Djokovič porazil Fritze a je poosmé ve finále Turnaje mistrů

  • TURNAJ MISTRŮ - Novak Djokovič v Turíně zdolal ve dvou tie-breacích Američana Taylora Fritze a poosmé v kariéře postoupil fo finále Turnaje mistrů. O primát nejstaršího šampiona a celkově 6. triumf, kterým by vyrovnal rekord Rogera Federera, se utká s Norem Casperem Ruudem.
    19. 11., aktualizováno | Aktuality |  142 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Novak Djokovič včera vyhrál více ne tříhodinovou bitvu s Daniilem Medveděvem a ze skupiny postoupil bez porážky. V dnešním semifinále narazil na amerického nováčka Taylora Fritze, porazil ho 7-6 7-6 a vedení ve vzájemné bilanci zvýraznil na 6-0.

V úvodním setu Djokovič nepotvrdil brejk na 3-2, ale v tie-breaku našel cestu k zisku prvního dějství. Do druhé sady ale vstoupil ztrátou podání a dlouho marně dotahoval. Povedlo se mu to až na poslední chvíli za stavu 4-5, když 10. game při servisu soupeře otočil ze stavu 15-30. Znovu tak rozhodovala zkrácená hra a Srb opět potvrdil roli favorita, druhý mečbol proměnil po chybě soupeře.

"Po včerejšku jsem se snažil hlavně dostat do rytmu. Bojoval jsem a z výhry mám radost, protože to tenisově z mojí strany nebylo nic oslnivého. Druhý set jsem opravdu nezačal nejlépe, musel jsem být trpělivý. Ale v takových chvílích dokážu přeřadit na další stupeň a udržet nervy," komentoval Djokovič.



35letý Srb hraje na Turnaji mistrů popatnácté v kariéře, pojedenácté nechyběl v semifinále a poosmé a jako druhý nejstarší postoupil do finále. Pouze Arthur Ashe v roce 1978 byl o šest dní starší. 

V letech 2008, 2012, 2013, 2014 a 2015 slavil triumfy a s pěti trofejemi se dělí o druhé místo s Ivanem Lendlem a Petem Samprasem. Pokud v neděli přidá 6. titul, vyrovná rekord Rogera Federera a zároveň se stane suverénně nejstarším vítězem v historii soutěže. Federerovi bylo při jeho posledním triumfu v roce 2011 rovných 30 let.

Djokoviče navíc dělí jedina výhra od nejvyšší jednorázové odměny v historii tenisu. Neporažený vítěz Turnaje mistrů získá šek na 4.740.300 dolarů.

V nedělním finále od 19:00 nastoupí proti Casperu Ruudovi, s nímž ve třech vzájemných duelech neztratil ani set. 23letý Nor ve večerním semifinále přehrál 6-2 6-4 Andreje Rubljova a postoupil do svého prvního halového finále.

25letý Fritz má za sebou životní sezonu. Získal tři tituly včetně první trofeje z turnaje Masters 1000 (Indian Wells), poprvé se prodral do Top 10 a díky odhlášení světové jedničky Carlose Alcaraze se jako náhradník poprvé kvalifikoval na Turnaj mistrů. Postup ze skupiny si zajistil výhrami nad Rafaelem Nadalem a Félixem Augerem-Aliasismem.

• TURNAJ MISTRŮ 2022 •
Turín (Itálie), tv. povrch / hala, 14.750.000 dolarů
sobotní výsledky (19. 11. 2022)
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (7-Srb.) - Fritz (8-USA) 7-6 7-6
Ruud (3-Nor.) - Rubljov (6-) 6-2 6-4
• Čtyřhra - semifinále •
Ram/Salisbury (2-USA/Brit.) - Koolhof/N. Skupski (1-Niz./Brit.) 7-6(7) 6-4
Mektič/Pavič (4-Chorv.) - Glasspool/Heliövaara (6-Brit./Fin.) 6-4 6-7(4) 10-6
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (142)
20.11.2022 20:30Od: Patik Kozoroh
ty taky fanúšik Djokovica a povieš ze ma narodeniny 27.5..? .ze ta klávesnica nepáli.. smile
[ Reagovat ]
21.11.2022 14:45Od: Ondrej2280
Kozoroh,to si nespravil,ze?:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:41Od: Marduch TM pokec u jednoho stolu
https://m.youtube.com/watch?v=h86kqQqihyM&t=158s
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:41Od: Marduch Re: sorry, od zacatku
https://m.youtube.com/watch?v=h86kqQqihyM&t=1s
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:09Od: Vlk-v-trave
Andrej :D
Ovsem to jeho vypraveni s tou nervozitou, tak otevrene... hodne bezpostredni, necitim u neho klasicke PR odpovedi a reakce, jak u Rafy, Noleho, Stefana, Caspera. Hodne prijemny take Felix... dost me pozitivne prekvapil.

Jinak zajimavy napad.:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 11:38Od: Kozoroh Forehand
"Novak vacsinu kariéry stravil v rebricku za Nadalom a tak pojde do Australie v komfortnej zóne :)"

Tak tohoto tématu jsem se chytl a zjišťoval jsem, co je na něm pravdy. Jako startovní čáru jsem zvolil pondělí 19. 3. 2007, kdy se Djoker poprvé dostal do TOP 10. Nyní uvedu období, kdy Rafa byl v žebříčku před No1em nebo naopak No1e před Rafou. V závorce počet týdnu.

19. 3. 2007 - 31. 1. 2010 Rafa před No1em (150)
1. 2. 2010 - 16. 5. 2010 No1e před Rafou (15)
17. 5. 2010 - 3. 7. 2011 Rafa před No1em (59)
4. 7. 2011 - 6. 10. 2013 No1e před Rafou (118)
7. 10. 2013 - 6. 7. 2014 Rafa před No1em (39)
7. 7. 2014 - 11. 6. 2017 No1e před Rafou (153)
12. 6. 2017 - 4. 11. 2018 Rafa před No1em (73)
5. 11. 2018 - 3. 11. 2019 No1e před Rafou (52)
4. 11. 2019 - 2. 2. 2020 Rafa před No1em (13)
3. 2. 2020 - 22. 3. 2010 No1e před Rafou (7)
23. 3. 2020 - 23. 8. 2020 ATP Tour pozastaven
(22)
24. 8. 2020 - 10. 7. 2022 No1e před Rafou (99)
Od 11. 7. 2022 Rafa před No1em (19)

Součet:
Rafa před No1em 353 týdnů
No1e před Rafou 444 týdnů

Čísla ukazují, že od chvíle, co jsou oba dva TOP hráči, tak je častěji No1e výše postaveným tenistou než Rafa než opačně. Nad Rafou vede i přesto, že jsem nezapočítal období, kdy byl okruh kvůli covidu pozastaven, nedávné covid restrikce znemožnily No1emu účast na části turnajů a body za Wimbledon se nepočítaly.
[ Reagovat ]
20.11.2022 12:02Od: Pe3k
lol smile

Trollhand z Petržalky zase zničen fakty, to už je taková místní klasika...smile a níže dtto. Je třeba si uvědomit, že nic z toho co on tvrdí není nikdy podloženo fakty, jsou to prostě jen hovna místního pomatence a šaška.
[ Reagovat ]
20.11.2022 13:49Od: Forehand
Naopak, Kozoroh si strelil vlastný gol, to že Novak nebol roky 05-06 top hrácom je jeho vina, Nadal v roku 2003 porazil Federera, preco by sa teda nemali ratat roky 04-06?..No preto, lebo inak by sa naplnilo to, co pisem.

Pointa, dobre ránko rybár, utrel si.
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:26Od: Kozoroh
Jestli to chceš počítat od úplného počátku jejich kariér, tak na úvod má vždy výhodu starší hráč a mladší má hendikep. Nefér a zavádějící. Výhodu/hendikep jsem odstranil tím, že jsem zvolil časovou hranici 19. 3. 2007, kdy se Djoker poprvé zařadil do TOP 10, tj. kdy jsou oba dva současně v TOP 10. A následující fakta už znáš.
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:37Od: Forehand
Vyhodu 10 mesiacov si kompenzoval odstránením 3 rokov :)

Kozorohu, šlapeš vodu. Odkedy su obaja profici a stali sa sucastou rebricka, tak je to proste jasne v prospech Rafy. To je jediná logicky vyuzitelná metrika. Aká top 10 preboha?..Ved tým uplne neguješ celé obdobie, kym sa Novak dostal na špicu. Mal sa dostat skor, to je celé.

Djokovic mal preboha 17 rokov na to, aby tu stratu 10 mesiacov dávno dobehol. Nestalo sa.
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:59Od: Kozoroh
1. Není to 10, ale skoro 12 měsíců. No1e má narozeniny 27. 5., Rafa 3. 6.

2. Zvolil jsem březen 2007, protože od té doby je Djoker s pár pauzami součástí TOP 10. Ale kdybychom to počítali od začátku roku 2005, kdy se No1e začal účastnit grandslamů a Rafa poprvé vyhrál RG, tak Rafa má týdnů, kdy byl v žebříčku před Novakem, 468. Na to, že Rafa je o rok starší a letošní sezóna byla že sportovního hlediska bordel, tak to není velká převaha.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:03Od: Ondrej2280
No vidis ako si to nakoniec pekne zratal:) Sice musel ti FH pomoct,ale za mna OK:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:07Od: Forehand
Na to, ze Djokovic udajne od 2011 "dominuje tenisu", tak je kazdá prevaha uspokojivá, vzhladom na minimálny vekovy rozdiel.

Pozri sa napriklad na Nadala s Federerom, Nadal strácal na Rogera 5-6 rokov a kym skoncil Fed karieru, tak ho Rafa pravdepodobne s prehladom predbehol.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:26Od: Kozoroh
Mohu to spočítat, myslím Fed-Rafa, jestli chceš. Stačí říct, od jakého data mám začít.

No1e zas pro změnu předběhne Rafu v příští sezoně (když to budem počítat od 23. 5. 2005), Rafovo vedení v tomto "parametru" je těsně navzdory faktu, že velkou část turnajů Djoker nemohl odehrát a za Wimbledon nemá body.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:39Od: Forehand
A to zas preco od 23.5.2005?..Omg, ved Novak hral celu sezonu 2005 na ATP okruhu.

Federer bol priklad, ze aj ked je pri hracoch rozdiel 5 rokov, tak sa to dobehnut dá.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:50Od: Kozoroh
Měl jsem za to, že 23. 5. 2005 navrhuješ jako časovou hranici, teď mi došlo, že jsi měl na mysli, kolik v ten den měl Nadal let.

Mám to každopádně spočítané i od začátku roku 2005, činí to 468 týdnu pro Rafu nad Djokem. Je v No1eho možnostech překlopit poměr na svou stranu v příští sezoně, 'stačí' vyhrát AO 2023 a Djoker bude v žebříčku výš než Rafa.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:54Od: Forehand
V poriadku. Ano, v roku 2023 sa to moze preklopit. Ale nemusí. Nadal do konca AO pripocita dalsich 12 tyzdnov a ak bude mat lepsiu buducu sezonu ako Nole, tak na konci roku bude stále vpredu. Uvidime.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:41Od: Forehand
Dobehne, no to je otazne. Urcite bude mat vyhodu do marca, kde Nadal nemoze nic ziskat, ale kto bude pred kym na konci roka je otazne; ja si nedovolim tvrdit, ze Djokovic bude mat sezonu 2023 lepsiu ako Nadal. Pýche predchádza pád, ked boli Nole fans vo vyjadreniafh hore, Nadal mal vzdy dobré sezóny.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:23Od: Marduch
Před 17 lety, to už si Rafa může pamatovat maximálně jen jako informaci, takže o komfortní zóně směrem k AO nemůže být vůbec řeč!:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:33Od: Ondrej2280
V komfortnej zone uz neni ani tvoj konik,ak si si to nestihol vsimnut :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:42Od: Forehand
Veď ano; to bolo len letmé šťouchnutí, netreba to dramatizovat.
[ Reagovat ]
20.11.2022 13:16Od: Vlk-v-trave Re: Kozoroh
Jako mas to hezky zpracovane:) V tomhle se da na tebe spolehnout... ikdyz si nejsem jisty, jestli to necemu pomuze:)

Uz ted si pomalu pripravuj hlubsi analizu, kdy kazdy z tech hracu byl zraneny a novy prepocet... jen jsem zvedavy jak uargumentujes, ze Nadal nebyl zraneny, nebo to nemelo nejaky vliv na zebr. v obdobich:

1. 2. 2010 - 16. 5. 2010 No1e před Rafou (15)
4. 7. 2011 - 6. 10. 2013 No1e před Rafou (118)
7. 7. 2014 - 11. 6. 2017 No1e před Rafou (153)
5. 11. 2018 - 3. 11. 2019 No1e před Rafou (52)
3. 2. 2020 - 22. 3. 2010 No1e před Rafou (7)
24. 8. 2020 - 10. 7. 2022 No1e před Rafou (99)

Ale jinak dekujeme - jako vzdy - za peclivou praci, a hodne stesti v uhajeni aspon jednoho obdobi:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:18Od: Forehand
Ziadna hlbsia analýza, stále platí, čo som napísal. Je to jednoduché ako facka.
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:11Od: Vlk-v-trave
:DDD
[ Reagovat ]
20.11.2022 13:46Od: Forehand
Startovacia ciara 2007 :)

Cital som to presne po tento údaj, zvyšok je tym padom tvoja zbytočná robota.

Inymi slovami stále plati, Djokovic stravil vacsinu kariery za Nadalom.
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:09Od: Kozoroh
Nadal je o rok starší, tudíž logicky se dřív dostal na profi-okruh a do čelních pozic žebříčku ATP. Naproti tomu v pozdějších fázích jejich rivality je Djoker častěji výše postaveným tenistou a opět jím bude v příští sezoně.
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:10Od: Forehand
Okej, tak odpočítaj tých 10 mesiacov, odkedy je starší :)

Stále nemáš dovod odratavat komplet 3 roky výkonnosti, kedy Djokovic proste za Rafom zaostával. Vybavené.
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:33Od: Kozoroh
Nemáš relevantní důvod proti Djokovi argumentovat roky 2005 a 2006, kdy se teprve na ATP Tour zabydloval. To je jako kdybych kritizoval Rafu za to, že v TOP 10 nebyl už v roce 2004 a poukazoval na Borga či Wilandera, kteří se do TOP 10 dostali už v 18 letech věku. smile
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:41Od: Forehand
Samozrejme, že mám. Ved hraval ATP turnaje, bol ich súčasťou, mal moznost prerazit rovnako ako prerazil Nadal. Roky 05-06 su uplne legitimne, ako velkorysý clovek ti mozem uznat 2004, kedy Nole hraval challengre, ale opat uz vo veku, kedy bol Nadal na Atp.
[ Reagovat ]
20.11.2022 14:44Od: Forehand
Nadal bol v 18r samozrejme uz hlboko v TOP 10, takze pises nepravdu.

23.5.2005 napriklad. Nadal vek 18.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:06Od: Ondrej2280
Kozoroh si tie ciselka tak trosku prerobil na obraz,aby mu to tak nejak pasovalo do vysledku:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:07Od: Kozoroh
Od 23. 5. 2005? V tom případě od tohoto data má Rafa 448 týdnů, kdy je v žebříčku před Djokerem. Opak už znáš, 444 týdnů, v nichž je Ultron nad Býkem. Skoro stejné a nebýt covid bordelu, tak by Novak vedl.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:09Od: Kozoroh Re: FH
Všimni si, že proti Rafovi velkoryse nepočítám těch 22 týdnů z roku 2020, kdy byl okruh pozastaven.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:44Od: Forehand
23.5 bol priklad rebricku, kedy mal 18r a bol v top 10. Ja reagujem na fakt, kde tvrdis, ze Nadal v 18r. nebol v top 10, co je nepravda.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:16Od: Kozoroh
A těch 18 let věku jsem měl na mysli 18. narozeniny, které Rafa slavil v roce 2004. Rafa se do TOP 10 poprvé dostal v roce 2005, v němž oslavil 19. narozeniny, Borg a Wilander to zvládli ještě o rok rychleji.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:48Od: Forehand
Boze moj Kozoroh, ty si demagog ako vyšitý. Vo veku 18r. bol Nadal uz v top 10. Bodka.

Aká sezona 2005, kedy oslavil 19 narodeniny?..Ako to s tym suvisi?..Kolko rokov mal v maji 2005, kde sa v rebricku nachádzal?...Odpovedz si sám, vsetko ostatné je vata, tieto klucky skusaj na Petrika s Patikom, nemam IQ 50..:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:55Od: Kozoroh
Ne, to bylo nepřesné vyjádření. Podstatou mého sdělení bylo, že když Borg a Wilander dosáhli 18. narozenin, tak už byli v TOP 10, Rafa ne.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:57Od: Forehand
V poriadku, tak by pripisali rok na Rafov účet. Ale títo hraci nikdy nezdielali rovnaky okruh, ich porovnanie je problematické.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:36Od: Tennisfan77
Nadal má pozici n1 asi o 200 týdnu méně než jeho konkurenti z big3, tohle je takový fakt, který většina jeho fans zcela přehlíží
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:47Od: Ondrej2280
No vidis,Nadal vynechal mozno raz tolko GS ako Djoker a napriek tomu ma viac GS trofeji,tak tie tyzdne nebudu take rozhodujuce:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:49Od: Tennisfan77
Ale je jeho problém ze je vynechal stejně jako je problém djokovice ze se nenechal očkovat aby mohl hrát AO. Tyhle kecy o zranění mě osobně absolutně nezajímají. A speciálně u nadala, který byl vždy zraněny všude, ale ne na French Open.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:51Od: Ondrej2280
A mna zas nezaujimaju kecy o ockovani,toboz za situacie,ked mohol startovat ak by chcel a nemal hlupu hlavu..;)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:56Od: Forehand
Na French Open bol zranený dvakrát. 04 a 16, takze pises nepravdu.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:49Od: Forehand
Nadal ma 5x koncorocnych jednotiek, rovnako ako Federer. Akurat s tym rozdielom, ze Federer ziadnu z nich nevyhral pocas golden ery :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:50Od: Tennisfan77
A to je pro mě asi tak důležitá statistika jako pro tebe tm.

Jednička letošní sezóny je Alcaraz, příští rok to muže být třeba Rublev. Úspěch asi jako vyhrát na vesnici závod traktoru. smile
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:53Od: Ondrej2280
Jaj tak,ale djokerove tyzdne a koncorocne jednotky,tie uz pre teba zaujimave su;)
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:18Od: Tennisfan77
Týdny ano, konec roku ne.
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:34Od: Ondrej2280
Uz si konecne zapamataj ,ze GS su urcujuce..nie minuty,hodiny a tyzdne na NO.1, to akosi ludi nezaujima :) Kto z beznych fans ti povie kolko ma tyzdnov nadal alebo federer na No.1...ale na GS,tam sa uz odpovede dockas..:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:59Od: Forehand
No su to vavriny za celkovu sezónu. Inymi slovami, Federer nikdy nevyhral sezónu s Nadalom a Djokovicom po boku, mozno 2009 by som mu uznal. Takze jedna. Super uspech, goat :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:27Od: Tennisfan77
Nadal má letos dva Gs, semifinále na třetím a jednička ke Alcaraz.

Asi tak důležitá to je trofej.
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:31Od: Forehand
Argument s Alcarazom je scestný.

To mozem podat tak, ze svetova jednotka je Alcaraz, takze ratat jednotku ako celok je nezmysel. Sám si podpiluješ konár

.
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:32Od: Tennisfan77
Ne, je to proste trofej k ničemu, toť vše.
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:35Od: Ondrej2280
Myslis ako TM ?:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:43Od: Tennisfan77
To říká vás tábor, logicky, když nadal letos opět vypadl ve skupině.
[ Reagovat ]
19.11.2022 22:13Od: Forehand
Djokovic vyhral skúsenostou a štipkou šťastia dva zapasy, ktore mohol a mal prehrať. Mouratoglou po nich skonštatoval, ze Djokovic moze vyhrat este 10 GS.

Naopak, Novak má uz problém vyhrat tenisovo a zdolavat svojich superov herne, napriek tomu, ze TM pojde jeho stranou, turnaj ma naplnil v kontexte jeho GS šancí optimizmom.

Rublev potvrdil, ze je maximálne nevyrovnaný, spickovy tenista s mentalitou chlapca. Za takýto výprask by sa nemusel hanbit ani Rodži na RG.

Vyrovnané a jednoznačné semifinále naznačili, že jedna skupina nebola od druhej výrazne ťažšia, či ľahšia, naopak.
[ Reagovat ]
20.11.2022 00:11Od: turista
V Paříži před 14 dny Djokovič prohrál finále v němž měl vyhrát. Na fiftyny tam vyhrál 97:92. Rafafans nejsou s to zkousnout, že Novak Rafu v dohledné době dolepí v počtu titulů celkově.
[ Reagovat ]
20.11.2022 00:15Od: Ondrej2280
To som ani nevedel,ze ho dolepi v dohladnej dobe,takato statistika ma tak nejak ani nezaujima :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 00:17Od: turista
No pokud vyhraje zitra titul tak to bude 92:91 pro Nadala a 88:91 v přepočtu na věk pro Djokoviče.
[ Reagovat ]
20.11.2022 00:45Od: Ondrej2280
Tak to je sice zaujimave ,ale tak nejak asi ma tiez vypovednu hodnotu kolko je v tom akych turnajov(GS,Masters....) ked uz teda sa pocita takato statistika.
[ Reagovat ]
20.11.2022 01:41Od: Forehand
A v prepočte na odohraté turnaje to majú kolko?..smile
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:18Od: Kozoroh
Rafa 92/303; úspěšnost 30,36 %
No1e 90/278; úspěšnost 32,37 %

Do statistik obou hráčů nepočítám letošní TM, protože finále se bude hrát dnes.
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:29Od: Forehand
Rafa odohral viac turnajov?...Fíha.

Máš zdroj?
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:34Od: Kozoroh
Rafa:
https://www.ultimatetennisstatistics.com/playerProfile?playerId=4742&tab=events

No1e:
https://www.ultimatetennisstatistics.com/playerProfile?playerId=4920&tab=events
[ Reagovat ]
20.11.2022 12:01Od: Pe3k
lol smile

Trollhand z Petržalky zase zničen fakty, to už je taková místní klasika...smile a níže dtto. Je třeba si uvědomit, že nic z toho co on tvrdí není nikdy podloženo fakty, jsou to prostě jen hovna místního pomatence a šaška.
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:53Od: Patik
To je jedno turista keď už Novak všetko prekoná tak Rafafans prídu s tým že Rafa bol zranený po väčšinu kariéry a tým pádom nemal toľko šancí ako Djokovič..akoby si to nepoznal.
[ Reagovat ]
20.11.2022 07:31Od: Tennisfan77
A jak hodnotis nadala který vypadl ve skupině? Co jeho šance na Gs?

Btw kolik zápasu hráč nedopodava? Je to standard, kdyby to byl nadal je to otocka roku, Djokovic měl štěstí a zapas měl prohrát.

Jako s kolovratkem
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:19Od: Forehand
Od Nadala sa na TM nic necakalo; tento turnaj pre neho v kontexte GS nic nevypovedá. To ukazala minulost uz x-krát..

Kolko zapasov hrac ATP nedopodáva?.:Na takomto povrchu?..Urcite velká mensina. Uz rozumies pointe, ci stále tma?
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:21Od: Tennisfan77
Pokud mě paměť nesali, tak vloni zapas nedopodaval právě Nadal, zapas nedopodaval Medvedev a ani Fritz, navíc neměli ani setbally/matchbally.

Pravděpodobnost je malá, ale děje se to úplně běžně
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:26Od: Forehand
Pravdepodobnost je malá. No vidis, uz sa chytáš. Aka je pravdepodobnost, ze udalost ktorá sa deje málokedy sa udeje dvakrat po sebe?..
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:32Od: Tennisfan77
Je malá, ale děje se to běžně. Navíc Djokovic je nejlepší hráč na returnu všech dob, čili když proti němu nedopodavas, je to téměř normální věc.

Spíše narazím na to, ze ty zápasy měl prohrát, což je blbost, Djokovic nemůže za neschopnost svých soupeřů.
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:49Od: DJOKERTHEGOAT
Od Nadala se nic nečekalo? Ten TM mu prostě nevyšel ať se snažil jak se snažil. Tohle byl takový poslední pokus. Na turnaj přijel snad poprvé neuvařený z celé sezóny, nehrál turnaje před jako v minulých letech a stejně to nedopadlo. Nadal prostě v hale neumí, to není o formě.
[ Reagovat ]
20.11.2022 13:53Od: Forehand
Samozrejme ze sa nic necakalo, ved dva mesiace nehral :)

Pozri si ako dopadol Djokovic v Dubaji..
[ Reagovat ]
21.11.2022 00:13Od: Orgasmator
Nadal hrál až čtvrté housle, v té horší skupině, víc není co řešit smile
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:45Od: Kozoroh Re: FH
V zápasech na dva a na tři vítězné sety je kapánek rozdíl, nemyslíš? smilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:53Od: Forehand
Mas pocit, ze by s Medvedom ten stvrty set este zvládol?
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:07Od: Kozoroh
Každý zápas je jiný a na AO bude odlišná dynamika - tenisté budou odpočatí a na GS se hraje obden, takže o Djokovu výdrž nemám obavy. Vyhrál poslední grandslam, kterého se účastnil a na AO ho ve vítězné formě dokázal porazit za posledních 10 let pouze Stanimal.
[ Reagovat ]
20.11.2022 11:29Od: Ondrej2280
Posledny GS na harde vyhral Jezisek kedy ?:)
Dalsi na harde uz zial nevyhra..:) alebo teda nastastie...
[ Reagovat ]
19.11.2022 22:03Od: NoletheBest
Kolik winneru da Rubl za zapas? 10? A to ma o 10 krizku min nez Novak.
[ Reagovat ]
20.11.2022 01:02Od: Tomas_Smid_fan
Je trochu mimo, udávat počet winnerů ze zápasu, kdy byl Rubl mimo.
Proti Cypovi jich dal 36smile
Btw, kolik jich dal Joker?
[ Reagovat ]
19.11.2022 22:00Od: Martan1
Jak tak na to teď koukám tak Novak asi zítra špatný.. Casper hraje dneska ale neuvěřitelně.
[ Reagovat ]
19.11.2022 21:50Od: com
Djokovic se ma na co tesit.. Ruud jede jak pila smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2022 01:03Od: Tomas_Smid_fan
Casper bude zítra lítat jak hadr na holi...
[ Reagovat ]
19.11.2022 20:23Od: paddy jak Fritz přišel o MB [ Reagovat ]
19.11.2022 20:25Od: paddy Re: opr. SB
[ Reagovat ]
19.11.2022 22:33Od: paddy Re: nakonec za tím byl pokřikující fanoušek [ Reagovat ]
20.11.2022 07:43Od: Drzymalski
Řekl bych že Fritz by ten volej zkazil i kdyby divák nezařval. Nezpochybňuji ale že to mohlo býti taky opačně. Jako alibi se Fritzovi šiklo.
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:44Od: paddy
Ano, to se nezjistí.
Co však prokazatelně rozhodí je, když soupeř u úderu uklouzne, spadne atp. a to protihráče rozhodí/rozptýlí natolik, že často udělá UE. Pravidelný rytmus výměny se naruší a pozornost je odvedena jiným směrem. Tyto asynchronní jednorázové vlivy nadělají vždy neplechu.
[ Reagovat ]
19.11.2022 17:13Od: Kozoroh Djoker-Fritz 7:6(5), 7:6(6)
"Po včerejšku jsem se snažil hlavně dostat do rytmu. Bojoval jsem a z výhry mám radost, protože to tenisově z mojí strany nebylo nic oslnivého."

I tak to ale zvládl ve dvou setech, ušetří síly na finále. smilesmilesmile

Statistika zápasu: https://twitter.com/i/web/status/1593985058985349121
[ Reagovat ]
19.11.2022 17:39Od: woody
To teda nebylo...

Ale finále se počítá, snad si odpočine a zítra bude v plné síle.
[ Reagovat ]
19.11.2022 18:21Od: Tomas_Smid_fan
Když Casper neporazil jako jediný Nadala, tak bude hodně rád za finále...
[ Reagovat ]
19.11.2022 19:52Od: No-le
Casper hrál tak na 70%...
[ Reagovat ]
19.11.2022 18:57Od: Marduch
Důležité body. Podle Petržalky si Nolda znemoznenim Fritzovi získat titul zajistil nasazení v osmicce na AO = vyhnutí se Medvedovi před SF. A dalších 500 bodů bude ve hře zitra.
[ Reagovat ]
19.11.2022 19:13Od: woody
výhra super smile
ale výkon jak z prde*e
[ Reagovat ]
19.11.2022 20:05Od: Ondrej2280
Asi je to aj jedno ci narazis na medveda v QF alebo SF. Ked to chces vyhrat ,musis toho supera porazit ,a nadala a djokera zaujimaju len GS tituly.Samozrejme nehladiac teda na to,ze mas body navyse:)
[ Reagovat ]
19.11.2022 22:16Od: Forehand
Ano. Sezóna bola náročná a tak aj drobná radosť sa počíta :)
[ Reagovat ]
19.11.2022 22:15Od: Forehand
Jj, gratulujem k nasadenie v prvej osmičke. Novak vacsinu kariéry stravil v rebricku za Nadalom a tak pojde do Australie v komfortnej zóne :)
[ Reagovat ]
19.11.2022 23:39Od: Marduch
Nadal tam jel v komfortné letos, poprvé a naposled:))
[ Reagovat ]
19.11.2022 23:47Od: Ondrej2280
No vidis, a hned tam vsetko vyklepal a bral titul ,zatial co Jezisek vyplakaval aj so srbskym prezidentom doma :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 01:44Od: Forehand
Nadal bol v komforte v Austrálii už dve dekády dozadu, kedy tam triumfoval..:)

Ale bavia ma tieto silné slová, som rád, že vám halová sezóna, kde ide o houno zvysila testosterón :)

Djokovic je v Melbourne favoritom, ale nedával by som na neho ani Petrikovu starú udicu..
[ Reagovat ]
20.11.2022 07:35Od: Tennisfan77
To bylo taky naposledy kdy vyhrál mimoantukovy titul při kterém porazil djokovice nebo Federera.

Je to takový mistr načasování, vždy vyhraje GS když někdo nemůže startovat, je zraněny, nebo vypadne s náhodným soupeřem.
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:22Od: Forehand
Ano naposledy, ked nerátam dalsie dva GS v New Yorku :)

Federer vyhral mimotravnate GS po skalpe Nadala/Djokovica dva za 20 rokov :)

Kamilko, utekaj si nafukat bazénik, dnes lapáš po dychu a si v lese viac, nez obvykle :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:33Od: Tennisfan77
Jo, jsem zapomněl na to USO s Andersonem, nejslabší GS finále za posledních 20 let, tam nadal nemohl chybět. smile
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:56Od: Forehand
Na zreb Berdych, Fuscovic, Chung, Cilic to rozhodne nemá. Toto nie je stať z komediálneho sitcomu z Broadway, to je Rodžiho realita. Nastastie mu to bolo v globále prd platné.
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:32Od: Kozoroh
Rafa letos vyhrál AO díky covid politice a Djokerově deportaci, s No1em v pavouku by triumfu nedosáhl, to je jasné každému snad kromě fanatiků z Nadalova fan tábora. smile
[ Reagovat ]
20.11.2022 13:55Od: Forehand
Djokovic by nikdy nemal ani kalendárny GS, keby Rafa z turnaja RG16 neodstupil. To je jasne kazdemu, okrem Nole fanatikov :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:16Od: Pe3k
Jasné je jen, že meleš hovna ty šašku...
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:32Od: Ondrej2280
Pe3k,ty zijes ?:) Chytil si nieco ?;)
[ Reagovat ]
20.11.2022 18:07Od: Forehand
Nezvládaš, takto par dni pred vyplatou je na teba smutný pohlad.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:42Od: Kozoroh
Rafa na RG 2016 ještě nebyl ve vítězné formě, do ní se dostal na AO 2017. Nesrovnatelná situace s AO 2022, z něhož byl "násilně" odstraněn trojnásobný obhájce titulu.
[ Reagovat ]
20.11.2022 18:41Od: Forehand
Vo vitaznej forme nebol ani v 2022 a duel a turnaj dopadol jasne pre Rafu. Najlepsi priklad, ktory raz a navzdy akekolvek podceňovanie Nadala stavia na irelavantnú úroveň.

Nadal je na RG vzdy jasne najvacsi favorit bez ohladu na vysledky pocas antukovej sezóny. Milionkrát to uz potvrdil.
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:00Od: Kozoroh
Od roku 2011, kdy No1e začal dominovat tenisu, se častěji Rafa dívá na No1eho záda. smilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:24Od: Forehand
Od 2011.

A celkovo?..:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 10:48Od: Kozoroh
Co myslíš pojmem "celkově"? Od úplného začátku jejich profesionálních kariér (Rafa 2001, No1e 2003), od odehrání prvního turnaje na úrovni ATP či když se stali poprvé členy TOP 10?
[ Reagovat ]
20.11.2022 13:56Od: Forehand
Odkedy sa obaja stali profikmi, logicky.
[ Reagovat ]
19.11.2022 18:19Od: elsky
No, fakt nic moc, ale výhra se počítá.
[ Reagovat ]
19.11.2022 19:49Od: turista
Fritz je moc dobrý. Novak ani nemohl po včerejším zápase hrát svůj standard. Ale dopadlo to. Dolepil Nadala v počtu finále-oba 130. Tak zítra ten 91.titul! Soupeři se taky vyšťavi dnes a zítra budou hratelní. Idemo Novak! Pobedi!
[ Reagovat ]
19.11.2022 20:52Od: Tomas_Smid_fan
Soupeřům je ale o víc než 10let míň než Jokerovismile
[ Reagovat ]
19.11.2022 21:10Od: Kozoroh
Djoker je fakír smile
[ Reagovat ]
19.11.2022 22:32Od: Martan1
Když se tady probírají statistiky, dneska jsem narazil na jednu, která se objevuje jen občas a to že Rafa byl delší dobu světová dvojka než jednotka, dokonce rekord v počtu týdnů na druhém místě, který už asi nikdo nepřekoná.
[ Reagovat ]
19.11.2022 23:05Od: Forehand
Aj Djokovic bol dlhsie mimo svetovej jednotky, nez jednotkou.

Len Rafa na rozdiel od neho hral vzdy prim, uz od 2005 sa pretahoval s Federerom, napriek tomu, ze bol s Novakom rovesníkom bol práve on Federerovi v pätách.
[ Reagovat ]
20.11.2022 00:15Od: turista
Jako teenager byl Nadal megahvezda zatímco Djokovič do 19 let nic neznamenal. Uznáváme.
[ Reagovat ]
20.11.2022 01:45Od: Forehand
Dakujeme. Sme radi :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 07:37Od: Tennisfan77
Tvoje odpovědi nemají fakt chybu, čteš to po sobě?smile

Nadal byl déle dvojkou než jednickou a ty odpovídás: I Djokovic byl déle mimo první místo. smile

Tohle je fakt posedlost, nemám jiný název na tvou chorobu.
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:25Od: Forehand
Nerozumies pisanemu textu.

Byt dvojkou 5 rokov je lepsie jak byt 5 rokov svetovou 3-4. Čomu na tom nerozumies?..

Nadal bol vacsinu kariery jednotka alebo dvojka a je to vzdy viac, nez jednotka a trojka.
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:34Od: Tennisfan77
Proste Nadal je rekordman v počtu týdnu na druhem místě žebříčku a to proto, ze nikdy neobhajil GS mimo French Open, protože v hale má výkonnost hráče mimo top100 a protože dominuje jednomu povrchu.

A to ti chtěl tady kolega říct.
[ Reagovat ]
20.11.2022 09:59Od: Forehand
Ano je rekordman, kedze bol 5 rokov dvojka uz ako tínedžer, resp. velmi mladý hráč.

To, že ty tú štatistiku absolútne nevieš čítať zo správneho konca a neuvedomujes si, ze jeho konkurenti v tom čase este nevedeli, čo je centr kurt hovori o tom, ze nerozumieš tenisu. Venuj sa bazénom a vzduchotechnike.
[ Reagovat ]
20.11.2022 11:36Od: Ondrej2280
Co mas stale s tou halou?:)..uznavam,djoker je najlepsi halovy hrac,a to mu musi stacit:)
Hra sa tam sice par turnajov,ale budiž.:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:36Od: Tennisfan77
S halou nemám nic, tenis se hraje od ledna do listopadu, nadal hraje od ledna do května.

Proto je má nejméně týdnu na n1, je totiž nejméně vykonostne stabilní a vetsinu titulů má z jednoho turnaje, kde nemá konkurenci.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:39Od: Ondrej2280
A kde si nechal 2 wimblasy a 5 us openov?:)To uz posunuli na maj po novom?:)..tragedi...
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:46Od: Tennisfan77
Nenechal jsem je nikde, stačí se podívat na počet týdnu na n1, tam má nadal manko velké jako Mariánský příkop, nikdy nevyhrál tm a nikdy neobhajil Gs mimo antuku.

To jsou pro mě jasné ukazatele třetího nejlepšího hráče všech dob a víš proč? Protože ti dva před nim tohle vše dokázali protože byli komplexni a fungovali cely rok.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:49Od: Ondrej2280
Co to tu meles zas o tych tvojich tyzdnoch ?..Co mas kramy?:)..Len som ti nazorne ukazal,ze zdaleka nekonci jeho sezona v maji..
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:53Od: Forehand
Chalanko riesi komplexnost pri Federerovi s jednym upoteným kariernym GS cez Soderlinga :)

To nevymyslis :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:51Od: Forehand
Obhájený GS mimo antuku :)

To je argument 6ročneho dieťaťa.

2x karierny GS, bodka, vybavené, zhasla fajka. Federer tretí a osobne si myslim, ze aj tam patri skor Sampras, ktory vyhral 14GS, ale hral o 10 rokov menej :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:20Od: Tennisfan77
Není, nadal nikdy neobhajil GS jinde než na French Open a to proto, ze na titul z ostatních gs potřeboval vesměs stesticko.

Jestli federer získal jeden gs přes soderlinga - beru, na druhou stranu byl 5x ve finále čili to žádná totální náhoda nebyla. Proste jednou z pěti pokusu tam nebyl nadal a federer ano, čili štěstí, ale šel mu naproti byť v OF byl dva míčky od prohry s Haasem.

Ale proč nadal nikdy neobhajil třeba AO? Wimbledon nebo uso? Řekni mi.
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:34Od: Forehand
Obhajoby su pre hraca, co má dva karierne Grandslamy, co je historicky počin, pri vsetkej úcte Kamil, úplne bezpredmetné. Keď máš v posteli Charlize Theron, nevadí ti, že si nezbalil upratovačku z Ostravy. Máš úplne iné úspechy. Už rozumieš?..

Rodzi mal urcite blizsie k 0, nez dvom kariernym grandslamom, ak by bol Rafov rovesnik má pravdepodobne nulu.
[ Reagovat ]
20.11.2022 16:44Od: Tennisfan77
Takže proste neodpovis, to mi stačí, nemáš na to totiž co říct.

Hezkou neděli do blázince. smile
[ Reagovat ]
20.11.2022 18:22Od: Forehand
Do blázninca?..

Nepodceňuj sa. :)
[ Reagovat ]
20.11.2022 19:06Od: Tennisfan77
Proč teda nadal obhájil jenom FO, stále čekám
[ Reagovat ]
20.11.2022 21:17Od: Forehand
No Kamil, život je už raz taký, že ak sa pýtaš neinteligentnú koninu, ktorá je mimo mísu, odpovede sa nedočkáš..Skús si trochu prebrať základné tenisové reálie a nabudúce polož dospelejšie otázky. Zvýšiš si svoj kredit..
[ Reagovat ]
20.11.2022 11:33Od: Marduch
Obávám se, že není. Jednotka je jednotka. Víš to moc dobře, nehraj to tu na nás a nepodmnozinkuj, sám to nemas rad:)
[ Reagovat ]
20.11.2022 13:58Od: Forehand
Ake podmnozinky?..Ved Nadal je spicka od 2005, Djokovic absolutne vynechal prvu eru zlatej ery, aj preto bol pri Federerovej rozlucke ten "do počtu". Preto ma logicky menej tyzdnov v top 2, ved to sa tu riesi. Nikto neriesi jednotku.

Golden era je o rivalite Nadala s Federerom a Nadala s Djokovicom.
[ Reagovat ]
20.11.2022 15:13Od: Marduch
To možná ano, já ale reaguji jen na posledni větu. Pochopitelně je nejvíc nejdelší perioda no.1. sama o sobě
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist