6. den ve Wimbledonu: Kvitová a Krejčíková zabojují o osmifinále, šlágr obstarají Kyrgios s Tsitsipasem

  • V rámci šestého hracího dne letošního ročníku Wimbledonu se zkompletuje obsazení druhého týdne. Dvojnásobná šampionka Petra Kvitová se utká s nasazenou čtyřkou Paulou Badosaovou, Barbora Krejčíková nastoupí proti loňské čtvrtfinalistce Ajle Tomljanovicové. Šlágr sobotního programu obstarají Nick Kyrgios se Stefanosem Tsitsipasem.
    2. 7., 06:00 | Previews |  515 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Češi v akci •
Krejčíková (13-ČR) - Tomljanovicová (Austr.) | Court 12 (12:00 SELČ)
Kvitová (25-ČR) - Badosaová (4-Šp.) | Centre Court (16:00 SELČ)
• Šlágr dne •
Kyrgios (Austr.) - Tsitsipas (4-Řec.) | No. 1 Court (17:30 SELČ)


• Češi v akci •
Barbora Krejčíková (14.) - Ajla Tomljanovicová (44.) | Court 12 (12:00 SELČ)

Barbora Krejčíková ve Wimbledonu ve druhém zápase po sobě narazí na loňskou čtvrtfinalistku, tentokrát Ajlu Tomljanovicovou. S chorvatskou rodačkou reprezentující Austrálii se utká poprvé a pokusí se vyrovnat své maximum na nejslavnějším turnaji a zároveň loňský výsledek.

Krejčíková na začátku letošního roku navazovala na loňskou životní sezonu, když postoupila do finále v Sydney a čtvrtfinále Australian Open. Po nepovedených vystoupeních v Dubaji a Dauhá však kvůli zranění lokte tři měsíce nehrála. Na kurty se vrátila na French Open a po porážce s Dianne Parryovou se stala teprve třetí tenistkou v open éře, která na French Open v roli obhájkyně ztroskotala v prvním kole. Úvodní zápas nezvládla ani na jediné generálce v Eastbourne. Výhry se dočkala až proti Maryně Zaněvské ve Wimbledonu a set neztratila ani s loňskou čtvrtfinalistkou Viktorijí Golubicovou.

Tomljanovicová si sice loni ve Wimbledonu vylepšila své grandslamové maximum, nicméně od té doby byla ve čtvrtfinále jen třikrát, a to na letošních malých akcích v Istanbulu, Rabatu a Nottinghamu. Na trávě se připravovala ještě v Eastbourne, ve druhém kole nestačila na pozdější finalistku Jelenu Ostapenkovou. Ani ona zatím v Londýně neztratila set, nejprve vyřadila nasazenou Jil Teichmannovou a poté kvalifikantku Catherine Harrisonovou.

Krejčíková se zatím v All England Clubu každým zápasem zlepšuje a s Tomljanovicovou by si měla poradit. Pro srovnání Krejčíková porazila Golubicovou ve dvou setech a Tomljanovicová s ní naopak na jedné z generálek stejným poměrem prohrála. Každý zápas je ovšem jiný, záležet bude hlavně na výkonu české dvojky. Její soupeřka na grandslamech sehrála 15 soubojů s hráčkami Top 20 s bilancí dvou výher a 13 porážek.

Tip na vítězku: Barbora Krejčíková

Barbora Krejčíková - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Sydney (F)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (3K)
Bilance: 11-6
Bilance z posledních 10 zápasů: 5-5
Bilance na trávě: 2-1
Bilance proti hráčkám Top 50-100: 7-3 (kariérní 36-15)
Grandslamy: Australian Open (ČF), French Open (1K)

Barbora Krejčíková - Wimbledon
Kariérní bilance: 5-1
Nejlepší výsledek: osmifinále (2021)
Loňský výsledek: osmifinále
Generálka: Eastbourne (2K)
Cesta turnajem: Zaněvská (7-6 6-3), Golubicová (6-3 6-4)

Ajla Tomljanovicová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Nottingham,  Rabat,  Istanbul (ČF)
Největší úspěchy na trávě: Nottingham (ČF)
Bilance: 17-16
Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Bilance na trávě: 5-2
Bilance proti hráčkám Top 20: 1-6 (kariérní 11-51)
Grandslamy: Australian Open (1K), French Open (2K)

Ajla Tomljanovicová - Wimbledon
Kariérní bilance: 8-6
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2021)
Loňský výsledek: čtvrtfinále
Generálka: Nottingham (ČF), Eastbourne (2K)
Cesta turnajem: (18) Teichmannová (6-2 6-3), Harrisonová (6-2 6-2)


Petra Kvitová (26.) - Paula Badosaová (4.) | Centre Court (16:00 SELČ)
Petra Kvitová se pokusí pokračovat v aktuální neporazitelnosti čítající už sedm zápasů a bude útočit na svou první účast ve druhém týdnu majorů od French Open 2020. Vítěznou sérii dvojnásobné šampionky se jako další bude snažit utnout světová čtyřka a loňská osmifinalistka Paula Badosaová. Se Španělkou měla česká lvice potíže předloni na Australian Open, jediný dosavadní souboj vyhrála ve dvou těsných setech.

Kvitová prožívá navzdory poslednímu výsledku jednu z nejhorších sezon celé své kariéry. Na poslední generálku v Eastbourne dorazila s mizernou bilancí 10-13 a jejím maximem byla dvě čtvrtfinále. Navíc se s oběma grandslamy rozloučila nejpozději ve druhém kole. Těsně před Wimbledonem se však naladila na skvělou formu. V Eastbourne zastavila na trávě letos neporaženou Beatriz Haddadovou Maiaovou, ve finále zametla s Jelenou Ostapenkovou a získala 29. titul, první od loňského března. Ve Wimbledonu si neodpustila drama proti Jasmine Paoliniové (musela zápas otáčet) ani Aně Bogdanové (ve druhé sadě ztratila vedení 5-1).

Badosaová v úvodu sezony pokračovala ve skvělých výkonech, v Sydney slavila svůj třetí triumf na okruhu WTA a hrála osmifinále Australian Open, semifinále v Indian Wells a čtvrtfinále v Miami. Antukové jaro, díky němuž loni prorazila, se jí ale moc nepovedlo a na jediné generálce na trávě v Eastbourne senzačně nestačila hned na hráčku druhé stovky Jodie Burrageovou. Ve Wimbledonu suverénně potvrdila roli favoritky proti kvalifikantce Louise Chiricové i antukářce Irině Baraové.

Od jejich jediného předchozího duelu se hodně změnilo, Kvitová už pravidelně nesbírá postupy do závěrečných kol a nyní je členkou elitní desítky Badosaová. Česká naděje má určitě na trávě největší šanci uspět, protože nejrychlejší povrch jí sedí a Badosaová na něm má suverénně nejslabší výsledky. Rozhodnout by měl hlavně počet nevynucených chyb Kvitové, která bude z větší části diktovat tempo hry a mohla by se dočkat prvního skalpu Top 10 na grandslamech od US Open 2017.

Tip na vítězku: Petra Kvitová

Petra Kvitová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Eastbourne (T)
Největší úspěchy na trávě: Eastbourne (T)
Bilance: 17-13
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 7-1
Bilance proti hráčkám Top 10: 1-4 (kariérní 57-65)
Grandslamy: Australian Open (1K), French Open (2K)

Petra Kvitová - Wimbledon
Kariérní bilance: 35-11
Nejlepší výsledek: triumf (2011, 2014)
Loňský výsledek: 1. kolo
Generálka: Birmingham (1K), Eastbourne (T)
Cesta turnajem: Paoliniová (2-6 6-4 6-2), Bogdanová (6-1 7-6)

Paula Badosaová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Sydney (T);  Stuttgart,  Indian Wells (SF)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (3K)
Bilance: 26-12
Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Bilance na trávě: 2-1
Bilance proti hráčkám Top 30: 9-9 (kariérní 22-23)
Grandslamy: Australian Open (OF), French Open (3K)

Paula Badosaová - Wimbledon
Kariérní bilance: 5-2
Nejlepší výsledek: osmifinále (2021)
Loňský výsledek: osmifinále
Generálka: Eastbourne (2K)
Cesta turnajem: Chiricová (6-2 6-1), Baraová (6-3 6-2)


• Šlágr dne •
Nick Kyrgios (40.) - Stefanos Tsitsipas (5.) | No. 1 Court (17:30 SELČ)
Šlágr sobotního programu obstarají Nick Kyrgios, který na trávě patří k nejobávanějším soupeřům, a Stefanos Tsitsipas, jenž prožívá své nejlepší období na pažitu. Kyrgios na účast ve druhém týdnu grandslamů čeká od Australian Open 2020 a ve Wimbledonu byl naposledy mezi nejlepší šestnáctkou v roce 2016, Tsitsipasovým maximem v tomto dějišti je osmifinále z roku 2018. Ve vzájemné bilanci vede 3-1 Kyrgios, australský bouřlivák vyhrál všechny tři turnajové souboje.

Kyrgios absolvuje svůj teprve osmý letošní turnaj. Letos mu motivace evidentně nechybí a na všech předvedl velmi solidní výkony a v každém zápase bojoval. Jeho maximem v aktuálním roce je semifinále, poslední dvě si zahrál na generálkách ve Stuttgartu (Andy Murray) a Halle (Hubert Hurkacz), v obou případech ho zastavil kvalitní travař. Na Mallorce kvůli zranění břišního svalu nenastoupil k utkání druhého kola. Ve Wimbledonu však vypadá fit a po pětisetové bitvě s domácím outsiderem Paulem Jubbem díky vynikajícímu výkonu deklasoval nasazeného Filipa Krajinoviče.

Tsitsipas letos pravidelně postupuje do závěrečných kol, jak už je u něj několik let zvykem. Letos má za sebou čtyři finále a na poslední přípravné akci na Mallorce získal svou druhou letošní trofej. Právě na největším z Baleárských ostrovů otočil svou kariérní bilanci na trávě do pozitivních čísel a nyní má na kontě už šest výher v řadě. Ve Wimbledonu měl na úvod potíže s neznámým Alexanderem Ritschardem, nicméně se solidním travařem Jordanem Thompsonem si poradil suverénně.

Kyrgios po obratu vyhrál poslední střetnutí před dvěma týdny na trávě v Halle a je mírným favoritem na postup. Pokud předvede podobně famózní výkon jako proti Krajinovičovi, kdy nastřílel 50 vítězných úderů a jen minimum nevynucených chyb, pak by měl postoupit bez větších problémů. Tsitsipas však přichází tomuto povrchu na chuť a jeho soupeř může kdykoli psychicky vybuchnout.

Tip na vítěze: Nick Kyrgios

Nick Kyrgios - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Halle,  Stuttgart,  Houston (SF)
Největší úspěchy na trávě: Halle, Stuttgart (SF)
Bilance: 18-6
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 9-2
Bilance proti hráčům Top 10: 3-2 (kariérní 24-39)
Grandslamy: Australian Open (2K), French Open (-)

Nick Kyrgios - Wimbledon
Kariérní bilance: 17-7
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2014)
Loňský výsledek: 3. kolo
Generálka: Stuttgart (SF), Halle (SF), Mallorca (2K)
Cesta turnajem: Jubb (3-6 6-1 7-5 6-7 7-5), (26) Krajinovič (6-2 6-3 6-1)

Stefanos Tsitsipas - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Mallorca,  Monte Carlo (T);  Řím, Rotterdam (F); Madrid,  Acapulko,  Australian Open (SF)
Největší úspěchy na trávě: Mallorca (T)
Bilance: 42-13
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 8-2
Bilance proti hráčům Top 50: 20-10 (kariérní 133-77)
Grandslamy: Australian Open (SF), French Open (OF)

Stefanos Tsitsipas - Wimbledon
Kariérní bilance: 5-4
Nejlepší výsledek: osmifinále (2018)
Loňský výsledek: 1. kolo
Generálka: Stuttgart (ČF), Halle (2K), Mallorca (T)
Cesta turnajem: Ritschard (7-6 6-3 5-7 6-4), Thompson (6-2 6-3 7-5)

WIMBLEDON 2022 - PROGRAM 6. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 14:30 SELČ)
1. Gauffová (11-USA) - Anisimovová (20-USA)
2. Kvitová (25-ČR) - Badosaová (4-Šp.)
3. Sonego (27-It.) - Nadal (2-Šp.)
• NO. 1 COURT • (od 14:00 SELČ)
1. de Minaur (19-Austr.) - Broady (Brit.)
2. Šwiateková (1-Pol.) - Cornetová (Fr.)
3. Kyrgios (Austr.) - Tsitsipas (4-Řec.)
• NO. 2 COURT • (od 12:00 SELČ)
1. Tanová (Fr.) - Boulterová (Brit.)
2. Gasquet (Fr.) - van de Zandschulp (21-Niz.)
3. Frechová (Pol.) - Halepová (16-Rum.)
• COURT 12 • (od 12:00 SELČ)
1. Krejčíková (13-ČR) - Tomljanovicová (Austr.)
• COURT 4 • (od 12:00 SELČ)
3. Tomajková (ČR) - Xuová (10-Kan.)
• COURT 5 • (od 12:00 SELČ)
2. Klimovičová (16-ČR) - Lakiová (Řec.)
4. Štruplová (ČR) - McDonaldová (Brit.)
5. Bartůňková (3-ČR) - Mertová (Tur.)
• COURT 7 • (od 12:00 SELČ)
2. Menšík (2-ČR) - Searle (Brit.)
• COURT 9 • (od 13:30 SELČ)
3. Hradecká/Escobar (ČR/Ekv.) - S. Zhang/Mahut (3-Čína/Fr.)
• COURT 10 • (od 12:00 SELČ)
4. Šálková (ČR) - Daubnerová (4-SR)
• COURT 15 • (od 13:30 SELČ)
4. Bartoň (ČR) - Gea (Fr.)
• COURT 16 • (od 12:00 SELČ)
1. Bouzková/Mihalíková (16-ČR/SR) - Collinsová/Krawczyková (USA)
Kompletní program 6. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (515)
03.07.2022 09:11Od: mahycek
Tady se pořád mluví, kdo pošle Nadala domů, jesli
Stafanos, nebo Nick? Takže Tsitsi už tady není,
zbývá Kyrgios, ale pořád se nemluví o Frickovi
(Fritz), od úterý tady říkám, že je žralok a
cílím na souboj s Nadalem, už 5 dní. Ještě,tam
tedy nejsou, musí ještě projít jedním kolem,ale
pak, to bude řežba. Teď předjímám, kdyby mělo
dojít na duel Kyrgios - Fritz, tak vsadím na
na američana. A když né, tak mě to nandejte,
umím přiznat chybu a omluvím se. Ale, zatím
musí přejít ještě přes jedno kolo. Tak Taylore
jedemsmilesmile
[ Reagovat ]
03.07.2022 09:19Od: Rafaeoli25
Fritz žralok není, to už spíš Kyrgios. Beru, že letos hraje velmi dobře, má životní sezonu, to ale na Nadala ještě samo o sobě nestačí. Musel by zahrát na podání zcela mistrovsky, aby skrze tiebreaky dokázal přes něj přejít. Velmi nepravděpodobné a po včerejším Nadalově uklidňujícím výkonu skoro nemožné. To už by byl hrozbou spíš Rijthoven než Fritz.
[ Reagovat ]
03.07.2022 09:26Od: EllNino
Tyjo, ty máš frekvenci příspěvků, to je tedy neskutečné :))
[ Reagovat ]
03.07.2022 10:03Od: Vlk-v-trave
Ma jen 7,6 % z celkoveho poctu.
Coz neni mnoho, ani ne desetina.
Ale jak tu tak poskakuje, tak to vypada, ze ta frekvence je vyssi.:D
[ Reagovat ]
03.07.2022 11:04Od: Rafaeoli25
Právě, 7%, v předchozích diskusích v minulých dnech často možná ani 1 nebo 2. Fakt zvláštní, že u mě se nad tím pozastavujete, u jiných ne. Byly dny, kdy jsem tu nebyl vůbec.
[ Reagovat ]
03.07.2022 09:00Od: mahycek
Sledoval jsem to jen online v autě Nick vs Stefanos), jeli jsme na Fest rock, ale já jsem
nikdy neřekl, že Nadal už měl být pryč.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:56Od: paddy Wimbledon controversy!
máme video
Kyrgios called for Tsitsipas to be disqualified for throwing a ball the crowd

https://www.youtube.com/watch?v=tNkRykDJwbU

nikoho netrefil, a proto se nic nestalo, tak to bývá i u soudu
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:43Od: paddy HSBC Play of the Day: Rafael Nadal | Wimbledon 2022 [ Reagovat ]
02.07.2022 23:41Od: paddy něco jako Sonegův úvodní set
smile
https://twitter.com/Leonardo44447/status/1542484726182813697?s=20
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:50Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:34Od: Mayo
Kyrgios beast mode. Prvýkrát na ňom vidím, že nejaký turnaj berie vážne. Inak zápas perfektný a atmosféra ani nepíšem smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:45Od: Blondie
Nicky mi jako jediny udelal radost smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:19Od: Rafaeoli25
Mně taky neb Tsip už je mi z duše odporný smile
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:45Od: Blondie
Mne taky! Nemohu ho vystat.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:43Od: Rafaeoli25
Shrnuto a podtrženo: Nadal je tragéd, který měl být už dávno doma, Nick a Tsip jsou úžasní géniové a estéti, jak prosté to je smile. Vlastně až do sf už nemám potřebu napsat další čárku, protože to bude pořád dokola a už je to únavné. Počkám si na semi s Kyrgim a pak si můžeme říct, jaká je tenisová realita smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:49Od: Ondrej2280
Ku tomu zapasu ani nepride,nick sa chysta do baru:))a ak aj ano,tak za mna je to najlepsi mozny super do SF,rozdiel v nastaveni na zapas bude tak 5 levelov v prospech Nadala..takze take SF moze byt:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:50Od: Rafaeoli25
Myslím, že sf dá tentokrát, víc jak set ale proti Nadalovi neuhraje a to i když je teď ve výborné formě.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:50Od: Rafaeoli25
Myslím, že sf dá tentokrát, víc jak set ale proti Nadalovi neuhraje a to i když je teď ve výborné formě.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:58Od: Patik
No to dúfam že Nadal uprace Kyrgiosa.. Inak by Djokovica čakalo ťažké finále..takto tam postúpi Nadal..pochúťka pre Noleho.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:59Od: Nola
Novak este nedal holandana, ktory hra skvele na trave, tak si nerob radsej ziadne plany na finale....
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:10Od: Patik
Holanďan bude formalita..hra síce dobre ale ešte necelil najlepším travarom.. Ale bude to určite zaujímavý zápas..
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:00Od: Rafaeoli25
No škoda, že ho v sf nebude mít Nole, holt má na štěstí los, jen díky němu to tam asi vyhraje smile. Ale Alcaraze bych předem neodepisoval, snad ho v čf pořádně provětrá smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:01Od: W.G.M.
Nepsal jsi dole, ze na Rafaeoliho je skoda reagovat a ze nema ani on reagovat na tebe?
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:05Od: Rafaeoli25
Já fakt žasnu, to ani nevím, kde bylo tohle napsáno, díky za upozornění. Tady se jede den co den totální dehonestující hejt vůči Nadalovi, ani špetka jakéhokoli uznání a sportovního respektu, špatný jsem ale já, že tuhle rétoriku odmítám. To hovoří za vše no smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:05Od: Patik
Vidíš ďakujem za upozornenie smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:02Od: Rafaeoli25
Každopádně to už je obsese z Nadala, sorry. Pořád musíš žít v sebepotvrzovacím pocitu, že Nadala mimo RG určitě dá. Jenže ono to tak není a pokud na jejich finále dojde, uvidíš jak ses mýlil smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:51Od: Patik
Podtrhnute analytik Ondrej nám to ujasnil..aj ja chcem mat tvoje vestiace schopnosti..
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:52Od: Ondrej2280
Na to nepotrebujem analyzu:) tu poskytol kyrgios za 12 rokov na okruhu aj spolu s rozborom uplne sam:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:54Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:04Od: Patik
smile 5 levelov v prospech Nadala.. To co dal.. Ja zgegnem..síce hej no ako hovoríš..Nick môže byť rád že si Rafa nedá injekcie to by bolo aj na 10 levelov smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:06Od: Rafaeoli25
Směj se, já se zase směju nad tím, jak jste tu psali, že ostrostřelec Sonego už balí Nadalovi kufry domů. Fakt mu je zabalil, omylem ty svoje smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:15Od: Ondrej2280
Tak viac levelov:))chces porovnavat nastavenie nadala na zapas SF GS a kyrgiosa,to vazne???:))mozno v tetovaniach by ho porazil...:)))
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:19Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:32Od: Patik
Ďakujem že si mi to objasnil Nadal v semifinále GS ultimejt nastavenie..no nenastúpil by som proti nemu.. Fakt nie..Nick ak ti je život milý neriskuj..odstúp smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:38Od: Rafaeoli25
No snad si nezlomí nohu jako Saška, budu mu věřit a přeju jen vše dobré smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:54Od: Ondrej2280
Tak hadam v tom bare nezabudne kde je center court:)))a pride,lebo SF si chcem pozriet:))
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:56Od: Rafaeoli25
Snad tentokrát nikoho nepoplive smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:03Od: Marduch
Presne, Nick se ted bude dva dny ukajet postupem v peknym zapase s Tsitsipasem, kde všem teda dokázal, jak ten tenis umí a už se bude vidět v SF chuťovce s Nadalem. Na zápas s Nakashimou přijde se zbytkacem/ nekoncentrovanej a poletí. Stihne se ještě zadat se vsema na stadionu smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:09Od: Tomas_Smid_fan
no doufejme, že to tentokrát vydrží. Někdo holt nevydrží bez tréninku na kurtu jiný na baru. Život je holt těžkej smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:53Od: dappe
Mám pocit, že většina tu nehodnotí nějaký případný přiblblý výsledek, ale hodnotí svůj dojem ze hry, na kterou se koukají. A ano, mají pravdu, bez ohledu na to, jak moc tady kolem sebe budeš kopat. :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:55Od: Rafaeoli25
Já tu nekopu, spíš mi přijde už směšné, jak tu partička antinadalovců jede už pár měsíců den co den svou nekonečnou šou smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:02Od: W.G.M.
Tak dojem a pravda nejdou uplne dohromadysmilesmile...
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:08Od: Rafaeoli25
Oni mají totiž jediný dojem a svou pravdu - že Nadala nenávidí a nezajímá je nic dalšího smile
[ Reagovat ]
03.07.2022 07:01Od: Tennisfan77
Ale oni mluví o tobě ty fanatiku jeden, je šílený jak jsi z toho Nadala posrany, to fakt nemá konce smile
[ Reagovat ]
03.07.2022 08:35Od: Rafaeoli25
Meleš nesmysly, jediný kdo je tu fanatik, jsi ty a pár dalších, kteří tu pořád kérujete do Nadala ať hraje jakkoli, nic vám není dobré. I kdyby vyhrál třikrát šest nula, tak to budou ty samé kecy jako kdyby hrál pět setů. Fanaticky ho nesnášíte, že už se to dá nazvat skoro nemocí. To skutečně není normální. Já jeho soupeře respektuju, když měli skvělá období Nole a Roger, vždycky jsem jim složil poklonu a přál jejich úspěchy i jejich fanouškům, protože jsem člověk přející. A co předvádíš ty a váš spolek? Jen házíte už půl roku špínu a jeho úspěchy se snažíte nejen znehodnotit, ale všechno i jeho fandům znechutit. Ubohé, ubohé a ještě jednou ubohé smilesmilesmile
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:59Od: Tomas_Smid_fan
nikdy? Nebo máš jen takový dojem?smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:32Od: Vlk-v-trave Kyrgios vs. Tsitsipas
Tak to byla absolutni pecka. BigMac u vytrzeni:) Nedivim se. Oba predvedli paradni souboj. Ten zaverecny TB byl ultimatni, neskutecny. Zakonceni na MB N1cka fenomenalni... Tak se hraje na trave:)
Nevim, co se s N1ckem stalo, ale fakt se vic snazi... toz jen aby mu to vydrzelo. Souhlasim s BigMacem, ze diky nemu je tenis sledovatelny:DDD
Jeho zapasy maji neskutecnou atmosferu...je totalne svihly, ale talent ma neskutecny, a kdyz to rika John, toz asi se vyzna:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:36Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:39Od: Nola
je to travar, a sam povedal, ze je tym najlepsim, ja mu zacinam verit, lebo to co hrali Sonego s Rafom bola antukova zalezitost.... a moze to cele vyhrat, aj by som mu to dopriala, napriek tomu, ze fandim inemu....
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:42Od: Ondrej2280
Kyrgios uz ma vrchol turnaja prave dnes za sebou:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:04Od: Nola
Forehand si spat?
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:49Od: Rafaeoli25
Tak pokud je tím nejlepším travařem tak musí Nadala porazit, toho mrzkého antukáře ne? smile Zajímá mě, co se řekne když ho neporazí..
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:55Od: Nola
jasne, ze ho Rafa moze porazit, to vobec nevylucujem, iba sa mi ten dnesny zapas pacil a Gyros asi fakt hra najlepsi tenis na trave, ma skvely servis, FH a aj hru na sieti, dnes mu dokonca pisal aj BH a ma skvely cit pre lopticku, to je dane zhora, ale nema mozno tu mentalitu vitazov a urcite fyzicku Rafu
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:07Od: Patik
Kyrgios tu vyskolil Nadala aj s horším tenisom.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:13Od: Rafaeoli25
A pak ho tam Nadal vyškolil v odvetě, na to už jsi jaksi zapomněl. On se Nadal z prvních nezdarů totiž učí víš, platilo to s Rosolem, platilo to i s Kyrgiosem.
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:02Od: lars
i s Brownem ?
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:21Od: Rafaeoli25
Jinak pokud Nick letos prohraje, bude to bezpochyby proto, že nehrál svůj nejlepší tenis že smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:21Od: Ondrej2280
Mne sa zda,ze to tu skusas na toho Nadala po kazdom kole:))ale isto..raz ti to vyjde..a prehra...to.suhlasim:)))
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:26Od: Rafaeoli25
Myslím, že až Nadal zase jednou prohraje tak z toho tady budou pro některé takové americké svátky Díkůvzdání. Ještě by to chtělo upéct pořádného krocana, aby ta oslava potom byla úplná a výživná a užili si to na 100% ten jedinečný den smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:30Od: Ondrej2280
smilekonecne nejaka fiesta:))
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:32Od: Rafaeoli25
To jo smile. Vlastně to těm chudákům i tak nějak přeju, aby to z nich konečně mohlo vytrysknout a ulevilo se jim. Takové projímadlo smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:43Od: Patik
Hej tak akosi dúfam ze vypadne hneď v prvom kole ale neviem no rafove nastavenie v prvych kolách to je tak 5 levelov vyššie a to sa Cerundolo nechytá..
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:51Od: Rafaeoli25
To ale musí v tom případě tenhle rok stát pěkně za prd, když věříš, že bude vypadávat už v prvních kolech. To za něco z tvého pohledu stál vlastně jen Řím. Pěkně trudná sezóna no, je mi tě líto smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:59Od: Ondrej2280
Ano,mam taky dojem ze medzi nimi je rozdiel 22 GS titulov ,takze suhlasim,je tam velky rozdiel:)))asi ako.medzi rafom a nickom:)
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:07Od: Patik
Veru no..ako hovoríš..celkovo Kyrgios verzus Big3 sú len formalitky v jeho neprospech..konieckoncov ved aj to Nickove postavenie v rebríčku hovorí za všetko..smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:56Od: Vlk-v-trave
Ani jeden z nich jeste v tom SF neni, a ty tady uz hazis analyzy:)
Krom toho ve 4.kole nastoupi Rafa proti memu oblibenci Boticovi, takze rad se na ten zapas kouknu. Uvidime...
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:30Od: Tomas_Smid_fan
Botič by musel hrát absolutně efektivně a s minimem UE, pak by šanci měl. Ovšem je to taková konstalace... Zatím spolu hráli jen na FO, takže vzhledm k nadcházejícímu zápasu velmi malá vypovídající hodnota.
[ Reagovat ]
03.07.2022 08:42Od: Rafaeoli25
Každopádně i to bude v Boticově hlavě, v případě Nadala je u většiny hráčů jedno, jestli se předtím hrálo na jiném povrchu, komplex se přenáší. To prostě u Big3 vždy platilo.
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:30Od: Tomas_Smid_fan
Botič by musel hrát absolutně efektivně a s minimem UE, pak by šanci měl. Ovšem je to taková konstalace... Zatím spolu hráli jen na FO, takže vzhledm k nadcházejícímu zápasu velmi malá vypovídající hodnota.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:10Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:31Od: blax
Hezky to teď na Eurosportu shrnují, Kyrgios je možná magor, ale to co dneska předváděl Tsitsipas je fakt na hlavu. Strašnej ksindl.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:41Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:59Od: Rafaeoli25
Tsip už vícekrát ukázal, že je člověk s vážnými charakterovými vadami, Nick to je spíš bouřlivák, není v něm taková vychytralá podlost atd..
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:12Od: Tomas_Smid_fan
smile
Potatil se, no. A jeho tatík je snad příbuznej se Srdjanemsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:23Od: Nola
su mozno pribuzni, co ty nato? smile horuce juzanske hlavy, ale takto tenis fungoval v minulosti, iba Fedex a nejaki novinari zaviedli nejake to gentlemanstvo, ktore v sporte jednotlivcov, ako je tenis v minulosti nemalo miesto..... McEnroe, Connors a dalsi smile

aj ten Fedex v minulosti bol presne taky isty ako Tsitsipas, ked zacal valcovat tour, tak si ho prevzal pod svoje kridla pan, ktory dnes urcuje, kam sa tenis bude v buducnosti uberat - etablischment, kto je s nami, tak je pozehnany, kto vycnieva z radu, bude potopeny....
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:29Od: Tomas_Smid_fan
Tak Fedex je cholerik, ale gentlemanství v sobě i tak má a hlavně otec bude těm dvěma zmíněným povahově na hony vzdálený. Já dával akcen hlavně na taťky a tihle jsou tedy výkvět pro Chocholouška.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:41Od: Nola
ja zase nechapem, ako vy vsetci ste presvedceni, ze Fedex je gentlaman a ma to v krvi, pretoze jeho otec je v hladisku totalny kludas, vyzera ako baranok, nemiesa sa synovi do jeho remesla, co je uplne super, ale nikto nevie aky v skutocnosti vlastne je, ja mam prave skusenost, ze ti, co sa chovaju navonok ako rozvazni a seriozni, byvaju najvacsi podvrataci... to si ale o Fedexov taktovi nemyslim, iba som podotkla, aku mam velku zivotnu skusenost
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:57Od: Nola
a este nieco k tejto teme, Rafova aj Novakova rodina vacsinou pri zapasoch sedi pokope, aj ked Rafov otec obcas kvoli rozvodu sedel inde v hladisku, ale vzdy s niekym... otec Fedexa snad nikdy nesedel v lozi, Mirka, deti a babka....
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:34Od: dappe
Federer nikdy nebyl stejný jako Tsitsipas, tedy nesportovní parchant. Hůře ovládal vztek a brzdilo ho to v kariéře, zapracoval na tom, aby měl šanci něčeho dosáhnout. Všechno ostatní jsou jen řeči, které nelze ničím doložit.

To, co dělá Tsitsipas, a mimochodem dnes opět i Nadal, je vyloženě taktického rázu. To je mi milejší sestřelení rozhodčí nebo poplivání fanouška.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:45Od: Nola
ja suhlasim s tym, ze Fedex nikdy nerozhodil supera, nikdy by sa nezachoval ako dnes Rafa, vlastne ja ani nechapem, co dnes sa vlastne stalo, Fedex mozno na to vlastne doplatil, niekedy sa sice hadal s rozhodcami, aj odpalil lopticky, za co ste ho ospravedlnovali, ale ten pan, co mu dnes robi garde, z neho urobil robota - gentlemana a to je mozno na skodu veci
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:26Od: Rafaeoli25
To zase bylo řečí, jak bude tragický Nadal vypráskán jako sedlák u Chlumce ostrostřelcem v plné formě Sonegem. Měl jsem strašné bobky už když jsem tu poprvé četl, jaký že soupeř se na něj dnes chystá smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:29Od: Tomas_Smid_fan
při pohledu na zápas Nick vs Cyp by měli z turnaje kicknout Sonega i s Rafou. Rozdíl v kvalitě byl tragický...
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:30Od: Nola
smile, to si si vela dovolil, uvidis tu reakciu smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:38Od: Rafaeoli25
Jaká by měla být reakce na tenhle směšný koment? Až Kyrgios nastoupí na Nadala, tak uvidíte, jakého soupeře bude mít na druhé straně, co mu Nadal dovolí. Podle toho se bude vše odvíjet. Nepochybuji ale, že i když Nadal přes Nicka postoupí, nebude následovat noc jiného než dalších hejt a láteření, jak je svět nespravedlivý, jaké má Nadal štěstí a že kdyby nějaká spravedlnost existovala, tak nebude ani ve druhém kole jak je tragický a ubohý. Má tohle cenu komentovat? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:40Od: annah
Šmarjá, tak to nekomentuj, když to nemá cenu, ne?? Bouchni tak iksko a ušetříš čas...
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:47Od: Rafaeoli25
Tak zase se mi nechce úplně mlčet na desítky hejtů, co tu den co den padají na jeho adresu. Přece jen jsem jeho fanoušek, tak ho logicky alespoň občas bráním, abych tu usilovnou mravenčí práci jeho kritiků minimálně trochu rozrušil, to je pochopitelné ne? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:23Od: Tomas_Smid_fan
smile On to teda nebyl ani tak hejt, jako hodnocení koukatelnosti zápasu. Taková těžkopádná hra na trávu nepatřísmile Nickova lehkost naopak na trávu pasuje dokonale a Cyp se celkem také vytáhl.

Ty mě těmi komenty úplně navádíš k otázce: Kdyby před tebe postavili dvě naprosto stejný lejna a jedno by bylo Ŕafovo a druhý Jokerovo, jaký by sis vybral?
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:31Od: Rafaeoli25
Sorry, ale to je tvůj pohled, že něco někam nepatří, já bych nikdy nešel a takhle nehejtoval třeba Rogera za jeho hru na FO. Nadalova hra je mimořádná a i na trávě našel způsob její realizace, v tom je jeho výjimečnost a naopak slabost druhých, že ti možná na trávě z pohledu někoho vypadají lépe a lehčeji, ale prostě jim zase schází jiné atributy, kterými by na ní Nadala předčili. Proto tam byl dvakrát vítězem, dohromady pětkrát ve finále, dvakrát v sf atd. Tečka. Je to jedna z velkých postav minulosti Wimbledonu, nepatří tam mezi úplně největší, ale mezi velké ano, proč i o tomhle vést zbytečnou diskusi?
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:48Od: Tomas_Smid_fan
já žádnou zbytečnou diskuzi rozvíjet nechtěl...

Když ovšem nevidíš příčiny toho, proč měl Rafa na trávě i přes svůj těžkopádný styl poměrně malou konkurenci, tak je třeba je hledat nejmenším počtu turnajů hraných na trávě oproti ostatním povrchům. Prostě ta konkurence se neměla kdy a kde vyhrát a jemu pak stačí to co umí z hardu a antuky přenést na trávu, což je smutná realita. Kdyby se hrálo na trávě i AO, jako před lety, pak by možná byla situace jiná a konkurence kvalitnější s většími travařskými dovednostmi.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:54Od: Rafaeoli25
Tak kdyby byl teenagerem v dobách sedmdesátých let, tak by dost možná jeho průprava vypadala jinak, ano, v tom souhlas, býval by trénoval v mládí daleko víc na trávě a jeho styl mohl být částečně jiný. Ale to jsou ta kdyby, žijeme dnes..
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:53Od: Tomas_Smid_fan
tak tak, proto naštěstí existují hráči jako Dustin Brown - nikdo jiný nedokázal předvést na travnatém kurtu lépe to, o čem jsem psal - lehkost a hravost x Rafův clay style. Rafa sice ve dvou zápasech uhrál set, ale byla to síťařská školení a po většinu zápasu jednoznačná dominance.
[ Reagovat ]
03.07.2022 08:40Od: Rafaeoli25
Tady jsi ale k Nadalovi nespravedlivý. Ty dvě porážky přišly v nejtěžších podmínkách a údobích. První byla v Halle těsně po RG, kdy Nadal většinou na přípravných turnajích neuspěl, vypadl na nich i s Lopezem a dalšími, to nebyl jen Brown. Druhá porážka s Dustinem pak přišla v tom šíleném roce 2015, kdy hrál otřesně i na antuce a věřil si na něj kdekdo už i na ní, takže bylo logické, že neuspěje nikde.
[ Reagovat ]
03.07.2022 10:48Od: Tomas_Smid_fan
A teď nejsi nespravedlivý k Dustinovi?????
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:54Od: brixner
Tak to já bych si vzal pořádnej kus rafovskýho h0vna, pěkně bych ho vomyl, učesal a navoněl Kourosem a přiklep hřebíkem na jedno čestný místo - v ložnici nad postel u jedný sousedky, která, když dostával kládu vod Rosola, řekla "Furt se hrabe v prdeli a stejně h0vno umí!" Vona byla docela dobrej prorok, uteklo hromadu let a furt se hrabe v prdeli, h0vno teda neumí, ale nebejt těch drog, co do sebe pích, tak má h0vno a né 22 ks, takže koukat na něj stojí za h0vno a jestli ho Novak nevyndá, bude to stát za h0vno, páč co s podvádějícim hráčem, že jo, todle stojí za h0vno. Já teda umim taky h0vno, ale nic sem do sebe nepích, takže nikdo nemůže říct, že stojim za h0vno! Někdy mi příde, že světem vládne h0vno, myslim to španělský h0vno.
Ták, teďkomc sem si ulevil, ale dohromady je mi po tom h0vno. Petruna zase autovala a já mam náladu na h0vno. A nálada na h0vno stojí za h0vno...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:33Od: Ondrej2280
Tu su zas kecy:))sonego hral co mu bolo dovolene...
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:38Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:47Od: Patik
Hej Nadal ho nútil hrať trojmetrove outy.. Ach bože môj..vy ste elita na pohľadanie..
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:51Od: Ondrej2280
Ak mas lopticku na baseline vo vyske 3 metre tak je dost lahke dat out:)ak si teda niekedy hraval tenis..proste nadalov styl mu absolutne nesadol a dostal nakladacku..tot vse:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:53Od: Rafaeoli25
A proč ty šílené auty hrál? No tenis je o psychice a když na druhé straně stojí Nadal, tak je to pro hlavu soupeřů problém no,s výjimkou Noleho. A co my s tím? Až je Nick bude v sf hrát jako Sonego tak řekneš co? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:32Od: dappe
Dneska si byl možná jediný, kdo se na zápas Nadala koukal smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:18Od: Tennisfan77 Kyrgios
Ten má podobné štěstí jako Nadal, to co haluzil v TB čtvrtého setu snad není normální, absolutně si nezasloužil vyhrát klaun jeden.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:19Od: dadaft
zklidni se, byla to jízda ..............
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:27Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:24Od: annah
Jen to klaun a magor a ruku má ještě ošklivější než naše Martincová, ale stejně jsem se přistihla, že mu vítězství přeju víc než Tsitsimu. :-)
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:26Od: Patik
ale má talent a tenis hrať umí..je hrozbou úplne pre každého vkľude dokonca turnaja.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:29Od: Liverpool22
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:27Od: Tomas_Smid_fan
jasně a Cyp má slabý servis, jsi psal...smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:46Od: Ondrej2280
Ani jeden GS nevyhras so stastim,najskor musis vediet..a ked ich vyhras 22 ,tak plky o stasti mi pridu dost trapne,ci tebe nie;)))
[ Reagovat ]
03.07.2022 06:57Od: Tennisfan77
Nadal vyhrál 21 Gs, jeden mu zajistil kamarád covid
[ Reagovat ]
03.07.2022 08:44Od: Rafaeoli25
Víš co, jdi už někam s těmi svými plky. Hlavně, že ti nevadí, kolik týdnů na No1.covid zajistil Nolemu smile
[ Reagovat ]
03.07.2022 09:32Od: Ondrej2280
:)co ti ku tomu mam napisat?:)..musel lorazit na kazdom GS 7 superov ,to sa mu podarilo 22 krat..slusny vykon:))a nebudem tu rozlisovat vseljake obdobia od roku..bla bla..covid ..bla bla..ma ich 22 ,teda najviac a schluss:)mozes pisat o slabych erach a podobne ale to su len barlicky tych menej uspesnych(nemyslim teda hracov teraz,lebo ti asi na TP nechodia:))) za nim..nic ine:)zatial je 22 najviac:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:52Od: SwissMaestro
Tak jen co Sonego čistou hrou sebere servis Nadalovi tak NAdal na něj začne u sítě mluvit, vyvede ho z koncentrace. To vám přijde jako sportovní chování? U NAdala klasika, ale stejně...
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:54Od: Nola
ale ja som to stale nepochopila.... preco k nemu rozpraval u sieti? preco vobec?
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:55Od: SwissMaestro
Potřeboval ho rozhodit, vyvést z koncentrace. Sebralo to něco málo času navíc, Sonego se přestal tolik soustředit.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:58Od: Patik
Bože akoby si nepoznal Nadala...
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:28Od: Rafaeoli25
Jasně a to rozhodlo o dnešní Nadalově výhře, jinak by to bezpochyby nedal smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:49Od: Patik
Na teba je už škoda reagovať..prosim nereaguj už ani ty na mňa.. smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:17Od: Rafaeoli25
Tak já reagoval na Swisse, pokud jsi to nepochopil. Neboj, nejsi pro mě opravdu středem TP vesmíru, už ani nevím na koho reagovat dřív, je vás tu požehnaně, co píšete skoro to samé smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:34Od: Rafaeoli25
Člověk by ani nevěřil, že se jedná o zápas, ve kterém Nadal ztratil pouhopouhých 7 gamů, podle toho co tu někteří staří známí vypisujete smile. Zase se ukazuje, co tu opakovaně říkám - když Nadal vyhraje po boji a nepřesvědčivě, je to proto, že jeho výkon stál za starou bačkoru, když naopak v dalším zápase předvede výkon suverénní a ztratí pár gamů jako Nole, tak se zase hledají za každou cenu mouchy, jen aby se mu nemusela vyseknout ani ta nejmenší poklona. Je to už tak trapné a ubohé, že to ani nemá smysl komentovat.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:56Od: SwissMaestro
KOmentátor zmínil něco o tom, že Nadalovi možná vadilo SOnegovo hekání
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:59Od: Nola
hekani? ved Rafa aj Novak vlastne hekaju tiez....
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:00Od: annah
Vadilo? Vždyť sám heká skoro pořád!
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:00Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:27Od: annah
Teda pořád... Soudím podle SF a finálových zápasů, na ty se většinou dívám, nebo aspoň na velkou část. A tam teda fakt heká.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:02Od: annah
Neviděla jsem to, na Nadalovy zápasy se nedívám, protože to neustálé upravování trenek a uší a nosu, nebo co to vlastně dělá, na to se nedá dívat. Vytáčí mě to.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:26Od: Nola
Rafa ma nejaku uchylku a vsetci to akceptuju, je to nejaky syndrom, resp. nejaka diagnoza, vsimla som si, ze uz dnes tieto ritualy vacsinou vynechava, skus si to vysledovat, nieco sa zmenilo, mozno to realizuje iba proti tym lepsim superom....
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:31Od: annah
Aha. Já se vždycky kouknu jen tu a tam, občas na chvíli přepnu, jako dnes z Kyrgiose, když si třeba šli sednout, a co jsem viděla, tak Rafovy úpravy obličeje a trenek se vůbec nezměnily.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:36Od: Nola
v minulosti si upravoval aj prednu cast tela, okrem zadnej, dnes uz iba vlasy vacsinou myslim, aj, ked obcas ujde, ale to je iba vynimka....

vsimla som si, ze aj trebars Medvedev si rad upravuje treny spredu a to velmi casto :D asi je to nakazlive smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:39Od: Patik
Je to klasické OCD jeho tatko to priznal už dávnejšie..
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:24Od: Rafaeoli25
Takže jsi asi vlastně neviděla moc finále GS turnajů, letos žádný že? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:39Od: annah
Letos dvě.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:55Od: Rafaeoli25
Jak je to možné, když se na Nadalovy zápasy nedíváš? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:41Od: Ondrej2280
Rozdiel je hekanie ked udries loptu a nieco.ine ked to hekanie tahas este dve sekundy po tom ako uz super triafa loptu..a to mu nadal vysvetloval pri sieti:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:42Od: annah
Tak to jo, ten Sonego je ale vykuk... :-)
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:50Od: SwissMaestro
Sonego s tím v pohobě moc není. To se nedá říci o zaujatém ucákaném komentáři na ES
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:51Od: JohnB
kapesnicek? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:04Od: Nola
ja som vcera sledovala zapas Karoliny a jej superky - Britky, ten komentator bol uplne zaujaty voci Kaje, bola to stale iba Pliskova, Pliskova, Pliskova, akoby ani nebol Cech, dnes pri zapase Anisimovej s Gauff to bola sama Coco, Coco a obcas aj Amanda, netusim, ci to bol ten isty, ale chcelo sa vcera zvracat..... najlepsi komentator je ten stary pan, ktory nie je absolutne zaujaty, netusim ako sa vola, ale pochvali vzdy obe strany a vobec nikomu nefandi, tak ako vcera ten vas britsky cestinou sa prezentujuci komentator...
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:44Od: paddy střechy zničili tenis
smile smile smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:47Od: paddy
jak kdyby se nemohlo začít hrát v poledne smile

Angličani si musí v klidu vychutnat oběd smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:52Od: paddy
uvidíme, zda si někdo po restartu neztratí svůj servis, tyto situace si o to říkají
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:42Od: SwissMaestro
Tohle bylo od Nadala hodně nesportovní a nechutné. Nelze mu nepřát zranění
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:44Od: JohnB
kdyz ses kupa hoven splacana do tvaru cloveka, tak ano
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:45Od: SwissMaestro
V Austrálii potopí pro jistotu Djokoviče, na FO přikrášluje zranění a teď když to chvilku nešlo a hrozil delší zápas, vyvede Sonega z koncentrace...lidské dno, odpad, sráč
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:47Od: JohnB
Ty ses vetsi uplakanel nez Kamilos.
Prosimte nasad si plenky a dej si do tlamy dudlika.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:49Od: raduz
Zápasy,kde je akterem tato nadopovaná nádoba nesleduji.Jsem vkusný člověk totiž.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:51Od: Nola
chalani krotte emocie, nestoji vam to zato predsa.... fanusik si aj tak toho svojho obhaji, ale fakt netusim, co sa vlastne stalo, ked si Rafa zavolal Sonega k sieti, bola som na toalete :D
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:53Od: SwissMaestro
Už jsem si říkal, že mě sport nechá chladným, ale toto mě naštvalo....
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:50Od: Tennisfan77
Nadala jsem měl rad do roku 2019, od té doby se z nej stal gloryhunter, který obětuje vlastní matku za výhru, jeho životní hodnoty jsou jenom výhry, za každou cenu.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:53Od: Marduch
Měl jsi ho "rád" jen do chvile, dokud ti jejich rivalita s Fedexem vyhovovala, tj. dokud zdobila Fedexuv rekord v GS.
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:08Od: Nola
smilesmile
[ Reagovat ]
03.07.2022 08:46Od: Rafaeoli25
Že máš tu drzost psát tyhle sprosťárny a brát si do huby jeho rodinu, která je pro něj vším. Fakt totální dno smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:41Od: SwissMaestro
Lol ta usimulovaná uhekaná dopingová mašina si stěžuje na hekání..jen sprostá snaha rozhodit hráče
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:40Od: SwissMaestro
o si to ted ten srac spanelskej dovoluje? Penalizovat!
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:41Od: Nola
co sa tam stalo vlastne? ja som to nepochopila vobec
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:41Od: JohnB
potrebujes kapesniky nebo mas svoje?
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:39Od: JohnB
Sonego nasadil beast mode
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:24Od: paddy Kyr-Tsi
moc jsem toho neviděl, ale je to vyhrocené, co jiného i čekat, že?

aby to neskončilo rvačkou, publikum logicky utržené z řetězu, vykrmované Kyrgiosem

oba jsou nerváci, takže stále těžko tipovat výsledek (pozn: 2:1 na sety), ale stále myslím, že Tsi má šanci, byť zaostává

pátý set je reálný

před chvílí byl pavouk na kameře, to byl ten Jyrkův? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:31Od: paddy
pokud postoupí Kyrgios, pak by mohl sehrát vyrovnané zápasy s Nadalem i Djokovičem, ať už by vyhrál kdokoli z nich

takže by to nemusel být slabý ročník, jak tady někteří tvrdí, uvidíme se pavouk vyvine

Djokovič bude muset ve finále hrát víc aktivně, jinak mu to proteče mezi prsty
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:12Od: lukasmarek2001 Wimbledon ženy
Tak co, jak to vidítesmile

Za mě semifinále Tomljanovic - Tan a Mertens - Maria, Mertens ve finále porazí Tomljanovic.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:17Od: vavrinec
Letos vyhraje Jabeur. Nevidím žádnou, která by ji mohla vyřadit.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:29Od: Tomas_Smid_fan
Žabka, Rybka, Pavlína, Simona/Amanda
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:39Od: team.wta
Co Penko? Do semifinále má celkem otevřenou cestu.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:48Od: Tomas_Smid_fan
klidně můžesmile, vypsal jsem to narychlo, aniž bych kouknul na pavouka.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:49Od: paddy
já ho viděl zase na kameře smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:34Od: lukasmarek2001
Já si právě myslím, že ta Mertens by mohla. Viděl jsem jí hrát proti Udvardy a Kerber a hrála fakt neskutečně. Na zítřek jsem si vsadil AKO Mertens a Maria v kurzu 24 a vidím v tom docela value.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:22Od: dappe
Finále Jabeur - Halep/Anisimova
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:42Od: team.wta
To by bylo sympatické složení.smile
Ale Marušku, Caroline nebo Heather bych si ve finále teky nenechal ujít. ;-)
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:46Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:25Od: Liverpool22
Tak takhle to určitě nebude. Tomljanovič vypadne s Alize a Amanda vystřílí Tan.....nevím kdo to vyhraje, ale nejvíc fandím naší Mařence + Rybce + Martič - v záloze mám mraky dalších: Alize, Amanda - nevadil by mi talíř ani pro Ostapenko, Garciu, Badosu. Jedna věc je jistá ve hře už zůstávají jen 2 GS vítězky a sice Halepka a Ostapenkosmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:06Od: Blondie
Ten Řek je za mě takový zmetek...
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:09Od: Nola
preco? nevidela som, co sa stalo?
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:15Od: Blondie
Nastřelil Nicka a neomluvil se :/ napálil míček do publika. OMG, fakt ho nemám ráda.
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:17Od: Nola
a preco ho nediskvalifikovali teda, ked napalil loptu do publika? lebo nie je Novak :D pravidla snad platia pre vsetkych.... smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:20Od: dappe
Djokoviče někdy diskvalifikovali za odpálení lopty do publika?
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:26Od: Ondrej2280
Za napalenie lopticky do publika je warning,za napalenie tenisaku do.krku rozhodkyne je diskvalifikacia..easy:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:29Od: Blondie
Tak Nole se bohužel trefil... :(
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:32Od: Nola
ale dodnes sa tu kazdy tvari, ze to bolo naschval, a to sa ani nepozeral, kam to triafa, a teraz to prave preberaju, ze na kazdeho platia rovnake pravidla, ale skutocne neplatia..... ak by platili, tak je par hracov uz davno von z turnaja
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:42Od: Tomas_Smid_fan
tohle už se tu Nolka probíralo - hraje dost dlouho na to, aby věděl, že na kurtu za ním jsou lidi, takže pálit z otočky a někoho trefit z pár metrů s razancí je trestáno zcela poprávu.
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:01Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:20Od: Patik
Novak hrá dosť dlho nato aby vedel že po zápase sa podáva ruka rozhodcovi a on si vôbec neuvedomil že po zápase s Kečmanovičom mu tú ruku nepodal...
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:55Od: Blondie
A teď Tsi nadává proč?
Pardon, pohlédla jsem jinam :/
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:51Od: Blondie
Co se stalo na konci druhého setu Nick vs. Tsitsipas, prosím? Viděla jsem, jak Řek odpálil míček do publika. Ale proč tam Nick debatoval, prosím? Dík
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:55Od: Tomas_Smid_fan
nelíbilo se mu to, možná chtěl pro Cypa trest nebo větší.
Teď to Cyp nálil znovu z podání spodem, které se Gyrosovi moc povedlosmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:55Od: Tomas_Smid_fan
a už za to dostal fiftýn
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:57Od: Patik
on riešil ešte to že sám dostal warning a popritom ako riešil svoj warning tak dostal jeden aj Tsitsipas.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:55Od: Nola
co? Tsi viedol v tej hre a Gyros to nejakymi jemu vlastnymi, zvlastnymi udermi otocil na svoju stranu a vyhral ten set..... bolo to velmi zaujimave a poucne
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:56Od: Blondie
Já jsem hloupá, pardon. Myslela jsem konec PRVNÍHO setu!
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:59Od: Nola
ja pisem o druhom :D
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:47Od: Patik
Kyrgios podľa mňa ak nebude robiť blbosti a neporazí sa sám tak môže zabojovať o trofej s rovnakými šancami ako Djokovič.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:48Od: Tomas_Smid_fan
on si ty blbosti neodpustí...
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:56Od: Patik
hej no..on to potrebuje..ale vidíš s Krajinovičom sa ovládal..paradoxne Kyrgios robí blbosti a Tsitsipas dostáva warningy.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:58Od: Tennisfan77
Říkám Tsitispas má za mě šílený potenciál, dávál bych mu i 10 GS klidně.

Ale musí se zbavit toho fotra, šílené ho to brzdí
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:09Od: team.wta
10? A není to málo?smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:15Od: Tennisfan77
Na Rg nebude mít po big3 konkurenci, učí se na trávě, byl 2x v semifinále na AO, to ti přijde málo?
[ Reagovat ]
03.07.2022 09:10Od: Martan1
A co Carlito, má toho jsi zapomněl jako na konkurenci?
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:52Od: Tennisfan77
Kyrgios na to podle mě nemá, vyhrává jen proto, ze Tsitsipas hraje lejno, mě překvapuje, jak má Řek slabý servis, přičemž má něco přes 190 Cm a není schopny svoje gamy hrát easy

Servis je od Cecka silena slabina, měl by se vysrat na fotra a akademii toho klauna Patrika, najít si normálního kouče a začít hrát to, na co má
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:53Od: JohnB
smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:54Od: Ondrej2280
A presne to kyrgios robi a preto GS trofeje pre neho visia privysoko:))Pre TOP moze byt nebezpecny max do 3 .kola ,potom sa vybavi aj sam...samozrejme ak nie sam tako ho vybavi jeden z nich dvoch,v tomto.pripade teda Nadal..
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:36Od: Tomas_Smid_fan Petra
si může podat ruce s Bárou - jediný rozdíl byl, že nedopodávala 1.set a Bára 2.
Petra chybovala v důležitých momentech a byly to bohužel laciné nebo nevhodně volené, riskantnější údery, kvitovek bylo dnes také dost.
Ač Petra neudělala tolik dvojchyb, servis ji v nejdůležitějších momentech nepodržel. Ovšem větší problémy měla s returnem, kdy vyházela až 3 2.podání v řadě.
Pavlínka nehrála líp, ale vyrovnaněji a víceméně jí stačilo si počkat na chyby Petry, která jinak hrála svůj lepší standard.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:50Od: Liverpool22
smile souhlas, ale z mého pohledu je větší zklamání výkon a vyřazení Báry - Ajla byla dost hratelná. Navíc Bára zase přetaktizovala určité věci - pauza, medical. Petra bojovala a může odejít se vztyčenou hlavousmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:52Od: Tomas_Smid_fan
s tím souhlas.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:33Od: Patik
Ten Kyrgios to odsýpa..pozeral som asi tri gemy Nadala ty vole ten než si vytiahol trencle z análu Kyrgios odpodával celý set..inak Kyrgios má ten backhand úplne jak Fognini vždy stojí na backhande včas na oko nič okúzlujúce ale ten úder má švih silu a má to oči..hrá s úplnou lahkosťou akoby ani nepotreboval tréningy..strašný talent..
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:41Od: Ondrej2280
Tak pokial sa ti zda BH Kyrgiosa ako dobry uder,tak uvidis kam to budu hrat hraci ako Nadal a Djokovic..presne tam:)) A ano,kyrgios bude zachvilku 30 rocny,taky super hrac to je:))Player bez hlavy..:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:45Od: Tomas_Smid_fan
zbytečný blábolsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:47Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:45Od: Patik
Nadal to hrá do backhandu každému lebo iné nevie..

Bude 30 ročný taký superhráč to je ? to je akože čo za argument
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:11Od: Nola
ale vie, aj BH zlepsil a ma vybornu hru na sieti
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:18Od: Patik
chcem len povedať že Nadal to hrá primárne do backhandu aj Djokovičovi ktorý má najlepší backhand na okruhu..
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:36Od: Nola
uz nema, momentalne ma ovela lepsi FH, po operacii lakta, to uz nedokaze trafit takou rychlostou a presnostou ako volakedy po ciare a robi z neho ovela viac chyb ako z FH, dnes ma najlepsi obojrucny BH asi Sasha Zverev
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:56Od: Patik
Stále ma ten backhand taky ze s nim Nadala potiahne kde chce a aj tak mu to tam Nadal stále tlači..
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:21Od: turista
Djokovičuv bekhend je stále extratřída na okruhu.
[ Reagovat ]
03.07.2022 00:13Od: Ondrej2280
30 rocny talent:))tak to malo byt:))
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:48Od: dappe
Je to výborný hráč, minimálně na sledování. Tenisu by jedině prospělo, kdyby takové herní pojetí mělo více hráčů.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:31Od: JohnB
Muze mi nekdo vysvetlit, co tam zase dela ten sasek Kyrgios?
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:34Od: Patik
čo robí skôr Tsitsipas keď dostal warning aj on ?
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:27Od: JohnB
Kdyby tam byla misto Sonega Krejcikova, uz by mela tak 7. MTO podle me...
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:18Od: JohnB
Sonego je naprosto tragicky, to i Zdenda Kolar by tam
uhral vic.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:14Od: Holahej
Petro, 3.kolo, měla jsi na víc,..servis na vítězství v prvním setu, v druhém setu 9 BB, žádný proměněný, Badosa žádný BB v 2.setu.., smutné pro tebe, nebyla lepší, ale výsledek je pro ni, má 11 UE za zápas, jak říkal Mats po zápase v rozboru, Petra byla aktivní, mohla vyhrát, musí hrát chytřeji.., herní sporty vyžadují i cit pro hru, pro míč, pro úder, pro situaci, nelze hrát roboticky, bezhlavě, dělat tolik chyb..
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:39Od: Holahej
Petro, na kurtě vypadáš bojovně, sympaticky, že chceš zápas vyhrát, ale nejde to dohromady s tím, jak zahazuješ hlavně returny a o body vlastně v podstatě nebojuješ, nehraje se, ale odevzdáš sama body soupeřce, ony na to úplně čekají, sama se porazíš.., můžeš přece soupeřku překvapit i jinou variantou, aspoň občas,.. proměnit pár BB..
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:50Od: Nola
uz viackrat som sa chcela spytat, ale dnes mi to uz neda.... preco oslovujes svojich favoritov, akoby stali za mikrofonom a mohli ti odpovedat? prehovaras im do duse ako nejaka psychologicka, akoby sedeli oproti tebe niekde v miestnosti, pre mna nepochopitelne....
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:02Od: Drzymalski
Protože je to HolaHejsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 22:55Od: Holahej
..je to jen forma příspěvku, v jiném pádu.., není třeba v tom nic hledat ..

Petra, na kurtě vypadá bojovně, sympaticky, že chce vyhrát, ale nejde to dohromady s tím, jak zahazuje hlavně returny a o body vlastně v podstatě nebojuje, nehraje se, ale odevzdá sama body soupeřce, sama se porazí, může přece soupeřku překvapit i jinou variantou, aspoň občas,.. zkusit proměnit pár BB..
[ Reagovat ]
02.07.2022 23:10Od: Marduch
To ale jen kdyby na ni mezi zápasy čekal cukr a bič a ne lásky čas :-/
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:06Od: Tennisfan77 Sonego
Se posral už před zápasem, tohle bude rychlovka. Má problém trefit něco jiného než síť, ti Italové jsou neskutecni tragedi, zlatý Fognini smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:12Od: Patik
To je škoda sledovať ťahanie treniek z prdele trvalo dlhšie než hra na kurte..od Sonega som čakal viac ale nevadí..mozno sa aspoň zamysli nad sebou.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:17Od: Tennisfan77
Sonego se úplně složil, na tom kurtu vypadá vyloženě komicky, tohle je neskutecna ostuda co předvádí na GS.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:31Od: Mac
taktika veselky, povolit souperi ze zacatku provazek aby....smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:35Od: Patik
teraz som pozrel výsledok len na nete..no dobre že som to prepol.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:18Od: Ondrej2280
Nepisal si nahodou aky problem bude Sonego pre Rafu?:))
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:19Od: JohnB
To Kamilos pise vzdy a pak dela chytraka.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:21Od: Tennisfan77
Psal, souhlasím, nicméně Sonego hraje naprosto tragicky, což jsem nečekal před zápasem. Tohle je fakt ostuda, i takové zápasy na GS jsou. smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:41Od: Patik
tak čakalo sa že Sonego podá nejaký výkon v minulosti aj tu ale aj na iných povrchoch vedel zatopiť..s Federerom tu odohral tuším minulý rok slušný zápas..začal zle zápas a potom už sa viezol..
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:24Od: paddy
vždyť jsem říkal, že antukář nebude mít proti nejlepšímu antukáři šanci smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:57Od: Drzymalski
Zatím nejlepší špil ženského turnaje který jsem viděl. Petra se nemá za co stydět. V první sadě sice byla horší ale mohla brejk udržet do konce. Ve druhém se Badosa trápila na servisu aby to nakonec vždy nějak dotáhla. Petra hrála výborně, málo kazila. V koncovce se zdálo že jí docházejí síly. Rozhodly drobnosti.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:00Od: EllNino
Petra právě hodně kazila, hlavně na returnu, a celkově to bylo hrozně těžkopádné ... výkon z finále Eastbourne by na Paulu stačil, tohle ne, i když mohla klidně vyhrát 2:0 na sety
[ Reagovat ]
02.07.2022 21:01Od: Drzymalski
Tak jde o úhel pohledu. Jak se to vezme. Na svoje poměry se Petra nevyhazela. Držela se s Badosou v rallye a často byla lepší. Byla i celkem soustředěná. Méně ječení, méně chichotání a koulení očima do lóže směrem ke kochakowi. Petra mohla odejít se vztyčenou hlavou.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:55Od: SydneyOpen
Jako bylo by fajn kdyby Petra dotáhla Caro v počtu titulů (31) no ta Praha by mohla vyjít když se hecne.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:54Od: JohnB
Dneska Rafa v pohode 3:0, hraje zatim skvele.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:57Od: Nola
suhlas, dnes hra velmi dobre
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:02Od: Tennisfan77
Hlavně Sonego nemá hlavu na to aby vyhrál.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:05Od: Patik
Sonego úplne nič nula bodov.. S Federerom predviedol úplne iný výkon..nevadi na druhom kurte sa hrá zaujímavejší zápas Tsitsipas sa slušne rozbehol na tráve.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:08Od: Tennisfan77
Ja se podíval na první tři gamy a přesně vim jak to dopadne, takže jsem to přepl na Kyrgiose.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:13Od: Patik
Tak tak.
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:28Od: Marduch
Kamaráde zápas Fedexem už odval cas:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:36Od: Nola
to bolo vlani? ak ano, tak Fedex mal problem uz s Manarinom, ci? nevidela som zapas ich dvoch, ale ten s Mandarinkom si pamatam...
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:52Od: SydneyOpen
Škoda že se Petra nenarodila o 6 let později.. ach jo, když si člověk vzpomene jak brutálně našlapaná byla Top 20 v letech 2011 - 2014.... No co má říkat taková Aga nebo Caro ta si musela počkat až hračky jako Serena, Masha, Víka půjdou do ústraní aby mohla ten GS vůbec vyhrát...
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:37Od: EllNino Petra
Velká škoda prvního setu, ale bohužel to tam viselo ve vzduchu od toho dlouhého gemu na 3:1, pak ještě 2x se štěstím udržela, ale za stavu 5:4 klasicky vyházeno a už se to vezlo ...

Ve druhém setu zastavila ten herní propad, měla brejkboly, a nebylo jich málo, ale bohužel, return ke konci úplně odešel, v TB dala do kurtu jeden jediný :/

3. kolo je škoda, když uvážíme, jaké hráčky tu hrají druhý týden Wimbledonu ... ale na to se historie neptá, Petra je prostě nasazená hráčka číslo 25 a nemůže si vybírat soupeřky jako v dobách, kdy byla v top 10 (ono to stejně většinou ani nepomohlo :))

Co teď ... možnou motivací je vyhrát turnaj doma v Praze, ale nevím nevím, jestli se nahecuje ...

V Americe už nic nečekám, myslím, že to bude podobné trápení jako na antuce, Petřiných oblíbených turnajů z konce roku znatelně ubylo(New Haven, asijské betony), nevím, kde bude nahrávat nějaké body bohužel (čekám pár výher na US Open series, 3. kolo na US Open a do konce roku ještě nějaké semifinále na WTA 500 a konec sezóny)

Wimbledon prostě od roku 2014 není to, co to bylo pro Petru předtím ... a je to škoda, protože mezi lety 2010 - 2014 hrála vždy minimálně čtvrtinále, ale to už je 8 let :/ Mimochodem od roku 2015 do současnosti hrála čtvrtfinále na všech třech ostatních GS, jen na Wimbledonu ne, jaká ironie osudu, úplně se to otočilo ...

Moc tu chce a prostě není uvolněná ... a wimbledonský centr je pro ni spíš za trest :/

Hlavně ať ještě chvíli vydrží elán, titul snad pomohl
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:41Od: hanz
Prostě už všem hráčkám stačí stát v zatáčce při returnu a jakmile to tam nějak dají, tak mají vyděláno, to na Kvitovou úplně stačí, té které se to podaří tak nějak konstantně jí porazí. Kvítiny zbraně už jsou dávno známé a už Sasnovič kdysi říkala, že jakmile se dozvěděla o Kvítí jako soupeřce, tak trénovala de facto jen return ze zatáčky. A taky jí to stačilo. Takže tuhle metodu už praktikuje daleko víc soupeřek.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:42Od: Liverpool22
taky mi přijde, že ve Wimbledonu není uvolněná jako dřív - až moc chce - někdy to tak je, že v mládí se člověk lépe uvolní, nic neřeší a s věkem už o všem více přemýšlí - "má broučky" v hlavě což při tenisu spíše škodí....
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:50Od: SydneyOpen
Je to pro ni těžký. Nějaký malý titul pro ní nikdy nebyl cíl ani motivace (snad kromě Prahy 2018) a na nějaký velký titul už to asi není
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:31Od: RFanousek
Jako že uvědomte si, že od toho titulu v roce 2014 je Wimbledon jejím nejméně úspěšným GS.
Od té doby tu nebyla nikdy ani ve čtvrtfinále a pouze jednou ve čtvrtém kole.
Zato byla ve finále AO, semifinále RG a dvakrát ve čtvrtfinále UO.
Zvláštní...
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:32Od: SydneyOpen
Sama si na sebe šije strašně velkej tlak. Chce tu moc moc uspět. Je vidět jak je v těch zápasech hrozně nervózní...
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:32Od: hanz
Proměna trávy.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:31Od: SydneyOpen
No nic, holt bude víc času na Tour de France.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:28Od: magnus
Tak pekna Paula to napokon vyhrala,teraz ešte zdolat Halepovu a bude to ok.Sanca je velká.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:24Od: paddy kurz 3,25 na Badosu se vyplatil
to se vyhrálo samo
smile smile

pak že ve Wimbledonu není value, jak říká kamoško Kamilos chodící s bílou tipovací holí (bílá ale k Wimbledonu patří)

Badosa letí v dalším kole
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:41Od: lars
Kamilos na TP jeste pise ? Dlouho jsem od nej nic necetl , pokud nema jiny nick
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:22Od: paddy
asi nečteš TP (dole) smile

přečti si párkrát TP a je z tebe JUDr. jako víno smile
https://www.youtube.com/watch?v=jdy68RCEc9M
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:37Od: lars
nectu na TP vse.
Tennisfan77 je Kamilos ?
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:24Od: RFanousek
Škoda, ale držela se. Překvapila mě, že hrála vyrovnaný duel s tak vysoko postavenou a mladší soupeřkou.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:25Od: hanz
Mně, ne, Badosa na trávě fakt není extratřída. Stačilo returnovat.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:26Od: EllNino
ani nemůže být, když na ní skoro nehrála ... naopak si myslím, že jí to tu slušně vyhovuje
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:27Od: hanz
To uvidíš příště, tipuju, že Halepka jí nandá 6:3 6:2.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:27Od: EllNino
neřekl bych, hrají dost podobný styl hry a Halep tráva sedí
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:28Od: SydneyOpen
Tak to se jí to hraje.. antukový tenis na ultra pomalé trávě
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:30Od: hanz
WB už dávno není co býval, slabý odvar trávy.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:23Od: SydneyOpen
Pennetta USO 2015, Kuznetsova RG 2014, Robson AO 2013, Jankovič Wimbledon 2015, Osaka AO 2019, Barty AO 2020, Konta Wimbledon 2019, Venus USO 2017. Petra tyhle heroické zápasy na GS vůbec neumí a skoro vždy je prohraje... Ach jo
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:24Od: EllNino
Naštěstí zvládla Venus 2014, Mashu a Viku 2011, Kanepi 2010 ... :) ale je pravda, že na GS tyhle zápasy obvykle prohrála
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:26Od: SydneyOpen
No mrzí to. Jasně French Open 2014 nebo Australian open 2013 by nejspíš nevyhrála, ale třeba Pennetta na US Open je strašná škoda. Tam se Petra konečně v New Yorku chytla a v SF čekala marná Simona a ve finále Vinci... To hodně mrzí
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:31Od: SydneyOpen
Ale zas si vždy vzpomenu na Viku co ona dokázala ve finále US open 2x prohrát...
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:24Od: hanz
Protože má českou labilitu. Pochopte to už. Píšu to tady celou dobu, nikdy z těch zahraničních tenistů není tak labilní jako Češky. smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:25Od: EllNino
Hele, na dva Wimbledony a jeden RG to stačilo :) Tak hrozný to nebude
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:26Od: hanz
V prvním GS bylo mládě, se kterým se nepočítalo, ve druhým dostala oblíbenou kořist v podobě Bušárový, v roce 2019 už byla marná, Osaka jíumlátila na servisu a když né, tak se vyházela obdobně jako v tomto zápase.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:28Od: EllNino
to jsou kecy, titul jako titul :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:33Od: hanz
Ano, tituly to jsou, to přeju, ale to jak k nim došla, je také důležité. :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:29Od: team.wta
Už ti, hanzíčku, zbývá jen Maruška. Pak budeš mít pár týdnů klid.
Zajeď na turnaj do Prahy a rozdávej tam tyhle své pseudorozumy.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:32Od: hanz
Já jsem v poho, zase jsem si trochu zanadával, šlo jen o to, kdy to přijde, přišlo to brzy, ale u těch našich mi to nepřekvapuje. A Marie? Ta mi tak nějak nebere, takže pro mě to tak nějak skončilo, jako obvykle na GS v podání našich - zklamáním.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:33Od: paddy
kolik stojí dětský lístek?

lidi se rádi složí smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:34Od: hanz
Nechystám se tam. Ale díky za nabídku. :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:21Od: hanz
Kvitová - vymeteno, k tomu není co říct. Badosa, která se tam pohybovala jak koza na ledě bude ještě dlouho vysmáta, ta ani neví, jak to uhaluzila, respektive, jak jí byl zápas darován. Když šlo o podání v prvním setu, Kvitka marná,na returnu to šlo, když šlo ve druhým o podání, tak dobrá, na returnu marná. Prohrála si to sama, Paula pojede v příštím kole, Halepka si na ní smlsne.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:21Od: misa
Přijede Petra ještě příští rok?
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:22Od: hanz
Ať už to zabalí, pro fanoušky už to není snesitelné.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:23Od: EllNino
minulý týden vyhrála WTA 500, kolik holek to dokázalo ve 32? :))

Dneska to nevyšlo, ale důvod končit fakt není (pokud Petra sama nechce)
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:24Od: Liverpool22
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:24Od: SydneyOpen
Bude chtít, ale je příšerně přemotivovaná. Tak strašně moc chce uspět až jí to škodí
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:20Od: dadaft
ach jo smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:20Od: SydneyOpen
No, tohle byla velká šance. Badosa moc nebezpečná nebyla. Velká škoda, tyhle zápasy Petra na GS prostě hrát neumí...v drtivé většině je prohraje...
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:23Od: hanz
Badosa k smíchu. Stačila jí hra na jistotu, žádné vítězné údery. Stačilo bohatě, ale to na Kvitovou stačí obyvkle, takže žádný super zápas to od ní nebyl.
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:18Od: com
Kvitova zrala na duchod smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:18Od: EllNino Tenhle zápas se dal v pohodě vyhrát 6:4 6:4
Ale Petra řekla ne :))
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:20Od: JohnB
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:21Od: SydneyOpen
Místo toho aby zúročila zkušenosti tak naopak dneska hrála jak teenager
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:33Od: Mac
presne, bylo to ale uz jasne, ze petra prisla prohrat, uz po tom rebreaku na 3/3 v prvnim....
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:37Od: EllNino
žádný rebreak na 3:3 nebyl
[ Reagovat ]
02.07.2022 20:13Od: Mac
mas pravdu, mea culpa... prisel jsem za stavu 3/1, videl par kiksu kvitky a kdyz to bylo 0/40 za stavu 3/2, usoudil jsem, ze dnes nema sanci a sel koukat na juniory... vratil jsem se pak na tb a myslel, ze badosa se vratila na 3/3....
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:17Od: SydneyOpen
Ne ona prostě nezreturnuje
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:15Od: EllNino Bez returnu
se vyhrát nedá, nechápu, kde ho nechala :/
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:16Od: paddy
v dnešní době drahých energií je třeba i return šetřit na důchod smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:17Od: com
tak se vybrec smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:14Od: SydneyOpen
Tvl Petra není schopná vrátit return do hry, strašný...
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:15Od: polika
Katastrofalni dnes
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:14Od: JohnB
kolik servisu po sobe uz Petra nedala pres sako? 50?
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:13Od: JohnB
S tim, jak Petra returnuje druhy set je tiebreak predem
hotovy bohuzel ????smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:13Od: dadaft ((( pojď )))
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:07Od: JohnB
Badosa udelala Isnera
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:06Od: JohnB
Petulo pojd ale uz na ten break
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:02Od: paddy jsem zvědav jestli bude TB
nebo Badosa oplatí Kvitové výsledek 7:5 7:5 z AO20? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:06Od: paddy
už je to 5:5 a 2. set začíná vrcholit smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:12Od: paddy Re: 6:6 - pohoda, klídek, TaBáček
smile
a teď posledních 10 minut?
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:07Od: petrulinka
Tak možná to dopadne, jak píšeš
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:53Od: com
Kvitova zahazuje jeden brejk za druhym.. Jen bych doplnil, ze to ji bude jeste mrzet smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:51Od: JohnB
u Petry bych dovolil, aby mela 0:100, stejne by nebreakla.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:44Od: EllNino Wimbledon muži i ženy
Turnaj nenasazených :))
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:04Od: petrulinka
A proč by se nasazení měli snažit, když se neudělují body?
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:06Od: EllNino
to samé snad platí o nenasazeých ne? Wimbledon není žádná výjimka, nenasazení dominují na většině turnajů :D
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:44Od: Liverpool22 Petra postoupila
tak jedna PETRA přeci jen dnes postoupila - Pegulka končí a tím pádem bude super OF Rybka s Martičsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:52Od: Alien
Uf, tak to nakonec klaplo? Po 1.prohraném setu jsem Petře už nevěřil! Velká gratulace k postupu do dalšího kola!
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:09Od: petrulinka
Jestli myslíš Kvitovou, tak ta ještě hraje a je minutu před vypadnutím
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:41Od: Jimbo Pegula ven bohužel
Teď vyhučela jediná sympatická Američanka. Jessica Pegula. Martič mne docela překvapila.

Iga to podle mne nezvládla v hlavě!
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:40Od: Liverpool22 RYBKA + ALIZE SUPER!!!
holky bravo a velká gratulacesmilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:39Od: petrulinka
To je hrůza, krásně vypracovaná výměna, míč ven, neuvěřitelné
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:36Od: paddy Cornet(to) - zmrzlinové srdce má... [ Reagovat ]
02.07.2022 18:36Od: paddy
smile smile smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:38Od: paddy Re: Cornet(to) sladké srdce má...
smile smile smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:37Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:38Od: Patik
ona by bola nádherná keby nemala nos jak Majkl Džekson.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:44Od: Nola
ona je ale jedina, ktora sa neboji hlasat pravdu, ci uz ohladom covidu, co sa dialo na FO... alebo vylucenia Noleho z AO... ostatne hracky drzia hubu a krok, aj ked uz aj na Slovensku povedal jeden minister voci ockovaniu 3 x a dost....
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:00Od: Patik
čítal som niečo..a vážim si jej úprimnosť..nerozumiem ale prečo sa aj viacerí ľudia alebo hráči boja otvorene hovoriť o tom ako sa veci majú a čo sa deje niekde v zákulisí turnaja..dnes robia politiku média v podstate hýbu svetom a športom..počas turnaja sedia tam na riti plná miestnosť novinárov z rôznych kútov zeme a vypytujú sa častokrát blbosti..Takéto veci treba riešiť a priamo na place a nech sa o tom píše nech otvoria ľudom oči....hmm trošku som to precítil..
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:17Od: Nola
nie su tam hlavne novinari - anglasaski, trebars dnes ma potesila vyhra Amandy Anisimovej, nikto ju nepretlaca, ako jej superku, ktora uz vlani hrala na GS na centri a trebars Simona - ktora ma dva tituly hra stale na vedlajsich kurtoch, dnes konecne dali Petru na centr, ale to mozno iba vdaka superke, skoda, ze sa zastreluje....
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:28Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:34Od: Dobry-den
Zapomeňte na přeceňovanou Češku.

Iga je venku. smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:31Od: JohnB
ted cekam 6:1 Badosa
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:30Od: RFanousek
V tomhle gamu se krásně ukazuje, jak hráči prostě nejsou schopní odhadnout dopad míčku i když to mají přímo pod nohama. Tak je to rychlé.
Obě si vzaly jestřába, a v obou případech byl míč celým objemem na lajně. Nic těsného.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:30Od: petrulinka
Aneb jak vyhodit všechny brejkboly, hrůza
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:30Od: com Alize Cornet
smilesmile snad uz to dotahne do konce
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:30Od: SydneyOpen
Iga asi venku... raději nechci vědět kdo vyhraje, druhý týden bude připomínat turnaj ITF.... Raducanu hadr
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:30Od: misa
Maruška smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:32Od: SydneyOpen
To by šlo smile hlavně ne třeba Tan proboha..
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:29Od: Mony Peťa
Pomalu na odpis.. Nejen levacka, už neslouží i oči.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:18Od: EllNino Centr
To je antuka? Takhle pomalý ho teda nepamatuju
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:18Od: JohnB
a hele mistni chytrak smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:18Od: SydneyOpen
Mně to přijde pomalý už tak 7-8 let....
[ Reagovat ]
02.07.2022 19:52Od: Mac
zpomalili to hned jak skoncil lendlsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:19Od: SydneyOpen
Stačí se podívat jak to lítá v Eastbourne nebo Birminghamu, absolutně neporovnatelné. Taky jak ta tráva vypadá. Je Sobota a už je to hlína
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:37Od: Patik
to sa čakalo potom čo zaviedli tréningy na centry..pekná blbosť..
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:17Od: SydneyOpen
Moc nevěřím že otočí. Dneska to byla možná poslední šance porazit ještě někdy hráčku Top 10 na GS..
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:19Od: petrulinka
Já taky ne. To podání je hrozně, vůbec si s ním neumí pomoct. Jdu na zahradu uklidnit se do zeleně
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:16Od: paddy
neztrácejte čas u zápasu dvou nefavoritek a radši přelaďte rádia na Swiatek
tam to bude ještě napínavé, bitva o 38. rovnoběžku, další korejská válka smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:17Od: paddy
Cornet si ve 2. setu vzala zpátky brejk a teď by měla pořádně utáhnout smyčku smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:27Od: paddy Re: Swiatek kolabuje
druhý ztracený servis v řadě

Good times never seemed so good
so good, so good, so good!!! smile smile smile

https://www.youtube.com/watch?v=hCDFFsckc_c&t=31s
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:31Od: paddy Re: 3. ztracený servis v řadě
smile smile smile

Cornet jde podávat na vítězství...
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:18Od: SydneyOpen
Alize už ví jaké je to rozdrtit favoritku, taková Serenka Korneto nemůže ani cítitsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:19Od: Ela-fon-isi
Už jsem přepla a je to parádní zápas a bez nervů z Petry!
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:19Od: Liverpool22
Bohužel jdou současně 4 hodně zajímavé zápasy - Iga, Rybka, Martič a naše Kvítí
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:15Od: petrulinka
Badosa, když má nalito, je vítězný úder, Petra klasicky nalité míče vyhazuje do autu nebo do sítě. A proto to vypadá tak, jak vypadá.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:15Od: Alien
Po tom, co předvedla v 1.setu s tím italským trpaslíkem a hlavně ve 2.setu s tou absolutně neškodnou Rumunkou, se snad ani dnes nedalo nic jiného očekávat!
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:13Od: RFanousek
Klasicky dvojchyba na závěr smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:12Od: SydneyOpen
Hm tohle se uhrát dalo. Badosa až na podání nic nehraje. Doufal jsem že dneska Petra ukáže větší zkušenosti s travnatým povrchem.... Obrovská škoda
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:12Od: petrulinka
To je prostě neuvěřitelné. Tak to zmastit umí snad fakt jen Petra
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:12Od: misa
Po nadějném startu začala Petra sypat spoustu zbytečných chyb včetně dvojchyb...
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:13Od: petrulinka
Přitom naprosto zbytečně. Vůbec nechápu, proč.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:15Od: SydneyOpen
Zase nervní jako prasesmile bohužel stejně jako každý Wimbledon od roku 2014...
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:17Od: Ela-fon-isi
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:10Od: SydneyOpen
Do pr. proč to furt hraje ty míče na soupeřku
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:11Od: petrulinka
Bo je koza
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:09Od: petrulinka
Kristepane, katastrofa smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:09Od: RFanousek
Kvitovou jsem dlouho neviděl hrát, ale je normální aby každý druhý backhand byl dva metry v outu?
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:08Od: com
A teď otocku z 3:5 na 7:5 smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:08Od: SydneyOpen
Backhand vůbec nefunguje
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:06Od: hanz
Kvitka to zas zbabrala, pokolikáté už? Je namydlená, bohužel. Wimbl bez Češek už bez mé účasti.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:07Od: misa
Ještě můžeš nadávat zítra :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:07Od: RFanousek
Ještě Jirka Veselý je v pavouku smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:08Od: Alien
Normálně jí zase mázlo! Ostatně jako vždy!
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:04Od: paddy
Badosa konečně proměnila BB (až sedmý), 5:5
teď už to půjde smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:05Od: EllNino
Máňu v podprdě ti to už nevrátí ale :D
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:03Od: com Peťulka Kvitovic
smile
Nadosa promenila brejk v pravou chvili smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:06Od: Blondie
Je fajn, že jsi tu a fandíš smile
Zase jako chápu, nikdo jiný už ti tam nezbyl ;D
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:03Od: SydneyOpen
Dalo se to čekat no smile bohužel
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:09Od: Blondie
A teď Badosa 1. set.
Ani TB nebude... :/
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:02Od: hanz
Kvitka bez podání, bez úderové jistoty, to bude prohra.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:01Od: petrulinka
Asi něco nechápu. Když teď začala Badosa podávat, Petra jí vrátila míček pod nohy, Badosa se jen ohlédla, nikdo nic nehlásil, Badosa si vzala jestřába, míč byl dobrý, tudíž bych myslela, že bude mít Petra fiftýn, ale Badosa znovu podávala. Nechápu.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:04Od: Blondie
Já myslím, že Petin return byl do autu, ale out byl hlášený na její servis.
Jenže Badosa tvrdila, že to bylo IN a měla pravdu.
Takže Badosa měla právo na nové podání.
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:06Od: petrulinka
Podle mne nikdo nic nehlásil
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:04Od: polika
Taky me to zmatlo, ale asi hlasili opozdeny aut na servis badosi, ktery byl in.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:55Od: Blondie
Teď ji brejkni, Petíku.
Na doservírování ti nevěřím.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:57Od: Blondie
Ach jo, teď nastane trága...
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:01Od: Blondie
Jak jinak. Taková blbá chyba :(
[ Reagovat ]
02.07.2022 18:03Od: Blondie
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

Takže znova, tentokrát psychická výhoda Badosa.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:52Od: Blondie
Néééé, omg
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:50Od: paddy Cornet(to) dnes Polákům zhořkne
Cornetto má každý rád... smile smile smile

https://www.youtube.com/watch?v=Yx_kA2Iua4s
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:54Od: Liverpool22
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:45Od: paddy Kvitová 4:2
3,25 na Badosu, tzn. value smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:46Od: Blondie
Asi neznají Peťu, tohle nedoservíruje, i kdyby ty dosavadní BB od Badosy odvrátila.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:51Od: misa
Když nevíš co s penězma...
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:42Od: Blondie
Pěkný, ale ještě A a míček navíc, Peti
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:41Od: hanz
Kvitka už má blackout.smile To brzo.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:38Od: zfloyd Petra
už to je zase tam, ty nervy , dvoumetrové auty z jasných pozic , nějaký ten DF
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:37Od: Blondie
Badosa se bohužel hodně rozjíždí...
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:33Od: Blondie
Petro, už to proměň!!!
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:28Od: polika
Kdo spolukomentuje na eurosportu zapas Petry? (Eng verze) dekuji
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:20Od: Mony Peta
Zatím to jede jako po másle.. Snad se nezasekne jako proti Bogdan
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:23Od: Blondie
Si piš, že zasekne.
Takhle nebude hrát furt.
Je třeba využívat každou šanci, aby si vytvořila polštář pro propad.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:26Od: Blondie
Hm...
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:31Od: hanz
Ho.no, už jí nahrává.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:18Od: paddy Kvitová
tak co lidi? jste nervózní? smile

Peťana už skoro 5 let neporazila top10
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:20Od: EllNino
Barty Doha 2020
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:26Od: paddy
na GS
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:29Od: misa
Ženský tenis je nepředvídatelný. Kolik hráček top 10 zdolala v životě Raducanu? Po Wimbledonu by měla být na 10. místě.
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:32Od: Blondie
Letos porazila Sabalenku, ne?
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:20Od: Blondie
Já už si dala prášky na uklidnění
tak jsem vyčilovaná
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:49Od: EllNino Amanda
Bomba :)
Harmony Tan další :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:52Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:53Od: misa
:)
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:55Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:48Od: hanz
Korýsek se nám psychicky rozpadnul a teď už šup do letadla.
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:36Od: paddy Tan gang
tato holčička již vyprovázela Serenu v 1k smile smile

https://www.youtube.com/post/Ugkxb6PEInhN_uUkeeXpz3dXLDrUjXNjJXr2
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:35Od: paddy Bublik - takto se to nedělá
smile smile
https://twitter.com/Wimbledon/status/1542862387098910726
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:11Od: hanz
Tak Anisimova, Gofice, šup, zdržujete!
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:21Od: misa
Amanda otáčí smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:25Od: hanz
Je mi to jedno, která vyhra, obě jsou nesympatické, hlavně ať nezdržujou.
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:26Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:27Od: SydneyOpen
Hodná holka takhle Petru stihnu smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:29Od: hanz
Zato Halepici ne, ta jede jak namydlenej blesk.
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:02Od: Tennisfan77 Wimbledon
To je ráj pro sázkové kanceláře, tam nejde trefit lautr nic, po týdnu zkoušení jsem to radši zabalil. smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:12Od: lars
ani vysledek zapasu s Jokerovicem si netrefil ? :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:16Od: Tennisfan77
Spíše se snazim hledat trosku hodnotu v těch tipech, konkrétně u Djokovice jsem měl -8.5 to vyšlo, ale jinak je to tragédie, Garin vyučuje na trávě, Kubler taky, komedie
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:20Od: hanz
Ponožka už je slabý odvar mladší smradlavější Ponožky. Garín se za chvíli dovyučí, stačí někdo, kdo umí podávat a je OUT.
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:33Od: Tennisfan77
Jasný, ale obecně je to pro mě letos šílený turnaj, už to nehraju. Klasicky držím úspěšnost tak na hranici 55-60%, ve Wimbledonu mám od začátku turnaje 27%, což je šílený propad.
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:57Od: soloo
tak to jo. tu asi skor longshoty
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:55Od: Tennisfan77
Jebu na to, jsem vybral bank a počkám na betony smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 17:16Od: paddy Re: dej si Žabku na vítězku
smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:20Od: Krisboy
Bářin tenis se mi obecně moc líbí, ale to chování...? S tím se nikdy nesmířím a její porážka mě moc nemrzí. Alje gratulace, Báro ty se zamysli, co by tomu řekla Jana smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:31Od: Liverpool22
smile Bára by měla něco změnit. Brát si v každém zápase po 2. setu cca 10-15min. pauzu + když prohrává medical je dle mého názoru trošku překombinované - taktika je krásná věc, ale nic se nemá přehánět.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:33Od: hanz
To je její klasika - všiml jsem si, že to začíná houmrany, pak se přidá pauza a pak MTO. Evergreen, dělání si alibi, no. Nic víc bych v tom nehledal, věděla, že to prostě projede, tak si to chtěla pojistit.
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:03Od: team.wta
A tvoje klasika je, že vylezeš po prohře Češky. Doufám, že Petra, Maruška a KrejSi smile ti dají šanci vylézt s pseudomoudry až příští týden.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 16:55Od: Blondie
smile

Až v srpnu :D
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:18Od: zfloyd Bára
po prvním setu úplně rezignovala na aktivní hru a začala hrát totálního zanďoura a stím se vyhrávat nedá smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:20Od: Petr_Fisk
Jj přestala si věřit a to se proti Ajle nevyplácí.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:23Od: tommr
dnešní zápas mi připomněl Bářino vypadnutí s Parry na FO. Jeden solidní set a pak už jen ospalej pěší tenis, kterej nestačí ani na průměrné hráčky ... smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:24Od: EllNino
nojo, chce to čas ... ono si to sedne
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:27Od: hanz
Takovejch zápasů bude mít čím dál víc, prožila si jednu nej sezonu a tím to tak bude hasnout. Bohužel.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:28Od: EllNino
možná, já rozhodně závěry dělat nebudu, to se nevyplácí
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:31Od: hanz
Můj závěr, prostě už to bude taková plácaná. Obdobně jako u Plíškové, tam je GS tak možná Comíkovo mokré přání. Mimochodem, už pogratuloval Boulterce k vítězství nad Kájískem a dnešním propadákem s Číňankou Tan? Že jsem ho tu po té prohře nezahlíd. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:25Od: Liverpool22
celkově hroznej zápas: errors Bára 34 - Alja 26 a winners Bára 26 - Alja 16. Takže zápas o chybách, kterých bohužel Bára udělala vícesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:16Od: lukassb
No tak oba matchbally odvraceny s totalnim haluzem. Bohuzel..ale Bara dneska nehrala krome prvniho setu nic zazracnyho.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:16Od: hanz
Obě hrály haluz, příště vysmahne i ta Australanka.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:19Od: Jimbo
Ještě že nehrají na 3 vítězné sety - vidět takové šmrdlání a pinkání - to by byl docela vopruz.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:22Od: hanz
Přesně, nezáživné. Obě kazily, jedna se jen bránila, ta druhá do toho bušila bez většího efektu, žádné pěkné zakončovačky, jen errory.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:24Od: EllNino
co chceš v tom větru hrát za zakončovačky, důležitě bylo dát míč přes ...
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:26Od: hanz
Bylo to šmrdlání.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:14Od: Mantra fertig
Zwanzig.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:13Od: EllNino Sorry, ale tam byl dvakrat aut ...
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:15Od: Grape
Taky se mi zdálo. Vlastně dokonce třikrát - při prvním brejkbolu druhé podání i následující míč a při druhém ten poslední úder Alji taky. Nicméně vždy je možné, že to kamera zkreslí...
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:17Od: EllNino
no minimálně jeden z nich aut byl určitě (ne, nejsem Kvěš) :DD

Ale Iga ve 4. kole a letos bez bodů, prostě je to takové sterilní, i kdyby se přetrhly, mají prostě nulu a ještě si pohorší, stupidita :)
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:04Od: hanz
Krejča předvedla další ze svých humusů, ani labilku Tomljanovič nedokázala porazit, to už je vážně špatný.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:10Od: Mantra
Ještě hrají
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:16Od: hanz
Hahaha...
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:03Od: Mantra tip
6.2 a Fin

Po zásluze. Uvidíme.
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:08Od: Mantra
Tak ne...
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:50Od: Mantra začíná
Mi dost vadit ty její medicaly. Imo nejen mě. Ta se stává hodně nesympatickou hračkou. Na tom jejím chování je vážně něco špatně. Nevěřil jsem tomu moc. Ale vypadá to že je v hloubce trochu zkažená.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:52Od: JohnB
trochu?smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:58Od: Mantra
Byl jsem opatrný, abych tady nepopudil dav. smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:52Od: misa
Na okruhu asi oblíbená moc nebude.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:58Od: Liverpool22
to asi ne. Nejdřív pauza cca 10min. po 2. setu, pak medicalsmile, ale fandíme dálsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:49Od: Grape ...
Ty Bářiny MTO... smile
Samozřejmě člověk to nechce odsuzovat, nevíme jak jí je, ale děje se to tak často za nepříznivých stavů, že jí to fakt dost ubírá na sympatiích.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:44Od: JohnB
Klasika - MTO Krejčíková smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:43Od: hanz
Další level:
- Příprava půdy pro prohru - kotník.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:31Od: tommr Bára Krejčíková
je vidět, že nemá natrénováno. Naplno vydrží hrát jen jeden set ...
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:33Od: hanz
Tak tak, ani jedna si nezaslouží postup, nezáživný tenis, spousta chyb.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:29Od: hanz
Krejča
- Jakmile začne sázet jeden houmran za druhým, je čas vsadit proti ní. Z toho už se nevylíže.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:32Od: Petr_Fisk
Zase si ty kalhoty natáhni, ať se nenachladíš.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:33Od: hanz
Však uvidíš to točo a těch houmranů, tipuju to na nejmíň 5.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:35Od: lars
a uz si vsadil na prohru Bary v zapase
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:36Od: hanz
Jojo, je to jisté.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:55Od: lars
kolik penez si vsadil ?
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:28Od: dadaft
Nutno říct, že v závěru setu hrála Ajla neskutečně, některé výměny byly nehratelné, závěrečný return třešnička ...........
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:27Od: SydneyOpen
No Bára začíná kupit chyby a Alja teda neskutečný return na SB...
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:03Od: Petr_Fisk
Harmony...smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:25Od: paddy
Je otázka, která dnes bude potřebovat Harmasan smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:02Od: Liverpool22
Harmony Tan smázla Boultersmile a postoupila rychleji než naše Bára.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:34Od: Ela-fon-isi
Štěstí je nakonec nejdůležitější věc.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:01Od: zfloyd
Tan ta výhra nad Serenou nakopla tak , že už je v osmifinále
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:03Od: Liverpool22
smile přesně - Tan je nyní na vítězné vlně.
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:58Od: paddy
Mám pocit, že ty tři tipy dopadnou obráceně.

Badosa v rozhovoru vychytrale přesunula pozici favoritky na Kvitovou, takže nemá, co ztratit.

A kdo myslíte, že vyhraje šlágr dne?
Kyrgios.
Vypadá to tak, a proto ho tipovat nebudu. smile

Diváci budou chtít znát ještě jednu odpověď.
Komu pošle Tsitsipas smsku? smile

https://www.youtube.com/watch?v=5OLe4dwKtMs&t=9s
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:06Od: Blondie
prosím, co jsou ty narážky na sms?
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:09Od: Krisboy
Badosa nemusela nic přesouvat, Petra je favoritkou.
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:44Od: zfloyd Bára
se dostává do pohody ,ale může mi někdo vysvězlit toto
všechny tenistky hrají v šatečkách , tílkách , některé dokonce jen v podprdách ,ale Bára jako jediná má tepláky a teplou mikinu - to je jí taková kosa?
vypadá jak kosmonaut z jiný planety
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:52Od: Liverpool22
Bára prostě není šatičkovej typ - taky se mi její úbor nelíbí, ale není sama viz. včera Sakkari nebo Ostapenkosmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:52Od: Krisboy
Asi je holt zimomřivá a více oblečená je zřejmě i kvůli prevenci zranění...
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:53Od: Blondie
Hele, nevíš.
Blbě řečeno, třeba má po delší pauze pocit, že nemá pěkná a pevná stehna a než aby se ukazovala v sukýnce a furt myslela na to, jak to vypadá a nesoustředila se, raději si vezme capri :)

Ale jak říkám, jen třeba.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:04Od: Petr_Fisk
Asi jí to vyhovuje a je dost silná jít si svou cestou.
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:38Od: Ela-fon-isi
smile To se mi na Báře líbí, že je jí jedno, zda zapadá.
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:41Od: dadaft
Jako není to špatný .....
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:30Od: George_Renel
U Báry vidím velké záblesky loňské formy. Snad to bude pokračovat.smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:32Od: Krisboy
Přesně tak. Ale s tím nadhozem při servisu to přehání, je to trapné.
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:40Od: SydneyOpen
Jojo hraje pěkně, ale tohle mě prostě štve
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:51Od: Krisboy
Občas se to stane každýmu, ale dvakrát třikrát v každým gemu? Třikrát při jednom servisu? smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:06Od: Petr_Fisk
Přesně.
Vrací se jí jistota a zase to po delší době začíná pěkně "švihat".
[ Reagovat ]
02.07.2022 14:18Od: Petr_Fisk
Tak jsme to přechválili, pořád kazí víc než byl její standard.
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:23Od: Krisboy
Bára i Petra dnes vyhrají smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:04Od: tommr Bára Krejčíková
vypadá to že Báru budou vysílat na smile Eurosportu ... smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 08:39Od: Esgalnor
Proc ty zapasy zacinaji tak pozde? Klidne by mohli hrat od desiti, aspon by se neprekryvalo tolik utkani a v pripade deste nehrozil tak velky skluz.
[ Reagovat ]
02.07.2022 10:19Od: vavrinec
Angličan? Od deseti? Angličan v deset vstává a v jedenáct snídá! smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:07Od: tommr
ráno začínají příliš pozdě, večer zase končí moc brzo. Ještě že už zrušili tu volnou neděli ...
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:37Od: Grape
Tak ono jde taky o kvalitu trávy, která by asi po 14 dnech nebyla úplně optimální, kdyby tam hráli každý den od rána do večera. Už tak to ve finále nebývá žádná sláva.
[ Reagovat ]
02.07.2022 06:22Od: Mayo
Vamos Rafa

Kyrgios 3-1 Pišta - Kyrgiosa tipujem až do finále
[ Reagovat ]
02.07.2022 07:10Od: com
Vamos Badosa smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 07:58Od: baba
no fuj, proti našemu kvítí ...
[ Reagovat ]
02.07.2022 08:29Od: Grape
Com fandí vždy proti Petře.
[ Reagovat ]
02.07.2022 10:03Od: Blondie
Ale jen navenek.
V srdci to ma jinak smile
[ Reagovat ]
02.07.2022 10:53Od: Tomas_Smid_fan
Patří k jejím nejvěrnějšímsmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 12:54Od: Blondie
smilesmile
[ Reagovat ]
02.07.2022 13:10Od: Petr_Fisk
Určitě má pokojík oblepený jejími fotkami a její bystu na oltáříčku.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist