10. den na French Open: Na programu jsou první čtvrtfinále, semifinálový souboj si mohou zajistit Nadal s Thiemem

  • V rámci desátého dne letošního ročníku French Open jsou na programu první čtvrtfinálové souboje. Pokud obhájce titulu Rafael Nadal potvrdí roli favorita proti Jannikovi Sinnerovi a Dominic Thiem porazí Diega Schwartzmana, pak se střetnou v semifinále. Čtvrtfinálové duely žen dnes obstarají Elina Svitolinová s Nadiou Podoroskou a Iga Šwiateková s Martinou Trevisanovou.
    6. 10., 06:00 | Previews |  373 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Čtvrtfinále dvouhry žen •
Svitolinová (3-Ukr.) - Podoroská (Arg.) | Court Philippe Chatrier (12:30 SELČ)
Šwiateková (Pol.) - Trevisanová (It.) | Court Philippe Chatrier (16:00 SELČ)
• Čtvrtfinále dvouhry mužů •
Schwartzman (12-Arg.) - Thiem (3-Rak.) | Court Philippe Chatrier (14:00 SELČ)
Sinner (It.) - Nadal (2-Šp.) | Court Philippe Chatrier (17:30 SELČ)


• Čtvrtfinále dvouhry žen •
Elina Svitolinová (5.) - Nadia Podoroská (131.) | Court Philippe Chatrier (12:30 SELČ)
Elina Svitolinová, která bude bojovat o vylepšení svého pařížského maxima a vyrovnání svého nejlepšího výsledku na grandslamech, se pokusí zastavit naprosto nečekanou a senzační jízdu kvalifikantky Nadii Podoroské, jež na akcích velké čtyřky nikdy předtím nevyhrála zápas hlavní soutěže. S první argentinskou čtvrtfinalistkou grandslamů od Wimbledonu 2004 (Paola Suárezová) se střetne premiérově.

Podoroská v Paříži hraje v životní formě, ale proti Svitolinové už by měla její pohádka skončit. Ukrajinka má se závěrečnými koly na velkých turnajích podstatně větší zkušenosti a celkově je kvalitnější hráčkou.

Tip: Svitolinová ve dvou setech

Aktuální forma
Svitolinová těsně před pauzou v Monterrey ukončila 16měsíční čekání na triumf a i po restartu sezony si vede solidně. V Římě sice ve čtvrtfinále schytala výprask od Markéty Vondroušové, nicméně poslední generálku ve Štrasburku vyhrála a získala svůj 15. titul.

Cesta turnajem
Na French Open měla v úvodních kolech celkem potíže. Varvaru Gračevovou porazila ve dvou těsných setech, od hráčky druhé stovky Renaty Zarazúaové dostala "kanára" a další těsné dvousetové vítězství slavila proti Jekatěrině Alexandrovové. Nejjednodušší pro ni bylo osmifinále s Caroline Garciaovou, v němž se domácí naděje vyházela.

Historie na French Open
Svitolinová hraje hlavní soutěž French Open poosmé a počtvrté je ve druhém týdnu. Jejím maximem na pařížské antuce je čtvrtfinále z let 2015 a 2017. Loni ve třetím kole jasně nestačila na Garbiñe Muguruzaovou.

Elina Svitolinová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Štrasburk, Monterrey (vítězka)
Největší úspěchy na antuce: Štrasburk (vítězka)
Bilance: 21-7
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na antuce: 10-1
Bilance proti hráčkám mimo Top 100: 8-0 (kariérní 157-53)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 2-4)
Grandslamy: Australian Open (3. kolo), US Open (nehrála)

Elina Svitolinová - French Open
Kariérní bilance: 20-7
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2015, 2017)
Loňský výsledek: 3. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-2
Generálka: Řím (čtvrtfinále), Štrasburk (vítězka)
Cesta turnajem: Gračevová (7-6 6-4), Zarazúaová (6-3 0-6 6-2), (27) Alexandrovová (6-4 7-5), Garciaová (6-1 6-3)

Aktuální forma
Podoroská strávila většinu dosavadního průběhu sezony na nižším okruhu a letos má vynikající bilanci 42-6 (na antuce 21-3), momentálně se veze na vítězné vlně 12 zápasů.

Cesta turnajem
Na French Open suverénně prošla tříkolovou kvalifikací a v hlavní soutěži po výborných výkonech nedala šanci Greet Minnenové, dvojnásobné čtvrtfinalistce Julii Putincevové ani Slovence Anně Karolíně Schmiedlové. V nervózním osmifinále s Barborou Krejčíkovou zvítězila po obratu a stala se první argentinskou čtvrtfinalistkou French Open po 16 letech (Paola Suárezová).

Historie na French Open
Podoroská se French Open účastní podruhé, před třemi lety skončila v kvalifikaci.

Nadia Podoroská - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: French Open (čtvrtfinále)
Největší úspěchy na antuce: French Open (čtvrtfinále)
Bilance: 42-6
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na antuce: 21-3
Bilance proti hráčkám Top 10: 0-0 (kariérní 0-0)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (nehrála), US Open (nehrála)

Nadia Podoroská - French Open
Kariérní bilance: 4-0
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2020)
Loňský výsledek: nehrála
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: WTA 125k Praha (semifinále), ITF W60 Saint-Malo (vítězka)
Cesta turnajem: Minnenová (6-2 6-1), (23) Putincevová (6-3 1-6 6-2), Schmiedlová (6-3 6-2), Krejčíková (2-6 6-2 6-3)


Iga Šwiateková (54.) - Martina Trevisanová (159.) | Court Philippe Chatrier (16:00 SELČ)
Zatímco od talentované teenagerky Igy Šwiatekové mohli někteří postup do čtvrtfinále čekat, i když jí v cestě stála nasazená jednička a největší favoritka Simona Halepová, od kvalifikantky a až 159. hráčky světa Martiny Trevisanové, která nikdy předtím na grandslamech nezaznamenala výhru v hlavní soutěži, by asi postup mezi nejlepší osmičku nečekal nikdo. Vzájemná bilance je před dnešním soubojem vyrovnaná 1-1.

Obě aktérky mají na letošním French Open životní formu, ovšem Šwiateková je daleko kvalitnější hráčkou než o sedm let starší Italka a měla by její nečekanou jízdu zastavit.

Tip: Šwiateková ve dvou setech

Aktuální forma
Šwiatekové se letos daří hlavně na grandslamech, což potvrzuje i v Paříži. Na Australian Open uhrála osmifinále a na US Open třetí kolo. Na generálce v Římě v prvním kole překvapivě nestačila na kvalifikantku Arantxu Rusovou.

Cesta turnajem
Na French Open ovšem zatím předvádí suverénní výkony, šanci nedala loňské finalistce Markétě Vondroušové, Su-Wei Hsieh ani Eugenii Bouchardové a v osmifinále smetla nasazenou jedničku, největší favoritku a 17 zápasů neporaženou Simonu Halepovou.

Historie na French Open
Šwiateková i při své druhé účasti na French Open prošla do druhého týdne. Loni se postupem do osmifinále, v němž schytala výprask od Halepové, dočkala životního výsledku.

Iga Šwiateková - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: French Open (čtvrtfinále)
Největší úspěchy na antuce: French Open (čtvrtfinále)
Bilance: 13-5
Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Bilance na antuce: 4-1
Bilance proti hráčkám mimo Top 100: 5-0 (kariérní 72-15)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (osmifinále), US Open (3. kolo)

Iga Šwiateková - French Open
Kariérní bilance: 7-1
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2020)
Loňský výsledek: osmifinále
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Řím (1. kolo)
Cesta turnajem: (15) Vondroušová (6-1 6-2), Su-Wei Hsieh (6-1 6-4), Bouchardová (6-3 6-2), (1) Halepová (6-1 6-2)

Aktuální forma
Trevisanová letos na hlavním okruhu nevyhrála jediný zápas hlavní soutěže a jejím letošním maximem před startem French Open bylo čtvrtfinále na podniku ITF v Káhiře. Nic tedy nenasvědčovalo tomu, že by měla být na právě probíhajícím antukovém grandslamu hrozbou.

Cesta turnajem
V Paříži však chytla životní formu. Šestadvacetiletá Italka prošla tříkolovou kvalifikací, v prvním kole hlavní soutěže jí vzdala krajanka Camila Giorgiová a poté si vyšlápla na Cori Gauffovou a po dvou odvrácených mečbolech na nasazenou Marii Sakkariovou. V osmifinále ve dvou setech přehrála chybující světovou osmičku Kiki Bertensovou.

Historie na French Open
Trevisanová v Paříži startuje třetím rokem po sobě, při předchozích dvou účastech nedokázala projít kvalifikačním sítem.

Martina Trevisanová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: French Open (čtvrtfinále)
Největší úspěchy na antuce: French Open (čtvrtfinále)
Bilance: 16-8
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na antuce: 10-3
Bilance proti hráčkám Top 50-100: 2-2 (kariérní 3-11)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (1. kolo), US Open (nehrála)

Martina Trevisanová - French Open
Kariérní bilance: 4-0
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2020)
Loňský výsledek: kvalifikace
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: WTA 125k Praha (2. kolo), Řím (kvalifikace)
Cesta turnajem: Giorgiová (7-5 3-0 skreč), Gauffová (4-6 6-2 7-5), (20) Sakkariová (1-6 7-6 6-3), (5) Bertensová (6-4 6-4)


• Čtvrtfinále dvouhry mužů •
Diego Schwartzman (14.) - Dominic Thiem (3.) | Court Philippe Chatrier (14:00 SELČ)
Diego Schwartzman bude hrát počtvrté v kariéře grandslamové čtvrtfinále, podruhé v Paříži, a pokusí se poprvé postoupit do dalšího kola. Soupeře však bude mít velmi těžkého, jednoho z největších favoritů, finalistu posledních dvou ročníků a vítěze nedávného US Open Dominica Thiema, se kterým poslední tři souboje prohrál a ve vzájemné bilanci ztrácí 2-6.

Schwartzman na letošním French Open hraje v obrovské pohodě a přestože je nasazenou dvanáctkou a Thiem trojkou, těžší los měla rakouská jednička. To by Thiemovi mohlo pomoct k postupu do dalšího kola. Třetí hráč světa měl sice v posledním utkání s domácím outsiderem Hugem Gastonem velké potíže, nicméně i tak je jasným favoritem na postup. Se Schwartzmanem, jenž před pár týdny slavil skalp antukového krále Rafaela Nadala, to ovšem nebude mít vůbec jednoduché a nejspíše nás čeká parádní bitva.

Tip: Thiem v pěti setech

Aktuální forma
Schwartzman letos sbírá úspěchy hlavně na antuce. Před pauzou hrál finále doma v Córdobě a po restartu sezony a zklamání na amerických betonech se v Římě poprvé probojoval do finále podniků Masters, v němž podlehl Novakovi Djokovičovi.

Cesta turnajem
Na French Open zatím postupuje s přehledem, Miomirovi Kecmanovičovi, Lorenzovi Giustinovi, Slovákovi Norbertovi Gombosovi ani Lorenzovi Sonegovi nepovolil set.

Historie na French Open
Schwartzman v hlavní soutěži antukového grandslamu startuje posedmé a podruhé je ve druhém týdnu. Postupem do čtvrtfinále vyrovnal své předloňské maximum. Loni již ve druhém kole prohrál s Leonardem Mayerem.

Diego Schwartzman - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Řím,  Córdoba (finále);  Buenos Aires (semifinále)
Největší úspěchy na antuce: Řím, Córdoba (finále); Buenos Aires (semifinále)
Bilance: 19-9
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na antuce: 14-3
Bilance proti hráčům Top 10: 1-4 (kariérní 8-29)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-3)
Grandslamy: Australian Open (osmifinále), US Open (1. kolo)

Diego Schwartzman - French Open
Kariérní bilance: 13-6
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2018, 2020)
Loňský výsledek: 2. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-1
Generálka: Kitzbühel (čtvrtfinále), Řím (finále)
Cesta turnajem: Kecmanovič (6-0 6-1 6-3), Giustino (6-1 7-5 6-0), Gombos (7-6 6-3 6-3), Sonego (6-1 6-3 6-4)

Aktuální forma
Finalista lednového Australian Open Thiem se na US Open počtvrté v kariéře dostal do finále grandslamů a po pětisetové bitvě s Alexanderem Zverevem se konečně dočkal premiérového triumfu na akcích velké čtyřky. Po něm se rozhodl odpočívat, do Paříže tak dorazil bez jediného ostrého zápasu na oranžové drti.

Cesta turnajem
Přesto na French Open v úvodních kolech neztratil set a proti Marinovi Čiličovi, kvalifikantovi Jackovi Sockovi i nasazenému Casperovi Ruudovi suverénně potvrdil roli favorita. V osmifinále kráčel za další pohodlnou výhrou, ovšem domácího outsidera a hráče třetí stovky Huga Gastona nakonec udolal až po pětisetové bitvě.

Historie na French Open
Thiem hraje své sedmé French Open. Zatímco při úvodních dvou startech vypadl již ve druhém kole, v posledních čtyřech letech uhrál minimálně semifinále. Jeho maximem je finále z posledních dvou let, v obou případech v něm nestačil na Rafaela Nadala.

Dominic Thiem - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: US Open (vítěz);  Australian Open (finále)
Největší úspěchy na antuce: Rio de Janeiro (čtvrtfinále)
Bilance: 20-5
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na antuce: 6-1
Bilance proti hráčům Top 11-20: 1-0 (kariérní 25-20)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 2-0 (kariérní 6-1)
Grandslamy: Australian Open (finále), US Open (vítěz)

Dominic Thiem - French Open
Kariérní bilance: 28-6
Nejlepší výsledek: finále (2018-19)
Loňský výsledek: finále
Bilance ve čtvrtfinále: 4-0
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Čilič (6-4 6-3 6-3), Sock (6-1 6-3 7-6), (28) Ruud (6-4 6-3 6-1), Gaston (6-4 6-4 5-7 3-6 6-3)


Jannik Sinner (75.) - Rafael Nadal (2.) | Court Philippe Chatrier (17:30 SELČ)
Jannik Sinner prožívá na French Open skvělou premiéru. Devatenáctiletý talent znovu vylepšil své grandslamové maximum a dnes ve svém premiérovém čtvrtfinále na největších turnajích vyzve antukového krále Rafaela Nadala. S největším favoritem, 12násobným šampionem a vítězem posledních tří ročníků, jenž může v případě triumfu vyrovnat rekord Rogera Federera v počtu grandslamových trofejí, se utká poprvé.

Sinner sice na French Open hraje svůj nejlepší letošní turnaj, ovšem na Nadala by to stačit nemělo. Zkušený Španěl je na svém nejoblíbenějším podniku solidní, postupuje s přehledem a dnes by měl svému o 15 let mladšímu soupeři udělit lekci.

Tip: Nadal ve třech setech

Aktuální forma
Sinner před French Open absolvoval celkem 11 turnajů a teprve až na tom posledním na Masters v Římě dokázal porazit dva soupeře po sobě, když vyřadil Benoita Paireho a senzačně Stefanose Tsitsipase, v osmifinále prohrál s Grigorem Dimitrovem.

Cesta turnajem
Na French Open italský talent v úvodních kolech neztratil set, když přejel nasazeného Davida Goffina a poté potvrdil roli favorita proti Benjaminovi Bonzimu i Federicovi Coríovi. V osmifinále ve čtyřech setech přehrál světovou sedmičku a finalistu nedávného US Open Alexandera Zvereva.

Historie na French Open
Sinner hraje French Open poprvé v kariéře.

Jannik Sinner - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Rotterdam (čtvrtfinále)
Největší úspěchy na antuce: French Open (čtvrtfinále)
Bilance: 11-11
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na antuce: 7-2
Bilance proti hráčům Top 10: 3-1 (kariérní 3-2)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (2. kolo), US Open (1. kolo)

Jannik Sinner - French Open
Kariérní bilance: 4-0
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2020)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Kitzbühel (2. kolo), Řím (osmifinále)
Cesta turnajem: (11) Goffin (7-5 6-0 6-3), Bonzi (6-2 6-4 6-4), Coría (6-3 7-5 7-5), (6) A. Zverev (6-3 6-3 4-6 6-3)

Aktuální forma
Nadal se rozhodl vynechat americké betony včetně obhajoby na US Open a po restartu sezony se představil až na Masters v Římě, kde byl největším favoritem. Devítinásobný šampion a vítěz předchozích dvou ročníků sice začal suverénně, když nedal šanci Pablovi Carreñovi ani Dušanovi Lajovičovi, ovšem ve čtvrtfinále ho senzačně vyřadil pozdější finalista Diego Schwartzman.

Cesta turnajem
Na French Open si bez ztráty setu poradil s Egorem Gerasimovem, Mackenziem McDonaldem, Stefanem Travagliou i Sebastianem Kordou.

Historie na French Open
Nadal je suverénně nejúspěšnějším hráčem antukového grandslamu v historii. Na svém nejoblíbenější turnaji startuje pošestnácté a pouze třikrát si z areálu Rolanda Garrose neodvezl trofej pro vítěze (2009 - osmifinále, 2015 - čtvrtfinále, 2016 - odstoupení před zápasem třetího kola). V loňském finále si antukový král poradil s Dominicem Thiemem a slavil rekordní 12. titul z pařížské antuky.

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Acapulko (vítěz)
Největší úspěchy na antuce: Řím (čtvrtfinále)
Bilance: 19-4
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na antuce: 6-1
Bilance proti hráčům Top 50-100: 8-0 (kariérní 278-19)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-1 (kariérní 33-8)
Grandslamy: Australian Open (čtvrtfinále), US Open (nehrál)

Rafael Nadal - French Open
Kariérní bilance: 97-2
Nejlepší výsledek: vítěz (2005-08, 2010-14, 2017-19)
Loňský výsledek: vítěz
Bilance ve čtvrtfinále: 12-1
Generálka: Řím (čtvrtfinále)
Cesta turnajem: Gerasimov (6-4 6-4 6-2), McDonald (6-1 6-0 6-3), Travaglia (6-1 6-4 6-0), Korda (6-1 6-1 6-2)

FRENCH OPEN 2020 - PROGRAM 10. HRACÍHO DNE
• COURT PHILIPPE CHATRIER • (od 11:00 SELČ)
1. Džabúrová (30-Tun.) - Collinsová (USA) / dohrávka osmifinále, PREVIEW
2. Svitolinová (3-Ukr.) - Podoroská (Arg.)
3. Schwartzman (12-Arg.) - Thiem (3-Rak.)
4. Šwiateková (Pol.) - Trevisanová (It.)
5. Sinner (It.) - Nadal (2-Šp.)
• COURT SUZANNE LENGLEN • (od 11:00 SELČ)
1. Krawietz/Mies (8-Něm.) - J. Murray/N. Skupski (13-Brit.)
2. Kosťuková/Sasnovičová (Ukr./Běl.) - Babosová/Mladenovicová (2-Maď./Fr.)
3. Krejčíková/Siniaková (4-ČR) - Keninová/Matteková-Sandsová (9-USA)
4. Koolhof/Mektič (9-Niz./Chorv.) - Monroe/Paul (USA)
• COURT 4 • (od 10:00 SELČ)
5. Čisovská/L. Fruhvirtová (7-SR/ČR) - Buiová/Paolettiová (Kan./It.)
• COURT 7 • (od 10:00 SELČ)
2. Viďmanová (ČR) - Droguetová (Fr.)
5. Palicová/Viďmanová (ČR) - Costoulasová/Scilipotiová (Belg./Švýc.)
• COURT 9 • (od 10:00 SELČ)
5. Krumich/Svrčina (ČR) - Darderi/Heide (4-It./Braz.)
• COURT 10 • (od 10:00 SELČ)
3. Laskevičová/Nosková (Běl./ČR) - Ščerbininová/Wurthová (Rus./Chorv.)
• COURT 13 • (od 10:00 SELČ)
5. B. Fruhvirtová/Roignotová (ČR/Fr.) - Droguetová/Janicijevicová (Fr.)
Kompletní program 10. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (373)
06.10.2020 23:03Od: Forehand
Stavil by som zivot, ze pri svojej premiere uz RG nikto nevyhrá :)

Sinner má 19 a toto je jeho prvé RG, niečo mi to pripomína, bolo by to epické.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:56Od: Tomas_Smid_fan
Na tomhle blátě jde doběhnout skoro všechno, to je extrém.
A dom mi nepřišel zdravotně ok, jinak si nedokážu vysvětlit tak malé množství BH lift...
Gratulka Diegovi, každopádněsmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:15Od: Forehand
Thiem hrava BH slajzy velmi casto práveže.

Minuloročné SF s Nolem ich hral taktiez neustale
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:43Od: Esgalnor
Diego!!! smilesmile Věřil jsem mu, i když teda ten čtvrtý set byl hodně na hraně. Epický zápas, skvělej zážitek.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:34Od: Kamilos88
Hotovka

Rafa opět až do finále bez soupeře z top10.

Je fakt neskutecne; jaké má zase štěstí. Bohužel ho Djokovic smaže 3:0, je to na druhou stranu obrovská nevýhoda
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:36Od: MarcelPersch
Pro tebe bohudík, ne? smile
Už vime, že Diego na Nadala v současný formě stačí, bude to boj. A jestli se tam vůbec dostane.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:37Od: Herbert_Hoover
No co tak koukám, tak Nadal by dneska vyhrál proti oběma.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:40Od: MarcelPersch
Proti němu by hráli jinak, byl by to úplně jiný zapas.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:42Od: Herbert_Hoover
Jo? Nadal hraje podobně jako Thiem..byl by to dost podobný zápas, akorát že by Nadal tak nekazil
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:38Od: Kamilos88
Ne.

Mě už Djokovic s Nadalem a Federerem upřímně serou. Já jsem si poslední dva GS užil bez nich. Je to furt dokola.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:35Od: Marduch
Už víme? Víme leda to, že hrát s Nadalem na RG na tři vitezne je uplne něco jinyho, než s nim hrát kdekoli jinde. To, že s Diegem nedávno v priprave prohrál takrka nic neznamená.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:37Od: Herbert_Hoover
Finále

Tsitsipas - Nadal 3:6 7:5 4:6 2:6 smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:38Od: Mayo
Tsitsipas neprejde cez Rusa smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 18:44Od: turista
Ne, to v Djokolandu nechceme.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:37Od: Mayo
Čo je na tom štěstí, že dostane v prípadnom finále? smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:19Od: Mayo
Dobre som písal, že bude 5 setov. Thiem sa odpálil definitívne. Aj keby postúpi, tak 2 patsetaky to je úlet.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:23Od: Herbert_Hoover
Jojo ale úlet nemá vždy negativní konotaci smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:30Od: MarcelPersch
2 a půl dne volna
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:32Od: turista
Pětiseťákem oba borci (klobouk dolů před nimi) dláždí cestu Rafovi do finále. Toho čeká brnkačka s mladým zajícem, kterého vyškolí 3:0 bez větších problémů.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:07Od: Andrew89 Rafa
Boucha sano i kdyz jeste nehral...ten kdo vyhraje nema proti nemu v sf sanci
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:08Od: Kamilos88
Ale má

Mají 2 dny volno
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:09Od: MarcelPersch
Nemůžu se od začátku 2. setí dívat, jak to vypadá s Domovym backhandem, v prvním setu mi přišlo, že se nemůže pořádně naprahnout, Patik tady spekuloval o zranění, tak jak to vypadá teď?
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:11Od: Mantra
to je fuk, on prohraje dneska
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:16Od: Tomas_Smid_fan
vypadá, jak když není stopro ok, ale žádná gesta jsem neviděl.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:17Od: Mantra
podle mě prostě únava, i psychická, už toho má za poslední dva měsíce prostě moc
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:26Od: dappe
Taky ho mohou přeložit na zítra a tam ho může potrápit Sinner. Ty dva a půl dne volna jsou celkem výhoda.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:32Od: Herbert_Hoover
Sinner potrápit? Jak? :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:33Od: turista
Nemá zkušenosti na to aby ho potrápil.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:36Od: Herbert_Hoover
No však. V 19 není na vrcholu sil a pohybově nebude zvládat. Nesmyslný hype kolem něj..tak jako sázeli litry na Kordu..ano Sinner je trošku někde jinde, ale výsledek bude podobný, Nadal 3:0, i když gemů uhraje Ital pravděpodobně víc.
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:50Od: Kamilos88 Thiem
Big point player

Na BB 90% first serve a 0 UE

Z toho borce se stal neskutečný hráč.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:04Od: Herbert_Hoover
Big shit player teď v koncovce čtvrtého setu. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:08Od: Kamilos88
To si projel sám
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:11Od: Tomas_Smid_fan
předposlední míč mi utekl, co to Dom provedl?
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:45Od: Mantra Podvody na RG
https://www.idnes.cz/sport/tenis/tenis-podvod-roland-garros.A201006_192454_tenis_ald

Medison se Shizikovou jsou v hledáčku smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:57Od: Enterprise
Já tam kromě hodně špatného druhého podání při první hře nic podezřelého nevidím. Další dvě výměny byly hrány naplno, a druhé podání při druhé dvojchybě bylo hodně těsné. Z toho videozáznamu opravdu nic nedokáží.
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:37Od: spaniel
Tvl, to je bida. A antuk je doopravdy kralovsky povrch...ale jen pro milovniky lineho tenisu, co se tam chteji placat bez winneru 5 hodin a k tomu si nechat foukat spinu do oci.
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:30Od: Forehand
Sinner?..

Toho musis porazit aj o polnoci, Rafa.

Kto by to bol povedal, ze sa tento tradičný vtipek stane realitoi.
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:36Od: Herbert_Hoover
(top)Spinner vyhraje ve třech smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:00Od: Davor1
Sinner za mňa budúca svetová jednotka. Začal som mu celkom dosť fandiť za posledný rok a dnes si ho pozriem. Pre Nadala to bude súper úplne inej triedy ako všetci ostatní doteraz, tak snáď sa dnes predvedie.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:07Od: Marduch
jj, ten kluk má kadenci v zápěstí jak nikdo smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:10Od: Herbert_Hoover
Lepší Berdych. Nebude čelit big four, pro něj plus, má na GS.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:12Od: Herbert_Hoover
Abych to rozvedl, lepší pohyb než Berdych, bakchand, ale forhend dávám výhodu Berdychovi..servis zatím stále lepší Berdych ačkoliv na jeho parametry nebyl žádnou třídou...nejvíc bude ale Sinner těžit z toho, že nemusí čelit těm třem "bláznům".
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:33Od: Forehand
Kamosko, ale Sinner ma kolko, 19r?..

Ak je teraz lepsi Berdych, tak kde bude ked bude mat 22?...

Mne padla sanka, ked som ho videl este v 18r s Wawrinkom. Uz vtedy mal vsetko.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:41Od: Herbert_Hoover
To vůbec nemůžeš vědět, mladý Berdych taky porazil Federera, vyhrál Masters...pak si držel konstantní výsledky, ale ty top borce už neporážel..i Murrayho dříve mučil ale pak už od něj dostával..naopak dokázal prohrát s Korolevem, Llodrou atd..tohle je tak bláznivý a ošemetný výrok, povíme si v budoucnu, ale do karet vám hraje to, že Sinner má úplně jiné podmínky páč nebude po většinu kariéry čelit big four v top formě jako chudák Berdych
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:49Od: Forehand
Suhlasim, so svetovou jednotkou by som brzdil, ale čo sa kompaktnosti týka, klobuk dole takto v mladučkom veku. Naozaj skvely tenisovy prejav, bez výraznejsej slabiny.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:57Od: Herbert_Hoover
Berdycha de facto brzdily tři věci, z toho jedna výrazně a to byla hlava...dále mohl zlepšit pohyb a možná hru na síti..mít ale psychickou odolnost Djokera tak je vícenásobný GS vítěz nehledě na ostatní aspekty hry..no a ten servis, ano na jeho výšku si jím měl pomáhat skutečně víc, ale tak nebyl to ten x faktor, to byla opravdu ta hlava. Jako jo, Sinner je super, ale já se nemůžu zkrátka oprostit od toho srovnání s Berdychem..každopádně jiná doba, jiné poměry..jak už jsem psal.
[ Reagovat ]
06.10.2020 21:17Od: Forehand
Berdych mi prisiel aj málo variabilný a mal fakt zlý return.

Bola to solídna druhá vlna, spolu s Tsongičom, Ferrerom, moze polemizovat, kto z nich bol naj, ale u vsetkm okrem "hlavy" chýbalo aj čosi extra úderovo, moj názor.
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:24Od: Ereinion
Pokud bude pátý set, tak myslím Rafu přeloží na zítřek, nevím, jestli se v Paříži vůbec může hrát přes noc
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:29Od: Mantra
teĎ jsem to sem šel napsat, že by asi nenechali hrát Rafaela tak pozdě... smile ale kdo ví
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:19Od: turista
Rafu určitě nechají vyspat. To loni v Římě nechali Novaka Djokoviče doslova utavit nekonečnými night sessions. To že tam letos Djoker vyhrál titul je pro Djokoland velká satisfakce a pro Novaka velký psychioký doping.
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:19Od: dadaft
ntvl, to je jako by se hrála Liga mistrů na šest 3/4 hodinových úseků smile
3 sety / 4 hodiny smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:20Od: dadaft
jako tenis super, ale proč 6 hodin?
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:14Od: Tomas_Smid_fan
Podmínky jsou šílené a mají na vývoj utkání zásadní vlivsmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:20Od: Kamilos88
2:0 2:3

To dostal Diego ve slevě
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:59Od: Patik
Našťastie Semi sa hrá až v piatok takže problém s regeneráciou asi nebude až taký problém..som zvedavý ako odohrá zápas Rafa v dnešných podmienkach s vedomím ža ak to zvládne čaká ho pravdepodobne to čo možno dúfal že ho čakať nebude ..Thiem,Djokovic..to môže zabrnkať na hlavu..
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:58Od: Esgalnor
Každopádně je tohle ale luxusní zápas, jen škoda, že ať vyhraje kterýkoliv z nich, pravděpodobně se tady vysílí natolik, že na Nadala v semi stačit nebude.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:59Od: Kamilos88
Thiem musí 3:1 a nejlépe tak do půl hodiny
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:00Od: Patik
celá streda,štvrtok,pol piatku volno..
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:31Od: spaniel
Rekl Esgalnor a pak nasedl do sve luxusni Felicie a odjel.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:56Od: Esgalnor
Tak tenhle set si Diego ztratil sám, měl tam hodně šancí. Celkově si myslím, že je v zápasu lepší hráč, ale na důležité míče je Thiem mnohem efektivnější. Furt doufám, že se Diego ještě vzchopí a urve to v pěti setech.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:53Od: Kamilos88 Forza Thiem
Ten intergalakticky dropshot mu vyhrál set
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:01Od: Herbert_Hoover
Forza? Forza Vinci možná když naporcovala svou variabilitou Serenu na USO 2015 :D
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:53Od: Krisboy
Takhle budou hrát šest hodin smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:58Od: annah
A nedejbože pátý set. Bez zkrácené hry. To by tam ti dva mohli pinkat ještě před půlnocí.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:27Od: Herbert_Hoover
Thiem začíná zkoušet údery které mu nejsou vlastní, tak se pozná krize..
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:33Od: Kamilos88
Už začal útočit
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:41Od: Patik
dáva iné rany z forehandu a Diego to dobehne s prstom v nose
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:42Od: Herbert_Hoover
Je to šílený match tohle není pro kardiaky :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:21Od: Kamilos88
Thiem hotovy, nemá jak vyhrát.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:22Od: Kamilos88
Pokud se Diego neporazi sám
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:24Od: Patik
možnosť dopodávať a stratí podanie čistou hrou..teraz bude mať Thiem šancu dorovnať a zase on to prehrá čistou hrou..
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:18Od: Patik
Víťaz tretieho setu pravdepodobne berie celý zápas..škoda tento zápas mohol mať vysokú kvalitu namiesto toho je to len boj o prežitie s nádychom WTA tenisu..
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:20Od: Forehand
Paitik uplne mimo, práve naopak.

Šachy a zensky tenis, to je na míle daleko.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:16Od: spaniel
Pristi rok RG zavede mice s dlouhym vlasem a povrch bude suchy zip.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:19Od: Patik
RG 2030

https://www.e-sportshop.cz/data/product-images/020138-000000-04.jpg
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:15Od: Ereinion
Pro Rafu to bude taky sranda, začátek nejdřív v 10...
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:22Od: Forehand
On uz je starsi clovek, to tí mladí naopak radi ponocujú.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:14Od: Forehand
Organizátori spinkaju.

Stvrty zápas sa nezacne skor ako o 20:00, za predpokladu styroch setov sucasneho zapasu.

Ak budu hrat zeny 3 sety, tak co?...

Nadal zacne o 22:30?...

Zensky zapas mal byt davno presunuty, resp tato varianta uz mala byt v hre.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:19Od: Tomas_Smid_fan
francouzská logikasmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:42Od: tommr
a proč by se měl přesouvat zápas žen, kterej se v pohodě odehraje? Jen proto aby božskej Nadal nemusel hrát jednou výjímečně v noci? Když Nadal pravidelně zdržuje program ostatních tak ti to nikdy nevadí, že? smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:47Od: safi1313
Ty si taky kus deb.ilka :D já myslím ze zrovna Rafa ma ze vsech účastníků nahraných nejvíce night sessions , tak nevím co tu meleš ty jelito :D
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:50Od: tommr
ty si typickej Nadalův fanoušek: argumenty žádný a spousta nadávek vůči každýmu kdo se tvýho idolu nějak dotkne ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:22Od: safi1313
Napsal sem ti ze si debi.lek - to zas nic hroznyho není, a podle tvých příspěvku bych řekl ze si to neslysel poprvé. Za druhy sem ti tím night session tu tvoji pseudoteorii trochu vyargumentoval bych řekl... nebo si dokázal přečíst jen první větu ?
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:36Od: tommr
nebudu klesat na tvou úroven a odpovím ti slušně: s tou night session jsi úplně mimo. Night session ještě neznamená, že hráč bude hrát pozdě v noci nebo dokonce až ráno. Obvykle se začíná okolo 19:00 a pokud hráči nějak extrémně nezdržujou tak už můžou být v deset v posteli ...
Dneska je to snad poprvý co pamatuju, že Nadal bude hrát jako poslední a musí tak čekat až ostatní dohrajou. Upřímně se přiznám, že z toho mám škodolibou radost ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:58Od: Forehand
Vysvetlim ti to.

Lebo 12nasobny sampion ma na centri prednost.

Ake jednoduche, ze?
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:08Od: tommr
uznávám, že to je platnej argument, ale v tom případě měl hrát místo Thiema, ne? smile
V každým případě je ale správný, že jednou taky dostanou přednost ženy a nemusí poníženě čekat až ti matláci dopinkají svoje pětihodinový maratóny ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:03Od: Herbert_Hoover
tommre respektuju tě ale tady platí pravidlo "silnější pes m.dá" :) Rafa coby antukový Bůh má předplacenu prioritu..
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:11Od: tommr
už jsem na to odpovídal Forehandovi: když to čekání Nadalovi tak vadí proč se teda neozval a nevymoh si dnešní první mužskej zápas? smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:31Od: Herbert_Hoover
Tak my nevíme, jestli to vadí jemu zrovna, vadí to hlavně nám smile Každopádně ani on z toho nebude happy, ale viděl jsi někdy Nadala, že by poškodil své kolegy?..každopádně včera taky přesunuli Jabeur a vlastně ten zápas byl dnes navíc na Chatrieru smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:42Od: tommr
nedělej z Nadala svatýho. Když chce tak si dokáže vydupat i zrušení turnaje, kterej mu nešmakuje a na ostatní se neohlíží ...
A jak sám správně připomínáš včera to odnesli ženský a dnes je proto řada na chlapech. Nevím proč by to měli odnášet pořád jen ženy. Hlavní problém je stejně v tom nesmyslným trvání na hře na 3 vítězný sety ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:07Od: spaniel
Muzou se trhnout a hrat od rana do vecera. Akurat misto prize money by dostavali tocenak a flasku cerveneho. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:21Od: tommr
proč by se měly trhat? Na GS hrají odjakživa muži i ženy. To nejsou žádný výlučně mužský turnaje na který se ženy lstivě vetřely jak si asi představuješ ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:29Od: spaniel
Zensky tenis generuje proti muzskemu smesne zisky a zeny jsou dotovane z muzske casti. Ale lidi jako ty budou jeste drze kafrat, aby muzi a dokonce nejlepsi antukar vsech dob cekal, az si zensky dohraji.
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:34Od: Herbert_Hoover
Protože chlapi jsou sledovanější, jednoduchá logika, vydělávají víc peněz ať se ti to líbí nebo ne. A i když tam nějaká třasořitka jako třeba Kenin zatřepotá sukní, pořád budou chlapi výdělečnější a sledovanější.
Kdy si Nadal vydobyl zrušení turnaje? smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:43Od: spaniel
Modra antuka v Madridu.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:49Od: petrulinka
No to je logika, venku hnusně, tak aby v řiti šťouchající se Nadal nemusel hrát v noci, tak ženy vyženeme hrát ven.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:57Od: Forehand
ked je hlupy a primitivny muz je to smutne.

Ale ked zena, to je taka mensia evolucna tragedia.
[ Reagovat ]
06.10.2020 19:10Od: FulnekUltras
šťouchal ;-)))
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:11Od: Newcombe tlouštík se raduje
tady se bude hrát 5, možná i 6-7 setů, vítěz bude určitě odpočatý a tlustoprd vyhraje
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:16Od: safi1313
A ze který višně si sem spadl ty?
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:10Od: dako
Toto je extrémna nuda, 90% výmien je úplne totožných, pinkajú si (dosť často aj slajzuju) do BH rohov, a ktorého to skôr prestane baviť, ten pokazí.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:05Od: Forehand
Priemer 6.7, šialené.

Vzhladom na to, ako bezné je pri muzoch, nezreturnovaný servis, alebo winner po returne.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:58Od: Forehand
Zaujimave, ze si to organizátori nezrátali, a ze ich zaskocil priklad 2+2.

Po vojne je kazdy generál, ale nasadit extremne pomalé lopty na logicky pomalsiu oktobrovu antuku mi príde ako velké faux pas, toto je vec, ktora sa dala predvidat.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:59Od: Cico93
Nie generál, toto bolo jasné už včera, že to nemá hlavu taký rozpis.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:00Od: Forehand
Mohol by si Nadal na kurt prepašovat balíček babolatiek a dat si 2-3 do vrecka na big pointy..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:53Od: Fransoas Podoroska
Odvážná hra proti Ukrajince jí posunula do SF.Famózní výkon.Proti které bude hrát je zatím těžko odhadnout.Iga je rozjetá - bude-li hrát jako proti Simoně tak je postup spíše pro ni.

Italka - to je úplně jiný příběh.Jestliže dokázala bojovat doslova o život,tak se popere i s touto Polkou.Je to otevřené.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:10Od: Herbert_Hoover
Teď bude pod tlakem a uvidíme jak se s tím v 19 popasuje, v tomto věku není na vrcholu psychických ani fyzických sil.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:50Od: spaniel
Zapl jsem za stavu 4:4 ve druhem a takovou hruzu jsem teda necekal. Otresny zapas, zadna kvalita. Dom hraje jak Murray, ty slajsy nechapu. Dropshot se jeste asi neucil. Takhle si tam pinkat bez napadu s nekym kdo kazi tak malo jak Diego smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:52Od: Herbert_Hoover
smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:43Od: Herbert_Hoover
Zatím mi to připomíná AO 2019..Rafa výrazným favoritem až do finále a pak debakel..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:44Od: MarcelPersch
I'm not looking past Sinner...
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:12Od: Herbert_Hoover
Sinner je zatím druhý Berdych..myslím si, že bude mít problém s pohybem a že nevyhraje ani set.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:44Od: Patik
Rafa je minimálne víťazom zápasu Diego Dominik..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:45Od: Kamilos88
Pokud tohle Thiem vyhraje, tak v takových podmínkách nemůže Nadala přehrát. To je extrémně pomalý povrch, tady zahrát winner od BL je unreal
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:47Od: Patik
bohvie čo bude o dva dni..možno zatiahnu strechu..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:51Od: Tomas_Smid_fan
Ne, slyšel jsem, že až v pondělí. To tam prý bude celostátní výstava francouzských buldočkůsmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:50Od: dappe
Spíše naopak ne? Thiem když to dnes přečká, tak jeho šance nebudou malé, pokud je v pořádku fyzicky. Divný výkon to od něho je zejména kvůli těm podmínkám. Nadal by v tomhle počasí měl se Schwartzmanem dnes ještě větší problémy.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:51Od: Forehand
Preto by mozno bolo fajn mat v SF Thiema, kde by bola pridana hodnota nutnostou.

Ked Nadal nema na vyhru turnaja, Thiema urcite neporazí.

Naopak, momentum a energia z vitazneho zápasu s hracom ako Thiema moze Rafu dostat do komfortnejsej pozicie, teda ak by SF netrvalo 5hodin.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:33Od: Forehand
Toto je príbeh o tom, ako si Diego v 10 geme druhého, vyhodil zápas :)

Neuveritelné minely.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:38Od: Tomas_Smid_fan
a pokračuje v nich...
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:38Od: Kamilos88
Asi tak.

Ten finisher z FH do saka za stavu 15:30 ho muže stát semifinále
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:40Od: Tomas_Smid_fan
Ale to jsem přesně psal a proto spíš fandím Domovi. Na Rafu nebo Jokera mu věřím víc než Diegovi.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:45Od: Tomas_Smid_fan
teda psal jsem, že Diegova slabina je hlava a servis (což i sám přiznává).
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:29Od: Kamilos88
Co to je kur-va za povrch?

Frantici dali na zem ziletky? Brutálně pomalé podmínky, Thiem není schopny pritlacit, je v lese
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:31Od: Ereinion
asi nejpomalejší GS v historii, když se k tomu přičtou ještě ty nové míče smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:31Od: Tomas_Smid_fan
Jestli je Dom v pohodě, protože skoro nehraje BH topspin...
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:33Od: Patik
o tom som písal..chrbát plecia akoby sa bál poriadne napriahnuť a udrieť poriadne..lebo toľko slajsov som už dlho u neho nevidel..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:37Od: Forehand
Paitik, vrchny lekar Tenisportálu..:)
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:32Od: Patik
dážď vetrisko a zaostalí francúzi ktorí namontovali strechu len v prípade keby padali trojkilové krupy
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:36Od: Tomas_Smid_fan
a blbá rozhodčí, která to zatažení střechy aspoň neprojednásmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:27Od: Tomas_Smid_fan
Diego na síti - nádherasmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:29Od: Kamilos88
Nadal bude mít prvního soupeře ve finále :D

Klasika
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:34Od: Tomas_Smid_fan
Nadal bude mít jediného soupeře - Nadalasmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:36Od: Patik
ak vypadne aj Djokovič tak to bude veľmi smutný turnaj..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:37Od: Patik
myslím tak že teraz je tu ešte nádej na dobré semifinále a dobré finále..ale ak padne Djokovič a Thiem bude to klasický Rafov grandslam za posledné roky..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:27Od: mahycek
Schwartzman vs Rafa semifinále ???? To je
jednoznačné a do finála nebude Nadal
pořádně prověřen.To argentinec znovu nedá.
Ani náhodou. Na druhou stranu nebude
Rafík vyždímanej na finále. Případné
semifinále Thiem vs Nadal, ti se tak
vydají ze všech sil a pro Djoka to
bude procházka. Takže, komu to přát
teď ve čtvrtfinále ????
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:26Od: Tomas_Smid_fan
a láme se chleba
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:17Od: Tomas_Smid_fan Thiem
BH obouručsmilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:21Od: Herbert_Hoover
Jako Tsonga one-hander smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:07Od: Patik
Thiem mimo..neuhrá ani set..škoda..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:10Od: Tomas_Smid_fan
se ještě vzpamatuje, ale podmínky mu očividně nesvědčí tak jako Diegovi.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:12Od: Patik
veru tak..myslím si že tá strecha mala byť už dvakrát zavretá..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:01Od: Herbert_Hoover
Jinak nevím, jak to mají ostatní fandové Rafy, ale kdyby měl Roger 30 grandslamů. Rafa 26, Nole 22, tak pro mě nebude směrodatné dotáhnout Rogera, ale vzdálit se Nolemu...těžko bych překonával, že je Balkánec v té nejstřeženější a nejsledovanější disciplíně před Rafou..počet týdnl na trůnu je v tahu, golden Masters taky nejspíš, kalendářní slam byl vždy utopie, stejně jako nekalendářní..nějaké rekordy ještě Rafa drží, ale ty tituly a GS tituly je třeba si postrážit...ač to bude těžké a tenhle RG udá chod. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:07Od: Pe3k
No i když bude mít Rafa více gs než Novak, nikdo ho za goata považovat nebude, jelikož je Novak o dvě třídy lepší hráč než Rafa...
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:12Od: Forehand
Jj, a práve preto sa ako rovesnik este nikdy pred Nadala nedostal :)

Uz 15 rokov.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:15Od: Herbert_Hoover
Možná na TP a nějakých zahraničních fórech, ale relevantní novináři napříč světem, odborníci z řad bývalých hráčů, současných legend atd.? Nebyl bych si jistý smile Úspěch na grandslamech má zvuk.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:17Od: Forehand
Hra sa o Grandslamy. Vsetko ostatné su oriešky. Je to najprestiznejsia disciplina, ktorej kazdy podriaduje vsetko. Nejake tyzdne a roky na svetovej jednotke, tomu uz kazdy 100% nedáva a tato stats je vzdy iba krovie.

Federer ma najviac GS len preto, ze 75% nahrabal osamote, Big2 su lepsimi hracmi ako Feder, ale maju smolu, ze o 4Gs ročne sutazia pararelne medzi sebou. Nakoniec to bude správne medzi nimi dvoma, Federer skonci posledny a kto bude prvy je celkom vo hviezdach. Nole je trochu prehypovaný, stále sa caka, ze nakoniec bude prvy, ale stále sa nevie priblizit ani len na kontakt Nadalovi.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:26Od: dappe
Federer je hlavně nejsilnější na rychlém povrchu, na kterém se grandslamy skoro nehrají. Tyhle kecy o jeho štěstí jsou pak celkem k smíchu.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:38Od: Forehand
Skoro :)

Skoro sa nehrajú ani na pomalom povrchu.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:58Od: dappe
Napiš konkrétní grandslamy, které se třeba za posledních 10 let odehrály na rychlém povrchu.

Ale podle relevantních čísel, ne tvých domněnek, dle kterých Khachanov nemá rád antuku. :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:25Od: Forehand
Lol, cize tráva kde padne aj 30-40 es na zapas a priemer vymeny je niekde na urovni 2.5 nie je vlastne rychly Grandslam..:)

Dalsie dva GS su na harde, povrchu, ktory vo vseobecnosti vyhravaju utocne ladenejsi hraci, a vzdy sa na nom presadzuju skor hraci, ktori su lepsi na trave, nez orgodoxní antukári. Vymaz si Big2 + Federera a ostatni hraci ti to len potvrdia.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:38Od: dappe
Vymaz z textu své domněnky a zjistíš, že si poslal prázdný příspěvek.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:45Od: RF46
to je uz hardcore tohleto :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:56Od: spaniel
Njn, pro forehanda je cokoliv mimo antuky silene rychle. Pocinaje Madridem smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 20:15Od: turista
Zásadně se vzdálit motivovanému Nolemu už Rafa kromě těch GS nedokáže i pokud by tady vyhrál. Nevím proč ti tak vadí ten Balkánec.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:56Od: Forehand
V Bratislave dnes 20stupnov, obedoval som na terase, v jazere dokonca plávalo pár odvážlivcov. Proste bežné babie leto.

To, čo sa deje v Parizi je fakt atypické na toto ročné obdobie, najmá to súvisle sychravé 2-tyzdnove počasie.

Hra sa síce kalendárne na prelome sept/okt, ale to počasie je reálne niekde na prelome okt/nov.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:58Od: Forehand
Kuriozne je, ze akurat od tohto roka je strecha. Trufam si povedat, ze ak by bola ready az na sezonu 2021, tak RG 2020 sa neuskutočni.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:02Od: Tomas_Smid_fan
nehnou s ní a nehnousmile Všichni měli kvůli podmínkám srandu z rozhodčí, hlavně Diegosmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:03Od: turista
Říjen v Paříži je běžně deštivý a poměrně studený. To je západoevropské oceánské klima. Sevilla má ještě v tomhle období běžně 30 stupňů tepla.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:11Od: Forehand
Bavime sa o prelome sept/okt a sucasna 2 tyzdnova snura rozhodne nie je bezna, vybočuje to aj z dhodobych priemerov.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:13Od: Herbert_Hoover
U nás (Zlínský kraj) dnes taky sunshine, ale spíš atypické poslední dobou...od minulé soboty až do čtvrtku pršelo..teď o víkendu pro změnu tak silný vítr, že se nedalo nic podnikat. Až dnes vyloženě počasí přálo procházkám, túrám, kolu, inlajnům..smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:53Od: Tomas_Smid_fan komentátor:
clay court match at it´s finest.
Musím souhlasit.smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:47Od: Tomas_Smid_fan Dobrá hláška komentátora
It´s falling dropshots season. Fall in Parissmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:40Od: MarcelPersch
Schwartzman pomáhá smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:37Od: blixa
Dominik dneska nechce vyhrát, nechce ...
"A pročpak jste vlastně Dominiku nechtěl nad tím Schwartzmanem vyhrát ? Víte, že to vám ani nepovím, pane inspektore ... Ale to mi povíte hochu, to mi povíte !!!" smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:41Od: Fandina
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:51Od: Tomas_Smid_fan
A jaký teď máte pocit? No..., jako by mi teklo do botsmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:36Od: MarcelPersch
Když jsem tu říkal, že Diego muže dojít klidně do finále, bylo mi tu řečeno, že Diego nemá ani na Thiema :D
Dom je asi rad, že nemusí hrát nejspíš s Nadalem
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:41Od: Herbert_Hoover
Diego byl i můj black horse smile ty podmínky mu sedí, hlavně nižší odskok díky níže položenému těžišti a závislosti na rychlé změně směru míčku
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:45Od: MarcelPersch
Ale hraje strašně, myslím, že na Rafu by si věřil víc a hlavně by musel předvést víc
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:50Od: Herbert_Hoover
Thiem je jeho kamarád, dobře se znají, je to těžké, věřím, že k Rafovi nechová nějaké přehnané sympatie a asi už ani ne respekt po Římu a ano, je to král antuky, takže ta touha ho porazit je bezbřehá, stejně jako pocit, že nemá co ztratit, může jen získat. Jinak mají podobný herní styl, Thiem je víc silový, jednoručák...ale oba mají rádi když míček letí, vyšší odskok..uvidíme jak to dopadne smile Já mám dvojtip Thiem a gemy..zatím veskrze ideální průběh
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:50Od: Herbert_Hoover
sorry za dvojklik smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:50Od: Anonym
Thiem je jeho kamarád, dobře se znají, je to těžké, věřím, že k Rafovi nechová nějaké přehnané sympatie a asi už ani ne respekt po Římu a ano, je to král antuky, takže ta touha ho porazit je bezbřehá, stejně jako pocit, že nemá co ztratit, může jen získat. Jinak mají podobný herní styl, Thiem je víc silový, jednoručák...ale oba mají rádi když míček letí, vyšší odskok..uvidíme jak to dopadne smile Já mám dvojtip Thiem a gemy..zatím veskrze ideální průběh
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:36Od: Forehand
Thiem to dnes nakoniec ešte otočí, ale rozhodne nehrá v Parizi svoj najlepsi tenis. Rovnako ako Nadal.

Naopak, svoj najlepsi tenis a nadstandard svojich moznosti hraju podla mna Djokovic s Tsitsipasom.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:38Od: MarcelPersch
U Djoka i Tsitsiho to zatím tak jen vypadá, nevíme, jak budou hrát proti opravdu kvalitnímu soupeři, souhlasím jen s tím, že Rafa a Thiem tu určitě nehrají svůj nejlepší tenis, protože ani jeden neexceloval ani proti o třídu slabším hráčům.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:39Od: Herbert_Hoover
Tsitsipas si bude na DJokera věřit víc než na Rafu, na něj má podle mě docela méně efektivní herní plán. Před turnajem jsem říkal, že krom Nadala a Thiema mohou Djokovice za dobré konstelace hvězd porazit Zverev a Tsitsipas..no je to na tom Řekovi, snad mu nebude psychika stávkovat jako před tímto turnajem...každopádně my tu o něm debatujeme jako by už měl WF s Rusem vyhrané, nebude to vůbec snadné, jsem hlavně zvědav, co jeho return, který by snesl zlepšení..
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:41Od: MarcelPersch
Podle me na Rublëvovi končí
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:44Od: Herbert_Hoover
Je to těžký match, ale myslím si, že by Řek měl postoupit, i když ze sázkařského pohledu to není nikterak zajímavé...pokud člověk přemýšlí o Štefanovi. Je komplexnějším tenistou a ten Hamburk byl epic fail, věřím, že teď se nebude opakovat, ale jak se říká víra je slepá smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:52Od: Forehand
Tsitsipas kludne moze zahucat s Rublevom. Je to posledny zapas, kedy je favorit, vie o tom, moze ho to zvazovat.

Naopak Rublev kazdy jeden GS vyhra nejaky zapas, kde favorit nie je. V NY tusim s Beretkou, viem ze aj Kyrgiosovi dal 3:0, ked sa skor ratalo s vyhrou Nicka. Ten zápas je velmi ošemetný.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:11Od: Herbert_Hoover
Je, nevsadil bych na Řeka ani zlámanou grešli, leda by byl kurzový outsider ale to není...tenhle zápas poskytuje téma returnu na obou stranách, Rusův bývá mnohdy na dobré úrovni, ale je náchylný, stejně jako Štefanův...u něj co se týče jeho postavy není ani servis jak by měl být, i když tady zlepšení...otevřený match ale přání je otcem myšlenky a intuice mi říká že Tsitsi postoupí a pokud to zvládne, proti Nolemu se můžou dít věci
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:10Od: turista
To přece ještě nevíme.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:40Od: Herbert_Hoover
*QF smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:09Od: turista
Djokovič nemá žádné limity ani na antuce. Proti němu pracuje pouze to, že léta běží i jemu. Ale vyhrát tady nemusí. Klidně to celé v Paříži může vyhrát Diego Schwartzman.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:17Od: Herbert_Hoover
Popravdě finále Djokovic - Schwartzman bych nesledoval, raději bych si pustil záznam nějakého finále z minulosti. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:59Od: turista
Proč?
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:17Od: Anonym
Popravdě finále Djokovic - Schwartzman bych nesledoval, raději bych si pustil záznam nějakého finále z minulosti. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:20Od: Patik
Thiem je strašne nedôrazný..ľahko odovzdal break..0:30 mal šancu zaútočiť na zisk setu úplne to odflákol..žiadne emócie zaťatá päsť nič..
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:22Od: Tomas_Smid_fan
je ještě zmrzlejsmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:28Od: Patik
už mohol mať dávno set vo vačku..
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:31Od: Tomas_Smid_fan
A možná o něj přijde...
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:32Od: Patik
dneska Thiem poletí..možno je zranený mám pocit že plecia..to by vysvetlovalo tie neustále slajzy..nemastný neslaný..občas niečo ukáže potom sa zase stiahne..
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:19Od: Herbert_Hoover Nadal's path to glory vol. 2020
1R - Gerasimov
2R - McDonald
3R - Travaglia
4R - Korda
QF - Sinner
SF - Schwartzman
F - Tsitsipas

smile easy like a Sunday morning smile Někteří by neunášeli mocně...zvláštní je, že kdysi na RG kritizovali Rafu za to, že má Carreňa ve čtvrtfinále, moc snadný soupeř, a teď je předhazován Djokerovi, že je to těžký soupeř a Rafa má Sinnera smile Který v dobrý den může Rafovi nabourat hru mnohem více než Bustík, který je přečtený vícekrát než Honzíkova cesta a slouží Rafovi coby průměrný sparing.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:24Od: paddy
jak říkal Forehand, hlavně bacha na Fogniniho smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:27Od: Tomas_Smid_fan
no hlavně aby příští sezónu hrál...
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:33Od: Herbert_Hoover
Fouňa už je odepsanej, rodinný život a zranění ho vycucly smile Já se snažím vytěsnit z hlavy traumatické zážitky ze střetu s Djokerem napříč historií (finále AO 2012, semifinále W 2018, finále AO 2019 etc..) a dělám jako by nebyl, nebo měl brzy prohrát smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:47Od: MarcelPersch
Za mě AO 2019 v pohodě, co fakt mrzí je AO a 2017, kdy v obou vedení a nality úder do site, který by ho přiblížil možná rozhodujícímu vedení. Au!
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:53Od: Herbert_Hoover
Jo to taky, jasně ty to bereš z toho pohledu, kdy měl slibně rozjetý match a nedotáhl to...to asi bolí víc, ale já mám furt před očima tu potupu AO 19, to bylo nehodné takového šampiona, bohužel smile Ne že bych se styděl, že fandím Rafovi, to nikdy, ale stejně mi to uvízlo v mysli...hlavně jsem psal článek, kde jsem analyzoval vyrovnané utkání, no pak člověk vypadá bláznivě smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:16Od: turista
Na AO 2017 ho Federer přetlačil z bekhendu a na AO 2019 zase Djokovič. Nadal na oplátku sfoukl loni v Římě Djokoviče a v Paříži Federera. O to víc ten Novákův letošní titul z Říma těší Djokoland. I mezi těmi nejlepšími každý chvilku tahá pilku.
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:18Od: Herbert_Hoover
Sfouknutí Fedexe bylo povinné, to nás na antuce netěší, více by nás těšil skalp z hardu, na který dlouho čekáme, ale stejně se nikdy nevyrovná pocitu skalpu Djokera, prostě Fedex není Nadalův nepřítel č. 1, vlastně nepřítel obecně.
[ Reagovat ]
06.10.2020 18:01Od: turista
Novak není nepřítel ale těžký soupeř. On pouze bojuje o to samé o co bojují Roger a Rafa.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:28Od: Cico93
Takýto los by Kamil neprežil.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:15Od: Cico93
No to je paráda tenis.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:19Od: Tomas_Smid_fan
Diego ještě musí trochu zapracovat na hlavě, protože top 10 si rozhodně zaslouží.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:06Od: Tomas_Smid_fan
chtěl bych znát rychlost toho Thiemova FH crossusmilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:07Od: Patik
to bola krása..
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:12Od: Herbert_Hoover
Swiatek měla v zápase s Halepkou rychlostní průměr úderů srovnatelný s Thiemovým :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:16Od: Tomas_Smid_fan
to je ok, já mluvil o tomhle konkrétním míči.
Ono rotace vyšší než má Rafa nejde moc rychlostí dohromady.
A teď dal další. Trochu se blíží Delpovi, trochusmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:17Od: Tomas_Smid_fan
* moc s
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:21Od: Herbert_Hoover
Jasně, absolutní rychlost na konkrétním úderu by měla být jinde. Stejně mě to ale zarazilo, Iga prostě má něco do sebe. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:14Od: Patik
a zase..čo si ..to sú masterclass crossy
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:00Od: Tomas_Smid_fan
Proti lajnám z PVC mají hráči protestovat, ne proti pí*ovinám. O dopad se budou hádat dokud nebudou umělá oka...
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:52Od: Patik
No neviem či je dobrý nápad slajsovať proti nízkemu hráčovi..neviem teda či je to súčasťou taktiky alebo si neverí udrieť poriadne do backhandu..pokiaľ si Dom nepomôže servisom tak v dlhších výmenách má Diego navrch a Dom si to bude musieť naozaj vydrieť..
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:56Od: Tomas_Smid_fan
Diego nepustí nikomu žádný míč lacino. Nechá každého, aby potil krev.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:00Od: Patik
Je to bojovník..
[ Reagovat ]
06.10.2020 17:05Od: turista
Ano. Diego je velký bojovník. A na antuce pomalu už není k poražení.
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:36Od: safi1313
Dom 4 esa v prvním gamu :-D
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:38Od: Tomas_Smid_fan
jedno myslím kick z druhého.
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:48Od: safi1313
Diego naopak úplně bez chyby zatím :D vypada to na super zapas
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:54Od: Tomas_Smid_fan Re: Diego
má hlavně obdivuhodné tenisové myšlení. Dělá až na výjimky perfektní rozhodnutí.
S Jokerem ho v Římě zradila psychika a podání (+únava). Jinak měl jako jeden z mála šanci Jokera sestřelit.
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:16Od: MarcelPersch
V 10 už by nemělo pršet, tak snad to bude pro Rafu dobré :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:37Od: Tomas_Smid_fan Re: Jankovi
je jedno, za jakého počasí bude hrátsmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:06Od: Tomas_Smid_fan Dom vs Diego
věřím Domovi, ale otázka zní: Nebude hrát Diego drop shotysmile?
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:01Od: Tomas_Smid_fan Gael
bude muset hodně utěšovat.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:55Od: paddy Prý hráč má výhodu podání
smile

Svi-Pod 5/18 28% smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:57Od: farr
Thas's WTA smile smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:59Od: dadaft
tohle byl extrém, ale u žen prostě není servis taková zbraň, a tím pádem jsou gemy mnohem víc výsledkem hry ve výměnách, jsou tedy víc vyrovnané, je víc shod a brejků atd.
nás to baví, tebe vyloženě ne, takový je život...
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:52Od: Tomas_Smid_fan Zapnul jsem
noťas akorát na MPsmile
Velká gratulka Nadie smilesmile Prví kvalifikantka, která na RG došla do SF! Krása. Fakt by mě to v té Stromovce nenapadlo, jakkoli hrála slušně.
Škola G. Sabatini:)?
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:57Od: Tomas_Smid_fan
winners 30:8smilesmile?
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:51Od: tommr Podoroska vs Svitolina
Podoroska příjemně překvapila. Dneska hrála opravdu dobře a zaslouženě postupuje ... smile
Kuriozitou je, že ve druhým setu jí k výhře stačilo jednou vyhrát vlastní podání ... smile
Svitolina po zásluze končí. Na tu její haluzáckou hru se opravdu nedá koukat. smile Z nasazených v turnaji už zbývají jen Petra a Keninka ...
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:54Od: dadaft
opatrně začínám doufat ve finále Petra - Iga, to by byla paráda smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:10Od: tommr
jj to by byla lahůdka. Finále Petra vs Podoroska by se mi ale taky líbilo ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:12Od: Tomas_Smid_fan
mně nevadí ani jedna z variantsmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:22Od: Jan
finále Petra - kdokoliv smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:50Od: Alien
Tak a Jelina je taky ven! Teď ještě vyndat Vlastinu a můžeme být s dneškem spokojeni!
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:49Od: dadaft
gratulace Nadi, velký úspěch.............
........... a moje Iga si s tímhle myslím poradí.
(pokud nespáchá seppuku jako Svitolina, ale doufám, že ne)
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:51Od: zfloyd
no to se dějou věci ,bude to ještě zajímavésmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:46Od: MarcelPersch
Dneska si neumím představit, že by se Ráda dostal na kurt dřív než v 8. A jak známo, jemu tyhle noční podmínky moc nesedí.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:51Od: Alien
Ráda? Jakej Ráda?
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:55Od: MarcelPersch
Rafa, autocorrect :D
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:36Od: tommr Podoroska vs Svitolina
ve druhým setu se z toho stala hrozná brejkovaná. Vyhraje zřejmě ta, která si jako první udrží podání ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:39Od: Cico93
Hrozný zápas.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:52Od: farr Re: LOL spíš hrozný turnaj, šílena sezona
WTA teda fakt nezklame, ale letošní RG je teda extrém ty favoritky hořej jak papír. Petrq papírově s Kenin poslední nasazené LOL. Takovouhle šanci už Petra možná nikdy nedostane! Zítra prosím vypráskat tu helmutku a semi by pak bylo S jednou z těch Američanek asi předčasné finále smile . Pojď Peťo!!!
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:31Od: Tomas_Smid_fan
Elina začíná kousat. To možná stihnu třetí set, i když by mi nevadil výsledek ve dvousmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:34Od: Tomas_Smid_fan
Dneska hrajou všechno na centru nebo jak?
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:37Od: tommr
jen všechny singly mužů i žen ...
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:40Od: Cico93
Áno a Rafa tam bude nocovať.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:43Od: tommr
aspon jednou okusí to co svým zdržováním pravidelně připravuje ostatním ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:19Od: Holahej
..škoda, škoda Ons, měla jsi šance.., ale ještě jim v budoucnu ukážeš.., pěkný, těsný zápas, TOTAL POINTS 89/93, WIN42/UE30,COLLINS W25/UE29, vyhrála vydrilovaná, ne příliš sympatická soupeřka /a to nevím, co tam křičela/, pálí to tam pěkně, přesně až roboticky, ještěže jdou američanky na sebe..
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:15Od: paddy WTA Ostrava
večer oznámí kvalifikanty

odhlášená je Riske, ne Mugu
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:11Od: paddy snad nevyhraje titul
nenasazená hráčka, která nenarazí ani na jedinou nasazenou soupeřku smile

zlatí chlapi, kde má člověk šanci vidět souboj dvou silných hráčů smile smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:13Od: paddy
oprava "na jedinou silnou soupeřku"
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:22Od: dadaft
to víš, holky nejsou takoví posránkové jako chlapi, kteří si skoro nedovolí porazit výše postavené hráče, protože mají naděláno v kalhotách.
potom to dopadá tak, že v posledních osmi je osm nasazených a turnaje vyhrávají dokola pořád ti samí
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:25Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:26Od: blixa
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:36Od: Aneri
smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:51Od: RFanousek
A to se mi právě líbí
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:58Od: dappe
Problém je ale v tom, že ten okruh není kvalitní. Tahle argumentace jakousi falešnou vyrovnaností je o ničem. Tady se vedou debaty o nesmyslných penězích ve fotbale a některých dalších sportech, přitom ten nejvíce přeplacený sport máme turnaj co turnaj přímo před očima. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:02Od: Cico93
Máš úplnú pravdu.
Nechcem dominanciu jednej, dvoch hračiek. Ale takéto extrémy turnaj čo turnaj ma tiež nebavia.
[ Reagovat ]
06.10.2020 15:26Od: Linka
Tyhle kecy nechápu, děláš jako bys ty holky platil! Tak pokud se ti to nelíbí, tak to nesleduju, jak jednoduchý.
[ Reagovat ]
06.10.2020 16:17Od: Cico93
Ale veď máme radi tenis a komentujeme ako to v súčastnosti je.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:19Od: zfloyd
já mám rád překvapení ,někdo ty silné hráčky asi vyřadil , to jako když
Becker vyhrál v 17 letech Wimbledon
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:53Od: RFanousek
Já nemám rád překvapení smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:57Od: Andrew89 Pojd
Naděnko....vydrž. Svitolina nemá čim ublížit...vše bude záležet na tom, jestli tohle tempo a level Podorka vydrží
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:59Od: Andrew89
Podoroska:D
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:01Od: tommr
takový chyby jsou to jediný co může Svitolině vyhrát dnešní zápas ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:02Od: Andrew89
to teda...ale já tu taktiku pochopil....schválně to projela, aby jí vzala podání a do druhého setu podávala jako první...:D

Hraje brutálně dobře....kéž by jí to vydrželo
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:07Od: tommr
s Krejčíkovou během zápasu stupnovala tempo a tak doufám, že to podobný bude i dneska ...
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:55Od: Pavol Podorská sa nebojí.
A Svitolina má problém. Nechce sa jej behať za tými kraťasmi. Podľa mňa končí.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:51Od: zfloyd elina
mě to připadlo že Elina v těch prvních míčích soupeřku podcenila hrála trochu laxně a Podoroska
nabyla sebevědomí teď jde o to jak ji to dlouho vydrží ,pořád bych sázel na Elinu
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:33Od: TenisGod Podoroska
Taky vám ta Podoroska připomíná Begu? :))
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:37Od: dadaft
jo jo
a zatím vypadá herně dobře, i když hned ze startu přišla o servis
uvidíme, až trošku oklepe nervozitu...
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:46Od: tommr
Podoroska mívá trochu pomalejší starty. Doufám, že dneska Svitolinu porazí nebo aspon pořádně potrápí ...
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:47Od: Andrew89
upřímně v tom doufám taky...Svitolina hraje jeden z nejnudnější tenisů na okruhu
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:50Od: tommr
jj kdyby měla Svitolina letošní FO vyhrát tak by to byla katastrofa ...
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:52Od: Andrew89
to teda...jako Svitolina vítězka GS :D:D vše jen proboha tohle ne :D
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:08Od: dadaft
jj, já ji zezačátku fandil, líbil se mi její pohyb, ale časem mě její tenis začal strašně nudit .......
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:55Od: dadaft
no zatím tedy válí .... čumím ......... hraje se naprosto podle jejích not
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:36Od: Linka
Jen, aby to nedopadlo jako včera u Ferro, skvělej první set, pak začala hrát na jistotu a víc chybovat a ve finále se úplně složila.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:47Od: Linka
Tak super zvládla to! Svitolina dost pomohla! smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:41Od: Andrew89
ten zápasj e zatím katastrofální nuda ...:D
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:44Od: Fandina
Begu je podle mě větší a má charakteristický tvar nosu, takže proto mě ji moc nepřipomíná.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:46Od: Fandina
to druhé mě mělo být mně
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:07Od: Fandina
Nicméně, teď jsem tam tu podobu viděla také. Tak asi ano.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:09Od: dadaft Collins - Jabeur 64 46 64
zajímavý bojovný zápas, který měl dobrou kvalitu plně odpovídající 4K v normálních časech, což je v téhle covidové mizérii potěšitelné.
rozhodly maličkosti v závěru.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:09Od: Fandina
Je to zajímavé, že Collins se svými pumelenicemi na antuce uspěla. Líbily se mi její rány po čáře. Nicméně bylo to vyrovnané a klidně mohla vyhrát Jabuer.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:33Od: turista
No viděl jsem zápas Collinsové s Muguruzaovou. Collins prohrávala ve 3 setu už 0:3. Od té doby hrála na maximální riziko a tak tlačila na pilu až se z toho Muguruza sesypala.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:05Od: tmora
no nevim, někomu přijde Collins sympatická?Je to je pěkná histerkasmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:08Od: Mayo
Nevím, kto to je.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:08Od: peek
tak buď hipsterka, nebo hysterka
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:08Od: blixa
Když tak "hysterka" smile. Sympatická ne, ale celkem neutrál.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:12Od: tmora
no smilejasne ze hysterka!
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:13Od: Pavol
Collins je veľmi sympatická vzhľadom nato že zdvojnásobila môj vklad. Aj tá zlosť čo jej sršala z očí počas zápasu sa mi páči.smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:25Od: tommr
mě je Collinsová velice sympatická. Je to hezká holka a stylem hry mi připomíná Petru ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:34Od: Fandina
Je mi sympatičtější než Jabuer.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:41Od: blixa
smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:01Od: zfloyd
špekuloval jsem jak tunisance říkali doma když byla malá Ons
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:02Od: dadaft
žabičko naše?
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:09Od: zfloyd
já nemyslel podle vzhledu ,ale podle jména
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:13Od: dadaft
no dyť se jmenuje Žabé
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:59Od: dadaft 4:4
jdeme do finále
přijde kouzelník???
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:16Od: blixa
Príde bača a vyženie ich všetkých ! smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:56Od: Fandina
Collins Jabuer je boj. Jabuer je podle mě trochu víc lačnější i zdatnější, nicméně držím palce Collins. Go!!!
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:35Od: Alien
No a podívejme se! Vypadalo to na jednoznačnou záležitost krásné Daniely a zničeho nic je Jebauerová na koni!
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:45Od: farr
No 3. set je spíš zatím podle toho songu: Hráli jsme brejkovanou vždyť to znáš..smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:49Od: dadaft
teď má zápas přes brejky solidní kvalitu a je to fakt otevřené
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:50Od: farr
Až na ty dvojchyby Collins tohle mohu podepsatsmile .
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:27Od: Newcombe Collins je tak nesympatická
Jabeur makej!
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:33Od: blixa
No vidíš, mě je zase hrozně nesympatická Ons smile Danielko, makej !!!smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:52Od: Alien
A mně též! Onc Jebauerová je velice nesympatická a namyšlená!
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:34Od: farr
Neskutečně nesportovní nafoukaná pipina. Typická USA kravka. Škoda kanár, už nebude, ale věřím Tunisance !!! Come on
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:37Od: Krisboy
Kanár nebude, Ons není Petra.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:40Od: farr
Nikdo není jako Petra, loni v Ausie byla v ráži a Daniel dostala 2. set řádnou školusmile smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:06Od: Mayo
Ak Collins, tak jedine Phil.
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:09Od: blixa
Může být .. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:10Od: Mayo
No konečne blixo smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:50Od: Krisboy
A co Lewis? smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:03Od: blixa
Bodie ? Ani ne, to spíš Kim smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:18Od: Krisboy
Tak na toho už jsem trochu zapomněl, musel jsem si ho vygůglit. Ale jó, proč ne.smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:14Od: Mayo
Dominic vs Diego bude absolútna bombicka na 5 setov. Skoda, že neuvidím.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:18Od: woody
Taky ne. Dal bych je jako poslední na Philipa :-)
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:02Od: dadaft Collins - Jabeur 64 32
re-break - tak Jabeur se konečně probudila ze zpomaleného snu a přece jen to prostě neodevzdá...
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:49Od: dako
Prečo to dnes všetko natrepali na center, keď je počasie priaznivé? Kľudne jedny ženy mohli hodiť na Zuzanu, aj dve. Tak Rafa a Jannik ani len približne netušia, kedy sa dostanú na kurt. Niekedy tým organizátorom fakt nerozumiem.
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:55Od: dadaft
chudák Rafík, to musí být srašlivé
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:22Od: dako
To je jedno, bolo by to nepríjemné pre každého, kto by dnes čakal ako posledný v rozpise. Je to fakt na zamyslenie, keď pri ženách to môžu byť hodinové zápasy, no kľudne aj trojhodinové a pri Thiemovi a Diegovi sa očakáva dlhý zápas. Už teraz pri prvom zápase bude pekný sklz.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:32Od: Kamilos88
Souhlas.

Jako sedět na stadionu 10 hodin a čekat na zápas je pakárna. Nevíš kdy se máš najíst, kdy odpočívat, kdy jít na warm up, energie klesá.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:38Od: Enterprise
Tak tímhle si prošla většina hráčů na letošním French Open. Nebylo skoro dne, kdyby nepršelo a zápasy se neposouvali, teď holky hrají zápas, který se měl v původním termínu odehrát někdy včera kolem 16. hodiny.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:38Od: Enterprise
oprava - neposouvaly
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:59Od: dako
Keď je program ovplyvnený dažďom, tak s tým sa nedá nič robiť, no dnes to organizátori mohli dať aj na iné kurty. Baby zo včera jednoznačne pre prípad hneď prvé na center, ale ostatné už mohli dať aj na iné kurty.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:55Od: dadaft
museli ztáhnout střechu, takže to s tím počasím není ideální -- holt budou muset čekat, jako jiní v průběhu turnaje
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:21Od: dadaft
jsem ani nevěděl, že Daniellu trénuje Almagro. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:33Od: Linka
Už jsem to tu psala. Zatím jen na RG.
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:34Od: Krisboy
Já ani nevěděl, že už nehraje :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:38Od: Linka
smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:59Od: dadaft
ale evidentně už ji něco stačil předat ze svých zkušeností -- to jak Daniella doklouzává ke kraťasům Ons je prvotřídní antukářská práce
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:03Od: paddy Auckland zrušen
Podle očekávání bude i nadále problém s kalendářem a zamrzlý ranking budou asi muset prodloužit
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:03Od: Berny Rafova aura
Mě by zajímalo kolik zdejších diskutujících hraje tenis. ,,Rafa nemusi nic udelat a souperi se slozi...". Hrál tu někdo z vás aspon se souperem z 2.světové tisícovky ? Víte jak ty lidi maji nadrilované a přesné údery? Když profesionál (kdokoliv z TOP 200) udělá tolik UE, tak je to mimo jiné především proto, že se velice těžko zakončuje proti Rafovým úderům. A hrát takové úděry, aby soupeř (který od rána do večera piluje údery a jde mu to lépe než 99,9% tenistů = hráč TOP 200) z nich nemohl pořádně zakončit je právě to velké umění (proti kterému se největši tenisoví odborníci snaží 15 let najít recept a zatím ho našli na antuce 1,5 z nich). A to že hráči z toho mají respekt/komplex/strach je úplně normální (každý zdejší diskutující hrající proti jakémukoliv perfektně bránícímu hráči na jakékoliv pralesní/závodní úrovni ví jak je těžké takové zápasy vyhrávat). Nicméně nazývat to, že se posrali už v šatně je ubohé. smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:06Od: Kamilos88
Ano.

Ale je rozdíl dělat chyby z perfektní defenzivy Nadala, nebo dělat chyby z nalitých míčů na midlajně.

Ani jeden z dosavadních soupeřů Rafy nebyl schopný si konstruktivně vybudovat fifteen.

Tzn. například servis z prava ven z kurtu, pravý roh, náběh na sako a ukončení výměny.

Korda, Mekáč, Travaglia, každý zahrál 2 údery a třetí - ten koncový, naprášil do saka ze dvou metrů, případně metr za lajnu.

Já doufám, že Sinner bude trefovat kurt, pak to může být pěkný zápas.
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:13Od: safi1313
Berny tohle Kamilosovi nevysvětliš :D .. a až v nedeli Rafa zamete s Djokovicem kurt , tsk tady bude naříkat, ze je to kvůli tomu ze měl lehci soupeře než chudák Novak:(.. ale samozřejmě mas pravdu. Na ty Rafovi údery se nejde připravit ani na tréninku. Ty jsou tak specifické - ještě navíc na antuce, ze proste tihle mladí kluci absolutně neví co s tím a vyhazujou se jedním úderem za druhým .. ale za to Kamilku ten Rafa nemůže ze se k winnerum ani nedostane , víš :-*?
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:17Od: Kamilos88
Já nevím, mě příjde, že se na to nedíváte. I Forehand uzná fakta.

Rafa hrál nejlépe v zápase s Travagliou, tam měl pěknou obranu, ukončoval výměny. Za zmínku stojí také zápas s Gerasimovem, který si Rafa více méně uhrál.

Mekenzí tam naprášil asi 30 UE a zápas s Kordou byl zatím nejhorší výkon Rafy na FO. 15 winnerů, 20 UE a krásná pomoc Kordy, který byl schopný ve 22 gemech navalit 48 UE, takže když si to vydělíš čtyřmi (tolik míčů potřebuješ na game), tak to je 12 gamů jenom chyb

Dobrý den.
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:27Od: safi1313
A co z toho plyne ? :) me zas přijde ze ty si v životě žádný sport nehrál :) .. jako kvuli tomu ze Korda kazdej druhej míč vyhodil tak Rafa hrál blbě ? On potřeboval hrat jinak v tom zápase nebo jak? Moc tomu nerozumím .. jak sem měl dostat do laufu a do svyho tempa? Co ho mělo motivovat hrat svoje maximum? .. jako myslíš ze když hokejovej Liberec nastoupí proti týmu z krajský ligy tak ze vyhraje 50:0 a z hráčů budou delat hitama reklamy na mantinelech ?? Vyhrajou nenásilných pohodovym tempem 9:0 , s tím ze ve vsech statistikách , průměrné rychlosti bruslení atd, budou oproti normálu zaostavat.. a úplně stejně to ma rafa který v tomhle módu ztratil 4 gamy.. takže možná by chtělo alespoň na amatérské úrovni něco delat :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:33Od: dako
Bravo, konečne niektosmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:50Od: Kamilos88
V pohodě, sportuju průměrně 5x týdně včetně tenisu.

Hodnotíš to z pohledu fanouška a tenisového diváka. Člověk, který tenis hraje a sleduje, tak vidí, že někdo prostě nehraje svůj standard.

Další věc je ta, že Nadal nikdy nehraje co mu stačí, Rafa jede každý míč na 200%, Federer pouští soupeře do zápasu, Djokovič taky, hrají to, co jim stačí.

Nadal hraje pořád naplno. To bys měl jako specialista vědět. Jeho soupeři museli hrát trošku jinak, ale v globále ho nedonutili se ani zapotit, to je gro celého příběhu.

Khachanov v některých výměnách donutil Noleho hrát svůj TOP, to je rozdíl.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:46Od: safi1313
Tenis amatérsky , hokej před par lety profi.. k tomu svymu odstavci nemam co víc dodat, vidime to každý jinak .. me jakožto fans Rafy a Rogera, mi samozřejmě vadí ze každej tvuj příspěvek je hejt a špína na Rafu , ale to je tvoje věc když to tak vidíš :)
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:01Od: woody
Doufám,že nazamete, téch zápasů na antuce sehráli poměrně dost a většina byla slušná bitva. Djoko Nadal by bylo parádní finále. osobné se na néj téším, pokud k němu dojde. Doufám v bitvu a epic match pro Novaka :-)
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:03Od: turista
Taky věřím, že Novak Rafu tady letos porazí.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:02Od: turista
Počkej, Rafa sice může Novaka tady porazit. Ale kurt s ním rozhodně nezamete. Na to ani Rafa letos tenisově nemá aby s ním zametal kurty. Pokud Rafa vyhraje tak o pár míčů a ještě se štěstím. Novak opravdu není mladý Korda.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:08Od: woody
Stát se může vše. V předpovědi je zatím na nedéli déšt. uvidíme jaké bude počasí, to bude velmi důležité. Pokud by se hrálo v hale, Novak by měl oproti slunečnému počasi venku výhodu.

Ale je brzy, ještě tam není ani jeden a cesta je trnitá víc než dost.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:27Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:33Od: blixa
To mi připomíná některé "jedlé a chutné" detektivky. Mrtvola leží na stole, patlog se chystá k pitvě. Dorazí detektiv a zeptá se "je mrtev ?" Patolog odpoví "ano" ... smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:28Od: Kuzzie
Já zas nechápu,že tady všichni tvrdí,že hrál Thiem špatně proti Gastonovi. Já mladyho viděla hrát už proti Wawrinkovi a hrál výborně,proti tomu se prostě nedá vyhrát 3x 6:2 jako nic
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:34Od: dako
Podpisujem sa pod to, bravosmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:17Od: woody
Souhlas s Rafou.

Teď nám prozrať kdo je ten 1,5 hráče, respektive kdo je 1 a kdo 0,5 :-)

smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:52Od: RF46
Tak nejak si uplne opomnel fakt, ze tenis je z vetsi casti v hlave. Zdaleka to neni jen o uderech. Na treninku jde vse ale ve stresu ses najednou nula. Jo a kdyby ti hraci pilovali udery od rana do vecera, tak tady nemame takovej rozdil mezi Big3(4) a ZeroGen...
[ Reagovat ]
06.10.2020 10:43Od: MarcelPersch
Narozdíl od většiny tady si umím představit, že Sinner Rafu sundá, i když si nemyslím, že se to stane. Ale předpokládam 4 sety a Řada se konečně zapotí, což se mu v dalším zápase bude hodit.
Co se týče Diega, tak jsem mu na Thiema hodně věřil, ale minulém kole nehrál moc dobře a navíc se nechal ošetřovat. I průměrný Diego je nejpříjemný soupeř a rozhodně dokáže Thiema utahat, ale myslím si, že Dominic to 5 zvládne. Snad to bude super zapas.
[ Reagovat ]
06.10.2020 10:53Od: Kamilos88
Mě se se Sinner taký jeví takový no emotion típek, pokud se uzavře v hlavě a nebude dělat každý druhý úder UE, tak může Rafovi zatopit.

V globále nikdo neví, jak Nadal vlastně hraje. Jemu čtyři zápasy stačilo zahrát servis a jeden topspin do kurtu, vše ostatní zařídili soupeři.

Ale ta šance, že Sinner bude nebezpečný je prostě malá.

Ten set za kurz 3 ale asi zkusím, za to nic nedám.
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:09Od: Krisboy
"Narozdíl od většiny tady si umím představit, že Sinner Rafu sundá, i když si nemyslím, že se to stane"

Co to je za dblní frázi? Jsi politik, nebo co?
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:30Od: Grape
Chyba bude nejspíš na tvém přijímači.
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:38Od: Krisboy
Dovedu si představit, jak FC Blšany poráži Real Madrid na San Bernabeu, ale nemyslím si, že se to stane.

smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:48Od: Grape
I když pominu, že tvé přirovnání je naprosto ujeté, tak pořád nevím čemu nerozumíš smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:54Od: Krisboy
Nic si z toho nedělej.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:05Od: turista
Sinner nemá zkušenosti na to Rafu tady sundat. Dostane naloženo.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:41Od: brixner
Asi tak nějaksmile To je jako jít s čůrem proti ákáčkusmilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2020 10:31Od: dadaft
mno, u žen - pokud se nestane něco mimořádného - by to dnes opravdu mělo být dle predikcí, takže největší otazník a náboj asi bude mít dohrávka 4K Jabeur - Collins.
[ Reagovat ]
06.10.2020 10:24Od: Kamilos88 Thiem
Musí vyhrát max ve čtyřech setech.

Předpokládám, že Sinner rozloží jako domek z karet. Tipuji tak 50 UE, 10x DF, first serve 34%

Rafa klasicky 4 winnery, 12 chyb a výhra 6:1 6:1 6:0.

Ten los Nadala je vyloženě komický, ani jeden nebezpečný hráč, Travaglia, Korda, Sinner.

Reálně musí vyhrát 2 zápasy na GS titul, směšné. Nole měl alespoň dobře hrajícího Khachanova, pak Carreno-Busta, Tsitsipas.

Pokud vyhraje Diego, tak se normálně poseru
[ Reagovat ]
06.10.2020 10:48Od: dako
A najlepšie keby vyhral po peknom 6-hodinovom boji. Vamoooos
[ Reagovat ]
06.10.2020 11:09Od: safi1313
Podle tech komentářů jsi komicky nejvíc ty :D
[ Reagovat ]
06.10.2020 10:12Od: dako
No tak poďme, chlapci! 5 setov a aspoň 5 hodinový maratón.
[ Reagovat ]
06.10.2020 09:01Od: Esgalnor
Dneska verim Diegovi, Thiem se minule kolo dost trapil a Diego ma ma turnaji excelentni formu.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:07Od: turista
No bude to řež jako hrom. Thiem a Schwartzman jsou oba vynikající hráči. Kdo vyhraje netipuji. Nemám ponětí.
[ Reagovat ]
06.10.2020 12:43Od: brixner
No, prcek by to dát moh...smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 13:20Od: peek
Thiem si jde pro nejrychlejší druhý GS v dějinách tenisu...smile
[ Reagovat ]
06.10.2020 14:30Od: turista
Nevím. Dominic hrál nedávno supertenis na US Open a Diego hrál supertenis v Římě a hraje ho i tady v Paříži. Těžko říct jak to dopadne.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist