Tsitsipas v odvetě porazil Rubljova a proti Djokovičovi si zahraje o první grandslamové finále

  • FRENCH OPEN - Stefanos Tsitsipas na Roland Garros přehrál 3-0 na sety Rusa Andreje Rubljova, oplatil mu 10 dní starou porážku z finále v Hamburku a poprvé na pařížské antuce postoupil do semifinále. O premiérové grandslamové finále se 22letý Řek utká se světovou jedničkou Srbem Novakem Djokovičem.
    7. 10., aktualizováno | Aktuality |  188 komentářů
    Stefanos Tsitsipas (© AFP)Stefanos Tsitsipas (© AFP) 
     

Stefanos Tsitsipas vstupoval do French Open pouhé dva dny po porážce ve finále turnaje v Hamburku a v prvním kole pařížského grandslamu prohrával 0-2 na sety se Španělem Jaumem Munarem. Vývoj ale otočil a od té doby vyhrál už 15 setů v řadě. 

Dnes si ve svém prvním čtvrtfinále na Roland Garros poradil 7-5 6-3 6-2 s ruským vrstevníkem Andrejem Rubljovem, který byl jeho přemožitelem v boji o titul z Hamburku. Dvaadvacetiletý Řek sice v prvním setu prohrával 3-5, ale vývoj otočil, soupeři už nenabídl žádný další brejkbol a po necelých dvou hodinách se mohl radovat z vítězství.

"Byl to skvělý zápas. Dělal jsem správná rozhodnutí ve správných okamžicích. V závěru prvního setu se mi skoro vše povedlo a to mi hodně pomohlo. Měl jsem pak zápas pod kontrolou a diktoval tempo hry," pochvaloval si šestý hráč světa Tsitsipas.



Grandslamové semifinále si aténský rodák zahraje podruhé v kariéře po loňském Australian Open. O premiérové finále na grandslamovém turnaji si vítěz loňského Turnaje mistrů zahraje se světovou jedničkou Novakem Djokovičem, s nímž má včetně exhibice v Abú Dhabí vyrovnanou bilanci 3-3.

33letý Djokovič si dnes jedenáctý rok v řadě zahrál ve čtvrtfinále French Open a podesáté v kariéře se v Paříži prodral do semifinále.

V souboji se Španělem Pablem Carreñem ho přitom trápil bolavý krk a levá ruka, kterou si musel nechat masírovat. Navíc poprvé na turnaji ztratil set, i když však ani v dalším průběhu nedominoval, prosadil se v klíčových okamžicích a nakonec zvítězil 4-6 6-2 6-3 6-4.

"Těch zdravotních problémů bylo víc, ale nerad bych teď zabíhal do detailů. Carreño byl na začátku lepší, dobře si otevíral kurtu a chodil si pro body. Pak jsem ale i díky zkušenostem našel cestu, jak se z těch problémů dostat. Tyhle zápasy často rozhodne jen pár míčů a je to hodně o hlavě," komentoval Djokovič.



Carreňa porazil Djokovič měsíc poté, co ve vzájemném osmifinále US Open nastřelil nechtěně míčkem čárovou rozhodčí a byl diskvalifikován. Připsal si tak jedinou porážku v sezoně, v níž dnes vyhrál už 36. duel.

V druhém pátečním semifinále mužské dvouhry se střetne dvanáctinásobný šampion Rafael Nadal ze Španělska s Argentincem Diegem Schwartzmanem. Ti ve čtvrtfinále uspěli už v úterý.

• FRENCH OPEN 2020 •
Francie / Paříž, antuka, 6.947.000 dolarů
středeční výsledky (07. 10. 2020)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Carreño (17-Šp.) 4-6 6-2 6-3 6-4
Tsitsipas (5-Řec.) - Rubljov (13-Rus.) 7-5 6-2 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (188)
08.10.2020 11:54Od: Kamilos88 Tsitsipas
Chtěl bych taky vyzvednout Tsitsipase, z té BIG3 psychózy je 99% příspěvků o Djokovičovi, nebo Nadalovi.

Upřímně by bylo nejlepší, kdyby do finále nepostoupil ani jeden, mě se finále USO líbilo, nervy, ztracené výhody, dobrá věc. Finále Diego Stefan by bylo mnohem koukatelnější, než Djokovič Nadal.

Štefko je velký hráč, skalpy celé BIG3 nejsou náhoda. Porazil Nadala na antuce, Djokoviče na hardu, ale pořád mu chybí skalp GOATA na trávě, jsme zvyklí, že to je těžší challenge, nevadí.

Je dobře, že titulu na TM nezvadl a jede dále, finále Hamburku, teď SF na FO. Velká věc, už v SF GS byl, teď ty zkušenosti může využít.

Jak říkám, když postoupí Djokovič, tak ať postoupí Nadal a ukáže, jak se vyhrávají finále GS přes BIG3, naposledy to zažil někdy v minulé dekádě. (GOAT)

Nejlepší by ale bylo, kdyby vyhučeli oba.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:57Od: Kamilos88
Jenom dodám poslední Nadalova vítězná finále na GS - čili dle Rafa fans z takzvané GOLD ÉRY

Medvedev
Thiem
Anderson
Wawrinka

Djokovič,Federer ho samozřejmě ponížili, jak jinak.

Ale gold era je gold era, o tom není pochyb.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:28Od: Amputace
Baví mě, jak v těch svých žvejkách úplně ignoruješ FO19. Asi protože větříček, co?
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:36Od: Kamilos88
Bavíme se o finále GS, finále.

Vy taky ignorujete wimbledon 19, nebo už ne?

To je Váš problém, Vy ignorujete Nadala, ale u Fedexe to máte vymakané do detailu a jakmile Vám do toho někdo hodí vidle, tak vytáhnete úplná hovna.

Ale já to tady hodil FF, takže Vám na to seru, včera jsem hodil 5-6 argumentů do pole a utekli jste jako čokli.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:34Od: Forehand
Goat sa ku nemu nevie ani dostat :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 08:15Od: No-le
Bohužel nevidím jako reálné postup přes Řeka. Soudím-li podle toho, co jsem viděl včera. Tsi skvělý, dominující, Novak někde na 70% svých nejlepších možností. S Kchačanovem vypadal mnohem líp...
[ Reagovat ]
08.10.2020 08:51Od: Cico93
Movak mal včera horší deň, nič to nemusí znamenať. Ako písal včera Forehand, Djokovič sa aj v minulosti vytrápil na GS v päťsetových zápasoch so Simonami.
Podotýkam na víťazných GS.
[ Reagovat ]
08.10.2020 08:52Od: Cico93
*Novak
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:13Od: peRFect
Možná to tu proběhlo od Kozoroha,či jiných statshunterů,ale je zajímavé,že aktuálně mají Rafa s Novakem stejné % vyhraných zápasů - 83.2%,ač každý z celkové jiného počtu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:52Od: Forehand
83.2% z celkového počtu odohratých, kariérne?
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:33Od: peRFect
jj je to tak. Myslím, že i těch 82% Rogera je na tu porci zápasů hodně slušných. 80ti se blíží jen Andy (77,3%), jinak není aktuálně snad nikdo jiný, kdo má alespoň 70%.
[ Reagovat ]
08.10.2020 01:17Od: turista
Ano. Ale ten rozdíl v počtu odehraných zápasů prakticky přesně odpovídá přepočtu na věk obou hráčů.
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:36Od: peRFect
nj, ale čím vyšší věk, tím více odehraných zápasů a tím hůře s číslem hneš. Každopádně mi to přišlo zajímavé :-)
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:05Od: Kamilos88
A když to přepočítáš na povrchy, tak to je jak?

Rafa 90% antuka, 50% hard, 5% tráva
Nole 80% antuka, 80% hard, 80% tráva

?
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:35Od: peRFect
Hard 78,1 - Clay 91,6 - Grass 78%.
Mrkni na Ultimate tennis statistic.
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:58Od: Kamilos88
Já to vím, dělám si prdel. :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:18Od: peRFect
sorry,ich bin pako
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:21Od: Stan_Borowitz
Na antuce to bude u Rafy podle mne hodně přes 90 %, tipoval bych kolem 98 %?

Jak je na tom Roger s trávou? Asi ne tak dobře, ale?
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:22Od: Stan_Borowitz
Jo, sorry, už to tam dal kolega výše...
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:42Od: Kamilos88
87,5

168:24

All time grass great
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:46Od: Kamilos88
Hlavně by bylo super, kdyby Roger přidal ještě jeden titul na trávě - má jich 19.

To by měl 20 titulů z trávy, haly i Outdoor hardu, což je velký primát.

Nole má 20+ jenom z hardu, Rafa z antuky a hardu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:47Od: Kamilos88
Samozřejmě to je bezcenné, protože Federer to posbíral ve weak éře, ale i tak. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:23Od: woody Byla to fuska
Ale je to tam.

Vykon Novaka v prvnim setu ani hodnotit nebudu, to vypadalo, ze ho vytahli prave z postele a jeste mu cestou neco polamali...

Pulka druheho setu zlepseni. Dnes zaostaval trochu servis a hodne chyb z BH. Bude to chtit zlepseni pro SF.

Busta vyborny dnes. Skvele se pohyboval. Slabsi na BP.Ale jinak belmi neprijemny.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:34Od: brixner
Fuska se na Moravě říká fusekli...smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:43Od: FulnekUltras
a výparům fusgen smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:02Od: Marduch
Nole vypadal fak nemocnej dnes, bere mi to vítr z plachet, mam bobky z Tsitsipase, všechno mu tam padá, ofenziva X defenziva, pěknou fazonu teď má..
[ Reagovat ]
08.10.2020 07:32Od: woody
Souhlas. Otázkou je jak je na tom zdravotně. Ale první co by měl zlepšit je servis.Ten včera nešel, možná spojitost s tím krkem... Tsisipas bude lepší na svém podání než Busta, Novak bude potrebovat své hry na podání snadnéjší.
[ Reagovat ]
08.10.2020 01:23Od: turista
Je to tam. Ale Novak byl dnes jakoby pod dekou a vymanil se z toho jenom na menší část zápasu. V některých úsecích zápasu se mu nedařilo prakticky nic co se mu jindy rutinně daří. Pablo Carreňo hrál dobře. Asi si podobnou mizérii jako dnes zažil Djokovič Carreňo odbyl v Římě, kde se mu taky nedařilo nic proti Nadalovi a zápas mu více méně odevzdal aniž by kladl nějaký odpor.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:07Od: Forehand
Pri Performance Barbary Shett som už úplne zabudol, že to nie je profesionálna moderátorka, hlásateľka, ktokoľvek, kto by mal hovorené slovo v krvi. Naozaj perfektný "match", som si istý, že 90% športovcov je v bežnom živote málo použiteľných, Barbara je svetlou výnimkou.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:03Od: svetova.dvojka
Po 1.setu jsem myslel, že to Djokovič skrečuje...
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:01Od: Tomas_Smid_fan
Kurt vyhovoval spíš Jokerovi, čím rychlejší by byl povrch, tím lépe pro Bustu.
Stefano by musel mít den D bez filosofování a Joker průměr, aby byla šance, že ho porazí.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:57Od: Forehand
Tim Henman sa za 20 rokov zmenil, len v tom, že nosí iné handry, než na aké sme boli zvyknutí.

Ten chlap nestarne.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:50Od: Patik
Myslím si že to malo podobný priebeh asi ako by to malo aj na US Open..4 sety..otočka..
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:50Od: Forehand
Ešte jeden zápas, každý na svojej strane a v nedeľu, holt, nech sa deje vôľa božia.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:53Od: Kamilos88
Je otázka, kdo bude mít těžší SF.

Já si možná myslím, že Nadal. Diego toho hodně vrátí.

Tsitsipas je takový baby Federer, Nolemu ten jeho styl bude v těchto podmínkách sedět, je to pomalé, Nole bude dobře bránit a půjde ve třech.

Nadal si asi zacvičí více.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:00Od: Forehand
Kľudne sa môže zopakovať RG11, že Tsitsipas v tomto roku neporazeného Novaka Nadalovi uprace a potom vo finále zahučí.

Alebo sa môže zopakovať, že Novak Tsitsipasa odrovná 3:0, ako ho odrovnal aj Nadal v Austrálii a potom hladko prehrá vo finále.

Alebo Novak môže Rafu vo finále prechytračiť a pripísať si dvojnásobný kariérny GS.

Je to úplne otvorené, včera na záver hral Nadal už fakt dobre.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:05Od: Kamilos88
Já jsem to viděl, ale trošku by mě jako fanouška Nadala děsilo, že hrál dobře až vedl 2:0 na sety prakticky s totálně nezkušeným juniorem. To není pozitivní.

Tady si myslím, že je vcelku jasno, finále bude Djok-Nad s tím, že Nole bude letos mírným favoritem, je v lepší formě, neporažený, vyhrál generálku v Římě, Nadal je pomalý, nezdá se mi ve formě.

ALe jak říkáš lobta je gulata
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:43Od: Kamilos88
Je to těžké pro všechny a jde to vidět. Zima, mrholí, ty míče jsou mokré, těžké a navíc měkké. Hráč do toho nahulí forehand na plocho plným švihem z otevřeného postavení a to prostě pořádně neletí, je třeba hodně hrát inside out a drop shoty.

To není pro každého. Nole je dneska trošku slabší, má na bedrech tlak, jde to vidět, chybuje, zima mu nesedí.

SF budou zajímavá, asi se více těším na Noleho s Tsitsipasem (pokud to Pablo ještě neotočí), tam to bude agresivní tenis, hodně dropshotu, přechod na sako.

Rafa s Diegem to bude pinkaná. Nadal bude muset tvořit, Diego bude chodit na sako
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:48Od: Patik
Djokovič si ale verí tie lopty majú oči..skvelé umiestnené a perfektné dĺžky krásne do rožkov..
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:51Od: Kamilos88
To jo, je to přesné, jde to z kurtu. Měl to více méně pod kontrolou, ale Busta kousal, nebál se toho.

Tsitsipas bude těžší soupeř, už v SF na GS byl, Djokoviče taky porazil, takže žádná easy pízi akce to nebude.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:56Od: Patik
Tsitsipas bude skúška..čakal som že s Rublevom stratí viac síl ale nie..na semifinále bude viacmenej čerstvý..uvidíme ako nastúpi Djokovič v akom stave a rozpoložení..ale grék má rozhodne svoje šance..väčšie než Busta.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:10Od: Kamilos88
Já jsem přesně tohle od Tsitsipase čekal. Kvalitativně je o parník dále, než Rublev, který má jenom 1st serve a forehand, backhand je průměrný, obrana průměrná, do toho řve jako cocot.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:15Od: Patik
No ale finále v Hamburgu vyhral v troch setoch.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:22Od: Kamilos88
Přehyp, Tsitsipas byl i tam dobrý, ale neměl nahráno, kdyby se hrálo na BoF, tak ho sejme v dalších dvou setech.

Dneska byl Rublev slaboučký komparz. Něco jako Ferrero s Franzem na TP. Prostě není čím ublížit.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:52Od: annah
Myslela jsem, že to bude ve třech, ale překvapil; dal to ve čtyřech... :-)
Na závěr ovšem nepřekvapil - už zase ty srdíčka. Bože!
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:58Od: Patik
Djokovič začal opatrne..potom už to bola klasická záležitosť..
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:18Od: Anonym
Proč mu proboha někdo z jeho PR týmu nevysvětlí, že si tím dělá daleko víc škody než užitku?
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:55Od: JCFerrero
Rafa 37 winnerov za 3 sety z toho jeden 6:1 , uz fakt drz piccu ty pinkana.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:07Od: Kamilos88
A 33 UE, Sinner 31:44. Ale to jsi celý ty, vytáhneš si jenom to, co vypadá dobře, zbytek zapomínáš.

Dneska prohráváš tak 1:5. Skoč do nory a zítra přijď silnější, teď nech povídat si dospělé.

Dobrou.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:42Od: Mayo
Pekne Busta prekvapil má mega a to mal aj kopec šancí. Proti Tsitsimu to tiež vidím na podobný zápas alebo bude ešte nepríjemnejší ako PCB?
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:46Od: Forehand
Je to taký Robredo, samozrejme generačne vylepšený.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:53Od: spaniel
Kdo? Tsitsi?
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:02Od: Forehand
Carreno.
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:41Od: spaniel
Krome toho ze jsou Spanele vidis podobu v cem?
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:59Od: Forehand
Veľmi solídni od základnej čiary, no bez výraznejšej zbrane alebo faktoru X. Veľmi často aktéri druhých týždnov GS, no zvyčajne pravidelne končiaci v 4. kole, či QF. Hráči, dlhé týždne pobývajúci v druhej dvadsiatke tenisového rebríčka s dobrou výkonnosťou jak na antuke, tak na harde.
[ Reagovat ]
08.10.2020 00:00Od: Forehand
* Druhá desiatka, prvá dvadsiatka :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:37Od: JCFerrero
Paradne emocie Novaksmileemocie patria k sportu nie nejaka nuda .
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:38Od: Kamilos88
Zase nemůže pičovat do těch děcek, za to nemůžou.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:41Od: Patik
Djokovič sa ventiluje a ide ďalej..tie excesy sú niekedy zbytočné..ale niekedy je to lepšie ako kukať stále do zeme a bojovať s blackoutom..
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:44Od: Frantz
jj lepší je pičovat do diváků - SHUT UP!!! smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:45Od: Kamilos88
Do těch žabožroutů určitě
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:35Od: Forehand
Busta robí koniny na Breakballoch, škoda.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:35Od: Kamilos88
Djokovič zase labilní, chudácí ti ballboys, chová se k nim jako k odpadkům.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:42Od: Tomas_Smid_fan
Hlavně ať nějakého ballboye nenapálísmile
Nebo, kdyby ho to nebolelo, tak třeba i josmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:47Od: Forehand
Nech ho napáli, aj keby ho to má bolieť.

Pokiaľ zostane nažive, pome do toho.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:08Od: Tomas_Smid_fan
Po lajnových povede debatu o zrušení ballboyůsmile Bude chtit robotasmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:36Od: Forehand
Ale takto vulgárneho Djokovica som dlho nevidel, to je show :D...

Som na kurte rovnaký, ale práve preto oceňujem u profíkov opak..
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:39Od: Kamilos88
Myslel jsi na kurze ne? Na kurze anonymních alkoholiků.

Ten kurt jsi napsal určitě omylem.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:41Od: Forehand
Kamil, majster slova a virtuóz nenásilného humoru.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:45Od: Kamilos88
smilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:40Od: turista
To slyšíš co říká?
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:34Od: Marduch
Som na kurte rovnaky a to nehraju Grendslémy. Nevím, co bych dělal, kdyby o něco slosmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:40Od: Forehand
Kamoško, v týchto rekreačných zápasoch vždy o niečo ide a nervy to sú minimálne rovnaké ako vo finále GS, vo to strach nemaj :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:11Od: annah
Ten Busta má takový zvláštní výraz ve tváři. Prostě jako busta z mramoru. :-) On se snad nikdy ani nijak nezatváří. Nehybný, mramorový.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:12Od: Mayo
Plachý výraz ve tváři
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:17Od: Ereinion Re: Ne vždycky [ Reagovat ]
07.10.2020 21:21Od: Fandina
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:22Od: annah
Jo, sorry. TeĎ už tam emoce byly. Když pokazil jasný winner.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:24Od: annah
To video je teda špicové... :-)
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:27Od: Fandina
Jj, i s tím dodatkem. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:34Od: brixner
Ježišimarjá, to je borec! Sem zvědavej, kdy todle předvede Rogersmilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:08Od: Forehand
Toto môže bustičku, ako hovorí babka Fandina, nakopnúť.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:10Od: com
aby ta babka nenakopla tebe smile Ale jo, patej set chcem smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:19Od: Fandina
Nakopla bych ho za ledacos, ale teď jsem napnutá, protože také chci pátý set a obávám se, že Bustička ten čtvrtý nedá.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:04Od: Forehand
Vajda je taký vďačný boxovací pytel. Keď má Djokovič zlé momenty, tak si uľaví a vypičuje Vajdovi a už mu je lepšie.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:11Od: Kamilos88
Kdybych měl hodnotit chování hráčů po UE, tak se mi nejvíce líbí Rafa.

Já bych chtěl umět takhle přijmout chybu, bez emocí, to je pecka.

Za ním Roger, jak si sám sobě povídá tónem - Jo vole jasné, jsi čur-ák

Djokovič řve jako chuj
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:29Od: Tomas_Smid_fan
No u Rafy záleží, jak to myslíš, jestli jen navenek...? Vnitřně ho podle mě žere každá chyba, protože je perfekcionista. A i navenek to dá někdy znát, většinou to odnese rozhodčísmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 01:31Od: turista
Perfekcionista to teda je. Nerozbíjí rakety ale mračí se jakoby šlo o život když se mu nedaří. A ono jde pouze o to zda získá 86.tenisový titul z hlavních turnajů ATP nebo ne.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:39Od: Marduch
Presne, I když termín boxovací pytel bych teda nepouzil, tak jsem každopádně docela nervózní, když Vajdu v hledisti nevidím smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:59Od: mahycek
To vypadá na 5 setů. Ten třetí bylo
vidět ať už to mám za sebou od Busty.
Čím déle tím lépe ...
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:56Od: FulnekUltras kovitnajntýn
Gates tvrdí, že "v bohatých zemích krize skončí na sklonku roku 2021". Tak by mě zajímalo, kde se to ta kuurva brejlatá příživnická dozvěděla.

V Číně momentálně už pohoda - jen na vstup ušáků do země si tam teď už budou dávat mnohem větší pozor.

V Praze to umělé svinstvo už bohužel nakoupil i největší z Klokanů. Drž se, Tondo...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/slavny-fotbalista-panenka-ma-covid-19-lezi-ve-vaznem-stavu-v-nemocnici-123265

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/miliardari-si-v-krizi-polepsili-jejich-majetek-dosahl-noveho-maxima-123235
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:39Od: turista
Souhlas. Gates je syčák co si rád hraje na Pána Boha.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:54Od: spaniel
Aby nezanikl vesmir, kdyz vy dva ?myslite?...
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:01Od: FulnekUltras
zrůda v mainstreamovém rouše filantropa, pro kterého má ve skutečnosti největší cenu člověk dlouhodobě zadlužený a poslušně splácející smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 01:33Od: turista
Tak.
[ Reagovat ]
08.10.2020 01:56Od: blixa
Tvé duševní procesy jsou povětšinou naprosto šílené. To mě sice moc nepřekvapuje, ale někdy mi opravdu není jasné, jakými cestami jsi ke svým blábolům přišel. Ne že bych měl Billa Gatese nějak zvlášť v lásce, hlavně asi proto že si leta liboval na výsluní vizionáře, zatím co byl především velmi schopný obchodník ale jak jsi proboha došel k tomu, že ve skutečnosti má pro něj největší cenu člověk dlouhodobě zadlužený a poslušně splácející ??? To snad má cenu pro různé bankéře a úvěráře, ale pro Gatese ? Můžeš mi svůj duševní pochod nějak objasnit ? smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 07:52Od: Tomas_Smid_fan
Znáš tu, jak pekl pejsek s kočičkou dortsmile?
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:22Od: turista
Ani obrovské bohatství a úspěšnost Gatesovi nedává právo mluvit o depopulaci planety jako o možném řešení ekologických problémů. Není žádný filantrop. To je pouze velká faleš. Je to syčák, který si hraje na Pána Boha. Po smrti bude pravděpodoobně Pánem Bohem zatracen.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:31Od: blixa
smilesmile Blahopřeji k největšímu blábolu na TP za poslední ... no tak půl rok určitě ! smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:46Od: turista
Ach jo. Ti neznabozi v této zemi jsou příšerní.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:59Od: blixa
Nejde o neznabohy. Jde o pitomce co věří kdejakém hoaxu smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:19Od: FulnekUltras Re: blixa
je to všechno jedna přímo či nepřímo finančně propojená a zainteresovaná bilderberská banda - v komplexní zrůdnosti myšlení tihle šmejdi historicky trumfují i Hitlera
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:44Od: JCFerrero
Zapas Noleho alebo Rafa a ako vzdy plna diskusia h0vien od chlapaca, musi to byt dost frustrujuce ze chlpac ma sancu vyhrat maximalne Halle.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:53Od: Kamilos88
Všiml sis, že nikoho nezajímáš, nebo ještě budeš pokračovat? :D
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:55Od: JCFerrero
Uz sa zmier ze Djoko a Rafa prekonaju Federera , cim skor to spravis , tym menej sa budes trapit :)
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:01Od: Kamilos88
Mě je to úplně u prdele. 5x jsem řekl, že mě baví více turnaje bez BIG3.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:41Od: Kamilos88 OT
Řekněte mi, že těm ball kids není kur-va zima.

To jim nemůžou dát termo hadry?
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:55Od: Blondie
Taky na ně myslím a připadá mi, že musí mrznout :/
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:59Od: FulnekUltras
je tam čtrnáct stupňů - když si občas popoběhnou, žádný problém
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:40Od: spaniel
Djokovic kdyz ma volne pole, tak proste objevi nekoho, kdo mu nesedi. Murray, Stan, Thiem (ti maji aspon kvalitu), pak trochu nizsi level Kyrgios, Zverev, ale pak si nasel RBA a zda se ze ted Bustu.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:45Od: Forehand
1:1 na sety, reálne nie je blízko prehry.

Bautista, Busta, Zverev, Kyrgios ho na GS nikdy neporazili. 5 setov zvykol Nole hrávať aj so Simonami na ceste za celkovými triumfami.

Ale áno, dnes pôsobí ospalo, Carreňo robí zlé rozhodnutia na BB.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:48Od: spaniel
Nerikam ze Busta vyhraje, taky myslim ze ne. Ale ze si proste nejde nekoho z sirsiho pole a trapi se s nim.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:36Od: Kamilos88
Busta sympatický výkon, snaží se.

Djokovič je neskutečně neschopný hráč, strašně slabý v základních úderech, on není schopný zahrát čop, volej, přechod na sako je vyloženě trapný, smeče netrefí pořádně do kurtu.

Má vymakanou obranu, údery od BL, servis, ale jinak ty elementární údery jsou prostě na úrovní hráče TOP200
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:45Od: turista
Základní údery což je FH a BH od základní čáry má Djokovič velmi silné. Co to tady píšeš za kraviny? Na saku se necítí dobře. To není nic nového.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:48Od: Forehand
Dnes pár excelentných volejov, kde loptu bral veľmi nízko spoza siete. Djokovic nemá najlepšie voleje na okruhu, ale v top 10 je s prehľadom.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:49Od: spaniel
Voleje top 10? Zapomen...smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:56Od: Forehand
Tak skús z voleja tých 10 singlistov, ktorí sú na tom lepšie.

Nemyslím si, že hráči ako Raonic a spol majú lepšie voleje ako Djokovic, hoc ich hrajú častejšie.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:58Od: Forehand
Napadá ma Nadal, Federer, Tsitsipas. Z top hráčov.

Inde sú mninimálne rozdiely a je to na polemiku, Thiem je na sieti ešte horší ako Nole.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:05Od: Kamilos88
U Djokoviče ten nedostatek strašně vyčnívá. Sleduješ n.1, GS šampiona a čekáš nějaký level.

No a on pak vytáhne tak low voleje.

To je do očí bijící. Rafa má dobry touch, ale nepoužívá ho, nevím proč. Právě s vyšším věkem by to měl dohrávat jinak, dropshoty, dohrávat to na saku. Tím ho Diego sejmuj v Římě.

A lze předpokládat, že bude dělat v pátek totéž.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:26Od: spaniel
Raonic ma urcite lepsi voleje a smece.
Kyrgios, Lopez, Isner, Kohlschreiber, Tsitsi, Zverev, Wawrinka, Querry...
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:32Od: Forehand
S Kyrgiosom a Lopezom by som suhlasil, s Wawrinkom a Zverevom fakt ne. Ostatní na polemiku.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:34Od: Forehand
Mám na mysli voleje, smeče to je už opäť iná disciplína.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:52Od: spaniel
Je to hra na siti, ale budiz. I tak jsou vsichni lepsi. Dole zmineny Brown urcite, Zverev starsi...je jich hodne, ne kazdy se mne vybavi.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:43Od: Marduch
Tvl jak můžeš zmiňovat jednonohy hrace, který snad ani od BL hrát nezvladaji? smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:43Od: spaniel
Protoze, mentalni koblizku, se bavime o hre na siti...ale chapu, ze to je nad tve chapani, jelikoz tvuj idol, cholericky blazen bazici po lasce, je tam k smichu. Napovim ti, je to tam vepredu, kde si podavaji ruce po zapase.
[ Reagovat ]
07.10.2020 23:49Od: FulnekUltras
choleriku ;-) prostě to zas jednou nevyšlo a Nole jde dál ;-)))
[ Reagovat ]
08.10.2020 00:04Od: spaniel
Pro me lepsi Nole nez Nadal...zatim.
Tezko byt v klidu, kdyz musim cist ty mentalni titany tady...
[ Reagovat ]
08.10.2020 00:48Od: brixner
Němusíš, more...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:26Od: Tomas_Smid_fan
Dom už teď ví, že musí zlepšit reakci na DS, voleje by měl brousit taky.
Voleje z top hráčů mimo provařené Stefano určitě, teď možná i Janík, pak ale mraky jiných: Monfils, Mr Dread Dustin I., kdoví jestli ne Goffin ad.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:52Od: Kamilos88
Já jsem psal, že údery od BL má velmi silné, čti a pak mysli.

Ty některé voleje jsou vyloženě komické.

Nolemu prostě chybí ten "feeling"/ "touch" míče, který ma Nadal lepší, nebo Federer.

Ono celkem to reflektovala čtyřhra na LC, tam to Nole Rogerovi čistě dojebal :D
[ Reagovat ]
08.10.2020 01:38Od: turista
Ano. Ale voleje nejsou základní údery. Základní údery jsou 3 - podání, forhend a bekhend, v širším smyslu ještě maximálně lob.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:49Od: JCFerrero
Ked je Djokovic neschopny hrac co je potom Federer? Djokovic si Federera mozno okrem nejakej bezvyznamnej haly natrie na chleba na kazdom povrchu .
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:19Od: Pe3k
Možná proto že mu je 40
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:23Od: Kamilos88
Typický Nadal fan.

Turnaj mistrů = bezvýznamná hala.

Acapulco = pátý GS smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:35Od: Forehand Edit
Ako moja starká pravievala.

Musíš papať veľa mäska, aby si narástol a mal silnú imunitu.

Noleho starká by sa od mojej mohla veľa učiť.

Keď je v okolí chrípka, ako prví idú tí, čo papajú listy.
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:02Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:30Od: Forehand
Myslím, že Busta mal 40:15 na príjme na začiatku druhého. Mohol využiť a možno by sa Djokovič z hernej letargie neprebudil.

Djokovič aj Nadal majú na turnaji momenty, kedy rozhodne nepôsobia neprekonvateľne.

Semifinále bude zaujímavé
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:33Od: Pe3k
Chtěl si raději Doma nebo Diega?
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:36Od: Forehand
Ten bol dobrý :D

Thiem je 100% väčšia hrozba, než Diego.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:39Od: ipko
len aby
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:41Od: Forehand
To sa nevylučuje s tým, že Diego nemôže vyhrať.

Rafa však mal v Ríme 40% prvý servis, to sa snáď nedá zopakovať.

Je to určite lepší súper, v SF Grandslamu ako Thiem, ktorý posledný GS vyhral, predposledný hral vo finále a na RG hral dve finále v rade.
[ Reagovat ]
07.10.2020 22:48Od: Marduch
Jednoznačně souhlas, navic by to rval ještě přes moral, protože má Rafovi na RG co vracet. Zatímco Diego má s pokrocilou fázi GS turnaje nulovou zkušenost.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:35Od: Frantz
Djokoviče v New Yorku vytrtkala karma, jak to bude v Paříži?
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:37Od: ipko
Busta zatiaĺ 3/9 na BB, Djokovič 4/6, horšia efektivita, šancí je dosťsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:29Od: ipko
ale Djokovičovi nič nie je, už o tom nie sú pochybnostismile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:28Od: Mayo
Novak Djokovic beast mode. Busta bude rad za nejaku hru už teraz.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:36Od: spaniel
Tvl, ty bys neprezil 10 minut bez zrapneni ze?
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:37Od: Mayo
Ja zato nemôžem, že Busta sa zblaznil
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:42Od: spaniel
Tak uz by ses mohl poucit. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:28Od: ipko
Busta ho nechal dostať sa do zápasu, už ten valec nezastavísmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:21Od: Patik
Djokovič sa necíti komfortne v tomto zápase..Busta mu vzdoruje do toho možno náznak zdravotného problému horšie podmienky.emócie pracujú..bojuje..chce to vyhrať
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:26Od: Kamilos88
Na tom turnaji se nemůže cítit komfortně nikdo, je zima, sychravo, míče na chuja, z antuky je bahno.

To je o ničem tenis.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:28Od: Patik
No veď toto..
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:37Od: Frantz
Tenis o ničom, ale klaun denně přišpendlenej k tv smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:40Od: Kamilos88
Tak já se dívám i na škaredý tenis, ty čumíš jenom na HL, to je těžko
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:54Od: brixner
Co je HL? Pornhub? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:15Od: spaniel
Veliky symoatak, ten cholericky Balkanec smile
Desny retard, a pak se tady vsichni divi, proc neni chudak obliben.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:17Od: Pe3k
Tak napište co dělá pro ty co se nedívají...smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:22Od: JCFerrero
A hlavne je lepsi ako Federer , to je to najnesympatickejsie na nom vsak.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:26Od: Kamilos88
Ale h0vno, je to klaun, simuluje, vymýšlí si, předvádí se.

Finále s Nadalem bude 8 hodin z toho se budou 3 hodiny tahat trencle a 3 hodiny klepat o zem tenisákem.

Federer alespoň nezdržuje
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:26Od: insanezy_
A co teda delal?
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:31Od: kranyz
3krat medical a od stavu 4:6 1:1 *40:A se uzdravil a 4:6, 6:2, 3:0...prostě Djokovic
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:35Od: spaniel
To kaslat kranyzi, treba to muze neco byt. Jde mne o to rvani, jak posedly. Nevim kdo jiny by se tak choval. Se ho ty decka tam musi i bat.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:43Od: kranyz
Jeho chování na kurtu je kapitola sama pro sebe, velký hráč a přitom nikdy velký nebude v mých očích...
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:33Od: kranyz
Ale jo, nepůsobí jinak dobře, třeba mu něco je...hrat v těch podmínkách žádná sranda...kdo tu ale dobře působí?
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:57Od: brixner
Hezky vytahaný trenky sou aspoň pohodlný, né přece? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 21:38Od: Patik
Ono to neni jednoduché hrať keď je vonku pomaly 10 stupňov telo rýchlo tuhne..Nole bol možno trošku teatrálny ale i tak..tými podmienkami všetci trpia..hlavne on so svojími atletickými kreáciami..
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:15Od: Andrew89 Co rve ten ubozak?
:D
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:12Od: Mayo
Djokino už suverénne ovládne zvyšok zapasu ale aj tak Busta set to neni len tak. smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:12Od: Pe3k RG 2020
Vzhledem k vývoji turnaje je všem jasné, že Rafa bere titul a může slavit 20.smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:47Od: turista
Ale koželuh.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:01Od: Mantra do
Národního by mohl, a po tom winneru po lajně jak ještě teatrálně rozhodil rukama, jako kdyby mu to ublížilo, přitom i Busta mu to pochválil - zase je všechno proti němu, plačka smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:56Od: ipko
to zlepšenie na podaní je naozaj divné, hlavne tento gem čo bolsmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:57Od: Kamilos88
Prosím te. On ani neví, které rameno ho boli. Jednou levé, pak pravé; pak krk.

Komediant to je.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:54Od: Kamilos88 Nole
1st serve set 1 38%, bolest ramena, konečná

Simsa la bim za pět minut

2 st serve set 2 80% průměrná rychlost 195 :D

To je klaun
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:56Od: spaniel
Pokud si fanouskovsky tabor rika (djoko)land, je jasne ze hlavni sef bude klaun.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:06Od: Patik
treba to brať s rezervou..nevidíme mu do tela..Nole tu má takú formu že takéto blbosti proti Bustovi sú mu neni treba..vo futbale je to ako..šťuchneš ho prstom do pleca a on sa zvalí na zem a chytí za hlavu..
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:53Od: spaniel
Pry Djokovic nejkomplexnejsi hrac smile
Neumi zasmecovat, voleje jak juniorka.
Byt povrchy z 90 let, neni v top 10 ATG smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:50Od: Kamilos88
Já nevím, ale zápasy Nadala s Djokovicem patří zatím mezi největší kanál turnaje.

Zapas Altmaiera se Struffem byl hezci.

Zlatý Federer, servis game 55 vteřin, hra na síti, winnery.

Tohle je pinkana k bliti
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:36Od: JCFerrero
Hlavne neskutocny kanal si ty. Ale asi ani zato nemozes, kedze si mentalne retardovany.
[ Reagovat ]
07.10.2020 20:42Od: spaniel
Ze to rika slovensky Dežo, ktery tady x krat prokazal svou retardaci, je usmevne smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:32Od: com
vyradil ho na US Open a na Frech Open zrejme pude Djokovic taky smilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:32Od: Mayo
Djokovic otočí, ako už veľakrát.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:37Od: com
ale tak nemusel by.. finale Djokovic - Nadal je uz ohrany smilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:46Od: spaniel
Nepsal si o ponizeni, experte? smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:47Od: Mayo
Písal som. Som šokovaný tým setom.
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:51Od: spaniel
No, kdo jinemu ponizeni preje, sam je ponizen smile
[ Reagovat ]
07.10.2020 19:28Od: Newcombe výborně
Pěkný tenis, aktivní hra. Naproti tomu co hraje ten Carreno, to je naprostý tenisový humus. Jeho pinkání nelze sledovat. Pokud bude finále tlouštík s tímhle děsem, tak to bude fakt zážitek. Tenisový hrob
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist