Cibulková porazila Kerberovou a jako první Slovenka vyhrála Turnaj mistryň!

  • TURNAJ MISTRYŇ - Dominika Cibulková se stala první slovenskou vítězkou Turnaje mistryň. Sedmadvacetiletá tenistka sice při debutu na prestižní akci pro osm nejlepších hráček uplynulé sezony prohrála své první dva zápasy, ale nakonec si došla pro svou nejcennější trofej, když v dnešním finále porazila po strhující koncovce světovou jedničku Angelique Kerberovou.
    30. 10., aktualizováno | Aktuality |  186 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Dominika Cibulková loni laborovala se zraněním achilovky a skoro čtyři měsíce nehrála. Ale letos má za sebou životní sezonu, kterou poprvé zakončila účastí na Turnaji mistryň. A ten navíc dokázala jako první Slovenka v historii překvapivě vyhrát a dosáhla svého největšího úspěchu.

Přitom Cibulková v Singapuru prohrála svůj první zápas s Angelique Kerberovou i své druhé vystoupení s Američankou Madison Keysovou. Její šance na postup ze skupiny už byla minimální, neboť slovenská tenistka musela vyhrát ve dvou setech nad Rumunkou Simonou Halepovou a zároveň potřebovala dvousetovou výhru Kerberové nad Keysovou.

Obě podmínky se však povedlo splnit a to Cibulkovou povzbudilo. Ve včerejším semifinále udolala unavenou Rusku Světlanu Kuzněcovovou a dnes uspěla i ve finále, v němž si na Turnaji mistryň zahrála jako první Slovenka.

Cibulková ve finálovém duelu přehrála 6-3 6-4 Němku Angelique Kerberovou, které oplatila porážky z pěti předchozích soubojů a bilanci vzájemných zápasů tak snížila na 4-5. Světovou jedničku porazila popáté v kariéře, v minulosti si připsala po dvou skalpech Viktorie Azarenkové a Caroline Wozniacké.

"Ona je v současnosti nejlépe bránící tenistkou na světě. Věděla jsem, že musím jít do úderů, abych mohla vyhrát, a věděla jsem, že na to mám. Pomohla jsem si forhendem a servis měla výborný," řekla Cibulková. "Od prvního do posledního míčku jsem věděla, že můžu vyhrát. Už večer před finále jsem si promítala v hlavě, co chci dělat. S tím jsem se vzbudila na snídani, od prvního míče šla do zápasu a svou agresivní strategii jsem plnila až do posledního míče," řekla Cibulková.



Sedmadvacetiletá Slovenka v zápase o titul vsadila na agresivitu a sázka to byla vítězná. O rok starší Němku přestřílela na vítězné údery 28-14 a udělala o devět nevynucených chyb méně (14-23).

Statistiky zápasu
Kerberová - Cibulková
3 esa 3
6 dvojchyby 1
56 % 1. podání 'in' 83 %
14 winnery 28
23 nevyn. chyby 14
2/5 hra na síti 6/9
1/4 brejkboly 3/5
čas: 1:16

Do finále vletěla jako uragán. Chvilku klidně nepostála a na Kerberovou, s kterou prohrála po boji v prvním utkání ve skupině, nastoupila agresivně. Rychle vedla 3-0, pak sice soupeřka snížila na 2-3, ale Cibulková získala další podání německé tenistky v šesté hře a do konce první sady už si servis pohlídala.

Druhý set zlomila Cibulková brejkem na 4-3, o své životní výhře pak rozhodla po strhujícím závěrečném gamu. Za stavu 6-3, 5-4 a 40-15 měla dva mečboly, ale udělala první dvojchybu v zápase a následně poslala forhend do autu. Nepřestávala však věřit své agresivní taktice a i nadále bušila do své soupeřky, která byla jako zeď, jedním útočným úderem za druhým. Po odvrácení brejkbolu se dostala k třetímu mečbolu, ale možná i z nervozity udělala zbytečnou chybu.

"Sama sebe jsem napínala, měla jsem nervy, ale byl to první moment, co jsem si uvědomila, o co hraju. Stále jsem byla v transu. Myslím, že je to lidské, normální. První mečboly byly těžké. Pak jsem ukázala, že jsem opravdu silná," řekla.

Parádní game, ve kterém se hrálo o hodně, pokračoval a Cibulková po další vyčerpávající výměně musela čelit druhému brejkbolu. Odvaha jí nechyběla a tak ho zlikvidovala dalším winnerem z forhendu, který poslala přesně do rohu kurtu. Kerberová pak nedokázala zreturnovat druhý servis a čtvrtý mečbol byl na světě. Ten už byl pro Cibulkovou tím šťastným, neboť ho proměnila dvojitým 'prasátkem'.



"Nemám slov. Jsem tu poprvé v životě a vyhrála jsem svůj největší turnaj. Pamatuju si jen mečbol, nic víc. Je to nejšťastnější chvíle v mé kariéře," radovala se bezprostředně po zápase rodačka z Bratislavy. "V prvních dvou zápasech jsem nehrála špatně, ale neměla jsem tolik štěstí. Dnes se ke mě přiklonilo a jsem moc šťastná," doplnila Cibulková, jež bude poprvé v kariéře světovou pětkou.

"Je to opravdu velká chvíle v mé kariéře. Ne velká, je největší. Těžko se mi to popisuje slovy," doplnila dojatá svěřenkyně Matěje Liptáka a kondičního kouče Jozefa Ivanka během slavnostního vyhlášení. V hledišti neskrývaly slzy dojetí její rodiče ani manžel.

Vyhrát Turnaj mistryň hned při své premiéře naposledy dokázala v roce 2011 Petra Kvitová. Za zisk Trofeje Billie Jean Kingové si bratislavská rodačka vydělala 2,054 milionu dolarů, v přepočtu přes 50 milionů korun.



Finalistka Australian Open 2014 Cibulková hrála ve finále poosmnácté v kariéře a získala celkově osmou trofej. Polovinu z nich vybojovala v této sezoně, přičemž vyhrát čtyři turnaje WTA letos dokázala jako jediná tenistka.

Rovněž poražená Kerberová má za sebou životní sezonu, Na Australian Open a na US Open vybojovala své premiérové grandslamové tituly, k tomu byla ve finále Wimbledonu a olympiády v Riu de Janeiro a poprvé se stala světovou jedničkou.

"Jsem zklamaná, ale mám za sebou životní sezonu," řekla Kerberová. "Ona hrála agresivně, od začátku do konce do toho šla. Dala jsem do toho všechno, ale nestačilo to."

• TURNAJ MISTRYŇ 2016 •
Singapur, tv. povrch / hala, 7.000.000 dolarů
nedělní výsledky (30. 10. 2016)
• Dvouhra - finále •
Cibulková (7-SR) - Kerberová (1-Něm.) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (186)
31.10.2016 13:33Od: Roger_Federer Dadaft, kdokoliv jiny.
Vymazte v prohlizeci veskerou pamet a hlavne cookkies.Restartuj a mel by se obnovit pristup na TP.
Uz jsem to resil vicekrat.
[ Reagovat ]
31.10.2016 04:26Od: Lopuch
nejslapší finále po dlouhých letech.vůbec nechýpu ty lidi,co na to koukaj.Stejně jako Fric sem nekoukal, tudle cybulovou faskt moc nemusym, vadí mi jak trapně řve u toho jak hyena. fakr jí tedy moc rád nemam. nebít toho, jak jí to ta němkyně pustila, nevyhrála by to. ny ten ženckej tenis se fakt moc koukyd už nedá a proto nekoukam.
[ Reagovat ]
31.10.2016 04:45Od: Frick
Mňeli bi hrád v plafkách jako ti býčvolejbalystki, že jóó?
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:03Od: d@ve
Vy dva jste se teda sešli.. :D
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:08Od: FulnekUltras
za jednou klávesnicí... ;)))
[ Reagovat ]
31.10.2016 08:33Od: senpolia
omg, z ktorého kanála ťa vypustili?
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:02Od: d@ve
Je to zřejmě jen hater a troll nemá cenu reagovat. ;)
[ Reagovat ]
31.10.2016 04:12Od: Frick Finále
Nekoukal jsem se - upozornuju předem.

No, jsem překvapen. Myslel jsem si, že se Domi do toho finále tak nějak prohaluzila přes jednu výhru ve skupině a přes výhru nad dobitou Světlanou a suveréní Angie, která v SF nedala šanci poslední vítězce, si jí ve finále bez problémů podá. No a hle - bylo to úplně jinak.

Slyšel jsem i nějaké vzkazky, že Angie nebylo dobře - mohlo to ten zápas ovlivnit až do té míry, že být cajk, tak by to dopadlo dle očekávání?

No ale vítězka to je rozhodně překvapivá.

Člověk by si už možná myslel, že její vrchol přišel na AO 2014 a že už ho nezopakuje.

Mohlo se myslet, že na pozici SK no. 1 jí nahradí AKS.
http://www.tenisportal.cz/zebricky/wta-zeny/2015/

No a po roce... škoda mluvit.
http://www.tenisportal.cz/zebricky/wta-zeny/2016/?country=slovensko

Na 226. místě a jako SK no. 7....

Slovenský Športovec roka 2016 bude velmi zajímavý.

Tóth, Šakantárovci, Cibulková, Sagan...
[ Reagovat ]
31.10.2016 06:51Od: Krisboy
PETER!!!!!
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:18Od: brixner Jebemtiboha výlet na Slovač...
Bol so iba raz v Tatrách na Šírave, boha jeho...
Ženy žiadne kozy, dzeci spratkovia, čo ma chceli ojebát u pumpy, v putike ma naozaj ojebala servírka, prirodzene bez kóz, počasie večne pršalo ako kaděsi v džungli, v silniciach diery ako u Stalingradu, až som musél svoju Fordku predať v bazare, bo cez tie diery už nechcela isť a bazarista ma takisto ojebal, že vraj toto nieje žaden auto, to iba Žiguli je u bratov v kurze! No čo, dojebaný som sa vydál na vľák, lenže nadráži něbolo, iba taká pľachová budká a v rohu houno od sabáky, vľák spoždenie z dovodu, že řidíč vľáku sa dojebál vodkou vraj až zo Finska...
Nie nie, radšej som sa odťalto odjebál zpät do mojej milovanej republiky, bo tuná aspóň jazdjá vľáky na čás!
Hej, ty kokodko pode mňou, radšej zóstaň domá, veď tuná niet žaden somár, tuná sú sľúšni ludia všetci a jebemtiboha nehaj si porádiť! Odjebaj sa trebárs ku Práhe, v Práhe je dóbre a majú tam aji električky, tie v Tatrách, jebemtiboha, niejezdja!
[ Reagovat ]
31.10.2016 09:26Od: senpolia
Počuj, akého kmeňa reč používaš?
Bol si v Tatrách či na Šírave? Sú ďaleko od seba. Zemplínska šírava je na východnom Slovensku v povodí Bodrogu pod Vihorlatskými vrchmi.
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:10Od: FulnekUltras
Morské a Morsk(i)e Oko je taky trochu rozdíl... ;)
[ Reagovat ]
30.10.2016 22:50Od: cheeky Redakce..Kvěš se zeptat nemůže, tak se místo něj ptám já
Z diskuze na iDnes

Mimochodem Kvěši, mohl byste se mi zeptat na TP, prčoč mi zablokovali účet?

Nemyslím, že bych byl nějak problémový diskutér.

Docela se mě to dotklo.

Nickname "dadaft".

Předem díky.

Nemohl, protože tam už několik měsíců nechodím. Resp. chodím, ale jenom jako čtenář, účet nemám. A ani mi to nijak nechybí. Zato já jim ano, jak jsem koukal. :-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 22:59Od: blixa
Ne Tykváku, fakt nám nechybíš ;-) Jinak systém udělování banů na TP jsem nikdy nepochopil. Třeba proč dostal ban dobry-kafe-po-ranu, to mi absolutně není jasné.
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:22Od: triatlet
a naopak - proč ho nedostal Deamonic...
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:36Od: blixa
No takovej tu je víc. Nebo StalinUltras za šíření nenávistných ideologií. Prostě nerozumím. Ale co už ..
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:37Od: cheeky
Taky nechápu proč dobry-kafe dostal ban a ani proč dadaft, nevybavuju si, že by někdy napsal něco, co by bylo na ban
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:40Od: gigin
To není zablokované. To se stalo více lidem, že se nemohli přihlásit. Pak se to spravilo nějak.
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:48Od: brixner
No, někdo tu kdysi psal něco o neplatných Cookies nebo tak něco! Nechápu, jak se z ničeho nic nelze přihlašovat, když to před tím šlo bez potíží?! Může v tom být něco jiného, než práce admina?
[ Reagovat ]
31.10.2016 07:20Od: gigin
Jo může. Tomasinho se kdysi nemohl přihlásit z mobilu, a ještě někdo mi to říkal. Prej mu to hlásilo Váš účet byl zablokován.
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:40Od: brixner
Jojo, Kafe byl dobrej...Všeobecnej přehled vo tenysu, dobrá ségra, hodnej děda, vobčas pár jelit vod pásku, utopená babička...Neměl to holt lehký, no. Je divné, proč byl zrovna on odejit, já prostě dodnes podezírám Montyho, že někde kecal, kde neměl...A jeho nojbug? Vo ten strah nikdy neměl :-))
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:41Od: Fandina
Mluv za sebe. Jestli tobě nechybí, jiným může.
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:43Od: blixa
No myslím, že nemusím jen za sebe. Tobě asi chybí, ale to seš nejspíš jediná ;-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:48Od: Fandina
Jenže je rozdíl chybět a chybět. Ano, nevadil mi a mě nevadí nikdo. Ale tady jde o to, že když mě někdo nezajímá, tak o něm nemluvím a nevyjadřuji se k němu. A to on mě zřejmě na mysli, jak často se tu o něm mluví.
[ Reagovat ]
30.10.2016 23:58Od: blixa
Ano, na tak zcela mimořádného blba se bude vzpomínat ještě dlouho ... :D Vryl nesmazatelnou stopu do historie TP ;-)
[ Reagovat ]
31.10.2016 00:00Od: Fandina
Znáš to, aby si člověk připadal lepší, tak ukazuje na druhé. Ovšem někdy jse směšný sám :-).
[ Reagovat ]
31.10.2016 00:08Od: blixa
Netřeba ukazovat. Tykvák na sebe po celou dobu ukazoval sám , a to způsobem zcela brutálním. Že ty to nevnímáš, tvůj problém. Tentokrát tě ale mateřské pudy svedly na scestí.
[ Reagovat ]
31.10.2016 00:09Od: Fandina
Ale jdi ty brebto, nejde o žádné pudy ani zcesti. Normálně mu nadáváte a vysmíváte se. Nediv se, že sem nechodí.
[ Reagovat ]
31.10.2016 06:53Od: Krisboy
My se nedivíme.
[ Reagovat ]
31.10.2016 06:20Od: sojka
v tomto souhlasim s Fandinou, zasla jsem a zasnu dal nad zdejsimi neustalymi odkazy na iDnesovou diskusi snad po kazdem zapase nasich holek, nad neustalymi pripominkami (ci zrejme nostalgickymi vzpominkami) co iqe na to ci ono, nad zcela neznamymi, kteri jinak neprispivaji a jen si prijdou sproste kopnout, mne to prijde ubohe a opravdu zrejme iqe chybi, ne, ze ne.. ;-) Nereknu - jednou, dvakrat neco obzvlaste humorneho pripomenu, o nic jineho si nekoledoval, ale tohle? Zrejme TP nema dostatek vlastni invence a bez iqeho se proste neobejde, jinak si to vysvetlit nedokazu.

A za dadafta se teda budu bit, to me zajima! (S prihlasenim jsem problemy nikdy nemela, jen jsem byla nekolikrat kdysi "anonym"... netusim proc a uz se mi to nedeje.) Jo a Kafe opravdu nevadilo... jen pak uz kazdy druhak, samozrejme.. :-)
[ Reagovat ]
31.10.2016 09:06Od: cheeky
Já jsem jsem tu konverzaci nedával kvůli Kvěšovi, ale kvůli Dadaftovi. Když jsem si přečetl o jaký nick jde, hodně mě to překvapilo, tak jsem to sem dát musel. Ale protože to neadresoval mě, tak jsem to něchtěl říkat svými slovy a radší jsem to zkopíroval doslovně, tak jak to Dadaft napsal. No a tím pádem jsem musel okopírovat i tu Iqeho odpověď, jinak by to vypadalo, jako že jsem nějaký tajný Kvěšův nick. Byl bych to poslal přímo redakci, ale vzkazník skoro vůbec nepoužívám a nenašel jsem tam, jak tam napsat vzkaz adminovi, tak jsem to hodil sem.
[ Reagovat ]
31.10.2016 09:08Od: cheeky
* neadresoval mně
[ Reagovat ]
31.10.2016 09:19Od: sojka
na tebe to absolutne nebylo z me strany mysleno, duvod "dadaft" je zcela zjevny. A diky, ze ses toho ujal, dadaft je prijemny, navic "historicky" nick.. :-)
[ Reagovat ]
31.10.2016 11:28Od: blixa
"Souhlas s Fandinou" v čem, proboha ? Že občas někdo Tykváka připomene není přece znakem toho, že by zde někomu chyběl (snad jen Fandině) ale spíš celkové úlevy, že je (snad definitivně) v hajzlu. Ano, on prostě byl (a stále je) tak unikátní blb, že to bude trvat ještě dlouho než bude zcela zapomenut, to ale s invencí přeci nijak nesouvisí.
[ Reagovat ]
31.10.2016 11:42Od: Fandina
Opravdu nejde o chybění, ale o to, že má někdo potřebu do něj kopat. Pochop to.
[ Reagovat ]
31.10.2016 18:25Od: sojka
v tomto, cituji: "Ale tady jde o to, že když mě někdo nezajímá, tak o něm nemluvím a nevyjadřuji se k němu. A to on mě zřejmě na mysli, jak často se tu o něm mluví." Konec citace.. :-)
[ Reagovat ]
31.10.2016 11:32Od: Lunej..
Taky jsem se párkrát nemohla vůbec přihlásit, pochybuju, že by dadaft dostal ban, to je přece úplná blbost. A sojko máš pravdu, že některým asi Iqe chybí, že mají pořád potřebu dávat odkazy, co kde povídá. I když mně tedy taky někdy hodně lezl na nervy svou zaslepeností a až nenávistí, když Petra prohrála.
[ Reagovat ]
30.10.2016 21:11Od: brixner Cibule sem, Cibule tam...
Nesouhlasím, že to byla totální haluz! Pravidla a systém TM dovolují, aby vyhrál i ten, kdo ve skupině prohrává, v historii už to bylo několikrát, na velkých turnajích ve fotbale i hokeji je to samé, vzpomeňte např.Itálii v roce 1982! A že vyhrála hráčka bez velikého renomé i titulu? Nikde není psáno, že by nemohla Cibule v budoucnu ještě něco velkého vyhrát! I když-přikláním se k názoru, že GS asi nedá...Jo, měla tady namále, ale trocha štěstí+neuvěřitelná bojovnost v SF i finále a má pohár i love. Osobně jsem fandil Endží, prostě jí mám rád a co na tom, že hraje, jak hraje, je vidět, že na ostatní to stačí! Možná se ještě ve velkém stylu vrátí mamba, ale dlouhého trvání to asi už mít nebude. WTA teď není v krizi, jen je vyrovnanější a asi to je i dobře, může se totiž stát, že se znovu objeví někdo, na koho se bude pořádat hon jako na Steffi nebo mambu a může to být zase nuda, jako ATP se Srbem. I když po pravdě-žádné velké jméno mě ve WTA nenapadá. Dvouhra ve WTA je vcelku OK, naprosto tristní je čtyřhra, na to se koukat nedá, Ejá Ajá:-(((
Cibuli velká gratulace, vybojovala si to!!
Brix
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:34Od: Targaryen123 Help me please
Není to o tenisu, ale na zpovědnici na mě kašlou (už zase) nechci vůbec otravovat a řešit blbosti, ale chci se jen zeptat. Zda můž§ ve svých 19-ti letech sama do Tater, už plánuji kam na léto (Jasně v Říjnu já vim) a nevím jestli to jako není moc náročný, nejsem žádná primadona. Sorry že s tím lezu na TP ale budu ráda když mi někdo odpoví. (Stejně brzy začne tenisovo-okurková sezona)
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:35Od: Targaryen123
Myslím tím Vysoké Tatry (Starý Smokovec, Štrbské pleso...)
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:51Od: gigin
Tam můžeš až od 20. V 19 můžeš jen do Nízkých.
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:53Od: Targaryen123
To určitě :) já se ptám opravdu vážně, tohle není jako na zpovědnici
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:58Od: Krisboy
Hlavně si s sebou nezapomeň vzít zásobu omelet, v horách se ti budou hodit.
[ Reagovat ]
30.10.2016 21:36Od: VlS
Jeď na Malou Fatru a z Tiesňavy vyraž na Jánošíkove diery a skrz ně projdi do Těrchové. Pak to vem zpátky, na Rozsutec, na Stoh a na Chleb. tam si sedni, čuč do slunka a medituj. A třeba ti dojde, že provokovat je zbytečný. S lidma v pohodě to nehne, a ti ostatní jsou stejně nas.aní furt. Škoda námahy.
[ Reagovat ]
30.10.2016 22:13Od: Fandina
Jo jo, tam je to moc hezké, lana a cestičky v dierách i procházky po horách. Já takhle chodila ze Štefanové. A pozor na medvědy, je potřeba chodit po vyznačených cestách, žádné zkraty.
[ Reagovat ]
30.10.2016 22:21Od: triatlet
Macko a diviaky sú cez leto v kukurici :-)
https://www.youtube.com/watch?v=neFe9T3VjGY
Pome!
[ Reagovat ]
30.10.2016 21:12Od: triatlet
Můžeš jet hned a pozdravuj Dominiku :-)
https://www.instagram.com/p/-TprPyujBh/?taken-by=domicibulkova
https://www.instagram.com/p/-UTbgkOjMO/?taken-by=domicibulkova
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:04Od: Pavol Dominika uz ti to nik nevezme.
Iba ze by Slovenski danovaci. A daj nieco aj slovenskej televizii.
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:06Od: Pavol
Aby na buduce finale odvisielala aspon zo zaznamu.
[ Reagovat ]
31.10.2016 08:56Od: senpolia
odporúčam
http://slovnik.azet.sk/pravopis/?q=odvysiela%C5%A5
[ Reagovat ]
30.10.2016 18:24Od: janek_da
Jaká rajská hudba pro můj sluch. Brekot, že Angie je jedničkou a Cibulka vyhrála TM.
Letos jsem TM přál buď Cibulce nebo Světlaně. Sice Domi prohrála dva zápasy, ale její zápas ve skupině s Angie ukázal, že má velký potenciál. To jak Angie poslal Cibulku do SF mi připomíná Simonu, která tak poslala Serenu do SF. A taky s ní ve finále prohrála.

Loni jsem potlačil Lucinku, letos Angie, tak příští rok se těšte na Genie :D
[ Reagovat ]
30.10.2016 18:05Od: EllNino Slovenská pohádka se sladkou tečkou
ta upřímná radost Domi po mečbolu je prostě skvělá :) Zasloužený titul za bojovnost, kvalifikovala se na poslední chvíli, na poslední chvíli postoupila do semifinále a nakonec je z toho titul :) ...

Podruhé zasebou vyhrála TM hráčka se dvěma prohrami ze základní skupiny, docela rarita, ale myslím, že Dominika všem ukázala, že výškový deficit není překážkou a ta ohromná bojovnost přinesla ovoce :) Jsem moc rád a gratuluju :) Pome !!
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:32Od: Kiske007 Hezky ji honila po dvorečku
Kerber lítala zprava doleva, na světovou 1. se od vzrustově malinké Dominiky nechala pěkně vláčet. Čekal jsem, že ve 2. setě do toho více půjde, ale nic?.na Dominiku platí tvrdá hra, jak ukázala Petra a Keys
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:09Od: svetova.dvojka
Já mám dneska na večeři husí játra v sádle s domácím chlebíkem , to závidíte co, to si ani Domča nemůže dát, už tak je dost vykrmená...
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:26Od: Kiske007
Posyp si to pěkně cibulkou, at ti to chutná, na oslavu Dominiky?:_)
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:30Od: misa
Řekl bych, že Havlát-Kvitovka a světová dvojka jsou jedna osoba.
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:47Od: gigin
!!!!
[ Reagovat ]
31.10.2016 06:54Od: Krisboy
Blbost.
[ Reagovat ]
31.10.2016 07:21Od: gigin
Já jsem právě těma vykričníkama dával najevo, že jo, že bingo. Je to hodně podobný styl. A ani bych se tomu vůbec nedivil.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:45Od: bIbec
Cibulka dneska neskutečná. Fakt dobrej výkon. Další adeptka na GS titul příští rok.

ET se losuje až zítra?
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:49Od: svetova.dvojka
Ale houby, tohle byl vrchol, na GS už nikdy nepřejde přes 4.kolo, na to bych klidně vsadil barák.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:53Od: VlS
A stan máš dobrej?
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:54Od: svetova.dvojka
Mám obytný vůz.
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:14Od: tommr
taky marně hledám jakýkoli informace. Propagace ET ze strany WTA je téměř nulová ... :(
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:15Od: LukasH
Nerekl bych, ze je Cibule adeptka na GS, stejne jako Aga, ktera vyhrala TM loni. Na TM staci pri stesti vyhrat trikrat. Nemyslim si, ze ten system je spatnej. Uz jen kvalifikovat se tam je ten prvni krok, proto je to tak prestizni turnaj. Cibule umi hrat neskutecne, ale malokdy ji to dlouho vydrzu. Neco jako Petre, ale jeste v mensi mire..i kdyz letos se zlepsila. Jestli se neprobudi Serena, porad je nejvetsi adeptka na GS Angelika.
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:27Od: Kiske007
Seren a urve 01 GS na trávě nebop AO a pak to zabalí, jde ji jen o to překonat Steffi?..pak adeptu na GS bude vždy několik
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:37Od: misa
Se dvěma prohrama se grandslam vyhrát nedá, to je jasné.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:43Od: PetaM
Gratulace :) Neviděl jsem, ale určitě jsi bojovala, jako vždy :) Super. Mnohem lepší vítězka, než loni. :)

Angi, škoda ... Snad tě příští rok na trůnu nahradí Petra ...
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:41Od: Davor1
Keby mi niekto trebárs po zápase Cibuľkovej s Krejčíkovou(2-6,2-6) v apríli v Prahe, alebo s totálne marnou Bouchard v Montreale(2-6,0-6) povedal, že Dominika vyhrá v tejto sezóne TM, kde vo finále totálne prevalcuje svetovú jednotku, tak by som som ho asi so smiechom poslal vyhľadať odbornú pomoc, ale taký je ženský tenis.

Cibuľková spravila neskutočnú kariéru na jej fyzické parametre, dnes stratila v celom zápase jediný servis a to je u nej úplne neuveriteľná bilancia. Angie určite ľutuje, že ten jeden set Madison nepustila, Dominika mala v závere roka neskutočnú formu a určite bola väčšou hrozbou v prípadnom finále ako Keys, to si Angie neuvedomila. Uvidíme, či zase u nej bude nasledovať typický pokles ako zvyčajne po nejakom veľkom výsledku, po finále AO jej trvalo skoro rok a pol, kým začala hrať opäť jej najlepší tenis.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:42Od: svetova.dvojka
Proto je sport a zvlášť tenis tak krasný a sleduje ho tolik lidí.
[ Reagovat ]
30.10.2016 19:33Od: mahycek
Dobře Davore.
[ Reagovat ]
30.10.2016 19:42Od: janek_da
Já bych spíš řekl, že Angie nekalkulovala. Resp. kdo viděl její zápas s Mad, tak by mu bylo jasné, že by Angoe musela předvést hodně ostudnou hru, aby Mad vyhrála aspoň set. První set byl od Angie hodně bídný, ale Mad nedala téměř šanci Angie nějak kazit.
Vlastně Angie měla hodně jednoduchou cestu do finále, kdy hrála s extrémně chybujícími soupeřkami kromě Domi.
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:30Od: senpolia
Presne tak! Po zápase s Mad som kritizovala vlažný prístup Angie. Obsahom reakcií boli komentáre, že hrala s vedomím, že má postup istý a nemusí behať za každou loptičkou a mrhať silami. Dnes tiež neukázala svoje maximum. Vie hrať oveľa lepšie. Chápem, že je už unavená, Domi však odohrala na TM oveľa vyčerpávajúce duely. Ani jeden z nich nebola prechádzka ružovou záhradou.
Angie mala super sezónu a už na TM prišla zmordovaná. Pozor! Som jej fan.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:39Od: svetova.dvojka
No to zase bude peněz na šaty na kabelky a zlaté řetízky..., vůbec bych se nedivil tomu, kdyby Cibule dala do zastávy i ten pohár pro vítězku Masters...
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:14Od: senpolia
logo ktorej stanice je na videu?

http://www.pluska.sk/sport/tenis/10/video-slzy-dojatia-radosti-pozrite-komu-zlozila-cibulkova-najvacsiu-poklonu.html
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:26Od: Denis92
Digi Sport 2
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:27Od: senpolia
vďaka :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:10Od: triatlet Finále
Parádní utkání. V závěru díky Dominice zimomriavky.
I když Angelique běhala, byla nervoznější než ve finále OH proti Monice a ve 2. setu si už moc nevěřila. Přesto si myslím, že dva tři povedené míčky by mohly naprosto změnit výsledek, který vypadá poměrně jednoznačně. Dominika udržela bartoliovské nasazení po celou dobu. Líbilo se mi, jak s nadhledem brala dvojchybu a aut v závěrečném gemu. A před ním se zaříkávala jako Jelena Isimbajevová.
Finále odráží zajímavou sezonu WTA a složení bylo celkem symbolické: proti sobě tenistky, které byly letos nejčastěji ve finále.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:33Od: svetova.dvojka
vyhrát turnaj se dvěma porážkami, jak v loni Anežka polská , tak letos krpatá Slovenka která se v civilu oblíka jak luxusní prostitutka. Tak to už je vážně na zamyšlení, chce to změnu v systému turnaje mistryň , Grandslam také nevyhrajete se dvěma porážkami.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:50Od: gigin
Nějaký cigoš by to mohl vyhrát.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:52Od: Lunej..
Svetova trojka treba?
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:31Od: blixa
Světová trojka v blbosti asi v tenise kralovat taky nebude :D
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:27Od: giovani
Ako sa to vyjadruješ, ako závistlivý hlupák. To je každého vec ako sa kto oblieka a či má v uchu alebo na zápesti zlaté retiazky. Pred finále mala každá rovnaké šance.
[ Reagovat ]
31.10.2016 03:56Od: Frick
Luxusní prostitutka vypadá jak dáma, nosí luxusní společnenské šaty, drahé šperky, ličí se elegantně a decentně. Aby vypadala vedle zhýralého boháče reprezentativně.

Dominika se ohákla jak flundra z E55 s taxou 30-50 Eur/pich, která musí vyzývavým oblečením a přehnaným (a tedy i nevkusným) líčením zdálky na sebe upozornit rumunské a ukrajinské řidiče kamionů.

https://www.instagram.com/p/BGcPFxrOjMz/

To jen čistě technicky. Neurážim, jen konstatuju.

Zkrátka a dobře - jako luxusní prostitutka se v zásadě ohákne jakákoliv dobře vypadající baba na společenský akci.
[ Reagovat ]
31.10.2016 11:34Od: blixa
Fricku, zapůjčil bych tě panu Navarovi na pár hodin do zvukově utěsněné sklepní místnosti se spoustou zajímavých nástrojů. Pak bych si šel vyfotografovat tvoje pozůstatky :D
[ Reagovat ]
01.11.2016 12:37Od: spaniel
Nejlepsi je, kdyz koktavy hnusny nedonoseny kripl komentuje neci vzhled. Ty se narodit ve Sparte, tak te utlucou kladivem jeste pred porodem i s celou vesnici.
[ Reagovat ]
01.11.2016 15:09Od: VlS
Tak to teda eště, že nejsu jeho soused :-)
[ Reagovat ]
01.11.2016 16:06Od: spaniel
To se pozna, ze ne. On ma jine sousedy: Deamonic, iqe, Lopuch atd
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:29Od: senpolia
Teší ma, že dali Dominike do rúk sk vlajku. Neviem, či by to urobila Angie. To isté robieva aj náš Saganko. No a teraz som zvedavá, koho vyhlásia za športovca mesiaca. Dala by som oboch. :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:23Od: Mayo
Fenomenálne predstavenie od Domky. Kto by to bol kedy povedal, ze vyhra TM. Kazdopadne je to veľká tenistka.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:31Od: senpolia
Pamätáš, čo si o nej napísal na začiatku TM? Ktosi sa tu vtedy vyjadril, že je čiernym koňom. Stalo sa.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:32Od: Mayo
Pamätám, ved je to veľká haluz, ze to vyhrala ale prajem jej to.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:00Od: Targaryen123 2016 WTA tour
Hodně divná sezona. Takhle když dříve vyhrála GS hráčka tak se mohlo říct že to bylo zaslouženě, neříkám že si to Angie nezasloužila to vůbec, ale jen běhá a běhá a někdy zaútočí, Angie popravdě není ničím zajímavá je to taková Caro 2.0 jen ještě k tomu heká. Caro také mohla vyhrát GS, jen byla ve špičce v době kdy tenisu vládly Petra, Vika, Masha, Serena, Clijsters, i Sam, Venus a prostě neměla mezi ranařkami tolik šance, troufnu si říct že letos klidně GS mohly vyhrát Safina s Jelenou kdyby třeba letošní sezonu měli top formu. Momentálně nevdládne žádná ranařka, Simona hrozná nuda. Ty ranařky v užší špice Mugu, Keys, Plíšková občas něco uhrajou ale jinak nic, Konta taky se nedá moc diskutovat, cibule s Karlou něco na půl a Petra se zvedla až na konci. Prostě před 7 lety nemohla hráčka jako je cibule vyhrát TM, to opravdu ne prostě dřív měla vítězka TM už delší dobu nějakou prestiž. V roce 2011 jsem si říkala že jestli Vika tak to bude nezaslouženě a to Vika už byla ve špičce a měla už něco za sebou to jsem ale nevěděla že TM vyhraje cibule. Prostě konkurence ve WTA je teď strašná, prví fail bylo vítěztví Marion ve Wimbledonu 2013, nebo celé US Open 2014.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:48Od: Targaryen123
Na okruhu není momentálně žádná neporazitelná hráčka, Kerber jen nejvíce vytěžila z odpadnutí Sereny, nic víc v ničem jiném Angie vyjímečná není jen využila situace nejvíce. Mě Angie, Simona, Keys, Muguruza, Plíšková přijdou strašně nezajímavé. Angie a Simona typické obranářka, Aga alespoň umí vykouzlit hot shot. Keys ranařka jako třeba Giorgi jen se méně vyhazuje to samé Mugu, Plíšková krom podání taky nic moc. Prostě WTA chybí šťáva, je to teď takové nezajímavé, GS může vyhrát 15 hráček to je až moc ta vyrovnanost je tak velká že až škodí, v ATP zase opačný extrém na začátku roku jen Djokovič nikdo jiný.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:01Od: VlS
Nikdy na okruhu nebyla neporazitelná hráčka. Každá vždycky s někým někdy prohrála, stejně tak, jako kterejkoliv neporazitelnej hráč s někým prohrál.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:05Od: Targaryen123
To beru z nadhledem, Serena vs Angie, proti Sereně šly hráčky většinou už poražená, Angie i když má 2 GS nemá takový respekt
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:11Od: VlS
Tak to vem s nadhledem a přestaň fandům Dominiky její úspěch hnusit.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:16Od: Targaryen123
Někdy hnusim lidem jídlo, tak proč bych nemohla hnusit fanouškům úspěch?
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:13Od: blixa
Tak na to nečum Havláte a máš klid ;-) :D
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:34Od: freeteepek Úroveň hry světové jedničky
Kerberový se dnes stalo to samé, co ve finále v Cincy. Došly jí baterky a agresivně hrající hráčka ji umlátila. Létala tam jako hadr na holi a nic z toho...Je mi líto, že WTA má srandovní světovou jedničku. Kdyby jí to Dominika z palebných pozic nehrála kolikrát rovnou na raketu a nedala jí tak šanci udržet míček ve hře, byl by ten rozdíl ještě propastnější. Doufám, že AO příští rok Kerberová znovu nevyhraje. Na řadě jsou teď útočně hrající hráčky: Keysová, Karolína, Petra...Dominika na tomhle turnaji vytěžila maximum ze specificky pomalého povrchu. A k tomu výjimečně dobře podávala.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:39Od: Forehand
Tých 83% na prvom servise bolo naozaj výnimočných. Inak súhlasím, pri absencii Sereny, ktorej sa nechce, Márie ktorej sa chce, ale ostatní ju nechcú a tehotnej Azarenky može byť svetovou jedničkou ktokolvek...
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:00Od: Nola
zase neprehanaj, Angelika vyhrala 2 GS v tomto roku + finale Wimbledonu, v minulosti boli na cele rankingu hracky bez GS a nikto sa nad tym nepozastavoval...
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:03Od: Targaryen123
Na druhou stranu když byly Safina nebo Jelena tak byla mega silná konkurence. Williamsky v nejlepších dobách, Dementieva, Ivanovič, Sharapova, Clijsters, Henin, Zvonareva. Jelena kdyby měla tu svou dřívejší formu tak GS také vyhraje, Angie prostě jen využila chabé konkurence. Nic proti ní, ale dřív obranářky GS vyhrát ani nemohly, umlátily je ranařky (no většinou Serena a nebo Clijsters) ale teď v nejúžší spičce není nějaká kvalitní ranařka. + Dřív byly betony mnohem rychlejší
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:12Od: Krisboy
Henin ani Clijsters v dobře, kdy byla Safina jedničkou, nehrály. To je důvod, proč tam chvilku byla. Williamsky měly zdravotní problémy.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:18Od: Krisboy Re: :D
Dinara Safina H2H: vs. Serena 1:6, vs. Venus 1:3, vs. Henin 1:5, vs. Clisters 2:8, vs. Meldopova 3:4. To byla ta pravá krize WTA, nejhorší světová jednička v historii.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:24Od: misa
Safina vs. Šafina 2:3 :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:35Od: Krisboy
:D
[ Reagovat ]
30.10.2016 18:16Od: VlS
A to v tý době Lucka nebyla zdaleka v takový formě jako v 2015.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:23Od: Krisboy
Jankovic H2H: vs. Henin 1:10, vs. Clijsters 1:8, vs. Serena 4:10, vs. Venus 7:6 (wow - poz. bilance!!!), vs. Meldopova 1:10.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:35Od: Kozoroh
Prostě jedničky v době super-silné konkurence :-) Že kvantita nerovná se kvalita mnohým nevysvětlíš...
[ Reagovat ]
30.10.2016 17:05Od: Krisboy
Jasně, napsat, že Safina nebo Jankovič byly jedničkama v době Henin, Clijsters a Williamsek na vrcholu, je - slušně řečeno - faux pas :) Ale co čekat od Havláta, že...
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:37Od: Kozoroh
Srandovní jedničkou byly Wozniacká, Jankovičová nebo Safinová, ale Kerberová nikoliv.
[ Reagovat ]
30.10.2016 16:50Od: freeteepek
Nemůžu si pomoct, ale mě styl Kerberový připadá srandovní už dávno. U Wozniacký mě to nikdy nenapadlo. Safinu a Jankovič coby světovou jedničku nepamatuju, ale to co hraje Jankovičová dnes se mi líbí. Rozhodně mě to srandovní nepřipadá...
[ Reagovat ]
30.10.2016 19:43Od: mahycek
Jistě, máš pravdu Kozorohu. Srandovní byly všechny co si vyjmenoval, ale zvlášt Dinaře jsem to přál, nestalo se. Přehodím výhybku, taky ti chybí Roger, Rafa i Djoker ??? Mně moc, je to takové smutné.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:34Od: blixa
Angie ... tos posrala ... :(((
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:16Od: tommr Cibulková
dneska vyhrála zaslouženě a ve finále podala asi nejlepší výkon co jsem od ní kdy viděl. Jestli podobnou úroven hry udrží dlouhodobě tak se může usadit v top-10 natrvalo ...
Jinak ale měla Cibule na letošním TM taky neskutečný štěstí. Postoupila ze skupiny s pouhou 1 výhrou a ještě k tomu jí ho darovala Kerberová, která toho dneska asi trpce lituje. Mečboly v semifinále i ve finále pak získala po prasátcích což taky nebývá obvyklý. Štěstí ale k velkým výhram taky patří ...
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:29Od: Fandina
Angel porazila Cibuli ve skupině, takže to vypadalo, že by se to mohlo zopakovat, ale Cibule byla dnes výborná.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:11Od: svetova.dvojka
Jdi domů Angeliko, nedá se na tebe koukat, přetvařuješ se jak Adolf Hitler když na OH 1936 , předával zlatou medaili černému sprinterovi Jessie Owensovi.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:31Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:10Od: Kozoroh Kerberová-Cibulková 3:6, 4:6
Co v 40-leté historii TM nebylo předtím k vidění se stalo v posledních dvou letech - triumfovaly dvě hráčky, které ve skupině vyhrály jen jeden jediný zápas. Jedním slovem - bizarní.

K zápasu - Cibulková byla po takřka celý zápas (s vyjímkou ztráty servisu) ve velkém laufu a ač se Angie mohla na kurtu rozkrájet, stejně ji to nestačilo. Ničila ji však nejen protihráčka, ale i její chyby. Spousta dvojchyb a větší počet nevynucených chyb než měla útočná protihráčka muselo Angie frustrovat.

Pro Angie je letošní rok bezesporu nejlepší v její kariéře, vyhrála dva majory, ale možná ji v koutku mysli žere, že dvě velká finále (OH a TM) prohrála z pozice velké favoritky. Její sezóna by pak měla ještě větší grády...
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:09Od: Forehand
Majsterka sveta v tenise, majster sveta v cyklistike...Nuda.

Slovensko hladá súpera...
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:12Od: Lunej..
Nastal konecne tvuj cas :D
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:40Od: Forehand
Tak snáď niekedy nastane aj ten tvoj :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:33Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:46Od: Lunej.. Re: Forehand
Ja jsem davno za zenitem :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:12Od: Michaelus
mistryně světa v tenise je Kerber
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:17Od: vencapeRF
Jenom Býček nikdy nebyl mistr světa v tenise. :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:31Od: Pe3k
Bycek bude v pristi sezone hrat okruh atp gej tour a treba tam ho nechaj vyhrat...
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:07Od: svetova.dvojka
Tak jednou sedne štěstí i na vola, tedy v tomhle případě na krávu... :-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:08Od: Lunej..
Podle tvych komentu jsi ditetem stesteny.
[ Reagovat ]
30.10.2016 20:04Od: d@ve
+1 :D
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:07Od: Andrew89 Domi
pro me byla jasna volba komu fandit. Domi si to zaslouzila a jsem moc rad jaky zpusoben ji porazila. Peknej zapas a Domce obrovska gratulace!:)
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:06Od: svetova.dvojka
naštvaná Angelika prohrála, to bude pohled, bude muset naplno otevřít, aby ta arogance šla ven a nezůstala mi v bytě.
[ Reagovat ]
30.10.2016 15:34Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:04Od: Michaelus
Schválně jestli bude Angie naštvaná jako obvykle :D
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:03Od: senpolia Dominika
vďaka všetkým tunajším, ktorí jej fandili.

Mám neskutočnú radosť. Malá Slovenka z malého Slovenska má veľký titul.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:02Od: Targaryen123
Stačilo že vyhrála Aga loni, ale cibule... Navrátilová jen kroutí hlavou co to sakra vyhrálo TM, to je jako kdyby Turnaj Mistrů vyhrál Goffin
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:03Od: Targaryen123
No Aga alespoň vyhrála 3 turnaje Premier Mantadory
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:05Od: Fandina
Hrála úžasně a vyhrála zaslouženě. A je to super bojovnice.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:08Od: Targaryen123
Já vím, hrála skvěle, ale když to srováme třeba s jinými hráčkami co vyhráli TM jednou (Petra, Novotná, Venus, Davenport, Mauresmo, Sharapova, Austin) tak to se prostě nedá, to jsou velká jména tenisu a mezi nima cibule..
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:15Od: Fandina
Za kažýdým jménem je to, co kdo dokázal a Cibule teď vyhrála TM, předloni byla ve finále GS, takže super tenistka s super jméno.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:08Od: VlS
Tak se s tím smiř, prostě vyhrála. Angie loni uzemnila Lucka, letos Domi, má to s těma Slovankama těžký. Aspoň jsi se mohla kouknout, jak vypadá bojovnost v praxi.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:02Od: vendulkabendulka
Nemám to malé pivo ani trochu ráda, ale dneska podala famózní výkon, to se musí nechat.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:07Od: senpolia
malá s veľkým srdcom a veľkou chuťou vyhrávať, skvelé!
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:02Od: mahycek
No, smekám a blahopřeji Cibulce. O tom si asi Plíšková, zatím může zdát
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:01Od: Targaryen123
ATP i WTA jsou v kriti, ATP je bez Federera a Nadala v háji a turnaj mistryň vyhraje cibule hráčka co nikdy nevyhrála žádný velký titul a světová jednička je hráčka co dá winner jednou za půl hodiny...
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:00Od: slacker
Vitejte v zemi vitezky Turnaje mistryn :-D. Uz to montuji u Hodonina
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:00Od: Targaryen123
R.I.P. WTA, nejhorší vítězka Turnaje Mistryň v historii: Serena, Venus, Navrátilová, Evert, Seleš, Kvitová, Sharapova, Clijsters, Henin, Hingis, Graff, Austin, Novotná a mezi nima cibulková. Hráčka co nikdy nevyhrála větší turnaj než Premier, to ukazuje momentální kvalitu WTA
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:00Od: Michaelus
to jo no.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:04Od: Lunej.. Re: Havlate
tvoje komenty zas ukazuji tvou kvalitu,tak je to vyrovnane.
[ Reagovat ]
30.10.2016 18:11Od: janek_da
grat k Cibulce, parádně jsi ji dotáhl. A já chvílemi nevěřil...
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:00Od: Nola
Dominika velka gratulacia, svetova.dvojka a kada.tom sa iste pridaju
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:01Od: Jabadu
Tak určitěěě ...
:-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:02Od: Lunej..
Tak pro vad je to velky uspech,i kdyz vim, ze hodne Slovaku ji nema rado. Ale kdyz se odbouraji osobni pocity, musi uznat, ze si to Domca skvele uhrala.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:03Od: Lunej..
Vas
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:59Od: A.R.R.
Velká gratulace Domče, zasloužený titul, poslední tři zápasy hrála famozně :-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:59Od: VlS Doservírovala
s klikou od hangáru, ale přece. Gratulace, sympatická mi není, ale klobouk dolů, za tu bojovnost je to zasloužené.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:59Od: Lunej.. Domca
Nadhera, skvela a paska ji konecne pomohla. Skvely vykon !! Moc gratuluju.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:58Od: Fandina Nádhera
Dominika nádhera. Úžasný mač nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:56Od: Jabadu
"Sto k.kotov to riti a hrdzavú kotvu do chrbáta!!"
:-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:55Od: letityfanousek musí tak řvát?
to je strašný
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:57Od: Lunej..
Masena snad nervala nebo Vika, Errani atd.?
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:59Od: PanBouchard
Po každým míčku?
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:00Od: VlS
Při každým míčku.
[ Reagovat ]
30.10.2016 14:00Od: Lunej..
A ne?
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:47Od: VlS Doservíruje?
Uvidíme, co udělají nervy, jestli nedoservíruje, tak asi prohraje. Třeba doservíruje.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:50Od: Lunej..
Pripada mi to mod Petry, extaze, skvele udery, nadhera:)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:41Od: Kozoroh Kerberová-Cibulková 3:6, 3:4
Snahu Angie sráží její DF, UE a situace, kdy i úder k lajně na winner nestačí. Pro Angie musí být dnešní finále hodně frustrující...
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:41Od: VlS Domi
je v extázi, ty brďo Navaro, to se nadřeš tohle vyrovnat :-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:31Od: Lunej..
Teda Selesovou bych vubec nepoznala.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:16Od: Kozoroh Kerberová-Cibulková 3:6
Ač Cibule po famózním úvodu polevila, Angie se na koně nedostala. Sice si vzala zpět servis, ale vzápětí o něj opět přišla a Cibule v závěru opět lítala za míči jak čertice a Angie ne a ne ji přehrát.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:09Od: sojka
strasne me (krome hyperaktivity kohokoliv) rozciluje, jak se po Dominice plazeji ty vlasy, nebylo by lepsi, kdyby ji "svihal do oka" cop? Estetictejsi minimalne.. :-)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:13Od: Lunej..
Hlavne, ze to nevadi ji:) podle me to ma jako takovy ritual, pred podanim si je dava dopredu jako to delala Vika.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:14Od: sojka
no prave.. :-(
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:16Od: Lunej..
Nejlepsi jsou Kordulky:)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:00Od: Mayo
Premotivovana Cibulkova v úvode fackovala a teraz je to v prdelli
[ Reagovat ]
30.10.2016 12:54Od: Kozoroh Kerberová-Cibulková 1:3
Cibule je v módu, v jakém byla Puigová na OH - útočná, přesná hra, na kterou Angie nenachází recept...
[ Reagovat ]
30.10.2016 12:57Od: d@ve
V úvodu Dominika dominovala.. :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 12:59Od: Lunej..
No jenze jak hraje agresivneji, tak prichazi chyby. Bohuzel.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:00Od: d@ve
..ale Angelique už se pomalu probouzí. :)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:05Od: Lunej..
Domca vi, ze musi utocit, protoze Angie je zed jak rikaji. Snad ji ten standard vydrzi, Angie me herne nebavi.:)
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:13Od: d@ve
No zatím tam Dominika řádí a ospalou Angie docela drtí. Je otázka, jestli tuto úroveň hry udrží..
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:20Od: Lunej..
Domca hraje fantasticky, ted ten volej, nadhera. Fakt ji to moc preju.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:30Od: d@ve
Evidentně hraje v euforii. :) Ale Angie se nevzdává a to je pro úroveň finálové hry jen dobře.
Osobně nevím komu víc fandit. Sympatičtější je mi Angie, ale Dominika se o ten pohár rve a předvádí úžasný výkon.
[ Reagovat ]
30.10.2016 13:33Od: Lunej..
Ja to mam jasne :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist