ATP po nedávných incidentech zpřísní tresty za nesportovní chování na kurtech

  • Tenisová asociace ATP hodlá zpřísnit tresty za nevhodné chování hráčů na kurtech. V reakci na sérii incidentů v úvodu této sezony o tom rozhodlo její vedení a varovalo, že tvrdší postihy mohou očekávat především aktéři opakovaných vzteklých výbuchů.
    4. 4., 16:31 | Aktuality |  140 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Dvakrát se v posledních týdnech nechvalně předvedl Nick Kyrgios. Vyhlášený australský bouřlivák dostal za své výstupy a házení raketou v Indian Wells a Miami pokuty v celkové výši 60.000 dolarů, podle mnoha kritiků ale měl být z turnajů diskvalifikován. Jen s menším trestem vyvázl v Miami domácí tenista Jenson Brooksby, jenž rovněž mrštil raketou a stejně jako Kyrgios málem trefil sběrače míčků.

Vyloučením z turnaje byl potrestán německý tenista Alexander Zverev, který v únoru v Acapulcu vztekle mlátil raketou do umpiru v těsné blízkosti nohou rozhodčího. Za incident následně dostal vedle pokuty i roční podmínku, v případě jejího porušení ho čeká distanc na osm týdnů.

"Disciplinární komise ATP byla instruována, aby s okamžitou platností zaujala tvrdší přístup v posuzování porušení kodexu chování," uvedl předseda ATP Andrea Gaudenzi podle agentury Reuters v interní zprávě pro tenisty. Varoval je, že asociace upraví kodex i disciplinární postupy, "abychom zajistili, že budou poskytovat odpovídající a přiměřené sankce za vážná provinění a pro ty, kteří se proviní opakovaně."

Bývalý italský hráč agresivní chování na kurtu odsoudil. "První tři měsíce sezony přinesly neobvyklé množství incidentů zahrnujících nesportovní chování. Tyto incidenty vrhají špatné světlo na náš sport. Toto chování ovlivňuje všechny a vysílá špatnou zprávu fanouškům, zvlášť těm mladým," uvedl Gaudenzi.

Ondřej Jirásek, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (140)
06.04.2022 14:42Od: Krisboy Fulnek Ultra
Prosím vás všechny o zdrženlivost a takt vůči němu, má smutek, opustil ho drahý přítel a idol smile

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/zirinovskij-pravice-rusko-politik.A220406_122050_zahranicni_jadv
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:39Od: Blondie
smilesmilesmile

A na neexistující nemoc, proti které se navíc nechal očkovat RUSKOU vakcínou! Není možná!
[ Reagovat ]
06.04.2022 19:51Od: annah
smilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:38Od: Krisboy
Osmkrát! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 18:38Od: Fandina
Jsi trapný. Kritizuješ druhé, ale vzápětí děláš to samé.
[ Reagovat ]
05.04.2022 09:36Od: Krisboy
Fandino, ty seš fakt s přehledem největší kráva, která se kdy dotkla TP. Ty by ses měla s tím druhým kriplem zavřít do ruskýho tanku a tam se zamknout a nešpinit stránky o tak krásným sportu. Díky tobě a podobným to tady jde za váma, tedy do prdele smile
Špíno smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 10:51Od: Fandina
Od největšího blbce na TP to sedí.
[ Reagovat ]
05.04.2022 12:06Od: aape
no myslím, že ta kritika by měla jít spíš za administrátorem, který už měl dávno dát ban za ty proruský militaristický bláboly o válce
viz cituji fu: "jistě také hltáš zinscenovaný "masakr" v Buči - tak je to správne, tak to má dle sorosksindlu byt." a podobný hnusy..
[ Reagovat ]
05.04.2022 12:24Od: Krisboy
Moje kritika míří k těm, kvůli kterým sem ten chcípák chodí a píše.
[ Reagovat ]
05.04.2022 12:51Od: blixa
Nedělej si iluze, ten chcípák sem bude chodit blít i když bude mít nulovou odezvu. Všechno už bylo vyzkoušeno, všechno marné ... Ban bohužel z nějakého nepochopitelného důvodu nikdy nedostane.
[ Reagovat ]
05.04.2022 13:03Od: Krisboy
To si nemyslím. On vás potřebuje a stoprocentně se vašima reakcema náramně baví. Nemyslím si, že při psaní/čtení tady nadavá na nás, tak jako my na něho. Podobně jako ten mastnej pytel hoven na Hradě - je mu jedno, že ho nikdo nemá rád, hlavně, že o něm všichni mluví a je středem pozornosti.
[ Reagovat ]
05.04.2022 13:12Od: blixa
Tak odezva, ať už je jakákoliv ho zcela určitě těší, ale už se skutečně i vyzkoušelo, že na něj nikdo nereagoval a on si blil svoje litanie dál a dál. On je v principu grafoman a odezvu opravdu nutně nepotřebuje. Stačí, že ty jeho bláboly někdo zveřejňuje.
[ Reagovat ]
05.04.2022 13:14Od: Krisboy
Myslíš, že to, co předvádí třeba zrovna tady s Frndinou, že by vytvořil i sám? Ani náhodou.

A dost, končím o něm.
[ Reagovat ]
05.04.2022 13:27Od: Fandina
Divím se také, že už si dávno nedostal ban, za ty tvoje slaboduché kecy tady.
[ Reagovat ]
05.04.2022 13:31Od: elsky
Jak říkával Werich, "Když se s blbcem hádáš dýl jak půl minuty, už se hádají dva blbci" smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 13:36Od: Fandina
Mně nevadí být blbcem, když si myslím, že druhého napravím.
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:02Od: blixa
To je ovšem v případě tohoto zkrouceného mozku vyloučená věc. smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:14Od: Fandina
Asi ano. Ale občas mívá záblesky. smilesmile
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:02Od: elsky
No, good luck. Mně to nejde ani v reálu, natož tady smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:13Od: Fandina
Nemyslím si, že co se týká názorů, tak je velký rozdíl mezi reálem a psaním tady. Samozřejmě, záleží na tom, jak často tady člověk píše a jak se chce sám otevřít druhým. Ale názor si tady na druhé lze samozřejmě udělat. Já si pořád myslím, že naděje umírá poslední.
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:22Od: elsky
Když nic, tak nám covid dal šanci dva roky si pěkně zaargumentovat. Nikoho se mi nepodařilo přesvědčit a nikdo nepřesvědčil mě.
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:28Od: Fandina
To máš pravdu, co se týká covidu, tak tam bylo zbytečné cokoli říkat, každý měl na to svůj názor a přes to vlak nejel. Ale to bylo tím, že se to bytostně týkalo každého jednotlivce. Každý k tomu musel zaujmout postoj.

Ale třeba co se dělo za totáče, kde jsem prožila většinu života a někdo mi o tom začne vykládat nesmysly, tak tam je napravování v pohodě a naprosto na mé straně hřiště.
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:34Od: elsky
No jo, vrací se to.. smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:44Od: Fandina
To si nemyslím. Jen třeba ta socialistická masáž o nepřátelích na západě a přátelích na východě. Ta mojí generaci naprosto zpacifikovala a člověk se z toho vzpamatovává dodnes. Například dějepis byl absolutně prosovětský. Pokud je Fulnek o pár let mladší než já, tak ani není divu, že má vylízaný mozek.

Co se týká informací, tak dneska si můžeš na internetu nalistovat zprávy z USA, Číny, Ruska odkudkoli a udělat si vlastní názor.
[ Reagovat ]
05.04.2022 15:07Od: elsky
Jo a pořád jsou lidi s vyváženými názory jako Šándor nebo Robejšek, kteří zatím nejsou cenzurovaní. Ale uvidíme..
[ Reagovat ]
05.04.2022 15:13Od: Fandina
To jsou všechno kecy o ničem. Podstatné je, jaké jsou činy. To, že Rusko napadlo Ukrajinu je realita. Omlouvat to USA nebo čímkoli jiného jejich vinu nesmaže.
[ Reagovat ]
05.04.2022 16:24Od: aape
to už asi nikdy..
[ Reagovat ]
05.04.2022 16:52Od: elsky
Pochopit je něco jiného než omluvit, to se vyplatí vždycky.
[ Reagovat ]
05.04.2022 17:02Od: Fandina
Válka, zabijení lidí a ničení majetku je neomluvitelné.
[ Reagovat ]
05.04.2022 22:23Od: FulnekUltras
stejně jako promyšlené brnkání na emoce a nejnižší pudy lidí, které sorosovská "nezávislá" média předvádějí už nejméně deset let - a sebevětší lež či manipulace při tom pro ně není dost malá
[ Reagovat ]
06.04.2022 08:47Od: elsky
Masírka to byla už dřív hrozná, za covidu ovšem dosáhla vrcholu. Šlo nám všem doslova o život, ale přesně jen do té doby, než bylo potřeba přijmout Ukrajince.
24.2. zaútočili Rusáci, 14.3. jsme odložili roušky. smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 11:13Od: Fandina
O odložení roušek se mluvilo před napadením Ukrajiny a společnost je víc proočkována. Takže roušky nejsou tak potřeba.
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:08Od: Pe3k
Tak to jsi ve svém věku dost naivní...
[ Reagovat ]
05.04.2022 14:16Od: Fandina
Jj. Já si zase až tak nemyslím, že jsem chytrá. Spíš jsem emotivní a to se snahou napravovat druhé trochu souvisí a pak, ženské k tomu mívají tendence. Ale ano, jsem spíš naivní optimista.
[ Reagovat ]
06.04.2022 11:23Od: Blondie
Milá Fandino, z logiky věci je jedna věc jasná - pokud BLBEC někoho napravuje, maximálně toho druhého přivede na úroveň blbce smile když někdo sám přiznává, že je blbec, možná by se tedy měl zamyslet nad tím, zda naopak přístup protistrany nemá k pravdě a logice blíže.

Ale rozumím, chtěla bych moc.
[ Reagovat ]
06.04.2022 11:24Od: Blondie
Fulnek je ztracený případ prostě :)
[ Reagovat ]
06.04.2022 11:37Od: Fandina
Nepsala jsem, že jsem blbec, psala jsem o tom že po 5 minutách diskuse, viz citát Wericha, mi nevadí jím být, pokud jde o nápravu.
[ Reagovat ]
05.04.2022 18:55Od: annah
Pro Kristboy:
"Mastnej pytel hoven na Hradě"smile
Úžasné přirovnání! Lepší jsem na Emana ještě neslyšela!
Dnešní den není ztracen!! smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 19:31Od: Krisboy
To nebylo přirovnání, to byl můj pohled.
A ztracen není žádnej den, záleží jenom na nás, jak si ho uděláme smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:17Od: FulnekUltras a protože čecháčkovskou rusofobii už brzy prověří plyn
vychutnejme si ještě jednou počátek zcela zásadních změn v Evropě

jinak řečeno: buď se vzpamatujeme jako Maďarsko a už konečně (i s Bruselem) vylezeme z americké prdele, nebo v ní prostě zcepeníme jako nepotřebný zámořský odpad, který prostě jen splnil svůj účel

https://www.youtube.com/watch?v=Zellc2aR7lE

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:22Od: Fandina
Jsi směšný. Rusko si může plyn strčit někam. Když na to přijde. Poradíme si. Rusko ne.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:24Od: FulnekUltras
;-)))))

jsi až roztomilá
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:25Od: Fandina
A ty hloupý.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:28Od: FulnekUltras
máš už připravené ovčí deky? - garantuju ti, že se můžou hodit i v květnu ;-)))
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:32Od: Fandina
Ne, já mám zdraví rozum, na rozdíl od tvého hloupého.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:32Od: Fandina
zdravý
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:35Od: FulnekUltras
jj, převod plateb na rubly bude ta správná volba - když už to pochopili i liberální pošuci na Slovensku... smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:38Od: Fandina
Slovensko je směšné. Je to úplně jedno, o jakou jde měnu. Všechno se dá přepočítat, směnit.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:40Od: FulnekUltras
obchod nezná války ani hranice - a ušácké sankce mají za cíl akorát vyždímat Evropu
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:44Od: Fandina
USA jsou mi ukradení. Problém je ten, že Rusko je obsoused a jsou to hajzlové.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:48Od: FulnekUltras
že se nenechali zatlačit do kouta jako ve 30. letech?
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:50Od: Fandina
Jsou to zakomplexovaní šmejdi a vždycky byli.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:54Od: FulnekUltras
je příjemné sledovat, jak tupí vyznavači "neporazitelného Západu" mají dost smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:58Od: Fandina
Mně se líbí, jak se bojíš ušáků. Jsi směšný.
[ Reagovat ]
05.04.2022 04:01Od: FulnekUltras
neznáš mapu - ale to se od ušáckého kanónfutru očekává ;-)
[ Reagovat ]
05.04.2022 04:06Od: Fandina
mapu znám, bohužel, radši bych měla za sousedy ušáky, bohužel nemám
[ Reagovat ]
05.04.2022 04:13Od: FulnekUltras
je vidět děvčico, že ani nevíš, jak se nám tady hlavně po nocích prohánějí ;-))) - to za Husáka jsme o Sovětské armádě dvacet let skoro nevěděli, přestože objektivně pomáhala zabezpečovat dlouhodobě udržitelný státní systém - naproti tomu stále expanzivnější přítomnost ušáků v Evropě je už delší dobu fakticky neudržitelná
[ Reagovat ]
05.04.2022 04:16Od: Fandina
Oni nás nebo Ukrajinu napadli? Ušáci mi vůbec nevadí. Rusové ano.
[ Reagovat ]
05.04.2022 04:20Od: FulnekUltras
30 postgorbačovských let se roztahují stále dál na východ k ruským hranicím. Zaslepeně prozápadní část populace celou tu dobu Rusko buď ignorovala nebo urážela - a teď se najednou strašlivě diví a kňučí. smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:56Od: paddy Wimbledon možná bez Rusů
Medveděv tak může mít i volné léto smile

The All England Club have been told that their independent status means they can ban Russian players who do not denounce Putin and face no legal repercussions. This sets the London Grand Slam apart from the mainstream tennis tournaments, which have largely remained neutral for fear of being sued.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:00Od: SydneyOpen
Snad, rusko má být kompletně izolováno a to prostě má platit i pro sport, tohle není válka tohle je ruské svi.nstvo a cílené vraždění, mučení a sexuální zneužívání civilistů. Naprostá zrůdnost rusáků a pak tu máte případy jak ten vypatlanej ruskej gymnasta s tím nacistickým Z na dresu
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:04Od: Fandina
Hlavně má být zastavena na nesmyslná válka a stačí málo. Udělat to.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:20Od: SydneyOpen
to by nesměl v Kremlu sedět totální mago.r ale co říkám tu zemi ještě nikdo normální neřídil, no možná Gorbačov..
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:27Od: FulnekUltras
naivní břídil, s nímž ušáci dokonale vyjebali
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:37Od: turista
Gorbačov byl naivní a Ušáci s ním vyjebali. Ano. Jeho nástupce Jelcin byl ale mnohem horší. Byl to neschopný alkoholik, který za 10 let přivedl Rusko prakticky k zániku. Putin je holt krvavý diktátor.
[ Reagovat ]
04.04.2022 22:47Od: elsky
Třeba vypnout vypínačem? smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 22:50Od: Fandina
Dát příkaz k zastavení bojů?
[ Reagovat ]
04.04.2022 22:54Od: FulnekUltras
myslelas' spíš nějakou oboustranně přijatelnou dohodu o příměří, odzbrojení a budoucím uspořádání Ukrajiny, viď?
[ Reagovat ]
04.04.2022 23:09Od: Fandina
Ne, myslela jsem to tak, že jeden hajzl napadl druhý stát a měl by se za to zodpovídat.
[ Reagovat ]
04.04.2022 23:10Od: Fandina
Respektive, měl by to zastavit.
[ Reagovat ]
05.04.2022 00:32Od: FulnekUltras
tahle válka není jednostranná - zastavit agresi mohli dřív Bush v Iráku nebo Clinton v Jugoslávii, to byli skuteční agresoři smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 00:40Od: Fandina
Jsi magor. Tahle válka je jednostranná. Jedna země napadla druhou.
[ Reagovat ]
05.04.2022 00:42Od: Fandina
A fakt se s tebou už nemíním bavit. Soros je filantrop a ty jsi magor.
[ Reagovat ]
05.04.2022 02:47Od: FulnekUltras
a tahle ohebná guma nám vládne - a válku ještě přiživuje, zalezlá podle poslední módy hluboko v řiti EUSA

smilesmilesmile

https://www.youtube.com/watch?v=YJvvYwUDfvY
[ Reagovat ]
04.04.2022 23:06Od: elsky
Války mají svoji dynamiku, která řídí jejich konce. Scénář "Neporazili jsme vás za jedem měsíc, tak to zabalíme a budeme dělat jakoby nic" asi ještě v historii nenastal.
[ Reagovat ]
04.04.2022 23:12Od: Fandina
A ve skutečnosti jsou to všechno jenom kecy. Hrátky na války. Jakoby nešlo o lidské životy a majetky. Je to odporné, téhle válčení. Hnus, kdo to vyvolává.
[ Reagovat ]
04.04.2022 23:13Od: Fandina
A ostatní se na to jen koukají. Hnus fialový.
[ Reagovat ]
05.04.2022 00:33Od: FulnekUltras
Sorosovská "filantrop" mafie, CIA, Pentagon - tam se obracej smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 00:35Od: FulnekUltras
plus NATO a EU jako užiteční idi-oti USA v kolonizované Evropě smilesmilesmile

a samozřejmě i Fiala, Kaczyński a další USA podřízený šmejd, který banderofašistům ještě dodává zbraně
[ Reagovat ]
05.04.2022 00:39Od: Fandina
Ty i.iote. Rusko napadlo Ukrajinu. Ne naopak magore.
[ Reagovat ]
05.04.2022 02:48Od: FulnekUltras
ne bez důvodu, leghornko smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:08Od: Fandina
Jen vrazi vytahují zbraně na druhé.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:11Od: FulnekUltras
to řekni Fialovi, Kačerovi a hlavně ušákům, kteří cpou zbraně proti Rusku na Ukrajinu už nejmíň osm let smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:17Od: Fandina
Ukrajina obsadila Rusko. Už dlouho. Jsi směšný.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:21Od: FulnekUltras
Ukrajina pouze slouží "strategickým zájmům" USA jako beranidlo proti Rusku. Přičemž její obyvatelstvo má pro ušácké imperiální bastardy stejně mizivou cenu jako naše.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:24Od: Fandina
Proč by někdo měl sloužit deb.lnímu Rusku, které neumí nic jiného než střílet s zabijet.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:26Od: FulnekUltras
přečti si to radši ještě jednou smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:31Od: Fandina
Těžko se bavit s někým, kdo vidí nepřátele tam kde nejsou a přátelé jsou jeho nepřátelé

USA nám v životě neublížili. Rusko pořád. Hlupáku.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:32Od: FulnekUltras
tak hlavně, že stojíš vždycky na té správné straně ;-)))
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:33Od: Fandina
Já ano, protože nejsem magor, jako ty.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:36Od: FulnekUltras
jsi holt pragmatik ;-)
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:48Od: turista
Přesně tak. Tohle je proxy válka mezi Ruskem a USA v níž Ukrajina byla napadena a trpí za sebe a za zájmy Ameriky. Touto krvavou válkou Rusko ekonomicky spadne do doby kamenné, získá pouze neutralitu Ukrajiny, Ukrajina je zničená, její obnova bude těžká, sankce drtivě poškodí RF a těžce také EU včetně nás. Pouze Ušáci na tom všem vytřískají. Ale na Čínu už budou jen koukat jak se jim bude později vzdalovat ekonomicky a technologicky. Zůstanou jim jen ty zbraně.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:06Od: aape
smile přesně tak
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:13Od: FulnekUltras
myslíš a projevuješ se úplně stejně, jako ti nejtupější svazáčkové z dob socialismu - myslet kurwa bolí, a v dnešní době, brutálně znásilňované gateSSorosovským mainstreamem, ještě o to víc smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:15Od: Fandina
Soroš je proti tomu co dělá Rusko hodný člověk. To ubožák jako ty nikdy nepochopí. Magore.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:16Od: FulnekUltras
slípko smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:17Od: Fandina
jsi magor
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:26Od: FulnekUltras
víš, co je válečná propaganda? ta nejhorší a nejprolhanější ze všech - a vždycky probíhá na obou stranách

mimochodem - tohle na začátku ukrajinské akce převzala prakticky všechna hlavní "západní" média...

https://www.youtube.com/watch?v=zTwHcio48X4

a "mrtvého" studenta na Národní třídě znáš jistě taky... smilesmilesmile

https://www.youtube.com/watch?v=VyTIVwmI320
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:29Od: Fandina
Nech si ty kecy o ničem. Jde o to, že i.iot rozpoutal válku a zabijí a ničí. Jen blb, jako ty to nechápe. Jsi magor. A nemíním se s tebou více bavit. Magore.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:33Od: FulnekUltras
o ničem??? to jen potvrzuje, jaká jsi nosnice smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:37Od: Fandina
S magorem se nemá cenu bavit, je to ztráta času.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:23Od: FulnekUltras
a přesto mi nedáš pokoj ani v hluboké noci smile
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:35Od: Fandina
Upřímně řečeno. Mám z tebe srandu.
[ Reagovat ]
05.04.2022 03:38Od: FulnekUltras
pěkné
[ Reagovat ]
04.04.2022 21:17Od: PetaM
Jsem nevěděl, že Medveděv někoho cíleně zavraždil, mučil, či dokonce sexuálně zneužil ... Fascinující.
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:49Od: paddy
chce to jednat tvrdě a poslat hříšníkům písemnou důtku s razítkem ATP

to zabere víc než 3-měsíční distanc smile smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 16:40Od: FulnekUltras současná holátka už rodiče většinou málo řezali
a to je vlastně celé... smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 16:53Od: blixa
Tebe by měli řezat denně, holátko ! smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 18:04Od: FulnekUltras Re: rusofobové všech zemí, vyližte si rýhu !!!!!
nejíp vše nepohodlné umlčet, zakázat, vymýtit, případně "humánně" řešit na psychiatrii, viď? to by naprosto vyhovovalo tvému naturelu... ;-)))

jinak ještě k těm trestům - o tom, že Rychetský je už delší dobu (cca od schválení novely volebního zákona) poddajný knecht sorosovského neoliberalismu, víme dávno - momentálně už své primitivní proušácké lokajství nijak neskrývá ani v oblasti sportu smile

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/rychetsky-jedina-cesta-je-rusko-vyloucit-ze-vsech-mezinarodnich-i-sportovnich-instituci-40392754#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=wyWPTlnYlF4-202204041554&dop_id=40392754&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
04.04.2022 18:11Od: blixa Re: Polozvířata, která nemyslí
Osmaosmdesátiletý Otar Ioseliani je legendární gruzínský filmový režisér, který začínal jako mladá hvězda ještě v Sovětském svazu, kde ovšem měl problémy s komunistickou cenzurou, a od začátku 80. let minulého století žije a tvoří ve Francii. Přesto v rozhovoru, který před pár dny poskytl v rodné Gruzii, řekl, že za svou zemi považuje také Rusko.
V bohaté a krásné ruštině, které není schopna většina obyvatel současné Ruské federace, řekl, že největším problémem Ruska je, že je z více než 50 procent obydleno lůzou, polozvířaty, která nemyslí, nechápou, nezajímají se o nic, nemají svědomí. Je to dav, který nemá mozek.
Ioseliani se zároveň vyznal z lásky k ruskému jazyku a k lidem, kteří v této zemi žili a vždy zůstali lidmi. Právě tyto lidi ale Putinův režim, který dnes podporuje přes 80 procent těch, které Ioseliani považuje za lůzu, důsledně ničil; a v podstatě dosáhl stavu, kdy bude mít za poddané jen ty, kteří se mu s láskou podvolí.
Otevřenost starého gruzínského režiséra bude bezpochyby kdekoho v Česku šokovat. Přesto nelze popřít, že se Rusko rozlomilo na dvě nestejné části. Ta evropštější část ruské území opustila. To, co zbylo, vraždí dnes ukrajinské ženy a děti, ničí jejich domovy buď přímo, nebo zprostředkovaně nadšeným souhlasem s válkou svého führera.
[ Reagovat ]
04.04.2022 18:18Od: FulnekUltras
jistě také hltáš zinscenovaný "masakr" v Buči - tak je to správne, tak to má dle sorosksindlu byt... smile

a pokud jde o lůzu, ta z US Embassy Prague, Václaváku a Letné už dostala Babiše až do špitálu (pokud k tomu ještě trochu nepomohlo i západní "očkování") - takže konečně spokojenost, ne ?

smilesmile
[ Reagovat ]
04.04.2022 18:31Od: aape
myslím, že za tyhle nenávistný výplody by vás měli už dávno zablokovat
[ Reagovat ]
04.04.2022 18:54Od: FulnekUltras
nenávist? - úhel pohledu! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:01Od: SydneyOpen
Tak proč žiješ na západě? sbal se a můžeš žít do svých vysněných rájů - Bělorusko, Rusko, KLDR
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:12Od: blixa
Typický salonní stalinista. Užívá si v zahnívajícím kapitalizmu vede kecy jak ho zničit smile. Do východních "rájů" se rozhodně nechystá smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:18Od: SydneyOpen
jojo, nevím proč vůbec chodí na ZÁPADNÍ internet, proč nepoužívá ten rusnet nebo jak se ta ruská sra.. jmenuje
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:24Od: FulnekUltras
ty máš taky slušně vymaštěno - a jak ti šlapou balíčky sankcí? ;-)))
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:27Od: SydneyOpen
¨Skvěle, rusko je izolováno na 50 let od civilizovaného světa smile smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:33Od: FulnekUltras
jsi nekonečně naivní, ale rozhodně ne sám - současná vysoce sofistikovaná mediální mozkomasáž už přerostla přes hlavu více koloběžkářům ;-) smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:22Od: FulnekUltras
narodil jsem se a žiju ve střední Evropě - a NEHODLÁM NA TOM NIC MĚNIT smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:29Od: SydneyOpen
v zemi která od prvních Přemyslovců byla součástí západu a s ruskem neměla nikdy vůbec nic společného, kromě toho že nás 2x obsadili
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:36Od: FulnekUltras
Soros a spol. tě na dálku pochvalně drbou za ušima - tak znamenitě zmasírované rádoby kosmopolitní produkty "progresivního liberalismu" jim dělají moooc dobře smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:46Od: aape
typická demagogie sovětskýho typu, to je fakt opruz tihle komunisti či bývalí stbáci..
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:50Od: FulnekUltras
takhle černo-bílé to fakt není, to mi zatím aspoň zkus věřit... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=dEL73jNNDcU
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:59Od: Fandina
Ty i.iote, ty srovnáváš financování volební kampaně s válkou, ničemím a zabijením na Ukrajině Ruskem.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:10Od: FulnekUltras
ty nanynko, ty nevidíš příčiny a kdo za nimi posledních cca deset let stojí? smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:12Od: Fandina
Je mi fuk kdo za čím stojí, ale není mi fuk, že magor Putin vyšle vojska zabijet a ničet. Je to zrůda zrůd magore.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:13Od: Fandina
A ostatní to naplňují. Jsi magor.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:15Od: FulnekUltras
si hlupaňa
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:17Od: Fandina
ubožák jako ty mě nikdy neurazí jsi magor
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:32Od: FulnekUltras
možná by jen stačilo si uvědomit, že "zaručeně pravdivá" jednostranná info o situaci na Ukrajině nám dnes sděluje ta samá mainstreamová chamraď, která už tady deset let "informuje" také o migraci, green dealu či kovidu

a tím je řečeno prakticky vše

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:37Od: Fandina
Nikdo mě nemusí o ničem informovat. Já nejsem slepá. To, že nás obsadili Rusové v 1968 jsem viděla na vlastní oči a že na mě mířili nabitou zbraní taky. Jsou to magoři.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:42Od: FulnekUltras
no zkrátka - s těma za "mrtvými" těly svázanýma rukama to už banderošmejd pod dozorem sorosovců pořádně přehnal - ale spousta mediálních konzumentů tomu i tak věří a po zčervenání "tečky" v placáku si ochotně zajdou na další "posilující" dávku... smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:44Od: Fandina
Soroš je v pohodě a očkování také. To magor jako ty nikdy nepochopí.
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:50Od: FulnekUltras
tak určitě ;-))) smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.04.2022 20:53Od: aape
vy tu zas neustále šíříte jednostrannou zdegenerovanou cynickou proruskou agitku ála sputnik a podobný ruský totalitní mainstream smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 21:00Od: FulnekUltras
o trochu méně černo-bílé vnímání ses ještě stále nepokusil - no třeba to ještě přijde - ostatně i takové topení v zimě je potřeba si zasloužit ;-)))
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:33Od: blixa
No něco bys měnit chtěl. Vyměnit naše domácí vládce za ruského baťušku a tomu oddaně sloužit, viď šmejde !
[ Reagovat ]
04.04.2022 19:38Od: FulnekUltras
normálně uvažující politici se ještě pořád najdou i v našem rybníčku smile
[ Reagovat ]
04.04.2022 18:29Od: aape
má bohužel naprostou pravdu..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist