Djokovič v pětisetové bitvě přemohl Zvereva a od kalendářního grandslamu ho dělí už jen výhra nad Medveděvem

  • US OPEN - Novak Djokovič nedávno na olympiádě přišel o možnost dosáhnout Golden Slamu, ale porážku s Alexanderem Zverevem znovu nedopustil a jeho sen o zisku kalendářního grandslamu stále žije. Vítěz všech tří letošních grandslamů zdolal 16 zápasů neporaženého loňského finalistu 4-6 6-2 6-4 4-6 6-2 a v neděli proti Daniilovi Medveděvovi zabojuje o rekordní 21. grandslamový titul, čtvrtý z newyorského podniku velké čtyřky.
    11. 9., aktualizováno | Aktuality |  252 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Novak Djokovič vyhrál letošní Australian Open, French Open i Wimbledon, vyrovnal rekordmany Rogera Federera a Rafaela Nadala, kteří v New Yorku letos nestartují, a mohl jako první muž v historii získat tzv. Golden Slam. Dvacetinásobný grandslamový šampion však v semifinále olympijských her neudržel vedení setu a brejku proti Alexanderovi Zverevovi a nakonec z Tokia odjel bez medaile.

Stále však může dosáhnout na kalendářní grandslam, což se v minulosti povedlo pouze Donovi Budgeovi (1938) a Rodu Laverovi (1962 a 1969). Na US Open zatím skvělé zvládá klíčové momenty, přestože nepůsobí úplně přesvědčivě. Tři sety mu stačily jen proti Tallonovi Griekspoorovi, o sadu víc potřeboval proti Holgerovi Runemu, Keiovi Nišikorimu, Jensonovi Brooksbymu i Matteovi Berrettinimu. V dnešním semifinále dokonce až v pátém rozhodujícím dějství udolal Alexandera Zvereva.

Djokovič už počtvrté v řadě ztratil úvodní set. Proti skvěle hrajícímu a servírujícímu Zverevovi se nedostal k jediné brejkbolové šanci a sám jedno zaváhání na podání předvedl. Jako dosti klíčová se ukázala třetí sada, Djokovič v ní s pomocí skvělého servisu odvrátil všechny tři brejkboly a v závěrečném gamu se dostal k prvním šancím na brejk, třem v řadě. Po brutálních výměnách (v jedné z nich bylo k vidění 53 úderů) nakonec v pořadí třetí setbol proměnil smečí.

Zverev se však nevzdával, předvedl fantastický výkon podobný tomu z úvodního dějství a stav utkání srovnal. Jenže Djokovič si to nejlepší nechal na závěr, přestal kazit, výborně se bránil, pohyboval se jako kdyby zápas teprve začal a dostal se do luxusního vedení 5-0. Drama si ale přece jen neodpustil, první pokus duel dopodávat nevyužil. K prvnímu mečbolu se prokousal až v následujícím gamu a hned ten využil.

Zverevovi tak oplatil porážku z olympijských her a vzájemnou bilanci upravil na 7-3 a zvládl i desátý letošní zápas na grandslamech, v němž prohrál úvodní sadu.

"Alexander je velký šampion. Je to někdo, koho obdivuju na hřišti i mimo něj," složil Zverevovi poklonu. "Věděli jsme, že nás čeká velká bitva. Díky moc vám divákům za dosud nejlepší atmosféru na turnaji. Pro tyto okamžiky žijeme, to jsou ty jedinečné příležitosti, o kterých každý den sníme," dodal.

"Teď zbývá poslední zápas. Pojďme na to... Dám do toho své srdce, duši, tělo i hlavu. K nedělnímu finále přistoupím jako by to byl poslední zápas mé kariéry," radoval se rodák z Bělehradu v rozhovoru na kurtu.

Zverev do utkání nastoupil se sérií 16 výher. Po zisku zlaté medaile na olympijských hrách se radoval také na Masters v Cincinnati. Svou skvělou formu potvrdil i na US Open, kde zaprvé Djokoviče nejvíce potrápil a zadruhé po cestě do semifinále ztratil jediný set.

Loňské finále, jeho jediné na grandslamových turnajích, ve kterém neudržel náskok 2-0 na sety proti Dominicovi Thiemovi, však neobhájil. Ani na vítězné vlně se mu nepodařilo na grandslamech uspět proti hráčům Top 10 (nyní bilance 0-11). V žebříčku přesto zůstane na čtvrté příčce.

Djokovič, který zvládl 17 z posledních 18 grandslamových semifinále (poslední porážka na US Open 2014 s Nišikorim) a už sedmou pětisetovou bitvu v řadě (úspěšnost 36-10), dnešním vítězstvím opět přepisoval historii.

Čtyřiatřicetiletý Srb bude hrát své 31. grandslamové finále (bilance 20-10) a vyrovnal rekordmana Rogera Federera a deváté ve Flushing Meadows, čímž se dostal do čela a odpoutal od Peta Samprase. Navíc je nejstarším finalistou US Open od roku 2005 (Andre Agassi, 35 let) a může se stát v open éře druhým nejstarším šampionem závěrečného grandslamu sezony po Kenovi Rosewallovi (1970, 35 let).

Djokoviče v neděli od 22:00 SELČ čeká poslední překážka. Tou bude světová dvojka Daniil Medveděv, který si poradil s Félixem Augerem-Aliassimem. S nejlepším ruským tenistou se naposledy potkal ve finále letošního Australian Open a po vítězství 7-5 6-2 6-2 upravil vzájemnou bilanci na 5-3 ve svůj prospěch. Ve finále US Open se mu ale moc nedaří (bilance 3-5), dvě ze tří posledních ovšem zvládl.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 57.500.000 dolarů
páteční výsledky (10. 9. 2021)
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Zverev (4-Něm.) 4-6 6-2 6-4 4-6 6-2
Medveděv (2-Rus.) - Auger-Aliassime (12-Kan.) 6-4 7-5 6-2
• Čtyřhra - finále •
Ram/Salisbury (4-USA/Brit.) - J. Murray/Soares (7-Brit./Braz.) 3-6 6-2 6-2
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (252)
11.09.2021 21:13Od: Mantra
Mezitím co mi umřel táta, se tu nic nestalo, Medvěd na něj nemá.
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:40Od: spaniel
Uprimnou soustrast.
[ Reagovat ]
11.09.2021 18:48Od: Fandina
Nebudu skrývat zklamání, že Nole vyhrál, i když jsem to předpokládala a i s tím počítala, ale přesto jsem doufala, že ho Šáša dá. Nicméně, dívám se teď na pátý set a Nole si Zvířátko vodí.

Osobně mám Noleho celkem v oblibě, ale byla bych ráda, kdyby už tituly nevyhrával. Ve finále budu držet palce Méďovi, i když si myslím, že vyhraje Nole.
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:05Od: brixner
Hele, bábi, kdyžs něco předpokládala a vono to vyšlo, tak je to cajk, né?
To já, když něco předpokládam a vono to vyjde, tak moje city a emoce spějsmile

Ten tvuj Šáša je hodnej kluk, všecko, todle, no...Ale prostě eště nedorost, dávam mu tak deset let a vono to snad pude! Jenže zas je tu ten Kája ze Španěl, takže...smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:56Od: Tomas_Smid_fan
Může mi teda někdo potvrdit, že se 4.set velmi lišil od všech ostatních a to především atraktivitou i kvalitou? Protože to jsem v prvních třech setech až na pár výměn postrádal.
Kvalitní byli oba na servisu a Joker tradičně na příjmu. Atraktivita hry ovšem touto kvalitou trpěla.
[ Reagovat ]
11.09.2021 19:09Od: Herbert_Hoover
Zverev byl kvalitní na servisu jen v těch vítězných setech, jinak průměr čísla, spíše podprůměr...mně ten zápas taky nenadchl. Podle mě je hodně nadhodnocován. Jakože pět setů a opticky drama. Přitom po vítězném setu Saša odpadl vždy. Chyběl mi od něj ten správně nahecovaný, odrzlý přístup, gangsterský styl...jako by to přál více jemu než sobě smile Medvedev v tomto bude určitě větší neřád, ale zase se bojím, že čistě herně prostě nebude na takové úrovni.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:29Od: Herbert_Hoover
Na české wikipedii už je uveden Novak jako vítěz USO 21, tak aby to nebylo zakřiknuto. smilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:30Od: Herbert_Hoover
Ne, tak pardon, blbě jsem čuměl. smile Ale mohl by to tam někdo přidat, ať je hec. smilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:22Od: spaniel
Vidim, ze Forehand se uz definitivne opustil smile
Primer o autickach je retardovany i na nej. Nadal proste dozral driv, ziskal naskok na startu a v prvnich kolech. Djokovic zacal pozdeji a dojizdel je, az je nakonec predjel. Zavod jeste neskoncil. Kecy, ze auticko zaparkovalo je totalni kravina i na toho ujeteho demagoga.

Nadal byl dvojka za Federera a je dvojka ze Djokovice. V autickove terminologii, mel svuj oblibeny usek sterku mezi asfalty, kde vzdy dohnal manko.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:36Od: Forehand
Dvojka za Federerom, mozno v časoch strednej školy. Federer sa vacsinu kariery pozeral na Nadalov chrbat a ako pisem nizsie, ked sa bude spominat na najvacsie zapasy napriec GS medzi konkurentami, Federer bude mat jedno spoločné. Vzdy bol na strane porazených :)..A tak je to správne smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:53Od: spaniel
Nadal ho ted dorovnal ale Roger se mu vzdy dival na zada. V kterem paralelnim vesmiru zijes? A jsi aspon v nem normalni?
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:56Od: Forehand
Tak pises ze bol dvojka za Fedederom. Tak dvojka bol, ked bol tínedžer, odkedy ho 2008 vykopol z prveho miesta, tak az na par tyzdnov bol uz vzdy pred nim.
[ Reagovat ]
11.09.2021 18:02Od: spaniel
Zase kecas smile
By me zajimalo, jestli nekdy i mluvis pravdu.
[ Reagovat ]
11.09.2021 18:11Od: Forehand
Tak si to zrátaj na tyzdne, Federer je vacsinu kariery v rebricku za Rafom a tusim to este stále plati aj pre Djokovica.

Je to v podstate aj logicke, kedze ked sa z trojice o tituly tahala dvojica, Rafa bol prakticky vzdy involved, prvych 5 rokov to bolo bez Djoka a posledne roky bez Federa.
[ Reagovat ]
11.09.2021 19:36Od: spaniel
smile
Rafa drzi rekord v poctu tydnu na c. 2. Tim je receno vse.
A samozrejme nereagujes na to, ze jsi napsal chujovinu jak vzdy. Vystridal ho na rok, aby hned po nem byl Fed zas rok pred nim. Ty par tydnu.
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:06Od: Forehand
Ten rok je v kontexte celku pár tyzdnov :)

Nadal bol 200 tyzdnov druhy vo veku 18-21, vtedy Federer nebol ani v 10 snad :) To tym je povedane vsetko.
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:43Od: spaniel
Ty pedo, dokdy hodlas onanovat nad tim, ze Nadal se prosadil v puberte? V konecnem hodnoceni je to uplne u pr*ele. Kdyz byl Nadal 200 tydnu dvojka, byl nad nim Fed. smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 22:08Od: Forehand
Ak by si vedel rozmýšľať v širších súvislostiach, tušil by si, že tých 200 týždnov nemôžeš napadnúť, kedže Federer bol v tom čase niekde mimo stovku.

Ale ty nevieš, máš o starosť menej, môžeš byť spokojný.
[ Reagovat ]
11.09.2021 23:33Od: spaniel
V tom casr nebo veku? smile
[ Reagovat ]
12.09.2021 07:22Od: peRFect
Tohle je už ale opravdu demagogie.V časech kdy Rafa sbíral 200 týdnů na dvojce byl Rog mimo stovku?
Pokud se nám snažíš vnutit,že Rafa byl výjimečný už jako náctiletý,pak ano,souhlas.Ale v tom případě se nabízí dotaz,jaktože tedy v součtu není o parník dál,než Rog? (To slovo parník můžu klidně vynechat).
[ Reagovat ]
12.09.2021 14:36Od: Amputace
Na to jednoduchá odpověď: protože Djokovič. Nadal na rozdíl od Federera neměl ten komfort, že mohl nějaké tři roky sbírat tituly prakticky bez sobě rovného konkurenta. Hned na startu své kariéry měl proti sobě v nejlepších letech hrajícího Federera, a když se on sám dostal do nejlepších let, zrodila se bestie Djokovič. Kdyby byl na okruhu dva roky bez těch dvou, vůbec nepochybuji o tom, že má dnes o nějakých pět šest GS víc.
[ Reagovat ]
12.09.2021 15:04Od: Herbert_Hoover
Úplně nesouhlasím. Za vše nemůže Djokovic jako spíše soustavné ťafky vlastního těla v době, kdy se uchyloval k nějaké vítězné šňůře. Málokdo možná ví to, že už v roce 2005, kdy vyhrál premiérový Masters na hardu proti Ljubovi doma v Madridu, začal trpět depresemi, páč mu odhalili onu Kohlerovu chorobu, onemocnění chodidla, a myslel si, že už nikdy nebude moci hrát tenis na tak vysoké úrovni, skoro přešel ke golfu. smile Jen proto, že je přirozený bojovník, který se nikdy nevzdává, tohle období překonal. Jako pak dalších x...
[ Reagovat ]
12.09.2021 15:41Od: Pe3k
Ano chudák Rafa. Ta nemoc ho limitovala ve dvou zápasech z 1000, kde se na to hrabou 4 operace Kolena co má Federer...A co by měl mluvit takový JMDP.
[ Reagovat ]
12.09.2021 15:57Od: Herbert_Hoover
Ten příměr s Fedexem je snad myšlen ze srandy. smile
Fedex podstoupil dvě operace kolene na sklonku třetí dekády života. Když připočtu pauzu v roce 2016, měl 35 let. Rafa měl v roce 2005 19 let a rozjížděl kariéru teprve, to se vůbec nedá srovnávat. Nehledě na to, že Kohlerova choroba nebyla jediným problémem, který musel Rafa skrz svou bohatou kariéru řešit, i když asi tím nejzávažnějším a v podstatě prapůvodcem. I když nejsem samozřejmě ortoped.
Delpo je samozřejmě chudák a už trošku trefnější příklad. Sic je vlastně otázka, kam by to mohl Delpo dotáhnout, pokud by zůstal po celou kariéru zdravý..to nikdo neví. Ale jo souhlasím, že těsně po vítězném GS a finále TM fakt nechceš vynechat celou sezonu. Delpo byl vždy můj oblíbenec. Neskutečně sympatický a pokorný chlapík. Mým hlavním koněm byl okolo roku 2009 A-Rod, ale Delpo druhý v pořadí. Až pak jsem začal fandit Rafovi.
[ Reagovat ]
12.09.2021 15:58Od: Herbert_Hoover
Každopádně Fedex žádný chudák není, zdravý mu tak nějak přirozeně začalo významně chřadnout až hluboko po třicítce. smile
[ Reagovat ]
12.09.2021 15:59Od: Herbert_Hoover
ale fuj, *zdraví smile
[ Reagovat ]
12.09.2021 16:19Od: Pe3k
Právě a vy děláte z Nadala chudáčka přitom měl nula operací a ty herní pauzy mu vždy jen pomohly.
[ Reagovat ]
12.09.2021 16:28Od: Amputace
Protože v té tvoji prostinké hlavičce se zdravotní problém rovná pouze operaci - nedokážeš vidět dál než metr před sebe. Oháníš se operacemi 39ti letého hráče. Jsi parodií sportovního fanouška. Vést diskuzi nedokážeš.
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:11Od: Pe3k
Ještě nějaké komplimenty? smile
[ Reagovat ]
12.09.2021 16:33Od: Herbert_Hoover
Herní pauza ze svého významu nemůže být jen nápomocná. Přicházíš o zápasový rytmus a samozřejmě tituly. Mimo jiné. Rafa podstoupil operaci slepého střeva. smile Nicméně je nakonec asi jedno, jestli jdeš na operaci nebo ne, když promarodíš dva roky ze své kariéry, x grandslamů vynecháš..
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:10Od: Pe3k
Slepák to je zásadní operace, divím se, že Rafa vůbec přežil a že je po tom všem ještě schopen hrát tenis smile
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:59Od: Herbert_Hoover
Ale jistě, i na slepák se umírá. smile
[ Reagovat ]
12.09.2021 19:11Od: Pe3k
Umřít můžeš i po vypití vody.
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:18Od: Pe3k
Pauza po Wimbledonu 2012 kde Rafa zesměšnil Rosol Nadalovi ohromně pomohla a měl životní sezonu 2013. Kdyby to psychiky ustál a neměl pauzu, tak by v sezoně neměl takové úspěchy ani náhodou. Zbytek sezony 2012 by sbíral jednu prohru za druhou (což on po antuce dělá tak jak tak, když teda zbaběle neuteče). No a sezonu 2013 by měl se stylu 2015.
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:53Od: spaniel
Pomohlo mu hlavne sypani.
[ Reagovat ]
12.09.2021 19:00Od: Herbert_Hoover
Já myslel, že za Rafovu povedenou sezonu 2013 může jen to, že byli jeho konkurenti z formy. smile
[ Reagovat ]
12.09.2021 15:38Od: Pe3k
Nadal na rozdíl od Federera neměl ten komfort, že mohl nějaké tři roky sbírat tituly prakticky bez sobě rovného konkurenta. To může napsat jen de ment.

Nadal měl celou kariéru naprosto volné pole působnosti na antuce kde nebyla konkurence žádná.
[ Reagovat ]
12.09.2021 15:52Od: Amputace
Ano, protože Federer a zejména Djokovič byli na antuce vždy naprosto marní... Mít proti sobě ve 22ti tři roky v kuse konkurenci v podobě Roddicka, Nalbandiana apod., Nadal by antuku k titulům ani nepotřeboval. V 21ti letech by měl tři Wimbledony, ty antuko.
[ Reagovat ]
12.09.2021 16:10Od: Herbert_Hoover
No, ten Nalbandian čéče byl tak nějak jediný, který mohl Fedexe okrást o ty největší tituly, kdyby měl lepší fyzičku a vlastně i tu hlavu. Na Masters v té době neznám brilantnější sestřihy než bitky Fedexe s Nalbošem zejména v hale. To byla čistá úderová genialita od obou. Nevím, kdo měl přirozenější technický talent, než oni dva. V podstatě Nalbandian mohl pravidelně porážet i Rafu, páč podobně jako Davyděnko, hrál míček brzy po dopadu, což Rafovi nesvědčí, když připočtu k tomu skvělý return a geniální obouručák po čáře, máme tak trošku Djokera..s nadsázkou. Vylepšit servis, fyzičku a hlavu, tak bych rozhodně neuváděl Davida jako týpka, se kterým by měl Rafa zametat. smile Pamatuju si ale, že nikdy nedokázal potvrdit skvělý výsledek a neustál tlak očekávání. To ho provázelo po celou kariéru. Asi nejzmařenější talent. Ale asi mu to tak vyhovovalo na jednu stranu, spokojil se.
[ Reagovat ]
12.09.2021 16:25Od: Pe3k
Nalbandian z Nadalem pozametal. Nejprve 6:1 6:2 a pak 6:4, 6:0.
[ Reagovat ]
12.09.2021 16:23Od: Pe3k
Djokovic Nadala poprvé na antuce porazil až v roce 2011 (7 let bez soupeře) a RG až 2015 (10 let bez soupeře). Ta slabá éra jak vy rádi (jako papoušci bez mozku opakujete jelikož nemáte žáden argument) byla slabá právě na antuce. Ty hráče co vy vždy vytahujete když jde o Federera, ale že poráželi Nadala, tak to už vynecháte. Tak ti hráči byli špička na površích Federera...
[ Reagovat ]
12.09.2021 16:44Od: Amputace
Lol. Tak to teda jo. Kdo byl jako kromě Roddicka špička na trávě - to by mě vážně zajímalo. Ti největší hráči Federerovy éry bez rivala nedosahovali obyčejně ani finálových kol Wimbledonu, případně jej úplně vynechávali, natož aby se tam dali považovat za regulérní hrozbu pro Federera. Tou se stal až po třech nebo čtyřech letech hegemonního období antukář Nadal. Argument, že když někdo někde s někým neprohrál, neměl tam konkurenci, je také špička - v tom případě nechápu, proč se tak vzpíráš pojmu weak éra, když v rovině této argumentace je snad úplně zřejmé, že před rokem 2008 Federer žádnou konkurenci neměl, načež ji začal mít: vyhrál pět Wimbledonů a pět US Open v řadě, aby po zbytek kariéry přidal už "pouhé" tři tituly z obou těchto GS dohromady. Do očí bijící.

A Nalbandian mohl být sebevětší talent a jistě by Nadala porážel, měl na něj hru, jenže stejně jako mnoho dalších tenistů z této éry byl buď věčně zraněný nebo nedokázal udržet konzistentní výkonnost déle než dva turnaje v řadě.
[ Reagovat ]
12.09.2021 17:27Od: peRFect
Roger při cestě za svými GS tituly porazil ve finále více GS šampionů než Rafa (to je statistický fakt).Je logické,že zprvu Roger vyhrával,protože vyrostl v generaci (velkých hráčů) a proto k tomuto přizpůsobil tenis,který mu zaručoval úspěch.Nejsem si jist,zdali by bylo rozumné,aby posléze měnil svůj styl kvůli jednomu hráči (Rafovi),když zbytek porážel.Z mého pohledu udělal dobře a fakt,že jej přehrával nejlepší antukář všech dob a jeho největší soupeř?Ano,je to za mě v pořádku.Novak je z nich všech nejmladší a musel svoji hru vyprofilovat právě k tomu,aby je pořážel (jako tehdá Roger Samprasovi atd.) a to se mu povedlo.A co stačí na Feda s Rafou,stačí i na zbytek pole a proto teď nyní sbírá úspěchy za úspěchy.Asi to tak má být,ač ho nerad,nic špatného mu nepřeju.Pokud má dáno,že přepíše historické statistiky,ať tak učiní.Nicméně fakt,že Rafa byl tzv. věčně druhý,je fakt,Statistiky nelžou.
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:22Od: Amputace
Jj. Věčně druhý - proto skončil na konci roku vícekrát jako jednička než Federer...

Nadal neměl v kariéře jedinou sezónu, aby tam nebyl alespoň jeden z dvojice jeho největších rivalů: Federer nebo Djokovič. Takže je samozřejmě jednoduché si domyslet, proč mu tak dlouho trvalo dohnat v počtu GS Federera - no tak logicky asi proto, že Federer si jich polovinu nahrabal proti konkurenci jemu nerovných hráčů. Řeči o profilaci jeho hry atd. jsou pouze obcházením skutečnosti, že když Federer přišel na tour, nebyl tak nikdo, kdo se mu mohl kvalitativně rovnat a byl s ním na podobné úrovni, takže pochopitelně všechny porážel a nahrabal si v těch letech většinu svých titulů. Rozdíl oproti Petříkově oblíbenému evergreenu v podobě slabé konkurence na antuce je v tom, že Nadal na ní dokázal dominovat napříč celou svojí kariérou - proti top Djokovičovi, proti top Federerovi, proti top Murraymu, proti next gen, zkrátka proti všem, takže mluvit o nějaké slabé konkurenci v rámci 15ti let je opravdu spíše směšné. Naopak otázka, jestli Federer nevyhrál 2/3 titulů během čtyř let, kdy Nadal s Djokovičem de facto ještě neexistovali, potažmo kdy zatím rozhodně nebyli kompletní hráči, náhodou částečně právě proto, že neexistovali, podle mě stojí minimálně za zamyšlení.
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:14Od: Pe3k
LOL!

Celý ten tvůj klasicky trapný odstavec je o konkurenci Federera. O konkurenci Nadala na antuce ani slovo. To přesně vystihuje co jsem psal...
[ Reagovat ]
12.09.2021 18:36Od: Amputace
Říkám ti, že tam celou kariéru měl přinejmenším Federera nebo Djokoviče. Oba, nebýt Nadala, mají minimálně 5x RG. Jestli odmítáš připustit, že byli na antuce velice kvalitní, Djokovič dokonce výborný, tudíž představovali pro Nadala vysokou konkurenci, není se dál o čem bavit.

Nadal holt neměl to štěstíčko, že by si tři roky v kuse mohl hrabat tituly proti hráčům v kvalitě srovnatelným s Berdychem, Raoničem, Nishikorim apod. Jak se třeba bagatelizuje jeho titul na US 2019, tak něco takového přinejmenším v letech 03 a 04 prožíval Federer na každém turnaji - nebyl tam nikdo, kdo ho mohl porazit, a pokud se někdo takový našel, byl to velmi raritní úkaz a důsledek souhry mnoha různých okolností, nikoli důsledek kvality toho hráče srovnatelné s Federerem. Nikdo se mu nerovnal a on z toho dokonale vytěžil. Tvoje kydy o nulové konkurenci na antuce během 15ti, protože dnes už narazit na ortodoxního antukáře je spíše vzácnost, jsou jen zoufalstvím. Federer také nikdy nemusel čelit žádným travařům a tak tam byl před Nadalem s Djokovičem jeho největším soupeřem Roddick, který neměl kromě skvělého servisu vůbec žádné zbraně, které by mohly Federera ohrožovat.
[ Reagovat ]
12.09.2021 19:11Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
12.09.2021 21:27Od: peRFect
Jasné,tenis do nástupu Nadala neexistoval.Hráči z té doby byli defakto lůzři na úrovni Berdycha a nevim koho jsi ještě psal.Vlastně štěstí,že Rafa s Novakem přišli,protože by jinak Rog měl asi 60 grandslamů.Za vše co jsi napsal hovoří tvoje hláška,že Rafa byl vícekrát konecroční jedničkou jak Roger.Zřejmě sis to tak moc přál,až sis to vsugeroval.Na to je i diagnóza ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2021 08:45Od: Pe3k
Trollhand se vždy snaží napsat něco smysluplného a dopadne to jako vždy, že se sám zesměšní, jestli to teda ještě jde smile Rafa je z big 3 zdaleka nejslabší a má nejhorší fan base.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:35Od: Tomas_Smid_fan Joker vs Zvíře
rozhodl jsem se napsat koment a ostatní příspěvky si přečíst až potom. Jedním z důvodů je, že jsem zápas neviděl celý, jen do stavu 2:1 na sety.

Nevím, jestli se to už Jokerovi na nějakém GS nebo i turnaji stalo, aby prohrál ve třech za sebou jdoucích zápasech první set. V každém případě tento fakt nehrál pro jejich vývoj nijak zásadní roli.
Pro mě přišlo momentum zápasu jednoznačně se začátkem druhého setu, hned v prvním gemu, kdy servíroval Joker. Tam, je nutno říct, měl Saša kopec smůly, kdy aspoň podle techniky 2x velmi těsně minul lajnu a jednou trefil pásku. Tam se lámal zápas. Pokud by gem vyhrál a break by potvrdil, mohl se hrát úplně jiný zápas.
Nicméně se tak nestalo a do vedení 3:0 se dostal naopak Joker. Set dotáhl a třetí set byl hodně o ničem podobně jako druhý. Saša ubral na aktivitě a Joker se nepřetrhl. Tenis byl dost nudný a ke 3.setu jsem se těžko přemlouval. Sašův výkon se zhoršoval, nepálil žádné winnery a Joker si pinkal svoje. Ani se nesnažili hrát rohy, byl to opravdu hodně smutný pohled na tenis dvou hráčů top5.
statistiky ve finále měli hodně vyrovnané, včetně W/UE.
Tak a teď si přečtu ostatní komenty a o tom, co se dělo ve 4. a 5. setu, ale nemyslím, že něco zázračného.
Otázkou zůstává, nakolik si Medvěd nabrousil drápy.smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:40Od: smrk17
Tenis se nehraje na " kdyby "
Medvědovi budiž přáno, ale na tři Djokoviče nikdo neporazí
Rád se zmýlím
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:45Od: brixner
More, rači se nemyl!
smile
smile
smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:46Od: FerrariF50
Medvěd ho neporazí, jeden set dá, víc ne. Zverevovi jsem dával větší šance a mít trochu víc štěstí, mohl to i dát. Samozřejmě že doufám v pořádnou bitvu, ale moc tomu nevěřim, nedivil bych se vůbec, kdyby to bylo ve třech setech hotovo jak na AO.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:53Od: brixner
No, jen ať Medvěd Srba aspoň kapánek poškádlísmile

Budu konspirovat...Dovede si někdo představit, kdyby Srb vyhrál z 0:2 a mečbolu? Jako třeba tenkrát Lendl s Gerulaitisem? No TVLsmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:25Od: paddy
lepší by bylo z pěti MB a na konci by zařval tak, že na horním ochozu by prasklo okno smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:19Od: Tomas_Smid_fan
Medvěd v posledních 3 zápasech Zvíře přehrál, ovšem s Jokerem může klidně padnou ve třech. V celém turnaji měl jakžtakž soupeře v Evansovi, ale nakonec mu jediné dva sety sebrali až von Botič a FAA. Ten měl sice i na víc, ovšem trápí ho ty chronické potíže s hlavou. Tedy Medvěda nikdo řádně neprověřil a to může být problém...
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:31Od: Herbert_Hoover
Djoker to Medvědovi zprotiví čopy, dropshoty a kratšími míči. Navíc pokud bude stejně agresivně returnovat jako letos v Austrálii, tak je opravdu dost možné, že neuhraje Meddy ani set, i když vezmu-li v potaz souvislosti - CYGS, tak nervozita může nakonec ten jeden set přelít na Meddyho stranu. Taky ušetřil více sil, než Nole..to by ale nemusel být takový faktor. Těžko si představit, že Novak prohraje, půjde za tím vítězstvím jako tygr. Jako by to byl jeho poslední zápas, jak uvedl pro média.
[ Reagovat ]
14.09.2021 09:24Od: Tomas_Smid_fan
No, bylo to jen ve třechsmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:53Od: Patik
Miestami nezaživna pinkacka.. Čakal som ze Djokovic bude hrať utocnejsie a nie lopty na stred a občas niečo po čiare..nič moc teda..ale počíta sa to.. S Medvedevom to bude možno ešte horšie..mohol by akože viac rozhadzovat a nie udržiavať..
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:38Od: Marduch
Noleho párkrát Zverev na začátku vyskolil, když mu úder po care napálil zpatky do v tu chvíli otevřené pulky kurtu a bral fiftyn, tak to Nolemu podle me, společně s nezahojenou jizvou z Tokia, vzalo ve výměnach vítr z plachet no:)
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:49Od: smrk17 [ Reagovat ]
11.09.2021 13:51Od: smrk17
Pardon, Forhanda
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:52Od: smrk17
Forehanda )))
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:53Od: smrk17
Promiňsmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 20:23Od: RF46
pouzivej "eFHacko"
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:07Od: Forehand
Nikto sa na tvoju terminologiu nechytá, ale palec hore, ze to nevzdávaš :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:38Od: RF46
? uz to tady pouziva dost lidi kamosko :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:56Od: smrk17
Roger hrál celý ty roky s malou hlavou rakety, proto často, především na trávě, trefoval míče rámem. Musel mít svůj důvod.Nevím jak dnes, ale míval napletený svislý struny na raketě z koňských žíní. Něco jako Agnus Young z ACDC, kterýmu brácha řekl, že pokud chce hrát tvrdě a má malý dlaně, musí mít koňský struny...
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:16Od: sojka1
to prichazi az s vekem, nevim nic o tom, ze by v nejlepsich letech casto hral ramem... :-)) a mala hlava je samozrejme presnejsi! ;-) Jinak kdyz jsem kdysi zkousela "federerkou" hrat, prisla mi i kratka, hrozny... na sermovani mozna fajn, ale ja chodim na sit jen o Vanocich, takze... :-))
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:23Od: smrk17
Super Soji. Zkoušel jsem Djokovičovu headku a nedá se s tím hrát. Výplet a především, chlapi tam mají závaží, v rukojeti i v rámu
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:26Od: paddy
Zaprvé rakety profíků jsou úplně jiné, než co se prodává
Zadruhé pokud vím, tak nehrál rámem, ale rukojetí, jako většina smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:32Od: smrk17
trefoval míče rukojetí ?
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:31Od: smrk17
Nevím jestli to jde dohledat, ale kdysi byl Petr Korda u Jana Krause. Měl 77 napletených raket, mezi kterýma vybíral
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:37Od: Tomas_Smid_fan
Musíš mít ale hudební sluch, abys ve výpletu poznal rozdíl.smile Možná by si mohli brát na lavičku ladičkusmile
Někdo, kdo tomu rozumí by nám mohl říct, jak to s výběrem konkrétní rakety v zápase je. Nikde jsem totiž takovou informaci nenašel.

Pokud to bude někoho zajímat, může kouknout na dva linky ohledně vyplétání raket.
Jeden z nich je bakalářská práce, kterou je potřeba se prokousat přes mraky gramatických, ale i pár faktických chyb, nicméně poskytuje zajímavý přehled.

https://adoc.pub/technologie-vypletani-tenisovych-raket.html

Druhý je od fy., která nabízí vyplétání.

https://www.solincosports.cz/blog/tvrdost-vypletu-tenisove-rakety/
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:45Od: sojka1
ale uplne nejlepsi je se zeptat Petra Jurosze... :-))
[ Reagovat ]
11.09.2021 20:23Od: RF46
a kdyz chces mit pekny baculaty tvaricky, tak zas potrebujes konsky kastany.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:42Od: Burrows
Fans Rafy a Rogera se těžko smiřují s tím, že zítra může dojít k tomu, že bude naprosto definitivní, kdo je nejlepším tenistou historie. Pokud Djokovic získá 21. grandslam a navíc GRANDSLAM. A můžou si tady zdejší hejhulové psát něco o oblíbenosti a podobně. Tenis se ale nehraje na počet fanoušků na followerů na Instagramu, ale na výsledky a Djokovic je prostě nejlepší. A třeba se z toho pose rte smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:46Od: smrk17
Co blbneš vole.Sport
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:48Od: Forehand
Tak Federera v tejto hre nikto nemoze brat vážne :)

Djokovic je komplexnejsi ako Rafa. Na druhu stranu vznika otazka, ze ak su rovesnici a Djokovic je lepsi, preco bol prakticky celu Nadalovu karieru (18-35) za nim?..Preco ho vlastne nepredbehol. Ved je to 16-17 rokov.

V motoristickej terminológii, dve vozidla vystartovali z rovnakej štartovacej čiery, to rýchlejšie bolo neustále vpredu a to druhé ho nepredbehlo v boji, ale až v čase, kedy to prvé definitivne zaparkovalo, kedze druhé malo v nádrzi viac paliva.

Toto sa v podstate udialo, Nadal v zasade dva roky nehráva.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:54Od: Burrows
já jsem fanda Nadala, ale prostě Djokovic je lepší. Za mě Djokovic, Nadal, Federer
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:09Od: Forehand
Momentálne bezpochyby áno, výsledkovo 21/20 je to stále teoreticky dolapiteľné. Nadal mal určite lepší začiatok kariéry, Novak koniec, ale na ten zaciatok sa uz zabudlo a viac rezonuje súčasnosť.
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:20Od: Kozoroh
No jestli No1e v neděli získá kalendářní GS, tak bude vnímán za lepšího tenistu, ikdyby Rafa měl nakonec o 2 GS tituly více. Kalendářní GS má obrovskou váhu.
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:24Od: spaniel
Ukazuje to na dve veci: komplexnost v povrsich a vyrovnanost a dominanci v jedne sezone. Nic vic, nic min. Celkovy pocet GS je vysoce nad tim.
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:40Od: Kozoroh
Ukazuje to ještě na jednu věc - schopnost unést tlak, doklad ocelové mentální houževnatosti. Tenis je o hlavě jako žádný jiný sport a proto je kalendářní GS považován za vrchol, čeho může mentálně skálopevný tenista dosáhnout.

Jasně, že tenista s třeba 14 GS tituly bez CYGS je lepší/úspěsnější než hráč, co má CYGS a mimo to 2 GS trofeje. Ale mě jde o těsný rozdíl typu hráč A má 21 GS titulů s CYGS proti němu hráč B dosáhl 23 grandslamů bez CYGS. V takovém případě považuji tenistu A za lepšího, protože má kalendářní GS a na tenistu B neztrácí tak moc.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:39Od: Forehand
Spytaj sa, co by Nole chcel viac, mat rekord v pocte GS alebo kalendarny GS.

No, vidis. Bolo to jednoduché.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:51Od: Kozoroh
No1e před startem USO prohlásil, že pokud se mu podaří dosáhnout kalendářního GS, bude to největší úspěch jeho kariéry.

https://www.google.com/amp/s/www.independent.co.uk/sport/novak-djokovic-grand
-slam-roger-federer-rafael-nadal-history-b1910229.html%3famp

No1e chce obojí, jak kalendářní GS, tak GS rekord. Ale přidanou hodnotou kalendářního GS je to, že by mu zůstal navždy, zatímco počet GS titulů může být překonán, jak se stalo Samprasovi.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:56Od: Marduch
Pochopitelně obojí ty manipulante:))
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:59Od: Forehand
Vybral by si pocet GS, lebo je to nadradená štatistika.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:54Od: spaniel
Ukazuje to jeste na jednu vec. Ze Nadal uz neni co byval. Jinak by Djokovic na RG utrsmileel jako vzdy.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:58Od: Marduch
Jako vždy? Nemyslels jako Federer? smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:00Od: spaniel
Tak me pouc, kdy Djokovic vyhral RG v letech kdy hral Nadal svuj top smile

Holt musel pockat.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:07Od: Herbert_Hoover
Nutno přiznat, že v roce 2013 vyhrál Rafa jen z boží vůle.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:13Od: spaniel
Ano, bylo to tesny. Mel na nej na antuce, ale v Parizi vzdy tahal za kratsi konec. Taky Djokovic nebyl kazdy rok v 2011 forme a jen ta stacila na top Nadala na antuce.
[ Reagovat ]
11.09.2021 18:01Od: Forehand
Podával na 3:1 na sety, v 2013 sa z bozi vule hral piaty set.

Inak v roku 2013 bol Nadal na harde neporazený az do jesene, to som si nikdy neuvedomil.

IW, Canada Open, Cinnci, US Open po finalovej vyhre s Djokovicom. Trochu sa na to zabudlo, ale super seria.
[ Reagovat ]
11.09.2021 19:17Od: Herbert_Hoover
Vždyť v tom čtvrtém Rafu v podstatě hned rebrejkl. To mi nepřijde z boží vůle moc, jako spíše to, že to bylo naprosto vyrovnané a Rafa neudržel momentum déle než gem. Obligátně prohrál tiebreak a až do onoho sedmého gemu Novak střežil vedení. Ano v Austrálii taky vedl Rafa o brejk v pátém setu, ale paralela tam není taková, páč nedocílil Novak klíčového fiftýnu takovým stylem, který opravdu vzbuzuje zásah shůry. smile Jsem Rafův fan, ale ještě ne úplně fanatický a je třeba si některé skutečnosti přiznat.
[ Reagovat ]
11.09.2021 18:43Od: Marduch
O co ti jde? Djokovic má na RG 2 výhry nad nejlepším hráčem všech dob na antuce, který tam má 13 titulu a bilanci asi 110:3. Byt tebou, tak v souvislostí s konfrontaci Federera s Nadalem na RG šoupu nohama a predstiram, že ten turnaj neexistuje smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 18:45Od: Marduch
Plus 2013 Rafu dostal peti setu a moc nechybělo.
[ Reagovat ]
11.09.2021 19:38Od: spaniel
Na koho reagujes?
[ Reagovat ]
11.09.2021 20:02Od: Marduch
Na toho troubu nahoře, Špatněl nebo tak nějak
[ Reagovat ]
11.09.2021 20:16Od: spaniel
Myslel jsem si. Tezko se bavit s prvokem, co nezvlada ani klik.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:26Od: Kozoroh
Rafa byl na RG '21 ve vítězné formě. Plus mínus stejný level hry jak na RG 2018-19.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:48Od: spaniel
Mluvil jsem o top forme. Asi te budu muset odkazat na YT, jelikoz si v te dobe tenis zjevne nesledoval.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:58Od: Forehand
Ani nie, celu antukovu sezonu stradal a ak by neodvrátil matchbally, tak ide na RG bez titulu z pripravy.
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:27Od: Kozoroh
Laver je mnohými stále považován za GOATa, ačkoliv všichni z Big 3 mají skoro 2x tolik grandslamů. Ale něj je zas jiný problem, Laver nemohl v úseku nejlepších kariérních let hrát kvůli zákazu startu profesionálů na GS turnajích do roku 1968. Ale ty dva kalendářní GS, které získal v 60. letech, opravdu velice upevňují jeho postavení v tenisové historii.
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:34Od: spaniel
Byl to jiny sport v podstate.
[ Reagovat ]
12.09.2021 00:00Od: Stan_Borowitz
Hrál profi okruh, kde měli svoje grandslamy, celkem s těmi "normálními" jich ziskal 23, takže pořád o tři víc než RF, ND i RN...
[ Reagovat ]
12.09.2021 10:07Od: Kozoroh
Tituly před otevřenou érou ale nelze počítat se stejnou hodnotou, jakou mají otevřené grandslamy. Grandslamy, které vyhrál Laver jako amatér, postrádaly účast Rosewalla, Hoada nebo Gonzalese. A na proslamech, což byly grandslamy pro profíky před rokem 1968, byly jen 3/4 kola.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:12Od: Stan_Borowitz
Já zase Federera, ale souhlasím, že po neděli to nejspíš bude Djokovič, Federer, Nadal.

Navíc má Djokovič jako jediný šanci vyrovnat a možná i překonal Lavera.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:57Od: smrk17
To je pravda. A co s tím
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:04Od: Kozoroh
No1eho v prvních letech kariéry brzdila nesnášenlivost na lepek, která ubíjela jeho fyzickou kondici. Jakmile problém odstranil, začal kralovat tenisu. Nadal však měl z předchozích let nahrabaný náskok v počtu GS titulů, který si navíc udržoval dominancí na RG, takže ikdyž Novak začal sbírat jeden GS pohár za druhým, trvalo rovných 10 let, než se mu Nadala podařilo doběhnout.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:10Od: dappe
Takže odstranit problém dříve, měl by kolik? 30 GS?
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:11Od: smrk17
V rámci objektivity je nutno podotknout, že se se Rafa zranil v 18 letech...ale to je kdyby
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:11Od: Forehand
No to su také reči.

Ja zas tvrdim, ze odkedy Nadal prekonal zdravotné problémy s kolenami, stratil na rychlosti a uz bol len za zenitom, minimálne na hardoch a tráve a az vtedy dostal sancu Djokovic.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:13Od: smrk17
Vůbec to nezpochybňuju
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:36Od: Ereinion
každej má svůj zenit jinde...Federer i Nadal měli ten svůj v nultých letech, tehdy by Djokovič stejně tolik nekraloval
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:05Od: paddy
Z toho plyne, že Federer je před Nadalem, který už na startu ztrácel několik kol, ale nakonec se mu podařilo Federera dohnat v mrtvém závodu, když se před něho nikdy nedostal smile

Chápu, že Rafa má ještě k dispozici bonusové kolo, ale motor je už pořádně přehřátý a ztrácí tah
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:14Od: Forehand
Federer je to spotené Safety car autíčko :)

Ale vážne, ked sa bude na dobu BIG3 spominat a budu sa premietat ich najvacsie zápasy. Rivalita Nadala s Djokovicom, zápasy z Pariza, Londýna, New Yorku.

Aky vyhrany zápas Federera sa bude ukazovat. AO17. A co este?..Tu to konči.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:33Od: dappe
Federera si hlavně budou lidé pamatovat i z jiných důvodů než jsou výsledky. Tam to celé začíná, že...
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:35Od: Forehand
haha, a je to tu :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:09Od: dappe
Možná to bude tím, že když tě to druhé vozidlo 10 let postupně dojíždí, tak tím rychlejším nejsi.

Federera vážně nebereš, ale na základě čeho bereš vážně Nadala, to teda nevím. :) Tam je to komplexní statistické srovnání s Djokovičem tak jednoznačné...
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:19Od: Forehand
20/20 na GS, 35/35 na Masters 1000, 5/6 na koncorocne jednotky. 88/85 na tituly.

Ano, je to úplne jednoznačné :)

Federer je mimo pri vnimani sirsieho kontextu. Rok 2021 ti najnacuje, ake je to jednoduche pre hraca BIG3 zbierat GS pri absencii zvysnych rivalov. To je to, co sa ti snazim naznacit roky. Djokovic ma tento luxus jeden rok, Federer mal ten luxus do veku 26 rokov.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:31Od: dappe
Ano, je to jednoznačné. Stačí být trochu při smyslech. Nadal je proti Djokovičovi hráč jednoho povrchu, Federera zase Djokovič předběhl ve většině důležitých číslech. Vše je celkem zřejmě dáno, čísla jsou (a hlavně dále budou) na straně Djokoviče. Nevidím důvod, proč si to nepřiznat.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:34Od: Stan_Borowitz
Je to tak.

Samozřejmě to nikomu nebrání povyžovat za nejlepšího svého oblíbence, ale když budeme vycházet z tvrdých čísel, je to jasné.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:34Od: Forehand
No cisla som ti napisal vyssie :)

Ty riesis komplexnost, to je konkretna disciplína z mnohych, ja riesim celkove cisla.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:18Od: Marduch
Tendenci koment, tendenci prirovnani, ale čekám jich od tebe tento týden ještě mnohem víc, vzhledem k nastale situaci pochopitelne:-)
S trochou nadsázky Rafa nevítězí už 11 let. Od prulomu Djokovice do topu v lednu 2011 Rafa mimo RG udělal pouze 3x USO. Nula W, nula AO. Djokovic po neskutecne rychlem startu Nadala jezdi přes 10 let nejrychlejší skoro všechna kola a letos na RG se dostal definitivne před Nadala.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:26Od: Forehand
Nadal a Djokovic sa ako rovesnici porovnávaju velmi lahko.

Takze nemusis vynechavat RG a este k tomu vynechávat roky do 2011.

Lebo s trochou nadsazky Djokovic okrem rokov 2011 a 2021 vlastne nikdy nic nevyhral. Máš to rovnaké.

Djokovic vyhral s Nadalom SF RG na sklonku kariery, dostal sa vtedy na GS cislo 19, takze to nebolo pred Nadala ale opat len za neho. Navyse semifinálová vyhra nikdy neprebije dve prehrané hardové finále z majorov.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:13Od: Marduch
2011 a 2021 a pak už skoro nic, jen od 2011 45% všech GS:) Rafovo autíčko holt zpomaluje už 11 let:)
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:27Od: paddy
špatný olejíček, dokud ho servisoval Dr. Fuentes, tak olej měl ty správné přísady smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:46Od: Forehand
Ani jeden s Kozorohom ste ma nepochopili a chytate len za slovicka.

Opakujem, obaja su rovesnici, rozdiel 10 mesiacov, takze nie je dovod vynechávat obdobia alebo cele GS :)

Celkove cisla su take, ze Djokovic bol 15 rokov za Nadalom a dnes ho moze predbehnut v case, kedy Rafa uz reálne nehráva. To je celé
[ Reagovat ]
11.09.2021 23:51Od: turista
Rozdíl mezi nimi je jeden rok bez 12 dnů.
[ Reagovat ]
12.09.2021 12:02Od: RF46
Ty ses hodne bokem chlapce...
[ Reagovat ]
12.09.2021 13:42Od: Pe3k
Vždy byl.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:49Od: Forehand Re: 2011-2021
Uz ked sme pri tej tendenčnosti.

Od 2010-2020 to je tusim v pomere 15-13 ci kolko. Takze ziadna dominancia, skor platí, ze Nadal hram prim od 2006, Djokovic od 2011, konkurenti sa striedali, Nadal bol večný.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:20Od: Kozoroh
Od roku 2011 vyhrál Djoker víc grandslamů, než Rafa, Fed a Murray dohromady (ve výše uvedeném časovém rámci). V celkových číslech zaostával za Rafou, jelikož si Rafa nahrabal náskok na získané tituly před Djokovým vzestupem a po něm si v horizontu 10 let s pár vyjímkami úspěšně hájil RG. Do toho měl Djoker "suchá léta" 2012-14, kdy získával jen jeden grandslam ročně.

Každopádně je demagogické tvrdit, že letošní sezóna je bez Rafovy přítomnosti. Na RG byl Nadal ve vítězné formě a srdnatě bojoval proti Djokovi v SF. Nakonec však nedokázal ubránit své panství před svým arcirivalem, který naopak nedopustil prohru s Býkem ve svém melbourneském obýváku. USO No1emu zas tak moc nesedí, vždyť dokonce ve Wimbledonu je úspěšnější než v NY. Svou roli v tom jistě hrál DecoTurf, který vysokými odskoky míčů pomáhál vyniknout Rafově hře.
[ Reagovat ]
11.09.2021 18:09Od: Forehand
Jsis maria, preco do toho tahas Murrayho a Federera?..

Do roku 2011 vyhral Nadal viac GS ako Djokovic, Del Potro, Hewitt a Roddick dohromady. Co to je za mišmaš.

Opakujem, Nadal a Djokovic sa z pozicie celkovych cisiel porovnávaju sakra lahko.

Preco to delit na obdobia, ked su rovesnici?..

Od 2010-2020 Novak uspesnejsi, velmi tesne.
Od 2006-2011 Nadal uspesnejsi.
Od 2021 Novak uspesnejsi.

Celkove cisla 20-20, do nedele, uvidime co prinesie sezóna 2021.

Tu sa ale snazi navodit atmosféra, ze od 2010-2011 vyhrával iba Djokovic. No nie je to tak. 2013, 2017, 2019 to su hned tri roky kedy sa na konci tesil Rafa, 2016 Murray. Djokovic koncil druhu dekádu so stratou 3 GS na Nadala, v roku 2016 ma stratu dvoch. Tak to asi nebolo úplne jednosmerné.
[ Reagovat ]
11.09.2021 19:39Od: spaniel
Preco to delit na obdobia?
Pise clovek, ktery s tim zacal smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:11Od: Forehand
Tak ale je rozdiel porovnavat rovesnikov a Federera s Nadalom. Unikaju ti hlbsie suvislosti a nie prvykrat.
[ Reagovat ]
11.09.2021 21:44Od: spaniel
Unikaji mne tak akurat tve fantasmagorie a nejsem sam.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:00Od: Kozoroh
Lol. smile Mimo roky '11 a' 21 má No1e 4 sezóny, ve kterých získal aspoň 2 GS tituly. Má víc multi-grandslamových sezón než Rafa a stejný počet jako Roger.

Novak dokázal porazit Rafu na jeho panství, zatímco Rafa No1eho v jeho australském obýváku nikoliv. Takže asi tak, kdo se z těch dvou proti tomu druhému dokázal prosadit víc.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:51Od: Forehand
Rafa vyhral dve hardové finále na majoroch s Novakom, to nikto nemá..

Rovnako nemá Novak parizsku finálovu výhru s Rafom, hoci mal na to viac prilezitosti, nez Rafa v Melbourne, kde sa v rokoch 09.14.17 Novak do finále holt nedostal.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:14Od: paddy
Že získá nejvíce GS je jasné, ale jde o to, zda získá kalendářní GS, což ho dostane na nezpochybnitelné první místo

Ted můžeme říkat, že mají podobné % stats výher, a GS titul navíc nemůže ostatní degradovat

3 nejlepší muži historie
A pouze vzájemné soupeření je hnalo za rekordním počtem titulů. Kdyby kdokoli z nich byl sám, tak udělá jen 16, a pak by skončil, protože by nebyla motivace
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:26Od: Stan_Borowitz
Historii počítáš odkdy? Od roku 1970?
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:31Od: Forehand
Kalendarny GS vnimam skor vizitku jednej podarenej sezóny a najvyssej komplexnosti.

Ak sa opytas Djokovica, ci by chcel mat najviac GS alebo kalendárny GS, urcite si vyberie prvu moznost :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:35Od: Stan_Borowitz
Tak pro něj to může být po neděli nastejno. Dva za cenu jednoho, neber to.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:38Od: Stan_Borowitz
Navíc se na to dá nahlížet ještě z druhé strany, hráčů, kteří měli nejvíc GS, bylo mraky a pokaždé je někdo překonal. Ale kalendářní GS od dob Lavera nikdo nezopakoval. To je něco jako Beamonových 890 cm v Mexiku.
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:44Od: Forehand
Cize zisk kalendarneho GS sa prekonat nedá, len zopakovat :)

Kdezto 21 bude znamenat samostatnu poziciu v tenisovych dejinach.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:15Od: FerrariF50
Dá se překonat Golden slamem a nebo dvěma kalendářními za sebou :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:47Od: Kozoroh
Kalendářní Golden Slam už je taková nadstavba, přirovnal bych to k fotbalovému superpoháru. Cílem je vyhrát ligu, ne superpohár.
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:52Od: FerrariF50
Tak jasně, já jen že vylepšit se to ještě prostě dá :) Co je superpohár nevim, o fotbal se nezajímám.
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:19Od: Marduch
To je pohár, co je jakoby super:-)))
[ Reagovat ]
11.09.2021 16:27Od: Herbert_Hoover
Superpohár hraje vítěz ligy mistrů s lídrem Poháru UEFA (dnešní Evropské ligy). smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:40Od: Forehand
Ano. To som pisal vyssie, ze stvrty GS v rade bude s gráciou, lebo bude znamenat nielen kalendarny GS ale zároven 21GS.

Na druhu stranu, Boh ma Federera rád, takze ukoncena sezóna v pomere 20-20-20 by sa aspon raz pýtala.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:29Od: brixner
S tímto by se dalo souhlasit! Tihle velikáni jednoduše skoro až vybízí k tomu, aby se fans rozdělovali, klaněli se, hejtovali, fandili a diskutovali, třeba i o tom, co by, kdyby...Celá léta fandím Rogerovi, na opačném konci je právě Srb, Rafa mě nechává tak nějak v klidu. Někdy v letech 04-08 jsem si myslel, že GS dá Roger, prostě těžil maximum z toho, co mu bylo nabídnuto. 2x byl dva sety od GS, jenže tenkrát o tom nemohl vědět, v Paříži měl s Rafou 2x 1:1 na sety...Srb je v mnohem "horší" situaci, teď už o tom ví zápas od zápasu, set od setu, gem od gemu, ten tlak musí být naprosto šílený a jestli tohle zítra Srb zvládne, tak ano - GOAT bude on a to bez diskusí!!! Zítra se fakt mohou přepsat dějiny a osobně si nepřeji nic jiného! Za jiných okolností bych fandil Medvědovi a vlastně komukoli jinému, ale zítra...Přivedli tam i Roda, proč asi... Srb prostě musí, naprosto vážně píši - M U S Í !!!
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:47Od: Ondra979
nemusi a nefandim mu, ale MEdvedev na to bohuzel nema takze pokud si to neprohraje sam, tak je to jasne..
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:54Od: brixner
I todlencto by byl dobrej vejsledek! smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:28Od: Kozoroh Djoker vs. Saša
Zápas jsem sledoval v noci nad ránem v celé délce a pak jsem šel spát, takže s příspěvkem hodnotícím No1eho utkání přicházím až teď. Byla to nesmírně náročná bitva po fyzické i psychické stránce, kterou k mé velké radosti nakonec Novak urval pro sebe. Saša měl v zápase kousek navrch v hře od baseline, jakýkoliv slabší míč z No1eho strany nekompromisně trestal, ale Djoker dokázal dorovnat rozdíl díky aktivitě na síti, dnes se svou síťovou hrou opravdu blýskl, voleje, half-voleje i smeče hrál přesně a když už nějaký bod na síti ztratil, tak to bylo Sašovým prohozem. Dropshoty či BH slajzy rovněž Djokovi pomohly narušit Zverevův ideální herní rytmus a získat body buď přímo, nebo Sašovou vynucenou chybou.

Samostatnou pochvalu zaslouží No1eho hlava, protože snášet tlak možného zisku CYGS je velice obtížné, ale No1e to zvládá a nyni mu už k dosažení svatého grálu tenisu schází jen jedna výhra. V cestě mu už stojí pouze Medvěd, kterého si v letošním finále AO parádně povodil. Jako No1eho fanoušek si samozřejmě přeji, aby se mu povedlo Medvěda zkrotit znovu a grandiózní Rod Laver Djokovi na ceremoniálu předal trofej. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:32Od: smrk17
Djoker mi připomíná z forhendu André Aggasiho. Hraje zápěstím rychle po odskoku. Divím se, že má carpály v cajku )
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:45Od: smrk17
Pořád se nenaučil smečovat. Roger nad hlavou kazil minimálně, je to nejtěžší úder
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:07Od: Stan_Borowitz
To mi povídej...
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:54Od: Marduch
Nevím, jak předtím, s tím mlaďasem tam měl jednu minelu, ale včera to byla na smecich jistota. A to vůbec nehrál celý zápas v nějaký pohodě.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:49Od: Kozoroh
Jo No1eho FH je výborná zbraň. Sice není tolik chválen jako Djokův BH, ale když No1e chce a potřebuje, umi na FH přitvrdit, zahrát křížem, po lajně či inside-out a získat díky winnerům či vynuceným chybám soupeře body.
[ Reagovat ]
11.09.2021 15:00Od: Marduch
Rekl bych, že FH má v poslední době lepší než BH. Mívá zapasy, kdy dá z FH dvě, tři UE:-), no včera to ale určitě nebylo. Komentátor občas mluvil o tom, že nezajímá při dobihanych balonech správný postoj a pak to musí tahat celý pres ruku. Asi nervíčky.
[ Reagovat ]
11.09.2021 17:52Od: Tomas_Smid_fan
jj a Zvíře zas měl díky nervozitě podobný výpadek na servisu:
nechal si míč opakovaně spadnout níž a přestřelil nebo trefil síť. O půlmetrové minele při pokusu o kříž nemluvě...
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:25Od: dadaft
4 hodiny pinkání a k tomu komentátor, který ani neví, že na kurtu nejsou lajnoví?
Děkuji, nechci.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:33Od: smrk17
Marek Svačina. Ten to hrával
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:18Od: sojka1
Svaca ale neni na ES... :-)
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:16Od: Forehand
Pán Zverev v zápase odohral 6 gemov na servise, kde súperovi ponukol BB. A viete kolko z nich prehral?..

Sest :)

Psychická odolnost a sebavedomie, level zero. A to bol akoze nabudeny lebo vyhral OH+Masters1000. Ak by si podrzal len 3 tie servisy, tak zápas vyhrá zrejme 3:1. Tento chlapec je stratený. Nedokaze vyhrat ani zápas, kde sa odohra pri superovom servise o 30 fiftinov viac, nez pri jeho vlastnom.

Ked vyhral Djokovic 4GS v rade, ten posledný stal za to, premierové GS.

Ked vyhrá Djokovic opat 4 GS v rade, opat to bude so vsetkou gráciou, kedze pojde o kalendárny GS. Síce s béčkovou konkurenciou, pozbierané GS zadarmenko, ale stalo sa.

Djokovic je jednoznacne najkomplexnejsim tenistom a vysledok sa dostavuje. Rovnako ma v nádrži najviac paliva, čo znamená, že hoc nemá pod kapotou najvýkonnejší motor, može prejst nadlhšiu cestu.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:18Od: Forehand
*Premiérové RG
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:23Od: smrk17
Přitom Djokovi je už taky 34, ale stará se o sebe. Nijak ho nepovyšuju, Rafovi přeju. Ale obávám se, že už další GS nepřidá. Ale na antuce je pořád ďábel
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:25Od: Herbert_Hoover
Rafovi je už 35
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:28Od: smrk17
Letí to
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:27Od: smrk17
A hodně se zapomíná na Stana Wawrinku. Ten chlápek všechno vyhrál kolem třicítky. Už nic nevyhraje, ale nikdy jsem nepochopil, proč je ve stínu Andy M. Nic proti němu. Jen ta matka a jeho stará )
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:39Od: smrk17
Je to mladej kluk. Éra Borise, kdy v 17 vyhrál wimble, je dávno pryč
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:27Od: dadaft
Kde se rozdávají GS zadarmenko?????
Taky chci.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:37Od: paddy
Ještě musíme připomenout, že na RG Tsitsipas od vedení 2:0 na sety se během zbylých tří setů nedostal ani k jednomu BB, a od té doby se z toho hajzlu nevyhrabal. smile

Stejně tak Musetti, který od té doby vyhrál jediný zápas
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:01Od: Forehand Ostravská predikcia
Dnes je deň, kedy sa z odborníka na tenis a ryby stal odborník na ryby :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:53Od: panzer.dragon
Djok rozhodně musí přidat ještě několik GS, když letos jede bez zadrhelu všechny GS (všechny povrchy). By se muselo změnit něco absolutně zásadního aby za pár mesicu nebyl top favorit na všech GS znovu
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:02Od: Forehand
Za najblizsich 9-10 mesiacov je len jeden GS a to je dost dlhá doba na zásadné zmeny. Navyše rok 2022 nebude takto vybrakovaný, čo sa týka absencií.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:26Od: FerrariF50
Nemůžeš vědět, podle mě bude vybrakovaný stejně, ... mám pocit, že Rafa ani Roger se už fyzicky do kupy bohužel nedají, budou to zkoušet, ale tělo bude proti. Podle mě má Djok sakra volnou cestu, pamatuju si, když jsem se s kámošem po výhře Rogera na AO 2017 bavil o tom, kdo bude mít na konci nejvíc GS, tak jsem řekl, že o nějakých pár navíc to bude Djok. Každopádně zábavný to pro mě není, u toho jejich dnešního zápasu se Zverevem jsem usínal až nakonec usnul, přitom u ženských a jejich matchů jsem vydržel napjatej a s energií uplně v pohodě až do konce, holt nebyla to nuda.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:51Od: Herbert_Hoover
Řekl bych, že Thiem by současnému Djokovi zatopil na GS více než tahle sranda rádoby Next Gen. Škoda, jaký osud ho potkal po vítězném USO.
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:47Od: kolapse [ Reagovat ]
11.09.2021 11:36Od: Pavol Rozhodol tretí set.
Tam Djokovič odvrátil tri BB aby ho nakoniec v závere pripísal na svoju stranu. No ničto zato skúsim šťastie znovu. smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:04Od: Marduch
Než při brejku ve čtvrtým vypnuli na sport365 stream, tak z mého pohledu docela zvláštní zápas. Zverev měl výměny skvěle pokryté, jeho míče měly skvělou délku a horší Noleho míče hned trestal, díky čemuz se podle mě Nole tentokrat necítil na BL vubec komfortne. Pri pokusech o trvalejší tlak se vyhazoval, musel ubrat na riziku a intenzitě hlavně z backhandu, a tak od BL nebyl lepším hráčem, spíš naopak. Bekhand mu třeba v jedne fázi zápasu opakovane létal k lajně pro ctyrhru.. Kromě servisu, kdy i přes stridavou úspěšnost předvedl řadu es v kritických chvílích, musel prostě lepit a dolovat body jinak a pro něj teda úplně nestandardními variantami.
Nekonecnymi a místy az ekvilibristickymi BH cross čopy brnkal Saschovi na nervy do jeho BH, vysoce účinnými dropshoty často crossem z FH ala Federer, jejichž dobihani působilo Saschovi únavné potíže a obecne častým výskytem na saku 35/43, kde tentokrát vytahoval velmi slusne voleje i efektní a efektivní halfvoleje. Prostě míchačka na Noleho poměry nevídaná. Za tohle alternativní představení si Djoker zasloužil minimálně neprohrat. Nicméně kdyby mu Sascha nedaroval chybami nekolik důležitých balonu, tak nevím, nevím..
Tak teď finálko a když si vybavim pod jakým tlakem hrála a jak hrála Serena v podobné situaci s Vinciovou, tak se v neděli prostě může dít cokoli.. smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:16Od: Jon61
http://freestreams-live1.com/

live-tennis.stream

Výše zmíněné streamy jsou spolehlivější, navíc v HD. První běží i na Smart TV, akorát se na 4-5 pokusů s najetím musíte potýkat s weby s reklamami.
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:18Od: Marduch
Díky.. Na vyskakovaci stránky pri najizdeni jsem uz zvyklý z 365:-))
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:22Od: Jon61
To zlobí jen na začátku, rozjezd potřebuje trpělivost, pak už to běží. smile Ten druhý stream takové problémy nemá, ale zase na něm nejsou všechny zápasy.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:09Od: Forehand
Jšiš mariá, nebuď priposr.atý :)

V semi hrac bez skalpu top10 a vo finále hrac s 0GS na konte proti 20GS, a ide sa tu robit z toho dráma, akoze fakt si nevies zratat 2+2 :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:38Od: Kozoroh
Už jsi zapomněl na své legendární 1 % před finále RG 2015? smile

No1e rozhodně nemá finále v kapse, zejména proto, že v jeho mysli je přítomen tlak kalendářního GS. Ano, No1e je mentálně houževnatý, ale ani pro něj nebude žádná sranda vypořádat se s tím, že už jen jeden set/gem/bod chybí k zisku CYGS. Finálový zápas o kalendářní GS jste tu neměli 52 let, pro mnohé z nás je to tak neprobádané území. V neděli toho bude v sázce mnohem víc, než je v GS finále obvyklé.
[ Reagovat ]
11.09.2021 14:27Od: Marduch
Samozřejmě to bagatelizujes. Kdybys četl dobře, tak píšu, že to z Noleho strany nebyla od BL v klasických výměnach žádná hitparáda, neopak, místy to vypadalo, že vůbec nevěří, že dokáže Zvereva od BL přehrát, pretlacit. Agresivitu od BL suploval vším, co ho napadlo. Asi z více důvodu. A v tomhle rozpoložení, jestli se vytasi i v tak exponovanem matchi sezóny, a možná kariery?, proti Medvedovi, který tradičně působí, že má tíhu bigpointů na rozdíl od Zvereva na salámu, tak tahle konstelace mě fakt bezbrehym optimismem a nenaplnuje.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:29Od: svetova.dvojka
Pomsta byla sladká...smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:57Od: Herbert_Hoover
Zverev rozhodně nehrál v životní formě. Čekal jsem od něj upřímně více. Třeba, že vytěží z momentumu víc, než že dostane naloženo 6:2 po vítězném setu. A to klidně mohl i zazpívat kanárek. Bohužel Zvíře jako by v kritických chvílích zapomnělo na svou hru a najednou bylo bezradné. Nedokáže trefit první servis a vymýšlí kraviny obecně. Na grandslamech nejvíce labilní hráč první dvacítky. Novak zapnul když potřeboval, ale i od něj od základní čáry podprůměr dnes. Mentální gigant, servis šlapal, jinak neuchvátil. Ale pořád to stačí, protože Next Gen je na grandslamech za očekáváním. Pět setů docela klame a obecně mám pocit, že se tento zápas příliš nadhodnocuje.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:12Od: smrk17
Viděl si hrát někdy Djokoviče naživo? Než začneš psát tyhle sáhodlouhý komentáře o ničem, zajeď se podívat, Herberte.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:17Od: Herbert_Hoover
smile Jako že naživo hraje jiný tenis než na kamerách? No možná akorát ten řev je jaksi autentičtější. smile na Djokera bych se jel podívat asi až na poslední hráče ze špičky naživo, ale díky za návrh. smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:21Od: smrk17
Nemyslím to zle. Spousta lidí si myslí, že Djoker je vraceč. Ale televize zkresluje. Je to palba, Tomáš Berdych kdysi řekl, že s lepším hráčem v životě nehrál, a to často trénoval s Federerem. To je celý. Hrál fantasticky, i Zverev.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:29Od: Herbert_Hoover
Tak Novak je určitě více než vraceč a i kdyby se této definici v některých zápasech blížil, tak brilantní vraceč. Je mi jasné, s jakou intenzitou hraje, jak rychle umí odehrávat kontraúdery, měnit tempo a vyvinout tlak v podstatě jedním úderem...na vše má soupeř velmi málo času a ještě musí mít vůli neustále běhat a snažit se ještě přemýšlet, kam zahrát míček...na to nepotřebuji být přímo na kurtu. Mě dnes ale Novak komplexně nepřesvědčil. Je to můj názor, který samozřejmě není nutné sdílet. smile To ale není v rozporu s tím, že nežasnu nad tím, jak zápas zvládl.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:36Od: smrk17
Všechny body, souhlas
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:46Od: smrk17
https://www.idnes.cz/sport/tenis/taraflex-to-je-osvedceny-povrch-pro-cesky-tenisovy-uspech.A090712_232930_tenis_par
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:35Od: smrk17
Djoko má nejlíp posazený údery na okruhu. Nikdo se mu nemůže rovnat. Obdivuju Rafu, mám rád Rogerův servis, o kterým kdysi Tomáš říkal, že takovou variabilitu nikdy neviděl. Obdivuju všechny tři titány, to už se nikdy nevrátí.
Berdycha jsem viděl hrát v hale v Prostějově na taraflexu, kterej nesmyslně zakázali, že byl moc rychlej. Běhal mi mráz po zádech. To jen ukazuje, jak je tahle trojka výjimečná. Berdych Federera tuším šestkrát porazil, to už není náhoda, ale to jsem odbočil...
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:40Od: Stan_Borowitz
Je fakt, že ta televize hrozně klame. Akorát záběry z kamer na úrovní kurtu leccos napoví.

Ono to klame i z tribun, i když ne tolik. Jak rychle to tam lítá si člověk uvědomí, až když se postaví na druhou stranu kurtu. A to tam nemusí stát zrovna Djokovič, pro rekreanta úplně stačí divizní hráč...
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:31Od: smrk17
přesně tak
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:12Od: PetaM
Berdych by tež vlezl do prd.ele kde komu.
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:36Od: smrk17
Ale no tak, Peťo. Lepšího hráče dlouho mít nebudeme a nevím, že by si liboval v rozhovorech.
Ivan Lendl, Petr Korda, Tomáš Berdych
[ Reagovat ]
11.09.2021 13:18Od: Stan_Borowitz
Miloš Mečíř ještě, ten byl taky napůl náš...
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:54Od: paddy A v neděli bude Kaldoun? (clndr gs)
Podle očekávání starý dědek postoupil přes mladíka v životní formě. Rafinovaný trik s prohrou v přípravě opět vyšel. smile

I přes zlepšené stats na GS v průběhu posledních let Zverev jen potvrdil svou tragickou bilanci s top10, nyní 0:11
Ze Zvereva se pomalu stává taková děvka top10 tenistů. smile

Když mu nešel první servis tak z něj byl pouhý komparzista. A i kdyby postoupil do finále, tak by titul stejně nezískal. Složení finále se jevilo jako nejpravděpodobnější již turnajem.

V neděli Djokoviče čeká nejtěžší zápas kariéry. Mentální tlak bude OBROVSKÝ. Poslední krok bývá nejtěžší. Kromě Lavera se v Open éře až do letoška nikomu nepodařilo vyhrát ani první tři GS roku. A v dalších 50 letech je mizivá šance, že někdo bude ve stejné pozici jako nyní Djokovič.

Doba je výjimečná, užijte si to. Možná nás čeká i epická bitva na 5 setů.

Na závěr již tradiční pozdrav Sašovi na letiště smile
https://www.youtube.com/watch?v=gqlv40T9ag8&t=127s
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:05Od: Forehand
Len bláhový si mohol mysliet, ze hrac bez skalpu top10 na GS ten zapas moze vyhrat. Pat setov je prekvapujucich a len to ukazuje, ze Djokovic 2011 by toho sučasneho zožral aj s kopytami.
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:35Od: Nola
neverila som, ze to da, Sasha nie je ziadny no name hrac na harde, dokonca aj na antuke riadne zatapal d Artagnanovi v Parizi....o.i.ma skalpy vsetkych B3 hracov, brutal zapas, konecne som ten nocny nejako zhliadla
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:57Od: paddy
Takové fans Kozoroh v Djokolandu nechce. Tys nevěřila a já na to i vsadil smile smile smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:30Od: Herbert_Hoover
Zverev rozhodně nehrál v životní formě. Čekal jsem od něj upřímně více. Třeba, že vytěží z momentumu víc, než že dostane naloženo 6:2 po vítězném setu. A to klidně mohl i zazpívat kanárek. Bohužel Zvíře jako by v kritických chvílích zapomnělo na svou hru a najednou bylo bezradné. Nedokáže trefit první servis a vymýšlí kraviny obecně. Na grandslamech nejvíce labilní hráč první dvacítky. Novak zapnul když potřeboval, ale i od něj od základní čáry podprůměr dnes. Mentální gigant, servis šlapal, jinak neuchvátil. Ale pořád to stačí, protože Next Gen je na grandslamech za očekáváním. Pět setů docela klame a obecně mám pocit, že se tento zápas příliš nadhodnocuje.
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:39Od: blixa
No, "vytěží z momentumu", co si pod tím mám představit ? Momentum je výraz z finančnictví a používá se obecně k vyjádření síly trendu, razance či rychlosti pohybu kurzu. Neříkám, že Zverev nemůže vydělávat na nějakých kurzových operacích, ale co to má pak společného s tímhle zápasem ??? smilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:58Od: Herbert_Hoover
Ty se pohybuješ v tenisu prvně? To je běžný termín. Ale prudič blixa opět na scéně. smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:08Od: blixa
Prvně zrovna ne, jenom tak 40 let a v životě jsem se s tím termínem v tenise nesetkal, což samozřejmě může být moje chyba. Nějaká definice, to tento údajně "tenisový" termín znamená by byla ?
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:12Od: Herbert_Hoover
Na zahraničních fórech úplně běžná věc. Tak doslovný překlad do češtiny je spád. Tedy, že se očekává, že hráč, který vyhrál dejme tomu první set jako Zverev, je na koni, tak si přenese tuto pozitivní energii i do druhého setu a z toho prvního bude těžit. Jenže tento zápas byl ukázkovým příkladem, že Saša bohužel dokázal, jako by se set 1 a set 4 ani nikdy nestal. To z něj dělá zatím menšího hráče na GS, než jaký má potenciál.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:22Od: blixa
Díky, už jsem se vzdělal. On to není tenisový termín ale psychologický termín, asi by to mělo být řečeno celé, tedy "psychologické momentum", v podstatě jde o otrocký "nepřeklad" z angličtiny.
Tady si můžeš počíst: https://is.muni.cz/th/jd7zw/Petras_Vaclav_diplomka.pdf
Překládat to jako "spád" bych nedoporučoval smile, angličtina je kontextový jazyk, pár českých opisů v té diplomce je.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:47Od: Herbert_Hoover
Psychologický termín, jenž je však v tenise asi nejvíce užíván. Nebo je to možná tím, že já se zajímám o tenis nejvíce či snad pro onu těsnou provázanost tenisu coby komplexního individuálního sportu s psychologií. smile Propos v oné diplomce se píše v podstatě to, co jsem ti ve stručnosti napsal já.. "Základní myšlenkou těchto výzkumů je to, že po výhře je zvýšená
pravděpodobnost výhry budoucí, po prohře je naopak pravděpodobnější prohra." ...aneb jak jsem psal, Zverev hrál, jako by se první set ani čtvrtý set nikdy neuskutečnily, respektive jako by z nich nevzešel jako vítěz.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:49Od: Herbert_Hoover
Takže je vlastně Djoker GOAT i v tom, že štěpí psychologické předpoklady na drobné fragmenty. smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:54Od: Stan_Borowitz
Momentum je původně fyzikální veličina a česky znamená hybnost. Laicky něco jako setrvačnost, spád je taky ok. V přeneseném slova smyslu se používá v různých odvětvích lidské činnosti, i v tenisu, ale rozhodně bych ho neskloňoval "momentumu"...
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:59Od: Herbert_Hoover
Ano, spíše momenta. :-)
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:20Od: bIbec
musíš víc koukat na tenis s anglickým komentářem, blixo. Fakt je to běžný. Já to používám furt.

Ale vsadím, že i čeští komentátoři to říkaj běžně. Bych se divil, kdyby ne. Třeba sis toho prostě nevšimnul. Koukáš babám na zadky a nevěnuješ pozornost komentáří, je mi to jasnýsmilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:37Od: Mayo
Píšeš dobre blbče smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:40Od: blixa
Asi jo, fakt si ten výraz v souvislosti se sportem nevybavuju. smile Já dost často koukám bez komentáře, na jednom monitoru mám tenis či jiný sport a na druhém práci, tak možná proto.
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:45Od: Marduch
Pokud más v ignoru Forehanda, tak to nemůžeš znát :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:50Od: blixa
To mám kruciš ... zdá se, že o mnoho přicházím .... smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 11:58Od: sojka1
ja si tedy na "cisilka" nijak nepotrpim, ale momentum je jejich beznou soucasti, kdyz se podivas na statistiky, muzes si rozkliknout: OVERVIEW, MOMENTUM, STATS, INSIGHTS.... ;-)

https://www.usopen.org/en_US/scores/stats/1601.html
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:05Od: blixa
Njn, prostě nevzdělanec, na čísla se přiznám vůbec nekoukám, to už nestíhám. Já jsem žil v domnění, že ten termín souvisí jen s fyzikou a finančnictvím a ejhle, zase jsem za vola ... smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:46Od: Burrows
Fanousek Federera co? Asi nikdo jiny takhle znevazit vyhru Djokovice nedokaze. Zverev hral paradne, odehral za me nejlepsi grandslam kariery.
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:51Od: Nola
nie, je to fanusik Rafy
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:58Od: Herbert_Hoover
To je jen tím, že laťka u Saši na GS je položena hodně nízko, vždyť neporazil hráče top ten nikdy na GS.
[ Reagovat ]
11.09.2021 10:15Od: Herbert_Hoover
Jinak já vyzdvihuju, jak je Djoker mentálně pořád neprůstřelný a jak mu píše servis i to, že ty big pointy více či méně pořád má pod kontrolou. Dnes mu ale Saša k tomu pomohl, protože nedokázal přenést pozitivní aspekty své hry do dalšího setu bezprostředně po tom vítězném. Najednou zčistajasna přestal trefovat first serve a vymýšlel bláznoviny. Jinak před Novakem samozřejmě klobouk dolů, ale možná nejen mně přijde, že od baseline už to není taková diktatura jako dříve. V podstatě žasnul jsem nad jeho výkonem naposledy v souboji s Rafouna RG, tam všechna čest, zahrál ten zápas jako pánes ve všech ohledech.
[ Reagovat ]
12.09.2021 08:43Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
11.09.2021 08:35Od: panzer.dragon
Super, djok je jinde smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 08:33Od: No-le
Nejstarším finalistou od roku 2005, kdy Agassimu bylo 35? Ale Nolemu je 34...
[ Reagovat ]
11.09.2021 08:35Od: peRFect
Však je to srozumitelné :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 08:01Od: Mayo
Neverím, že Djoki nepovedal, že sa jednalo o najlepsi zápas kariéry smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:56Od: steve79
Nejvice na nem obdivuji jeho psychiku.
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:54Od: steve79
Djoko uzasny. Zverev hral v zivotni forme a presto to nestacilo.
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:49Od: Nenela
53 uderu ve vymene! To je fakt brutalni, hosi smekam
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:46Od: Nenela
Presne v tento titulek v rannich zpravach jsem doufala smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:48Od: com
za to pri pondelnim rannim titulku budes brecet, az vyhraje Medvedev smilesmile
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:51Od: Nenela
Kdepak, ja nebrecim. Ale uvidime, treba se to Nolemu povede
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:54Od: com
uz ted je dost namachrovanej, s kalendarnim GS by bylo s Djokovicem k nevydrzeni smilesmile Medvedev ho porazit proste musi smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 08:01Od: Mayo
Ty sa zobuď. Medvedev dostane naložené. Prehry Novaka Djokoviča na GS sa ešte dlho nedockas.
[ Reagovat ]
11.09.2021 08:30Od: com
v nedeli ocekavam od Djokovica totalni kolaps smilesmile Takovy prohravani 0:2 na sety a pak by se tam zas mohl rozcilovat a naslednej distanc by to chtelo smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:15Od: Roger_Federer
Krásný tenis
[ Reagovat ]
11.09.2021 06:57Od: SwissMaestro
And still the least popular player of all time:) Nemluvě a no name hráčích jenž musel cestou překonat když vynechám zraněného Rafu :)
[ Reagovat ]
11.09.2021 07:50Od: baggik
smile máš slušné komplexy.
[ Reagovat ]
11.09.2021 09:59Od: aape
Zraněný Rafa, to je jeho nové jméno? smile
Protože jinak už se o něm snad nikdo nezmiňuje
[ Reagovat ]
11.09.2021 12:55Od: Kozoroh
Na popularitu se časem zapomene, ale kalendářní GS (pokud se povede) bude znám navěky, resp. po celou dobu existence tenisu. smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 06:03Od: Anonym
mam rath money
[ Reagovat ]
11.09.2021 06:03Od: OneHandedBackhand
mam rath money
[ Reagovat ]
11.09.2021 05:45Od: OneHandedBackhand
sem tanecnik smile
[ Reagovat ]
11.09.2021 05:43Od: Mayo
Tak je to tu 3-2 ako som očakával.

Najťažšia prekážka za ním. Novak Djokovic (čítaj GOAT) to v nedeľu/pondelok v pohode dokončí. Medvedev bude rad za 1 set smile

Má potencial to zopakovat aj v budúcom roku.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist