51.954 diváků. Federer s Nadalem odehráli v Kapském Městě exhibici před rekordní návštěvou

  • Nadace Rogera Federera uspořádala v pořadí šestou exhibici Match For Africa, ze které jde výtěžek na charitativní účely. Poprvé se konala přímo v Africe a dnes v Kapském městě v Jižní Africe - v rodné zemi Federerovy maminky - švýcarský tenista odehrál exhibiční duel s dlouholetým rivalem a kamarádem Španělem Rafaelem Nadalem před 51.954 diváky, což je nový rekord na tenisovém utkání.
    7. 2., aktualizováno 8. 2. | Aktuality |  119 komentářů
    Rafael Nadal a Roger Federer (© AFP)Rafael Nadal a Roger Federer (© AFP) 
     
  • Profily hráčů

Match For Africa je charitativní akce, kterou pořádá Nadace Rogera Federera založená v roce 2003. V současné době podporuje již kolem 1.550.000 v chudobě žijících dětí ze šesti zemí jižní Afriky i Švýcarska. Svými projekty jim pomáhá realizovat jejich potenciál.

První tři akce se konaly ve švýcarském Curychu, další tři už 'vycestovaly' z Federerovy rodné země. Počtvrté se hrálo v americkém Seattlu a popáté v San Jose.

Po dvouleté pauze se dnes exhibice konala v Kapském městě. V druhém největším městě Jižní Afriky, ze které pochází Federerova maminka Lynette. Proto byl tentokrát název akce Match In Africa 6.

Osmatřicetiletý Federer si do Jižní Afriky pozval svého dlouholetého rivala a zároveň kamaráda Španěla Rafaela Nadala, s nímž má na kontě dohromady 39 grandslamových titulů ze dvouhry mužů.

Akce zpestřená doprovodným programem začala deblovým zápasem, ve kterém Federer společně se spoluzakladatelem Microsoftu Billem Gates porazili v zápase plném úsměvných momentů Nadala s jihoafrickým komikem a moderátorem Trevorem Noahem.



V hlavním zápase pak 'pořádající' Federer  v přátelské atmosféře porazil Nadala 6-4 3-6 6-3, oba předvedli spoustu exhibičních kousků. Osmatřicetiletý Švýcar vyhrál na své exhibici i šestý zápas.

"Dnes mi Rafa řekl, že když jsem v roce 2009 vyhrál French Open, tak prý plakal. Takovou měl za mě radost," uvedl dnes Federer k přátelství s o pět let mladším Nadalem.



Exhibici na Green Point Stadium, kde se před deseti lety konalo Mistrovství světa ve fotbale, sledovalo 51.954 diváků, což je nový rekord tenisového utkání. Jedním z diváků byl i Tomáš Berdych.

Federerova nadace 'zbohatne' díky akci v Kapském městě o 3,5 milionu dolarů.

Match For Africa:
termín místo konání zápas výtěžek
2010/12 Curych (Švýc.) Federer - Nadal 4-6 6-3 6-3 2.500.000 dolarů
2014/12 Curych (Švýc.) Federer - Wawrinka 7-6 6-4 850.000 liber
2017/04 Curych (Švýc.) Federer - Murray 6-3 7-6 1.400.000 franků
2017/04 Seattle (USA) Federer - Isner 6-4 7-6 2.000.000 dolarů
2018/03 San Jose (USA) Federer - Sock 7-6 6-4 2.500.000 dolarů
2020/02 Kapské Město (JAR) Federer - Nadal 6-4 3-6 6-3 3.500.000 dolarů


Nadal hrál exhibici podruhé během tří dnů. Ve středu porazil krajana Davida Ferrera v Kuvajtu, kde otvíral vlastní tenisovou akademii 'Rafa Nadal Academy'.

Na závěr dnešního programu se tancovalo, v hledišti si trsla i paní Federerová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (119)
09.02.2020 06:15Od: DORSCH
si myslim,ze okrem respektu su tam aj sympatie,navyse ked si nelezu do kapusty,Rafa ma RG a US,Federer W a AO,viem ze som to prilis zjednodusil,ale ak by Federer parkrat Rafu na RG vytrieskal ci opacne na W Rafa Federera boli by vztahy asi napatejsie,az taky ludomilovia to zase nie su,vid Novak,trocha nastrbil sebavedomie vlastne obom,ked zostava uz len Rafovo RG(tento rok?) a laska neprisla:)
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:11Od: Roger_Federer Forehend
Jsi ochotný aspoň připustit, že Nadal je opravdu ten citlivý kluk, jak se celé roky prezentuje a že upřímně obdivuje a má rád svého kamaráda Rogera??

Ano, je to jeho rival, chce ho porazet(ale to on každého), ale tobě se to nehodí do tvoji škatulky, takže se raci budeš hádat jako vždyť arogantně a tvrdit, že bty víš vlastně líp, Federer jak to z Nadalwm spolu mají..

Jako tvoje ego je větší, bez multivesmir Marvelu. :)
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:14Od: gigin
Nějak nápadně si zlepšil písemný projev.
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:27Od: Roger_Federer
Asi mě už opouští moje přítelkyně dysgraphie. :)
[ Reagovat ]
08.02.2020 20:23Od: Vlk-v-trave
Pise to za nej jeho pritelkyne...znamy trik:)
[ Reagovat ]
08.02.2020 22:22Od: paddy
Myslíš Kamillose? :)
[ Reagovat ]
09.02.2020 00:52Od: Forehand
Tak zrazu je to citlivý klučina, ktory dopraje Federerovi.

A pritom tu roky vertlíkuješ, ako podvádza, klame a berie doping vsade kde sa da, aby mal vyhodu oproti tým, ktorým tak dopraje?

Ty si to po sebe aj citas niekedy?
[ Reagovat ]
09.02.2020 13:24Od: Roger_Federer Re: Forehend
Najdeš za 10 let, jediný můj komentář, kde bych to podal tak jako teď ty?

Poukazují pouze nato, jaký si opět nemocný egoista, prostě vpodstate tvrdíš, akorát to, že ty to víš všechno nejlíp, a že ty znáš jejich vzájemný (reálný) vztah, líp, než Federer a Nadal.
To co tmrekniu je blbost, protože ty víš, že to je jinak. :) :) :) :) :)
[ Reagovat ]
08.02.2020 12:02Od: Roger_Federer
https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/11223--federer-rafa-brecel-kdyz-jsem-vyhral-french-open
[ Reagovat ]
08.02.2020 09:53Od: steve79
Rafa si to s Rogerem uzivaji, protoze vedi ze jejich kariery se blizi ke konci. Srejne je uzasny, ze Roger se drzi na vrcholu od roku 2003 a Rafa 2005.
[ Reagovat ]
08.02.2020 09:30Od: Mayo
Ako inak nevidel som ani fiftin.
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:27Od: jklejna
Eurosport player tam je i záznam. Supertennis.tv tam jde teď záznam(Hotbird 13°E) FTA
[ Reagovat ]
08.02.2020 08:43Od: peRFect
"Dnes mi Rafa řekl, že když jsem v roce 2009 vyhrál French Open, tak prý plakal. Takovou měl za mě radost," uvedl dnes Federer k přátelství s o pět let mladším Nadalem.?
Forehandovi se právě zhroutil svět.
[ Reagovat ]
08.02.2020 08:45Od: Forehand
Jšiš mariá, uplny doják...

Že ty ešte veríš na Ježíška, keď si nevies zrátat 2 a 2..Ovečka
[ Reagovat ]
08.02.2020 08:50Od: peRFect
Já věřím zejména na lidskou hloupost,které ty jsi hlavní představitel.
Jsem rád, že některé sny se plní,svět je pak v rovnováze ????
[ Reagovat ]
08.02.2020 08:53Od: Forehand
Myslim, ze ludsku hlupost si prave deklaroval, kedze nie si schopný pobrat účel jasných PR rečí na exhibíciach a nechas sa zbobnut obsahom, ako 8 ročná holka :)
[ Reagovat ]
08.02.2020 08:55Od: peRFect
...až na to,že to není poprvé.Kdysi Rafa řekl,že Rogerovi po FO ihned volal a s dojetím gratuloval.
Ale chápu,že je pro tebe těžké si něco takového připustit.
Mmch,když už níže shazuješ tento zápas,jakože charitativní,tak se pochlub jak podporuješ charitu ty.Lítáš po světě,jistě jsi prostředky máš.
[ Reagovat ]
08.02.2020 09:12Od: Forehand
Ano, PR je dolezita komplexne, a obaja su natolkí profesionáli, ze vedia co maju povedat a kedy to maju povedat.

Ak si myslis, ze 15r kariery sa obaja nahanaju v GS rekordoch a rekordoch, aby si potom uprimne, zdoraznujem uprimne fandili vo finále, ktore nehraju proti sebe, tak si proste hlupy a velmi naivný.

Pravidelne darujem svoje oblecenie, topánky, knihy rodinam zo sociálne slabších rodín, posielam 2% z daní jednemu alzheimerového centru a dufam, ze v lete zabehnem polmaraton pre dobrú vec. Ak by som mal zdroje podobné RN a RF tak by som robil charitu bez medializácie, lebo len to je charita v pravom zmysle slova, bez osobneho zisku.
[ Reagovat ]
08.02.2020 09:39Od: a.magerova
Knihy sociálně slabým rodinám?!
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:19Od: Forehand
Ano, nevyhadzujem ich, rovnako ako oblečenie.
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:12Od: blixa
Aha, takže knihu po přečtení věnuješ sociálně slabším abys ji nemusel vyhodit ? :-D :-D
[ Reagovat ]
08.02.2020 12:01Od: a.magerova
Tak asi má sociálně slabé blíž než popelnice... ;-)

"Věnovat" staré hadry a nepotřebné knihy a ještě se tím tady takhle holedbat... na to už musí mít člověk žaludek... :-/
[ Reagovat ]
08.02.2020 13:34Od: Forehand
Magerka, ja sa nikde nebijem do pŕs aký som ja ludomil. Unikla ti podstata, opat raz, ze sa nechválim sám od seba, ba naopak, bol som na konkrétnu vec priamo opytovaný. Takze som zodpovedal na otazku.

Bola by si prekvapená, kolko ludi nerobí ani to minimum, ze posunie, povenuje nepotrebné veci pre jedinca, niekomu konkrétnemu v ramci republiky. Alebo pri odvode daní mysli na charitu. Očakavam, ze ty mas svoju vlastnu charitatívnu organizáciu, ked kritizujes, ale nezaujima ma to, je to tvoja vec a v tomto kontexte je to uplne bezpredmetné.
[ Reagovat ]
08.02.2020 14:56Od: a.magerova
Samozřejmě, že tě to nezajímá, protože bys asi nerad zjistil, že já pravidelně věnuji nejen svoje zdaněné peníze, ale i svůj volný čas např. zdravotně postiženým lidem... to je totiž něco úplně jiného, než jim jen dát obnošené věci... :-P
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:10Od: gigin
Já su taky postižený a nedalas mi. Chvilku myslím. Ty Vendulko, utěšovatelko ;)
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:12Od: Roger_Federer
Tobě ještě stojí?
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:13Od: gigin
Když to stojí za to... Ale samozřejmě nosím u sebe modrou berličku.
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:15Od: Roger_Federer
Šikovný kluk.
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:27Od: a.magerova
Hele Zlato, Tys kombinovaný... jakože ke zdravotnímu se Ti přidalo i mentální postižení... takže já Ti dala, ale Tys to nějak nepobral... :-P
[ Reagovat ]
08.02.2020 15:42Od: gigin
Mi to ale bylo jakési divné minule.
[ Reagovat ]
08.02.2020 16:04Od: a.magerova
A nejen minule... ;-)
[ Reagovat ]
09.02.2020 00:33Od: Forehand
Parada, tak robíš pre charitu evidentne viac Magerko. Gratulujem.

Ale uz len fakt, ze sa v tomto clovek porovnáva je, pardón za výraz, "sick"..
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:34Od: Vlk-v-trave
+1111
za posledni vetu.
charitu bez medializácie, lebo len to je charita v pravom zmysle slova, bez osobneho zisku.

*
apropos, take moc neverim, ze brecel Rafa, jak Rogi vyhral RG, ja spis verim, ze breci, jak Rogi prohraje.:D)))(((pochopitelne mimo vzajemnych zapasu)))
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:39Od: peRFect
Tvl pomátli jste se?O kolik % méně lidí by bez přičinění známých osobností o charitách vědělo? 70-80%? To je názor jak bota,že někdo dělá charitu pro své promo.Jistě proto,že má pak větší prize money tvl.
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:15Od: Forehand
Cize podstata charity je, aby o nej ludia vedeli?...Ty si naozaj mimoň :)

PR ku charite patrí a robí sa aj kvoli nej. Je to potvrdené viacerými ludmi zo zákulisia, štíš proti vetru a robíš zo seba ešte vacsieho hlupáka, nez ti bolo nadelené do vienka. A povedzme si uprimne, nešetrilo sa :)

Apropos, vies o tom, ze charita sa robi aj neverejne?..Nevies..Vidis :)
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:50Od: peRFect
Ano, dělá se proto aby o ní lidé věděli a mohli ji podpořit,protože až na zcela minoritní příklady,čím více peněz,tím prospěšnější projekt,který pomůže více lidem,či zvířatům.
Napsat mi,že na téma charity chčiju proti větru,mně jako člověku,který v letošním roce má za sebou dekádu každoroční významné podpory Dobrého Andělá,je od tebe dost troufalé.Ale na to jsem u tebe zvyklý.Rád se povyšuješ a provokuješ,bohužel na to ale nemáš ty neznalej blábolo.
Apropó,i má nevýznamná firma,tím že propaguje svoji charitní činnost,motivuje okolo 60% svých zákazníků,kteří se jinak neangažují.
Tebe mít jako PR odborníka je snem každého.
[ Reagovat ]
08.02.2020 13:40Od: Forehand
Vidis, ja som sa na charitativnych projektoch taktiez podielal zo strany reklamnej, ci mediálnej agentúry a viem, ze publicita k tomu patrí, dokonca sa vyžaduje a bez nej by Celebrity ku charite ani nepristupili. Tá fotografia s chlapcom na vozíku, je bohuzial taktiez sucastou siršej marketingovej stratégie, to su veci, ktoré su relevantnými faktami. Tazko sa mi diskutuje s rojkom z Dobrého Anjela, ktory verí na úprimné žičlivé Nadalove slzy po vyhraní RH uhlavným rivalom, si mimoň a táto diskusia s tebou je strata času.
[ Reagovat ]
08.02.2020 14:27Od: peRFect
a vlastně tím informuji zákazníka,že ji podpořil také.Jsem pak pozitivně udiven,když mi po měsících zpětně oznámí,že si zřídili trvalý příkaz.A dokonce několik lidí,kterým DA pomáhá se mými zákazníky stali taktéž (aniž by o mém zapojení předem věděli).
Ale DA není jediný projekt ve kterém se angažuji.Proto mě o to víc udivuje,že má někdo (ty) pajšl na to,jakýmkoliv způsobem,jakoukoliv dobročinnou akci dehonestovat.
[ Reagovat ]
08.02.2020 14:28Od: peRFect
patří jako návaznost o dva příspěvky níže
[ Reagovat ]
08.02.2020 13:44Od: Forehand
To, ze si propagovaním charity v konečnom dosledku podporil aj vlastnú značku je pre teba asi osmym divom sveta. Voilá..Čaro nechceného, 2+2 su ozaj styri
[ Reagovat ]
08.02.2020 14:21Od: peRFect
Opět se pleteš.Informaci ode mě konkrétní zákazník obdrží až s předávacím protokolem k hotovému produktu.Nepodporuji tím tak svoji značku,ale tu danou charitu.
[ Reagovat ]
09.02.2020 00:36Od: Forehand
Ale v konecnom dosledku podporis aj vlastnu značku, kedze sa ten zakaznik utvrdil v tom, ze je tam pridana hodnota a rád sa bude vracat.

Neviem, kde vlastne my mame rozpor. Publicita je tam a má dalekosiahly efekt, ty tvrdis v motivácii ostatných tiez prispiet, to nepopieram a zároven v budovani vlastnej značky. Ten faktor netreba podcenovat, to je celé.
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:47Od: Vlk-v-trave
Tak mozna jsem se pomatl, kdyz jsem po mesicich nasel vetu, se kterou s Forehandem i souhlasim...:D) spec. pro tebe...opakuji VETU.
Nerikam, ze to delaji pro sve prize money, ...jaky PR v tom je, to nevis pochopitelne ani ty, ani nikdo tady na tom chatu pod clankem (asi zbytecne se o tom dohadovat)...nerikam, ze to co delaji, je neco spatne, ale vnimam charitu dle te posledni vety.
...A ze lide diky temto tzv. inspiracim snazeji posilaji penize na ucty, kde ceho a kde koho, aby se pak s temi penezmi jaksi buh vi jak zachazelo, o tom si asi predpokladam neslysel...
Proste se dej do cajku BigTrojko a bud vpohode, ne kazdy vidi veci uplne na vlas stejne.:)
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:57Od: peRFect
Takže lepší kdyby to nedělali?Netvrdím,že na tom neparazitují příživníci.Tvrdím,že je jednoznačně prosperitní a hlavně masivně motivující.A tím,že za tím stojí takoví lidé,tak rozhodně transparentnější,než kdejaká neziskovka,o které se dočteš pouze čtyřkou fontem na třistapadesátém řádku vládního prohlášení.
[ Reagovat ]
08.02.2020 12:25Od: Vlk-v-trave
No, to co pises neni vzdy pravda, jsou nejen pripady v CR, kdy za necim stala tzv. transparentni osobnost a pak byla nemile prekvapena...
Ja tyhle akce proste beru s rezervou...a opravdu souhlasim s tou posledni vetou,... jestli jde o PR...ano hodne zalezi na zameru, ktery pochopitelne vi pouze ten, ktery neco takove tvori.

Ale bavme se o te podstate, tedy te vete, ke ktere se hlasim.

Jestli je to dobre, nebo spatne, to se da jednoduse zjistit...kazdou takovou akci by mely provazet konkretni vysledky. Co konkretne, a jak se poridilo, rozhovory s lekari, ucitely, nebo lidmi, kteri jsou potom zodpovedni za praktickou realizaci, to jsou sakra dulezite veci, ktere by mely hlavne lidi zajimat, jak uz neco podporuji atd... nez si jen pochvalovat koukani na dedka Gejtse jak se trefuje do micku, ano patri to k tomu vsemu, ok...ale vrat me se do podstaty charity, tedy upozadne ma byt co? A na co by melo byt hlavne zaostreno?:)
[ Reagovat ]
08.02.2020 14:23Od: peRFect
Ano,je to PR. Rogera a Rafu nikdo na světě nezná.Potřebují se více propagovat ;)
[ Reagovat ]
08.02.2020 20:44Od: Vlk-v-trave
blackout.:)?
ja o voze...
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:35Od: peRFect
Dobré konspirace máš v hlavě.
K té charitě - vůbec nechápeš podstatu,proč ji dělají známe osobnosti.Ale to jen dokresluje skutečnost hlouposti,o které jsem psal.
Věnovaní obnošených hadrů je opravdu prospěšné - kór když jsou na každém rohu kontajnery,které toto pro účely charity sbírají.
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:16Od: Forehand
Typicky zamindrákovaný Čecháček, ktorý najprv vyzýva na dokreslenie charity a keď dostane priklad, tak ešte ohrnie nos, že málo..Mimoň.
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:52Od: peRFect
Ano,mám ze své národnosti obrovský mindrák.Daleko raději bych byl egoistický,namyšlený a promiskuitní zlatokop ze Slovenska,tak jako všechny ženský,co se od vás do Čech stěhují.
Zvláštní,že opačným směrem neputuje ani desetina.
[ Reagovat ]
08.02.2020 13:30Od: Forehand
Slováci su v tomto samozrejme podobní, nikde netvrdím opak. Mne úplne stačí, že sa odlišujem od vačšiny, a ty naopak nie. Potvrdzuje to aj nejaký tvoj irelevantný akoze protiargument o ženách, s ktorými ja nič nemám. Toto je diskusia o mne a tebe, ale ty si presne ten typ, ktorý nemá čo jesť a stačí mu, najma ze ma viac, nez sused. Zakrpatená mentalita.
[ Reagovat ]
08.02.2020 14:31Od: peRFect
Takže mám mindrák z toho,že jsem Čech a potřebuji mít více než můj soused.Ok,co další z psychologického profilu na mě máš?
Mmch soused vlevo má vrtulník a soused vpravo nadnárodní fabriku.
To se mi bude dohánět dost těžko.
[ Reagovat ]
08.02.2020 16:19Od: RF46
"...zacinal jsem od nuly a vetsinu z toho jeste mam.."
[ Reagovat ]
08.02.2020 16:59Od: Lina Re: Forehande
Forehande, ty jsi mě zase vytočil. Jsi neuvěřitelně sebestředný člověk a jméno Roger Federer ti zatemňuje mozek. Nesnášíš ho tolik, že ti vadí i jejich přátelství, úroveň žáka základní školy, asi by sis měl ty knihy nechávat.

Jak píše perFEct, když se charitě ví, tak ji i ostatní lidi podpoří.
Ještli PR nebo ne, není to vůbec důležité, když jde do těch správných míst. Dokonce i to tvoje staré oblečení pomůže, i když by bylo lepší nové. Tak nezpochybňuj to co dělají jiní, zvlášť Roger.

Navíc kdyby se o Rogerově nevědělo, což je díky jeho popularitě nereálné, tak bys tu zase vypisoval, jak nedává nic na charitu. Nejlepší a nejdůležitější není jen to co dělá Rafa.
[ Reagovat ]
08.02.2020 18:08Od: RF46
"asi by sis měl ty knihy nechávat."

:)))
[ Reagovat ]
08.02.2020 18:18Od: annah
+1
[ Reagovat ]
08.02.2020 19:00Od: sojka1
dobre shrnuti... mne ale ani snad nevadi, ze ma FH jiny nazor, mne vadi ten styl. Ovecky a pan Bozsky.... :-))) A moc me zaujalo, co tu uz objevila magerka, FH vlastne nezajima neformalni Rafa jako clovek, jeho chovani, projevy, potlaceni ritualu treba. Vlastne ho ani nezajima jeho tenis, jake kouzlil voleje, jak varioval udery nad hlavou (skoda, ze dal Djokovic prednost hudebce) ;-) proste z takove akce a predevsim vysledku ego nevyroste ani ovecky jimi nelze utrit, takze: "Tieto zápasy aj niekoho bavia?" :-))
[ Reagovat ]
08.02.2020 20:46Od: Vlk-v-trave
Jeho zajima hlavne klepani kobercu, tak co furt brblate:)
[ Reagovat ]
09.02.2020 00:46Od: Forehand
Začala si jednou kvapkou domnenky a zároveň prišla hustá sprcha z prstu vycucanych nezmyslov.

To by ma teda zaujimalo, akym konstruktim si prisla na to, ze ked vnimam vlazne Nadalove exhibicie, a viem ich chladnokrvne oddelit od bezneho tenisového sútazenia, tak ma vlastne nezaujima ako tenista?..Narocna piatkova noc, soječka?....Tazký kaliber, tieto myslienkove pochody.
[ Reagovat ]
09.02.2020 00:42Od: Forehand
Vobec nie. Len tvrdim, ze tieto sladké reči treba brat proste s rezervou a vnimat širší kontext. Obyčajný stoický rozum.

Motiváciu, burcovanie ostatných, ktore publicita vyvoláva nepopieram, tento efekt je prítomný. Rovnako ako je prítomná pozitívna odozva publika na celebritu, ktora podporuje charitu alebo ma sladke reči. Sú to spojené nádoby a ver mi, ze aj to je účelom. Jasné ako facka.

Tie ostatné sú už len emócie a antipatie voči mojej osobe, ale z toho sa vyspis. Mozno ze si jedneho dna aj precitas, kto vlastne vyvolal akciu a kto reakciu.
[ Reagovat ]
08.02.2020 09:55Od: steve79
Ja si myslim, ze tohle Rafa rekl uz v minulosti.
[ Reagovat ]
08.02.2020 07:32Od: Mantra
A co ta 4hra s Bilem Gatesem? Dobrá šou asi :-))
[ Reagovat ]
08.02.2020 07:33Od: Mantra
https://youtu.be/BA5ti_6rFro
[ Reagovat ]
07.02.2020 23:12Od: RF46 20let
https://www.youtube.com/watch?v=vibCy8AFSmk

Ty returny Andreho...zajimalo by me, jak by vypadal kdyby se narodil do generaci big3.
[ Reagovat ]
08.02.2020 00:06Od: FulnekUltras
utíral by si sopel do ručníku
[ Reagovat ]
08.02.2020 02:27Od: FulnekUltras
a ne do trika jako tehdá
[ Reagovat ]
08.02.2020 01:08Od: Forehand
S prehladom stvrty s 3-4GS.
[ Reagovat ]
08.02.2020 01:53Od: Ereinion
Djokovič by neměl 8 AO...
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:21Od: Krisboy
Nikdo by neměl to, co má :)
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:31Od: Forehand
Neviem, do akej miery by ovplyvnil Agassi Nadala na RG :)

Ale viem, presne akoby ovplyvnil Nadal Agassiho. Andreho jedno uhaluzené finále 3:2 s nenasadeným Medvedevedom, alebo ako sa volal ten podivin, takto by sa tituly nerozdávali.
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:03Od: Kozoroh
Agassi ne, ale kdyby hrál v dnešní době Borg, Nadal by neměl 10 RG, natož 12. Borgův herní level z RG 1978 či 1980 je srovnatelný s Rafanem z RG 2008 nebo 2010.
[ Reagovat ]
08.02.2020 11:06Od: Kozoroh
A Federer by neměl 8 WCh, kdyby mu konkuroval Sampras. Nebo Nadal by nedosáhl na 12 RG, kdyby čelil Borgovi.
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:36Od: FulnekUltras
globalfans mnógo
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:48Od: FulnekUltras
ale ať je to jak chce - na tyhle dva piráty se bude vzpomínat ještě dlouho
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:33Od: Denis92
Najlepsie na tejto exhibicie bol 2 kurz na RF a 5kurz na vyhru 2-1.

Exhibicie vzdy vyhrava hrac, ktory to organizuje. Toto bol 6.Match for Africa a vsetky vyhral Roger.
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:43Od: RF46
stejne vysledek nikoho nezajima, musi se odehrat aspon na tri setiky.
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:45Od: Ereinion
Jsem upřímně moc nepochopil, proč vůbec na tuto akci vypisovali kurzy, jako kdyby to byl nějaký normální zápas :D
[ Reagovat ]
07.02.2020 23:35Od: Forehand
Kolko ste na tom vyhrali, ked to bola taka tutovka?..:)

2:1 bolo najviac pravdepodobné, ale nemyslim, ze do toho siel niekto za 100eur a viac.
[ Reagovat ]
08.02.2020 07:49Od: Denis92
Ja som dal 100 na Rogera a 20eur na 2-1. Takze v cistom 180 :)

Istota bola, ze vyhra RF. Sety mohli byt len dva s nejakym TB, tam som nechcel zbytocne riskovat.
[ Reagovat ]
08.02.2020 08:44Od: Forehand
Ok, tak to je stále slušné..

Ja som si to vobec neuvedomil, ze to mam hladat v stávkovej. 3 sety ale boli milionové.
[ Reagovat ]
08.02.2020 09:31Od: a.magerova
To jakože chceš říct, že Rafa se dopředu se soupeřem domluvil a pustil zápas?! Jako Rafa?!
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:00Od: ipko krásne čísla
vyše 3,5 milióna dolárov a rekord v návštevnosti 51 954, klobúk dole
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:52Od: steve79
Rafa pry pojede do Ria na antuku. Posledni dobou hraje cim dale vice turnaju.
[ Reagovat ]
07.02.2020 23:30Od: Forehand
Zly roster, od aprila 2019 ide nepretrzite..

Cely feb mal vypustit a oddychnut si.
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:51Od: Forehand
Tieto zápasy aj niekoho bavia?
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:00Od: ipko
vieš koľkým deťom tento zápas môže zmeniť život?
[ Reagovat ]
07.02.2020 23:20Od: Forehand
Lol
[ Reagovat ]
08.02.2020 00:08Od: FulnekUltras
pouliční demonstrace stále potřebují nový kanonfutr ;-)
[ Reagovat ]
08.02.2020 07:04Od: ipko
nevieš o čom je skutočný život :(
[ Reagovat ]
08.02.2020 08:46Od: Forehand
Skutočný zivot nie je o tenise, trochu pragmatizmu do tvojej ohrádky bukvička.
[ Reagovat ]
08.02.2020 10:36Od: ipko
potom beriem späť, niečo v tej hlave predsa len máš :)
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:07Od: sojka1
on ti je nekdo nuti?
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:31Od: a.magerova Re: Rafův "největší" fanoušek a....
Tebe nezajímá jeho zápas?!

P.S. "...švýcarský tenista odehrál exhibiční duel s dlouholetým rivalem a kamarádem Španělem Rafaelem Nadalem..."
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:34Od: annah
Zajímal i Berdycha. Byl v publiku.
https://pbs.twimg.com/media/EQMyv6lWAAEk10-?format=jpg&name=large
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:42Od: RF46
skoda ze uz nehraje :(
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:50Od: Kamilos88
4.25 kurz na výsledek 2:1

Jak nečekane :D
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:27Od: Denis92
Ja som mal kurz 5..toto bol od stavkovej darcek :D
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:47Od: annah
Roger měl na lavičce své staré rf logo. Že by bylo na cestě jeho vrácení od Nike?
[ Reagovat ]
07.02.2020 22:29Od: Denis92
To logo ma v suvislosti s RF foundation stale.
Od marca ho bude mat naspat od Nike, ale co som cital, tak Uniqlo ho neplanuje pouzivat. Takze skor len nejaky osobny merch prave pre nadaciu.
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:25Od: paddy
umpire sice zastoupí všechny lajnové rozhodčí, ale ještě by měl sbírat míčky, aby to bylo dokonalé :)

reklamy na Rolex a Moët & Chandon - dá se čekat, že v chudinském předměstí stoupnou prodeje napodobenin :)
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:34Od: paddy Re: komentátor jede...
"bojují o každý fiftýn"

"přátelského exhibičního zápasu"
- jestli existuje soutěžní exhibiční zápas, tak to muselo být mužské finále na AO19
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:45Od: ipko
obidva idú tak na 50%, ale niektoré výmeny boli parádne
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:48Od: sojka1
presne, ja jsem se i parkrat zasmala.... kvalitu zapasu snad nemuze nikdo brat vazne, navic tam i dost fuci.... :-)
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:54Od: gigin
A hlava.
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:58Od: sojka1
co jako, nejaka nefunguje? :-))
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:05Od: gigin
https://youtu.be/17Y69WUMvns

;)
[ Reagovat ]
07.02.2020 21:09Od: sojka1
:-)
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:31Od: Gracias_Mendoza kvalita zápasu
Kvalita zápasu zatím nic moc, nemá to atmosféru tím jak to jsou diváci daleko od kurtu, kurs nemastný neslaný...už jsem viděl lepší exhibice
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:31Od: Gracias_Mendoza
*kurt nemastný...
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:36Od: annah
Velká část diváků by potřebovala dalekohled...
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:37Od: Gracias_Mendoza
A Venušiny kuličky aby je to občas nadzvedlo ze sedaček
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:43Od: annah
Jo, to taky. Místy. :-)
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:00Od: jklejna
https://www.supertennis.tv/On-Demand/Palinsesto
[ Reagovat ]
07.02.2020 19:58Od: Mantra
má někdo stream? prosím
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:06Od: Kamilos88
Eurosport 2
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:22Od: annah
Asi to moc dlouho dopředu neplanovali, protože v tv programu zápas není uvedený.
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:08Od: Fandina
https://live-stream365.com/onlineplayer.php?stream_id=1088517

http://livetv.sx/enx/eventinfo/903618_roger_federer_rafael_nadal/
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:23Od: jklejna
Eurosport player koupil jsem za 650 Kč na celý rok
A Supertennis tv na Hotbirdu 13°E
[ Reagovat ]
07.02.2020 20:16Od: jklejna
https://live-stream365.com/sport/tennis.php

ale nutné adobe flash
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist