Thiem se zastal Djokoviče i Zvereva a rýpl si do Kyrgiose. Co mu Australan odpověděl?

  • Dominic Thiem se zastal Novaka Djokoviče, který na Balkáně uspořádal sérii exhibičních turnajů, během níž se nakazili čtyři tenisté včetně světové jedničky, i Alexandera Zvereva, který se místo dodržování slíbené karantény vydal na párty, a souběžně si rýpl do věčného kritika srpnového návratu sezony i účastníků Adria Tour Nicka Kyrgiose. Co temperamentní Australan nejlepšímu rakouskému tenistovi odpověděl?
    8. 7., 10:26 | Aktuality |  61 komentářů
    Dominic ThiemDominic Thiem 
     

Nejlepší rakouský tenista se neváhal zastat hlavního pořadatele koronavirem promořené Adria Tour ani dalšího účastníka Zvereva, který po návratu domů přislíbil 14denní izolaci, kterou po necelém týdnu porušil, když se zúčastnil párty.

"Djokovič přece nespáchal žádný zločin. Každý děláme chyby, proto některou kritiku nechápu. Byl jsem i v Nice (kde hrál exhibiční soutěž Patricka Mouratogloua) a viděl jsem fotky i jiných měst, kde bylo vše stejné jako v Bělehradě během turnaje. Kritika na adresu Djokoviče je nefér," uvedl vítěz prvního dílu Adria Tour v Bělehradě.

"Zverev se měl zachovat stejně jako já. Také měl negativní test. Udělal však chybu, že napsal prohlášení o tom, že půjde do karantény, pak měl smůlu, když ho natočili na párty. Nelíbí se mi, jak ho lidé kritizují, jak nějakého školáka, vždyť je mu 23 let. Ano, chápu to, udělal chybu, ale nevím, proč to musí každý komentovat," dodal Thiem, jenž po návratu z Bělehradu podstoupil několik testů na koronavirus a účastnil se také domácí exhibiční akce.

Největším kritikem Adria Tour, jejích účastníků i srpnového restartu sezony je bezpochyby Kyrgios. Právě do australského bouřliváka si Thiem rýpl. "Kyrgios poslední dobou plácá dost nesmyslů. Nechápu, proč se furt do všeho plete. Bylo by fajn, kdyby si zametl před svým vlastním prahem a zodpovídal se za své chyby, než začne kritizovat ostatní," pustil se Thiem do Kyrgiose v rozhovoru pro noviny Tiroler Tageszeitung.

Kyrgios během koronavirové pauzy tráví na sociálních sítích zřejmě hodně času a reakci na Thiemův komentář si neodpustil. "O čem to mluvíš? Myslíš chyby jako házení raketami, nadávání a vypuštění pár zápasů, což dělá každý? Nikdo z vás zřejmě není dost inteligentní na to, aby pochopil, o co se snažím. Chci, aby byli za své činy zodpovědní."

"Tohle jen ukazuje, že Thiem, Djokovič a Zverev si asi myslí, že se jedná o vtip, když si můžou během pandemie koronaviru takhle užívat na párty," znovu zmínil bouřlivou párty po skončení úvodního dílu Adria Tour, kdy v klubu v Bělehradě všichni tři zmínění spolu s dalšími účastníky bez triček tancovali na pódiu blízko sebe. "Lidé umírají, ztrácí své milované a přátele. Nejlepší hráči našeho sportu by měli jít příkladem a Thiem se jich ještě zastává."

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (61)
08.07.2020 22:48Od: paddy v Bratislavě nedaleko španělské ambasády
pár měsíců bez tenisu a fanoušci Nadala začínají bláznit :)

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/specialni-jednotka-zpacifikovala-muze-ktery-v-centru-bratislavy-maval-nozem-a-kricel-allahu-akbar-40330032#seq_no=8&source=hp&dop_ab_variant=387301&dop_req_id=OwjQBUrcqEk-202007082042&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=
[ Reagovat ]
09.07.2020 09:18Od: RF46
Jako slo to s FHačkem dost z kopce ale az tak..? Tak at se mu dari.
[ Reagovat ]
09.07.2020 10:49Od: Kamilos88
Jakmile zjistil, že Federer možná ukončí kariéru, tak se šel realizovat jinde.

Až tak to s ním mává. Chudák.
[ Reagovat ]
08.07.2020 18:41Od: Ereinion
Kyrgios je teď hrozně chytrej, ale dřív nebo později taky zajde na nějakou party, bude u toho natočen a pak bude třeba pozitivně testován na koronavirus...chtěl bych vidět ty kecy potom.
[ Reagovat ]
08.07.2020 17:24Od: Nola
Gyros - moralny arbiter tenisu :DDD
sam seba haji a druhych sudi, sudi lepsich hracov ako je on sam :D to nevymyslis, to je Gyros..... spolu s Murraym a anglosaskymi mediami taki "malinki" pokrytci
[ Reagovat ]
08.07.2020 17:36Od: LordMutademus
Ty máš fakt nemalý mindráček z britských médií. :-D
[ Reagovat ]
08.07.2020 18:34Od: SpacialRecognition
Vždyť Nola konstatuje jenom fakta.
[ Reagovat ]
08.07.2020 21:29Od: Chrenda
Asi neznáš definici slova POKRYTEC.
[ Reagovat ]
08.07.2020 16:48Od: Kamilos88 Nick
U mě má +1. Je sice trefený na hlavu, ale v pandemii se chová zodpovědně.

Trio Djokovič, Zverev a Thiem asi nemá smysl komentovat. Proč si zrovna tyhle dva pozval Nole na svou párty že.

Vrána k vráně sedá.
[ Reagovat ]
08.07.2020 17:38Od: LordMutademus
+1
[ Reagovat ]
08.07.2020 21:28Od: Chrenda
+1
[ Reagovat ]
08.07.2020 22:01Od: PetaM
Jaký máš důkaz o tom, že se v pandemii chová zodpovědně?
[ Reagovat ]
09.07.2020 04:22Od: Kozoroh
Pouze dle příspěvků, které píše na Twitteru :D
[ Reagovat ]
09.07.2020 17:00Od: Nola
+1
[ Reagovat ]
09.07.2020 18:28Od: gigin
Hrozně směšné pičo. A ty víš, co dělá Djokovič jinak, než ze sociálních sítí?
[ Reagovat ]
10.07.2020 08:41Od: Kamilos88
Kozorohovi volá jeho agent každý den. Tím pádem to zaručuje 100% informovanost.
[ Reagovat ]
09.07.2020 10:48Od: Kamilos88
Žádné.

Ale nikdo ho neviděl hrát exhibiční zápasy a líbat se kolegy, nikdo ho neviděl opilého v baru s jinými hráči, nikdo ho neviděl chlastat na párty s kur-vama.

= chová se zodpovědně minimálně v tom, že se nenechá natočit jako amatér.
[ Reagovat ]
08.07.2020 15:36Od: Patik
Kyrgios moralizuje a kritizuje top hráčov počas karantény potom začne tenis a bude sa chovať ako hovado..mám ťa rád Nick..
[ Reagovat ]
08.07.2020 16:50Od: Kamilos88
Ale on má pravdu.

Lidi ho soudí za to, že je rebel, ale jeho chování na kurtu s tím co říká teď nemá nic společného.

On se akorát z hráčů TOP10 neposere a řekne to, co si myslí. Posral to Djokovič a nese za to vinu, to je v pořádku. A Zverev je blbé děcko, které píše na twitteru jak bude doma a týden chlastá se šlapkama na akci a ještě se nechá natočit.

Prostě ruský ko-kot.
[ Reagovat ]
08.07.2020 17:14Od: Patik
veď nehovorím že pravdu nemá a to čo hovoríš ty je možno tiež pravda..ale pozrime sa nato že kazateľom sa stáva človek ktorý dostáva doslova pokuty za správanie..nieje to trošku zvláštne ?
[ Reagovat ]
08.07.2020 17:38Od: LordMutademus
Ale je rozdíl rozbíjet rakety, hádat se s rozhodčím atd. A potenciálně šířit smrtelnou nemoc.
[ Reagovat ]
08.07.2020 18:27Od: Patik
ide o princíp..
[ Reagovat ]
08.07.2020 18:32Od: SpacialRecognition
Tito jedinci to evidentně nepochopí. Pokrytectví Kyrgiose je vskutku enormní.
[ Reagovat ]
08.07.2020 18:50Od: Nola
sam sa prizna, ze odchodi zapasy, skrecuje, robi bordel na kurte a hraci, ktori hrali charitativny turnaj schvaleny vladami dvoch krajin, su zrazu najvacsimi vyvrhelmi tenisu..... on sam popritom ma maslo na hlave, hajtoval Wawrinku, Ruuda, Verdasca, Nadala, Djokovica, Thiema, Zvereva verejne cez media..... myslela som, ze sa skludnil behom korony, ked roznasal jedlo a p. ale mrcha zelina nevykape....
[ Reagovat ]
08.07.2020 19:20Od: LordMutademus
Ale ničím z toho, co píšeš, neohrožuje životy ostatních.
[ Reagovat ]
08.07.2020 19:26Od: Nola
stale si nepochopil, ze Srbsko aj Chorvatsko malo uplne uvolnene pravidla? potrebujes si kopnut do hracov T10, tak v tom pokracuj....
[ Reagovat ]
09.07.2020 10:55Od: Mayo
Ruud van Nistelrooy je už aj tenista?
[ Reagovat ]
08.07.2020 19:17Od: LordMutademus
Kyrgios někdy slíbil, že bude v karanténě a místo toho šel na párty?
[ Reagovat ]
08.07.2020 19:23Od: Nola
a to je dovod, aby ho sudil Gyros? je snad hovorcom okruhu ATP? preco mlcia ostatni hraci? Zverev sa nemusi nikomu spovedat a uz vobec nie Gyrosovi, nech si radsej da este jeden videochat s Murraym pri pohari cerveneho vinka, ked si zbytok B3 na neho nenasiel cas.....
[ Reagovat ]
08.07.2020 20:11Od: LordMutademus
Ne, není. Jen řekl svůj názor. Nebo to podle tebe taky nesmí?
[ Reagovat ]
08.07.2020 20:25Od: Nola
predstav si, ze zacne kazdy hrac hajtovat svojho neoblubeneho kolegu verejne cez soc.media a anglosaskych bulvaristov.... iba vygumovana hlava sa znizi k niecomu takemu, ubohe a nemoralne, mal na vyber, mohol si to s nim vybavit sukromne, ci? ale on sa potreboval zase iba zviditelnit... sam si urcite medzitym uzil nejednu party, tomu ver
[ Reagovat ]
08.07.2020 14:45Od: LordMutademus
Thiem zase jednou potvrdil, že tenisového talentu mu Bůh nadělil požehnaně, ale na hlavičku, už jaksi pozapomněl.
[ Reagovat ]
08.07.2020 21:27Od: Chrenda
Přesné.
[ Reagovat ]
08.07.2020 11:16Od: Haitik
Je neskutečné, že během této krize si u mne získává nejvíce plusových bodů právě Kyrgios.. Thiem naopak strašně klesl, jako Zverev je možná dospělý chlap, ale chová se jak malé děcko.. Že měl smůlu, že ho na té párty natočili?! Co to jako je?! Neměl tam vůbec lezl, měl sedět blbých 14 dní doma na zadku, válet si šunky u bazénu atd, ale blb ani to nedokázal.. a Dominic se ho ještě zastává..

Ještě by ale Nick mohl podobně kritizovat Isnera no.. :D
[ Reagovat ]
08.07.2020 12:25Od: sojka1
a John nejak neni "v souladu"?
[ Reagovat ]
08.07.2020 12:52Od: Hector.Salamanca
Haitik +1, taky mě Thiem a Zverev svými vyjádřeními během týhle krize oba hrozně zklamali.
[ Reagovat ]
08.07.2020 21:27Od: Chrenda
Přesně tak. Plný souhlas.
[ Reagovat ]
08.07.2020 10:55Od: SpacialRecognition
Kyrgios je pokrytec největšího kalibru, zrovna on by neměl dělat morálního guru.
[ Reagovat ]
08.07.2020 11:31Od: ttopi
Přesně pro tebe je ten Nickův tweet. Nick je sice rebel, ale k pandemii se postavil řekl bych zodpovědně. A to že kritizuje ty, kteří se k tomu postavili jinak, to nijak nesouvisí s tím, že občas hodí raketou.
[ Reagovat ]
08.07.2020 11:44Od: SpacialRecognition
"Rebel" je nový eufeminsmus pro člověka, který je morální odpad? Opět, není důležité jen obsah ale i kdo přesně to říká. Jako kdyby zloděj křičel, chyťte zloděje.
[ Reagovat ]
08.07.2020 12:39Od: ttopi
"chyťte zloděje, křyčí zloděj" je o tom, že oba jsou zloději. Něchápu pdoobnost s tím, když někdo kdo se k pandemii postavil zodpovědně kritizuje někoho kdo se k tomu postavil přesně opačně.
[ Reagovat ]
08.07.2020 13:42Od: SpacialRecognition
Tak opět, po lopatě. Kyrgiosova morálka je na bodu mrazu. A odvažuje se moralizovat druhé. To je čiré pokrytectví.
[ Reagovat ]
08.07.2020 13:47Od: ttopi
A já ti znova říkám, že on je morální trotl v jiném slova smyslu. Tahle světová pandemie je trochu o něčem jiném, než o nějakým tlachání o vypouštění zápasů, oráskáním raket a podobně. Ať je Kyrgios jinak jakej chce, tady to vzal za správný konec. Teda zdá se, nikdo samozřejmě neví, co každou minutu dne dělá.
[ Reagovat ]
08.07.2020 14:01Od: SpacialRecognition
Ale to je uplně jedno, jakého charakteru pokřivená morálka je. Pokud chci někoho kritizovat za bordel, nejdřív bych se měl ujistit, že já sám u sebe žádný bordel nemám.

Moralizování od morálně pokřiveného jedince prostě ztrácí věrohodnost a ukazuje na pokrytectví dané osoby.
[ Reagovat ]
08.07.2020 21:23Od: Chrenda
A jak jsi došel k tomu, že je Nick MORÁLNĚ POKŘIVENÝ? Ty ho znáš nějak blíž?
[ Reagovat ]
08.07.2020 12:09Od: PetaM
Ať si klidně Nick sedí doma, klepe se strachy a roušku má třeba i kolem prdele. Ostatní už tu pohádku prostě prokoukli.
[ Reagovat ]
08.07.2020 12:37Od: ttopi
Jo prokoukli. A pak se hezky nakazili a ohrozili tím všechny starší lidi okolo sebe. Ti jsou ale chytří!
[ Reagovat ]
08.07.2020 21:26Od: Chrenda
Ty jsi ale vůl, nezlob se. Nikdo ti neumřel v rodině, že?
[ Reagovat ]
08.07.2020 22:02Od: PetaM
Na spoustu jiných nemocí ano.
[ Reagovat ]
09.07.2020 07:22Od: ttopi
Ano, na spoustu nemocí není ani lék, ani očkování. To nikdo nezpochybňuje. Ale proč vystavovat nebezpečí někoho něčím, co ještě ani pořádně neznáme. Lidi jako ty by bophužel, ač nikomu nic zlého nepořeju, nějakou takovou ztrátu potřebovali, aby to začli brát alespoň trochu vážně. Alespoň trochu...
[ Reagovat ]
08.07.2020 22:48Od: gigin
Jj to byla pohádka jak v březnu jezdily v Bergamu náklaďáky plné mrtvol.
[ Reagovat ]
08.07.2020 23:13Od: PetaM
Všichni se zavřeme v jeskyních. ;)
[ Reagovat ]
08.07.2020 23:19Od: gigin
To jsem někde řekl? Samozřejmě je to nesmysl, ale vykládat tu něco o pohádkách mi přijde trošku nefér. Už jen vůči těm zdravotníkům, co si prožili peklo.
[ Reagovat ]
08.07.2020 23:20Od: gigin
Ale vlastně peklo k pohádkám patří.
[ Reagovat ]
08.07.2020 12:39Od: Apple
Zodpovědně k čemu? Však je to proboha obyčejná chřipka, kterou banda pitomců nafoukla do celosvětových rozměrů. Když je dutej jako bambus jako, že celou svou kariéru to předvádí, tak ať si dodržuje ty stupidní nesmysly co si vymyslela banda ještě větších pitomců. Naopak Thiem je mi čím dál víc sympatický a drží takový nějaký správný tenisový standart a z nové generace jemu jediném bych přál aby to dotáhl nejdále, všichni ostatní na to sice mají talent, možná víc než on, ale nedřou tak jako on a nejdou si za výsledky jako on. On jediný předvádí poměrně stabilní a kvalitní výsledky v tenise a co ten slavný tlučhuba Kyrgios - klidně by mohl hrát lepší tenis než Theim, místo toho se chová jak rozmazlený spratek, kterému bych za ty jeho excesy co předvádí nejradši jednu pustil :P
[ Reagovat ]
08.07.2020 12:55Od: ttopi
Běžná chřipka, dobře no. Tak to vidíš teď, ale když to přislo, coby nová neprobádaná nemoc, muselo se k tomu přistoupit tak, jak se přistoupilo. Jinak asi máš pravdu, celej svět je plnej hlupáků a všichni na to naletěli, zrušili se velké soutěže, velké události, umřelo spousta lidí, zkrachovalo spousta firem, leteckých společností, ale ty jsi měl od začátku jasno :-D
[ Reagovat ]
08.07.2020 13:09Od: Apple
V podstatě jo, když se podíváš na media, tak ti skoro nikdy pravdu neřeknou a ze všeho dělají akorát obrovskou bublinu a tohle se děje desetiletí aby měli ve správách čím šokovat a jak šířit strach a možná i paniku. Hele za celou slavnou korona krizi jsem nezměnil vůbec nic ze svého běžného fungování, žádné zásoby, žádné dezinfekce a podobné ptákoviny, snad jen pár cigaret do zásoby, nic víc a to je kvůli zavřeným hranicím s německem kde bydlím. Nejsem věštec, ale kdyby to opravdu byla smrtelná pandemie, tak už jsme dávno všichni vymřeli, protože všechny země neudělali prakticky žádná účinná opatření a jelikož nepatřím mezi 10 000 nejbohatších, tak stejně nemám šanci žádnou takovou pandemii přežít, tak proč se tím nějak vzrušovat :P
[ Reagovat ]
08.07.2020 13:23Od: ttopi
U mě se nezměnilo taky nic, dělám ve stavebnictví, takže se nás to v podstatě vůbec nedotklo. Ale mám okolo sebe spoustu lidí, OSVČ, kteří najednou ze dne na den neměli příjem, ale výdaje měli furt stejné.
[ Reagovat ]
08.07.2020 13:32Od: paddy
Faktem je, že covid se teprve zkoumá, ale už je jasné, že způsobuje nevratné změny orgánů - plíce, srdce i mozek
Zákeřný vir

Zpověď moderátora CNN, který to prodělal - má problém i s motorikou (česky to dnes bylo i na Prima cnn)

https://edition.cnn.com/videos/health/2020/07/07/quest-sot-coronavirus-side-effects-nr-vpx.cnn

Bohužel hloupá lidská svoloč nemoc podceňuje a není se ochotna jakkoli omezit
Nejsou schopni pochopit, že můžou fungovat jako přenašeči a zabít někoho jiného
Kdyby citili přímé ohrožení, tak by byli posraní až za ušima
Za války by si také stěžovali, že např. nemohou do kina?

Tato svoloč má mozek poškozený i bez covidu :)
[ Reagovat ]
08.07.2020 15:15Od: PetaM
Kdo se bojí, nesmí do lesa. ;)
[ Reagovat ]
09.07.2020 09:45Od: Apple
Na běžnou chřipku umře ročně 25-500 000 lidí, sice ty co se vyléčí nemají trvalé následky, ale taky ne každý kdo měl covid dopadne přesně takhle jak píšeš, spoustu lidí ani neví, že nějaký covid mělo - je to nějaký lehce zmutovaný vir chřipky. Tak z toho budeme dělat strašný problém a paniku, zavřeme všechno a všechny doma, budeme okousávat nábytek, protože nikdo nebude mít ani na jídlo jen aby náhodou nebylo o jednoho navíc s chřipkou - to je fakt děsně logické. To aby jsme zavřeli každé jaro a podzim všechny hranice a státy, protože to je období i běžných chřipek a na tu se taky umírá, tak jako na rakovinu a když už jsme u toho, na hlad ročně umře přes 2 a čvrt milionu lidí a nikdo s tím nic nedělá nebo kolik umře na silnicích lidí a nikdo s tím nic nedělá. Tak chodťe do práce pěšky, za rodinou taky a můžeme se rovnou vrátit do středověku.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist