, je to rozhodnutí každého z nás a my ho respektujeme." Podobný postoj zaujala ATP. "Vakcínu proti nemoci covid-19 doporučujeme, očkování je podpořeno vědeckými výzkumy a chrání nejen jednotlivce."

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (85)
01.04.2021 13:17Od: blixa
Jak to tak tady čtu, začnu asi pro jistotu psát závěť. Jste miláčci, naši mladí silní a odolní spoluobčané. No, ano, hlavně nenaletět farmaceutickému průmyslu, politikům, doktorům a jiné protivné havěti. A myslet je potřeba především na sebe, vy to (snad) přežijete a ti staříci ať si vychcípou. Bude tu volněji a hlavně jak ušetříme ! Že možná klíčoví v celém procesu šíření Covidu jsou tzv. superpřenašeči, kteří jsou často bezpříznakoví či s minimálními příznaky a tudíž běhají venku jak čečetky místo aby chcípali někde v ústraní ? A že bych to taky mohl být já, pokud se nenaočkuju ? Ale co, hlavně když mě to neublíží ! Co je mi po dědcích a babkách. Stejně jsou jenom otravní a zabírají místa v čekárně u doktora. Ano, rozumím tomu. Třeba si na vás s láskou vzpomenu, až budu někde chcípat na respirátoru. A vám aspoň udělám radost, že přestanu prudit na TP. Děkuji vám. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 14:03Od: Tomas_Smid_fan
Nezdá se mi, že bys byl tak starej... Nicméně, snad se nemusíš bát, že se k vakcíně brzy nedostaneš. Ale kdyby sis zajel do Srbska, už jsi mohl mít bodnutej Sputnik a ještě si odvézt rakii jako suvenýrsmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 14:25Od: blixa
No nejmladší zrovna nejsem, ale to není až tak osobní smile Trochu jsem zevšeobecnil uživatele TP nad 60 let, ať už si myslí cokoliv. Že jsi stařík optimista tě před covidem nezachrání.
[ Reagovat ]
01.04.2021 15:03Od: Tomas_Smid_fan
To chápu...
[ Reagovat ]
01.04.2021 16:59Od: paddy
Jelikož už neodvádíš daně ani sociální odvody, tak si stranou zájmu produktivní chátry.

Nemůžu však pochopit celou matematickou rovnici. Když se část společnosti bude bavit na sociálních sítích a část bude v jednom kuse servilně poklekávat, tak kdopak bude pracovat?

Nehodlám ale čekat na řešení, a proto už mám téměř vyřízené emigrační papíry. Chybí je jedno razítko.

Ať žije Ká El Dé Er a její velký vůdce Kim Ir-Sen!!! smile smile smile

https://www.youtube.com/watch?v=pdi4fl6QZ0I
[ Reagovat ]
01.04.2021 17:21Od: blixa
Vůbec nechápu, co to meleš a jak to souvisí s tím, co jsem napsal. Jinak chasníčku, já odvádím daně a sociální odvody o kterých se ti ani nezdá, a to optimalizuju co to dá. Do důchodového věku mi ještě něco zbejvá a jak to vidím, tak se ho stejně nedožiju a zemřu v pracovním procesu. Práce je je čím dál víc. Mláďata jsou líný programovat.
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:03Od: Tomas_Smid_fan
Proč by měla mláďata programovat, když si hraním hry, kterou naprogramuješ, vydělají dost na to, aby se mohla kopat do zadkusmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:26Od: blixa
Ty jo, tak to jsem mimo. Hry vůbec nehraju, nebaví mě to, natož abych je programoval smile Tím se fakt dá něco vydělat ? No to jsou věci ... Nevím, fakt nevím, já jedu dlouhá léta v korporátu, možná že hry jsou zábavnější ale co už .... smilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:53Od: Tomas_Smid_fan
Já o tom jen vím, i když hry taky v podstatě nehraju. Programování hdr rozhodně není sranda, hráči jsou dneska nároční. Tvůrcům hodně vydělávají i online hry na mobilech. Hráči, co tomu obětovali mládí nebo mraky času se můžou stát třeba už v 10 nebo 12letech multimilionáři. Virtuální realita začíná mít velký vliv.
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:54Od: Tomas_Smid_fan
*her ne hdrsmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 19:39Od: blixa
Programování her zcela určitě není sranda, ale může to být více kreativní, než ten korporát, tak jsem to myslel. Že na tom hráči vydělávají prachy jsem fakt netušil. Dneska se dá zpeněžit fakt asi všechno smile smilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 22:16Od: a.magerova Re: ;-)
https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/zena-prodava-svou-dusi-na-internetu-40101018
[ Reagovat ]
01.04.2021 22:24Od: blixa
No prosím, jako bych to neříkal ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 22:28Od: Tomas_Smid_fan
Jestli je pěkná, myslím, že by dokázala prodat i vlastní pšouksmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 22:31Od: a.magerova
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pribehy/601383/studentka-vydelava-40-tisic-mesicne-na-internetu-prodava-sve-pouzite-spodni-pradlo.html
[ Reagovat ]
01.04.2021 22:36Od: Tomas_Smid_fan
Fetišistů bylo vždycky dost, prádlo myslím holky prodávaly ještě než se zrodil internet.
[ Reagovat ]
01.04.2021 10:58Od: drabona Pro všechny, kteří reagovali na můj příspěvek
Jestli jste si jej dobře přečetli, tak já vůbec nepropaguji očkování, právě naopak,jsem proti jakémukoliv manipulování s lidmi a honbě za většími zisky.Žádných experimentů s aktuáně nabízenými preparáty se nezúčastním.
Pamatuji doby, kdy se očkování dalo věřit.
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:45Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 01:41Od: FulnekUltras celé je to v podstatě jeden velký test lidstva
v němž se hraje na první signální soustavu - uměle přiživovaný strach, falešný pocit viny, rádoby kolektivní odpovědnost, vytrvalá mediální masáž, bubu "mutace", "jediná správná cesta", a v nejhorším větřícímu stádu změníme logo (viz odkaz) - gateSSvině a nová farmakototalitní lobby se zřejmě nezastaví před ničím, a koledují si tudíž čím dál víc smile

za dané situace bych se vůbec nedivil, kdyby tyhle genocidní kurwy záměrně smrtonosně pančovaly sputnik, až se bude licenčně vyrábět na "západě" smile

je to zkrátka regulérní "elegantní" světová válka se vším všudy - a podle toho je třeba se k tomu postavit smile

https://echo24.cz/a/SkGKD/astrazeneca-byla-v-tichosti-prejmenovana-na-vaxzevria?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=tcZWY3l3GU7-202103310226&dop_id=11067136
[ Reagovat ]
01.04.2021 05:02Od: FulnekUltras
jinak už i těm českým kopáčům v současné zvrácené době aspoň něco docvaklo... smilesmilesmile

https://echo24.cz/a/SEjNm/cesi-nepoklekli-pred-zapasem-s-walesem-kritizuji-to-britska-media-a-ukazuji-na-kudelu
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:51Od: FulnekUltras
ani Poláci v Anglii si neklekli - soros-gatesův ekomesianistický ovčinec už střední Evropa hrát nebude

Dziekuje chlopi !!!!!

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 07:40Od: Grape
Kdyby byla válka, tak radši ani nechtěj vědět, co by se s tebou za šíření takovýchto skvostů stalo... smile
A to nemyslím nijak zle, jen konstatuji fakt. smile
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:56Od: FulnekUltras
pořád vnímáš postaru ;-) - tenhle vrcholně sofistikovaný projekt na "záchranu planety" i za cenu likvidace lidí by měl podle jeho tvůrců dříve či později nakonec dostihnout každého - a na pouliční demonstrace nebo dokonce nějaké to střílení definitivně zapomeň

a otevřeně dodám, že bych se tentokrát kurewsky rád mýlil... smile
[ Reagovat ]
01.04.2021 09:55Od: hippos
Jo tohle je přece první pandemie v historii lidstva a všechno je to vymyšlený podvod. Snad vy stáří fotři brzo vychcípáte na covidsmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 18:48Od: FulnekUltras
naivní holátka vpřed za větší výnosy a krevní sraženiny !!!!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.03.2021 17:11Od: Nola
citam, ze vedenie okruhov vyzyva tenistov k ockovaniu, ale ja vidim, iba jedneho novinara, ktory sa potrebuje zviditelnit smile

samozrejme je zbytocne zrovnavat spickovych sportovcov s beznymi uzivatelmi na TP... nemam problem sa dat ockovat, som poucena, ako nikdy predtym, ale myslim, ze je to kazdeho osobna vec a nikoho neodsudzujem, Simona ide prikladom, ale preco tu pisat o tych, ktori maju pozitivny vztah k vakcine, skor mi to pride ako zakryvanie konfliktu zaujmov, ktory sa rysuje v tenise.....
[ Reagovat ]
01.04.2021 10:38Od: bIbec
imho, Simona by šla víc příkladem, kdyby řekla, že covid nedávno prodělala (je to tak, nebo se pletu?) a že tu svoji vakcinaci přenechá nějaké starší babičce nebo třeba nějakému onkologickému pacientovi, pro které to má MNOHONÁSOBNĚ větší smysl.
[ Reagovat ]
01.04.2021 11:10Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 11:10Od: bIbec
a to MNOHONÁSOBNĚ je ještě slabé slovo. V současné situaci je to v podstatě vakcína vyhozená do hajzlu.
[ Reagovat ]
31.03.2021 16:06Od: drabona Očkování
je každého soukrová věc. Špičkoví sportovci vjakémkoliv druhu sportu / v tenisu zvlášť / jsou permanentně vystavováni enormníé fyzické a psychycké zátěži, proto je pro ně lepší vytvářet si přirozenou imunitu. Preventivní lékařská péče zná mnoho způsobů, jak toho dosáhnout. Navíc žádná vakcína není zatím samospasitelná, ani důvěrahodná natolik,aby člověk mohl říci tomu věřím !!
[ Reagovat ]
31.03.2021 21:24Od: paddy
kolik máš očkování?

TBC, spalničky, tetanus...
to asi dobrovolné nebylo smile

je to zájem celé společnosti
[ Reagovat ]
31.03.2021 23:57Od: Tomas_Smid_fan
V zájmu které společnosti?
To že máš/me už jiná očkování je pravda, ale už nemluvíš o několika zásadních rozdílech.
A zdroje pro to, co tvrdíš jsou odkod? Takhle to zní jako laciná agitka. Já mám přímé na zdravotnictví, pak konkrétní případy po očkování a názory odborníků na očkování mladší věkové skupiny. Btw. několik států ho již pro zmíněné zastavilo a u nás se některé skupiny také přestaly očkovat.
Státy si nejsou jisté, jestli to je pro kolektivní imunitu přínosné, farmaceutické firmy ano.
[ Reagovat ]
01.04.2021 07:59Od: peek
Tak od tebe bych takový názor nečekal. Očkování obecně je jednoznačně největší úspěch medicíny v historii, spoustu nemocí to úplně vymýtilo, kdo tohle zpochybňuje, je ducha mdlého.
[ Reagovat ]
01.04.2021 10:28Od: Tomas_Smid_fan
nepřečetl sis k tomu ode mě všechno. Očkování nezpochybňuji. Ale jako u všeho, je třeba rozlišovat očkování, která člověka chrání a ta, na kterých se především vydělává (např. proti klíšťatům - určitě už na něj běží reklamy). Proti covidu je to složité, neshodnou se na tom ani odborníci. Jednoduchá řešení jsou oblíbená, i proto nám vládne Zemák s Burešem. Tedy si věř čemu chceš, ale já se opírám o fakta a konkrétní případy.
[ Reagovat ]
01.04.2021 19:05Od: FulnekUltras
je očkování a "očkování" - opravdu scestné je srovnávat dlouhodobě prověřené a seriozně odzkoušené vakcíny z éry před "covidem" a tuhle novou farmakototalitní kampaň, která jakoby náhodou vyvíjí na vakcinaci doslova fašizoidní jednosměrný nátlak a zcela záměrně se v mainstreamu snaží vyřadit ze hry všechny ostatní, především levné, dostupné a dávno bezpečnostně odzkoušené varianty LÉČBY

tady se primárně nechrání zdraví ani se neléčí - tady jsou lidi vystaveni zdravím se zaštiťující rádoby progresivistické diktatuře, která v novodobých dějinách nemá obdoby

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 10:23Od: paddy
Myšleno lidská společnost
Ta postupně hloupne, a proto věří různým konspiračním teoriím (Země není kulatá smile) a za vším hledá něčí ekonomický zájem, protože to papouškují ostatní

Na světě bude postupně očkováno několik mld lidí, takže nikdo určitě nezbohatne kvůli pár stovkám tenistů, kteří mají jen prachy a se vzdělaností jsou často na šťíru

U nás v posledních měsících umírá o 50%!!! lidí nad normálem a stále tu i VŠ odborníci popíraji problém covidu

Loni na jaře bylo málo mrtvých, protože posraní Čecháčci dostali strach a byli doma. Později jim otrnulo a švejkováním se z nás stala nejhorší zeme světa v přepočtu na obyv.

I VŠ lidé jsou tak dementní a nemají selský rozum, protože nedokážou pochopit, že kdyby nebyly restrikce, tak by bylo násobně mrtvých

Při plných nemocnicích by totiž těžké případy končily automatickou smrtí

V budoucnu přijde horší pandemie, ale lidé jsou nepoučitelní

Vedle toho za pár let má být nejčastější důvodem úmrtí rezistence na ATB, protože se sypou do všeho a všem vč. krmiva

Sobeckost lidí se projevuje v tom, že jim nedochází, že mohou covid přenášet, i když jim samotným neublíží, zejména mladí

Všichni mají plnou hubu charity, ale chovají se jako sobci.

V krizových chvílích se plně obnažila podstata lidské populace. smile
Největší škůdce planety je člověk (vědecky prokázáno), ale plno lidí si pokrytecky hraje na ekologii.
[ Reagovat ]
01.04.2021 10:40Od: Tomas_Smid_fan
Ok, s většinou toho co píšeš souhlasím. Nicméně popírat to, že se farmaceutické firmy předhánějí v tom, aby vydělaly co nejvíce (dokud jsou ideální podmínky) je krátkozraké nebo naivní. Pro spoustu lidí je to příležitost (u nás srovnatelná s kupónovou priv.), jaká se nebude jen tak opakovat.
Ano, lidé by měli být ohleduplní, ale tahle vlastnost bohužel rychle mizí. Bezohledné tím pádem máme i naše nejvyšší politiky, kteří nás bez mrknutí oka cíleně promořují. To je hloupost a morální dno v jednom a podepisují se tak na ochotě těch ohleduplných vytrvat, protože je to mnoha směrech poškozuje. Tahle vláda je nejhorší neštěstí, jaké nás za dekády potkalo.
[ Reagovat ]
01.04.2021 10:58Od: Krisboy
O farmaceutických firmách si nedělej ani ty úplně nejmenší iluze. Jinými slovy - nevěř jim ANI JEDINÉ slovo.
[ Reagovat ]
01.04.2021 12:20Od: paddy
Nehájím farmacie, je to byznys jako každý jiný

Blaho spotřebitele je faleš, všechny firmy podnikají kvůli maximalizaci zisku, prirozeny jev kapitalismu
Manažeři mají bonusy odvozené od výše zisku

Ale z pohledu spotřebitele, ať je vakcína jakkoli efektivní, tak hlavní přínos je, že zabrání těžkému průběhu nemoci

Ti, co nemoc už měli, tak trpí dlouhodobými následky vc. ztraty paměti, mrtvicem8 atd.

I Dimitrov řekl, že je jako na houpačce, někdy úplně KO, a to je mladý a trénovaný jedinec

Coronavirussvině je velmi zákeřný parchant, a to ještě není úplný zabiják, který na nás čeká v budoucnu

Mor zdecimoval Evropu, populace minus desitky %, španělská chřipka taky brutus
Ebola má výhodu v tom, že se přenáší, když je někdo viditelně nemocný a blbě se šíří, protože polovinu lidí zabije, takže si likviduje přenášeče - hloupý vir

Nejvíc nebezpečné jsou kapenkové viry, které se šíří dřív se jedinec izolován
[ Reagovat ]
01.04.2021 13:50Od: Tomas_Smid_fan
Uzavřu to - doporučené naočkování 70+ (po ověření vhodnosti vzhledem ke zdravotního stavu). 60-70let individuálně. Mladší by se měli chovat zodpovědně, tedy nejen oni, ale všichni, včetně těch naočkovaných, protože nikde není prokázáno, že vakcína zamezí přenosu. Můj názor.
[ Reagovat ]
01.04.2021 19:10Od: FulnekUltras Re: paddy
ty už se ani neočkuj - do tebe už ta chamraď dávno dostala všechno, co potřebovala - mainstreamovým trychtýřem a hlavou

smile
[ Reagovat ]
31.03.2021 14:51Od: Haitik
Jinak díky bohu za Naomi, Ash a Simonu.. :D Aspoň někdo :-))
[ Reagovat ]
31.03.2021 14:58Od: Tomas_Smid_fan
Doufám, že je letos na okruhu ještě uvidíme. To není tetanus nebo tyfus. Tyfus jsem mimochodem měl někam povinný a byl to slušný sajrajt, který jsem asi den cítil.
[ Reagovat ]
01.04.2021 09:57Od: Haitik
Proč by jsme je na okruhu neviděli už letos, když se dají očkovat? :-))

Tak očkování, že ho citíš, respektive tu ruku cítíš třeba den, tak to je úplně normální, sajrajt nesajrajt.. :D
[ Reagovat ]
01.04.2021 11:09Od: Tomas_Smid_fan
Já jen brzdil to nadšení z očkování. Je to jak y těmi atb, co píše paddy - něco za něco. A mladí se silnou imunitou pro něj nejsou ideální objekty. Jestli máš zájem, něco si o tom přečti, já už končím, vracím se k tenisu.
[ Reagovat ]
31.03.2021 15:36Od: dadaft
1+
[ Reagovat ]
31.03.2021 14:40Od: Tomas_Smid_fan Připadá mi,
že každý okruh, nejen tenisový, ale okruh lidí má svého lobbistu. Ten vřele doporučí očkování funkcionářům bafuňářům a bratrsky se podělí o vývar.
K očkování samotnému - dvě, možná už i více medicínsky vzdělané osoby z mého okolí by ho doporučilo jen slabším jedincům, hlavně kol 80let. Mladší ať budují imunitu. Vůči záměrům viru to má další aspekty, které tu nebudu rozepisovat. Každopádně, očkovat mladé, zdravé mi nepřijde košér, a navíc není nikde jistota, že vir nepřenesou, i když budou naočkováni. Takže mě logika přivádí k otázce: ?Komu tím prospějete?" Odpovědět si může každý sám...
[ Reagovat ]
31.03.2021 15:02Od: tommr
taky si myslím, že očkovat mladý a zdravý lidi je nesmysl a může to být dokonce kontraproduktivní. V dnešní šílený době se ale stejně bude rozhodovat podle politickejch a ekonomickejch kritérií a dopady na zdraví nikdo řešit nebude ... smile
[ Reagovat ]
31.03.2021 15:07Od: Forehand
Bohvie ci by to za nezmysel povazovali aj tí mrtvi pod 40r.
[ Reagovat ]
31.03.2021 15:12Od: tommr
a o kolika mrtvých pod 40 let víš? Jsou jich desítky, stovky nebo tisíce? Pouč nás nevědomé ...
[ Reagovat ]
31.03.2021 20:08Od: Forehand
Desaťtisíce, státisíce. Veď tie údaje sú dostupné, stačí trochu pogoogliť. Je ich určite násobne viac, ako mrtvych po zaočkovaní. Táto diskusia končí celkom rýchlo, či?
[ Reagovat ]
31.03.2021 20:31Od: tommr
a nejsou jich rovnou milióny? Proč nedáš nějakej odkaz když je to tak jednoduchý? Diskuse se samolibým frajerem jako si ty v podstatě ani nemohou začít, protože ty víš vždycky všechno nejlíp ... smile
[ Reagovat ]
31.03.2021 20:48Od: Forehand
Kamoško, ja vychádzam z tvrdých dát svetovej zdrav. organizácie. Na ich, podotýkam oficiálnej stránke, čo je legitínmy zdroj sa dajú nájsť všetky dostupné štatistiky mrtvych pod 40r.

Ty vychádzaš z čoho?..Máš dáta, či len domnenky vycucané z malíčka?

Pokiaľ si jeden z tých mimoňov, ktorí si myslia, že COVID neexistuje, lebo však nikto známy na to neumrel. Potom neveríš asi ani na holocaust. Dostaň ma do obrazu, aby som vedel s kým sa bavím, či toto celé ma vlastne cenu.
[ Reagovat ]
31.03.2021 20:57Od: tommr
WHO není důvěryhodná organizace a její data mě nezajímají ... smile
Z dat publikovaných v civilizovaných zemích jasně vyplývá, že podíl nakažených/vážně nemocných/mrtvých pod 40 let je zcela zanedbatelný ve srovnání s lidmi nad 60 let. Je jasný, že občas s kovidem (ne na kovid) zemře i někdo mladší, protože i takoví lidé můžou trpět různými vážnými onemocněními. Zdravým a mladým lidem jako jsou profesionální tenisté ale žádné nebezpečí nehrozí ...
[ Reagovat ]
31.03.2021 21:10Od: Grape
Máš určitě pravdu v tom, že převážná většina mrtvých je z kategorie 65+ a lidem do 40 let takové nebezpečí nehrozí (a osobně se myslím, že ti co měli těžký průběh, měli ve většině případů i jiný problém).
S tím očkováním ale nesouhlasím. I v minulosti se řadu nemocí podařilo porazit až po vytvoření tzv. kolektivní imunity. Jsem laik a nedokážu vysvětlit, proč to tak funguje a proč je potřeba těch často udávaných cca. 70% naočkovaných, faktem ale, že se na tom většina odborníků shoduje. Další věcí je, že čím více se tu virus bude šířit, tím snadněji může mutovat. Vidíme, jak nám přitížila i britská mutace a to se tu snad naštěstí pořádně nerozjela ta jihoafrická, nemluvě o brazilské, kterou sem doufám nepustíme.
Jak jsem psal níže, tenistům pravděpodobně vážný průběh nehrozí, ale tohle není jen o nich.
P.S. WHO moc nemusím, ale jejich data bych zase nezpochybňoval..
[ Reagovat ]
01.04.2021 00:55Od: Fandina
Takže vlastně o nic nejde. Nic se neděje. Nikdo podle tebe není nemocný, není potřeba se nechávat očkovat, brát léky na cokoli, protože vše je OK. Podle tebe.
[ Reagovat ]
01.04.2021 00:09Od: Tomas_Smid_fan
plus pro tebe platí má odpověď paddymu.
U tebe se divím, jak se rázem stává z bači ovca a ani ti to nevadí.
Očkování samozřejmě není a priori špatné, špatný je způsob a načasování.
Odpovědí mě celkem překvapila Elina. Myslím, že se vyjádřila trefně.
[ Reagovat ]
01.04.2021 00:37Od: Forehand
Jablká a hrušky.

Antivakceri, to uz rovno mozes verit na mimozemstanov a na plochu Zem..
[ Reagovat ]
01.04.2021 01:02Od: Tomas_Smid_fan
jo, přesně jsi ta jablka a hrušky popsal... reaguješ obecně na konkrétní skutečnosti.
Dám ti k zamyšlení jednoduchou otázku: je lepší vysázet smrkový les nebo smíšený?
[ Reagovat ]
01.04.2021 01:23Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.04.2021 02:34Od: Forehand
Kludne sa nad tym zamysli, ked budes mat nezaockovaneho pribuzného na plucnej ventilácii.

To ti samozrejme neprajem, no mam pocit, ze ludia su nepoucitelní.
[ Reagovat ]
01.04.2021 03:22Od: Tomas_Smid_fan
já ti to taky nepřeju, ale věř mi, to zamyšlení ti může prospět a pomoci leccos pochopit.
[ Reagovat ]
31.03.2021 15:21Od: Tomas_Smid_fan
Jde o budoucnost...
Zatím můžeš porovnávat mrtvé do 40 v souvislosti s vakcínou a s covidem. Jakkoli jich bude s covidem víc, není to to hlavní.
[ Reagovat ]
31.03.2021 20:09Od: Forehand
Naopak, myslím, že to je práve to hlavné.
[ Reagovat ]
31.03.2021 21:23Od: Tomas_Smid_fan
Není. Je to jak kdybys ukládal na zrovna výhodnější účet, pak by došlo ke krizi, která by postihla tvůj typ účtu víc než ostatní.
[ Reagovat ]
31.03.2021 15:16Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
31.03.2021 17:33Od: bIbec
jak dlouho bude mít vlastně ta vakcína účinek? Hmm? To si člověk bude píchat furt dokolečka každý rok, nebo dokonce možná častějc, aby to třeba nechytl? Upřímně, tahle cesta pro mladého člověka mi přijde dost mimo.

Takže jako jo, starší a ne úplně zdraví, ať se opíchat nechaj. Já na to hážu bobek. I bych řek, že jestli do toho lidi budou nutit, nemůžou je nutit donekonečna.
[ Reagovat ]
31.03.2021 17:39Od: bIbec
dejme tomu, že se nenaočkuju a nebudu moct jít na koncert nebo do hospody nebo třeba do zahraničí. Co udělám? Seru jim na vakcínu. Prostě nebudu chodit do hospody, na koncerty a nebudu cestovat. Nevěřím, že to takhle může vydržet dlouho.
[ Reagovat ]
31.03.2021 18:24Od: fandorin78
Já bych se za normálních okolností taky očkovat nenechal. Ne proto, že se bojím vakcíny, ale spíš se tolik nebojím covidu. Jenže se potřebuji nechat očkovat, abych mohl plnohodnotně dělat svoji profesi, k níž se pojí časté cestování do zahraničí. Bez očkování budu mít problém s cestováním a to si nemůžu dovolit. Takže se člověk cítí jako v pasti.
[ Reagovat ]
01.04.2021 01:24Od: FulnekUltras
a o to právě gateSSviním jde
[ Reagovat ]
01.04.2021 11:16Od: Tomas_Smid_fan
Ano, nachystali past. A hlavní fór je v tom, že očkování nebrání přenosu, takže očkovací pasy pro cestování určitě někomu pomůžou, ale my to nebudeme...
[ Reagovat ]
01.04.2021 19:15Od: FulnekUltras
bohužel jenom nové ideální prostředí pro korupci a podvody smile
[ Reagovat ]
31.03.2021 13:58Od: Forehand
V klude, je to slobodbne rozhodnutie.

Ale ked budu pozitivni alebo budu v kontakte s pozitivnym ako nezaočkovaní, tým pádom z turnaja šmytec.
[ Reagovat ]
31.03.2021 16:25Od: Kozoroh
Ikdyby se jednalo o Rafu na RG? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.03.2021 20:10Od: Forehand
Rafa sa chce zaočkovať, má to v hlave zrovnané.
[ Reagovat ]
31.03.2021 13:55Od: bIbec
Očkování je OK, ale pokud by to bylo tak, že když se člověk naočkuje, tak bude mít jisté výhody, nejedná se o dobrovolné očkování a bylo by to špatně. Snad se něčeho takového nedočkáme třeba u nás, až bude dostatek vakcín.
[ Reagovat ]
31.03.2021 13:31Od: Krisboy Aryna
Na to, jakou má v zádech zabodnutou jehlu, se tváří ještě docela normálně. Respekt! smile
[ Reagovat ]
31.03.2021 21:20Od: paddy
mě se pořád zdá, že má napíchaný pysk, ale z fotek nemám 100% jistotu smile
[ Reagovat ]
31.03.2021 13:01Od: Grape ...
No je pravda, že pro tenisty očkování samo o sobě až tak velký smysl nemá, neboť vážný průběh nemoci u nich pravděpodobný není.
Na druhou stranu v rámci snahy o vybudování kolektivní imunity je vhodné naočkovat co největší množství lidí.
Ve finále jde tedy hlavně o to, jestli na to tenisté budou koukat ze svého sobeckého pohledu nebo z toho celospolečenského.
[ Reagovat ]
31.03.2021 14:38Od: Haitik
A proč u nich vážný průběh nehrozí? :-))
[ Reagovat ]
31.03.2021 16:32Od: turista
Vzhledem k tomu, že jsou mladí a zvládají koňské dávky fyzické zátěže tak jim smrt na Covid-19 nehrozí. Proočkování vrcholových sportovců by mělo přijít na přetřes až na konec až po lidech 60+, 50+, 40+ a po dětech.
[ Reagovat ]
31.03.2021 21:19Od: paddy
po prodělaném covidu mají i mladí zvýšený počet mrtvic (sraženiny), takže existuje falešné bezpečí smile

dlouhodobé následky nikdo nezná, protože je to tady pouze 1 rok, a už jsou důkazy, jak hnusně to napadá vnitřní orgány

odborníci už varují, že za rok může být nový problém, protože v rozvojových zemích se neočkuje, a proto je prostor pro mutace, když se vir může neomezeně množit (např. Brazílie)
[ Reagovat ]
31.03.2021 20:55Od: Grape
Já nikde nepsal, že jim nehrozí, ale že je nepravděpodobný. A důvody už vypsal turista.
[ Reagovat ]
31.03.2021 12:38Od: Burrows
nejsilnější vakcína na vše, je vlastně imunita
[ Reagovat ]
31.03.2021 12:08Od: Anonym
ani se jim nedivím - já taky
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist