Skvělá zpráva pro Vídeň. Hrát bude světová jednička Djokovič

  • Letošní ročník halového podniku ve Vídni okoření účast světové jedničky Novaka Djokoviče. Sedmnáctinásobný grandslamový šampion se v rakouské hale představí poprvé od roku 2007, kdy ve finále porazil Stana Wawrinku.
    13. 10., 11:16 | Aktuality |  86 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Djokovič v neděli na French Open utrpěl vůbec první letošní standardní porážku a kromě obhajoby titulu na pařížském Masters a startu na Turnaji mistrů má v plánu letos odehrát ještě halový podnik ve Vídni, který je na programu od 26. října do 1. listopadu.

Djokovič v minulosti ve Vídni účinkoval pouze dvakrát. Zatímco při svém debutu v roce 2006 skončil ve druhém kole na raketě Stana Wawrinky, o rok později Švýcara porazil ve finále a získal svou sedmou kariérní trofej.

Nyní jich má 33letý rodák z Bělehradu na kontě už 81 a další se pokusí přidat na přelomu října a listopadu. Z Top 10 se do rakouské metropole chystají také loňský vítěz Dominic Thiem, Daniil Medveděv, Stefanos Tsitsipas a Matteo Berrettini.

Djokovič tak může ještě více upevnit svou pozici v čele žebříčku ATP. Na druhého Rafaela Nadala, jenž naopak neví, zda letos ještě na turnaje zavítá, má náskok téměř 2 000 bodů a může ho o dalších 500 bodů zvýšit.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (86)
13.10.2020 18:13Od: Fandina
Odkaz na článek k Ostravě.

https://isport.blesk.cz/clanek/tenis/385582/petera-o-turnaji-v-ostrave-hracky-se-bat-nemusi-v-bubline-i-playstation.html?fbclid=IwAR3B8TEgCnESp3rHRiERXbC668T1UzwsQK1F41Vt25U-AiElgM1WYwSu93Y
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:35Od: lvicek
Diky za clanek, je tam hodne zajimavych informaci!
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:16Od: FulnekUltras
Dnes střízlivě rozumný projev náčelníka - myslím, že mnohem větší problémy než Ostrava bude mít MMA smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:31Od: tommr
pokud to Prymula zařízne i přes všechny ty investice co se do toho vrazily tak je to ještě větší šmejd než jsem si myslel a měli by ho zažalovat o náhradu škody ... smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:20Od: Forehand
Nole, Nole.

Snad neskoncis ako Federer, ze budes obiehat Rotterdamy a Viedne, nahanat micky mouse turnaje.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:21Od: JCFerrero
Alebo Istanbul smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:21Od: Kamilos88
Nebo Acapulco, Abu Dhabí, Barcelonu.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:26Od: Kamilos88
Peking, Stuttgart, Dauhá, Rio, Buenos Aires, Queens.

Ještě tam je Dubaj, jej, ale tam hrává Djokovič, tam my nejezdíme, radši bez konkurence, to být lepší pro Mallorca.

smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:51Od: Herbert_Hoover
Peking? Tam vyhrál Djokovic kolikrát, šestkrát? Rafu tam určitě víc než jednou porazil, takže kdyby neměl Rafa koule tak tam ani nejede.
Podobné s Dauhá. Queens nechápu, hodně prestižní turnaj.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:00Od: Kamilos88
Na tohle nereaguj smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 18:38Od: Herbert_Hoover
smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 17:09Od: Forehand
V Pekingu Rafa vyhral OH..

Asi myslel ten Peking..:)
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:00Od: Mantra
aspoň se můžeš častěji dívat na jeho víš co? ...tenis smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:02Od: Kamilos88
Jim stačí turnaj ročně, tak moc mají ten sport rádi, tady to máme černé na bílém.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:12Od: Patik
Fanúšikovia Nadala existujú len tri turnaje ročne..ostatné turnaje sledujú len keď hrá Federer..dúfajúc že vypadne..
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:13Od: Kamilos88
Bohužel největší kaňka tohoto fora.

Včera epicky zapas Evans - Wawrinka. Na TP to viděli tak 3x lidi, 5 zná výsledek, ostatní neví, jaké se hraji turnaje.
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:24Od: Patik
Ja osobne som rád zato aj keby štartoval Djokovič na 250tke..veď do Paríža sú to dva tri týždne..čo by som robil dovtedy bez tenisu..ale z pohladu Djokoviča..on vie najlepšie čo robí..vie načo sa cíti vie čo zvládne..má svoj tím ktorý mu pomáha..rovnako ako Nadal tiež dobre vie čo je pre neho najlepšie a najideálnejšie a pozná seba aj svoje telo..
[ Reagovat ]
13.10.2020 17:27Od: Kamilos88
Mě to více bez big3, méně h0ven :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:43Od: turista
Asi mu nic jiného nezbude když Nadal tak nelidsky drží RG a s Federerem mají těch 20GS. Potřebuje si spravit chuť po to nepodařeném finále na RG. Je jedno jak. Na jeho místě bych taky hrál co nejvíc abych to vytěsnil.
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:52Od: brixner
No, vysral bych se na to, nacpal bych se viagrou a šel za sousedkama, jakýpa hraní...no né?...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 23:19Od: turista
Když z 5 finále na RG má jen 1 titul tak to musí být hodně hořký. Na jeho místě bych bušil 1 turnaj za druhým abych ho předběhl aspoň v počtu vyhraných titulů když je to v GS tak neprůchodný.
[ Reagovat ]
13.10.2020 23:35Od: annah
Není to neprůchodny. Má moře času a další GS určitě dá. Jedna prohra přece účet nedělá. Rafa projel podobně finále AO a podívej, jak se mu daří. S Nolem to bude stejné. Ještě dlouho bude všem zatapet. Nijak mě to netěší, ale je to tak.
[ Reagovat ]
14.10.2020 12:18Od: turista
To FO je ale důležitý kamínek v mozaice. Nadal to tam tak zabetonoval, že kdyby tam byl o 10-20 let dřív tak by asi Lendl, Courier, Kafelnikov, Muster a Kuerten byli bez titulů z RG. V Nadalově éře na tu jeho nelidskou dominanci a genius loci doplatili Djokovič a pochopitelně i Federer. A tom jednoznačném finále Nadal zvítězil pře krátké výměny 52:22, v dlouhých výměnách pouze 53:52 - o jediný bod. Ale proti topspinům, liftovaným kopečkům a čopům se těžko hrají prudké ploché údery což je úhelný kámen Novakova tenisu.
[ Reagovat ]
14.10.2020 17:45Od: annah
Ty další GS tituly nabere jinde. Vůbec o tom nepochybuju.
[ Reagovat ]
14.10.2020 20:40Od: RF46
Treba v Ostrave :)
[ Reagovat ]
14.10.2020 23:01Od: annah
Že by tam přesunuli některý GS?:-)
[ Reagovat ]
15.10.2020 10:17Od: RF46
Ostrava je super nahodou, ikdyz sem tam ymslim nikdy nebyl :) Ale Colors of Ostrava a divadlo MIR je super :)
[ Reagovat ]
13.10.2020 18:15Od: ttopi
V čem je podle tebe problém? Pokud se cítí být fyzicky OK, proč by nemohl? To je podle tebe lepší aby seděl doma na zadku? smile

Ne každý teď odpíská sezonu, která ještě neskončilasmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 18:44Od: Herbert_Hoover
No tak jasné že ne. Potřebuje přifouknout ego, které mu Rafa propíchl. smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:18Od: turista
Bohužel ano.
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:20Od: turista
Nepochybuji o tom, že se mu v příštím střetnutí Novak pomstí.
[ Reagovat ]
14.10.2020 09:31Od: Herbert_Hoover
Ano leč ne na antuce.
[ Reagovat ]
14.10.2020 10:52Od: Pe3k
Že je všude jinde o parník lepší hovoří za vše...
[ Reagovat ]
14.10.2020 11:12Od: Kamilos88
Když to spočítám od poslední výhry RN vs. RF ND kromě antuky, tak ta dominance vychází na.

0:18 smile

Ale jako GOATA ho budeme pasovat, je to oprávněné.
[ Reagovat ]
14.10.2020 11:14Od: Pe3k
Ať si je goat kdo chce, já chci zas vidět RF hrát! smile
[ Reagovat ]
14.10.2020 11:16Od: Kamilos88
smilesmile
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:27Od: Patik
Už to tu viacerí Rafafans vysvetlovali 0:18 a neviem aké čísla ešte všetko je to len výsledkom toho že Rafa sa 6-7 rokov potýka so zraneniami a slabou formou jeho rivali si vďaka tomu nahonili rýchlo Ego a teraz sa tvária ako neporazitelní..v súčasnej dobe je to úplne vyrovnané a Rafa vracia údery nielen prostredníctvom antuky ale dokonca zvádza vyrovnané súboje na harde ktoré končia 0:2 na sety..
[ Reagovat ]
14.10.2020 14:44Od: Amputace
Ne 6 roků, ale v letech 2015 a 2016. To hrál Nadal podobně hrozně jako ezo verze Djokoviče. Djokovič v době, kdy byl Nadal na odpis, sehrál s Nadalem mnoho zápasů, opačně to tak bohužel nebylo.
[ Reagovat ]
14.10.2020 12:06Od: turista
Kéž by se dokázal Novak Rafanovi pomstít i na té antuce. Byly doby kdy se mu to dařilo. Pro Djokoland by to bylo to největší zadostiučinění kdyby zase porazil Nadala na antuce. Je jedno kdy a kde.
[ Reagovat ]
14.10.2020 13:29Od: Patik
bohvie kedy sa zase stretnú na antuke..a než sa tam stretnú tak sa mu Djokovič štyrirazy odplatí niekde na harde..
[ Reagovat ]
14.10.2020 14:46Od: Amputace
A co je na tom divného, když jeden z nich je nejlepší hardař a druhý nejlepší antukář?
[ Reagovat ]
14.10.2020 17:36Od: turista
Nevím zda je Djokovič nejlepší hardař. Tam je těch kandidátů víc např. Federer. Nadal je antukový král. Byl ale na antuce Djokovičem 7x poražen. Nevím kde Novak ztratil schopnost porazit Nadala na antuce. Hráč, který i v Nadalově éře vyhrál 15 antukových titulů, z toho 11 opravdu velkých by měl umět antukového krále na jeho povrchu porazit zvlášť když v rámci zisku 5 z 10 antukových tisícovek Masters musel Božského Rafu překonat, z toho 4x ve finále.
[ Reagovat ]
14.10.2020 21:10Od: Amputace
No jo. Na příkladu těch dvou se krásně ukazuje, že Masters holt není GS.
[ Reagovat ]
14.10.2020 22:52Od: Kamilos88
Pravda. Kolik má Rafa hardovych a halovych Masters 6? A přes Djoko/Fed kolik 3? Tipuju tak v letech 2007. Ale Montreal s Fogninim je taky řezba, vo tom žádná, skoro tak velký úspěch; jako GS přes čtyři kvalifikanty
[ Reagovat ]
14.10.2020 23:38Od: Amputace
Rafa nepotřebuje vyhrávat Masters přes své rivaly, bohatě stačí, že přes ně na rozdíl od někoho dokáže vyhrávat GS.
[ Reagovat ]
15.10.2020 08:40Od: Kamilos88
Tenis nejsou jenom GS. Ale Vám, jakožto statistickým fanatikům to stejně nikdo nikdy nevysvětlí. Už jsem se přestal snažit.
[ Reagovat ]
15.10.2020 09:30Od: Forehand
Ubohy Kamilko...

Hracovi, ktorý vyhral x-krat Ligu majstrov a MS ides vytykat absenciu Copá Liberta Dóres :)

Prelozeje do futbalovej terminológie..

Takýto maličký človiečik si...Varis sa vo vlastnej štave, uz 4 den: A tak je to správne :)
[ Reagovat ]
15.10.2020 10:16Od: RF46
A co to tady mile eFHáčko nečíst, ty nesmysly a nepravdy a sup sup prejit SK portal. Tam by si mel rovnejsi partnery a dustojnejsi oponenty. Zvlast, kdyz nejsi zatizen rasovymi predsudky.
[ Reagovat ]
15.10.2020 11:50Od: Kamilos88
Je to chudák, vůbec se s ním nebav. Už spadl na takové dno, že uráží i nemocného Patika.

To už je totální kanál, já myslel, že je jenom šikanovaný manžel, ale je to arogantní a povrchní zkurv, který by zasloužil zamotat do deky, pochcat, po-srat a vyhodit někde v Tatrách.
[ Reagovat ]
15.10.2020 19:23Od: Forehand
Slovenský portál, jšiš mariá. To, že si ovca, to sa všeobecne vie, ale že si ešte aj Ovca nácek, tvl. Vykradnutá hlava :)

Ty si tu malý pánko na podobné móresy, tam seď, nohy v teple, studený obklad a pozdravuj do stáda :)
[ Reagovat ]
15.10.2020 20:13Od: RF46
Nejsem ani rasista ani nacek, nesnasim ale urcity povahy..takovy ty sebestredny, namachrovany trapaky s komplexem menecenosti - a proto te nemam rad a rad bych aby ses sebral, zalozil...poprosil nekoho aby zalozil portal o tenisu na SVK a presunul se tam. Tady to zaplevelujes svym prizemnim chovanim. Tot vse. Bez domu smile
[ Reagovat ]
15.10.2020 22:44Od: Kamilos88
Děkujeme, odejděte do prdele smile
[ Reagovat ]
15.10.2020 23:57Od: Forehand
Isteže nie si :). A práve preto trpíš podvedomým kádrovaním ľudí do nejakých národných škatuliek, z ktorých sa nevieš dostať, keďže si zabarikádovaný v mantineloch svojho intelektu. Typický nácek a človek spiatočnícky.

Pozdravujem do 19. storočia, heil smile
[ Reagovat ]
16.10.2020 09:14Od: RF46
Pravdepodobne i v 19. stoleti bych nemel rad tyhle typy (tebe) lidi. To mavajici smajlik na rozloucenou, to je hezke gesto. Diky za nek smilesmile
[ Reagovat ]
16.10.2020 01:53Od: turista
Rafa má 10 hardovych Masters. To je pěkný.
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:11Od: tommr Ostrava
a co bude s smile Ostravou? Žádný nový zprávy? smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 17:18Od: Fandina
Na ČT Sport to pořád inzerují, tak doufám, že to bude.
[ Reagovat ]
13.10.2020 19:58Od: lvicek
Dnes odpoledne byla kratka reportaz na CT24 o ruseni sportovnich akci. Mluvili primo i o Ostrave a mluvili s kymsi z te organizace (jmeno jsem zapomnela). Rikali, ze si zazadali o vyjimku, ze to bude muset asi schvalit hygiena a ze stale nevi (!!!) a ze doufa, ze to rozhodnuto bude v radu hodin, nedejboze dnu...
[ Reagovat ]
13.10.2020 20:08Od: misa
Možná rozhodnou den po skončení, že turnaj povolují. Mě by to ani nepřekvapilo.
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:38Od: tommr
mě už od toho triumvirátu Babiš-Prymula-Hamáček nepřekvapí vůbec nic ... smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 21:41Od: FulnekUltras
taky tady nikdo před nimi nebyl v podobné situaci - co je jisté: až bude po všem, řeknou nám Fiala, Piráti a spol. jak se to vlastně mělo dělat smile
[ Reagovat ]
15.10.2020 11:40Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:33Od: Herbert_Hoover
Ano, o tomhle už Novak mluvil, chce potvrdit koncoroční jedničku, pošesté v kariéře. Hello Pete, how ya doin? smilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:29Od: steve79
Ja byt Nadalem, tak bych ten turnaj mistru zkusil. Jednou by si to mohl vycitat.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:33Od: Herbert_Hoover
smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:19Od: Kamilos88
Taky nechápu proč nehraje, je to trošku uvalené na hlavu. Odehrál všeho všudy 10 zápasů od února a končí sezónu..
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:19Od: giovani
Ešte doplním že Rafa by musel vyhrať aj Paríž aj TM v Londýne bez straty kytičky, a Novak proste neobhájiť Paríž a úplne zlyhať v Londýne.
Myslím si že po tom világoši na vo finále bol Novak v šoku z Rafy...
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:34Od: Kamilos88
Londýn Djokovič nevyhraje, to si klidně vsadím. Ten masakr v hale ve formě Thiem, Medvedev, Zverev, Tsitsipas, případně Rublev, nemůže Djokovič přežít. :D
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:41Od: Patik
Keď si to vezmeš z pohľadu hráča..trebárs Thiem..kombo..Medvedev,Tsitsipas,Djokovič..alebo
Medvedev..kombo..Thiem,Zverev,Djokovič
atď atď..žiadny hráč to kombo zo svojho pohľadu nedokáže zvládnuť a Djokovič je najskúsenejší a stále má na okruhu najväčší rešpekt..vyhrať to môže rovnako ako niekto iný..tento turnaj nemá jasného favorita..navyše nikto to nemusí vyhrať všetko..môže si dovoliť stratiť jeden ťažký zápas..
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:29Od: Herbert_Hoover
Paříž nemá na to žádný vliv, páč Novak žádné body neztratí :) A vzhledem k tomu, že nemůže ani získat, nemá úplně motivaci tam jezdit, leda kvůli penězům a navýšení počtu Masters.
[ Reagovat ]
13.10.2020 14:38Od: giovani
Jasne, ale vyhrať Paríž - Bercy, by znamenalo že to nevyhraje Rafa, páč nahrať vo Vídni potrebné body je asi ľahšie ako obhájiť Paríž...
[ Reagovat ]
13.10.2020 15:58Od: Patik
Nadal by ju nevyhral ani bez Djokoviča..
[ Reagovat ]
13.10.2020 16:47Od: turista
No tak ted mu nezbývá než honit Masters aby mu aspoň něco zůstalo v čem má možnost být lepší než ti druzí dva.
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:14Od: giovani
Nazdár kluci. Novak to robí kvôli tomu že si chce byť na 100 percent istý ukončením roka 2020 na poste svetovej jedničky. Je to tiež veľká vec dotiahnuť sa na Peta Samprasa aj tomto. Vysvetlenie je pomerne jednoduché. Ak by Novak zlyhal na Masters v Londýne a celé to vyhral Rafa smilebez straty zápasu (čo je síce nepravdepodobné) tak by ho Novaka predbehol asi o 60 bodov (neviem to presne).
[ Reagovat ]
13.10.2020 13:16Od: Kamilos88
smilesmile
[ Reagovat ]
13.10.2020 18:21Od: Mayo
Zaujímavé, že komplexný Federer má 5 koncoročných jednotiek ako antukar Nadal. smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:19Od: Kamilos88
Proč to dělá my god? smile

Po vylagoši na RG si bude spravovat chuť na Kukuskhinovi v hale? smile
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:28Od: woody Re: TVL
Proč?
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:29Od: woody
Nechápu proč hraje..Zbytečné, lepší pošetřit síly
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:47Od: Kamilos88
Djokovič ve Vídni nehrál 13 let, je to ATP500, hraje se Paříž, TM, jedničku má jistou.

Jen tak se tam nezjevil.
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:09Od: turista
Asi si chce rychle spravit chuť po tom velkém zklamání na RG.
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:12Od: woody
Spíš jestli nejde o néjakou dohodu se sponzorem? Nevím
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:30Od: turista
I to je možné.
[ Reagovat ]
13.10.2020 11:30Od: peek
Jen aby tam nedostal další világoš (Thiem, Medvěd, Tsitsi...).
[ Reagovat ]
13.10.2020 12:55Od: Patik
pretože tenis neni len Roland Garros..a je to skvelá príprava na halové turnaje ktoré ešte ak nikto nevie pokračujú túto sezónu..a možnosť rozširovať svoje portfólio..túto sezónu sa toho odohralo málo..tak ako Dubaj..skúsi aj Viedeň..fanúšik tenisu môže byť len rád..
[ Reagovat ]
13.10.2020 23:21Od: turista
Kukuskin není žádné ořezávátko.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist