Djokovič kvůli odmítání očkování po Australian Open přijde i o US Open

  • Novak Djokovič nebude kvůli chybějícímu očkování proti koronaviru startovat na nadcházejícím US Open, kde chtěl útočit na 22. grandslamový titul. Někdejší světová jednička to uvedla na Twitteru.
    25. 8., aktualizováno | Aktuality |  132 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Bohužel nebudu moci tentokrát přicestovat do NY na US Open," napsal hvězdný Srb na sociální síti. "Hodně štěstí ostatním hráčům. Já se budu udržovat ve formě a pozitivní náladě a budu čekat na další příležitost, až budu moci zase hrát," uvedl trojnásobný vítěz newyorského grandslamu z let 2011, 2015 a 2018.

Pětatřicetiletý Djokovič už letos kvůli odmítaní vakcíny proti covidu-19 přišel o start na úvodním grandslamu sezony v Austrálii. Naposledy hrál ve Wimbledonu, kde získal 21. grandslamovou trofej. Žádného z přípravných turnajů na amerických betonech se nezúčastnil, protože ke vstupu do USA je potřeba očkování.

Jeho neúčast ve Flushing Meadows se proto očekávala, i když Djokovič doufal v udělení výjimky. Podle vlastních slov se od Wimbledonu připravoval, jako byl měl na US Open startovat. Pořadatelé newyorského grandslamu se sice opakovaně nechali slyšet, že by start srbské hvězdy uvítali, zároveň ale zdůraznili, že budou respektovat pravidla týkající se koronaviru.

Djokovič nefiguroval na seznamu přihlášených hráčů, který dnes pořadatelé US Open krátce před losováním zveřejnili na turnajovém webu. "Novak je velký šampion a je obrovská škoda, že nebude moci kvůli vládnímu nařízení o očkování pro neamerické občany vstoupit do země a hrát US Open. Těšíme se na to, až Novaka uvítáme zpět na US Open 2023," řekla ředitelka turnaje Stacey Allasterová.

Podle aktuálních předpisů je potvrzení o očkování při vstupu do země vyžadováno od cizích státních příslušníků. Pro samotný start na US Open není povinné pro hráče ani členy realizačních týmů, což znamená, že neočkovaní Američané se mohou turnaje zúčastnit. Žádná omezení nečekají ani diváky.

Aktuálně šestého hráče světového žebříčku čeká další propad pořadím ATP. Na US Open měl obhajovat loňskou účast ve finále, v němž prohrál s Rusem Daniilem Medveděvem. Postoj k vakcíně proti koronaviru ale měnit nehodlá. "Nejsem očkovaný a ani neplánuju nechat se naočkovat," prohlásil Djokovič po červencovém wimbledonském triumfu, po němž těsně zaostává za držitelem rekordních 22 grandslamových titulů Španělem Rafaelem Nadalem.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (132)
27.08.2022 08:10Od: Pe3k
Vláda spojených států v čele s "demokratem" Bidenem nechává každý den tisíce uprchlíků z Mexika a jiných zemích překročit jižní hranice a vstoupit bez jakéhokoliv víza apod. na jejich území. Tito lidé jsou neočkovaní, často přenášejí různé nemoci, jsou zapojení do obchodu s drogami, zbraněmi i obchodu s lidmi, přesto tito lidé vstoupit mohou (většina z nich nebude vyhoštěna, naopak stanou se obyvateli USA) to zdravý Novak Djokovic nemůže. Jediný kdo je z této otřesné situace se schopný radovat, jsou fanoušci Nadala, více amorální a bezpáteřní jedince nenajdete.
[ Reagovat ]
27.08.2022 08:35Od: Nola
smile
jj, uz som bola aj titulovana alter ego FH, uz to nevydrzal, a predstavil sa v celej svojej krase, jeden ban mu nestacil :D
[ Reagovat ]
27.08.2022 09:15Od: Ondrej2280
uz prestan slzit nad neucastou srbskeho jezisa:) to ze tam neni je sice fajn, ale nikomu to nezarucuje , ze turnaj vyhra, ani Nadalovi...
[ Reagovat ]
27.08.2022 09:39Od: Pe3k
Jen co začala řeč o bezpáteřních amorálních jedincích, hned jsi tady smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 09:49Od: Ondrej2280
ty si sa tak oznacil a ja ti to urcite vyhovarat nebudem, presne si sa vystihol:)
[ Reagovat ]
27.08.2022 10:18Od: Pe3k
Ondrej2280 jak dlouho si ten nick vymýšlel? Nebylo by lepší mít nick třeba určitě ne trollhand, trollhand revival, ovca z petržalky? smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 10:25Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 10:14Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
27.08.2022 10:47Od: Patik
niektorí ľudia sú strašne predvídatelní..napíšeš niečo a hneď všetky trafené husy začnú gágať.
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:04Od: Patik
ešte to som zabudol dodať že Djokovič štartoval na US Open keď kovid udrel v Amerike dá sa povedať v plnej paráde v roku 2020.. následne tam štartoval aj minulú sezónu keď to bolo možno o niečo slabšie..ale keď už je kovid na ústupe a všetci už nato kašlú tak..Nie..bohužiaľ si hrozba pre štát..ale pohoda imigranti uprchlíci na tajnáša môžu aj nakazený neočkovaný američan sa môže vrátiť naspäť do štátov..ale cudzinec má holt smolu..a potom sú tu takí čo obhajujú tieto nelogické pravidlá ktoré idú proti zdravému rozumu.
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:09Od: Ondrej2280
neplakat:)
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:09Od: Ondrej2280
:) Nola, Patik, Pe3ik, tak vy ste teda grandiozna trojica hlupakov.))))...
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:36Od: Pe3k
Pe3ik? No ale i tak dobré, že ovcu málem naučili psát smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:46Od: Nola
mna pred zmenou image volal Nolka :D teraz som uz len Nola
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:50Od: Ondrej2280
Prepac Nola,na prvom mieste mal byt Pe3ček:)
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:25Od: Martan1
Ne všichni fanoušci Nadala se radují ze Djokovič nemůže vstoupit do USA. Pokrytectví je na světě pořád a všude a zrovna tady to bije do očí nejvíc. No ale co naplat, Novak to všechno ví a určitě při svojí inteligenci ví i to že mu očkování nemůže ublížit. Je to jen jeho postoj ze kterého už teď nemůže couvnout po tom všem a hlavně po Australské anabázi.. no prostě si už musí stát za svým jinak by klesl u některých svých příznivců. Tito lidé z nějakého pro mě neznámého důvodu jsou podezíraví vůči vakcínám obecně a věří všelijakým konspiračním teoriím. A ještě je zajímavé, že tito lidé většinou fandí Novakovi (ale fandí mu samozřejmě také lidé opačného názoru na vakcinaci) Na mě Novak budí dojem inteligentního člověka s trochou úchylky pro východní filozofie který chce být obdivován (jako každý sportovec, Rafu nevyjímaje) Jeho neochota se očkovat se právě v tomto bodě spojuje s většinou jeho obdivovatelů kteří věří jakékoli konspiraci ale vědě nikoliv( východním učením tito lidé spíš opovrhují a někteří ani nevědí co to je) Takže to je patová situace pro Novaka který nemůže couvnout a toto všechno ví.
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:46Od: Nola
Pokrytectví je na světě pořád a všude a zrovna tady to bije do očí nejvíc. No ale co naplat, Novak to všechno ví a určitě při svojí inteligenci

"ví i to že mu očkování nemůže ublížit".

ty si jeho hovorca? jeho vnutorny hlas?

cele to smrdi na dialku, Moderna tomu celemu vystavila vysvedcenie......
[ Reagovat ]
27.08.2022 12:03Od: Katreska
Moderna?..

Mám pocit, ze si práve potvrdila slova rečníka o tendencii verit konspirancnym teoriam v spojitosti s fans zakladnou Novaka Djokovica.
[ Reagovat ]
27.08.2022 12:10Od: soloo
hej martane, verit vakcine zbuchanej za polroka je šílenství , tie vakciny su vo vydaní vo faze experimentálna. takze ani nie su oficialne schvalene lekarskou komorou! a trva to 10 rokov
[ Reagovat ]
27.08.2022 15:22Od: Kozoroh
Ondřej 2280 (což je zřejmě alter nick FH), paddy (ten z toho má škodolibou radost), com, hroutil a další.
[ Reagovat ]
27.08.2022 15:23Od: Kozoroh
Pardon, toto měla být odpověď pro Amputaci.
[ Reagovat ]
27.08.2022 12:50Od: Rafaeoli25
Meleš totální nesmysly. Znám dobré i špatné fanoušky Nadala, dobré i špatné fanoušky Federera, to samé i u Djokovice. Ano, je zde mnoho jedinců, kteří se dají nazvat amorálním dnem, že všech fanouškovských skupin, ty ale někdy tou správnou osobou, která by na to měla poukazovat, když mezi to dno také patříš. Jakékoli hejtování a urážení druhých já odmítám, ať už jde o tenisty samotné, tak o jejich fanoušky. A někteří z vás tu nic jiného bohužel předvádět neumíte smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 13:04Od: Ondrej2280
Martan to prave velmi dobre opisal.Aspon teda na vzorke ludi na tenisportali je jasne vidno,ze fanusikovia djokera su povacsinou postihnuti stihomaniou,kde ich chce niekto stale niecim ohrozit,dat im zlu vakcinu,a podobne nezmysly.Netvrdim ,ze vsetci samozrejme ale vo velkom percente to sedi.
[ Reagovat ]
27.08.2022 14:02Od: Rafaeoli25
Tak ale tady mluvíme o Pe3kovi, což je v první řadě hater Nadala, pak až fanoušek Federera. Djoker je mu dobrý jen pro útoky na Nadala.
[ Reagovat ]
27.08.2022 14:48Od: Ondrej2280
Pe3k niekomu fandi?;)to vazne?;)..neverim ,ze niekedy vobec videl tenis..
[ Reagovat ]
27.08.2022 16:51Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 17:59Od: Rafaeoli25
Taky mám pocit, že on hlavně jen nenávidí Nadala. Fakt zvláštní stav mysli, nedokážu si představit, že by mě v čemkoli poháněla jen nenávist a zášť. A ještě k tomu ve sportu, jen kvůli tomu, že nemám někoho v oblibě. Na hlavu. Ale to platí o všech co to tak mají.
[ Reagovat ]
27.08.2022 13:54Od: vladka
smile a dodávám, že jsem sice fan Nadala, ale USA ať si zametou doma a pak můžou zkusit organizovat někoho jinýho
[ Reagovat ]
27.08.2022 14:54Od: Amputace
Ukaž ty fanoušky, kteří se z Novakovy neúčasti radují... Nic, co? Jako již tradičně máš houvno. Píšeš o bezpáteřnosti a přitom bezskrupulózně lžeš, a to navíc na místě, kde se to dá jednoduše dokázat. Spoléháš pouze na to, že se nikomu nebude chtít s tebou ztrácet čas. Typický tvůj projev. Vždy jsi byl dno tohoto portálu. Nevím, co zač jsi v osobním životě, ale zde se prezentuješ jako úplný odpad - skutečně upřímně doufám, že jde pouze o internetovou pózu a samoúčelný hejt. A jsem moc rád, že po těch tvých komediích, co tady poslední dobou předvádíš, jak máš ke všem ohromný respekt a podobně, čas od času připomeneš, co jsi zač doopravdy.
[ Reagovat ]
27.08.2022 15:22Od: Kozoroh
Ondřej 2280 (což je zřejmě alter nick FH), paddy (ten z toho má škodolibou radost), com, hroutil a další.
[ Reagovat ]
27.08.2022 17:40Od: Amputace
Není. Už jsem se tady k tomu vyjadřoval. Píšou oba úplně jazykově jinak, mají jiný smysl pro humor, s FH jsem navíc v kontaktu, vím, že to Ondřej není.

Kde najdu ty příspěvky? Děkuji.
[ Reagovat ]
27.08.2022 18:02Od: Rafaeoli25
Já jsem taky s FH v kontaktu, tenhle nick to skutečně není. Je až směšné, jak se po tom někteří vrhají. Každopádně je směšné, podle tři čtyři lidi říkat Nadalovi fandové z toho mají radost. Mluvit za desítky milionů jeho fans to je opravdu troufalost. Stejný jako kdybych všechny Srby nazýval Miloševičovými vrahy.
[ Reagovat ]
27.08.2022 18:19Od: Amputace
Všechno jsem to tady nepročítal v posledních dnech, ale nějakou vyslovenou radost z Novakovy neúčasti jsem vážně nezaznamenal. To kolem Nadalových zdravotních patálií před a po FO tady byl jiný karneval...
[ Reagovat ]
27.08.2022 18:26Od: Rafaeoli25
Přesně tak bohužel.
[ Reagovat ]
27.08.2022 19:29Od: Kozoroh
Možná máš pravdu, ale taky tě může FH vodit za nos. Řekni mi, dál bys ruku do ohně za to, že to FH není?

Dole v diskuzi:
25.08.2022 17:41Od: hroutil
Potěšilo
Karmička za to jak se on a jeho klan snažili ochcat podmínky na vstup do Austrálie smile

25.08.2022 17:52Od: com
smile Titul vyhraje Borna smile

25.08.2022 18:36Od: paddy
je to šok!
smile
i když se to vědělo od začátku roku smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 19:56Od: Krisboy
Podle mě jedinej z těch tři, kdo má radost, že Ježíš nehraje, je hroutil. Těm dvěma je to u zadku, jenom si z vás dělají srandu.
[ Reagovat ]
27.08.2022 19:58Od: Rafaeoli25
Forehand tu byl od jeho banu pod několika nicky, jestlis nezaregistroval. Nick Ondrej taky mluví slovensky, ale rozdíly tam jsou. Myslím ale, že ve výsledku je přece úplně jedno, jestli to on není nebo je ne? Nechápu, proč se to tak řeší. Stejně to vnímám u kohokoli, i kdyby tu Pe3k měl deset nicků a psal pod nimi, tak je mi to celkem šumák.
[ Reagovat ]
27.08.2022 19:59Od: Rafaeoli25
Jinak odkdy je tu ten hroutil? Upřímně, teprve teď jsem zaregistroval, že tu někdo takový je.
[ Reagovat ]
27.08.2022 20:02Od: Rafaeoli25
Za mě můžu jedině říct, že každého, kdo má radost z Nadalových zranění a absencí, ze zranění a absence Federera a z banu pro Djokera a jeho absence, pokládám za id.ota, který mi nestojí za komentář.
[ Reagovat ]
27.08.2022 20:22Od: Amputace
Pokud tomu tak je, je FH výborný spisovatel a měl by se psaním živit. Většina z vás vidí souvislost pouze v tom, že oba fandí Nadalovi a jsou Slováci. Ale já vidím diametrálně odlišný způsob stylizace vět, související s naprosto odlišným způsobem uvažování a argumentace. To, jak se vyjadřují, není ani trochu podobné.

K těm příspěvkům. hroutil (vůbec nevím, kdo to je, čtu tento nick poprvé) budiž, to beru. Druhý příspěvek má s radostí z Djokovičovy neúčasti společného co? Třetí je jasný rýpanec, nic, co by fanoušci Djokoviče měli brát vážně, ne-li to jako ty vykládat přímo jako přání něčeho zlého pro Djokoviče.
[ Reagovat ]
27.08.2022 20:33Od: Pe3k
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:11Od: Nola
netusim preco je zrovna ondrej, asi brat, alebo tato sa tak vola, ale 22 je pocet Rafanovych GS a 80 bude rocnik - ma 42 rokov, co celkom zodpoveda veku FH pravdepodobne
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:38Od: Amputace
Omg, vy jste vážně marní. Jste totálně slepí nebo vypatlaní.

Uvědom si, že ty přesvědčuješ někoho, kdo je s ním v kontaktu.

Slovensky umím celkem v pohodě, takže dokážu posoudit, jak je co napsáno. Ti dva si nejsou svým projevem ani trochu podobní, spojuje je pouze Slovenština. Pokud by to byl skutečně FH, tak by to znamenalo, že má zkrátka talent na psaní, protože se dokáže nastylizovat do úplně jinak se vyjadřujícího charakteru. Ale to je házení hrachu na stěnu. Kdybych se zeptal, co projev těch dvou spojuje, vsadím se, že bys mi nedokázala vyjmenovat jedinou věc kromě toho, že oba fandí Nadalovi a hádají se s ostatními fanoušky big3. Wow - jak charakteristické. Jasný Forehand!
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:43Od: Ondrej2280
:)kazdopadne pozdravuj odo mna FH:)zaujimalo by ma co si o tom mysli on,ja som ho tu teda nezazil,takze v podstate ani neviem,preco si ti blbci myslia,ze som prave ja-FH:)
A este ku tomu ,ked ty s nim komunikujes a par jedincov ta ide presviedcat o opaku....katastrofa a zatemnenie mozgov:)
[ Reagovat ]
27.08.2022 23:11Od: Pe3k
a teď tu o červené karkulce smile ty chorý mozok
[ Reagovat ]
27.08.2022 23:32Od: Ondrej2280
Stupidny Pe3k sa prihlasil:)
[ Reagovat ]
28.08.2022 19:13Od: Rafaeoli25
To říká ten pravý. Schizouš Pe3k smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:48Od: Ondrej2280
No ty netusis vela veci:)ale.ked tu teda za kazdych okolnosti potrebujes mat FH,tak.dobre,som ochotny ho zastupit:))
[ Reagovat ]
28.08.2022 19:19Od: Rafaeoli25
Nolo, rozpoznávací znamení uz by mělo pro každého být to, že Ondrej píše slitky, nedělá pauzu za čárkami. Podívej se, jak psal Forehand. Fakt si myslíš, že je tak rafinovaný a že to má zapotřebí? Jinak dnes jsem si s ním psal a opravdu sem píše, ale pod úplně jiným nickem než si myslíte smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:09Od: Nola
toto je uz zufalost :D Slovaka ist presviedcat, ze ma inu stylizaciu smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:21Od: Pe3k
Jim se člověk musí tak smát až mu narostou břišní svaly smile
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:43Od: Nola
FH zabanuje admin a zrazu z cisteho, jasneho neba sa tu zjavi nejaky ondrej, ktory hra uz dlhe roky tenis smile, troluje rovnakym sposobom naj superov Nadala /zatial sa drzi Federera z toho vynechal :D/ je arogantny, hada sa s p. Jiraskom navlas rovnakym sposobom, mozno je to jeho dcera, ktoru vodi na tenis smile, no tu hadanku nechame rozlustit na Amputku a Rafaeoliho, ktori by nikdy nepotopili svojho kapitana brigady :D
[ Reagovat ]
27.08.2022 21:55Od: Amputace
Zachytila jsi třeba skutečnost, že ještě před Ondřejem tady FH byl pod několika nicky a neskrýval to? Nikdo ho pod novým nickem nezabanoval a i admin se nechal slyšet, že je mu to jedno, když bude v klidu.

Právěže ten způsob, jakým se hádá s ostatními, vůbec stejný není. S ostatními a zvláště pak hejtry Nadala se hádám i já a jistě uznáš, že nejsem FH. Ty vůbec nevycházíš z toho, jak reálně ti dva píšou, pospojovala sis jen nějaké domnělé souvislosti.

Co píšeš, nedává navíc ani smysl. Na jedné straně přizná, kolik mu je let a nějaké info o sobě, které se může jevit podobným tomu Forehandově, ale na druhé straně se drží, pokud jde o hejt na Federera? Proč? Všechno dělá (podle vás) stejně, ale to, co pro něj bylo nejvíce charakteristické, tedy hejt na Federera, vynechá?

A poprosím tě, vážně mě netahej do nějakých svých konspirací. Já ti píšu, co vím: Forehand není Ondřej. Vůbec mi tady nevnucuj, že někoho chráním nebo dokonce s někým v něčem takovém jedu. Kde bereš tu drzost?
[ Reagovat ]
27.08.2022 22:13Od: Nola
myslim, ze si asi najslusnejsi fanda Nadala, asi aj ten Rafaeoli, nepoznas vobec nadsazku, to aj Rafaeoli.... ja ta nikam netaham, nestojim ti zoci-voci.... necitala som nic pod roznymi nickmi FH, nechodim sem totiz stale, pracujem, nemam cas sledovat, kedy sa sem snazil nalodovat...

si precitlively a zbytocne si vyrabas traumu, mne je FH ukradnuty aj jeho alter ego, sme tu pre hobby, ktora nas spaja a myslim, ze v skutocnom zivote by sme urcite neriesili tenis
[ Reagovat ]
28.08.2022 19:16Od: Rafaeoli25
Díky, ano jsem slušný, to máš pravdu. Jinak když jsme u slušnosti, kam zařazuješ Pe3ka, který tu oponenty běžně nazývá kanály a odpadem?
[ Reagovat ]
27.08.2022 22:14Od: Ondrej2280
Nahodou Roger je moj oblubeny player,takze neni dovod na nejaky trolling:)a co aa tyka djoker,je to skvely tenista a atlet,ale mne jeho styl spravania a to ako sa na kurte a aj mimo neho prezentuje-nejak nepasuje, a nepovazujem za trollovanie ked skonstatujem.,ze za neucasti na GS v tomto roku si moze absolutne sam...pretoze je to proste realita.
[ Reagovat ]
28.08.2022 09:35Od: soloo
Djokovic Kygrios vyjadrujú svoje emócie čo je prirodzená vec prejavu duše človeka.Za to Federer a čiastočne Nadal svoje temné stranky dusia v sebe aby sa zapačili širokym masám
[ Reagovat ]
28.08.2022 09:54Od: Ondrej2280
trafit loptickou rozhodkynu, alebo raketou, neni vyjadrenie emocie ale vyjadrenie stupidity
[ Reagovat ]
27.08.2022 22:02Od: Ondrej2280
Vobec nikdy neriesim preco nietko hra alebo nehra...vo finale je to jedno,neni tam,takze o titul si to rozdaju ini hraci,ale nebudem tu rok vyplakavat nad tym ze srbski jezis nehra..vedel to od zaciatku roka,takze uz bybtej komedie aj stacilo..
[ Reagovat ]
26.08.2022 14:39Od: vladka
do háje už s tím "vočko" "nevočko"smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 15:31Od: Tomas_Smid_fan [ Reagovat ]
26.08.2022 14:04Od: Blondie
Doufám, že poslední velký turnaj, který ještě covid-19 ovlivnil a příští léta už opatření nebudou třeba... :(
[ Reagovat ]
26.08.2022 14:37Od: Tomas_Smid_fan
jen by to chtělo opatření na anulování rankingu.smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:39Od: soloo
áno Atp by mohla anulovať US a AO pretože nesu OPEN, takze maju legitimne pravo anulovat teto GS
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:46Od: Nola
to by v rade hracov nesmel sediet Nadal :D
[ Reagovat ]
26.08.2022 23:35Od: DJOKERTHEGOAT
Tak tohodle podvodníka ze Španělska někdo bere vážně? Dyť je primitivní. I ta jeho ájina je za ta léta naprostá tragédie :-)
[ Reagovat ]
27.08.2022 00:09Od: Ondrej2280
skor ci berie blba ako ty , niekto vazne...
[ Reagovat ]
26.08.2022 12:51Od: soloo
uvidite este Moderna odovzda trofej vitezovi
[ Reagovat ]
26.08.2022 12:34Od: kolapse
pyca mě je z toho na blití, zkurvenej svět vymrdaných politických pravidel.
[ Reagovat ]
26.08.2022 12:39Od: Krisboy
Se ti nedivím, mít místo mozku v hlavě zvratky jistě není nic příjemného.
[ Reagovat ]
26.08.2022 11:15Od: Nenela GS sezona 2022
Rekapitulace letosni bilance GS sezony

AO bez World No1 --> na houno
FO --> OK
Wimbledon bez bodu (+ neucast Rusu a Belorusu, ktera mi nevadi, ale v ramci spravedlnosti si rekneme, ze to nebylo dobre) --> na houno
USO bez World No1 (kterou by byl, kdyby se davaly body na W) --> na houno
Takze suma sumarum to vyhrali Frantici smile jeste ze je mame smile

Amici za dvoji pravidla pro domaci a cizince smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 10:55Od: soloo
Djokovic dava najavo ze mu je jedno či tie GS vyhra Nadal , doveruje svojej duši a ne fanatickym fanusikom Djoka a Nadala
[ Reagovat ]
26.08.2022 08:31Od: steve79
Tohle je fakt hrozný. V USA se úplně zbláznili. Pro Djokoviče to musí být hrozný, když ví že je fit a nemůže hrát.
[ Reagovat ]
26.08.2022 07:31Od: woody Rozuměl bych tomu
Kdyby na turnaj mohli pouze očkovaní, hold pravidla jsou pravidla a přes to nejede vlak. Jenže když na turnaji teoreticky může hrát neočkovaný hráč z USA, diváci to samé. Tak je to vážně smutné. Nejhorší je to, že se nám o nejúspěšnějším hráči rozhoduje na vyšších místech, místosmile na kurtu...
[ Reagovat ]
26.08.2022 07:50Od: Kozoroh
USA se tváří jako nejvyspělejší země světa, ale je tam pořádný bordel, kterému šéfuje ospalý Joe. smilesmile
[ Reagovat ]
26.08.2022 08:35Od: paddy
Nejhorší ze všeho je, že cizinci nemůžou dostat americký pas

Já už o něj několikrát žádal a pokaždé to zamítli

Neskutečná diskriminace smile smile smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 09:26Od: Kozoroh
Kdyby byl No1e Američan, tak by USO mohl hrát. To nám o této frašce říká vše. smilesmile
[ Reagovat ]
26.08.2022 10:51Od: soloo
to stejne neni relevantne v ramci GS pretoze do australie by se nedostal to by musel byt aj american aj australan . proste vlády > sport
[ Reagovat ]
26.08.2022 11:06Od: Rafaeoli25
Tak zase ale nehrotí situaci vůči Rusům. Není to tak černobílé. Covid není o Nolem, ale celkově o chování zámořských států v téhle věci, které je šílené. To ale platí i o Číně.
[ Reagovat ]
27.08.2022 22:25Od: Ondrej2280
Keby nadal vyhral o 10 GS viac tak ich ma teraz 32 a je rozhodnute:)..asi tak na margo tvojej sci fi teorie:)
[ Reagovat ]
26.08.2022 10:48Od: Rafaeoli25
Ber to ale zase tak, že v Číně je tvrdý pořádek, ale Noleho by tam taky nepustili.
[ Reagovat ]
26.08.2022 23:47Od: turista
Škoda mluvit.
[ Reagovat ]
27.08.2022 11:34Od: Martan1
Rozumět vy se tomu dalo, kdyby to mělo nějakou souvislost se zdravotním pojištěním a následnou platbou neočkovaných na připojení na kyslík, no ale za současného stavu kovidu a útlumu nemoci je to už jenom těžkopádnost která vypadá jako pokrytectví( a jestli to nemá souvislost s pojištěním tak to je teda těžký pokrytectví)
[ Reagovat ]
26.08.2022 06:59Od: Kozoroh :-(
Letošní tenisová sezóna je zkažená politikou. Na 3 ze 4 grandslamů byl pošlapán étos otevřené éry. 2022 je nejhorší rok pro tenis v tomto století. Politika rovněž kazí boj o GS rekord mezi Djokem a Rafou. Stále však věřím, že rekord Novak nakonec získá. Je méně opotřebovaný než Rafa, který na USO bude pod tlakem. Pokud USO nevyhraje, je de facto jisté, že rekord v příštích letech neudrží.
[ Reagovat ]
26.08.2022 10:50Od: Rafaeoli25
Rafa nemá nic jistého ani když USO vyhraje. Klidně může být stropem 25, 26 GS. Oba toho musí vyhrát ještě moc, aby měli klid.
[ Reagovat ]
26.08.2022 23:52Od: turista
Ale oba se sunou do věku, v němž se GS už nevyhrávají. Federer a Rosewall jsou toho důkazem.
[ Reagovat ]
25.08.2022 19:14Od: petrulinka
Toto už dávno není o očkování. Posra...ta politika. Svět se řítí do záhuby a my tomu vydatně pomáháme. Sportovci místo toho, aby sportovali, tak se řeší stupidity, které se sportem vůbec nesouvisí. A tak je to se vším.
[ Reagovat ]
25.08.2022 19:22Od: Nola Re: billie Jean King - Moderna sponzor
https://twitter.com/BillieJeanKing/status/1562062515726688259
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:00Od: Tomas_Smid_fan
Další zneužitá legenda, další odporný kšeft korporáte, který přebíjí všechny hodnoty tenisu, ktéré ještě zbyly.smilesmilesmile

Doufal jsem, že to, co tu před pár hodinami napsal Ondra J., je jen vtip. Bohužel není a tím pádem se Američanům podařilo totálně zdiskreditovat tenis na US půdě.
Blicí smajlík tady stále chybí, přitom sem opravdu jiný nepatří.
Jestli se ranking od r.2023 nezačne počítat od nuly, tak žebříčky nemá cenu sledovat.
Počet GS titulů a ranking se dá brát vážně do konce r. 2019.
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:04Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:06Od: Nola Re: toto nepotrebuje komentar
M o d e r n a
sponzoruje USO smile , snad pochopi kazdy, preco tam Nole hrat nebude smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:14Od: Ondrej2280
Hnusni anglosasi aj s ich establishmentom:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:14Od: Ondrej2280
Podla mna to Moderna naplanovala vsetko uz pred 10 rokmi a ako hlavny ciel si zvolila djokovica,aby mu neumoznili nahodou startovat na us open 22:))
Nola ty si fakt poriadne trafena:)aj ked naslo by sa aj vystiznejsie oslovenie :)viac by ti veru seklo...
[ Reagovat ]
26.08.2022 06:33Od: ladinec
Nola je v pořádku , ale o tobě Tomas.... pochybuji
[ Reagovat ]
26.08.2022 06:35Od: ladinec
Omlouvám se tomasovi...... mělo být Ondej2280
[ Reagovat ]
26.08.2022 08:29Od: Pe3k
Toho si nevšímej, místní šašek...
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:56Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:56Od: turista
Rozhoduje politika. O Covid ani o sport v tomto případě nejde.
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:36Od: paddy je to šok!
smile
i když se to vědělo od začátku roku smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:02Od: Tomas_Smid_fan
že spopnzorem USO je Moderna?
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:32Od: Patik
Djokovič svojím konaním a presvedčením ukazuje svetu určitú verziu reality..niektorí tí jednoduchší sa mu zato smejú ale iní tí ktorí si vedia dať v hlave dokopy dve a dve a spojiť určité súvislosti ho budú následovať..a už ho následujú..či si to chce niekto pripustiť alebo nie po skončení US Open bude zase víťazom..rovnako tak ako tomu bolo v Austrálii..možno zlomili športovca ale človeka nezlomia.
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:37Od: Nola
obdivujem ta, ze sa nebojis najazdu kobyliek, ktore si neuvedomuju, ze uz davno to nie je iba o tenise....
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:40Od: Patik
a ty sa ich bojíš ?
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:44Od: Nola
zacinam mat strach z fanatikov, rutime sa tam, kde sme boli pred rokom 89, zial.....
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:00Od: Ondrej2280
Chlapče ty to mas tak popletene ,ze u teba bude urcite vitazom:)
[ Reagovat ]
26.08.2022 00:02Od: stefankelner Re: +++++++
+++++++
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:27Od: annah
Tak to je špatně. Jak Noleho nemám ráda, tak bych chtěla, aby na USO hrál. Protože bez něj titul nemá tu správnou hodnotu. Zatracenej covid
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:34Od: R01316
tohle uz davno neni o covidu
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:37Od: Patik
Tak Djokovič mohol minulú sezónu v Amerike dosiahnuť na kompletný kalendárny grandslam..bez ohľadu nato či sa jedná o Djokoviča Nadala alebo koho ten kto si myslí že jeho neúčasť na US Open nieje obrovská strata nieje skutočným fanúšikom tohoto športu..čiže áno nielen že turnaj stratí svoj náboj ale automaticky titul stráca na hodnote.
[ Reagovat ]
25.08.2022 19:44Od: peek
Všechny tituly automaticky ztratily hodnotu od doby, co nehraje Roger. smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 19:58Od: Patik
Tak Roger poslednú dekádu nebol taký konzistentný na každom povrchu ako Djokovič.
[ Reagovat ]
25.08.2022 20:18Od: Katreska
Djokovic vyhral, ak sa nemýlim US Open raz za posledných 6-7 rokov, jeho absencia nesie skôr nostalgický význam.
[ Reagovat ]
25.08.2022 20:37Od: Patik
a finále US Open za posledných 5-7 rokov koľko ?
[ Reagovat ]
25.08.2022 23:32Od: Katreska
US Open prežilo svoje ročníky, bez obhajcu titulu Nadala, a to viackrát. Chápem, že si frustrovaný, ale US Open prezije ročnik, aj bez večného finalistu Djokovica.
[ Reagovat ]
26.08.2022 00:01Od: Patik
Nie.. Niesom frustrovaný..samozrejme kariéra Djokovica týmto nekončí. smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:10Od: Tomas_Smid_fan
smile od doby, kdy na okruh vstoupil hráč jménem covid.
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:03Od: Ondrej2280
Samozrejme , ze strata to je,za ktoru si srbsky jezis moze sam:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:05Od: Patik
prepáč ale musím si ťa dať do ignoru..bude to tak lepšie pre obe strany.
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:09Od: Nola
staci nereagovat, on sam sa prezentuje, ze na b.lcov reagovat nebude, tak cim je potom on, ked sa s b.bcami zaobera smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:11Od: Ondrej2280
Tak to mi je hlboko luto,skoda;:)
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:13Od: Patik
mne vôbec..ani ironicky..smile
[ Reagovat ]
26.08.2022 07:36Od: Newcombe Re: tak čínský xindl je horší než rusák?
Jsem zastánce očkování, ale ukazuje se, že se čínská chřipka proměnila na docela běžnou skoro neškodnou chorobu. Jsem šokován, že je představitel teroristického státu vpuštěn a nejlepší tenista všech dob (bohužel neočkovaný) nemůže hrát. Americká společnost je čím dál hloupější a blbější.
[ Reagovat ]
26.08.2022 16:26Od: Nola
velmi dlho ti trvalo, kym si prebral z narkozy, ale radsej neskor ako nikdy smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 18:11Od: dako
Rafa to má luxusne vyskladané až do finále. Bol by hriech nevyužiť tento los.
[ Reagovat ]
26.08.2022 23:46Od: turista
Třeba se do toho finále ani nedostane.
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:52Od: com
smile Titul vyhraje Borna smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:48Od: Petra86
Tak dalo se to čekat. Třeba se to v roce 2023 změní.
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:41Od: hroutil Potěšilo
Karmička za to jak se on a jeho klan snažili ochcat podmínky na vstup do Austrálie smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:55Od: Torn
Ty seš asi hodně nemocná osoba, že jo? :D
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:59Od: com
aby se hroutil z toho tvyho prispevku nezhroutil smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:22Od: Mantra jsou
stejně zatvrzelí jako on. smile
[ Reagovat ]
25.08.2022 17:33Od: R01316
akorat on k tomu ma duvod, oni ne
[ Reagovat ]
25.08.2022 22:07Od: Tomas_Smid_fan
oni taky mají - peníze a možnost ukázat moc.smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist