Safin: Ženský tenis není tak atraktivní, mužský je ve všech směrech lepší. Spojení organizací by mohlo pomoct

  • Dvojnásobný grandslamový šampion Marat Safin souhlasí se spojením ATP a WTA. Zastřešení mužského a ženského tenisu pod jednu organizaci by totiž mohlo zvýšit atraktivitu ženského tenisu, který podle bývalé světové jedničky značně zaostává za svým mužským protějškem.
    28. 4., 13:50 | Aktuality |  85 komentářů
    Marat SafinMarat Safin 
     
  • Profil hráče

ATP a WTA od svého vzniku nikdy nepracovaly společně. Čtyřicetiletý Rus věří, že jejich spojení by bylo správným krokem. "Proč ne? Není to vůbec špatný nápad. Spojení by bylo přínosem. Pro sponzory by byly společné turnaje určitě atraktivnější, než akce, kde hrají jen muži nebo ženy."

Podle Safina ženský tenis zdaleka není tak atraktivní. Bývalá světová jednička tvrdí, že mužský tenis vede ve všech směrech. Zatímco mužský tenis se stále může spoléhat na Big Three (Roger Federer, Rafael Nadal a Novak Djokovič) a další zvučná jména, ukončení kariéry Sereny Williamsové by mohlo pro ženskou část bílého sportu představovat velký problém, jelikož by chyběla velká osobnost.

WTA nicméně v současném stavu umí sjednat lukrativní smlouvy. Loňský Turnaj mistryň v Shenzhenu měl rekordní dotaci ve výši 14 milionů dolarů.

"Ženský tenis se neprodává tak dobře, protože ten mužský je lepší ve všech směrech. Není tak atraktivní pro sponzory ani investory. Mnoho lidí si neuvědomuje, že ženský tenis je praktický neprodejný. Maria Šarapovová ani Anna Kurnikovová už nehrajou, Serena Williamsová může brzy skončit, to je pro ženský tenis velký problém. Chyběla by tahounka," myslí si i tak Safin.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (85)
29.04.2020 09:12Od: jklejna OBA
Sleduji obojí.
[ Reagovat ]
29.04.2020 08:52Od: Fandina
Atraktivnější jsou podle mě holky, nejen vzhledem, ale hrají i zajímavější tenis, nikdy nevím, jak to dopadne. Ale co se týká sportovního výkonu, rychlosti a síly, tak s kluky se to srovnávat nedá. A je logické, že jsou to jiné kategorie. Z tohohle pohledu je asi logické, že mužský tenis přináší víc diváků a víc peněz. Jde o sport a tam se výkonnost očekává. Ale když slyším slovo atraktivní, tak to si spojím spíš s tenisem holek.
[ Reagovat ]
28.04.2020 19:28Od: FulnekUltras
typicky konzumní, a ještě k tomu sexistický názor
[ Reagovat ]
28.04.2020 21:49Od: FulnekUltras
sport dnes bohužel stojí až příliš mnoho na "celebritách" - což je do značné míry dáno tím, že většina lidí sama nesportuje vůbec resp. čím dál míň - a tak jsou logicky v popředí "investoři", milióny, chechtáky atd. atp. - tento trend obecně v dohledné době neskončí, zato zcela určitě skončí Kong i Big3, takže nutně vyvstává otázka, koho si komerční šmelináři vyvolí potom - vzhledem k rostoucímu množství různých lákadel a rozložení zájmu diváků ale spíš odhaduju, že prostě i tenisti se budou muset finančně uskromnit - a rozhodně to nebude na škodu - oddělené financování ATP a WTA však může fungovat pořád - jen ještě chvíli vyčkejme, až moribundUS konečně potáhne do hayselu především z lidských duší a podvědomí
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:43Od: misa Mužský tenis
mě zajímá jen když hraje Federer. Společné turnaje mužů a žen znamenají to, že ženy hrají na horších kurtech, s horší kvalitou přenosu (kamery nejdou na malých kurtech umístit v tak dobrých pozicích jako na těch velkých). Ale pokud by měl ženský tenis velké problémy a tohle by byla šance na jeho záchranu, tak proč ne.

Kurnikova nehraje skoro už dvacet let.
[ Reagovat ]
28.04.2020 18:23Od: Nola
celkom mimo realitu, zeny, aspon tie v T10 urcite nehraju na horsich kurtoch... si si dobre uletela, aj horsie postaveni pani na rebricku hraju na zapadlych kurtoch, toto privilegium si musis predsa nejak vydobit, niekedy dostanu prednost domaci hraci, co je prirodzene, ale organizatori ziju s predaja vstupeniek predsa necakas, ze budu hrat na centri dve hracky na spodu prvej tridsiatky
[ Reagovat ]
29.04.2020 08:44Od: Cico93
Uletela? Však to je on.
[ Reagovat ]
29.04.2020 12:50Od: Nola
asi zensky nick? Michaela - Misa...
[ Reagovat ]
29.04.2020 15:44Od: misa
Jméno končící na -a nemusí být nutně ženské, např. Jirka, Jarda, atd.
[ Reagovat ]
29.04.2020 15:52Od: Nola
Jirka a Jarda je v pohode, tam by som sa v ziadnom pripade nesekla, uz si ta zapamatam, no...
[ Reagovat ]
29.04.2020 17:19Od: Cico93
To je ako ten nanuk tvarohový miša.
[ Reagovat ]
29.04.2020 17:53Od: FulnekUltras
mnemotechnická pomocka ;-)
[ Reagovat ]
29.04.2020 20:11Od: paddy
a nebo Misha Zverev
[ Reagovat ]
29.04.2020 20:23Od: Nola
masa a medved misa...
[ Reagovat ]
29.04.2020 15:40Od: misa
Samozřejmě že hrají. Odpozorováno za spoustu let společných turnajů jako třeba Miami, Madrid, Cincinnati. V dobách, kdy se ještě nepřenášely všechny zápasy, dali klidně na kurt bez kamer i hráčku top 10.
[ Reagovat ]
29.04.2020 15:56Od: Nola
ja si fakt nepamatam, ze by Pliskova, alebo Kvitova hrala na nejakom zapadlom kurte, ale ked myslis......
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:53Od: jirkaS
asi jsem divnej, mám radši WTA,
respektive ženský sport :-(
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:47Od: blixa
Vůbec nejsi divnej, divný jsou všichni ostatní :-D Vítej v klubu ;-)
[ Reagovat ]
28.04.2020 21:00Od: lvicek
Taky to tak vidim!
[ Reagovat ]
29.04.2020 07:27Od: jirkaS
abych to upřesnil, ženský sport má "NĚCO"
(anglický výraz "IT")
[ Reagovat ]
29.04.2020 08:36Od: FulnekUltras
mileniál by řekl "přidanou hodnotu" ;-)))
[ Reagovat ]
29.04.2020 09:06Od: jirkaS
na mileniála sem starej ;-D
[ Reagovat ]
29.04.2020 11:20Od: FulnekUltras
nám už musí stačit takové to malé domácí překrvení ;-)))
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:40Od: sojka1
jen si zvyste ega, jen si mudrujte, hlavne, ze holky budou mit prachy... :-))
Trochu vazneji, pokud si polepsi, zakonite to musi zvysit i kvalitu....
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:42Od: DORSCH
nemusi,kvalita môze aj klesnut a prijmy zdvihnut,to je caro komuniznmu:)
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:48Od: sojka1
:-)) predstavuju si, ze to blaho, co budou pak mit ;-) vic zamotivuje, pritahne vic holek, vyssi konkurence bude tlacit na kvalitnejsi vykony, kvalitnejsi pripravu, kvalitnejsi trenery, zazemi a tak.... uz si to maluju, jak se na ne vali davy, super... ;-)
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:51Od: DORSCH
tak v tom pripade som aj ja za
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:52Od: Nola
damy aj doteraz zarabali viac nez slusne ak porovnavam ostatne damske sporty, kvalita sa nezdvihla, Osaka vyzerala, ze by mohla, trebars spolu s Biancou, mozno sa este dockame, ale pravdou je, ze dnes moze vyhrat GS hociktora....
[ Reagovat ]
28.04.2020 20:31Od: sojka1
je to muj osobni nazor, ale cely zivot zjistuji, ze co me tenisove ohromovalo, bylo vzdycky nejakym zpusobem casem prekonano.... kvalita zenskeho tenisu vcetne pripravy, kterou zahrnuji hodne siroce, se zvysuje neustale, dnesni holky by stare hvezdy smazly. Vubec nesrovnavam zadne jednotlivce, styly, dominanci, generace a nijak necestuji v case ani nepocitam nadobi, protoze to se v neustale se menicich podminkach ani srovnat neda. Jen vidim, ze moderni zensky tenis by ten praveky prejel. Dnesni holky jsou vyborne, jdi se podivat na vlastni oci, zive, co zahrajou! A verim, ze az jim i Dom neco prihrne, budou jeste lepsi... :-))) Ale nikdy nebudou hrat jako muzi, protoze jsou to zeny. A divim se Maratovi, ze jen pocita a neni empatictejsi, rostla vedle nej Dinara. Ale co se divim, je to Tatar! ;-)
[ Reagovat ]
28.04.2020 21:26Od: Nola
zensky tenis mam z minulosti celkom slusne nasledovany, mozno si nepamatas, ze som fandila Dementieve, kralovnej dvojchyb.... Wimblas 2009 vs Serena bol top zapas.... nemozes predsa zrovavat generacie hracok, priposobili by sa, Clijsters prisla po materskej a zmazla ich vsetky, zenam dnes chyba osobnost, chyba im rivalita
Safin mi je ukradnuty, ale nemam pocit, ze by tvrdil nieco, co je mimo realitu, fanklub Fedexa zensky tenis nezaujima, si taka vynimka z pravidla... ja si pozriem aj damske zapasy, ale ak si mam vybrat je jasne koho si radsej pozriem, bohuzial so zlucenim nesuhlasim, z dovodu, ktory som uviedla, radsej si pozriem Doma, Tsitsiho, Zvereva.... ako hracky postavene podobne na rebricku
[ Reagovat ]
28.04.2020 22:26Od: sojka1
tak ja jsem prave venovala 4 radky vysvetlovani, ze nesrovnavam, ale trvam na tom, ze dnesni holky jsou vyborne a ty po nich budou zase jeste lepsi... a co se tyka Kim, jo, velkolepy navrat, ale nikdy nezapomenu jeji symbolicky zapas s Robson... ;-) Rivalita dneska urcite nechybi, kazda chce vyhrat a kazdy zapas i kazda kariera ma svuj pribeh, staci si ho na tom kurtu precist a ja to casto delam. A klidne se budu divat, jak trojci Putinka a je mi uplne fuk, ze soucasne hraje Tsitsipas nebo Sasa... ale nic se nedeje, to jsou ty ruzne uhly pohledu.... :-)))
[ Reagovat ]
29.04.2020 15:54Od: DORSCH
nejde o to ci si dobry,menej dobry,vynikajuci,rychlejsi,silnejsi a pod.,aj ked to zvysuje-znizuje prevdepodobnost,ide o to ci ostatny su ochotny za tvoj vykon-sluzbu zaplatit,Leos Mares ako spevak nie je ziaden zazrak a niekolkokrat vypredal monohotisicovu arenu,to iste Rytmus hoci v inom obore(boxoval ci take nieco),aj ked ja ani na jedneho z nich by som svoje peniaze neutracal,mnoho inych vsak ano
[ Reagovat ]
29.04.2020 20:16Od: paddy
Leoš má Zlatého slavíka + zlaté a platinové desky!

https://www.youtube.com/watch?v=7ILwlasu66c
[ Reagovat ]
29.04.2020 21:56Od: DORSCH
to som nevedel,myslel so,ze to u vas vyhravaju kazdorocne uplne neocakavane Gott a Bila:),nakoniec som na Maresa ani neutocil,ved sa s nim poznam osobne,neviem ci si na mna este spomina:)),vyhral pokrovy turnaj,povedal mi ze to je jeho prve turnajove vitazstvo v zivote ja som skoncil druhy,akurat jeho muzika je pre mna nepocuvatelna,pravdepodobne mate v Prahe a okoli iny vkus:-P
[ Reagovat ]
29.04.2020 22:05Od: blixa
Dělá si z tebe pr.del, Leoš žádnýho zlatýho slavíka nemá. Leoš je nezpěvák, nedokáže správně zazpívat ani notu, je to jen recitátor do hudby. Zlatý a platinový desky mít asi bude, to je dneska za pár kousků ;-)
[ Reagovat ]
29.04.2020 22:23Od: DORSCH
uz som si to stihol zistit,tiez mi tam nieco nehralo
[ Reagovat ]
29.04.2020 23:31Od: paddy Re: Lži jsou jako déšť
V roce 2001 vyhrál v soutěži Český Slavík Mattoni skokan a objev roku.
a v mužské kategorii
2001 12.
2002 7.
2003 10.
2004 13.
tak bych ho nepodceňoval, patřil mezi naší špičku :)

https://fanclub-leosmares.estranky.cz/clanky/neco-o-leosovi___.html
http://www.ceskyslavik.cz/

https://www.youtube.com/watch?v=9GG_JIukGto
[ Reagovat ]
29.04.2020 23:58Od: blixa
To jako fakt ? Sice poněkud obskurní kategorie ale i tak, strašný !!!
[ Reagovat ]
30.04.2020 15:28Od: Krisboy
Proč by Mareš nemohl mít Zlatého slavíka? Vždyť v té "soutěži" o zpěv vůbec nejde...
[ Reagovat ]
29.04.2020 21:37Od: sojka1
reagovala jsem jen na Nolku, ze se kvalita zenskeho tenisu nezdvihla.... poklesly vkus soucasneho sportovniho divaka budu resit az zitra.... :-)))
[ Reagovat ]
29.04.2020 21:58Od: DORSCH
na Camillu Giorgi sa dokazem pozerat aj niekolko minut v kuse,este nie som strateny pripad:)))
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:30Od: Nola
Misko Juzny este pritvrdil, vraj nedokaze vymenovat hracky T10 ? urcite ich pozna, ale.... ak sa niektorym ceskym fanusikom zda, ze zensky tenis je rovnako sledovany, je to sposobene tym, ze mate 2 spickove hracky.... tenis je globalny sport, jedna mala krajina, ktora ma dve spickove hracky, nemoze ovplyvnit pohlad na tenis ako celok
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:26Od: Pe3k Fed vs Nadal co tu nikdo neviděl
Seoul 2006 Exhibition Highlights

https://www.youtube.com/watch?v=wvApi7iAPdg
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:11Od: safi1313
Konečně někdo , kdo se nebojí to říct
[ Reagovat ]
28.04.2020 15:23Od: Vlk-v-trave Up, Close and Personal with Marat Safin [ Reagovat ]
28.04.2020 15:12Od: Vlk-v-trave Federer vs Safin Epic Tiebreak IN FULL | ATP Finals 2004 Semi [ Reagovat ]
28.04.2020 15:10Od: Nenela
Ach boze, zase jeden uplakany machista. Uz si nekde precetl, ze vydavat svuj nazor za vseobecne uznavanou pravdu nefunguje? Znam mnoho lidi, kteri to maji presne naopak. A velke ososbnosti v tenise? Na tech to rozhodne nestoji, rozlicnost je rozhodne zajimavejsi nez 3 dokola se opakujici figury.
[ Reagovat ]
28.04.2020 15:46Od: Ereinion
jasně, je pár lidí, kterým se líbí, že u žen nehraje takovou roli servis...ale obecně mají muži o dost vyšší sledovanost, stejně jako u každého jiného sportu...lidi prostě chtějí vidět nejvyšší možnou kvalitu.
[ Reagovat ]
28.04.2020 21:00Od: lvicek
Kvalita, to je rekla bych celkem relativni pojem. Mne muzsky tenis dost nudi, treba snovy zapas Karlovic - Isner, to je panecku kvalitka... Pri sledovani zapasu mi jde o zajimavost, napinavost, krasne vymeny, udery, moznost zvratu atd. Takze jak objektivne definovat kvalitu tenisu? Jako treba kdo da rychlejsi podani, ten ma kvalitnejsi tenis?
[ Reagovat ]
28.04.2020 15:52Od: Krisboy
Ach bože, zase jedna uplakaná, co nesnese, že někdo má jinej názor než ona. Podle mě Safin nic nevydává za všeobecnou pravdu, ale říká právě jen svůj názor. Jako ty, jako já, jako všichni zde.
Btw. kde v tom vyjádření vidíš pláč? Já ho cítím spíše z tebe.
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:47Od: fazil
Ma pravdu, akorat se obavam, ze to sjednoceni bude znamenat jeste vetsi socialismus nez je v tenise nyni. Stejne dotace a odmeny? Kdo ten nesmysl vymyslel? Zensky tenis vydela cca 10% toho, co muzsky tenis. Mozna ani to ne.. Tak proc by mely mit stejne penize? Fakt tomu nerozumim. Dementni moda politicke korektnosti...
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:36Od: Kozoroh
Kdo vymyslel nesmysl rovných odměn v tenise? Odpovím ti, že Billie Jean Kingová, ta na to začala tlačit jako první ze všech. Že je zapřísáhlá feministka nemusím dodávat.
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:51Od: paddy
zrovna u Kingové to nedává smysl, jestli je vůdčí typ, pak v lesbickém páru hraje chlapa, tzn. měla by bojovat mužské odměny :)
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:49Od: hippos
mazej k plotne a soupej nohama!
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:25Od: Nola
kazdy ma pravo na nazor a posielat niekoho kvoli tomu k sporaku ? tym, len potvrdzujes, ze si potrebujes zvysit ego, ako pisala jedna dama vyssie
[ Reagovat ]
29.04.2020 06:22Od: hippos
Nic nezvysuju, jenom ji posilam na jeji misto, kdyz ona sama nevi kam patri.
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:30Od: Kozoroh
Podívej se na zahraniční tenisová fóra, třeba Tennis Warehouse. Příspěvku o mužském tenisu je tam několikanásobně víc než o ženském. Ceny za grandslamová finále mužů jsou dražší, než u ženských finále, protože je o ně větší zájem, sledovanost mnohem vyšší, dle statistiky BBC sleduje 71 % tenisových fanoušků prioritně mužský tenis. Safin nestřílí od boku.
[ Reagovat ]
29.04.2020 07:22Od: ttopi
Co je na tom machistického? Některé věci jsou zkrátka faktem. V modelimgu jsou zajimavější ženy, muže sekretáře skoro neuvidíš a ve sportu jsou zajímavější muži. Nevím, proč má furt potřebu v tom někdo hledat něco divného.
[ Reagovat ]
29.04.2020 11:12Od: blixa
Machistické je na tom všechno. V modelingu jsou zajímavější ženy ? No, dámy asi budou mít jiný názor. Sekretáře abys pohledal, jasně, protože macha přeci nikdy nebudou dělat sekretáře, že :-D . A ve sportu že jsou zajímavější muži ? No jak pro koho, pro mě tedy rozhodně NE !!!
[ Reagovat ]
29.04.2020 12:41Od: FulnekUltras
Zde jasně viditelný a hmatatelný důkaz. ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=wEqZBQioeYI
[ Reagovat ]
28.04.2020 15:01Od: Mayo
Má recht. Žensky labilny tenis sa nechytá.
[ Reagovat ]
28.04.2020 14:58Od: Vlk-v-trave :D) [ Reagovat ]
28.04.2020 15:14Od: paddy
předpokládám, že se jazyk naučil během školení u Castra na Kubě, když ho vyslala KGB :)
[ Reagovat ]
28.04.2020 15:24Od: Vlk-v-trave
Ne 8 let ve Valencii, neb jak rikal v tom rozhovoru. V rusku nebyly ani rakety, nic proste :D)
[ Reagovat ]
28.04.2020 15:29Od: Vlk-v-trave
Takze agent KGB ve Spanelsku se specialni misi v Argentine:)
[ Reagovat ]
28.04.2020 14:30Od: Mrkev05
Souhlasím se Safinem, to je realita.
[ Reagovat ]
28.04.2020 14:13Od: blixa
Blbec !!!
[ Reagovat ]
28.04.2020 14:24Od: Kojinho
Nemůže říct názor, že dle něj je mužský tenis atraktivnější?
[ Reagovat ]
28.04.2020 14:27Od: Krisboy
Blbec je leda ten, kdo si myslí, že ženský tenis je komerčně stejně atraktivní jako mužský.
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:10Od: blixa
V tom s tebou naprosto souhlasím !!! ;-)
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:17Od: Krisboy
Uf...tak to se mi ulevilo. Už jsem se bál, že budeme ve při :D
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:49Od: blixa
No, vepři možná jsme :-D. Ženský tenis (a sport vůbec) je mnohem atraktivnější !!! ;-)
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:52Od: paddy
pokud nejste vepři, pak jste určitě prasata očumující ženské :)
[ Reagovat ]
28.04.2020 17:55Od: blixa
To víš, co nám starcům taky jiného zbývá ... :-D
[ Reagovat ]
29.04.2020 09:34Od: Krisboy
"Nám starcům..?"
Mluv laskavě za sebe :))
[ Reagovat ]
29.04.2020 11:07Od: blixa
Neboj, mluvím jen za sebe. To byl jen takový řečnický obrat ;-)
[ Reagovat ]
29.04.2020 11:54Od: paddy Re: My král blixa :)
Množné číslo je typické pro královské rody
[ Reagovat ]
29.04.2020 12:01Od: blixa
Ale prd, u králů to bylo z důvodu odlišení od plebsu, nebylo to míněno jako množné číslo jak jsem to použil.
[ Reagovat ]
29.04.2020 12:03Od: blixa
Abych to upřesnil, bylo to "my král", já jsem použil "my starci" ;-)
[ Reagovat ]
28.04.2020 14:36Od: Kozoroh
Pravda bolí, že? :)
[ Reagovat ]
28.04.2020 13:59Od: tommr
spojení ATP a WTA může být do budoucna výhodný i pro ATP. Federer, Nadal a Djokovic už moc dlouho hrát nebudou a bez nich může být mužský tenis na tom ještě hůř než ženský ...
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:20Od: DORSCH
to urcite
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:26Od: DORSCH
sorry,napisal si ze "muze",to môze
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:28Od: DORSCH
dokonce môze aj uplne skrachovat
[ Reagovat ]
28.04.2020 16:32Od: Nola
Dom Thiem, ktory sa nechce delit so svojimi kolegami bude urcite nadseny....
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist