Medveděv poprvé vyhrál pětisetový zápas a neprohrál už posedmnácté v řadě

  • AUSTRALIAN OPEN - Daniil Medveděv posedmé v kariéře absolvoval pětisetový zápas a poprvé ho dokázal přetavit ve vítězství. Dnes na Australian Open zdolal Srba Filipa Krajinoviče, byť ztratil vedení 2-0, a svou neporazitelnost prodloužil na sedmnáct utkání.
    13. 2., aktualizováno | Aktuality |  77 komentářů
    Daniil Medveděv (© AFP)Daniil Medveděv (© AFP) 
     

Daniil Medveděv vedl ve třetím kole Australian Open nad Filipem Krajinovičem už 2-0 na sety, ale poté ztratil koncentraci a jeho soupeř stav utkání srovnal.

Jeden z největších favoritů se však nenechal rozhodit, Srba nakonec dorazil 'kanárem' a po vítězství 6-3 6-3 4-6 3-6 6-0 protáhl svou neporazitelnost na 17 zápasů. Vyhrát pětisetové utkání dokázal až na sedmý pokus.

"Hrál neuvěřitelně, zejména ve čtvrtém setu," řekl Medveděv. "Pokusil jsem se trochu změnit postavení při returnu v páté sadě a pomohlo to," dodal čerstvě pětadvacetiletý Rus, jenž od loňského listopadu neprohrál. Postupně ovládl Masters v Paříži, londýnský Turnaj mistrů a před týdnem pomohl Rusku k triumf na ATP Cupu.



O čtvrtfinále, jímž by si finalista US Open 2019 Medveděv vylepšil maximum na Australian Open, si zahraje proti Mackenziemu McDonaldovi.Pětadvacetiletý Američan v Melbourne startuje díky chráněnému žebříčku a na skalpy Marca Cecchinata a Borny Čoriče navázal dnešním vítězstvím 7-6 6-1 6-4 nad Lloydem Harrisem z JAR.

Rafael Nadal na Australian Open neztratil set ani se třetím soupeřem a dál maximálně šetří bolavá záda, která ho trápila už před začátkem turnaje. Dnes porazil 7-5 6-3 7-5 Brita Camerona Norrieho a připsal si 16. výhru v řadě proti levorukým tenistům.

"Má za sebou už pár slušných zápasů, takže jsem věděl, že to bude hodně těžké. V úvodu setů jsem neproměňoval šance, takže se mi to trochu zkomplikovalo," konstatoval Nadal, jenž usiluje o rekordní 21. grandslamovou trofej.

V osmifinále španělský šampion z roku 2009 narazí na Fabia Fogniniho (h2h 12-4). 33letý Ital, který ve druhém kole přežil mečbol proti krajanu Carusovi, dnes přehrál 3-0 na sety domácí naději Alexe de Minaura a postupem do 4. kola Australian Open vyrovnal své maximum z let 2014, 2018 a 2020.

Světová desítka Matteo Berrettini při své premiéře ve třetím kole Australian Open zdolal navzdory bolestem v oblasti břišních svalů 7-6 7-6 7-6 Rusa Karena Chačanova a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 4-0. Zranění ho začalo limitovat v průběhu třetího setu.

"Jsem rád za vítězství, ale už na za ten závěr. Snad tam nemám nic natrženého. Cítil jsem to hlavně při servisu, musel jsem upravit záklon při nadhozu. Snažil jsme se hlavně dostat do výměny a zůstat silný psychicky," komentoval Berrettini.

Pokud se 24letý Ital dá zdravotně dohromady, zahraje si o své teprve druhé grandslamové čtvrtfinále s Stefanosem Tsitsipasem (h2h 0-2). Řecký tenista, jenž v předchozím kole přežil pětisetovou bitvu s domácím Thanasim Kokkinakisem, dnes pošetřil síly a nezkušeného Mikaela Ymera za hodinu a půl smetl 6-4 6-1 6-1.

• AUSTRALIAN OPEN 2021 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 80.000.000 australských dolarů
sobotní výsledky (13. 02. 2021)
• Dvouhra mužů - 3. kolo •
Nadal (2-Šp.) - Norrie (Brit.) 7-5 6-2 7-5
Medveděv (4-Rus.) - Krajinovič (28-Srb.) 6-3 6-3 4-6 3-6 6-0
Tsitsipas (5-Řec.) - M. Ymer (Švéd.) 6-4 6-1 6-1
Rubljov (7-Rus.) - F. López (Šp.) 7-5 6-2 6-3
Berrettini (9-It.) - Chačanov (19-Rus.) 7-6(1) 7-6(5) 7-6(5)
Fognini (16-It.) - De Minaur (21-Austr.) 6-4 6-3 6-4
Ruud (24-Nor.) - Albot (Mold.) 6-1 5-7 6-4 6-4
McDonald (USA) - Harris (JAR) 7-6(7) 6-1 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (77)
13.02.2021 17:50Od: Forehand
Austrália je posledný GS, ktory Nadal odohrá ako 34 ročný.

Kazdy dalsi bude mat 35 a viac.

Napriek tomu, ze velká trojka je stabilná, nikdy neviete, ktory vyhraný GS je práve ten posledný. Nikdy to tak cloveku nepride, ked vidi vitaza s poharom v ruke, ze to bolo naposledy.

Dufam, ze Rafa sa dostane do spicky (t.j. nevypadne skor ako v SF a s inym hracom, nez THIEM, Medvedev, Djokovic)

Za posledne 3-4 roky to je v podstate pravidlo. Sam Nadal by isto nerad ustupoval z pozicii.
[ Reagovat ]
13.02.2021 18:06Od: Nola
Rafa dnes hral solidne, citala som, ze ho chrbat uz nelimituje, dnes podaval slusne, rychlost podania tomu zodpovedala, vynechal ATP cup, aby sa zotavil a jeho partaci padali na AO ako hnile hrusky.... Busta a Autista sa obetovali pre blaho vyvoleneho, tak lovu zdar
[ Reagovat ]
13.02.2021 18:39Od: Forehand
Sa obetovali?...

Kolko zapasov ma za narodak Busta a kolko Nadal?..
[ Reagovat ]
13.02.2021 18:49Od: Nola
vsak sa nepaprc ako Kamiloss :D tvoje poznamka, kto kolko odohral zapasov za narodak je irevelantna, podmienky boli neporovnatelne, ci?
[ Reagovat ]
13.02.2021 18:44Od: SydneyOpen
u Federera už je velká pravděpodobnost že AO2018 byl jeho poslední GS. U Djokoviče a Nadala je otázka, ale zdravotně na tom nejsou vůbec dobře a poslední dobou často vyhrávají i díky tomu že se z nich soupeři podělají. Ono je klidně možné že Big3 už nikdy žádný GS nepřidá..
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:05Od: Forehand
Ano, teraz s odstupom času to je pravdepodobne, ze Federer skoncil s GS.

Ale po tom, co v Australii18 drzal v ramci 365 dni uz 3GS trofej v rukach to tak nevyzeralo.

Pri Nadalovi si to mozeme mysliet, ked zacne vyhravar RG s problémami. Zatial vyhrava jasne, ale pad moze prist z nicoho nic.
[ Reagovat ]
13.02.2021 18:49Od: peek
Je čas udělat Nadalovi pápá. A udělá to už ve čtvrtém kole italský manekýn.smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:35Od: Forehand
Italský manekýn urobil papá, vždy keď sa s tým nepočítalo. Pamätaj. To isté platí aj v prípade Kyrgiosa napríklad.

Keď prišla odveta a hateri boli natešení, Nadal si to vždy postrážil.
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:51Od: Nola
Gyrosa beriem ako velky talent, dnes skor ako hraca za konzolou, z nejakeho dovou mu novinarska obec dala zelenu, vcera mohol vyhrat, ak by nehral chutovecky pre divakov, stal sa z neho druhy Monfils, ale ten nikdy nedokazal porazl hracov B3, aj ked B3 odide do dochodku, neverim mu na GS, asi mu staci popularita, nie vysledky, jeho smola
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:54Od: Forehand
Kyrgios okrem jednej W. výhry s Nadalom v rokoch, kedy bol na W. Nadal extra slabý, veľa vody s TOP 10 hráčmi na GS taktiež neurobil..

Je talentovaný, ale zároveň trochu prehypovaný. Okrem servisu Nick nemá v podstate žiaden iný TOP 10 atribút. Pohyb, return, backhand vyslovene poslabší.
[ Reagovat ]
14.02.2021 00:40Od: Aussie
Ještě víc přirozeně talentovaný než Kyrgios je Thanasi Kokkinakis. Upozorňoval jsem na něho už před několika lety. Na neštěstí měl několik dlouhých period kdy byl zraněn, takže prakticky asi čtyři roky nehrál. Letos hodně prověřil Tsitsipase v 5 setech. Pokud tentokrát zůstane Thanasi zdravý, ještě o něm hodně uslyšíme!
[ Reagovat ]
13.02.2021 15:23Od: Nola
Fogna potesil smile, behal vonku, ale ze to bude tak hladke... uz na ATP Cupe hral solidne, forza Fogna
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:10Od: Pe3k off topic
Kamilos si zrušil účet? Osobně bych byl raději za old school gardu zdejších fanoušků Federera. smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:30Od: Frantz
Klid, o FFF dementy tvýho typu, tady nikdy nouze nebyla
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:35Od: Pe3k
Děkuji Františku za milý komentář. Můj den je hned plný smile tak zas někdy smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:31Od: Forehand
Manzelka mu ho zrušila.

Skoda ze nemas manzelku.
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:41Od: Pe3k
Já se původně ptal fakticky, opravdu jsem chtěl vědět, co ten Kamilos...odpověď od tebe a Franty samozřejmě žádné info nepřinesla smile
Když už nic, tak tvůj koment byl alespoň vtipný.
[ Reagovat ]
13.02.2021 15:11Od: gigin
Prej sázel live a nějak se mu vše vymklo z rukou...
[ Reagovat ]
13.02.2021 16:02Od: Pe3k
Díky, konečně někdo kdo umí odpovědět.
[ Reagovat ]
13.02.2021 16:11Od: gigin
Ale jako nevím, jestli je to pravda. Někdo to tu psal. Jako že sázel, to jo, ale co bylo pravým důvodem odchodu...
[ Reagovat ]
13.02.2021 16:26Od: DORSCH
to ze stavkoval,prezradil o sebe sam,zbytok bola ciste moja spekulacia,dufam ze chybna:)
[ Reagovat ]
13.02.2021 17:11Od: Forehand
Tak vsetci vieme, ze Kamil dlhodobo deklaroval, ze bol v pluse. Tak ako, ze prerastlo cez hlavu.

Kamil by predsa neklamal.
[ Reagovat ]
13.02.2021 15:01Od: Marduch
36 příspěvků denně, potřeboval pauzu smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 16:04Od: Pe3k
Ty jsi tu od kterého roku?
[ Reagovat ]
13.02.2021 16:19Od: Marduch
2012/2013
[ Reagovat ]
13.02.2021 17:11Od: Forehand
Rok, kedy zacal Petrik sledovat tenis.
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:34Od: Pe3k
Ten DC zápas Nadala proti ČR v roce 2004 jsi pamatuju, takže znám Rafu déle než ty smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 15:12Od: .vorlik.
Proč by sem chodil, když Roger nehraje?
Ale třeba se tu objeví. U chlapů jsou většinou první kola lehce předvídatelná, hodně zajímavý to začíná bejt od 3-4. kola.
[ Reagovat ]
13.02.2021 16:12Od: Ereinion
tohle je jeho blog na Tipsportu, poslední článek je "Selský rozum, aneb jak sázet a nezešílet" smile
https://www.tipsport.cz/blogy/detail/selsky-rozum-aneb-jak-sazet-a-nezesilet/26534
[ Reagovat ]
13.02.2021 18:00Od: Tomas_Smid_fan
To je týden zpátky. Že by zaspal AO? Možná zapomněl přihlašovací údajesmile
[ Reagovat ]
13.02.2021 18:44Od: Marduch
Zrušil si účet.
[ Reagovat ]
13.02.2021 22:49Od: Tomas_Smid_fan
Hmm, tak to je divný. Ještě před GS.smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:54Od: Aussie Situace v Melbourne.
Pro ty z vás, kteří sledujete statistiky a počty lidí nakažených onou věcí, kterou jsem se už téměř před rokem ve svých publikacích rozhodl zásadně nejmenovat (jméno jim dává sílu), může následující být možná trochu překvapivé. Zatímco v Česku bylo v pátek zaznamenáno 8782 nových případů nakažení, v Melbourne přibyl včera jeden (1) případ a to ke třinácti (13) které byly odhaleny den předtím. Tady v Queenslandu jsme neměli jediný případ už asi dva měsíce, jinde je to podobné, jen několik ojedinělých případů.
Takže celý ten cirkus s lockupem a zákazem diváků je tu kvůli 14 lidem, kteří se nakazili!
Nemyslíte, že je to absurdní? Já určitě ano!
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:55Od: Burrows
samozrejme, ze je, cely je to jen jeden velkej byznys
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:14Od: tommr
je to totální šílenství. S takovým přístupem se těch omezení nikdy nezbavíte. Smutnej fakt ale je, že spoustě lidí tohle vyhovuje. Politikům zachutnala neomezená moc a vyloženě si to buzerování lidí užívají. Jiní jsou na tom zase zainteresovaní finančně. A znám i lidi, kterým prostě vyhovuje, že nemusí chodit do práce nebo do školy ... smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:45Od: Forehand
Rafa dnes len priemerný.

Fandím mu cez 15 rokov, prehier som zazil habadej, aj takých, ktoré mrzeli aj o den neskor.

Najvacsie dno a beznádej vsak prinieslo USO16, kedy boli dve sezóny korunované bez GS totálnym fiaskom s Fognou a prehrou z 2:0 na sety. Myslim, ze Nadalova jedina GS prehra tohto typu.

Velmi nerád by som si to zopakoval, hoci Nadal posledný GS vyhral, tak ten pocit prehry nebude taký hlboký. Ak by to bolo aktuálne.

Pre Nadala dobra previerka, Fognini mu nesedi, trapil sa s nim aj sezóny, kedy vyhraval hladko s lepsimi hracmi.

Netesim sa na pondelok.
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:51Od: Burrows
ja mu fandim uz od doby, kdy hral jako mladik se stepankem na davis cupu

a souhlasi, bude to peklo v pondeli
podle me fognini dneska chtel hrat hlavne proto, ze chce hrat s nadalem

fognini nadala proveri daleko vic nez de minaur, ktery nema na jeho tenis absolutne zbrane
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:11Od: Forehand
Haha, tak to si mozeme podat ruky kamosko.

Ten zapas so Stepankom si pamatam, prvy Nadalov zapas, ktory memorujem.

Pamatam si, ze Spanieli nechali hviezdy doma a prisli s beckom a rozhodujuci zapas hral tento zasran.

No vela hodin pri jeho zapasoch som odvtedy stravil.
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:16Od: Pe3k
To zní sice pěkně, ale když si člověk uvědomí, že mnohem více hodin jsi strávil zde, kopáním do Rogera Federera, tak je všem hned jasné, co jsi zač smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:14Od: darek.vrana
A když ho tenkrát Jirka Novák horkotěžko udolal, kdo by řekl, že za 17 let to bude ještě pořád Nadalova jediná dc prohra.
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:36Od: Forehand
šialené. Úplne šialené :)
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:39Od: Pe3k
Kolik má těch DC utkání na trávě nebo v hale? Není jich většina z antuky?
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:55Od: Forehand
V Hale, hneď so Štepánkom rybár. v 17 rokoch. Kto to má, v tejto fáze kariéry, rozhodujúci bod s hráčom, ktorý v tom čase prežíval zlaté časy svojej kariéry.
[ Reagovat ]
13.02.2021 20:19Od: darek.vrana
Zlaté časy ještě ne, to se Radek teprve dral vzhůru.
[ Reagovat ]
13.02.2021 20:20Od: darek.vrana
To nevím, ale i kdyby to bylo jen na antuce, tak je to 17 let!
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:09Od: turista
To jsi nefandil Štěpánkovi ale tehdy neznamemu Nadalovi? Tak to snad ani nejsi Čech.
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:36Od: Forehand
Stepánkovi musia mať problém fandiť aj samotní Češi.
[ Reagovat ]
14.02.2021 01:07Od: turista
Proč? Pomohl České republice vyhrát 2 salátové mísy.
[ Reagovat ]
14.02.2021 02:13Od: Marduch
Nic proti jeho zásluham na svou DC, jsou výrazně a nesporné. Ale v DC najednou začal straaašně nadšeně reprezentovat až v momente svy kariery, když v singlu narazil na svůj strop a zacal jít dolů a tuším, když se zároveň začal prosazovat Berdych. Předtím bylo jeho působení v DC tristni, výsledky i pristupem. Nejdřív se mu tam pár let vůbec nedařilo a v momente, kdy začal jít nahoru v singlu, pro jistotu reprezentovat odmítal, prý kvuli neshodam se Sukem a když toho kvůli Stepankovi odvolali, tak s Navratilem. Ale nakonec za to prý nejvíc mohl Kaderka:)
[ Reagovat ]
14.02.2021 02:38Od: FulnekUltras
smile

a tipsovi prostředníček

tak si ho budu pamatovat a nezachrání to ani předvolební foto s jezevcem smile
[ Reagovat ]
15.02.2021 21:01Od: turista
No jo. To bylo holt nesportovní gesto. Tipsa hrál tehdy fakt dobře.
[ Reagovat ]
14.02.2021 08:46Od: Marduch
Každopádně verbalne je Stepec stále top:-)

https://www.idnes.cz/sport/tenis/radek-stepanek-rozhovor.A210212_224210_tenis_ald?zdroj=patro
[ Reagovat ]
15.02.2021 21:00Od: turista
No byly tam nějaké neshody s Cyrilem Sukem. Neznám podstatu těch sporů.
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:54Od: Paixx
S Fogninim prohrál v roce 2015, v roce 2016 vypadl s Poullim.

Ale ten point chápu. S Italem to byla poslední možnost jak udržet sérii alespoň jednoho GS v sezóně od roku 2005 (tedy prvního FO Rafy).
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:05Od: Pe3k
2015 nebo 2016 fakta nejsou něco s čím se Petržalka zdržuje smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:12Od: Forehand
Pravda, sorry..

Bol to marazmus, v kratkom slede tri ponizujuce porazky na GS, seria zakoncena tym najhorsim sposobom.
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:59Od: Davor1
Je celkom paradox, že aj keď už pred druhým týždňom je z turnaja na 90% vonku Djokovič a v pavúku vôbec nie je Federer, tak Nadalova cesta k titulu vyzerá ako mission impossible, aj keď cez 3 kolá prešiel ako nôž maslom.

OF Fognini, čo je pre Nadala jeden z najhorších matchupov v tejto fáze
ČF pravdepodobne Tsitsipas, semi Medveďev/Rublev a finále Zverev/Thiem

Ak by toto Nadal dal, tak v mojich očiach sa dostane pred Rogera v goat race :D
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:02Od: Burrows
ceka ho ted hodne slozitych zapasu, vsichni, co si jmenoval, na Nadala maji munici
[ Reagovat ]
13.02.2021 19:58Od: Forehand
Thiem s Nadalom prehral už niekoľko GS finále, v tomto konkrétnom zápase by som mu veril skôr Rafovi. Zverev, Tsitsipas môžu prekvapiť, ale sú o stupeň horší, než Thiem a Medvedev.
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:14Od: Forehand
Haha, to ti pripomeniem.

Na Tsitsipasa vie, fogna na best of five, stale verim Nadalovi. Medved dnes neisty a finale si uz postrazi :)
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:20Od: dako
Dnes to bolo slabšie. Na druhej strane Norrie nehral zle, vedel sa držať aj v dlhších výmenách a z BH hral nepríjemne plochšie údery s nízkym odskokom, to Rafa nemá rád. Celkom slušný mal aj prvý servis, vedel si s ním pomôcť.

Rafa sa posledné GS celkovo pomalšie rozbieha, asi už pochopil, že sa neoplatí hnať sa za každým fiftínom, ako keby išlo o život. Tie víťazstvá v úvodných kolách sú viac "profesorské".

Fognu som dnes nevidel, pravdepodobne hral dosť dobrý tenis. Na druhej strane, De Minaur sa po zápase vyjadril, že na tom psychicky nebol dobre, že tie podmienky pred turnajom s ním dosť zamávali a mal s tým problémy. Takže ten výsledok môže byť trocha skreslený. De Minaur bol dnes pravdepodobne do značnej miery odovzdaným súperom.

S Rafom to bude iný zápas. Uvidíme, ako to Fogna zvládne po fyzickej stránke, bol zranený, mal dlhšiu pauzu, sú to jeho prvé zápasy. Minule som videl fotku jeho chodidiel a členkov po zápase a vyzeralo to strašne, neskutočne opuchnuté. Po fyzickej stránke by mohol mať problém, hlavne, keď sa bude zápas predlžovať.

Verím Rafovi.
[ Reagovat ]
14.02.2021 01:10Od: turista
No před chvílí jsem dokoukal záznam Nadal Norrie. Hezký tenis. Rafa to měl pod kontrolou a soupeř se snažil i za nepříznivého stavu.
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:42Od: steve79
Jak je to letos s rychlosti kurtu. Mate nekdo nejaka zajimava data?
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:47Od: Pe3k
Data ne, ale všichni říkají, že nejrychlejší AO.
[ Reagovat ]
13.02.2021 12:53Od: Davor1
Nadal s Fogninim, to bude zaujímavé. Teda pokiaľ Fognini naviaže na ten dnešný výkon.

De Minaur dnes zase len potvrdil, že je to hráč hardových 250tkovych turnajov, na viac nemá a nikdy mať nebude. Pre top hráčov je to doslova len potrava, s tým jalovým pinkaním a WTA servisom. Fogna s ním doslova pozametal kurt na jeho domácom harde.
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:23Od: dappe
Souhlasím, jen je otázka, jak na tom bude Fognini fyzicky. Ve výměnách by mohl mít opravdu navrch.
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:51Od: Pe3k
Čekal jsem, že vyhraje Démon, že ho takto Fogna smete mě dost překvapilo. Těžko říct co od něj v příštím kole čekat, Rafa asi moc nadšený není, on raději kvalifikanty smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:54Od: Burrows
ja si myslim, ze rafovi je jedno, s kym hraje
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:02Od: Davor1
To určite nie, keby mal možnosť vybrať si medzi Fogninim v top forme a Minotaurom, tak nemá čo riešiť.
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:07Od: Pe3k
Jasně no, ty jako většina fandů Nadala tenisu vůbec nerozumíš smile
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:24Od: Burrows
tak pokud na zaklade jednoho komentare hodnotis neci znalost cehokoli, pak se s tebou nema moc smysl bavit
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:29Od: Pe3k
Ty si myslíš, že na losu nezáleží, takže s tebou se taky nemá cenu bavit?
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:36Od: Burrows
a kde sem napsal, ze na losu nezalezi?
ja sem jen napsal, ze je podle me rafovi jedno, kdo proti nemu nastoupi, on vzdy kouka na toho danyho soupere, nezajima ho los... samozrejme, ze kdyby si mel vybrat, tak vezme de minaura, ktery proste nema hru na to, aby ho porazil... ale to, ze dostal fogniniho pro nej jen znamena zmenu pripravy na zapas...
[ Reagovat ]
13.02.2021 14:44Od: Pe3k
Los ho zajímá.
[ Reagovat ]
13.02.2021 12:52Od: Ereinion Fognini
ten kurz 6 na něj jsem nějak nepochopil...
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:16Od: peek
Kolik jsi vyhrál?
[ Reagovat ]
13.02.2021 13:22Od: Ereinion
cca litr, vsadil jsem to spíš jen pocitově, že ten kurz je moc vysokej, jinak jsem ani jednoho nesledoval
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist