Tsitsipas se vrátil hladkou výhrou, v New Yorku přehrál Andersona

  • ATP NEW YORK - Stefanos Tsitsipas první soutěžní zápas od konce února zvládl, když na Masters 1000 v New Yorku smetl 6-1 6-3 zkušeného Jihoafričana Kevina Andersona. V osmifinále se čtvrtý nasazený Řek utká s Isnerem, nebo Millmanem.
    24. 8., 14:44 | Aktuality |  130 komentářů
    Stefanos TsitsipasStefanos Tsitsipas 
     

Stefanos Tsitsipas se během koronavirové pauzy zúčastnil exhibičního turnaje se speciálními pravidly Ultimate Tennis Showdown v Nice, kde odehrál jedenáct zápasů s bilancí 9-2. Porážky utrpěl pouze s Rakušanem Dominicem Thiemem a ve finále s Italem Matteem Berrettinim.

Do kolotoče ATP se vrátil včera na Masters 1000 v New Yorku, kde začal hladkou výhrou nad nebezpečným soupeřem. Dvaadvacetiletý Řek přehrál 6-1 6-3 o dvanáct let staršího Jihoafričana Kevina Andersona, který o den dříve odehrál tříhodinovou bitvu s Britem Edmundem.

"Nevěděl jsem, co od zápasu po tak dlouhé době čekat. Ale myslím, že jsem to zvládl dobře a podal solidní výkon. Na první zápas to bylo dobré," řekl čtvrtý nasazený Tsitsipas, jenž zvýšil vedení ve vzájemné bilanci na 3-1.

V osmifinále světová šestka Tsitsipas čeká na vítěze duelu mezi Američanem Johnem Isnerem a Australanem Johnem Millmanem. 



Sebastian Korda, syn bývalé světové dvojky Petra Kordy, byl ve svém druhém zápase na okruhu ATP blízko premiérovému vítězství. 20letý Američan vedl ve třetím setu zápasu dvou kvalifikantů nad Emilem Ruusuvuorim 5-2 a 30-0, jenže k mečbolu se nedostal, z posledních 22 výměn vyhrál jen dvě a nakonec s o rok starším Finem prohrál 6-7 6-4 5-7.

Jednadvacetiletý Ruusuvuori si tak připsal premiérovou výhru na podniku Masters 1000 a zajistil si vylepšení žebříčkového maxima, kterým je současné 100. místo. Ve druhém kole vyzve šestého nasazeného Itala Mattea Berrettiniho.

Grigor Dimitrov, který během koronavirové pauzy bojoval s nemocí Covid-19, se na kurty vrátil vítězně. Na kurtech ve Flushing Meadows bulharský tenista začal výhrou 6-3 6-4 nad Francouzem Ugem Humbertem.

Bitvu plnou atraktivních výměn svedli v úvodním kole Dan Evans a Andrej Rubljov. Z vítězství se radoval Brit Evans, jenž udolal desátého nasazeného Rusa 7-5 3-6 6-2.



Malý otazník v New Yorku visí nad startem světové jedničky Novaka Djokoviče, který v neděli nenastoupil kvůli bolestem svalů v oblasti krční páteře do čtyřhry. Do dvouhry by měl vstoupit v pondělí soubojem s Litevcem Ričardasem Berankisem.

Čeští tenisté v New Yorku, kde se hraje za přísných hygienických opatření a bez diváků, nestartují.

• ATP MASTERS 1000 NEW YORK •
USA, tv. povrch, 4.674.780 dolarů
nedělní výsledky (23. 08. 2020)
• Dvouhra - 2. kolo •
Tsitsipas (4-Řec.) - Anderson (JAR) 6-1 6-3
Goffin (7-Belg.) - Čorič (Chorv.) 7-6(6) 6-4
• Dvouhra - 1. kolo •
Schwartzman (9-Arg.) - Ruud (Nor.) 7-6(2) 6-3
Evans (Brit.) - Rubljov (10-Rus.) 7-5 3-6 6-2
Chačanov (11-Rus.) - Bublik (Kaz.) 6-4 6-4
Bedene (Slovin.) - Garín (13-Chile) 6-4 6-7(8) 6-0
Dimitrov (14-Bul.) - Humbert (Fr.) 6-3 6-4
Isner (16-USA) - Hurkacz (Pol.) 7-5 6-4
Ruusuvuori (Fin.) - Korda (USA) 7-6(3) 4-6 7-5
Gasquet (Fr.) - Wolf (USA) 6-4 6-4
Sandgren (USA) - Sonego (It.) 6-3 7-6(7)
Giron - McDonald (oba USA) 7-6(2) 7-5
Fucsovics (Maď.) - Gombos (SR) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (130)
25.08.2020 21:18Od: Forehand
Nech uz je to s ucastou hviezd akekolvek, som rad, ze sa zacalo hrat. Cim skor sa zacne hrat za nudzoveho rezimu, tym skor sa dostane tenisovy cirkus do pohybu. Dokonca som sa prichytil pri to , ze sledujem zápasy, o ktore by som predtym nezakopol. Tenis chybal.
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:33Od: Vlk-v-trave Thiem
"predvedl jsem strasnou hru, je to tezke pochopit" :D

- hodne mel problemu ze servisem, se kterym mozna ziskal tak 2 fiftyny, rika Dominik:) vubec se nedokazal dostat do herniho rytmu...
- pochopitelne problemy z vlhkosti, ale chtel by navazat na ten den zapomenout a na GS uz ominout takovy kolaps...

http://www.puntodebreak.com/2020/08/25/thiem-sido-partido-horrible-dificil-entender
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:30Od: Kozoroh Djoker-Berankis 7:6(2), 6:4
Po pětiměsíční pauze, zaviněné pandemií, se Serbinátor vítězně vrátil na okruh ATP. Úvodní mač s Berankisem byla No1eho klasika na úvod turnajů - nehrál naplno, občas se nechal soupeřem brejknout, ale hned si ztracený servis vzal zpět.
Když No1eho výhru srovnám s Thiemovým výbuchem nebo Sereninou utrápenou výhrou, tak Djoker z toho vychází velice dobře. Vzhledem k té dlouhé pauze je pochopitelné, že favoriti nejsou na tom svém herním levelu a outsideři tak mají vyšší šanci je porazit nebo aspoň potrápit. Jak ale znám No1eho, zápas od západu se bude zlepšovat smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:06Od: George_Renel
Jak víš, že nehrál naplno?
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:18Od: Kamilos88
Je pomateny fanoušek, to je marna diskuze, nezkousej to.
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:23Od: Vlk-v-trave
Blaboli z hladu...

Sam Djokovic prohlasil po zapase, ze se neciti byt 100% zdravotne vporadku, jasne, ze hral naplno, naplno toho, co mohl hrat...jen nemocni fans - casto BIG3 - si stale mysli, ze si hraci hlidaji servis, soupere, nehraji naplno, na pul plynu, ze jsou modly zranene, ikdyz nikdo o tom nevi, ze souper hraje zivotku a uz v zivote tak nezahraje, ve chvili kdyz je trapne opakovat vsechny ty uchylne argumenty dokolecka dokola:)

Jen Murovci rikaji pravdu, kdyz jim rupne Mura...Ze Andy je kr*ten, d*bi, idi*t a tak :D

Takze je jasne, ze pojeti Big4 byl velky omyl...
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:36Od: paddy
"Djok z toho vychází dobře"

Na titul je nutné vyhrát celý turnaj a ne dojít o něco dál než padlé hvězdy

Mám dojem, že fyzicky to Djok nedá - následky covid
Navíc nově se už hovoří, že se lze nakazit 2x
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:43Od: gigin
Djok se odhlásil z kvarteta, páč má problémy s krkem, dokonce se ho ptali, jestli bude hrát USO. Ale Kozoroh v tom má jasno, nehrál naplno. Skvost, klenot, objektivita z něj stříká...
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:49Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 19:40Od: Marduch
Dovolim si nesouhlasit, Mutademus nic takoveho nerika, neplet si ho s Tomasinhem smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:04Od: Kozoroh
Lol pánové, jako kdybyste nikdy neviděli No1eho zápasy v prvních kolech (ikdyž to je možné, zřejmě sledujete No1eho jen v závěrečných fázích, kdy předvádí nejlepší výkony, kterých aktuálně může dosáhnout). To, co jsem napsal, je obecně známá skutečnost a překvapuje mě, že se kolem toho zdvihlo takové pozdvižení. Sám Djoker (evidentně na jakési tiskovce) prohlásil, že se na úvodní kola nekoncentruje na 100 %, ví, že by mohl soupeře deklarovat, ale nechá ho si něco uhrát. Djoker to tak dělá proto, že mu to pomáhá ve zlepšení zápasového rytmu. Kdyby se s tím Berankisem utkal ve ČF, dal by mu čočku 6-2, 6-2.smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:18Od: George_Renel
Znovu se tedy musím zeptat. Jak to víš, že zrovna včera hrál na půl plynu?
Víš pendrek, jen fabuluješ.
Ano nemusel zrovna hrát svůj nejlepší tenis, to však neznamená, že v ten moment hrál na polovinu. Dle tebe vědomě......
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:31Od: gigin
A ani nevěřím, že Djokovic je až taková piča, že by na tiskovce řekl, že hraje jen tak, na pohodu, aby si soupeř něco uhrál.
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:48Od: Kozoroh
A kde jsem psal, že hrál na půl plynu? Tobě nedochází, že výraz "nehrál naplno" není totožný s výrazem "hrál na půl plynu" a že zkresluješ obsah mého příspěvků? Jako lidi, čtěte víc s POROZUMĚNÍM!
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:52Od: George_Renel
Tobě v tvém zaslepení nedochází daleko více věcí.
Sám se často točíš na detailech, co napíší jiní a když sám napíšeš něco, co nemůžeš dokázat, tak se čílíš.
[ Reagovat ]
25.08.2020 18:04Od: Kozoroh
Tohle je zoufalý pokus vykecat se z blamáže. Proč se nepřiznáš jako chlap, že ses spletl a pozměnil jsi význam mých slov? Nebo jsi na to příliš velký SRAB?!?
[ Reagovat ]
25.08.2020 18:10Od: George_Renel
Jediný zoufalec jsi tady ty. Ale zrovna ty to těžko pochopíš.
[ Reagovat ]
25.08.2020 20:04Od: Kozoroh
Pořád budeš mít svou, protože ti tvá nafoukanost nedovolí uznat chybu. Chybí ti sebereflexe, chudáku.
[ Reagovat ]
25.08.2020 20:41Od: George_Renel
Prosímtě věnuje se tvým mnohdy nesmyslným statistikám a zahleděnosti do tvého balkánského idolu.
Tím nebudeš tak k smíchu svou odtržeností od reálu.
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:34Od: Patik
Tiež ma to prekvapuje že takáto banalita sa tu vôbec rieši..veď to je v športe klasika..inými slovami hráš to čo potrebuješ..keď má človek niekoho napozeraného tak vie čítať jeho hru aj medzi riadkami..
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:03Od: Tomas_Smid_fan
Nole si žije na svém obláčku stejně jako jeho fans. Většinu ostatních naštěstí jeho zápasy postihnou jen když mu zkříží cestu některý z našich oblíbenců. Nic netrvá věčně a i Nole bude pod větším a větším tlakem a s ním přijdou porážky.
Sorry, ale já ho prostě nemusím a stejně tak jeho nudnou hru.
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:44Od: Tomas_Smid_fan
Nehrát naplno se podle mě ve vrcholovém tenisu moc nedá. Možná tak vykašlat se na dobíhání marného balonu, ale jinak to je nesmysl.
Kdyby to zkoušel, možná už by pak nikdy nedokázal hrát na 100%
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:46Od: gigin
TP, zvykej si. Zvykneš si. Nebo taky ne. Uvidíme.
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:02Od: Vlk-v-trave
:)
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:02Od: Patik
Niekedy to hráči hrajú na skúsenosti..vie kedy má zapnúť..nepotrebuje sa naháňať alebo byť premotivovaný..počká si na svoj moment..na slabšiu chvílku súpera..takých hráčov ktorí hrali životný zápas proti nemu už boli desiatky a zakaždým si to uhral..a nie preto že bojoval o každý fiftín ale preto lebo vedel ako to s nimi funguje..
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:06Od: gigin
Tak možná můžeš uvažovat v zápase na tři win sety. Ale v těch dvou, nevím no. Párkrát něco zesereš a najednou se ocitneš na letišti.
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:09Od: paddy
Jak říkala Plíšková ze Cin do NY se letos nemusí přelétávat... smile
takže asi je lepší šetřit síly na USO a hned vypadnout
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:14Od: Tomas_Smid_fan
JJ, Kája je průkopnice. Hrdla vymyslel taktiku a teď se jí chytla celá špička. Měl by je za to zkásnoutsmile
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:23Od: Patik
aj na dva víťazné..tieto situácie sledujem pozorne..a u Djokoviča som to videl viackrát..on aj keď si stratí podanie tak stále to vyzerá že ten set si kontroluje..on vie že aj keď príde o ten jeden servis tak má natoľko dobrý return že jemu stačí trošku zapnúť naňom a ten break si získa naspäť..samozrejme to záleží aj od hráča..keby mu zobral servis trebárs Thiem je to iné..ale taký Berankis toho musí zreturnovať aj v spánku .. a potom som už vedel že ak sa pôjde do tiebreaku..vyhrali zase skúsenosti..úplne s prehladom..
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:25Od: gigin
Jo já zapomněl...
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:27Od: Tomas_Smid_fan
Nesouhlas S Beránkem - dokud mu psal první servis, byl Joker celkem v lese. O servis se v prvním setu Beránek připravil sám, Nole na tom neměl de facto žádnou zásluhu.
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:53Od: Patik
No veď ale ono je to celé v tom že si buď počká na slabšiu chvílku ktorá skôr či neskôr príde..alebo len trošku zapne na returne..prípadne vytiahne nejaký ten úder navyše..
[ Reagovat ]
25.08.2020 13:14Od: gigin
Hraješ tenis aktivně? To je jedno na jaké úrovni. Hráls někdy nějaký turnaj?
[ Reagovat ]
25.08.2020 13:46Od: Vlk-v-trave
Tipuji na PeCecku:)
[ Reagovat ]
25.08.2020 13:55Od: Patik
a áno..aj na PC..aj na konzole..žijem tým športom..
[ Reagovat ]
25.08.2020 13:54Od: Patik
Roky som hrával tenis..od malička..pohyboval som sa medzi tenistami..medzi trénermi..pár priateľov mám tenistov..taktiež ho sledujem v televízii na videách nielen zápasy..rôzne techniky..stratégie..metódy..regeneračné postupy..všetko čo sa tenistu týka pokiaľ možno čo najdetailnejšie..prečo sa pýtaš vkľude to môžme normálne prediskutovať..
[ Reagovat ]
25.08.2020 13:56Od: gigin
Protože mi přijdeš celkem ulítlej. Ale v poho. A děkuju moc za odpověď...
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:06Od: Patik
a čo si o tom myslíš ty ? nenapísal si svoj názor len hodnotíš názory druhých..
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:25Od: gigin
Tak já si myslím, že můj názor se z těch mým glosek dá celkem lehce vyčíst. Nemyslím si, že u dvouseťáků někdo hraje styl povolíš - přitáhneš. Ale tak ty si zkušený, pohybuješ se v prostředí od malička, jak jsi psal, tak se určo mýlím. Možná jsem ale s tebou v rozporu s tvým prohlášením, že české dámské tenisové pole je v hajzlu.
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:33Od: Tomas_Smid_fan
ono taky tříseťáky naostro moc tenistů nezná...
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:48Od: Patik
Pozri ja hovorím len svoj názor a pohľad na vec..netvrdím že som ztelesnená múdrosť možno je to celé inak..Djokovičov zápas som nevynechal roky..rovnako ako Nadalov alebo zápasy Federera..vidím tu hru a stavy z ktorých vyhrávajú sety..

ženský tenis by som aktuálne radšej neriešil..dve vaše tenistky vypadli v prvom kole s kvalifikantkami..a Plišková za nimi..
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:09Od: Tomas_Smid_fan
Tak prr. Tvoje hodnocení je zkrátka zkreslující. Psát o výpadku Českých hráček na přípravném turnaji po půlroční pauze a dávat ho do souvislosti s jejich kvalitou a rozpoložením je mimo. Podívej, kdo všechno z turnaje vypadl chlapi/ženské - všichni jsou ztracení?
Možná bereš ten PS až moc vážněsmile
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:17Od: Patik
Preto som napísal že ..aktuálne..sa o tom nechcem baviť lebo situácia je aká je..
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:22Od: Tomas_Smid_fan
Pak ale touhle větou mě a možná i dost dalších mateš:
ženský tenis by som aktuálne radšej neriešil..dve vaše tenistky vypadli v prvom kole s kvalifikantkami..a Plišková za nimi.
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:55Od: Patik
v téme ohľadom českého ženského tenisu som sa vyjadril že ženské singlistky sú chabé..nesúhlasili somnou..nenamietal som keď si svoje hráčky poznáte..tak budiš..len som spomenul že keby som vami by som to teraz nejako nespomínal keď všetky vyleteli v prvých kolách s kvalifikantkami..
[ Reagovat ]
26.08.2020 12:47Od: Tomas_Smid_fan
Nevypovídající. Momentální stav, který může trvat i přes USO. Teď asi málokdo odhadne, jak to bude.
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:04Od: Tomas_Smid_fan
Tak třeba Kližka dokáže hrát na půl plynu. Ale pak prohrajesmile
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:08Od: Patik
Myslíš Kližan ? ten chalan má dobrý tenis..ale v hlave to nemá usporiadané..u neho nikdy nevieš..
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:20Od: Tomas_Smid_fan
Joo, tenkrát v Amstru hrál skvostně. Všechny tam vystřílel jak kovboj.
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:46Od: Vlk-v-trave
Vzhledem k Tvemu tenisovemu profilu, to na pul plynu mi prijde odvazne, ale mozna rozumime spatne slovenstine, a ma to jiny vyznam.

Djoker neni proste tvorivy hrac, vyznava defensivni styl, ale to neni pochopitelne nemoc:)
Proste jeho vykon na kurtu hodne souvisi s tim, k cemu ho vybidne souper.

To, ze nekdy ztraci koncentraci, tak, to se deje vsem hracum, ale brat to jako strategii...nevim...

Pochipitelne nema smysl snizovat jeho kvality, velmi schopny v tom jak cte hru, cit pro mic ma...jasne, ale vzdycky bude hrat to, k cemu ho souper vybidne... je videt take, jak narazi na hrace, ktery je obranar, tak je to porod na kurtu na dlouhou dobu, nebo pokud ma nejky hrac - suter den, tak take mu nepomuze ikdyby hral na tri plyny.

Na pul plynu to hraje tak Tomic nebo Kyrgios a je to hned poznat. Pak jeste expert Monfils prisel na strategii schvalne kazit, coz pobourilo mnoho tenisovych komentatoru...

A nikdy jsem ani neslysel, zeby Djokovic nekde prohlasil, ze hraje na pul plynu...a vklidu si ceka na slabsi chvilu spupere, bo vi, ze prijde...

Toz tolik za mne, ale nemam tak bohaty tenisovy CV.:)
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:03Od: Patik
Vlk súhlasím s tebou..tam sa nedá proti niečomu oponovať..ale naše názory sa tým nevylučujú..je to všetko ale individuálne..záleží ako to celé pojmeš..je to jednoduché..si svetová jednotka porážaš najlepších hráčov na svete poznáš svoje možnosti a kvality..ako hovoríš Djokovič hru príliš netvorí takže si počkáš s čím na teba vybehne súper..nastavíš si podľa toho laťku..a pomaly ju zvyšuješ podľa potreby..zaskočí ťa brejkom ? zdvihneš laťku ešte vyššie..zatiaľ čo on hrá svoje maximum a životný zápas ty ako Djokovič máš ešte esá v rukáve.. k dispozícii niekoľko levelov prípadne ten takzvaný beast mode keď pôjde do tuhého..predsa nenastavíš štandard od prvého gemu ako proti Federerovi keď vieš že na druhej strane stojí Berankis..pôjdeš pozvolna a priťahuješ púšťaš podľa potreby..
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:43Od: Vlk-v-trave
Ja si pamatuji na jedno srbske TalkShow, byl tam asi hodku.

Hodne uvolnena atmosfera. Ten ktery to provazel mu udelal celkem slusny vtip... rekl mu, ze udelali takovy pruzkum v Belehradu, co si mysli o nem lide, ale nerekl, ze davali otazku. Jestli znaji Federera a co si o nem mysli:) Celkem povedeny kousek...bylo videt, jak to drsne proziva, kdyz lide na ulicich trebas rikaji: "tak jasne je to skvely hrac, ale fandit mu nebudu" :D

V tom poradu padlo i tohle tema. Sam Djokovic proste rekl, ze nema moc rad ty fans, kteri si mysli, ze je pro nej jednoduche vitezit, obhajit GS atd. Ze jako vyhraje Wimbledon, a tak ho vpoho vyhraje zase...nebo, ze jako zapas vypada lehce a je to v pohode, dost to tam rozvedl...s tim, ze casto fans nemaji soudnost, ani predstavu, ze pro nej kazdy zapas je proste narocny, a to, ze nekdy to vypada lehce je spis diky tomu, ze mu proste sedne souper...atd. Proste tam rika, ze se musi na kazdy zapas soustredit a hrat na plno... hovori o konkurenci, ktera je siroka, kvalitach souperu atd. To, ze z neho vytahne Nadal, Fedex, Mura vic, je pochopitelne vec jina...

Asi nej, rozhovor vubec s nim, nebot to bylo celkem prirozene...v domacim prostredi, nebylo to takove prkenne, jak obcas to byva, kdy ti hraci odpovidaji dle PR...bo jsou nauceni, co maji rikat.
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:16Od: Patik
tak áno..môže byť..ale ani on nepovie úplne presne to čo si myslí..vo všeobecnosti to uviedol na pravú mieru..jeho meno nesie zodpovednosť a nemôže pôsobiť neúctivo voči slabším..

Nie až tak dávno uviedol pri losovaní turnaja..hovorí tej reportérke niečo v zmysle že nalejme si čistého vína..môžte sa spýtať kohokoľvek ...či Nadala alebo Federera..čo si myslí o tom že vo štvrťfinále turnaja môže potencionálne stretnúť toho alebo toho..obaja vám povedia že sa nepozerajú tak ďaleko a že dôležité sú prvé kolá..ale aj tak viem podľa seba že sa jedným očkom pozerajú do vyšších kôl na potencionálnych súperov..

Niektoré veci sa v tenise proste nehovoria aj keď to všetci vedia alebo tušia nikto to nepovie nahlas.
[ Reagovat ]
25.08.2020 17:50Od: Vlk-v-trave
Proto pisi, ze se jednalo o talk-show, a nebyl to rozhovor ze sportovniho prostredi. Take to byl jeden z mala fakt rozhovoru, ktery se mi s nim libil, protoze to bylo bez toho PR na ktere poukazujes.

A take jak lide mluvi ve svem jazyce jsou vic prirozenejsi i ty jejich vypovedi...

No proste v tomhle ohledu, a to se na mne nezlobte... vic verim tomu Djokovicovi:)

Ikdyz muj duvod neni jen jeho vypoved, ale nechci to stavet na vlastni zkusenosti, to by pak nekdo mohl rict, ze to, co ja nedokazu, muze jasne dokazat, kdokoliv jiny.

Jak bychom se bavili o Kyrgiosovi, jsem pro...ale take nic nevyhral poradneho, a ani nevyhraje, pokud nezacne na plno trenovat a hrat, coz i sam take rekl, a dokonce se priznava, ze se mu nechce byt profesionalem:)

Krom toho u defensivniho pojeti hry si to nejak nedokazu ani predstavit... u profiku taky...rekneme na urovni GS. Masters...ikdyz jeho motivace na Masters nevim jaka jeste je...

Jeste jedna vec, pokud se tedy o tom bavime, o tom na pul plynu...kdyz byl Djoker dole, tzv. bez motivace. Hral nejen naplno, ale jeste byl prave z toho zoufaly, ze i tak celkem prohrava...by me zajimalo jak mne to vysvetlite...ze dokazal prohrat i s hracema, ktere by jinak dokazal jak pisete na pul plynu prehrat...

Ale to je takova retoricka na pozdni vecer:) Nic ve zlem.
[ Reagovat ]
25.08.2020 18:42Od: paddy
srbská talkshow

tady ti sežerou i s navijákem, a přitom srbsky neumíš smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 18:45Od: Vlk-v-trave
kde beres tu arogantni jistotu ze srbsky nerozumim:)
[ Reagovat ]
25.08.2020 18:52Od: gigin
Jebem ti pičku materinu, jebem ti sve. Koji je ti kurac. Sranje. Sretan sam što tě imam, srečo moja. Laku noč i da sanjaš nešto vrlo lepo. Prijatno....
[ Reagovat ]
25.08.2020 18:53Od: gigin
Idemo, ajde, ajmo, Srdjan. Víc nepotřebuješ.
Jo ještě sam gladan kao vuk.
[ Reagovat ]
25.08.2020 21:45Od: Vlk-v-trave
Presneee :D
ale znam i slusny slova:D
[ Reagovat ]
25.08.2020 18:54Od: Patik
máš namysli nejaký konkrétny zápas kedy bol zúfalý ?
[ Reagovat ]
25.08.2020 22:04Od: Vlk-v-trave
trebas Tommy Haas, Miami 13...nebo vesela prihoda s Veselym 16 :D
Dobra pecka byl Ceccinato na RG a ty kecy Djokolandu pred zapasem, jak si zatrenuje, atd. tam se hovorilo o mnoha vecech. Vysledek = letel ven a piste mne, ze hral na pul plynu a prekombinoval...no nevim.

ale obecne mi pochopitelne jde o to obdobi, 16-17 kdy to slo spatne (pry motivace, nevim, tech zapasu tam bylo vicero).
Proc ty hrace nezvladal, kdyz na ne staci to na pul plynu...

mozna se bavime o tom samem, ale kazdy mame jinou predstavu o tom na pul plynu, obecne je tim tezke si predstavit, na te urovni jak GS, Masters... ze jako hrac zahraje vedome na pul plynu...kord v tenise, kde se muze behem zapasu stat plno veci a zvratu.
[ Reagovat ]
25.08.2020 23:08Od: Patik
RG je Djokovičova samostatná kapitola..keby ho tam Cecchinato zase porazil neprekvapilo by ma to..

Neviem stále čo je natom nezvyčajné hrať na pol plynu..inak ani to slovné spojenie by som tak nenazýval..skratka hrá to čo potrebuje..funguje to tak v každom športe pokiaľ je hráč alebo tím na vyššej úrovni..čo je natom nepochopitelné...veľakrát idú aj štatistiky proti hráčovi a vyhrá..prečo..lebo hral to čo potreboval..skúsenosti proste..
[ Reagovat ]
26.08.2020 13:01Od: Marduch
Vlku to uz je sermovani slovickama. Protoze ani tak nejde o to, jestli idol hraje v 1.kole skutecnou topovku se vsim vsudy, rekneme si na rovinu, ze jde o to, jak moc tobe a Giginovi lezou fans B3 na nervy smile
[ Reagovat ]
26.08.2020 13:17Od: gigin
A to se ještě čertíme na půl plynu. Teda vlastně ne naplno.
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:19Od: Tomas_Smid_fan
díky za koment, to sedí podobně jako předchozísmile
A sorry Patík, v tomle jsi prostě mimo:
Nole se nenastaví na midmode, když se proti němu postaví Beránek a highmode, když tam bude např. Roger - Ne, on se nastaví na toho hráče, protože ho zná nebo protože si ho před zápasem načetl.
Co tvrdíš ty, snad nedělá ani ten PSsmile
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:31Od: gigin
Konečně...
[ Reagovat ]
25.08.2020 17:02Od: Patik
Pohode rešpektujem tvoj názor..keby som bol Djokovič a predomnou stojí Berankis High mode..pravdepodobne prídem naladený ako na finále wimbledonu..ak to teda nezabalím už v šatni..prepáč..mám nato svoj názor..a Djokoviča mám nasledovaného možno ako nikto tu z vás..možno sa mi smejete zato..alebo krútite hlavou..v poriadku ja to beriem..
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:21Od: George_Renel
A jako dobrý příklad ještě může sloužit na čtvrt plynu hrávající Paire.smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:45Od: Vlk-v-trave
Tak Paire to je vubec zajimavy pripad... Ale ten celkem vybocuje tak, ze clovek casto ani nevi, co si ma myslet :D
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:15Od: Krisboy Boris objevil Ameriku!
Celý tenisový svět stojí v němém úžasu nad Beckerovým postřehem:

https://www.sport.cz/tenis/us-open/clanek/1607750-byl-to-marny-boj-je-nejhorsi-legendarni-becker-si-ostre-rypl-do-svetove-jednicky.html#article-artcl
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:24Od: Tomas_Smid_fan
Ja nevím, Boris prostě ulitnul, nezvládnul pozici celebrity. Takže teď, při přemítání jak z rejže ven, sem tam na někoho štěkne. Zuby aby kousal nemá...
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:27Od: Krisboy
On ulítává docela často. Zřejmě to souvisí s jeho finanční situací, potřebuje na sebe stále upozorňovat a předpokládám, že si za tyhle "rozhovory" nechává platit. Trapné, smutné. Už jsem to tu psal - jako hráče jsem ho měl rád, v současnosti je mi z něj zle smile Snad se někdy ještě vzchopí.
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:29Od: Tomas_Smid_fan
Jj, možná ani jako trenér nemusel být špatný, zkušeností má habaděj, jenže problém je asi holt jinde...
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:52Od: Krisboy
Dobrej hráč, dobrej trenér, špatnej obchodník.
[ Reagovat ]
25.08.2020 13:49Od: annah
A hodně nesympatickej chlap...
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:11Od: Pe3k gigin
Takže příští týden uvidíte gigina v Ostravě.
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:44Od: gigin
Dáme kafe, pyčo?
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:48Od: Pe3k
kávu ne pyju smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:50Od: gigin
Dobře, tak nebudeme na druhu nápoje nějak extrémně lpět. Jestli chceš, potkat se můžeme.
[ Reagovat ]
25.08.2020 09:33Od: Forehand
Prehypovaný Thiem.

Odborníci typy Kakamil okamžite zostali nasucho.

Andy, sympaticky výkon, ale tenis z oboch stran poslabsi.
[ Reagovat ]
25.08.2020 09:58Od: Kamilos88
Včera te tady hledal nějaký headhunter z Eurosport Kids. Říkal, ze potrebujou nějakého moderátora dětských sportu se smyslem pro humor a znalosti pohádek.
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:39Od: paddy
Pokud vím, tak na TM, kdy porazil Fed a Djo, jsi ho hypoval ty a prorokoval jsi mu GS titul smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:57Od: Tomas_Smid_fan
Čerstvý invalida porazí vítěze TM, co k tomu dodat. Saša by se mohl dát dohromady s naší Katkou. Vůbec se takových párů, co mají leccos společného rýsuje víc. Jakkoli Saša má talent, zbytek rodiny je fajn, nepůsobí na mě chováním dobře a jeho labilita je řekněme stabilnísmile Nevím, jestli ještě půjde do sebe, ale můj kůň to zkrátka není. Sér gratulka!
Izzy potěšil hodně! Byl set dole a přesto hodil Mlynáře do náhonusmile No, teď ho čeká filosof, to bude těžší rébus.
Co tam předváděl Joker s Beránkem to nevím, co to mělo znamenat. Hrál jak pod vlivem, pak si hnul s krkem a málem přišel o hlavu. Systém dvojchyba-eso taky zajímavý, ale kdyby Beránek trefoval první servis, bral by první set a kdoví, Joker by se možná mohl nerušeně připravovat na USO. Match jsem opustil v půli 2.setu a asi jsem o moc nepřišel. Jokera by měli spíš hodnotit sudí z gymnastické federace. Za prvky zprava-doleva-doprava a míč k nebi by měl šanci získat rekordní počet bodů. Tenisovou jedničku si představuji jinak. Bohužial aj také priebehy přináša život.
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:10Od: Kozoroh
No1e takhle hraje obvykle v zápasech 1./2. kola, nejede na plný plyn, se soupeřem si pohrává jak kočka s myší, když je třeba, tak zabere. Čím dál No1e postupuje turnajem, tím líp hraje.
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:12Od: Pe3k
tipnu, že prohraje s Medvěděvem a turnaj vyhraje Tsitsipas.
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:20Od: No-le
To podepisuju.smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:20Od: Tomas_Smid_fan
Pravda, bývá to tak, ale stejně byl divnej. Možná se mu honí hlavou až moc věcí. Nicméně to nic nemění na faktu, že kdyby Beránek držel úroveň 1.servu výš, byl by už Joker zřejmě out. Ale na kdyby se nehraje, takže koho má v dalším kole? Přiznám se, že spíš sleduju, kdo ho má šanci porazit, protože by mi jeho tenis na turnaji nechyběl. Myslím, že tak jednou za rok nějaké napínavé finále by bylo tak akorát. Jinak se okruh hemží zajímavějšími hráči, jakkoli jsou bohužel výkonnostně i výsledkově níže.
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:46Od: Kozoroh
Djokera trápí bolesti krku, kvůli čemuž odstoupil z debla. To je věc, která ho aktuálně trápí. A taky nezapomínejme na to, že hrál ostrý zápas po pětiměsíční pauze, takže rezervy v herním výkonu jsou pochopitelné.

Jestli se okruh hemží zajímavějšími hráči je věc názoru, pro mě je nejzajímavějším tenistou No1e smile smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 10:57Od: Tomas_Smid_fan
Opravdu tenistou a ne gymnastou? Chápu, že každému se líbí něco jiného a tak je to správné, ale nemůžu přijít na to, čím je atraktivní. Schopností doběhnout a vrátit jakýkoli balón? Schopností mentáně zlomit i lépe hrající soupeře?
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:40Od: Pe3k
returnem, backhandem a nebo pokud máš rád posílání srdíček, tak si opravdu přijdeš na své smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:32Od: woody
komentuješ zápas s Berankisem, nebo jeho celkové schopnosti?

Asi by nemél 17 GS, kdyby jenom běhal ze strany na stranu...
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:49Od: Tomas_Smid_fan
Aby to neznělo jen ode mě, cituji web Break2Win:
V datech Novakových zápasů je skryto samozřejmě mnohem víc a jeden článek je příliš krátký pro jejich detailní analýzu. Jedno se nám ale jeví jako zcela zřejmé: Novaka prakticky nelze porazit, bude-li hrát soupeř tenis, na který je zvyklý. Údery od základní čáry mu žádné starosti nedělají a díky své schopnosti anticipace, pohyblivosti a kondici má neustále dost času tvořit hru podle svého. Chcete-li ho dostat do úzkých, musíte mu čas ?ukrást?. Jsou dvě možnosti. Hrát tvrdě k čarám s minimem rotace, což je ale statisticky nejlepší cesta k vysoké chybovosti, nebo hrát více ve dvorci a zkrátit tak dráhu míče. A to zřejmě může fungovat.
Což de facto znamená převážně to, co říkám já: Joker cvičí gymnastiku podél zadní lajny a jednou za uherák vytáhne parádní winner. Svojí hrou buď unudí soupeře k odpalům mimo kurt q k prohře. Jestli se mýlím/me tak to prosím uveď na pravou míru. Kvalitu mu neberu, ale ke koukání to není.
[ Reagovat ]
25.08.2020 12:52Od: Tomas_Smid_fan
V jednom ale s článkem nesouhlasím - Nole netvoří hru, ale ničí tu soupeřovu.
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:48Od: Kozoroh
To v podstatě dělají všichni úspěšní hráči - nehrají hru svého soupeře, ale snaží se vnutit svou hru svým protivníkům, aby se hrálo podle jejich not.
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:34Od: Tomas_Smid_fan
aby se hrálo po jejich to ano, souhlas. Jenže Nole se přizpůsobí hře soupeře a hraje si svou pinkanou, kterou soupeř nevydýchá. On svůj styl nedokáže nikomu vnutit, protože nikdo nedokáže hrát jak on. Kdyby se na to dalo dívat, řekl bych úžasný.
[ Reagovat ]
25.08.2020 15:14Od: woody
Obecně to co píšeš platí na všechny hráče. Když budeš sázet vítězný údery k lajnám, nebo útočit náběhy k síti a budeš úspéšný, tak tvá hra bude s velkou pravděpodobností úspěšná proti všem.

Jasný návod jak hrát na ND dal Roger na TM 2019. Kdy ho naprosto vystřílel.

Novak dokáže nějaké zápasy odbránit, hlavné proti lehčím soupeřům, kteří to vyházej. Nékdy tahle taktika absolutně nevyjde (FO 2015) Ale když jde do tuhého musí to uhrát kvalitou tenisu. Viz 3,4,5 set ve finále AO. Zápasy s Nadalem, naposledy v Austrálii.
[ Reagovat ]
25.08.2020 14:47Od: Kozoroh
Co se mě týče, tak si mě No1e získal svou flexibilitou (to jak se umí ohnout pro míč a vrátit ho zpátky soupeři, někdy No1e z takové pozice zahrál parádní winner po lajně), svou předvídavostí / čtením hry, mentální houževnatostí, nezdolností na kurtu i mimo něj. Pojetí jeho hry (vynikající obrana s výborným přechodem do útoku ve vhodný okamžik) lahodí mému oku.
[ Reagovat ]
25.08.2020 16:26Od: Tomas_Smid_fan
rozumím. Jen toho přechodu do útoku moc není.
[ Reagovat ]
25.08.2020 17:32Od: Krisboy
... jako šafránu smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:39Od: Pe3k Andy Murray vs Alexander Zverev Highlights 2020 (HD) [ Reagovat ]
25.08.2020 08:27Od: LordMutademus
Andy dobrý. V prvním setu to bylo solidní. Saša nevěděl moc, co hrát. Andy rerurnoval 2. servis často i 2 metry v kurtu, protože dobře věděl, že s ním má Zverev dost problémy a dělá dost DF a tímhle ho nutil ten 2.servis víc riskovat. Někdy to vyšlo, někdy ne. Ve 2. setu se Saša zlepšil a z FH začal být agresivnější a Andyho přehrávat. Ve 3. setu jsem bohužel odpadl za stavu 4:1 pro Andyho, koukám, že se tam děly ještě dost zajímavé věci. smile
Raonic mu v minulosti docela seděl, ale už je to dávno, co spolu hráli naposledy, tak uvidíme.
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:37Od: Pe3k
Dobře sýr Murái smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:38Od: Kamilos88
Záleží, co mu dovolí tělo.

On je jako na baterky, to je těžké. Zřícenina.
[ Reagovat ]
25.08.2020 11:25Od: Vlk-v-trave
Bud rad, ze si ten zaver nevidel :D
[ Reagovat ]
25.08.2020 02:12Od: Betfair
Thiem smile uhral za cely zapas 2 body na returne smile
[ Reagovat ]
25.08.2020 06:54Od: Kamilos88
Dosavadní výsledky pouze reflektují důležitost tohoto turnaje.

Každý tu saskarnu má v pejci
[ Reagovat ]
25.08.2020 07:04Od: Cico93
Videl som zopár zápasov a neprišli mi to tak...
Thiem takéto výpadky máva pravidelne a ani ma to už neprekvapuje.
[ Reagovat ]
25.08.2020 07:38Od: LordMutademus
Jj, každý turnaj bez Federera je o ničem. Po skončení jeho kariéry bych zrušil tenis úplně.
[ Reagovat ]
25.08.2020 07:54Od: Roger_Federer
Souhlasim.
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:21Od: Kamilos88
A co pak budeš dělat?
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:30Od: LordMutademus
Hecovat se k ostudě.
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:11Od: Vlk-v-trave
Ano, kdyz nehraje Fedal, tak turnaj nema ani kvalitu, a tenis je zbytecny...
...rikam...soucasna choroba tenisu, ktera trva uz vic jak dekadu, a je treba tenhle nador konecne vyriznout, ale rozhodne ne tim hloupym marketingem Next Gen.

A zapas Evans vs. Rublev byl jasne mnohem zajimavejsi, nez nudny Fedal na GS do 2017 (pokud nepocitam Wimbledon, posledni ostrov travarske nadeje)

ATP se zarizla sama s fanouskama, chteli mit rivalitu BigMaca vs. Borg, tak stvorili Fedal. Ted to honi akci NextGen, ale je uz pozde. Zustalo jim stado Fedalistu, kteri si nevidi na spicku nosu a pohrdaji tenisem :P
Dokonce plivou na Wimbl nebo RG jen kvuli svym modlam...

Doporucuji prejit na jiny sport:) Zbytecne se budes nasledujici mesice a roky trapit.
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:21Od: Kamilos88
V první rade to byl trolling, kterého jste s chytli přesně tak, jak jsem čekal. Samozřejmě vytahujete Fedal a mě řeknete, ze nic jiného nesleduji. smile

Já osobně sleduju turnaj, fandím Tsitsipasovi, přál jsem Zverevovi.

Nelibi se mi systém turnaje, tohle není Cincinnati, ale šaškárna v areálů US Open, což je GS, který mám rad po RG asi nejméně.

USO bylo fajn tak do let 2012, možná trosku déle, ale teď je to antuka na hardovych kurtech. Nic víc.
[ Reagovat ]
25.08.2020 09:02Od: Tomas_Smid_fan
Tým jsem nesledoval a nerozumím tomu. Asi neviděl nikoho v hledišti, tak si myslel, že to je jen trénink. Nebo se vyčerpal při fandění Kiki. Třetí možnost - v US je možné cokoli.
[ Reagovat ]
25.08.2020 01:13Od: Vlk-v-trave 1/8
Chystaji se zajimave duely

1111 vs. Tsitsipas
Mura vs. Raonic
Agut vs. Kacanov
A dost se tesim a pral jsem si a doufam, ze bude Sandgren vs. Djokovic

No cerneho petra Opelku jeste nevime kdo schyta, ale Matti se do toho duelu nejak nehrne, druhy set bohuzel projel v TB s Emilem...

Dobre tu vypada i nebezpecny Struff, s Goffinem to muze byt hodne zajimave.

Skoda, ze dnes Evans uz nezvladl Raonice, ale mel za sebou tezky duel s Rublevem...derby Evans Mura :) to by byla pecka...no, nevadi, hlavne aby Andy toho Raonice odstrelil...
[ Reagovat ]
25.08.2020 01:03Od: Vlk-v-trave
Andy Murray sejmul NexGen!
Dobra prace :) Ovsem zaver zapasu uf...dost silene chyby...hlavne Zverev nebyl schopny zahrat ani poradne servis, uplne odpadl.

V dalsim kole Raonic... Mura ma celkem drsny los...ale zatim jede dal:)

Mozna tenhle invalida jeste vyhraje GS :D
[ Reagovat ]
25.08.2020 09:21Od: aape
Vyhraje USO a zbytek života stráví na invalidním vozíku ..
[ Reagovat ]
25.08.2020 00:56Od: Vlk-v-trave
No a koukam, ze Matteo se nechal brejknout Emilem, asi si chce prodlouzit zapas a nechce se mu jeste z kurtu...:-O
[ Reagovat ]
25.08.2020 00:50Od: Vlk-v-trave
Andy si zablbnul na saku, poslal volej za zadni lajnu, pak FH k lajne za lajnu a tim si asi podelal zapas...
...dost zvorane, a zvire jde servirovat a bude chti asi zavrit zapas...jajaj
[ Reagovat ]
25.08.2020 00:51Od: Vlk-v-trave
no, ale koukam, ze ten Zverev na tom saku ted pekne vymetl pavucinu, takze uvidime, jestli doserviruje:)
[ Reagovat ]
25.08.2020 00:53Od: Vlk-v-trave
Zverev na shode DFko:) Vyhoda Mura, a Zverev opet DFko :D
Kluci jsou nejaci unaveni nebo co...zaver bude asi drsne dramo.
[ Reagovat ]
25.08.2020 00:58Od: Vlk-v-trave
Zverev neni schopny trefit kurt...sir Andy dostal sanci, trebas to nebude ani TB.
[ Reagovat ]
25.08.2020 01:00Od: Vlk-v-trave
Zverev na sevu, aby se udrzel v zapase a vybojoval TB, zacal famozne opet DFkem. a pridal k tomu dalsi DFko, takze 0:30
Kvalita zapasu priserna...:D
[ Reagovat ]
25.08.2020 01:01Od: Vlk-v-trave
Ted konecne pekna vymena, paradni obhoz Sira a ma 2 MB:)
[ Reagovat ]
25.08.2020 00:29Od: Tomas_Smid_fan
Sér má brejk, právě potvrzenej kiksemsmilesmile
[ Reagovat ]
24.08.2020 23:32Od: EllNino Achjo
Kanaďani se dneska moc nepředvedli, Shapo prohrál počtvrté v řadě se Struffem ... a FAA škoda mluvit, 5:3 ve třetím
[ Reagovat ]
25.08.2020 08:36Od: Pe3k
ani nemluv smile
[ Reagovat ]
24.08.2020 20:00Od: Tomas_Smid_fan
Tlačíte někdo Izzyho? Není to vidět, pustil Mlynáři první setsmile
[ Reagovat ]
24.08.2020 23:15Od: Vlk-v-trave
Ne, ale ted koukam na cislech, ze skotsky invalida hrave prehrava NextGen :D
[ Reagovat ]
24.08.2020 23:52Od: Tomas_Smid_fan
Vostuda, klidně může prohrátsmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist