Djokovič: Sám jsem dítě války. Ale rozhodnutí Wimbledonu je šílené

  • Světová jednička Novak Djokovič nesouhlasí se zákazem startu ruských a běloruských tenistů ve Wimbledonu. Rozhodnutí pořadatelů londýnského grandslamu čtyřiatřicetiletý Srb označil za šílené.
    21. 4., aktualizováno | Aktuality |  350 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Vždycky budu odsuzovat válku a nikdy ji nebudu podporovat, protože sám jsem dítě války," citovala agentura Reuters Djokoviče, který v dětství zažil konflikt v bývalé Jugoslávii.

"Vím, jak vás válka poznamená. V Srbsku si všichni pamatujeme, co se stalo v roce 1999," přidal Djokovič. "Nicméně ani tak nemůžu podpořit rozhodnutí Wimbledonu, které je prostě šílené. Když se politika smíchá se sportem, je to špatně," dodal srbský tenista.

Sám Djokovič má letos omezený přístup na turnaje, neboť mu řada zemí neumožňuje vstup do země kvůli chybějícímu očkování proti Covidu-19. Včera v rodném Bělehradu zahájil teprve třetí turnaj v této sezoně třísetovým vítězstvím.

Představitelé Wimbledonu vyloučili ruské a běloruské reprezentanty kvůli invazi na Ukrajinu. Odůvodnili to snahou o to, aby nebyl turnaj v All England Clubu zneužit k propagaci ruského režimu.

Navíc tím následovali drtivou většinu sportovních organizací, které po únorovém útoky zakázaly Rusům a Bělorusům startovat na mezinárodních akcích. Tenis byl dosud výjimkou.

"Jejich odůvodnění nemá žádnou logiku. To, co se teď děje, je naše naprostá diskriminace," uvedl osmý hráč světového žebříčku Rubljov po vítězství v 2. kole turnaje v Bělehradu nad Jiřím Lehečkou. "Kdyby dali prize money z turnaje na humanitární pomoc, rodinám a dětem, které trpí, tak by to mělo nějaký smysl. Tímhle se ale nic nezmění," řekl Rubljov.

Proti rozhodnutí pořadatelů se ohradilo vedení ATP i WTA, ale i řada osobností v čele se slavnou Martinou Navrátilovou. Ukrajinští tenisté a tenistky naopak vyloučení Rusů a Bělorusů přivítali.


Svitolinová: Nechceme, aby nemohli hrát všichni
"Nechceme, aby byli vyloučeni úplně všichni. Ale když se nepostaví proti ruskému režimu, tak je zákaz na místě," uvedla v rozhovoru pro BBC 25. hráčka světa Elina Svitolinová.

"Jen po nich chceme, aby vystoupili a řekli, že jsou s námi a zbytkem světa proti ruské vládě," řekla. "To je pro mě to hlavní. Jestli jsou proti a takovou vládu nevolili, tak bude jen správné, pokud budou hrát," dodala.

Podle sedmadvacetileté Svitolinové to ale zatím neudělal nikdo z ruských hráčů a hráček. Světová dvojka Daniil Medveděv vyzval na Twitteru k míru, stejně jako jeho krajan Andrej Rubljov.

"Na prstech jedné ruky spočítám, kolik ruských nebo běloruských hráček za mnou přišlo a zeptalo se, jak se mám, jak je na tom moje rodina, jestli je v bezpečí," prohlásila Svitolinová. "Proto jsem z jejich chování tak zklamaná. Jsme kolegové, co se potkávají týden co týden. Jejich postoj je pro mě šokující," dodala.

Kauza vyloučení Rusů a Bělorusů z turnajů ve Velké Británii
20. 04. 2022 Potvrzeno: Ruští a běloruští tenisté se nesmí zúčastnit Wimbledonu ani britských travnatých turnajů
21. 04. 2022 Vyloučení Rusů a Bělorusů z turnajů? Ukrajinští tenisté tleskají, podle Navrátilové to není řešení
21. 04. 2022 Djokovič: Sám jsem dítě války. Ale rozhodnutí Wimbledonu je šílené
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (350)
22.04.2022 18:04Od: Ondra979
no a jeste docela podstatna zajimavost k russacke agresi - podle propoctu kdyby rusko nerozpoutalo tuto valku, tak jsme se uz letos mohli dostat ekonomicky na predcovidovou uroven, samozerjme s vetsim zadluzenim, ale s tim uz by se dalo zit..a inflace by se vratila taky k normalu cca do roka. ale protoze putin chce valku a vrazdeni, tak se nic takoveho v dohledne dobe nestane a roztaci se dalsi kolo inflace a velke nejistoty ohledne dodavek napr obili a nekterych dalsich surovin, nevi se, jak to bude s plynem atd..a toto jde jedine na konto valecneho zlocince putlera. zvladnout to ale bude nutne a poslat tu jeho zlocineckou juntu na "chuj"..nikam jinam rise zla nepatri!
[ Reagovat ]
23.04.2022 07:55Od: SwissMaestro
tak Putin teď bude dobrý výmluva na dalších tak 10 let :D
[ Reagovat ]
23.04.2022 08:10Od: Ondra979
tak jednak je to bohuzel realita, kazdy, kdo ma aspon anung o ekonomii tohle musi uznat -kazda valka ma vzdy velmi neblahe dusledky pro ekonomiku a tady jsou ty dusledky bohuzel celkem zrejme i pro nas - jsme konfliktu opravdu velmi blizko a ukrajina je velka obilnice nejen pro nas, takze prijde dalsi inflace predevsim u potravin a hrozi i migrace ze zemi, kam doted dodavali a ted nebudou, tedy napriklad z afriky...ty dusledky uz ted nebudou vubec male a cim dele ruska agrese potrva, tim budou vetsi, to je fakt a zadna vymluva, ale kdo to chapat nechce, tak holt nebude a bude to hazet treba na vladu, ktera za toto ale absolutne nemuze, jen to bude muset nejak hasit...
[ Reagovat ]
22.04.2022 00:23Od: Vlk-v-trave Fatherland se blizi....:)
Tak jsem si to tu na rychlo projel, a citim z toho takovy novy FATHERLAND.

CR se nemusi rozhodne obavat o svou budoucnost. TP vzorek rika jasne, zeme, ktera ma svate, moudre a osvicene... treba se pripravit, prichazi nova epopej...
...jen tu jeste existuje par pochybnych bytosti, ktere to kazi, nastesti pro svetlou budoucnost jejich rady drsne proridly, a proridnou, jsou jak pozustatky temne krupeje krve v oceanu vsehomira vedeni, ktery NAS jednou ocisti.:D)

https://www.youtube.com/watch?v=3iyWkdQ0H0M

Jako hezkou noc :D
[ Reagovat ]
22.04.2022 07:08Od: gigin
Jak nemáš deset červených teček, žlutomodrú vlajku v profilu a neposlúháš ZZ Top, tak sem nelez.
[ Reagovat ]
22.04.2022 10:25Od: Krisboy
Koukám, že ti z toho fakt hrabe...drž se, teď to myslím vážně!
[ Reagovat ]
22.04.2022 10:52Od: FulnekUltras
tys vážně hňup - to se jen tak nevidí ;-)))
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:44Od: gigin
:))) sranda musí být, aj kdyby na lanýže už nebylo...
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:46Od: FulnekUltras
já si teď užívám spíš ten kaviár ;-)))
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:19Od: blixa
Pán je sexuální labužník !!! I když já bych spíš řekl, že prase ! smilesmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:24Od: FulnekUltras
a tak občasnému pettingu se též nebráním ;-)
[ Reagovat ]
21.04.2022 22:10Od: paddy svobodná země
smile
https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/v-moskve-zatkli-muze-s-modrozlutymi-teniskami-40394551

https://panska-obuv.heureka.cz/asics-trabuco-max-1011b028-tmavomodre/#prehled/
[ Reagovat ]
21.04.2022 22:18Od: FulnekUltras
hmmm, tenhle šunt u nás vietnamec ani nemá... ;-)
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:48Od: Nola Stan Borowitz
si ma prekvapil smilea kto neprekvapil je Krisboy...
jednoduche sudit inych, ked sedim za klavesnicou a citim sa ako hrdina na tej spravnej strane barikady..... mame to stastie, ze sme ziadnu vojnu nezazili.... Novak ju zazil ako dieta, jeho rodina ju zazila, obyvatelia danej krajiny ju prezili.... obcas sem zavitam a nestacim sa divit, ako si dokazu poniektori iba vdaka svojej antipatii, ihned si kopnut...

vojny na svete sa delia na dve kategorie, jedna z nich je ta spravna - humanitarne bombardovanie..... mali by sme sa kazdy rok klanat Klausovi a Meciarovi, ako bezbolestne sme sa rozdelili, nech boli ako politici trebars uplne bezcharakterni... dejiny to nakoniec ocenia
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:54Od: FulnekUltras
tak kdyby tenkrát někoho něco fakt zabolelo, byla by to jedině pragocentrická ODS s jejími privatizačními zájmy - lidi sice 1993 poslušně stavěli patníky a celnice, ale zbraně tady nebyly aktuální nikdy ;-) smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:09Od: Nola
nie som politicky aktivna a je mi ceska politicka scena, ako aj ta slovenska uplne putna.... ale, co som sa docitala, ak je to pravda, udrzanie spolocneho statu bolo nerealne, aj ked by sme mozno ako uzemne vacsi stat mali lepsie vyhliadky, viac hlav, viac rozumnejsich rieseni..... aj to Rakusko-Uhorsko malo nieco do seba :D. ak sme malinky statik, kdese v strede Europy, musime sa kamosit s tymi velmocami, v minulosti to bolo ZSSR, dnes je to USA, realita, ktoru nemozes nijak ignorovat...
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:17Od: FulnekUltras
referendum o zachování/rozdělení společného státu (v ČR i SR zvlášť) by tehdy znamenalo konec Klause i celé ODS a její slavné "privatizace" do vlastních kapes - je to celkem jednoduché ;-) - proto ho taky tahle pochybná "elita" nikdy nepřipustila
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:48Od: George_Renel Dejte už pokoj s tou politikou na TP!!!
To vám nestačí televize, rozhlas, internetové noviny? To toho vážně nemáte dost?
[ Reagovat ]
21.04.2022 23:18Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 23:46Od: FulnekUltras
je toho OT už fakt hodně - pořád se něco děje, no... tak už radši zase odcházím ;-)
[ Reagovat ]
22.04.2022 00:47Od: paddy
řekl autor nejvíce politických příspěvků na TP smile

přezdívaný ROMO (Fulnek) - propírající to tady pořád dokola smile
https://www.youtube.com/watch?v=vBiPQpe6G3Q
[ Reagovat ]
22.04.2022 00:56Od: FulnekUltras
jen mírně upřesním ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=IAZgGiqLk48
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:40Od: Rafaeoli25
No buďme rádi, že tu možnost ale máme, třeba to nebude dlouho trvat a za chvíli bude trestná možná i jakákoli kritika NATO. U této vlády je bohužel možné ledasco. Pak ale ať se rovnou zruší demokracie, zakážou se všechny strany krom pětikoalice, příští volby ať jsou jen mezi nimi a můžeme si hrát dál na to, v jakém fajn světě žijeme a jací jsou Fiala, Pekarová a Rakušan skvělí lidičkové smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:17Od: Tomas_Smid_fan
a máš u nás snad na vybranou?smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:52Od: Rafaeoli25
Tak je pravda, že jako vyhraněný levičák moc nemám. Není tu strana jako Podemos, Le France Insoumise, Syriza atd., takže je mi z toho do breku. Každopádně jen proto nikoho z pětikoalice nikdy volit nebudu. Je to tu peklo no..
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:13Od: blixa
Jako vyhraněný levičák nemáš na výběr ? Pche !!! SPD, Sociální demokracie, KSČM, Trikolora, ANO, Přísaha, Piráti ... to je ti málo ???? smile Co mám říkat já, pravicový liberál ? Nabídka stran pro mě se limitně blíží nule !
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:37Od: Pe3k
Trikolora a levice? smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 14:40Od: blixa
Národní socialisti jak vyšitý. To nějaký pseudopravicový kecy paní předsedkyně nezmění.
[ Reagovat ]
22.04.2022 15:58Od: Ondra979
trikolora se ted pekne odkopala..podporuji zlocince z kremlu jeste otevreneji nez treba SPD, coz je trochu prekvapeni..ale je to jejich volba, doufam, ze si tim definitivne vykopali politicky hrob, nikam jinam ta sebranka nepatri, jsou ted uz na urovni dem..nta volneho
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:03Od: annah
smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:07Od: Ondra979
jj, je to opravdu velehnus, ale ja v ramci teze poznej sveho nepritele obcas sleduju jejich face a je to opravdu sila..nikomu soudnemu to ale nedoporucuji smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:19Od: Pe3k
Jejich heslo je "jediná skutečná pravice" ale jsou levice?
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:55Od: blixa
To že o sobě něco kvákáš ještě neznamená, že to jsi.
[ Reagovat ]
22.04.2022 17:18Od: Tomas_Smid_fan
Něco jako Demokratická republika Kongo nebo KLDR, nebo Slušní liděsmilesmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 17:27Od: Krisboy
Woe Slušní lidé smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 17:36Od: blixa
Asi tak smilesmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 18:15Od: Pe3k
Jasně, ale kdyby byli levice, proč by si hráli na pravici? To přece nedává smysl. Jejich voliči je volí jako pravici...Já teda nechci volit někoho, kdo "smrdí Ruskem".
[ Reagovat ]
22.04.2022 18:17Od: blixa
To jsou jen kecy. Jsou to především čistokrevný populisti a proto je voliči volí.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:44Od: annah
Furt je to ale o dost menší peklo, než kdyby tu v téhle šílené době pořád vládla ta sebranka šašků z hnutí Agrofertu. Zaplaťpánbůh, že volby dopadly, jak dopadly.
[ Reagovat ]
22.04.2022 14:48Od: Grape
smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 15:55Od: Ondra979
je to tak! staci se obcas podivat co blekota ta StBacka obzalovana krysa co nas zadluzila na mnoho let dopredu..o pitomiovi nebo fasounech z Trika nebo volneho bloku uz ani nemluve..to je sebranka k pohledani, fuj...
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:11Od: Dedkojaro Chyba v označení roku
Nepomýlil sa Nole, keď spomína na rok 1999 a nie 1995?
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:57Od: Krisboy
Mluví o bombardování Bělehradu v roce 1999. Nepamatuji si to přesně, ale válka v roce 1995 neprobíhala přímo v Srbsku, ale v Chorvatsku, Bosně a Kosovu.
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:59Od: annah
Já si pamatuju na vlnu uprchíků z Kosova. Muselo to být někdy před rokem 1999. Prchali před Srby podobně jako dnes prchají Ukrajinci před rusáky. Jen jich bylo samozřejmě násobně méně. Byla jsem dvakrát služebně v jednom uprchlickém zařízení, vzpomínám si, jak mi těch lidí bylo strašně líto. Kdybych tehdy tušila, že za dvacet let už zase budou muset lidi před nějakými agresory utíkat....
[ Reagovat ]
22.04.2022 09:24Od: Dedkojaro
Ja viem o čom hovorí. Len spomínať niekoĺkomesačné bombardovanie Belehradu, výsledkom čoho bolo vzdanie sa prezidenta Miloševiča a jeho odchod do Haagu a opomenúť genocídu v Srebrenici v roku 1995, čiernej škvrny na dejinách nielen Srbska, ale aj celej Európy je nehoráznosť.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:02Od: Krisboy
Už jsem jinde taky psal, že jeho názory silně ovlivňuje jeho srbská hrdost a vzhledem k jeho "upřímnosti" a "férovosti" nečekej připomínání Srebrenice...
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:05Od: Rafaeoli25
Řekl bych, že jeho názory silně ovlivňuje hlavně to, že osobně zažil to bombardování, jako mnoho dalších Srbů. Nelze se divit jeho postoji.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:32Od: turista
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 22:13Od: FulnekUltras
je to skutečně jaro 1999 - kvůli "humanitárnímu bombardování" jsme tehdy spolu s Polskem a Maďarskem byli urychleně "vstoupeni" do NATO - a tři měsíce nám po nocích nad hlavami hučely ušácké "pevnosti svobody a demokracie" - podobně jako teď
[ Reagovat ]
22.04.2022 00:06Od: turista
smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 00:40Od: Fandina
Srbové vyhlazovali Kosovo, nikoho to bombardování netěšilo. Jako teď netěší, že Rusko vyhlazuje Ukrajinu. A je možné, že na bombardování NATEM znovu dojde, pokud budou Rusové vyhlazovat Ukrajinu do nekonečna.
[ Reagovat ]
22.04.2022 01:01Od: FulnekUltras
sedím na konári, radostne režem a je mi dobre
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:38Od: turista
Hmm... V oblastech sousedících s Albánií kosovští Albánci zabíjeli Srby a náhodné zahraniční turisty na orgány pro nelegální transplantace. Zmizelo tam 1700 lidí, z toho 3 Češi. Bombardování Srbska nelze omluvit stejně jako bombardování Iráku stejně jako válečné zločiny Putinovy armády na Ukrajině.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:42Od: FulnekUltras
Fandinu nejspíš uspokojí teprve atomový hřib. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.04.2022 00:20Od: turista
Patrně ano.
[ Reagovat ]
23.04.2022 00:30Od: Fandina
Nemel nesmysly.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:53Od: Fandina
Válka v Kosovu byl ozbrojený konflikt na území bývalé jihosrbské provincie Kosovo. Probíhal od 28. února 1998 do 11. června 1999. Konfliktu se účastnily ozbrojené síly Svazové republiky Jugoslávie na jedné straně a albánské Kosovské osvobozenecké armády. Konflikt doprovázely časté útoky na civilní obyvatelstvo, masakry, vyhánění a přesuny obyvatelstva.

Jugoslávští představitelé byli z dané situace značně znepokojeni, a proto bylo v červnu 1998 vysláno do Kosova další vojsko a policejní kontingent v počtu 50 000 lidí. Zatímco v západoevropských médiích byli jugoslávští vojáci vykreslováni jako vykonavači brutálních masakrů, jugoslávští představitelé tvrdili, že je vojenská operace nesmírně nákladnou záležitostí, která stojí Bělehrad dva miliony USD denně.[11] Do poloviny roku 1998 si boje v Kosovu vyžádaly 700 mrtvých a na 265 000 vyhnaných.[11] Počet uprchlíků byl nicméně předmětem sporů. Zatímco v Albánii a mezi kosovskými Albánci se mluvilo o 400 000 lidí, jugoslávské zdroje přiznávaly 140 000 vyhnaných.[11] Značný počet kosovských Albánců uprchl do Albánie.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:57Od: Fandina
16. ledna 1999 došlo k masakru v Račaku, kde bylo dle tvrzení Albánců pobito 40-45 albánských civilistů.[7][12] Tento incident měl za následek zvýšený tlak západních mocností na SRJ s cílem stažení srbské armády z Kosova. Jugoslávská strana masakr považovala za zinscenovaný a za snahu NATO donutit jakýmkoliv způsobem jugoslávskou armádu ke stažení z Kosova. V době tohoto incidentu se kontingent jugoslávského vojska na území Kosova postupně navyšoval, a to z 18 000 jednotek v říjnu 1998 až na 29 000 na konci března 1999.[13]
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:02Od: Fandina
6. února 1999 byla na zámku Rambouillet ve Francii zahájena jednání mezi albánskými a srbskými představiteli v Kosovu. Za jugoslávskou stranu se jednání účastnil Slobodan Milošević a za albánskou Ibrahim Rugova.[7] Jednání však skončila fiaskem, neboť zatímco jugoslávská strana nabízela širokou autonomii Albáncům v rámci Jugoslávie, kosovští Albánci požadovali výhradně a pouze nezávislost. Jednání se opakovala ještě jednou v Paříži a nakonec dne 22. března 1999 se setkali Milošević a Richard Holbrooke v Bělehradě.[7]

Po krachu jednání se kvůli pokračujícím násilným akcím srbské armády NATO rozhodlo pro leteckou kampaň, která byla známá jako tzv. Operace Spojenecká síla, v rámci níž bylo bombardováno území Svazové republiky Jugoslávie. 24. března 1999 zahájila vojska NATO vzdušné údery proti Srbsku, které trvaly do 10. června 1999, a byly velkou manifestací vojenských schopností Spojených států. Jde o válku, která byla vedena výlučně jako válka letecká. Tuto válku schválila Rada bezpečnosti OSN, která situaci označila za hrozbu pro mezinárodní mír a bezpečnost v tamní oblasti, ale v důsledku veta ze strany Ruské federace a Číny nebyla schválena další rezoluce, která by dala zmocnění užít všech nezbytných prostředků.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:08Od: FulnekUltras
tapetářko
[ Reagovat ]
23.04.2022 00:36Od: turista
Ano. Ušáci tehdy mluvili i chirurgicky přesném bombardování vojenských objektů. Ale ty jejich sofistikované bomby ničily školy, nemocnice, kulturní centra, sídliště a Čínské velvyslanectví. Těch mrtvých civilistů bylo hromadu. No a V Bagdádu 2003 to bylo prachsproste kobercové bombardování hlavního města a vědomé zabíjení civilistů jako teď na Ukrajině ze strany Ruska.
[ Reagovat ]
23.04.2022 00:43Od: Fandina
Putinova čečenská válka

Amnesty International v roce 2007 odhadovala počet obětí na 25 000 jen při útoku na město Groznyj v roce 1999,[20] zatímco dalších 5 000 lidí bylo pohřešováno.[21] Celkový počet obětí dvou ruských intervencí v první čečenské válce a druhé čečenské válce se odhaduje na 300 000 lidí z celkového počtu 1 milionu obyvatel.[22][23] Společnost rusko-čečenského přátelství stanovila svůj odhad celkového počtu obětí ve dvou válkách na přibližně 150 000 až 200 000 civilistů.

Podle názoru některých politologů nese za kontroverzní plošné kobercové bombardování civilních sídlišť přímou politickou zodpovědnost Vladimir Putin.[24]
[ Reagovat ]
23.04.2022 00:45Od: Fandina
Líbí se mi, jak vidíš jen USA.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:06Od: FulnekUltras
se ani nedivím, že většina tv už zrušila vědomostní soutěže - "všechno" se totiž dá dohledat na internetu - a budovatelé nového světového řádu by po jeho výpadku ještě mohli pár minut trpět doživotními komplexy... ;-)))
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:08Od: Fandina
Nech se očkovat, alespoň dokážeš, že nejsi srab, který upřednostňuje vlastní osobu na úkor druhých, když se jedná o nakažlivou chorobu.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:12Od: FulnekUltras
já už jsem očkovaný tolikrát, že bys tomu ani nevěřila - vždycky to ale musí dávat smysl
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:13Od: Fandina
Jsi očkovaný proti covidu?
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:20Od: FulnekUltras
na tohle laboratorní svinstvo zatím žádné prokazatelně efektivní očkování neexistuje - takže už jen čekám, až celá tahle uměle nafouknutá bublina praskne - stejně jako záměrné pašování lidí do EU, greendealový ekoterorismus nebo údajná ruská hrozba Evropě smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:24Od: Fandina
Jsi normální ubohý šmejd.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:25Od: Fandina
Který se jen dovede vymlouvat a svádět věci na druhé.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:30Od: FulnekUltras
pokud se cítíš (čímkoliv) ohrožena, dělej co uznáš za vhodné, a mně to právo nech taky - např. nosit ještě i teď v potenciálně rizikových prostorech respirátor smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:39Od: Fandina
Ano, cítím se ohrožena, hlupáky, jako jsi ty. Kteří nejsou schopni pochopit, že očkování má zamezit šíření nemoci nebo že vzít vojsko a najet na souseda je nemorální.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:46Od: FulnekUltras
jj, tak se klidně "očkuj" až do zcepenění - ale hlavně nespusť třetí světovou smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:48Od: Fandina
To řekni svému kamarádíčkovi Putinovi. Ten má knoflík.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:52Od: FulnekUltras
a nikdy ho nezmáčkne jako první - aspoň tohle bys už při svých celoživotních zkušenostech mohla vědět smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 14:02Od: Fandina
To ti slíbil?
[ Reagovat ]
22.04.2022 15:32Od: Tomas_Smid_fan
Omicronem onemocnělo kolik lidí se 2 a více dávkami? Nebyla to většina? Takže, jak zabraňují šíření covidu?smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 15:39Od: Fandina
Jde o princip. Smyslem vakciny je omezení šíření. Ale vysvětluj to magorům, kteří to nechápou.
[ Reagovat ]
22.04.2022 15:48Od: Fandina
Jinak dobré stránky k očkování proti covidu jsou tady. Já už to tak nesleduji, ze začátku nebyla vakcina, léky, tak to bylo horší. Teď už je situace jiná, co se týká proočkovanosti a tak je zase na vědcích, aby se případně různým variantám přizpůsobovali. Jinak má být díky tomu všemu brzy celosvětová pandemie odpískána.

https://www.sukl.cz/sukl/predbezne-udaje-k-ucinnosti-vakcin-proti-covid-19-na
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:49Od: Fandina
Jinak ano, někde jsem četla, že co se týká onemocnění, tak omikron je na tom očkovaných neočkovaných cca stejně, ale co se týká hospitalizovaných, tak tam je poměr očkovaných proti neočkovaným větší a co se týká JIP, tak i několikanásobně.
Pořád ta čísla jsou ve prospěch očkovaných. A to je v pořádku.
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:54Od: Fandina
U předešlých variant na tom bylo očkování i co se týká poměru nakažených očkovaných neočkovaných, lépe. Varianta omikron je zjevně jiná, takže před vědci je zase nový úkol, přizpůsobit ji. Je to něco podobného jako chřipky, vakciny bývají před chřipkovou sezonou různě modifikovány na různé varianty chřipky.
[ Reagovat ]
22.04.2022 17:29Od: Tomas_Smid_fan
čísla nejsou všechno,,, A násobky na JIP taky nejsou moc aktuální, pokud to bylo nějakých 10:20 celkem. Spíš mám srovnání z reálu a tam se x lidí se 3vakcínami potýká s problémy po omicronu stejně nebo hůř než neočkovaní. Problémy s plícemi, chutí/čichem a další. Hodně se jich v žádných statistikách neobjeví, takže objektivní srovnání de facto není.
[ Reagovat ]
22.04.2022 17:42Od: Fandina
Takže podle tebe je všechno jinak, že? Víš, ono je to tak, že omikron je jiná varianta a ono to asi tak moc nejde, měnit jednotlivé varianty. Když se začalo před rokem očkovat, něco před deltou, tak ta čísla byla ve prospěch očkování. A teď je to také ve prospěch očkování, co se týká JIP a hospitalizovaných. Takže alespoň něco. A že se bude muset zase vakcina přizpůsobit na to vem jed. Já se třicet let nechávám očkovat proti chřipce a málokdy je to očkování stejnou vakcinou. A také to očkování nefunguje napořád. Po cca půl roce je k ničemu a musím znovu před sezonou. Čekat od covidu, že se jednou naočkuješ a máš pokoj je naivní.

Jinak ti chci říci, že se s tebou nemíním hádat. S některými lidmi tady klidně, ale ty patříš k těm, které za hloupé nepovažuji. I když ti to někdy říkám. Jinak máš můj respekt. Takže mír!!!
[ Reagovat ]
22.04.2022 20:26Od: Tomas_Smid_fan
smile stačilo, radši se vrátíme k tenisusmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:40Od: turista
USA Rusko bombardovat nebudou. Tak vymletí nejsou aby zahájili nukleární armagedon.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:54Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:55Od: Rafaeoli25
Fandina si asi přeje konec světa, když mluví o bombradování Ruska NATEm. Každopádně tady to vidíme, kdybychom se jí zeptali na válku v Iráku, tak to by to ještě ospravedlňovala..
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:06Od: Fandina
Meleš nesmysly, jako obvykle.
[ Reagovat ]
22.04.2022 13:46Od: Fandina
Já jsem proti jakékoli válce. Což ale neznamená, že nevidím, že jsou mezi nimi rozdíly.
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:52Od: turista
Gratulka Novakovi! Zase těžký zápas, zase trápení, ale cestu k vítězství nalezl. Pár takových zápasů za sebou je jediná cesta pro Novaka k obnovení zápasové praxe a k tomu nebýt na okruhu otloukánkem ale hrozbou pro všechny soupeře včetně do nebe vynášeného Nadala.
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:56Od: FulnekUltras
trnitá cestička do véršku bývá nakonec obvykle lepší než hladce umetená ;-)
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:47Od: Rafaeoli25
Uvidíme jak rychle se Nadal dostane zpět do provozní teploty, obavy o něj nemám. Jsem zvědavý, kam Djoker zprogresuje během dalších týdnů, že by to ale mělo na Nadala stačit si nemyslím.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:34Od: turista
Myslím si, že by to na zcela otevřené souboje s Nadalem stačit mělo.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:53Od: Rafaeoli25
Pokud nebude Nadal limitovaný jako loni, tak si to fakt nemyslím. On je král tohoto povrchu, při veškeré úctě k Novakovi.
[ Reagovat ]
22.04.2022 15:36Od: Tomas_Smid_fan
žebro nežebrosmile
[ Reagovat ]
23.04.2022 00:31Od: turista
Nadal hrál loni svůj top a to SF na RG prohrál. Nebyl nijak limitovaný. Ve výměnách lítal po kurtu jako motorová myš. Přesto prohrál. Prohrávat neumí tak z toho jako vždycky udělal zdravotní indispozici. Za ty předchozí porážky si Novak tu výhru plně zasloužil a taky ji vybojoval.
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:52Od: annah
Ha! Kecmanovič se zakecal a projel set!
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:41Od: SwissMaestro
"Na prstech jedné ruky spočítám, kolik ruských nebo běloruských hráček za mnou přišlo a zeptalo se, jak se mám, jak je na tom moje rodina, jestli je v bezpečí," prohlásila Svitolinová.

Proč by to proboha někdo dělal když není její kamarád?
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:09Od: Fandina
Ze slušnosti nebo ze soucitu, že je její země pod palbou agresora?
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:29Od: Rafaeoli25
Chápu. Ale ptá se tak i hráčů z jiných zemí? Faktem je, že válkou na Ukrajině nežije každý a je dost možné, že mnoha hráčům z jiných zemích je to daleko víc putna než Azarence nebo Medvedevovi..
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:31Od: Fandina
Píše se o ruských a běloruských hráčích. Než něco komentuješ, tak si to přečti.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:46Od: SwissMaestro
Má dobrou poznámku, ale vysvětluj to pochvě :D
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:43Od: Fandina
Odpovídá úplně na něco jiného, ale to ty nepochopíš.
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:49Od: Rafaeoli25
S některými nemá smysl diskutovat, je to házení hrachu víš na co..smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:48Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:10Od: Patik
Djokovičova sila je neuveritelná...on dokáže vyhrať zápas aj keď sa trápi..alebo tí hráči sú takí slabí že majú problémy aj s trápiacim sa Djokovičom...
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:03Od: FulnekUltras přesně tak, Nole
charakter se nezapře - a ti, kdo mají strach z "propagace ruského režimu" vlastně jen veřejně potvrzují vlastní černé svědomí smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 23:19Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:23Od: Tomas_Smid_fan Joker je z nejhoršího venku
dva kanáry to nebudousmilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:37Od: Tomas_Smid_fan Jirkovi
bohužel utekl 2.set těsně v tiebreaku. Škoda, dá se říci, že je lepším hráčem, antuka tam Rublovi moc nesedí.
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:40Od: Tomas_Smid_fan
a hned na začátku 3. se nechal breaknoutsmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:12Od: Tomas_Smid_fan
bohužel, jak jsem se obával, škoda, že to Jirkovi nevyšlo ve dvou setech, v tom třetím už tahal za kratší konec.
Za první první dva sety Jirkovi patří velká pochvala. Krásná aktivní hra, skvělé zakončování, účinný 1.servis, cit v ruce při volejích a chytrost.smile
Teď se jen naučit se nebát porazit i hráče TOP10.smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:19Od: Fandina
Jj, je to škoda, do TB druhého setu to vypadalo super.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:20Od: Tomas_Smid_fan
Hrál krásný tenissmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:23Od: Fandina
Jj, já to mám na Eurosportplayeru, tak se na to ještě kouknu zpětně.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:50Od: Rafaeoli25 To Fulnek
Le Pen směřuje k porážce, v tuto chvíli je to cca 44:56 v její neprospěch. Není to ale proto, že je Macron nějaký dobrý, ne, je stejně špatný jako byl vždy, i před pěti lety, tahle falešná veška, která si až do roku 2016 hrála na sociálního demokrata ve vládě Hollandea, přitom to byl vždy jen advokát velkých bank a nadnárodního byznysu (Hollande ho nesmyslně vytáhl na výsluní, což byla jeho největší chyba, ač jich udělal více a skončil jak skončil). Jde o to, jak slabá je Le Pen, že nenabízí žádný komplexní, dobrý a věrohodný program, sází jen na primitivní xenofobii a nacionalismus. To je mi z duše odporné, stejně jako probyznysový centrismus mistra Emannuela. Pro obyčejné Francouze nenabízí ani jeden zhola nic. Jediný, kdo měl komplexní program pro zmrtvýchvstání Francie, pro obnovení sociální spravedlnosti i pozitivní modernizaci země ve prospěch širokých vrstev, měl Melenchon, to by byl skvělý prezident Francie, který měl i racionální pohled na zhoubné fungování NATO. Francouzi prošvihli velkou příležitost na pozitivní komplexní změnu, snad se poučí alespoň za pět let, až motýl Eman odletí do věčných politických lovišť..
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:07Od: stefankelner Re: Dobry
Dobrý deň, NE0TRAVUJTE s...
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:42Od: Rafaeoli25
A Vy si trochu ujasněte formu, kterou píšete smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:00Od: FulnekUltras
tyhlety mediálně tlačené průzkumy a "analýzy expertů" beru vždycky se značnou rezervou - v neděli uvidíme smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:26Od: Rafaeoli25
No hele ale průzkumy u nás a jinde jsou dvě odlišné věci, v Maďarsku to dopadlo dle jejich prognóz, ve Francii v prvním kole podstřelili jen Melenchona, jinak to ale odpovídalo.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:02Od: FulnekUltras
pokud opět zvítězí maloměšťácká opatrnost, bude to likvidační pro většinu Evropy
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:02Od: Rafaeoli25
Tak ale co je pro Evropu likvidační? Myslím, že cestou je program Le Insoumise Melenchona, ne Národní fronty Le Pen.
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:07Od: FulnekUltras
v neděli jsou ovšem už jen dvě možnosti - ta třetí (nevolit) mi připadá dost alibistická
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:45Od: Rafaeoli25
Pozitivní budoucností Evropy je demokratický socialismus, který reprezentuje Melenchon, Podemos, Die Linke atd., jejich programy přinášejí profit obyčejným lidem. Le Penová nestojí v ekonomice příliš na straně lidí dole, v tom se tolik od Macrona neliší, její program je jen o boji proti islámu, o ničem dalším. To ale nízkopříjmovým nepomůže. Její strana, VOX ve Španělsku, Lega Nord atd.nejsou dobrou budoucností.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:40Od: Rafaeoli25
Zase i k tenisu, no Djoker to včera s porcí megaštěstěny vyhrál, ale nevidím, že by se od zápasu s Fokinou mnoho změnilo, snad jen, že teď vydržel třísetový dlouhý zápas. Jsem zvědavý, co předvede dnes.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:46Od: turista
Nemá jinou možnost než znovu získat zápasovou praxi právě pomocí takovýchto bojů. Zápasové manko je u něj znát stejně jako u všech jiných hráčů a hráček kromě Nadala.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:51Od: Rafaeoli25
Tak ale Nadal alespoň včas tvrdě trénuje a o tom to je, on nepodcení nic, to musíš uznat. A i Nadal se musí zlepšovat, s výkony na prvním turnaji v lednu před AO by pak asi grandslam nevyhrál..
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:04Od: Rafaeoli25
Jinak nepochybuji, že se rozehraje, to je jasné. U takového Thiema už tomu věřím o hodně míň.
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:56Od: turista
Thiem to má přetěžké po takových problémech se zdravím. Potřebuje čas. Nadal chvíli odpočíval kvůli únavové zlomenině a teď už maká na kurtu a k tomu zvedá tuny oceli denně v posilovně tak aby se soupeři z něj počůrali už v šatně před zápasem.
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:03Od: Rafaeoli25
Ale no tak smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:31Od: Marduch
Dnes jsou karty/forma rozdány jasně. Snad jen přílišný respekt Miomira k legendárnímu krajanovi (kolegovi?vzoru?) by mohl promluvit do výsledku.
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:36Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:37Od: Tomas_Smid_fan Jirka
parádně uhrál 1.setsmilesmile Sakra, teď to ale chce ještě ten druhý a to nebude vůbec snadný...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:17Od: Tomas_Smid_fan Joker je Cow
Joker sám právě vyvrátil mýty o tom, že je GOAT! Prohlásil o sobě, že je COW (Child of War). Doufám tedy že je to tím pádem pro Kozoroha a další uzavřené témasmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:19Od: Nenela
Vtipne smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:36Od: Pe3k
Kozoroh je parodie na fanouška. Když se daří tak sepisuje rekordy a když se nedaří, tak se po něm slehla země...smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:38Od: RFanousek
S Djokovicem zcela souhlasím. Poslední dobou jeho postoje obecně sdílím.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:49Od: Rafaeoli25
Já s Djokovičem i někdy nesouhlasím, v tomto má ale pravdu, je to šílené.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:57Od: Stan_Borowitz
Jeho názor má o to větší váhu, že jako dítě válečnou agresi zažil na vlastní kůži při bombardování Belehradu. Na rozdíl od všech těch hrdinných blixů, kteří by se při prvním zvuku výbuchu dělostřeleckého granátu posraIi až za ušima, ale jinak jsou odhodlaní hrdinně bojovat za americké zájmy do poslední kapky ukrajinské krve...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:01Od: Fandina
Já jsem zažila rok 1968 a tanky a vojáky s nabitými zbraněmi před domem. A víš co jsem cítila? Hrozné ponížení, strach. To je tak všechno. Co se dá v dané situaci dělat. A samozřejmě nenávist k okupantům.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:19Od: Nenela
To ti verim. Ja jsem to nezazila a bydlim stovky kilometru od ukrajinske fronty, ale i tak citim strasny smutek a bezmoc z te valky
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:23Od: Fandina
Nejsmutnější na tom je, že všechno má v ruce jeden člověk. Ten, který dal povel k rozpoutání války. A celý svět je po tom strašném příkazu v jednom kolotoči. Smutný příběh světa.
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:33Od: gigin
Hlavně, že tam cpou všichni zbraně, místo snahy jednání o míru....
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:38Od: Fandina
Máš dvě možnosti, buďto nechat na sebe mířit zbraně anebo se bránit.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:13Od: annah
Posílat zbraně a jídlo to he jediná možnost, jak Ukrajině pomoct. O jednání o míru se už pokoušeli, ale myslím,že Rusaci z toho mají akorát srandu. O žádný mír jim nejde, potřebuji válku, jedno, kolik to bude stát životů. Na zivotech vkastnich lidi Putlerovi vubec nenáleží podle jeho vzoru, masoveho vraha Stalina. V tom je celý svět proti nim v nevýhodě. Svět chce klid, Putler boj. Žádné případné ústupky ho nezastaví. Jako kdysi Hitlera.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:17Od: Grape
smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:49Od: Stan_Borowitz
Když Rusové tak hrozně moc potřebují válku, proč neválčí víceméně pořád a po celém světě jako Američané? Proč si k tomu vybrali ausgerechnet Ukrajinu s obrovskou armádou vyzbrojovanou a školenou minimálně posledních osm let ze Západu? Proč místo toho neobsadili třeba daleko bohatší a vojensky slabší Finsko a Švédsko? Proč zrovna Ukrajinu s třetinovým HDP na hlavu než mají sami?

Když jsou to tak bezohledné bestie, kterým nezáleží na životech civilistů a jde jim o to vyhladit Ukrajince, proč dávno kobercovým bombardováním nesrovnali Kyjev i se Zelenským a celým velením SVU se zemí a válku tím neukončili? Že by opravdu nebyli schopni toho, co celkem dobře zvládaly armády už před 80 lety?
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:53Od: Fandina
Rusové válčí pořád. Už nečti tu proruskou propagandu, sami války začínají.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_v%C3%A1lek_se_zapojen%C3%ADm_Ruska
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:59Od: Fandina
Čečna podrobněji

https://cs.wikipedia.org/wiki/Druh%C3%A1_%C4%8De%C4%8Densk%C3%A1_v%C3%A1lka

Celkový počet obětí dvou ruských intervencí v první čečenské válce a druhé čečenské válce se odhaduje na 300 000 lidí z celkového počtu 1 milionu obyvatel.[22][23] Společnost rusko-čečenského přátelství stanovila svůj odhad celkového počtu obětí ve dvou válkách na přibližně 150 000 až 200 000 civilistů.

Podle názoru některých politologů nese za kontroverzní plošné kobercové bombardování civilních sídlišť přímou politickou zodpovědnost Vladimir Putin
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:06Od: Fandina
Válka v Sýrii

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3455496-ze-syrie-se-po-11-letech-valky-stal-rusky-satelit-hrozi-nasazeni-tamnich-zoldneru-na
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:09Od: Fandina
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sov%C4%9Btsk%C3%A1_v%C3%A1lka_v_Afgh%C3%A1nist%C3%A1nu

Sovětská válka v Afghanistánu

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sov%C4%9Btsk%C3%A1_v%C3%A1lka_v_Afgh%C3%A1nist%C3%A1nu

Napadení Polska
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:06Od: FulnekUltras
tebe si taky ten sorosmainstream vodí jak cvičenou medvědici ;-)

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-ptam-se-ja-pripad-ucitelky-ktera-sirila-nepravdy-o-ukrajine-jak-mohla-poskodit-sve-zaky-199081
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:17Od: Fandina
jsi trapný
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:59Od: FulnekUltras
co na to říkáš? vyhozena na hodinu z iniciativy malého kartousovského práskače...
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:00Od: Fandina
Říkám, že jsi ubožák.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:04Od: FulnekUltras
slepě podporuješ zvrácenost
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:09Od: Fandina
To děláš ty, podporuješ válku. Jsi ubožák.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:13Od: FulnekUltras
já tam žádné zbraně nedodávám ani nepodporuju vojenskou přítomnost ušáků v česku - ale měla by tě zajímat spíš ta ředitelka školy... smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:15Od: Fandina
Podporuješ to svými komentáři a schvaluješ to.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:21Od: FulnekUltras
podporuju jedině to, aby lidi dostali rozum a celé to co nejdřív skončilo - navzdory hrstce psychopatických západních "filantropů", kteří to dlouhodobě připravovali, mj. též koordinovali s kovidem, a vyvolali smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:23Od: FulnekUltras
a teď se to ještě snaží co nejvíc přiživovat - až dokážeš rozlišit skutečný šmejd, můžeme pokračovat v debatě smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:25Od: Fandina
Takže, to že Rusku napadlo souseda a tam zabijí a ničí majetky je proto, že se na to západ připravil. Jsi totální magor.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:26Od: FulnekUltras
vidíš jen důsledek, nikoliv příčinu
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:28Od: Fandina
Příčina je ta, že někdo vezme zbraň a jde na druhého. To je neomluvitelné.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:31Od: FulnekUltras
a teď jde ještě o to, kdo si ty zbraně vzal jako první a k jakému účelu
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:33Od: Fandina
Rusko a obsadilo Krym. Vzalo vojsko a zaútočilo. Neomluvitelné.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:37Od: FulnekUltras
prvoplánově jednoduché - od tebe - stejně jako přístup k antikovid-"vakcinaci" a mnohému dalšímu... smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:40Od: Fandina
Ano, zcela jednoduché. Jeden vzal zbraně a šel na druhé. Tak je to jednoduché.

Stejně jako vakcinace, vyvine se, ale magoři za tím vidí jed.

Jsi magor.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:45Od: FulnekUltras
jsi věčně červenající tečka ;-)
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:29Od: annah
Rusáci válčí neustále, a to ve svém nejbližším okolí, čili na co jim síly (zatím) stačí. Pobaltské státy a Finsko jsou možná ve výhledu, jakmile dokončí tu svou "speciální operaci" na Ukrajině. Hitler na to ostatně taky šel postupnými kroky.
Proč nesrovnali Kyjev se zemí kobercovým náletem, netuším. To by ses musel zeptat jejich velení, proč zvolili raději postupné vraždění civilistů a boření škol a paneláků cestou na Kyjev. MOžná pořád doufali, že se Ukrajina vzdá a že pak pro svou loutkovou vládu budou nějaké baráky v Kyjevě potřebovat.
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:33Od: FulnekUltras
mladá a tupoučká smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:13Od: Ondra979
je to presne tak! jakekoli volani po tom nedodavat ukrajincum zbrane je podpora zlocince putlera, to uz se dnes neda vubec okecat..to on chce zabijet a vrazdit a nicit cizi zemi a jinak tomu zabranit bohuzel neni mozne
[ Reagovat ]
23.04.2022 00:42Od: turista
Pak ale situace může vyeskalovat v nukleární armagedon, který si naše děti nezaslouží.
[ Reagovat ]
23.04.2022 07:52Od: Ondra979
to ti nakukal ten kremelsky zlocinec? je to nesmysl, kvuli ukrajine zadny armagedon nikdy nebude, tedy jaderny, on tam armagedon uz svym zpsobem bohuzel je kdyz se divam na nektere fotky totalne zdevastgovanych mest ..ale strasi a vydira tim hezky a mnozi mu na to skacou
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:17Od: Grape
Západ by o míru jednal, ale Putin nechce. On potřebuje nějaký úspěch za každou cenu.
A je také dobré si uvědomit, že se hraje i o naši budoucnost. Pokud by došlo k nějaké dohodě ve stylu Mnichova, což je asi maximum co je Putin ochoten akceptovat (pokud vůbec), můžeme do roka čekat nové kolo, které bude ještě horší. Pokud se tu říši zla podaří jasně odkázat do patřičných mezí, tak si zase aspoň dvacet let nic nedovolí...
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:19Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:36Od: Stan_Borowitz
Putin jasně řekl, co chce, už před začátkem invaze. Ukrajinu bez amerických základen, žádné NATO s obrovskou armádou v pohotovosti u svých hranic a raketami s doletem do Moskvy v řádu jednotek minut. Ukrajiskou armádu v takové velikosti a složení, která nebude ohrožovat život obyvatel Donbasu. Tedy nikoli statisícovou a bez nacistických jednotek typu Azov a Ajdar.

Tehdy se mu Američani vysmáli a Zelenskému slíbili, že mu v případě napadení příjdou na pomoc. Což byl slib asi tak stejné hodnoty jako ten, který dali při rozpouštění SSSR Gorbačovovi.

Takže jediný, kdo dal zatím karty na stůl, je Putin. Pořád chce to samé. Co chtějí USA? Co Zelenskij (což je vlastně to samé)? Když chtěli mír, proč bojkotovali Minské dohody a pořád ostřelovali Donbas? Vypadá to, že válku vlastně chtěli a počítali s nějakou vzpourou a svržením Putina, následnou kolonizací Ruska, "privatizací" obrovských surovinových zdrojů a sevřením Číny do kleští. Tento plán ovšem jaksi nevychází a oni nemají plán B. Takže jim nezbývá, než dodávat na Ukrajinu další a další zbraně a bojovat Ruskem do posledního prokyjevského Ukrajince.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:40Od: gigin
Ser na to Stane, to je JZD Marná Snaha a předem prohraná partie.
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:10Od: FulnekUltras
každopádně není vůbec marné se v dnešní skrz naskrz mainstreamově zmasírované době aspoň ozvat smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:00Od: Krisboy
Volume up! Metaaaaaaaaaaaaaaal!!! smilesmilesmile

https://www.idnes.cz/kultura/hudba/dymytry-kabat-skwor-slipknot-recenze.A220321_656448_hudba_jgo

https://www.idnes.cz/kultura/hudba/dymytry-recenze-koncert-o2-universum.A191220_083310_hudba_jgo

https://news.headliner.cz/novinky/glosa-zeme-krale-miroslava-od-dymytry-je-unikatni-ukazkou-ryziho-ceskeho-buranctvi
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:27Od: gigin
Ach jo. Mi se to prostě líbí. A to dost. Nějaké recenze chytrých hlav, kteří nejdou s kůží na trh jsou mi volné. DM3 je prostě pro mne špička. Zítra jsou ve Zlíně. Jdu vytřepat lupy. U této muziky neřeším texty, potřebuju riffy, super sound a tak. Koukám, že sis na mne vzpomněl a počkal si, až mi to nandáš. Mi je to u prdele ale. Jo a ta Země krále Miroslava je fakt jediná skladba, která si mi nelíbí a přepínám ji.
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:09Od: Krisboy
smile
To je mi tě líto. Tak si tu vaši hru na metal užijte, děti...a žádný vylomeniny a v deset doma!
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:46Od: gigin
Líto? Jako, že si něčeho užívám? Něčeho, co tobě neschválí recenze? Ty budeš myslím taky pěkná piča. Upjatá.
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:53Od: Krisboy
Je mi líto, že když potřebuješ pořádný riffy a protřepat palici, místo autentický rockový muziky - a jenom u nás je skvělých kapel spousta - šáhneš po tomhle papundeklovém šidítku pro děti...a nerozčiluj se. "Co tobě neschválí recenze?" Twle co to meleš? Netečou ti nějak nervy? Zítra si pohraješ s dětma, tak vydrž, bude lépe smile

Btw. Evropu 2 posloucháš taky? Tam je taky maxxxxxximus skvělý, autentický a poctivý hudby smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:06Od: gigin
Tobě se v životě muselo něco hrozného stát. Jo nervy mi tečou z takových šulínů, jak jsi ty. Co mám řešit u metalu? Texty? Nebo co? Jo Evropu2 poslouchám ráno od 6 do 9 kvůli Marešovi a Hezu a jejich kecům. A duc duc mi taky nevadí. Běž si pustit ZZ Top, to je fakt kvalita. Jen pro fajnšmekry. Panebože. A jestli tě DM3 až tak ekluje, tak jsem tomu moc rád.
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:13Od: Krisboy
Tím Marešem jsi to dorazil. Čekal jsem to. Tupá ovce, poslušný konzument oficiální kultury.

smile Černá je metal!!! smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:28Od: gigin
Jasně :)
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:26Od: Pe3k
Krysák je pí ča, to není žádná novina. To je mi jasné od prvního dne co se tady objevil..
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:28Od: gigin
Aj Mut to říkával...
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:30Od: gigin
A píču možeš psát nerozděleně.
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:48Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 22:17Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
21.04.2022 22:46Od: Tomas_Smid_fan
smile
To je v poho, já si taky někdy pustím něco, co bych veřejně moc neventiloval, přitom na druhou stranu mám rád takovou hudbu, kterou snese opravdu málokdo. Pravda, taky už nedám úplně všechno, něco je už pro mě dneska skoro hudební masochismus.
On je to přirozený vývoj. Znám kapely, co hrály fakt šílený noise a nakonec skončily u ambientu (ovšem kvalitního). Ono se všechno nedá dělat do rotrhání tělasmile Teda dá, ale pak to netrvá moc dlouho...
[ Reagovat ]
22.04.2022 06:39Od: gigin
Já hlavně nesnáším, když někdo někoho soudí podle toho, jakou muziku poslouchá. On mi ještě napíše, že mne upřímně lituje... To je fuk. Serme na to. Je to tenisový portál, tady se řeší, to co se řešit má. Covid a Ukrajina.
[ Reagovat ]
22.04.2022 09:28Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
22.04.2022 10:18Od: Krisboy
Sakra, ještě včera jsi psal, že je ti to fuk a teď se zase vztekáš. Kdo se v tobě má vyznat? Už se ti to blíží, ta ta vaše kindermetalová párty, tak vydrž! smile
Já jsem tě nesoudil, jenom si z tebe dělám srandu. Pokud nemáš koule to unést, nelez na s tím na veřejnej web.

Zazpívej si s ostatníma děckama Černá je metal smile a jistě se ti uleví. Mě hudba pomáhá vždy smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 10:42Od: Tomas_Smid_fan
je to tak OT už bylo dost. O hudbě klidně do PM, můžu dát případně pár tipůsmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 10:51Od: Krisboy
Nechci být špatným prorokem, ale dávat hudební tipy člověku, co poslouchá Evropu 2 a Dymytry, je asi zbytečné...házení perel sviním se tomu lidově říká smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 10:54Od: FulnekUltras
to ty bys už musel mít celej náhrdelník ;-)))
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:46Od: gigin
Poslouchám jenom DM3 a Evropu 2. Nic jiného.
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:48Od: gigin
Klidně písni, budu rád. Ale jsem, jak už tě informovali, osel z údolí tupých hlav, tak ještě zvaž raději.
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:59Od: Krisboy
Tak teď už fakt plácáš páté přes deváté a ztrácíš veškerou úroveň...už tě nechám.

ČERNÁ JE METAL !!!! smile
TUHLE SCÉNU ZNIČÍME !!! smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:24Od: Krisboy
Jinak osel se říká člověku hloupému, tupá ovce je něco jiného. To je člověk, který konzumuje, co mu předloží masmedia a jde s největším davem.
Nějak se ty zvířátka pletou.
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:27Od: FulnekUltras
myslím pánové, že případ je zcela jasný... ;-)))
[ Reagovat ]
22.04.2022 12:22Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:41Od: Fandina
Ukrajina je samostatný stát a Putin jim nemá co říkat, co mají dělat. Je to jejich věc, co a kam vstoupí nebo nevstoupí.
Je to ubožák, který sřílí, ničí a zabijí druhé.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:41Od: Fandina
střílí
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:21Od: Tomas_Smid_fan
To je slušná demagogiesmile

Já chci taky Rusko bez nácků typu Vágnerovců a spol., bez fanatických putinovců, chci aby tam jen tancovali kozáčka, zpívali KaŤušu a žrali boršč...
Takže primárně denacifikovat Rusko.

A Ukrajina samozřejmě není jediným místem, kde Rusové válčí. Jenže rozkradli tolik peněz na zbrojení, že se jim možnosti jaksi zúžily...
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:05Od: turista
Ano. Putin s Lavrovem jasně řekli, že Ukrajina v NATO se zbraněmi USA u Kyjeva v dostřelu 5 minut do Moskevské oblasti považují za vážnou bezpečnostní hrozbu. USA se jim arogantně vysmály ve stylu monopolárního světa. Blinken to je takový americký Gromyko, diplomaticky obratný, ale tvrdý jako křemen a neústupný. Poslední jednání před válkou Lavrov komentoval ve stylu "Oni chtějí ovládat celý svět." Rozzuřený Putin reagoval napadením sousední Ukrajiny. Válečné zločiny armády RF spojené se zabíjením civilistů a dětí ale nelze ničím omluvit.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:08Od: FulnekUltras
ještě se ukáže, kdo tam má civilistů na svědomí víc - zatím mi docela stačí blekoty Rusy zajatých britských žoldáků smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:19Od: Fandina
Ukáže se to, že kdyby Rusko neobsadilo Ukrajinu, tak by žádné oběti nebyli. Ale to ty nechápeš.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:24Od: FulnekUltras
kloužeš po povrchu
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:27Od: Fandina
Jsi magor. UKrajina byla normální země, do okamžiku, kdy tam v roce 2014 vlítli Rusové na Krym a od té doby je tam peklo. Díky jim. Jsi magor.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:35Od: FulnekUltras
dostuduj si, co na přelomu 2013-14 Krymu předcházelo smile

kdyby to tenkrát Putin neudělal, byli by tam dnes už po zuby vyzbrojení ušáci smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:42Od: Fandina
Jsi magor. Je věcí Ukrajiny, jak si řeší svoje problémy. Putinovi to má být ukradené. Ale je to hajzl a vrah. Proto ta válka.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:47Od: FulnekUltras
UK to bohužel už dobrých 20 let neřeší sama, ale s cílenou podporou těch, kteří si z ní udělali obyčejné beranidlo.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:50Od: Fandina
Jsi směšný. Vůbec nechápeš, kdo vzal zbraně a zaútočil. Jsi hloupý.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:56Od: FulnekUltras
jsi snadno manipulovatelná
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:59Od: Fandina
To jsi ty, jinak bys tu neplodil nesmyly, které nemají logiku. Ještě jsem nepřečetla od tebe cokoli logického. Vždycky to byly nesmsly. Nezapomenu na video o vakcině, které jsi tu dával jako důkaz o její škodlivosti a když jsem si Turánka celého vyposlechla, tak jsem se tak zasmála tvojí hlouposti, že se to ani nedalo popsat. Na závěr řekl, že proti vakcině nic nemá.
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:13Od: FulnekUltras
u objektivně rizikových lidí, kteří opravdu mají strach, proč ne - tady je ta psychická pomoc možná důležitější než cokoliv jiného smile

mě ale naopak mnohem víc zaujaly nejen Turánkovy odborné názory na do těla uměle vpravovaný spikeprotein a jeho potenciální následky speciálně u mRNA vakcín smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:22Od: Fandina
Já píšu o Turánkově názoru na mRNA. Coby nová vakcina byla samozřejmě ve středu zájmu a o té ve videu mluvím. Jinou vakcinu tam nerozebíral. Jinak mRNA vakcina byla známa zkoumána minimálně dvacet let, ale v souvislosti s covidem byla řádné odzkoušena a aplikovaná. Nejdřív muselo proběhnout testování na několika tisíc dobrovolnících, než se mohla dát ke schválení. A potom teprve naočkovat pacientům. Ale muselo být všechno ověřeno, jako s každou jinou vakcinou, která se očkuje. Tak to bylo. Ale magoři jako ty za tím viděli pokusné králiky.
[ Reagovat ]
21.04.2022 22:24Od: FulnekUltras
právěže tam Turánek říká, že mRNA byla původně vyvinuta a řádně odzkoušena pro zastavení nádorového bujení ve fázi, kde už její benefit výrazně převyšuje riziko - u kovidu jde naopak o velmi tenký led a pro zdravé lidi vyloženě ruskou ruletu - ale to už jsi asi nezachytila nebo si pro jistotu odmítáš připustit smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 22:32Od: Fandina
Ty magore, na přímý dotaz odpověděl, že proti mRNA vakcině nic nemá, i když předtím hodiny o tom mluvil, jako o problému. Absolutní nedůvěryhodný člověk.
[ Reagovat ]
21.04.2022 23:50Od: FulnekUltras
ano - ale k účelům, pro které byla původně určena a opravdu řádně odzkoušena - např. zastavení růstu nádorových buněk smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:41Od: turista
Ukrajina byla do roku 2014 normální země píšeš. Ale proč tam od oranžové revoluce v prosinci 2004 teda jezdili experti z USA včetně tehdejšího šéfa CIA Brennana. Proč tam byla Nulandová? Co aktivity velvyslance USA v Kyjevě Pyatta? A podobně.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:43Od: Fandina
A co je komu do toho, s kým se která země kamarádí?
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:31Od: stefankelner Re: Aha
Aha, citujem Nemocnicu na okraji mesta: "T_ kr@w0 nebesC@!"
[ Reagovat ]
21.04.2022 21:35Od: Fandina
jsi směšný
[ Reagovat ]
21.04.2022 20:23Od: Tomas_Smid_fan
takže teď bude, aspoň podle tebe, správné, když Rusové vlítnou do Finska a Švédska, protože tam už se pomalu chystají do NATO a zbrojí, občas zbytečně narazí na Ruskou špionážní ponorku atd.
Fakt nevím, kam na ty moudra chodíte... A že vám to není ani trochu divnýsmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:22Od: Fandina
Ty mi připadáš jako padlý na hlavu. To, že má někdo zbraně není důvod, že vjedu k sousedovi a rozpoutám tam válku.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:37Od: soloo
proč mu to nedoprajete? treba verit v sny smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:18Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:35Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:19Od: Patik
Ruskí tenisti nemôžu zato čo sa deje v ich krajine na vyšších miestach..je to ako keby ste ubližovali nevinnému dieťaťu lebo jeho rodičia sú id1oti..koľkí tu buďte úprimní ruku na srdce chceli by ste aby vám bežným občanom zakazovali niečo lebo vaša vláda robí blbosti ktoré sa nepáčia ani vám ?

Nemôžem nesúhlasiť s Novakom..a opäť si ma získal svojím postojom a nebojácnosťou vysloviť svoj názor..isto keby sa opýtali Fedal čo si o tom myslia tak tí to zase zahrajú na diplomatov..
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:41Od: Stan_Borowitz
Je to absurdní uplatňování principu kolektivní viny, které se navíc úplně míjí účinkem. Je to snaha Rusy ponížit, potupit a ekonomicky vykrvácet, což nemůže vést k ničemu dobrému.

Podobně se snažily vítězné mocnosti z 1. světové války totálně ponížit, potupit a ekonomicky vykrvácet Německo. A k čemu to vedlo, všichni dobře víme. K vzestupu Hitlera a nejhorší válce v dějinách. No a Západ dnes opakuje přesně stejnou chybu...
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:49Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:51Od: turista
S jedním důležitým rozdílem. Jsme v atomovém věku.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:56Od: Grape
Ty situace vůbec nejsou podobné.
Ponížit Německo po WWI byla chyba především proto, že ta země mohla nakročit k demokracii a postoj Dohody (především Francie) spolu s hospodářskou krizí tu zemi nakonec radikalizoval a otevřel cestu Hitlerovi. Situace za tzv. Výmarské republiky by se dala přirovnat k Rusku za Jelcinovy éry - porážka ve válce (WWI x studená válka), nástup jakés takés demokracie... A pak se to utnulo - Hitler/Putin. Dnešní Rusko je jako hitlerovské Německo. Pokud jsme měli Rusko podporovat, tak za Jelcina. Dnes by Rusům nejvíc prospěla totální porážka jakou utrpěli Němci ve WWII, to by u nich snad mohlo vést k určité sebereflexi, kterou totálně postrádají, což je ovšem kvůli jaderným zbraním nereálné. Nezbývá tak, než se pokusit držet Rusko dostatečně na uzdě, aby nebylo nebezpečné pro své sousedy, potažmo pro celý svět. Je otázkou co s tím tato válka udělá...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:21Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:36Od: turista
Ano. Ale Jelcin byl neschopný a nekompetentní ožrala, který rozpustil SSSR jako nějaký klub chovatelů holubů a pak dovedl samotné Rusko téměř k zániku a k rozpadu na gubernie.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:47Od: Grape
Schopný moc nebyl, to je fakt. Přesto za jeho vlády mělo Rusko k demokracii západního typu asi nejblíže v historii. Škoda že ta šance byla promrhána, dnes je Rusko úplně jinde...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:52Od: Krisboy
Jelcin by možná i schopný byl, ale za střízliva. Ten byl totálně vylitej snad po celou dobu prezidentovani. I proto Rusko tak upadlo.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:17Od: turista
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:20Od: turista
Jelcin měl těžkou ICHS, léčenou 4 bypassy a pak především alkoholickou cirhózu jater včetně jaterní encefalopatie s tím spojené. Byl na tom posledních 5 let před smrtí hůř než Zeman.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:25Od: FulnekUltras
kvalitní expertíza ;-)
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:07Od: Stan_Borowitz
Rusko mělo za vlády Jelcina nejblíž k tomu, aby se stalo americkou kolonií, kde budou chudí mužici těžit za pár kopějek suroviny pro západní korporace, které si ho už pomalu parcelovaly, a financovat tak dalších sto let americký sen.

Akorát že Jelcin v záchvatu zdravého rozumu jmenoval svým nástupcem Putina a ten to zatrhnul. No a to mu samozřejmě nemůže strýček Sam nikdy odpustit...
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:21Od: Mony
Nějak tak
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:48Od: Fandina
Ty jsi směšný.
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:15Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:13Od: turista
HDP Ruska bylo v roce 1990 3590 USD na osobu za rok, v roce 1999 1320 USD na osobu za rok, v roce 2013 25900 USD na osobu za rok. Invazí to Putin totálně zmastil. Ruský HDP spadne na úroveň roku 2007.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:18Od: FulnekUltras
ono jde ale i o to, jak se HDP ve finále použije ;-) "nekonečný růst" může zrovna tak znamenat i nikdy nekončící zbídačování většiny obyvatel přes základní potřeby, čehož je právě eusa zóna zářným příkladem smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:54Od: Rafaeoli25
Tak SSSR rozpustil v první řadě Gorbačov.
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:37Od: Mony
To je ta demokracie, po které u Rusů volamesmile.. Když jsme kdysi koncertovali v Moskvě tak jsem si vzal slovo a vyhlásil, že následující písničku věnujeme našemu osvoboditeli prezidentu Gorbačovovi a ihned na mě vyskočila nějaká bábuška a málem mě sejmula z pódia.. Ona moc demokracie v Rusku asi nefunguje
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:44Od: Rafaeoli25
No ona přestává fungovat skoro všude, bohužel.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:07Od: Tomas_Smid_fan
Tak ona "vláda lidu" to není o co stát... U nás se lidu svěřila volba prezidenta a jak to dopadlo...
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:16Od: FulnekUltras
jj, lidi do toho šmejdům nemají co kecat smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:57Od: Tomas_Smid_fan
Jj, komunisti to mysleli dobře, chtěli, abysme byli všichni stejný, pak by nikdo neprudilsmile Kámen úrazu byl ovšem taky v tom, že jim se náramně líbily výdobytky Západu. Už Lenin jezdil v RRsmile
Kim studoval ve Švajcu... No prostě kázat vodu a pít víno.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:51Od: Mony
Za Jelcina to byla pro obyčeje Rusy krutá doba, krutějsi, než za komunistů. Za něj se vytvářela oligarchicka elita, ale to i z nás za Klause. Putin byl pracovitejsi a hlavně se mu ty zbohatlé oligarchy podařilo odehnat z politiky, na rozdíl od Ukrajiny, kde je na ně krátký i Zelensky. Ale státní zakázky si i tam rozdělují mezi sebou bez výběrových řízení. Už těžko proto představa, že půjdou proti Putinovi. Rozhodně Rusko zahnane do kouta bude nebezpečnější, než teď.. Věřím v úspěšné jednání, kde všichni ve válce odejdou před svými lidmi jako vitezove. Kapitulace Putina nebo Ukrajiny je nereálná, ani by nic pozitivního asi nepřinesla. Putinovi popularita paradoxně pořád roste. Ideální reálné řešení bude, když po smíru půjdou na Ukrajinu velké investice a z Ruského Donbasu tam za 10 let budou jezdit za prácí...
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:03Od: Stan_Borowitz
NPřesně tak, Putin oligarchy odkázal do patřičných mezí. A´t si dělají byznys a do politiky se nemotají. Na každého z nich se dalo něco najít, viz Chodorkovskij. Na Ukrajině není Zelenskij na oligarchy krátký, oni si ho sami dosadili, konkrétně Ihor Kolomojskij, rto je ten, co financoval provoz pluku Azov, než byl zařazen do SVU.

Taky doufám v rychlou dohodu, ale zatím jediný, kdo řekl, co chce, je Putin. Neutralitu Ukrajiny, omezení vlivu nacistů (včetně zrušení všch těch Azovů, Ajdarů atd) a zmenšení ukrajinské armády tak, aby už nemohla hrozit vpádem na Donbas. Škoda, že kyjevský režim neplněním Minských dohod propásl možnost ustanovení Luhanské a Doněcké autonomni oblasti typu Katalánsko, to se bude asi těžko vracet zpět. I když to by mohlo být to vítězství pro Zelenského, že o ty oblasti úplně nepřijde. Ale ten zatím vůbec neřekl, co chce, respektive mu to ještě neřekli ti, co jeho prostřednictvím bojují s Ruskem...
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:06Od: Fandina
A co takhle, že by Rusko respektovalo hranice druhého státu a nevstoupilo do sousední země? To ti nic neříká?
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:09Od: Grape
Zelensky řekl naprosto jasně co chce. Aby Rusové okamžitě vypadli z jeho země, kde nemají absolutně co dělat.
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:21Od: FulnekUltras
tenhle cvičený makak teď akorát hraje svou životní roli podle ušáckého scénáře - nic víc smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:27Od: turista
Aniž bych ho tak ostře jako Ty nazval tak Zelenský a celá EU hraje momentálně podle not napsaných ve Washingtonu. Výhodné pro občany EU to jednoznačně není, pro ekonomiku EU taky ne a pro jadernou bezpečnost EU taky ne. Nedá se nic dělat. Budeme všichni vazaly USA. Putin tou sprostou invazí nahrál Bidenovi na smeč a ten zabil hned několik much jednou ranou. Na Čínu však budou Ušáci krátcí ekonomicky i technologicky. Tak budou mít aspoň tu EU.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:39Od: FulnekUltras
záleží na Evropě - na nás smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:19Od: Grape
Jinak pokud chce Putin omezit nacisty, nebylo by o dost jednodušší začít s tím doma, než aby napadal Ukrajinu? Zvlášť když v Rusku je těch nacistů mnohem víc včetně něj samotného...
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:55Od: Krisboy
Na to samozřejmě žádná oficiální statistika neexistuje, ale v současném Rusku je skutečně nejvíce opravdových "hitlerovských" fašounů na světě.
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:03Od: Grape
Přesně tak, ona stačí to rétorika ve státních médiích. Takhle nadřazený pohled na ostatní státy žádná jiná země nemá - nebo to aspoň nedává oficiálně najevo.
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:20Od: Ondra979
tak to samozrejme je..zeme, ktera se dnes konverguje velkou rychlosti k nacismu a uz skoro dokonvergovala je prave russacko a dovedl ji tam zlocinec putler bohuzel za podpory zmanipulovanych ruskych ovcanu..jestli jim to nekdy dojde, tezko rict, ale dokud tam bude vladnout masovy vrah, tak pujde rusko do ...
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:43Od: Mony
Že by Zelensky jako náš pokoritel Mount Everestu Pavel Bém, dosazený kmotrovskou elitou?..
Neplnění Minskych dohod o omezení těžkého delostrelectva v Donbasu že strany Ukrajiny(2015) , na druhe straně porušení Budapestskeho memoranda(1994) že strany Rusů - bezpečnostní záruky celistvosti Ukrajiny výměnou za vzdání se jaderného programu.
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:49Od: Ondra979
me vzdycky rozesmeje, kdyz se vytahuje neplneni "minskych dohod", ktere jsou pro ukrajinu naprosto neakceptovatelne, pokud by trvala na sve suverenite a uzemni celistvosti, byla velka chyba na ne pristoupit a bylo to pod obrovskym tlakem a vynucene vojenskou agresi ruska na donbase a podporou separatistu, protoze je to ukrajinske uzemi de jure, ted se to mozna zmeni ale jen proto, ze rusko si to proste sebere vojenskou agresi jako obyvykle..minske dohody dnes neznamemaji vubec nic a podstata problemu je, ze russacti vojaci nemaji na ukrajine co pohledavat, ale jsou tam a vrazdi a loupi z rozhodnuti zlocince putlera
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:58Od: Stan_Borowitz
Tvrdit, že dnešní Rusko je jako Hitlerovské Německo, je tak odporné zlehčování utrpení skoro 70 milionů obětí druhé světové války a 6 milionů obětí holocaustu, že se mi takovou nechutnost ani nechce komentovat.

Snad jen tak, že kdo to tvrdí, je bezskrupulózní oportunistické prase, které se nestydí brát si těch více než 70 milionů obětí do huby, aby mohlo šířit odpornou propagandu.
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:00Od: Rafaeoli25
Srovnávat Hitlera a Putina je nesmysl, souhlas. Ač Putinem opovrhuji, protože bezpochyby je těžkým válečným zločincem, jako Bush, Blair, Sarkozy a další a další..
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:27Od: Tomas_Smid_fan
Noo, nebyls to ty, kdo tu jako první použil označení Putler?smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:34Od: Grape
Od někoho kdo se tu v jednom kuse toho zločince a masového vraha zastává mě tyhle urážky nechávají naprosto chladným a jen mi potvrzují, že mám pravdu.
Jediný rozdíl mezi Hitlerem a Putinem je, že Hitler měl schopnou armádu a mohl tak své plány začít uskutečňovat a moc nechybělo, aby je i dotáhl do cíle. Putin má naštěstí armádu na dvě věci, a tak dost možná neporazí ani tu Ukrajinu (a jestli ano, tak ne způsobem jaký plánoval). Mít však tu možnost, rozpoutá pro obnovení impéria to stejné co Hitler. V ničem zásadním se neliší - propaganda, neustálé lži, vyhrožování, "ochrana menšin" jako záminka agrese, mučení a vraždění civilistů, nadřazenecká rétorika vůči okolnímu světu, opovrhování "slabými", neuznávání jakýchkoliv dohod. V čem se liší?
Je neskutečné, že vzhledem k naší historii tu ten zločinec má zastánce, ale každý jsme holt nějaký.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:19Od: Stan_Borowitz
Fakt mne mrzí, že jsi taková oběť současného vzdělávacího a propagandistického systému, ale dovolím si ti připomenout to, že kdyby ten podle tebe tak schopný Hitler dotáhl do konce to, co plánoval, tak bys tady ty svoje žvásty nepsal, bo bys vůbec nebyl, stejně jako miliony dalších Židů, Slovanů, Cikánů a příslušníků dalších "méněcenných" ras. To není srovnatelné s ničím a už vůbec ne snějakým lokálním vojenským konfliktem, jakých bylo ve světě od dob Hitlera spousty, i mnohem horšich než dnešní konflikt na Ukrajině, jakkoli hrozná každá válka je.

Putin skutečně rozpoutal válku s cizím státem a měl k tomu nějaké své důvody. Cítil ohrožení Ruska a ruských zájmů. V té válce umírají zbytečně lidá, včetně civilistů, a to je samozřejmě tragédie. V tom se ale Putin v ničem neliší od většiny poválečných prezidentů USA. Za posledních 30 let jediný z nich, kdo nerozpoutal agresivní válku, byl Trump. Jsou tedy všichni US prezidenti kromě Trumpa vrahové a váleční zločinci?
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:32Od: Fandina
Jsi směšný s tím, jak se Putina zastáváš. On cítil ohrožení odkud? Z Ukrajiny, z Evropy, z USA? Nikdo s ním válčit nechce. Kdyby tomu tak bylo, tak by už všichni na něj vlítli.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:50Od: Krisboy
Ano, jsou. V tom jediném s tebou souhlasím. Přinejmenším u Bushe jr. o tom není nejmenších pochyb, ale ruce od krve mají i ti ostatní.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:16Od: turista
Ruce od krve měli snad všichni prezidenti USA za posledních 80 let kromě Forda, Cartera, Obamy, Trumpa a dosud Bidena. Obama byl k válce v Libyi doslova dotlačen takže ho nelze brát jako válečníka.
[ Reagovat ]
21.04.2022 16:01Od: Grape
Sorry, já snad někde rozporuji, co měl Hitler v plánu? Pouze podotýkám, že narozdíl od Putina měl tehdy armádu v takovém stavu, že ty svoje šílené vize mohl rozjet. Já jsem samozřejmě rád, že mu to nevyšlo a je mi líto, kolik životů to stálo... Ale to neznamená, že budu přivírat oči před tím, když se někdo chová prakticky stejně a jen neschopnost jeho země mu znemožňuje nastolit v Evropě nový řád pod taktovkou Ruska.
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:32Od: FulnekUltras
dochází ti vůbec, že právě s ohledem na případný pozdější otevřený boj s USNATO Rusko záměrně nasadilo pouze konvenční zbraně druhé kategorie? nikoliv svou skutečně elitní techniku?

východní hranice Ukrajiny byla navíc už osm let s všemožnou pomocí Západu bytelně opevňována a vyzbrojována - neboť vyprovokovat Rusko k propagandisticky opravdu úderně zneužitelné akci bylo cílem západních parchantů už dávno

navíc právě Rusové postupují s maximálním ohledem na civilisty - když jim došlo, že banderofašistický šmejd v městské zástavbě výklad skutečné situace s vydatnou pomocí EUSA-sorosmédií vždy obrátí proti nim, změnili taktiku - přesto za těchto okolností boje logicky postupují pomalu

prober se už z naivity a bude ti líp ;-)
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:44Od: Fandina
Typický ruský troll. Vážně si myslíš, že ti někdo tuhle propagandu žere? Maximálně hlupák, jako si ty sám.
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:55Od: FulnekUltras
v největších uk městech nemá smysl moc bojovat - stačí je definitivně komunikačně odříznout, hlavně od západních dodávek zbraní, a pak efektivně dočistit prostor

Mariupol, kde se od začátku soustředila ta nejhorší banderovská verbež, je v tomto směru logicky výjimkou
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:58Od: Fandina
Jsou to ubožáci, kterým není nic svaté. Zabíjet a střílet. Nic ubožejšího jsem neviděla.
[ Reagovat ]
21.04.2022 18:59Od: Fandina
A rovnat všechno se zemí. Je mi z nich zle.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:06Od: FulnekUltras
pokud mluvíš o vyznavačích trojzubce, nelze než souhlasit
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:14Od: Fandina
Mluvím o činech, o tom, kdo nahnal vojska do cizí země, osadil ji se zbraněni, rovná to se zemí a zabijí.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:30Od: FulnekUltras
začni Majdanem 2014 a pochopíš víc smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:38Od: Fandina
Majdan se vyřešil. Jsi magor.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:41Od: FulnekUltras
Majdan se řeší právě teď.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:43Od: FulnekUltras
a dokonce i ten slovenský
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:51Od: Fandina
jsi magor, to je tak všechno, co se o tobě dá říci
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:58Od: FulnekUltras
děkuji za kompliment smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:23Od: annah
Úplně přesně popsané. Putin rovna se Hitler. Mimo jiné i v likvidaci jakékoliv opozice a nastoleni absolutni moci. Akorát že Hitler neměl atomové zbraně.
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:43Od: soloo
Grape si mimo. Tam nesiel o postoj francie ale o hororovu ultra potupnu versailsku zmluvu.Doslova vsetko co patrilo nemecku darovať francii a britanii. vsetky suroviny zvierata materialy dat dohode a vy nemci pokapte! takato bola zmluva aby si vedel
[ Reagovat ]
21.04.2022 15:54Od: Grape
Já moc dobře vím, co byla Versaillská smlouva. A taky vím, že tím kdo tlačil na co nejtvrdší podmínky pro Německo byla především Francie. Britům šlo jen o to, aby na kontinentě byla určitá rovnováha sil a Američanům to bylo jedno kompletně. Vůbec nechápu co rozporuješ.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:34Od: turista
S tím Hitlerem nemáš pravdu. Na ovládnutí celého světa jeho wehrmacht absolutně neměl. Nekonečné pustiny Sibiře včetně permafrostu by jeho vojáky a jejich techniku zmrazily jako milióny mrazících boxů. Rusákům už by stačilo jen je sbírat. Skopčáci dokážou fungovat do mínus 20 stupňů pod nulou. Pak končí. Rus má zásadnější potíže až když je víc než mínus 50.
[ Reagovat ]
21.04.2022 19:49Od: FulnekUltras
;-))) smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 00:03Od: Grape
Záleželo by na okolnostech. Kdyby Němci lépe využili nespokojené obyvatelstvo SSSR (Ukrajinci, Pobaltí), kdyby nevedli nesmyslný útok na Leningrad, kdyby se lépe zkoordinovali s Japonci a nezatáhli do války USA... Je to všechno kdyby, ale rozhodně bych si netroufl říct, že Hitler nemohl dobýt celý svět.
[ Reagovat ]
22.04.2022 00:19Od: turista
Nemohl. Vylámal by si zuby nejen na Sibiři, ale i na USA.
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:12Od: stefankelner Re: T0
T0 nie CHYBA to je ZÁMER a Vladimir/Volodimir sú len BABKY
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:49Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:13Od: FulnekUltras Re: Patik
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:04Od: peRFect
Je to velmi tenký led. Medvedev už více než dekádu v rusku nežije, distancoval se od konfliktu, smazal si ruskou fotku z profilu IG. Jasně, nikde nenapíše, že Putin je hovado, protože by sám, či jeho rodina měli problém, takže je to takovej napůl odmítavej postoj, ale víc asi udělat nemůže. Na druhou stranu jsou sportovci, co mají hrdě ruské vlajky všude a schovávají se za větu, že jsou sportovci a ne politici (viz. Ovečkin a další). To je alibismus a takový přístup se mi nelíbí.
Anglie je hodně konzervativní, až moc zásadová. Rozhodli drsně a jak píšu, je to tenký led. Vlastně jsem včera dokoukal seriál Taboo a za těch 200 let se Angláni stále nikam neposunuli.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:34Od: Patik
ale podľa mňa tak je to správne..prečo by som mal teraz vymazať vlajku svojho štátu a tváriť sa že som neni slovák len kvôli hŕstke ľudí ? veď ja ako športovec môžem byť ďalej hrdý nato že som slovák..prečo by som mal zatratiť svoju krajinu kvôli hŕstke ľudí ktorí robia zlé rozhodnutia..? moja krásna krajina a moji krajania a blízki niesú vo vojne..oni ňou len trpia..to moja vláda je vo vojne a tu ja ako športovec nemusím reprezentovať..reprezentujem svoje meno a to čo mi je v mojom rodnom kraji blízke..a fanúšikom môjho športu.
[ Reagovat ]
21.04.2022 17:35Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.04.2022 08:38Od: peRFect
Protože kdo mlčí, ten souhlasí (zlidovělé, ale např. také ukotvené v obchodním zákoníku).
Hovoříme tady o zabíjení civilistů, malých dětí...to je naprosto neomluvitelné a pakliže se občan daného agresivního státu výslovně nevymezí, pak s tím evidentně souhlasí. A to je prasárna nejvyššího kalibru. Navíc jako sportovec máš určitou společenskou odpovědnost, můžeš ovlivňovat veřejné mínění, vzhlíží k tobě statisíce, milióny fanoušků a v takovém případě je povinnost zaujmout stanovisko. Nelze alibisticky čerpat benefity společnosti (peníze za reklamy, výhody sportovní celebrity), ale nepřijímat odpovědnost. Není přece možné říci, že zabíjení souseda je věcí vlády, já jsem sportovec, takže to jde mimo mě. Pokud to tak vnímáš, je mi tě líto.
[ Reagovat ]
22.04.2022 09:25Od: FulnekUltras
a pak se člověk diví, jaké šílenosti se děly v 50. letech - ty jsi též dobře recyklovaný materiál z té doby smile
[ Reagovat ]
22.04.2022 11:44Od: peRFect
Přijde ti, že jsem za padesátek? Že píšu jako 70ti letej dědek? Fetoval jsi už dnes?
[ Reagovat ]
22.04.2022 16:34Od: Ondra979
smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:54Od: tenista08
smile za názor
smilesmileza odvahu ho vyslovit
Tak fanaticky se lidé nechovali ani v době studené války.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:16Od: Skeec
Lhaním a podvody? Ale joooo
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:37Od: Nenela
Snad bychom uz mohli ty dve zalezitosti oddelit, coz? Tady se jedna o nazor, ve kterem nekdo muze tezko "lhat" a "podvadet"
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:14Od: Nenela
Ma pravdu, tohle je absolutni kravina. Za me palec nahoru pro Djoka, ze se nebal to rict nahlas, i kdyz je to momentalne "politicky nekorektni". Tenis je sport individualu, nereprezentuji se jednotlive zeme, hraci od svych zemi nedostavaji penize (krome Frantiku hehe), takze tu nevidim zadnou spojitost
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:51Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:05Od: bardunek666
Podvodník moralizuje. Jak ironické. Ukonči kariéru a jdi nám z očí! Jo a naočkuj se
[ Reagovat ]
21.04.2022 11:14Od: Krisboy
Taky mu nevěřím ani slovo. Ten člověk už dávno ztratil veškerou důvěru, upřímnej je asi jako Praserena nebo politici smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:40Od: Nenela
Naopak, Djok mi prijde uprimny, bohuzel az tak, ze si tim sam sobe skodi
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:50Od: Krisboy
Jestli si tím škodí nebo ne je velmi relativní. Spoustě lidí lži a manipulace imponují, jak vidíme dnes a denně.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:17Od: Nenela
To mas pravdu, ale kde Djokovic manipuluje? Manipulace je snaha zmenit nazor ostatnich pomoci nepravdivych informaci, on mozna i lhal, ale nikdy jsem si nevsimla, ze by se snazil zmenit neci nazor. Jen si stoji za tim svym. Ktery se nemusi vsem libit, mne taky pripada jako blbost se nenechat ockovat a prijit kvuli tomu o turnaje, ale je to jeho volba. Nikoliv manipulace!
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:59Od: Krisboy
Já mu prostě nevěřím tu upřímnost. Naposledy vyloženě lhal v Austrálii, zachoval se sobecky už předtím v Srbsku... K tomu kecy jeho prašivé rodiny... Srbsko navíc jako jeden z pouhých pěti států světa podpořilo Rusko v OSN. To může hrát taky roli. Už snad pochopil, že nejoblíbenější ve světě nikdy nebude, tak si třeba dělá PR alespoň ve své bývalé vlasti...
[ Reagovat ]
21.04.2022 14:21Od: bardunek666
Právě. Po čase to člověk prostě přestane žrát. Jsou to všechno alibistické kecy, aby si zlepšil už tak blbou pověst.
A evidentně mu to plno lidí žere. Ale tak každého věc :)
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:27Od: turista
Djokovič nemoralizuje. Mlč ty šmejde! Nemá důvod končit kariéru.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:36Od: Patik
smile že mlč ty šmejde smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:52Od: Rafaeoli25
Zvláštní, šmejd se napsat může, id.ot ne, jen konstatování mimo tuhle diskusi, zvláštní smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:51Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:59Od: Mony
Uo u Nola to chápu a oceňuji, že nekontroval otázkou "proč jste také nevyloučil Amiky při bombardování Srbska a invazi do Iráku? "
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:36Od: turista
To je těžký. V letech 1990-2015 byl monopolární svět, kdy si Ušáci mohli dovolit bombardovat Srbsko, Irák, Libyi, Afghánistán, zabíjet civilisty včetně dětí, mučit zajatce, používat ochuzený uran, bílý fosfor a kazetovou munici a masmédia tomu ještě tleskala. Kdysi dokonce vedli vyhlazovací válku ve Vietnamu s pomocí napalmu, agent orange apod. Hnus velebnosti!
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:42Od: Fandina
To jsou zase kecy na entou. Obhajovat válku válkou. Fakt ubohé.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:53Od: turista
Neobhajuji žádné války. Války jsou svinstvo obecně. Upozorňuji pouze na dvojí metr při jejich hodnocení.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:58Od: Fandina
A jaký to má smysl, odvolávat se na to co bylo. Teď je tahle válka. Ta se potřebuje vyřešit.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:32Od: Pe3k
Bože ty si tupá. Válka je zlo a je jedno kdo jí zrovna vede. Kdo nyní odsuzuje Putina a předtím neodsuzoval USA, tak je ...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:35Od: Fandina
Jsi magor.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:37Od: Pe3k
To je možné, rozdíl je v tom, že já odsuzuji každou válku a každý zločinecký režim, ne jen to co "zrovna frčí".
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:43Od: Fandina
Každá válka je špatná. Ale psát, že když mají být potrestáni jedni, proč nebyli druzí, když to bylo jindy a jinde, je ubohost.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:49Od: Pe3k
To je přesně ten dvojí metr na který upozorňoval turista...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:54Od: Fandina
Co bylo dřív nemůžeš ovlivnit. Co je teď můžeš.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:56Od: Rafaeoli25
Jo a jak šlo ovlivnit třeba invazi do Iráku? No šlo, ale svět mlčel. Teď nemlčí, to je správně, jen doufám, že tak to bude už vždy, ne jen někdy..
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:36Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:26Od: Tomas_Smid_fan
Ale jo, je to blábol, protože srovnáváš nesrovnatelné, už jenom tím, že si pro to sáhl hluboko do minulosti. A za druhé, zcala pomíjíš zvěrstva, kterých se v téže době dopuštěli i Rusové a jiní...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:41Od: turista
Tak ono pokud se jde do minulosti tak atomové bombardování Hirošimy a Nagasaki byly dva totální válečné zločiny, protože šlo o výlučné zabíjení civilistů včetně dětí a starých lidí. Zbrojovky a vojenské objekty v Japonsku byly v té době už zcela zničeny. To vše ale není obhajoba Putinových válečných zločinů na Ukrajině. K těm bohužel došlo a dochází a nelze je ničím omluvit.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:47Od: Fandina
Ano, byl to děs a dalo by se najít spoustu válečných konfliktů, ale je ubohé všechno svádět na USA. Dva největší válečné konflikty v minulém století, obě války, vznikly v Evropě. Ale ono fajn ukazovat na druhé.
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:48Od: Fandina
obě světové války
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:27Od: Srdjan
Národ je víc než nějaké společenství chudáků! Národ musí zvítězit! Sláva Srbsku - potupa imperialistům! SLÁVA SRBSKU A ČESKÉ REPUBLICE!!! smilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 09:24Od: vojta91
Je to správné rozhodnutí jen antivaxer musí jít zase proti proudu
[ Reagovat ]
21.04.2022 10:22Od: Mantra
kolikrát jsi se nechal za dva roky vopíchat? smile smilesmile Jsou to dvě témata, válka a covid - s covidem jsem na tom jako Balkánec s vyloučením rusů naopak... co už
[ Reagovat ]
21.04.2022 10:24Od: Katkakac
Proti proudu ?!!!!!A na základě čeho víte co je po proudu a co proti ?!!!!!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:03Od: Patik
smile klobúk dole ..vynikajúca otázka
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:29Od: Pe3k
Toho si nevšímej, místní debílek, samozřejmě fanda Nadala...
[ Reagovat ]
21.04.2022 13:37Od: Rafaeoli25
Jsi trapný, jsou tu lidé s mnoha názory, ať už fandí tomu či onomu.
[ Reagovat ]
21.04.2022 12:31Od: turista
Je to diskriminační rozhodnutí na základě národnosti, které jde proti duchu korektnosti, kterou se angloamerický svět tak rád ohání když to potřebuje. Kdysi někomu vadili Indiáni, pak Afroameričané, jinému zase Židé. Svět se nikam neposunul. Pouze ty jaderné arzenály tady jsou.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist