Zverev v Londýně vyhrál se Schwartzmanem duel o první bod

  • TURNAJ MISTRŮ - Alexander Zverev na Turnaji mistrů porazil ve třech setech Argentince Diega Schwartzmana a připsal si první bod do Skupiny Tokio 1970. Postup do semifinále tak má ve svých rukách, o druhé místo ve skupině se utká v přímém souboji s Novakem Djokovičem.
    18. 11., aktualizováno | Aktuality |  63 komentářů
    Alexander Zverev (© AFP)Alexander Zverev (© AFP) 
     

Alexander Zverev si nemohl dovolit další zaváhání poté, co v prvním duelu v prázdné hale O2 areně prohrál ve dvou setech s Medveděvem.

Třiadvacetiletý Němec se v duelu proti Diegu Schwartzmanovi, který startuje na turnaji pro osm nejlepších hráčů sezony poprvé, nevyhnul zaváhání v druhém setu. Hamburský rodák nevyužil vedení 3-1 a sadu ztratil, nakonec ale po více než dvou hodinách proměnil první mečbol a zvítězil 6-3 4-6 6-3.

"Tady nejsou žádné lehké zápasy. Jsem šťastný z vítězství a šance na semifinále. V pátek proti Novakovi to bude nejtěžší zápas, jaký si můžete představit," uvedl sedmý hráč světového žebříčku Zverev.


Předloňský šampion Zverev bude v pátek hrát o postup do semifinále, v němž už čeká Rakušan Dominic Thiem, proti pětinásobnému šampionovi Novaku Djokovičovi. První hráč světa dnes totiž prohrál s Rusem Daniilem Medveděvem, který si zajistil 1. místo ve skupině.

Schwartzman je před závěrečným soubojem s Medveděvem ze hry o postup.

• TURNAJ MISTRŮ 2020 •
Londýn / Velká Británie, tv. povrch / hala, 5.700.000 eur
středeční výsledky (18. 11. 2020)
• Dvouhra •
Skupina Tokio 1970
A. Zverev (6-Něm.) - Schwartzman (8-Arg.) 6-3 4-6 6-3
Medveděv (4-Rus.) - Djokovič (1-Srb.) 6-3 6-3
Pořadí skupin
• Čtyřhra •
Skupina Boba Bryana
M. Granollers/Zeballos (4-Šp./Arg.) - M. Pavič/Soares (1-Chorv./Braz.) 7-6(4) 6-7(4) 10-8
J. Melzer/Roger-Vasselin (7-Rak./Fr.) - Peers/Venus (6-Austr./N. Zél.) - 2-6 7-6(4) 12-10
Pořadí skupin
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (63)
18.11.2020 22:45Od: Tomas_Smid_fan Joker
taky úplně nemá plán B - buď mu to tam padá a se soupeři zametá nebo mu to nejde, ale na většinu soupeřů to stačí. Jenže pár hráčů na něj recept má a když jim funguje ruka, nohy i hlava, dopadne jako dneska. Když Medvěd nic nepokazí, může s Jokerem příští rok otočit H2H.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:47Od: Nola
ulav si, servis dnes pisal, to je cele.....
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:51Od: MarcelPersch
V téhle podmínkách je to hlavně o servisu, když k tomu přidáš, že z pole není Medvěd o moc horší, těžko to mohlo dopadnout jinak.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:55Od: Tomas_Smid_fan
aha, takže když někomu píše servis, Joker prohrajesmilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:59Od: Nola
s tebou sa bavit nema zmysel, Novak nikdy nestoji pri divakoch na returne, asi by mal zacat, ale to nie je jeho styl..... Medved dnes vyhral, bol lepsim hracom, ma lepsi servis aj return a bodka, dokonca som to aj typovala smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:03Od: Tomas_Smid_fan
já psal, že vyhraje Medvěd, pokud budou oba hrát stejnou kvalitu, jako poslední zápasy.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:57Od: Tomas_Smid_fan
Ono je to spíš v něčem jiném, jen nehledat výmluvy, ale fakta:
W/UE 14:24 : 19/13smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:32Od: Patik
Djokovič dnes logicky viac kazil lebo viac riskoval..keby hral rusovu muziku tak ho po prvom sete odvezú na JISku s dýchacím prístrojom..
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:53Od: Tomas_Smid_fan Re: DjokoSlam
Když nebude Zvíře lemro jako dneska, může poslat Jokera domů.
A doufám, že bafuňáři neskočí na ty jeho kecy o GS na dva vítězný. Chápu, že se doba mění a většina lidí nechce koukat na zápas 5h, ale argument, že GS sledují nejvíc šedesátníci a nedodat věk sledujících Masters na 2sety je tendenční. GS jsou výjimečný právě hodně těmi 3 vítěznými sety. Kdyby se zredukovali dle přání Jokera na 2, pak by ale muselo ATP udělat za GS tlustou čáru, nazvat je Djokoslamy a začít od nuly.
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:10Od: Forehand
To sa snáď nikdy nestane.

Neviem si predstaviť, že by k tomuto reálne prišlo. Bola by to poprava svätého grálu tohto športu.
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:42Od: annah
Zrovna na GS by měl Djoker šanci dnešní zápas otočit. Vyhrát zápas po prvních dvou prohraných setech se už podařilo mnoha hráčům.
Mimo jiné právě tím jsou GS zajímavé a napínavější než ostatní turnaje. Doufám, že tu změnu nikdy neschválí.
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:51Od: Patik
Na jednu stranu vôbec nesúhlasím s Djokovičom..ale na druhú stranu v istom zmysle..ženy hrajú na dva víťazné ako na iných turnajoch a stále to nazývame grandslamom..možno keby boli mužské grandslamy na dva víťazné od nepamäti a dnes by sa povedalo dajme to na tri..ktovie aké by padali názory..
[ Reagovat ]
19.11.2020 00:24Od: Forehand
Jablká a hrušky, Paitik zeleninár.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:40Od: Berny djokovic
uz jsem to psal nekolikrát, kde se bere ten nekonecny optimismu djokovicovych schopností ? prijde mi ze na už prakticky 2 roky v kuse se vseobecne ceka, jak to zacne vyhravat vsechno, ale ze strednedobeho hlediska proste od finale FO2016 neustále strida top vykony s tim dnesnim. Kdy Nadal nebo Roger hráli tak spatne a bez zápalu jako dneska Djoko nebo finale FO ? ta letosni jednicka mu spadla do klina zadarmo. Pral bych to Nadalovi, ale Medved/Thiem/Cicipas vypadaji ze to zerou na rozdil od Djoka, tak klidne to preju i nim. Ale Djoko at zacne neco delat protoze Xtý zkrat/matný výkon v řadě (US Open, Vide, FO)
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:46Od: Forehand
Jj...Niektorí dokonca hovoria, že Djokovic je ten, ktorý dominuje tenisu. Ľudia rozmýšľajú v stereotypoch. Nole bezkonkurenčne dominoval 2011 a 2015, ale dekáda má 10 rokov, že áno.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:46Od: DORSCH
nevie sa motivovat,ak by Rafa/Federer nemali viac GS,tak uz davno skoncil,este mozno grandslamy,zbytok ho uz naozaj nebavi
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:53Od: Nola
:D ved aj Nadal prehral so Zverevom 2 x v rade v hale, Fedex trebars s Rublevom dostal podobne nalozene v Cincy, celkom od veci, kecy, mne sa nezdal nemotivovany... iba dnes stretol supera, ktoremu jednak padal servis a je v lepsej forme...
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:38Od: Patik
tá motivácia tam chýbala určite..mladý Djokovič by sa hecol na otočku nevzdal by to..aj keby dnes rusa porazil tak či tak stálo by ho to obrovský kus síl a aj tak by musel bojovať so Zverevom o postup..jedine že by vybavil rusa v dvoch setoch čo je pri jeho obrane takmer nemožné..
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:47Od: Amputace
Nadal hrál podobně špatně a bez zápalu ve finále AO 19. Jinak souhlasím.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:53Od: Berny Re: nesouhlas
nadal byl nastvany za kazdy prohrany micek, neslo mu to, a djoko hral famozne, ale takovy nezajem jako umi predvest djoko viz fo2020 nebo dneska to je velke umeni
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:59Od: Amputace
Mně právě na Nadalovy poměry přišlo, že to ani moc neprožíval. Samozřejmě, párkrát zavamosoval, ale tu jeho typickou energii jsem necítil. Podobně také v semifinále Wimbledonu s Rogerem. Tam mi přišlo, že se pořádně vyhecoval až u posledních několika míčů a byl to ten typický Rafa, který nikdy nic nevzdá a nevypustí.
[ Reagovat ]
19.11.2020 08:28Od: Kamilos88
Tu energii si necítil na AO19, když Rafa dostal naloženo ve třech od perfektně hrajícího Djokoviče, pak jsi ji cítil, když přehrál úplně nulového Djokoviče na FO20 a když prohrál s Federerem na Wimbledonu 19, tak zase z Rafy ta energie cítit nebyla.

V Bohnicích mají volná lůžka, pošli si rezervaci na víkend. smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:36Od: Forehand
Medved z posledných 4 zápasov s Djokovicom, tri vyhral.

Každý jeden hardový GS už bude pre Novaka ťažší a ťažší. To USO 2020 môže byť historicky kľúčovým jazýčkom na váhach, tam zaváhal.

Inak, vidiac Noleho prehry. On hrá naozaj dobre, keď má svoj rytmus a keď ten rytmus prináša úspech. Ak vyhráva, hrá častokrát vynikajúco. Keď však prehráva, videli sme aj v Paríži, pôsobí bezradne a celá jeho hra sa rozpadáva. Nadal prehrá, ale aspoň bojuje a jeho hra nemá až také výkivy ako podľa môjho názoru vidíme u Novaka.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:46Od: blax
Přesně tak, Nadal prostě bojuje do posledního míčku a i když soupeř vede 5:0, tak si nemůže být jistý tím, že to má. Taky proto má tolik fanoušku. A taky proto může Novak pořád brečet, že mu lidi tolik nefandí, když předvede to, co dneska.
[ Reagovat ]
19.11.2020 00:56Od: turista
No Medvěd jako soupeř Djokerovi nevyhovuje. A souhlasím s tím, že vyhrávat GS bude pro Novaka Djokoviče těžší a těžší. Ta ztráta letošních USO a RG může být rozhodující pro to kolik jich nakonec získá. Taky ho dohání věk jako Federera a Nadala.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:34Od: Smazaný účet
Djokovic uplne marny,ked sa konecne dostal k BB tak hral dropshot uplne zbytocne
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:29Od: Maarek Čároví
Možná už se to tu řešilo a já to nezaznamenal, ale ono se skutečně hraje bez čárových? Všiml jsem si toho až teď.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:31Od: goodtennisfan
Ano, všechno je to počítač > má to výhodu, s ním se nikdo nehádá..

PS: občas se stane, že spustí umělý potlesk diváků dřív, než skončí výměna, ale to je jen v TV, v hale to nikdo neslyší
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:29Od: Maarek
Zajímavý. Díky za odpověď
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:26Od: goodtennisfan
V takových zápasech jako je tento je dost vidět, jak Djokovič neumí moc tvořit hru. Jeho hra je precizní, nedělá chyby, ale neumí ten míček pořádně napálit (v rámci výměny smile)
Jak už tu někdo psal, je to jako by hrál sám se sebou > Medvedev má výbornou obranu i pohyb, ale i výborný servis a občas to má i razanci..
Z Djokovice je cítit bezradnost, neví co má hrát smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:24Od: Forehand
Medvedev vo fazóne, kedy vyhral 11 zápasov v rade a ovce ten Nadalov GS spochybňujú.

Lol, diletanti.

Medvedev s tou svojou lopatou má veľmi nepríjemný tenis, keď sa dostane do švungu, tak je ako robot.

Na harde TOP TOP hráč, vypadol v 5 setoch vo finále s Goatom, potom v 5 setoch s Wawrinkom a v troch TB s Thiemom na majoroch. Žiadna hanba, skôr naakumulovaný pech.

Čaká sa na veľké víťazstvo na majoroch s BIG2, rok 2021 môže byť pozvánkou.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:33Od: Tomas_Smid_fan
Je to prostě Joker Mk2. Razantnější servis i údery. Má i dobrou předvídavost a volbu, kam míče směřovat.
Ke koukání to bohužel moc není...jako Joker.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:34Od: Nola
ty sa daj liecit hlavne :D, Novak nie je ziadny sevisman, ale hra urcite variabilnejsi tenis ako Medved, ktory vsetko vrati
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:39Od: Forehand
Jj, Perfektne číta hru a často má polkrok nakročený už vopred, resp. pôsobí tak.

Štýl je neortodoxný, pripomína mi to, akoby lopatou kydal hnoj a pri každom údere sa ide zlomiť napol. K tomu ten strapatý look :)

Je to veľký srandista.

Kurz na finále Djokovic Nadal je v tomto momente niekde na úrovni 5+.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:19Od: mahycek
Už mě to sere ty kecy tady... Kdyby
jste se podívali na historii tenisu,
nž pořád řešit Federer, Nadal, Djokovič,
tam a zpátky po sté i více. Co zápasy
Ivana Lendla v NY na Masters ?? To
jsme prožívali na rakouské TV. Dnes
si keždej hňup přečte a najde výsledky na PC a je chytrej. Vůbec
nejsem staromodní, ale trochu respektu by to chtělo, To samé 17
listopad, kdo to neprožil je poloviční....... Také používám média, ale
hlavně je paměť a prožitek. A to
tady dost lidí nemá. Ať si jdou
stoupnou s vlajkou jako my..... A
milujeme Fedexe, Nadala, Djoka, ale
i další sportovce. Ale, je důležité
si to prožít. Lendly, Kodeše, Borga,
Connorse, Vilase, Mc Enroa a další.
Sorry, už mě to sere to nekonečné
rozebírání BIG 3.
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:57Od: FulnekUltras
přesně tak - goat je v Československu tak či tak jenom jeden

https://www.youtube.com/watch?v=Z8cYUosnB8s
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:17Od: Mayo
Medvedev beast mode kks.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:15Od: Nola
Medved - servirujuca masina a este sa aj dobre pohybujuca, neskutocne ako sa zmenil tenis behom rokov, jebne s nim ako maly chlapec, nema jeho servis a este k tomu riskuje....
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:11Od: Berny 2 metroví týpci
Za poslední dekádu v TOP20 s + 195 cm skončili:

Berdych - 195 cm
Del Potro - 198 cm
Čilič - 198 cm
Raonič - 196 cm
Querrey - 198 cm
Anderson - 203 cm
Isner - 208 cm

Medvěděv - 198 cm
Zverev - 198 cm

Je třeba říct, že pohyb Zvereva a Medvěděva především je o 2 levely výše, než u zbytku (Raonič, Berdych, Del Potro mi připadají naprosto nepohybliví ve srovnání s těma dvoma). Nicméně tlak z FH, který silnou trojku Berdych, Del Potro, Čilič dekádu zdobil, o tom si výše uvedení mohou nechat zdát. Kromě Isnera všichni uvedení uhráli aspoň 1 finále GS nebo 1 vyhráli v případě Del Potro a Čiliče. Nicméně díky vysoce kvalitnímu pohybu, hlavě a servisu si mylsím, že Medvěd z výše uvedených toho uhraje nejvíce.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:17Od: Tomas_Smid_fan
Souhlas, na výšku 198cm má Medvěd velmi dobrý pohyb, ale i Zvíře se hodně zlepšilo. Nicméně ani DelPo se nepohyboval špatně.
[ Reagovat ]
19.11.2020 12:36Od: Krisboy
DelPo ještě žije a hraje.
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:28Od: Forehand
Súhlasím, že Medvedev môže uhrať najviac. Ale povedzme si úprimne, latka nie je vysoko. 1GS a viac.

Už dnes má 3 Masters, takže akýkoľvek Grandslam ho vlastne oddeľuje.

Silné stránky sú jasné, ale Medvedev má aj slabinu. Jednou z nich je zápas best of five. Fyzicky postupujúcim zápasom stráca, myslím, že prehral všetky 5 seťáky vo svojom živote. A na rozdiel od Thiema je vyslovene úspešný len na jednom povrchu, na antuke, resp. tráve s ním na finále nerátajme.
[ Reagovat ]
18.11.2020 21:53Od: Ereinion
nojo, Djokovič ochutnává s Méďou vlastní medicínu...
[ Reagovat ]
18.11.2020 21:55Od: Kamilos88
Je to domluveny. Nadal půjde z druhého místa a Djokovic se mu tím pádem musí vyhnout, ať je zajištěna sledovanost.

Normálně podplacena zumpa.

Škoda, ze oba vypadnou v SF smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:09Od: Ereinion
i pro sázkovky je to lepší, když jsem zase teď viděl ty miliony na Djokoviče...
[ Reagovat ]
18.11.2020 22:20Od: Kamilos88
Medved má fakt beast mode.

Thiem - Djokovic
Nadal - Medvedev

Nolemu ta prohra moc nepomůže, spíše naopak. Finále bez big3 je dost reálné
[ Reagovat ]
18.11.2020 21:52Od: Kamilos88
U2 muselo odložit koncert příští sobotu. Bylo riziko, ze se zapas Djokovice a Medveděva nestihne dohrát
[ Reagovat ]
18.11.2020 21:50Od: Krisboy
No konečně smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 21:44Od: dako
Tí dvaja sa upinkaju k smrti...
[ Reagovat ]
18.11.2020 18:00Od: Tomas_Smid_fan Diego
poslušně odevzdal koncovku perspektivnějšímu hráčismilesmile
No Diego, serve 100mph je i na tvou výšku docela slabota. Komentátoři sice říkali něco o přípravě následujícím úderem, ale i tak spousta holek podává líp.
A Zvíře se rozhodně nepochlubí W/UE 30/38smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 17:56Od: gigin Rafa borec :DD
https://twitter.com/atptour/status/1329077102193246211?s=19
[ Reagovat ]
18.11.2020 18:07Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 18:07Od: Tomas_Smid_fan
Na Rublasmile? Tak při tomhle divnosystému ani nemá smysl, aby zítra nastoupilsmile
Dobrý postřeh Dafysmile
[ Reagovat ]
18.11.2020 17:49Od: blixa
No to byla fuška ... a úplně zbytečně ... smilesmile
[ Reagovat ]
18.11.2020 18:02Od: Tomas_Smid_fan
Pravda, takhle teda Jokera neporazí ani omylem. Leda že by měl Joker opět svoji střeleckou náladu.
[ Reagovat ]
18.11.2020 17:29Od: Tomas_Smid_fan Zvíře
totálně pustilo otěže zápasu. Někdy uprostřed zápasu, možná ukolíbaný dojmem, že stačí jen trochu přitlačit a gem je jeho. Jenže Diego si uvědomil, že teď nebo nikdy, začal hrát na riziko a Zvíře se začlo bát o výsledek. Tak zvítězí hlava, sama nad sebousmile? Možná pomůže i Diego, vrací se mu chyby...
[ Reagovat ]
18.11.2020 19:16Od: Alien
Zvíře?
[ Reagovat ]
18.11.2020 19:44Od: Krisboy
To je něco jako Vetřelec, akorát ne z vesmíru, ale z Ruska.
[ Reagovat ]
18.11.2020 19:49Od: gigin
Ser na něj, on je piča a dělá si z nás prdel. Jak Fulnek.
[ Reagovat ]
18.11.2020 20:42Od: Tomas_Smid_fan
Pro mě v pohodě, zvyknul jsem si, vadí mi jiné věci/kecysmile
[ Reagovat ]
18.11.2020 17:12Od: Kamilos88
Saša chodí jako smrtka, hlava v hajzlu.
[ Reagovat ]
18.11.2020 17:10Od: blixa
To je pako ten Saša ... smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 17:09Od: Smazaný účet
Zverev tragedia,neskutocne jak upadla jeho hra
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist