Pála byl zklamaný, že si už tenistky nezahrají před domácími fanoušky

  • Bez českých tenistek se odehrají dnešní semifinálové duely Poháru Billie Jean Kingové v Praze. Domácí výběr skončil ve skupině D po čtvrteční prohře se Švýcarskem a kapitán Petr Pála věří, že se jeho tým do finálového turnaje vrátí.
    5. 11., 09:59 | Aktuality |  226 komentářů
    Petr Pála (© Česká sportovní)Petr Pála (© Česká sportovní) 
     

"Jsem zklamaný za holky, že si nezahrají další zápas před domácím fanoušky, což by bylo skvělé. Měli jsme velmi těžkou skupinu," řekl Pála, se šesti tituly nejúspěšnější kapitán historie soutěže, pod jehož vedením Češky prohrály od roku 2008 teprve pošesté z 32 utkání.

Tenistky porazily v úvodním utkání skupiny v pondělí Německo 2-1, stejným poměrem ale podlehly Švýcarkám. Ani jednou nebodovala ve dvouhře světová trojka Barbora Krejčíková, která podlehla Angelique Kerberové i olympijské vítězce Švýcarce Belindě Bencicové.

"Báře chybělo, že si nezahrála nějakého singla (v týmové soutěži) dřív," připomněl Pála, že letošní vítězka Roland Garros hrála v soutěži poprvé dvouhru a předtím nastoupila jen dvakrát do čtyřhry. "Teď na ni byl velký tlak. Měli jsme hrozně těžkou skupinu, člověk musí hrát hrozně dobře, když chce porazit Kerberovou nebo Bencicovou,“ upozornil kapitán.

Rovněž povrch (Rebound Ace) Krejčíkové tolik neseděl. Podle Pály byl docela rychlý. "Bára by možná potřebovala malinko pomalejší, kdy míče výš vyskakují," uvažoval kapitán. Na rozdíl od dřívějších finále, kdy si ve starém fedcupovém systému domácí tým povrch vybíral, tentokrát takovou možnost neměl. "Bylo to v režii ITF a to jsme nemohli ovlivnit,“ uvedl Pála.

Ani jednou Krejčíková nenastoupila do čtyřhry, byť s Kateřinou Siniakovou tvoří elitní deblový pár a jsou olympijské vítězky. Proti Němkám měla ve dvouhře křeče a úspěšně ji zastoupila Lucie Hradecká, nehrála ani proti Švýcarkám. "Bára hrála singla, který nedopadl dobře. Sedli jsme si s trenéry i s Bárou a ptali se jí, jak se cítí. Bylo to společné rozhodnutí," řekl Pála.

Poprvé se hraje podle staronového modelu formou finálového turnaje. Hodnotit ho Pála zatím nechtěl. "Já byl vždycky proti, ale ukáže čas. Těžko říct pro někoho, kdo hraje doma," řekl kapitán a vážil si toho, že se povedlo akci narychlo dostat do české metropole. "Pro nás to byl svátek a věřím, že i pro holky. Publikum přišlo i v této těžké době," děkoval fanouškům za podporu.

Už v sobotu určí los tenistkám soupeřky pro kvalifikaci o finálový turnaj 2022. "Už se na to těšíme a doufám, že už to bude jednodušší s cestováním a se vším, což je nejdůležitější," doufal Pála, že pominou koronavirová omezení a dodal: "Zkusíme se zase dostat do finále."

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (226)
07.11.2021 21:51Od: pumpier
Na turnajích nehrají špičky. Ty to mají jako rozcvičku a soustředí se na jednotlivce. Za ČR hrál Berdych který 4hry nehrál a jiní, např. Djokovič, Nadal hrají v DC. Trenér má poznat která je z formy . Já si myslím , že Pála je maskot. Jinak Hradecká při Austráliji u sítě ani neudržela rovnováhu a i Sin. je z formy.
[ Reagovat ]
07.11.2021 20:12Od: lvicek
Koukam, ze diskuze tu porad zije. Me na ni jen zarazi to, jak tu tolik lidi pise o duchodkyni Hrade a ze to byl rovnou zahozeny zapas. Vzdyt je v aktualni sezone nase treti nejuspesnejsi deblistka a malem hrala debl na TM. To mi uplne jako marna volba do debla na BJKC nepripada. Holky myslim mely nejvetsi smulu v tom, ze obema Svycarkam cely zapas neskutecne slapal servis. Furt jsem doufala, ze prijde slabsi chvilka a bude se hrat vic vymen, ale ono prd.
[ Reagovat ]
07.11.2021 20:48Od: Mony
Já tu žiji jen proto, že se v horečkach a kašli valím v posteli a nic jiného, než brouzdat po TP nejsem schopen.. Tak k Hradě, Kdyby tu nastoupila poprvé, tak bych to i já možná uvítal, ale v zápase s Němkami bylo cítit, že ten pár už nemá sílu a to už vůbec nic proti Hradě. Prostě v jiném složení bychom se jako outsideri asi necítili. Kdyby nastoupila Maky či Bára s Katkou, tak bych se asi tolik při zápase neklepal.. I p. Kodes připomněl, že debl byla vždycky naše chlouba.
[ Reagovat ]
07.11.2021 13:12Od: peggy
Myslim,Krejcikova je momentálně mimo formu.Jeji prohra kamarádkam moc na jistotě nepridala a ani chovani.smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 19:58Od: Newcombe naše hráčky neuspěly díky fanouškům
Já být na jejich místě (jako hráčka) a furt dokola poslouchal ty trubadúry, taky bych zkolaboval. Mi neříkejte, že se jim to líbí. Asi to bude tím, že mám absolutní sluch a neposlouchám "umělce" typu tadadadá tadadadá tadadádádádádá.
[ Reagovat ]
07.11.2021 12:44Od: vojta91
Amensmile
[ Reagovat ]
07.11.2021 13:09Od: peggy
Máte pravdu,nikde na světě se diváci nechovají.smile
[ Reagovat ]
07.11.2021 13:27Od: George_Renel
Většinou už umísedět či stát.smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:26Od: Holahej
Holky mají smlouvy /mluvil o tom Černošek/ za účast v týmu, nemalé peníze, bonusy.., ty veřejnost nezná,...ale aby byl Pála jen chudinka, loutka, prosebníček, tleskač..holek.., jak je v komentářích naznačováno, to by bylo špatně a proti tomu, co dělá sport sportem, taktika, atmosféra utkání, týmu, zhodnocení momentální formy a rozpoložení, nastalé sportovní situace i kvůli dom. fanouškům...a ?musela? hrát rozhodující debl hráčka, za zenitem, která už viditelně nemá ?reprezentační? výkonnost..., prohrát se samozřejmě může vždy, o tom žádná, ale tohle bylo ?odevzdání zápasu? dopředu, doma...
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:40Od: Tomas_Smid_fan
Maky vyhrála singla a unavená asi moc nebyla, takže nějaký důvod, proč ji nepostavil do debla tam prostě být musel.
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:53Od: lars
a jaky duvod?
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:56Od: Fandina
Podle toho co říkal Pála to bylo tak, že se na tom dohodli s hráčkami i snad s trenéry, kdo půjde hrát.
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:01Od: lars
a jake duvody byly k takove asi nelogicky hloupe dohode ?
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:02Od: Fandina
Asi si mysleli, že když Katka s Hráďou vyhrály proti Němkám, tak se to zopakuje.
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:15Od: lars
prave zapas proti deblu Nemecka naznacoval nedostatecnou vykonnost na vyhru nad deblem Swiss
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:40Od: Fandina
Každý zápas je jiný a faktem je, že Hráďa s Katkou jsou oproti Švýcarkám několikanásobné GS šampionky. Takže asi si všichni mysleli, že si s nimi poradí.
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:15Od: Tomas_Smid_fan
Viz sojka dole. Nahradnicí byla Hráďa, proč nemohla/nechtěla hrát Maky se asi musíš zeptat jísmile
[ Reagovat ]
06.11.2021 16:33Od: Holahej
Zdůvodnit to má kapitán!

Je to jen její názor, náhled...V týmu bylo pět hráček, u donominované LucieH bylo přece jasné, že nemůže/výkonnostně/ a nebude hrát singla, ale asi, že bude spíše na lavičce, podpora, pomocnice v tréninku.., když se o chlup vyhrálo v ST s GER, hrála asi víceméně kvůli problému Báry s lýtkem, tam se představila???, šťastně to dopadlo, ale to přece neznamená, že další nominace na jiné utkání musí být stejná.., přece byly v týmu další ?náhradnice?../ které hrají na turnajích singl i debl/..

Jestiže Bára nebyla na vlně tak Maky ano, je šikovná, debl umí, má trochu smůlu, že její ?stálá? partnerka je dlouhodobě zraněná.
[ Reagovat ]
06.11.2021 22:52Od: Nola
tebe sa bude kapitan spovedat... ospravedlnujes svojich favoritov, ale na ostatnych nenechas ani nitku suchu, take male pokrytectvo
[ Reagovat ]
07.11.2021 00:38Od: Holahej
Jseš mimo ...ne mně, ale fanouškům, divákům..., je to jeho placená práce, ..nikoho nikde neospravedlňuji...ani to druhé, ..nenechávám niť suchou..., kde jsi to vzala?... sleduješ vůbec sport?...proč jsou tiskovky po utkání, s hráči, trenéry, rozhovory s experty, bývalými hráči, studia na turnajích..., reportáže,..protože sport, profesionální, potřebuje fanoušky,.. média, sponzory, dotace...atd., aby existoval.
[ Reagovat ]
06.11.2021 16:02Od: Holahej
Pála to měl vysvětlit, objasnit v přenosu tv, měla tam své stanoviště s expertkou, zdůvodnit argumenty svou nominaci do utkání, od toho tam i je, vysvětlit, komunikovat s fanoušky, nejen vydat nic neříkající, alibistickou frázi...
[ Reagovat ]
07.11.2021 01:04Od: Tomas_Smid_fan
Klidně se ho mohl někdo zeptat, nesmile?
[ Reagovat ]
07.11.2021 11:00Od: Mony
Chce očividně fungovat dal a ne si podrezavat pod sebou větev.
[ Reagovat ]
06.11.2021 12:33Od: Nola
Barbora mala hrat stvorhru podla pana Kodesa, co tu citam? kecy niektorych byvalych tenistov nikdy neprestanu bavit..... ako sa musela citit po prehre v celkom vyrovnanom zapase ho asi nezaujima.... Rafa na ATP cupe po prehre, takisto odpisal stvorhru.... nie kazdy ma hrosiu kozu, ak by prehrali s Katkou este aj debla, to by ju rovno tito fanatici ukamanovali
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:27Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:37Od: tommr
takže Kodeš tomu podle tebe taky nerozumí? smile
Pokud Krejčíkovou prohra v zápase ve kterým ani nebyla favoritkou zdeptá natolik že není týmu schopná/ochotná pomoct v rozhodujícím deblu tak je to jednička na baterky ... smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:44Od: Tomas_Smid_fan
Tak ona prohrála dva singly za sebou, respektive ve FC žádný singl nevyhrála, unavená ze sezóny a měla by nastoupit do rozhodujícího zápasu? Není to Superwoman.
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:49Od: tommr
mě už ty věčný výmluvy na únavu lezou krkem. Kolik zápasů odehrála Krejčíková za poslední měsíc? A kolik jich odehrála Bencicová?
[ Reagovat ]
06.11.2021 17:14Od: EllNino
je rozdíl fyzická únava a psychická ... vždyť Bára letos odehrála životní sezónu, jela pořád bez přestání a zvyká si na novou roli ... trochu to od sebe odděluj
[ Reagovat ]
06.11.2021 18:10Od: lars
mela prestavky mezi RG a Wimblem a mezi Uso a IW
[ Reagovat ]
06.11.2021 18:25Od: EllNino
díky, to jsem nevěděl, gestapáku, umíš taky něco jinýho, než ostatní opravovat? :D
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:50Od: lars
1. singl prohrala nekolik dni predem
v 2. singlu prohrala ve 2 setech ne v 3-setovy dlouhy bitve
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:45Od: lars
Pala mohl Baru predem psychicky pripravit na situaci, ze po svem prohranem singlu bude hrat i debl, pokud nebude unavena nebo zranena ze singlu.

"jde" spis o to, ze se neudelalo vse pro maxim. sanci na vyhru nad Swiss
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:51Od: tommr
přesně tak. Švýcarskej kapitán nasadil do rozhodujícího zápasu to nejlepší co měl k dispozici zatímco Pála to hrubě podcenil ...
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:52Od: Fandina
To co píšeš ty, to jsou kecy, názory dvojnásobného GS šampiona ne, i když s ním nemusím souhlasit.
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:02Od: tommr
Kodeš je dokonce trojnásobnej GS vítěz. Má dva tituly z FO a jeden z Wimbledonu ...
[ Reagovat ]
06.11.2021 16:54Od: Nola
smile s tebou je zbytocne viest solidnu diskusiu, psychicka unava, ti zrejme absolutne nic nehovori...
[ Reagovat ]
06.11.2021 17:19Od: Fandina
Nepsala jsem nic o únavě, psala jsem o tom, že jsi trapná, protože jsou pro tebe názory GS směšné. Jenže to ty zjevně nechápeš.
[ Reagovat ]
06.11.2021 17:34Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
07.11.2021 12:26Od: Tomas_Smid_fan
Kdo je GS?smile Gerhard Stoiber?smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 08:07Od: Tomas_Smid_fan Včerejší debl
jsem viděl naživo, teda část. Od Rusek to byla opravdu exhibicesmile Přijde mi, že byla přesně obrazem toho, co píšu dole pod Monym. Pohoda a uvolněnost, které v ruském týmu jsou, se po pár uspěšných míčích hned v úvodu zápasu naplno přenesly do jejich hry. Byla to fakt radost se na ně dívat. Myslím, že by si Coco s Shelby tady možná poradily s většinou deblových dvojic jenže proti Ruskám neměly šanci. Dovolím si tvrdit, že rozdílovým faktorem byla právě ta pohoda a chemie. Holky se pak předháněly ve výborných servisech a excelovaly na síti. Hrály jak jedna hráčka, všechno fungovalo dokonale, prostě top class double. Američankám prostě ta chemie chyběla. Shodl jsem se tu, že se chovají fajn, jsou zdvořilé, ale neměly tu spontánnost Rusek.
Takže, někdy je 1 víc než 2smilesmile
Nebyl jsem úplně rozhodnutý komu fandit, ale pohodou si mě ruský tým ziskal a v deblu už jsem neměl sebemenší pochyby. Jen jem chtěl ještě vidět Slůně, které mě teda překvapilo, že je oproti v tv docela drobné stvoření. Taky měří asi 170cm. Prostě taková impala:D
[ Reagovat ]
06.11.2021 16:47Od: Holahej
..trochu zvědavost,..viděl..jako sběrač míčků, ochranka, tv pracovník, V.I.P...,jin.?
[ Reagovat ]
07.11.2021 12:31Od: Tomas_Smid_fan
Ballboy dobrýsmile Sice bych nebyl jak ten v IW nebo kde to bylo, ale stejně...
Ne, řekněme, že jsem se většinou pohyboval u zázemí tenisteksmile
Takys tam byl pracovně nebo jako divák?
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:21Od: flex Češky vypadly, líp to asi nemohlo dopadnout.
Třeba to tu již někdo napsal. Tak sorry. Zkuste hrát v roli jedničky za pořadatelskou zemi pohár BJK. Jako jediná z osmičky singlového Turnaje mistryň, který začíná venku v Mexiku za 5 dnů. Na jedné straně tlak pořadatelů, svazu, fanoušků a na druhé straně logická nesmyslnost pouhého startu. Z hráček pro debl Turnaje mystryň jsem našel jen Siniakovou a Mertens. Mertens sklopila za Belgii i singla proti Astralance ze druhé stovky.. Přeji Karolíně, Barborce i Kateřině, ať jim to na doprovodném programu sluší a přinese dobré tenisové výsledky. Sponzorské smlouvy, prestiž, body do žebříčku a neskutečný výdělky. Fedcapů máme dost a celkem důstojný vystoupení doma na PBJKsmile
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:24Od: Mony
Tady nejde o holky, ale o miliony diváků a fandů a chuť pořadatelů zase něco uspořádat znova
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:44Od: flex
Nevím na co, ale chuť pořadatelé měli. Pokud převládala chuť zachránit turnaj, tenis a spokojit se s menší diváckou návštěvností, je vše čisté a ok. Pokud ovšem počítali s tím, že O2 bude naplněná, naše hráčky 100%, tak již dva měsíce se vědělo, že dvě hráčky budou hrát singlový TM a další debl. Anebo se ani jistě nevědělo, zda TM vůbec bude, ale pak to byl risk a nikdo se teď nemůže divit. Pála a různé detaily už nejsou podstatné a nikomu nic ani jako fanda nevyčítám. Přijímám realitu a přeju holkám skvělé Mexiko!
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:46Od: Mony
Já taky
[ Reagovat ]
06.11.2021 06:49Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:14Od: lvicek
Mozna, ze kdyby zapas jednicek se hral jako prvni, tak by Bara do debla nastoupila. Ale prece jen s 20min pauzou a po takove prohre to neni jen tak. Je to skoda, ze se nemuzou ty zapasy prohodit, tady by se to mozna hodilo i Belinde, ziskat nejaky cas na odpocinek. Mozna by to pomohlo, kdyby nastoupila Bara, mozna ne. Co jsem vcera videla ze ctyrhry, tak me prislo, ze nejvetsi problem mely nase holky s returnem. Svycarky spoustu her ziskaly ctyrma dobrejma servisama, ktery nedokazaly vratit do kurtu.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:19Od: Fandina
Podle toho, co říkali na ČT se v případě, že do debla nastupuje hráčka, která hrála druhého singla, tak se může přestávka před deblem prodloužit.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:58Od: Fandina
Jan Kodeš teď na ČT řekl, že Bára měla v deblu nastoupit.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:02Od: sojka1
a rikal take, ze nemela hrat singla? :-)
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:05Od: blixa
Já nevím, školy nemám, ale já bych si tipnul, že tahle kombinace není možná. Pokud by Bára nenastoupila coby jednička a nahradila ji jiná, nemohla by pak hrát čtyřhru, protože důvod nenastoupení k singlu by asi mohl být jen zdravotní.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:08Od: lars
podle me mohla , protoze na debl pouzijes debl zebrik :)
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:15Od: Fandina
Já myslím, že u deblu vůbec o žebříček nejde. Hraje se jeden takže každý staví to nejlepší co má. Kdežto u singlů se musí žebříček dodržovat nejvýše postavená je jedničkou a hraje proti jedničce a dtto. dvojky.

Ale jak je to s nahrazováním, to nevím, jestli podle pravidel když nenastoupíš v singlu pak nemůžeš ani v deblu, to nevím, ale možná, že to tu někdo má načtené.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:06Od: Fandina
Říkal, že v singlu měla těžké soupeřky.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:14Od: sojka1
to mela.... ja jsem si jen zalarsovala... :-))
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:58Od: lars
A mas na larsovani povoleni ? :)
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:01Od: sojka1
nemohla bych to uhrat na dohodu? :-)
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:03Od: blixa
Ne ! To budou dva roky na TP natvrdo ! smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:06Od: sojka1
to nepreziju.... :-))))
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:08Od: Mony
Mně už teď připadá, že Sojka je tu za nějaký trest..
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:14Od: lars
jako dohoda se zpetnou platnosti ?
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:08Od: Mony
Singla si naopak moc pochvaloval, že prý měl vysokou uroven
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:14Od: Mony
A, i kdyby prý nehrála Bára, tak Maky má teď vysokou technickou kvalitu i pohyb i na Debla. Koneckonců ji vida skoro denně na Stvanici, stejně jako Hradu. Proto to mohl říci natvrdo.. Singla pochvaloval, ale debla nekompromisně zarizl jako velkou chybu.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:56Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:21Od: Mony
Nevíte, jak probíhalo nasazování do skupin? Jak je možné, že jediné 3 TOP10 hračky se setkají už ve skupině?
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:24Od: Fandina
Spíš jde o to, že TOP hráčky nejely.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:28Od: lars
Bebe neni v top10
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:34Od: tommr
ještě nedávno ale byla ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:37Od: Frick A tedy
Pokud není známa nějaká zásadní překážka, tak...

NAPADÁ VÁS NĚJAKÝ ***ROZUMNÝ*** důvod, proč nebyla nasazena Markéta do debla?

To opravdu ten Pála byl tak tupej, že se musel fetišizovat minulostí?!
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:06Od: blixa
Protože obvykle hrají ty, co hrát chtějí.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:17Od: lars
A kdo nechtel hrat ?
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:35Od: blixa
Že by ty, co nehrály ?
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:45Od: Patapuff
Hráčky říkají kapitánovi, že chtějí hrát a na podkladě toho je postaví? Bylo jich tam pět. Kdyby včera všech pět řeklo, že chtějí hrát, tak by jich všech pět hrálo? Pět hráček by hrálo dva singly a jednoho debla? A co kdyby navíc ještě některá chtěla hrát singla i debla?
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:52Od: blixa
Ale nedělej ze sebe dementa. Hrají ty to hrát chtějí. Které hrát budou určuje žebříček, forma a zdravotní stav, které zhodnotí kapitán. Pokud je více adeptek, musí se buď domluvit nebo rozhodne kapitán. Včera evidentně chtěla hrát čtyřhru jen Katka s Luckou.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:03Od: Mony
To jsi si tak jistý s Maky?
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:06Od: blixa
Nejsem, hádám smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:20Od: Patapuff
Mám za to, že za dementa seš tady ty. Z podstaty věci chtějí hrát ty, co byly nominovány. Pokud by hrát nechtěly, potom by nominaci odmítly, jak to udělala např. Plíšková nebo Kvitová.
A jak víš, že Vondroušová nebo Martincová nechtěly toho debla hrát?
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:00Od: blixa
Tak Martincovou by do debla nominoval asi jen dement jako ty. Nevím kdo co chtěl, ale pokud by Markéta debla hrát chtěla, tak by ho hrála. A vzhledem k tomu, že ho nehrála předpokládám, že si o něj neřekla.
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:25Od: Patapuff
Tvrdíš, že pokud by Markéta debla hrát chtěla, tak by ho hrála, ale přitom přiznáváš, že o tom, co kdo chtěl, nic nevíš. Evidentně si odporuješ. Tohle se dementům stává, nic si z toho nedělej.
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:44Od: Patapuff
Ještě k tomu tvému názoru, že hrají ty hráčky, co hrát chtějí. Takže to podle tebe je zhruba takhle: Jde se na zápas, v nominaci je pět hráček a kapitán se zeptá: "Kdo chce dneska hrát?" Hráčky: "Já, já taky, já nechci, já taky nechci, no já taky dneska nechci". Kapitán: "Dobře, hraje Bára a Terka, ostatní si sedněte na lavičku a fanděte". Jo tak takhle to určitě funguje. A podobně to bude třeba ve fotbale. Trenér se taky zeptá hráčů, kdo chce dneska hrát. Jedenáct, co se přihlásí, pošle na hřiště, ostatní na lavičku. Blbý, když se jich přihlásí dvanáct, že chtěj hrát, nebo třeba jen šest.
[ Reagovat ]
05.11.2021 21:58Od: blixa
Ty seš skutečně excelentní dement. Ve fotbale nevládne demokracie, ve fotbale vládne diktatura trenéra. Na koho trenér ukáže, ten hraje, ostatní si mohou brblat co chtějí. Nakonec takto to funguje v každém kolektivním sportu. Trenér je neomezený vládce a diktátor. Tenis je individuální sport, s výjimkou těhle podivných týmovek. I tady by mohl být kapitán diktátor, ale asi by to moc nefungovalo, tak většinou není. O Pálovi je známo, že se snaží maximálně vyhovět hráčkám a jejich přáním. Proto pokud Bára nechtěla hrát čtyřhru, zjevně jí vyhověl. Stejně tak pokud by se o čtyřhru přihlásila Markéta, nevidím důvod proč by jí nevyhověl, když by tím zvýšil šance našeho týmu na vítězství. Z toho tedy soudím, že se o čtyřhru nepřihlásila, protože nakonec hrála Lucka, což je co do kvality páru určitě až třetí varianta. Už to chápeš i při své zjevné demenci ?
[ Reagovat ]
05.11.2021 22:03Od: Dobry-den
Pane blixo, vždyť je to provařenej troll, cožpak to nevidíte??? smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 22:27Od: blixa
Už ztrácím přehled. Díky za upozornění smilesmile
[ Reagovat ]
05.11.2021 22:55Od: Patapuff
Hoši, hoši, občas si pŕečtěte, jaký hovadiny píšete.
[ Reagovat ]
06.11.2021 06:58Od: Tomas_Smid_fan
Tady souhlas s blixou. Přijde víc než pravděpodobné, že pokud by Maky debla chtěla hrát, tak by ji Pála postavil. Jestli ho dneska potkám, tak se ho snad i zeptámsmile
[ Reagovat ]
06.11.2021 09:28Od: Patapuff
Hele vy si fakt myslíte, že hráčky říkaj kapitánovi, která z nich bude hrát?smile
No ale toho Pály se každopádně zeptej a dej pak vědět.
[ Reagovat ]
06.11.2021 09:50Od: Tomas_Smid_fan
Myslel jsem to spíš v nadsázce, i když jsem s ním předevčírem chvilku mluvil. Nemyslím si, že by chtěl moc pouštět ven věci okolo taktiky týmu. Co chce říct, to řekne do médií.
[ Reagovat ]
06.11.2021 09:57Od: Tomas_Smid_fan
A co otázky týká, možná bych to přirovnal k penaltovému rozstřelu ve fotbale. Sice vybírá a rozhoduje trenér, ale hráči ei taky řeknou, jestli se na to cítí. Tam jsem vypozoroval věc, kterou trenéři z mně neznámých důvodů opomíjejí - hráč, který odehrál velmi dobrý zápas a vstřelil jeden nebo i více gólů, velmi často v penaltovém rozstřelu zklame. Nevím proč, možná je to premotivovanost, možná pocit, že to tam kopnu i se zavřenýma očima, kdoví. Tenis bude mít zase svá specifika, ale psychika bude fungovat podobně.
[ Reagovat ]
06.11.2021 10:59Od: sojka1
tak a nejake - nevadi, ze si neveris, my ti verime je jen JZD Marna snaha... :-)
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:12Od: Mony
Já nesnáším diskuse typu Co by bylo, kdyby..?, ale tentokrát mě fakt běhal mráz po zádech, když jsem se doslechl nominaci debla. Hlavně proto, že spolu už před pár dny hrály a ta síla páru už byla pryč. Vyhrály se štěstím a to měla Hráda ještě dobrý den a fungoval skvěle servis. Jenže štěstí nechodí každý den a ten servis taky ne...navíc mnohem vyšší level soupeřek..Jestli tohle tak zkušený deblista nevidí nebo spíš necítí, tak tam nemá co dělat.Jiné holky taky mohou mít blbý den a smůlu, ale pořád tam je nějaká síla! A rezignovat na to, že se třeba někomu nechce hrát?! To promiň, já takové kapitány nechci.
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:31Od: sojka1
musim priznat, ze me v tehle debate spis zaujalo tady navrzene reseni, ze mela byt Bara nasazena jen na debl a prave to, ze nebude hrat singla mi prislo smesne a absurdni... :-) ty debly tak neprozivam a opravdu nevim, jak to probihalo... ja jsem ho totiz ani nevidela... :-))
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:54Od: Mony
to jo, absurdní, že by nenastoupila, i když měla lepší zápasy..Ten debl byl ale zásadní, ne ten singl Báry, hrálo se o zaplněnou halu a miliony fandů..
[ Reagovat ]
06.11.2021 12:04Od: sojka1
to chapu, ze byl za nerozhodnuteho stavu zasadni... jen mi chybi ty emoce, holkam jsem prala, ale nedokazala jsem se proste do tehle souteze nejak vic polozit... a take mi chybi ta touha uslapat diskuzniho oponenta... :-))
[ Reagovat ]
06.11.2021 12:15Od: Mony
ctnostná ženasmile..jasně, je to jenom sport a z finalistů přece jen vyzařuje něco navíc(i když to lovení TOP Švýcarek na východě mi moc nevoní) . Užít si zápas bez emocí taky stojí za to
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:59Od: Mony
rozhodující debl jsi neviděla?! Mně se taky těžko dívalo, jen jsem věřil v zázrak
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:29Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:03Od: Patapuff
Hráčka řekne kapitánovi, že chce hrát a na to konto ji kapitán postaví? To je z podstaty věci nesmysl. Může to fungovat obráceně, že kapitán vybere hráčku a ona řekne, jestli do toho jde nebo ne. Ale opět z podstaty věci by měla říct, že do toho jde, proč by jinak přijímala nominaci do týmu, když by nechtěla hrát?! Ve čtvrtek nastala zvláštní situace, kdy vybraná hráčka (Krejčíková) nenastoupila do debla, protože se podělala. Místo ní vybral kapitán deblovou náhradnici (Hradeckou), která kvůli tomu byla v týmu. Vondroušovou v této věci neoslovil. Nebo myslíš, že jo? Kdyby ji oslovil, proč by to odmítla? Napadá tě nějaký důvod? Byla v pohodě, odehrála skvěle oba singly, debla umí...
[ Reagovat ]
06.11.2021 10:50Od: sojka1
ja mam pocit, ze jste se nekteri uplne zblaznili... dalsi souhlas s blixou, tenis opravdu neni hokej, fotbal atd, kde uz rodice uplaceji trenery za nominaci svych ratolesti... tady je to uplne obracene, holky Palu nepotrebuji, on potrebuje je... :-) Jeho nejvetsi a hlavni ukol je holky do nominace vubec dostat, mlade hracky nejsou zadny problem, ale cim vetsi hvezda, tim individualnejsi je jeji zajem a program... a tim servilnejsi a vstricnejsi je vuci ni i on a ano, treba i za zasluhy... a musi v nadchazejicim vyvoji ukocirovat pak i vsechny pnuti, nalady a rozmary v tymu... pisu musi, protoze ty holky bude potrebovat i priste a pokud by byl despota a diktator :-))) tak mu na nejakou repre holky priste hodi bobek. Jiste, nejaky respekt mit musi a je tam spousta dalsich aspektu - vcetne dejme tomu samotne exluzivity reprezentace, neminim nic ale vypisovat, podstatne je, ze holky opravdu maji co mluvit do toho, ktera (v ramci nominacnich pravidel) nastoupi....
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:11Od: Patapuff
Mám taky pocit, že jste se někteří úplně zbláznili. Na podkladě čeho se domníváš, že si hráčky sami určují, která bude hrát?
Konkrétní situace - čtvrteční debl, jak to teda bylo? Určila si Hradecká, že bude hrát? Řekla Vondroušová, že nebude hrát? Nebo určil Pála, že bude hrát Hradecká a Vondroušovou vůbec neoslovil?
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:22Od: sojka1
ja se nedomnivam, ze si hracky samy urcuji, ze budou hrat, singly jsou totiz domluvene v podstate uz davno predem a za normalnich okolnosti se take tak odehraji. V deblech souhlasim s tim obracenym tokem... ze na otazku Paly nasleduje odpoved hracky.... a jak to konkretne bylo, vubec netusim. Jen mam pocit, ze sis uz sam odpovedel, nahradnici do debla byla domluvena Hrada...
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:41Od: Patapuff
Tak jo, nakonec jsme se dopracovali ke shodě, že náhradnicí do debla byla určená Hradecká, což stanovil kapitán Pála. Tohle byla od počátku podstata mého příspěvku. Ale podle výše uvedených komentářů je můj příspěvek dementní a jsem troll. Zhruba v tomhle smyslu tady většina z vás vede diskuse.
[ Reagovat ]
06.11.2021 11:50Od: sojka1
nahodou.... ja si myslim, ze jsem celkem konstruktivni... :-)) a uz jsem vedle uvedla hlavni pricinu sveho vstupu.... ta vedlejsi je, ze hracky nominaci svym pristupem a primym vyjadrenim skutecne mohou ovlivnit. A hlavne jako sportovec chapu, ze se nekdy prohraje a umim to bez povyku prijmout... ;-)
[ Reagovat ]
06.11.2021 12:57Od: Patapuff
Tou poslední větou jsem neměl na mysli tebe, ale ty dva intelektuály výše (blixa a Dobry-den). Napíšou nějaký nesmysl, jako v tomhle případě, že hráčky si ve FedCupu (BJK Cupu) určují, která bude hrát, a když ten jejich nesmysl někdo zpochybní, tak místo protiargumentu, který nemají, začnou dotyčného nazývat dementem v lepším případě trollem.
[ Reagovat ]
05.11.2021 22:04Od: Patapuff
Tak jo, hráčky si řikaj, která bude hrát. A kapitán je tam od toho, aby jim to odkejval.smile
[ Reagovat ]
07.11.2021 12:38Od: Tomas_Smid_fan
Jasně říkal, že rozhodnutí padlo po hromadné diskuzi. Takže to rozebírá tým. On i hráčky určitě dávají své návrhy a pak se proberou a vyberou z nich variantu, která jim přijde nejlepší. A neptej se, kdo má poslední slovosmile
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:34Od: Drzymalski Až na to, že Siniakovová hrála stejnou tužku jako Hradecká
Silná skupina? Mě to ani nepřišlo. Petkovic, Golubica a spol.?
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:33Od: tommr
čísla tě usvědčují z omylu: jediná kdo přišla v zápase o podání byla Lucka a to hned třikrát. Hned v první hře se jí "podařilo" vyrobit dvě dvojchyby a tím udala ráz celýho zápasu ...
Jinak s tím že naše skupina nebyla nehratelná se dá souhlasit. O postup jsme přišli hlavně podceněním závěrečnýho debla ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:29Od: Dobry-den
Rychlý povrch Báře neseděl? Tak to se má v Mexiku na co těšit. smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 07:01Od: Tomas_Smid_fan
Rychlý povrch velmi sedí Švýcarskám a Ruskám.smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:27Od: Frick Teda...
Co tý Báře bylo? Jsem myslel, že měla ten kotník pryč. A ona jenom byla smutná z toho, že prohrála se zlatou medailistkou ze singla?
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:59Od: Mantra už včera řečeno - opakování matka moudrosti
Za mě:

Vondroušová - Benčíková
Siniaková - Golubic
Krejčíková/Siniaková - SWIZteam

už proti němkám bylo jasný, že ta únava materiálu a hlavy, která je u Krejčíkové vidět od Wimbledonu, pokračuje... neměla v singlu nastoupit. To je Pálovo práce tohle vidět a případně hráčce, která to sama nevidí, vysvětlit a tím jí i pomoc. V Mechiku bude do počtu, uplně odrovnaná, to jí Pála taky nepomohl. smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:04Od: Jan
Siniaková by se utavila v singlu a v deblu by pak byla marná, stejně jako v roce 2019, kde jí k prohře hodně pomohla i Krejčíková.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:34Od: Mony
Kudermetevova bude asi hodně vyhledávaná deblistky. V singlu má mentální rezervy, ale jak na to není sama, tak extratrida! smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:10Od: jk-venus
stane se. bývala to kdysi garda. Teď je jen tunelářská gardasmile, ale né v tenisu.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:06Od: Mony
Coco v plné besnici parádě! smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:21Od: vladka
hrozná, další namistrovanásmilesmile, doufám, že finále bude Rusko se Švýcarskem
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:26Od: Mony
Ono to někdy pomuze
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:51Od: Mony Rusky
Po dlouhé době je u nich cítit skvělý týmový duch. Pamatuji si, jak ještě nedávno byl problém sestavit tým jen třeba z hraček 2. či 3.sledu
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:01Od: turista
A to nemají k dispozici ani náznak takové hvězdy jako byla Šarapovová.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:03Od: Mony
Rusko - Švýcarsko by mohlo být skvělé finále!
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:09Od: tommr
vyrovnanej tým je často lepší než jedna megahvězda ...
[ Reagovat ]
06.11.2021 07:31Od: Tomas_Smid_fan
Rusové sice nejsou můj oblíbený národ, ale mám mezi nimi pár dobrých přátel.
Co se týká ruského týmu, přijde mi tu sympatický, má dobrou chemii i náladu, chovají se spontánně, uvolněně. Zdraví s úsměvy. Takové reakce vítám a oceňuji a je mi jedno, odkud tým pochází.
Co nechápu, ale nikde jsem se po tom nepídil, tak mi to třeba někdo vysvětlí - proč Rusové jako jediní nehranou za svoji zemi, ale za federaci. Chvíli jsem si lámal hlavu, co znamená advantage Artifsmile
K holkám samotným - nejvíc se mi asi líbí Kosatka, Samsonová je myslím taky celkem pěkná, Kudermetová jako většina vypadá líp naživo než v tv, ale jsou tu hezčí a navíc je vdanásmile
Na finále se Švýcarskem se moc těším, oba týmy tu hrajou opravdu nejlépe.
[ Reagovat ]
06.11.2021 14:27Od: tommr
za tím názvem Ruska je špinavá politika. Američani by nejradši Rusům úplně zakázali sportovat a protože to (zatím) ještě nejde tak se je aspon snaží všemožně ponižovat ... smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:10Od: Tomas_Smid_fan
To maj ještě za Marii? Dyť atletický nebo biatlonový svaz jsou snad proboha něco jinéhosmile Nebo je postižený celý Ruský sportovní svaz, tedy to zahrnuje všechny sporty bez rozdílu? Zas tak tohle politikaření nesleduju...
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:30Od: tommr
jj ve hře byl dokonce zákaz startu Ruska na OH a všech dalších sportovních soutěžích, ale to se Amíkům naštěstí nepodařilo protlačit ...
[ Reagovat ]
07.11.2021 02:26Od: turista
No je to hrůza jak Amerika furt cpe tu politiku do sportu a snaží se Rusko dusit jak to jen jde.
[ Reagovat ]
07.11.2021 12:53Od: Tomas_Smid_fan
Aha. Postižení pro dopingem nejvíc přivařené sporty je v pořádku, ale kolektivní vina byla je a bude svinstvosmile
Navíc je ten jejich tým fakt sympatický a to je co říct, když to řeknu jásmile
Moje favoritka je Kosatka:D
Podle mě si Američani pro sebe vybrali nejlepší povrch, aby uspěli před Billie a Haggertym. Sice mě a kolegovi osobně poděkoval za práci tam, ale kvůli tomu ty jeho blbý nápady v ženském tenise přece nepřehlídnu, no né?smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 15:33Od: Fandina
Mně se na tom líbí, že někdo všechno svaluje na špinavou politiku nebo na to, že někdo chce druhému ublížit. Nebyl ten důvod vyloučení nespolupráce státu při dopování? K čemu to je, když část sportovců dopuje a druhá ne. A když se na to přijde, tak ten postižený vykřikuje, že je to politika.
[ Reagovat ]
06.11.2021 18:48Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:48Od: tommr
Pály jsem se v minulosti vždycky zastával, ale tentokrát má na našem vyřazení velkej podíl. Postavit do rozhodujícího debla důchodkyni Hradeckou byla hrubá chyba a psal jsem to tady už před začátkem turnaje. Nominace na základě minulých úspěchů je prostě nešvar který byl tentokrát potrestán ...
Chyba je to o to větší že už zápas s Německem jasně ukázal, že Lucka na to už nemá a dalo se proto čekat, že proti o třídu silnějším Švýcarkám nebude vůbec stíhat ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:11Od: Patapuff
A co měl dělat, když Krejčíková nechtěla debla hrát? Koho měl postavit?
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:21Od: tommr
a jak si přišel na to, že Krejčíková odmítla do debla nastoupit? Pála to všude prezentuje jako dohodu všech zúčastněných ...
A i kdyby to byla pravda tak měl Pála pořád k dispozici i jiná řešení. Zejména nasazení rozjetý Vondroušový se přímo nabízelo ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:53Od: paddy
myslíš, že kdyby chtěla hrát, tak většina by byla proti? smile

asi byla vyčerpaná, každopádně měli obětovat nejistý singl ve prospěch bodu z deblu

že nenastoupila do druhého deblu je velká strategická chyba, snad to nevěděla již před singlem

zbytek je to sport a Švýcarky byly jedním z cca 5 silných týmů, takže není ostuda nepostoupit

jsem zvědav, kolik bude na finále lidí

ať žije tragický formát!!! smile smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:58Od: Mony
Po 1.singlu už nemůžeš změnit sestavu. Navíc, proč by nenastupovala naše jednička?
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:58Od: lars
aby mohla hrat debl v plne sile.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:00Od: lars
s vetsi sanci na vyhru
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:39Od: Patapuff Re: tommr
Nenastoupení Krejčíkový do debla jako dohoda zúčastněných je evidentně verze pro média. Jak myslíš, že by taková dohoda probíhala? "Hele Peťo já (grandslamová a olympijská deblová šampiónka) do toho rozhodujícího debla o postup ze skupiny asi nenastoupím". "Jo v pohodě, já tam dám někoho jinýho, vždyť o nic nejde." Pokud by šlo o nějakou dohodu mezi ní, kapitánem a zbytkem týmu, tak by nepochybně přišla aspoň fandit. Byla tam? Není reálnější varianta, že prostě řekla (frustrovaná z toho jak oba její singly dopadly), že debla hrát nebude a zůstala schovaná v šatně?
Co se týká Vondroušové, mám za to, že to není hráčka, kterou by čeští tenisoví bafuňáři upřednostňovali. Být po jejich, nebyla by ani na olympiádě.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:56Od: blixa
To co popisuješ je taky dohoda zúčastněných. Bára nejspíš řekla, že na to sere, pak se Pála možná ještě zeptal Maky a nakonec povolal Lucku. Třeba. A nebo to taky bylo úplně jinak smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:31Od: Patapuff
Když jeden řekne druhému, že nebude hrát, tak to není dohoda, protože je to konečný názor toho prvního a ten druhý, i když bude mít názor opačný, s tím nic neudělá.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:35Od: lars
Maky
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:03Od: lvicek
Tak ale Lucka ma letos pekny uspechy v deblu, je ve tricitce, skoro jela na TM, a je treti nejlepsi nase deblistka po BS a KS. Pak je Maruska a super extra duchodkyne Kveta a pak Maki... Takze ono ani nebylo moc koho jineho nominovat kvuli deblu (Co je vlastne s Maruskou - zase zranena?).
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:17Od: Nola
vcera som videla v prestrihu s panmi mysicku vs Bel, snazila sa, nehrala vobec spatne, prehrala, no a? na beznom turnaji hraci a hracky prehravaju celkom bezne, aj ti najlepsi... je to iba timova sutaz, CR ma kopec trofeji, o co tu niektorym vlastne ide? dalsi pohar vo vitrine? mysicka ma ten, co v tenisovom svete znamena najviac, Bel ma OH, rada hra timove sutaze, trebars s Fedexom HC..... za par nediel to nikoho aj tak trapit nebude.... verim, ze tieto zvratky necita ziadna hracka ani kapitan timu
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:23Od: Mony
Právě proto, když je zvykla na prohry, tak bylo zbytečné potom zalezt pod rucnik
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:31Od: Nola
chod sa liecitsmile, ty musis byt dokonaly, pamatam ako Ash prehrala duel asi s Mladenovic v rozhodujucom zapase, bola velkou favoritkou a? tenis je individualny sport a ver mi, ze Bara nesla na kurt s tym, ze prehra...... v tenise su porazky uplne normalne, len vy sa tu tvarite ako banda urazenych blaznovsmile
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:48Od: Mony
Co to meles? Já si ne stěžují na prohru, ale na odpovědnost jako světová jednička nastoupit do debla
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:57Od: tommr
přesně tak. Prohry s Kerberkou a Bencicovou se dají omluvit, ale to že zbaběle vycouvala z rozhodujícího debla je Bářino velký selhání jako týmový vůdkyně ...
Jak má správná týmová jednička fungovat naopak názorně ukázala Bencicová ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:40Od: lars
BeBe byla "posilena" vyhrou nad Barou
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:15Od: Patapuff
Je to taký zmätený komentár.
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:25Od: misa
Myšička... přezdívka, která vypovídá o mediální atraktivitě hráčky vše :)
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:35Od: Nola
? takze radsej Barbora, Bara je pre mna zo slovenskeho pohladu nepekna prezyvka...... atraktivita hracov je sposobena medialnou saradou anglosaskych medii, iba tolko..... ak nemas spravny pas nebudu ta nikdy propagovat....

ale ano budu, ale vacsinou negativne, ale na druhu stranu aj tymto sposobom ta eviduje cely svet smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:18Od: annah
Atraktivitu hráčů nezpusobuji žádná média. Atraktivita vychází z hráčů samých - jejich herních kvalit plus osobní charisma plus vzhled. Média na to jen reagují. Taková Kurnikova byla z východu a jaká to byla hvězda.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:24Od: Mony
Vystupovani v médiích je dulezite
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:12Od: Nola
FFF - fanatici nikdy nepochopia koncept smile citala som clanok, kedy Fedexov manager vyslovil myslienku, ze Fedex ma snad 100 vacsi medialny potencial ako Sampras a vyuzili toho dokonale.... hral velmi pohladny tenis, aj hra, dokonaly pas, ked zhodil ten otrasny chvost, vyzeral velmi dobre, vlastne cim starsi, tym krajsi, nikto ho nedokazal prekonat v casoch najvacsej slavy a to mu zostalo dodnes, len sa pytam kto z FFF bol v pociatkok jeho kariery, lebo trebas ja som videla zaciatky kariery Novaka aj Rafu ......Fedexa velmi nie, priznavam, v tej dobe som sledovala baby
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:23Od: Mony
Jasně, u nás nejlepší příklad Jágr.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:29Od: Nola
jj, ale Jagra poznaju iba hokej fans, Fedexa cely svet, cely celucicky, dnes uz aj Rafu a Novaka, ti dvaja ale vysledkovou listinou smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:31Od: Fandina
Takže podle tebe je fuk, že má Roger x rekordů v tenise. Kdyby je neměl, tak po něm ani pes neštěkne.
[ Reagovat ]
06.11.2021 10:56Od: Nola
smilenic take som predsa nepisala, ty si to zase otocis ako sa ti to hodi.....

ty ides od jedneho extremu k druhemu
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:03Od: Nola
stale zauzivany status :D preco ma Raducanu vacsiu podporu ako Barbora :D daj si skladacku a mozno ti to pride, preco bol Lendl nemilovany a nezaujimavy vitaz smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:15Od: Fandina
Raducanu je roztomilá holčička, Bára je normální holka. A je úplně jedno, jestli je z východu nebo západu.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:18Od: Nola
no a? daj si dalsie klapky na oci a bude ti fajn
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:21Od: Fandina
A ty si zase klapky sundej a nechovej se jako zakomplexovaná, která všechno vidí jako komplot západu proti východu.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:23Od: Nola
zajdi na socialne siete oboch hracok smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:29Od: Fandina
A co tam píší?
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:39Od: tommr
jako provokace dobrý, ale jinak nemá tvůj příspěvek hlavu ani patu. ČR byla v domácím prostředí a s ohledem na postavení našich hráček velkým kandidátem na titul a předčasnej konec ve skupině je třeba hodnotit jako jasnej neúspěch. A lidi prostě hledají důvody proč k tomu došlo což je naprosto normální a nevím co tě na tom tak pohoršuje? Nebo bys chtěla aby všichni jásali, že jsme vypadli už ve skupině? smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:47Od: Nola
boze, chapes vobec, ako ublizujete svojimi prehnanymi narokmi svojim hrackam ? degradujete ich a zabudate na predchadzajuce uspechy, nie vzdy svieti slniecko.... boli favoritky... kolko favoritov uz zlyhalo a na dolezitejsich podiach?

na druhu stranu ta chapem , chcel si este sledovat zapasy, hlavne na domacom podiu, ale tak hlavu hore, Kaja a Bara hraju TM, kludne to moze dopadnut
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:52Od: tommr
přehnaný nároky? Očekávat postup ze skupiny od týmu ve kterým je světová singlová trojka a nejlepší světovej deblovej pár je podle tebe moc?
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:22Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:56Od: Holahej
Kaderka se "sám" přihlásil k pořádání Poháru Billie Jean Kingové v Praze. Pořadatelství v novém formátu bylo Praze přiklepnuto. Dostal na to , dle tisku, dotaci od státu 70miliónů korun z veřejných peněz, dovedete si představit pořadatele, který se uchází o turnaj a její nejlepší hráčky /dle žebr./ tři, čtyři /KájaM rekonval., nechtějí hrát, jak by to působilo navenek do světa, jak by se prodávaly lístky /drahé/...Bára je, "pořadatele", svou účastí trochu zachránila, ale v týmových soutěžích je jako singlistka nováček, Belinda hrála mnohokrát i HC s Rogerem v AUS, kde byla pod tlakem, aby mu to nekazila.., Bára nedokázala být hlavou ve své klidové bublině, ale je to sport a prohrála s úspěšnými hráčkami.., ale rozhodujícího debla měla hrát, jako vysoko postavený, sehraný pár, doma, semi.., zvlášť když se hraje ve zkráceném formátu...
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:25Od: peggy
Myslim,ze pan Pala by toho mohl nechat,jsou jiní a lepší.Hračka s TOP Krejcikova by z boje neměla utíkat do šatny,ale asi na to nemá.Bylo to vzplanutí a možná postupně zase zapadne.smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:39Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:04Od: turista
To si nemyslím. Potřebuje čas aby se zabydlela v té první pětce. Pak to bude OK.
[ Reagovat ]
05.11.2021 14:00Od: vojta91
PÁLA VEN!!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.11.2021 14:12Od: Nike
Ja vim, ze bys chtel být misto nej. Ale nemas na to.
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:02Od: vojta91
Tleskat umím, tudíž kvalifikaci mám splnenousmilesmile
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:22Od: blixa
A prošel jsi testem ? Máš dokonalý rytmus ? Jen jestli se planě nevychloubáš .... smile
[ Reagovat ]
06.11.2021 13:43Od: vojta91
Tezce na tom dru a myslím ze jsem již Palovi minimálně vyrovnaný konkurent.
[ Reagovat ]
05.11.2021 14:00Od: vojta91
PÁLA VEN!!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.11.2021 14:10Od: blixa
No jo, no jo, Pála ven, ale kdo dovnitř, že ? Komu se bude chtít koučovat takový pytel blech, jako je ženský tenisový tým ? A ještě v takové obskurní soutěži ... vezmeš to ?
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:01Od: vojta91
Tak to není full time job.
Klidně bych to vzal, tleskat (což je asi jediná podmínka) umím smile
Občas bych za svazové peníze zajel na nějaký ten Grandslam. Nebylo by to zlé. Mám poslat panu Kaderkovi CV?
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:03Od: turista
To jsou kecy s tím Pálou ven. V Poháru federace bylo možné výpadek jedné hráčky nahradit, protože se hrálo víc singlů. Tady je to nastaveno tak, že pokud je po singlech stav 1:1 tak následující debl je vždycky vabank pro oba týmy. To je špatně.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:57Od: Jan
Ano, současný formát neumožňuje opravu. Jakékoliv selhání se ihned projeví.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:43Od: Fandina
Ve FEDu to tak bylo vždycky, vždycky se debl hrál po singlech. A při vyrovnaném stavu rozhodoval.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:11Od: turista
Ano. Ale jeden prohraný singl nebyl v Poháru federace tak klíčový jako v této soutěži.
[ Reagovat ]
05.11.2021 12:00Od: pepin Bára
Po boji je každý generál, ale myslím si, že Bára v poslední době nebyla v optimální formě a po prohraném prvním zápase stálo možná za risk nechat ji se stoprocentně soustředit na čtyřhru, protože předpoklkad, že v současné formě porazí skvěle hrající Bencic byl určitě menší než možný úspěch s Katkou ve čtyřhře vždyť se jedná o jeden z nejlepších párů na světě.
[ Reagovat ]
05.11.2021 13:15Od: sojka1
ale jaky risk, ci risk? :-) Bara od zacatku chtela hrat, citila se na to, byla dohodnuty lidr, jednicka tymu a bylo predem jasne, ze odehraje singly, pokud nebude zranena. Nechapu, o cem mudrujete. Otazky dalsi jsou uz sice s krizkem po funuse, ale zase je fakt, ze by bylo skoda nasich zkusenosti..... :-)) a uz vim, co byl nejvetsi risk, Bara si muze zazpivat: "Kde vsichni jsou a kde jsem ja........smula me lepi ze zvyku a vsichni jsou uz v Mexiku"... ;-)
Trochu vazne jeste - docela chapu, ze chtela slavu a ted hned, patrim totiz k pochybovacum... pokud se vsak i v dalsich sezonach dokaze udrzet na soucasne pozici, rada se ji omluvim....
[ Reagovat ]
05.11.2021 14:49Od: pepin Re: sojka1
Ano, risk měl přijít v tom a od toho tam je Pála a celý realizační tým, aby Báře dokázal argumenty, že pravděpodobně v současné formě na skvělou Bencic nemá a pokud se povede Markétě získat bod tak že je větší naděje ve čtyřhře což se nakonec potvrdilo jen ten konec nevyšel.
[ Reagovat ]
05.11.2021 14:58Od: Patapuff
Poté, co Markéta vyhrála, měl Pála argumenty přesvědčit Báru, aby nenastoupila do singla? Jakože se měla hodit marod? A jakými argumenty ji měl přesvědčit?
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:18Od: sojka1
:-))) a zacinalo by to: MY si myslime... :-)))
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:14Od: Mony
Proč by nenastupovala!? Vždyť zas tak nezaostavala
[ Reagovat ]
05.11.2021 14:58Od: turista
Potíž je v tom, že v týmu neexistovala žádná hráčka kromě Vondroušové, která by mohla Kerber nebo Bencic porazit. Prostě vždycky všechno nelze vyhrát.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:06Od: Jan
Nemyslím si, že Bára chtěla slávu. Nastoupila, protože chtěla BJKC hrát. Nakonec slávu měla už za RG.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:11Od: sojka1
ale tak, slavy neni nikdy dost...:-)) ovsem urcite chtela hrat, to by tam prece nebyla...
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:37Od: Jan
To se musíme zeptat Báry, jak je na tom se slávou. Já o slávu nestojím smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:18Od: baba
tak tohle je přesně to, co si myslím. To je ta chyba, to zaparkované Ferrari v garáži.A Martincová mohla jen překvapit - nebo tu Benčič utahat.
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:33Od: EllNino
Martincova by s Bencic nehrala, s tou by hrala Marketa, Tereza s Golubic
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:08Od: turista
To je směšný. Martincová by od Bencic jako debutantka dostala naloženo 2x 6:1. Elitní singlistka zatím není. Navíc je po náročné sezóně taky utahaná a potřebuje si odpočinout.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:12Od: jk-venus Re: A nesmíš se ohlédnout zpět
přesně.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:14Od: tommr
to nemůžeš vědět. A nic horšího než že by prohrála stejně jako Bára se nemohlo stát. A Bára pak mohla nastoupit v rozhodujícím deblu s Katkou odpočatá a plná sil ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:21Od: Patapuff
Jak už napsáno výše, pokud by Pála místo Krejčíkové postavil Martincovou, potom by se na místo jedničky posunula Vondroušová neboť je na žebříčku výš než Martincová, a tedy Martincová by nehrála proti Benčič ale proti Golubič. Jednoduché. Takhle to funguje v týmových soutěžích už od žáčků. To byste jako tenisoví experti mohli vědět.
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:29Od: tommr
tahle soutěž se hraje v tomhle formátu poprvé takže nevím jaký jsou pravidla a zda je možný změnit nominaci na druhej zápas po skončení prvního. I kdyby to ale nešlo tak zkušenej kapitán jako je Pála by měl umět odhadnout že je Bára proti Bencicový bez šance a přimět jí k tomu aby se šetřila na rozhodujícího debla ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:56Od: sojka1
jenze ani ten debl se nemusel vyhrat a pak byste Palovi zase myli plesku, ze nechal stat v garazi ferrari, svetovou trojku a jak blazen vsechno vsadil na debla... nebo se mohlo i bez Barbory uplne stejne rupnout uz po singlech, vzdyt to vubec nikdo nevi, tak jak s tim muzete operovat.... ale co vim ja - singlova hvezda by nikdy nekyvla na nominaci do tymu, pokud by singla nehrala a Bara se tak uz vnima...
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:01Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:28Od: lvicek
Vidim tedy jako pravdepodobnejsi, ze Maki by (mozna relativne tesne) prohrala s Bencic a Tereza by to projela s Golubic a Bara s Katkou by pak mozna uhraly bod ve ctyrhre - a k cemu by to bylo?
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:40Od: tommr
to ale vůbec není jistý. Nejpozději po zápase s Německem už ale každýmu muselo být jasný, že je Bára z formy a Lucka na to už nemá. Pála na to ale nijak nereagoval ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:46Od: Fandina
V zápase s Německem hrála Lucka dobře. Kdyby to tak nebylo, nenastoupila by teď.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:58Od: lars
10:8 v STB proti podstatne slabsimu deblu Nemecka
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:59Od: tommr
vždyt málem prohrály s párem úplně bezejmenných hráček ...
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:04Od: Fandina
Ale vyhrály a to je podstatné.
[ Reagovat ]
05.11.2021 19:59Od: blixa
Vondroušová je "Maky". Maki je beachvolejbaliska co hrála se Špeki, ale teď nehraje bo zakládá rodinu.
[ Reagovat ]
05.11.2021 20:10Od: lvicek
Smarja, tak jednou Maki, jednou Maky, zas to tak neprozivam ;).
[ Reagovat ]
05.11.2021 11:35Od: hippos
Šak podle návštěvnosti bylo vidět, že diváci to mají stejně v piczi.
[ Reagovat ]
05.11.2021 10:27Od: sojka1
hlavne me fascinuji zdejsi manualy, co mel Pala udelat ohledne singla. Jde prece o tenis, to neni volejbal, holky jsou silne individuality a predevsim hvezdy nesedi na lavicce a necekaji, az je pan Bozsky posle do pole. Vsechno je na domluve, ne na rozhodnuti kapitana. Sestava tymu se tvori predem jednanim a uz vidim, pokud se teda nestane neco neocekavaneho, samozrejme, jak svetova trojka souhlasi s tim, ze si zasolicha jen debla... nebo jak ji nekdo nuti, aby ho jeste hrala... :-)
[ Reagovat ]
05.11.2021 10:42Od: blixa
Pokud bych vůbec někomu něco vyčítal, tak Báře že si neřekla o toho debla a stejně tak i Markétě, i ta si měla říct když Bára nechtěla a nenechat to na důchodkyni. Ale co už, stejně jsou tyhle týmovky totální nesmysl. Zrušit bez náhrady !
[ Reagovat ]
05.11.2021 10:55Od: Mony
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 10:57Od: Mony
Roli jedničky taky vidím hlavně v odpovědnosti to vzít na sebe, když se láme chleba a ne se schovat pod rucnik
[ Reagovat ]
05.11.2021 10:59Od: Mony
Prohrát s Belindiu není ostuda, to jsem i čekal, šok přišel až potom
[ Reagovat ]
05.11.2021 11:43Od: Patapuff
Jj, to že prohrála Krejčíková s Kerber a s Benčič není žádná tragédie či ostuda, obě jsou to více než kvalitní hráčky, ale problém je to, že potom jako lídr týmu nenastoupila do rozhodující čtyřhry a schovala se do šatny. Zde ještě umocněno tím, že v této disciplíně je grandslamovou a olympijskou vítězkou.
[ Reagovat ]
05.11.2021 12:25Od: Holahej
smile
[ Reagovat ]
05.11.2021 15:08Od: turista
Bára Krejčíková tady nehrála ani zlomek svého standardu. Není žádná záruka, že by to v deblu bylo lepší. Má za sebou náročný rok se 3 vyhranými tituly tak ji prosím tady nekamenujte. Potřebuje čas na to aby se na dosažené pozici zabydlela. Pak může být potřebnou oporou i v týmových soutěžích.
[ Reagovat ]
05.11.2021 16:09Od: Patapuff
Nejde o nějaké kamenování. Nejde o to, že prohrála oba singlové zápasy. Sama sebe jako lídra jak v singlu tak v deblu prezentovala. A nakonec před tím zbaběle utekla. Ona při tom rozhodujícím deblu nebyla ani na české lavičce. Ona ty holky, které měla dle svých slov táhnout, nepřišla ani povzbudit.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:07Od: Jan
Taky myslím, že v rozpoložení, v jakém Bára byla, by v deblu kazila víc než Katka s Luckou.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:03Od: Jan
Ty bys hned všechno rušil. Týmovky mají speciální příchuť.
[ Reagovat ]
05.11.2021 18:24Od: Frick
Mmt, já jsem myslel, že kapitán nominuje a jeho volba se respektuje a nekecá se mu to do toho.

Tak jako asi 22 letá Maky nezačne říkat "Pinďo dej tam mě a ne tu starou fosílii"
[ Reagovat ]
05.11.2021 17:14Od: turista
Ano. Vyhrát tuhle soutěž letos nebylo našim hráčkám souzeno. Nezbývá než se s tím smířit a nekamenovat ani hráčky ani Pálu. Kdy jsme měli před letošní sezónou naposledy vítězku singlu na RG? Hodně dávno.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist