Djokovič i Federer na Australian Open prolétli do 3. kola

22. 1. 2020, 06:52
Aktuality 412
AUSTRALIAN OPEN - Největší favorit a se sedmi triumfy nejúspěšnější hráč Australian Open Novak Djokovič si ve druhém kole letošního ročníku bez ztráty podání poradil s Tatsumou Item a udělal další krok k úspěšné obhajobě loňského titulu. Bez ztráty setu pokračuje šestinásobný šampion Roger Federer, který nedal šanci Srbu Filipu Krajinovičovi.
Novak Djokovič (© AFP)

Novak Djokovič na konci loňské sezony přišel o post světové jedničky. Na něj se může vrátit, pokud na Australian Open obhájí loňský triumf a získá 17. grandslamový titul, jímž by se dotáhl na rekordmana Rogera Federera (20) a Rafaela Nadala (19), a Nadal vypadne dříve než v semifinále.

Dvaatřicetiletý rodák z Bělehradu do letošního tenisového roku vstoupil v novém ATP Cupu, kde vyhrál všech šest dvouher a dovedl Srby k titulu. Svou letošní neporazitelnost si zatím drží i na úvodním grandslamu sezony.

Největší favorit sice v prvním kole překvapivě ztratil set s Janem-Lennardem Struffem, nicméně dnes bez ztráty podání přehrál 6-1 6-4 6-2 Tatsumu Ita.

Djokovič byl dnes na servisu neprůstřelný. Dohromady ztratil jen 11 fiftýnů, pět z nich po dvojchybě, nastřílel 16 es, nenabídl soupeři jediný brejkbol a za 95 minut si připsal jubilejní 70. výhru v Melbourne Parku.

Ve třetím kole světovou dvojku vyzve další japonský tenista Jošihito Nišioka, kterého Djokovič smetl v listopadu na finálovém turnaji Davisova poháru. Nišioka bez ztráty setu vyřadil nasazeného Daniela Evanse a poprvé v kariéře postoupil do třetího kola grandslamového turnaje.

Roger Federer si i se svým druhým letošním soupeřem poradil zcela bez problémů. Po hladké výhře nad Američanem Stevem Johnsonem dnes v Melbourne přehrál 6-1 6-4 6-1 Srba Filipa Krajinoviče a ani na svém 21. Australian Open tak nebude chybět ve třetím kole.

"Jsem moc šťastný, cítím se na kurtu velmi uvolněný. Je to určitě skvělý vstup do sezony. Tvrdě jsem trénoval a doufal, že se to vyplatí," řekl Federer, který hraje poprvé od loňského listopadu. Dlouhá pauza mu ale neuškodila.

"Pro mě tohle není moc těžké. Čím jste starší, tím ty tréninky děláte jednodušší. Vím, na co se mám opravdu soustředit. Pro mě je důležité především regenerace po každém zápase," prohlásil osmatřicetiletý Švýcar.

"Dnes jsem využil toho, že byl soupeř trochu unavený," přiznal Federer, že měl výhodu. Zápas prvního kola odehrál už v pondělí, kdežto Srb dokončil odložený pětisetový souboj až v úterý. "Nebylo to úplně fér, on hrál včera tři a půl hodiny a já nic. Je mi ho trochu líto, na druhou stranu je třeba drobné výhody využívat."

"Nebyl to pro mě nijak těžký zápas. Myslím, že další kolo už bude dobrým testem," očekává Federer, kterého v boji o osmifinále čeká domácí John Millman. S Australanem vede ve vzájemné bilanci h2h 2-1, předloni s ním překvapivě prohrál na US Open.

Stefanos Tsitsipas se loni na Australian Open dočkal svého nejlepšího výsledku na grandslamech, když senzačně prošel až do semifinále. Letos je bez problémů ve třetím kole, když po hladké výhře nad Carusem nemusel vůbec nastoupit k dnešnímu zápasu proti Philippu Kohlschreiberovi. Německý tenista totiž kvůli zranění břišního svalu odstoupil.

Úřadujícího vítěze Turnaje mistrů Tsitsipase v souboji o osmifinále čeká premiérový duel s Kanaďanem Milosem Raonicem.

Matteo Berrettini překvapivě končí už ve druhém kole. Osmý hráč světa nestačil 6-7(7) 4-6 6-4 6-2 5-7 na Tennyse Sandgrena, který vyhrál dva zápasy v řadě poprvé od US Open, člena Top 10 porazil poprvé od loňského Wimbledonu a zvládl i čtvrtý kariérní pětisetový zápas.

"Výhra nad hráčem z desítky na slamu se počítá," řekl Američan, který předloni v Melbourne Parku přehrál tehdejší turnajovou devítku Švýcara Stana Wawrinku.

"Tyhle (grandslamové) turnaje mám rád, protože to jsou týdny, kdy mám dojem, že tenis něco znamená," vyznal se osmadvacetiletý Sandgren a dodal: "Jinak je člověk na okruhu ztracený, pořád někam cestuje, ale tady moje hra funguje."

Ve třetím kole se střetne s krajanem Samem Querreym. Loni se utkali ve Wimbledonu a Sandgren prohrál ve čtyřech setech, přičemž tři ztratil v tie-breacích. "Jsme kámoši. Čeká mě tvrdý servis, ale já dobře returnuju," řekl předloňský čtvrtfinalista Sandgren.

Předloňský finalista Marin Čilič zdolal 6-2 6-7(6) 3-6 6-1 7-6(3) nasazeného Benoita Paireho, jehož porazil už popáté v řadě, a postoupil do třetího kola.

V něm se bývalý třetí a aktuálně až 39. hráč světa Čilič utká Robertem Bautistou, s nímž ve vzájemné bilanci vede 4-2, ale obě porážky utrpěl právě na Australian Open (2016 a 2019).

Španěl Bautista dnes sice v osmém letošním zápase poprvé prohrál set, duel s Američanem Michaelem Mmohem ale otočil a zvítězil 5-7 6-2 6-4 6-1.

Dimitrov ze stavu 0-2 na sety opět neunikl
Grigor Dimitrov ani na 20. pokus nevyhrál zápas, v němž prohrával 0-2 na sety. Dnes v Melbourne proti Američanu Tommymu Paulovi si sice teprve podruhé z takto nepříznivého stavu dokázal vynutit pátý set a dokonce podával na vítězství, ale obrat nedokonal a po 4 hodinách a 19 minutách boje prohrál 4-6 6-7 6-3 7-6 6-7.

Zatímco osmadvacetiletý Bulhar Dimitrov, semifinalista z roku 2017, bude po sedmi letech chybět ve třetím kole Australian Open a neobhájí loňské osmifinále, dvaadvacetiletý Paul při premiéře na Australian Open navázal na svou první grandslamovou výhru a postoupil mezi 32 nejlepších tenistů.

O postup do osmifinále bude 80. tenista světa Paul hrát s Maďarem Mártonem Fucsovicsem (h2h 1-0). Ten si dnes poradil 3-0 na sety s osmnáctiletou italskou nadějí Jannikem Sinnerem.

Dušan Lajovič v podvečer přehrál snadno 6-2 6-4 6-3 domácího Marca Polmanse a svůj sedmý start na Australian Open proměnil v premiérový postup do 3. kola.

V něm se devětadvacetiletý Srb utká s Argentincem Diegem Schwartzmanem (h2h 1-2), s nímž předloni v Melbourne prohrál pětisetovou bitvu v prvním kole. Vítěz duelu Lajovič-Schwartzman by v osmifinále mohl narazit na Djokoviče.

Fabio Fognini vyhrál i svůj druhý zápas na letošním Australian Open až v super tie-breaku pátého setu. Po Američanu Opelkovi zvládl dramatickou koncovku i proti domácímu Jordanu Thompsonovi, kterého udolal 7-6 6-1 3-6 6-7 7-6.

O osmifinále, kterým by vyrovnal své melbournské maximum z let 2014 a 2018, se dvanáctý nasazený Ital utká s Argentincem Guidem Pellou (h2h 2-2).

• AUSTRALIAN OPEN •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 49.100.000 dolarů
středeční výsledky (22. 1. 2020)
• Dvouhra - 2. kolo •
Djokovič (2-Srb.) - Ito (Jap.) 6-1 6-4 6-2
Federer (3-Švýc.) - Krajinovič (Srb.) 6-1 6-4 6-1
Tsitsipas (6-Řec.) - Kohlschreiber (Něm.) / bez boje
Sandgren (USA) - M. Berrettini (8-It.) 7-6(7) 6-4 4-6 2-6 7-5
Bautista (9-Šp.) - Mmoh (USA) 5-7 6-2 6-4 6-1
Fognini (12-It.) - Thompson (Austr.) 7-6(4) 6-1 3-6 4-6 7-6(4)
Schwartzman (14-Arg.) - Davidovich Fokina (Šp.) 6-1 6-4 6-2
Paul (USA) - Dimitrov (18-Bulh.) 6-4 7-6(6) 3-6 6-7(3) 7-6(10-3)
Čilič (Chorv.) - Paire (21-Fr.) 6-2 6-7(6) 3-6 6-1 7-6(3)
Pella (22-Arg.) - Barrere (Fr.) 6-1 6-4 3-6 6-3
Lajovič (24-Srb.) - Polmans (Austr.) 6-2 6-4 6-3
Nišioka (Jap.) - Evans (30-Brit.) 6-4 6-3 6-4
Raonic (32-Kan.) - Garín (Chile) 6-3 6-4 6-2
Querrey (USA) - Berankis (Lit.) 7-6(2) 4-6 6-4 6-4
Fucsovics (Maď.) - Sinner (It.) 6-4 6-4 6-3
Millman (Austr.) - Hurkacz (31-Pol.) 6-4 7-5 6-3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

412
Přidat komentář
smazaný uživatel
Federer 3 sety 1:30 hod

Nadal 1 set a 3 gamy 1:08 hod
Reagovat
Cico93
Ľudia zaplatia veľké peniaze, tak Nadal im chce dožičiť poriadnu porciu tenisu:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa může být hlavně rád, že na druhé straně sítě stojí dneska Delbonis. Protože zatím hraje absolutně hrozně. 17 UE za jeden a půl setu není obvyklé číslo.
Reagovat
turista
Delbonis je holt taky z formy. K tomu jak hrál v době, kdy Argentina vyhrála Davis Cup má daleko.
Reagovat
dappe
To ano, ale ten zápas je zatím hrozný. Nadal nevypadá, že by letos mohl myslet na vítězství. Může se to samozřejmě změnit, ale vypadá to na velkou šanci pro Kyrgiose.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím co mu je, jednou špatně došlápl, některé epické momenty střída s totálními faily, za dva sety má skóre 24 winnerů, 24 UE z toho je ale 7 es, takže je vlastně v záporu.

Troufnu si tvrdit, že kdyby dneska Rafa hrál s kýmkoliv z TOP20 vyjma Berrettiniho, tak jede domů.
Reagovat
smazaný uživatel
Lord Ernie Gulbis byla taková ranní sázkařská tutovka. Jsem zvědavý jak daleko v turnaji dojde, zatím to tam kosí jako za mlada.
Reagovat
RF46
Ten mi vysel...ale vse to muze zahodit Goffin!
Reagovat
smazaný uživatel
Ten to dal, spíše to zahodí Kevin !
Reagovat
RF46
Na nej sem nenasel odvahu...jeste tam mam - Khachanova...
Reagovat
Vlk-v-trave
Voda na mlyn paddyho:)

https://twitter.com/raviubha/status/1219721971421696000?ref_src=twsrc %5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1219721971421696000&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.puntodebreak.com%2F
Reagovat
steve79
I love you Federer.
Reagovat
smazaný uživatel
2.2.2020, vyhrat svoj 20GS, 2. v Australii..To by celkom dávalo zmysel, co poviete?..

Myslim, ze Murray vyhral prvy W. v nejaký zaujimavy datum, ktory mal hlbsi zmysel.

Numerologia je na Rafovej strane!
Reagovat
Vlk-v-trave
Mel by sis to potvrdit siderickym kyvadelkem, zichr je zichr.
Reagovat
Amputace
Běhá jako gepard? Tak si zkus pustit třeba finále US 2010 a hned vzápětí si pusť jeho první zápas na letošním AO. Možná i tebe ten brutální kontrast trkne.

Nadal pomalu každý třetí BH úder hraje slajzem. Proč? Protože tam zkrátka není včas, aby zahrál razantní BH. I slepý přece musí vidět, že je o hodně pomalejší. Pokud mu nepadá servis, který oproti minulosti hodně zlepšil, a nefunguje agresivní FH, jeho šance proti kvalitním ofenzivním hráčům se hodně ztenčují, protože obranou a rychlostí to už neurve.
Reagovat
Amputace
Sorry, to mělo být dolů :D
Reagovat
Amputace
Chápu tvoji pověrčivost, ale já Rafovi moc nevěřím.. :/ V tom prvním zápase se mi vůbec nelíbil. Jeho soupeř byl naprosto nulový, a přesto s ním dvakrát ztratil servis. Zlepšený BH, který byl v posledních letech jeho doménou, jako by se někam vytratil, byl to samý slice. Agresivita celkově nulová, vesměs pouze spoléhání se na chyby špatně hrajícího soupeře. Nevím, rád bych se mýlil. Nicméně kdyby hrál s tímto výkonem proti Novakovi, mohlo by to dopadnout ještě hůř než loni, což už si lze představit opravdu těžko...
Reagovat
smazaný uživatel
Nevidel som, ale videl som ho na ATPA cupe a aj som si myslel, ze za tyzden sa ziadne zazraky robit nedaju. Forma velmi priemerná, Rafa naozaj posobi vyžmýkane, Laver cupy, Davis Cupy, ATP cupy, to je 20 zapasov, bez ktorych mohol byt.

Na druhu stranu, minuly rok presiel do finále bez straty setu a tam herne zlyhal. USO naopak vyhral s tym, ze stracal sety s Danielom a L. Mayerom. Uvidime ako sa bude turnaj vyvijat, Djokovic podla mna tiez posobi pod svojim top levelom. A stále si myslim, ze jeden z next gen urobi upset. Na ukor Federera to uz vzhladom na zreb nejde, Medved alebo Tsitsipas, jeden z nich vyhra svoj velky zapas, myslim six
Reagovat
Marduch
Tipuju Tsitsipase. Naucil se hrat rychle, z bh i z fh razantne hned po odskoku, proti tomu se hrozne tezko hraje.
Reagovat
George_Renel
Ještě působivější: 02.02.2020. .-)
Reagovat
paddy
20.02.2020 Dr. Fuentes oslaví 65 let

https://es.wikipedia.org/wiki/Eufemiano_Fuentes
Reagovat
smazaný uživatel
:-)

Perfektné
Reagovat
turista
Numerologie je možná na Rafově straně. Ale Novak si ho nemůže nechat odskočit na rozdíl 4 vyhraných GS. To by bylo proti tenisové spravedlnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Ked ho mal v roku 2016 na rozdiel dvoch GS ako 29ročný, a nedoklepol to.

Je maximálne spravodivé, aby to tak aj skončilo. Nevyuzil momentum, bodka.

Nadal naopak ide po Federerovi celú kariéru ako pes po udenom, nepovolí. Ked sa Federer oddialil, opat sa priblizil, a takto stále dokolečka. Bolo by fajn tieto nekonečné dostihy raz a navzdy uzavriet.
Reagovat
turista
Djoki Rafu sice v roce 2016 těsně nedoklepl, ale bude mít ještě dost času na to to dolepit. Netají se tím, že by rád dolepil a překonal oba dva a ve všem. V týdnech na pozici světové jedničky je na tom velice dobře - 275 týdnů a momentálně je druhý o malý kousek.
Reagovat
spaniel
Novak Lepic...
Reagovat
spaniel
Jsi povercivy, znameni, ted numerologie...mel by ses podivat dole, zda tam nemas v****u.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujímavé premyslanie v stereotypoch, v mantineloch. Ved prečo nie, aj čiernobiele spektrum je spektrum.
Reagovat
spaniel
Je fakt, ze zeny maji vetsi vztah k ezo... Predstav si ze se lisime! Sok co?!
Reagovat
smazaný uživatel
Povercivost a ezo?..

Hrusky a jablká.

Ty mas zrejme vztah k ovociu, dlhodobo.

Snad ti po turnaji zostane, najma to kyselé.
Reagovat
spaniel
Numerologie je ciste ezo... povercivost je pro slabochy a jde proti logice. Ale u tebe to dava smysl, jelikoz logika ti odjakziva nic nerika.
Reagovat
smazaný uživatel
Poverčivost je pre slabochy?..

Názor ako z tretej cenovej. Tebe zrejme ani holiaci strojček nič nehovorí, aby si sa cítil ako vacší chlap. Pozrite sa na šaša :)
Reagovat
spaniel
?? Svět sportu je prostředí, které vede ke zrodu pověr častěji než například svět profesionálních matematiků. (Logika)

Pověrčiví lidé měli větší sklon k depresím a k všeobecné úzkosti. Vykazovali silnější tendenci ke kompulzivnímu chování a měli větší sklon k obsesím.

Pověry se rodí, pokud člověk cítí, že nemá kontrolu nad vlastním životem.

Australský vědec Beno Torgler zkoumal víru v pověry v sedmnácti státech včetně České republiky a Slovenska. Pokusil se zjistit, co pověrčivost ovlivňuje. Méně pověrčiví byli muži než ženy, a také vzdělaní a starší lidé.??

A je to jasne. Jsi Slovak, muz a mene vzdelany...bez kontroly nad zivotem se sklony k obsesi ala Nadal...zahada vyresena.
Reagovat
Amputace
Chujovina. Třeba Gustav Mahler byl mimořádně pověrčivý a nazval bych ho vším možným, ale rozhodně ne slabochem bez vzdělání a kontroly nad svým životem. Navíc ty definice o slabošství prakticky nic neříkají. Že má někdo deprese a trpí úzkostmi je projev slabošství? Popravdě mě teď z voleje snad ani nenapadá historicky významný člověk, který by depresemi netrpěl.. Možná snad ti sportovci no, protože to většinou bývají gumy, zatímco depresemi dost často trpí inteligentní lidé a deprese jsou u nich mimo jiné způsobovány přebytkem myšlenek.
Reagovat
Roger_Federer
Hitler? :)
Reagovat
spaniel
Ty fakt myslis ze povercivost je normalni? Pro me je to projev strachu a cesta k horsim vecem. Svym zpusobem nemoc.
Reagovat
smazaný uživatel
To je v poriadku. Pre ludí uvažujúc v rámci svojich mantinelov a schopnosti rozmyslat v sirsich suvislostiach je tvoj záver úplny prirodzený a očakáva sa.
Reagovat
RF46
Tuto vetu si dej do profilu, vystihuje te :)
Reagovat
spaniel
Pan sirsi souvislost, kontext a mezi radky. Rikam porad ze je to Danko :D
Reagovat
Amputace
Netvrdím, že je to normální, tvrdím, že nejde o projev slabošství. Respektive - nemá to se slabošstvím vůbec nic společného.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty musis mat strašne mrzutý život, ked sa berieš tak strašne vážne.

Poverčivý som v zdravej miere, numerologiu neriesim, ale ten datum zarezonoval, tak preco na to neupozornit.

Spaniel, má ťa vlastne mimo tvojej matky niekto naozaj rád?..
Reagovat
spaniel
Jiste, dokonce i tady. Za to tebe nikdo ani tady, takze ta otazka by sedela spis na tebe ;) Tomu se rika logicky zaver, ale nekdo povercivy jako ty to samozrejme nemuze chapat. Takze pockej az bude 22:22 a pak bez rovnat flasky, aby se Rafovi dal darilo a cvakat vypinacem, aby v noci nekdo neumrel.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas dojem, ze ta maju radi anonymní ludia. Myslis si, ze mozes hovorit za vsetkých..Tomu hovorim logika :)

pán Rácio spaniel lakonicky skontatoval dalsiu svoju vlastovku a hrabajúc sa v rozkroku, mysliac si aký je on velký chlap, vybral sa smerom do piatej cenovej. Nazdravie. Nezabudni si odplut.:)

Zijes si vo vlastnom svete, kde rozdelujes ludi na bielych a čiernych aj so svojimi stupidnými názormi z druhohôr. Ale vies co?..Bude pre teba lepsie, ked si to budes mysliet nadalej :)
Reagovat
RF46
Ted si uz mimo svoji komfortni zonu a placas.

Nebudu nikoho zesmesnovat kvuli povercivosti, to je si myslim kazdyho vec ale bez natlaku nepripustim, ze to ma co docinenei s logikou.

Nicmene Forehane, vysvetli mi prosim, jaky smysl maji ty peclive nastaveny lahve?
Reagovat
Amputace
Pověrčivost samozřejmě nemá s logikou nic společného, nicméně to neznamená, že logicky uvažující lidé nemohou být pověrčiví.
Reagovat
RF46
Asi jo, ale to uz se dostavame fak jinam:)
Reagovat
spaniel
Predkozka je zase velmi precitlivela a ejakuluje predcasne jako obvykle.
Reagovat
Kozoroh
Novak ti do tvé numerologie hodí vidle :D
Reagovat
gigin
co to tu je za bordel zas :DDD

Raději mi řekněte co ten Bedene dpč.
Reagovat
smazaný uživatel
Slovinec dostane od Gulbu na Bedene a bude vymalované.
Reagovat
gigin
Tvl mám nervy. Asi si šupnu to Meldonium.
Reagovat
Nola
:DDD
Reagovat
RF46
ja si dam tetracosactide..
Reagovat
Cico93
;-)
Reagovat
RF46
Par hodin sem si procital ruzny clanky ohledne Nadala a dopingu...pauzy, navraty, svaly, vydr...

Rad bych jednou znal pravdu.
Reagovat
Amputace
Divím se, že se podobné spekulace nešíří i kolem Djokoviče, protože to, jak on vůbec pohybově nestárne, jak je stále stejně rychlý, není po třicítce u sportovce normální. Nadal už před třicítkou začal ztrácet rychlost celkem dost viditelně a vlastně úměrně svému stárnutí, na Djokovičovi ale nic takového nepozoruji, nebo jen zcela minimálně.

U Nadala ty spekulace vyvolaly asi převážně pauzy a návraty. Částečně určitě i ty svaly, ale to je prostě kravina, protože Nadal má úplně normální postavu, je plno namakanějších a robustnějších tenistů, akorát se jim nevěnuje tolik pozornosti. Nadal si to způsobil do značné míry sám, a sice tím, že dlouho hrával v tričku bez rukávů, poutal pozornost ke svým bicákům a vznikl kolem toho takový jeho trademark. Ale reálně o nic abnormálního rozhodně nejde.

O těch jeho podezřelých pauzách si osobně myslím, že je někdy fejkuje, aby se mohl připravit na další průběh sezóny. Působí na mě jako typ tenisty, který ať už výhry tak prohry hodně emocionálně prožívá, takže si dokážu představit, že po nějaké nečekané porážce se může v podstatě psychicky zhroutit. Rozhodně si nemyslím, že například v 09 vynechal po RG Wimbledon, aby si mohl zafetovat a vrátit se na US Open...
Reagovat
Roger_Federer
Wimbledon 09 vynechal, protože měl osobní problémy, hodně špatný půl rok, rozváděli se mu rodiče a on se z toho "zhroutil", toto kdysi přiznal sám..wimbledon12, to už je jiná.
Reagovat
stopan
sam si si strelil do huby, Nadal zacal pred 30tkou stracat na rychlosti, nuz a odrazu tam beha po 30tke ako gepard a je problem mu to zabit, nuz zazraky sa deju a u rafika je ich dost. Djokovic ma o 7 kil menej, dokonca aj federer je 5 kil lahsi od nadala, takze aj mensia zataz na klby, zato aj djokovic a federer presli fazami zdravotnymi, ktore ich nutili na operaciu podobne ako murray, del potro, wawrinka a dalsi, len nadal po tych peripetiach s kolenami je akoby sibnuty carovnym prutikom.
Reagovat
Amputace
Běhá jako gepard? Tak si zkus pustit třeba finále US 2010 a hned vzápětí si pusť jeho první zápas na letošním AO. Možná i tebe ten brutální kontrast trkne.

Nadal pomalu každý třetí BH úder hraje slajzem. Proč? Protože tam zkrátka není včas, aby zahrál razantní BH. I slepý přece musí vidět, že je o hodně pomalejší. Pokud mu nepadá servis, který oproti minulosti hodně zlepšil, a nefunguje agresivní FH, jeho šance proti kvalitním ofenzivním hráčům se hodně ztenčují, protože obranou a rychlostí to už neurve.
Reagovat
smazaný uživatel
Aj s FFF sa da vecne diskutovat, ked je nálada :)

Ale stopan, ipko, paitik a podobne, to je materska skola.
Reagovat
Amputace
Tenhle mýtus o Nadalově neubývající rychlosti patří k mým nejoblíbenějším :) Přitom u Djokoviče, který ve 32 letech je stále včas u každého míče a prakticky úplně minimálně si potřebuje vypomáhat slajzem, tomu jaksi nikdo nevěnuje pozornost :)
Reagovat
Kozoroh
No1e je hubenější než Rafan a díky tomu má méně opotřebované klouby, proto si zachoval svou rychlost.
Reagovat
Amputace
Naprostá hloupost. Může být po třicítce rychlejší než někdo jiný, to je v pořádku, ale aby tu rychlost vůbec neztrácel? To není u sportovce po třicítce normální. Podívej se třeba na Messiho, kterému je třicet, je malý a hubený, a přesto rychlost viditelně ztrácet začíná. U Novaka nic takového zatím nepozoruji.
Reagovat
Kozoroh
Záleží též hodně na genech. A uvádět jako příklad Messiho je úsměvné, protože ten nikdy moc neběhal, vždycky patřil mezi hráče s nejmíň naběhanými metry na zápas.
Reagovat
Amputace
To je sice pravda s tím Messim :) Ale současně to byl vždycky hráč s obrovským zrychlením. To, kolik naběhá za zápas, je spíš otázka staminy. Já se bavím vyloženě o rychlosti pohybu.
Reagovat
RF46
Ono je totiz divny behat 5h po kurtech a stale si udrzet takovou muskulaturu, ono to jde totiz proti sobe.
Reagovat
Amputace
Jakou zas muskulaturu? Se na toho Nadala proboha někdy alespoň podívejte. Je poměrně dost hubený, jen má svaly z posilky, to je celý. On není žádná korba. A že někdo běhá, a přitom má vypracovanou postavu, jde proti sobě jako konkrétně jak? Že jako tu hmotu člověk vyběhá? :D Promiň, ale občas mi připadá, že jsi sem odněkud spadl..
Reagovat
smazaný uživatel
Je rozdiel klusat a behat. Ked Messi zapol, tak bol inde.

Hoci tento priklad je celkovo skreslený, lebo Messiho by podla mna predbehol aj v najlepších rokoch hocijaký priemerny pasivny športovec. Bez lopty :)

Pointa bola, ake veci robil s loptou, v tej rychlosti.
Reagovat
stefankelner
Pasívny športovec ma 100m pod 11s ? Ste OK ?
Reagovat
smazaný uživatel
Messi zabehne stovku pod 11s?

Nevedel som tu informáciu, je naozaj krpaty a neposobi, ze by predbehol čisto v behu nejakého šprintéra, alebo iného futbalistu, ktorý ma lepsie predispozície..

V behu na 100m som snad 170cm vysokeho chlapika este nevidel, ale nesledujem detailne.
Reagovat
smazaný uživatel
Hoci, jeden z tábora FFF, Franky alias atlét, sa vyhrážal ze zabehne stovku pod 11sek.

Takze minimálne Franky by Messiho rád vyzval,
Reagovat
RF46
Messi rozhodne neda 100m pod 11s.
Reagovat
turista
No a pokud Djoker míček nedoběhne tak to prostě doklouzne jako na té antuce. Rafa Nadal je permanentně podezřelý dokonce i tomu profesorovi farmakologie z Mnichova. Pro tenis by ale bylo lepší, kdyby mu nikdy nic ani do budoucna neprokázali. Pokud něco sypal tak je lepší o tom nevědět. To zemětřesení v silniční cyklistice taky tomu sportu moc nepomohlo. Sype se pouze sofistikovaněji ve všech sportech.
Reagovat
Nola
chlapci, vasa debata ide mimo mna, ale Novak ma dve deticky, snad mu gigin /Jelena sa mu pacila/ nevypomohol pri ich splodeni, lebo taky doping nie je velmi nakloneny plodeniu deti a je to dokonca nepripustne, kazdy chce mat zdrave potomstvo, ci? Novak veselo prehrava s Next gen, Kamiloss sa tym stale vytesuje a vy budete tvrdit, ze je stale rovnako rychly? :DDD
Reagovat
ipko
ďakujem, od teba si to veľmi vážim.. ale neviem, či by si nemal pouvažovať o pobyte v nemocnici Philippa Pinela na Cajle :)
Reagovat
Marduch
U pohybu Rafy vychazis z letosni sezony, coz neni pro tuto diskuzi vubec relevantni. Treba loni se pohyboval famozne.
Reagovat
smazaný uživatel
Daj share na tie konšpiračné weby.
Reagovat
RF46
Napis do googlu "Nadal doping" nebo "Nadal wada" atd...
Reagovat
Roger_Federer
To chceš trochu moc.
Reagovat
whales
Matteo je v háji od chvíle, co propadnul půvabu Tomljanovic:) údajně praktikují i formu bdsm, a to pak na kurtech prostě stopy zanechá :)
Reagovat
spaniel
Ty putky jsou roztomile, ale pointa je ze Djokovic je suverenne nej hrac posledni dekady. Od 2014 je mimo antuky hracem, na ktereho vypadnuti zalezi uspech Federera i Djokovice. (Pro precitlivelou predkozku) ano, pisu mimo antuky, protoze se hraje AO, na hardu.

Oba brali hardove GS jen kdyz se mu vyhli. Oba meli turaje, kdy prohrali necekane. RF: Cilic, Seppi, Delpo, Millman, Dimitrov a RN: Cilic, Delpo, Pouille, Verdasco, Fognini, Berdych. Federer je na tom z pohledu sanci lip, protoze on ma jako prekazku jen Djokovice, kdezto Nadal od 2014 i Federera. Roger ma s Novakem na hardu tesnejsi zapasy, na 2 vitezne i vyhry. Nadal nic z toho.
Reagovat
spaniel
* i Nadala
Reagovat
Amputace
Naprostý souhlas.

A teď hádej, kdo je nejlepším hráčem dekády předešlé...? A to na to Nadalovi stačilo pět let :)
Reagovat
dappe
Nejlepším hráčem předešlé dekády je zcela jednoznačně Federer. (2000 - 2010)
Reagovat
smazaný uživatel
11 ročná dekáda.

Pobavilo
Reagovat
dappe
No k smíchu by ti být tolik nemělo. Ten 2010 je hodně klíčový pro Nadala, kam ho vlastně započítáš, protože tato dekáda bude u konce až na konci tohoto roku :) Mělo by to být 2001 - 2010 a 2011 - 2020. V takovém případě je ale Nadal v obou vzdálen od prvního na míle. :)
Reagovat
spaniel
Dekada je 2010-2019.
Reagovat
Kozoroh
Neboli 10. léta 21. století.
Reagovat
spaniel
Zalezi jestli prvni rok je 1 nebo 0...vejce nebo kure?
Reagovat
dappe
Pro tuhle debatu to ale znamená jen to, zda je Nadal v obou dekádách druhý s velkým odstupem nebo v první s odstupem obrovským a v druhé mírným. O jedničkách obou dekád není sporu.
Reagovat
smazaný uživatel
Debata o houne a o tom, kedy zacina dekáda.

Tieto spory sa dokázu vysperkovat niekedy do bizzare podôb.

Dekáda je od 00-09, tak ako potvrdili viacerí. Urcite si zachytil viacero ankiet o sportovca dekády a podobne. Alebo si myslis, ze to robili o rok vpred?..

Na kalendári otocis jednotku az po uplynuti 365 dni, cize pises, máme za sebou celý rok a nasleduje druhy. Logicky teda dekáda konci uplynutim roku konciaceho 9.

Tak ci onak, pre Nadala je urcite lichotivejsie hrat prve husle v dvoch dekádach, nez byt v jednej uplne do počtu. Aj rivality su v podstate RF+RN a RN+ND, tá tretia v poradi ma najmensi glanc.

Snad sa Rafovi okrem toho, ze bol svetovou jednotkou v troch dekádach, podari vyhrat v troch dekádach aj Grandslam.
Reagovat
dappe
Teď napíšu statistiku, která je pro ty dva celkem nespravedlivá, protože v té první dekádě toho moc stihnout nemohli, ale o velkém (sice ne tak velkém) znevýhodnění může mluvit i Federer v té druhé dekádě.

Z pohledu Federera skončila první tedy bilancí na GS 15 - 6 (RN) - 1 (ND). A ta druhá s bilancí 5 - 13 - 15. Nepřijde mi proto vhodné psát, že byl Federer úplně do počtu. Nepoměr mezi výsledky dekád je dán především věkem. Být Nadal ročník 81 a Federer 86, možná by ti pak vše došlo. Nadal prostě uměl na Federera.

Přidávat k tomu ještě Djokoviče je ale mimo, protože přesně rivalita Federer - Djokovič je úplně typická v tom, co se ve sportu přirozeně stává. Tedy nejlepšího hráče střídá nový nejlepší hráč a pokud ten starý neukončí kariéru, a bude s ním svádět velké množství zápasů, časem se vzájemné statistiky mohou překlopit v jeho neprospěch. Když si uděláš podrobnější statistiku, tak zjistíš, že Federer je ve vzájemných zápasech o něco lepší než Djokovič. Nelze prostě v jejich případě vzít 23:26 (nevím kolik to je) a suše tvrdit, že Federer na něj ztrácí.

Je to naprosto běžné ve všech sportech, pokud se překryjí kariéry hráčů, kteří patří a budou patřit historicky mezi nejlepší.
Reagovat
Kozoroh
Rok 0 křesťanský letopočet nemá, jelikož v 6. století, kdy Dionysius Exiguus spočítal datum Kristova narození, Evropa nulu neznala, arabské číslice do Evropy tehdy ještě nedorazily a římské cifry nulu nemají.

Anno Domini začíná rokem 1, první století je 1-100, první tisíciletí 1-1000. 21. století začalo rokem 2001 a končí 2100. Co se ale dekád týče, ty mají rozmezí 0-9, protože by nedávalo smysl řadit třeba rok 1990 do 80. let, takže 0. léta 21. století začala rokem 2000 a skončila na konci roku 2009. Mezi dekádami a stoletími tedy existuje dichotomie, kdy rok 2000 (podobně jiné jubilejní roky) sice patří do 20. století, ale zároveň mezi 0. léta 21. století.
Reagovat
annah
Hezky vysvětleno. Díky!!! Ten rozpor mi nikdy nebyl jasný.
Reagovat
Amputace
"Od 2014 je mimo antuky hracem, na ktereho vypadnuti zalezi uspech Federera i Nadala."

- Jinými slovy se tady tedy říká, že v případě Djokoviče je podstatná jeho H2H s hlavními rivaly při jeho posuzování coby hráče dekády, ovšem v případě Nadala to neplatí? Protože by se dalo úplně snadno parafrázovat: Od roku 2005 do roku 2010 je Nadal hráčem, na kterého vypadnutí záleží úspěch Federera i Djokoviče.

Vzájemná GS bilance Nadal vs Federer/Djokovič je v letech 05-10 9:2 (nepočítám do toho Djokovičovy skreče). Tak jak tohle nazvat jinak, než že se ti dva potřebovali Nadalovi vyhnout, aby něco vyhráli? (Celková H2H s oběma za to období se mi nechce počítat, ale bude to cca o dvojnásobek).
Reagovat
spaniel
Hracem dekady je poctě celkovych titulu vc. GS a tydny na c.1.
Zbytek je o sancich big 3 na hardovych GS. V podstate to plati i na travu.
Reagovat
Amputace
To je tvůj výklad. Můj výklad je ten, že Federer sbíral titul za titulem, ale od chvíle, kdy se zjevil Nadal, měl jasný útlum a byl postupně zcela převýšen na všech površích.

Ano, na základě GS titulů je jasné, že období 2000-2010 je Federerovo a 2010-2020 Djokovičovo, nicméně je to opět zavádějící a zkreslující. Protože Nadal byl zase dominantní 2005-2015 (v jeho případě spíš 2014...), takže má de facto také svoji dekádu, kdy byl z těch tří nejúspěšnější.
Reagovat
spaniel
Rozporoval jsem druhy odsek. Neurcoval jsem hrace dekady dle h2h.

S poslednim souhlasim, 2005-2015 je Nadal nej. Jenze dekada je zavedeny pojem. To pak muzeme delat kazdy rok dekady. Federer nej 2003-2013, 2004-2014 atd. Mozna jsem to nemel zminovat, bylo to spis na uvod, tato kategorizace nema velkou vahu.

Pointou bylo ze jak Rafa, tak Roger jsou na nej odkazani a ze Rogerovi sance na AO jsou vyssi nez Rafovy vzhledem ke zminenym vecem.
Reagovat
Amputace
S tím já ale naprosto souhlasím a píšu tady o tom už několik dnů - že vedle Nadalovy hrozivé bilance proti Djokovičovi z hardu za posledních let se už jaksi zapomíná zmiňovat, že Federer Djokoviče sedm let neporazil na GS, takže vlastně oba by se mu v lepším případě potřebovali vyhnout, nejen Rafa...
Reagovat
RF46
A ted si vem, ze Nadal neporazil Stepanka uz 6let! A to vcetne antuky!
Reagovat
Amputace
Ano, krásně jsi vystihl logiku vašeho tábora - Roger si Rafu už posledních pět let maže na chleba... Přitom z toho období spolu dva roky ani nehráli, v jednom roce odehráli jediný zápas a v dalším roce to mají na zápasy 1:1. Takže reálně si ho vlastně mazal pouze v roce 2017, kdy byl prostě lepší :)
Reagovat
RF46
...ehm...to je tvoje logika.
Reagovat
spaniel
Ano, a to jsem psal prece i ja.
Reagovat
spaniel
Snad ne :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Od kdy ti ta dekada zacina, a kdy konci?:)
Reagovat
Ereinion
je to tak, jedinej, kdo ho v této době byl schopen konzistentně na GS porážet, byl Wawrinka...
Reagovat
Vlk-v-trave
Take to je SuperSuperGoat postrach postrachu GOATU...
Reagovat
smazaný uživatel
Suverenne :)

Vies o tom, ze dekáda sa ráta od 2010?..
Reagovat
dappe
Určitě to ví, když to tak napsal. :) Ten rok 2014 tam uvedl proto, že od té doby už je to úplně jednostranné. Djokovič je nepochybně nejlepším hráčem poslední dekády.
Reagovat
smazaný uživatel
Jednoznacne od 2014 a jednoznačne dekády je rozdiel :)

Tá terminológia pokulháva.

Alebo, ak je 15:13 jednoznačne, čo je potom H2H Rogera s Nadalom?
Reagovat
spaniel
Za posledni dekadu vede ve vsem. Neni tam pochyb, ze je hracem dekady.
Reagovat
RF46
Ses si jisty?:)
Reagovat
baggik
Dekáda je od 2011. Jinak má pravdu,Djokovic je jasnou jednickou dekády.
Reagovat
smazaný uživatel
To ze rataš do necakanych prehier aj skreč je funny, ale budiš, posluz si.

Ja by som uz len dodal, ked si zacal s tou dekádou. To je aka dlha doba, na tom sa isto zhodneme.

Co vlastne ten Federer za tu dekádu vyhral v porovnaní s Nadalom. Rafa na svojom RG území 8/10, Federer 2/10 Wimbledonov, ako udajne najlepsi hrac travy v historii. Celkom rozdiel.

Skusme hard, tam by mohol byt Roger lepsi.

Z 19/20 hardovych GS ziskal Federer presne 3GS, ako udajny goat hardu.

Nadal na troch nestartoval, pár ich skrečoval, zucastnil sa mene hardovychj GS, ale ziskal 4GS. Ake nečakané.

Mozete argumentovat, ze Federer odohral druhu polovicu dekády starší ako je Nadal dnes. No v tej prvej bol mladsi, alebo rovnako stary a vyhral dokonca len jeden.

Porovnanie Nadala s Djokovicom je vyrovnané, myslim ze tam je rozdiel 2GS..
Reagovat
spaniel
Psal jsem o situaci a sancich na AO. Proto jsem se venoval hardum. Nemam zajem zas tady resit 1000x omilane houna o h2h pred 8 lety a kdo jak kraluje svemu povrchu. Chapu ze se ti to nelibi a chces to stocit nekam, kde se muzes placat zas hodina v kravinach, ale ted nemam zajem.
Reagovat
smazaný uživatel
Pises o hardovych tituloch, ktore brali len ked sa vyhli Nolemu. Spominas aj prehry z USO.

To je v základe lož. Kedze Nadal bral 2xUSO po finále s Djokovicom.
Reagovat
spaniel
Vybral jsem casovy usek od posledni vyhry nad Djokovicem, protoze od te doby taha snuru a plati, ze je prekazkou.
Reagovat
Krisboy
https://cdn.xsd.cz/resize/99499d73956a3105b530edecd5925a92_resize=1859,1377_.jpg?hash=2873f57c947905a1769fdbc563daea03
Reagovat
annah
Roger v průběhu 20 let
https://pbs.twimg.com/media/EOvaNMKX0AsLIGf?format=jpg&name=large
Outfit má teda letos nejhezčí.
Reagovat
Patik
od roku 2010 si podľa obrázka zrejme konečne vedel vybrať vhodnú veľkosť oblečenia..predtým si obliekal všetko o dve čísla väčšie veci.
Reagovat
annah
Možná byla tehdy taková móda - nosit plandavé věci.
Letos má teda Roger mimořádně povedený outfit. Ta kombinace světlejší borůvkové s černou plus jemné barevné linky na části výstřihu a rukávech je skvělá. V Uniqlu se vytáhli.
Taky Fogniniho outfit se mi líbil, mám ráda jednoduché oblečení, kde se nebije moc barev. A některé přímo nesnáším - hlavně oranžovou a růžovou. Tu má letos opět Rafa, ten je na ni zatížený. Hodně se mi nelíbí ta žabí zelená, co má Djoker. Ale dnes měl moc hezké triko - bílé s různě poskládanými linkami.
Reagovat
Patik
Rozumiem že vtedy bola taká móda..ale naozaj sa im v tom muselo hrať zle.. veď keď sa človek spotí v takom veľkom tričku to sa muselo stále lepiť na telo a tie kraťase to im muselo vadiť aj pri behu..

Myslím si že s ružovou by to muži nemali preháňať..premňa osobne to bola vždy farba ktorá bola pre mužov akési Tabu..ale teraz je to asi v móde hlavne u Rafu..Federerove outfity sa mi páčili hlavne keď bol ešte v Nike..teraz mi to príde chabé..kombinácie farieb sú zaujímavé ale chýba mi tam nejaký motív..Noleho zelená farba mi nejako nesedí zelená je pekná trebárs ako mal Rafa kedysi na antuke tielko..alebo Roger v Sunshine Double 2017..kedysi by tu ale dokonale ladil k zelenému povrchu asi rozumiem kam tým outfitom mieril.
Reagovat
annah
Nad tou zelenou na Sunshine d. Jsem se tehdy úplně otrepala.
Reagovat
Kozoroh
Bílé tričko a zelené šortky No1emu seknou, určitě víc, než opačná kombinace, kterou má na zápasy NS.
Reagovat
annah
Přesně tak. Dnes vypadal dobře. Ale ta zelená je v mych očích velmi nepekna, taková pro zeleného muzika na topole z Ladovych obrázků.
Reagovat
steve79
Počkejte až za pár let Federer, Nadal a Djokovič skončí. To tu bude pár příspěvkků.
Reagovat
smazaný uživatel
Neaktuálne, myslim si. Snád som to nezakríkol.

Tieto prekáračky mozu posobit pre nezaujateho ako odrhovačky, lebo zatial sa k ziadnemu vychodisku a zhode neprišlo a je to už len o nahánaní extra bodov, ktoré posilňujú teórie a váhu argumentov. Ale zároveň je to hnacím motorom TP, ktory moze mat o 10r existenčné problémy s navstevnostou.

Kym sa nepojde do GS s tym, ze najvacsim favoritom bude Tsitsipas, Medvedev a Djokovic s Nadalom budu len niekde v druhej vlne a dlhodobo bez GS (2r a visc) nemyslim si, ze maju dovod skoncit.

Navyse je to začarovany kruh, pretoze jeden druheho drzia na okruhu a moze to dospiet do absurdnej situácie, kedy nikto nebude chciet skoncit z principu.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak, ceka nas El CLASICO LADRILLO.
Bude to mazec, jeste proti sobe na hardu nikdy nehrali, zatim lepsi H2H ma Kvido, ale zapas, ktery prohral byl prave petisetak, a otocka Fabia. Posledni zapas hrali proti sobe v roce 2017, ktery v Mnichove ovladl Pella, pokud se nepletu...ovsem to jeste Kvido ten serv fakt mel ehm...na druhou stranu mixoval delku uderu jak sileny, a dost nahodne...co bylo celkem efektni.
Dnes jiny hrac...no a hlavne hard.
Reagovat
Fandina
A já myslela, že Rogiii a Nole hrají ATP. Jsou to prostě topky ... úsměvf
Reagovat
mahycek
Takže Nadal - Delbonis jako druhý zápas v night session.
Takže povrch bude pomalejší než ve dne. Čekám antukovou bitvu.
Povrch , noční doba + jihoameričan to jsou faktory dlouhých
výměn. Zatím to organizátoři střídají, v pátek určitě nasadí
Rogera ve dne. Vlastně nemusí, Millman je domácí, tak aby
to nešoupli do night session kvůli atraktivitě. Raděj ať
Roger hraje přes den australského času, víme jak to dopadlo
v roce 2018 v Něw Yorku na US OPEN v noci.
Reagovat
paddy
Nadal si musí připadat jako v Paříži. 2k a opět derby antukářů.
Reagovat
Vlk-v-trave
No Delbonic je ve spalenem lese...tam klidne muzou padnout 3 kanari.
Ve tretim si zahraje s partakem Bustou:D) Tedy pokud Busta vubec toho Gojowczyka zvladne, takze Nadala ceka pravdepodobne velka bitva o 4.kolo a to bud s partakem z deblu nebo zapas s kvalifikantem...no...aby se do toho ctvrteho kola vubec dostal, ma to hrozne narocny:)
Reagovat
paddy
Busta má také antuku lehce lepší než hard, proto další derby. Ve 4k amatér Nick, to počítat nemůžeme. QF antukové derby s Thiemem.
Potenciální SF bude vlastně první klasický zápas na hardu, takže bude určitě nerozehraný, a tak bude rád za postup do F.
Reagovat
turista
Roger zase bude hrát s Mlynářem. Mlynář je podceňovaný grinder a může Rogerovi pořádně zatopit. Ale se 103 tituly v kapse se už RF nemusí moc stresovat jak to dopadne. Když vyhučí tak se to nezblázní.
Reagovat
mahycek
Že by Fabio vyhrál další pětiseťák ?
Federer - Krajinovič za stavu 6-1 3-1 a 15-30 pro Rogera při
podání srba nejlepší úder dne !!! Možná turnaje. Stojí
několikrát za shlédnutí.
Reagovat
ttopi
Teď to byla dobře dramatická hra. Ital měl i MB, více shod, dobrý. To bude TB.
Reagovat
Kozoroh
Dneska to byla pohodička, Novakovi šlapal servis na výbornou, 72 % umístění 1. podání, 16 nastřílených es, žádný brejkbol. Ito kladl trochu odpor v 2. setu, v němž odvrátil 4 No1eho BP, ale na ten pátý už byl krátký.
Dalším protivníkem Djokera na cestě za obhajobou titulu bude Nishioka.
Reagovat
smazaný uživatel
Nishioka bude taký warm up na Diega..

Ten suboj moze byt pre Djokovica neprijemny. Nadalovi este tusim krpec nezobral ani set na harde, ale vzdy sa proti nemu trapi a neraz hrali cez 3hodiny.
Reagovat
smazaný uživatel
Nishioka vypadá ve formě, věřím mu na set. Kurz tam je skoro 4.

Tj. píšu ti to dva dny předem.
Reagovat
turista
Ano. Budiž. Nishioka může dělat Djokerovi problémy. Japonský tenis jde nahoru a nestojí a nepadá s Nišikorim.
Reagovat
Vlk-v-trave
Koukam, ze utoci na dalsi petisetak...
...tak abych se tedy vubec toho MatchUpu Pella x Fogna dockal :D)
Reagovat
smazaný uživatel
Viděl jsem celý zápas, není o čem.

Krajinovič nehrál vůbec špatně, nebyl to ten typ zápasu, kdy by se soupeř porazil sám. Útočil, 1st serve držel místy i na 90%, snažil se tvořit hru. Nicméně Rog dneska 100%, útočil z každé pozice, udělal 35 winnerů oproti 14ti UE.

Solidní dvě kola v jeho podání, bez výpadku. Nicméně je situace pořád stejná, jako na všech GS. Je třeba se vyhnout dni blbec, popřípadě ten den blbec přežít s někým, kdo toho nevyužije.

Pořád platí, že je nutné aby vyhučel Djokovič. Na AO to jsou šance tak 70-30 pro gumáka.
Reagovat
Patik
zápas Djokoviča s Federerom tu v Austrálii..7 násobný AO šampión verzus 6 násobný..v ich forme..teraz by to bolo zaujímavé po tom Wimbledone a Turnaji Majstrov..nepochybne by sa jednalo opäť o zápas sezóny..bola by škoda keby sa nestretli nech by to skončilo akokoľvek..samozrejme z pohľadu Federera by bolo lepšie keby stretol len Nadala vo finále alebo nejakého iného outsidera.
Reagovat
Cico93
alebo nejakého iného outsidera.:-))
Reagovat
smazaný uživatel
To je takový nenápadný hejtík :D
Reagovat
Patik
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Federer krstný tatko vsetkých Nadalových velkých vitazstiev..Bol pri jeho prvom vitaznom Wimbledone, Melbourne, v Parizi na centrálnom finálovom kurte ma Rodzi vyarendované čestné finálové miesto. Finalovy triumf Nadala bez Federera, to nejde k sebe.
Reagovat
Patik
Súhlas..to boli Rafove najkrajšie okamihy..hmm ..keď si nato teraz zaspomínam.....vtedy ešte akurát vychádzali prvé farebné televízory a celá ulica sa zišla v jednej miestnosti aby si mohla pozrieť ako Rafa dvíha Wimbledonskú trofej..toľko nostalgie..ako rýchlo sa to pobralo preč...
Reagovat
smazaný uživatel
Ked chces byt vtipny s farebnými televizormi, aspon si uvedom, ze som sa tak naposledy vyjadroval k tebe práve ja. Nemam na to štempel, ale je to minimálne zvláštne a trochu pod uroven. Nemyslis?..

Uz ked sme pri spomienkach, na co spominas ty?..Ani ti nemusim pisat, ze to skus v skratke zhrnut, lebo inak to ani nejde :)
Reagovat
Patik
Rafove úspechy..nikdy ich seriózne nebudem spochybňovať..a Rafovi to nikdy nikto nevezme..Rafa mal a má môj obdiv..ale je to už nejaký čas..čo sa tenisu týka príliš nespomínam na najlepšie časy.. asi by to znamenalo že som neni vyrovnaný s tým čo sa deje teraz..
Chceme sa baviť čo je tu na úrovni ? tu sa úrovne nedočkáš..česť výnimkám..to že pridáš svojím hejtom noblesu nič nezmení..hejtovanie na úrovni je taktiež pod úroveň..
Reagovat
smazaný uživatel
Nechces sa bavit o minulosti, ale pritomnosti.

Uvedomujes si, ze Federer nevyhráva ani v pritomnosti. Alebo ti dva roky prídu v pohode. Nadal bral 3 GS v pritomnosti, bral GS v minulosti, bral GS stále. Za poslednych 15 sezon mal 13 sezon s GS. Federer mal 6 sezon bez GS a Goat. Seriously?..6 sezon.
Reagovat
Patik
Čo ti nato poviem si presvedčený o svojej pravde akýkoľvek argument z mojej strany tu nemá zmysel..môžme to uzavrieť tak že keď bude mať Rafa 21 GS tak bude držať rekord v počte grandslamov..zatiaľ ho nedrží..a nechceš predsa spochybňovať niekoho právoplatný rekord len preto že v ňom nefiguroval tvoj hráč tak ako si predstavuješ niekto by to mohol označovať ako závistlivé chovanie.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si i tak myslím, že FEDAL je pořád TOP zápas, kterého se můžeme dočkat, to napětí je perfektní.

Nicméně tady v AO konfrontace Djokoviče s Federerem bude znamenat jistě velký zápas, hodně hot shotů a může aspirovat na jeden z TOP zápasů sezóny.

Já bych radši pro klid duše viděl finále Federer - Medvedev.
Reagovat
RF46
Ja ne, ja chci videt Djoka a odplatu za W19 :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ideálně ve třech.
Reagovat
Patik
ja by som si dal teraz pre zmenu nevyužité matchpointy Djokoviča a Federer vyhrá v piatom sete v tiebreaku..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je fakt že Roger musí být hodně nasraný. Na tom TM měl smrt v očích.
Reagovat
Cico93
No a nakoniec to víťazstvo aj tak dokopy nič neznamenalo...
Reagovat
RF46
Klidne petisetak a klidne at ma Novak 2 MB :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vidim, ze to musi stále boliet, ked máš takéto plané ambície satisfakcie :)
Reagovat
RF46
Pro me je to stale otevrena rana a nejhorsi prohra...tak to proste je. Navic urcite jedna z poslednich moznosti na GS.
Kdyby hral blbe...jenze on hral fantasticky.
Reagovat
smazaný uživatel
Okej, ocenujem uprimnost. Bolo to mrzuté.

A podla mna symbolické posledné finále, ktoré vlastne dokumentuje celu Fed kariéru minimálne, co sa subojov s BIG 3 týka.
Reagovat
RF46
Pokud v tom hledas symboliku, tak z toho tvuj milacek vychazo nehezky:)
Reagovat
smazaný uživatel
Prave naopak, Nadal ma uz svoje velke vitazstva na trave a harde s oboma sokmi za sebou.

Stále sa čaká na jeho velkú prehru z RG. Ak by aj prisla, bude tým najstarším porazeným hegemónom z trojice. 12/12 finále z Paríža je magických, bez ohladu na to co prinesie 13ka, ktorej sa ako poverčivý jedinec, prirodzene obavam.
Reagovat
Kozoroh
Jaké velké vítězství má Rafa nad Novakem na trávě? Ve Wimbledonu Nadal vyhrál nad Djokerem jen v SF 2007, které No1e skrečnul. Jestli je tento zápas pro tebe velkou výhrou, pak i No1e má splněno, páč porazil Rafana v ČF RG 2015.
Reagovat
RF46
:)

On chtel napsal - ze ma svoje velka vitezstvi uz za sebou.
Reagovat
smazaný uživatel
Velke vitazstva s oboma sokmi na tráve (1xFederer) na harde (2xDjokovic) za sebou.
Reagovat
Kozoroh
Tvoje původní věta je nešikovně napsaná.
Reagovat
RF46
Snad pro hlavu - ano, muzu ho porazit.
Reagovat
steve79
Musíme krotit emoce :D !
Reagovat
Kozoroh
O důvod víc, aby došlo na konfrontaci Djokera a Feda na AO. FFF z TP prahnoucí po pomstě za loňský Wimbledon, o zábavu by bylo tedy postaráno.
Reagovat
RF46
Ano, ja prahnu! Vratte nam wimbledon!
Reagovat
spaniel
Ale ale ale. Prahnouci po pomste? Toto je tenis, ne spaghetti western, kde jsem drzel bratra na ramenou pod sibenici...
Ja se mu radeji vyhnu.
Reagovat
steve79
Já bych si přál taky zápas Federer - Djokovič. K tomuto zápasu je opravdu hodně hodně daleko. Podívejte se na US OPEN 2019 zápas s Dimitrovem. Roger musí jít zápas od zápasu.
Reagovat
Patik
Federer - Nadal a Djokovič - Nadal na hardoch už nemajú taký šmrnc podľa mňa..už je okolo toho len zbytočná omáčka...
Reagovat
steve79
Finále 2017 byl užasný tenis a zážitek. Souhlasím, že zápasy Djokovič - Nadal na hardu jsou jednoznačné. Třeba v loni v Říme to byl hezký zápas.
Reagovat
Patik
No Rím bol pohoda..síce Novak bol vtedy vyčerpaný ale to bola antuka..mám namysli čisto hard keďže tam prebieha vačšina ich zápasov..Finále AO bolo dobré..to bol jeden z tých dôstojných zápasov na harde za posledné roky medzi Fedalom.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten zápas byl primárně o herních výpadcích Federera, který byl lepší celý zápas a záleželo jen na tom, zda mu to tam padá, nebo ne. Každopádně Rafa v tom pátém setu měl problém v každém gamu, u každého míčku.
Reagovat
Patik
vo väčšine ich zápasov na harde sa bojuje len o Rafove podanie..nevraviac o Djokovičovi ktorý ho v posledných zápasoch brejkol hneď v prvých servis gemoch.
Reagovat
turista
Hezký zápas to v Římě teda nebyl když začal kanárem. Djokovič byl polomrtvý po několika night sessions. Přesto sebral Nadalovi druhý set. Pořadatelé tam Nadala brutálně zvýhodnili a Djokoviče stejně brutálně znevýhodnili. Celý turnaj tak zmrvili, že z něj udělali neregulérní turnaj.
Reagovat
turista
Tak věřím tomu, že Djokovič ti tu radost aby vyhučel neudělá.
Reagovat
Krisboy
Tak Fíla tím rebrejkem Rogera akorát nas..l a pak už uhrál pouhopouhou jednu hru. Nehrál vůbec špatně, střílel pěkný winnery, ale Roger byl dnes excelentní.
Reagovat
mahycek
Dobrá práce a teď ten Millman.
Reagovat
annah
Toho mam na cernocerne listině za to USO. Dělá mu tam spolecnost Donskoj a Gofin. Těm taky nemůžu odpustit. :-)
Reagovat
Patik
Donskoy v Dubaji nebolo až také hrozné..následne vyhral Indian Wells a Miami.
Reagovat
annah
To jo, ale po slavném vítězství na AO vyletět vzápětí s tím Rusákem ve druhém kole Dubaje bylo hodně nepříjemné. Dodnes si vybavím ten svůj nevěřícný pocit, když si šli k síti podat ruku.
Reagovat
ttopi
Kdo na to kouká - má Roger na to vyhrát celé AO?

Vím, že na to jakože vždycky má, ale jde mi o reálný stav jeho hry. Často se na GS v prvních kolech i zapotí, ale dneska je to alespoň dle výsledku dominantní z jeho strany.
Reagovat
Krisboy
Má. Stejně jako 10 dalších hráčů.
Reagovat
spaniel
Nedají se dělat závěry...první kola neznamenají nic. Kolikrát výlcoval a pak došel totální zápas blbec. A když i takový zápas nedošel, tak skončil těsně na Novakovi. Hraje dobře, zatím nemá výpadky koncentrace a problém se sebevědomím...Pokud to udrží, šance rozhodně je, hra na to vypadá. Bude pak záležet jen na Novakovi.
Reagovat
Marduch
Za mě Tsitsi, Medved, Fed, Djoko.
Reagovat
dappe
Sedí mu povrch, to je jednoznačné. Má dobrý los. Otázka je, jak na tom bude fyzicky a zda se vyhne vyloženě špatnému dni, pokud ano, měl by dát minimálně semifinále. Pořád si myslím, že když bude v pohodě, tak je favorit proti každému, kromě Djokoviče.
Reagovat
spaniel
Severin řekl, že se mu povrch nelíbí, že je pomalejší než býval...
Reagovat
spaniel
Ted to řekl i McEnroe a potvrdil i Roger na kurtu...hlavne ze predkozka tady rikala ze je to rychle. 1% odbornik holt.
Reagovat
smazaný uživatel
Spaniel vertlíkuje svojho poloboha :)

O rychlosti v kurtu vravelu v studiu Mouratoglu, Wilander a ostatní. Ale spaniel ako poslušná ovečka verí len Šjavčiarovi a jeho dojmom.
Reagovat
smazaný uživatel
Uz len doplnim ze hard v Melbourne je najrychlejsi outdoor hard na okruhu, rychlejsi nez v Cinnci.

Federer potvrdil akurat to, ze kurty su rychle, najma pri novych loptách, spomalujú pri night session, alebo po 4-6 odohratych kurtoch. Federer Nehovoril nic o tom, ci sa mu pacia, nepácia, alebo su pomalsie ako minuly rok.
Reagovat
mahycek
Tak to musím dát za pravdu, je to rychlé při nových
míčích, pak se to trochu zpomalí. A ve dne je to rychlejší,
tak doufá , že si ještě ve dne zahraje.
Reagovat
spaniel
Rikal ze pri novych micich ok a po 3-4 gemech hodne pomale. A urcite vic verim jeho vyjadreni nez Wilanderovi, ktery uz ma misto vypletu pavucinu.
Reagovat
RF46
Neni nejrychlejsi Shanghai?
Reagovat
Vlk-v-trave
Do roku 1987 se Australian Open hrál na trávě, pak byl povrch vyměněn za tvrdší. V roce 2020 se poprvé bude hrát na tak zvaném GreenSetu, což je akrylátová povrchová plocha používaná při mnoha profesionálních tenisových akcích pořádaných Mezinárodní tenisovou federací (ITF) i při turnajích ATP a WTA.

GreenSet je vyroben z vrstev akrylové pryskyřice a oxidu křemičitého, které leží na asfaltové, betonové nebo dřevěné základně. Jedná se o středně rychlý povrch, který ukázal své kvality už na několika Davis Cupech, Fed Cupech, finále ATP v Londýně, Paris Masters nebo třeba na letních olympijských a paralympijských hrách v roce 2016.
Reagovat
RF46
Data o rychlosti jsem nenasel pro AO 2020...nicmene by to asi melo byt +- 42. Ve vysledku zalezi taky na jednotlivych kurtech, pocasi a balonech.
Reagovat
RF46
Tak forehande nikdo vazne nebere ale urcite budou co do rychlosti oficialni cisla.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si si ulavil, skontroluj spodky, ci nezvlhli :)
Reagovat
RF46
Tvoje?:)
Reagovat
dappe
Aha, no rychlost povrchu moc posuzovat neumím. Ale odskok se mi v těch dvou zápasech zdál pro Federera ideální.
Reagovat
Ereinion
vzhledem k losu je pro mě druhý největší favorit po Djokovicovi...
Reagovat
Mayo
Nemá, ako vždy ho vyfacka Djokovic.
Reagovat
Elip13
To samé platí pro Nadala. Pokud potká Djokoviče končí. Takže to bude spíš zase hon za tím, kdo Djokoviče vyřadí.
Reagovat
Mayo
Ale Nadal je antukar, nekomplexný. Federer je GOAT.
Reagovat
ipko
35 W/14 UE
Krajinovič tiež v miernom pluse 20 W/18 UE
Reagovat
spaniel
Predkozka docela velkohube kecy, na to, ze jeho konik nejen ze neporazil sve rivaly na hardu 6 let, ale ani je nepotrapil. Takovy otloukanek :D Predkozka nejspis veri, ze vsichni vypadnou jako obvykle a plešatá si dojde pro titul bez toho, aby potkal hrace top 20, takova jeho klasika poslednich let.
Reagovat
Amputace
Ano. Zato Federer, který neporazil Djokoviče na GS osm let, nemusí doufat vůbec v nic :D Pokud na něj narazí, končí úplně stejně jako Nadal. Federer už nikdy Djokoviče na GS neporazí, o to se s tebou klidně vsadím - na hardu, na antuce, na trávě, nikde. Ostatně nikdy neměl svůj povrch, prohrával s oběma úplně všude. Pojal to holt komplexně.
Reagovat
RF46
Ano, temer 8 let..celkem 5 pomerne vyrovnanejch zapasu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pocit, kedy je pre Goata vitazstvo uz len vyrovnany zapas :)
Reagovat
RF46
Z ceho tak usuzujes?
Reagovat
Amputace
5 vyrovnaných zápasů? Beru ještě ty Wimbledony, ale ty zápasy 3:1 na AO a US snad nemyslíš vážně... Nicméně i kdyby, tak co? Zkrátka je prohrál. Nadal byl taky jeden dva míče od vítězství nad Djokovičem ve Wimbledonu 2018, ale nezvládl to, prohrál a nikoho to dnes už nezajímá. Stejně tak po šesti hodinách prohrané finále AO 2012... Je to osmý rok, co Federer Djokoviče neporazil na GS.
Reagovat
RF46
A pokud se spolu uz nikdy nestretnou, bude to treba i 100let.

A dekuji, ze si tak shovivavy a beres W19 za celkem vyrovanyn zapas.

Bezte s tema GOAT diskuzema uz kamsi...
Reagovat
dappe
Však je to přirozené, že na těch hlavních turnajích je Djokovič už roky lepší. Djokovič patří mezi 3 nejlepší hráče historie a Federer je proti němu od 2011 ve velké věkové nevýhodě. Přesto mu je v 90% zápasů vyrovnaným soupeřem a rozhodují maličkosti, které se většinou přikloní na stranu toho již přirozeně lepšího. Stále je ale pro Djokoviče velkou hrozbou.

Nejvtipnější argument, který se zde občas objevuje, je to, že si Federer proti němu neudržel ani ten Wimbledon. Poprvé tam s ním prohrál až ve 33 letech, proti hráči, který byl na vrcholu sil. Hodně spravedlivý názor. :)

Nadal na Djokoviče nestačí od dosažení mnohem nižšího věku, navíc bez věkové nevýhody. Vše to umocňuje fakt, že už roky přestal porážet i toho třetího, hráče ve sportovním důchodu. Nadal v posledních 20 zápasech proti ND a RF má naprosto hrozivou bilanci 4:16, kdy ještě všechny výhry jsou z jednoho povrchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Pointou je, ze Djokovic dokázal Federera porazit na GS, aj ako mladý bažant vo vekovej nevyhode, v case kedy este nevyhral GS. Kedy dokázal porazit Federer Djokovica vo vekovej nevyhode?..

Pri porovnaní s Nadalom to je este vypuklejsie. Federer mal aj vekovu, aj povrchovu vyhodu s Nadalom, napriek tomu vo W08 a AO09 zahučal..

Nadal prestal Djokovica poražat. Na Djokovicom najlepšom povrchu, zabudol si dodat, tuto vsuvku, ktora meni cely kontext.

Stále čakáme, kedy zacne Djokovic porazat Nadala vo vacsom zápase na RG, resp. kedy sa k nemu dostane.
Reagovat
dappe
Federer Djokoviče porazil na GS 2011 i 2012, to byl ve věkové nevýhodě a zejména 2011 byl Djokovič na jednom ze svých vrcholů. Ve věkové výhodě prohrál Federer s Djokovičem na AO 2008, které je navíc trochu zpochybnitelné tím, že během turnaje prodělával celkem závažnou nemoc. Možná se tam dá zařadit ještě USO 2010, ale to už je sporné.

Věková výhoda/nevýhoda proti Nadalovi se dost těžko určuje, vzhledem k tomu, že se jedná zřejmě o nejméně přirozeného tenistu. Navíc tady nikdo nezpochybňuje to, že ve vzájemných zápasech je Nadal lepší.
Reagovat
turista
To přijde.
Reagovat
Amputace
Vezmu to odzadu. Co nezohledňuješ, že ta hrozivá bilance, dejme tomu posledních pěti let, je do značné míry zkreslena i tím, že zahrnuje dva zdaleka nejhorší Nadalovy roky za celou kariéru (15 a 16), kdy prohrával s naprosto netradičními soupeři a to i na "své" antuce, a už se mu prakticky připisoval konec kariéry. Podobou fázi kariéry zažil Djokovič v roce 2017 a polovinu roku 2018 a Federer v roce 2016 (kdy byl zraněný) a předtím 2013 (k čemuž už se nebudu vracet, zohledňuji nyní pouze posledních pět let). Teď si porovnejme čísla. Ve svém temném období odehrál Nadal s Djokovičem 7 zápasů, všechny samozřejmě prohrál. Přišel i o RG, kde ho jinak Novak nikdy neporazil. Dá se tedy říci, že z této Nadalovy bídy vytěžil Novak totální maximum. Naopak v bídě Djokovičově s ním Nadal odehrál pouhé dva zápasy, oba navíc na antuce, takže žádná šance, jak si s bídně hrajícím soupeřem vylepšit například nelichotivé statistiky z hardu nepřišla, protože na sebe vůbec nenaráželi. Nadal vytěžil z temného období Djokoviče minimum. Bída Federerova a Nadalova se do jisté míry kryla a v roce 2015 spolu hráli jediný zápas. Nicméně co chci říct, kdybychom tyto neoddiskutovatelně nejslabší roky všech tří hráčů úplně vymazali, ta na oko brutální statistika Nadal vs Federer/Djokovič 4:16 by vypadala 2:8 (což mimochodem není moc daleko od toho, jak to mají Nadal s Federerem na GS...).
Reagovat
turista
No jo, ale Nadal byl ve svém temném období nejhůř na 10. místě, kdežto Djokovič až na 22.místě takže celkově ztratil víc protože byl otloukánkem na okruhu pro kdekoho.
Reagovat
Amputace
A Nadal snad ne? Prohoba, prober se. Nadal v tom období prohrával s Lopezem, s Brownem, s Dolgopolovem, s Berrerem, s Pouilliem, s Granollersem... Djokovič se v žebříčku propadl výrazněji, protože od Wimbledonu 2017 zbytek sezóny vůbec neodehrál a pouze ztrácel body. Takže nechápu, o čem se tady snažíš točit.
Reagovat
turista
Nadal ale několikrát během kariéry několik měsíců nehrál. Přesto se vždycky udržel v první desítce. Djokovič ne.
Reagovat
Amputace
On ale neudržel Wimbledon ani proti Nadalovi a to mu bylo 27 nebo 28. Neudržel proti němu ani AO. A nikdy ho nedokázal porazit na RG ani jako teenagera, kdy měl tedy pochopitelně věkovou výhodu on proti němu.
Reagovat
dappe
Nadal má ve vzájemných zápasech navrch, to nepopírám. Odečítat špatná období je hezké, ale když to uděláme i u toho 2013, tak jsme na tom tak, že Nadal nikdy neporazil Federera v hale. A když bych si přál ještě odečíst sezonu, kdy Federer prodělal mononukleózu, tak ho nikdy neporazil ani té trávě.

Mimochodem ta zredukovaná bilance na 2:8 je procentuálně nezměněna, a zahrnuje v sobě dvě výhry Nadala, kdy jedna je proti téměř 38 letému Federerovi na povrchu, na kterém předtím 3 roky nestál, a druhá proti zcela vyčerpanému Djokovičovi v Římě. Mně to o moc lichotivější nepřipadá.
Reagovat
Amputace
1) Moneonukleózní Federer 2008 hrál 2 finále GS, jedno semifinále GS a 1 GS vyhrál, Nadal verze 15/16 vypadl v QF US Open s Foginnim po vedení 2:0 na sety, v prvním kole AO s Verdascem a poprvé v kariéře odstoupil z RG - jen tak pro srovnání...

2) Ženeš to do extrému. Myslím, že jsem objektivně vypíchl ta prokazatelně nejslabší období všech tří hráčů za posledních pět let (o nichž se tady vede diskuze), ve kterých byli nějakým způsobem indisponováni, a která výrazně promlouvají do statistik vzájemných zápasů Nadal-Federer-Djokovič. Ty vytahuješ Novakovu únavu při konkrétním zápase (tobě třeba Nadal v loňském finále AO ve srovnání s tím, jak si počínal na turnaji do té doby, unavený nepřipadal?) či Federerovu dlouho absenci na antuce. Většina zápasů by se dala podobným způsobem rozebrat. Tak například: když tedy stál Nadal v SF RG 19 proti hráči, který na tom povrchu tři roky nehrál, Federer stál zase ve finále AO 17 proti hráči, který déle než 2,5 roku nepřešel na GS přes čtvrtfinále...

3) Ta bilance může být sice procentuální stejná, realita je nicméně taková, že v ní chybí pět Nadalových proher a kdoví kolik z těch vašich 20ti setů, které Nadal s Djokovičem na hardu prohrál v řadě...
Reagovat
Amputace
V tom máš pravdu, věková nevýhoda proti Djokovičovi je od určité doby patrná. Na druhou stranu by sis měl ale uvědomit, že do těch přibližně 29 let byl proti Djokovičovi a Nadalovi spíše ve výhodě. Jemu, když bylo 23 a měl za sebou už plno GS zkušeností, Nadalovi bylo 18 a stejně ho dokázal porážet. Ve 21 letech s ním hrál pětisetovou vyrovnanou bitvu ve Wimbledonu, na jeho povrchu, na jeho největším turnaji. Oproti tomu Federer nedostal zápas s Nadalem (lépe řečeno: s jakoukoli věkovou variantou Nadala) na RG za celou kariéru ani do pěti setů. Opět - propast v jejich rivalitě jako blázen.
Reagovat
turista
Nadal má na Djokoviče rok věkové nevýhody. I ten pouhý rok bude časem víc a víc znát.
Reagovat
RF46
A jeste se podivej kolik mu je let...
Reagovat
Amputace
A Nadalovi je snad dvacet? Když vyhrál poslední US Open, bylo mu 33,5 a vy se můžete všichni zbláznit, jak easy měl los, nemusel porazit ani Federera ani Djokoviče, blablabla... Nadal a Federer od sebe nejsou deset let, jak se pořád někteří snaží tvářit. Těch pět let v kontextu toho, jak jsou oba těžce za svým zenitem, není zase tolik. Nehledě na to, že na Nadalovi se to stárnutí projevuje samozřejmě daleko výrazněji, neboť celá jeho hra stojí a vždycky stála na pohybu, který přirozeně s narůstajícím věkem odchází nejrychleji. Federerova hra zase primárně stála a stojí na úderové technice. To je také ten hlavní důvod, že ho v posledních letech dokáže Federer konečně porážet - Nadal už totiž není tak rychlý, zato úderovou techniku může mít člověk i v padesáti (samozřejmě to záměrně velmi zjednodušuji).
Reagovat
smazaný uživatel
Jediná H2H, která jde za Rafou proti Federerovi je H2H na antuce. Všude jinde Nadal prohrává.

Jen tak pro úplnost.
Reagovat
Amputace
Na to jsi přišel jak? Má s přehledem lepší GS bilanci a to i na hardu. Tady v Austrálii porazil Federera kolikrát, třikrát? Jinak na nějakých masters apod. ano, tam to mají přirozeně vesměs rozdělené. Ale tam, kde to bylo opravdu důležité, tedy GS, Nadal dokázal Federera porážet, naopak Federer Nadala na jeho RG neporazil nikdy. Vždyť ten propastný rozdíl musí vidět i slepý.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo sorry já zapomněl, ze vy mate jiné bilance a jiné výpočty.

Já počítám hard, antuku travu.

Nezajímá mě bilance z Barcelony, z jara, z léta, z dovolené, v dešti, slunci a podobne Vaše integrály. Na trávě vede Federer, na hardu taky, prohrává na antuce

Tečka.
Reagovat
smazaný uživatel
Co sa ti amputka snazi naznacit, ani na tom harde a trave nemal Federer viav, v sucte velkych vitazstiev. Si si nabehol ked nepocitas Barcelonu. Tak pocitaj velké hardové zápolenia a vyjde ti, kto ma viac vyhier?...

Nehovoriac o tom, ze uz len fakt, ze Federer sa nema s H2H Nadalom o co realne opriet, nema svoju dominantu a na GS ho nikdy neporazil dvakrát v sérii, posuvaju tuto polemiku do iného svetla.
Reagovat
Amputace
Žádná tečka. To by se ti hodilo. V celkové H2H vede Nadal. V GS bilanci vede Nadal. Dále si třeba porovnej, jakým způsobem vede Nadal na antuce a jakým Federer na hardu. Naprosto neporovnatelné. Třeba na hardu je to 10:9 pro Federera, takže prakticky velmi vyrovnané. Oproti tomu na antuce neuvěřitelných 14:2 pro Rafu, ty trolíku. Takže říct, Federer má lepší bilanci na hardu a trávě a Nadal na antuce je opravdu jen číslo, které o reálné rivalitě těch dvou neříká vůbec nic.
Reagovat
dappe
Hard je ale úplně neutrální povrch, takže to srovnávat s antukou je dost mimo. Pokud říkáš, že má Federer povinnost být lepší na hardu, tak to znamená, že je lepší na hardu, na trávě a v hale? A Nadal pouze na antuce, byť výrazně. Federer má s Nadalem na trávě úspěšnost 75%, v hale přes 80%.
Reagovat
Amputace
V hale je Federer absolutně lepší, naštěstí není z hlediska turnajové hierarchie důležitá, neb nemá svůj GS. Na trávě je ten vzorek odehraných zápasů dost malý, ale ano, je samozřejmě přirozené, že na ní vede Federer, když jde o jeho dominantní povrch. S neutralitou hardu souhlasím, i z toho důvodu jsem chtěl diskuzi zúžit jen na to podstatné, tedy na GS, ve kterých je to 3:1 Austrálie, 1:3 Wimbledon a (odhadem) 6:0 antuka. Ohromná propast.
Reagovat
spaniel
Ted jsi to trefil, to nastesti vystihuje vse.
Reagovat
smazaný uživatel
Trava+hala, nepokrývaju v súčte antuku objemovo ani poctom turnajov, ani poctom bodom, nicim.
Hierarchicky sú teda logicky v kúte.

Antuka má z koláča celkového podielu turnajov ATP jednoznačne druhé zastúpenie, po harde. Takze, ak má Nadal z hardu vyrovnanú a z antuky jasne lepsiu bilanciu, dalsia diskusia nema vacsi vyznam.
Reagovat
dappe
Vždyť to není pravda. Pro Djokoviče s Federerem během kariéry tvoří antuka zhruba 15 - 20% kalendáře.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne.

Je hard, tráva,antuka, možná ještě hala.

Nikde jinde se nehraje.

Takže Federer vede na trávě, hardu, v hale. Prohrává na antuce

Za mě dobrý
Reagovat
RF46
No to mas sice pravdu ale myslim, ze Forehand ma ty povrchy rozdeleny jinak..proste tak aby to nejak vychazelo.
Reagovat
Amputace
Jo, tak jestli jsi spokojenej s tím vést na hardu 10:9, na trávě 4:1 (z toho dvě výhry proti antukovému teenagerovi) a na antuce téct 14:2, tak jo. Prostě si Rafu ten Fedex vodil neskutečně. Hardový titán a travnatý hegemon.
Reagovat
spaniel
Zavorku sis nemohl odpustit ze? Proc si nepridal rovnou dalsi? Vecne zraneny treba.
Neco k tematu:
- Venkovni hard neni zdaleka tak silny povrch pro Rogera, jak hala. Spousta hardovych turnaji hraje Nadalovi do karet svou rychlosti a odskokem
- v nejlepsich letech Rogera se na jeho povrsich setkavali minimalne v porovnani s antukou, protoze Nadal vypadaval s jinymi
- nikdo nepopira ze Nadal mel hru usitou na Rogera. Sively matchup. Posileny zpomalovanim povrchu a skladbou vzajemnych zapasu se dostal do vedeni a Rogera deptal. Vse se zmenila az s vymenou rakety a urcitym zklidnenim Rogera. A btw tenis neni h2h, za to neni zadna trofej.
Reagovat
RF46
+1
Reagovat
Amputace
Beru.

Plus akorát k té výměně rakety a Rogerově zklidnění bych ještě přidal i Nadalův pomalejší pohyb, který mi z těch tří skutečně připadá jako nejvýrazněji slábnoucí a současně je na něm celá jeho hra postavena. Během celé kariéry Federera porážel tím, že mu neúnavně bušil do BH a současně se dokázal bránit jeho ofenzivním výpadům, všechno doběhl a na síti ho z neuvěřitelných úhlů prohazoval (prakticky naprosto eliminoval jeho hru na síti). Nic z toho už dnes pořádně neplatí. Nadal je o hodně pomalejší, z čeho by dříve dokázal vytáhnout křižný BH winner, dnes sotva slajzuje, Federer naopak slajzuje minimálně, se mi zdá (možná kecám, ale z toho, co jsem viděl, mi to přišlo), hraje dost agresivně, účelně, nepotřebuje toho pohybu tolik a tím víc nechává vynikat své technické dovednosti, které s věkem neumírají.

Nadal deptal Rogera celou kariéru, nicméně tenisové stárnutí určitě zvládá lépe Roger (pokud to posuzuji čistě v rovině rivality).
Reagovat
dappe
Souhlasím, zhoršený pohyb Nadala je pro Federera podstatný. Celkově ta změna hry Nadala, která platí na většinu hráčů, Federerovi pomohla. Útočnější a pomalejší Nadal mu svědčí daleko více. Paradoxně i ten zlepšený servis je pro Federera trochu výhodnější.

S tím ale souvisí další nekonečná debata, jaké by to vlastně bylo, kdyby byli oba stejně staří. Většina vašeho táboru v tom má jasno, ale jasné to není ani zdaleka.
Reagovat
RF46
Klicove je zrychleni hry od Fedexe a hra vic ve hristi. To by nestihal ano 25lety Rafa.
Reagovat
gigin
Ale taky zvětšil hlavu u rakety, aby to líp trefoval.
Reagovat
spaniel
Ano a souhlas i s pany.
Reagovat
smazaný uživatel
To je naozaj čierna škvrna Federerovej kariéry.

Nadal ho porazil na vsetkych jeho vystavnych turnajoch. Wimbledon, Aussie open, Dubaj, IW, Cinncinati, Turnaj Majstrov.

Federer uz 15 rokov caka na prvu vyhru na vystavnych turnajoch Nadala. Pariz, Monte Carlo, Rím.
Reagovat
RF46
to jich moc nema..
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě Barcelona
Reagovat
Vlk-v-trave
Koukam, ze Fogna prekrocil reku Jordan...
Reagovat
Krisboy
Momentálně se v ní spíš koupe.
Reagovat
Vlk-v-trave
Takze nadeje zije:) Ja obcas jen kouknu na cisla.
Reagovat
ipko
:D
Reagovat
Krisboy
A je to. Zápletka. Roger končí.
Reagovat
Vlk-v-trave
Filip ma nakroceno na obrat?
Reagovat
Krisboy
No - jedním krokem k obratu nakročil, potom ale zavrávoral a už klopýtá zpět :)
Reagovat
Patik
Koniec zápletky..Roger pokračuje..
Reagovat
annah
On často po snadno vyhranem prvním setu povolí koncentraci a zvolni.
Reagovat
smazaný uživatel
No nic, zase se začal snažit. Tak asi nic.
Reagovat
Krisboy
Musí šetřit síly, to je logické :)
Reagovat
Patik
To neni ani o šetrení síl skorej by som povedal že o hlave..a keď sa to skĺbi s tým že jeho súper po prvom prehratom sete pridá výkonnostne tak z toho vzniká zápletka v ďalšom sete.
Reagovat
Patik
no to vieme..dôležité je ale ako sa vráti naspäť do zápasu.
Reagovat
dappe
Podle mě hrál hlavně Krajinovic ve druhém setu dobře, Federer je zatím výborný. Celkově je ten zápas na úrovni, jen asi bude dost krátký.
Reagovat
smazaný uživatel
Krajinovič nehraje špatně, ale jebu brutálně nesedí Federerova hra a je to strašně vidět.
Reagovat
Krisboy
BB!
Reagovat
ipko
Roger úder turnaja
Reagovat
Krisboy
Fíla jenom koukal :)
Reagovat
ipko
ale otočil z 15:40 a drží sa v 2.sete
Reagovat
smazaný uživatel
No Rog tak 50% ubral ve druhém setu. Jinak to byla šílená ofenzivní smršť.

On útočí úplně z každého úderu, vůbec nehraje na střed, prostě to valí cross, DTL. To je šíleně nepříjemné pro každého soupeře. Krajinovič se prakticky set a půl jenom brání, měl možná 3-4 šance zaútočit
Reagovat
Patik
Každý úder má svoj účel..nič zbytočné z rakety nevypustí..v jednoduchosti je úspech..vie o čom je tenis..ale neprechválme ho..dôležité je ako bude zvládať klúčové chvíle.
Reagovat
Krisboy
Přesně, pěkně ho to nakoplo, nesložil se.
Reagovat
smazaný uživatel
Uder turnaja :)
Reagovat
ipko
no do momentálnej fázy určite, ale pravda že som množstvo zápasov nevidel, ešte k tomu je to vec subjektívneho pohľadu
Reagovat
Krisboy
Fabio se s tím nesere.
Reagovat
ttopi
Krajinovic zatím zajímavá statistika 1.servisu (při stejné průměrné rychlosti jako Roger):

93 %
26/28
1st serve in
Reagovat
smazaný uživatel
Jako ono je zajímavé, že statisticky nevypadá Krajinovič nijak špatně.

1st serve 91%
Winners: 12
UE: 7

Ale je mu to nějak h0vno platné.
Reagovat
steve79
Já si myslím, že větší hrozba pro Rogera je Tsipsipas než Djokovič.
Reagovat
ipko
:O
Reagovat
Krisboy
Já myslím, že to Tsitsi nezopakuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že Tsitsi neprojde přes Raoniče.
Reagovat
Vlk-v-trave
Raonic ani nenastoupi...
Reagovat
Krisboy
Bohužel, vzhledem k tomu, že letos odehrál už čtyři (!!!) zápasy, je to velice pravděpodobné. Takovou zátěž nevydrží.
Reagovat
smazaný uživatel
Steve, ty si rozumný chlap.

Ale aj ked vezmeme do uvahy Grekov progres, kvalitu a kompaktnost. K.urva Djokovic je 7-nasobný vitaz, ktory si Rogera na GS pravidelne maže na chleba od NY, cez Londýn, tak prečo by si ho práve v Melbourne kde je najsilnejsi nevychutnal?
Reagovat
ipko
preto, lebo GOAT je len jeden :)
Reagovat
smazaný uživatel
jj, keby 3-4 uslo by sa miesto aj Rogerovi.
Reagovat
Marduch
samozřejmě na tomhle povrchu nebude mít případná konfrontaci Fed:Djoko favorita, viz jejich poslední konfrotance na podobně rychlém povrchu, poslední konfrontace na GS, vítězové posledních čtyř AO.
Reagovat
Kozoroh
Favoritem semifinále Djoker-Fed (pokud na něj dojde, dodávám, aby mě opět neurgoval chytrolín Kamilos) bude pochopitelně No1e. H2H na 10-6 pro Novaka, z toho 3-1 na AO. Poslední grandslamový mač vyhrál Roger nad Novakem ve Wimbledonu 2012. Ale ten nejdůležitější faktor je hlava, No1e má mentální výhodu na své straně, k čemuž přispěly hned 3 výhry z mečbolů. Neříkám, že Fed nemá šanci, ale zřetelně tahá za kratší konec provazu.
Reagovat
smazaný uživatel
Něco se ode mě i naučíš.
Reagovat
RF46
Jako fanousek Rogera rikam - souhlasim.
Reagovat
steve79
Vidím to tak, že Roger poslední dva zápasy byl proti Novakovi lepší. Wimbledon už raději nebude připomínat :D. Na turnaji mistrů to byla celkem jednoznačná záležitost.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale na TM to bylo ve dvou setech. Což dost mění situaci.

Každopádně ani Djokovič si moc Federera do SF nepřeje, ví, že musí předvést svůj TOP a tomu by se určitě radši vyhnul
Reagovat
Kozoroh
To ti nestačilo 3x 40-15? 10 GS proher, z toho 3 v Melbourne? Fakt, že Fed Djokera na GS turnajích neporazil po roce 2012? Jak řekl slavný a moudrý filozof George Santyana, kdo si nepamatuje dějiny, je nucen si je zopakovat.
Reagovat
RF46
Ale my vime, ze je ted Djoker uspesnejsi nez Fed. Tak to proste je.
Taky stacilo hodne malo a bylo by to o jeden zeleny GS lepsi :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nice speech :)
Reagovat
Krisboy
Roger hraje tak, že se i Mirka nudí :)
Reagovat
Patik
To čo hrá zas ten Federer..neni mu hlúpno v jeho veku hentaký útočný Masterclass..ešte keby to nepohnojil niekde v osemfinále..
Reagovat
smazaný uživatel
lol
Reagovat
mahycek
Krajinovič vůbec nebude lehký soupeř. Tipsarevič (trenér)
vymyslel pro Krajinoviče plán, jak na Rogera . Tak uvidíme.
O Millmanovi bych se zatím nebavil.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger se zatím nesere.
Reagovat
steve79
Roger zatím hraje fenomenálně.
Reagovat
smazaný uživatel
Srandovní je, jak se Krajinovič snaží riskovat na returnu, napálí ihned FH cross vší silou a Roger mu to vráti half volejem na lajnu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Krajinovic mal vypadnut s kvalifikantom v prvom kole, nehrá tenis ani top100.

Federerovi tento zreb ale nemusí byť nič platné, v tejto dobe už nestačí tĺcť druhú vlnu, v SF bude absencia kvalitného súpera na jeho škodu.
Reagovat
smazaný uživatel
Federerovi stačí hrát jako dnes a vyhnout se Djokovičovi. Takže to, co dělá třeba Nadal na hardu posledních 6 sezón.

Čili jak říkáš ty.

Nič nové.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal ho v GS finále uz dvakrát zdolal, myslim, ze na rade je Federer, ked je taký geroj a jeho fans si dokonca namyslaju, ze je na harde historicky lepsim hracom ako Djokovic. Tak nech sa ukáže.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, v tomto případě nerozporuji, že by Federer měl pro úplnost titulu Djokoviče porazit v SF.

To je moje velké přání.

Nicméně když tam Djokovič nedojde, tak se zlobit nebudeme, že ne? Ostatně ty jsi včera prosil bohy, aby Rafovi alespoň dva konkurenti vypadli.
Reagovat
ipko
tenis ani top 100? to si trošku pripískol
Reagovat
ipko
*prepískol
Reagovat
turista
No to teda Krajinoviče podceňuješ. Tenis má nejen na první stovku, ale i na první třicítku. Útočná hra Federera mu nechutná. Radši hraje výměny.
Reagovat
smazaný uživatel
Nehovorim o potenciále ale o tenise, ktory predvsdzal dnes najma v prvom sete
Reagovat
ipko
pozor na to, na Rogera v prípadnom 3.kole už čaká Millman.. bude sa opakovať USO 2018, samozrejme tam to bolo o kolo neskôr.. a Roger ešte neprešiel cez Krajinoviča
Reagovat
smazaný uživatel
Je třeba být opatrný a neprohlašovat před zápasem, že je to jasný win.
Reagovat
smazaný uživatel
lol
Reagovat
ipko
pozeráš Rogera?
Reagovat
safi1313
Článek o matadarovi z Jugošky a ani jeden comment o něm :-) tak to ma být !! :-D
Reagovat
Cico93
Však Kozoroh už pred zápasom napísal, že nie je o čom, tak načo budeme niečo písať.
Reagovat
steve79
To vite Djokovic. Federer je jina liga. Roger ma stovky milionu fans po celem svete.
Reagovat
Kozoroh
A na co mu ty stovky milionů fans jsou, když projel většinu důležitých konfrontací s dvěma úhlavními rivaly...
Reagovat
turista
Rafa má taky stovky miliónů fans na celém světě, nejen Roger. Novak má pouze pár miliónů příznivců. Ale v Djokolandu věříme, že si ještě vylepší bilanci až dvojice FEDAL odejde na odpočinek.
Reagovat
Kozoroh
Srdcervoucí prohra pro Grigora. Vedl 30-0, když podával na vítězství v zápase. Holt Grigor ze sezóny 2017 je fuč.
Reagovat
Vlk-v-trave
Dimitrov neprekvapil...:)
Jinak receno, koho by jeste prekvapilo, ze ten chlap fajluje, fajl, to je jeho druhe jmeno.
Reagovat
Patik
samozrejme keď hral s Federerom minulý rok a vyhral tak musel predviesť ultra galaktický tenis..
Reagovat
Marduch
Nevim, podle Kamila šlo o typický Federerův black out.
Reagovat
Patik
povedal by som že tam to bolo jedno s druhým a tretím..možno nejaké menšie zranenie,blackout ale určite aj Dimitrov v najlepšej forme ktorú našiel tesne pred zápasom.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer bude mat v 4. kole jedného z dvojice Paul-Fucsovics

A teraz pozor. V QF jedneho zo stvorice Fognini, Pella, Querrey, Sandgren.

A to som myslel, ze Aussie Open 2018 nejde prekonat :)
Reagovat
Vlk-v-trave
prez tyhle hrace nebude lehke projit, zadara to nebude....krom Pelly, ktery je horlivym fandou Fedexe...ale zase hraji na oko vyrovnane zapasy, Roger mu nechava hodne gemu, aby to nevypadalo tak blbe, na ty dva bych radeji koukl nez na sfetovaneho Bolivijce, ktery nemuze najit ani svuj kurt...a ani nevi, kdo je to Nadal:D) Coz mozna muze byt i vyhoda...
Ale moc nepredpokladam, ze tam Kvido dorazi, na pripadny souboj s Fogninim, tedy Pella vs. Fognini bych si i nasel cas.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja dufam, ze to budu na ceste do SF piato nenasadení hráči, nech sa Rodzi dostane k Djokovicovi pekne po Federerovsku a moze oslavovat jeden z dalsich svojich rekordov. Bravo.
Reagovat
Krisboy
Guido The Feet Challenger s Fouňou? Tak to bude jeden z vrcholů turnaje!
Reagovat
Vlk-v-trave
Dalsim vrcholem bude Kyrgios vs. Gulbis...
Jako sance na to, ze by k tomu mohlo na AO dojit je celkem slusna.!:)
Reagovat
Krisboy
To jo, to vypadá taky zajímavě. Ideální by bylo Gyros s Fouňou. Můžou se potkat? Pavouka jsem nestudoval...
Reagovat
Vlk-v-trave
Ano potkat se mohou, ve finale. Takze idealni situace:)
Reagovat
Vlk-v-trave
Rekl bych skvele nacasovani.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale pořád bude mít po cestě do SF alespoň jednoho hráče TOP20.
Reagovat
kada.tom
Grigor to teda totálně nezvládl ... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby se složil proti Nadalovi neřeknu ani bú, ale on se sesype proti průměrnému hráči někde z druhé padesátky žebříčku. Fakt neskutečné co tam předvedl dneska. Mě se tomu nechce ani snad věřit :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejdříve otočím zápas z 0:2 na sety na stav 2:2 a 5:3 a pak to rupnu v TB kde udělám 8x UE :D

Neskutečně ztracený je tenhle bývalý nadějný hráč, to je fakt psychický kolaps sezóny. Kdyby ten Paul hrál alespoň dobře, ale on mu vrací čopy na střed a místo toho aby Dimitrov tvořil hru, tak mu to čopuje zpátky dokud se sám nevyhodí.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolko si prehral?
Reagovat
smazaný uživatel
:D

Měl jsem asi 4 tikety, vyhrál jsem 3 - Nishioka, Raonič 3:0, Querrey s Pellou vše WIN. Našlapaný den v plusu, Dimitrov to mohl zakorunovat
Reagovat
smazaný uživatel
Ako povieš :)
Reagovat
smazaný uživatel
https://imgur.com/a/ysl06Ot

Tady jsem ti vyfotil stats za 2020 které si dělám. Zatím jsem na tenisu 44 win a 24 KO. Aby sis nemyslel, ze si vymyslim.

Omluv amatérské zpracování
Reagovat
RF46
Mne nevysel Dima a Matteo. Ale mel sem je v kombiku a nastesti v jedny skupine...nicmene cisty zisk je necelych 7kc :)
Reagovat
Mayo
Eurko.
Reagovat
smazaný uživatel
Pošlu mu své stats a už se nevyjadřuje.

Ach jo :)
Reagovat
EllNino
Je to Janek ...
Reagovat
mahycek
Tvl , Grigorov (Dimitrov) už to mohl dopodávat a teď na to
možná dojede !!! Otočit z 0-2 na sety na 2-2 a pak prohrát?
No , to je na rozsekání všech raket.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně co ten Dimitrov hraje je neskutečné. Paul mu to zahraje 5x na střed a on mu to 5x vrátí čopem na střed.

Fakt komedie ten bulhar dneska
Reagovat
Vlk-v-trave
Tsitsipas ma slusne naslapnuto walkoverem az do finale.
Reagovat
Krisboy
Záleží, jestli si udrží herní rytmus a lehkost z druhého kola. Pak má velké šance.
Reagovat
Vlk-v-trave
Hlavne tu lehkost:)
Reagovat
Krisboy
Lehkost bude naprosto klíčová.
Reagovat
Vlk-v-trave
Koukam na rozpis, a dnes hraje Federer..zapas .neuvidim...toz nevim jak to preziju.
Reagovat
Vlk-v-trave
Zatim dva dnesni Upsety...Berrettini, no a ten Ito to je sok.
Reagovat
Kozoroh
A před chvílí padl Grigor!! Sledoval jsem jeho mač s Paulem, výborná bitva!
Reagovat
Vlk-v-trave
z letosniho AO jsem videl zatim vic z kvalifikace, nez z hlavniho turnaje...jednoduse receno pracuji:)

Takze zatim jen uryvky zapasu s Kvidem v 1.kole, coz byla slusna hruza, hlavou je uz asi nekde na Golden Swingu.

Uryvky dnes Pavly s Petrou. Kousek Plecha. Kousek Fogniniho. To je vse.
Dokonce mam player jako vzdy, a ani nemam cas skouknout nejaky ty zaznamy.
Reagovat
EllNino
Pavla s Petrou pobavily, zápas jsem viděl od stavu 4:5 v prvním a Pavlínka mě celkem překvapila, snad z toho ještě něco bude :)
Reagovat
kada.tom
Stefanos si odpočine před Raonicem, řekl bych, že to bude jednoznačně zápas na RLA, tady může být překvapení ...

jinak jem rád za výhru Marina a Novaka, ale nepotěši mě Matteo :-/
Reagovat
smazaný uživatel
No z Miloše se stal solidní dark horse, zatím hraje jako mašina a Tsitsipase může solidně potrápit. Pro toho to bude po Carusovi solidní kvalitativní šok.
Reagovat
ttopi
Raonic dnes:

Win 1st serve
92 %
36/39

Not bad. Ale přijdou těžší soupeři.
Reagovat
Cico93
A potom tam bude možno Bautista, alebo Cillic.
Poriadne ťažká cesta k Djokovicovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak. Mnoho lidí bere Tsitsipase, nebo Medvedeva za stálici TOP10, ale do BIG3 mají hodně daleko. Oba dva můžou vyhučet před QF úplně v pohodě. Tsitsipas má těžký los
Reagovat
Elip13
Tak Raonic hraje solidně pokud není zraněný
Reagovat
Cico93
Však práve to...
Posledné 3 roky nebol poriadne zdravý.
Reagovat
smazaný uživatel
Za posledních 5 let byl 4x minimálně v QF na AO. Tsitsipas moc do vzduchu asi teď neskáče.
Reagovat
Cico93
Aj keď Bautista má nemalé problémy.
Reagovat
smazaný uživatel
Dnešní druhé kolo mělo v první řadě překvapivé kurzové favority.

Nejvíce mě asi dostal kurz na Raoniče, že vyhraje 3:0 na sety v kurzu cca 3.1 - vyhrál 3:0

Druhý úlet bookmakerů byl zápas Evans - Nishioka, kde pro mě nepochopitelně favorizovali Evanse, který dostal naloženo ve třech - kurz na Japonce 2.4

A TOP dne byl brutálně přeceňovaný Berrettini, který je favorizovaný na QF na AO jen z důvodu, že měl jednu slušnější sezónu - samozřejmě hučel na Sangrenovi.
Reagovat
EllNino
Berrettini málem ani v Melbourne nehrál, takže 2. kolo ještě úspěch
Reagovat
smazaný uživatel
Berrettini hlavně nemá na úspěch na GS, je to one season player, do půlky roku bude rád za TOP50.
Reagovat
EllNino
to bych netvrdil, většinu tvých výroků je třeba dělit třemi :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tvé výroky třeba vážně neberu vůbec, většinou to je takový slabší pokus o hejt, na bodové škále od 1-10 max 3.
Reagovat
EllNino
no, pokud napíšeš, že nemá na úspěch na GS, když na minulém GS zahrál semifinále :)
Reagovat
smazaný uživatel
A kolik těch GS bylo příteli?

AO 1 kolo, 1 kolo, 2 kolo
FO 3 kolo, 2 kolo
W 2 kolo, osmifinále
USO kvalifikace, 1 kolo, semifinále

Brutální úspěchy na GS, to jeden úplně padá na hubu.

Dívej, já ho nehejtuju, jenom říkám, že je preceňovaný kvůli tomu, že se mu povedlo 1,5 sezóny a určitě jeho dnešní vypadnutí není nějaký obrovský upset, byl favorit na QF jenom díky účasti v TOP10, v jeho formě mohl vyhučet v prvním, nebo druhém kole, což se přesně stalo. Tečka.
Reagovat
EllNino
Tak je vidět, že se zlepšil, není tohráč typu Cecchinato, který má jedno semifinále a zbytek první kola ... je mu 23, stejně jako Medvědovi, který do loňského roku taky nebyl vidět ... každý dozrává jindy ...

Matteo na to má
Reagovat
smazaný uživatel
Sranda ze tento ulet bookmakerov hodnotis po zápase :)

Skus pred zápasmi, vzbudzuje to vacsi respekt.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já to vsadil, nemám potřebu to roztrubovat do světa.
Reagovat
ttopi
Tak schválně hoď dnes nějaké tipy, kde podle tebe bookmakeři v kurzech na zítřejší zápasy přestřelili. Uividíme :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Odpoledne si k tomu sednu a uvidíme. Já neříkám, že se to děje běžně, ale dle mého byl prostě kurz na Nishioku vysoký stejně tak, jako na Raoniče, že vyhraje 3:0 na sety.

Pokud to někdo vidí jinak, jeho věc, za mě tam bylo value jasné a vyšlo to tak, jak jsem si myslel.
Reagovat
ttopi
Však já to nerozporuju a vím, že v tom m nožství sázek, které b´makeři denně dělají ji může něco "utéct". Na druhou stranu si myslím že ty sázkovky maí dnes na každý sport své specialisty, kteří tomu rozumí a čerpají z mraků statistik a zápasů a přehledů a tabulek :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Právě a tím pádem nechápu, proč byl Nishioka outsider, když jenom v H2H vedl před zápasem 2:0, na ATP solidně prohnal Nadala a pokud je zdravý, tak patří min. do TOP20. Totéž zdravý Raonič.
Reagovat
ttopi
Tam by bylo zajímavé se podívat do jiných cca 5 sázkovek, jestli si to jejich b´makeři myslí podobně. Kurzy na všechno jsou vždy cca vyrovnané. Neidivl bych se, kdyby to vymyslel jeden a ti další mu uvěřili.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jistě že to opisují od sebe navzájem. Ten tenis mi ale osobně příjde v kurzech ustřelený nejvíce. Mnohdy jsou zbytečně vysoké i zisku setu a podobné sázky.
Reagovat
smazaný uživatel
Sety, hcp a ostatné chobotiny su vzdy nevyspytatelné.

Nishioka ledva vyhral s Djere, ktore je slsbsi hrac ako Evans.
Raonic a Garin boli 34 s 35 hrac sveta, navyse Raonic je TB hrac, kde sa jeden set da stratit velmi jednoducho. Vacsi favoriti nez Raonic dnes stratili set.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemas potrebu to rozkrikovat do sveta, lol.

Dnes perlíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Já tady tipů psal několik a mockrát. Nicméně evidentně to nikoho nezajímalo, tak na to seru.
Reagovat
baggik
Jako kurz dne byl 2.1 na Fucsovice. V prvnim kole hral skvele proti Shapovalovi, pak dostane noname Sinera, ktery je i zebrickove horsi,nema formu a byl jakoze favorit? :)
Reagovat
baggik
Siner jakoze byl favorit
Reagovat
Krisboy
Jj, taky jsem si trhal vlasy, když jsem na to koukal.
Reagovat
steve79
Tak vypadnutí Berretiniho je šok. Tipoval jsem ho jako černého koně turnaje :D
Reagovat
EllNino
po zranění?
Reagovat
steve79
Může letos vyhrát dva Grandslamy :D
Reagovat
Krisboy
To můžou všichni. Teoreticky.
Reagovat
ttopi
Berettini za stavu 4:3 měl 40:0 a neproměnil. Nakonec zápas prohrává...
Reagovat
spaniel
Tak se nakonec nerozjel.
Reagovat
Cico93
Tak Federer má až do semi veľmi priaznivých súperov, po tom čo dnes Berrettini vypadol.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakože Berrettini byl hrozba?
Reagovat
Cico93
Aspoň aká taká hrozba...
Reagovat
ipko
mňa dnes prekvapilo, že Evans vo forme neuhral s Nishiokom ani set.. naopak Sinner potvrdil, že nebude ľahké na GS preraziť a Fucsovics tak má ďalší cenný skalp, teraz dokonca bez straty setu..
Reagovat
EllNino
Nishioka je taky ve formě
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby byl Nishioka injury free, tak může být klidně v TOP10
Reagovat
ttopi
Berettini teď nepproměnil za stavu 0:40 ani jeden BB. Aby ho to nemrzelo.
Reagovat
Elip13
No mrzet ho to teď musí. Sandgren ho brejknul
Reagovat
Krisboy
Zrovna jsem to zapnul
Reagovat
Krisboy
Tak to jsem toho viděl :D
Reagovat
Cico93
Musíš sa tešiť z maličkosti.
Reagovat
ttopi
Si to přetoč do těch 3 BB za stavu 4:3 a napiš jestli to Berettini měl na raketě.
Reagovat
Krisboy
Dobrá. Odpoledne doma si to najdu :)
Reagovat
ttopi
A gratulace Čiličovi. Taf mač a frajer Paire je venku.
Reagovat
spaniel
Berrettini a Grigor asi bali kufry. Skoda ze Kohli vzdal, byl jsem zvedavy jak by si Stefanos poradil se starym sikovnym matadorem, ktery umel trapit kdekoho.
Reagovat
ttopi
Berettini se naopak rozjíždí. Dimitrov má blízko ke 3.setu.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist