Češi ve Wimbledonu dohráli. Poslední naděje Nosková nezvládla bitvu s Anisimovovou

VČERA, 22:35
Aktuality 295
WIMBLEDON - Linda Nosková (20) byla poslední českou nadějí ve dvouhře v letošním ročníku Wimbledonu a skončila v osmifinále. V něm prohrála 2:6, 7:5, 4:6 s Amandou Anisimovovou (23), přestože měla náskok brejku v rozhodujícím setu. Své grandslamové maximum tak nevyrovnala a Američanka ve čtvrtfinále vyzve nenasazenou Anastasii Pavljučenkovovou.
Profily hráčů
Linda Nosková bojuje o čtvrtfinále Wimbledonu (© MIKE HEWITT / GETTY IMAGES EUROPE / Getty Images via AFP)

Nosková – Anisimovová 2:6, 7:5, 4:6

Obě aktérky nastupovaly do osmifinále ve výborné formě a dle očekávání se okamžitě od prvního úderu snažily dostat soupeřku pod tlak. Anisimovová byla pod zataženou střechou od základní čáry mnohem jistější než Nosková a zaslouženě brala úvodní sadu.

Američanka v prvním gamu zlikvidovala manko 0:30 a pak byla lepší v klíčových momentech, když sebrala Noskové hned první servis a následně odvrátila dvě brejkbolové hrozby. Anisimovová si náskok pohlídala, a dokonce set uzavřela již na returnu, přestože Nosková na vlastním podání vedla už 40:0. Česká tenistka vyrobila devět winnerů a 15 nevynucených chyb, s čímž nemohla konkurovat.

Nosková se nenechala rozhodit a svůj výkon naopak pozvedla. Ve druhém dějství se mohla značně opírat o vynikající servis. Ve třetí hře srovnala z 15:40 na shodu, dostala se k brejkbolu a ten díky výborné obraně a následnému tlaku proměnila. Soupeřce poprvé prorazila servis a vedení si hlídala. Set však nedokázala dopodávat a Anisimovové dovolila srovnat na 5:5. Nosková však zareagovala rebrejkem, na druhý pokus už byla úspěšná a vynutila si pokračování. Sadu zakončila svým devátým esem.

Také v úvodu posledního setu byla Nosková lepší hráčkou na kurtu a znovu šla po skončení třetí hry do náskoku brejku. Anisimovové prolomila podání čistou hrou a Američanka jí k tomu pomohla chybami. Nosková dlouho hrála ve větší pohodě než soupeřka, ale vlastními chybami se o vedení připravila a bezradnou Anisimovovou zbytečně vrátila do zápasu. Soupeřka vyrovnala na 3:3 a už zase výrazně vzdorovala. Nosková nezvládla těžkou úlohu za stavu 4:5 a prohrála si servis i utkání.

Nosková si zahrála ve druhém týdnu grandslamových turnajů podruhé v kariéře. Předloni na Australian Open postoupila i díky senzačnímu skalpu tehdejší světové jedničky Igy Šwiatekové až do čtvrtfinále. Ve Wimbledonu, kde startovala potřetí, bylo jejím předchozím maximem loňské druhé kolo.

Po protrápených měsících se na travnatých kurtech zvedla. Už na první generálce v Nottinghamu dosáhla na své první čtvrtfinále na nejrychlejším povrchu a ještě o kolo dál se podívala na další akci v Bad Homburgu. Teď byla jako jediná z českých zástupců v osmifinále Wimbledonu.

"S odstupem času asi budu turnaj hodnotit dobře. Je dobré, že jsem se dokázala nakopnout zpátky z té antuky. Teď je to ale velké zklamání," řekla novinářům Nosková. "Upřímně nevím, co dělalo v utkání hlavní rozdíl. Že mě brejkla na konci třetího setu, je očividný důvod. Jinak ale teď nedokážu říct, v čem byl přesně herně problém," uvedla.

Poslední dva ročníky ženské dvouhry ve Wimbledonu ovládla česká tenistka, jmenovitě Markéta Vondroušová předloni a Barbora Krejčíková loni. Letošní edice naopak bude první od roku 2018, kdy nemá Česko v této soutěži zastoupení ve čtvrtfinále.

Statistiky zápasu.Statistiky zápasu. (@ Livesport / Enetpulse)

Anisimovová postoupila do čtvrtfinále grandslamů potřetí. Na French Open 2019 v něm porazila Simonu Halepovou a ve Wimbledonu 2022, kdy tady naposledy účinkovala v hlavní soutěži, naopak byla Rumunka nad její síly.

Aktuální světová dvanáctka, která se na cestu do All England Clubu naladila finálovou účastí v londýnském Queen's Clubu, bude v úterním čtvrtfinále čelit nenasazené bývalé 11. ženě pořadí Pavljučenkovové.

Ruská tenistka musela v osmifinále zvládnout nejen souboj se Sonay Kartalovou, ale také krádež v přímém přenosu. Pavljučenkovová po selhání techniky ztratila game, který měla získat, ale nakonec postup urvala. Domácí naději zdolala 7:6, 6:4 a i své teprve druhé osmifinále v tomto dějišti přetavila ve čtvrtfinále.

Výsledky dvouhry žen ve Wimbledonu

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

295
Přidat komentář
zfloyd
v\rovnaný zápas asi rozhodující , že Amanda to v té koncovce více chtěla přidala na maximum a Linda i když hrála velmi dobře tak na konci hrála pořád stejně nic navíc nepřidala
Reagovat
Matej1977
Já bych připomněl, že staví 4:4 vedla Linda při podání Anisimove 15:30.

Nosková hlavně neudržela svou úroveň na podání, protože od stavu 3:1 v obou gamech na servisu, které prohrála, jí první podání moc nechodilo a ještě k tomu přidala pár vlastních nevynucených chyb. Anisimova ale výborně sehrála např. ten druhý mečbol za stavu 30:40, kdy Lindu nátlakem od základní čáry úplně vyšachovala a pak snadno zakončila drive volejem.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Velké zklamání. Po prvním setu jsem si říkal, že z toho bude velká ostuda a druhý set bude taky tak 1:6 či 2:6. Nakonec však byla Linda i docela blízko od výhry. Opravdu škoda. Zlatý hattrick na Wimbledonu tedy nebude. I kdyby byla bývala Linda vyhrála, nevěřím, že Sabalenku by byla porazila. I Nasťa v ČF bude asi těžkou soupeřkou. No, to je jedno.

Pojďme se na to podívat z dlouhodobého hlediska. V Top 5 Linda klidně může být. Ne hned ale třeba za 2-4 roky. Když se totiž podíváte na věkový průměr hráček v top 30, tak opravdu mnoho jich je ve věku, který je již náchylný ke ztrátě konkurenceschopnosti. Uvedu starší 27 let:
1.Sabalenka 27,1
3.Pegula 31
7.Keys 30
9.Paolini 29
10.Badosa 27,6 (ta navíc zdravotní problémy se zády)
12.Muchová 28,8
14.Svitolina 30,8
16.Alexandrova 30,6
18.Kasatkina 28
20.Haddad Maia

Tedy generační výměna je na její straně. Samotná ale nemůže stačit, protože budou i mladší hráčky (doufejme, že jednou z nich i Terka Valentová). Musí být konkurenceschopná herně. A v tom vidím ještě velmi velké rezervy. Když se podívám, jak neuvěřitelně zhubla Tauson, a i díky tomu srší nejenom vyšší mobilitou ale i vysokým sebevědomím, tak si říkám, proč ne i Linda? Jestli Linda nezhubne, tak si myslím, že její maximum je no.15 a na GS maximálně ČF.

PS: Myslím si, že Tauson má skvělou šanci dnes porazit Swiatek!
Reagovat
A211
Souhlas již dávno jsem upozorňoval na to že L.N tahá kila navíc zdá se mě že trochu zhubla,kdo tahá kila navíc tak je v nevýhodě.
Reagovat
Matej1977
Tak kila navíc měla asi i třeba Clijsters při svém prvním comebacku v letech 2009 až 2011, a přesto se pohybovala daleko líp (a vyhrála tehdy 3 ze svých 4 GS titulů).

Putintseva asi není úplně nejštíhlejší a pohybuje se výborně. Nebo Ostapenko bývá často jakoby oplácaná a pohyb má taky výrazně lepší než Linda.

Takže kila dolů ideálně ano, ale práci nohou a pohyb by snad mohla podstatně zlepšit itak jako tak, tedy se svoji současnou postavou.
Reagovat
Georgino
Hezký zápas, i ze strany Lindy, pravda, zprvu UE převažovaly nad krásnými balony. Rozhodující se mi zdálo povolení koncentrace při náskoku 3:1 ve 3. setu, čehož se Ruska (the American) chytla. To tak bejvá, stává se to běžně kdekomu. Zmar pak dovršila absence 1. servu v posledním gamu. Řeči o tom, že nemá na to vyhrát GS turnaj: třeba to tak je, a co? Jsou snad sportovci stroje na uspokojování ega fanoušků? Bylo to důstojné vystoupení, její slušné chování je mi sympatické.
Reagovat
Liverpool22
smile
Reagovat
Matej1977
Já myslím, že je to vyvěrá z určitého zklamání nad tím, že když už má česká tenistka výborně podání a švihá ji to dobře od základní čáry, tak ji obvykle schází atletické vlohy (Kvitová, Plisková, Nosková, ale i Krejcikova) a když má zase výborně atletické vlohy, schází ji např. servis (Koukalová) nebo větší razance úderů (Strýcová).

A když už má zdánlivě na velmi dobré úrovni cca všechno, tak je zase neustále zraněná (Cetkovská, Muchová, částečně Vondroušová).

Reagovat
Georgino
Česká tenistka Navrátilová měla vše
Reagovat
Matej1977
Ale Češi si ji moc dlouho jako svou reprezentantku neužili.

Mandlíková taky měla vše, možná i Novotná kromě topspinoveho bekhendu. U ní si dokonce nejsem jist, zda ho používala aspoň při prohozech jako Steffi Graf.
Reagovat
frenkie57
Až na to podání ruky u sítě,zase bylo odbyté s chladné.
Reagovat
Georgino
Ano, bylo. Pak pláč.
Reagovat
Mony
To by ji mohlo posílit, podobně jako nedávný zápas s Pegulou.
Reagovat
jih
Reagovat
Dobry-den
Gratulace Lindě k osmifinále. Využila dobrého losu (na rozdíl od jiných našich mužských hvězd) a prohrála holt s lepší hráčkou...

Na to, jaké má ve své hře obrovské díry, je zázrak, že bude po Wimbledonu skoro v top 20. :))
Reagovat
Georgino
Pravda, nemá hlavně obranu, nohy jí chodí dost pomalu a často dává "komíny".
Reagovat
Matej1977
Mě by zajímalo, nakolik na lepší práci nohou, pohybu a stabilitě vůbec v tréninku systematicky pracují, páč za poslední od roku 2023 tam asi výraznější zlepšení nenastalo.

Djokovič třeba byl schopen postupně zlepšit a značné mnoho a mnoho prvků své hry, ale spolehlivě zakončování smečí že vzduchu už mít nikdy nebude, páč tam zřejmě narazil na svůj nepřekonatelný limit. Viz jeho smeče v porovnání s Federerem, Nadalem a Alcarazem.

I Boris Becker tehdy říkal, že se tomu intenzivně věnovali, ale holt nic nepomáhalo.
Reagovat
Amadeus1
Stejně se mi ten Wimbledon letos vůbec nelibi. Chybí mi tam ti oškliví, nesportovně vypadající lidé, stojící v předklonu za základní čárou.
Reagovat
GaelM
Reagovat
Pavol
Linda je dobrá tenistka. Bolo to vyrovnané. Vyhrať môže len jedna.
Reagovat
Liverpool22
Reagovat
Fransoas
Linda Nosková.
Nesmírná škoda,že ve třetím setu se jí nepodařilo udržet své podání. Je to někdy
hodně těžké,když některé míčky soupeřky padají těsné do kurtu. Vysněný " pozdrav "
pro maminku bohužel už nevyšel. Bude to pro Lindu hodně velké zklamání. Snad se
jí podaří toto rychle překlenout a dostat se do lepší herní pohody. Individuální sport jako
tento bývá občas velmi krutý. Na druhou stranu dokázala jako jediná postoupit v turnaji
nejdál,což by mohlo být pro Lindu trochu pozitivum.
Reagovat
Liverpool22
Jo, jo Amanda, když se dostala na vlnu, tak trefovala lajny, prasátka, holt měla svůj den a BIG míče brala ona - i v 1. setu měla Linda šance, ale vše šlo za Amandou. Celkově může být Linda s Wimbledonem spokojená - ještě to chce zamakat na konzistenci hry a pak přijdou i větší úspěchy.
Reagovat
Meisterstich_2.0
Naprostá klasika Noskový, neustála to v hlavě. Ta holka má v palici piliny, nemá výherní mindset. Vždyť posledních několik gamů vypadal na první pohled, že prohraje. Nemá na to a nějaký honibrk HankMoody to svými komentáři rozhodně nezmění.
Reagovat
Random33
Noskova loni pohrbivala mamu. Pokousi se o nejakou zmenu stylu, coz ze zacatku prinese vzdy horsi vysledky. A navic ji je kolik? 20. Tohle je ukazka zakomplexovanyho hatera
Reagovat
GaelM
Co to je za argument proboha? Bohužel to ve spoustě jejích zápasů vypadá, jako by ji pohřbívala právě v koncovce třetího setu...
Reagovat
Random33
Argument, ze se z toho pomerne rychle oklepala. A ze porad jeste dochazi k nejakymu hernimu progresu. A ikdyby gaucaci meli pravdu a Linda by nevyhrala GS? Tak se i tak nesnizim na ubohou uroven, jakoze ma v palici piliny a podobne. Doufam ze ten sazkar nad tebou prohral barak.
Reagovat
Georgino
Sprostý k Lindě, sprostý ke komusi zde, komu se Linda líbí (mně zas až tak ne, ale to ke fuk). Sprostý mindset člověka.
Reagovat
hanz
No nic, pro mě WB skončil neúspěchem, tak zas na jiným turnaji... baj baj
Reagovat
Matej1977
Pro Noskovou osmifinále Wimbledonu a těsná prohra s Anisimovou rozhodně neúspěch není, ale mohlo být samozřejmě i daleko lépe.
Reagovat
Kandinsky1
Tak teprve podruhé přešla na GS druhým kolem, takže to úspěch určitě je.
Reagovat
HankMoody
Já mám pocit, že tady všichni sežrali všechnu moudrost světa. Všichni ví, jaká bude Lindina kariéra, co se jí odehrává v hlavě, možná mají i její menstruační kalendář. Ty holce je 20 let a byla poprvé v osmifinále Wimbledonu. V tom zápase předvedla suverénně nejlepší výkon, co za celý turnaj odehrála. Pořád je třeba si uvědomit, kdo proti ní stál, ačkoli o pár let starší, ale mnohem zkušenější soupeřka.

Linda tyhle zápasy věřím bude hrát častěji a určitě příště bude zase o kousek lepší. Dostala se ze všech našich žen nejdál a tady se nenajde snad jediný pozitivní komentář.
Reagovat
The_Punisher
Souhlas!
Reagovat
kecam
Reagovat
HAJ
Souhlas
Reagovat
Liverpool22
smile
Reagovat
Honza-K
Reagovat
Georgino
Reagovat
Sinuhet1
Reagovat
Marie9
Reagovat
SpacialRecognition
Vlastně Lindě křivdím - když pomyslím, že do top 5 se dostala taková Sakkari, tak se tam dostat dost možná může.
Reagovat
Amadeus1
Tento GS lze hodnotit jako jeden z nejméně úspěšných v novodobé historii, co se očekávání a finálních výsledků týče. Prostě ostuda, šeď, zklamaní, frustrace. Za jediné pozitivum lze považovat vítězství Siniakove nas Zheng. Jinak všechno provar.
Reagovat
Serpens
Já si nevzpomínám, že bychom měli nějaká velká očekávání... trochu se přehánělo u Vondroušové, ale jinak se všude ví, že holky mají do optimálních forem kvůli zranění daleko.
Reagovat
Amadeus1
No to teda nevim, u mužů se mluvilo o umetene ceste vsech 3 do druhého týdne a všichni tři prohráli s papírovým outsiderem!
Reagovat
hanz
Jj, jenže u nich je problém, že na trávě ani jeden z nich neumí...
Reagovat
lvicek
Po losu ženských tu padlo, že do druhého kola postoupí maximálně jedna...
Reagovat
Georgino
Přesně tak. Není každý rok (i desetiletí) posvícení. Vítězství Markéty a Barbory byly z říše snů, ani tehdy je nikdo nepředpokládal, trochu úlety, jakkoli pro nás krásné.
Reagovat
hanz
Souhlas, už od losu bylo jasný, že to bude řádná bída, Vondroušová schytala šílený los a ostatní byly marné ... ono celkově se tento rok není na co tenisově těšit, všechno (kromě Berlína) stálo za starou belu, většina věčně zraněná, ostatní hrajou hroznou bídu nebo to v koncovkách projedou kvůli psychické neodolnosti... kde ty časy jsou, kdy se šlo na tenis dívat s chutí...
Reagovat
Carloss
btw Linda je pořád hodně mladá a tohle je zápas, kterej podle mě prohrála mentálně, ale to neznamená, že si z toho nemůže vzít zkušenosti a brát to pozitivně.
Reagovat
Amadeus1
Zkušenosti jsou ji k ničemu, mentální sílu šampionek už musí mít v sobě, ta se neda naučit. A jelikož se tyto její stavy v zápase opakují s pravidelnosti, tak na to proste nemá.
Reagovat
Carloss
s tím nesouhlasím. v jejím věku prohrávala podobně i Navrátilová. dá se to naučit.
Reagovat
darek.vrana
A co Lendl, 4 první gs finále nezvládl.
Reagovat
Matej1977
O Lendlovi se do 24 let říkalo, že má slabou mentalitu - vždyť prohrál svá první 4 GS finále a dá se říct, že zejm. v těch dvou finále na US Open proti Connorsovi od určitého momentu u něj nastal mentální kolaps.

Takže naučit se to určitě do jisté míry dá, viz i Murray, což byl ve finále GS zprvu podobný případ.

Nehledě na to, že si teda myslím, že k posunutí na vyšší úroveň by Lindě nejvíc pomohlo, kdyby výrazně zlepšila pohyb a práci nohou. To pak v podobných zápasech můžete přidat ty dejme tomu 1 až 3 % výkonu, které by mohly výsledek zápasu obrátit.
Reagovat
HankMoody
Tohle je snad největší nesmysl, co sem kdy četl. Samozřejmě, že tohle je o zkušenostech. Ne každý vyhraje první grandslam jako teenager, což se stalo třeba Sharapove nebo Raducanu.
Reagovat
Amadeus1
A kdo tady mluví hned o GS, tady je řeč o vyrovnaném zápase a jeho koncovce.
Reagovat
HankMoody
Našel sis v tom slovíčko a toho ses chytl. To je ale jedno, pořád je tý holce 20 a ty velký zápasy se učí hrát a vyhrávat. Někdo tady vypsal několik zápasů, který prohrála, ale všimli jste si s kým je hrála? 3x tam je Swiatek a pokaždé jí vzala set.
Reagovat
Matej1977
No, jak ale ukazuje např. Zverev nebo v minulosti třeba Davyděnko na GS turnajích, ne vždy v tomto ohledu hráči udělají s nabytymi zkušenostmi hmatatelný pokrok.
Reagovat
Serpens
V tomhle bych souhlasil, taky si nemyslím, že se to dá nějak moc naučit. Jak jsou hráči silní v hlavě, se ukazuje v dlouhodobějším měřítku už v mládí. Takové kontrastní srovnání Šalková vs Valentová (a nepředhazujte sem tu kvalifikaci, stále platí, že to byla spíš výjimka)
Reagovat
Amadeus1
Jasne, ze se to neda naučit. Psychiku lze posilovat pres mentalni kouče, mentory, ale pak záleží na každém, zda se jim podaří mentální stránku ukázat i v zápase, nebo to skončí u slov na sezení. Ale takový ten vítězný mindset už prostě musí mít, ti nejlepší to v sobě prostě mají a díky tomu vyhrávají důležité zápasy. Ne nadarmo se říká, že většinu výsledku dela hlava a ne technika hry.
Reagovat
Matej1977
Zas na druhou stranu si nemyslím, že by problém u Lindy v tomto zápasu spočíval v nějaké nervozitě apod. Ale spíš v tom, že zatím proti silným hráčkám nedokáže v koncovkach udržet svou dosavadní vysokou herní úroveň, kdežto soupeřky v těchto okamžicích naopak často svou úroveň hry ještě zvýší.

Animisova se od půlky třetího setu úspěšně vrátila k vysoké úrovni z prvního setu, kdežto Linda svou úroveň z druhého setu a první půlky / třetiny třetího setu neudržela asi i proto, že se to zatím dost vymyká jejímu běžnému hernímu standardu, kterému spíš cca odpovídá zápas s Lys.
Reagovat
Serpens
No, zápas s Lys, to je asi už příliš přísné, tam to byl dost podprůměr. Zápas s Pera, ten bych spíš vypíchnul.
Reagovat
Matej1977
Nebo s Rakhimovou.

Přijde mi, že pokud své zápasy vyhrává, spíš zřídkakdy to zatím byl nějaký oslnivý výkon, s výjimkou několika málo turnajů nebo zápasů.

Třeba když v roce 2024 asi v 1. kole na AO velmi těsně nakonec porazila tehdy ještě neznámou McCartney Kessler, tak to žádný pěkný výkon nebyl, nýbrž vydřené vítězství.
Reagovat
Amadeus1
Hezkých zápasu Noskove je jako šafránu. A zápasu, kde by převažovaly W nad UE už tuplem. Spis je to přehlídka školáckých chyb, u ktery člověk kroutí hlavou.
Reagovat
Georgino
Reagovat
Serpens
2024 Miami Nosková - Swiatek 7:6 4:6 4:6
2024 Billie Jean King Cup Nosková - Swiatek 6:7 6:4 5:7
2025 Australian Open Nosková - Tauson 7:5 3:6 4:6
2025 Dauhá Nosková - Swiatek 7:6 4:6 4:6
2025 Wimbledon Nosková - Anisimova 2:6 7:5 4:6

Asi nejpamátnější zápasy... třetí sety všechny stejné, jeden jako druhý. Kromě zápasu s Tauson to byly všechno zápasy, ve který Linda celou dobu hrála dobře, a pak kolaps. To se bohužel naučit nedá, není to už náhoda. Jedinou výjimkou zůstává samozřejmě skalp Swiatekové.
Reagovat
hanz
Naprostý souhlas... to je něco jako Lehečkovo hraní na konci setů, jakmile podává na udržení, tak je tak 80procentní šance, že to .....
Reagovat
darek.vrana
A teď vypiš ty vítězné.
Reagovat
Orgasmator
Na to nemá gule
Reagovat
Liverpool22
smile
Reagovat
Matej1977
Třeba Swiatek na AO 2024, ale tam je nutno podotknout, že ta po prvním vyhraném setu začala v dalších dvou setech hrát na její tehdejší poměry celkem dost mizerně.
Reagovat
Serpens
2024 Australian Open Nosková - Swiatek 3:6 6:3 6:4
2024 Berlín Nosková - Kerber 7:6 2:6 6:4

Další zápasy s relativně slabými soupeřkami bych asi úplně nepočítal.
Reagovat
Amadeus1
No ta Kerber uz taky moc pocitat nejde. Ta uz hrála tužku a loučila se s kariérou.
Reagovat
Liverpool22
2024 AO Linda - Swiatek 3:6 6:3 6:4
2024 Dauhá Linda - Sakkari 3:6 7:6 7:5
2024 Berlín Linda - Kerber 7:6 2:6 6:4
2025 Dubaj Linda - Shnaider 7:6 4:6 6:3
2025 Bad Homburg Linda - Vekič 2:6 6:2 6:4
Reagovat
Serpens
Budiž, Šnajderka Ok. Ale trápící si Sakkariová nebo Vekičová, to bych nepočítal. Vynechal jsem i spoustu jiných prohraných zápasů, mimochodem.
Reagovat
Liverpool22
Vekič na trávě byla vždy nebezpečná
Reagovat
Matej1977
A proto letos v 1. Kole Wimbledonu dostala takový klepec.

A Kerber model 2024 snad ani nestojí za zmínku. Ta prohrávala s kdekým.
Reagovat
Liverpool22
Vše je o sebevědomí, zkušenostech........Stačí jedna výhra nad TOP hráčkou a vše se může obrátit, začne si více věřit. Pozitivní je, že je schopná hrát vyrovnané partie např. s Igou či dnes Amandou, která hrála velmi dobře a přesto jí Linda agresivní hrou dokázala potrápit.
Reagovat
Serpens
Tak to my už dávno víme, že Linda s nimi umí hrát Jen ten konec se často nějak pokazí
Reagovat
Matej1977
NJN, rozhodlo holt nakonec pár dílčích detailů. Ale velmi dobrý zápas, řekl bych.

Problém pro Lindu ale je, že podobně silných nebo cca vyrovnaných soupeřek tohoto typu je kromě Anisimove docela dost, třeba Tauson, Zheng, Samsonova atd.

Šwiatek, Gauff, Andrejeva ... z o trochu starší generace Sabalenka, Rybakina atd. všechno pro ni velmi těžké soupeřky.

Plus nastupující mladá generace. Nebude to pro ni lehké, prosadit se někam poblíž vrcholu / top 5.
Reagovat
Amadeus1
Tauson už zítra ukáže Noskove, co to je si věřit a mít silnou psychiku. Porazí pšonku.
Reagovat
SpacialRecognition
Na top5 nemá hlavu
Reagovat
misa
A return.
Reagovat
farr
Emoce stranou. Pochvalme ale Lindu za travnatou sezónu, nahrála solidní body. Zpackaná antuka je tím kompenzována. Tak snad v Americe to půjde jen lépe a lépe. Má na čem pracovat a může se dál výrazně zlepšovat což je nadějné.
Reagovat
Carloss
od toho stavu 3:1 pro Lindu to byl smutnej pohled. jako kdyby si Linda řekla, tak ted jsem si svý odmakala a ted se to vyhraje už samo. úplně lehce ji vrátila do zápasu a pak se jí to dostalo do hlavy a celej zápas prohrála.
Reagovat
Amadeus1
No nutno dodat, že za současné úrovně českého tenisu bychom chtít QF na GS prostě nemohli. Nemáme na to hráče, kromě Barušky. Zbytek na to nemá bud mentálně, nebo fyzicky. Smutný pohled na dřívější velmoc.
Reagovat
hanz
Ano. ano, ale furt se bude omílat, kolik těch tenistek máme, ale že celej rok hrajou houbeles a dělaj si z nich ostatní trhací kalendář, už tolik na přetřes nepřijde...
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Bára má na ČF teprve až se dá dohromady kondičně. Doufejme, že to bude na USO.
Reagovat
frenkie57
Lindě úplně odešel první servis a jakmile se dostala Amanda do výměny, většinou šla za ní. To byla ta hlavní příčina prohry.
Celkově ale supr zápas, Linda mně určitě tady na Wimbledonu nezklamala.Diky Lindo.
Reagovat
Sinuhet1
Reagovat
Kandinsky1
Njn, jak jsem psal, Linda se mohla o servis opřít jen ve druhém setu a bez toho nemá šanci.
Reagovat
Yonaash
Už bude českou čest hájit zase jen Siniačka. A letos navíc i v mixu
Reagovat
frenkie57
A co Bára,ta odstoupila?
Reagovat
Yonaash
To je pravda vlastně, zatím tam je. Ale bůhví, jak to s ní ještě bude, na tu bych se moc nespoléhal
Reagovat
Liverpool22
Uffffff to byl zápas - bohužel to nevyšlo. Amanda o choupek lepší. Linda však ukázala potenciál a potvrdila, že velké zápasy umí smile
Reagovat
Yonaash
No umí, kdyby je uměla, tak by vyhrála.
Reagovat
Liverpool22
Byl to zápas o pár míčích. Amandě to tam padalo. Nicméně Linda se hecla a podala nejlepší výkon na turnaji. Potvrdila, že se velkých zápasů nebojí - šla si to tam rozdat a prostě to nevyšlo.
Reagovat
SpacialRecognition
jo jo, 3-1 ve třetím, soupeřka mentálně v kopru, to je umění dostat jí spátky do zápasu, to máte pravdu ;)
Reagovat
Sinuhet1
Reagovat
hanz
zapomněl jsi dopsat ... umí prohrávat...
Reagovat
Amadeus1
Potenciál ukázala asi jako budoucí majitel 10 GS Menšík.
Reagovat
hanz
Neosuhlasím, Menšík byl totálně mimo, ten netrefil snad kurt, něco tak příšerného jsem od něj ještě neviděl, tam nestačil hrát ani to svoje pinkando grando...
Reagovat
farr
Za mě teda o žádný chlopek lepší nebyla. Jestli možná tak 50-50. Linda ji měla dorazit když byla rozložená, 4:1 by už udržela. Nevím no hrála solidně , chce to vypilovat koncovky, tohle bude mrzet to kýžený SF bylo na dosah, je to škoda...
Reagovat
farr
Prokaučovaný.Na talíři to dostala Putinovka převlečená za muričanku s klikou jak od blázince. Opravdu fujky. Hratelný to bylo ne že ne. Holt zlatý hattrick nebude, no což nedá se nic dělat snad aspoň vyhraje Nole, jinak bude letošní Wimbl jeden velký humus...
Reagovat
GaelM
Reagovat
baba
dnes Línda bojovala, dokonce i pohyb zlepšila,takže tahle prohra tolik nebolí
Reagovat
Liverpool22
Reagovat
frenkie57
Nás, ale jí určitě ukrutně, neboť vyhrát se to dalo.
Reagovat
Mony
QF bez Čechů!
Kaderka zpátky!
Reagovat
Random33
Tenhle zaver budou poustet detem a zacinajicim hrackam po celym svete jako poucku, jak se ucit zvladat zavery zapasu
Reagovat
Amadeus1
A to ještě trefila se štěstím lajnu na první fifteen toho gamu! Misto toho, aby ji to nakoplo, tak se dostane do stavu 15:40.
Reagovat
GaelM
smile smile
Reagovat
hanz
Lindička ukázala, jak je to s českou mentální stránkou....
Reagovat
Serpens
Ááááá, už je tady. Celou dobu ticho po pěšině. Tím se Lindy nezastávám, ale tohle je fakt trochu ubohý.
Reagovat
Amadeus1
Ubohý nebo pravdivý? To už neni náhoda, že české hračky nemají silnou hlavu v důležité momenty.
Reagovat
HAJ
Jo, když vyhrávaly Wimbledon, tak neměly hlavu na důležité momenty.
Místo, aby jste tady ocenily výkony obou, tak tady jednu zhazujete. Je třeba vychladnout.
Reagovat
hanz
tak Vondroušová může hlavně poděkovat labilní Žabér
Reagovat
HAJ
Jo dehonestovat úspěch, tak to jsme Češi mistři.
Reagovat
Amadeus1
Vondroušová měla štěstí na nejlabilnější soupeřku na Wimbledonu. Jabeur si už dávala jako tapetu na svůj mobil wimbledonskou trofej a taky to podle toho vypadalo.
Reagovat
HAJ
Jo, jo, když naše vítězily, byly protihráčky vždy na úrovni šaškecu
Reagovat
frenkie57
Nejlabilnější hráčka na turnaji nevyhraje šest utkání v řadě ty chytráku.
Reagovat
Matej1977
Nejlabilnejsi finálová soupeřka na GS, s moznou vyjimkou Svitoliny, s níž Vondroušová ale (vy)hrála SF a která ostatně nikdy GS finále nehrála, takže těžko soudit, jak finále GS zvládá.

Míněno z těch hráček, co v roce 2023 ve Wimbledonu dostaly aspoň do čtvrtfinále.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
To ne. Hlavní problém Jabeur byl ten, že si toho naložila na břímě extrémně mnoho. Brala jako svou svatou posvátnou zodpovědnost, že MUSÍ zajistit první grandslam pro 1)arabské země 2)muslimské státy 3)Afriku jako kontinent. No a ve výsledku to nedala v hlavě. Neboli byla přemotivovaná.
Reagovat
hanz
Já na třetí set vůbec nekoukal, páč bylo předem jasný, že to pokoní jako obvykle ve třetích setech...
Reagovat
SpacialRecognition
Klobouk dolů. Je velmi těžké udělat z Amandy mentální titánku, ale Lindě se to podařilo!
Reagovat
Serpens
Bohužel, smutný, ale nijak překvapivý závěr zápasu. To už je minimálně popáté. Linda má prostě slabou hlavu.
Reagovat
aligo
Jestli něco české hračky umí brilantně, tak prohrávat vyhrané zápasy...
Reagovat
Amadeus1
V tom jsou nejlepší na světě. A ještě jsou nejlepší v tom se při tom nechta porazit od Američanek. Ted Anisimova, v Německu před týdnem Pegula. Na FO Vondroušová zase Pegula a dotretice Pegula na US proti Muchove.
Reagovat
GaelM
Linda - bum do sítě. To je jistota
Reagovat
Amadeus1
Bohužel, z té nikdy šampionka nebude. Nema na to vůbec mentální silu, ta se neda naučit, tu proste musí mít už v sobě. Totálně zazděný zápas, kolik takových už bylo.
Reagovat
Amadeus1
Bohužel, musím to napsat. Labilní české tenistky. Mají na to proste patent. Prohrát vyhrané.
Reagovat
Yonaash
Najednou je Linda úplně bezzubá. I když trefí supr return, další úder lacině zkazí
Reagovat
Amadeus1
Hlava rozhodne. Ted zalezi jak.
Reagovat
Serpens
No, bojím. Linda tyhle koncovky neumí.
Reagovat
Amadeus1
Hmmm gam od vyřazení. Tak ted jsem zvedavej na její hlavu.
Reagovat
Yonaash
Najednou první servis úplně nula
Reagovat
frenkie57
Teď nastane kritická chvíle. Bojím se.
Reagovat
frenkie57
A oprávněně. Je konec.
Reagovat
pantera1
Škoda , už zbyla jen ta Kači. Snad aspoň ona bude úspěšná .
Reagovat
Matej1977
Teď hlavně za žádnou cenu neprohrát (opět) své podání. Momentům se přesunulo - a to radikálně - k Amandě.
Reagovat
Serpens
No, začíná to bohužel připomínat ten nespočet trojseťáků, které Linda po solidním výkonu po celý zápas v podstatě darovala v závěru soupeřce. Několikrát Swiatekové i dalším hráčkám. Snad se to dnes nestane.
Reagovat
Matej1977
Animisova se opět dostává na koně, bohužel.
Reagovat
Amadeus1
3:1 - 3:6?
Reagovat
Amadeus1
Co si vlastni hrou Linda získala. To ted darovala a bude ji to stát draho. Tilden game na straně Američanky. Čili by měla vyhrát, pokud bychom tomu měli věřit.
Reagovat
GaelM
Ten gem na příjmu za stavu 3:1 bude mrzet, Anisimova byla úplně z rytmu a Linda ji lacinými chybami vrátila do zápasu
Reagovat
Amadeus1
Ano. To mela byt rozhodující fáze, ted bude Anisimova na koni.
Reagovat
farr
Místo aby ji dorazila na 4:1 tak je to 3:4 . To snad není pravda. Proč jžs...
Reagovat
Amadeus1
Protože Linda a ženský tenis, kde je jisté jen to, že jedna vyhraje a druhá prohraje.
Reagovat
farr
Reagovat
farr
BTW. Byla to spíš řečnická otázka.
Reagovat
Amadeus1
Tilden game, v tom vzdycky vynikala Baruška Krejčíková.
Reagovat
Amadeus1
No chtělo by to jít do vedení o dva brejky, moc nevěřím, že 3 servis gamy na dopodavani setu projdou bez nervu.
Reagovat
Amadeus1
A je to tady
Reagovat
Vladimir
Jakoby Amandě docházely síly. Připomíná poslední Krejčíkovou.
Reagovat
zfloyd
jak si Linda oklepává z bot tu fiktivní antuku to je zajímavý
Reagovat
HankMoody
Tam u základní čáry už je spíš hlína, která se ti normálně do bot může dostat.
Reagovat
HankMoody
Lindin výkon graduje, snad tu vlnu udrží až do konce.
Reagovat
Liverpool22
A brejk smile Amanda už začíná být nervní. Teď to chce udržet servis smile
Reagovat
Yonaash
Amanda vyházela svůj servis game a teď už Lindě zbývá "jen" pěkně podávat. Ale ještě si všichni pamatujeme, jak to dopadlo s Pegulou
Reagovat
frenkie57
A je tu další brejk. Super.Amanda už rozhodně nepůsobí tak suverénně Jako v prvnim setu. Lindo pojď!
Reagovat
Liverpool22
Amanda vypadává z role. Naopak Linda se rozjela - hraje výborně smile
Reagovat
frenkie57
V těchto fázích hraje fakticky skvěle. Teď jenom držet servis.
Reagovat
frenkie57
Hmm, sotva jsem to dopsal, přišla o něj.
Reagovat
Liverpool22
Teď se to zase otáčí na stranu Amandy - bude to nervák 3:4
Reagovat
Serpens
Tak snad Linda nahodí mód servbot, ať to podáním vyřeší, protože, kdyby se dostavila koncovka, má tam Linda tendenci se rozsypávat. Snad ne, snad ne
Reagovat
Pavol
Linda a Linda a Linda
nejradši marmeládu ze všech jídel má.
Tahleta Linda a Linda a Linda
za soudek marmelády cokoliv dá.
Reagovat
Pavol
Linda do teho.
Reagovat
asgard33
Tak,tak,Linda N.,Linda F. a Linda K. mají nejradši ze všech jídel marmeládu.
Reagovat
Drzymalski
Eurosport! Vy darebáci! Zápas Noskové mohl klidně běžet ve třetí sadě na dvojce. Ale to by nesměli kasirovat diváka na Maxu. Už je na čase aby GS z tohoto zlodějského kanálu zmizely. Mít je Nova sport tak se to nestane.
Reagovat
HankMoody
Taky to nechápu.
Reagovat
lvicek
Je to banda zaprdenejch frantiku, nesnáším je. A ty jejich stupidní opakovačky stále stejných momentů (mají jich snad 5), to je úplně k smíchu nebo spíš k pláči.
Reagovat
Amadeus1
Kdyby to aspoň inovovali, ale dívat se již několik let stále dokola na Serenu v pokročilém stadiu těhotenství, jak padá na zem po posledním fifteenu ve finále AO, to je opravdu za trest. Nebo ti ječící fanatičtí otcové cyklistu na Tour de France.
Reagovat
lvicek
Já to vážně nechápu. Jestli tím chtějí ukázat, že se v jejich vysílání celé roky nestalo nic zajímavého? A předhazují nám to opakovaně každých 5 minut? To musel vymyslet nějaký duševně chorý jedinec, vážně...
Reagovat
Amadeus1
Dobře, aby se neřeklo, že jen kritizuji, za dotažení druhého setu Lindu pochválím, už jsem se chystal kritizovat, že to opět hezky česky nedotáhla, ale pochlapila se. Uvidíme, co přinese třetí set.
Reagovat
HankMoody
Zkazila ti radost co? Ale možná se dočkáš, třeba prohraje 3. set a užiješ si to
Reagovat
Amadeus1
A proč si myslíš, že bych měl radost z prohry? To jsem nikde nepsal, to sis ty sám namyslel do své hlavy a přesvědčuješ se o tom, že je to pravda. To už je tvůj problém. Ja vždy pouze konstatuji stav na kurtu.
Reagovat
HankMoody
Reagovat
Amadeus1
Ja naopak Linde vzdy fandil a vadilo me, ze dávají česká média mnohem více pozornosti dcerám bohatých rodičů Fruhvirtovych. Ale nebavi me na Linde její kysele ksichty, sem tam az odevzdane výkony, kdyz se nedaří. Dokáže tim krásne otrávit i lidi, co by ji rádi viděli vyhrávat.
Reagovat
HankMoody
Každý nemá pokerface, když prohrává. Podle mě má ta holka velký potenciál a přeju jí úspěch. Je hodně sympatická jako člověk.
Reagovat
Liverpool22
LINDA SUPER smile výrazně se zlepšila na servisu, dala 5 es a zaslouženě jdeme do 3. setu smile
Reagovat
Serpens
Uf, ještě že Anisimovová to vyházela za stavu 5:5, Linda ty centimetrové "křivdy" neumí moc házet za hlavu. Amanda už není bezchybná, to však ani Linda, je to 50:50.

A vy dva, Mozarte a Hanzi, chtělo by to nějaké vyjádření, a ne jen zaryté mlčení, jako vždycky když se zrovna něco daří.
Reagovat
Liverpool22
Reagovat
The_Punisher
Reagovat
dadaft
pojď, to se dá vyhrát ..............
Reagovat
Matej1977
Skvělé, druhý set doma!
Reagovat
HankMoody
Výborně Linda, půjde to, dneska hraje hodně dobře. Jsou tam samozřejmě chyby, ale pramení z toho, že do toho Linda prostě jde. Hodně zlepšila servis a pokud jí pošlape ve 3. setu, tak Anisimovu zlomí.
Reagovat
Liverpool22
Přesně tak.
Reagovat
The_Punisher
Lindo poooooojď!
Reagovat
Liverpool22
smilesmilesmile
Reagovat
dadaft
dost hustá koncovka setu, na obě to dolehlo ....................
Reagovat
frenkie57
Linda si právě zajistila TB,ale bylo by lepší se mu vyhnout.
Reagovat
frenkie57
Je to tam, půjdeme do třetího.
Hra už vypadá jinak, Linda ubrala na chybovosti(ale ta chyba na síti )a naopak Amanda jich mírně přidala.
Reagovat
HankMoody
Linda se hodně zlepšila na returnu. Když k tomu přidá servis, tak ten zápas může otočit, protože Anisimova už není bezchybná.
Reagovat
Liverpool22
Od stavu 2:1 ve 2. setu se vše začalo obracet. Linda se zlepšila a Amanda začala chybovat - snad to vydrží smile
Reagovat
com
Druhá šance
Reagovat
zfloyd
repete
Reagovat
com
a ted bude beztak preruseni na zitrek
Reagovat
Matej1977
Hm, tak to je smutný příběh, těsně to nevyšlo. Tak aspoň prosím tiebreak.
Reagovat
Matej1977
Nebo ještě lépe rebreak.
Reagovat
Matej1977
A je to tam!
Reagovat
Serpens
Anisimovovou zachraňuje nechutně nečistý return spadnutý na čáru, ach jo Lindo, nenech ji srovnat
Reagovat
frenkie57
Celkově teď returnovala skvělé.
Reagovat
Serpens
Jo, ale to měl být out a set pro Lindu.
Reagovat
zfloyd
dva centimetry jí dělili od setu
Reagovat
Liverpool22
Jdeme opět do vedení 6:5 smile
Reagovat
Liverpool22
Jo, jo Amandě to tam prostě padá + prasátka atd.
Reagovat
frenkie57
Dopodává Linda set?
Reagovat
com
tak né no
Reagovat
Matej1977
Hlavně prosím, prosím dopodavat set!
Reagovat
Mony
Dělal jsem si tu srandu z černých kalhotek v bílém Wimblu, ale teď je to naštěstí jediné poznávací znamení , jak ty holky na kurtu rozeznat
Reagovat
GaelM
Přesně
Reagovat
Amadeus1
Nosková již 27 UE, Anisimova 17 UE. To ta kvalita ženského tenisu pěkně spadla, když prakticky zápas co zápas je více UE, než W. O to brutálnější vypadá dnešní statistika ze zápasu Sabalenky, kde měla jednou tolik vítězných úderů, než chyb. Kvalita se prostě pozná.
Reagovat
Serpens
Asi by bylo fajn připomenout statistiku Sabalenky z finále RG, což?
Reagovat
sojka1
Lukas je u Lindy novinka nebo jsem si ho jen jindy nevsimla?
Reagovat
Mony
Byval trenérem dnešní ITF15 vítězky, ale jak je to teď? Kdo ví?
Reagovat
Serpens
Anisimovová přidala chyb. Asi ne na dlouho, Linda musí využít výpadku naplno.
Reagovat
frenkie57
Hlavně držet servis.
Reagovat
Liverpool22
Zatím drží 4:2 smile
Reagovat
zfloyd
no vida MOHLO BVY TO JÍT , LINDA TEĎ HRAJE SVĚTOVĚ
Reagovat
Liverpool22
Celkově super zápas
Reagovat
frenkie57
Jj,je to pěkná podívaná.
Reagovat
Matej1977
No výborně, konečně break a též tři výborně fiftyny za sebou na returnu.
Reagovat
frenkie57
Konečně Linda využila BB. Teď ovšem je třeba potvrdit.
Reagovat
Liverpool22
smile Pěkně to tam Linda střílela smile
Reagovat
Matej1977
Pohyb, pohyb, pohyb, práce nohou ... u Lindy vůbec nemá smysl, aby se pokoušel hrát obihany inside-out forhend, když při tempu těchto výměn a její pomalé / špatně práci nohou není schopna dostát do adekvátní pozici, aby ten plánovaný úder vůbec mohla úspěšně zahrát!
Reagovat
Amadeus1
Tak pokud nechce pracovat na fyzičce, což podle postavy tak vypadá, těžko očekávat, že bude běhat rychle. Ta by potřebovala tak 5-8 kilo dolu.
Reagovat
com
Reagovat
milik254
Ty jsi hovado
Reagovat
Amadeus1
Nosková již napáchala 20 UE za 9 gamů. V tom je nutno hledat příčinu nezdaru. Netrefuje kurt.
Reagovat
hanz
Hlavně nerozumím tomu, proč se s ní přetlačuje od BL, když na to evidentně nemá a nezkusí něco jako kraťas, rotace apod...
Reagovat
Amadeus1
Asi si na to nevěří. I když umí celkem solidní kraťas.
Reagovat
Amadeus1
Všechny gamy vyrovnané a všechny pro Anisimovou. Nosková uz musí být psychicky zlomená.
Reagovat
Meisterstich_2.0
Protože má v hlavě piliny.
Reagovat
Meisterstich_2.0
Nedůstojný výkon na osmifinále grandslamu. Zdejší vlezdoprdelka HankMoody je udělanej z výkonu Noskový, přitom je naprosto příšerná jako celý turnaj. Hele, Hanku, stejně ti nedá, tak si od toho nic neslibuj.
Reagovat
com
Katka dneska vyhrala uz podruhy, aspon ta Wimbledon zachranuje smilesmile
Reagovat
Amadeus1
Tak a tento odvrácený BP po prasátku byl hřebíčkem do rakvičky.
Reagovat
Meisterstich_2.0
Přesně, je příšerná, ani neumí doběhnout prase.
Reagovat
Amadeus1
Tak tady u toho prasátka neměla vůbec šanci neco doběhnout.
Reagovat
GaelM
Ještě ti tam chybí jedna čárka, aby Pošuku Moodymu praska cévka smile
Reagovat
Serpens
No, to se radši zastanu Moodyho, než tohohle gaučáka, teda...
Reagovat
GaelM
Tak to ovšem mění celou situaci!
Reagovat
Matej1977
Počet vyhraných fiftynů:

Linda 26, Amanda 34

To je přesně ten nejmenší možný rozdíl, aby člověk mohl vyhrát set o 4 gamy / 6:2.
Reagovat
Meisterstich_2.0
Nosková je přeceňovaná hráčka. Dneska kromě občas dobrýho podání je ve všem o parník horší. Celý turnaj hraje mizerně, s Lys to byla vyloženě ostuda. Anisimova si s ní dělá co chce.
Reagovat
HankMoody
Linda si musí víc pomoct servisem, jinak to dneska nebude moc hratelný.
Reagovat
Matej1977
2:6, to je krutý výsledek, ale bohužel zasloužený. Snad to ve druhém setu Linda nevzdá a bude bojovat dál.
Reagovat
Amadeus1
35 minutek první set, druhý prosim podobně, ať si člověk stihne ještě užít večer.
Reagovat
hanz
Správně, Lindička nám ukázala, jak chytit šanci za pačesy za stavu 40:0
Reagovat
Serpens
2:6 není spravedlivé skóre. Poukazuje to však na to, že si Linda nejhorší své momenty vždy schová bohužel na big pointy.
Reagovat
Liverpool22
Přesně tak + je potřeba zlepšit 1. servis - chce to mít cca 75% - 80% což bohužel není.
Reagovat
com
První set je ztracen.. Lidi blejte co hrdlo ráčí

Reagovat
Amadeus1
Ted naopak vede 40:00 na vlastním podání a je hned v problémech, shoda. To je šílený, kolik toho dokáže zazdít a dostat se díky tomu do psychické nepohody vlastní blbosti.
Reagovat
zfloyd
Linda hraje celkem dobře , ale sráží jí občas lehké UE , to bude muset odstranit , každopádně soupeřka hraje skvěle , snad na ní taky přijde slabší chvilka
Reagovat
HankMoody
Souhlasím, Linda hraje za mě nejlepší zápas na turnaji. Hraje mnohem lépe než s Lys i Rakhimovou. Anisimova zatím výborně returnuje a rozdává to od základní čáry bezchybně, těžko se s ní hraje.
Reagovat
Liverpool22
Reagovat
HankMoody
Máme holku v osmifinále, hraje vyrovnaná zápas s Anisimovou a tady jsou jen negativní komentáře. Nechápu to.
Reagovat
Serpens
Je v pořádku, pokud se projevuje nespokojenost a zároveň se nikdo neuráží. To, že Linda mohla třikrát útočit na brejk a nevyužila nic z toho, není na pochvalu.
Reagovat
Matej1977
Tak pro svém podání hraje docela dobře, ale na returnu prostě musí využívat ty polosance třeba za stavu 15:30, když přijde hratelné podání a ne aby furt tyhle returnu hrála mimo nebo do sítě.
Reagovat
GaelM
Máte "vyrovnaná zápas"? A mohla bych ho vidět?
Reagovat
Meisterstich_2.0
Ta konina je do ní zamilovaná.
Reagovat
Serpens
Třikrát náskok dvou míčů na returnu, třikrát všechno na prd. Linda už by měla být na podobnou míru frustrace zvyklá, vidíme to u ní velice často, ale dnes to fakt hodně naštve.
Reagovat
hanz
Nevyužívá své šance, tak jako většina našich, proto hrajou, tak jak hrajou - celý rok na prd...
Reagovat
Amadeus1
Co ta Nosková chce víc? První return game 30:00, dalsi 40:15, ted zase 30:00 a nula nic z toho.
Reagovat
hanz
Pozor, aby taky nedostal drškovou za pravdu
Reagovat
Matej1977
Začíná evidentní, že klíčový rozdíl bude spíš v kvalitě returnu.
Reagovat
HankMoody
Souhlasím, zatím jednoznačně Amanda lepší na returnu o parník.
Reagovat
Amadeus1
Anisimova to tady vyhraje cele.
Reagovat
hanz
Bohužel, u Lindy tenisová inteligence na nule... už asi 4krát nahrála přímo Anisimovce na raketu...
Reagovat
HankMoody
Umíš něco jiného, než neustále někoho urážet?
Reagovat
Babolet
Svině ryjí,bude pršet.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
a game je esem doma
Reagovat
HankMoody
Čekal sem, že ty podmínky (večer, hala) by mohly Lindě a jejímu tenisu sednout. Zatím ale dělá hodně chyb a Amanda prakticky žádné. Bude to složitý zápas, ale hru na to, aby to Linda vyhrála, za mě má. Já jí věřím.
Reagovat
Liverpool22
smile
Reagovat
Serpens
Linda jako obvykle zahazuje těžce vydřené míče na příjmu, byť je nutné uznat, že Anisimovová je zatím téměř bezchybná.
Reagovat
Liverpool22
Je to začátek, ale Amanda zatím vypadá nehratelně - snad taky začne chybovat
Reagovat
hanz
Klasika, už chce bejt doma... to bude rychlý...
Reagovat
seeker
škoda, že ji takhle dali na závěr - taky mám pocit, že to chce zabalit hned od startu.
Reagovat
HankMoody
Nechápu podobný komentáře, po třech vyrovnaných gamech.
Reagovat
Amadeus1
Možná protože už Lindušku známe. Ta když hraje od začátku blbě, tak už hraje blbě do konce. Neumí svoji hru zvednout.
Reagovat
HankMoody
To jsou hrozný nesmysly.
Reagovat
Matej1977
0:30 v prvním gamu na returnu ... A nic. 15:40 ve třetím gamu opět na returnu a zatím zase nic.
Reagovat
Amadeus1
Linda je dřevo. Amanda si lehčí soupeřku přát nemohla. 2/3 bodu získává jen tím, že drží míček ve hře, o zbytek se Linduska postará sama.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
mno, že by Amanda jen držela míč ve hře se fakt říct nedá. Ani podle statistiky. Prostě střílí a trefuje.
Reagovat
Amadeus1
Linda zoufalý začátek. 4 UE za dva gamy a uz teče 0:2.
Reagovat
Liverpool22
Taktika je správná - riskovat, ale Amanda zatím hraje suprově
Reagovat
com
tečeme dál 0:3
Reagovat
Amadeus1
UŽ JE TO TADY! UŽ JE TO TADY!
Reagovat
jih
Linda už asi bude ospalá... .
Reagovat
Tomas_Smid_fan
podle hry to tak vypadá
Reagovat
Trojchyba_Mat
Lindo, rozjeď to! smile
Reagovat
Liverpool22
smile smile smile
Reagovat
com
smile
Reagovat
pantera1
Nosíku zlom vaz s Anisimku vyprovoď na jahody se smetanou
Reagovat
frenkie57
No jen aby ji Amanda nezlomila nosík
Reagovat
pantera1
Budeme doufat, že se nenechá. Ať ji ještě uvidíme příští týden .
Reagovat
Liverpool22
L smile I smile N smile D smile A
Reagovat
com
P R O H R A J E
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist