Thiem zdolal Nadala ve dvou tie-breacích a po pár hodinách mohl slavit postup

  • TURNAJ MISTRŮ - Dominic Thiem na Turnaji mistrů vyhrál i svůj druhý zápas ve dvou setech. Po Tsitsipasovi dnes zdolal po téměř dvou a půl hodinách boje 7-6 7-6 Španěla Rafaela Nadala a výsledek večerního zápasu mu pak dal jistotu postupu do semifinále už před závěrečným vystoupením ve skupině.
    17. 11., aktualizováno | Aktuality |  253 komentářů
    Dominic Thiem a Rafael Nadal (© AFP)Dominic Thiem a Rafael Nadal (© AFP) 
     
  • Profily hráčů

Loňský finalista Dominic Thiem a dvojnásobný finalista Rafael Nadal v neděli vstoupili do Turnaje mistrů výhrami a dnes je tak podle tradice čekal vzájemný souboj ve druhém kole bojů ve skupině. 

Thiem s Nadalem na sebe narazili už popatnácté, ale teprve potřetí na tvrdém povrchu a vůbec poprvé v hale. Naposledy letos ve čtvrtfinále Australian Open vyhrál 3-1 na sety o sedm let mladší Rakušan, když všechny sety získal v tie-breaku. 

A právě ve zkrácených hrách Thiem rozhodl i dnešní duel v londýnské O2 areně.

V prvním dějství se ani jeden z aktérů nedostal k brejkbolu. V tie-breaku byl dlouho v vedení Nadal, jenže za stavu 5-2 dvakrát po sobě prohrál výměnu po svém servisu, za stavů 6-5 a 7-6 nevyužil setbol a naopak Thiem proměnil hned svou první příležitost. 

Ve druhém setu se Nadalovi povedl první brejk na 4-3, ovšem vzápětí také on poprvé neudržel podání a navíc za stavu 4-5 a 0-40 musel odvracet tři mečboly v řadě. Se všemi si sice poradil, ale ve zkrácené hře si třetí sadu vynutit nedokázal.


"Tohle byl určitě jeden z nejlepších zápasů, co jsem kdy odehrál. Vážně skvělý zápas. Od prvního míčku až po poslední," řekl Thiem. "Ale po pravdě řečeno jsem měl štěstí, že jsem vyhrál první set," uznal.

Měl také radost, že krajanům alespoň pozvedl náladu po dnešním zpřísnění opatření proti šíření koronaviru. "Doufám, že doma si to lidé aspoň trochu užili. A na chvíli zapomněli na těžké časy, které teď prožíváme," dodal.

Oba tenisté měli velmi dobrý poměr vítězných úderů oproti nevynuceným chybám. Thiem 37-22, Nadal 25-16.

"Oba jsme hráli na hodně vysoké úrovni. Ale zasloužil si vyhrát, protože v některých klíčových chvílích hrál trochu líp. Rozhodlo jen pár detailů. Ale ani já nehrál zle, proto z toho nemám špatný pocit," řekl vítěz 20 grandslamů a třináctinásobný šampion antukového Roland Garros.



Thiem odehrál proti Nadalovi devět tie-breaků a sedm z nich vyhrál. Zápasovou bilanci snížil na 6-9, když poprvé proti Nadalovi vyhrál dva duely po sobě.

Thiem, jenž cestou do loňského finále porazil Novaka Djokoviče či Rogera Federera, už má jistotu 1. místa ve skupině. Dala mu jí večerní výhra obhájce titulu Stefanose Tsitsipase nad ruským debutantem Andrejem Rubljovem

Nadal, jehož maximem na Turnaji mistrů jsou finále z let 2010 a 2013, ve čtvrtek svede s Tsitsipasem přímý souboj o 2. místo ve skupině a postup do semifinále. Třiadvacetiletý Rubljov je před zápasem s Thiemem bez šance na postup..

• TURNAJ MISTRŮ 2020 •
Londýn / Velká Británie, tv. povrch / hala, 5.700.000 eur
úterní výsledky (17. 11. 2020)
• Dvouhra •
Skupina Londýn 2020
Thiem (3-Rak.) - Nadal (2-Šp.) 7-6(7) 7-6(4)
Tsitsipas (5-Řec.) - Rubljov (7-Rus.) 6-1 4-6 7-6(6)
Pořadí skupin
• Čtyřhra •
Skupina Mikea Bryana
Krawietz/Mies (3-Něm.) - Kubot/Melo (8-Pol./Braz.) 6-2 7-6(5)
Koolhof/Mektič (5-Niz./Chorv.) - Ram/Salisbury (2-USA/Brit.) 7-6(5) 6-0
Pořadí skupin
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (253)
17.11.2020 23:17Od: Smazaný účet
toto na Nadala stacit nebude
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:24Od: Kamilos88
Bude.

Rublev je pro Tsitsipase špatný matchup. Stefan byl světový vždy do stavu 30:0 na returnu, pak se složil a 4x se vyhodil.

Nadal ho naposledy porazil, muže být v klidu, nemá nic na bedrech.

Věřím, ze s Rafou to bude úplně jiný zapas
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:16Od: Patik
Tak toto bolo napínavé ako guma na trenkách..a som rád že to Tsitsipas uhral..Rublev mi skrátka nesedí nech sa ale nehnevá namňa(ja som občas strašne neprajný človek)..aj keď je v tenise všetko možné grék tu má myslím že ďaleko väčší potenciál než Rublev..ale aj jeho čas príde..
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:25Od: Kamilos88
Rublev by hlavně na TM v normální sezóně v životě nebyl. Je to one trick ponny: psychopat.
[ Reagovat ]
18.11.2020 02:15Od: Amputace
Ty vole, Rafa klidně mohl vyhrát i s Thiemem, tak už se s těmi svými rádoby odbornými kecy uklidni. Dva a půl setu ti trnulo v prde.li a držel jsi radši hubu. Jenom, co Rafa prohrál, máš plnou hubu keců. Pro celý TP by byl strop radosti, kdyby ses sbalil a šel už s těmi svými přemoudřelými kydy do prd.ele. Nezajímá to ani lidi z tvého vlastního tábora. Už si to konečně uvědom. Neděláš dobrou reklamu ani Rogerovi.
[ Reagovat ]
18.11.2020 02:16Od: Amputace
Sorry, měla to být reakce na jiný z těch tvých sran.ců, ale to snad chápeš..
[ Reagovat ]
18.11.2020 08:32Od: Kamilos88
Čus pošuk. Naopak, já jsem 2 hodiny byl s rodinou na návštěve, pak jsem si přezul kola u auta a sledoval jsem výsledek na livescore.

Zatímco ty jsi řešil co dělám ve volném čase, celý den u PC.

Dej si pauzu, leze ti to na mozek.
[ Reagovat ]
18.11.2020 10:32Od: Forehand
Od 17:00 si tu bol nalepený este tri hodiny po zapase s reakčným časom na prispevky okolo 1min. Ty karikatúra tenisového fanusika :)
[ Reagovat ]
18.11.2020 11:23Od: Kamilos88
Ovšem, už byla tma, to se na hory nechodí. Ale bys musel někdy vylézt z garsonky.

Karikatura mi říká karikaturo. Kam to napsat.
[ Reagovat ]
18.11.2020 14:28Od: Forehand
Napis to na TP, na tvoj strom zivota. Ty socka..:)
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:09Od: annah
Teda dát dvojchybu na mečbolu, to nas.re. O tom se bude Rublovi ještě dlouho zdát! Ale díky bohu! Tsitsi to urval. Hlavně teda díky té DF.
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:12Od: FulnekUltras
Cipísek ještě musí hodně chleba zjest - a Rafu zdolat. Ale hlavně že rusáček dostal na pérdel, viď ? ;-)
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:14Od: Kamilos88
Spíše podle mě potřeboval takový zapas, který ho nahecuje. Prohrál toho těsně letos hodně.

Nadala smaže dle mého 2:0
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:15Od: annah
Úplně přesně! Navíc Řeka mám celkem ráda. I když v roce 2018 na AO jsem na něj měla teda dost vztek... :-)
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:18Od: FulnekUltras
Tak dneska aspoň nějaká radost, no. ;-) Teď se ještě pomodlit k Vašíkovi, pak s Martou, vyčurat a spát. ;-)
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:26Od: annah
Modlit se nebudu, ale odpoledne jsem si byla zacinkat klíči a zapálit svíčku. A pozdravit Václava aspoň na fotce. To zas jo. Největší svátní svátek je třeba si připomenout. Byla to tenkrát veliká radost. Skoro největší v životě. Jako by člověk byl dlouho pod vodou, a najednou se mohl konečně poprvé nadechnout. :-))
[ Reagovat ]
18.11.2020 00:08Od: FulnekUltras
jak říkal už Marx, všechno se furt vyvíjí a nikdo to nezastaví... ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=Dtq7LvF9Ae8

https://www.youtube.com/watch?v=EGGpUNdQemY
[ Reagovat ]
18.11.2020 12:12Od: turista
Já jsem si byl zaběhat v lese. Zrušili nám turistické pochody a běžecké závody. Oblíbený Večerní běh městem Čelákovice se poprvé od roku 1975 nekonal. Profíci holt soutěžit můžou, amatéři a veteráni ne.
[ Reagovat ]
18.11.2020 13:56Od: ttopi
Profíci se pravidelně testují, to je celá pointa.
[ Reagovat ]
18.11.2020 13:59Od: Fandina
Amatéři nemají sport jako zaměstnání, zdroj obživy. To je ten podstatný rozdíl.
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:18Od: Patik
to urobila tá dlhá výmena predtým..bol neoddýchnutý a nevydýchnutý..mal chvílu počkať vydýchnuť odfúknuť si sústrediť sa nato dopriať si čas keď aj na warning..
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:20Od: annah
Naštěstí to neudělal. :-)) Viděla jsem jen třetí set a většinu času mi Rublev připadal o něco lepší a aktivnější než Tsitsi.
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:40Od: Patik
Mne sa zdal že Tsitsipas bol mierne lepší po väčšinu zápasu len niektoré tie gemy nevedel dotiahnuť dokonca..Rublev sa držal zubami nechtami..ale hral dobre aj on a mohol vyhrať..
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:08Od: Kamilos88
Těžko hledat příčinu ale Tsitsipas se strasne bal vyhrát dnes. Možná to bylo Rublevem, kdo vi.
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:53Od: Forehand
Prosím vás ten Rublov.

On sa vždy o zápase dozvie na poslednú chvíľu, že vezme len prvé tričko, ktoré vytiahne zo skrine?

Strašný outfit, chudobný príbuzný bohatých chlapcov.
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:57Od: Nola
je to Rus, chapes? vacsina sponzorov podporuje hracov, ktori nepochadzaju z vychodneho bloku, pamatam ako Adidas ukoncil zmluvu s Novakom a uprednostnili Andyho trebars....
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:05Od: Forehand
Ale no.

Sa pozri akých sponzorov má Sharapova, alebo Azarenka.

Safin mal tiež fajn handry, Khachanovov outfit je dlhodobo okej, atd.
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:11Od: Nola
ty si fakt mimo, Masha mala vlastne outfity, Vika nosila a nosi uniformu ako vsetky ostatne hracky, Masha bola vzdy niekde inde ako ostatne hracky, hadaj cim to je? sice Ruska, ale vyhrala Wimbledon ako tinedzer, ma karierny GS + velmi dobre vyzerala....
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:30Od: Forehand
Trošku si sa prejedla tej politiky a zašvitorilo ti na kešeni bejbe.

Rublov má vyťahané vybledlé tričko, také, že by som si s ním ani zarosené okuliare neutrel. A ty vravíš, že preto, že je Rus. Koľko máš rokov Nolka, prepáč, takto negentlemnsky. Snáď nie si mladý človek, preboha.
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:15Od: EllNino
To je kolekce Nike, stejné oblečení má Sinner :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:21Od: Nola
neries, zabudol vol, ze telatom bol....
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:38Od: Forehand
Kolega El Nino ti nenápadne naznačil, že to asi nebude pôvodom účastníka.

Alebo aj Sinner je pôvodomom z Novosibirska?
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:18Od: annah
Bude to spíš osobním vkusem. Takový Rafa nebo Wawrinka Rusáci nejsou, a v jakých hrůzách se občas na kurtu dokážou objevit...
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:20Od: Mayo
Býkov outfit pre tohtoročné halové turnaje sú podľa mna strop smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:29Od: annah
To jo. Oblečení, v kterém Rafa teď hraje, je mimořádně povedené. Líbí se mi moc.
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:20Od: Mayo
Ale FO bola hrôza smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:21Od: Nola
to urcite nie, Rafa ma u Nike vlastnu kolekciu a vsetci ostatni nosia rovnake uniformy.....
[ Reagovat ]
17.11.2020 23:21Od: EllNino
vždyť to nezáleží vůbec na nich ... než začneš prskat, tak si zjisti, jaké mají sponzory atd :)
[ Reagovat ]
18.11.2020 00:10Od: Fandina
Vůbec nejde o vkus, ale o to, co jim našije firma, s kterou mají smlouvu.
[ Reagovat ]
18.11.2020 10:14Od: annah
Opravdu je to tak, že firma určuje, co bude mít který "její" hráč na sobě? Doteď jsem si myslela, že výrobce (Nike, Adidas atd.) připraví pro sezonu kolekci několika variant oblečení a "její" hráč si pak vybere, co mu sedí, v čem se cítí dobře.
Třeba oblečení od Nike nosí na tour víc hráčů a nemají všichni stejná trika.
[ Reagovat ]
18.11.2020 13:30Od: Fandina
Ten, kdo má smlouvu, tak je to tak, že dostane kolekci a tu nosí po určenou dobu. Pak zase dostane další a zase jí nosí po tu určenou dobu. Tohle se mění čtyřikrát do roka. Na Wimbledon je potom bílá. Ale pokud chce hráč mít smlouvu, tak musí tohle dodržovat. Kolekci a dobu, po kterou jí má nosit. Jinak by porušil smlouvu.

Jinak je pochopitelné, že když Nike Adidas a další firmy neustále mění kolekce, tak že některé se víc líbí a některá třeba ne. Ale v podstatě je to tak, že hráč si nevybírá.
[ Reagovat ]
18.11.2020 13:37Od: Fandina
Ten, kdo nemá smlouvu, tak samozřejmě nosí co chce a tam se dá mluvit o vkusu. Jinak jsou vázáni tím, co dostanou. Pamatuji jak asi před dvěma lety ušila Nike průstvitné oblečení na Wimbledon a nasmlouvané hráčky to nechtěly nosit, tak to Nike předělávalo. Ale jinak jsem neslyšela, že by si někdo stěžoval.
[ Reagovat ]
18.11.2020 14:26Od: Patik
sponzori ktorí obliekajú svojích športovcov majú svoje katalógy z ktorých si hráči pred turnajom vyberajú alebo si môžu zostaviť svoj odev s návrhom a farbami podľa predstáv..po vzájomnej dohode..rovnako ako s raketami ti nemôžu prikázať s akou raketou budeš hrať ..po dohode si ju môžeš upravovať ako chceš ty..povinnosťou je vždy len značka..preto si trebárs Rafa upravuje raketu tak ako si upravuje..a tie outfity bez rukávou mu neprikazuje Nike..aspoň teda takéto informácie mám ja..
[ Reagovat ]
18.11.2020 14:31Od: Patik
plus teda niektorí si svoj odev po návrhu dávajú šiť namieru..vyberajú typ látky goliere bez golierov..ktorý im je pohodlný vzhľadom na ich potenie rovnako ako topánky kde si môžu navyše pridávať čísla titulov značky a podobne..
[ Reagovat ]
18.11.2020 15:06Od: Fandina
To je nesmysl. Je to jak jsem psala já. Pošlou ti kolekci na část roku a tu nosíš.
[ Reagovat ]
18.11.2020 15:18Od: annah
Proč ale pak mají různí hráči na jednom turnaji rozdílné oblečení- byť od stejné značky?
[ Reagovat ]
18.11.2020 15:25Od: Fandina
To co píšu se týká smlouvy. Je to komerční záměr, pořád dělat nové a nové kolekce, aby se to prodávalo. Proto to firmy chtějí mít pod kontrolou a zavazují si tak ty, se kterými mají smlouvu. Našijí kolekci, která má třeba dvojí barvu a je zaměnitelná, nebo triko a tílko a to jim pošlou. Cca na čtvrt roku a pořád se to tak opakuje. Ten kdo má smlouvu, to takhle má.
[ Reagovat ]
18.11.2020 15:28Od: RF46
Neni dulezity jak hrajes, dulezity je jak u toho vypadas...jo, tohle sme rikali na hokeji smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 15:30Od: Fandina
Když dobře hraješ, tak za to co nosíš bereš větší prachy.
[ Reagovat ]
18.11.2020 15:52Od: annah
Asi se hráčům vyplatí uzavřít smlouvu s výrobcem, protože pak mají oblečení zadarmo, že?
[ Reagovat ]
18.11.2020 16:43Od: Fandina
Já myslela, že je to každému jasné, že když má tenista smlouvu na oblečení, tak mu ho firma dodává a těm nejlepším ještě k tomu balík prachů za to, že právě nosí jejich značku.

A samozřejmě si jednotlivé firmy pak nárokují na nasmlouvané tenisty svoje požadavky. Nesmí si vzít jinou značku, musí nosit to, co mu je dodáno na určité období atd..
[ Reagovat ]
18.11.2020 21:12Od: annah
No jo, tak to měl Rubl zrovna smůlu, že vyfasoval tak škaredé triko.
[ Reagovat ]
18.11.2020 21:28Od: Fandina
Je to fuk. Někomu se líbí, jinému ne. Mně se třeba líbila hodně barevná kolekce Nike, kterou nedávno kde kdo nosil. Jiní ji pomluvili. Ale jinak je to jedno, kdo co nosí, pokud to není nějak urážlivé, nebo to nedře nebo nesedí. Každému se líbí něco jiného.
[ Reagovat ]
18.11.2020 23:55Od: annah
Tak to je jasné. Mně se třeba líbil dnešní Noleho outfit, protože miluju modrou barvu. Akorát mi připadalo, že by triko i kalhoty potřeboval o něco větší. Měl to na sobě nějak obtažené.
[ Reagovat ]
19.11.2020 00:08Od: Patik
Ja tomu neverím teda videl som ako sa top hráči pohybovali v oblasti outfitov..či Rafa alebo Roger obaja si zostavovali svoje outfity..Rogera som dokonca videl zasypaného brožúrami s rôznymi vzorkami..a Rafu tiež keď prechádzal ešte z tých trištvrťákov na športové kraťasy..a krajšie návrhy..čo som teda videl ?
[ Reagovat ]
19.11.2020 00:12Od: Patik
?We also wanted to give our players the chance to be who they want to be and wear what they want, what they feel comfortable competing in,
[ Reagovat ]
19.11.2020 11:04Od: Krisboy
Nejhorší outfit má Koolhof. Něco mezi pyžamem a ubrusem.
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:47Od: Smazaný účet
Tsitsipas hned jak pride sanca na brejk tak totalne iny hrac ,uplne mimo
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:47Od: Kamilos88
Spadne o 300 příček dolu
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:40Od: Kamilos88
Tsitsipas to nechce, skolacke chyby děla, je totálně složený. Já se nedivim po těch failech z letošní sezóny
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:34Od: Nola
preco to tam obaja mlatia na to najvacsie riziko? sice to super vyzera, ale ja nie som velmi fanusikom Hit or Miss, takymto stylom sa vacsinou GS nevyhravaju, uz sa to sice stalo, ale to nie je cesta
[ Reagovat ]
17.11.2020 21:52Od: paddy (Rublikovy) kostky jsou vrženy
pronesl Caesar, když překročil řeku Rublikon

wiki: označení stavu či situace, kdy je už vše rozhodnuto smile smile smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 21:45Od: paddy Rublev má smůlu
že na TM nehrají Norrie, Humbert nebo Evans jako na 500, které vyhrál
jinak by vyhrál i TM smile smile smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:07Od: EllNino
škoda, že teda vy set :D
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:08Od: Kamilos88
Tsitsipas prohrál set. Rublev nic nevyhrál, je nulový, zapas je jenom o Štefovi
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:11Od: Patik
Tiež si myslím že sa to točí celé okolo gréka..
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:15Od: Kamilos88
Tsitsipas potřebuje nutné vyhrát. Je mentálně na dne
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:25Od: EllNino
jsem na to zvědav
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:27Od: Patik
Tsitsipas má navrch..je lepší celý zápas..tlačí ho má brejky ale Rublev je ako kamienok v topánke..toto nemôže vyhrať..dúfam že nie..
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:32Od: Kamilos88
Rublev má šílené štěstí nic více
[ Reagovat ]
17.11.2020 21:28Od: Patik
Tsitsipas vyzerá byť v poriadku..a s Rafom si teda zahrá o postup zo skupiny či nie ? ak áno tak takto hrajúci Stefanos by mohol by pre Rafu snáď ešte horším súperom než Dominic..
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:58Od: duhove_hovinko
Rafa moc hezky dnes....ale Thiem na něj postupně umí víc a víc. Uvidíme příští rok co antuka. Teď večer Tsitsipas. Když to nepodělá hlavou, přece jenom první zápas prohrál.

Jinak zdravím po dlouhé době to slovačisko zaslepené :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:29Od: RF46
Ale hral pekne, libil se mi. Ten BH hlavne.
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:24Od: RF46
Rafa dle predpokladu rupnul a slovacek kope kolem sebe..nic se nedeje, tak prohral no! To se stane jeste mnohokrat!
[ Reagovat ]
17.11.2020 21:26Od: Kamilos88
Fanoušci Nadala v životě neuměli prohravat. Nejdříve tady dva měsíce dehonestuji haly, když Rafa hraje, tak komentují každý fifteen jakoby šlo o GOAT titul a když prohraje, tak brečí.

Banda tupych decek.
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:20Od: Forehand
Fakt nic ve zlém...Nejsi, nedej Bože, třeba nějak indisponován? Myslím třeba pohybově nebo tak něco, mentálně to je OK! Víš, chodím sem na TP už docela dlouho, ale nepamatuji nikoho, kdo by zde měl tolik postů, denně, skoro u každého článečku...Nechápej mě špatně, ale příjde mi, že jsi fakt někde násilím zavřený v nějaké cimře, okolo nohou řetěz, před sebou jen stůl a pod ním PC, popř. NTB...Hele, pokud to bude nutné, dalo by se tam poslat nějaké komandosmile Já chápu, máš rád tenis a všechny ty pálky a míčky, ale to my všichni a proto si, tak nějak skromně, myslím, že u Tebe už to je, poněkud, za hranou-aspoň tedy mého chápání. Nic proti, rád si Tvoje "souboje" s Forhendem&spol. přečtu, prostě řídím, čtu, fandím...Ale říkám si, že to všechno přece není jen o TP a připadá mi, že jsi snad úplně posedlý! Třeba mi fakt něco uniká, to víš, když jsem bez Kourose, jsem jen poloviční chlap, tzn. i s polovičním mozečkemsmile V čem to tedy vězí?

Brixner
----

Skoro 3hod po zapase a táto hysterka je tu stále nalepená s prispevkom snad kazdych 5 minut. Je toto normálne?..

Slusna diagnozka, tvl.

Dnes večer sa pomodlime za Kamilove duševné zdravie, priatelia.
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:22Od: Kamilos88
Kapesnicek?

Rafa prohrál, tvůj den skončil. Zumpa z Petrzalky :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:26Od: Forehand
2 min, reakcia?...

Čo sa tak vlečeš, prosim ta?
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:01Od: Franky
zumpa zalez do diery rafa nikdy TM nevyhra ani keby to hral ako jediny turnaj v roku nema na to...v 8 najlepsich na to nema a v hale uz vobec nie
[ Reagovat ]
17.11.2020 22:54Od: Forehand
Hello atlét, mentálny atlét..Ako ide život ty neborák?
[ Reagovat ]
18.11.2020 01:20Od: Franky
hned lepsie ked vidim ako tvoj idol dostava nasekane
[ Reagovat ]
18.11.2020 08:37Od: Kamilos88
Já z něj a z ampultace úplně chčiju.

Dva týdny před TM tady glosují, že TM je vlastně turnaj k h0vnu, bez významu a jakmile hraje Nadal, tak sledují a komentují každý fifteen.

A ve finále osočí z fanatismu někoho jiného.

Chocholoušek by je vzal bez pohovoru, rovnou do pokoje. smile
[ Reagovat ]
18.11.2020 16:10Od: Amputace
Já jsem sice celou dobu psal o Paříži, ne o TM, ale... Víš co, u tebe už bych považoval prakticky za zázrak, kdybys nenapsal nějakou picovinu.
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:03Od: peggy
Rafa dnes hrál velmi dobře,nevim to co dokáže hrat bez problémů,tak toto.Na normální vítězství měl.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:08Od: Kamilos88
Asi jsem nikdy neviděl hrát Rafu v hale tak dobre. Ani tak to nestacilo ani na set.

Konkurence světová, aby postoupil ze skupiny, stefan měl Thiema na lopate/
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:08Od: gigin Fun stat
Dominic Thiem is the second player to ever win 5 consecutive TBs against Rafa Nadal.

The first one was Roger Federer (Wimbledon 2007 - Hamburg 2008 - Wimbledon 2008)
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:10Od: gigin
Domi becomes just the second man to have beaten Federer, Djokovic and Nadal at the Wtf.
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:20Od: Kamilos88
Nezájem

Statistika pro ovce
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:30Od: gigin
Just for fun...
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:12Od: Forehand
Kyrgios vyhral tiez 5.
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:17Od: gigin
Za sebou? Nevím, jsem to nezkoumal, je to možné :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:23Od: Forehand
Hej hej
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:28Od: gigin
Tak díky za info a opravu :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:37Od: Forehand
Vsetko v poriadku. Predpokladám, ze sa v tom nehrabali detailne a tieto stats sa asi nevedú.
[ Reagovat ]
18.11.2020 05:50Od: Herbert_Hoover
Kyrgios vyhrál pět TB proti Rafovi v jednom zápase. Nick Norris
[ Reagovat ]
18.11.2020 07:37Od: Forehand
Kyrgios je ale jediny, ktory vyhral tych 5 TB na troch roznych povrchoch.

Goat.
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:07Od: RF46
Myslim, ze nikdo necekal vyhru Rafy a nakonec 2x TB. Jen si trosku za posledni tri zapasy zhorsil stats ale to by bylo divny, kdyby to tak nebylo. Jakej byl kurz?
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:58Od: Herbert_Hoover
Jsem ze zápasu zklamaný. Hráč může hrát dobře jak chce, když big pointy nedá. Pro hráče Rafova kalibru a zkušeností je to až ostuda při vším respektu k Thiemovi. Mít však double break v TB a nedat to..pak prohrát servis jak junek když ho konečně pracně získal..a to ho zatím na TM dost zdobil. Jestli mu proti Tsitsipasovi uteče postup tak to bude velká tragédie v kontextu předváděné hry i loňské smůly. Rafovi jsem dnes věřil na výhru a dlouho to tak i vypadalo..smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:35Od: paddy Big 3 Tiebreak stats - career H2H
víceméně je to hod mincí

Djo 23-21 52%
Nad 20-19 51%
Fed 23-26 47%

Djo-Fed 15-12
Nad-Djo 9-8
Fed-Nad 11-11
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:33Od: Kamilos88 Slovenský týden v Lidlu
Když nakoupite za 10 eur, tak Vám Forehand posle výpis z účtu smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:59Od: Pe3k
Fandové Rafy jsou ubrecene děcka. Nevím čím si Rafa zasloužil takovou trash fan base smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 20:18Od: Kamilos88
Strašná Škoda. Oni za deset let nepriznali prohru. Club zero
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:30Od: Krisboy Dominic
Easy money smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:55Od: raduz
Dnes mě bavil fakt,že komentátor má Nadala rád asi tak jako já.Tedy jako osinu v řiti.Dnes jsem viděl po dlouhé době tenisový zápas,konkrétně 2set.Nadal prohrát neměl,byl lepší,variabilnější.Thiem se mně nelíbí,hraje silově,často bez myšlenky,return šílenej,bomby do středu kurtu,zkrátka nic extra.Tsitsipas nebo Medvěděv mně přijdou daleko zajímavější.A když bomby,tak z kurtu ven a hotovo.Soderling a Delpo už nám to bohužel neukáží.Federerovi se vyčítá,že zápolil se slabými hráči.Já si to však nemyslím.Hewitt,Nalbandian,RoddicK,Safin,ti všichni byli velmi zajímavými hráči, podobně jako třeba Agassi lehce za zenitem.Thiem lepší podle mě není,byť jsem mu dnes fandil.Celé to vyhraje Novak Djokovič beztak.Z touto bezmyšlenkovou hrou ho Thiem neporazí ani náhodou...
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:59Od: gigin
Thiem hraje super úhly.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:01Od: Nola
:D ty mi prides ako naklonovany turista, Dominic vlani porazil na TM Federera aj Djokovica, a celkom v pohode mu stacil na to jeho silovy tenis bez napadu :DDD
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:03Od: raduz Re: d
Thiem dnes žádné uhly nehrál,Nadal ano.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:09Od: Nola
Dominic si uz veri na B3 a poraza ich, musime sa s tym zmierit, Rafa bol lepsim hracom na servise, ale v dolezitych chvilach zial zlyhal, skvele odvratil 3 SP v poslednej hre v 2.sete, ale v TB hlavne v uvodnom sete to nejak v hlave nedal, inac si to vysvetlit nedokazem, ale, ze Dom nehral uhly je totalne blbost.....
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:10Od: Tomas_Smid_fan
Dneska Dom z nějakého důvodu neměl to správné tenisové myšlení, ale i tak dokázal trochu se štěstím vyhrát.
Myslím, že mu hlava často funguje líp než dneska a snad to v dalších zápasech potvrdí. Domovi by už snad postup uniknout neměl.
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:12Od: Mantra
hrál, koncovka byla ukázková, tam to vyhrál právě tlakem a měl určitě procentulně výrazně víc winnerů, takže vyhrál útokem, nikoli pasivní hrou na střed,,
[ Reagovat ]
17.11.2020 21:32Od: Nenela
hral brutalni uhly, nadal jich hromadu nezreturnoval
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:03Od: aape
smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:11Od: raduz
Djokovič to odchodil,Federer už cca
3roky kromě Wimbledonu není schopen vyhrát cca 3 zápasy po sobě a na TM to platí tím spíše.Toto bych nebral jako bernou minci.Na pomalých površích Thiem hraje zajímavé uhly,na površích rychlejších spolehá jen na sílu uderu.Nadal hrál dnes variabilnější tenis,což jsem nečekal.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:15Od: Nola
ano, Rafa dnes hral skvele, davno som ho nevidela hrat v hale ako dnes, ale Djokovic a Federer urcite neodchodili tie zapasy, Djokovic vlani bojoval o NO1 a Federer snad ziadny zapas nikdy neodchodil, Dominic im nesedi, ma ich precitanych, to je cele
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:14Od: Patik
Ja si myslím že práve Dom je ten ktorý sádza kvalitné uhly minimálne proti Rafovi..top spiny a inside outy von z kurtu tým sa môže Thiem pýšiť.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:31Od: Kamilos88
Nadal byl určitě zraněný
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:28Od: Nola
az teraz citam posledne riadky, to myslis vazne, ze to moze vyhrat cele Novak :D, ma 2. servismanov v skupine, budem stastna ak porazi aspon jedneho z nich.....
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:46Od: dappe
To nemohl myslet vážně, vítězství Djokoviče by byl doslova šok.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:59Od: Nola
co tym autor prispevku chcel naznacit? Novak vyhral tento turnaj 5 x, ale to su casy davno minule, presne ako tie vitazstva Fedexa..... od vitazstva Andyho v roku 2016 ten turnaj ovladli trebars hraci, ktori ziadny GS nevyhrali.....
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:07Od: dappe
To je pravda, ale pořád přeci minimálně spolufavorit na titul je.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:53Od: FiNe
Ano,ano,blablabla....A teď prosíme,strýčku Forehande, tu "O mentálnom titánovi"!smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:53Od: dako
Top tenis z oboch strán. Týmto výkonom môže Rafa poraziť na TM hocikoho. Prvý set mal brať Rafa, tie TB mu nejdú. Celý zápas bol v podstate lepší na servise, aj returne. Môže ho mrzieť ten blackout na servise, keď podvrdzoval brejk. S Tsitsim mu verím na 2:0, ak si udrží štandard na servise. Snáď sa večer skupina nezamotá a bude to mať Rafa vo svojich rukách. Vamos!
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:12Od: Tomas_Smid_fan
Čísla ale mluví o převaze na servisech opačně než ty...
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:14Od: dako
Popravde, čísla som nevidel vôbec. Videl som celý zápas a tam mi proste prišiel Rafa jednoznačnejší na servise a nebezpečnejší na returne. Je to len pohľad na priebeh zápasu a môj názor.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:42Od: Tomas_Smid_fan
Return možná, na servu byl lepší Dom. I po zapase si serve pochvaloval, že mu pomohl.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:45Od: FerrariF50
Ale tak pěkný tenis to byl, oba hráli dobře. Já výhru Thiema čekal, ale Nadal to mohl i urvat, kdyby nedomrvil ten první set.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:44Od: Patik
Rafa vôbec neodohral zlý zápas podobne ako v Austrálii..rozhodlo pár loptičiek..možno by si to zaslúžilo ešte tretí set..no nevadí..Rafa pribúdajúcimi rokmi nezvláda ťažké momenty zápasu..už sa pridáva k Rogerovi a k jeho nezvyčajným zlyhaniam..inak pekný zápas z oboch strán..
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:51Od: Amputace
Jj, souhlas. Ta mentální síla se věkem opotřebovává možná ještě více než tělo. Přece jen 20ti a 30ti letý člověk přemýšlí úplně jinak, má jiné priority, jinak uspořádané myšlenky v hlavě atd.

Navíc Thiem se na rozdíl od next gen už naučil zvládat klíčové momenty. Nehroutí se jako dřív, naopak je pod tlakem stále silnější, na což už Nadal, navíc na svém nejhorším povrchu, nestačí. A když se k tomu přidá promrhání několika příležitostí, které mu soupeř navzdory své psychické síle nabídne, není se o čem bavit... AO deja-vu. Jen s tím rozdíl, že na rozdíl od AO, kde měl po většinu zápasu Thiem lehce navrh, dnes nebyl Rafa horším hráčem. Třetí set si to určitě zasloužilo.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:04Od: Patik
No veď to..mladý Rafa by pravdepodobne takéto kiksy nerobil..to je jedno s druhým..roky,podmienky nižšie sebavedomie tlak na seba kvôli ubúdajúcim možnostiam vyhrať turnaj..už tie momenty v zápase inak ponímaš inak si všetko vysvetluješ..Federer je ešte lepším príkladom..
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:20Od: Forehand
Tak konečne si prisiel na to, v com je Federer lepší.

Federer je lepším prikladom.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:42Od: MarcelPersch
Otázka je s jakou hlavou na Tsitsipase půjde, myslím, ze je pravděpodobnější, že vypadne ve skupině.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:42Od: com
Dominic smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:41Od: Mayo
Nadal totálny b1b. Toľko tajbrejkov čo prehral s Thiemom v rade to je nonsens. Snáď 5 smile . Týmto sa podľa mna pochoval.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:52Od: Patik
tak títo dvaja sa viacmenej stretávajú hlavne na antuke kde bude hrať Rafa zase úplne iný tenis s iným sebavedomím...iné podmienky komplet šecko inak..aj keď to že Thiem robí obrovský progres v hre a rastie ako hráč..je normálne že ho proste pokorí..Rafa nemôže každého mlátiť do štyridsiatky
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:41Od: Alien
Super! Vynikající Dom, ohromná gratulace!
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:40Od: Amputace
Škoda. Hodně krutá prohra, ne nepodobná té z Austrálie. V druhém setu už byl Thiem o něco lepší, ten první měl Nadal jednoznačně urvat. Nicméně na halového tragéda mi to přišlo i tak dobré.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:40Od: Smazaný účet
Akoze Nadal hral ovela lepsie jak som cakal a bol to jeden z lepsich vykonov v hale a na Tsitsipasa by to malo stacit
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:43Od: Kamilos88
Pokud Tsitsipas odehraje to; co s Thiemem, tak je Rafa dead man.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:45Od: Amputace
Ty vole, za stavu 5:2 v TB jsi měl stažený půlky a nebylo po tobě ani vidu ani slechu, ale najednou máš zase ve všem jasno. Profesionální komediant z tebe stejně nebude, tak už se na to radši vyse.r...
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:09Od: Kamilos88
Hala přece není důležité, TM je mickey mouse turnaj

Rafa prohraje a ty brecis v každém komentáři

Tak moc jsi nad věci :)

Šašulka Amputka
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:40Od: RF46
Rafa prekvapil..
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:39Od: Kamilos88
Rafa dneska odehrál nejlepší halový tenis za posledních 10 let.

I tak prohrál 2:0. Strašný Pech
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:39Od: Forehand
Dobra sprava je, ze 6 TB Nadal v serii s nikym neprehral. Takze ten dalsi, snad na GS vyhrá.

Inak kuriózne Melbournské deja vu.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:39Od: paddy Performance Career Tie-Break
smile

1 Roger Federer 0.653 460-244
2 Novak Djokovic 0.65 260-140
3 Arthur Ashe 0.65 165-89
4 Andres Gomez 0.632 182-106
5 Pete Sampras 0.628 328-194
6 Andy Murray 0.622 204-124
7 Andy Roddick 0.621 303-185
8 Perez-Roldan 0.621 72-44
9 Milos Raonic 0.619 229-141
10 John McEnroe 0.618 189-117
11 Rafael Nadal 0.611 247-157

https://www.atptour.com/en/performance-zone/win-loss-index/career/tiebreak/all/
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:39Od: Forehand
A proti top 10?...

Federer ma slaby return, takze hra TB aj s Pere Ribom. To sa ukazuje na celkovych cislach
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:40Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:32Od: MarcelPersch
Rafa vůbec neví, ten drop to už bylo čisté zoufalství
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:33Od: Patik
myšlienka dobrá prevedenie naprd..
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:34Od: Forehand
Tak prehral 4 TB v rade, ma to v hlave.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:37Od: MarcelPersch
Jenže s tím, jak se tady servíruje, tak spousta setu jde přes TB, to ze je v nich ze všech účastníků nejslabší moc nepomůže. Tohle není prohrany TB s Kohlschreibrem na US open, kde to tolik nevadí.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:37Od: MarcelPersch
Jenže s tím, jak se tady servíruje, tak spousta setu jde přes TB, to ze je v nich ze všech účastníků nejslabší moc nepomůže. Tohle není prohrany TB s Kohlschreibrem na US open, kde to tolik nevadí.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:29Od: Amputace
Sranda je, že na RG by dnešní Nadalův výkon relativně v pohodě stačil na zisk titulu prakticky proti komukoli :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:33Od: MarcelPersch
No nevím, ty chyby, co dnes dela by si proti Thiemovi a Djokovi dovolit nemohl, na druhou stranu... na antuce by si věřil a neudělal je nejspíš.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:33Od: Forehand
Jj...Rafa je aj v hale spickovy, TM absolvoval len tusim 8-krat, takze tu celkovu nulu treba vnimat trochu hlbavejsie.

Thiem hra dnes spickovy tenis a Rafa sa v pohode drzi, dokonca mal povacsinu zapasu navrch, na servis gemoch mal urcite vacsie problémy Thiem.
[ Reagovat ]
17.11.2020 21:57Od: Franky
ty vnimaj svoje dusevne zdravie hlbavejsie...prist 8x na turnaj a vzdy odist bez vitazstva to je iny 20nasobny GS vitaz :D
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:27Od: Kamilos88
Nadal gang je top. Prý TM je kanál, mickey mouse turnaj

Pak tady komentují každý fifteen

Strasni curaci :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:32Od: Amputace
To, že je to sranda turnaj, neznamená, že se nebudu dívat, když hraje Nadal. I na 250 bych se pravděpodobně díval, kdyby Nadal hrál a měl bych zrovna čas. Ale chápu, že na tebe je tohle až moc vysoká filosofie.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:36Od: Forehand
Jj, ja som si odsledoval aj komplet Acapulco :)

Kamila nechápe, ze sa tieto dve veci vobec nevylucujú.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:45Od: .vorlik.
Ten největší komik tady generalizuje, hodí do pytle všechny Nadalovo fanoušky a řekne, že jsou curaci :D :D :D ty musíš bejt dobrej chudák. Prosim tě, kde bydlíš, že bych dorazil a ty mi to řekl osobně? Hlavně zas nepiš, jak to byla nadsázka, to už bylo vážně trapný...
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:11Od: Kamilos88
Paskov 112, Frydek Mistek, kousek od školy

Nápis datum a čas, zítra nemůžu ctvtek pátek mám home office

Kdyztak sz

Zatím pa
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:26Od: MarcelPersch
Forehande, Rafovi to stejně k ničemu nebude, Thiem je teď na koni a Rafa pořad jalový, v nejlepším případě prohraje i tenhle set v TB.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:23Od: Forehand
Kamil Studa, stredné meno Evoluce.

0:40, tri matchbally a nic z toho. Takto poznas legendy.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:26Od: Kamilos88
A pak 40:0, takto poznáš šampiona

Zdravim do CK Petrzalka ty dement :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:27Od: Forehand
Pockaj, pockaj..Dostat sa akoze za stavu 5:5 na 40:0 na servise je akoze velká vec?..

Kamosko, mlcat je zlato. Tvoje usmudlané ego zauradovalo, musel si zareagovat a urobil si zo seba akurat vola.

Chod sa radsej realizovat do kuchyne a nechaj pánov sledovat tenis, teta Kamila :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:43Od: Kamilos88
Cago belo ty Slovenska nula :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:51Od: Forehand
Fiha, aky pokus o prvoplanovu urazku :)

Nezvládas kamosko. dnes ti nalozili nestranní, a dostal si sa este viac do temna. Ty tárajko.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:12Od: Kamilos88
Brutálně. Byl jsem cely den s rodinou a ty jsi trolil.

Tak moc jsi šéf

Šéf úseku uzeniny v tescu
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:22Od: Forehand
Kamosko, viackrat som ta vyzval, ze si mozeme porovnat stavy uctov :)

Taki ako ty, mi leštia topánky.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:25Od: Kamilos88
:D stavy uctov

Ty jsi strašný traged, snad ti tvůj stav účtu děla radost. Já být tebou, tak mám radši dvě eura a rozum, než tisíce a být takový dement
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:27Od: Forehand
Tak potom preco sa vysmievas ludom pracujúcim v Tescu, ked mas podobny sociálny status.

Som rad, ze si stastný v autobuse, ja budem radsej spokojný v Mercedese :)

Apropos, ked to tu tak citam. Uz je to tvoj boj proti vsetkým. Zostal si uplne sám. Brix mal pravdu, je to smutný pohlad chlape.
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:28Od: Kamilos88
Už to nectu.

Ale moc se mi líbí jak nezvladas prohru na mickey mouse bezvýznamném turnaji.

Je to sweet, skoro mám chut si na tebe dat sekt, abys nebyl tak na dne
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:07Od: Forehand
Iste kamosko.Si tak nad vecou, ze mas reakcny cas na prispevok 30 sekund :)

Mas nervy na dranc a dnes si sa psychicky uplne zosypal..

Cakalo sa to, si dlhodobo nevyrovnaný, slabsi jedinec.
[ Reagovat ]
17.11.2020 19:21Od: Kamilos88
Ano. Můj kůň rok nehraje a ty tady brecis prakticky pořad

SVK ZERO :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:27Od: Tomas_Smid_fan
Ale minimálně jeden si pros*al Dom sám opět špatnou volbou úderů. Komplikuje si život...
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:35Od: Amputace
Zatímco Nadal si ho vůbec nezkomplikoval... :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:22Od: Patik
Toto čo mu Nadal daroval..a Thiem nevyužil..ešte ho to môže mrzieť..
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:18Od: MarcelPersch
Těch 10 uhraných gemu Rafovi asi moc nepomůže co?
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:10Od: Amputace
No jo. Klasika.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:09Od: Forehand
Myslim, ze Rafa nedopodával 5:4 v Melbourne a set prehral 6:7 a dostal sa do 0:2.

Teraz opat, ked sa moze dostat do trhaku, po tom, co sa nadrel kym ziskal break, aby ho hned stratil.

K tomu premrhané vedenie 5:2 v TB.

Tieto blackouty s Thiemom zacinaju byt chronické.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:17Od: Kamilos88
Tomu se říká špatný matchup my friend

Thiem se každý rok zlepšuje a Nadal nemá kam jít dále. Otázka času, kdy bude Thiem lepší úplně ve všem.

Normální evoluce, nic bych za tím nehledal. Thiema vybudoval Nadal. Tak dlouho ho ničil, ze se Thiem zaměřil jenom na Nadala.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:19Od: MarcelPersch
Rafa si jen nevěří v hale, prostě ty big pointy všechny ovládl Thiem, na antuce by to bylo naopak.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:20Od: Forehand
Dnes si strávil v lese s rodinkou prilis dlho casu.

Lebo si vedla, uz len bilancia H2H ju rozbija na cimpr campr.

Dalej to nema ani cenu rozoberat, Thiem bol skratka v tychto dvoch zapasoch lepsi na Big pointoch.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:44Od: Kamilos88
Do lesa chodím přes tyden, mám jej 100?metru od domu.

To takové žumpy ze sídliště jako ty nechápou, normální věc
[ Reagovat ]
17.11.2020 18:23Od: Forehand
Ja vravím, predam jednu nehnutelnost a kupim si vasu dedinku.

Nafukovací bazének ti nechám, som Grand.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:21Od: Patik
ako všetci..
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:02Od: Patik
Hovorím tie Thiemove rozhodnutia to je jak blondína na nákupoch..
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:04Od: Kamilos88
Fakt hrůza, to je podruhé úplně stupidni míček přímo na raketu Nadalovi
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:07Od: Patik
Tam stačilo zahrať obyčajný slabší úder s rozumom pekne po čiare..ale tak čo už keď má zavreté oči a potrebuje do toho uvaliť..
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:01Od: Forehand
4x Prehral TB v sérii s jednym hracom Nadal len dvakrat.

V rokoch 07-08 s Federerom. Piaty TB sa hral vo finále AO09, a ten Nadal uz vyhral :)

A v sucasnej sezóne 2021 s Thiemom.

V sezónach 14-19 prehral 5 TB v serii s Kyrgiosom.

Ale paradoxne, posledne styri TB s Nickom vyhral.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:45Od: Amputace
Neřekl bych, že Nadal je dnes horším hráčem..
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:47Od: Tomas_Smid_fan
Zatím není, jen v číslech ztrácí.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:50Od: Amputace
V kterých číslech? První i druhý servis má lepší, ne? A v poměru W/UE je to vyrovnané..
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:51Od: Kamilos88
16/21
21/12

Vyrovnané :D
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:57Od: Patik
zápas podobný zápasu na Australian Open..Thiem lepšie zvláda dôležité situácie..je možné že ak pôjdu zase do tiebreaku..zas to lepšie zvládne Dominic..
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:58Od: Amputace
Hm. Tak to se Rafa hodně zhoršil s těmi chybami, ke konci prvního setu jich měl tuším sedm. Tak to jo. Moje chyba.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:01Od: Amputace
Nebo ke konci... Ještě před TB.
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:04Od: Tomas_Smid_fan
V prvním setu
[ Reagovat ]
17.11.2020 17:04Od: Amputace
Jj, však jo.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:55Od: Tomas_Smid_fan
No 1:0 na sety je docela rozdílsmile
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:59Od: Tomas_Smid_fan
A ani první servis nemá lepší, jen body po druhém...
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:48Od: Forehand
Neuveritelné ako Thiem dnes mazná tie baseliny. Pada mu to.

Nebojim sa, ze by Rafa nevyhral so Stefanosom. Dolezite ale bude, aby to mal po dnesku vo svojich rukách. Pripadna prehra 0:2 a Rusova večerná vyhra 2:0 by situáciu zamotala.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:38Od: mahycek
Tak, tak, velmi vyrovnané , při 5-2 už
to neměl pustit, celej Nadal. To
srb by to nepustil. Ale, co je to
za povrch ? To je na hard dost pomalé.
Žádnej servis a volej se nehraje, je to
skoro antuka. Ani bijci, jako Zverev a Tsitsi to moc nehrají. Když to
přeženu, kvalitní pinkačka. Ty povrchy, to je hrůza, ta pomalost. Kolik už jich zbývá na okruhu rychlých?
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:46Od: Tomas_Smid_fan Re: Povrch
pomalý není, pomalí jsou hráči, respektive jejich servisy. Rafa podává kolem 120m/h s falší. Od Zvereva jsou to jiné ránysmile
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:34Od: Tomas_Smid_fan MarcelPersch
W/UE: 16/7 21/12 jsou hodně slušná čísla.
I pro Rafu, takže chyb spíš málo. Dom ve stejném poměru vyšší čísla.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:29Od: Amputace
Tohle měl Rafa jednoznačně dotáhnout. Ty TB jsou v jeho provedení fakt bída.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:28Od: Ereinion
Hodně kvalitní první set...Thiem nakonec štastnější
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:27Od: MarcelPersch
S Tsitsipasem to asi ještě budou nervy, i s nim muže klidně prohrát.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:29Od: Forehand
Ak Rublev vyhra večer 2:0, Nadal opat nemusi postupit ani s dvoma vyhrami. Ak dnes prehra 0:2, tak to je dokonca pravdepodobné.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:25Od: Forehand
Myslim, ze s Federerom, ktory nebol schopný vyhrat set vo Wimbledone inak ako v TB, tam to má Rafa tusim 5x prehratý TB za sebou.

S Dominicom balancuje na cisle 4.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:26Od: MarcelPersch
Rafa TB neumí, to se ví dávno, v TB exceluji hrací s dobrým servisem jako Roger a Nole.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:27Od: Mantra
Djokovič historicky žádný servis nemá
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:28Od: Forehand
Servis nerozhodol tento TB. Rafa mal vyuzit stav 5:2, nevyuzil a na konci stastena podrzala Dominica.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:28Od: Patik
Federera by som zrovna neradil medzi tiebreakových zvládačov..:)
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:23Od: MarcelPersch
Bohužel Rafa misí geniální momenty s lacinými chybami jako v Paříži, no proti TsiTsimu bude muset ještě trochu zabrat.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:22Od: Tomas_Smid_fan Dom
dneska nemá správnou intuici, kam balón poslat, Rafa míň chybuje.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:23Od: MarcelPersch
Mně teda přijde, že těch nevynucených už bylo dost...
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:28Od: Tomas_Smid_fan
Pár jich bylo, ale tak přiměřeně k tomu, že se nehraje na antuce.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:25Od: Patik
Už mohol mať set vo vrecku..je nejaký popletený..lahké pozície pohnojí ťažké získa..dotiahne tiebreak potom dá dvojchybu..a Rafa taktiež už to mohol mať vo vrecku..
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:21Od: Forehand
Thiem za stavu 2:5 uz FH len pririskoval na verimboha a padlo to na lajnu.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:20Od: MarcelPersch
Rafo...
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:17Od: Patik
Thiemov um v tomto zápase..tie jeho zakončenia a rozhodnutia..akoby si pol sekundu pred úderom rozmyslel čo chce zahrať a zahrá niečo iné a pohnojí to.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:15Od: MarcelPersch
To je skoda... po tom vydrenym míči na returnu Thiema
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:11Od: Forehand
Posledne 3 TB s Nadalom Thiem v Melborune vyhral.

Snad dnes opat nevyhra 7:6, 7:6.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:10Od: MarcelPersch
Super kvalita, nicméně jak znám Rafovu bilanci v TB a na tomhle povrchu, tak mu moc nevěřím. Každopádně kdo vyhraje tenhle set, vyhraje zapas podle me.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:09Od: Tomas_Smid_fan Býk vs Dom
zatím vysoká kvalita, min. srovnatelná se Zvíře vs Medvěd. A jak nemám rád hru Rafy ani Jokera, Rafa je teď na koukání snesitelnější.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:11Od: MarcelPersch
Hraje utocneji než normálně, ono mu na tomhle rychlém povrchu nic moc jinyho ani nezbývá.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:16Od: Tomas_Smid_fan
No, Joker si dál pinká to svoje a jen výjimečně přitvrdí.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:17Od: MarcelPersch
Pokud nehraje proti Rafovi, to do toho mlátí hlava nehlava mimo antuku.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:16Od: Forehand
Vzdy bol.

Ved Nole nemá dunivý forehand, úder, proste highlight, na ktory sa ako fanusik tesis.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:17Od: Tomas_Smid_fan
Má dobrou trefu do rozhodčíchsmile
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:17Od: MarcelPersch
I když ho moc nemusím, tak BH po čáře má perfektní, stejně jako Rafuv FHDTL, pokud mu jde.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:19Od: Forehand
Samozrejme ze má. Ale chyba tomu uderu tá krv, ktoru Rafa má pri FH, Wawrinka pri BH a podobne.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:18Od: lexikon
Nole ale má své srdíčka po výhře a to ke nejvíc
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:06Od: Patik
Thiem je pobiednejší na returne hlavne cez druhý servis..chýbajú mi tam kanóny z forehandu a backhandu..Rafa ho nepúšťa do pozícii k dobrému zakončeniu..
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:06Od: Amputace
Škoda, že Rafa nechodí na tu síť častěji. V momentech, kdy vytlačí Thiema z BH strany mimo kurt a ten pak musí hrát slajzem, se to vyloženě nabízí..
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:03Od: lexikon
Naprostá paráda s těmi ručníky. Konečně používaj ty potítka. Doufám že už to tak nechají.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:05Od: Forehand
To musi byt hotová balada utierat sa stále do toho istého prepoteného potitka.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:11Od: lexikon
Tak nás divaky to nezajímá a odsejpá to rychleji. A určitě to byla balada pro ty podavače po každý výměně jim podávat ty zpocený ručníky.
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:56Od: Smazaný účet
Thiem zatial riadne tragicky proti 2. servisom,furt do siete
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:56Od: MarcelPersch
Myslím, že Domi dnes vyhraje, ale rozhodně to nebude žádná brnkačka, jak tady někteří proklamovali.
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:53Od: Amputace
Omg. Zase páska. To je v zápasech Nadal-Thiem už standard...?
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:55Od: Amputace
Myslím "zase" vzhledem k jejich zápase na AO..
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:56Od: Forehand
Aj ten prvy return, kedy Thiem vracal loptu poskladany na kolenách v krkolomnej pozicii a zapadlo to do kurtu, 0:15.

Ale Nadal hra tiez dobre, celkovo velmi kvalitný zápas.
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:51Od: Forehand
Rafa hra dobre, ale Thiem hra zatial vysoky nadstandard. Velmi precizna hra v utoku, aj defenzíve od Rakusana, robi zatial same správne rozhodnutia a vobec nekazi. Skoda
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:53Od: Forehand
+ stasticko na jeho strane.
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:53Od: Amputace
Rafa musí jít víc do risku, minimálně na přijmu.
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:57Od: MarcelPersch
Na tomhle povrchu mají ty Domovi rychle údery navrch nad Rafovými lifty prostě. Snad Rafa trochu pritlaci a zahraje taky nějakou placku.
[ Reagovat ]
17.11.2020 16:00Od: Forehand
Ked sa pozriem na vysledkovu tabulu, ziadnu prevahu nevidim.

Thiem hra strop a Nadal sa na svojom najslabsom povrchu v pohode drzi.
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:34Od: Amputace
Rafa zatím úplně v klidu drží své podání přes druhý servis. Jsem zvědav, kdy přijde ten Thiemův ultimátní tenis, na který se Nadal nebude chytat.
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:26Od: safi1313
Kamilos už mam bobky :D je to možné ze jeho jediný argument, kterým zpochybňuje Rafovy schopnosti - ze Rafa ještě nevyhrál TM - bude za par dni vymazán :)
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:27Od: safi1313
Kamilos už má....*
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:28Od: .vorlik.
vážně věříš tomu, že je tu Rafa favoritem?
[ Reagovat ]
17.11.2020 15:44Od: Kamilos88
Čau.Dneska je svátek a tím pádem zavřené léčebny.

Ta chybějící hodina terapie má na tebe vliv, zítra požádej o dvě hodiny.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist