Kontroverzní rozhodnutí? Djokovič dostal výjimku z očkování a může hrát na Australian Open!

  • Světová jednička Novak Djokovič bude na Australian Open útočit na rekordní 21. grandslamový titul. Na melbournském grandslamu sice smí startovat pouze tenisté naočkovaní proti Covidu-19, devítinásobný šampion a údajně několik dalších sportovců ale dostalo zdravotní výjimku. Srb o kontroverzním rozhodnutí nezávislé komise informoval na sociálních sítích a již je na cestě do Austrálie.
    4. 1., 11:48 | Aktuality |  330 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

Nad startem Novaka Djokoviče na Australian Open visel otazník od chvíle, co australská vláda podmínila start na úvodním grandslamu sezony povinnou vakcinací. 34letý rodák z Bělehradu ale odmítal uvést, jestli je očkovaný.

Djokovič proto odložil svůj přesun do Austrálie a tento týden tak chybí své zemi na ATP Cupu v Sydney. Nicméně ve španělské Marbelle se dál připravoval s nadějí, že účast na Australian Open mu nakonec bude povolena.

A dočkal se. Dnes nejlepší tenista současnosti oznámil, že od nezávislé komise dostal ke startu v Melbourne zdravotní výjimku a odlétá do Austrálie.

"Během volna jsem si užil krásné chvíle s rodinou a teď díky výjimce odlétám do Austrálie," napsal čtyřiatřicetiletý tenista.

"V nejbližších týdnech jsem zase připraven žít jen tenisem. Díky všem za podporu," přidal pod fotkou z letiště Djokovič, který se netají vlažným postojem k vakcinaci. Odmítal také zveřejnit, jestli je očkovaný.

Vítěz tří loňských grandslamů Djokovič bude na Australian Open usilovat o jubilejní desátý triumf a celkově 21. na grandslamech, kterým by se v čele pořadí osamostatnil před Rafaelem Nadalem a Rogerem Federerem.

Tiley: Výjimku dostali i další sportovci
Podle ředitele turnaje Craiga Tileyho uspěli s žádostí o zdravotní výjimku také další sportovci, kteří o ni požádali. Konkrétnější ale nebyl.

"Každý sportovec, který cestuje do Austrálie, musí být prokazatelně očkovaný, nebo musí zažádat o zdravotní výjimku. A v případě tenistů je to ještě mnohem přísnější, než u kohokoliv jiného," uvedl Tiley.

"Žádosti 'naslepo' posuzují na sobě dvě nezávislé lékařské komise. Nikdy neví, kdo je žadatelem. Důvod udělení výjimky zůstává soukromou zaležitostí. Je to jen mezi porotou a žadatelemm" vysvětloval Tiley.

"Víme o dalších sportovcích, kteří o výjimku požádali a v některých případech byli úspěšní. A je pouze na nich, zda chtějí tyto informace veřejně sdílet," doplnil šéf melbournského podniku.

Ozvou se ostatní tenisté?
Nicméně výjimka nejen pro Djokoviče bezesporu rozpoutá bouřlivou diskuzi. Spousta tenistů se totiž nechala očkovat jen kvůli možnosti účasti na turnajích. Někteří tak učinili dokonce jen kvůli startu na Australian Open, kde byla vakcinace podmínkou.

Ne všichni tenisté však tlaku úřadů a pořadatelů podlehli a rovnou oznámili, že za takových podmínek hrát nebudou. Vůbec do Austrálie neodletěl Francouz Pierre-Hugues Herbert, který měl startovat ve dvouhře a v deblu s krajanem Nicolasem Mahutem měli patřit mezi největší favority.

Startu se vzdala také talentovaná Australanka Olivia Gadecká, jež se odmítla očkovat a přišla o premiéru v hlavní soutěži grandslamu.

Ruska Natalia Vichljancevová je sice naočkovaná, jenže vakcínou Sputnik V COVID-19, která není v Austrálii na seznamu uznávaných. Vichljancevové proto bylo zakázáno startovat v kvalifikaci.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (330)
05.01.2022 16:06Od: peggy
Je to prostě nedobry člověk,jde pre mrtvoly.
[ Reagovat ]
05.01.2022 10:57Od: Ondra979
na sport cz je taky zajimavy clanek, ktery podivnou vyjimku pro Djokovice oznacuje jako vysmech pravidlum..docela s tim souhlasim, i kdyz se to opravdu dalo ocekavat. a ta anketa ja taky zajimava..nazor at si kazdy udela sam, za me meli teda uz pustit vsechny..takhle to bude vzdycky budit pochybnosti proc zrovna Djokovic
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:08Od: woody
Přesné tak, vidím to jako pochybení organizátorů. Novak samozřejmě za těchto podmínek jet nemusel. Já bych nejel.

Já jsem ale přizdisráč z kanclu a né numero 1...
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:21Od: Kozoroh
Proč by nejel, když je největším favoritem na titul, který by mu přinesl plnohodnotné vedení v historické tabulce počtu GS titulů? To by byl blázen, kdyby to odmítl, kor když se jedná o AO, jeho království.
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:26Od: woody
Ze sportobní stránky je to jasné, tam není důvod nejet.

Ze stránky covidu je to dost na vážkách... Dokážu si představit ten kouř co bude dostávat z hlediště... Bude pro něj extrémné složité, se věnovat pouze sportovní stránce, většina hráču, media, fanoušci politici do něj budou šít, kdykoliv to půjde. Ta situace pro néj bude extrémně složitá...
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:31Od: woody
viz reakce australského premiéra...
[ Reagovat ]
05.01.2022 12:59Od: Tomas_Smid_fan
zase, jestli se premiér ohradil jen vůči němu, pak je to další faux passmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:38Od: Kozoroh
Psi štěkají a karavana jede dál. No1e v minulosti mnohokrát odolal nepřízni či dokonce neférovému jednání publika, takže současná situace ho nerozhodí. Většina tenistů by však na No1eho místě současnou atmosféru kolem jeho osoby snášela hodně těžce.
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:27Od: Kozoroh
Očkovací politika AO je nesmysl, který na tenisové scéně vyvolává pnutí. I očkovaní se mohou nakazit a roznášet virus. Nošení roušek a sociální distance stačily na to, aby turnaje od předloňského srpna mohly opět probíhat a nákaz mezi tenisty bylo úplné, zanedbatelné minimum. Protinožci požadavkem na očkování z toho zbytečně udělali cirkus.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:11Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 10:43Od: Tomas_Smid_fan breaking news!
Fandina ne za pět ale ze dvě minuty dvanáct přiznala že je (doslova) veľmi obmedzený človek.
Tak buďme k jejím názorům schovívavísmile
Vždyť každý jsme nějaký.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:18Od: Fandina
Já jsem omezená, ale ty jsi hloupý.
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:31Od: RF46
Tak uz nebud omezena!
[ Reagovat ]
05.01.2022 15:39Od: Fandina
Co očkování, už jsi byl?
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:43Od: RF46
Nebyl, covid sem prodelal, stejne tak deti a dle vseho ockovani nepotrebuji. Nerad bych aby se kvuli mne na nekoho potrebnyho nedostalo :)
-
Jeste mi nebylo 40, nekurak, sportuji, bez potizi, bez nadvahy... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:54Od: Fandina
Já jsem starší, je mi přes 60, nekouřím, nepiji, neberu žádné léky, nemám nadváhu a pořád se nějak hýbu, zahrádka, golf, péče o dům, kde je pořád co dělat. A osobně si myslím, že pokud je člověk zdravý, tak by se neměl vakciny bát.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:09Od: Patik
Keď je človek zdravý nemal by sa báť v prvom rade kovidu...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:17Od: Fandina
Covid je nakažlivá choroba, nemoc. Očkování není nemoc, nicméně existují nemocní lidé, kterým nemusí lékař očkování doporučit.
[ Reagovat ]
05.01.2022 10:31Od: woody Na idnesu
Článek na idnesu: Djokovic vlepil Australanům facku.

A nevlepili si jí australané sami, když mu ten start umožnili ? Kdyby mu tu vyjímku zamítli tak nepojede.

Celá tahle covid šaškárna ve sportu je fakt nepochopitelná. Jasně, riziková část populace se musí chránit, ale

NECHTE SAKRA ZDRAVÉ LIDI SPORTOVAT !!!
[ Reagovat ]
05.01.2022 10:54Od: Tomas_Smid_fan
přesně tak, Klokani si nafackovali sami a už podruhé. Poprvé to udělali, když zavedli tak nesmyslná opatření.
A nafackovat by si měl i dotyčný redaktor, pokud není schopen objektivního zhodnocení situace. Klokani nastavili pravidla a Joker jim vyhověl.
Jak, je již věc jiná a zůstává ve svědomí komise nebo případně Jokera.
Testovat se stejně musí všichni, takže je to jen diskriminační šaškárna.smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 11:16Od: Krisboy
Djokovič nikomu facku nevlepil. Australané ze sebe udělali pitomce.
[ Reagovat ]
05.01.2022 08:22Od: sojka1 djock'n'roll
:-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 05:59Od: Frick Jsem znechucen.
Nulový respekt k tamním pravidlům, již snahou je to, aby tam Covid nebyl. Není to možná, pohodlné, je to třeba otravné, ale výsledky jsou na grafu nákaz jasně patrny. Křivka je zploštěna. O tom, že pod špatným úhlem, tak to jsou jen poudačky...
[ Reagovat ]
05.01.2022 05:20Od: bIbec
https://www.vitalia.cz/clanky/podnikatele-musi-ockovani-kontrolovat-jen-cteckou-zakazniku-se-povinnost-mit-aplikaci-netyka/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=678910&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=5GsM5BMrVe4-202201050359&dop_id=14754221

Hovadina jak mraky. Proč by mě, jakožto zákazníka např kadeřnictví, měla zajímat nějaká stupidní Tečka? Ukáže mi, že kadeřnice prodělala konkrétní variantu Omikron? Protože to jediné je relevantní z heldiska její tzv bezinfekčnosti.
[ Reagovat ]
05.01.2022 05:22Od: bIbec
pokud prodělala deltu nebo jinou variantu nebo je prostě očkovaná, tak je infekční. Tečkasmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 05:24Od: bIbec
respektive potenciálně infekční.
[ Reagovat ]
05.01.2022 05:37Od: bIbec
aha já si to pořádně nepřečet a blbě to pochopilsmile

Sorry.

Ale stejně je to hovadina. Certifikáty v této konkrétní době, kdy jedna varianta střídá druhou, nemají žádnou váhu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 06:14Od: FulnekUltras
celá slavná tečka už je dávno v piči - stejně jako celá onanie s placáky a kvéerkódy - NIKDO není povinnen tyto věci mít a NIKDO nemá právo je po něm vyžadovat - zákony a vyhlášky k hovnu NENÍ NUTNO DODRŽOVAT - platit bude jen to, co si lidi nechají líbit - ostatní nám může kovidfašismus políbit - howgh
[ Reagovat ]
05.01.2022 06:46Od: bIbec
no, nedává to vůbec žádný smysl. Takže souhlas.
[ Reagovat ]
05.01.2022 06:51Od: bIbec
jakoby, já certifikát mám, ale vím, že je úplně k hovnu.

Kdybych prodělal omikron a ta Tečka by ukázala, že sem ho prodělal, tak OK. Pak nějakým způsobem opravdu "bezinfekční" jsem.. na nějakou dobu.

Takhle je to Kocourkovská zhovadilost. Zbytečná buzerace.
[ Reagovat ]
05.01.2022 07:35Od: FulnekUltras
logická OSOBNÍ opatření proti neznámému umělému svinstvu dodržují víceméně všichni - depopulační očkovací ruleta bez konce už logicky přestala bavit drtivou většinu lidstva - a u dalších dávek, "spasiteli planety" dávno naplánovaných, se tento odpor projeví už masově

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 06:30Od: FulnekUltras
z MZ ČR se stala parta zaprodaných prasat - o zdraví už tady dávno nejde
[ Reagovat ]
05.01.2022 06:33Od: FulnekUltras
což platí i globálně o WHO - jejíž "činnost" je plně poplatná jejím největším sponzorům
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:30Od: svetova.dvojka
Přál bych mu ,aby v 1.kole dostal J1rku smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:22Od: SwissMaestro
Upřímně doufám, že to tam Djokovič celé vyhraje. A je to spravedlivé. Jamie Murray prská jak by výjimku nedostal? A co mu na tom vadí? Přeci se nechal očkovat ze zdravotních důvodů, ne? Proč tedy prská! Nebo se opíchal jen aby mohl hrát? No, to by však byla ubohá ovce a pak se nemůže divit, že s ním vyjebávaj. Djokovič má zdravotní důvod a svém těle rozhoduje on sám. Klobouček!
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:57Od: marekv
to je blábol, viď...
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:24Od: Aussie
Každý z nás má nárok na to, rozhodovat si o vlastním těle. A nikomu by nemělo být nic do toho, jestli je někdo očkován či ne. Jistý právník to vyřešil takto - na otázku novinářky zda byl očkován, odpověděl:
"A vy jste měla potrat?"
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:26Od: RF46
nj...pravnici sou hovada.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:28Od: Aussie
A co žurnalisti?
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:32Od: Fandina
On je rozdíl mezi nakažlivou chorobou a tím, jestli otěhotníš. Asi těžko se ti to stane nadechnutím.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:33Od: FulnekUltras
nakažlivá může být i blbost
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:39Od: Aussie
A ta se momentálně šíří po celém světě!
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:45Od: Aussie
Když se něčemu dostává 80ti či dokonce 90ti procentního souhlasu, instinkt mi velí: "POZOR!"
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:05Od: FulnekUltras
ono to reálné rozložení je zhruba asi takové:

- třetina lidí se nechá opíchat čímkoliv ihned a vždy (automaticky neznamená, že jsou to nemyslící poserové - mnohdy mají svůj důvod)

- třetinu k tomu donutí okolnosti (typicky třeba zaměstnanci pod existenčním nátlakem nebo konzumně orientovaní jedinci, kteří dlouho nevydrží bez požitků "legální" kultury, volného cestování apod., přičemž o vlastním zdraví ani moc nepřemýšlejí)

- třetina prostě nepovolí a ví proč (rozhodně nejde o zaslepený odpor pro odpor, jak se to farmakofašistický mainstream často snaží prezentovat)

to vše v první fázi, jejíž konec se právě nachyluje

v té druhé už se probudí i většina z oné prostřední třetiny - a potom musejí autoři kovidtyjátru buď ještě přitvrdit (buď už jasně protizákonně nebo cíleným vypuštěním "varianty" se smrtností třeba 20%, s čímž počítá cca deset let starý Rockefellerův plán), anebo to celé vzápětí splaskne a skončí v propadlišti dějin - což se dříve či později stane tak jako tak

elitářské pokusy cílené migrace, green dealu ani depopulace nemají dlouhodobě naději na úspěch - a jejich strůjci skončí podobně jako Napoleon či Hitler

lidem donekonečna kálet na hlavu nejde

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 06:04Od: Aussie
Bohužel, někdy to kálení může trvat hodně dlouho. To jsem si uvědomil v 68 roce, kdy jsem opustil starou vlast. A nebyl jsem právě velkým pesimistou, jak se za 30 let ukázalo...
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:33Od: RF46
Ale taky...ale tohle neni zpusob vyjadrovani, kterej se mi libi. Myslim, ze to mohl rict klidne sarkasticky, nekorektne ale s vtipem. Ta
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:16Od: PetaM
Boha jeho, ať si klidně hraje. Tenis je o tenise, ne o očkování.
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:18Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:56Od: turista
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:41Od: paddy J.Murray on Djokovic Exemption " I Wouldn´t be Exempted!"
https://www.youtube.com/watch?v=y6FeNPnlqLA

a nějaký hlasováníčko smile

Tennistic Productions
8,3 tis. hlasů

Djokovic has received an exemption to play Australian Open! Is it fair?
Yes 52 % No 48 %

komická představa - plný stadion a jediný neočkovaný bude Djokovič na kurtu smile

svým způsobem jednorožec
https://www.youtube.com/watch?v=tqY3VHubd_g
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:54Od: Forehand
Djokovic dobre urobil. Povedal si, že aj tak už nikde nemá fanúšikov, tak že nemá čo stratiť. Doslova :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:16Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:02Od: paddy Re: uvidíme, jak budou reagovat diváci
kteří dva roky čelí restrikcím

https://www.news.com.au/sport/tennis/novak-djokovic-confirms-he-will-contest-2022-australian-open/news-story/541bfb897f0f65f12064da66760e10a2
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:05Od: paddy
další reakce vč. těch vtipných smile

https://www.sportsnet.ca/tennis/article/tennis-world-reacts-djokovics-exemption-australian-open/
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:32Od: Tomas_Smid_fan
taky je to honička, bejt pořád jedniočkasmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:39Od: Tomas_Smid_fan
jedničkasmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:15Od: FulnekUltras soňa a spol.
jsem zvědav, za jak dlouho servilní yt kurwy smažou tohle

smilesmilesmile

https://www.youtube.com/watch?v=hV6rF4r-nII
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:43Od: Krisboy
Kontroverzní to jistě je, ale hlavně je to skvělá zpráva pro J1rku! smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:33Od: peRFect
To mi připomíná scénu z Americkýho gangstera,kdy se policisté ptají R.Crowea zda půjde na sport (Box s Muhamadem Allim) a on odpoví: to není sport,to je politika.
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:53Od: FulnekUltras
buma ééé, buma ééé, buma buma buma ééé

Kinshasa 1975
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:07Od: FulnekUltras
opr. 1974
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:06Od: peRFect
Nieee,bylo to s Frazerem ;-) tedy alespoň v tom filmu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:09Od: FulnekUltras
tak to už byla Manila ;-) smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:30Od: Fandina
Dalo se to čekat, že výjimky budou. I když je podle mě úsměvné, jak se někdo bojí protilátky v těle. Léky povzbuzovadla drogy alkohol to lidem nevadí, ale že by si měli nechat dát do těla protilátku k nemoci, to už jejich hlava nebere. A začnou vykládát o covidfašismu a nevím čím ještě. Je to úsměvné.
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:39Od: Patik
Hlavne ten alkohol sa dá porovnávať s vakcínou...
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:21Od: sojka1
mozna statiny na snizeni cholesterolu, kterych lidi (dobrovolne, samozrejme, kdo by taky menil jidelnicek a hybal se) sezrali uz nekdy pred 15 lety za 28 miliard dolaru a to bez jakychkoliv informaci a znalosti o dlouhodobem hledisku jejich uzivani....
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:59Od: Tomas_Smid_fan
Herbalife rulez!smilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:55Od: FulnekUltras
úsměvné je hlavně to, jak bezstarostně jdou dnes některé údajně myslící kusy do ohrady smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:24Od: sojka1
pravil nekdo, kdo cely zivot panackuje, jak dobyvacny Rus piska... tvuj boj za nasi prirozenou imunitu me dojima az k slzam... :-))) ale rada bych ji mela, to zase jooo.... ;-)
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:16Od: FulnekUltras Re: nikdy není pozdě - ani pro ptá(č)ky
i po třetí dávce ještě můžeš celý ten cirkus celkem důstojně ukončit ;-)

myslím, že na čtvrtou už nedostanou ani 30 procent populace
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:22Od: sojka1
i z ptaci perspektivy vidim az na dno tvy rudy duse.... :-))))))
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:29Od: Tomas_Smid_fan
na takový koukání pozor! To nebývá zdravésmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:33Od: FulnekUltras
krásný čas odeslání ;-) smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:19Od: Tomas_Smid_fan
smile a zopakovat to 22.2.smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:50Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
04.01.2022 23:56Od: FulnekUltras
druhé video mj. od 8:20
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:41Od: Fandina
To ano, protože si jako hloupé stádo myslí, že neočkovat se je to pravé ořechové.
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:18Od: FulnekUltras
to by muselo jít o skutečné očkování - ne jakousi experimentální genovou rádobyprevenci proti dva roky staré biologické zbrani
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:59Od: Fandina
Tvůj problém je, že věříš nesmyslům. Co ti kdo nakuká. A nechápeš smysl očkování.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:37Od: FulnekUltras
jsi zoufale naivní - a stále více nabývám dojmu, že jsi oddaně sloužila i komoušům
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:39Od: FulnekUltras
oddaně a nekriticky - "do kostela" jsi začala chodit až po převratu ;-)))
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:54Od: Fandina
Nikomu nesloužím a nikdy jsem nesloužila. Komunistům jsem se vysmála, když mě chtěli za kandidáta. A do kostela nechodím. Ani nejsi schopen poznat s kým se bavíš. Pak ani není divu, že věříš každému nesmyslu, který se kde octne. Například Turánek, popisuje, jak je vakcina škodlivá a na závěr řekne, že proti ní nic nemá. Trapné.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:57Od: FulnekUltras
to vysmání bych chtěl vidět ;-)))
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:59Od: Fandina
Je to asi jako, když tobě napíšu, že jsi blb. Nikdy jsem se s nikým nemazala.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:04Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
05.01.2022 00:28Od: RF46
ja ti verim, ze te chteli komousi..si totiz idealni smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:29Od: Fandina
Ideální jsi ty. Protože nemáš vlastní úsudek.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:32Od: RF46
Mas pravdu, na neco ho opravdu nemam a nestydim se rict - nevim, nemam nazor, nemam dostatek znalosti nebo dat. Zadnej problem. A muzu, za komancu samoze musel bejt nazor...spravnej nazor...a opet se tam ritime.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:34Od: Fandina
Jsi na omylu. Kdyby to bylo za komunistů, nikdo by se nikoho neptal a očkování by bylo povinné. Jsme úplně jinde. Ale já si osobně myslím, že není nutné, aby očkování bylo povinné. Situace se nějak vyvrbí a covid nás už nebude trápit.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:36Od: Fandina
Respektive, nebude nás tak trápit. Zvykneme si, naše těla si zvyknou atd..
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:38Od: RF46
Takze to ockovani starou vakcinou uz podle tebe nepotrebuju? Takze nemam chodit?
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:49Od: Fandina
To musíš vědět ty sám, co potřebuješ. Mně se neptej. Sám musíš mít svůj názor.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:52Od: RF46
Fakt musim?
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:53Od: Fandina
Fakt se musíš ptát?
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:36Od: RF46
Ale, Fandina a meni svuj nazor!
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:47Od: Fandina
Myslím, že názory neměním. To, že se nemá lhát a krást, takový názor mám pořád jeden.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:54Od: RF46
Velka zmena u tebe, jako by ti skoncila agitacni brigada pro ockovani. Si hloupa.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:55Od: Fandina
Hloupý jsi ty, když sis myslel, že agituji pro očkování.
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:37Od: Patik
A očkovať sa je to pravé orechové ?
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:02Od: Fandina
Očkuje se kvůli nemoci. Hlupák si myslí, že je to jinak.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:13Od: Aussie
Já bych naopak řekl, že hloupě stádní je nechat se očkovat. Zejména vakcínou, která zřejmě způsobuje šíření viru i po očkování, což začíná být zcela evidentní. Proč se přitom nabízejí odměny, slevy, různé výhody. Před příchodem kovidu neexistovala žádná diskriminace, pokud jste nebyli očkováni, nikdo se vás nesnažil přimět, abyste se cítili jako špatný nebo sobecký člověk. Vakcína ohrožující vztahy mezi rodinou a přáteli není žádná vakcína. Tato zcela evidentně ohrožuje živobytí, práci nebo školu.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:15Od: Fandina
Najednou je očkování škodlivé. A to, že na tom pracují vědci a je ověřeno, že to pomáhá, to hloupé stádo, které se nechce nechat očkovat nechápe. Takže hloupé stádo je to, co nevěří vědě.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:25Od: Patik
Neockovani ľudia sú hlúpe stádo ?
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:27Od: Fandina
Jj.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:43Od: Patik
smile pri všetkej úcte toto môže podľa mňa napísať len veľmi obmedzený človek..
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:58Od: Fandina
Každý jsme nějaký.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:10Od: Patik
Presne kvôli takýmto názorom aké máš sú medziľudské vzťahy úplne v prdeli..
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:14Od: Fandina
Říct druhému, co si myslím, je základ každého vztahu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:16Od: Patik
Povedať niekomu co si myslíš je jedna vec a rešpektovať co si mysli niekto iný je druhá vec..
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:20Od: Fandina
Aby ses nezbláznil, když ti někdo řekne, že jsi hloupý.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:27Od: RF46
Si hloupa, neuveritelne hloupa.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:28Od: Fandina
Ale jdi ty brepto. Už ses nechal očkovat?
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:35Od: RF46
Nenechal, nepotrebuji ale diky za peci! Byla si uz od mala tak hloupa a starostliva?
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:55Od: Fandina
Jj, odmalička se mě tak jako ty někdo hloupě ptal.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:56Od: RF46
Si obklopena samejma hlupakama, ze? Drz se!
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:57Od: Fandina
Já ne, ale ty evidentně ano.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:36Od: Patik
Keď si o mne myslíš ze som hlúpy máš nato právo..
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:51Od: Fandina
Neznám tě, byla to obecná diskuse a příměr. Jen jsem ti chtěla napsat, že když mám na někoho názor že je hloupý, tak je to můj názor a nemusíš se nad tím pohoršovat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:55Od: RF46
Zvlaste pakod takovyho hlupaka jako ses ty. Svata pravda!
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:56Od: Fandina
Já myslím, že na tvoji hloupost nemám.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:57Od: RF46
Mas rozhodne na vic! Rekl bych, ze tva hloupost nema hranice...a kdyby, ty je prolomis!
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:58Od: Fandina
Líbí se mi, jak pořád odpovídáš, na hlupáka jsi vytrvalý.
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:24Od: Patik
Ale napísala si ze neockovani sú hlúpe stádo oviec. A ja niesom očkovaný..takze som hlúpa ovca podľa teba..
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:49Od: Fandina
A? To, že si to myslím já, nemusí být pro tebe směrodatné. Máš svoji hlavu, sám se rozhoduj. Co si o tobě druhý myslí by ti mělo být fuk.
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:59Od: Patik
Aj mi to je fuck..mňa uraziť nemôžeš ..ja len že vynášaš tu krivé súdy s ktorými si zjavne ešte aj spokojna ale vlastne si to nemám všímať ved mam vlastnú hlavu..potom načo toto všetko.. Neviem asi ti nerozumiem prepáč.. Kaslime nato..
[ Reagovat ]
05.01.2022 02:10Od: Fandina
Dobrou noc.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:34Od: Aussie
Otázkou je, kdo je vědec a kdo vjedec?
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:42Od: Aussie
Celý komunistický systém byl postavený na vědeckém materialismu. Není proto proto pro myslícího člověka těžké, nevěřit.
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:59Od: Fandina
Každý věří tomu svému.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:13Od: Patik
A aj napriek tomu nazyvas ľudí hlupym stadom lebo veria svojemu vlastnému úsudku..
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:00Od: turista
Hloupé je nenechat se očkovat jako rizikový pacient a pak zbytečně zemřít na koronavirovou pneumonii.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:24Od: RF46
Ja jako neockovany s tebou souhlasim. Rizikova skupina by se mela nechat ockovat. Nechci aby to bylo povinne ale aby se rozhodli, ze chteji. Ockovat nerizikovy je spis zbytecny, projdou si tim prakticky vsichni.
Jenze, po takovy medialni masazi, prokazanych polopravd a lzi, nesplnenym slibum, donucovani m a ohybanim statistik...nedivim se.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:36Od: FulnekUltras
smile

právě ta doslova zběsilá a salámově gradovaná mediální masáž je na tom všem vůbec nejpodezřelejší
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:52Od: Fandina
Máš myslet vlastní hlavou a ne to co ti někdo vnucuje.
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:07Od: FulnekUltras
to právě dělám
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:10Od: Fandina
Asi blbě, když jako s Turánkem nejsi schopen rozpoznat, o čem je řeč.
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:12Od: FulnekUltras
hlavně že ty to poznáš ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:19Od: Fandina
Já ano.
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:34Od: FulnekUltras
https://www.audiolibrix.com/en/Podcast/Listen/402735/jaroslav-turanek-1-dil-vnucovane-ockovani-na-vrcholu-epidemie-pripominalo-vakcinacni-jarmark
[ Reagovat ]
05.01.2022 01:48Od: Fandina
Že někdo něco vnucuje je jeho problém. Rozhoduješ se sám za sebe a pak si nemusíš nic vyčítat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 02:16Od: FulnekUltras
konečně rozumné slovo ;-) smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 02:23Od: Fandina
Já mám samá jen rozumná. To bys měl dávno vědět.
[ Reagovat ]
05.01.2022 03:12Od: FulnekUltras
tak určitě ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:12Od: peRFect
A to píšeš jako někdo erudovaný,nebo jako nějaká lopata z třineckejch železáren? (Pouze příměr).
Protože ač to možná nevíš,tak bez očkovaciho schéma hexavakcíny,ti nevemou dítě ani do školky,což je imho jedině správně.Takže bláboly o stádovitosti očkovaných jsou tak oligofrenní,že je to až do nebe volající.95% doktorů je očkováno,čímž bych tuto debatu,ve které se pasuješ do všeználka,ukončil.
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:18Od: FulnekUltras Re: pardon, že se takhle v noci vměšuju...
je očkování a "očkování" - bohužel - srovnávat všechny dosavadní prověřené a osvědčené vakcíny s nynějším "antikovidovým" západním sajrajtem (když východní je "pro jistotu" "nepovolen") se už po roce jeví jako přinejmenším sporné
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:30Od: RF46
Tomu cislu 95 se fakt neda verit.
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:25Od: peRFect
pravda, ve FNHK je to cca 92%
[ Reagovat ]
05.01.2022 13:25Od: peRFect
*92%, ale personálu. A ti jednodušší nejsou v tomto lékaři.
[ Reagovat ]
05.01.2022 14:50Od: Tomas_Smid_fan
Ano, a to co platí pro FNHK platí pro zbytek republiky, potažmo pro celý světsmile
Kolik z těch lékařů podstoupilo očkování pod nátlakem nadřízených nebo aby mu predešli, to máš jistě také zjištěno?.
Jsi prostě perfect, nepotřebuješ o ničem diskutovat.
Pokud jsi lékař, předpokládám, že jsi pravidelně informován o nových poznatcích o vakcínách, které mají výrobci povinnost zveřejňovat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:19Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 09:13Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:48Od: Tomas_Smid_fan
Tady je řeč o Jokerovi a ty píšeš o alkoholu a drogáchsmile Docela úsměvné. Ale já vím, že už jiná nebudešsmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:58Od: Fandina
Jsi hloupý, ani nechápeš, k čemu očkování slouží.
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:00Od: Pe3k
Pro hlupačku každý hloupý smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:06Od: Fandina
A pro chytrého každý chytrý?
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:18Od: Pe3k
Ty určitě ne smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:02Od: Fandina
Já nejsem chytrá, ale ty píšeš nesmysly.
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:21Od: Tomas_Smid_fan
skorosmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:00Od: Tomas_Smid_fan
ne, já to pochopil díky tomu, jak to umíš krásně vysvětlitsmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:04Od: Fandina
Chytrému se nemusí nic vysvětlovat. Sám si to zjistí.
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:24Od: Tomas_Smid_fan
když ty nepochopíš ani nadsázku, to je pak vážně těžký...
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:00Od: Fandina
Hlavně, když ty nadsázce hodně rozumíš. Problém je ten, že jí rozumíš jen ty sám.
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:25Od: Fransoas
Je to dost kontroverzní.Pravděpodobně žádný jasný pravidla neexistujou jedná-li se o Djokera.Možná z tohoto kroku by mohl někdo profitovat,ale skutečnost se nedozvíme.Ředitel turnaje - to je vážně " úžasný šikula ".Asi nemá cenu se s tím více zabývat.
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:08Od: Stopball Za peníze se holt dá koupi všechno...
... nejen antidopingoví kontroloři, ale i výjimky. Džokovič stejně nevyhrajesmile
smilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:56Od: FulnekUltras
modré knížky za socialismu byly to samé
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:12Od: turista
Nadal taky nevyhraje.
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:57Od: Patik
ľudia sú strašne zlí..zlomyselní..zatrpknutí..priať niekomu chorobu či neúspech..to čo niektorí píšu tu či tam..niektorí by sa mali nad sebou naozaj zamyslieť..je to smutné..
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:57Od: Nola ozvou se ostatni teniste?
Tenny Sandgren na twitteri po klamstve britskeho bulvaru :

https://twitter.com/TennysSandgren/status/1478397037645377540
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:57Od: Nola
What claim? Fucking clickbait bullshit

Hope he wins the whole thing
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:01Od: FulnekUltras
fanatic covidvaxers jsou většinou tvárné stádo, které už brzy ztichne úplně smilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 23:23Od: Aussie
Pravda. Evidence o tom, že tato vakcína nedělá zdaleka to, co se od ní očekávalo, se kupí.
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:49Od: mahycek
Nehorázná nestoudnost a výsměch všem
australským občanům, tenistům a výsměch
pravidlům. Doufám, že vypadne a nebo
se brzo nakazísmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:00Od: Smazaný účet
Ty si myslím taky výsměch. Zdravý chlap, chce pracovat. Nezdám se Vám. Tak mne otestuje, pičusi. Smrt covidfašimu a takovým pičám jak si ty.
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:15Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:18Od: NoletheBest
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:01Od: Tomas_Smid_fan
I ty Brute?smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:02Od: Smazaný účet
A doufám, že takových jako Djokovič bude v tomto víc. Myslím takových světově známých lidí.
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:37Od: Tomas_Smid_fan
je to potřebasmile, jinak budem v těch srač4ách hloubš a hloubš.
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:46Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 22:13Od: SwissMaestro
Naprostej souhlas do pyče
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:49Od: paddy Vstupní formality konečně za námi
https://www.youtube.com/watch?v=4DEboQJCGds

a Djokovičovi fanoušci jsou v sedmém nebi
https://www.youtube.com/watch?v=WPBr1cdGPX4

Nutno doplnit, že tituly se vyhrávají na kurtu a ne v kanceláři smile

Nejnapínavější část GS máme za sebou. Nejzdravější sportovec dostal zdravotní výjimku. Bylo jasné, že na 100% pojede, výjimka je však překvapení. Je to nebezpečný precedent. Jestli výjimku někde nedostane, pak se potvrdí karlovarská losovačka.

Organizátoři jsou určitě rádi, že bude hrát celé pole. Ostatní pardonované tenisty jen použili jako rukojmí, což se vydává za argument, že to neudělali jen pro něho. smile

Tenis není týmový sport, takže GS nebude zrušen jako MS20 v hokeji, ale některé pozitivní testy mohou zamávat pavoukem (např. no3 van Gerwen na MS v šipkách). Pozitivní test Djokoviče se samozřejmě ututlá, to už všichni tušíme smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:05Od: paddy Re: 22-20-20: základní scénář trvá
bez ohledu na nejistotu ohledně entry listu, stačí po nějaké době opět zopakovat, že Djokovič letos vyhraje RG nebo W a příští rok přidá něco dalšího

bystrý čtenář pochopil, že AO nevyhraje, každá série jednou končí smile

jelikož Medvěd je podle vlastních slov na tom fyzicky špatně, tak těžko se hledá reálný favorit, a tak si je lepší tipnout nějakého nečekaného vítěze z druhé vlny, konkrétní jméno nemá smysl tipovat

bude spravedlivé, aby letos AO vyhrál očkovaný tenista smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:00Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 10:29Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že J1rka očkovaný je, tak není co řešitsmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:37Od: FulnekUltras gateSSorosovské ukrajování salámu
je třeba zastavit co nejdříve

https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2140920#utm_content=trendingnews&utm_term=Iniciativa%2021&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:37Od: patriks
Pokud vím, tak Djokovič covid prodělal, a po prodělání nemoci jsou nejkvalitnější protilátky. Takže je to v pořádku.
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:38Od: FulnekUltras
ovšem už před více než 180 dny - aspoň podle zvrácených parametrů kovidfašismu
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:18Od: com
jak je to možné toto smile přeju mu pozitivní test na covid před finalovým zápasem smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:21Od: Pe3k
typický fanda Nadala smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 18:26Od: Smazaný účet Je to mimozemšťan, stroj
Takže cajk.
[ Reagovat ]
04.01.2022 18:12Od: lars
Jokerovic dostal vyjimku na AO protoze:
1. je to vyjimecne uspesny tenista :)
2. prodelal Covid v poslednich 3 mesicich
3. sehnal si potvrzeni, ze prodelal Covid v poslednich 3 mesicich
4. jiny zdravotni duvod
5. nezdravotni duvod
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:12Od: Kozoroh No1eho účast na AO 2022 je dobrá zpráva pro tenis!
Jistě se zde někteří škodolibě těšili na to, že No1eho na AO nepustí a přijde tak o možnost zabojovat o rekordní 21. GS titul. :) Po sportovní stránce to nakonec dopadlo dobře, No1eho absence by pro turnaj znamenala citelnou ztrátu, posilněnou Djokovou impozantní bilancí v Melbourne. Neumožnit největší legendě AO start by bylo podobné, jako odepřít Nadalovi účast na RG nebo Federerovi či Samprasovi ve Wimbledonu. Všichni by byli ochuzeni, nejen ten konkrétní tenista. Nad vítězem ročníku bez turnajového hegemona by visel otazník, zda by vyhrál za účasti mnohonásobného šampiona.
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:26Od: Kozoroh
Jinak ta očkovací politika AO je hrozný omyl. Profesionální tenisté nepředstavují ohroženou skupinu, nakazit se mohou i očkování. Turnaje se během pandemie naučily, aby hráči a jejich doprovod se nedostal do kontaktu s cizími lidmi, od kterých by mohli chytnout virus. Vynucovat očkování, když to očkování samo o sobě nezabrání infekci, je z hlediska sportu mimo.
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:41Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:54Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:56Od: Forehand
Ten pocit, kedy ma Djoko s Rafom svoj GS a Federer sa musí o W delit s dalsim hracom :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 18:31Od: panzer.dragon
jakým dalším hráčem?
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:07Od: Forehand
Skutočným kralom W. je Sampras, Federer je administrativnym šampionom :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:16Od: RF46
asi zazivas tezke casy...
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:46Od: team.wta
Jakože 8 je míň než 7?smile
I ty pomnožinko...
[ Reagovat ]
04.01.2022 21:06Od: Pe3k
jako že, Trollhand je méně než 0.
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:50Od: Newcombe to je ostuda, výjimky pro VIP? čínský šmejd se nebude ptát
"dobrý den, já jsem čínský virus, můžu vás napadnout pane odmítači djokoviči?" Kdepak, hele další hňup, hup na něj. Zeptejte se Etzlera, taky odmítal a málech zdechnul. Upřímně mu přeji podobný zážitek. Proti hlupákům, kteří ohrožují rozumně smýšlející lidi, se musí tvrdě bojovat. Nechci chcípnout jako oni. Jejich volba. Držím jim palce, mají na to právo. Je to přirozený výběr. Doufám, že ho na kurtu lidi vybučej.
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:59Od: Tomas_Smid_fan
Kdes to přišel o rozum?smile
Btw, to ti asi uniklo, že Joker už covid prodělal, a nejspíš deltu, proti níž není omicron tak nebezpečný.
Hlavně, že znáš VIP případy z médiísmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:11Od: FulnekUltras
co můžeš čekat od novosvazáckého cemperovského kkota s vygumovaným mozkem
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:27Od: Teo
Všichni víme, že je to virus americký smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:38Od: Tomas_Smid_fan
imperialistický noksmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:48Od: Tiebraker Balkánská špína
Doufám, že si zlomí nohu a vypadne v 1. kole smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:53Od: Newcombe
já mu fandil, ale teď když se mu vrátila ta "mozková" příhoda a opět věří na bludy, mu přeji brzké vyřazení
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:44Od: Ondra979
no taky mu preju, aby vypadl, i kdyz to neni uplne pravdepodobne...toto neni v poradku, ale dalo se to asi cekat
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:12Od: FulnekUltras
a tuná ďalší ;-)))
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:37Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 00:19Od: turista
To se nestane. Ale Zverev nebo Medvěděv to mohou vyhrát celé.
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:43Od: Dobry-den
Výborně! Dobrých zpráv není nikdy dost! smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:49Od: Tomas_Smid_fan
a Dobrých dnů taky nesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:25Od: Ereinion
Respekt Djokovičovi za to, že si stál za svým a byl ochoten riskovat účast na svém nejlepším GS a klidně i celkové vedení ve vyhraných GS...samozřejmě ta výjimka je diskutabilní, ale za mě je povinné očkování (vakcínou, která nebrání nákaze) stejně nesmysl, takže mně to nevadí. Bude na něj kvůli té výjimce extra tlak, možná i diváci mu to dají sežrat, ale na to je on stejně zvyklý...
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:30Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:19Od: FulnekUltras žádné emoční manipulace proti Nolemu tady neobstojí
a ani proti nikomu jinému - takový je prostě soudobý farmakofašismus i se svou lidstvu naprosto falešně a zvráceně podsouvanou "kolektivní odpovědností" - a bude trvat ještě tak dlouho, dokud budou ovce kovidšmejdům zobat z ruky

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:51Od: lars
A proc si Jokerovic nepozadal o vyjimku na nektery turnaj v Australii pred AO ?
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:23Od: Tomas_Smid_fan tak brixi, je to venku!
Asi nemá cenu se v tom moc přehrabovat, protože by to k výsledku stejně nevedlo. Takže jen pár úvah nebo rejpnutísmile
...rozhodla nezávislá komise - takže to byly nakonec dvě úplně nezávislé komise, asi jako ta karlovarská losovačkasmile
Jaké byly podmínky pro žádost o výjimku? Herbert chtěl být opravdu radši doma s děckem nebo mu něco uniklo? A další, ty Rusky?
Je možné, že je očkovaný a výjimkou to jen zastírá?
Každopádně hodně nasr*ní mohou být tenisté/ky, co se nechali vopíchat jenom kvůli AO. Ano, bylo to jejich rozhodnutí, ale možní neměli ty správné notičky, co Joker a pár vyvolených, jejich jména možná vypátrá nějaký invesigativec.
No nic, kočkopes je na světě a utkání AO x omicron začíná za necelé dva týdny. Nicméně soupeř s řeckým jménem má už minimálně jeden set náskok.smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 14:17Od: kolapse
21 smile coming soon smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 14:37Od: lars
treba zkolabuje :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:47Od: Mayo
Bože to bolo divadlo. Dopadlo to presne podľa ocakavania smile Djoki si ide pre rekordnú 21. trofej
[ Reagovat ]
04.01.2022 14:00Od: peek
Myslím, že karma ho dožene a bude pozitivně testován.
[ Reagovat ]
04.01.2022 14:42Od: Nenela
Hehe to by bylo vtipne smile
ale nepreju mu to. At tu 21. trofej da.
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:20Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:00Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:24Od: Kozoroh
Aby jen ta karma nedopadla na tvou hlavu! smilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:39Od: peek
Dalo se to čekat. Věřím i tomu, že to Australani mají udělané tak, jak je to v článku popisováno (komise nezná osobu), ale nevěřím, že Novak má opravdu reálný zdravotní důvod, což je vlastně jen nějaká závažná imunitní porucha nebo závažné alergie. Takže nejspíš nepodplatil nikoho v komisi, ale dodané lékařské zprávy budou od spřízněných srbských lékařů...smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:23Od: FulnekUltras
každý si může nějakého toho "spřízněného" felčara sehnat - třeba jako ve filmu Občanský průkaz ;-))) - anebo si poradit úplně jinak - ruku naštorc v hajzlu si nechá dobrovolně lámat jenom blbec ;-)))

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:38Od: Patik
Chcel by som vidieť tie reakcie hráčov keď Novak oficiálne potvrdil že sa zúčastní turnaja..

Finally..the time has come when hope has left us...
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:34Od: SydneyOpen
Bez očkování stejně nemá šanci vyhrát, ostatní tenisté dostali čip Billa Gatese který jim změnil DNA a zvýšil výkonnost a my do dostali třetí dávku tak máme i rychlejší připojení k internetu. Novak je správný bojovník proti farmaceutickému zlu které zachránilo stovky milionu životů, tak mu v všichni zatleskáme smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 14:06Od: annah
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 14:43Od: Nenela
Vtipne!smile
A navic: presne tak to je smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:33Od: Tomas_Smid_fan
zlo které (možná) zachránilo stovky miliónů životů - to je výstižná větasmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:58Od: Pe3k
expres zprávy 12:18 pozitivní text smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 14:24Od: mendrit
A Kyrgios nehraje kvůli astma ? Vždyť to je supernemoc vítězů.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:49Od: woody Nevidím v tom rozdíl
Jestli že se i očkovaní tenisté musí testovat, tak proč musí být očkováný, když v případě pozitivního testu musí do karantény ? Stejně jako neočkovaný ?

Kdyby mohli hrát jen očkovaný a netestovalo se, tak bych to pochopil.. Takhle je to celé padlé na hlavu. Stejně jako MS20 v hokeji...
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:51Od: woody
Očkovaný sportovec se stejně musí doufat, aby nebyl pozitivní. Tak k čemu to je? A co tak čtu, tak vůči omikronu očkování není stejně tak učinné...
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:53Od: Nola
neriesit, hateri maju momentalne hody, soc.siete pred vybuchom....
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:17Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:16Od: turista
Tři dávky vakcíny zpacifikuji i omikron. Ten navíc zůstává v horních dýchacích cestách a nemá velkou tendenci k poškození plic což znamená menší nebezpečí. Novakova zbytečná umíněnost bohužel povede k ještě větší divácké nepřízni než na kterou je zvyklý. Odpůrci vakcín jsou všichni do jednoho zabejceni. Škoda mluvit.
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:33Od: FulnekUltras Re: jen tak pro zajímavost ze soc. sítí
Osobně se nehodlám očkovat i kdyby bylo očkování proti C19 povinné. Důvody jsou následující. Očkovací látka nebrání možnosti se nakazit, očkovací látka nebrání očkovanému infekci přenášet, očkovací látka tak nedokáže zastavit šíření infekce. Očkovací látka je proti původnímu viru ALFA, který zde už dávno není a proti Omikronu neúčinkuje prakticky vůbec.... Očkovací látka má údajně zajistit jen lehčí průběh onemocnění, ovšem DOČASNĚ, protože účinnost "vakcín" klesá během pár týdnů a rozhodně se nehodlám donekonečna několikrát ročně "očkovat, protože tak jak "fungují" současné "vakcíny" proti C19, ta TEČKA nenastane NIKDY a jen to bude nekonečné očkovací perpetuum mobile..... Nehodlám se očkovat "vakcínou", která nemá ukončené a vyhodnocené klinické studie, nejsem pokusný králík! Také osobně nemám důvěru v bezpečnost "vakcín", protože ve světě je s vakcinací proti C19 spojováno statisíce nežádoucích vážných vedlejších účinků a dokonce je s vakcinací spojováno tisíce úmrtí. Osobně také nemám žádnou důvěru v farmaprůmysl..., protože těm jde jen o jejich nemravný zisk, bez ohledu na lidi. Třeba jen Pfizer-BioNTech byl za posledních cca 20 let usvědčen z 75 případů podvodů, manipulace, lží, za které dostal pokuty za více jak 10 miliard dolarů. Prostě pro takové firmy jsou podvody a manipulace běžnou normalitou...
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:49Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:34Od: FulnekUltras
"...Protože základní data, jako třeba, že vakcinace funguje, jsou nezpochybnitelná. To není otázka diskuzních fór na sociálních sítích. Máte právo na svůj názor, ale nemáte právo na svá data..."
Tady bych rozdělil, jak funguje - proti těžkému průběhu, po velmi krátkou dobu a u velmi specifické skupiny obyvatel - věřím, že vysoká % ochrany proti nákaze jsou již vyvrácena. To jsou tvrdá data - u 70 leté seniorky s diabetem má očkování smysl, neboť pravděpodobně zabrání hospitalizaci. U 35 letého mladého člověka bez komorbidit očkování smysl nemá, neboť očkováním jen snížím již tak teoretickou šanci hospitalizace. Tak to prostě je a proto je povinné očkování nesmysl.
[ Reagovat ]
04.01.2022 17:47Od: turista
Nehoruji pro povinné očkování. Tři dávky vakcíny však pro mně jako šedesátníka se slábnoucím imunitním systémem umožňují to, že je nesmírně nepravděpodobné, že bych na koronavirovou infekci zemřel což mi úplně stačí. Není třeba do vakcinace nutit někoho kdo si je svým zdravím naprosto jistý. Jinak jakýkoliv lék na cokoliv je produktem farmaceutického byznysu. Proto je i živočišné uhlí tak drahé.
[ Reagovat ]
04.01.2022 18:02Od: FulnekUltras
respektuju - rozhodnutí je na každém z nás - v každé fázi momentálně běžícího rockefellerovského projektu
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:53Od: Jan
Covid "vakcíny" právě mají likvidovat imunitu, takže bych si přežitím tak jistý nebyl. Nehledě na spoustu vedlejších účinků i úmrtí po očkování.

https://ocemsemlci.cz/o-cem-se-mlci-sona-pekova/

https://otevrisvoumysl.cz/vysledky-bhakdiho-burkhardtovy-patologie-ukazuji-ze-93-lidi-kteri-zemreli-po-ockovani-bylo-usmrceno-vakcinou/
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:02Od: Tomas_Smid_fan
je to úplně na hlavusmile Politici si rádi hrají na k0k0ty...
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:45Od: bIbec
Za mě dobrý a sem rád, že tu vyjimku dostal. O důvod víc nezavádět podobný bizár na ostatních GS.

Australani sou pošahanýsmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:02Od: lars
"Víme o dalších sportovcích, kteří o výjimku požádali a v některých případech byli úspěšní." doplnil šéf melbournského podniku.
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:33Od: tommr
přesně tak. Australanům z toho kovidu hrabe a nedivil bych se kdyby ještě letošní AO na poslední chvíli zrušili ... smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:43Od: Alien
Cože?
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:43Od: blixa
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:33Od: aligo
Tak to je fakt prasárna nejvyššího kalibru smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:37Od: Nenela
U tech ostatnich je to taky prasarna?
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:26Od: Tomas_Smid_fan
samozřejmé, bez výjimkysmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:01Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:33Od: Nenela
Neni to uplne koser, ale osobne jsem rada, ze tam bude, proste protoze jako mohonasobny sampion tam patri.
Osobne nechapu, proc se mlci o tech ostatnich tenistech, kteri dostali vyjimku, takhle to zase schyta jen Djoko. Minimalne za tohle ma u me male nevyznamne plus, ze sel s kuzi na trh a nebal se to rict.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:37Od: Pe3k
No jak vidíš, ostatní nejsou zajímaví, za to na tuhle informaci čekal celý tenisový svět včetně Paddyho smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:43Od: Patik
lebo ostatní nevyhrali v Austrálii 9 krát..
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:09Od: Forehand
Mlci sa lebo neexistujú :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:28Od: Tomas_Smid_fan
nebál se říct co?smile Že dostal výjimku?smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 19:41Od: Nenela
no jasne. ostatni mlci jako hroby
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:32Od: Andrew89 Nechutný
někteří jsou si rovní...jiní rovnější...evidentně
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:02Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 18:14Od: Ela-fon-isi
smilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 20:46Od: Ondra979
smile tak..ale taky to bylo ocekavatelne..
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:30Od: Patik
Čo my vieme kde je pravda..zakaždým si môžme vytvoriť len svoj vlastný názor alebo domnienku..dnes sa už nedá veriť naozaj nikomu a ničomu..čo ak podmazal niekomu vrecká alebo v tom bolo niečo iné..kto to tu z nás smrtelníkov dokáže vyvrátiť..Ňigdo..
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:20Od: Pe3k Nole jede obhajovat AO
Tak jsme se konečně dočkali. Paddy už včera musel nasadit antidepresiva, to čekání bylo na jeho křehkou psychiku už prostě moc.
Novak nekonec nemusel ustoupit, naopak oni ustoupili jemu smile Osobně jsem rád, že startuje, protože je tam historicky nejlepší a navíc je současná světová jednička. Z druhé strany to vypovídá o tom, že lidé jsou si před zákonem sice rovni, ale někteří jsou zkrátka rovnější smile

Doufám, že pořadatelé neudělí divokou kartu Andy Murraymu. Je mnoho mladých hráčů, kteří by si zasloužili tuto příležitost mnohem více než Skot. Jeho otřesné chování na kurtu, defenzivní pojetí tenisu, jeho pánské podprsenky, smradlavé boty, simp feministické názory, to vše je jen pro ostudu. Jako hráč kolem 150 místa nemá na gs co dělat a nemůže přece donekonečna těžit ze svého jména, když už výkonnost nemá.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:22Od: Nola
vynimku dostali viaceri hraci, medzi nimi pravdepodobne Medvedev, len sa o tom nepise, nie je totiz Novak

a Murray dostal divoku kartu na AO aj na vsetky turnaje v AUS
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:27Od: Pe3k
Jo no, četl jsem o tom. Je to věc pořadatelů, já osobně bych dal příležitost mladým. Na druhou stranu on stejně vypadne v prvním kole, tak si někdo alespoň připíše skalp Můry smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:33Od: Kozoroh
Byla by sranda, kdyby Murray musel jít do kvalifikace. smile Ale to by protinožci neudělali 5násobnému finalistovi AO. Holt Můra bude sbírat WC do konce kariéry, pokud se výkonnostně nezvedne (což neočekávám).
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:35Od: Pe3k
Tohle přesně bych chtěl, aby musel přes kvaldu.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:32Od: Patik
Murray nedostáva divoké karty..to len jeho tenisová povesť dostáva..
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:35Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:17Od: Teo
Hihi, přesně jak jsem hlasoval v tý anketě - zdravotní výjimka. Dalo se to čekat smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:25Od: Kozoroh
Píše se o tom jako o vyjímce, ale zapomíná se na možnost, že Djoker očkovaný je, ale nepřeje si, aby o tom věděla veřejnost + možná si nechal píchnout Sputnik, který v Austrálii neuznávají a Novak posledních několik týdnů vyjednával, aby ruskou vakcínu 'tolerovali'. To by taky vysvětlovalo, proč neposkytl žádnou reakci na otázky, týkající se AO.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:32Od: Pe3k
Zatím je oficiální zpráva taková, že dostal zdravotní vyjímku a ty z toho vyvodíš, že se nechal naočkovat sputnikem? Jak si na to přišel?
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:39Od: Kozoroh
Kolují o tom spekulace na zahraničních fórech (zaregistroval jsem to buď na MTF nebo Talk Tennis, možná obojí).
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:40Od: Pe3k
Aha, tak vidíš sám kopíruješ nesmyslné názory jiných, já alespoň oficiální info...
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:43Od: Nola
pochybujem a to som jeho fanda
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:15Od: Kozoroh
Taky jsem tomu zpočátku nevěřil, ale v Srbsku je to schválená a populární vakcína, Novak se mohl nechat přesvědčit někým z rodiny... Asi to zůstane v rovině spekulací, to by musel No1e otevřeně říct, jestli a čím se nechal očkovat.
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:38Od: Tomas_Smid_fan
nebo mu sponzor turnaje Pfizer zakázal dělat reklamu Sputnikusmilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:04Od: Mony
Ne Sputnikem, ale srbskou Rakijou
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:41Od: Patik
Tuto sa môžu vyšantiť aj konšpirátori..možno sa dal naozaj očkovať ale zahrali to na výnimku..ty sa budeš tváriť že si akože zodpovedný zaočkuješ sa a pôjdeš ako osobnosť príkladom zahráme to ale na výnimku aby svet nevyzeral že očkovanie je jediná cesta a že organizátori sú milosrdní..
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:35Od: Nenela
Neni ockovany, uz pred covidem mnohokrat rikal, ze je proti ockovani a ze se nenechava ockovat na nic. Proc by to delal ted?
Je to nicmene pouze moje domnenka, nemam zadne zakulisni "overene" informace
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:45Od: Nola
to je trochu inak, on ockovany je beznymi vakcinami ako my vsetci, bol skor skepticky k vakcine na covid.... nikdy nepovedal, ze je antivaxer, to skor media prekrutili jeho slova, tak ako vsetko co sa okolo jeho osoby deje
[ Reagovat ]
04.01.2022 15:42Od: Tomas_Smid_fan
chuďátko ten Joker, celý svět je proti němusmile Ještěže má tebe, ani neví, jak by ti měl být vděčnýsmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:01Od: Kozoroh
No právě, oficiálně je to prezentováno jako vyjímka, ale skutečnost může být odlišná. A to vše možná proto, že No1e si nepřeje zveřejnit svůj očkovací status.

Novakovi byla za covidu vtisknuta nálepka antivaxera, přitom jen zveřejňoval pochybnosti o vakcínách, které ještě nebyly vyvinuty v čase pronášených výroků. Medvědí službu mu v tomto směru prokázal i jeho otec.
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:06Od: Nenela
Jeho otec je d*bil, na tom se asi shodneme vsichni
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:16Od: Forehand
Keď politika zasahuje do športu :)

Určite precedens a AO sa v podstate zaviazalo dať výnimku každému, kto nesplna pravidla pre udelenie vymimky, lebo ju dostal aj Djokovic :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:17Od: Nola
https://twitter.com/jamesgraysport/status/1478321273298108428

It's important to note that Djokovic's medical exemption was granted by two separate medical panels, appointed by Tennis Australia, and they assessed an anonymous application form.

It is separate from the application that ordinary travellers from overseas go through.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:14Od: RFanousek
Tak tohle jsem nečekal, no tuším že pár jiných hráčů z toho nebude nadšených.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:16Od: Nola
Forehand je spickovy tenista? ja som myslela, ze rekreacnysmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:24Od: Pe3k
on může tak podávat míčky rekreačním hráčům smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:13Od: Grape ...
Tohle je prostě špatně a to teď vůbec nehodnotím, zda je či není v pořádku, že jsou neočkovaní tenisté omezováni. Ale aby pro někoho pravidla neplatila - velký špatný.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:12Od: Nola
clovek hned rozpozna za koho kope pan Zabloudil, nadpis na urovni burvarneho platku a popritom nie je sam, kto dostal vynimku, riaditel turnaja to spomenul uz pred tyzdnom, ze sú to viaceri hraci, len ti evidentne nikoho nezaujimaju smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:15Od: Grape
A víš i na základě čeho se některým hráčům ta výjimka udělila? Přece to musí být nějak objektivně zdůvodněno.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:21Od: lars
uved jmena tenistu s vyjimkou na AO
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:10Od: blixa
To mě teda Ausíci hodně zklamali ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:29Od: FulnekUltras
jsi naivní stejně jak za socialismu ;-)
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:09Od: Pe3k
Trollhand: Zamietli mu vynimku a Novak sa o tyzden objaví v Melbourne zazračne zaockovaný :)

smile smile

Jako vždy loser z Petržalky je absolutně mimo realitu...
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:17Od: Forehand
Kamosko, taký ako ty mi čistia topánky.

IQ tykve, odsúdený na ryby, lebo u rešpekt ľudí nemáš šancu..
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:22Od: Pe3k
kapesníček? smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:32Od: Forehand
Ano, mozes mi ich utreť aj kapesníčkom, baníček :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:33Od: Pe3k
Jaký to je pocit, nemít nikdy v ničem pravdu? smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:12Od: Forehand
Nikdy som nemal v nicom pravdu?..

IQ tykve, ako pisem. Zivot ťa vyfackal a este aj teraz si sa ponížil :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:15Od: Pe3k
Naprostá neschopnost odpovědět na jakoukoliv jednoduchou otázku + vždy absolutně mimo realitu...napiš ještě něco ať se zase pobavím smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:27Od: Forehand
Otazka bola zle položená, hotový nezmysel.

Ale čo čakať od ludskej existencie, ktorá nemá zmysel :)
[ Reagovat ]
04.01.2022 13:30Od: Pe3k
Pěkně ses teď popsal smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 18:04Od: Forehand
Hej, urcite to tak aj ostatní pochopili...
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:20Od: Kozoroh
Možná je No1e naočkovaný, co my víme? Třeba si myslí, že skutečnost, zda je či není očkovaný, je jeho osobní záležitostí, kterou nemusí sdělovat veřejnosti.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:22Od: Pe3k
Kdyby byl naočkovaný, proč by dostal vyjímku?
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:28Od: Kozoroh
1. Může mít Sputnik.
2. Jak víme, že to je opravdu vyjímka? Máš pro nás informace ze zákulisí nebo zde papouškuješ Zabloudilův titulek?
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:30Od: Pe3k
Podle ředitele turnaje Craiga Tileyho uspěli s žádostí o zdravotvní výjimku všichni tenisté, kteří o ni požádali...

Proč by ze všech těch možností zvolil zrovna očkování sputnikem? To nedává žádný smysl...
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:37Od: Nenela
Neni ockovany. A kdyby nahodou jo, v zadnem priapade ne Sputnikem.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:38Od: Pe3k
přesně
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:09Od: George_Renel
Neměli by to očkovaní bojkotovat nebo zažalovat pořadatele?
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:16Od: lars
na bojkot uz muze byt skoro pozde
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:08Od: vladka
Ať se jdou vycpat, výjimku pro někoho? Nezájemsmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:16Od: Kozoroh
Jak někoho? Toto je 9násobný vítěz AO, největší legenda turnaje. smile

Ty myslíš, že kdyby byl v obdobné situaci Rafa před RG, tak by frantíci Rafu na RG nepustili? Nebuď naivní. smilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:21Od: turista
Ti by ho tam pustili i kdyby jezdil na kolečkovém křesle.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:07Od: Boomcap
Neříkám nic, ale zajímalo by mě, zda by tuto výjimku dostal i někdo jiný...např. hráč druhé stovkysmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:09Od: Nola
Medvedev tusim detto
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:13Od: Kozoroh
Podle vyjádření Tileyho několika nejmenovaným tenistům byla udělena vyjímka.

https://www.tennis365.com/australian-open/unvaccinated-players-permission-australian-open-djokovic/
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:05Od: ttopi
Kontroverzní určitě. Hlavně proto, že někteří se nechali naočkovat i proti svému předvědčení právě jen proto, aby mohli na turnajích startovat. A Novakovi bylo dovoleno si své přesvědčení nenechat vzít.

Jsem moc zvědav na reakce ostatních tenistů.
[ Reagovat ]
04.01.2022 12:49Od: bIbec
měli by mu poděkovat, protože už vědí, že pro příště nemusí držet hubu a krok.smile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:36Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
04.01.2022 16:52Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 17:55Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist