Voják Stachovskij z okupované Ukrajiny: Djokovič nám nabídl pomoc. Federera a Nadala chápu, není to jejich válka

  • Novak Djokovič nabídl finanční i jinou pomoc bývalému ukrajinskému hráči Serhiji Stachovskému, který se ještě před útokem Ruska připojil k aktivním zálohám. Šestatřicetiletý vítěz čtyř turnajů ATP, který po Australian Open ukončil profesionální kariéru, zveřejnil na Instagramu vzkaz od Djokoviče přes aplikaci WhatsApp.
    7. 3., 10:32 | Aktuality |  219 komentářů
    Sergej StachovskijSergej Stachovskij 
     

"Dej mi prosím vědět, kam můžu poslat finanční nebo jinou pomoc," napsal aktuálně druhý hráč světa Djokovič spolu s přáním, aby se situace co nejdřív uklidnila. Stachovskij na to reagoval, že Ukrajina je vítězi 20 grandslamů za nabídku i za podporu vděčná.

"Ozval se mi Novak a zajímal se o naši situaci. Chvíli jsme si i popovídali a nabídl mi pomoc," uvedl šestatřicetiletý Stachovskij.

"Zkoušel jsem kontaktovat i Rogera (Federera) a Rafu (Nadala), ale bohužel preferují klid. Chápu je, není to jejich válka. I tak máme podporu velkých osboností a já doufám, že to tak vydrží," uvedl Stachovskij.

Čtyřiatřicetiletý Djokovič, jenž kvůli averzi k očkování nemohl obhajovat titul na Australian Open, musel minulý týden přepustit první místo v žebříčku Rusovi Daniilu Medveděvovi. Na postu světové jedničky strávil Srb rekordních 361 týdnů.

Stachovskij na konci února odešel od své rodiny - manželky a tří dětí - a z bezpečného Maďarska, kde v současnosti žijí, se vydal do Kyjeva bránit své rodné město. Je jedním z ukrajinských sportovců, kteří jsou připraveni bránit se zbraní v ruce vlast proti ruské invazi, ačkoli nemá žádné vojenské zkušenosti.

"Pokud budu muset použít zbraň na obranu, udělám to," svěřil se Stachovskij, který často trénoval i v Prostějově.

K aktivním zálohám se připojili také bývalý profesionální mistr světa v těžké váze a olympijský vítěz v boxu Vladimir Kličko a jeho starší bratr Vitalij, který je starostou Kyjeva.

"Mrzí mě, že svět nereagoval sankcemi už v roce 2014, kdy Rusko anektovalo na Krymu. Kdyby tehdy přišla současná reakce, nemuseli jsme teď mít takové problémy," prohlásil Stachovskij.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (219)
09.03.2022 15:44Od: Krisboy Všechno zlé
je i k něčemu dobré, aneb nerozlučné duo F+F opět spolu, nedělitelné, v dobrém i zlém, tenis - netenis, válka - neválka, jeden bez druhého ani ránu až do smrti. To se jen tak nevidí smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 17:43Od: Fandina
Nespojuje mě s ním nic, což neznamená, že se s ním nebudu bavit.
[ Reagovat ]
09.03.2022 11:54Od: blixa
Alexandr Mitrofanov věru dobře zná své pappenheimské. Asi není žádná naděje ...

https://video.aktualne.cz/dvtv/mitrofanov-rusove-kyvnou-na-jakekoliv-barbarstvi-demokracie/r~805c3aea9f2511ec8a24ac1f6b220ee8/
[ Reagovat ]
09.03.2022 07:25Od: Ondra979
putlerovi se neco povedlo - prevzal od nemecka cerneho petra agresora a valecneho zlocince, kterou nemci drzeli od druhe svetove a dlouho se ji nemohli zbavit, ted uz je predana do ruska, russacko je na hunte a jejich armada zcela selhava pri vojenske agresi u slabsiho souseda, tak zabiji a vrazdi..ale jednou to skonci a pak russacko bude platit, plati uz ted a platit bude jeste dlouho, bude naprosto izolovano ze spolecenstvi slusnych statu, na dlouho vylouceno ze sportu a kultury a zivotni uroven pujde jeste dolu pokud to jeste jde..pak si to mozna rusove zacnou pomalu uvedomovat, ceho strasneho byli spoluvinici..nebo nebudou a budou zit dal ve srac...
[ Reagovat ]
09.03.2022 10:12Od: George_Renel
Vždyť ho ti Němci přes ropovod a plynovod krmí, USA rovněž, a má tak penězovod na svou banditskou výpravu.
[ Reagovat ]
09.03.2022 10:14Od: Ondra979
NEmci bohuzel ano, usa uz ne...ale nemci se octnou pod tak velkym tlakem, ze to taky stopnou, pokud bude agrese pokracovat a bude stale brutalnejsi coz bohuzel nejspis bude
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:13Od: FulnekUltras už na jaře 2020
se v "dezinformační zóně" (alespoň podle Soros-Vrabelova "ministerstva jediné pravdy") objevil "hoax", že cílem kovidu je kromě dehonestace Číny, odstranění Trumpa a reinstalace vlád v "neposlušných" zemích (což se "povedlo" mj. i v Česku s Babišem) také odvést pozornost veřejnosti od stále mohutnějšího přísunu ozbrojených sil NATO (rozuměj hlavně USA) na východ do těsné blízkosti ruských hranic (poslední konvoje "na cvičení" přes nás táhly před třemi týdny a posledních cca 12 nocí na obloze opět slyším stejné zvuky leteckých motorů jako v březnu 1999 při útocích na Srbsko a Černou Horu) - cíl: vyprovokovat Rusko do krajnosti a otestovat činnost jeho armády, k čemuž měla speciálně Ukrajina posloužit jako ideální strategický klín (nedělejme si iluze, že právě na jejím území se už léta nepohybuje velké množství západních "poradců" a "dobrovolníků" se stejnými diverzními úkoly, jaké měli v únoru 2014 během ZOH v Soči cíleně navážení pouliční eurochuligáni na Majdanu - což se teď tzv. Západu konečně karmicky vrací jako bumerang)

nikdo na Západě si přece nemohl myslet, že Rusko nechá ušáky a další agresivní západní verbež prohánět se volně v jeho předsíni a bude pasivně čekat, až mu tento zákeřný šmejd jednoho dne vpadne přímo do obýváku - časy naivního Gorbačova a havlovsky submisivního Jelcina jsou už dávno pryč
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:14Od: FulnekUltras
a tak se medvídek v maliní na kritické úrovni nepřátelského vyzbrojování "v předsíni" už prostě nasral - a tvrdě brání své strategické teritorium - dokud je ještě čas provést to relativně klasickým konvenčním způsobem a (záměrně) s využitím "béčkové" techniky

ozbrojený konflikt je samozřejmě až to poslední možné řešení, ale v tomto případě buďme rádi, že probíhá ještě aspoň takto - a dřív, než by byl mnohem mnohem horší a rozsahem ničivější

osobně fandím všem obyčejným Ukrajincům, aby se s ruskou pomocí zbavili vypočítavých západních parazitů, díky jejichž "pozlátku" dnes platí např. za energie násobně víc než před Majdanem - že totiž čecháčkové budou teď "úkáčka" víc platit za práci, s tím se počítat opravdu nedá...

a pokud jde o současnou válku (dez)informací, pak za sebe mohu říci už jenom jedno:

na černo-bíle konstruované sorosovské pohádky o dobru a zlu - počínaje "zachraňováním" afrických plaváčků, přes "strašlivé" klimatické změny a "okamžitě nevyhnutelný" green deal, až po kovidpsychózu včetně "spásné vakcinace" a jednosměrně vykládanou válku na Ukrajině - jsem už opravdu až moc starej a s až příliš mnoha zkušenostmi o tom, odkud se berou ti skutečně nejproradnější a nejagresivnější parchanti světa

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:48Od: Fandina
Nech si ty svoje pohádky na stranickou schůzi. Ona je to velká pohádka že, když ti někdo míři zbraní u huby, vyhání a ničí ti co si vybudoval. Mel si o tom svoje. Ubožáku.
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:54Od: FulnekUltras
protři si raději slechy, abys v noci nad hlavou registrovala ušáky
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:00Od: FulnekUltras
pokud nejsi moc daleko od jejich koridoru z Německa
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:01Od: Fandina
Vážně si myslíš, že ti někdo naletí na tvoje pohádky o zlém Západu a hodném Rusku? To jsi vážně tak hloupý. Divím se ti vůbec, že tě někdy něco takového napadlo. Mně ty tvoje pohádky vůbec nezdajímají. Mám oči a uši a také zkušenosti. O tom, že Rusko miluje zbraně a nic jiného ho nezajímá, znám z roku 1968. Jsi směšný.
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:08Od: FulnekUltras
nic není černo-bílé - jakkoliv se současná "západní" propaganda právě o tento výklad reality (včetně cenzury) momentálně snaží víc, než jsem kdy zažil smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:10Od: Fandina
Až jednou pochopíš, že mně nezajímá žádná propaganda ani jiné kecy. O tom si povídej kde chceš. Já hodnotím co vidím. Kecy o tom co by bylo a proč mě nezajímají.
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:27Od: Rafaeoli25
No kritiku si zaslouží jakákoli propaganda, je fakt, že masírka, co probíhá v Rusku, nemá s nezávislou novinařinou nic společného. Taky si musíš uvědomit, že rozdílný názor se tam netrpí daleko víc než tady, opravdu není za co tleskat jakémukoli omezování svobody slova a shromažďování. V Americe je možné, aby vyhrál Trump, který stojí proti tomu, co ty kritizuješ, ale v Rusku je nepředstavitelné, aby nějaký jasný odpůrce Putina dostal byť jen příležitost normálně oslovit veřejnost, to je prostě fakt.
[ Reagovat ]
08.03.2022 23:27Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:57Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:12Od: Rafaeoli25
Tady bych to rozdělil, Západ není celistvý, imperiální touhy Američanů jsou velké a proto jsem tak kritický k oběma těmto velmocem, k Číně také samozřejmě. Západní Evropa, to je něco jiného, Francie a Německo jsou jinde, proto také odmítly invazi do Iráku. Proto mohu říci mám blízko k západní, severní a jižní Evropě. Je ale na místě být kritický i k Američanům.
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:48Od: Rafaeoli25
Sorry, jak už jsem psal jinde, celý postsovětský region je pro tamní obyvatele jedním velkým slzavým údolím, opravdu lituji tamní obyvatelstvo od Užhorodu po Vladivostok, že musí žít v čem žije. Západní Evropa, EU má mnoho chyb, ano, ale rozhodně bych neměnil mezi možností žít třeba ve Španělsku nebo v Itálii za to být občanem jedné ze zemí daleko za Tatrami. Moje volba by byla vždy jednoznačná. Co tam, co dobrého tam může člověk čekat a jak říkám, jedno jestli v Rusku nebo na Ukrajině.
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:56Od: vladka
smilesmile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:12Od: Fandina
Jinak vážně si myslíš, že argumentem je, že ho někdo vyprovokoval, to jako fakt. Vezmu si zbraně a budu ničit souseda, protože mě vyprovokoval. Je to morální, to nemůžeš myslet ani vážně.
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:15Od: Fandina
Nehledě na to, jak je to agresivní argumentace, prý jak si to někdo dovoluje, že v mé předsíni. Trapné a ubohé.
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:30Od: FulnekUltras
rakety SSSR na Kubě se USA v roce 1962 nelíbily zrovna tak - nehraj si tady zas na úplnou blbku - ušáci se samozvaně roztahují po celém světě, v Evropě smrdí už přes 70 let, a Rusko má jen útrpně čekat, kam až to zajde ???

tzv. "politika otevřených dveří" NATO, jak o ní tak rádi mluví různí EUSA pohůnci, přitom neexistuje - ve skutečnosti jde o letitou salámovou taktiku neustálého okrajování ruského strategického prostoru v zájmu nejagresivnějšího světovládného pentagonského ksindlu - tak je to jednoduché

jsou snad tyto "americké" zájmy apriori nadřazeny všem ostatním ???

vzpamatuj se už... smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:33Od: Fandina
Takže kvůli tomu, že USA zbrojí a ani nevím, jestli půjde proti mě, vezmu armádu a pojedu zabijet souseda? To je ale ubohý argument.
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:41Od: FulnekUltras
pokud USA ke zbrojení nelegálně využívají i onoho souseda, je lepší konat třeba i za cenu omezených obětí dřív, než bude na tomto světě pozdě pro všechny smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:45Od: Fandina
Takže pořizovat si zbraně je podle tebe horší než je vzít a zabijet?
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:49Od: FulnekUltras
válka je vůl - ale v současné omezeně lokální podobě pořád menší zlo než to, co by v případě ruské nečinnosti přišlo později smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:52Od: Fandina
Vůl je ten, kdo válku rozpoutá a to kdokoli. Je to hajzl a agresor a takové jednání se neomlouvá. Je to ubohé.
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:56Od: FulnekUltras
menší zlo je lepší než velké a nevratné - v zájmu Západu cíleně restaurovanému banderofašismu na Ukrajině už bohužel zatnout tipec po dobrém nešlo smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:58Od: Fandina
Koukám, že jsi přepnul, zase na Banderovce a Ukrajinu. U kdyby ses na hlavu postavil, agresora Rusko neobhájíš. POdle mě navíc ukřivděného. Což považuji ještě za horší vlastnost, než samotnou útočnou povahu.
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:04Od: FulnekUltras
pojmy denacifikace a demilitarizace nespadly z čistého nebe - i současný znak Ukrajiny navazuje na symbol její extrémně nacionalistické organizace z období 2. světové války - a že si tito parchanti tenkrát nebrali servítky s Poláky, Rusy ani Židy, je obecně známá věc
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:14Od: Fandina
Rusko napadlo se zbraní souseda a to je neomluvitelný fakt. Kecy o denacifikaci a demilitarizaci je neomlouvají.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:16Od: FulnekUltras
kecy to bohužel nejsou - pokud na tebe někým třetím ovládaný a ponoukaný soused míří, je v krajním případě nejlepší obranou útok smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:24Od: Fandina
Co je to za logiku ty i.diote. On někdo ohrožoval Putina bombama a zbraní, on na něj někdo mířil. On poslal statisíce lidí aby stříleli na miliony dalších a ničili jejich majetky. Jsi magor.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:29Od: FulnekUltras
o územní strategii nemáš ponětí, zato se necháš tím víc smýkat sorosovským mainstreamem, který už si ty své "jediné správné" informace z Ukrajiny dokáže vyzobat a předhodit cílové skupině smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:30Od: Fandina
Jen magor může obhajovat válku.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:34Od: FulnekUltras
opravdová světová válka se vším všudy by reálně hrozila, kdyby Rusko nyní na Ukrajině nezasáhlo
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:36Od: Fandina
Jsi id.ot, to je všechno, co se o tobě dá řici.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:45Od: FulnekUltras
tak už radši dál nic neříkej
[ Reagovat ]
08.03.2022 23:59Od: Fandina
Hajz, který kvůli území pošle lidi na smrt je lidská zruda
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:04Od: FulnekUltras
kvůli strategické obraně území - a preventivně - ušákům nelze věřit smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:17Od: Fandina
Takže preventivně budu zabíjet, jsi magor
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:19Od: FulnekUltras
ukronáckové zabíjeli na Donbasu první - dlouhých osm let
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:21Od: Fandina
Jsi magor
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:22Od: FulnekUltras
a i teď se akce Ruska soustředí výhradně na likvidaci banderarmády - doufám, žes aspoň zaznamenala info Červeného kříže o zaminovaných humanitárních koridorech nebo ostřelování Rusů ze škol a nemocnic - takováhle svinstva umí jen fašistický ksindl, v tomto případě ještě navíc vydatně instruovaný a podporovaný ušáky
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:28Od: Fandina
Zaznamenala jsem to, že agrespr vlitnul k sousedovi a zabíjí.
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:31Od: FulnekUltras
tak u tebe je minimální rozlišovací schopnost podstatných věcí už příznačná
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:41Od: Fandina
Mě neurazí ubozsku
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:43Od: FulnekUltras
dobrou noc
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:20Od: Fandina
Dojdi si k psychiazrovi jsi naruseny
[ Reagovat ]
08.03.2022 23:51Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že žiješ ve velkém bludu. Putin má jasný cíl - chce být zase mocnářem, co sjednotí SSSR, zalíbí se tím porobenému lidu, který žije minulostí a jako hluboko v minulosti.
USA maj určitě svoje zájmy, ale nikdo nebude tak bláhový, aby útočil na Rusko.
Putin po 22letech vlády může mít všemožné psychické problémy, přesto určitě dobře ví, co dělá. Ale už nemá úsudek na to, aby si uvědomil, jako hrůzu a devastaci způsobuje, Jestli si myslíš, že tím pomáhá Rusku, tak se můžeš brzy zeptat Rusů, jak moc jim pomohlsmile
A jestli si myslíš, že s ním měli jednat, tak o tom existuje jedna pravda - s Rusy se jednat nedá, protože se jim prostě nedá věřit.
Opět to odnesou slušní Rusové, zaslouženě hloupí Rusové a bohužel nevinní Ukrajinci.
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:17Od: FulnekUltras
(NATO=)USA se 30 let tvářily, jakoby žádné územně-strategické zájmy Ruska na jeho západním předpolí neexistovaly - naopak "nenápadně" zesilovaly příhraniční tlak a zákeřně při ZOH 2014 zorganizovaly Majdan - takže teď se nemohou ničemu divit smile

po dvou týdnech ozbrojených ruských akcí na Ukrajině je úspěchem, že se "Západ" už aspoň (vynuceně) zamýšlí nad Putinovými důvody k akci - strategické zájmy Ruska budou napříště víc respektovány, a to se počítá pro celý svět

nějaké zasrané konzumní sankce nemohou většinu lidí v Rusku zásadně ovlivnit, ti jsou zvyklí na ledacos - podstatné je, že se nebude opakovat červen 1941 - u nás "na Západě" jsme bohužel na krvavý odkaz generace otců a dědů v maloburžoazní zpupnosti "věčného tůstu" ostudně zapomněli smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:24Od: FulnekUltras
"věčného růstu"
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:26Od: Fandina
Jsi ď tvoji posedlosti USA směšný, nastuduj si na internetu všechno o Donbasu, než začneš něco psát. Jsi magor.
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:29Od: FulnekUltras
vyměnila jsi bojový odkaz našich předků za mrzký byznys - styď se smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:32Od: Fandina
. Já se stydím zza názory lidi jako si ty,
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:36Od: FulnekUltras
pozor na z smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:42Od: FulnekUltras
a ještě k tomu hluboko v zádi ušáckých hrdlořezů smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:56Od: Fandina
Ponavils
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:03Od: Fandina
Nastuduj si na internetu každé téma které sem dáváš předem aby ses neztapnoval, protože jinak vypadáš jako blb který neví o čem píše.
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:15Od: FulnekUltras
pozorně si přečti projev Putina z 24.2.

bez seznamácké předpojatosti tam najdeš řadu zajímavých vysvětlení, abys mě tady už nemusela dál obtěžovat ;-)

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-dokument-slova-jimiz-putin-rozpoutal-bezprecedentni-valku-190232

smilesmilesmile

za pozornost stojí také diskuze pod článkem
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:23Od: Fandina
Ty idi.te, cožpak nechápeš, že ten člověk obhajuje agresi na druhého?

Ty se nech vyšetřit. Magore.
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:26Od: FulnekUltras
předem vysvětluje proč - a kdo nechce, nevnímá a následně nechápe
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:32Od: Fandina
Neexistuje žádný důvod k tomu, aby člověk rozhodl o tom, že půjde se zbraněmi do cizí země a bude tam mířit na lidi. I.diote.
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:40Od: FulnekUltras
pokud je potenciálně ve hře světová válka, nechat se zahnat do kouta znamená jistou smrt smile

ostatně, každý soudný člověk v posledních letech vidí, odkud vítr ve skutečnosti fouká a jaké "filantropní" zvrácené síly mají zájem mj. i na dobytí Moskvy - přičemž na účelové přehazování viny a jednosměrnou cenzuru jsou gateSSorosovská masmédia už několik let opravdu všehoschopnými "experty"

smilesmile
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:45Od: Fandina
Každý normální člověk na téhle planetě má vztek, že magor poslal vojska k sousedovi a ta ta řádí a zabijí lidi. Je to neomluvitelná událost. Idio.e.
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:47Od: FulnekUltras
nech už těch frází a běž na lože ;-) smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:48Od: Fandina
A ty se nech vyšetřit, nejsi normální.
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:50Od: FulnekUltras
na vyšetření jsou tady úplně jiní adepti ;-)
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:55Od: Fandina
Myslím to vážně. Nech se nechat vyšetřit. Neuvažuješ logicky.
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:58Od: FulnekUltras
těší mě, že máš o mě starost ;-) - ale od zítřka si to už zase musím zařídit sám ;-)
[ Reagovat ]
09.03.2022 02:06Od: Fandina
Jj, já jsem v podstatě takový lidumil, vidím blba, tak je mi ho líto.
[ Reagovat ]
09.03.2022 02:09Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:19Od: FulnekUltras
za dalších x let Západem cíleně stupňovaného zbrojení by nutná obrana Ruska bolela (celý svět) mnohem víc smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:25Od: Fandina
Já myslela, že Rusko uzavřelo smlouvu o neútočení. Tak čeho se bojí?
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:37Od: FulnekUltras
papírové smlouvy a praktické zkušenosti jsou docela odlišné věci smilesmilesmile

https://www.youtube.com/watch?v=qKxUm055rU4

https://www.youtube.com/watch?v=IPNKihgNtKY
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:40Od: Fandina
USA někdy napadlo Rusko, že se ho bojí?
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:46Od: FulnekUltras
podrazilo ho opakovaně - neodtáhlo recipročně ze západu Německa, porušilo dohodu o nerozšiřování NATO dál na východ, skrytě působí i na Ukrajině - další možné fázi tohoto vysoce rizikového vývoje je třeba zabránit už raději preventivně smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:48Od: Fandina
Takže podle tebe je OK vzít zbraně a zabíjet kvůli tomu, že chce být v NATO?
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:52Od: FulnekUltras
momentálně je pozitivní, že NATO už musí vzít respekt ke strategickému předpolí Ruska naprosto vážně - zatím tomu tak bohužel nebylo smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:53Od: FulnekUltras
NATO = USA
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:55Od: Fandina
NATO není žádný agresor. Rusko ano, už se prober.
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:58Od: FulnekUltras
Jugoslávie a narkorepublika Kosovo ti nestačí?
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:00Od: Fandina
Ne.
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:02Od: Fandina
Bombardování Bělehradu bylo vyústění mnohaletého válečného konfliktu v bývalé Jugoslávii, občanská válka. Bohužel.
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:07Od: FulnekUltras
výsledek tehdejší "humanitární akce" jsme v Srbsku i Kosovu viděli celkem plasticky
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:16Od: Fandina
Ano, viděli a také předtím x let války.

A je docela dost možné, že díky tomu, že zase někdo jako Rusko teď obsadilo Ukrajinu, dojde k dalšímu bombardování.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:22Od: FulnekUltras
ušáci sice už ani nic jiného neumí - ale teď naštěstí konečně pochopili, že končí sranda
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:27Od: Fandina
Ušáci vidí zrůdu, která se ukájí zabijením druhých.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:32Od: FulnekUltras
nejen "americké" zájmy financparazitních globálních zrůd se teď v Evropě budou respektovat - a to je jen dobře smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:34Od: Fandina
Každý normální člověk na téhle téhle planetě chce v klidu žít a nezabíjet. Ten, kdo je schopen poslat lidi zabíjet není normální.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:46Od: FulnekUltras
souhlas
[ Reagovat ]
08.03.2022 23:53Od: Tomas_Smid_fan
Ano, v tomhle souhlas - Rusko neumí dodržovat jakékoli smlouvy, co se jim nehodí.
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:26Od: FulnekUltras
což jim za Gorbiho zlámalo vaz ??? ;-)))
[ Reagovat ]
09.03.2022 02:09Od: Tomas_Smid_fan
Podcenili ho
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:26Od: paprikovygulas1
Zase o deň bližšie k smrti, tešíš sa?
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:18Od: FulnekUltras
a ty?
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:22Od: Serpens
Fulneku, být tebou, tak si dám pozor na papuli a moc si ji nepouštím na špacír, nemusím snad připomínat, za co se v poslední době dávají tři roky v teplácích ;)
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:26Od: FulnekUltras
mimovládní zoufalci a manipulátoři, kteří by dnes chtěli samozvaně rozhodovat o tom, co je pravda, co "dezinformace", a jaké názory budou na veřejnosti "ještě" povoleny, aby to neohrozilo jejich zvrácené cíle, tím nejlíp ukazují, jaký mají ve skutečnosti strach smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:29Od: Serpens
Měl by sis zamést před vlastním prahem společně se svými rusáckými kámoši, kteří ten svůj strach z "dezinformací" dávají najevo ruskou férovkou pět na jednoho s obuškama ;)
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:44Od: FulnekUltras
gumoléčba "nepohodlných" je běžnou metodou všech režimů po celém světě - a zatím ještě nikde nepřišli na nic humánnějšího - snad s výjimkou dodatečného vyvážení zfetovaných chcíplotin za město do polí s docházkovou vzdáleností zpátky k dopravním vymoženostem civilizace nejmíň 5 km - zvlášť za zhoršeného počasí pak léčebný proces v otevřeném terénu probíhá velice efektivně ;-)))
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:49Od: FulnekUltras
a pokud to místní podmínky dovolí, raději aspoň 10 km smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:26Od: blixa Ještě k situaci na Ukrajině
V mediálním prostoru poletuje spousta rozhovorů o situaci na Ukrajině a jejího hodnocení, od naprostých blábolů po velmi kvalitní. Nechci tu vyvolávat nějaký flame, jen dám odkaz na rozhovor Daniely Drtinové s Janem Dobrovským, který podle mého názoru zatím patří k tomu absolutně nejlepšímu na toto téma.
https://video.aktualne.cz/dvtv/dobrovsky-nechavame-ukrajinu-vykrvacet-pro-vlastni-bezpeci-i/r~738fddcc9e6111ecabca0cc47ab5f122/
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:29Od: Rafaeoli25
Bohužel tahle situace žádné dobré řešení nemá smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 23:56Od: Tomas_Smid_fan
ale má.
[ Reagovat ]
08.03.2022 16:26Od: Fandina
Pěkné. Souhlas.
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:38Od: FulnekUltras
hmmm... Drtinová, Šídlo, Dobrovský - a vůbec všichni kluci a holky, co spolu v Praze a nejbližším okolí mluví (údajně "na úrovni") - to je teda kauf... ;-)))
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:42Od: Fandina
Ano, je to kauf, pořád lepší než tvoje kecy o tom, že napadnout cizí zemi se zbraněmi je OK.
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:45Od: FulnekUltras
až konečně zvládneš aspoň základní porozumění psanému textu, můžeš se pode mě zas nacpat smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:48Od: Fandina
Pod zrůdu jako ty se nechci cpát nikdy.
[ Reagovat ]
08.03.2022 17:57Od: FulnekUltras
chápu, že tři neděle abstinence už jsou na tebe moc ;-)))
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:03Od: Fandina
Zajímalo by mě, jestli jsi tak hloupý nebo jestli si tak špatně za ty tvoje kecy zaplacený. Protože já si nepřipadám extra chytrá, ale to tvoje věšení bubáků za nos, je extra směšné.
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:10Od: FulnekUltras
od zítřka do neděle tady zas nebudu - tak si teď ještě rychle užívej ;-)))
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:14Od: Fandina
vracet se nemusíš, i když přiznávám, že na tebe se mi hezky plive, není to sice moc hezké a morální, ale podle mně si to zasloužíš
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:14Od: Fandina
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:37Od: FulnekUltras
tak všechno nejlepší k MDŽ ;-) smilesmile
[ Reagovat ]
08.03.2022 18:43Od: Fandina
Děkuji.

A chci ti jen říci, že ta tvoje propaganda Ruska a antipropaganda Ušáků je moc průhledná, používá totiž hodně doměnek a málo faktů. Takové ty fráze a polofráze, fakta, které se nedají moc dokázat. Ale stejně vždycky narazíš a nedokážeš mě o své pravdě přesvědčit. Vždycky je tam něco, co je nelogické.
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:26Od: annah
Proboha, proč se s tím bl.bem bavíš. Vždyť se to ztráta času.
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:05Od: Pe3k
Džízis nechej je. Láska kvete v každém věku.
[ Reagovat ]
08.03.2022 20:14Od: annah
Leda tak...
[ Reagovat ]
08.03.2022 21:08Od: Ondra979
s dezolatem a putlerovym zaprodancem fulnekem to nema vubec zadny smysl..ono je zajimave, ze to vubec zkousi, smesneji uz vypadat nemuze pri naprosto absurdni obhajobe valecnych zlocinu putlera, ale je to jeho boj..kdyby pritom neumirali nevinni lide tak by to bylo k smichu, ale neni, je to nebezpecne a je dobre, ze je to i trestne..treba na nej taky dojde
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:20Od: FulnekUltras
na tobě je nejlíp vidět, proč se komunisti mohli držet u moci tak dlouho
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:26Od: Fandina
A na tobě je zase vidět, ze je pro tebe normální vzít zbraň a jít na druhého. I.iote nemravný.
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:53Od: FulnekUltras
hluboce se mýlíš - ale někdy to bohužel v reakci na prvotní impuls jinak nejde smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 22:54Od: Ondra979
nejen to, on dokonce ucuruva, kdyz nam putler s larvrovem vyhrozuje jadernou valkou a destrukci planety..totalni bezmozek..ale nic noveho
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:28Od: FulnekUltras
v Bohnicích už tě viděli? smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:12Od: Fandina
Vážně si myslíš. že nevyhrozovali?
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:17Od: FulnekUltras
pouze oznámili uvedení svých "zbraní strategického odstrašení" do zvýšeného stupně pohotovosti - nic víc smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:25Od: Fandina
Ty blbe, ty nechápeš, že vydírají smrtí. Ty magore.
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:43Od: FulnekUltras
smrtí tady dva roky vydírali leda tak kovidfašisti - a ti už míří rovnou do prdele smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 01:55Od: FulnekUltras
ekoterorismus, energoparazitismus, kovidfašismus i banderonacismus - tohle všechno jednou skončí a normálním lidem chybět nebude smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 02:08Od: Fandina
Zcela určitě a nejvíc jim nebude chybět, když nebude chybět nic jiným. Ale to by musel být na světě mír. Což momentálně není. Díky nenažraným agresorům nebo zakomplexovaným zlým lidem.
[ Reagovat ]
09.03.2022 07:10Od: Ondra979
je to vul a zradce..russacka rise zla miri ke kolapsu a vrah putin bude jednou potrestan..je to nevyhnutelne a je to dobre
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:54Od: Rafaeoli25
Co nechápu, je Stachovského názor na to, čí válka to je a není. Že si myslí, že Švýcarů nebo Španělů se netýká, ale Srbů a jiných ano. Zmiňuje jen Federera s Nadalem, ani slovo o Thiemovi, Tsipovi a dalších. Zvláštní.
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:02Od: Pe3k
Nevím, asi mu jde o peníze nebo aby se to rozneslo mezi nejvíce lidí. Ti 3 maj vše "nej". Viděl jsem teď v amerických zprávách (Fox s Tuckerem jak jinak smile), jak se nějaké insta modelky nebo kdo vydávají, za to, že brání svojí zem, přitom jen stojí se zbraní na airsoft a maskáčema a nebrání ani prd. Využivají/zneužívají situace. Na youtube už běží reklama od kryptokocota Čmolíka, jak si máš koupit od něj pozemek někde v tropech, jako zadní vrátka pro válečnou situaci. Na to by nenaletěl ani Trollhand.
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:05Od: Rafaeoli25
To je pravda, jak někteří využívají nebo zneužívají těchto situací je až obludný, přiživit se chce kdekdo, smutný smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:12Od: Rafaeoli25
Každopádně jak k tomu Federer s Nadalem přijdou, vykreslovat je tímhle způsobem..
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:14Od: Pe3k
Prostě cokoliv se v tenisu šustne, otázka je, co na to BIG 3.
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:25Od: Rafaeoli25
Má to samozřejmě svoji logiku, každopádně jen proto, že jsou tak úspěšní, tak by na ně nikdo neměl klást přehnané nároky a očekávat, že budou ke všemu zaujímat stanoviska a když to neudělají, bude z toho velké halo..
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:14Od: Tomas_Smid_fan
To je ok v případě, že Putin od nich nemá doma rakety, teda ty se strunama...
[ Reagovat ]
08.03.2022 10:28Od: baggik
Žijeme v absurdní době, kdy se jedničkou světového tenisového žebříčku stává reprezentant země, která rozpoutala válku a dostal se tam díky covidu. :))))
[ Reagovat ]
08.03.2022 12:56Od: Rafaeoli25
Tak třeba ta absurdní doba ale skončí už někdy v létě, kdy se na první místo vrátí Nadal smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 23:15Od: turista
Snad Djokovič.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:06Od: Rafaeoli25
Ještě bych k tomu cos napsal dodal Rus, ale žijící v Monte Carlu, většinu života pobytem na Západě. Fakt zajímavé smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:56Od: milik254
Medveděv v současné době NEREPREZENTUJE Ruskou federaci, stejně jako další ruští tenisté, případně běloruští Bělorusko
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:59Od: Rafaeoli25
Víš jak to myslel - Medvedev je stále Rusem neb má ruské občanství, to, že mu odebrali možnost oficiálně Rusko reprezentovat je něco jiného.
[ Reagovat ]
08.03.2022 09:15Od: Nenela
Krasna fotka, krasna rodina smile Snad se detem tata vrati domu
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:35Od: Smazaný účet
já bych nešel. Ví vůbec za koho bojuje?
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:37Od: FulnekUltras
a hlavně za co smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.03.2022 12:55Od: Rafaeoli25
Je to smutné říct, ale být Ukrajincem, tak tam už nic dobrého nečekám, seberu se a zvolil bych si život v jiné části Evropy nebo světa. Není na tom nic špatného a nevlasteneckého, v této části světa bohužel asi nikdy dobře nebude, to Je smutný fakt, to se týká ale nejen Ukrajinců, ale samozřejmě i Rusů, Bělorusů a dalších smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:04Od: Rafaeoli25
Postsovětská oblast, nešťastné místo k životu. Nechtěl bych tam být kdekoli ani za mák.
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:42Od: Rafaeoli25
Lituji lidí, co se tam narodili a musí zažívat co zažívají. To ale samozřejmě platí o více místech na světě.
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:48Od: annah
Všichni ale utéct nemůžou.
[ Reagovat ]
08.03.2022 14:57Od: Rafaeoli25
To ne a já tomu jen říkám bohužel. Fakt je mi líto úplně všech, co v těchto zemích trpí a rádi by pryč. Plně je chápu a mají můj plný soucit. Narodili se prostě na nešťastných místech smile
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:12Od: Tomas_Smid_fan
no a to se taky někdo narodí v utečeneckém táboře v Africe, kde by jim i ten život v Rusku nebo na Ukrajině přišel jako ráj, teda až na teploty...
[ Reagovat ]
08.03.2022 15:01Od: Rafaeoli25
Jen si představuji jaké to je narodit se a právě dospět ať už v Rusku, na Ukrajině, v Bělorusku, Gruzii, Kazachstánu nebo Azerbajdžánu. Od takových patnácti šestnácti bych jen přemýšlel, jak se v těch osmnácti z těch končin vymanit.
[ Reagovat ]
09.03.2022 00:35Od: FulnekUltras Re: jiný kraj
jiná měřítka - jiné životní hodnoty a priority - v páchnoucím vlažném stínu prohnilého McDonalda se to samozřejmě hůř vysvětluje ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2022 10:55Od: RFanousek
Co takhle za svou vlast?
[ Reagovat ]
08.03.2022 12:40Od: baggik
Ne, prida se k tomu kdo ma hezci uniformy. smileTy ses mamlas.
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:18Od: Smazaný účet
zelinář ať jde do první liniesmile
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:48Od: FulnekUltras
dneska ještě ten režírovaný komediant dostal čecháčkovský rádobymetál - smutný konec jezevce... smile

https://www.youtube.com/watch?v=DyAJAbp8Pjc
[ Reagovat ]
08.03.2022 02:48Od: blixa
Vy dva dementi jste se tu konečně sešli. Máte recht, morálního dna na TP ještě nebylo dosaženo, je třeba, abyste se přičinili. Jsem přesvědčen, že to hravě zvládnete smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 03:29Od: FulnekUltras
morálního dna bude dosaženo, až se většinová veřejnost konečně dozví, odkud ten standupový šašek ve skutečnosti "vysílal" - přinejmenším počínaje bezmála hodinovým "brífinkem" s "nezávislými novináři" smilesmile

je to jen stejná, v "demo" čvaňhání školená sorosovská figurka jako Cichanouská, Navalnyj nebo Čaputová smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:28Od: Fandina
Hlavně Čaputová, ty fakt umíš pobavit.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:34Od: Rafaeoli25
No je fakt, že Čaputová žádná velká výhra není, měl jsem od ní jiná očekávání, bohužel jen samé fráze. Navíc to, jaká zaujímá stanoviska ve vnitropolitických otázkách, není nic úctyhodného, bohužel.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:37Od: Fandina
Jemu nejde o ni, jde mu o to rozdmíchávat vášně, jakékoli. Buď kvůli vlastnímu dobrému pocitu nebo organizovaně. On bude pořád po někom šít, je mu jedno z jakého důvodu, hlavně, když může škodit.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:40Od: Rafaeoli25
Bohužel. Člověk by měl být objektivní, posuzovat vše komplexně, být kritický na všechny strany, nejhorší je fanatismus, odmítající jakoukoli diskusi, to platí pro jakoukoli názorovou platformu.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:41Od: Fandina
rozdmýchat hrubka
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:44Od: Rafaeoli25
Nechtěl jsem připomínat smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:31Od: RF46
Odkud ten sasek vysila...mas pravdu, uz dva roky se nevi, kde ten Putin pobyva...
[ Reagovat ]
07.03.2022 21:16Od: SwissMaestro Tohle nebude v té mašírce populární, ale...
..jaký "If I stayed..." ? Hádám, že dostal povolávací rozkaz.
[ Reagovat ]
07.03.2022 21:54Od: Carter
Netvrdím to na 100% ale mne sa zdá, že ten dostali Ukrajinci na Ukrajine a nie ti, čo sú v zahraničí. Stachy došiel na Ukrajinu dobrovoľne z Maďarska, kde má tuším aj trvalý pobyt.
[ Reagovat ]
07.03.2022 22:13Od: FulnekUltras
nucené nasazení v řadách Západem kontrolované banderofašistické armády mu není co závidět smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 22:17Od: Fandina
ruský troll je tady. Už ti otrnulo?
[ Reagovat ]
07.03.2022 22:32Od: miraben99
Chvilku mu to ale trvalo. Na rozdíl od propagace povinného očkování proti Covidu ho tentokrát kromě Zemana a Babiše zradil i Okamura. Vidět poslance SPD, jak ve stoje tleskají projevu ukrajinského velvyslance musel být učitě šok.
[ Reagovat ]
07.03.2022 22:39Od: Ondra979
tak to je slusnej bizar..to jsem si rad nechal ujit, ale u Okamury pozor, ten je schopny kdykoliv otocit a uz to taky dela, sice ne uplne naplno, ale je to tam...je to stale kremelska pata kolona jen ted pojede chvili maskyrovku nez mu zase otrne..fuj
[ Reagovat ]
07.03.2022 22:34Od: Ondra979
vypada to tak..on bude ale naprosto bezvyznamna nula, narozdil od Volneho, mlaticky ONdracka a par dalsich, ktere uz vysetruje policie za podporu russacke vrazdici masinerie..ono jim brzy uz sklapne!
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:45Od: FulnekUltras
co, ty rozmražený Hitlerův prde ???

ani s modrožlutou plackou na klopě už nebudeš na té "jediné správné straně" smrdět o moc víc ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=Dt7rD_YijIw
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:17Od: Smazaný účet
bez něj by si byla ztracená
[ Reagovat ]
08.03.2022 10:59Od: annah
Jednoznačně mu otrnulo. Celý týden přemýšlel, jak to zaonačit, aby mohl opět vzývat své ruské bratry, a jak si vysvětlit obrat Zlomana, kterého ještě nedávno nazýval velkým státníkem.
Objevil se tu názor, že FU už táhne na Kyjev jako předvoj a statečně pálí na každého Ukrajince, aby ušetřil svým ruským bratřím střelivo. A ono ne. Nikam nejel, a přišel tak o vynikající šanci osobně zastřelit Stachovského, který má tu drzost jít bránit svou zem proti hodným ruským okupantům.
I tak by Vladimír Adolfovič Putler měl ze svého místního pohůnka radost. Střílí aspoň jedovatými slinami.
[ Reagovat ]
08.03.2022 11:03Od: Nenela
Pekne receno smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 12:07Od: blixa
Tenhle, dá se už říci že bývalý salóní stalinista je brutálně silnej jen za anonymní klávesnicí, to má větší svaly než Arnold ale kdyby nad ním hvízdla kulka, tak se posere strachy. Zajímavý je, jak se mění jeho politické paradigma. Z počátku to byl celkem prostý komouš, který se přes stalinistickou úchylku vypracoval v rusofilního fanatika, kdy už není ani komouš, vlastně ani levičák, jeho pohled se zúžil na to, že co dělá Rusko je správně, ať je to, co je to. A vzhledem k tomu, že Rusko komunizmus už opustilo a přehodilo se na jakýsi imperiální carismus, opustil už i on svoji původní víru a teď už se jen klaní caru Putinovi I. On ten chudák prostě potřebuje vůdce, kdyby žil v Německu před druhou světovou tak to bude fantický nácek, teď je to fanatický Putinovec, což je velmi podobná odrůda lidského zmetka.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:12Od: RF46
No je to idealni cilovka, to mas recht.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:13Od: RF46
Bohuzel cim vetsi pako, tim vetsi potreba ventilovat svoje pevny nazory.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:24Od: Grape
Jo tohle je bohužel pravda. Chytří lidé neustále pochybují, hlupáci mají okamžitě jasno.
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:32Od: RF46
Presvedcenyho blbce neobrati ani svatej :)
[ Reagovat ]
08.03.2022 13:23Od: Grape
smile
[ Reagovat ]
08.03.2022 19:02Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 20:12Od: stefankelner N01E
N01E pomohol si Austrálii pri požiaroch, ako sa Ti odvďačili? Tak isto Ti "poďakujú" aj z krajiny, kde v labákoch vyvíjajú pre stríčka Sama...
[ Reagovat ]
07.03.2022 19:48Od: paddy
ojedinělé výkřiky nejsou reprezentativní (Medveděv si prý smazal ruskou vlajku na Insta - nevíme jestli to bylo jen kvůli toho, že ho obtěžovali antifanoušci)

sledujme tvrdá fakta smile

Putina zvolilo 78% lidí v prezidentských volbách a 90% ho podporovalo při anexi Krymu
a podporu má i nyní (Pljuščenko, Povětkin, Valujev, Karjakin ad.)

Putin-Jugend
https://www.idnes.cz/sport/ostatni/gamnastika-ivan-kuljak-podpora-invaze-rusko-ukrajina.A220307_071840_sporty_ten

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-fotky-rusti-priznivci-putinovy-invaze-se-sjednocuji-pod-novym-symbolem-192311

Německo dnes odmítlo zákaz dovozu ruské ropy a plynu
- nelze se divit - jak by řekli bratia Slováci - Merkelová, když jela do Moskvy kvůli plynu, tak byla ochotná Putina i "vyfajčit" smile smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 19:56Od: Pe3k
No fuj. Není lezpička? Teda lezbička?
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:20Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 17:37Od: Marduch
Ta fotka s krasnou rodinou... Je to fakt šílený.
[ Reagovat ]
07.03.2022 18:37Od: Pe3k
Že? Taky jsem chtěl napsat jakou krásnou rodinu má.
[ Reagovat ]
07.03.2022 15:03Od: vojta91
Balkánský antivaxer kupuje odpustky?
[ Reagovat ]
07.03.2022 15:20Od: Pe3k
A ty Český kosočtverec děláš co? Píšeš houna na tenisportálu smile smile smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 17:46Od: Tomas_Smid_fan
tak jako vždy...
[ Reagovat ]
08.03.2022 01:21Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 13:58Od: Hook2424
Ach ten Djokovič! Další těžko uvěřitelné gesto!
[ Reagovat ]
07.03.2022 14:01Od: Hook2424
Pamatujete, když v začátku kariéry inicioval po zápasech výměnu triček mezi ním a Chorvaty, Ljubičičem a Ančičem? Cílem bylo gesto spojení rozdělených národů válkou.
[ Reagovat ]
07.03.2022 14:04Od: Hook2424
Jak si potom vysvětlit, že se Djokovič pravidelně setkává s nacionalistickými extremisty.
[ Reagovat ]
07.03.2022 14:07Od: Hook2424
Třeba s M.Jolovičem, bývalým velitelem jednotky, která se podílela na genocidě Bosňanů ve Srebrenici. Nebo s M.Dodikem, známým popíračem genocidy.
[ Reagovat ]
07.03.2022 14:08Od: Hook2424
Můžete si rovněž vygooglit jak Novak po vítěztví Srbska v ATP Cupu zpíval nacionální písničky se srbskými extremisty. Se skupinou velebících Putina! Text znal evidentně tak dobře, že to evidentně nezpíval poprvé! Písně Pochod na Drinu a Vidovdan, které jsou považovány za hymny srbského nacionalismu.
[ Reagovat ]
07.03.2022 13:39Od: Patik
Djokovič opäť vzorom empatie a ľudskosti..a hentí dvaja diplomati..Roger tvárou novej kampane deťom venuje podpísané rakety..a Nadal čo..z toho niesú tituly kúpim novú jachtu.
[ Reagovat ]
07.03.2022 14:11Od: dappe
Federer s Nadalem jistě pomáhají jinde. Je docela drzost je v této souvislosti zmiňovat a vytvářet tento typ atmosféry.
[ Reagovat ]
07.03.2022 14:24Od: aligo
Souhlasím smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 14:26Od: Rafaeoli25
Ty asi nevíš, jak pomohl lidem postiženým záplavám Na Mallorce, dokonce šel sám pomáhat v holinkách. Dává na pomoc a charitu mraky peněz. Pak taky z lásky ke svému ostrovu, kde žije, zachránil finančně krachující tamní fotbalový klub. Taky jako jeden z mála neutekl do daňového ráje. A ty máš ten žaludek ho tady takhle napadat? Jinak Novak dostal třeba svoji vilu v Monte Carlu zadarmo myslíš nebo jak?
[ Reagovat ]
07.03.2022 20:21Od: Amputace
A Patik opět vzorem deb.ility, omezenosti a bezskrupulóznosti. Nezastavíš se vážně před ničím. Dokonce i válečnou situaci dokážeš zneužít jako útok na někoho, kdo ti leží v žaludku. Dno.
[ Reagovat ]
07.03.2022 12:57Od: George_Renel
To se většinovým azbukům v Srbsku nebude moc líbit...
[ Reagovat ]
07.03.2022 13:03Od: Blondie
Tím větší plus za to, že to udělal smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 19:48Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 12:32Od: Fandina
Nole je super, jeho postoj k očkování sice postrádá logiku, ale jinak je mi sympatický.
[ Reagovat ]
07.03.2022 12:37Od: Gulbis
opravim tě, jeho postoj k očkování proti covidu...
[ Reagovat ]
07.03.2022 11:56Od: SwissMaestro
Klasický Djokovič. Klobouček.
[ Reagovat ]
07.03.2022 11:21Od: Grape ...
Tak tady Novakovi tleskám smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 10:47Od: Blondie
Potěšilo.
[ Reagovat ]
07.03.2022 12:11Od: annah
Palec nahoru. Nejde o finance, které mohl Nole poslat anonymně na konta pomoci, podobně jak je posíláme i my (I když je možné, že v Srbsku žádná oficiální konta nejsou), ale o to, že tim oslovenim kolegy tenisty hlasitě vyjádřil podporu Ukrajincum. smile
[ Reagovat ]
07.03.2022 12:43Od: elsky
A to to ještě doma možná odnese, Srbové byli odjakživa velcí přátelé Rusů (a nás, před jugoslávskou občanskou válkou).
[ Reagovat ]
07.03.2022 12:56Od: Blondie
Ano, ano, jak oba říkáte.
Udělal mi radost, kluk.
Já vím, proč ho mám i přes ty jeho na hlavu padlé momenty ráda smilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist