Zverev byl z Acapulca vyloučen! Po deblové porážce mlátil raketou do umpiru

  • Obhájce titulu Alexander Zverev byl kvůli nesportovnímu chování vyloučen z turnaje v Acapulcu. Olympijský vítěz z Tokia neudržel nervy na uzdě po prohře ve čtyřhře a zaútočil na hlavního rozhodčího. Raketou nejprve opakovaně udeřil do umpiru a jen těsně při tom minul nohy sudího, poté mu vulgárně nadával a přidal další ránu raketou.
    23. 2., aktualizováno | Aktuality |  87 komentářů
    Alexander Zverev a Marcelo MeloAlexander Zverev a Marcelo Melo 
     
  • Profil hráče

Čtyřiadvacetiletý Zverev se rozčílil po prohře v prvním kole čtyřhry, v níž spolu s brazilským spoluhráčem a dobrým kamarádem Marcelem Melem podlehl britsko-finské dvojici Lloyd Glasspool a Harri Heliövaara 2-6 6-4 6-10.

Hlavním důvodem Zverevovi agrese bylo sporné rozhodnutí v závěru zápasu. Míček z raket soupeřů dopadl někam k lajně a zatímco umpirový rozhodčí ho viděl ještě stále v kurtu, německý tenista byl přesvědčený o autu.

"Je to 8-6 v tie-breaku, podívej se sakra kam míček dopadl. Podívej se kam dopadl, to je ta tvoje lajna? To je ta tvoje zku*vená lajna? Jsi zku*venej idiot," rozčiloval se Zverev, poté co se soupeři dostali k mečbolu a hned vzápětí ho proměnili.

Německý tenista si pak s přemožiteli podal ruku a čerstvě nahromaděnou negativní energii ventiloval u umpiru, do kterého dvakrát praštil jen kousek od nohy rozhodčího. Pak mu ještě vulgárně nadával a přidal další ránu rozmlácenou raketou, kterou při odchodu z kurtu věnoval jednomu z malých fanoušků.

Druhý den už svého chování litoval a kál se. "Je těžké slovy vyjádřit, jak moc lituju svého chování při včerejším (úterním) zápase čtyřhry a po něm. Soukromě jsem se rozhodčímu už omluvil, protože můj výpad proti němu byl špatný a nepřijatelný, sám ze sebe jsem zklamaný," napsal dnes Zverev v oficiálním vyjádření na instagramu. "Nemělo se to stát a není pro to omluva," dodal.

Zverev v roce 2019 v Acapulcu vyhrál čtyřhru se svým bratrem Mischou a prohrál finále dvouhry proti Nicku Kyrgiosovi. Loni už v singlu triumfoval.

Letos ale titul neobhájí. Kvůli excesu ze čtyřhry byl diskvalifikován i ze dvouhry, ve které v pondělí po historickém nočním duelu vybojoval postup do druhého kola. Zápas s Jensonem Brooksbym skončil až krátce před pátou hodinou ranní místního času, později se nikdy žádný zápas na okruhu ATP nedohrával.

Nyní bez boje postoupil do čtvrtfinále jeho krajan Peter Gojowczyk, který si o semifinále zahraje s Cameronem Norriem, nebo Johnem Isnerem.

Před čtyřmi lety na antuce v Římě se o podobný incident jako  postarala Karolína Plíšková. V zápase s Mariou Sakkariovou ji polská rozhodčí Marta Mrozinská 'okradla' o fiftýn v důležitém momentu v závěru utkání a česká tenistka nakonec prohrála. Po zápase třikrát praštila raketou do umpiru a od WTA dostala pokutu. Její výši nezveřejnila, ale mělo jít o šestimístnou částku v korunách.

Další trest za agresivní výbuch čeká s velkou pravděpodobností i Zvereva. Jeho chování nyní bude řešit disciplinární komise ATP. Ta se už od loňského října zabývá v rámci interního vyšetřováním obviněním z domácího násilí, které proti německému tenistovi vznesla bývalá přítelkyně Olga Šarypovová.

Australský bouřlivák Nick Kyrgios dostal v roce 2019 za vzteklé řádění na turnaji v Cincinnati pokutu v celkové výši 113.000 dolarů, následně mu byl po interním vyšetřování udělen distanc na 16 týdnů s půlroční podmínkou a další pokuta 25.000 dolarů. Zároveň mu bylo nařízeno během turnajů docházet k mentálnímu kouči a s terapií zaměřenou na zvládání chování musel pokračovat i v období mimo sezonu.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (87)
23.02.2022 22:42Od: Rafaeoli25
Ještě dodám, že vyloučením z turnaje turnaj jako takový o moc nepřijde vzhledem k tomu, co letos předvádí.
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:41Od: Rafaeoli25
Také je teď snadné uvěřit tomu domácímu násilí, má k němu očividně sklony. Kyrgi je taky divoch, nikdy jsem ale u něj nezažil takhle negativní a hlavně násilné formy frustrace.
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:39Od: Rafaeoli25
Se snad zbláznil, nemám slov. Mohu cítit křivdu, to bere každý, ale taková reakce je přes čáru. A měl by si uvědomit, že opravdu McEnroe není a nikdy nebude.
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:46Od: brixner
To víš chlapče, asi mu došlo, že brzy bude jezdit za 50,-/l, mě by todlencto teda taky sralo a toho rozhodčího bych tou pálkou přetáh přes hrb! Depá, ten ruskej maladěc má ještě nervy z vocelismilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.02.2022 21:15Od: paddy
Je toho plné YT a také na centrum.cz, kdo sleduje média

- Záběr není průkazný

- Melo z 1 metru nemůže posoudit vzhledem k rychlosti míče, vždy je třeba větší odstup

- a hlavně míč spadl dost blízko servis line, Zverev (Melo se přidal) ukazoval otisk blízko středu vzdálenosti mezi servis a base line

Buď jsou oba dementní nebo podvodníci

Všichni se můžou podívat sami smile

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=jD-FkGeeR-U

Záběr z jiného úhlu je usvědčuje,
2m od servis line smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=-_UcPs2e3CU
[ Reagovat ]
24.02.2022 08:50Od: sojka1
podivala jsem se.... dopad rozhodne dal od servislajny, ten prvni zaber klame, ale jednoducha pomucka, dej si na deblcaru ve vzdalenosti servislajny kurzor (poctive, pocitej s uhlem zaberu) a pak je jasne, ze micek leti dal, druhy "usvedcujici" zaber to jen dokazuje.... samozrejme nevim, jestli je to misto dopadu, kde tancujou, spravne a nijak neresim nic dalsiho, jen oponuju, ze byl dopad pomalu u servislajny.....
[ Reagovat ]
24.02.2022 09:47Od: Krisboy
No rozhodně dopadl min. o metr blíže k síti, než pánové ukazují. Zverev je blb smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 20:50Od: Fandina
Kdo máte EurosportPlayer, můžete se na to podívat zpětně. Ale já z toho moudrá nejsem. Jisté je, že oba, Melo i Saša dost mač prožívali a v STB dotahovali a diváci byli také na jejich straně, dost je hnali a co se týká sporného míčku, tak u něj stál Melo a divil se, že umpire hlásil bod protihráčům. Čárový ukazoval dobrý a umpir to tak ohlásil. A Melo začal ukazovat na to místo, on byl ten, kdo nejdřív komunikoval s umpire. Saša se přidal až potom. Jestli to byl aut, to nevím. To kamery neukazovaly.
[ Reagovat ]
23.02.2022 20:29Od: paddy Řetězov jako utržený ze řetězu
smile

Citát dne:
"Všechny vás tu zmlátím."
Alexander Alexandrovič Řetězov

Ať žije Sovětský svaz! smile

Napjatě očekáváme Ultrasovy čerstvé depeše z operace Dněpr smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 20:43Od: Krisboy
Fulneka jsemm tu dlouho neviděl. Zřejmě narukoval.
[ Reagovat ]
23.02.2022 20:57Od: annah
Uz táhne na Kyjev. Jako předvoj.:-(
[ Reagovat ]
23.02.2022 21:33Od: blixa
Jojo, naposled by spatřen někde u Ostravy na invalidním vozíku, mával zuřivě berlemi a řval "na Kyjev, na Kyjev !!!" Težko říct kdy dorazí, touhle dobou by se mohl pohybovat někde u Dolného Kubína ...
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:40Od: brixner
Spíš někde u Smokovce!
"Seděm havranou!"smilesmile
[ Reagovat ]
24.02.2022 11:57Od: RF46
Jo, superarbitrovani pro blbost neni na prekazku smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:49Od: brixner
No, spíš to vidim na Fulnekovo tweet po propuštění z koncentráku v roce 2025:
"Řetězov dobyl šestej GS, Sajůz něrušímy...!

smile
smilesmile
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:55Od: Rafaeoli25
Šest GS do roku 2025, hele Apríl ještě fakt není smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:56Od: Rafaeoli25
Medvěd, Djoker, Nadal a Alcaraz ho k nim fakt nepustí..ani ve snu smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 23:31Od: brixner
No jo...vlastně v jeho případě mi to ani vadit nebude, nemám ho rád, takže...

Ale zrovna včera jsem viděl celý, cca hodinový rozhovor Srba pro nějakou velkou srbskou TV, začalo to návštěvou nějakého pravoslavného kostela, prostě takové ty zdvořilosti...A pak se to stočilo na AO, vakcíny, názory na jiné hráče, Prize Money a tyhle věci, moderátor šel docela tvrdě na tělo a člověče-byl jsem Srbův celokariérní hater, ale někdy loni na RG se to u mně začalo nějak "lámat" nebo co a já osobně cítím, že Srb dost dozrál a vlastně ho začínám mít rád čím dál víc, mluvil ani ne tak profesionálně, jako spíš kluk od vedle a rozhodně to nebyly odpovědi typu "No comment" Své pravdy si obhajuje, proti nikomu se nevyhraňuje, myslím, že se z něj stává osobnost a osobně v tom vidím paralelu s B.Beckerem, kterého jsem skoro až nenáviděl, ale přišla léta a všechno se nějak začalo obracet...Byl bych moc rád, aby ta blamáž na AO Srbovo kariéru nijak neovlivnila, sám řekl, že má ještě hodně sil k tomu, aby tu historii ještě poupravil a já mu to, u všech kurev, přeju!
[ Reagovat ]
23.02.2022 23:45Od: Rafaeoli25
Sorry, ale tenhle tvůj koment nějak nechápu, tedy v reakci na můj příspěvek. Já mluvil čistě a jen o Zverevovi smile
[ Reagovat ]
24.02.2022 11:01Od: brixner
No jo, k Řetězovi je jen první věta...S tím Srbem mě to jen tak napadlo, měl jsem ten jeho rozhovor ještě živě v hlavě, takže...
[ Reagovat ]
23.02.2022 23:49Od: Rafaeoli25
Já si přeju, aby se dařilo ještě nějakou dobu celé velké trojce, reálně to ale vypadá už jen na Djoka a Rafu, budu rád když se budou dál přetahovat a bude to ještě zajímavé. Inkdyby Nadal vyhrál v Paříži 22th, tak rozhodnuto ještě zdaleka nebude, budou to napínavé další dva tři roky. Come on, těším se na ně smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 17:59Od: Mantra
on ho vzal i přes nohu...

fakt mu to pomáhá asi i v tom sporu s těma děvuchama - musí mít za ušima ten kluk smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.02.2022 14:32Od: Krisboy
Z těch opakovaných záběrů to není moc poznat, ale možná to lajnu líznout mohlo. Saša to přehnal pořádně, o tom žádná, ale jestli ten míč byl dobrej, je to fakt Král Kreténů. King Of Zero Gen.
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:21Od: Tomas_Smid_fan
tak on už pár rozčilování při svém špatném odhadu měl, nebylo by to nic nového...
[ Reagovat ]
23.02.2022 20:26Od: dappe
Vzdáleně by se to možná dalo pochopit v nějakém důležitém zápase, ale ve čtyřhře, kterou hraje spíše pro zábavu...Ten bude opravdu trochu ujetej.
[ Reagovat ]
23.02.2022 21:15Od: elsky
Jasně že je. Ale to snad musí ne, jinak by nemohl být v první pětce smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:39Od: Mony
Tak kdo je lepší ? Kája se Sakkari nebo Saša ?smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:42Od: Mony
Za mě Saša..jede na 100% i debla
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:47Od: Forehand
To najintenzívnejšie video už je radšej z YT zmazané, v tom, ktoré zostalo nie je vidieť ten amok úplne celý.

Takže bez debaty je Zverev inde, Plíšková je v tomto prípade len slabý odvar.
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:32Od: lars
to video je uz privatni
Nema ho nekdo ve svym PC ?
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:57Od: Tomas_Smid_fan
jsou jiný tamtéž...
[ Reagovat ]
23.02.2022 16:03Od: lars
dik
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:49Od: sojka1
nehajim ztratu nervu, ale okolnosti, Kaja byla na antuce a carova ani umpire nebyly schopny najit a ukazat dopad micku, ze...
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:54Od: Mony
to jo, tady je Kája omluvitelnější
[ Reagovat ]
23.02.2022 14:43Od: Tomas_Smid_fan
Schválně jsem kouknul na obojí:
Saša míček možná ani neviděl, byl dost daleko, zato spoluhráč byl přímo nad ním...
Saša skoro šel upírovi po nohách, opakovaně. De facto ohrožoval i protihráče, co stál za ním.

Kája byla jasně v právu - míč byl in,vyloženě větší částí, lajny se možná dotýkal zevnitř.
Kája udělala díru do umpire, ale tu polskou jedubabu upírku nijak neohrozila.

Výsledek: vítězem blackoutu se stává jednoznačně Saša.smile A jeho fanouškovská základna se zas o něco zmenší...
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:07Od: Krisboy
Šáša nemusel vidět přímo dopad míčku, ale našel jeho stopu...

Kája byla tenkrát v právu jednoznačně, u mě tím hodně stoupla a dodnes jsem na ní za to hrdej.
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:17Od: Mony
ale no tak! tys byl vždycky očima všude? lajnová to nenašla a Hlavní si taky nechtěla vymýšlet..je to pech , ale empire je součástí hry, stejně jako třeba uragán, který náhle míček odfoukne
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:23Od: Tomas_Smid_fan
Mrož je mimoň, co nesleduje hru. A jestli neviděla tu smeč, pak nesledovala hru dost dlouho...
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:36Od: Krisboy
Moc nerozumím, co jsi chtěl říct. V případě Plíškové byl míč jasně dobrý, obtisk svítil jako sluníčko a všichni na kurtě, kromě blbky na umpiru, to viděli. Že lajnová něco nenašla? Nesmysl, nic gledat nemusela, všechno bylo nad slunce jasné. Od ní to byl naprosto totální zkrat, kolaps, zářez, sviňárna.
Jak s těmito případy souvisí moje oči všude opravdu netuším...
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:44Od: Mony
obtisk nikdo nenašel, možná TV kamery dopad. Dobře si to pamatuji. Jasný aut to byl, ale nic jiného se nedalo vymyslet, když nevíš.
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:47Od: Mony
sorry, jasně inn! ne out
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:57Od: Krisboy
Tak buď mluvíme každý o něčem jiném, nebo ses zbláznil. O dopadu toho míčku nebylo nejmenších pochyb. Doporučuji zejména reakci Sakkari, když se šla blíže podívat.
Tak byly jenom dvě možnosti:
1. Rozhodčí na umpiru absolutně nesledovala hru.
2. Někdo jí zaplatil, aby rozhodla takhle.
[ Reagovat ]
23.02.2022 18:26Od: Mony
Jasně, že nebylo pochyb, ale když empire ani lanová nevidí otisk, tak jak mohou zvrátit rozhodnutí? Vždyť to řešila i supervizorka a schválila postup.
[ Reagovat ]
23.02.2022 18:27Od: Mony
S tím zaplacením jsi hodně mimo
[ Reagovat ]
23.02.2022 18:32Od: Mony
A ten úhel pohledu si pamatuji, byl hodně blbý, míček před kolmou lajnou.. Největší hrubka asi lainové, po které chtěla supervizorka otisk a ona málem omdlela. Hned ji vystridali
[ Reagovat ]
23.02.2022 18:35Od: Mony
A jasně, že Sakkari taky věděla, že dobrý.. Za mě po lanové ona 2.nejvetsi hříšník, že nedala bod Kaje.
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:18Od: Tomas_Smid_fan
Tak zase, díru tam udělala pěknou. Fajn, že Mrož dostal zákaz na Plíškovic zápasysmile Ona by se vůbec měla věnovat méně škodlivé činnosti...

A jinak, pokud tam kluci našli stopu, pak moc nechápu ty upíry, proč na to aspoň nejdou kouknout. Záda si protáhnou, hráčům udělaj radost a rozhodnout můžou stejně jak se jim zlíbí, tak vo co tu de?smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:34Od: Marduch
V blbym období vyteces i kvůli hovadine.
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:27Od: Newcombe mu hráblo? Dosud sympaťák, proč toto?
4hra je pro něho tak důležitá? Nemá náhodou ruské předky? Ti se tak chovají. Rusáky bych po známém incidentu vykázal ze všech sportovišť, dokud se neodfakujou z Ukrajiny a z Krymu.
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:43Od: blixa
smilesmile Rus jako poleno, sice narozený už v Německu ale to na tom nic nemění. smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 15:50Od: Titan
Ty máš dobře vymleto. Zajeť si na Krym a potom na Ukrajinu. Pak můžeš kecat svá "moudra"...
[ Reagovat ]
23.02.2022 11:52Od: Vlk-v-trave
No...rozjel se na tom empajru, to nemohu rict:)

Zacinam mit podezreni, ze cte TP a paddyho prispevky, a ted se nemuze smirit s tim, ze je luzr, a schytal to empajr na deblu.
To je tim jak si fans nedavaji bacha, co pisi do internetoveho prostoru... v dobe automatickych prekladacu,... by meli citit vic odpovednosti :D

Ale tak aspon si da pauzu, a muze na plazi honit zraloky.:) Nebo skakat jak Dimitrov ze skaly... urcite se nudit nebude...
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:06Od: sojka1
ty si Grisanka taky pamatujes? To bylo paradni... :-))
[ Reagovat ]
23.02.2022 13:20Od: Vlk-v-trave
ano, jsem uz takovy pametnik:)))
[ Reagovat ]
23.02.2022 13:28Od: sojka1
:-)))

hlavne potesilo, ze jeste nekomu utkvi takova blbina... :-))
[ Reagovat ]
23.02.2022 14:29Od: Vlk-v-trave
:)))
[ Reagovat ]
23.02.2022 11:50Od: Forehand
Rafa stále v tom istom tričku :)

Snad ho nebude nosit celu sezonu. Pokial by vsak mala prist vymena az po prehre, viem sa cez to preniest.
[ Reagovat ]
23.02.2022 14:22Od: Paixx
Tak v Acapulcu je to vždy ve stejném jako AO, snad kromě 19, kdy to pěkný oranžový vyměnil za růžovýsmile
[ Reagovat ]
23.02.2022 22:45Od: Rafaeoli25
Žádná novinka, vždy hraje po AO nějaké turnaje ve stejném outfitu. Na antuku bude v jiném, no a na FO už byl zveřejněný skoro před měsícem. Bohužel tak bude zase v modrém, což už mě nebaví, drahnou dobu nehrál v červené barvě.
[ Reagovat ]
23.02.2022 11:23Od: sojka1
Alcaraz odstoupil? :-/
[ Reagovat ]
23.02.2022 11:45Od: Forehand
Povedal, ze sa nebude jebkať Nadalovi do kapusty.

Má výchovu, to zas ano.
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:03Od: sojka1
tak ja mu nefandim, ale hodil by se mi jako sichr, kdyby Dan, nedej boze.... navic same incidenty, skrece, neformy, nastesti je tam jeste Kozlov.... :-))
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:15Od: Forehand
Si robis kozy s Kozlovom snad :)

Na ulici by si ho ani nespoznala :p
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:23Od: sojka1
ale poznala a ty od zitrka taky! :-))
[ Reagovat ]
23.02.2022 12:46Od: Forehand
To určite áno, mladému sa splní sen, zahrá si s idolom a vzápätí môže ohlásiť koniec kariéry :)
[ Reagovat ]
23.02.2022 11:13Od: Fransoas
Nemohu uvěřit co se s ním stalo.Vždyť čtyřhra nemůže být pro něj tak důležitá,aby si tímto zablokoval dvouhru.

Co se týká K. Plíškové,tak tam to bylo naprosto jasný,polská rozhodčí- bez komentáře a Sakkari je nevyzpitatelná " šikulka ".Více se k tomu nedá říci.
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:43Od: JohnB
Je to naopak naprosto v pořádku, že byl vyloučen z celýho turnaje. Chová se jak hovado
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:31Od: Esgalnor
Prava tvar se ukazala, vubec bych se nedivil, kdyby se obvineni Olgy Sharypovy potvrdila jako skutecna
[ Reagovat ]
23.02.2022 13:57Od: Nenela
Ano, presne to si myslim, je to hovado jak vysite
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:18Od: Tiebraker Víte, jak poznáte Rusákovu přítelkyni?
Podle monoklu pod okem smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:09Od: RF46
Ach jo, chova se jako zminovany "fuc*king ldiot" :( Zajimalo by me, jestli to byly outy a nebo dobry:)
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:08Od: Krisboy
Viděl někdo ten zápas? Měl alespoň pravdu? Podle toho chování se zdá, že si je na 1000% jistej, že je rozhodčí poškodil.
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:24Od: Forehand
Aj keby ho poškodil, tak ho to neoprávnuje chovať sa jak ruský agresor. Navyše v debli, ktorá je známa svojim priateľských charakterom.
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:56Od: Ereinion
Co byl důvod? smile Tohle je horší než Plíšková, ta mlátila ty plechy dost pod rozhodčím smile a hlavně ji fakt tehdy zařízli...každopádně po tomhle bude o dost víc lidí věřit Zverevově bejvalce, že ji mlátil...Šáša je fakt "geniální"
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:02Od: Ereinion
ok tak asi tam nebylo jestřábí oko...někdy si říkám, že současní tenisti musí být hodně rádi, že tohle už nemusí skoro řešit...McEnroe by třeba dnes působil jako větší pohodář než Nole smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:55Od: Pe3k
Dal bych mu větší trest než vyloučení z turnaje. Jinak na netu tento incident přirovnávali k tomu co před časem předvedla Plíšková. Z trojice Zverev, Medvěděv, Tsitsipas nemohu fandit nikomu. Big 3 jsou pořád ještě lepší a mladí už se tlačí nahoru (FAA, Skinner, Alcaraz) tak třeba tito budou vyhrávat gs a na okupanty ani nepřijde řada. Danil alespoň znemožnil Djokovicovi zisk kalendářního gs a tak navždy zůstane GOAt Laver a Federer smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:17Od: elsky
Medvěd je dobrej smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:54Od: SwissMaestro
Pokuta a trest ano ale co uděláš v jiné disciplíně by se nemělo přenášet do druhé. Nemám jej rád ale nevyloučil bych jej že dvouhry.smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:02Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:02Od: Forehand
Hej pokuta by mala urcite skoro az edukativny rozmer pre Zvereva :)
[ Reagovat ]
23.02.2022 10:19Od: elsky
Jako že ve dvouhře už nikoho mlátit nebude? smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 13:59Od: Nenela
Pokuts pro nej nic neznamena, zatimco vylouceni z dvouhry ano. Takze trest spravny
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:44Od: Forehand
https://m.youtube.com/watch?v=4g58OtknXYA

Lepsie video
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:35Od: aligo TVL
Šášo, tohle se nedělá
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:38Od: Krisboy
Roky utíkají a nervy tečou smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:53Od: elsky
smile
[ Reagovat ]
23.02.2022 09:54Od: Forehand
Epress správy su:

Nadal s Kudlou nezavahal. A mal by aj dodatok.

A Zverev taky ne.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist